reklama
reklama

Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama

Autor: Odjinud | Publikováno: 3.7.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s bývalým generálním ředitelem televize Nova, exsenátorem a bývalým europoslancem Vladimírem Železným, která se týká budoucnosti Evropské unie.


http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/169389.aspx


reklama
3669 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Jeeves, 4.7.2010 7:02:40)
Odpovědět
A hele, Železný! Není to ten šmejd, co nám všem dluží prachy?
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Alberto Kvěch, 4.7.2010 9:01:34)
Odpovědět
To nevím,ale myslím ,že je to ten euroskeptik, kterého už nikdo nikde nechce jako Macha a Bobo.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Hardy, 4.7.2010 11:01:05)
Odpovědět
Železný i Bobošíková jsou výborní a mají dobré nápady a v politice by se hodili, ale oba jsou neuvěřitelně profláklí, škoda.
Že železnýho "privatizace" Novy stála republiku 10 mld, je fakt, ale kontrolní orgán Rada pro TV atd, která to povolila a kterou tehdy socialisté víceméně ovládali a která to tedy vlastně svým souhlasem zavinila a to je v pořádku ? Není, ovšem socany za to nikdy nikdo nepotrestal a už nepotrestá. A takhle se u nás hospodaří.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Alberto Kvěcha, 4.7.2010 11:19:34)
Odpovědět
Bobošíková si zavřela cestu díky svému euroskeptictví.Bobo plnila vždy medvědí službu prezidentům.Jako privilegovaná svazačka předávala zdravice ,kytičky Husákovi.Co to muselo být za děvče,kdo z ostatních svazáku měl možnost se vůbec do blízkosti Husáka propašovat-Bobošíková ano.Pod vlajkou komunistů přispěla ve volebním soupeření a podpořila prez.Klause.Podtrhuji po dohodě s komunisty pod vlajkami komunistů a z hlouposti Topolánka, ODS, byl zvolen Klaus prezidentem.Doufám,že už občané nebudeme svědky trapného politikaření a zvolíme si konečně demokraticky svého prezidenta v přímých volbách.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová N., 4.7.2010 19:01:01)
Odpovědět
Alberto Kvěchu,co říkáte na výsledky voleb a změny k horšímu,co prosazuje Kalousek?Vím,že jsme zadluženi,ale my jsme to nezpůsobili,proč to máme odnášet.Nechápu,proč je zase kozel zahradníkem.Kalousek nás zadlužil,neumí vest finance a zase ho zvolili.Vždyt už nám ukázal co umí.Co to je ted za hospodaření?Jsem nevyléčitelně nemocná a jezdím do lázní,které mi pomáhají a mám nárok na křížkové,protože stupen mé nemoci je vysoký.Když jsem jezdila za komunistů ,neplatila jsem ani korunu,ještě mi proplatili plné jízdné.Dnes platím 60,-K.za den a ještě připlácím za pokoj dvoulůžkový ,který je s WC a sprchou/jsou už všude/ 80-Kč.jezdím na 28 dné na moji diagnozu to jinak nejde a platím za to samé co komunistů 4 tisíce Kč.a to jsem v důchodu.Jde mi o srovnání jak to bylo a jak je to nyní.At mi nikdo neříká,že nás zadlužili komunisti.V r.l989 jsme neměli dluh a nám dlužili.Lázně potřebuji,operovat se to nedá a jinak už bych nežila.Mám to chválit?Vysvětlí mi to někdo?Jen slyším,že se řve ,že na nic nejsou peníze.Kam to ti kapitalisti dotáhli?Nějak se jim to nepovedlo.Asi se rozkrádalo mnohem vic jak za komunistů.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(ferda, 4.7.2010 21:03:37)
Odpovědět
Paní Kalvodová, třeba proto platíte, kvůli tomu,co uvádím níže, třeba je to dlouhé, ale stojí to za to si to přečíst až do konce, případně kdekoli přeposlat :-))


Rozprodat většinu strategických podniků jako jsou vodárny, rozvodny elektrické energie atd..

Rozprodat většinu největších výrobních kapacit (pivovary, sklárny, textilky, hutě, strojírny, automobilky, cukrovary atd.) do rukou převážně zahraničních „investorů“, kteří zpravidla po uplynutí daňových prázdnin výrobu zastavili jako nežádoucí konkurenci jejich zahraničních firem.

Část národního majetku pomohli rozkrást.

Nenávratně zlikvidovat textilní a elektronický průmysl zaplevelením trhu asijským zbožím bez celních bariér.

Zlikvidovat světoznámý sklářský průmysl, zlaté ruce českých sklářů poslat na pracovní úřady.

Zlikvidovat tradiční výrobu obuvi, motocyklů, sirek, cukru (nebo i znojemských okurek) a řadu dalších pro ČR tradičních oborů.

Zbourat nebo nechat zchátrat továrny.

Nekoncepční, nesmyslnou zemědělskou politikou nechat zdecimovat, stáda skotu, pěstování ovoce, zeleniny a tradičních lukrativních plodin, jako chmel a cukrovka a nahradit je řepkou pro výrobu bionafty.

Domácí produkty nahradit dovozem ze států, kde je výroba dotována. Tím zlikvidovat soběstačnost státu v zásobování obyvatel potravinami.

Rozkrást státní majetek, který byl staletí budován a shromažďován našimi předky.

Zanikly a zanikají různé firmy a banky, které měly ve světě staletou historii ( ČKD/ Kolben-Daněk, Poldi Kladno, Živnostenská banka, cukrovary, Vítkovice a další).

Neuvěřitelným způsobem se rozkradl náš zlatý poklad, který byl uložen ve státní bance./ do roku 89 činil náš zlatý poklad 117 tun zlata, nyní j e to něco kolem 5 tun zlata !!! :-))/

Umělé vytvoření platební neschopnosti a prostředí pro tunelování (např. zrušen hospodářský zákoník a hlavně paragrafy, kterými byla stanovena povinnost zaplatit fakturu do čtrnáctí dní a to bezhotovostně!)

Záměrné zpožďování, nebo nevyplácení mezd zaměstnancům (Zrušeny paragrafy, kterými byla stanovena povinnost zaměstnavatele vyplatit zálohu na mzdu do čtrnáctí dní až tří týdnů v daném pracovním měsíci a do 14. následujícího měsíce vyplatit doplatek za odpracovaný měsíc. Na západ od nás se vyplácí mzda na konci každého odpracovaného týdne! Tak si banky a zaměstnavatelé mastí kapsy na úkor zaměstnanců.

Kvalitní ornou půdu likvidovat a na ní stavět sklady, montážní haly, nákupní centra.

Likvidovat lesy a dřevo vyvážet do zahraničí.

Důsledkem této vedoucí politiky (zčásti hloupé a zčásti promyšlené k vlastnímu prospěchu) byla vzata lidem práce a vytvořili více než půlmilionovou armádu nezaměstnaných, závislých jen na prázdné státní pokladně.

Dopustit i ztráty na životech bezvýchodně nezaměstnaných, zadlužených včetně vražd ze zoufalství.

Lidé, kteří nepracují a nevydělávají, nenakupují výrobky a vedou ke krachu další výrobce.

Umožnit aby se naše země stala smetištěm „rozvinutých krajin“ - dovoz odpadů, podřadných a znehodnocených potravin, zkaženého masa, zeleniny a ovoce.

Zamořit náš stát igelitem a různými plasty, místo bývalého skla a papírových pytlíků.

Vytunelovat velké množství bank, kampeliček a investičních fondů. Tyto ztráty v bankách sanovat ze státního rozpočtu ve výši okolo 600 miliard Kč.

Zadlužit stát na několik generací částkou 1,5 bilionů Kč, gigantickými daňovými úniky a nesmyslnými výdaji.

Dluh roste každou vteřinu o více než 6 000.- Kč.

Dopustit téměř bilionové zadlužení jednotlivých občanů lživými reklamami a nabídkami půjček.

Dojit státní pokladnu předraženými státními zakázkami firem, v jejichž vedení a dozorčích radách sedí bývalí i současní politici nebo jejich rodinní příslušníci.

Připravit tento stát k ekonomickému bankrotu.

Dopustit finanční oligarchii s diktátem bank, které odírají klienty formou lichvářských úroků zejména hypotéčních úvěrů, nízkými úroky vkladů a naopak zpoplatněním faktu, že jim klient svěřil své peníze pro jejich hospodaření.

Dále omezit státní suverenitu.

Vyměnit diktát RVHP za dokonalejší diktát EU, jejíž úředníci rozhodují o našich syrečcích, guláši, rumu, vinohradech, počtech skotu i tvaru okurek atd..

Z Ústavy státu udělat účelový pamflet.

Neskutečným množstvím záměrně zpackaných a neprůhledných zákonů, vyhlášek a jejich novel docílit legislativní džungle.

Dopustit nevymahatelnost práva. Soudy jsou zkorumpované, vedou desetitisíce sporů do ztracena, nebo podléhají politickým a jiným tlakům. Dosažení práva a rychlého soudu v této zemi je sci-fi (např. kauzy katarský princ, Kožený, Pitr, Krejčíř atd.)

Došlo k propojení soudců, advokátů, státních zástupců a exekutorů s politiky a kriminálním podsvětím včetně mafií. Politikové, soudci, policisté, proti kterým se objeví důvodné podezření ze spáchání trestných činů nebo ze střetu zájmů, nerezignují a nelze je odvolat; kauzy ustojí a brzy se na ně zapomene, neboť jsou překryté novými průšvihy. V poslední době viz kauza VŠ v Plzni, fakulta právní & VŠ pro mafii.

Nedořešit a zamést všechny velké kauzy např. Lehké topné oleje, Rumová aféra, konto ODS ve Švýcarsku, padáky a výškoměry v resortu ministerstva obrany, Plzeňská práva, Karta Pražáka atd.

- špiclování a vydírání v ODS – případ Morava a další

V této státní džungli trvale rozšiřovat přebujelou administrativu, větší než má např. daleko větší Francie. Tato administrativa se stala soběstačnou a samobobtnající, nezávislá na potřebách obyvatel.

Permanentně hrát hru „Škatulata hejbejte se“, při které stále stejní lidé mění posty na různých ministerstvech, aniž by měli šanci alespoň pochopit problematiku resortu, který mají řídit. /současná situace :-))/

Jediným cílem občany zvolených vyvolených je udržet se co nejdéle ve funkcích a rychle zbohatnout.

Zcela zvrátit morální hodnotovou stupnici člověka. Násilí, korupce, surovost, aroganci legalizovat jako normální stav demokracie (viz.Direktiva Allana Dullese.).

Osobním příkladem velké části politiků vytvořit obecné mínění, že práce je tou poslední možností, jak poctivě vydělat peníze.

Vytvořit vrstvu zbohatlíků, kteří bez práce žijí lépe, než tvrdě pracující špičkoví odborníci a specialisté. !!!

Dopustit vyhazování milionů korun a spolufinancovat přihlouplé a lživé volební kampaně, a nepřehledné-ho množství politických stran.

Dopustit, aby politické pidistrany rozhodovaly o důležitých resortech ve státě cestou svých ministrů, tlupou poradců a „lobistů“.

Vymýtit pocit odpovědnosti a oddanosti občana ke své zemi.

Omezovat, překrucovat a zlikvidovat znalosti o historii vlastního národa, o činnosti významných osobností našich dějin.

Za hrdiny prohlásit pochybné mediální hvězdy, vlastizrádce, kriminálníky, defraudanty a záškodníky.

Zlikvidovat armádu pro obranu země a zrušením záchranných praporů rezignovat na úlohu armády, která účinně pomáhala za krizových situací a hrála významnou roli v systému ochrany obyvatel.

Ze společenství Varšavské smlouvy se rychle schovat pod křídla NATO, „bránit“ naši vlast v Afghánistánu a jiných pro ČR „důležitých“ zemích.

Zlikvidovat výkonné profesionální policejní složky a nahradit je z části zkorumpovanými lidmi, u kterých lze koupit téměř cokoliv, včetně svobody.

Dopravní policii zdegradovat na výběrčí pokut, pořádkovou policii na asistenci při rvačkách Cigi-spoluobčanů, fotbalových fanoušků a jiných nátlakových skupin.

Dosáhnout situace, kdy slušní lidé bydlí za zamřížovanými okny, balkony a trezorovými dveřmi svých bytů a domů, zatímco gauneři a zloději se okolo prohánějí v luxusních autech a za bílého dne a beztrestně páchají trestnou činnost. V lepším případě si užívají na vzdálených ostrovech.

Protěžovat nepřizpůsobivou menšinu – cigi – na úkor celé populace. Státní orgány tolerují jejich kriminalitu a jejich jejich rasistické útoky vůči většině přehlížejí. Každou reakci většiny okamžitě stíhají jako rasově motivované trestné činy.

V jejich prospěch probíhá tunelování státního rozpočtu různými dotacemi, sociálními dávkami a zvýhodňováním. Zapomíná se na to, že v této zemi žijí i jiné a početnější národnosti, se kterým nejsou žádné problémy a jejich příslušníci se plně integrovali do naší společnosti.

Snaha, aby se občan doma cítil jako cizinec.

Některé oblasti našeho státu jsou vykoupeny a zabydleny příslušníky jiných států a jinými národnostmi nebo problémovými etniky viz. Karlové Vary, některé vesnice v Krkonoších, části měst, obcí atd..

V mnoha podnicích a institucích je potlačována komunikace v českém jazyce. Na mnoha místech v nápisech i textech, ba i ve sdělovacích prostředcích je používána angličtina či jiný nečeský jazyk.

Spisovná čeština je potlačována, zesměšňována a hnána do ilegality. O tom, že by veřejné sdělovací prostředky a veřejně vystupující čeští občané, knihy, časopisy atd. měli používat spisovnou češtinu, si můžeme jenom zdát.

Zdraví lidí zdegradovat na byznys vysoce prosperujících farmaceutických firem s osobním podílem některých politiků.

Dopustit zneužívání lékařů pro růst zisku těchto firem.

Zlikvidovat preventivní dětskou lékařskou péči, zejména zubní.

Zlikvidovat povinnost zaměstnavatele zabezpečit preventivní péči pro zaměstnance.

Zavřít řadu nemocnic a poliklinik. Z domovů důchodců, dětských ozdravoven, jeslí a podnikových rekreačních zařízení nechat vybudovat paláce vládních činitelů, ministerstev, bývalé šlechty a cizinců nebo je nechat zchátrat či spadnout.

Zdecimovat osobní železniční dopravu, zlikvidovat levnou a ekologickou vodní dopravu.

Silniční síť přeplnit drahou a přírodu devastující kamionovou dopravou.

Zásadně snížit dopravní obslužnost venkova.

Nesmyslným zdražováním jízdného bez ohledu na tržní mechanizmy nabídky a poptávky odradit cestující používat železnici a následně zrušit spoje i tratě.

V důchodovém systému ponechat „socialistický“ systém výběru daní - zejména zaměstnanců, kteří pak při výpočtu starobních důchodů jako střední třída doplácejí na nejchudší a nejbohatší spoluobčany.

Nezavedením důchodové reformy a nejasnými garancemi za stávající penzijní připojištění, znemožnit zavedení spolehlivého systému ukládání svých úspor na stáří.

A jedny z nejhorších věcí, které se staly:

- rozbití Československa, které tak pracně zakladatelé naší státnosti dávali dohromady,

- velké zadlužení státu přesto, že Československo před převratem r. 1998 byl stát bez dluhů a s majetkem,

- rozbití právního systému a zákonů, které napomohly k

- rozkradení státního majetku a ožebračení lidí.....

Takže paní Kalvodová, třeba i proto, již není skoro na nic, z toho, na co bylo v minulém režimu...
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Jeeves, 5.7.2010 7:46:57)
Odpovědět
Parádní erupce komunistických stupidit! Raději ste se měl zeptat paní Kalvodové, kolik peněz přinesla do systému, se svým, patrně celoživotním maroděním, že by chtěla nyní ještě něco "extra".
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová, 5.7.2010 10:36:01)
Odpovědět
Jeves,budeš se divit,jsem vysokoškolsky vzdělaná a pracovala jsem až do starovního důchodu i když jsem měla možnost jít do invalidního.Vychovala jsem 3 syny,kteří pracují,jsou vys.vzdělaní a odvádějí daně.Vyprošuji si ,abyste mě urážel a používal typicky Odésácké žvásty.Raději si dobře přečtěte co píše Ferda po pravdě a uznejte pravdu.V KSC jsem nebyla,ale vzpomínám na ně v dobrém.Neměla jsem čas a zdraví být členkou KSČ a chodit na schůze atd.Nenapadejte lidi,které neznáte.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Alberto Kvěch, 5.7.2010 23:57:24)
Odpovědět
Paní Kalvodová.To je moc hezké,že máte tři syny a skvělé,že jste dbala o jejich vysokoškolské vzdělání.Dala jste jim maximum, to nejlepší co jste v dnešní době mohla udělat.Vše se synům vrátí a v dobré v životě obrátí.Vám přeji hodně zdravíčka a věřme,že vše překonáte milá paní.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová, 5.7.2010 10:39:28)
Odpovědět
ferdo, jste jednička.Napsal jste to perfektně.Děkuji vám za to,mluvíte mi z duše.Měl by si to přečíst Kalousek ,Nečas atd.Zveřejněte to do mejlů.At si to přečte co nejvíc lidí.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Vladana, 6.7.2010 17:08:34)
Odpovědět
Také Vám dávám jedničku. Plno lidí to takto vidí, ale co s tím? Upozorňuji, že jsem v KSČ nebyla.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Alberto Kvěch, 4.7.2010 23:33:46)
Odpovědět
Paní Kalvodová.Já Vás nepotěším.Rád bych Vám řekl,že pan Ferda nemá pravdu, ale on pravdu bohužel má a zdaleka nevyjmenoval všechny neduhy, které přispěly k současnému neúnosnému stavu.Stav je ještě horší.Po roce 89 byla jistá šance stát se slušným státem a naši proradní a neschopní politici zamordovali co se zamordovat dalo.Díky politikům stát dnes nemá finance vůbec na nic a stát je na lopatkách.Dívím se, že občan nežádá, aby byli politikáří hnáni k odpovědnosti za jmenované zločiny.Naši politici projeli vše co mohli a volič je tak hloupoučký ,že opět volil. K určité nápravě došlo a někteří papaláši byli ve volbách vykroužkováni, ale ještě dost těch provinilců v politice zůstalo.Pokud se nebude stav dále zhoršovat, občan bude bohužel za chyby politiků trpět minimálně 10 let.Jen bych se opakoval.Ferda má opravdu a bohužel pravdu.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová, 5.7.2010 10:46:52)
Odpovědět
Pane Alberte Kvěchu,děkuji vám za odpověd.Ráda si píši s lidmi jako jste vy,protože je vidět,že jste inteligentní a rozumíte situaci.Tady ty vulgární pisate nemá cenu ani číst.Nepotěšil jste mě,ale aspon vidím,že někdo to vidí jak to opravdu je.Nejsme asi právní stát,že není nikdo potrestaný za takové zlodějny atd.Trestají se jen obyčejní lidé,ten kdo je milionář a miliardář,na toho nikdo nemá.Bojím se války a nepřeji si ji.Raděj bídu a ne válku,ale nevím,jak dlouho to lidé budou snášet.Mějte hezké léto a budte zdráv.Kalvodová
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(ferda, 5.7.2010 12:14:10)
Odpovědět
Přísloví , které je snad ve svém významu, více než jen to :-)))


.......Kdo dluží jedno tele - je v kleštích věřitele. Kdo dluží množství žírných stád - může si v klidu hodovat ! :-)))
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(frantisek zajicek, 5.7.2010 19:07:02)
Odpovědět
Pani Kalvodova,souhlasim s Vami,s p.Kvechem i Ferdou,ale nelze srovnavat dve rozdilna obdobi.Za komunistu se vychazelo z rozdilneho zakladu.Jednak jsme patrili mezi staty s nejvyssi urovni,vzdelanim a zabehlou ekonomikou a tech duchodcu v te dobe byla mozna tak 1/5 z toho dnesniho cisla.To je strasny nepomer a pro dnesni rozpocet statu velmi tezke bremeno.Ani za byvale vlady se do lazni nejezdilo dnes a denne(mimo vyvolene)a ja osobne ,kdyz jsem marodil,jsem dostal prasky typu Harbureta a Acylpirin v hodnote 2KCS.Vsechno nadstandardni bylo pres znamosti nebo uplatky.Moje babicka mela duchodu par stokorun,pestovala slepice a obhospodarovala male hospodarstvi.Jet nekam na dovolenou bud doma ci do zahranici ji nikdy nenapadlo ani ve snu.Jenomze ten komunisticky vlak zpomaloval vic a vice.Nelze si predstavit,zda by nam bylo dnes lip ci hur.Dalsi problem je v rozdilu pojmu kapitalismu a komunismu.My si vsichni prejeme mit penize jako v kapitalismu a k tomu socialisticke vyhody.Za socialismu za vas vsechno obstaral stat.V kapitalismu si musite nejen platit skolne,ale i mnohem vice prispivat na zdravotni peci,coz je Vas pripad.Ja pracuji v ruznych zemich a mam tu moznost porovnavat.V USA me vytrhnuti zubu stalo 140 $(v te dobe 5000Kc),minuly tyden v Nizozemi jsem mel sponu v oku-osetreni+masticka-90E(asi 2250 Kc)a to si platim pojistku 90E/mes.Do 160E si vse musite hradit sama.A u nas,kdyz maji lide platit 30Kc za navstevu lekare,je preveliky krik.Vy se na to vsechno divate ze sveho uhlu pohledu,ja Vam verim,ale predstavte si,ze by chtel kazdy duchodce jet do lazni,i kdyz na to ma pravo.Proste dle me,ta reforma duchodova prijit musi a lide si budou na to stari nuceni nejakou tu kacku odlozit.Vim,ze dnesni rodiny na to nemaji,ale to uz jsme v jine rovine(zodpovedel Ferda).Vy jste holt ta generace,kde Vase problemy prebiral a resil stat,hodne zdravi a optimismu,FZ
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(ferda, 5.7.2010 22:59:50)
Odpovědět
Františku, na důchodovém účtu bylo tolik peněz, že se nemuselo nic řešit 30 let, tolik tam bylo nastřádáno financí ! možná to nevíte,ale to je Vaše chyba.
Podívejte se, kdo začal tento účet doslova drancovat, a lepit rozpočtové díry z tohoto účtu, aby byl rozpočet vyrovnaný, napovím, nebyl to nikdo jiný, než ten Kačer Donald, který dnes sedí na Hradě :-)) a to ještě byl ve hře tzv. Fond Národního majetku, údajně v rozmezí vybraných financí, kolem BILIONU
korun/ zpráva -Ježek/

A na co jsem poměrně alergický, je to, více než trapné argumentování, že se jedná o pouze 30 Kč.
Jen ignorant, či duševně mátožný člověk, bude hrát touto více než falešnou kartou, protože :

-30 kč zaplatím pouze, nebudu- li u lékaře mít předepsaný žádný lék/hmm,proč potom k němu chodit, že? snad jen kvůli ptvrzení pro autoškolu, zbrojní průkaz, hygien.průkaz atd. ale to se pak platí opět zvlášť,něco kolem od 300 do 800 kč./

tak tedy,poku budu mít recept, kde budou dvě položky, neplatím pouze těch 30 kč ale už celkem 90 kč.za každou položku na receptu,
pokud mne lékař pošle na odbrné vyšetření, tam platím opět.příkladem, půjdu li na ortopedii a následně na rehabilitaci, upozornuji s tou samou dg, platím opět 30 kč, a když jdu alespoŇ jednou na kontrolu u rehabilitačního lékaře tak opět vytáhnu z peněženky 30 kč. pak jdu zrehabilitovaný, na poslední hlavní kontrolu k ortopedickému lékaři a tam, světe div se, platím zase polatek 30 kč :-))

+ si započítejme doplatky za léky a rázem je to poněkud pořádně zmutovaná třicetikoruna.-)

tak už ze sebe nedělejte naprosté kretény a nepoužívejte lacinou argumentaci o prosté třcetikoruně,děkuji:-)

ps.nebo je pak vysvětlení, že jste nám lhali, lžete a budete stále lhát.
a s takovýma se prý nemmám bavit, protože jsem byl vychováván s tím, že kdo lže, ten i krade.-)) Váš eportálový karád, ferda
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Jeeves, 6.7.2010 8:58:37)
Odpovědět
Kdo lže, ten i krade. Vy to znáte a skutečně to tak funguje? Potom si lidi na Vás musí dávat velký pozor! Vy, jak to manipulátoři již dovedou, mícháte pravdu a lež dohromady. Té pravdy je tam ovšem jenom "přiměřeně", aby se jednoduchý příjemce "chytil", a potom jsou to jen nesmysly a hojně rozšířené fňukání lenochů.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(ferda, 6.7.2010 17:31:55)
Odpovědět
pro "Jeeves" tedy změnte svůj nick na "Lenoch Jeeves" :-)))

To, co se zde odehrávalo v čase před volbamam vám jistě nevadí a souhlasíte,že? Jak jinak, když jste v životě asi ani náhodou nezavadil o slovo pravda :-))
Budete si člověk nevalné inteligence a nulového charakteru :-)))
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(xyc, 7.7.2010 10:25:06)
Odpovědět
Jeves,dokaž ,že to není pravda.To co zpochybnuješ máme prožité.To nejde zapřít.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(frantisek zajicek, 6.7.2010 17:51:33)
Odpovědět
Ze byly penize na duchodovem uctu je mi znamo,taky to,kdo si je "udajne"pujcil s tim,ze je vrati...Ale to,ze se nemuselo 30let nic resit,je prave hruba chyba.Ty vydaje a cela reforma se totiz mely resit uz min.pred 10 lety.Dejte si do vyhledavace-vydaje na duchody-mate tam mega odkazu a porovnavejte.Ono je tezko pred volbami,v ramci uspechu,rici volicum otevrene,ze reformy nas budou bolet,ono je lepsi slibovat 13.duchody...A taky nejake kecy,jak nam bylo za totace,prosim,zvolme Komance a do lazni se bude jezdit zadara,vsichni budou mit praci ....ale to uz se pletu panu Danikenovi do remesla,FZ
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(frantisek zajicek, 6.7.2010 18:43:45)
Odpovědět
ty uvozovky mely byt nad tim pujcil,FZ
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová N., 6.7.2010 14:20:13)
Odpovědět
Pane zajíčku,děkuji vám za vaše slušné vysvětlení.Něco pravdy jsem tam našla.Ale srovnávat kolik jste zaplatil v Americe za opravu zubu,je mi prd platné.Tam nežiji a nemám jejich plat a výhody a jiné parametry.To srovnávání s jinými státy nemám ráda je to zkreslující,tudíš k ničemu.Naše generace,jak se zminujete to opravdu odnesla se vším všudy.Narodila jsem se ve válce na vesnici a chudé rodině/v žádném statku/co je bída vím.Potom kolem r.60 -70 se to začalo hodně zlepšovat.Lidé dostávali byty od fabrik,rekreace/já jsem v fabrice ani můj muž nedělala,takže jsem tu výhodu neměla/stavěli jsme domek,dostali jsme půjčku na malý úrok a museli jsme neuvěřitelně šetřit.Cosi se nám podařilo,ale za vel.úsilí.Chodili jsme denně do práce,na brigády i na schůze a při tom vychovávali děti.To mluvím za celou generaci.Platy byly takénízké a ještě k tomu se platilo zdra, a sociální poj.které dělalo třetinu z platu.To bylo hodně.Dalo se to snášet,protože bylo zdarma zdrav.školství atd.a také jsme si řekli,že jednou budeme brát důchod z toho.Jenže zase jsmena to doplatili.Ted slyšíme,že na naše důchody není,platíme u doktorů a vlékárnách jak mourovatí,úbytek z tak malých důchodů.Tak má to ta naše generace lehké?Nechci naříkat.Nejde už o nás ale o naše mladé.Když se mám dívat jak vnučka na vys.škole bude platit a zadlužovat se,když i tak stojí peněz rodičům ato chodí pokud může na brigády.Práce není,natož pro studenty.Zdravím vás panezajíček a snad jsem vám trochu objasnila o co jde.Ještě k těm lázním.Prví léta jsem jezdila na poukaz ROH a byl problém se tam dostat,máte pradu a promě byly vždy jen zimní termíny,ale od r 1970 to převzalo zdravotnictví a neměla jsem problé.Lidé ani nechtěli moc do lázníjezdit.Lázně bývaly poloprázdné.Ted je to pravý opak,ale je ta hodně cizinců a bohatých,kteří si to platí celé.Píši to z reality,nemám zájem něco hrát.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová, 6.7.2010 14:25:58)
Odpovědět
omluvám se za chyby,překlepy,psala jsem to v rychlosti a neměla čas si to přečíst.Prominte.Kalvodová
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Stallker, 7.7.2010 10:00:25)
Odpovědět
Paní Kalvodová, nejsem si jist, ale právě pro Vás a lidi, kteří jsou na tom podobně jako Vy, by mělo platit omezení maximální výše regulačních poplatků, tuším, že dnes už sníženo na 2500,- ročně pro důchodce. Pokoušela jste se zjistit, zda a na co máte nárok? Možná potom zjistíte, že ony ty lázně zas nemusí být tak nákladné…
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Kalvodová., 7.7.2010 10:32:58)
Odpovědět
Stanklere ,nevím,ale asi se to nepočítá do odpočtu.Toho psaní na moje téma je už až moc.Nejedná se však jen o mě,já už toho nenajezdím,ale bojuji tady za ty druhé,co jsou na tom jako já.Díky.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Jeroným L., 6.7.2010 13:58:26)
Odpovědět
paní Kalvodová,naše lázně budou a už jsou jen pro ty nejbohatší a cizince.Tam jsme se dostali s kapitalisty.To si lidé přáli.Náš člověk,když není milionář,nemá pro nikoho cenu v tomto státě.Nic se pro něho dělat nebude,jen škodit!
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Padouch, 5.7.2010 7:17:41)
Odpovědět
President Klaus je po Masarykovi první politik na kterého jsem hrdý. A psi co na něj štěkají mu nesahají ani po kotníky.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Alberto Kvěch, 5.7.2010 9:05:30)
Odpovědět
Padouchu,padouchu.Nelžete si do vlastního hnízda.To co píše Ferda se opravdu stalo.Politici mordovali,mordovali až stát umordovali.I Vy pane, všechny jejich chyby a lumpárny zaplatíte.Propásli jsme šanci a také díky tomu světovému ekonomovi, kterému stále demagogicky fandíte máme stav jaký je.Vládli nám neshopní,ničemní,arogantní diletanti,naparovači, néli podvodníci.Velký podíl na průserech má také "OPOZIČNÍ SMLOUVA" Vámi obdivovaného ,podvod na stát, voliče,všechny občany.Pokud to nevidíte - marná slává.Křičte dál ať žije až do sebezničení.Mnoho takových jako Vy PADOUCHU mu už dávno nefandí a každý z nich se dnes drží za palici, jak mohl být takovým slepcem.Nejhroznější je nevidět vlastní chyby a Ferda ty nedostatky popsal správně, bez emocí a bez zaujetí.Nálepkovat to komunistickými přívlastky je hloupé pane.To nás z marastu nevytáhne.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(vilcek, 5.7.2010 11:15:59)
Odpovědět
Naopak,VK je prvni president, za ktereho nejsem
hrdy na to, ze pochazim z CR!
Ostatne si myslim, ze za rozbiti republiky by mel sedet na jinem hrade nez je Hrad.
A nebyt presidentem, tak tam mozna sedi.
Pro chvalorecnika: nikdy jsem komanc nebyl.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(v.n., 4.7.2010 23:35:00)
Odpovědět
Euroskeptismus sice táhne, ale asi ne v tom významu jak jste to myslel pane Železný. Také by se dalo říci že vás dotáhl domů, kde teď pravděpodobně sedíte.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(mirek, 6.7.2010 12:21:26)
Odpovědět
teda Ferda konečně stebou souhlasím a do EU jsme neměly vstupovat už jsme věděly jak dopadnem a postupně se to bude rozpadat EU nas využila a ekonomicky nas zničila a Ferda by toho musel napsat víc čím a jak nas zničily ale je to o tom že vlastní lidi kteří za nas mluvěj a hospodaří lezou cizakum do zadku a pachaj vlastizradu by měly bejt co nejpřísněji potrestani kdyby to tak bylo tak myslím že by se tam moc necpaly. A jen pitomec muže říkat tys marodil nic si do statu nedal tak co chceš je to jen o tuposti člověka zalezleho doma .Rusum jsme zaplatily největší dan za osvobození 68 sebraly na co přišly a ted podlehame zas někomu EU ktera nas zničila a ted se rozpada a to ještě nevíme jak snami zatočí Lisabonska smlouva vždyt tady cizinci maj větší slovo jak česky člověk který pracoval a odvaděl daně aby ve staří nechcíp pod mostem .Někteří gratis studovaly vesměs děti komunistu kteří ted tvrděj ,chceš duchod tak si šetři a vaši děti chtěj studovat ? ZAPLAT todle je mysl zaběhnuteho kapitalismu a to je tvrda realita ,ale myslím že nejhorší co je bolševickej kapitalismus bezohlednost panskejch synku kteří si hrajou na těžce pracujícího člověka kde je pro ně 150 000 kč malo ale svemu zaměstnanci da 12 000kč je hodně .Zde je bez prace vydělat je hrdinství. A za to mužem děkovat EU a hlavně českým lidem kteří do EU chtěly vlezt stuj co stuj aby mohly říct není to naše tak jedem zachranit pro sebe co se da. Zde i cigani maj větší pravomoce dík EU než český člověk . V 1989 se nemělo křičet MAME HOLÉ RUCE ale MAME HOLE V RUCE a třískat je po te namyšlene bolševicke palici .A hlavně jak dopadnem až se EU rozpadne tady u nas a v jinejch zemích NEBUDE VALKA? Ja myslím že to dobre nebude a velke společenství statu není dobre .Z česka si udělaly hraz pro příliv utečencu z víchodu o ktere se musej postarat ale o čecha není zajem . Víme jak dopadly KELTOVE
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Lidumilák, 6.7.2010 14:31:05)
Odpovědět
mirku jsem rád,že selidé pomalu začínají probouzet a dávat za pravdu ferdovi a j.rozumným.Vy jste toho důkazem.ODS nás v čele s Topolánkem jen zastrašovala a lhala nám Podle toho také dopadly volby a to je mocšpatné.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Stallker, 7.7.2010 8:37:15)
Odpovědět
Dobrý den lidi,
je léto, krásně, prodloužený víkend s dětmi, prostě paráda. A tak si tak po víkendu sednu k netu, podívat, co je nového a tady taková hrůza… Dokonce jsem přelouskal ten ferdův skororomán a to navzdory zařeknutí, že jej a jeho vulgárnost budu ignorovat. Přesto, že je z toho jistá část pravda, je tady taky potřeba říci, že vše dohromady je to slepenec přesně cílených a sugestivních informací, často vytržených z širší souvislosti nebo záměrně přibarvených k lepší ideovosti. Nejlepší je, že téměř vše, co tady ferda prezentuje, už tady bylo popsáno a mnohé docela věcně vyvráceno, často jako naprostý nesmysl. Ale ono stačí pár dnů počkat, něco přidat, malinko přibarvit a oni se to ho lidi zase chytí. Vždyť to je přece jedna z nejběžnějších lidských vlastností, že člověk většinou slyší jen to, co chce slyšet…
A s pravdou se šetří, možná proto, aby zbyla…
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(LLKJ, 7.7.2010 10:38:53)
Odpovědět
Stallker,nezpochybnuj ferdův elaborát.Je naprosto pravdivý.Je dlouhý,protože to vše shrnul co tady už bylo psáno,ale máme to aspon pohromadě.Co je podle tebe lež?Napiš to.Ještě bych řekl,že by toho přibylo,kdyby tam mělo bát vše.Víc takových pravd tady na portále by neškodilo.
Re: Železný: Z EU vystupovat nemusíme. Ona se úspěšně drolí sama
(Stallker, 7.7.2010 14:22:54)
Odpovědět
Trvám na tom, že uvedený článek je účelovým slepencem pravdy, lží, hloupostí, neúplných a překroucených informací. Znovu opakuji, přestože obsahuje i pravdivé informace, jsou úmyslně podány tak, aby vyzněly co nejsugestivněji, v kombinaci s nesmysly a polopravdami tak, jak se autorovi právě hodilo do jeho vlastního názorového proudu. Naprostá kritika všeho a všech od člověka, který se cítí nedoceněný a neprávem odstrkovaný, z nějakého, mně nepochopitelného důvodu, tesknícího po starých pořádcích. Sám přesvědčen, že on už měl být dávno prezidentem zeměkoule.

Po pořádku….

Rozprodat majetek kdysi socialistický…
Je historicky prokázáno, že stát se o majetek starat neumí. A lidi bohužel fungují jen a pouze podle přesně daných pravidel „vlastního“ prospěchu. Staráte-li se o vlastní, staráte se dobře. Jedno, je-li to stará škodovka nebo elektrárna. Staráte-li se o cizí, tedy státní, je Vám to jedno. To je fakt, asi jako že zítra ráno vyjde slunce. Tak to tady bohužel bylo a některým se po těch časech kupodivu stýská. Takže, z mého pohledu privatizace ano. Jak zlodějsky byla provedena v Čechách, je věc jiná.

Likvidace českého průmyslu…
Byla velmi úspěšně započata za socialismu. To, že řada podniků po privatizaci zkrachovala, byl jen přímý důsledek špatného hospodaření a neúnosné situace pod komunistickým vedením. Spousta firem, dříve na špici evropského průmyslu, byly po čtyřiceti letech naprosto šílenou ukázkou přezaměstnanosti, neefektivity a neschopnosti vedení. Bohužel některé musely z kola ven. A možná to i ostatním prospělo. Ti, kteří přežili, jsou dnes zpravidla silnější. Není výjimkou, kdy dnes firma s desetinou zaměstnanců, oproti roku 1990 vytváří několikanásobně vyšší zisky, než dříve. Mimochodem, některé výše uvedené ocelárny stále existují a velmi dobře fungují. Stejně jako sklárny nebo cukrovary. Jen je převzal jiný majitel, zefektivnil výrobu a jede se dál, že?

Nesmyslná zemědělská politika?
Pánové, vůbec nevíte, o čem je řeč. Cukrovka, chmel nebo dobytek asi zase nejsou tak lukrativní komodity, když se nevyplatí a snižuje se jejich výroba. Pravda, řepka jako alternativa je blbost, ale dá se na ní alespoň vydělat. Na jednu stranu všichni lamentujete, jak jsou potraviny drahé, na druhou stranu se divíte, že zemědělci likvidují stáda krav, protože je neuživí. Znám ale také zemědělce, kteří naprosto v pohodě fungují, bez dotací, dokonce sami říkají o těch závislých, že jsou paraziti. Pro info, jeden pěstuje v bývalých květinářských sklenících žluté papriky, jiný šlechtěnou kukuřici na semeno ve velkém do zahraničí, nebo další prostě chová několik stád ovcí… Pro mě z toho vyplývá jen jedno. Když se chce, všechno jde…

Finanční oligarchie s diktátem bank…
No tak to je síla. Která banka Vám co diktuje? Já sám mám hypotéku a jsem spokojen. Mimo jiné také proto, že bez ní bych jen těžko bydlel ve vlastním (a úrok 5,19 % mi ani náhodou nepřijde jako lichvářský). Pokud ale nemáte všech pět pohromadě a půjčíte si od nějakých hochštaplerů za 25%, tak to je mi líto. To ale nebude tak úplně chyba v systému… Pravda, také jsem měl účet v bance, která mě na poplatcích brala na hůl. Vyměnil jsem ji. Udělejte to také.

Dopustit nevymahatelnost práva…
No, situace není zrovna růžová, ale například… Po tom, co slyším ze zpráv zhruba poslední rok a půl, musím uznat, že ony i ty boží mlýny asi pomalinku melou. Kožený na Bahamách, ten je zralý na sebevraždu. Má sice luxusní vězení, ale je to vězení. Jak se pohne, FBI ho sbalí a konec. A prachy nemá, půl baráku musel prodat. Jiný pán ze Zlína, v souvislosti s lehkými topnými oleji dostal sedm let natvrdo. Sice po patnácti letech, ale tím hůř pro něj. Vyleze z báně jako důchodce a jestli je pravda, co se povídá o jeho manželce a dětech, taky mu toho taky moc nezbyde… Jistý nejmenovaný soudce, který před skrytou kamerou chrochtal nad každou tisícovkou úplatku už to má taky spočítané, takže…
Dalo by se takových příkladů uvést mnohem víc.
Není to zdaleka tak, jak by mělo, ale zlepšuje se to.

Likvidovat lesy a dřevo vyvážet do zahraničí..
Naprostá blbost. Lesů naopak za posledních 25 let přibylo. Autor má špatné zdroje informací (nebo si to spíš bohapustě vymyslel…). Mimochodem, vymyšleného je v tom článku víc….

Zdecimovat železniční dopravu…
Toto bych si dovolil uvést jako klasický příklad socialistického podniku, neschopného přežít v nových podmínkách. Obrovský moloch, desetitisíce zaměstnanců, o kterých mnohdy ani jejich vlastní nadřízení nevědí, jaká je jejich pracovní náplň. Padesát let stará technika, špína, neosobní jednání, naprostá neschopnost uživit se. A to ani s dotacemi. A když někdo jenom pomyslí na stávku z jakéhokoliv banálního důvodu, jsou železničáři vždy vzorně v první řadě. Možná právě proto, že nemakají na vlastním, ani nejsou osobně motivovaní úspěchem „své“ firmy a je jim naprosto jedno, jaké problémy svým nezodpovědným a v tomto případě také „socialistickým“ přístupem způsobí ostatním. Vzpomeňte jen před nedávnem, Student Agency a jejich nabídku provozovat železniční dopravu. Levněji a kvalitněji. Škoda, že jim to nevyšlo. Pravda, jedná se tady o tisíce pracovních míst, spousta lidí by přišla o práci, ale jestli jsou to lidé, kteří si doslova hýčkají svoji dojnou krávu pod názvem ČD jen pro to, že mají svoje jisté a bez práce, tak to se na mě nezlobte, ale to ať to raději krachne.
Stačí?
Jste to možná nepochopili, ale socialismus je pryč a vrátit se nemůže, protože by to prostě neustál. Systém kapitalistického sociálního smíru po vzoru Západní Evropy jde taky docela rychle do háje, takže co dál? Sedět u piva a kritizovat celý svět? To by Vám šlo. Nějaká změna asi přijít musí, jen doufejte milí socialisti, že to nebude jako v přírodě. Ten, kdo se neumí přizpůsobit novým podmínkám, zpravidla nepřežije…
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama