reklama
reklama

Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách

Autor: Zdeněk Čepelička | Publikováno: 3.5.2005 | Rubrika: Zamyšlení

ePortál není periodikem jedné pravdy. Nebojíme se uveřejnit názory „z opačné strany barikády“. Přinášíme obecné zamyšlení nad komunismem jako reakci na prvomájové oslavy na pražské Letné. Očima Zdeňka Čepeličky, přesvědčeného komunisty…

Byl jsem jedním z těch, vůči kterým zaútočili „pravičáci“ na naší manifestaci na Letné 1. máje. Nejdříve bych chtěl poděkovat české policii za profesionální zásah proti narušování naší akce.

Nechápu ty, co nám přišli vykřikovat do tváře, že jsme rudé zrůdy, vrazi, zločinci. Nikdo z nich neměl žádné zkušenosti, nikdo z nich komunismus ani nezažil. Když jsme s nimi diskutovali, či spíše na sebe řvali, jeden tvrdil, že je historik, to bych tedy rád viděl.

Nikdo z nich není schopen vidět líc i rub věci. Na komunismu bylo mnoho špatného, to ano. Ale stejně tak je mnoho špatného na dnešní době. Můžou nám vyčítat několik stovek popravených, ale copak Američané nedělají to samé? Tisíce mrtvých v Iráku, v Kosovu, v Bosně…

Vyčítají komunistům, že podporují režimy na Kubě a v Koreji. Ale jim samotným nevadí, že Američané podporovali Pinocheta, Franca, že i dnes, tam kde je nějaká krutá diktatura, tam se téměř jistě udržuje s jejich podporou. A nevidí, jakou podporu má Fidel Castro nebo Kim-Čong-Il u svých lidí, a kolik mu toho dávají...

„Pravičáci“ urážejí památku komunistů, kteří padli za naši svobodu během druhé světové války. Těch, kteří byli popraveni za svou odbojovou činnost. Těch, kdož padli v řadách Rudé armády, bez jejíhož zásahu by Hitler zvítězil.

Na demonstraci jsem byl dokonce svědkem výroku, že Sovětský Svaz je Hitlerovi rovnocenný, protože jsme jen jednu okupaci vyměnili za jinou. Tento mladý člověk si nedokáže uvědomit, co lidé tenkrát cítili, když házeli květy na ruské tanky.

A nikterak se nestydím za to, že jsem se podobně choval i v roce 1968. Věřili jsme, že je třeba bránit socialismus, i se zbraní v ruce. A že nás okupovala ruská armáda? To nám můžou vyčítat jen ti, kdo by neházeli květy na tanky Američanů.

Koneckonců, co to tenkrát bylo za revolucionáře? Vzpomínám si na případ, kdy nějací výrostci ztloukli souseda proto, že byl Rus. Přitom to byl potomek emigranta z roku 1917.

Lidé dnes zapomínají na to, co všechno pracující lid vytvořil. Milióny lidí bydlí v bytech, postavených komunisty. V komfortních bytech, s ústředním topením, teplou vodou. Statisíce lidí mohli díky podpoře komunistické strany vystudovat. To je ten líc věci. Vy nám vytýkáte, že mnoho lidí mělo zakázané studium. Ale kolika lidem neumožnil studovat kapitalistický režim, protože jejich rodiče na to neměli peníze?

Vy si nepamatujete na slumy okolo Prahy. Na děti, které neměli boty. Na chlapce, kteří ani v zimě nemohli nosit dlouhé kalhoty. Taková byla situace ještě ve čtyřicátých letech. Když poté přišli komunisté, lidé najednou mohli pracovat, šatit se, jezdit na dovolenou, dělnickým dětem bylo nabízeno studium, na které předtím nemohli ani pomyslet. Dovedete si představit, co to znamenalo?

Uvědomujete si, jaké jsou dnes poměry? Za komunistů mohl každý bydlet, a nemusel se bát, že ho domácí vyhodí. Každý měl práci, kolik je dnes nezaměstnaných? Matky nemusely počítat, jestli ještě mohou dítěti koupit svetr. Na banány se museli stát fronty, to ano. Ale kdo dnes na ně má? Kolik je dnes nezaměstnaných, kolik rodin na hranici životního minima?

Lidé jsou v současnosti ovládaní propagandou, všude, v televizi, ve škole, v novinách se mohou dočíst, jak byli komunisté špatní. Dnes mladé nezajímá nic, než jít do kina, koupit si drahé šaty jako televizní hvězda, trsat na diskotékách. Ale tak to nemůže trvat věčně. Za nějaký čas život každého naučí, jak ten svět skutečně vypadá. A až bude chudých stále více, a bohatých stále méně, pak si všichni vzpomenou, jaký ve skutečnosti byl komunismus.

reklama
2750 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Kateřina, 3.5.2005 9:59:23)
Odpovědět
Vážený komunisto,
mám dojem, že ne mladí lidé, ale Vy sám jste v době před listopadem 1989 v této zemi nežil. Naprosté rovnostářství devastovalo jakoukoli snahu o pokrok. Absence soukromého vlastnictví likvidovala jskoukoli snahu o zachování a opravy nemovitých hodnot. Absence vhodných materiálů způsobila i to, že snahy malých vlastníků, kteří do oprav svých drobných staveb vložili veškeré úspory, práci a čas, většinou skončily jako nekvalitně provedené. Jak vypadaly naše ulice keště v roce 1989 v porovnání s dneškem, jak vypadaly naše obchody v porovnání s dneškem, jak jsme byli za ostnatými dráty v porovnání s dneškem a jak jsme nesměli na veřejnosti říci svůj nároz v porovnání s dneškem - to nevidíte?
Normalizace způsobila to, že nebylo proč se snažit. Každý nadprůměrný byl hodnocen stejně jako podprůměrný. Dělník, který neuměl nic jiného, než házet lopatou byl stejně odměňován jako primář v nemocnici. To hodnotíte jako vzor, ke kterému bychom se měli vracet?
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Otto Katz, 3.5.2005 10:54:34)
Odpovědět
Jistě velmi poučný příspěvek, jenom by mě zajímalo, kdo z redakce eportalu jej psal...
P.S. "Statisíce lidí mohly..."
Čepelko jste lhář a zločinec!!!
(Pavel S., 3.5.2005 11:48:26)
Odpovědět
No vezmu to popořadě a budu reagovat na jednotlivé věci, které tady pan Čepelička vyzvracel. Píšete, že „pravičáci zaútočili“. Především chci říct, že jít protestovat proti srocování komunistů je základem přesvědčení každého civilizovaného člověka – stejně jako protestovat například proti pedofilům. Stejně jako s pedofily, tak i komunisty se nediskutuje o oprávněnosti jejich konání a míra tolerance obou skupin je pouze závislá na kulturnosti dané společnosti. Myslím si též, že jste zrůdy, vrazi a zločinci, protože se hlásíte k ideologii, která je zrůdná, zločinná a způsobila smrt přibližně 100.000.000 lidí na celém světě.

Ty Vaše zmiňované „zkušenosti“ si strčte za klobouk – nemusím mít osobní zkušenost s koncentračním táborem nebo homosexuálním stykem s komunistou, aby věděl, že se mi to nebude líbit. A uvědomte si už konečně, že věk není žádná zásluha! Zestárnout umí i blbec! Dále píšete, že mnoho špatného je i na dnešní době. To máte pravdu – kapitalismus není ideální – ale nic lepšího ještě nikdo nevymyslel. Je to stejné jako s demokracií. Kecy o Američanech si nechte na jindy – to je absolutně mimo téma.

Vyčítáte Američanům podporu Pinocheta – to považuji za vysloveně pozitivní věc. Pinochet zachránil svoji zem před komunistickými snílky a vrahy, ekonomiku před krachem pozvedl na pozici nejsilnější v jižní Americe. Po překonání nebezpečí z komunistického převratu odevzdal moc do rukou demokracie. A likvidaci Pinochetových odpůrců z řad komunistů ? Jedině pozitivní věc – zločin na tyranu není zločinem. Říká se tomu vyšší princip mravní pane Čepeličko.

Píšete o urážení památky komunistických odbojářů za 2. světové války. A proč zamlčujete, že až do napadení SSSR při operaci Barbarossa komunistický odboj neexistoval a čeští komunisté hezky drželi hubu, protože poslouchali příkazy z Moskvy, která se rozdělila s nacisty o Polsko ? Proč lžete vy komunistické prase ? Neslyšel jste nikdy o tom, jak tzv. komunističtí odbojáři kradli těm ostatním odbojářům materiál, zbraně, jak často kolaborovali s Němci – konkrétně, jak například ukradli vysílačku hrdinům z výsadku Antimony ? jak se ožírali a znásilňovali české ženy ?

Srovnání SSSR a Třetí říše je naprosto na místě – komunismus je pouze nacismus přebarvený na rudo. Má stejné atributy – pouze rasovou nenávist nahrazuje nenávistí třídní, jinak se jedná o stejné levicové ideologie určené pro duševně vyšinuté jedince.

Píšete, že jste bránil socialismus se zbraní v ruce v roce 1968 – konečně jste se projevil pane Čepeličko, jako správný internacionalista. Jste normální zbabělej kolaborant a zrádce a jako s takovým by s Vámi mělo být zacházeno! Každý komunista je nebezpečný své vlasti tím, že vždy upřednostní internacionální socialismus a Moskvu přes svou vlastní zemí.

Nevím, jestli s komfortními byty si děláte legraci, ale máte na mysli nekvalitní rozpadající se paneláky, s okny, které byly nahnilé již v době jejich stavby, s nekvalitní hliníkovou elektroinstalací, prorezlými sítěmi, paneláky plné krys a švábů, které tam zůstali jako památka na zasloužilé soudruhy jako jste Vy pane Čepeličko ?

Přestaňte lhát o nějakých slumech kolem Prahy – v každém systému je určité procento chudých lidí, ale v průměru patřila První republika mezi 10 nejvyspělejších zemí světa podle životní úrovně. Komunisté jako Vy všechno zdevastovali a zničili, odnaučili jste lidi pracovat a vážit si věcí hmotných i nehmotných.

Cynicky píšete o možnosti statisíců lidí studovat – a co ty statisíce, kteří nemohli studovat, protože odmítali kolaborovat s komunistickou mocí ? Co statisíce jejich dětí, na kterých se svině jako Vy mstili ? Co ty tisíce lidí, kterým jste ukradli po roce 1948 majetek a nechali je bydlet ve zničených kobkách, sklepích a bytech prolezlých plísní ?

A nezaměstnanost ? Podívejte se, kam vedla komunistická pracovní povinnost – k přezaměstnanosti, předimenzování průmyslu i zemědělství, k neefektivitě a zaostávání. Přečtěte si něco jiného než Marxův kapitál – třeba něco od Adame Smitne nebo J.M. Keynese o pozitivním vlivu nezaměstnanosti na ekonomiku a samotné zaměstnance a přestaňte tady blábolit teorie utopického socialismu.

Proti komunistickým zločincům a demagogům, jako jste Vy a ostatní soudruzi v tesilkách a dederonkách, které jsem v neděli viděl na Letné se musí bojovat. Jestli ve Vašich lžích budete pokračovat, tak brzy povstanou noví bratří Mašínové. Skuteční vlastenci nikdy nepřipustí, abyste naši zem znovu zplundrovali. K čertu s komunismem i s Vámi pane Čepelko!
Případ Grebeníček: vydírání i vraždy
(Vanek, 3.5.2005 12:04:46)
Odpovědět
Případ Grebeníček: vydírání i vraždy


Spisovatel Jaroslav Pospíšil po deseti letech pátrání objevil nové důkazy o praktikách StB v Uherském Hradišti

Objev

Donedávna neznámé informace o mučírně tajné policie v Uherském Hradišti. Lidé i archivy potvrzují, že Grebeníček a spol. mučili vězně a vydírali jejich příbuzné.

Uherské Hradiště - Pravda o působení vyšetřovatelů komunistické tajné policie v Uherském Hradišti, kde sloužil i Alois Grebeníček, je horší, než se tušilo. Kromě mučení vyšetřovatelé vězně okrádali, vydírali jejich manželky a nutili je k sexuálním stykům. A co hůř: ve vězení jim dokonce někteří vězni zemřeli přímo pod rukama. Donedávna neznámé informace o mučírně StB v Uherském Hradišti získal z archivů a výpovědí svědků spisovatel Jaroslav Pospíšil a zahrnul je do své připravované knihy mapující komunistické zločiny na Moravě. Dnes se jeho zjištění mohou stát novým podnětem k vyšetřování. "Pokud někdo tvrdí, že tam docházelo i k jiným skutkům, jako například vraždám, je naší povinností to prošetřit," řekl náměstek Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu Pavel Bret. Potrestáni však mohou být jen žijící lidé. Po smrti Grebeníčka se dnes ví jen o dvou: bývalém veliteli Ludvíku Hlavačkovi, jehož trestní řízení je stejně kvůli velmi špatnému zdravotnímu stavu přerušeno, a Vladimíru Zavadilíkovi, odsouzenému za mučení vězňů na dva roky. I jemu zdravotní stav už znemožnil nástup do vězení. Podle Pospíšila bylo mrtvých ve vyšetřovně nejméně pět. Většinou jejich vraždy vysvětlili vyšetřovatelé jako "sebevraždu v pomatení smyslů". Jedním z nich byl Alois Pohůnek, který zemřel 11. března 1949, den po zatčení. Pohádce o "pomatení smyslů" málokdo věřil, takže v roce 1968 smrt začala vyšetřovat prokuratura, ale příjezd sovětských tanků zase všechny pokusy o zjištění pravdy umlčel. Zbyl však dokument, v němž prokurátor Ivo Míka v roce 1968 píše: "Uvedená příčina smrti neodpovídá skutečnosti. Naopak se konkretizuje jisté podezření z násilného usmrcení orgány StB ." V té době v Hradišti působili Grebeníček, Hlavačka i Zavadilík. Některé z vražd se pokoušela objasnit policie i po pádu komunismu, ale bezvýsledně. Pospíšil také zjistil, že příslušníci StB parazitovali na už tak malých přídělech stravy pro vyšetřovance, a tak vězni trpěli ještě větším hladem.

Dejte peníze, nebo vlastní tělo

Příslušníci si z peněz určených na vězeňskou stravu totiž platili večírky. "O těchto flámech věděl Šobáň (tehdejší náčelník vyšetřování), který se jich zúčastňoval, mimo to propůjčoval soudružkám svůj soukromý byt," stojí v jednom úředním zápise, který byl ukryt v archivu. Velitel krajské správy StB ve Zlíně (tehdejším Gottwaldově) Antonín Prokeš zase ukradl z konfiskovaných věcí stříbrnou jídelní soupravu, až po zásahu kontroly z Prahy ji vrátil. Ale byly i horší případy. Pospíšil zjistil, že příslušníci StB obcházeli manželky zatčených mužů a vydírali je. Říkali jim, že s manželem to vypadá špatně, a zkoušeli je tak přinutit k sexuálním stykům nebo od nich získávali peníze, obrazy nebo cennosti. Spisovatel Pospíšil získával unikátní doklady asi deset let a shrnul je do knihy s názvem Hyeny II. Získal řadu materiálů, které nebyly dosud známé, neboť po dobu trestního stíhání Grebeníčka byly součástí neveřejného spisu. Úřad dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu si již Grebeníčkův spis od soudu vyžádal a chce maximum informací zdokumentovat a zveřejnit. "Chceme ukázat, jak doopravdy vypadalo vyšetřování v Hradišti," říká Bret.

***

Estébáci v Uherském Hradišti

Ludvík Hlavačka
Jako velitel pohraničního vojska nechal zřídit elektrické zátarasy, na nichž zemřelo nejméně 90 lidí. Obviněn byl v roce 1994, před pěti lety bylo jeho stíhání přerušeno ze zdravotních důvodů. Je mu 92 let, naposledy žil v Praze.

Alois Grebeníček
Do roku 1951 byl vyšetřovatelem v Uherském Hradišti. Obviněn byl společně s Hlavačkou a Zavadilíkem z mučení vězňů. Dlouhá léta se úspěšně vyhýbal soudu s odvoláním na svůj špatný zdravotní stav. Zemřel letos

Vladimír Zavadilík
Bývalý vyšetřovatel byl jako jediný z trojice obviněných definitivně poslán na dva roky do vězení za mučení vězně, jako jediný se politickým vězňům omluvil. Trest nenastoupil ze zdravotních důvodů. Je mu již 93 let, žije v Uherském Hradišti.

Zápis o podivné smrti vězně při vyšetřování. Za vraždy ve vězení v Uherském Hradišti však po roce 1989 nikdo nebyl obviněn, ani se o nich nemluvilo.

O mučení vězňů včetně mučení elektřinou nadřízení uhersko-hradišťských vyšetřovatelů věděli. Dokládá to tato výpověď Ludvíka Hlavačky před orgány StB
(Oba dokumenty jsou z archivu Jaroslava Pospíšila
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Skolsky urad, 3.5.2005 12:21:05)
Odpovědět
Ano, a vy jste urcite nevidel v roce 1965 slamy na brezich reky OB v sibirskem meste Novosibirsk /neplest s "Akademgorodkom"/, tam meli obyvatele stareho Novosibirska vstup zakazan! V chatrcich slepenych z papiru a vlniteho plechu, bez elektriny, kanalizace a vody zivorilo uz tehdy na 250 tisic lidi, podle udaju domorodcu.
Doporucuji cetbu a studium Cerne knihy komunismu s podtitulem Zlociny, teror, represe - vydalo nakl. PASEKA 1999
Prvni kniha o tragedii svetovych rozmeru vysla ve Francii vice nez 80 let po bolsevickem prevratu. Jeji vydani umoznilo otevreni cetnych archivu, jeste donedavna tajnych, jez pomohly osvetlit skutecnosti, ktere nejsou dosud kazdemu zrejme. Mezinarodni kolektiv historiku a univerzitnich profesoru se rozhodl zmapovat kontinent po kontinentu, zemi po zemi, a vyvodit co nejpresnejsi bilanci zlocinu spachanych pod heslem komunismu. Autori vypracovali prehled mist, dat, skutku, katanu a jajich obeti, ktere se pocitaji na desitky milionu...

Bohuzel se detem a studentum z teto ucebnice historie nevyucuje...Grebenicek ji zajiste cetl, je prece vzdelanec , kdyz na jine vola: Primitive!
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(MEMENTO, 3.5.2005 13:00:15)
Odpovědět
Mrtvi vinou komunismu

Cina 65 milionu
Sovetsky svaz 20 milionu
Severni Korea 2 miliony
Kambodza 2 miliony
Afrika 1,7 milionu
Afganistan 1,5 milionu
Vychodni Evropa 1 milion
Vietnam 1 milion
Latinska Amerika 150 tisic

Z Cerne knihy komunismu, ktera shrnula zlociny napachane v prubehu minulych desetileti /stoleti-pozn./na celem svete. Vysla ve Francii v roce 1997 a vzbudila u verejnosti velky ohlas. Obsauje i velmi silne citace z dobovych dokumentu nebo vypraveni pametniku, kteri komunisticka pekla prezili. V ceskem prekladu vysla kniha v roce 1999 a pro velky zajem byl dotisk.Stale malo, jak je videt!!!
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Ape, 3.5.2005 13:15:52)
Odpovědět
Nikoli trsat, alébrž prcat... :o))
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Mutzek, 3.5.2005 14:27:03)
Odpovědět
Co mohu říci k bolševickým zvratkům-že jediné místo kde říkali pravdu bylo GESTAPO!Když jsme nesměli díky USA a Evropě udělat z komoušů červánky(to se komouši vyženou na kopec a rozstřlí sena s..čku)tak se nedivme že nás neobolševická "Policie"řízená "býv."komunisty a jejich kámošem z rudé CHarty řežou a zase zavírají pro slovo,pro politic.názor taková hnusná fízlácká vyžraná prasata.V této zemi NIKDO NIKOHO neosvobozoval,pouze jednu diktaturu vystřídala ještě horší. Býv.polit.vězeň komunismu č.8506
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Ondřej Šlechta, 3.5.2005 16:20:47)
Odpovědět
To, že občas Eportal uveře¨jní články tzv. zdruhé strany - gut...

Ale teď k samotnému článku:
Vážený Čepeličko, (a budu ti, jak mají soudruzi ostatně ve zvyku, tykat). Tvoje argumenty jsou velice chabé, nízory plné omezenosti, zášti a hlouposti. Tvá znalost historie je patrně také na bodu mrazu. Jsou dvě možnosti, tak jako jsou dva typy komunistů. Jedni, zatvrzelí komunisté, schvalují zločiny, vyznávají natvrdo rudé bláboly, ví o tom, totálně se k tomu hlásí a této ideologii obětují celý život. Jejich pohled na svět je takový, že souhlasí s tím, že by se lidem měl brát soukromý majetek, souhlasí, že by se lidé měli zavírat do koncentráků atd. Druzí jsou takoví ti pomatenci, ubožáčci, co z vlastního mindráku a patrně toho, že neměli úspěch u žen a posléze v posteli, hlásí se k těmto myšlenkám, coby nějaké náhradě a ve vlastní neschopnostui vidí úpadek světa, ž čehož cesta je rudou revolucí. Přitom nemusí nutně souhlasit se vším, ale ve finále to vyjde nastejno. Nevím, do ketré sorty patříš ty, ale je to jedno, jste stejně jedna banda. Prostě komouši. Ať Stalinista, Trockista, či anarcho-komunista, prostě verbež.

Za prvé, komunismus je stejné zlo jako nacismus. Byť si myslím,. že rudá diktatura je ještě horší. Rozlišovat lidi a posílat je do plynu za příslušnost např. k židovskému etniku je hnus. Jetšě větší hnus mi však připadá perzekuovat lidi za třídní příslušnost.
Chlape, uvědomuješ si, co to byl SSSR? Říše zla, jak řekl Reagan-slabé. To bylo PEKLO. 30 000 000 vyvražděných vlastních občanů!!! Víš co to je? Stalin neváhal zabíjet nevinné děti, můj pra-pra děda, legionář, viděl na magistrále děti napíchané na kůl -
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Roman, 3.5.2005 16:33:39)
Odpovědět
Ty soudruhu podívej se na dějiny 80 milionů vyvraždeěných pod rudou vlajkou je ti málo. Chce se mi z vas zvracet.
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Otto Katz, 3.5.2005 18:41:48)
Odpovědět
Zajímalo by mne, jestli Zdeněk Čepelička není náhodou (záměrně:-))) totožný s panem Karlíkem, v letech 1973 až 1994 vrchním pracovníkem železničního depa ČSD, později ČD, v Praze-Vršovicích?
Nacismus a komunismus jsou dvojčata socialismu.
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Tomáš Erbák, 3.5.2005 23:35:04)
Odpovědět
Pane Čepeličko,

věřím, že budete souhlasit se starým českým příslovím "bez práce nejsou koláče".
Myslíte, že je správné nahradit ho novým, komunistickým "kdo nekrade, okrádá svoji rodinu"?
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Mario, 4.5.2005 12:54:23)
Odpovědět
První žebráky ve svém životě jsem viděl v roce 1975 v Charkově.Kdybych to tehdy veřejně řekl,tak by mne na několik let zavřeli.Byla to éra komunistického hnusu a přetvářky.Co kdyby nám autor článku napsal něco o komunistických koncentrácích,o popravách,věznění,vyhazování lidí z práce,o nedoporučeních do škol,o prebendách pro kom.darebáky?
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Sacem, 4.5.2005 14:38:25)
Odpovědět
Komunista i jeho kritici se ponekud myli. Kumunismus dosud nikde nebyl aplikovan. Ten maji akorat mozna mravenci. Zde je jasne zretelne jaky uspech ma pravicacka propaganda, ze i komunista akceptoval nazev byvaleho spolecenskeho radu komunismus, prestoze to byl socialismus. Na komunismu jako takovem neni nic zleho a vychazi z teze, ze clovek si nebude brat vic nez sam potrebuje. Coz je sice jedina mozna cesta pro preziti lidstva jako takoveho, ale ze soucasneho hlediska zcela nepredstavitelna nebot zakladnim meritkem liberalismu je prave to byt lepsi a mit vic nez kdokoli jiny, ackoli tento majetek nemuze behem existence sve telesne schranky spotrebovat. Mozna lidstvu jako takovemu neni souzeno toto pochopit a je slepou vyvojovou vetvi stejne jako dinosauri a na svete je nahradi treba potkani jejichz mira altruismu je na ponekud vyssi urovni.
Socialismus vsak zklamal to je pravda. Zklamal zejmena z toho duvodu, ze skutkove popiral teze z kterych vychazel. Socialismu byl podle oficialni ideologie zalozen na vedeckem materialismu. Pak lze asi stezi pochopit, jak stejna ideologie mohla oficialne zakazat kybernetiku a tim udelat jednu z nejfatalnejsich chyb a zakonzervovat tak svuj technologicky vyvoj.
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(V.Neckář jewnior, 4.5.2005 20:54:39)
Odpovědět
Článek soudruha Čepeličky je slušný blábol. Jestli ten člověk existuje (je zde možnost že ve skutečnosti to sepsal Křepelka nebo Sokolová :-)) ) pak je těžce mimo.
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Jago!, 5.5.2005 9:40:32)
Odpovědět
A jakpak je možné, že se onen komunista rozčiluje na dnešní režim? Cožpak naši komunisté nejsou v jiných politických stranách a estébáci neovládají naší ekonomiku? Nechť si soudruh pláče na tom správném hrobě!!! Komunismus neskončil, jenom se transformoval do dnešních "kapitalistických" podmínek. Však komunisté také nejvíce na převratu vydělali. Peníze ukradené a vydřené z dělnické třídy si nyní mohli vrazit do různých podniků a esróček. Pan komunista snad ani neví, že ty nynější kapitalisti a vydřiduši, včetně státu jsou jenom komouši, kteří po listopadu zaházeli rudé knížky. Hanba dnešnímu režimu!!! Pryč se státním terorizmem!!! Ať žije svoboda!!! S komunistickými kapitalisty zatočit a zavřít do žalářů až budou černí!!!
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Madlinecka, 6.5.2005 10:11:06)
Odpovědět
ANo, v 45 cesi hazeli kvetiny na Ruske vojaky. Ale to nikdo netusil co se stane. Ano slumy ve 40tych letech, ale to pane imbecilni komunisto byla valka. Cela Evropa na tom byla stejne. Po 45tem vzrustala ekonomika vsude, nejen ve vychodnim bloku. Protoze existovala krom Varsavske dohody i Marshalluv plan, vite?? Problem byl akorat v tom, ze nase ekonomika se zastavila v 60tych letech, a od 70tych slo to dolu!! Kdezdo vsude sla stale nahoru. Ja osobne nikdy nezapomenu na to, jak kdyz se otevrely hranice a ja byla poprve na zapade. pripadala jsem si jak v jinem svete. To se nedalo srovnat! A s tou praci?? Pane Cepelka tak sebejiste tvrdit, ze se za komunistu meli vsichni lepe je nechutne. Moje mama vyrustala sama s matkou a svoji sestrou, ony sotva meli na jidlo, takze pomyslet na nejake studium bylo nemozne!! Jste lhar.

Ano, za komunismu si lide mohli dovolit obrovske procento veci, co tehda byly na trhu, ale proc?? Protoze to bylo nic!! Vy komunisticka hruza, tak si ty banany nekupuj, kupuj si jen, chleba, mliko, maslo a budes se mit stejne fajn, jako za komancu a vsadim se, ze ti jeste zbyde hodne penez pro tve mentalne retardovane deti.

Podle me dnesni komunismu prameni jen z cire zavisti. Ti asocialni nezamestnani, co se stiti prace, akorat zavidi, ze se nekdo ma lepe. Ti co pracuji zivi prave jednu takovou socku, co je na podpore a prace ji smrdi. A co delaji ty socky?? Jeste se pracujicim vysmivaji. Protoze oni treba berou statni podporu, a pak jeste makaji nekde na cerno, neplati nic, jeste si nechavaji platit. Takovej je hnusnej ceskej narod. Narod obycejnych zlodeju, a co bysme chteli vic?? Nadavme na politiky, ze si tam nahore rozkradaji nas majetek. Ale ono se staci jen zamyslet, ten kdo nam vladne, toho jsme si zvolili my! Dnesni politici jsou jen odrazem dnesniho Ceskeho cloveka. Cloevka, pro ktereho je hrdina ten, kdo okrade stat, kdo umi pekelne vychcat nad mezerami v ustave. Nic jineho si takova hromada sracek, jako je cesky narod nezaslouzi.
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(Machovič, 18.5.2005 13:32:38)
Odpovědět
Pan Čepelička by se mohl vrátit na základní školu a naučit se počítat. Velice by mě zajímalo kde přišel ke svým ,,stovkám popravených" naprostý výsměch obětem gulagů a politických procesů. Pokud by se do konečného čísla mrtvých které mají na svědomí rudí bastardi tak by bylo mnohonásobně vyšší, at už to jsou objeti ,,osvobozování v 45", okupace vojsky varšavské smlouvy a nesmíme zapomenout na demokratické odbojáře jenž byly hromadně vyzrazování a předáváni gestapu za, jen proto aby odstranili konkurenci a usnadnili si tak poválečný boj o moc jenž skončil únorovým pučen. Mám jeden osobní vzkaz pro pana Čepeličku, dle mého názoru by právě váš zrádný sabat na letné měl být ukončen stejným stylej jako vy jste potlačovali bezbranné studenty. Přál by jsem si aby nepadla ta osudová věta ,,Nebudeme přece jako oni." a všechny vás vyhubili jako jste to vy dělali opozici např. Milada Horáková.
Re: Komunista: Lidé jsou ovládáni propagandou, chtějí jen trsat na diskotékách
(krolko, 2.8.2005 7:06:27)
Odpovědět
kolik lidi komunisti umucili v dobe miru???parse jedno nevycvalane!!Fuj
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama