reklama
reklama

No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 8.6.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Krizi chtěli řešit růstem postaveným na rozhazování. Co by nás čekalo, předvedli co možná nejnázorněji na vlastní straně.

Ne, že bych byl na větvi z letošních voleb: "Volby: Z nejhoršího do méně špatného".

Ale k tanci to přece jen vybízí: "Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit".

Předvídavým lidem mohlo mnoho napovědět hospodaření socanů v akciovce Cíl: "Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD".

Tato strana je jediná, která díky Altnerovi, jehož místo vděčnosti podvedla, zůstal tak rozsáhlý histrorický majetek. Dnes už je zbytečné se nimrat v tom, zda měl pravdu Kočárník, který nástupnická práva novodobé ČSSD zpochybňoval a blokoval, nebo ti, co se majetku chtěli zmocnit. Socani totiž dosáhli svého a tím získali nemravný miliardový náskok v konkurenci stran.

Mezi stranami se tak stala tím „buržoustem“ právě ČSSD. A stačil příchod Paroubka, aby historické dědictví bylo v tahu. Tento uznávaný devizový bavič dokázal během jednoho volebního období a jedné volební kampaně všechno prošustrovat.

Přiznali sice jen 200 miliónů nákladů na jedny volby, ale střízlivě se může jednat tak o půl miliardy (odhady se pohybují mezi 400 až 750 milióny korun). Na jednoho každého občana ČR to představuje další vyhozenou padesátikorunu. Náklady na jednoho voliče ČSSD se pak pohybují mezi 350 až 650 korunami.

Přičtěme k dobru Paroubkovu úmyslu a na vrub jeho úsudku, že to považoval za návratnou investici. Už viděl ty milióny voličů, kteří naplní stranickou kasu. Jeho mozek je nastavený na zaklínadlo RŮST. Ten růst však nechápe intenzívně (do výšky), ale extenzivně (do šířky). Sám tomu pojetí dělá čest a nemyslím tím pouze fyziognomii, ale pobídky, dávky a rozdávání z cizího pod záminkou stimulace růstu.

S tím, že růst nepřijde, Paroubek vůbec nepočítal. Teď ve straně neví, co s tím. Přejme jim, aby se s tím popasoval třeba takový geniální „ekonom“ jako je Bohuslav Sobotka. Půjde to tlustým do tenkých. Čím kdo zachází, tím také schází.

My zalitujme věřitele Altnera či postupníky jeho pohledávky. Na někom, kdo balancuje na hraně bankrotu, si toho mnoho nevezmete. Zajímavá v té souvislosti bude situace kampeličky FIO, kde mám obavy, abychom se všichni nemuseli podílet na náhradě vkladů dle novelizovaného zákona.

Tak takoví jsou socani hospodáři. My si užijme to štěstí, že jsme po volbách o chlup utekli hrobníkovi z lopaty. A také vítejme situaci, že jedna strana nebude mít nad ostatními takový náskok v nezasloužených příjmech, čímž se konkurence vyrovná.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3494 čtenářů | 73 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Sova, 8.6.2010 4:35:40)
Odpovědět
Zase snůška většinou nepodložených nesmyslů.Komu by třeba měl patřit zabavený Lidový dům? KSČM se kterou se po r. 1948 soc. dem. sloučila? Ten vyděrač Altner si skutečně zaslouží možná za půlroční práci místo 50-60 milionů které již dostal 50-60 miliard? A pan Streit bude platit výdaje na kampan ČSSD ze svého?
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(alfa27, 8.6.2010 8:19:06)
Odpovědět
Abyste to prohlásil za snůšku lží,musel byste mít odpovídající informace.Ty nemáte,stejně jako já.Nicméně průměrně inteligentní člověk viděl rozsáhlost inzerce ČSSD v poměru k ostatním stranám a může ten poměr porovnat s poměrem výdajů těchto stran.Pak se mi zdá 200 mega opravdu málo.Co se týká Altnera,vzal zastupování ČSSD v beznadějné situaci a nechtěl předem nic zaplatit,až podle výsledku.Takové odměny bývají samozřejmě oprávněně vyšší.Uznávám,že některé jeho požadavky na přemrštěné smluvní pokuty by asi byly v rozporu s dobrými mravy,nicméně ty vznikly až poté,co ČSSD,když měla majetek v kapse,porušila své smluvní závazky.To samotné je velmi odpudivý jev.To ,že se po přijití k moci náhle zaktivizovaly finační úřady proti Altnerovi,ponechávám bez komentáře.Advokát je dneska namísto milionáře socka a mé škodolibé já mu to trochu přeje.neměl si začínat s tak nesolidním partnerem.A to ani nemluvím o trestním oznámenína Zemana,za to,že smlouvu s Altnerem uzavřel, které jistě Paroubek nepodal.Co Zeman získal "nevýhodnou smlouvou" s padouchem Altnerem,to Jirka za 4 roky prošustroval.Když měl za poradce Tvrdíka aerolinku,tak to snad ani jinak dopadnout nemohlo.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Stallker, 8.6.2010 8:36:49)
Odpovědět
Vážený pane Sovo, Lidový dům by asi skutečně měl patřit ČSSD, záleží ale také na tom, jak byly vyřešeny majetkoprávní vztahy v r. 1948 mezi slučovanými stranami. Těžko říci, kdoví, jak to tehdy bylo. Co se týče pana Altnera, nehledal bych chybu u něj. Já na jeho místě bych smluvně dojednanou odměnu vymáhal také… A to i přesto, že je slušně řečeno „nemorální“. Vysvětlete mi ale, jak je možné, že za ČSSD s ním někdo podepsal „cokoliv“, co jej opravňuje domáhat se takto vysoké odměny? Samozřejmě dnes už i s úroky z prodlení, penále atd. Dle mého, si to ten „někdo“ jen a prostě neuměl, nebo se neobtěžoval, spočítat. A to se na mě nezlobte, ale ať platí… Třeba se pro příště poučí z vlastní blbosti.
Ehhm… a možná se naučí i hospodařit…
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Sova, 8.6.2010 9:23:01)
Odpovědět
Jo souhlas pane Stalker - Zeman to jako bohem podepsal asi aniž to četl a jeho právníci spíše mysleli na vlastní kapsu. Sice za blbost se platí - ale v mimosoudním vyrovnání mohl být Altner realista a ne chtít miliardy. Takže nesympatizuji s oběma stranami. Zlomyslně přeji Zemanovi nedávný volební výsledek (chtěl se pomstít Paroubkovi) - i Altnerovi aby nedostal nic.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(vk, 8.6.2010 9:05:12)
Odpovědět
proč ne KS? Jaké tam byly smlouvy při sloučení?
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Jeeves, 8.6.2010 9:12:42)
Odpovědět
No jistě, že to bude platit p. Streit ze svého. Jako já, Vy a pár miliónů dalších. Nebo čekáte, že se na to složí členská základna a příspěvek od státu (od nás), rytířsky odmítnou? A to uvažuji pouze o čistém způsobu, jak přijít k penězům...
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Pan, 8.6.2010 7:45:54)
Odpovědět
K volebnim nakladum CSSD, ktere se vyse odhaduji az na 750 mil. Kc je treba pripocitat take defraudovane penize danovych poplatniku, ktere protekly oranzovym tunelem ze statni do oranzove volebni pokladny, coz lze jen za lonsky rok odhadnout asi na 1 miliardu Kc (480 mil. rozdano uplatku plus stejna castka spotrebovana na realizacni naklady s oranzovou korupci spojene).

Mezinarodni ostuda, kterou oranzovi zlocinci nasi vlasti pripravili tim, ze se EK musela zabyvat jejich korupci musi byt k bilanci pripoctena. tezko se da odhadnout, jakou financni castku tezke poskozeni povesti nasi vlasti predstavuje rozhodnuti EK, ze vyznamna strana krade verejne penize a uplaci z nich sve volice.

Doufejme, ze az odejde "nepoliticky" ministr Pecina, ktery se dal oranzovou mafii zkorumpovat, aby zastavil vysetrovani oranzovych zlocincu, bude vysetrovani teto zavazne trestne cinnosti obnoveno a skudci nasi vlasti po zasluze potrestani.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Mary, 8.6.2010 8:57:52)
Odpovědět
K ostude patri navic i Rathovo vyhrozovani soudum a rozhodnuti EK, ze postup hejtmanu CSSD nebyl v souladu s pravem. Ze to byla korupce volicu nakonec priznal i Skromach, kdyz prohlasil, ze "uz neni treba regulacni poplatky dal proplacet" (kdyz jsme volby stejne prohrali). Jsem zvedava, jak se s trestnymi ciny hejtmanu vyporada ceska "uzdravena" policie a justice.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Sova, 8.6.2010 9:26:50)
Odpovědět
Mary běžte do háje s korupcí 30 Kč za návštěvu doktora. Šlo o rozsáhlou privatizaci zbytku zdravotnictví a zdravotních pojišŤoven stylem malá domů - a la USA. Za chvíli to uvidíme asi v reálu.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Neon, 8.6.2010 23:38:17)
Odpovědět
Oranzovou korupci odmitla i EK. S tim tezko neco udelate.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 23:39:16)
Odpovědět
jak za chvíli, dráth ještě nic neprivatizoval? sovo to, že jste po volbách nasr.... je ta nejlepší zpráva
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Jirka, 8.6.2010 8:20:53)
Odpovědět
Zdroje jsou! Dluhy se přeci neplatí!

Bude zajímavé pozorovat, jak tyto výkřiky do tmy z hub socanských náčelníků bude ČSSD aplikovat na paroubkovsko-tvrdíkovskou sekeru.

Ale on má jistě geniální "ekonom" Bohoušek Přesdržka jistě plán - geniální.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Stallker, 8.6.2010 8:38:38)
Odpovědět
Myslíte třeba najít jinou dosud solventní kampeličku?
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(avek, 8.6.2010 9:10:02)
Odpovědět
Kdo si začne s levičáky nemá paměť (nebo se neumí probrat minulostí)!!
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Drak, 8.6.2010 10:03:19)
Odpovědět
Myslíš tu minulost, kdy neměla republika žádné dluhy, kdy měla vyrovnané až přebytkové rozpočty, kdy byla plná zaměstnanost, zdravotnictví zdarma, špičkové zemědělství, průmysl na vysoké úrovni, školství, které nám svět záviděl?
Nebo jakou minulost? Tyhle kecy neználků, nebo idiotů jsou nanic. Lidé neztratili paměť, ale už jsou znechuceni lhaním, manipulováním, štěkotem všech těch prolhaných médií, která jim předvádějí svět ve které údajně žili i když vědí, že žili jinde, ale přes svinská múdia se nemají kudy ozvat, aby je neuštěkali?
Lež, klam podvody, zločiny, to je tahle společnost.
Ve srovnání s dnešní společností, je ta minulá, pro lidi, procházka růžovou zahradou.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(mm, 8.6.2010 10:17:40)
Odpovědět
Ano, tu republiku, kdy jste musel stát frontu na prací prášky, toaletní papír, kdy dětské punčocháče byly podpultové zboží a když jste potřeboval hrnec na vaření,musel jste vytrvale chodit po každém zboži, jestli vůbec nějaký státní pbchod dodal.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 10:49:05)
Odpovědět
tomu to už nevysvětlíte, on nepočítá zaostávání republiky za světem jako dluh, nebere v úvahu, že jsme měli ekonomiku v lepším stavu než němci nebo rakušani (po válce) a kam to dotáhli komanči, dookola bude pindat ty lži o skvělé prosperitě čssr, prostě tahle generace (já k ní částečně patřím taky) budování socíku věnovala život a když jim řekli, že se to nepovedlo, že začínáme znovu, tak tomu nevěří a hledají záchranu u socánků
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 11:23:30)
Odpovědět
pro "mm"- kreténe ! podívej se aspon na jeden díl pořadu "Retro" myslím že je to na ČT- je to tam docela hezky zdokumentované, jak se nakupovalo a jak se i žilo,je to úplně jinak, než co tady ,ty zmetku slintáš podle toho jak to vidíš ty, tvoje tvář musí být natolik ohavnaá, že jsi z toho kanálu vůbec nevystrčil tu svoji odpudivou držku, a tam dole, co jsi bydlel v tom kanálu, tam to asi mohlo být takové jak popisuješ, demete škaredej alias "stando01" :-))

ps. proč vy pravicoví šmejdi pořád jen lžete a lžete a lžete,....:-))
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Alan Kieslinger, 8.6.2010 11:43:49)
Odpovědět
e-
+++++++++++++++++++++++++









++++++++++++++++++--























































A co teprve ty krásné pravdivé seriály z radostného socialistického realismu - Žena za pultem, Plechová kavalerie, Inženýrská odysea a další. Tam člověk vidí, jak se nám vlastně báječně žilo na věčné časy.
Ferdíku, neměl byste se pouštět samostatně do větších projevů. Co raději počkat na Jardu?
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(marko, 8.6.2010 11:54:35)
Odpovědět
Je to štěstí, že už oranžády nemají sílu, poznáme to podle toho, jak ten krásný, oranžový
Ferda šílí a šílí...
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(marko, 8.6.2010 11:55:15)
Odpovědět
Je to štěstí, že už oranžády nemají sílu, poznáme to podle toho, jak ten krásný, oranžový
Ferda šílí a šílí...
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(marko, 8.6.2010 11:58:23)
Odpovědět
Je to štěstí, že oranžády už nemají sílu,
poznáme to podle toho, jak náš krásný, oranžový
Ferda šílí, šílí a šílí...
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 12:00:46)
Odpovědět
a ještě něco málo k zamyšlení,... když vidím, na čem vyrůstá dnešní mládež, na ty hrůzostrašné pořady a srovnávám na čem vyrůstaly naše děti,srovnávat to prostě nelze, jako by se nabízelo paradoxní srovnání: svoboboda = hrůza, totalita = pohoda a klid :-)) / tedy co se týče vysílacích TV Pořadů :-))
Jen mi neříkejte , prosím, že to dítě ma mít tolik rozumu, že si to přepne, případně vypne,:-))

ps: když se ptali novináři Stevena Spielberga, co říkaji jeho děti na jeho filmy, tak nekompromisně odvětil, že na ty své filmy by svým dětem se nedovolil dívat..." zajímavé, že? a proč asi ? každý normální to ví...:-))

víte, více slušnosti bylo za minulého režimu, když se podíváte na tu mladou "zvěř" tak jde z toho člověku mráz po zádech, když si má představit, že oni, ten "štafetový kolík" budou muset jednou přebrat :-((

Ps. II. Proč se mladí, žijíci v minulém režimu snažili co nejdříve osamostatnit a dnešní se doma drží jak hov.n.o. košile. Proč asi ? vždť mít své soukromí, je docela potřebná a prima věc,tak se zeptejte těch "třicetiletých", proč se neosamostatní... nevdají a neožení- oproti tomu srovnejte v minulé době počet uzavřených manželství... jde to do kytek, mladí chtějí žít, tak, jak to vidí z těch naprosto dekadentních filmů z větší části z produkce USA-rakoviny naší planety Země

pan režisér Jiří Menzel , již v roce 1992 na Staroměstském náměstí řekl, že minulý režim měl i dobré stránky, a to, že se nepodařilo naši čtenářskou obec zaneřádit tak ohromně stupidním brakem, který se na nás valil ze "Západu"ze všech stran," a já říkám, že nejen národ, ale celá civilizace, pod hlavně kapitalistickým tlakem degeneruje a konec je téměř neodvratný, stejně tak jako skončili i jiné impéria , dávno před námi.....:-(
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 12:02:50)
Odpovědět
a ještě něco málo k zamyšlení,... když vidím, na čem vyrůstá dnešní mládež, na ty hrůzostrašné pořady a srovnávám na čem vyrůstaly naše děti,srovnávat to prostě nelze, jako by se nabízelo paradoxní srovnání: svoboboda = hrůza, totalita = pohoda a klid :-)) / tedy co se týče vysílacích TV Pořadů :-))
Jen mi neříkejte , prosím, že to dítě ma mít tolik rozumu, že si to přepne, případně vypne,:-))

ps: když se ptali novináři Stevena Spielberga, co říkaji jeho děti na jeho filmy, tak nekompromisně odvětil, že na ty své filmy by svým dětem se nedovolil dívat..." zajímavé, že? a proč asi ? každý normální to ví...:-))

víte, více slušnosti bylo za minulého režimu, když se podíváte na tu mladou "zvěř" tak jde z toho člověku mráz po zádech, když si má představit, že oni, ten "štafetový kolík" budou muset jednou přebrat :-((

Ps. II. Proč se mladí, žijíci v minulém režimu snažili co nejdříve osamostatnit a dnešní se doma drží jak hov.n.o. košile. Proč asi ? vždť mít své soukromí, je docela potřebná a prima věc,tak se zeptejte těch "třicetiletých", proč se neosamostatní... nevdají a neožení- oproti tomu srovnejte v minulé době počet uzavřených manželství... jde to do kytek, mladí chtějí žít, tak, jak to vidí z těch naprosto dekadentních filmů z větší části z produkce USA-rakoviny naší planety Země

pan režisér Jiří Menzel , již v roce 1992 na Staroměstském náměstí řekl, že minulý režim měl i dobré stránky, a to, že se nepodařilo naši čtenářskou obec zaneřádit tak ohromně stupidním brakem, který se na nás valil ze "Západu"ze všech stran," a já říkám, že nejen národ, ale celá civilizace, pod hlavně kapitalistickým tlakem degeneruje a konec je téměř neodvratný, stejně tak jako skončili i jiné impéria , dávno před námi.....:-(
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 12:03:32)
Odpovědět
a ještě něco málo k zamyšlení,... když vidím, na čem vyrůstá dnešní mládež, na ty hrůzostrašné pořady a srovnávám na čem vyrůstaly naše děti,srovnávat to prostě nelze, jako by se nabízelo paradoxní srovnání: svoboboda = hrůza, totalita = pohoda a klid :-)) / tedy co se týče vysílacích TV Pořadů :-))
Jen mi neříkejte , prosím, že to dítě ma mít tolik rozumu, že si to přepne, případně vypne,:-))

ps: když se ptali novináři Stevena Spielberga, co říkaji jeho děti na jeho filmy, tak nekompromisně odvětil, že na ty své filmy by svým dětem se nedovolil dívat..." zajímavé, že? a proč asi ? každý normální to ví...:-))

víte, více slušnosti bylo za minulého režimu, když se podíváte na tu mladou "zvěř" tak jde z toho člověku mráz po zádech, když si má představit, že oni, ten "štafetový kolík" budou muset jednou přebrat :-((

Ps. II. Proč se mladí, žijíci v minulém režimu snažili co nejdříve osamostatnit a dnešní se doma drží jak hov.n.o. košile. Proč asi ? vždť mít své soukromí, je docela potřebná a prima věc,tak se zeptejte těch "třicetiletých", proč se neosamostatní... nevdají a neožení- oproti tomu srovnejte v minulé době počet uzavřených manželství... jde to do kytek, mladí chtějí žít, tak, jak to vidí z těch naprosto dekadentních filmů z větší části z produkce USA-rakoviny naší planety Země

pan režisér Jiří Menzel , již v roce 1992 na Staroměstském náměstí řekl, že minulý režim měl i dobré stránky, a to, že se nepodařilo naši čtenářskou obec zaneřádit tak ohromně stupidním brakem, který se na nás valil ze "Západu"ze všech stran," a já říkám, že nejen národ, ale celá civilizace, pod hlavně kapitalistickým tlakem degeneruje a konec je téměř neodvratný, stejně tak jako skončili i jiné impéria , dávno před námi.....:-(
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 12:05:49)
Odpovědět
a ještě něco málo k zamyšlení,... když vidím, na čem vyrůstá dnešní mládež, na ty hrůzostrašné pořady a srovnávám na čem vyrůstaly naše děti,srovnávat to prostě nelze, jako by se nabízelo paradoxní srovnání: svoboboda = hrůza, totalita = pohoda a klid :-)) / tedy co se týče vysílacích TV Pořadů :-))
Jen mi neříkejte , prosím, že to dítě ma mít tolik rozumu, že si to přepne, případně vypne,:-))

ps: když se ptali novináři Stevena Spielberga, co říkaji jeho děti na jeho filmy, tak nekompromisně odvětil, že na ty své filmy by svým dětem se nedovolil dívat..." zajímavé, že? a proč asi ? každý normální to ví...:-))

víte, více slušnosti bylo za minulého režimu, když se podíváte na tu mladou "zvěř" tak jde z toho člověku mráz po zádech, když si má představit, že oni, ten "štafetový kolík" budou muset jednou přebrat :-((

Ps. II. Proč se mladí, žijíci v minulém režimu snažili co nejdříve osamostatnit a dnešní se doma drží jak hov.n.o. košile. Proč asi ? vždť mít své soukromí, je docela potřebná a prima věc,tak se zeptejte těch "třicetiletých", proč se neosamostatní... nevdají a neožení- oproti tomu srovnejte v minulé době počet uzavřených manželství... jde to do kytek, mladí chtějí žít, tak, jak to vidí z těch naprosto dekadentních filmů z větší části z produkce USA-rakoviny naší planety Země

pan režisér Jiří Menzel , již v roce 1992 na Staroměstském náměstí řekl, že minulý režim měl i dobré stránky, a to, že se nepodařilo naši čtenářskou obec zaneřádit tak ohromně stupidním brakem, který se na nás valil ze "Západu"ze všech stran," a já říkám, že nejen národ, ale celá civilizace, pod hlavně kapitalistickým tlakem degeneruje a konec je téměř neodvratný, stejně tak jako skončili i jiné impéria , dávno před námi.....:-(
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 12:09:43)
Odpovědět
jistě, tvůj slovník přesně odpovídá socanům, tak jak je znám, a to co napsal mm jsem zažil, takže mně opravdu ferdyšu těžko přesvědčíš o tom, kdo tu lže, a ještě takovým slovníkem :-) jj máte to těžký život při vzpomínání
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 13:37:12)
Odpovědět
bergu,pokud my máme ,jak ty říkáš, těžký čas při svém vzpomínání, tak tací, jako ty , jej budou mít těžký, při svém umírání..... :-)

ps. pokud chceš reagovat na mé příspěvky, tak to zkus někdy i s trochou protiargumentů k tomu, co já zde uvádím, jinak jsi jen prázný sud, který čím je prázdnější, o to více jen duní hloupostí, která ti je předky předurčena...:-))
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 17:25:38)
Odpovědět
ferdyšu, jestli ty považuješ za argumenty slova jako kreténe, hnojníku apod. tak v tom případě jsi ty sud plný, jen je problém čím jsi naplněn, můj argument byl jediný, že mně nemůžeš oblbovat svými agresívními příspěvky, protože si ten ráj dobře pamatuju, ale klidně pokračuj, stejně je zde všem jasné, co jsi zač
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(lili, 8.6.2010 12:16:22)
Odpovědět
Á pan se nám probudil, a už tak inteligentně reaguje.Ferdo, jste tak blbej, nebo navedenej ???
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(lili, 8.6.2010 12:36:22)
Odpovědět
Á pan se nám probudil, a už tak inteligentně reaguje.Ferdo, jste tak blbej, nebo navedenej ???
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(alfa27, 8.6.2010 13:50:40)
Odpovědět
Já jsem to retro žil a vím jak v tom retru pravdivě vysílala televize.Ale když to máš tak zmáknuté,podívej se na nacistické "retro" z války.Zjistíš tam,že koncentráky byly krásné místo k životu,kde se kulturně vyžívali šťastní Židé.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Jeeves, 8.6.2010 11:35:09)
Odpovědět
To je jen malý zlomek té "nádhery" co tady byla. Zrovna včera jsme si vzpomněli jak "pohodlné" bylo stavět domek, když na trhu byl bez problémů maximálně vypínač, lopata a voda.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:19:38)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:21:02)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:22:00)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:22:55)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:23:41)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:24:26)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:24:27)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:25:18)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Karel L., 8.6.2010 12:25:59)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Víme co umí ODS
(Karel L., 8.6.2010 12:27:02)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Víme co umí ODS
(mary, 8.6.2010 12:39:13)
Odpovědět
Karel se nám zasekl....to že má raději frontu, tak to je jeho věc...
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Drak, 8.6.2010 12:50:49)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že jsem v té republice žil, tak se musím jen smát tomu, jaký jsi zmanipulovaný hlupák.
To, co tady píšeš jsi někde slyšel, nebo se ti to zdálo?
Ano, pamatuji krátké období nedostatku toaletního papíru, kdy vyhořela papírna vyrábějící tento papír. To ostatní jsou nehorázné kecy, které do vás média hustí a vy tomu věříte.
A věřte mi, raději bych trpěl nedostatkem toaletního papíru, než nedostatkem práce, raději bych žil ve státu, který neměl dluhy a neraboval lidem peněženky, ve státě, kde nebyli ve vysokých funkcích zloději, podvodníci a lumpové.
Raději bych žil ve státě, který neměl žádné zahraniční mise a jeho armáda byla cvičena na obranu státního území a jeho obyvatel atak bych mohl pokračovat do nekonečna. Ten stát, kterého se tady zastáváte, není pro lidi, slouží jen jako pohůnek zahraničního a domácího kapitálu, s cílem ukrást všechno, co si obyvatelé této republiky vytvořili a užívali společně.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 17:58:31)
Odpovědět
chudák, a to tak máte pořád, s tou pamětí, anebo, že vy jste měl přístup do té papalášské prodejny? to by vysvětlovalo vaše revoluční nadšení
Re: No nevolte to! Víme co umí ODS
(Karel L., 8.6.2010 13:00:57)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Víme co umí ODS
(Karel L., 8.6.2010 13:01:53)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Víme co umí ODS
(Karel L., 8.6.2010 13:03:08)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Víme co umí ODS
(Karel L., 8.6.2010 13:03:09)
Odpovědět
mm.raději stát frontu na zboží,než na práci,nebo mít zabavený majetek lichváři a stát se bezdomovcem.Podívej se kolem sebe.Toho zboží by bývalo přibylo normálním způsobem.Pokrok jde dál a šel by i bez pravice.I kdyby pomaleji,vždy by to bylo lepší.V tom Retru je vidět,jak byl život klidnější a lidé si víc věřili.Měl se za ně kdo /stát/postavit.Ale dnes?Obyčejný člověk nemá pro tu cházku cenu.Pes se má někdy líp,než lidé/někteří/.Neříkejte,že jsou to nefakčenka.Mnozí za to nemohou.Tento režim naučil lidi nedělat.Nezaměstnaností.Mladý člověk se vyučí,vystuduje a nemá práci,válí se doma a už se nenaučí pracovat.To jsme nechtěli.U nás byla práce pro každého.Nejsem tak starý,ale pamatuji to.Zapomenout se nedá,to by si měli ti tam nahoře uvědomit.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Sunny, 8.6.2010 10:51:58)
Odpovědět
Draku, že vy jste žil za bolševika v Kanadě? Protože to, co popisujete, není ČSSR :-))))
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Jeeves, 8.6.2010 11:11:58)
Odpovědět
Drak měl na mysli první republiku, to by docela sedělo.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(kapej, 8.6.2010 11:09:40)
Odpovědět
Draku, máte pravdu a palec nahoru. Těch 600 tisíc nezaměstnaných a rozkradené hospodářství, dovoz za drahé peníze a bezdomovci, to má na svědomí ODS a jejich vlády. Nyní si vládu koupili miliardáři, aby rozkradli ten zbytek, koupili si soudy i policii a nakonec i nás. Každý z nás to uvidí a nebude to dlouho trvat. Stačí se podívat na volební sliby a skutečnost u VV...a v TOP 09 na Kalouska - nikdo ho neodstraní. Nebude ani přímá volba prezidenta, ani referendum, nic... sliby, chyby. Říkám to s plným vědomím toho, že si taky dost pamatuju.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Stallker, 8.6.2010 12:52:39)
Odpovědět
Jasně, všichni měli zaměstnání, ale skutečnou smysluplnou práci nedělal skoro nikdo, většina jen docházela. Průmysl na špičkové úrovni, ale výhradně v rámci RVHP, kde tonoucí zachraňoval skoroutopeného. Když došlo na přímou konkurenční konfrontaci se západem, většina šla do háje. A kdo neměl možnost získat kapitál od někoho silnějšího a zase ze západu, měl smůlu. Jak to, že ty skvělé socialistické národní podniky neměly dostatek vlastních prostředků, aby byly schopny v konkurenčním prostředí přežít? Protože to „někdo“ čtyřicet let vedl od deseti k pěti… Špičkové zemědělství – utopistický, předotovaný nesmysl. A pokud někdo někdy ze zahraničí našemu zemědělství záviděl, byl to zase jen ten, kdo se dodnes bez dotací neuživí. Zdravotnictví zdarma – ano, ale zadrhlo se, až na malé vyjímky, na úrovni sedmdesátých let. Protože na opravdu moderní techniku prostě nebylo. Někde se to dohání ještě dnes a pochopitelně, stojí to hodně… A že republika neměla skoro žádné dluhy? Budiž, jen je potřeba to vše vidět v trochu širších souvislostech. Už z podstaty RVHP bylo dáno, že si soc. státy budou pomáhat navzájem. Jenomže když nic nemám, jak můžu pomáhat jiným. Takže na investice prostě nebylo. Ve finále nikdo neměl nic, přestože, nebo právě proto, že vše bylo plánováno na pětiletky (kravina) a v důsledku se to vše odrazilo na životní úrovni obyčejných lidí. Stávaly se fronty na všechno, psaly se pořadníky a bez krabičky tvrdých sparet se nedal sehnat ani pytel cementu. Vám to možná vyhovovalo, ale takhle v nás všech minulý režim vychoval dokonale zkorumpovaný základ, který se naplno a dokonale projevuje ještě dnes. Nová doba přinesla nové příležitosti a lidi, kteří dříve byli schopni sehnat cokoliv „po známosti“, „pod pultem“ nebo prostě za obálku, se chopili příležitosti a dnes točí miliony, včetně „kapříků“ a jiných „igelitek“. Největší problém minulosti není v tom, jaká byla, ale jaký morální marasmus v nás zanechala. Už jen z tohoto důvodu byla špatná…
Jak je možné, že ve většině těch „odporně kapitalistických“ zemí takovéto nesmysly vůbec řešit nemusí?
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Sunny, 8.6.2010 13:17:42)
Odpovědět
Stoprocentní souhlas od začátku až do konce :-)
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(helštyn, 8.6.2010 13:47:29)
Odpovědět
SUPER pane Stallker,poražená země v rozvalinách je na tom lépe než my! Proč? Neměli tam komouše a jím podobné socany 40 let co devastovali mozky všech co tu žili.Normální člověk ví že píšu o německu.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Drak, 8.6.2010 15:27:19)
Odpovědět
Zato teď všichni pilně pracují a to tak, že civí do počítačů, aniž by dělali něco co smysl má, přehazují se stohy naprosto zbytečných papírů, konkurence schopnost našeho průmyslu je neměřitelná, protože žádný průmysl nemáme, ty jak píšete neschopné podniky, byly tak neschopné, že musely být podvodně rušeny jejich zakázky, aby mohly být prodané pod cenou, zemědělství dotované, to máte pravdu, ale které na světě není, to nám můžete vysvětlit, o zdravotnictví radeji nepište nic, protože ten plk, který jste použil o zastaralosti, může napsat jen někdo, kdo potřebuje lhát, protože sice nebyla úplně špičková, ale takovou nemá nikdo na světě. Někteří, když už píšeme o světě, nemají vůbec žádnou, že?
Plánování na pětiletky je taková hloupost, že na ní vyspělé kapitalistické státy přechází až teď.
O morální devastaci v této souvislosti může psát jen úplný ignorant, protože to, co předvádí dnešní vlády a politické garnitury, samozřejmně včetně jejich přívrženců, to není jen morální devastace, ale devastace slušného chování, devastace kulturnosti, kultury,devastace základních lidských hodnot.
Lidé pod primitivní mediální masáží, která se na ně hrne ze všech sdělovacích prostředků, místo kultivace, jen sex, násilí, pohromy, primitivizmus nejhrubšího zrna, idiotské seriály a idiotské pořady, vedené idiotskými moderátory.
A zdá se, že vy jste jedena ze skvělých ukázek, toho, čemu se říká mediální manipulace.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Stallker, 8.6.2010 16:00:35)
Odpovědět
Škoda, Vám už není pomoci. A tak bych si dovolil vrátit k jednomu ze svých dřívějších příspěvků. Máte-li čas náladu a peníze, zajeďte se prosím podívat do Severní Koreje nebo alespoň na Kubu. Tam „úspěšně“ pokračují v budování socialismu a lepších, světlých zítřků.
A druhá věc, uvědomte si prosím, že to, co popisujete výše, je skutečně výsledek morální devastace jednotlivců minulým režimem. A co se týče devastace kulturnosti, základních lidských hodnot, v tomto bohužel máte pravdu. Ale tady je chyba v nás samotných. Já osobně se mediálně masírovat nenechám, idiotské seriály nesleduji, raději trávím čas s dětmi. Násilí a pohromy tady byly vždy, jen komunisti vše pečlivě zametali pod koberec, aby byl mezi lidma klid. Co se dá dělat, každý si musíme vybrat sám…
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 16:25:11)
Odpovědět
pro "Drak" píšete to naprosto správně, jsem rád, že je zde někdo, kdo to vidí nezmanipulovaně a správně :-))
jen těm modrým bezmozkům to snad nikdy nedojde..... a proč taky, kradou jako straky, tak chtějí , aby jim tam ti "bratři v triku" modré sraky zůstaly co nejdéle, že...

ps. proč není Horáková již tak hojně ve vysílání TV ???? aha, je po volbách, tak zase toho koslivce vytáhneme až se povolá ta manipulační, mediálnní banda, hi,hi,hi, :-)))
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 17:47:05)
Odpovědět
asi tě ta horáková dost provokuje, neboj, až bude výročí, zase ti to v tv připomenou, abys nezapomněl, že tvůj oblíbený režim vraždil, asi jsi byl pěkně zaháčkovaný v tom systému, že se ti po něm tak stýská, no co, máš po srandě a to je dobře
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(frantisek zajicek, 8.6.2010 18:58:31)
Odpovědět
Naprosty souhlas a jeste dodavam-zalezi na veku zde prispivajicich.Starsi generace netouzi po svobode,nevi,co to je a neumi s ni zachazet.Naopak ji to desi,protoze dnesni doba vyzaduje samostatne chovani,jez tato generace uz neni s to si osvojit.Tito lide maji vsugerovano,ze je o nich rozhodovano a ten,ktery rozhoduje jim pristrci misku zradla...Naucili se zit ve smradu-ale v teple a navykli si na skromne,lec pravidelne davky existence.Sve sehral i vypestovany zpusob zivota ze dne na den s perspektivou koupe Embecka,ci dovolene v Bulharsku.Pane Stallker,neberme jim iluze,oni uz tu dnesni dobu nejsou s to pochopit,FZ
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(alfa27, 8.6.2010 13:41:43)
Odpovědět
No jo.ten průmysl byl tak vyspělý,že na západních trzích nebyly jeho výrobky prodejné,leda za dumpingovou cenu.Také školství bylo vynikající,nadarmo k nám nejezdili studovat studenti,kteří pohrdali nízkou úrovní Harvardu a Oxfordu a stát nebyl zadlužený, jen měl někkolik drobných vad,fronty permanentně na všechno,ovoce v obchodech na výročí a Vánoce, telefon jen pro vyvolené šťastlivce a po 18 hodině se s ním dalo bezproblémově dovolat i meziměstsky.Také výjezdní doložky a devizový příslib nám svět záviděl.Ve čtvrtek se dala koupit kniha, v pátek svíčková,když měl člověk štěstí a včas se postavil do fronty.Že nebyl toaletní papír se dalo přežít,Rude právo mělo velký formát a stálo jen 50 haléřů.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Drak, 8.6.2010 15:45:32)
Odpovědět
Na to se dá napsat jen to, že tyhle snůšky dokola opakovaných, nudných klišé, které si někdo vymyslel, už normálně myslícího člověka nudí.
Je div, že tu dobu někdo přežil, že dvacet let z toho nic, co tu bylo žijeme, protože za celou tu dobu, jsme dokázali akorát tak postavit nejdražší silnice a železnice na světě, v kvalitě jednoročního užívání, s nutností následných oprav po uplynutí této doby, fronty stojíme stejně dlouho, jako tenkrát, ale na pokladnách obchodů, které nabízejí zboží v kvalitě náhražkových, válečných potravin, zdejší nejlepší z nejlepších dokázali vyrabovat republiku tak, že už nic není české, ale nadělali dluhy v hodnotě 1,3 bilionu korun, zblbli lidi natolik, že i ti dluží zhruba stejnou částku.
Svíčkovou si opravdu koupil každý, kdo si stoupnul včas do fronty, ale každý si jí na rozíl od dneška mohl dovolit. Ona se totiž ta svíčková nelíhne, ale to je na vás asi moc složité.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Stallker, 8.6.2010 16:12:18)
Odpovědět
O čem to tady proboha píšete? Netvrdím, že je v dnešní naší společnosti všechno O.K., ale Vy to popisujete, jakoby už byl dávno všemu konec, za náma zhasli a zamkli. A pokud se Vám žije dnes hůř, než před 25-ti lety, tak to se na mě nezlobte, ale to bude možná chyba taky tak trochu někde jinde…
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(ferda, 8.6.2010 16:33:20)
Odpovědět
proč nám venkov vymírá ? asi to tam není k životu, co ? mimo satelitní městečka:-)))

dneska když člověk projíždí vesnicema, je to tam podobné Hradu v Karpatech :-))

proč se nerodí tolik dětí, aby to do budoucna nepředstavovalo hrozbu ?
Proč se rodilo nejvíce dětí za Husáka ? asi to byl koncentrák, kde každý mnželský pár souložil pod pečlivým dohledem komunistického aparatčíka, že ???
nejste nic než houpé pravicové hlásné trubky, šejdíři a hňupíci :-))))
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Drak, 8.6.2010 16:55:29)
Odpovědět
Netvrdíte, ale podle vás bylo spíš,všechno špatně. Což naprosto neodpovídá skutečnosti.
Jen tak mimochodem, opravdu jsem blízko tomu, si myslet, že tady všechno končí. Alespoň pro tenhle národ a tenhle stát. Setrvání ve stávajících strukturách, ve kterých hrajeme roli užitečného idiota, tomu silně nasvědčuje.
Ještě za námi nezamkli, ani nezhasli, ale pokud si necháme kálet na hlavu, jako dosud, není ta doba daleko.
Ještě k té Kubě atd... To je opravdu tak trapné přirovnání, že vás není hodno.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Stallker, 9.6.2010 8:26:21)
Odpovědět
Pozor, Kuba není trapné přirovnání. Počátkem padesátých let byla tato země nejrychleji se rozvíjející ekonomikou v Karibiku (kombinace turistiky, skvělého tabáku, třtinových plantáží a na tehdejší dobu velmi solidního školství). Je asi zbytečné polemizovat, že pokud by nebylo 50-ti let Castrova despotismu, byla by asi Kuba nejbohatší zemí střední ameriky. No a jestli se nepletu, naše republika byla jednou z ekonomicky nejsilnějších zemí v Evropě, dokud to nevzali do rukou komunisti… Podobnost opravdu čistě náhodná…
Ale abych Kubáncům nekřivdil, mají na velmi dobré úrovni základní školství, medicínu, … a snad ještě sport…
Mimochodem, pročpak Kubánci ve velkém utíkají na Floridu? Podle oficiálních am. odhadů přibližně 20 – 30% kubánské populace už žije jinde než na Kubě. Pročpak asi utíkají, když mají doma klid, práci, sociální jistoty, „budoucnost“… Draku, pochopte to konečně, ONI jsou tam, kde bychom byli my, nebýt revoluce.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Hardy, 9.6.2010 22:56:00)
Odpovědět
Četl jsem zajímavý příběh z Kuby, kde poměrně nedávno byl silný nedostatek vajec. Proto mnozí Kubánci si pěstovali na balkoně v kleci slepici pro vajíčka. Ale problém nastal, když bylo potřeba jít na nákup, tak mnozí brali slepici s sebou, protože jinak riskovali, že jim bude ukradena.
A tomuhle šéfové tohohle komunistickýho státu říkají Ostrov svobody.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(B.Polivka, 8.6.2010 19:32:55)
Odpovědět
Sleduju vas cechy z britanie a je mi zle.Nejenom ze ste rasiste ale i ti nejvetsi nacionaliste v evrope.Copak si neuvedomujete ze vi cesi ste nejvetsi zlodeji tunelari pokritci lhari a nevim co vsechno? Evropane nejsou americane ,kteri spadnou na zem a zase se zvednou vi cesi se zvedate 20let a ste porad tam kde ste byli.Politici vam slibuji vse mozne ale cesi nemaji vizi zadnou budoucnost,zadny cil jen krast tunelovat a ponizovat.Zijete v eu,ale chovate se porad stejne.Kdo nekrade,okrada rodinu.Zapamatujte so tyto vety.Nikdy nedozenete zapadni evropu,v zivotni urovni,nikdy se nebudete moc srovnavat se z,evropou moralne,mentalne k pristupu k lidem.Nemate,zadne moralni vlastnosti.Nevite co je dobro a co je zlo.Jednou az vas zaberou muslimove ,poznate jak ste chybovaly ,a jak ste se chovaly vy vuci jinym .Verte nebo ne samy budete ponizovani a az potom skussite to co skouseji jini pod vami.Preju vam to.
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(fedra, 8.6.2010 20:48:25)
Odpovědět
pro "Gulášovku z Británie" odvážný je ten kdo zůstal a ne ten kdo utekl...:-)))
co že by jsi i ty svá životní moudra předal "bábince "Alžbětě" :-))
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(berg, 8.6.2010 23:48:38)
Odpovědět
socan provokatér jak vyšitý, a dokonce i ferdyš mu na to skočil :-)
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(carda, 8.6.2010 20:58:20)
Odpovědět
uz z nadpisu je poznat autora,bohuzel.
Nevidi v jakem stavu je policie po Íčkově uradovani,topolovi dovolene,kalousovo pusobeni na MO a co kuponovka.cas nam ukaze jak vlastne se bude dodrzovat program VV nebo se budou chovat jako byvalí přeběhlíci.skoda ze si autor svoje jedovate sliny nerozdeli pro vsechny nebo stale plati,ze jsou modri a spol.rovnejsi nez my ostatní?
Re: No nevolte to! Umíme prožrat vše. Vaše ČSSD
(Dušan Streit, 8.6.2010 21:37:40)
Odpovědět
Rozdělí...čtěte můj blog: http://streit.blog.idnes.cz/
Naposled jsem "plival" na Schwarzenberga :)
A "modrý" nejsem v žádném případě.
Nemohu za to, co mi zde euportal přebere.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama