reklama
reklama

Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 10.6.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Paroubek si stěžuje na obludný tlak a neslýchané osobní útoky. Utekl sice před důsledky své předvolební marnotratnosti, jež existenčně ohrožuje ČSSD, ale po prvotním zhrzeném zabouchnutí nepřestává třást víkem.

Toho džina z lahve bychom už neměli nikdy dovolit vypustit. On se tam naparoval a naparoval, až chtěl všechny zamáčknout jako parní válec a zahrnout jako buldozer. Odtud ten tlak, pane Paroubku. Byl opravdu obludný. Zákon akce a reakce nelze totiž ošidit.

A osobní útoky? Kdo má paměť, která přesahuje několik málo dnů, tak si vzpomene na všechny ty agresivní inzeráty, v nichž dokonce kapala krev. Tento fenomén, který má původ u Zemana, dovedl k obrazu svému Paroubek, když z metaforické podoby spálené země jej naturalizoval totalitním slovníkem o třídních nepřátelích. A postupně se propracoval od kafemlejnku, jímž chtěl semlít Topolánka, až k tomu válci, kterým hrozil mnohem kulantnějšímu Nečasovi.

Ta humpolácká agresivita a nabubřelost se obrátily proti němu. Sám sobě nenechal žádný prostor a vystavil se tak vlastnímu tlaku. Ne „pravicová“ média, ale on se dostal do delíria vlastní důležitostí. Nebyla to média, jež z něho na evropském sjezdu socialistů v Praze dělala příštího premiéra. Tak se prezentoval sám. A nebyla to média, která si vymyslela, že má poslání od Vyšší bytosti. Nebyla to média, ale jeho nová manželka, kdo na něj psala ódy. A on se pustil do křížku i s Právem (jeho šéfredaktorem i komentátorem Mitrofanovem), které nelze v žádném případě považovat za pravicové noviny.

Bezprostředně po volbách udělal Paroubek zdánlivé gesto chlapa. Brzy je však – věren své letoře a nátuře - začal rozmělňovat. Nic jiného jsem nečekal. A tak nepřekvapuje, že kolem sebe začal kopat a do konce i do svého nejoddanějšího Tvrdíka. Nechoď Vašku s pány na led...

Došlo i na Kubiceho a sebechválu. Pochválil se i za preferenční hlasy. Připomenul svou popularitu. Co také jiného čekat od populisty? Ale zapomněl na to hlavní, že prošustroval stamilióny, aniž dosáhl předvídaného epochálního vítězství, které zazáří nad naší zemí jako nejzářivější hvězda.

Udělejme všechno, aby se politik s touto diagnózou už nemohl vrátit. A on na to bude za bukem čekat. Bude zneužívat dopadů krize a kalit vodu. Ukáže nám teprve, že Sládek byl proti němu čajíček. Bude spřádat svou pomstu. Nezapomeňme na to!

Je to sice přežilá tragická figura, kterou volby poslaly, kam patří (pokud vůbec patří do parlamentu), ale je třeba počítat, že na jeho straně budou i zbraně, které politickým soupeřům ani nepřijdou na mysl jako nepřijatelné.

On nic jiného neumí, proto to nevzdal. Asi by jej někdo sice ve světě klientelismu mohl upotřebit pro jeho známosti, ale v oblasti financí, o níž se spekuluje, by mohl být jen takovou obdobou „biomasy“. Jeho vlivový potenciál však bude časem klesat, pokud neztratíme obezřetnost, že hraje o návrat. Má totiž náročnou manželku.

Toho džina musíme v lahvi dobře zašpuntovat.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz 

reklama
5409 čtenářů | 100 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(psych, 10.6.2010 3:43:25)
Odpovědět
Clanek obsahuje stroha fakta, ktera vyrobil sam Paroubek. Je nutne si je pripominat, aby skody, ktere tento StB-acky nomenklaturni prospechar uz nikdy nemohl dal devastivat politickou scenu a ceskou spolecnost, rozsevat nenavist, nepratelstvi, lzi a zlobu.

Je cas zacit hledat, co nas spojuje a odmitat paroubkovskou destrukci, nabubrele sobectvi a hochstaplerska nazorova salta podle toho, odkud zrovna 'vitr osobniho prospechu' fouka. CSSD by mela udelit Paroubkovi 'zdravotni dovolenou', aby se mohl plne venovat leceni sve vazne dusevni choroby...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Pepan, 10.6.2010 4:35:50)
Odpovědět
Myslím že na tom jste psychicky špatě psycho sám, včetně autora článku. Styl tak na úrovni Rudého práva 50. let.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Fiter, 10.6.2010 7:12:22)
Odpovědět
I když to vypadá,že Paroubek v ničem nejede tak přesto si myslím opak.Pročpak se honem,honem musel schválit zákon o vyšším přimýchávání biopaliv těsně před volbama?Pročpak na to tak silně Paroubek tlačil? Určitě to nebylo ze zištných důvodů,ale jenom láska k zemědělcům,pardon nechtěl jsem zemědělce urazit,měl jsem na mysli ty šíbry s řepkou olejkou,která hyzdí krajinu na tisících hektarech.On se vůbec pan Paroubek rád motá tam kde se točí obrovské prachy.A pokud jde o jeho náročnou manželku (to jsem si oddechl,že nebude tato princezna první dámou)tak asi strádat nebude protože její choť jistě zdroje má.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Coco, 13.6.2010 3:45:41)
Odpovědět
Asi ne nadarmo se rika Leninovu muzeu v Hybarnske "Lihovy dum"...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(JardaB, 10.6.2010 7:16:34)
Odpovědět
Pepane,v čem nemá autor článku pravdu? Nezaslepený mu musí dát za pravdu.Paroubek se nafukoval a nafukoval až prasknul.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(onďa, 10.6.2010 8:13:58)
Odpovědět
opět starý,dobrý autor.Nezklamal.Nemusíme si,p.Ferdo,opravovat mínění.
A TO JEŠTĚ BUDE VÍDAT p.PAROUBKA PŘI KAŽDÉM JEDNÁNÍ VE SNĚMOVNĚ.
I slyšet.

Stále dokolečka totéž,ještě že ho máme..
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 10.6.2010 10:56:26)
Odpovědět
a doufám, že ho ještě dlouho mít budete
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(onďa, 10.6.2010 11:19:12)
Odpovědět
i já...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 3:57:49)
Odpovědět
Udelala jste preklep. To "j" tam nepatri... :)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 3:56:28)
Odpovědět
Mluvite totalne z cesty.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Pepan, 10.6.2010 12:38:30)
Odpovědět
JardaB- Paroubek se nafukoval, dělal trochu komedianta, ale pořád byl sympatičtější než Topolánek, Gross nebo Špidla. Za někdy špatně zahraným divadlem je třeba vidět i věcná fakta - s hodnocením bych počkal půl roku
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(JardaB, 10.6.2010 13:09:49)
Odpovědět
Tvrdím snad,že Topolánek,Gross či Špidla by byl lepší? Držte se tématu.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kata, 10.6.2010 17:59:42)
Odpovědět
Paroubek se nafukoval, nafukoval, ... až prasknul, jak tady krosi trefne naspal... :)))))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Sigůl, 12.6.2010 8:38:08)
Odpovědět
Když se Jan Žižka stal vůdcem husitů byl ještě skromný muž, ale když ho pražané žádali aby po bitvě na Bílé hoře zůstal v Praze raději odešel neboť věděl že v Praze ho zlolajní kupčíci a bohatí měštané zkorumpují a jeho charakter upadne do stejného marasmu.
A tak dopadli všichni muži z venkova snad kromě Přemysla - ten měl svaly od rádla aby občas na Vyšehradě dal někomu do držky.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 10.6.2010 18:08:58)
Odpovědět
každý má nějaký vkus a výběr téhle figury o vás říká vše, no na druhou stranu, musím uznat, v sobotu odpoledne 29.5, že mi byl ten výraz taky sympatický :-)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:00:23)
Odpovědět
Darebak byl ale podstatne vetsi. Nikomu jinemu se nepodarilo tak zdevastovat ceskou politiku a tak rozestvat narod, jako mezinarodnimu podvodnikovi Paroubkovi (ve funkci premiera CR spachal soukromy mezinarodni podvod).
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(brouk, 10.6.2010 9:12:59)
Odpovědět
No , myslím si, že autor trefil správně hřebík na hlavičku !!! Je to přesně tak...na tohoto nabubřelého hulváta si musíme dávat velký pozor.Jeho touha po moci je tak veliká, že se nebude štítit použít jakékoliv prostředky aby se mohl vítězně vrátit. A v tom ho bude podporovat jeho manželka, která se už viděla být první dámou...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:17:19)
Odpovědět
Bohuzel mate 100% pravdu. :( Zlatokopka se nespokoji s titulem "byvala predsedova" nebo "obycejna poslancova"...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Jan H., 10.6.2010 9:35:30)
Odpovědět
Samozrejme. je potreba prestat si lhat o zdrojich, ze jsou, o dluzich, ze se nemuseji splacet a podobne oranzove blaboly.

Je treba si uvedomit a tem, kdo toho nejsou schopni, tak vysvetlovat, ze nic jineho, nez prace, konkurenceschopna se svetem v kvalite, mnozstvi, intenzivite a kreativite CR nemuze z povalecne dlouhodobe devastace navratit tam, kde CSR kdysi byla. Je treba vratit uctu poctivosti, umu, kreativite a zrucnosti, dobrym remeslnikum, technikum a vsem, kdo jsou poctivi, sikovni a snazivi. Je treba take vymytit devastujici tridni nenavist, zavist a parazitovani na ostatnich.

Jina cesta z blata neni.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:19:31)
Odpovědět
To ale musime oranzove darebaky 'vykrouzkovavat' trvale. Jinak budou otravovat ovzdusi znovu.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(jorkšír, 10.6.2010 8:36:59)
Odpovědět
Myslím že není nutno neustále propírat Paroubka,je pryč z české politické scény,mnoho škod už nenapáchá.
Vykašlat se na něj,protože by pak zdejší levicově orientovaní přispěvatelé mohli nabýt dojmu že není o čem psát,nebo že nám snad chybí.
Víkend se blíží,tak si to užijme v přírodě.
Pro houbaře dobrá zpráva,začaly růst i v Beskydech........
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Stallker, 10.6.2010 8:52:04)
Odpovědět
Pravda pravdoucí !… Předevčírem dva kozáky přesně do ruky. První letošní „čerstvá“ smaženice. To bylo pošušňáníčko…
A co se týče Paroubka, když o tom tak přemýšlím, není ono nakonec škoda, že to vzdal? Mám takový neodbytný pocit, že bez něj bude ČSSD silnější…
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ooo, 10.6.2010 9:16:35)
Odpovědět
Čssd- silnější bez Paroubka ?? Myslím, že by to tam museli hodně provětrat !!! Jedinou změnou je, že už smí hlasovat každý za sebe,a né podle rozkazu JP.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 10.6.2010 11:06:15)
Odpovědět
asi bude, strčí do vedení třeba haška a uvídíte jak poletí jeho popularita nahoru, stejné to bylo u puchejře, v r.2005 ještě nic neudělal a socani měli podporu zpátky na 30% (a přitom měl za sebou tu pražskou banku a všelijaké podivné kšefty na min. pro místní útlum), teď to bude to samé, než lidi zjistí, co je tam za nový šibal
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Beroun, 10.6.2010 12:49:53)
Odpovědět
Je to tim, ze inteligence clenu a volicu CSSD je velmi nizka. Oranzovou mafii preferuji zejmena lide bez vzdelani nebo jen se vzdelanim velmi nizkym. Nejsou schopni domyslet dusledky negztivnich cinu hochctapleru, kteri je snadno "opiji rohlikem"...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 13:37:43)
Odpovědět
beroune, jsi osel....:-)
a co povíš na ty studenty, kteří dávají své preference stranám TOP, VV, ODSS a ted lamentují nad tím, že se má platit školné :-)))) panečku to je inteligence, jeden žasne, druhý se za břicho, jak se chechtá, popadá hi,hi,hi,:-))))))

ps. na jejich omluvu budiž ale řečeno, že ta frenetická propaganda medií, výše zmíněných stran, byla tak masivní, že tomu věří dodnes :-))
ale jaksi se jim to nelíbí :-)))
psII: tak to je ta naše budoucí inteligence?:-) tak to raději zabalme už hned teď a prosím, poslední zhasněte! :-)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(xXx, 10.6.2010 17:22:31)
Odpovědět
Beroune, doufam, ze nepodlehnes pokuseni na tupeho primitiva ferdu, ktereho vsichni ignoruji, reagovat. Nic jineho, nez lhat neumi a ani nechape svou tupost...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 10.6.2010 18:19:09)
Odpovědět
nj, ale zase ta ferdyšova hraná rozšafnost a přitom s ním lomcuje vztek, to také není špatné, těšil, jak by eventuelně pomohl se zakládáním lidových soudů (nějaké zkušenosti určitě má) a utřel, to naštve né
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 20:23:39)
Odpovědět
:-) bergu, myslel jsem si, že jsi o něco méně hloupější....kdyby byly závody ve lhaní a hlouposti, tak máš "tuti" zlatou :-)))a k tomu návdakem olympijské zlato !

ps. ale jste na tom i po volbách docela špatně,když ve svých reakcích na dané příspěvky musíte poslouchat svého stranického duvěrníka "xXx" tedy,šulánka "standu01"....:-))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(xXx, 12.6.2010 19:27:01)
Odpovědět
Je se teda bez ferdovych patlanic obejdu. Staci, kdyz ke mne dolehne graficky dojem a hned je zrejme, ze to nema v hlave uplne v poradku. Kterasi diskuterka tady poodhalila zenskyma ocima, co za tim asi bude.. ;))) ... Ani ty blaboly po zkusenostech uz nectu. ;)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Hardy, 10.6.2010 22:36:21)
Odpovědět
Pánové všimli ste si, že i Sobotka z ČSSD je nějakej slušnější a vwstřícnější, dokonce projde asi i přímá volba prezidenta, kterou minule socani potopili, i když většinou tvrdili, že ji chtějí.
Ale Paroubek se tehdy ještě cítil asi na prezidenta a tak to socani potopili a docela kulišácky, většina byla pro a část ne. A Parouvbek si snadno spočítal, že tímto ústavní větši 120 mandátů nenastane.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:26:21)
Odpovědět
Kdyby se stal dusevne vazne nemocny mezinarodni podvodnik Paroubek s hitlerovskym "zvlastnim poslanim" prezidentem CR, nsjpis by to vyvolalo vlnu sebevrazd slusnych lidi...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(xyy, 13.6.2010 10:45:39)
Odpovědět
Hardy,Sobotka B.byl slušný vždy,nikdo nezná slušnějšího politika.Jěnže v dnešním světě se slušnost nenosí.Bohužel.Čím větší arogance a hulvátství tím víc se vítězí/Nečas,Kalousek,Topol,aj/.Drzost na¨s fackuje.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Sunny, 10.6.2010 9:53:24)
Odpovědět
Naprosto s vámi souhlasím. Jsem ráda, že se tento pán nestal předsedou vlády. Ale tím to pro mě končí. Zabývat se jím považuji za promrhanou energii. Co se hub týče, našli jsme zatím jen žampiony (výborné), ale šikovnější houbaři u nás už smažili bedle :-) O víkendu to budu muset znovu projít :-))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Hardy, 10.6.2010 22:40:00)
Odpovědět
Bacha na žampiony zápašné, začínají dost růst a mají takovou ošklivou terpentýnovou vůni nebo spíš pach. Neotrávíte se, ale jíst se to nedá a spolehlivě to zkazí smaženici.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Luboš M., 10.6.2010 9:27:25)
Odpovědět
Kdybyste volili Paroubka CSSD nemuseli jste se rozčilovat u důchodové reformy,placení školného,zdražení potravin,ještě více zdražení ve zdravotnictví atd.Ted máte co jste chtěli.Paroubek to myslel dobře.Rozpočet by nezatížil,jen by rozdělil finance tak,aby to neodnesli ti nejslabší.Pravice vždy obohacuje ty bohaté.Nedali jste mu šanci.Je to škoda.Už se konečně vzpamatujte a poučte.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(JarX, 10.6.2010 9:37:37)
Odpovědět
Cista az komicka lez.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ssso, 10.6.2010 9:42:44)
Odpovědět
Luboši, snad jsi těm jeho kecům nevěřil ? Proboha se probuď, copak Paroubek, ten byl schopen slibovat modrý z nebe, jenom když by byl zvolený. A potom by udělal akorát dlouhý nos. Copak si naivně myslíš, že by na to měl finance ??? Jeho prioritou byla MOC, a proto byl schopen naslibovat ,,obyčejným lidem " tyto bludy !
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 13:11:02)
Odpovědět
Dobrý den :-)
.... čemu se divím, vždyť už Vás, pravicové duševní mátohy znám nějaký pátek !
zase jen mlžíte a lžete, a lžete a lžete:-) A CO ŘÍKÁTE NA TO,
ŽE VE ŽLUTÝCH LÁZNÍCH SE ŠPIČKY ODS SETKALI I S TÍM PROKLÍNANÝM KOČKOU, TO VÁM NEVADÍ? JSTE ŠMEJDI A ZA TÍM SI STOJÍM :-)))

a co tak současnost a VV ty sliby které jdou do kytek Vám nevadí? proč o tom nemluvíte?
Paroubek jak řekl před volbama, tak po volbách udělal!
Kdyby zůstal, zas by třeba s.r..a.č.k.a. a škrabálek z kanálu štěkající, lejníno Streit ,řval na plný pecky, že nedodržel co slíbil a čemu se divit atd atd :-))
kdo chce psa bít, hůl si najde, jenže streit jej nechce jen bít, on by jej, Paroubka, nejraději, jako správný, modrý demosrat nejraději zabil :-))

ps.duševní situace tohoto pisálka je opravdu vážná, je nad tisíc sluncí jasné, že je psychicky nemocný/ a nebo, pořád dobře placený:-)))/

ps. co třeba říkáte, vy modré srágory, na to co řekl černokněžník: Musíme také počítat se vznikem tzv. Velké koalice spolu s ČSSD..." :-))

Jedniný, kdo si dnes vytírá se svými voliči p.r.d.e.l. je John, a to vám ale nevadí, protože jste buďto tak hloupí, nebo tak dobře zaplaceni :-)) TAK SMĚLE, JEN SMĚLE TADY POŘÁD, VY ŽUMPY MODRÉ ,POŘÁD ONANUJTE :-))

HEZKÝ DEN , VŠEM, PŘEJE FERDA :-))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(zloděj, 10.6.2010 13:17:48)
Odpovědět
mně se líbí,že ty volby dopadly tak, jak dopadly, mám tam ted hodně kamarádů
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Bára, 10.6.2010 15:33:49)
Odpovědět
Ferdo, Vy jste normální hulvát, ještě mi v diskuzi chybí UNKAS.Jak je vidět, čelist nám nespadla jak předpovídal, protože jsme nevěděli kdo on je. Ani Vás za vaše příspěvky nezdravím, pište si své blbosti dál, ale otravujete ovzduší, které se po volbách vyjasnilo.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 16:30:03)
Odpovědět
Moje milá Báro,:-)
jsou jen dvě možnosti,jak Vy můžete přijít k rozumu,buďto, až budete ve velmi pokročilém věku, nebo Božím úradkem....., mně osobně se zdá být pravděpodobnější, ve vašem případě, ten Boží úradek.....:-))

ps :-)= dneska to jsou studenti, kdo čumí jak sova z nudlí, komu to dali svůj hlas, zítra to budete Vy.....:-)))

ps II-:-) víte, co mají společného kluci z ODSS s tou rybou, která smrdí od hlavy? Ne?
no přece stejně "voňavou" hlavu..:-)) Hi,hi,hi,hi, :-))

tak sluníčkový den a zacpaný nosík, páč za chvilku tu bude smmrad jak v opičárně :-))!!!
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(xXx, 10.6.2010 17:56:06)
Odpovědět
Naprosto presne, Baro. Svet uz je takovy, ze v nem jsou i levicovi primitivove. Bud jsou to hlupaci, kterym neni dano, aby levicove lzi prohledli a nevedi nic o historii, aby se z ni mohli poucit, nebo to jsou naivni pomatenci, kteri musi dostat par zivotnich facek, aby pochopili ze "tudy ne, soudruzi". Na hulvatske primitivni blaboly ferdy uz tady temer nikdo nereaguje. Vsichni si o nem mysli sve a ani jeho patlanice nectou. Asi ho zadna nechce, proto mu nezbyva, nez si svymi primitivnimi pubertackymi vulgarnostmi nalhavat, "jaky je chlapak". :-))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(onďa, 10.6.2010 19:33:48)
Odpovědět
také zdravím ,pane Ferdo,Vaše příspěvky čtou všichni,věřte tomu,už proto,aby mohli reagovat....
Ale my jsme vlastně oranžoví nevzdělanci a primitivové...
Stejně vím,že máte p.Ferdu rádi,jen se tak děláte..
zdravím a hezký večer Všem...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 20:43:26)
Odpovědět
paní Onďo,pokud bych mohl navrhnout, mohu Vás požádat, aby jste mi tykala? :-))),

vzhledem k myšlenkovému, zde píšícímu, modroblbovi standovi, který mne neustále nazývá"puberťákem", by to šlo, ne? :-))

ps. a navíc vás vnímám, jako velmi milého, rozumného, životem již zkušeného,moudrého člověka, který o životě již ví své..... :-))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(onďa, 12.6.2010 7:46:42)
Odpovědět
opožděně ,ale s potěšením.....
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:37:10)
Odpovědět
Ani bych se nedivil, kdyby si vase komicke ody na primitivniho hulvata ferdu psal on sam. :)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Hardy, 10.6.2010 22:48:23)
Odpovědět
Náhodou Ferdy je třeba se zastat. Ty jeho kecy a nadávky byly až kontraproduktivní a myslím, že socanům ubral nebo odradil spoustu hlasů.
Ferdo díky, pomohl jsi pravici, nejsi náhodou zakuklený agent ODS ? Člověk nikdy neví. Ale Ferdo, už je po volbách, nebo "trénuješ" na nové ?
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ewe, 10.6.2010 16:27:21)
Odpovědět
zdar Ferdo, bez tebe tady není žádná sranda, ty veselá kopo....
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Luboš, 13.6.2010 10:49:30)
Odpovědět
ssoso nedali jste mu šanci a už víte ,že by to bylo špatné.Tak špatné jak je to ted by to určitě nebylo.Jste jasnovidec,jako většina ODS a ti ještě vyhrožují!!!!!
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:29:34)
Odpovědět
Zrejme nemate deti, proto se vam libi paroubkovo "po nas potopa". Spollecne s vnuky by nas totiz museli za takovy zlocin, jako je volit Paroubka, 'utlouct'...
Re: Pisatel článku
(Kotnauer, 10.6.2010 9:48:26)
Odpovědět
Opět jedna úvaha z dílny orthodoxního blbce.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(satan, 10.6.2010 10:44:20)
Odpovědět
Jýrka od Paroubků je duševně nemocný, s neskonalou, až paranoidní touhou vládnout.Je potřebné se zaměřit na jeho oči, které avizují skutečbě vyšinutého člověka. Obdobný kukuč měl Ada Hitlerů, nebo Pepík Stalinů.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Josef Dostál, 10.6.2010 12:38:31)
Odpovědět
Vážený pane Streit. Váš Paroubek ze scény zmizne, nebudete mět o čem psát. Je mi Vás líto.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Naja, 10.6.2010 12:46:15)
Odpovědět
Pripominat zrudnost, ktera se muze navratit, je nezbytne. O Hitlerovi, ktery chtel v Nemecku vybudovat socialismus, se pise dodnes, i kdyz ho volilo 85% obcanu - nebo mozna prave proto...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 10.6.2010 18:26:09)
Odpovědět
cože, puchejř je poslední? tomu nevěřím, že by se z té squadry nedal vybrat důstojný nástupce? zatím se jim to vždy podařilo, od becherovky, přes autistu, kolotuka po našeho milého jyrku šuplíka, kvalita stále stoupá :-)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Josef Dostál, 10.6.2010 13:19:45)
Odpovědět
Hodnocení historie bych raději přenechal historikům, kterých si platíme ze svojich daní.Je nutno hlavně se věnovat důležitějším a potřebnějším věcem, jinak místo vyrovnání se našim sousedům/na základě naší povahy a závisti/se dostaneme na úroveń pobaltských států. Již Slováci, kteří měli horší výchozí pozici náš začínají dohánět ba i předhánět.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 13:49:18)
Odpovědět
Dobrý den :-)
.... čemu se divím, vždyť už Vás, pravicové duševní mátohy znám nějaký pátek !
zase jen mlžíte a lžete, a lžete a lžete:-) A CO ŘÍKÁTE NA TO,
ŽE VE ŽLUTÝCH LÁZNÍCH SE ŠPIČKY ODS SETKALI I S TÍM PROKLÍNANÝM KOČKOU, TO VÁM NEVADÍ? JSTE ŠMEJDI A ZA TÍM SI STOJÍM :-)))

a co tak současnost a VV ty sliby které jdou do kytek Vám nevadí? proč o tom nemluvíte?
Paroubek jak řekl před volbama, tak po volbách udělal!
Kdyby zůstal, zas by třeba s.r..a.č.k.a. a škrabálek z kanálu štěkající, lejníno Streit ,řval na plný pecky, že nedodržel co slíbil a čemu se divit atd atd :-))
kdo chce psa bít, hůl si najde, jenže streit jej nechce jen bít, on by jej, Paroubka, nejraději, jako správný, modrý demosrat nejraději zabil :-))

ps.duševní situace tohoto pisálka je opravdu vážná, je nad tisíc sluncí jasné, že je psychicky nemocný/ a nebo, pořád dobře placený:-)))/

ps. co třeba říkáte, vy modré srágory, na to co řekl černokněžník: Musíme také počítat se vznikem tzv. Velké koalice spolu s ČSSD..." :-))

Jedniný, kdo si dnes vytírá se svými voliči p.r.d.e.l. je John, a to vám ale nevadí, protože jste buďto tak hloupí, nebo tak dobře zaplaceni :-)) TAK SMĚLE, JEN SMĚLE TADY POŘÁD, VY ŽUMPY MODRÉ ,POŘÁD ONANUJTE :-))

HEZKÝ DEN , VŠEM, PŘEJE FERDA :-))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(evelyn, 13.6.2010 15:27:52)
Odpovědět
Ferdo, podle vašich příspěvků je vidět, že se jedná o inteligenta, ale udivuje mě ta vaše sprostota...no jste oranžovej, jak je vidět, tak barvu nezměníte, ale nechejte těch sprosťáren...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 13.6.2010 22:40:41)
Odpovědět
Dobrý den, "Evelyn" myslím si, že mé tzv sprosťárny, zdaleka nedosahuji velikosti toho, čeho jsme dnes svědky,při sestavování budoucí vlády:-)) a toho, jak se vedla volební kampaň
takže odpověď pro Vás: já toho nechám, pokud i oni s tím skoncují:-))

ps. ostaně dovedu být ve svém slovníku daleko jadrnější:-) ale má vrozená slušnost mi to nedovoluje :-)

jen tak na okraj, vás třeba pohoršuje slovo " onanovat?" Vy to neděláte? myslým si, že se to dá povědět i daleko expresivněji :-))


ps. nejsem oranžový,njsem ničí, jen se snažím stát na straně rozumného úsudku, což vám pravicovým fanatikům, dělá nepřekonatelný problém, ať už z důvodu deficitu inteligence, nebo prodělaného úrazu.....:-)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 13.6.2010 22:45:00)
Odpovědět
oprava slova "myslím" :-)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Van, 10.6.2010 17:16:33)
Odpovědět
Slovaci zvolili pravici s takovou prevahou, ze mohla provest nezbytne reformy. Fico, i presto, ze lidem populisticky lhal, ze je zrudsi, je samozrejme ponechal, protoze jsou prospesne.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 10.6.2010 18:39:23)
Odpovědět
no náhodou, sluníčko naše jasné nelže, zrušil poplatky a taky tu rovnou d.., ne vlastně to dph dal.., no ale jinak zrušil fšecko, když bude mít ještě 4 roky, tak už bude fšecko jak má být
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:34:06)
Odpovědět
Ma totiz Slunicko dobrou radkyni, Petrovnu Paroubkovnu... ;)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Stallker, 10.6.2010 16:17:04)
Odpovědět
Je zvláštní, že spousta levicově založených pisatelů stále nechápe, oč tady běží a jak stále Paroubka obhajují…
Pokud by letošní volby Paroubek vyhrál, zcela určitě by v tomto volebním období o žádné z reforem nemohlo být ani řeči. A pokud mi můj selský rozum stačí počítat, tak bez reformy školství, zdravotnictví a sociálního systému by se ta naše malá, ale stále ještě hezká zemička dostala za pár let do naprosto nekontrolovatelné a neřešitelné finanční situace. Takže co je podle Vás lepší, dostat letos třináctou důchodovou almužnu 2400,-Kč a za pět let snížit důchody všem o 20% a napořád, nebo se raději malinko uskromnit teď, ale s tím, že za pár let nebudete muset chodit žebrat. Protože každému, kdo umí alespoň trochu počítat, musí být jasné, že s předvolebním programem ČSSD by to tak dopadlo. Prostě by nebylo dost peněz na všechno, co Paroubek nasliboval. A už vůbec ne na důchody pro generaci těch, kteří příjdou na řadu za pár let. Já jsem taky pracující člověk, taky se mi dobře poslouchají sliby o sociálních jistotách, krásných vysokých důchodech, finanční podpoře mladých rodin, nezaměstnaných a bůhvíkoho ještě. Ale mám rozum a na rozdíl od spousty z Vás je mi jasné, že to prostě NENÍ MOŽNÉ! Nebo chcete, abychom si na to zase půjčili? Chápete vůbec, co by se stalo, kdyby nám kterákoliv z mezinárodních ratingových agentur snížila hodnocení? Pro ty z Vás, kteří náhodou neví, dnes platíme jen na úrocích z půjčených peněz cca 60 mld. ročně. Ze dne na den by se tyto úroky změnily na 80 mld. (za případné nepřesnosti se omlouvám). Kde na to chcete vzít inteligenti?
2+2 NENÍ 5, a 5 mínus 4 NENÍ 3!!! A to je přesně to, co Vám Paroubek nasliboval…
Co se týče reformy zdravotnictví a školství, je zajímavé, jak Vám vadí poplatky u lékaře a třeba školné na vysokých školách, aniž byste o tom věděli alespoň to nejzákladnější. Proti poplatkům nic nemám, můžete skřípat zubama, jak chcete, statistiku nevylžete. Lidi dnes nechodí k doktorům s každým kýchnutím a ještě se vybralo dost peněz na léčbu těch opravdu vážných onemocnění. A když zaplatíte víc než 5-tis. ročně, stát Vám to vrátí. Solidní opatření např.pro důchodce, či chronicky nebo dlouhodobě nemocné. A když se dostanete do nemocnice, proč si na pobyt nepřiplatit. Nebo si myslíte, že je správné, aby byly ze zdravotního polištění placeny i takové věci, jako strava, teplo, elektřina atd.? Pravda, kvalita je jiná věc, bylo by co zlepšovat. Jako jediný nesmysl bych viděl poplatek za položku na receptu. Dříve jsme byli jedni z „nejnemocnějších“ v Evropě, podle mého také výsledek komunistické výchovy vyčůranosti. Jakmile se mělo začít platit, ejhle, dostali jsme se ve statistice nemocných na evropskou úroveň. Říkejte si co chcete, podle mě je to správné opatření. Třicet korun nikoho nezabije. Dejte si v hospodě o dvě piva míň a ještě Vám zbyde.
A co se týče školného, jestli se nepletu, všichni jeho zastánci jednoznačně prosazují, aby bylo schváleno výhradně v kombinaci s několika různými možnostmi financování. V dnešní době je naše vyšší školství kvantitativní, nikoliv kvalitativní. Kolik má škola studentů, tolik dostane na provoz financí. Výsledkem je, že ze škol vychází také nemalé procento nedouků, kteří vystudovali jen proto, že je nikdo nebyl ochoten vyhodit, jelikož by škola přišla o prachy… Nemluvě o tom, že naše vysoké školy také nikdo v zahraničí neuznává… Nepřijde Vám to postavené na uši? Nebylo by lepší, kdyby za schopné a inteligentní studenty ze všech sociálních vrstev zaplatil školné ve formě stipendia stát (mimochodem, dnes platí stát všechno za všechny), pro ty ostatní dvě možnosti. Máte na to peníze (např. solventní rodiče), zaplaťte si to. Nemáte na to, dobrá, studovat můžete, ale půjčte si na to. Nabídneme Vám zvýhodněné podmínky studentských půjček, ale počítejte s tím, že když nemáte buňky na to, abyste dosáhli na stipendium, budete si muset jednou svá studia splatit. Když nic, tak by se určitě alespoň nestalo to, že hezká blondýnka s titulem je vyhozena z pozice obyčejné asistentky v tříměsíční lhůtě proto, že se nedomluví jinak, než česky, v každé psané větě naseká deset pravopisných chyb a ve svém vystudovaném oboru neumí lautr nic (tohoto jsem byl svědkem). Říkejte si co chcete, já se školným souhlasím.
Takže ještě jednou, Paroubka nikdy…
Já osobně mám drobné obavy z jediného. Nová vláda, která v současnosti vzniká, má docela nesnadnou pozici. Musí vymyslet a zavést do praxe reformy, o kterých se dříve nikomu ani nezdálo. Jestli to podělají…
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Drak, 10.6.2010 16:38:14)
Odpovědět
Tak tohle je taková snůška přihlouplých hesel, že to rve zrak.
Když nechápete, co se děje, tak o tom nepište.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 16:45:05)
Odpovědět
pro "Stalker" ....ty máš mít obavy jen z toho, jak si ta banda vytírá z voličema, kteří jim naletěli na špek, svoji p.r.d.e.l....:-))

Dávám "MODRÉMU BOLŠEVIKOVY" rok, maximálně dva......:-)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Drak, 10.6.2010 16:48:37)
Odpovědět
Ferdo, dávej si pozor na pravopis.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(xXx, 10.6.2010 17:06:51)
Odpovědět
Z tupeho primitiva inteligenta neudelas, s tim se smir. :)
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 16:50:18)
Odpovědět
oprava : měním "s" za "z"....myslím, že je to tak lepšíííí :-))))

mějte se, modrohnojíci :-))))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Stallker, 11.6.2010 8:13:10)
Odpovědět
bolševikovi s měkým i...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Šoumen, 10.6.2010 16:53:47)
Odpovědět
Tak by chtěli studenti socialisticky studovat a kapitalisticky žít, ale to asi nepůjde. Vzdělání je byznis, protože vystudovaný člověk pak bude vydělávat až trojnásobně. Všude se za studium platí i na státních školách, v USA už od narození dítěte rodiče šetří na jejich vzdělání. Hlavně ať to už zavedou pro následující ročník, aby mladí věděli co si zvolili. Já jen nechápu když rodič říká studují mi dvě děcka VŠ, to neutáhnu. Proč? On ten rodič studuje? Nikoliv, studují mu děcka, tak proč má strach že něco neutáhne. Prostě skončí diskošky a pařby a děcka si prostě půjdou někam na brigádu vydělat, třeba do KFC, nebo mekáče. Alespoň poznají, že peníze nerostou na stromech, ale že se vydělávají. A bába s dědkem jim nepůjčí, protože důchodce, tato vláda dorazí.
Prostě si musí mladí uvědomit, že volit Švarcnberka a Johna není COOL, ale že za strany mluví jejich programy, které ani nečetli. Prostě na závěr: Chtěli jste kapitalismus, pravicové dinosaury, kterým jste dali hlasy, neboť to bylo COOL, a hlavně to bylo proti Paroubkovi, tak se s tím teď naučte žít, protože už s tím nic neuděláte. Bohužel socialisticky už asi nevystudujete. Budete se muset postarat o sebe sami, což je heslo vašich pravicových soudruhů. Těžko vám to bude platit někdo ze svých daní, když jeho děti tu VŠ nestudují, že? Budete mít jen dobrou zkušenost do příštích voleb.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Beroun, 10.6.2010 17:04:41)
Odpovědět
Zadna strana penize na studia nevydela. Jen je ukradne jimym, pripadne nas vsechny zadluzi, a lze svym voilicum, ze to "zaridi". Nikdo studovat nemusi, kdyz nechce. Pokud usoudi, ze je studovat vyhodne, protoze se to bohate vyplati, musi do toho investovat. Stejne jako do chelupy, auta, cestovani po svete atd.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(xXx, 10.6.2010 17:12:16)
Odpovědět
Je omyl ze "je zvláštní, že spousta levicově založených pisatelů stále nechápe", protoze to je naopak zcela prirozene. Levici preferuji hlavne lide bez vzdelani nebo se vzdelanim pouze nizsim, tedy lide s nizsi inteligenti, proto je naprosto prirozene, ze "stále nechápou"... :)

Dokonce to ani nikdy nemuze byt lepsi, jak dokazuji i zdejsi levicaci. ;)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 10.6.2010 17:20:45)
Odpovědět
....ti mladí, VŠ inteligenti,jenžto se teď houfují na facebooku, a sestavují petici proti školnému, jsou toho zářným příkladem ! :-)))

pro xXx-alias standu01 :-)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Drak, 10.6.2010 18:02:58)
Odpovědět
No, v tom případě jseš obrlevičák. Protože něco tak pitomého, jako ty, tu milý xXx ještě nepsalo
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Šoumen, 10.6.2010 19:30:54)
Odpovědět
Nevím co asi nechápu, tvůj příspěvek je zmatený tak, že ani člověk s vyšší inteligencí ho asi nechápe. No ale když si myslíš, že máš vyšší inteligenci, což si spousta pravicových voličů myslí, tak se nedivím že nechápu. Ale pro tebe to zjednoduším: Jen ať platí, mají co si zvolili, musí se postarat sami o sebe, chtějí kapitalizmus, takže v něm se platí všechno, vzdělání, spoluúčast na zdravotnictví, doplatky za léky, atd. Protože pokud nevystudují, nic se nestane. Budou podle tebe lidé s nižší inteligencí a pak to budou jen voliči levice. Ale myslím si že znám spoustu středoškoláků, kteří pánů s titulem ing., mgr. atd. naser.u kýbl, a když přitlačí tak dva.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Hardy, 10.6.2010 22:58:41)
Odpovědět
Souhlas Stalkere, pravice to má těžký a jí vždycky zbyde ta nepopulární práce. Zastavit zadlužování a nastartovat ekonomiku. A když to s úspornými opatřeními přeženou, tak spolehlivě projedou volby. Takže čistá pravice v podstatě nemá v Čechách šanci, kde je dnes DEU, Unie Svobody nebo ODA, úspěšnější je pravý střed, ODS, ale i TOP i VV. Ti mají šanci dokončit volební období a uskutečnit reformy.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Drak, 11.6.2010 0:20:38)
Odpovědět
Je možné, že i po tom, co předvádí ještě nesložená koalice, se najde takový idiot, který napíše příspěvek s tímhle obsahem?
To už hraničí s ústavem pro chorobomyslné.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Stallker, 11.6.2010 8:19:16)
Odpovědět
Vážený Draku, tak prosím nám napište, jak by to vypadalo s Paroubkem podle Vás. Já už se vyjádřil. A neopomeňte prosím alespoň rámcově zmínit, kde na to vzít.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Silberstein, 10.6.2010 19:47:50)
Odpovědět
Chci sdělit debatníkům jen toto: "Ve Vašich očích je na tom Paroubek jako ta čarodějnice ve středověku, která stanula pře Svatou inkvizicí a byla odsouzena ke zkoušce vodou. (Ordálie?) Nejdříve ji svázali katovi pacholci do kozelce a hodili ji do hluboké vody. Jestliže se neutopila a zůstala na hladině, pak ji zespoda nadnášeli neviditelní ďáblové, byla z vody vytažena, její čarodějnictví takto bylo prokázáno a následně ji právem upálili na hranici. Jestliže pak svázaná inkvizitka klesla pod hladinu a utopila se, byla právem prohlášena za nevinnou a její duše šla rovnou do nebe, kde se radovala z duševního veselí s ostatním neposkvrněnými dušemi i svatými, k nimž se modlila za svého života." Takže prosím, už toho socana nechte coby dočasnou politickou mrtvolu na pokoji. V politice nikdo není úplně čistý, dokonce ani ten, kdož se na první pohled jeví jako nevinný. Je to jako v té Sodomě, kterou by Hospodin zástupů zachoval v případě, že by tam byla alespoň hrstička těch nevinných. Žádná politická výhra ani prohra není jednou provždy definitivní, Paroubek je v každém případě charismatická osobnost, jakých je v naší republice málo, možná jsou to dle mého odhadu dvě až tři osoby celkem. Je to rozený vůdce a manager, to mu nikdo nevezme, tím jej obdarovala příroda a je jen na něm, zda a jak dalece své schopnosti využije. Ze svých chyb se určitě poučí a do politiky se vrátí ještě silnější, než byl před volbami. To je jenom otázka času. Do mrtvol, i do těch politických, nekopeme, doufám, žejsme skuteční stoupenci pravice.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Olina, 11.6.2010 7:41:50)
Odpovědět
Tak podle vás je Paroubek rozený vůdce, manager a dokonce charismatická osobnost. No, nezlobte se, když jsem Paroubka po prvé uslyšela, hned
mi bylo jasné, že tento člověk je velmi nebezpečný. Dnes vím, že to byla jen směšná figurka, na kterou se lepili zamindrákovaní nebo
hloupí lidé, kteří slyšeli na jeho falešné a populistické sliby. A když říkáte, že se vrátí
ještě silnější, pochybuji, že ho někdo z normálních lidí ještě vůbec může brát vážně.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Silbestein., 11.6.2010 8:26:24)
Odpovědět
Paní Olino, jakou vůbec máte odbornou kvalifikaci k tomu,abyste posuzovala socana Parubka? Jste lékařka, politoložka či aktivní vysoce postavená politička a osobně znáte Paroubka. Jste snad Všeználek nebo Bůh? Dvacetdva procent lidí v Česku považujete za hloupé a zamindrákované? Jakým právem hovoříte za tzv. normální lidi? Oni Vás nevolili, nepověřili, nedelegovali ani nedekretovali za svého mluvčího. Raději mluvte sama za sebe. Řekněte svůj názor a nekecejte voloviny. Mě připadadáte jako svazačka-kádrovačka s obráceným znaménkem. Takže se řádně zamyslete, než něco řeknete či napíšete.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(berg, 11.6.2010 11:08:31)
Odpovědět
stejnou jako ty, akorát se vyjadřuje jasněji a né tak rádoby moudře, a puchejř je možná charismatický pro tebe, já si pod tím představuji úplně jiný typ osobnosti, než papaláše, který se minul v čase s režimem, kde by se plně uplatnil
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Silberstein, 12.6.2010 20:58:02)
Odpovědět
Bergu, občas si zopakuj českou gramatiku, její znalost není měřítkem moudrosti ani rádoby moudrosti, ale v každém případě je kritériem inteligence. Připadáš mi jako opilý tlachal v hospodě. Pokud by se ta Tebou uvažovaná charismatická osobnost měla podobat Tobě, tak to by byla skutečná katastrofa.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Olina, 11.6.2010 11:32:11)
Odpovědět
Silbersteine, mluvím pouze za sebe, asi jste si toho v opojení Paroubkem nevšiml. Já vůbec nevidím Paroubka jako charismatickou osobnost ale vůbec vám neberu vaše vidění a laskavě mi
nechte vidění moje. A vaše kádrování mé osoby
mne nezajímá.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Silberstein, 12.6.2010 11:37:37)
Odpovědět
Olino, nic jsem Vám nebral, ani jsem Vás nekádroval, jste úplně mimo. Popíráte sama sebe.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(aramel, 12.6.2010 19:34:23)
Odpovědět
Proc lzete, clovece? Spousta volicu CSSD tuto stranu volia i presto, ze tam byl nomenklatorni papalas Paroubek s StB-ackou skolou a "moresy". Jinymi slovy, abyste tomu dobre rozumel, ani zdaleka nelze tvrdit, ze kazdy, kdo volil CSSD, byl Paroubkuv obdivovatel. Ale jako pokus o manipulaceito yo nebylo az tak spatne. ;))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Stallker, 11.6.2010 8:08:39)
Odpovědět
Rozený vůdce a charismatický člověk byl i Hitler.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Silberstein, 11.6.2010 8:33:18)
Odpovědět
Máte pravdu pane Stallkere, jde tady o to, do jaké míry ta charismatická osobnost své schopnosti využije a zda bude stát na straně zla nebo dobra.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Stallker, 11.6.2010 11:58:20)
Odpovědět
A právě ti největší hrůzovládci v dějinách omlouvali své činy tím, že vlastně všechno, co dělají, dělají s těmi nejlepšími úmysly pro dobro všech. Netvrdím, že by Paroubek někdy mohl mít dostatek moci měnit svět, ale podělat naši budoucnost by mohl. Je dobře, že velká část voličů poznala nebezpečí včas…
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:42:02)
Odpovědět
Hitlerovsky nohsled "se zvlastnim poslanim" stal na strane zla stejne, jako Hitler. Jinak jeho mezinarodni podvod spachany ve fuinkci premiera, politiku "po mne potopa" a kriminalni dluhy, ktere CSS nadelal a p[ak zbabele utekl, hodnotit nejde.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Praotec Čech, 10.6.2010 21:35:07)
Odpovědět
Já myslel, že Liháči došly prachy, takže blb Ferda dá pokoj, a jak vidím, zadlužují se (jak je jejich dobrým zvykem) dál a dál platí své blby, i když volby už definitivně "vyhráli". Ač ateista, zaplať Bůh.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Drak, 11.6.2010 0:15:11)
Odpovědět
Dneska jste konzumovali vtipnou kaši? To je sranda, co?
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:55:52)
Odpovědět
:))) Ferda tvrdi, ze je dobrovolnik, ale copak lze oranzovym darebakum "lzi pouzivame kazdy den" (Rath) verit jedine slovo? ;)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(fiti, 11.6.2010 9:56:06)
Odpovědět
nabubrelec paroubek,kazdeho napadal ze nerozumi ekonomice a on ze to ma spocitane a az vyhraje a bude premierem tak bude setrit miliardy pro republiku a nyni jsme poznali jak umi pocitat a kaukulovat(22%-37% a vice volicu)tak jak by asi pod jeho velenim ta republika dopadla,ADOLF-NAPOLEON take uz dopocitali a jak se nabubrovali.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(Kaia, 13.6.2010 4:45:12)
Odpovědět
Jeho porimy nadrizeny pred casem v otevrenem dopise odhalil, ze jako "ekonoma" ho v jeho "odbornosti strily zenske z uctaren do kapsy". Vypada to, ze ani VS nevystudoval poctive. Jinak by mel znalosti alespon absolventu SES.
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 13.6.2010 13:21:54)
Odpovědět
pro "Kaia"/alias "standa01"- to, že budeš měnit své nicky, ti vůbec, ale vůbec nepomůže, tvoje blbost je tak svébytná,že tě jde poznat i když jsi změnil zase a opět svůj nick.

ano, to jste přesně vy, modří voliči ods, stále jen podvádět, lhát a manipulovat....:-)
dnes se vám to podařilo, oblbnout mladé prvovoliče,dnes je vzýváte málem do nebes, ale je jen otázkou času,kdy je budete zatracovat,protože to budou právě oni, kdo vás vypískají, až poznají, co tu hraje za falešnou hru :-)
ostatně již na facebooku probíhá vlna nesouhlasu právě těch mladých s tím, co tady chce ten slepenec uskutečnit.... a více toho bude co nevidět :-)
ps. vím, že doma není nikdo prorokem, ale déle než rok,max.dva, toto uskupení -ods top-vv nevydží :-)))
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(nardi, 13.6.2010 15:34:00)
Odpovědět
Ferdo,až čas ukáže ! Tyto pranostiky je zbytečné pouštět do etéru...
Re: Obluda Paroubek pod tlakem. Nutno zašpuntovat!
(ferda, 13.6.2010 22:52:37)
Odpovědět
Kaio alias stando01, proč v tolik hodin už nechrápeš? aha, ty jsi v práci a okrádáš svého živitele....:-))Ty jsi mi ale povedená modrá straka:-)))
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama