reklama
reklama

Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU

Autor: Odjinud | Publikováno: 11.7.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Podle prezidenta Václava Klause Německo získalo mírovou cestou evropskou hegemonii, o níž bezúspěšně vedlo dvě světové války. Prezident to napsal v eseji k šedesátinám klasického liberála Gerharda Schwarze.

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/169873.aspx

 

reklama
2918 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Karolína M., 11.7.2010 10:40:11)
Odpovědět
Nesrovnávejte Hitlera s EU.Hitler byl válečník největšího kalibru.Lépe na něj zapomenout a nekazit si náladu.Eu také nemusím se vším všudy.Jejich diktát se mi nelíbí,ale to jsou prkotiny proti válce.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Luboš K., 11.7.2010 10:42:10)
Odpovědět
Od té doby co není v kurzu Paroubek a Ráth,není o čem psát.E Portál pozbyl na ceně.Vratte Paroubkaááááá.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Iva, 11.7.2010 11:26:58)
Odpovědět
Takhle stupidne reagovat na slušné konstatování prezidenta!? To přesně uvažování našich mnoha lidí, chytnu problém někde z prostředka, pak ho stokrát promelu a pootočím... Nechtěla byste se,Karolíno, stydět. Přece píše, že dosáhlo Německo MÍROVOU CESTOU, čili žádným válčením, Hitlerem!!!!! Naopak píše, že se 2x pokoušelo Německo válkami, důkaz I. a II. sv. válka...a nevyšlo to. Lépe čtěte a pak teprve pište. Jinak jste u mě normální trubka nebo husička.Náš prezident je obdobně jako TGM vlastenec. A to by vás mělo těšit. Němci jsou odjakživa dobyvačný národ. Teď mají v držení celou Evropu, právě díky hlupákům, kteří dobrovolně vlezli do chomoutu EU.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Karolína, 11.7.2010 16:07:40)
Odpovědět
Ivo,vám se to zdá stupidní?Ale já říkám totéž co vy,ale nerozvádím to do podrobnosti.Špatně jsem se vyjádřila,nebo jste mě špatně pochopila.I to se stává.Já Klause uznávám.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Alberto Kvěch, 13.7.2010 9:51:33)
Odpovědět
Ano. Váš příspěvek je stupidní.Hloupé a ubohé,ale fanděte V.K. dále až do sebezničení.Promiňte, - věcem nerozumíte.Srovnáváte, nesrovnatelné a chválíte neexistující úspěchy vašeho oblíbence.Píši to nerad, ale jinak nemohu paní,(slečno).Jste bez názoru s patřičným projevem demagogie.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Jeeves, 12.7.2010 5:48:40)
Odpovědět
Klaus je takový nešťastný, vykořeněný člověk. Jeho jedinou radostí je, když vidí svoje jméno v novinách, na netu, v TV. Hlavně, že každý den. A je mu úplně jedno, zda to bude rozumné, či docela pitomé, jako v tomto případě. Síto by tedy měli dělat redaktoři. Jenže je jasné, že mnohá média nemají ani jednoho, přestože se tím titulem jistě ve firmě někdo honosí.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Alberto Kvěch, 13.7.2010 9:41:34)
Odpovědět
Bože můj, už ho odvolejme.Má divné představy o udržování dobrých sousedských vztahů.Spojovat cíle Adolfa s programem EU nechávám bez komentáře.To může jen současné euroskeptické osazenstvo hradu.Těším se na přímé volby, abych si mohl demokraticky zvolit svého prezidenta.Díky Topolánku, vypadněte definitivně z politiky.Zanechal jste nám tady tragedii v podobě hradu.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(mirek, 11.7.2010 11:44:29)
Odpovědět
Paní Karolíno už stovky let se nas pokoušely podmanit a ubranily se a ten despota Hitler díky němu jsme padly pod bolševickou nadvladu a ted díky EU kdysi znas němci udělaly skladku a díky jejich nakupních center INTERSPAR a pod.nas zabraly aniž by k tomu někdo něco řekl a furt se roztahujou a vidíte Lisabonska smlouva a jak všem vadilo že ji Klaus nechce podepsat a to i čechum kteří lezou cizakum do trenek.Byl jsem proti EU a vstupu do něj podívejte kolik je v EU statu bortí se Řecko ,Španělsko, Portugalsko a další a co se stane potom kde se dostanou staty díky EU do srabu a zadlužeností a oni nas koupí za pakatel a co pak nebude valka? některemu statu se to nebude líbit .V 1968 jsem byl ve Francii ,Belgii,Lucembursko to jejich jídlo se fakt nedalo chodily se knam učit vařit učily se u nas všechno a ted nam raděj co mame jíst same něco semleteho na pastu abys nepoznal mleta kopyta a zelene flaksy .Ale je pravda Hitler neuspěl a prohral a němčouři jsou namyšlený pitomci a díky EU vyhraly a dělaj si tu co chtěj
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(L.Pe, 11.7.2010 14:59:20)
Odpovědět
Karolíno M., vždyť Klaus řekl, že Německo ovládlo EU mírovou cestou.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(ordoš, 13.7.2010 21:17:19)
Odpovědět
Vážený pane,jednoduchá odpověˇ,zadlužení a skládku si v naší republice děláme naprosto sami ne Němci,ale noví tzv.podnikatelé.problém není v Německu s Německem nás v současné době pojí 37procent obchodu atd.Pan Klaus hájí ne Česko ,ale úplně jiné zájmy jiné mocnosti,která nám po roce 89dluží 3,5mmld dolarů.Ano dostali jsme zato rezavé vrtulníky atd.za Zemana.Nejsem tak kritický vůči Německu,poněvadž jsem zažil vliv Ruska a tam vznikly ty dluhy ta nehospodárnost ty všechn jejich nesmyslné nápady,které se zde aplikovaly.Nemám pocit,že něco takového dělá vůči nám Německo.tím neříkám,že se vším souhlasím a všemu tleskám,ale problémy máme hlavně sami se sebou.Pan Klaus je kapitola sama prosebe.Je to zastaralý monarcha nevalné úrovně.Viz privatizace a objektivního kritického pohledu na vlastní národ.Chce udržet svůj vliv a přeceňuje význam svůj a naší země ať se mu to líbí,nebo ne.Rozhodně vám však nechci upírat zamilovanost do tatíčka Klause to ani náhodou,myslím,že milujete i paní Bobošíkovou ta tyto názory jistě sdílí také.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(xXx, 11.7.2010 15:58:33)
Odpovědět
Ze by vedrem? Pouze jediny prispevek je umisten spravne do stromovych struktur vlaken diskuse! :)))
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(v.n., 11.7.2010 19:50:22)
Odpovědět
Německo bylo poraženo díky Hitlerovým strategickým chybám,které by schopnější člověk byl neudělal a díky okamžikům velké nepřízně osudu. Nebýt toho byly šance dosti vyrovnané. Civilizace a kultura tak byly zachráněny i když pár kousků jeho metodiky by si část spektra naší společnosti ráda použila.
Německo tak muselo projít reflexí, tak jako každý poražený a u tak obrovské a totální porážky to platí především.
Díky tomu se stalo kultivovanou a tolerantní zemí s přátelskými a otevřenými lidmi, ve které jsem žil a kde jsou lidé které považuji za své přátele.
Čechy se zařadily po válce samospádem na stranu vítězů, mnoho těch kdo skutečně bojovali skončilo mimo společnost a pojem vítězství dostával obsah od chudáků v revolučních gardách a při vítězném třískání německých civilistů během ukázky velkorysosti zvané odsun.
Nakonec se toho definitivně ujali chudáci z předvoje dělnické třídy případně z ozbrojené pěsti předvoje dělnické třídy a shnilé vítězství mohlo léta nerušeně ležet a lehce bobtnat.
Produktem tohoto poněkud nevoňavého metabolismu je hulvátská potácivost přítomná ve společnosti a hulvátská potácivost několika málo našich reprezentantů snažících se aby se jim tato hulvátská potácivost alespoň trochu opřela do kapesníku.
Německo je zemí, která má štěstí nebo smůlu, že dokáže produkovat více a lépe než jeho sousedé.To že prošlo deidiotizací mu zvětšuje prostor a koaliční potenciál.
Naše deidiotizace má v mnoha případech (zároveň se na mnoho případů nevztahuje) jméno generační výměna.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(Hardy, 11.7.2010 23:16:04)
Odpovědět
Je dobré si přečíst M. kampf, Můj boj, v češtině, i když to asi nemí korektní literatura. Hitler toužil uspět v tzv. bleskové válce a na jedné frontě. V momentě, kdy se mu to přestalo dařit a probudili USA z "izolacionalistickýho spánku" a Japonci nepodpořili Hitlera v jeho ruském tažení, tak Hitler neměl šanci vyhrát. A to měl po několik let nejlepší armádu tehdejšího světa. Ale když pomineme Italy a Rumuny, zůstal sám proti většině světa.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(ok, 12.7.2010 8:06:56)
Odpovědět
Je pochopitelné, že coby sousedi mocného Německa s tím máme určité problémy. Rád bych ale podotkl, že tento problém mají s Německem i jiní. Příkladně Švýcaři nebo Nizozemci. Podobným komplexem trpí i třeba Kanaďané v sousedství mocných USA. To, že ve věku globalizace převzalo Německo vůdčí úlohu v Evropě, pokládám za naprosto logické a nechápu, co na tom panu prezidentovi vadí.
Klaus má pravdu
(Brabec, 13.7.2010 8:32:42)
Odpovědět
a sakra velkou pravdu ! Jinak si myslím, že se Němci nezměnili - i když by jiní rádi věřili něčemu jinému. 15 let jsem s Němci spolupracoval a prohlašuji pod přísahou - nezměnili se !!!
Re: Klaus má pravdu
(Alberto Kvěch, 13.7.2010 14:09:11)
Odpovědět
Brabče.Já byl v zahraničí mnohem déle než Vy.Jistě jsem byl zvědav, jaké bude mé setkání s Němci.Spoléhal jsem na znalost jazyka a již po jednom měsící jsem mohl konstatovat, že mám tu čest stát před jinými lidmi než nás učili ve škole.Učili nás nepřátelství a nenávisti k sousedům.Nikdy jsem se nenechal ovlivňovat a rád se řídím osobní zkušeností a poznáním.Mluvit dnes v roce 2010 o sousedech tak jak šíří hrad je stupidita.Stydím se za hrad a lidí, kteří hradu fandí je mi líto.V kulturní a ve slušné zaběhlé demokratické spolenosti by se současní hradní museli rozloučit s posty po měsíci působení.Euroskeptici šíří nenávist,nepřátelství,škodí a zesměšňují sami sebe.Až bude náš hrad oplývat jen třetinovou inteligencí jako paní kancléřka,nebude pouštět do světa takové smyšlenosti a budeme skvělými sousedy a v EU váženými.Teď můžeme jen čekat na přímé volby prezidenta a věřit Radkovi Johnovi, že svůj slíb - přímé volby splní.Radku jen tak dál.
Re: Klaus má pravdu
(ordoš, 13.7.2010 21:21:51)
Odpovědět
Děkuji za tento názor.Mám jenom své malé bezvýznamné zkušenosti,ale jednoznačný souhlas.Ano je načase vyměnit obsazení hradu s Rasputinem Jaklem.
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(kapej, 13.7.2010 23:59:53)
Odpovědět
No, to víme už od dob úspěšné privatizace našeho národního majetku ve prospěch německých firem ... nic nového pod sluncem, už před patnácti lety se říkalo, že teprve tehdy skončila druhá světová válka. Klaus má zpoždění a " přitom byl při tom ".
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(mirek, 15.7.2010 10:38:31)
Odpovědět
Ordoš nejsem zamilovanej do Bobošíkove ale je to razna ženska ktera se nas zastala v EU věřím maš radši Špidlu.Klause nemusím ale ten si uvědomil sic pozdě co zavinil PRIVATIZACE a pod.ale aspon nepodepsal hned Lisabonskou smlouvu jak ho ktomu tlačil celej narod a politici ze všech stran si zvyklej lezt do trenek a poklonkovat cizakum nedivím se Ti němci jsou provařenej narod namyšlený tupci .Říkaš že si bordel dělame sami MAŠ PRAVDU ale nezapomínej na desítky kamionu co sem zavažely s německým odpadem a tady v pohraničí ty hromady tašek po krajích lesa .Ja kašlu že ma nějakej podnikatel snima kševty .Ja tam pracoval a vím co to je za namyšlenou zvěř jak stebou zachazej arogantně a česky rozuměj ale mluvit nebudou jen mi vlezdoprdelisti se učíme a nutíme sve zaměstnance mluvit všema jazyky i arabsky ,rusky .Ordoš jed tam a promluv čeky myslíš že se domluvíš ,zapomen.A proto co prohlasil Klaus že Hitler prohral tak s EU němčouři ovladly Evropu .Chtěl bych se zeptat ORDOŠ kolik Ti je let mně připadaš že sedíš doma na zadku a přes televizi chytračíš musíš mezi lidi i mezi chudý lidi těch je abys věděl co se unas děje
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(mirek, 15.7.2010 10:50:18)
Odpovědět
ted jsem si všiml Ordoš,Kvěch věřím mně se taky nelíbí praktiky českych politiku ale vidím že se obzvlašt vam dvou stýska po Husakovi a po KSČ po STB jen mimochodem koho vi byste tam radi viděly .
Re: Klaus: Hitler neuspěl, Německo ale Evropu ovládlo přes EU
(mirek, 16.7.2010 14:10:10)
Odpovědět
ordoš a Kvěch teda chlapy jste zařný příklad vlezdoprdelismu a vlastizrady nedavno jste řvaly SE SOVĚTSKÝM SVAZEM S RUKAMA AŽ NAZEM a ted pani kancleřka vem rodinu a hybaj za paní kancleřkou do RAICHU hnupove vlastně ještě ta němčina nejde co furt se vam tam plete ruština chlapy to nejde furt někomu poklonkovat věřím čest a vlastenectví vam nic neříká
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama