reklama
reklama

S Paroubkem jako bez Paroubka

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 14.6.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Odchod pana Paroubka z výsluní politiky hodnotili mnozí jako vykalkulovaný krok ke zlepšení image sociální demokracie. Dokonce politici jednající o koalici nevyloučili možnost obdarovat novou, odparoubkovanou stranu postem předsedy sněmovny. Ale korunní princ Sobotka se načepýřil jako mladý kohout na hnojníku a zadupal nožičkami jako malý klučina kterému tatík nechce koupit autíčko. Poplil kdeco a kdekoho včetně svého schlíplého vůdce, starého kohouta ležícího na hnojníku..

Chlapec s rovnátky, který nepoznal nic jiného než polotemný svět politiky, ekonomický expert s právnickým titulem, který prokazatelně zadlužil zemi v době jejího nejvyššího hospodářského růstu (ale na druhé straně, pokud šlo o něho, prokázal nadměrnou spořivost když si z poslaneckých náhrdad koupil byt), povyrostl o několik decimetrů. Asi se už vidí na pozici předsedů. Ne nespletl jsem se. Předsedy strany a předsedy sněmovny.

A to neměl dělat. Zaprvé naštval ty co řeší jak nejlépe koalovat, zadruhé naštval svého bývalého guru, kterému při jeho odchodu taktak stačil vylézt z rekta.

A tak si říkám zaplaťpánbůh za tohoto Dluhoslava. Myslím, že bude své partaji škodit nejméně tak dobře, ne-li lépe, jako jeho někdejší vzor. A to nemluvím o tom, že se o pozici přihlásil další exot Dryml a v popularitě se propadající hejtmanec Hašek. Myslím, že ti tři  se postarají o pokračování v propadu. A to se ješte nevyprsil Rath!

Jenom se bojím, aby mazaný harcovník Paroubek po chvíli oddechu nevstal z mrtvých a neukázal těm naparujícím se kohoutkům, kdo je na oranžovém dvoře pánem. Jako ten starý kohout co poskákal všechny slepice a potom leže na hnojníku říkal: běžte pryč. Čekám na supy. Už krouží.

Pane Sobotko, pan Jiří určitě není mrtvý. Čeká na supy.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz 

reklama
3708 čtenářů | 77 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Hop09, 14.6.2010 1:41:10)
Odpovědět
Ty duševní mrzáčku, opravdu jsi tak slaboduchý, že neumíš psát o ničem jiném, než o Paroubkovi?
Vždyť mu ty kreaturo, nesaháš ani ke kotníkům!
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Pavouk, 14.6.2010 6:07:37)
Odpovědět
Zvláštní hlas mezi těmi anonymními hulváty, jež skryti v davu zamindrákovaných slabochů dělají ramena a neberou si servítky. Jde většinou o impotenty a “hlavy rodin pod pantoflem”, které musejí doma držet hubu a krok
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Fiter, 14.6.2010 6:48:05)
Odpovědět
Článek je o Sobotkovi a ne o Paroubkovi.Pravda je,že Paroubek je plný nenávisti a pokud to jen trochu půjde,tak bude škodit.ČSSD se ukázala jako strana bez programu.Korumpováním voličů si chtěla zajistit vítězství.Najednou se ukázalo,že mimo těch různých pobíračů dávek jim to rozdávání nikdo nespolkl.Nyní opět pokračují ve starém duchu.Rozeštvávat úplně všechno.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Alena D., 14.6.2010 10:57:17)
Odpovědět
Fiter ty podporuješ a chválíš program pravice,sebrat porodné/pohřebné už sebrali dřív/platit ještě víc ve zdravot.nesmyslné poplatky,které stejně do zdr.nejdou,platit školné,nemocenská za prví 3 dny zadarmo,důchodová reforma není pro normální lidi.Nevidíš jak se to promítá do praxe?DPH nám zdraží potraviny,benzn atd.Kdo onemocní a má nemocenskou 5 ooo,-jak si může zaplatit nemocnici,doktory,drahé léky,poplatky v lékárně za podání léku.Nevím jak uvažuješ,že toto se ti líbí.Jsme zadluženi,ale lidé to nezavinili,tak at se to promítne do vlády a poslanců.Tam se to právě vůbec nepromítá.Je to spravedlivé.Mám jen selský rozum,ale zůstává mě stát nad tím,jak to někdo může chválit.Různé věci se mě také netýkají ,ale cítím s druhými.Když slyším jak se nahoře rozhazuje,jak odměnil Nečas svoji spolupracovnici,milion sem milion tam.Opencard,Kovářova koupila za naše peníze hodinky každému spolupracovníkovi po 40 000,-To je přece nehorázné a výsměch lidem.Proč to chválíš?Vysvětli mi to prosím.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Alena, 14.6.2010 16:20:45)
Odpovědět
Podívejme se,Fiter nezná odpověd.Neodpovídá.Dočkám se?
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(SEHNALOVÁ JANA, 15.6.2010 17:22:51)
Odpovědět
Tak plni nenávisti jsou hlavně pravičáci nechte už Paroubka na pokoji neumíte nic jiného psát jen tu rozsíváte nenávist mezi lidi
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Jeeves, 14.6.2010 7:24:45)
Odpovědět
Svatá pravda! Co "po kotníky"? Paulczynski nesahá ve lhaní Paroubkovi ani po podrážky!!!
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Pavouk, 14.6.2010 15:22:56)
Odpovědět
Miloš Zeman řekl: internetové diskuse jsou „doménou idiotů", a webové chaty vykazují vysokou „koncentraci blbců." Já s ním souhlasím.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 14:33:15)
Odpovědět
pro- Petr Paulczynski -obecního kreténa :-)

...pokud pan Jiří čeká na supy, tak vy jistě čekáte na blikající autíčko a svěrací kazajku :-))

vy musíte být obyčejný potrat,který to jen zázrakem přežil....:-))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Pavouk, 14.6.2010 15:23:56)
Odpovědět
Nikdy se nepři s blbcem. Někdo by si nemusel všimnout, že je mezi vámi rozdíl.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(xyz, 14.6.2010 16:16:12)
Odpovědět
Ajta, hvězda diskuzí ferda už naskočil...
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 20:27:22)
Odpovědět
pro autora článku,aktivního dementa, polského přivandrovalce a "chlíva":

co to musí být za lidskou spodinu a chátru, která neopomene v negativním smyslu slova poukázat na určitý problém toho, koho chce zesměšnit a za každou cenu co nejvíce dehonestovat...?.
to už snad není ani kýbl sra.če.k. a plná vana zvratků, ale to je mentální totálně zdegenerovaná BIO zrůda :-) a podobní jsou i ti, kteří s tím souhlasí a větří pouze smrad a silný zápach, který je vždy přivede do společnosti jim podobných...

ps. prasečí kejda, je vedle vás Chanel č.5 :-)))

na nerovné zuby je způsob, jak jej dát do normálu-rovnátka.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 20:31:26)
Odpovědět
ps. na nerovné zuby, je způsob, jak se pokusit je dát no normálu- rovnátka.

avšak na Vaši pokřivenou páteř, pane Poulczynski, není žádné rovnátko, snad kromě skřipce, to by vám snad mohlo udělat trošku dobře....:-))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Kotnauer, 14.6.2010 6:24:42)
Odpovědět
Autor úvahy opět potvrdil že je ortodoxní blboun.S parohy,pochopitelně.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(silva, 14.6.2010 8:20:03)
Odpovědět
Článek naprosto objektivně hodnotí situaci v Čssd. Jejich heslem je, když nemůžeme být u moci, tak škodit, škodit a zese škodit. Nic jiného se taky od nich nedá očekávat... Pochopitelně, že tento článek se nelíbí oranžovým kejvalům, ale to už je jejich problém. a to ještě neskočil do diskuze ,,ferda "! To budete mít potom pane Paulzynsky počteníčko...
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Sunny, 14.6.2010 10:01:25)
Odpovědět
:-))) U socanů je to prašť jako uhoď. Jejich heslo škodit, škodit a zase škodit, je universálně platné, ať už u moci jsou nebo nejsou.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 10:12:38)
Odpovědět
Prosím Sunny, jak škodit, uveďte nějaký příklad jak budou škodit. Rádi bychom se nad tím zamysleli.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Sunny, 15.6.2010 13:59:43)
Odpovědět
Kupříkladu po volbách v roce 2006, podobná situace, jako letos, jen v obráceném pořadí: ODS jak vítěz voleb (co do počtu hlasů to bylo přesvědčivější vítězství, než letos utrpěná epochální výhra ČSSD) díky obstrukcím socialistů nebyla přes tři měsíce schopna sestavit vládu. "Podařilo" se to, až za přispění Melčáka a Pohanky. Sestřelení vlády v době předsednictví ČR v EU... Ani by mi tolik nevadilo, že shodili vládu, která stejně za nic nestála, jako to, že neměli plán. Že to celé byl trucpodnik Topolánkovi a nikoho nezajímalo, kolik nás to všechny bude stát. Že se odmítli k celé situaci férově postavit a převzít zodpovědnost. V takové situaci a na takovém postu nelze být jen hlasitým kritikem a demoliční četou, ale je nutné nabídnout řešení. Socialisté žádné neměli. Takhle škodili v opozici. O tom, jak škodili ve vládě, je škoda se rozepisovat. Předpokládám, že všichni viděli grafy vývoje státního dluhu...
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 17:49:28)
Odpovědět
Opozice a její obstrukce? Jak tohle můžete vydávat za škodění, vždyť ODS v opozici zrovna teď na jaře prováděla obstrukce, aby nemohli být schváleny třeba i dobré vládní zákony. Ale tahle obstrukce vás asi nezajímá, protože škodit může jen Paroubek, že? ODS vlastně blokovala celou poslaneckou sněmovnu. A Melčák a Pohanka, "konstruktivní poslanci" nebo spíše zrádci programu za který se nechali zvolit, tak ti nás stáli podstatně víc peněz než obyč. poslanec, hlavně pak za osobní ochranku pro celé rodiny. A ODS to taky stálo hodně, když je koupila. Tak proč nechtěl Topolánek nechat sestavit ČSSD vládu? Oni by třeba socani měli nějaké řešení, ale Topolánek radši koupil 2 zrádce, aby mohl tu vládu po třech měsících sestavit. A taky to s ním a stou vládou dopadlo tak, jak to dopadlo, protože oni škodili sami sobě.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 17:57:55)
Odpovědět
Vždyť i ten Kalousek by býval šel do koalice s ČSSD. Ale lidovci ho utřeli. A Klaus, chtěl po Topolánkovi 101 hlasů, ten je neměl a proto koupil ty "konstruktivní poslance". Ale ješitnost mu nedovolila nechat sestavit Paroubkovi vládu. A to shození vlády? Na to má každá opozice právo, jinak by tu nebyla demokracie. Tak proč jste také nevolali k odpovědnosti Zubovou, nebo Tlustého, kteří v tom měli prsty, protože ČSSD by vládu sama neshodila. Tak proč neměla Zubová, nebo Tlustý připravenou také nějakou alternativu, když už jí Paroubek neměl.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Sunny, 15.6.2010 14:05:28)
Odpovědět
:-) Pardon, nějak jsem přehlédla ten budoucí čas... Nemám skleněnou kouli, takže nevím jak budou škodit. Budou-li? Ale s ohledem na zkušenosti minulé neočekávám konstruktivní přístup. Pokud by k něčemu takovému došlo, budu příjemně překvapená:-)
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 18:07:27)
Odpovědět
Nevím, pokud nemám skleněnou kouli, tak bych asi nedokázal napsat že budou "škodit, škodit a zase škodit". Mě to spíše připadá jako odkoukané z pravicového tisku, a tak to všichni ti jednozávitoví používají. Tím jsem se p. Sunny nechtěl dotknout zrovna vás, rád totiž čtu vaše přispěvky. Dá se na ně rozumně reagovat. A vy jste ODS nevolila, zrovna tak jako já né ČSSD.
Spíše bych čekal také sunny venku, protože léto už bylo ty tři dny a teď už prý přijde podzim.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 15.6.2010 21:00:36)
Odpovědět
pro šoumen"- velmi rád Tě čtu, jsi vždy objektivní, racionální a hlavně,hlavně inteligentní :-))
ty pravicové mátohy zde převyšuješ neskutečným způsobem :-))

ps. oni ani nechápou, že pokud nejsi jejich, že nemusíš být ani nikoho jiného :-))
je to nad jejich mentální výbavu :-))
tak zdarec!
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Drak, 14.6.2010 13:14:22)
Odpovědět
Jenže, to heslo sis teď vymyslela, slepičko.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(marko, 14.6.2010 14:07:05)
Odpovědět
Úplně stačí vzpomenout na slova Jiřího Paroubka
po prohraných volbách 2006. Ta totiž vyjadřují
pravou povahu Paroubka a současných socanů nejlépe:...bez nás si ani ruce neumyjou..., a taky se jim to tehdy skoro povedlo, škodili co
mohli až nakonec svrhli Topolánkovu vládu v době
předsednictví. Teď za to, naštěstí zaplatili,ale
chtějí škodit dál, Sobotka, Zaorálek, Škromach
atd. Lidé, dnes už ale vědí své a vás pár oranžových šoumenů se tady může dál vzájemně ujišťovat, jak jsou ti pravičáci hrozní...
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(frantisek zajicek, 14.6.2010 18:29:10)
Odpovědět
A nejlepsi na tom je,ze vlada jeste neni slozena,nic jeste neprojednala a z oranzove strany tu vidim samy katastroficky scenar.Nakonec jsem se jeste dovedel,ze pravici volila nase nevyzrala mladez...Oni jsou ti stari a chytri opravdu pouze v CSSD,KSCM potazmo v SS-O.Jsem stredni generace a jsem pro daleko tvrdsi reformy,nez se chystaji.Oni ty oranzady snad nikdy nepochopi,ze na dluh se jednoduse zit neda,zdravim,FZ
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 20:03:49)
Odpovědět
Františku, ono se stačí podívat, jak ze svých slibů, Johnova VV ted couvá,ptejme se proč,že?je to jasný,.... malý brontosaurus John musí dostat hodně napapkat, to aby mohl být brzy stejně velký, jak ti ,co jsou dnes vedle něj a ti stejní, proti kterým, on a jeho VV vedli tak nesmlouvavou kampaň !jak se pak podívají do očí těm, kteří jim dali hlas?
Ptám se: není to nic jiného než obyčejný podraz na voličích ?.... výměnou za usednutí s těmi, kteří mají nemalý podíl za špatnou situaci která tu dnes panuje, do vládních křesel...
chucpe, chucpe, chucpe...:-)/ne z angl. ale z jidiš!!!/ :-)))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 10:25:58)
Odpovědět
Pro Marka: To ti opravdu zatím nedošlo to, že si za to ta vláda mohla sama? Ona totiž škodila sama sobě, protože rozhodující hlasy pro pád vlády byly od lidovců, zelených a jednoho ódeesáka.
To její účinkování v Evropě bylo ostudné, všichni z nás měli srandu, ale trpěli to, zkus si někdy přečíst zahraniční tisk, jestli to dokážeš, nebo si to od někoho nech přeložit, abys viděl jaká to byla pro ČR ostuda. Všichni píšete, jak budou škodit a škodit, ale nikdo jste neuvedl žádný příklad, jak budou škodit. To že budou proti některým zákonům té srandakoalice, to je totiž asi ta demokracie, co vy modří nechápete, to není žádné škodění. Jedině snad to, že budou škodit tomu, aby si toho moc ta srandakoalice nenacpala do vlastních kapes.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 20:45:18)
Odpovědět
pro "Silva" -Silvo, Paulczynski nemá všechno tvrdé, jak si myslíš.....:-)) třeba to "y" na konci jeho jména...:-)))

ale to, čeho má více měkkého, je ti jasné, že je více, co ?, vím, vím, jasně, i jeho mozek tam patří...., máš pravdu :-))

ps. Silvo, sežeň si někde fotku autora článku, a polož si otázku: Buď jej políbím, nebo budu muset zemřít,co uděláš, jak se rozhodneš?.............nééééé, néééé, neblbni, to měla být sranda !!!!!............... ach jo, zase je o jednoho člověka na světě méně.....:-))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Pavouk, 14.6.2010 15:24:34)
Odpovědět
Lidské tělo obsahuje až 80 % vody. U někoho se však celé toto množství koncentruje v hlavě.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Pavouk, 14.6.2010 15:25:29)
Odpovědět
Lidské tělo obsahuje až 80 % vody. U někoho se však celé toto množství koncentruje v hlavě.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(jorkšír, 14.6.2010 8:51:58)
Odpovědět
Tak tak mu stačil vyklouznout z rekta.....
No,u soudruha právníka a ekonomického génia Bohuslava Sobotky bych byl v podobných vyjádřeních trošičku realističtější.
Vzledem k prostředí ve kterém politicky tento mladý jun vyrůstal lze očekávat,že je připraven bleskově se do tohoto všeobjímajícího otvoru při jakémkoliv náznaku obratu situace ve prospěch socialistů vsunout a následně odtud cenit zkažený chrup při obraně svého milovaného vůdce.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 10:06:52)
Odpovědět
Ty blbe, jestli sis nevšiml, tak má rovnátka a né zkažený chrup a váš milovaný korupčník Kalousek, je také jako chemik fundovaný ekonom, ale na deficity a utrácení přebytků důchodového fondu.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(retro, 14.6.2010 10:15:02)
Odpovědět
Tak to si myslím, že Kalousek nemá šanci Bohouše trumfnout.. Protože ten je, i když to pořád zatlouká na utrácení expert...
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 10:41:15)
Odpovědět
Jestli ti to uniklo, tak Kalousek už dávno Sobotku trumfl, to pochopil každý, kdo není ovlivněn zfanatizovanými modrými médii.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 10:45:31)
Odpovědět
Ani nikdo doposud neví, proč Kalouskovi odstřelili mafiáni švagra a další podobné habaďůry, co ho provázejí jeho politicku kariérou.
Ten by vlezl do prd.le i komančům, aby byl u lizu.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Marie123, 14.6.2010 10:05:47)
Odpovědět
Autor má pravdu.Celá tato skupina bývalých podržtašků je nevyléčitelně nakažena infekcí svého vzoru.Je to vražedná směs touhy po moci,nenávisti k oponentům,sebestřednosti a taky přání ukázat ostatním, že právě on je nejsilnější,stejně jako padlý šéf. Teprve až ČSSD tuto chátru vymete,může budovat svou důvěryhodnost.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 10:20:12)
Odpovědět
No až vymete koštětem ODS a TOP09 ty své škodiče, tak by to mohlo také vypadat dobře. Hlavně ten Nečas, co sem přinesl nečas, tak ten opustil rektum pana Topolánka také v pravý čas. A Tlučthoř, ten jenom přelezl z rekta páně Topolánka do rekta pana Nečase. A takových je tam mraky, tak bych radši držel hubu, než si uděláte pořádek sami u sebe. A pro ostatní, nejsem placený z Lihového domu a nevolil jsem ČSSD, ani komanče. Mám asi jen zdravý rozum, na rozdíl od vás modrých fanatiků. Totiž takoví fanatici jak tady čtu ty vaše příspěvky, takoví zvolili za kancléře Hitlera. Přeberte si to jak chcete, protože ta vaše modrá, začíná pomalu, ale postupně hnědnout. Pan Ferda by vám ještě k tomu napsal, že jste modří hnojíci. A v tom má docela pravdu, než vám za chvíli začnou říkat hnědí hnojíci.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 10:36:49)
Odpovědět
Paní Marie123, zkuste si místo ČSSD vložit ODS A Top09, třeba když použijete na chvíli, stačí opravdu na chvíli, to co máte pod blonďatými vlasy, čemuž normální lidé říkají mozek, tak zjistíte že je to všechno stejné ať tam, či tam. Jenže, jestli to váš jednozávitový mozek nepochopil, tak si to prosím od někoho nechte vysvětlit. Protože jak jsem pochopil, tak my s tím slabým vzděláním tomu rozumíme, ale ti co mají to vyšší vzdělání to pořád nechtějí pochopit. Protože jestli vám uniklo, že tomuto státu nevelí politici, ale mafiánské kartely, jako je Bakala a jiní, jako třeba ČEZ, tak jste opravdu s rozumem na huntě. A až se z toho proberete, tak budete docela překvapená komu patří ten váš hlas ve volbách, politikům určitě né, to jsou jen placené podržtašky lidem, kteří řídí tento stát z povzdálí, za pomoci peněz, kterými uplácejí ty politiky, aby jim hráli do ruky. A to je prosím u všech stran v tomto absurdistánu.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(onďa, 14.6.2010 11:23:27)
Odpovědět
autor zapomněl minulý týden na radu lékařů: ve vedrech se má hodně pít...jinak to leze na mozek a celkově pro zdraví nebezpečné... a co fotka autora- nebyla by ?
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 11:29:31)
Odpovědět
Pane, nebo paní onďo, jste borec, on ale asi nepil už celý rok, tak se mu pořád v hlavě obrací ten Paroubek, a teď už i Sobotka. Vymáchat ho v koši ve Vltavě, třeba by se pořádně napil.
A pořád prší a prší u nás bouřka vylámala stromy a hrozí opět velká voda. No je to prostě nečas.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(onďa, 14.6.2010 11:39:09)
Odpovědět
zdravím,p.Šoumene,jsem ona. Jinak tady taky leje a leje.Minule záplavy a doufám,že se nebudou opakovat. Bojím se rajčatové plísně a mšic na paprikách.
Jinak ta budoucí vláda plánuje tak nebezpečné/ také pro sebe/ kroky,že snad ani ten rok nevydrží....
zdravím všechny.....
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 17:01:32)
Odpovědět
Teď se tu paní onďo udělalo trochu hezky, ale má prý pršet celý týden. Dal jsem kokosovou palmu na balkon, ale dnes šla zase raději domů, bude jen 5-9 ráno a 16 přes den. A jak to říkal v tom filmu:"Dávám modrým bolševikům rok, maximálně dva. Fotku autora jste viděla? Taky bych chtěl vidět superblba.Zatím nashle.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 20:52:56)
Odpovědět
paní "Onďo" vy se bojíte rajčatové plísně a mšic na paprikách a já mám zase strach ze švába v Kalouskově mozku.... první varianta je sice nepříjemná, ale myslím si, že ta druhá je docela vražedná....:-))) a když se k tomu přídá ještě ten černokněžník Karel Blekotů,tak máme zaděláno na průůůůser snad podobný jen tomu, co tu už jednou zažili brontosauři :-))))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(onďa, 14.6.2010 11:32:59)
Odpovědět
ta fotka není třeba.. viděla. Je mi líto,ale p.Sobotka i p.Paroubek jsou hezčí- i s těma rovnátkama.A to nemluvím o p.Haškovi,Rathovi..
a to bylo řečí o oranžových obludách...

.. na hrubý pytel hrubá záplata...
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 17:23:10)
Odpovědět
Tak jsem také fotku viděl, máte onďo pravdu, bude to tím že jim závidí jejich vizáže. No ale prý členové ODS nejsou závistiví. Ale tady se ukazuje, jací závistivci vlastně jsou. Je to typ něco jako Zielenec. Prostě šeredný polák, jako polák.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(J.Kovák, 14.6.2010 12:54:53)
Odpovědět
Poslyš Paulczynski,dám ti dobrou radu,piš o podvodech Nečase,Kovářové,Schwarzenberka,Kalouska,Langra a nepiš o tom co neznáš a neumíš,normální člověk takovouhle žumpu nmůže číst.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 14.6.2010 13:29:34)
Odpovědět
pokud chceš něco na to tvé téma, tak to musíš na nějaké rudé nebo oranžové články, jistě budeš dostatečně nakrmen, jinak je jasné, že nechápeš psaný text, situaci v čssd popisuje pěkně, ale celkem zbytečně pro každého, kdo viděl a slyšel párkrát v tv dluhbotku mluvit, když si sundáte oranžové brejle, uvidíte to taky
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 16:55:52)
Odpovědět
Prosím bergu, mohl bys mi říci kde taková rudá, nebo oranžová média najdu? Stačí když napíšeš nějaké webové adresy. Zatím jsou v celém státě jen modře, nebo hnědě orientovaná média. Velice rád bych si na nich přečetl vaše výblitky, pokud jsou.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 15.6.2010 1:04:25)
Odpovědět
netuším, nejsem masochista, ale platí to co řekl polívka ve filmu dědictví "vaší .... jsem taky neviděl a věřím, že existuje", no a myslíte, že socani, komanči, nemají své stránky? co takové novinky
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 10:47:42)
Odpovědět
Novinky nečtu, tam totiž řádí vaše modrá Míčková ml.ze Sušice, co je zamilovaná do péra pana Topolánka.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 15.6.2010 21:26:48)
Odpovědět
no já myslel kvalitní rudý text, pokud sleduješ jen debaty, tak je to jedno, slušnost ferdů, draků, tebe vynechám, je všude stejná
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 15.6.2010 1:37:33)
Odpovědět
jo a dám taky dotaz, když jsi napsal skoro korektní příspěvek, kde se má dělník, důchodce prostě ten obyčejný člověk líp? tam kde od války budovali socialismus nebo kde zuřil kapitalismus? tvoje odpověd mi je jasná, ale abych ti uvěřil, to bych ten socík musel celý život pozorovat z druhé strany drátů, pak by asi měl určité kouzlo
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 10:41:29)
Odpovědět
Víš ono za socíku nemuseli platit důchodci na důchody budoucím důchodcům, to se totiž chystá zavést ta vaše srandakoalice. Ale ono je nejlepší všechno šmahem odsoudit a nezamýšlet se nad tím, že něco v tom socíku fungovalo. A když se ti ten socík nelíbil, tak proč jsi tu tedy žil a neemigroval. Ale na tos neměl asi odvahu zbabělče, a proto tu hlavně z těch zbabělců máme kované pravičáky, co jsou vlastně levičáci a jen si tak říkají, aby se odlišili. Vždyť ani ty slavné kapitalistické zákony, několikrát novelizované, které z této země dělají Kocourkov vymýšlíme sami a nepřevezmeme něco co na západ od nás funguje desítky let. Je to prostě tak, že každý poslanec, co má díru do prd.le, chce vymyslet zákon, aby mohl říkat, to je můj zákon, co jsem vymyslel. Ale že tu z toho dělají absurdistán, to je jim jedno.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 16.6.2010 18:55:09)
Odpovědět
no jak jinak, zase trochu urážek, víš šoumene, tato republika není socanů a komoušů, je to i má země, na vyhánění už můžeš zapomenout, v této republice jste převratem a terorem uchopili moc a přivedli ji k totálnímu bankrotu, jestli nechceš uznat, co jste způsobili, tak je to jen tvůj problém, kdo vidí dál, než jen k upečenému bůčku, tak mu je jasné, že jsme měli být dál než třeba rakousko, a v tom je to vaše heslo škodit a škodit
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 10:45:36)
Odpovědět
Víš, ono 20 let budování kapitalizmu už je dost dlouhá doba na to, abychom se měli lépe. No ale nikdo neví, kde udělali modří soudruzi chybu.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 15.6.2010 21:20:32)
Odpovědět
no to bylo jasné hned, když jsem dal dotaz, tak odpověz, je na tom líp německý důchodce? co se vám nepovedlo při tom budování socíku? a těch 20 let nyní, vždyt se jenom trochu dohání co jsme (píšu jsme, né jste) zaspali, víš kolik byl moc pěkný komančský plat? 200 marek (můj byl 100), to jsme teda byli k smíchu, nyní je průměrný plat 1000 eur(slabý 500, pořád víc než dobrý komančský), sice jsme k smíchu furt, ale to je ten rozdíl za 20 let, nechápu prostě nikoho kdo chce zase socany a říká jak je špatně
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Katsanson, 14.6.2010 14:01:13)
Odpovědět
Tak to nečti Ty troubo!
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 16:03:45)
Odpovědět
tak, a ted něco o smysluplném hospodaření kluků od "Modré straky" :-))

…..Nezapomínejme však připomínat, jak to tu ty tři roky řídili kluci od modré straky, byla to nejzkorumpovatelnější strana, strana ODS, není prostor tady, abych vyjmenoval všechny „Modré“, do karet hraje informace o starostovi z Brna-ODSs - Žabovřesek,Aleše Kvapila který je za = O D S = :-) jenž si řekl o úplatek několika milionů korun, a to hlupák kandidoval na hezkém čtvrtém místě do Poslanecké sněmovny...(co to za Sůl naší Země !!) inu, další rovný s Bohem !!! ve funkci je devátým rokem a zná ty "správné" lidi,tak co by se mu mohlo stát..... Jak říkám, Lidé z ODSs rozumí jen třem slovům : KRÁST, KRÁST, KRÁST !!! viz Béém, jak lhal, že nebyl k dispozici žádný vhodný dům, kde by se Magistrát mohl přestěhovat!!!! Zase lež, velká lež !!! Byl tady Škodův palác , kde navíc měl Magistrát, předkupní právo, ČEZ, jakožto majitel, chtěl nakonec jen za odkup nemovitosti 800 mil. korun. A podívejme se co se stalo ::_)) Magistrát tuto nabídku ze zákona dostal, odmítl nabídku, aby až tuto nemovitost koupila společnost p. Pawlovského, tak ten náš "ZLOPRCEK" Bééém vyjednal kšeft století :-)) pronájem na dvacet let za ČTYŘI MILIARDY !!!!, CHTĚL BYCH BÝT TED I VULGÁRNÍ,.......... TAK KDO TADY VYHAZUJE MARNOTRATNĚ TAK VELKÉ PENÍZE !!! TO NEBUDU PŘIPOMÍNAT KARTU Pražáka, NEBO TUNEL BLANKA ČI NEJDRAŽŠÍ CYKLOSTEZKU NA SVĚTĚ....

jo,jo, Turci by se mohli učit,jak má vypadat to jejich hospodářství...:-))))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 17:28:39)
Odpovědět
Díky pane ferdo, lidé by rychle zapomínali, jak to tu vedli ty tři roky a těch peněz co zašantročili mezi své kámoše. Také přidám výrok pana Kalouska, co by náměstka na MO, na semináři s důstojníky. Řekl: "Tady nejde pánové o armádu, ale o to, jak všechny ty peníze převést do správných rukou". Konec citátu. To hovoří za vše.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Kádar, 14.6.2010 18:21:51)
Odpovědět
Šoumen a Ferda je zřejmě jeden a ten sám rudej magor. Pokud ne, tak určitě byli spolu u bolševíků. Již by mohli přestat smradit a dát pokuj se svými debilnostmi.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ferda, 14.6.2010 19:30:44)
Odpovědět
Kádar,tak ty máš dost!:-)))
ty máš tu "totalitu" nejen ve svém mozku, ale snad i ve svém spermatu :-))
tvůj genetický fond tě předurčuje aby jsi fungoval jako debil, hmmm, a ty tu vaší rodinnou tradici zase předáš dál.... no co,má to někdo prostě takovou karmu :-)))
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 19:33:20)
Odpovědět
Nejseš náhodou příbuznej toho maďarskýho bolševika Kádára? Ono by to odpovídalo, všichni bývalí bolševici, co byli šmejdi, tak jsou dnes modří, ale pořád bolševici, a pořád šmejdi.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(va, 14.6.2010 20:29:25)
Odpovědět
...psi štěkají a karavana jde dál.....
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 10:50:25)
Odpovědět
Aby se brzy nezastavila a nenarazila.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(alois, 14.6.2010 15:14:30)
Odpovědět
Je docela úsměvné pozorovat, s jakou vášní se zde v diskusi bijí příznivci umírněné levice (ODS, TOP09) a populistické levice (VV) s příznivci extrémní levice (ČSSD). Všem přeji brzké prozření.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Freeman, 14.6.2010 16:12:44)
Odpovědět
No to máte pravdu. Zkusil jsem číst chvilku ty výplody, je to ale opravdu očistec.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 17:11:10)
Odpovědět
Jak to? Přece extrémní levice byla DS, kterou zakázali, a teď DSSS. A myslím že se stává extrémní levicí i ODS a TOP09 /Topol-založení další levicové strany 2009/.Prokonzultoval to prý v USA se senátory, nebo kongresmeny a ti mu to doporučili. A tak je tam bývalý křesťan Kalousek. No, jestli jsou křesťani takoví hadi, tak jsem rad že jsem ateista.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Trn, 14.6.2010 18:24:11)
Odpovědět
Ty nejsi Šoumen ale blb.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 19:37:03)
Odpovědět
Fakt? Zkus se podívat do zrcadla co tam uvidíš. Já jsem sice blb, ale ty jsi dement, takže co si budeme povídat prostě jsi na tom ještě hůř.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(onďa, 14.6.2010 17:45:56)
Odpovědět
promiňte,ale co máte s tou vášni? Pokud tím myslíte tu rajčatovou plíseň nebo mšice-tak to ano.Normálně diskutujeme.
p.Šoumene-není Polák jako Polák.Třeba miluji knihy Sienkiewicze a básně A.Mickiewicze,B.Prusa a další...ale to je historie.
také na chvíli přestalo pršet,ale chladno..
Zdravím Ferdu a dobrý večer
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 19:44:37)
Odpovědět
Já jsem myslel jen ty politiky a pseudopolitology. Samozřejmě, Sienkiewicze mám taky rád, dokonce jsem přečetl skoro všechny jeho knihy.
Taky je tu už zima, prý to bude celý týden. Palma musí tedy zatím zůstat doma. Ale jestli bude zima, tak by se ty mšice nepřemnožili, ale ta plíseň asi hrozí, je vlhko a chladno.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Hardy, 14.6.2010 18:11:49)
Odpovědět
Ano tak nějak, akorát ODS a TOP je spíš střed s lehkými mimikry doprava, Véčkaři zřejmě levý střed, ale to je asi jedno. Tahle země víc pravice asi "neutáhne", ale hlavně nové koště dobře mete, doufejme, že to ten "střed" bude kočírovat líp, než co by tady prováděl Paroubek cestou do vytouženého Řecka.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 14.6.2010 19:51:06)
Odpovědět
Fakt ale jen mimikry, ale nevím jestli to ten Kalousek do toho Řecka nedovede úplně stejně. Jsou totiž všichni tak rozradostnělí a pomalu si dělí koryta a korýtka. Tak aby jim pak nebyli občané u řiti, až začnou chrochtat blahem nad spoustou prachů co si mohou nahrabat pro sebe, když my občané, tedy ovčané, to zaplatíme.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(berg, 15.6.2010 2:06:16)
Odpovědět
ty? nevěřím, stejně jste s ferdyšem divní brouci, asi máte pěkně nervy na pochodu, po vítězných volbách :-) no ale lhal bych, kdybych tvrdil, že mi svými příspěvky neděláte radost, ani jsem nedoufal, že ta nejjasnější hvězda volebního vítězství bude zářit tak .. no trochu
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(Šoumen, 15.6.2010 11:00:08)
Odpovědět
Z čeho tak soudíš, já jsem normálně v klidu, žádné nervy na pochodu. Nejsem z toho vítězství ČSSD na větvi. Jen si myslím, že ČSSD naletěla na založení B týmu ods. Jak jsem již psal, tak jsem je nevolil a ani komanče, takže někdy nevím o čem je v tvých příspěvcích řeč. To mi ale nevadí. Myslím že tohle je demokracie, proto diskutujeme. Tříbí se tím názory. Jen takové příspěvky bez agumentu, kdy někdo napíše "Jsi blb", tak odpovídám tak, že na hrubý pytel, hrubá záplata.
Re: S Paroubkem jako bez Paroubka
(ppp, 15.6.2010 20:07:43)
Odpovědět
Jsi opravdu blb.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama