reklama
reklama

Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům

Autor: Lukáš Kovanda | Publikováno: 5.7.2010 | Rubrika: Historie
Ilustrace

Amerika je dnes nejchudší zemí na světě, protože její střední třída je zdecimovaná, praví v nedávném rozhovoru s autorem blogu Robert Kiyosaki, přední světový popularizátor finanční nezávislosti.

Pokračuje na http://kovanda.blog.tyden.cz/clanky/4185/jak-nacisticka-zverstva-zajistuji-hlasy-komunistum.html

reklama
3095 čtenářů | 75 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(jorkšír, 5.7.2010 14:59:07)
Odpovědět
Poněkud troufalé tvrzení,zvláště tolik let po válce.
Střední třída je na tom opravdu co se týká peněz dosti špatně,hlavně ve státech které se pomalu vzpamatovávají z komunistické minulosti a hospodaření pod rudými prapory. Do tohoto stavu je komunisti uvrhli díky absolutní neznalosti věcí,proto, že se nepohlíželo na odbornost ale na to,kdo má tu správnou stranickou knížku,proto hlavně řídili ekonomiky těchto států naprostí idioti.
Tak to taky podle toho všude tam vypadá.
Komunisti nikdy nežili z vlastní práce,ta jim vždy smrděla,žili z toho že se jim podařilo pomocí třídního teroru ukrást majetky těch schopnějších,aby to stejně všechno časem prošustrovali. Pryč s nimi,není to nic jiného než ideologie parasitující na ostatních.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(ferda, 5.7.2010 16:52:00)
Odpovědět
Jorkšíre, zato teď tam jsou "Ti" správní :-))

Za dvacet let sekera jak kráva-1,5 bilionu korun!

Komouši předali stát bez dluhu a se státní rezvervou tzv. "zlatého pokladu" něco kolem 116 tun zlata a dnes tento zlatý poklad činí něco kolem pouhých 5 t.zlata/připomínám, že se to prošustrovalo hlavně za Tošovského kabinetu/
všechny rozumné vlády, dnes zlato nakupují, jen my jsme jak u vyjedeného krámu :-))
ps.jen připomínám, že toto zlato bylo prodáno hlavně Německu, jako zlomkové zlato,byly tam i mince nevyčíslitelné hodnoty!
To je ale hospodářství :-))

I Turci by se mohli učit !!!

:-)= nejhorší věta od Kalouska před jeho smrtí je: "Puste mne k tomu, já tomu rozumím...:-))
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(ferda, 5.7.2010 17:08:53)
Odpovědět
docela malý příběh....:-))


....když se Hloupost již hodně dlouho nudila,rozhodla se, že půjde do světa a bude hledat sobě rovného společníka.
Na cestách,necestách, byla již velmi dlouho a stále ne a ne potkat někoho stejně hloupého.

Už začla Hloupost propadat trudomyslnosti a beznaději, že na celém světě, se nenajde nikdo tak hloupý, se kterým by Hloupost mohla strávit nějaký ten svůj čas.
Až na své klopotné štaci světem, navštívila jako poslední, Českou kotlinu, když tu znenadání uviděla přes okno sedět "Jorkšíra" za stolem na kterém měl klávesnici a své PC ! Celá se zatetelila radostí, .."No sláva!" křikla směrem, k té duševní mátoze skočila do místnosti a jala se jej obímat a křepčit, to samou radostí že je u cíle své, již téměř beznadějné cesty světem ....,něco tak blbého, se opravdu nevidí každých sto let, pravila, budu u tebe teď bydlet a cítit se tu jako doma, usmála se Hloupost na "Jorkšíra" :-))

Po chvilce , až její radost z toho, že našla opravdu někoho tak hloupého jako je Jorkšír,položila jemu otázku: "Na co se to koukáš, co je tak zajímavého na té obrazovce???"
"Dívám se, jak dopadly volby a kdo s kým bude sestavovat vládu, víš?" Odpověděl Jorkšír.
"A řekněš mi , prosím, o každém z nich, kdo má šanci sestavit tedy tu vaší vládu? kdo to je a co po vás vlastně pak budou chtít ?" zeptala se Hloupost.
A tak ji Jorkšír pověděl o každém z nich, O Johnovi a jeho VV,o černém knížeti a jeho instantní TOP 09,o Kalouskovi a nakonec o ODS a jejím svazáckém předsedovi pravdu, o tom, jak žijí, jak se chovají, jak nás berou vážně atd. atd.
Tu se Hloupost rázem jakoby zjančila samou radostí a křepčila, ječela, pištěla, šílela tančila a smála se,po chvilce tohoto svého radostného šílenství si sedla vedle Jorkšíra a pověděla: " Tak , a taď jsem tady u Vás v ČR doma!!! a to nejméně na tak dlouhouhou dobu, co vám tihle povedení a vykutálení lidé budou vládnout, protože nikde jinde na světě není tak velká koncentrace hloupých lidí jako u vás, když jim to dovolili :_)))

pak spokojeně ulehla do postele a se slovy,že je opravdu na správném místě a že ráda každého z nich jednotlivě navštíví, pak dlouze zívla a usnula....:-)))

ps. když se tak na to koukám v TV a čtu tisk, tak si ta Hloupost ale pospíšila co ? ona je stihla už všechny navštívit !!!:-)))

ps.II. pro modré ignoranty, to není vůbec vymyšlený příběh ......:-))))))
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(jorkšír, 5.7.2010 20:08:25)
Odpovědět
No Ferdo víš,ten kapitalismus nebude opravdu všelékem na všechno,to je pravda. Každý politický systém má své chyby,nic není dokonalé,nikdy nejde vyhovět všem. O tomhle samozřejmě uvažovalo spousta učených lidí,spousta lidí se pokoušela udělat věci tak,aby vyhovovaly většině,ale úspěch neměl opravdu nikdo. Lidově řečeno = mezi kozy se nikdo nikdy netrefil.
Nemá asi ani cenu přemýšlet o tom,jak by tady bylo nebýt listopadu osmdesát devět,ale myslím si,že nebýt toho tak by jsme asi stále jezdili ve starých rozhrkaných škodovkách,internet by měli doma jen ti opravdu bohatí,takové debaty jak se dnes mohou vést by byly absolutně na indexu,to bys asi nechtěl,viď? Kdybys tady nemohl honit klávesu a nadávat jak špaček....
Buďme rádi za to že věci jsou tak jak jsou.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Zorro, 6.7.2010 4:58:58)
Odpovědět
Odpovidat na blaboly vicenasobne mentalne postizeneho ferdy je kontraproduktivni. Jen to postizeneho podnecuje k dalsim a dalsim verbalnim zvratkum.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Dalibor T., 6.7.2010 13:41:11)
Odpovědět
Jokšíre,ty si myslíš,že kdyby tady nebyl kapitalismus,tak že by se zastavil čas a že bychom neměli ve větší míře internet a lepší auta?To jsi na omylu.Pokrok by šel dál.Stačilo vypovědět Rus.vojáky/zajímavé,tolik jsme jich živili,ted 20 let ne a kde jsou ty ušetřené peníze???/odstranit železnou oponu a vše by lo lepší než ted.Vždyt ještě jsou na stvěte komunistické státy a pokrok je v některých větší než u nás.Mimochodem,ten internet mají opravdu jen ti bohatší ted u nás.Hodně je ve školách,to ano,ale doma jen někde.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Jan H., 7.7.2010 1:46:11)
Odpovědět
Zadny "pokrok" by dal nesel, protoze koncem 80. let melo jiz spousta podniku vazne ekonomicke problemy. Vychodni trhy se hroutily, "zakaznici" domluveni rudou mafii neplatili, na zapadni trhy se prakticky nedarilo vyvazet, podniky mely jiz problemy se shanenim penez na vyplaty i nakup surovin... Rude potemkinovske vesnice byly pred krachem, proto "strana organizatorka" zatroubila k ustupu a tajne sluzby provedly "sametovou revoluci".

Kdyby totiz ruda mafie nechala stat zkrachovat, rudi hochstapleri by skoncili na lucernach, jak skutecne zaslouzili... Takto se je podarilo zacharnit, upevnit jejich moc a znasobit majetky. Obcane v tomto divadle vystupovali jen jako komparz zajistujici zvukove efekty zvonenim klicu... ;)))
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Velký Mao, 6.7.2010 15:14:43)
Odpovědět
naprosto souhlasím,je to rozkradené
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(rocco, 5.7.2010 20:13:33)
Odpovědět
oooo... ty inteligentní anglosaský teriére. kdo ti nakukal takové voloviny ? Nebo je to vlastní úvaha ?!? Počet osob s totálně vyhulenou hlavou se zjevně začal exponencionálně zvyšovat, i guess. Nebo je to parabola. Už abych byl po smrti.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(josef trubka, 5.7.2010 21:19:24)
Odpovědět
a co bolševická zvěrstva v Rusku ve 20.letech, kdy se zdecimoval národ? ale to, že se nezmíní několik vyvražděných křestanů ve jménu marxitického teroru Kissela Mordechaje ( MARX) ve 20.letech mne nepřekvapuje-Podle Talmudu mrtvý křestan nemá stejnou cenu jako mrtvý žid.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(josef trubka, 5.7.2010 21:20:33)
Odpovědět
několik milionů křesťanl
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(carmila.r, 5.7.2010 22:05:32)
Odpovědět
Proč sem pleteš Rusko? Snad žiješ v České republice,ne? Čeští komunisté za 40 let popravili 250 politických vězňů, zatímco v dnešní naší svobodné zemi spáchá každý rok 1600 lidí sebevraždu.To se ti zdá málo? Zlatí komunisti!
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Pravda, 6.7.2010 13:52:59)
Odpovědět
carmilo,r.konečně pravdivý příspěvek!!! Chválím!!!!!
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 7.7.2010 11:04:39)
Odpovědět
Za bolševika lidi nepáchali sebevraždy? To by tedy byla naprosto nová informace. Možná vám ani nevadí, že některým "sebevraždám" komouši zdatně asistovali, že? No, jak říkáte: zlatí komunisti...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(carmila.r, 7.7.2010 20:38:22)
Odpovědět
Tak tyhle báchorky si nechejte pro děti. Já jsem komunismus zažila. Pro ilustraci: brácha napsal v 71. roce Husákovi, že je vůl. Asi si myslíte, že ho pověsili. Ne, vyfasoval 1 rok basy na Pankráci a já jsem nesměla na vysokou. No a život šel dál. Víte on žádný režim není dokonalý, ani ten komunistický, ale ani ten dnešní. Chtělo by to asi něco mezi.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Beroun, 7.7.2010 21:41:18)
Odpovědět
No tak vidite, jaci rudi mafiani byli zlocinci! Nastesti jsou uz na hnojisti a nezadrzitelne vymiraji...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Kamil K., 6.7.2010 13:44:07)
Odpovědět
J.Trubko,ta zvěrstva se děla a dějí ještě i v Americe a jinde.Nejsem při rus.zvěrstvech,ale nekoukej jen jednostraně.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Pepan, 5.7.2010 21:28:07)
Odpovědět
Jorkšíre neunavuj se svými bláboly. Komunisté dnes již skoro nic neovlivňují - tak na co je chceš odstraňovat? Spíše odstraň ty velké odborníky, kteří nám začínají vládnout dnes.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(lysak, 6.7.2010 13:45:37)
Odpovědět
ty ses ale blb.jdi se poradne nechat vysetrit.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Janek, 7.7.2010 9:09:09)
Odpovědět
Pro Jorkšíra:Mohu se Vás zeptat kolik Vám je let,event.co jste dělal za komunistů Vy,že tak přesně tvrdíte že komunisté dělali hov..? Jste obyčejný blb.Stačí?
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(rebeka, 5.7.2010 17:25:59)
Odpovědět
Proč jsme se tak hnali do kapitalismu,když všude krachuje a lidé se mají hůř?Není práce,jsou sociální dávky,stát chudne .Tak si nestěžujte kapitalisto Kalousku a neposílejte nám složenky.My jsme to nezavinili.Platte a zadlužujte se.Tak jste to chtěli.Všechny výhody jste lidem zrušily a ještě vám to nestačí.Co jste za hospodáře?
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Histo, 6.7.2010 4:41:47)
Odpovědět
Obe levicove ideologie, nacismus i komunismus, se snazily v Nemecku vybudovat socialismus, nastesti totalne neuspesne. Oba pokusy se zhroutily, ale zanechaly po sobe desitky milionu nevinnych lidskych obeti. Jak dokazuji statistiky, levici (napr. rudou, oranzovou nebo nacistickou) obdivuje pouze cast populace s nizsi inteligneci, ktera v dusledku sveho postizeni neni schopna rozpoznat, ze levicova propaganda jsou jen lzi a blaboly...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Pepan, 6.7.2010 6:54:11)
Odpovědět
Histo. Vy máte IQ určitě nejméně 140, doufám že jste již členem MENSY, určitě jsou tam jen samí inteligentní pravičáci jak Vy.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Histo, 6.7.2010 8:51:21)
Odpovědět
Jestli vam to udela radost, tak mam Raven bez ztraty bodu. Netouzim po clenstvi v zadne elitarske organizaci.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(František z Asisi, 6.7.2010 13:51:07)
Odpovědět
Histo,co vedeš za zmatené řeči?Kdy chtělo Německo komunismus?A i kdyby,co je nám do nich,u nás to mohlo dopadnout úplně jinak.Ted je to horší než za komunistů,jen těch sebevražd a bezdomovců.To jsou mučedníci této doby.Copak to nevidíš,kdyby se vedla statistika ,těch umrzlých a co si vzali život z bezmoci v této rajské době,tak to předběhne počet popravených za komunismu.Reál!
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Histo, 7.7.2010 2:01:14)
Odpovědět
Hitler chtel budovat v Nemecku socialismus (viz jeho autenticke projevy i program) a v referendu ziskal temer 85% hlasu. Z toho vyplyva, ze obcane v Nemecku chteli budovat socialismus.

OPtazka bezdomovcu je velmi podstatne hlubsi, nez aby se dalo argumentovat jen pocty. To byste take mohl rict, ze soucasna dobe je horsi, protoze zemre vic lidi pri dopravnich nehodach. OIbcanum se ale dnes zije podstatne lepe, jak konstatuji ve vsech pruzkumech verejneho mineni. Do "rudeho koncentracniho tabora" obehnaneho ostnatym dratem by se jich drtiva vetsina vratit nechtela.

Co se v rude transformaci socialismu na demkraticky system zanedbalo, byla vychova k mravnosti i vire. To ale od rudych reziseru sametove "revoluce" ocekavat nebylo ani mozne. Selhaly i cirkve, jimz se (na rozdil od 60. let) nepodarilo slusne lidi k temto pozitivnim cilum aktivizovat.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 7.7.2010 11:09:27)
Odpovědět
Naprosto zbytečně se pokoušíte o osvětu. Někteří jedinci zde vykazují obdivuhodnou odolnost vůči jakýmkoliv vědomostem. Jediné, co mě mrzí, je fakt, že i na ně se vztahuje všeobecné volební právo :-) Pak se můžeme podivovat nad těmi důsledky.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Histo, 7.7.2010 21:43:34)
Odpovědět
Dekuji, Sunny. Od vzdelaneho diskutera podpora tesi dvojnasob. :)
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 6.7.2010 15:31:41)
Odpovědět
Pokud jsou statistiky správné- je to logické.Ale vzpamatovávají se z nacistického řádění pomalejí ,budují od základů.Jelikož ještě žije hodně pamětníků a následky jsou ještě i po takové době vidět,je směšné číst,že na vině jsou komunisté.../-můžeme jenom tušit,co by bylo,kdyby nacisté válku vyhráli... tak proč ty nesmyslné a nepravdivé útoky/
p.jorkšír/-
A pokud dají hlasy komunistům- asi vědí proč. A je to jejich volba.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Liška, 6.7.2010 16:52:52)
Odpovědět
Jo po válce díky zkorumpované demokracii 1. republiky a kolaboraci nebo nečinnosti demokratických stran za protektorátu také komunisté dostali ve volbách v r. 1946 42% hlasů (v českých zemích ještě více, na Slovensku podstatně méně). Ať to s tou"demokracií" zase nepřeženeme.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 6.7.2010 17:04:06)
Odpovědět
nejde snad o přehánění- jde o to,jaké důvody lidí vedou k volbě kohokoli..
příčina a následek....
po válce v r. 46 to bylo pochopitelné a pokud se to někdy opět stane,záleží jen na lidech a důvodech,vedoucích k té či oné volbě..
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 7.7.2010 11:32:49)
Odpovědět
Osobně se domnívám, že žádný důvod nemůže být dost dobrý ani silný, aby mě donutil volit zločince. Ale zřejmě jde jen o úhel pohledu :-) Někdo tomu může říkat třeba pragmatismus, pro mě už by to byla zrada všeho, čemu věřím.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 17:38:02)
Odpovědět
Váš názor... ale článek je o něčem jiném, o lidech,kteří poznali na vlastní kůži jiné zločince a vysvobození/ zkresleně řečeno/ komunisty,bylo jejich spásou. A protože zrovna jim přineslo mír a svobodu,nemají důvod je nevolit ani dnes. Já je sice nevolím,ale vůbec je nepovažují za zločince a jelikož jsem žila pěkných pár let před revoluci- posuzuji podle sebe,svého života a života kolem sebe.Byl dobrý- i když spousta věci je k lepšímu- ale určitě i spousta k horšímu. A to nemluvím o techn.pokroku- ten by přišel tak jako tak...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 7.7.2010 19:18:41)
Odpovědět
To je právě ono, každý soudí podle sebe, podle toho co zažil. Málokdo dokáže posoudit také to, co komunisté profesionálně zamlčovali. Zvěrstva z padesátých let, prasárny z doby normalizace, jejich vlastní zločiny. Nezapomeňte, že tady byla dost účinná cenzura. Ve zprávách výhradně úspěchy socialismu. Nemůžete se divit, že lidem připadá, že je dnes méně bezpečno. Zločinci a násilníci byli i v tehdejší době, komunisti vše ale dokázali skvěle zamlčovat. V tomto případě hlavně proto, aby byl mezi lidmi klid. Když o něčem nevíte, tak Vás to netrápí...
Na rozdíl od dnešních novinářů, kteří naopak i z hov.na musí poskládat zlaté rybičky, aby měli sledovanost...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 19:58:30)
Odpovědět
v něčem máte pravdu,hlavně v tom o novinářích-ty hezky označil p.Zeman.Také vím,že se o hodně věcech nevědělo.Děly se, ale bylo jich nesrovnatelně méně,než v dnešní době.Kdysi byly zločiny otřesnou událostí,psaly se o nich romány a byly námětem k filmu/ Mrázek,Vránská,Smrt stopařek..../dnes je to běžná záležitost a tak častá,že to lidé berou jako součást dnešního života.A to je jen jedna věc...
.. fakt je ten,že život je pestřejší ,ale někdy až moc....
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Beroun, 7.7.2010 21:38:18)
Odpovědět
Nemate pravdu, jako obvykle. Nebylo jich mene, jen je ruda mafie maskovala: Noviny mely dovolenych jen par "nezavadnych" pripadu v "Cerne kronice", TV ani rozhlas o nich informovat nesmely vubec, kdyz udelal zlocin rudy mafian, pokud to slo, ruda mafie zlocin zakamuflovala, pokud to neslo, pred tim, nez se o tom mohla media zminit, musel byt zbaven clenstvi v rude mafii, atd. atd.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 8.7.2010 8:19:19)
Odpovědět
i Vám hezký den...p.Beroun
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Beroun, 7.7.2010 21:32:40)
Odpovědět
Bravo, Sunny! Mame stejnou 'krevni skupinu' a rika se ji mravnost... :)))
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 8.7.2010 9:16:26)
Odpovědět
A to vám nevadí, že dnes je v médiích větší cenzura než dříve? Že se píše jen to co šéfredaktor dovolí a když né tak pro novináře vyhazov? Že se může psát o cikánech jen to dobré, co povolí Kocáb? Že cikánská kriminalita neexistuje, protože se v médiích nesmí používat národnost? Prosím, asi byste měl svou mravnost trochu popravit. Ona ta mravnost je i v tom, co proti tomu děláte, ne jen psaním do diskuzí na internetu. Protože když nic, tak je to nemravné. A nebo se také bojíte, abyste nepřišel o práci, když byste se v nějaké věci veřejně angažoval. Jak se říká možná byla lepší politická nesvoboda dříve, než ekonomická dnes. Zatím se ale ti mravní vůbec nikde neprojevili, takže jsou asi podle vašeho příspěvku jen dva. Jsem zvědav, až utrpíte nějaký úraz a budete chtět při transfuzi krevní skupinu "mravnost", jestli jí budou mít. Jedině, že byste si jí dal odebrat předem. Pravdou je to že nemravných je 99,999%. Hezký víkend.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Histo, 7.7.2010 2:11:10)
Odpovědět
Zabyval jsem se duvody, ktere vedly obcany k tomu, ze rudou mafii v te dobe volili. Strucne by se dalo rict, ze proto, ze uverili lzive rude propagande, ze voli novy spraveldivy svet, v nemz bude radost zit.

Obcane netusili, ze voli rudou mafii, ktera jim ukradne svobodu, znasilni pravo a uzakoni si pro sve mafiany nezaslouzene vyhody na ukor vsech ostatnich. Netusili, ze voli hospodarsky system, ktery nebude fungovat, ci presneji, bude fungovat jen do te doby, nez spotrebuje nakradene zdroje. Netusili, ze voli system, ktery zdevastuje moralku a mravnost a srazi nasi vlast z prvni desitky zemi sveta hluboko dolu ke dnu...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 8:25:35)
Odpovědět
lidé nejsou stádo ovcí.Někteří jsou manipulovatelní,jiní ne a v něco lepšího věří každý i dnes-
proto s Váma hluboce nesouhlasím,ale je Vaše právo si to myslet...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 7.7.2010 10:32:14)
Odpovědět
Je mi líto paní onďo, Vašich příspěvků a názorů si vážím, dovolil bych si ale oponovat. Lidé se bohužel v historii mnohokrát zachovali jako stádo ovcí. A věřte, že je nesmysl myslet si, že v dnešní době jsme úplně někde jinde. Bohužel, to je jedna z největších hloupostí, kterých se lidé dopouštějí po celé generace. Nedokážeme se poučit z historických omylů a to třeba jen z chyb našich prarodičů. Myslíme si, že nám se to přece nemůže stát, a pak zatvrzele děláme stejné chyby, jak ti před námi. Ale my přece nejsme stádo ovcí…
Ano, v něco lepšího věří asi každý z nás, je ale podstatný rozdíl, jak se k tomu lepšímu dopracovat. Někdo se snaží sám, někdo čeká, že se o nás kdosi postará. Někdo k tomu využívá vlastních schopností, někdo čeká pečené holuby…
Někdo pochopí hned, že když neustále roste počet důchodců v poměru k ekonomicky aktivní populaci, je nutná penzijní a sociální reforma. Někteří si sednou a čekají, až přijde nějaký socialistický spasitel a všechno vyřeší.

Nepřijde…
a nevyřeší….
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 7.7.2010 11:23:06)
Odpovědět
Zdravím, Stallkere :-) Souhlasím do poslední tečky. Jakékoliv čekání na "spasitele" je průšvih. Proč jen si lidi tak málo věří? Proč si myslí, že potřebují někoho, kdo se o ně postará? Podle mě jen takový život má smysl, který si sama ovlivňuji a vytvářím (samozřejmě s ohledem na prostředí, v němž se pohybuji) a za který zodpovídám. Přirovnáno ke světu zvířat, usuzuji, že mnoho přispěvatelů do této diskuze, touží po kleci a pravidelné porci žrádla. Neodsuzuji to, ačkoliv tento způsob přežívání není nic pro mě. Preferuji volnost i s tím rizikem, že občas půjdu spát s prázdným žaludkem...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(ferda, 7.7.2010 12:57:08)
Odpovědět
pro "Sunny" nebo "Stallkera"
Vaše příspěvky ukazují pouze Vaše jednoduché rovnice, které se opírají o Váš jednoduchý mozek.čemu se ale divit:-))

Nikdo, nečeká na žádného ,jak Vy říkáte "spasitele" lidé poze čekají, že se začne používat prostý, rozum, přestane se tak očividně krást,/předražené st. zakázky, dálnice,tunely, cyklostezky, karty Pražáka,aj./ a začnou se využívat všechny zákony, které tu již dávno jsou.

Ono to prozatím vypadá pouze tak, že když vydělávají pouze některé //třeba i jen politicky spřátelené společnosti/tak je vše ok. Výtěžek si z valné části ponechají, ale pokud je průšvih, jako jsme svědky toho v současné době, tak milý občane, neutáhneme ti jen opasek, ale snad i oprátku kolem tvého krku.

Pro tuto společenskou změnu, jsem přesvědčený, není zapotřebí žádného spasitele,ale pouze zdravý selský rozum, a nedat šanci nikomu z těch, co už jak se říká, "byli u toho"ať už se jedná o ty vpravo či vlevo:-))

Ovšem chtít po vás, aby jste toto pochopili, je očividné, že je to nad vaše mentální schopnosti :-))

ps. pravděpodobně v "něčem" také jedete a tento stav vám více než jen vyhovuje !!! :-))
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 7.7.2010 13:48:14)
Odpovědět
Hello Sunny.
Tak, tak, to přirovnání ke světu zvířat je velmi trefné, to si musím zapamatovat...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(ferda, 7.7.2010 14:05:59)
Odpovědět
Stallkere, raději si to někde zapiš, protože je velká jistota, že si to nezapamatuješ :-)))

urážet tě nebudu, protože ty se urážíš sám pokaždé, když se na sebe koukneš do zrcadla :-)))
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Histo, 7.7.2010 21:29:19)
Odpovědět
Sunny miva trefne prispevky vseobecne. :)
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 8.7.2010 9:00:33)
Odpovědět
Paní Sunny,jste doufám paní, nikdo nečeká na nějakého spasitele, to jen ti věřící. Ostatní čekají na nějakého rozumného politika, který nebude myslet jen na svou kapsu, nebo kapsy svých kamarádů, ale taky na národ, co si ho zvolil. Bohužel, je to vše právě naopak. Není to o tom , že lidé čekají na toho, kdo se o ně postará, snad jen někteří. Ale maminy s dětmi a důchodci to samozřejmě očekávají, ne toho spasitele, ale slušného politika. Vždyť děti jsou právě budoucností národa a důchodci, ti si své již odpracovali, tak bychom se k nim měli chovat slušně a né jim předhazovat, že vlastně v práci jen chlastali a flákali se. Bohužel, to šlo jenom někde, jinde se muselo makat na normy. Ale dnes jde právě jen o to poštvat mladé proti důchodcům, ono se v rozhádané společnosti lépe vládne těm, co myslí na ty své kapsy. A pro ostatní pustíme ordinaci v růžové zahradě,aby zapomněli na to, co se okolo nich děje, než jim exekutor zabaví televizi. Já jsem třeba zvědav, jak se vyřeší potvrzení k řízení řidičů-důchodců od 60 let. Pokud mohou chodit do práce do 65 let, a potřebují k tomu i auto, tak jsou jejich návštěvy u lékaře zbytečné. Je to prostě lidově řečeno: "Když můžu makat, tak můžu i bez potvrzení řídit". Ale to je taková prkotina, která poslance nezajímá, hlavně že se bude řešit ekologický tendr za 1,5 miliardy a církevní vyrovnání za 270 miliard, a hlavně co komu z těch peněz zůstane za prsty. A o tom to je. Přeji hezký víkend a hlavně aby byl "sunny".
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 17:52:21)
Odpovědět
označit za horror ?- nevěřím..

jak říkám, je fajn,že se každý může rozhodnout podle vlastního uvážení- ale přesvědčovat mně o tom, že jsem prožila půlku života v nesvobodě,v duševní i tělesné bídě - to je lež a docela urážlivé.Já se nenarodila po revoluci a když slyším ty hloupostí,co se vykládají- musím se smát a přitom je to smutné.Nebo můžete svůj život před r. 89
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 7.7.2010 18:22:00)
Odpovědět
Dobrý večer paní onďo. Máte pravdu, také jsem neprožil půl života v nesvobodě, v duševní a tělesné bídě. Nebyl jsem komunista, jak mi někteří asi budou oponovat. Ale myslím si, že někteří lidé se snaží dobu před rokem 89 úplně vygumovat ze svého života a tím nepřipustí že něco bylo tehdy lepší, a kdyby se po roce 89 v tom pokračovalo, tak nejsme v tom marasmu budovaném celých 20 let politiky co jsou u moci pořád, jako například Kalousek od roku 1984. Je úplně jasné, že mě někteří lidé napadnou podle banánového zákona, který je podle nich nejlepším argumentem /tzn. neměli jste banány a stáli jste na ně fronty/, ale na to jsem zvyklý a neštve mě to. Jenom mi vadí že spousta lidí už nedokáže používat ten selský rozum. Ale to EU vyhovuje, vybudovat stádo jednotných ovčanů, co se nebouří, nestávkují a nechtějí je vyhnat od koryt. Jen to Řecko jim nedá spát, tam si občané, ne ovčané, nenechají nic líbit, stávkují , bouří se, tak jim radši dáme všichni z EU peníze, aby byl klid a aby nám nezbourali tu unii. No jsem zvědav, až nastanou všechna ta úsporná opatření, jak se budeme bránit my Češi. Nebo jim to sežereme a půjde nás většina pod mosty?
Jinak zdravím. Rajčata už vám asi červenají. Má být zase teplo, prý podle meteorologu celý týden od pátku. Je to únavné, ale mám radši větší teplo, jak velkou zimu.
Příspěvek podemnou je docela dost dobrý, ten pán co to napsal právě používá ten selský rozum.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(roman z kamene, 7.7.2010 19:23:31)
Odpovědět
"Šoumene"ty si,ale šoumen!O fontách na banány mluvil s oblibou pan býv.premiér"Z.topořený".Asi nechodil v pon.a čtvr.kolem Lidlu,kde na jejich akce bývají docela obstojné fronty-hlavně důchodci/a to se jim tímto omlouvám/.A možná tam stojí i ti co na to v pohodě maj.Na ten dovezený drek z Polska a jiných končin.Takže důchodci si to pamatují 2x.Za bolševika a tedˇ.A někteří možná 3x.Za protektorátu/přídělové lístky/.Jinak přeji hezké léto.Od zítřka má zase péct.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 7.7.2010 19:38:21)
Odpovědět
Je to pravda, někteří důchodci to pamatují i 3x, i dnes je třeba v Kauflandu pouze 3 kg na osobu a den, což je skoro to samé co dříve.
Má být zítra až 28 stupňů, ale já fakt radši to teplíčko, než 30 cm sněhu, -20 stupňů a prosolené silnice, a doma v bytě tak 20 - 22 stupňů.
Přeji hezký večer a nadcházející víkend.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 7.7.2010 19:34:58)
Odpovědět
Nezlobte se Šoumene, máte v tom pořádný chaos, hlavně o tom Řecku. Ono je to úplně obráceně. Škoda času znovu vysvětlovat.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 7.7.2010 19:47:34)
Odpovědět
Není to až zase taková pravda co říkáte. Oni se tam měli alespoň chvíli dobře, ale my si jen utahujeme opasky od roku 89. Ale jen proto, aby se ti naši slavní poblitici měli lépe. A to, že to Řecko byla jenom předvolební kampaň, to je už také vidět. Dnes už o tom novináři ani nevzdechnou. A peníze? To Slováci jsou jiní hrdinové, nemáme my sami, tak nedáme Řecku nic. Jenom u nás si ještě vyrazíme nějaké nové dírky do opasku a pošleme tam miliardy, které nám tolik chybí, třeba na platy lékařů, důchodce, matky s dětmi apod. No, snad doufám že ta středopravicová koalice nenajde do toho Řecka nějakou zkratku.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(roman z kamene, 8.7.2010 0:59:14)
Odpovědět
Zdravím Šoumena!To utahování opasků,to je "Klaunův výrok"s kterým vstoupil do dějin.Dokonce si myslím ,že vyřkl,že "opasky si budeme muset utáhnout všichni".Vyřkl to někdy kolem "sarajevského atentátu"v r.1997-98?nebo dřív?A to opakoval několikrát-a máme to tu znovu,z jiných úst.Bohužel některých se to netýká-a ani nebude.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 7.7.2010 19:54:10)
Odpovědět
Takže vy tvrdíte, že jsem inteligentní? Protože jen inteligent se vyzná v chaosu. Děkuji, takhle mi to zatím nikdo neřekl. Ještě jednou dík. Také přeji příjemný víkend.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 19:39:15)
Odpovědět
také zdravím...
rajčata ještě nečervenají,ale první salátovky ze skleníku byly dobré i když o měsíc opožděné.
Na víkend se těším,budeme grilovat žebírka,přijede kamarádka a 3-leté vnučce jsme postavili bazének.Tak ať hřeje...
příspěvek legrační,ale pravdivý..

já se tady chodím hlavně pobavit,ale někdy je téma ne moc k smíchu..

také pozdrav Ferdovi..
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 7.7.2010 19:51:46)
Odpovědět
Grilovaná žebírka. No prostě mňamka. Zjistil jsem, že jsem závistivý, prostě vám je závidím.
Hezký vikend z grilovačkou. Možná bych taky měl udělat grilovačku, ale s elektrickým grilem to není ono.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 20:16:33)
Odpovědět
Jelikož bydlím v bytě a zahradu mám dál,také griluji občas v troubě.Také fajn...i když na ohni je to ještě lepší než na grilu.Uvidíme.. a díky...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 7.7.2010 19:42:02)
Odpovědět
Paní onďo, nikdo netvrdí, že jste prožila polovinu života v nesvobodě, tělesné i duševní bídě. Ani já ne. Pokud ale ve společnosti jsou lidé a nejsou to jedinci, kteří s aktivním přičiněním vládnoucího režimu a strany totéž říci nemohou, jedno mi to není. Nezlobte se.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 7.7.2010 20:09:04)
Odpovědět
právě,že hodně příspěvků, ne Vašich, mi to přímo vnucuje.
ale já vím,kde a jak jsem žila a proto si to přečtu a někdy teda opravdu nevěřím vlastním očím.. také nic ve zlém...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Boban, 7.7.2010 17:32:13)
Odpovědět
Podělím se s vámi o jeden z příspěvků, který mě zaujal:

Máte to, co jste chtěli!

Dovoluji si, vyjádřit k volbám a po volbách. Nejsem z výsledku voleb zklamaný. Je mi 61 let,a vlastně volby pro mne byli, jsou, a budou teoretický pouhou formalitou. Myslím si, že my šedesátníci to už nějak dožijeme. Prošli jsme komunistickým peklem, dvacetiletým marasmem a co bude dál, to je nám teoreticky jedno, jsme už po šedesáti létech zkušenosti otrlí a kompatibilní (40+21). Dokážeme se chovat velmi skromně, nemusíme být VIP, chceme pouze žít slušně a na úrovni. Není mi líto, že jsme se vrátili do tvrdého a neúprosného kapitalismu z předminulého století. Mám z toho škodolibou radost. Jsem jenom nekompromisní , a jsem rád, že konečně mladí zažijí: tvrdou finanční platbu za zdraví, za školství, za holou existenci, nebudou mít víc jak jedno dítě, bez udání důvodu budou vyhození z práce, mlácení čelem o zem, ponižování se a donášení šéfovi bude novodobý trend, stejně jako za komunistů. Spoléhání se na to, že budou mít byt, až rodiče zemřou (velmi smutné), o dovolené v zahraničí budou jen snít. Ne každý bude bohatý a úspěšný a mít dotace od bohatých rodičů. Říkám si, patří jim to, je to jejích volba a rozhodnutí! Těším se na zoufalé výkřiky, nadávky a kňučení ve formě-je to schit a stojí to za h....o! Budu mít radost když jim odpovím "Máte to, co jste chtěli". Máte VV,TOP09 i ODS. Zajímavý postřeh starého člověka, tedy pamětníka: vždy když byla u moci ODS, tak šla životní úroveň dolů. Přesvědčí mě někdo o opaku? My šedesátníci už to nějak doklepeme, ale ty mladé už bude čekat jenom to, aby se vůbec dožili našeho věku. "Přemluv mladého a mladou", to bude pak to heslo. Omlouvám se všem šedesátníkům za to, že jsem se vyjádřil i za ně, pokud je to uklidní, tak je to jen můj osobní názor, za kterým si stojím. Stačí si porovnat změny, které se u nás chystají, a porovnat s ostatními Evropskými státy. Rozumný a inteligentní člověk si závěr udělá. Předvolební strašení Řeckem byl výborný a diplomatický tah ODS na vymytí mozků (hlavně mladým). Docílili pouze jedno: nenávist mladých vůči starým, a bude to ještě horší! Jedno je ale jisté a nezvratné, i oni budou jednou staří, život ubíhá velice rychle, a vše se jim jednou vrátí! Nejsem tzv.socka. Je mi jen líto těch, co přijdou po nás a jak zde budou žít.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(roman z kamene, 7.7.2010 20:20:13)
Odpovědět
Pane,Plně s Vámi souhlasím,a zárovenˇse Vám musím k něčemu přiznat.Týká se to koho jsem volil.Jinak bych mohl říct,že jsem zažil min. a souč.režim tak 50/50.A to-VV.Velmi,ale velmi populistická strana.Bohužel jsem jim skočil na vějičku-vymeteme dinousary,ale bohužel zapomněli říct ne všechny/Nečas,Kalousek,Schwarzenberk,Parkanová /atd.,no nic hlavně že jedeme dál pro ně.A pro nás...?Přeji pěkné léto.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 8.7.2010 8:33:47)
Odpovědět
Pane romane, jste ve velmi nevýhodném věku /50 na 50/ to je vám kolem 40 let, takže musíte počítat s tím, že odchod do důchodu bude tak kolem 68 let a jeho výše? Nic moc, protože hlavně reforma na důchodech přidá těm co vydělávají horentní sumy, např. soudci-viz ústavní soud a návrh nějakého soudce. A někde se asi bude muset ubrat. To že jste volil VV, zřejmě již nikdy neuděláte, jak jsem pochopil z vašeho příspěvku. To se asi nedá nic dělat. Prostě jste podlehl mediální kampani, parafrázuji volte voly, volte krávy, jen nevolte bradavici. Jak se říká, není všechno zlato, co se třpytí. Veřejná dehonestace Pana Paroubka všemi médii po celé 4 roky přinesla ovoce. Hlavně, že média zajímalo kde vzala paní Paroubková na kočárky za 40 000,-, nebo jak vydělala 3,5 milionu, ale takový Řebíček média vůbec nezajímal. A Mádl a Issová - trapný klip, ale teď asi koalice za to zamete pod koberec zpronevěry pánů Mádlů starších. Nevěřte médiím, jsou v žoldu Německa, nebo pánů miliardářů z Česka. Ti budou špinit kde koho, pokud se jim to bude hodit, a vynášet do nebe ty, kteří s nimi mají úzké styky, jako pan Kalousek. Ještě vám připomenu výrok pana Kalouska, jako náměstka na MO při poradě na gen. štábu : "Pánové, tady nejde o armádu, ale jak ty peníze dostat do správných rukou." To snad hovoří za vše. Vůbec se nestyďte za to, jak jste volil, byla to vaše svobodná a demokratická volba. Člověk to prostě v tom hejnu nenažranců zkouší, jestli to vyjde. Tak to prostě třeba na podzim zkusíte jinak. Přeji vám příjemný teplý vikend, a jak říká paní onďa, také nějakou dobrou grilovačku.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 8.7.2010 9:25:00)
Odpovědět
Asi chápu, jak moc Vám leží v žaludku, že volby vyhrála pravice. Ale nezoufejte. Oni zavedou reformy, tedy to, co mělo být zavedeno už tak před deseti lety a půjdou od válu. Jelikož to lidi nebudou chtít pochopit a tedy je už příště asi nezvolí.
Přesto jsem já osobně rád, že to tak dopadlo. Vy sám Šoumene jste uvedl příklad Řecka a toho, jak tam se měli alespoň na chvíli líp a demonstranty označil skoro jako hrdiny. Zapomínáte ale na několik důležitých věcí. Nebýt Eura, už by dávno zbankrotovali. Oni je mocipáni z EU zkrachovat nenechají, oni jim ty peníze půjčí, se Slovenskem nebo bez. Problém je, že dluhy z nich celá desetiletí budou do posledního centíku tahat zpátky. Ještě vnuci těch, co dnes stávkují, budou doplácet na to, že se jejich dědové pár let „měli líp“. Čím déle budou stávkovat, tím hůř, bohužel už nejsou pány svých osudů. U nás by to dopadlo trochu jinak, my Euro nemáme. Nás by zbankrotovat nechali. A jestli se nepletu, státní bankrot, mimo jiné, provází silná devalvace měny. Možná nevíte, co to znamená, ale možná byste pochopil, až by po Vás za rohlík chtěli 15,-Kč, za mléko 120,-Kč a výplata zůstala stále stejná… Pak můžete jít stávkovat také, je jen otázka, co by to bylo platné. Kde nic není, ani smrt nebere. Nejhůř by na tom tedy logicky byli důchodci, sociálně slabí a bohužel ti, kteří mají úspory. Naopak já bych na tom pravděpodobně vydělal. Mám hypotéku, dnes splácím, dejme tomu třetinu výdělku. Po určitém čase od bankrotu, by moje splátky činily zhruba desetinu… I přesto s tím nesouhlasím a raději jsem volil alespoň šanci lepší budoucnosti pro své děti, třebaže se školným a zdravotními poplatky…
O důchod už mi až tak moc nejde, toho se stejně nedožiju…
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 8.7.2010 11:07:18)
Odpovědět
Pane Stallkere, to že zvítězila pravice mi vůbec neleží v žaludku. Spíše mi více vadí to, že zvítězili prospěcháři, kterým nejde o nás jako národ, ale o své kapsy. Protože na téhle politické scéně není žádná strana, které bych fandil. Snad jenom ti piráti, co chtějí zachovat alespoň internet bez zásahů státu. Jestli je to pravice, nebo levice, mě už dlouhou dobu nezajímá, protože lidé, kteří jsou proti sobě v opozici používají tohle dělení, i když jsou to vlastně všichni levičáci. A to řecko? Nebýt eura, tak by tam k takovéhle situaci nedošlo. Ono záleželo také na kurzu euro-drachma, na šachy banky Goldman-Sachs, která jim ty dluhy kryla a spoustě jiných a jiných věcí. Buďme rádi, že máme korunu, protože myslím že kurs euro koruna na 26 korunách cca, je pro nás daleko nevýhodný pro zavedení eura. Bohužel, tento kurs se vytvářel od stolu a není pravdou, že to má co dělat s produktivitou práce a konkurenceschopností zboží. Je to jako kurs koruna marka. Bylo 8Kčs za marku, pak Klaus od stolu vyhnal kurs na 20Kč za marku. Je to o více věcech. Ty půjčené peníze, stejně nebudou vracet jejich děti a vnoučata, nebojte, aby se EU nerozpadla, tak jim to časem evropský parlament oddluží. Zato ale naše děti a vnoučata budou splácet dluhy, které nasekal politický šíbr Kalousek a spol. Pokud v tomhle státě nebude po prokázání ekonomického trestného činu zabaven majetek potrestanému a nebo jeho rodině, na kterou majetek převedl, tak tu bude vždycky zle. Je to prostě o tom, že si tato vládnoucí klika ať ta, či tamta utvořily vládu mafiánského stylu, a pokud něco praskne, tak podrží sami sebe.
Ale v jednom pravdu nemáte. Podle vašeho dělení republiky na levici a pravici, vyhrála volby levice a to ČSSD. Takže není to o tom, kdo vyhrál volby, ale komu se podařilo utvořit koalici. Ale většinou se tvrdí, že pravice vyhrála volby. Nevyhrála. Vyhrála jen koalici s TOP09, kterou si pro to sama vytvořila a VV ti se k nim přidaly, protože korýtka táhnou. Není to o levici a pravici, ale o těch mafiánech, ve všech politických stranách, kteří tento stav zavinili a chtějí, abychom to platili za ně. Viz Gross, Řebíček, Sobotka, Kalousek a všichni jejich velcí kamarádi. To je prosím můj osobní názor, že nám vládne squadra která se řídí hlavně malou domů, a to je jak pravice, tak levice. Jinak přeji pěkné počasí a příjemnou dovolenou.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 8.7.2010 11:39:04)
Odpovědět
I já musím uznat, že máte v mnohém pravdu. Hlavně o zkorumpovanosti jak zleva, tak zprava. Na druhou stranu, když sleduji to, co rodící se koalice v dnešních dnech prezentuje, dovolím si být mírným optimistou. Snížení počtu ministerstev, snížení počtu parlamentních výborů, zdanění vlastních náhrad, snížení příspěvků politickým stranám, předběžně avizované snížení mezd vládním úředníkům….
Možná jsem na něco důležitého zapomněl…
Není to asi mnoho, ale jako příklad, jak šetřit v těžkých časech nejdříve u sebe, by to myslím zatím ušlo.
Nezoufejte přátelé. Já osobně bych jim šanci dal, přestože mezi nimi stále jsou dinosauři, kteří skutečně nemají nejčistší minulost. Počkejme si, co předvedou dál, vždyť další volby jsou už na podzim…
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 8.7.2010 12:01:49)
Odpovědět
Také věřím, že nebude tak zle :-) Úspory bych si sice představovala razantnější a bylo by hezkým, ikdyž možná symbolickým gestem, kdyby pánové a dámy nahoře začali u sebe, ale svět není dokonalý. Zatím to vypadá na dobrý začátek a budu ráda, když to vydrží:-)
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 8.7.2010 11:57:37)
Odpovědět
V jedné věci s vámi souhlasím, Šoumene. A sice v tom, že dělení na pravici a levici není to nejpodstatnější. Je třeba si uvědomit, že jen nepatrné množství lidí, usilujících o vliv a politické funkce, je stiženo nějakým altruismem. Většině z nich jde především o vlastní prospěch a uspokojení mocenských ambicí. Pokud toto přijmeme jako holý fakt, můžeme se s tím naučit žít. Můžeme bez zbytečných emocí pozorovat, jak se ten který politik chová a co dělá a říká a můžeme si snadno udělat vlastní názor. Naše možnosti, jak ovlivnit vysokou politiku, považuji za dost omezené, ale přesto jsem ráda, že nějaké máme. Koho to skutečně trápí, a chce tomu věnovat svůj čas a energii, může do politiky vstoupit a pokusit se ji ovlivnit. Já bych na to neměla ani chuť ani trpělivost. Vzhledem k tomu, že téměř každý člověk má naprosto odlišnou představu o ideálním společenském zřízení, považovala bych to za mission impossible a něčemu takovému bych asi nechtěla obětovat svůj čas. Raději si vytvářím svůj ideální svět pro sebe a svou rodinu a snažím se naučit své děti vděčnosti, za všechno, co nás potkalo, protože jsme se díky tomu něco naučili. A taky se snažím, aby se naučili být šťastní v přítomném okamžiku, protože to je jediná realita, kterou máme. No, teď jsem se od té politiky nějak vzdálila - chtěla jsem jen říct, že je zbytečné, když se tu někdy hádáme o všech těch věcech kolem voleb a vlády a zkorumpovaných zakázkách, protože tyto věci můžeme ovlivnit jen velmi okrajově. Co však můžeme ovlivnit zcela, to je náš život a to zda bude šťastný. Myslím, že kdyby se každý z nás pokusil jen o tohle, světu by ubyla spousta problémů.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 8.7.2010 12:21:09)
Odpovědět
Zdravím Sunny :-),
Pravda, na rodinu a na opravdové hodnoty se poslední dobou až příliš často zapomíná. My jsme zatím zdraví a jsme rádi, když můžeme být spolu, „kdo z Vás má víc?“
A mimochodem, v Lednici je začátkem června hezky že?
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Sunny, 8.7.2010 13:58:53)
Odpovědět
:-) V Lednici je hezky obecně (pokud taky myslíte areál...), ale už dlouho jsem tam nebyla. Každopádně je to dobrý tip na víkendový výlet - díky za něj.U nás je dnes tak krutě hezky, že nejlíp by mi bylo v lednici (aspoň na chvíli).
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 8.7.2010 14:16:39)
Odpovědět
Jo, jo, velký bratr všechno vidí… :-)
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Šoumen, 8.7.2010 17:08:19)
Odpovědět
Pro sunny a stallkera. Myslím si, že uvidíme co vlastně ta nová vláda prosadí, a jestli se jí podaří zastavit alespoň tu velkou korupci a předražené zakázky. Já bych neměl trpělivost na to být politikem, ale spíš bych na to neměl žaludek. Rodina je ale to nejdůležitější. Máte pravdu v tom, že je opravdu lepší vytvářet si podmínky pro svou rodinu, dobře vychovat děti, pokud je pak nezkazí nějaká parta. Snad i ta nová vláda pozná to, že mladí potřebují mateřskou i porodné, protože bez těchto peněz si ta mimina nebudou pořizovat, snad jenom jedno, takže za chvíli budou cik-áni majoritou, nebude mět kdo vydělávat na důchdy apod. Mohl bych napsat, že už to tu nějak přežiji, ale štve mě to, protože to jde za těch 20 let do háje, protože bez té korupce a zlodějin jsme na tom mohli již být daleko lépe. Jinak pro stallkera příjemnou dovolenou a mnoho optimismu, kterého už mi moc nezbývá. Pro sunny krásný víkend.
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(onďa, 8.7.2010 19:12:43)
Odpovědět
zdravím také,p.Šoumene. Pokud jde o Su.. a St..,- s potěšením jsem si přečetla a líbí se mi, co píši. Pokud se tam nevyskytují komunistické a oranžové mafie a rudí zločinci atd...- je to příjemné čtení. Také se přidám a přejí hezkou dovolenou kdekoliv...
Re: Nacistická zvěrstva zajišťují hlasy komunistům
(Stallker, 8.7.2010 19:47:54)
Odpovědět
S dovolením, dovolil bych si popřát všem i za svou maličkost. Nejbližší víkend má být docela hezky, asi se sem moc nepodívám. Takže, přestože je zítra teprve pátek, hezký víkend všem...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama