reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Paroubkův týdeník a sněmovna

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 12.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Blog Jiřího Paroubka "Stateční bojovníci proti korupci – M. Topolánek a P. Nečas" mne vylákal z mého blaženého neblogování. Ale co, stejně jsem řekl, že občas něco nadrásám. Jenom jsem netušil, že to bude tak brzy. Ale dnešek, to byla síla. Kromě tohoto zoufale nečitelného blogu jsem zaznamenal také na iDnesu ve zprávách zajímavou novinku. Budu vydávat vlastní týdeník, naznačil bývalý šéf ČSSD Paroubek. Tak to se asi ostatní vydavatelé  klepou strachy - Jirka jde do toho, konkurence bude tvrdá. Jestli se z Jirky stane novinář, dobře nám tak.

Bude-li tam pan Jiří psát takové slátaniny jako dnes na blog, začnou platit všechny ty výrazy, kterými novináře tak rád častoval Miloš Zeman. Do puntíku!

Na FB kdosi poznamenal zajímavý poznatek."Vkrádá se mi kacířská myšlenka jestli jen nepotřebuje zlegalizovat peníze za Pandury a spol. Náklad 300.000 - vše prodáno - stačí pár měsíců ....!

A mezitím se houfují dvě křídla - Haškovo a Sobotkovo k rozhodující bitvě o předsedu.

"Sociální demokracie hledá svoji tvář, další strategii. Já bych ale současnou situaci nenazval jako rozkol. Je to stav vzduchoprázdna po silném předsedovi. Všechno způsobil Michal Hašek, který oznámil příliš brzy svou kandidaturu na předsedu strany. Zapomněl na to, že kandidáty nominují kraje a nominoval se sám," řekl hejnec Rath. A přidal, že hejtman Hašek v Jihomoravském kraji váhá, tápe, jako by nevěděl, kam se otočit.

Jen počkejte kluci, až začne Jirka psát. To bude teprve maso. Jak napsal kolega Mira Stehno ve svém Veršovníčku.

Nový týdeník.
Nový týdeník se chystá,
zprávy půjdou do hloubek,
šefredaktor že prý bude,
sám veliký Paroubek.

P.S. Nesmím zapomenout na schůzi parlamentu. To bylo velké představení. Ale Paroubek je stejně génius. Myslím, že málokomu se podařilo vtěsnat tolik hnusu, lží a nenávisti do tak relativně krátkého projevu. Daleko za ním jsou ostatní oranžoví geniové Sobotka, Jandák a zaOrálek. O komančích nemluvě. Kvalituu projevu ocenil Karl von Schwarzenberg v souladu se svým billboardem: Když se kecají blbosti, spím.Dejte na má slova: Jiří vylézá z houští a ukazuje bažantům, kdo bude zase v chalupě pánem. Nejlepší na tom bylo, že všichni ti blíči nezapomněli říct, že nepodpoří vládu. Kdyby podpořili, musel by se Nečas stydět. Korunu tomu nasadila jedna kamarádka na FB výrokem na adresu hejnece Haška: "Jaká sociální spravedlnost? Já chci zem bez darmožroutů! Táhni pryč!"

Jinak tedy nevím, kde je ta nová tvář ČSSD. Všichni mleli jako kafemlejnek, Hašek jako Paroubek. Vypadalo to jako soutěž, kdo dál dočůrá. Ale za výrok odpoledne považuji páně Haškův výrok: "....pokud tato vláda získá důvěru...."

A tak myslím, že páně Paroubkův týdeník má pro první číslo materiálu jako pro tři čísla Dikobrazu.Doufám, že pan Rath, na něhož mi došla míra masochismu neselhal.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
2459 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(dr., 12.8.2010 6:39:52)
Odpovědět
Texty pana Paroubka, jakoz i chystany tydenik, jsou a budou neocenitelnym studijnom zdrojem pro odborniky v oblasti psychiatrie a psychologie. Zejmena komparativni studie vyvoje pacientovy osobnosti jsou velmi zajimave a inspirujici.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(ks, 12.8.2010 6:52:49)
Odpovědět
Ha,ha.ha. Je vidět, že jste ještě nevydýchal zklamání z Jiřího Paroubka. je dobré používat selský rozum a nenechat se vodit na vařené nudli, nemusíte pak řešit vlastní zklamání. Pak by jste bral článek s nadhledem jako vtipný komentář k vystoupení starého hulváta Jiřího Paroubka, který se vůbec ničemu nepřiučil.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(xyz, 12.8.2010 12:36:23)
Odpovědět
Tato směšná figurka Paroubek už je pouze k smíchu !!!
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(klm, 12.8.2010 12:16:24)
Odpovědět
A kdo bude sponzorem našeho ,,titána " ?? Že by Kočka ?? Doufám, že to bude mít překlad i do jiných jazyků, to aby měla Petra taky nějaký džob !!
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:18:35)
Odpovědět
ano,ještě jste si neplivnul na malou Margaritu.Pak by to bylo komplet.
jste někteří k politování,ale to je také váš problém
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Vitamvas, 12.8.2010 13:28:00)
Odpovědět
Strucne receno, Paroubek je blazen, jak je vseobecne znamo.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(ferda, 12.8.2010 6:42:36)
Odpovědět
Probopha,ne aby mě ten plátek někdo hodil do schránky.To bych asi nerozchodil.Mohl bych to náhodou otevřít a ta hloubka výplodu chorého mozku...
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(ks, 12.8.2010 6:58:13)
Odpovědět
Nebojte se, to je jen zbožné přání Jiřího Paroubka. ČSSD přece koupila Literární noviny a do dvou měsíců je rychle prodala, když v Lihovém domě zjisti, že by do půl roku zbankrotovali. Paroubek nevyhrál volby, tím se odstřihl od penězovodu ze státní kasy a tudíž ten týdeník by neměl z čeho financovat. Ekonomické a podnikatelské schopnosti jsou nulové. jediné co umí je utrácení peněz druhý.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(invest, 12.8.2010 13:09:25)
Odpovědět
Naopak, mohla by to byt vykonna pracka na spinave penize z Grippenu, Panduru, aerolinek a podobne. ;)))
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Karel V., 12.8.2010 10:27:26)
Odpovědět
ferdo,Paroubek je schopný a vzdělaný politik sociálního cítění,kterého bychom si měli vážit.Má však svůj styl,který se nelíbí hlavně pravičákům,ale důležitý je záměr jeho politikaření.Mě se třeba nelíbí úlisnost a podlézavost Nečase,o Kalouskově vládnutí je škoda mluvit,ten jde přes mrtvoly.Každý je nějaký,ale důležité je kam směřuje a Paroubek u mě vede.A to nejsem žádná socka.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Karel IV., 12.8.2010 13:12:13)
Odpovědět
Dulezite jsou vysledky. A v tech Paroubek zcela propadnul. Dokazal si znepratelit drtivou vetsinu obcanu, a to nejen svym odpornym CV, ale i pozdejsimi nechutnostmi. Treba se ale muze vylecit, i kdyz v to moc neverim.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 12.8.2010 14:45:13)
Odpovědět
Obávám se, že z Paroubkova "stylu" je na zvracení všem slušným lidem, nikoliv jen pravičákům:-)
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:15:50)
Odpovědět
zase blijete. To je ta vaše úroveň.Říci slušně,že váš názor to není,to neumíte. Tak o co jde.
A´t si p.Paroubek píše,kreslí nebo cokoli,když to nebudete číst,nebudete ani blít.Anebo vám to dělá dobře.Tak to je jiné kafe- to si teda užijte
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 13.8.2010 11:38:58)
Odpovědět
Libuško, krásně jste se odkopala :-))) Zatímco můj příspěvek byl slušný a jeho jedinou vadou je to, že se vám a možná několika dalším nelíbil jeho obsah, vy zde vystupujete jako sprostý prosťáček :-) Ale za zlé vám to nemám, protože vy ani netušíte, že děláte něco špatně.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:26:43)
Odpovědět
třeba jsi ferda,ale určitě ne ten náš.Ten by to napsal sice trochu tvrději,ale inteligentně.Máš smůlu,atrapo.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:27:29)
Odpovědět
třeba jsi ferda,ale určitě ne ten náš.Ten by to napsal sice trochu tvrději,ale inteligentně.Máš smůlu,atrapo.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(ozn, 12.8.2010 7:24:01)
Odpovědět
No svým zapšklým projevem nám pan Paroubek chtěl ukázat, o jakého velikána jsme přišli s jeho odchodem. Ten to nevydýchá do smrti. Jenom vždycky na chvilku zaleze , aby vyrukoval se svými bláboly, a vychrlil síru a žluč na všechno a na všechny, kterým už nešéfuje !!
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Libuše, 12.8.2010 10:18:36)
Odpovědět
Paroubek mluvil za nás všechny zapšklé a vůbec se nedivím,že s toho byl vzrušený.já bych také byla,rozčilením bych ani mluvit nemohla.Je to arogantně vymyšlené schvalování důvěry vlády,když už předem vědí,že to dostanou a z CSSD si dělali jen srandu.Být CSSD tak bych vůbec nereagovala a nebo bych tam ani nešla.Bylo to zinzcenované divadlo,plné pohrdání a bez zájmu co opozice vůbec říká.Je to neuvěřitelné k čemu u nás dochází.Až přijdou nové zákony v platnost,možná si více lidí vzpomene,co se chválí a co chtěli.Sobotka mluvil velmi rozumně,ví o čem mluví.Pravice to slyší nerada.Mají svých 118 hlasů a opozice je jim šum a fuk.Lidé trpte.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(nemo, 12.8.2010 12:12:39)
Odpovědět
Libuše, jen si vzpomeň, když to bylo naopak. Jak se chovali socani, houfně odcházeli, ironizovali, a smíchem se mohli potrhat . Teď se jim to vrací, a vůbec se nedivím, že koalice odcházela ze sněmovny a Schwarcenberg usnul, protože ty jejich kecy už každý zná naspaměť. A teď díky bohu můžou pouze plivat jedovatou slinu na vše, co dělá opozice...
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:24:36)
Odpovědět
tak to chodí ve sněmovně všude na světě. U nás se ještě,alespoň ve sněmovně,nikdo nepral. I to ironizování a odcházení patří k věci.Ovšem na obou stranách- tak-že normál a není se třeba pozastavovat nad skutčnostma. Ovšem byla to první schůze a spousta nových učedníků,tak ať se učí.
Co se týče knížete,ten spí všude a spal by i u projevu královny.Ne z nudy- z potřeby.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(alfa27, 12.8.2010 12:47:05)
Odpovědět
Ano ,ano.Ta arogance.Vzpomínám si na věty-bez nás si ani ruce neumejete,schválíme zákony s komunisty a třeba i s marťany.To jste měla jistě na mysli.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(knezna, 12.8.2010 13:15:39)
Odpovědět
Oranzova mafie jen sklizi ovoce "kvetu zla", ktere vypestovala. Jeji "lzi pouzivam kazdy den" narod jiz prohlednul a statisice byvalych priznivcu ji opustily. Demokracie zafungovala perfektne!
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 12.8.2010 14:50:39)
Odpovědět
To je právě ono, paní Libuše: byla to jen formalita. Jestliže všichni věděli, že vládu podpoří 118 hlasů koaličních poslanců, pak celá takzvaná "rozprava" (ve skutečnosti jen série nestydatě stupidních monologů) byla fraškou a ztrátou času. Ovšem to je tak jediná kvalifikace levičáků - tupě žvanit a mrhat časem, který by mohl být využit daleko efektivněji. Oč by bylo rozumnější přistoupit rovnou ke hlasování a začít konečně pracovat. Myslím, že problémů k řešení je dost.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:04:13)
Odpovědět
já zase všude čtu jen o levičácích.Vzpomínám,jak Nečas mluvil hodiny a hodiny o ničem,ale pro vás to bylo zajímavé,že?Jsou v opozici,mají na kritiku právo a i povinnost,tak to je a vždy bylo,tak jim dejte pokoj.A vůbec nemluvili hloupostí a to je můj názor.Tak při vaši inteligenci respektujte názor a smýšlení jiných a nadávky a zbytečné poukazování na tupé levičáky jsou známkou vaši omezené inteligence i když se presentujete jako veliká modrá moralistka.Nechte žít i jiné,vaše pravda je vaše a naše,_levicová,ta je zase naše.já nebudu nadávat i když jsem velmi zklamaná z této vlády,čas ukáže a pokud se vám uleví,když si řeknete pár hloupých slov na účet nás,jinak smýšlejících,tak vám to přejí.Asi jste také pěkně zapšklá,ale s tím se srovnejte sama.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 13.8.2010 11:46:40)
Odpovědět
Kdyby bylo všechno tak jednoduché, jak to vy vidíte... Nemám ráda marxisty všeho druhu, považuji je za parazity a pohrdám jimi. A ty modré - jak jim říkáte - považuji za umírněné marxisty. To, že jste se pokusila hodit mě s nimi do jednoho pytle, mě tedy opravdu trochu naštvalo. Ale nezlobím se na vás, protože vám evidentně ještě nikdo nevysvětlil rozdíl mezi pravicí a levicí.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 19:12:31)
Odpovědět
přesně to.Nenávidíte a nevidíte.Jenom kolem sebe. Nerespektujete jiný názor. Já si zase myslím své o pravicí,ale nedovolila bych si vás napadat kvůli vaši víře.Asi máte své důvody a mluvit o hloupých a nevzdělaných ,prolhaných oranžových/ a to jsou vaše slova ,čtu všechny názory na portálu už dlouho/,je opravdu vaše vizitka.Já vidím i mezi pravicově smýšlejícíma velice inteligentní a vzdělané lidí a jejich názory si přečtu a promyslím.Také naopak,máte mezi sebou i boží hovádka myšlením i inteligenci.Asi jako na druhé straně.Ale nechci s váma o tom polemizovat-já,oranžová,hloupá a nevzdělaná a vy,inteligentní a velice slušná.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(mm, 12.8.2010 19:08:25)
Odpovědět
Právě c tom je jádro pudla, že oranžová mafie jsou drzí kašpárci bez špetky studu. Začínají s novým politickým stylem starými prostředky. Nic se nenaučili a nic nezapomněli. Jak je vidět přísloví Starého psa novým kouskům nenaučíš sedí na ČSSD jako je je naši předkové vymysleli pro současnou garnituru přebarvených komunistů. Lidové pořekadla nají stále platnost.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Katka, 12.8.2010 13:31:01)
Odpovědět
Spis zbabele utekl pred odpovednosti za miliardove dluhy, ale kdyz nikdo nehleda vinika, tak vitezi jeho chorobna mocichtivost. Jak je videt, precejen mu ta moc nad tupym stadem velmi chybi... ;)))
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(xx, 12.8.2010 19:11:46)
Odpovědět
Vážená dámo, za mně Paroubek nemluvil. Paroubek považuje své příznivce za slaboduché stádo a já rozhodně do tohoto stácda nepatřím a ani nechci patřit. Dokáži mluvit sama za sebe.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(xx, 12.8.2010 19:14:01)
Odpovědět
Vážená dámo, za mně Paroubek nemluvil. Paroubek považuje své příznivce za slaboduché stádo a já rozhodně do tohoto stácda nepatřím a ani nechci patřit. Dokáži mluvit sama za sebe.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(děd, 12.8.2010 10:16:25)
Odpovědět
Stateční bojovníci proti vítězům voleb. Nechte ČSSD se vzpamatovat z vítězství a připravte si stovky na příspěvky na povodně, na sucho, na sněhové kalamity, na neobvyklý mráz a v neposlední řadě na udržení se naší vlády u koryt.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Viliams, 12.8.2010 10:22:36)
Odpovědět
děde,přesně !Napsal jste to dobře.Nečeká nás nic dobrého.Mají své jisté a budou si s námi dělat co chtějí,tak jak to říká Mudr.Ráth,kterého uznávám a děkuji mu za jeho statečnost postavit se proti té bandě hrabivců.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(neprijemna fakta, 12.8.2010 13:20:04)
Odpovědět
Soudem uznaneho tunelare CLK, multipodvodnika, vyderace, defraudanta, Ober-lhare, zvrhlika a nekompetetniho packala Ratha muze obdivovat jen stejny darebak nebo uplny hlupak. Nastesti obcane gaunera jiz prohledli a ohodnotili ho jako daaaaleko nejhorsiho hejtmana v cele zemi.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(rita, 12.8.2010 17:01:58)
Odpovědět
Máš pravdu, Rath je opravdu odborník, ale na utrácení státních peněz..teď je ve svém živlu, dvě funkce , může buzerovat lidi, no co více mu chybí ke štěstí...už je na čase, aby někdo s tímto arogantním panákem zatočil ...
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(flér, 12.8.2010 12:34:36)
Odpovědět
Děde, za to socani to dělají z lásky k bližnímu, že ? Těm nejde o koryta ? Teď jsou odstaveni, tak zase začně slibování a lhaní, jak oni by všechno bravurně vyřešili.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(rozum, 12.8.2010 13:21:48)
Odpovědět
Jeste se zastiti "zvlastnim poslanim od nejake nejvyssi bytosti"... ;))) Ale to jim lide uz "nebasti"... :DD
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(děd, 12.8.2010 13:41:58)
Odpovědět
Teď si ale vážně nemohu vzpomenout, který socan v 90.letech sliboval, že do 10 let dohoníme v životní úrovni rakušany a nejen to.
ČSSD má zkrátka tu smůlu, že má v názvu sprosté slovo - sociálně -, že?
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(ekonom, 12.8.2010 22:13:34)
Odpovědět
Spis ma CSSD smulu v tom, ze ji ovladli krominalnici, kteri se jen splhani po zadech slabsich lidi ke korytum, kradou penize danovych poplatniku a buduji tunely a penezovody do vlastnich kapes. To obcany zaujmout nemuze, at jsou bohati nebo chudi... ;)))
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(MICHEL, 12.8.2010 16:47:31)
Odpovědět
Po zasedání parlamentu jsem nabyl silného dojmu, že role pana dr. Ratha v něm, došla zásadní proměny. Stal se z něho (pravděpodobně do konce jeho dnů v této instituci ??) kašpárek sloužící ke všeobecnému pobavení přítomných. Pochybuji, že se najde schopnější mistr.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(skol, 12.8.2010 17:06:03)
Odpovědět
To máš pravdu, vrchní kašpar Paroubek ustoupil do pozadí, tak teď může excelovat Rath...ten to zvládne levou zadní..a ještě mu může sekundovat velkohérec Jandák !
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(poslanec, 12.8.2010 22:16:09)
Odpovědět
Prezdivku "kasparek snemovny" ziskal tunelar CLK a multipodvodnik Rath jiz davno. Snemvna se mu smeje uz roky... ;))
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(frantisek zajicek, 12.8.2010 19:48:49)
Odpovědět
Ale copak,Paroubek je porad IN?Paulczynski,je videt,ze krome kydani hnoje se na nic jineho nezmuzes.Kde mas svoje kumpany typu Streit,Polanecky...?Nejsem priznivec CSSD,ale zajimalo by mne,koho si vezmes na musku priste.Bursik je ten tam,Kocab take na odchodu,o komunisty jsi se nikdy neotrel(proc asi?)Ze by to byl Rath?Nezmenil jsi se,kdo te asi plati ty Jidasi,FZ
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(kritik1, 12.8.2010 22:20:14)
Odpovědět
Tandem nejvetsich darebaku ceske politiky (Paroubek a Rath) musi krotozovat kazdy slusny clovek, nez ohledu na sve politicke presvedceni. Vy ne? ;))
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Davidan, 12.8.2010 21:36:16)
Odpovědět
Jak vidno, autor ještě nevydýchal svou připosranost z toho, že by Paroubek, mohl , vyhrát volby.
Kromě toho, je třeba odvádět pozornost od vlády národní zkáza, která dostala důvěru sněmovny, zatímco jí nedůvěřuje 65 procent občanů. A tak se zase hodí Paroubek, jako hromosvod pro ODSáckého blbečka, který má za úkol kalit vodu, jak to jen jde.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(mjr, 12.8.2010 22:22:38)
Odpovědět
...podle oranzoveho "lzi pouzivam kazdy den", vid?
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(libuška, 13.8.2010 8:11:51)
Odpovědět
pěkná blbost,co trochu zapojit mozkové závity a vymyslet něco jiného? třeba: my zase používáme lži jen před volbama a pravdivé úmysly Vám vyjevíme až po volbách- Vaše milovaná současná vláda.
tohle se mi jeví pravdivější a aktuální.
Ale když jste spokojení- Vaše volba.Třeba se jednou dopracují k Vaši výši inteligence a také použijí pár nadávek.Zatím se tiše smějí.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Stallker, 13.8.2010 11:23:39)
Odpovědět
Tak pan Paroubek nám chce vydávat tiskovinu? No co se dá dělat, Blesk taky nečtu…
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 13.8.2010 11:53:44)
Odpovědět
Blesk nebo ten Paroubkův týdeník - všechno jedna stoka:-) Teď jsem náhodou narazila na Paroubkův blog. Musela jsem rychle pryč, protože to byl opravdový hnůj. Ten člověk zřejmě vážně trpí duševní poruchou. Zaplaťpánbůh, že zmizel z nejvyšší politiky :-)
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Stallker, 13.8.2010 12:01:26)
Odpovědět
Tak Paroubkův blog, to jsem taky nečetl. Nevím, čím to, ale tak nějak mi to ani nechybí…
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 13.8.2010 12:48:12)
Odpovědět
No, já se přiznám, že jsem byla zvědavá a taky jsem si říkala, že mu možná křivdím. Přece jen má spoustu obdivovatelů:-) Tak teď už vím, že zvědavost na houby vlastnost a že jsem Paroubkovi opravdu nekřivdila:-) Ovšem kajícně přiznávám, že těch promrhaných dvou minut upřímně lituji.
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Stallker, 13.8.2010 13:40:13)
Odpovědět
No jestli se dá celý blog slousknout za „celé“ dvě minuty, tak to mimo jiné svědčí také trochu o duševní naplněnosti a všeobecném rozhledu uvedeného…
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Sunny, 13.8.2010 15:58:57)
Odpovědět
Ono to bude spíš tím, že já to déle než ty dvě minuty nevydržela. Jsem holt padavka:-)
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(Stallker, 13.8.2010 16:30:51)
Odpovědět
Padavka? Myslím, že určitě ne. Za jistých okolností můžou být dvě minuty dost i na ty nejotrlejší z odvážných, kteří zrovna nemají v úmyslu na sobě spáchat lobotomii :-)))…
Re: Paroubkův týdeník a sněmovna
(jirka, 14.8.2010 21:03:30)
Odpovědět
..vy Paroubka ještě neznáte
,ale až ho poznáte,tak nás
přinutí až k pláči.Máte nějaký
bratry?