reklama
reklama

Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 1.6.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

e to jediná dobrá zpráva z letošních parlamentních voleb. Snad kromě vzkazu, že ani velké strany si nemohou dovolit dělat z lidí blázny.

Moje bezprostřední telegrafické hodnocení voleb je tady: "Volby: Z nejhoršího do méně špatného".

Zažil jsem už reakce. „Nechte toho Paroubka už být“ nebo „Odstoupil jako státník“. Proboha, ti lidé už zapomněli? Tak jim to musím připomenout.

Zaprvé so myslím, že Paroubek nikam neodešel, jen vyhodnotil současnou situaci a nechtěl si přibouchnout dveře k návratu. Jen co to konstelace dovolí, bude kalit vodu. Už dnes jistě plánuje, kterým oknem vleze zpět. NIC (jiného) neumí, tak se nevzdá politického živobytí. Dejme si na něj ještě pozor.

Při pohledu na jeho útrpnou tvář těsně po politickém výprasku nesmíme podlehnout žádnému pocitu milosrdenství. Je to jen výraz zhrzené pýchy a nenaplněných ambicí. Tak hezky si to naplánoval a nějací reakcionáři mu to pokazili. Vždyť to měla být spanilá jízda od premiéra až k prezidentskému stolci.

Copak ten člověk může být normální? Politik by měl být střízlivý. A on dopředu hovořil o epochálním vítězství, o nejzářivější hvězdě, o poslání od vyšší bytosti, o spojení s Marťany. Také se pasoval na nejlepšího debatéra a několikrát se kasal, že soupeře semele jako kafemlejnek. Přitom v poslední debatě s Nečasem dopadl jak hubkař. Vzpomeňme i na jeho usvědčující výkřik: „Kdo z vás to má?“ A nezapomeňme ani na to, jak se na srazu socialistů v Praze vydával za budoucího premiéra.

Pýcha předchází pád. A tady hlavní „hrdina“ se svou průměrnou výbavou opravdu přestřelil. Nejenže kázal vodu a pil víno, on ani v drahých oblecích a s novou ženou nepřestal být křupanem. Vždyť on patří mezi kolotočáře a veksláky. A svým chrapounstvím infikoval celou politiku. Sklidil jen, co zasel.

Jeho minulost v toalitě jej také dohání. Nebudu tady opakovat známé doklady jeho nechutné kolaborace s předchozím režimem. Je zbytečné vzpomínat na jeho temnou kariéru na pražském magistrátu. Bylo by redundantní znovu připomínat První městskou banku, ztrátové devizové operace a pozdější měnové komentáře, jimiž se zesměšnil i před studenty středních ekonomických škol.

On se svou nabubřelostí, slovníkem, výrazem a nepodloženou sebestředností se stal pro mladou generaci prototypem všeho, co odmítá a co ji iritovalo. Mladí intuitivně poznali, že i kdyby si nazul hokejové brusle, patřil by do minulého století. Mladí nechtějí být občany, které někdo ovládá tím, že jim do krmítka dávkuje příděly z daní nás všech. Dobře vědí, že co se v marketingoých akcích dává „zadarmo“, je nejdražší.

Pro mě je nejhorší, že je dědicem postkomunistického internacionalismu. On potřeboval nějakého protektora, o něhož by se opíral. Doma by tak měl pod tímto patronátem volné pole k prosazování svých ambicí bez ohledu na prospěch státu. Tak jako kdysi poklonkoval marxismu-leninismu, dnes se klidně dokázal zaštiťovat „politickou korektností“, multikulturalitou, klimatickým alarmismem a evropanstvím.

Ke svému prospěchu používal hlavně lži, sliby a politické úplatky. Aby věděl, co voliči chtějí slyšet, nechal si zpracovávat výzkumy veřejného mínění. Stal se největším populistou posledních dvaceti let u nás. Dával vzájemně nekonzistentní sliby, které se buď vylučovaly nebo za dílčí úplatek vedly globálně k větším škodám. Spolu se Špidlou a B. Sobotkou se stal synonymem pro rozmařilé hospodaření státu.

Natahal sem americké móresy do volební kampaně. Povýšil formu nad obsah. Jeho inzerce působila na nejnižší lidské pudy. Utrácel stamilióny. Dokonce i za placené klaky. Obtěžoval dokonce lidi telefonicky i doma. Mi se i bez toho obracel žaludek, když jsem viděl tu oranžovou záplavu, vyretušované fotografie ve stylu Maa nebo Kima a útok na první signální soustavu. Prodával politiku jako prací prášky.

Poděkujme těm 78% voličů, že tomu největšímu šarlatánovi nenaletěli. Dobře rozpoznali, že lákavé balení a dokonce ani vysoká cena (volebních nákladů) nezaručuje kvalitu. Americké recepty na Čechy díkybohu nezabraly. Pro léky je třeba zajít do lékárny, rozumný člověk je na pouti nenakupuje. Zvláště když nejhlasitějšími vyvolávači byli Tvrdík a Dimun.

Takže mějme uměřenou radost. Ten člověk se diskvalifikoval sám. A přejme si, aby tomu tak bylo natrvalo.

reklama
6561 čtenářů | 57 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(jorkšír, 1.6.2010 1:08:04)
Odpovědět
Je to až skoro legrační vzpomenout že onen Paroubek nejvíce vykřikoval do světa svoje teze o zářivém vítězství na jedné straně,a na straně druhé jelikož nesnáší prohry tak se jistil tím že odešel bojovat za světlé socialistické zítřky na sever Čech. Odtamtud se pak v sobotní podvečer vrátil do Prahy sdělit národu že to skládá a zmizel i se svou služební manželkou.
Díval jsem se na to v televizi,a bylo jasně vidět jak ze sebe soukal rezignační slova a přitom bedlivě pozoroval své okolí jak kdo reaguje...
Je tedy pryč,a pochybuji při této jeho volební ostudě,že se bude v nejbližší době nějak výrazněji angažovat.
Kdo však nejvíce tančí na jeho politickém hrobě,tak to budou ne jeho oponenti z pravice ale jeho vlastní blízké okolí,pro které se v poslední době stal mlýnským kamenem kolem krku při cestě za plnými koryty. Budou to především oni,kteří jej nepustí výrazněji ke slovu,jsou si moc dobře vědomi že cesta za funkcemi,mocí a potažmo tedy penězi je po boku tohoto výtečníka cestou do úplné zádele.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ferda, 1.6.2010 12:24:33)
Odpovědět
.....tak vám starým i novým hnojometníkům blahopřeji k utrpení pochybné výhry, která z dlouhodobého hlediska je vaše vlastní poprava :-))
myslím si, že neuběhne ani rok tohoto slepence, a budete ještě více ve vlastních exkrementech , než jste do nich zabředli před i během voleb...:-)) .....pravda totiž neklepe na dveře, ona prostě příjde! do teď jste ji jen znásilňovali a šlapali jste na ní....

Nyní je to přesne tak, jako se v Orwellově Farmě zvířat, zvířátka koukala okýnkem do hospody, kde tenkrát bohužel zasedli za společný stůl farmáři a čuňata...:-))
Nezapomeňme, že ten ponurý závěr Orwellova příběhu plyne z toho, že na začátku zvířátka po právu vyhnala zlého hospodáře, ale bohužel si na jeho místo zvolila prase...

ps. pane Nečasi ,černý Knížepáne, a potažmo Veřejný Radku, nuže zasedněte k tolik vytouženým korytům ale střezte se onoho mlaskání, které je pro vás tolik signifikantní....:-))))
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(jorkšír, 1.6.2010 12:30:34)
Odpovědět
No to aby ses rozjel na sever Čech a našel tam Paroubka se svou služební manželkou a servilně mu tam veřejně polib zadnici.
Pokud jsi už to neudělal.
Ty se totiž na nic jiného nehodíš.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ferda, 1.6.2010 12:50:25)
Odpovědět
"jorkšír"- HLÍDACÍ PES EPORTÁLU ????

ANO, :-)))
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Alberto Kvěch, 1.6.2010 21:03:51)
Odpovědět
Sobotka by měl Klausovi okamžitě oznámit ,že se socani vzdávají zvyklostí a navrhnout, aby sestavením vlády pověřil Nečase.Trvat na jmenování a pokoušet se sestavit vládu by bylo sprosté,a vrholně zbytečná ztráta drahoceného času. Není čas si hrát na hlupáky.Socani žádnou šanci na sestavení vlády nevytvoří.Jsem přesvědčený,že Klaus bude jmenovat Nečase-nedělá vyloženě zbytečné věci.Kalousek a pan kníže se chová k parlamentní straně VV Věci veřejné nečestně.Mohli by si konečně uvědomit,že R.John je jejich parlamentní partner pro řešení závažných věcí a ne nějaký chlapeček z hospody s pochybnou pověstí.Divím se ,že i kníže podléhá jednání Kalouska.Hoši z TOP 09 koukejte se polepšit.Tak dobří zase nejste, za dobu vaší činnosti v politice jste doposud nic nedokázali.Jako voliči Vám urážky a zpochybňování nové strany dlouho trpět nebudeme.Žádné staré pořádky(váš zavedený kocourkov)už nikdo nepřijme.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Alberto Kvěch, 1.6.2010 21:21:41)
Odpovědět
Pane Streite,pane euroskeptiků.Všechny vaše euroskeptické články se nedali číst, ale s tímto článkem projevuji upřímný souhlas.Díky rozumným voličům Paroubek konečně na delší období prohrál.Socani tady zavedli kocourkov.Konečně jsou bez šancí.Využívali pouze hlouposti některých lidí a z nevědomosti lidí profitovali.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Davidan, 1.6.2010 2:05:00)
Odpovědět
Do poražených kopou jen srabi.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Pepan, 1.6.2010 7:02:13)
Odpovědět
Prohrála se jedna " bitva", neprohrála se "válka" - další volby jsou na podzim.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(QQ, 1.6.2010 7:02:26)
Odpovědět
Proto největší srab utekl z bojiště.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ferda, 1.6.2010 12:47:34)
Odpovědět
pro "QQ" A NEJVĚTŠÍ LHÁŘ NEČAS, TAM ZŮSTAL !!!:-))

PŘIPOMÍNÁM, ŽE TO BYL ON, KDO ŘEKL NÁRODU, ŽE POKUD ODSS NEVYHRAJE VOLBY, TAK ODEJDE Z ČELA STRANY....

OPĚT JSME SVĚDKY LHANÍ, PŘEKRUCOVÁNÍ, A MANIPULACÍ OD ŠPIČEK ODS..... ČEMU SE DIVIT, JEN SE POKRAČUJE DÁL.....
PAROUBEK NEJEN ŽE PŘED VOLBAMA ŘEKL, ALE PO VOLBÁCH TAKÉ UDĚLAL...
OVŠEM CO CHTÍT PO NADRŽENÉM SVÁZÁKOVI NEČASOVI, ŽE? :-)))/ NEPŘIPOMÍNÁ VÁM, VÁŽENÍ, TROŠKU TZV. "KUNÍ KSICHT"? A POZOR!!! JE TAKÉ MAJITELEM BRADAVICE,JEN JI MÁ ZATÍM O NĚCO MENŠÍ,ALE TEĎ MNE NAPADÁ, JESTLI TO NENÍ ÚPLNĚ JINAK !!! CO KDYŽ JE TO PRÁVĚ TA BRADAVICE, JENŽTO ONA VLASTNÍ TAKOVÝ OBLIČEJ??? :-))))

ps. toho Johna, vám tam přeji..., vážně moc!!!

toto bude vaše prohra, máme se na co těšit, i když vím, že doma není nikdo prorokem :-)))
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(QQ, 1.6.2010 15:38:17)
Odpovědět
Nemusíš mně nic připomínat. Sleduji situaci dost dlouho,abych si dokázala udělat nezaujatý úsudek.
Současná ČSSD je je konglomerát komunistických pohrobků, kterým ujel po revoluci vlak a tak se přidali k Miloši Zemanovi, který ovládl ČSSD, vyhodil z ní skutečné sociální demokraty a udělal z ní údernou pěst proti Václavu Klausovi a potřeboval lidi na špinavou práci. Jeho politika nakonec sklidila úspěch, ale nakonec ho jeho žáci vykopli jeho metodami a stranu nakonec ovládli komunističtí pohrobci a kariéristé nejhrubšího zrna. A najednou se to lidem přestalo líbit a 72% občanů jim dalo červenou kartu.Ty vaše kecy jsou jen výlevy zklamaného člověka, který se nemůže smířit s faktem, že naletěl hlupáků. narodila jsem se koncem války a prožila jsem většinu života za komunistů, ale zachovala jsem si selský rozum, a proto mně nemohl imponovat hulvát Zeman a tím méně prolhaný, zlý a drzý Paroubek s jeho klikou. Oni zapomněli na známé úsloví o slušnosti, když jdou nahoru a teď nemají partnera do diskuse. I vy by jste se z toho měl poučit. Taky kolem sebe útočíte nevybíravým způsobem.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Pepan, 2.6.2010 7:09:15)
Odpovědět
QQ příšerný blábol - komunističtí pohrobci. Vždyť 60-70% členů ČSSD KSČM nenávidí a Bohumínským sjezdem si zakázali s ní spolupracovat. Ty spory jsou také handicap levice.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(QQ, 1.6.2010 15:38:42)
Odpovědět
Nemusíš mně nic připomínat. Sleduji situaci dost dlouho,abych si dokázala udělat nezaujatý úsudek.
Současná ČSSD je je konglomerát komunistických pohrobků, kterým ujel po revoluci vlak a tak se přidali k Miloši Zemanovi, který ovládl ČSSD, vyhodil z ní skutečné sociální demokraty a udělal z ní údernou pěst proti Václavu Klausovi a potřeboval lidi na špinavou práci. Jeho politika nakonec sklidila úspěch, ale nakonec ho jeho žáci vykopli jeho metodami a stranu nakonec ovládli komunističtí pohrobci a kariéristé nejhrubšího zrna. A najednou se to lidem přestalo líbit a 72% občanů jim dalo červenou kartu.Ty vaše kecy jsou jen výlevy zklamaného člověka, který se nemůže smířit s faktem, že naletěl hlupáků. narodila jsem se koncem války a prožila jsem většinu života za komunistů, ale zachovala jsem si selský rozum, a proto mně nemohl imponovat hulvát Zeman a tím méně prolhaný, zlý a drzý Paroubek s jeho klikou. Oni zapomněli na známé úsloví o slušnosti, když jdou nahoru a teď nemají partnera do diskuse. I vy by jste se z toho měl poučit. Taky kolem sebe útočíte nevybíravým způsobem.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Alberto Kvěch, 1.6.2010 21:09:12)
Odpovědět
Souhlas - bez výhrad.Díky.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Drak, 2.6.2010 12:50:03)
Odpovědět
Promiň děvče, ale sedláci nebyli zdaleka tak hloupí, jako ty. Neodvolávej se na selský rozum.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Davidan, 1.6.2010 14:29:39)
Odpovědět
Jsi idiot, stačí?
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(SEHNALOVÁ JANA, 2.6.2010 11:21:15)
Odpovědět
JSTE UBOZÍ A HLAVNĚ TRAPNÍ KOPEJTE ZASE CHVILI DO SVÝCH MATE TAM DOST GRÁZLŮ ABY NĚKDO NETANČIL NA VAŠEM HROBĚ NE BÝT PANA PAROUBKA TAK NEMÁTE O ČEM PSÁT CHUDÁCI !!!
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Jirka, 1.6.2010 8:36:16)
Odpovědět
Hele, davidane, Sexymozek snad vyhrál, ne? Drtivě.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(vvv, 1.6.2010 10:20:10)
Odpovědět
Taky nevěřím, že by tato politická veš někam zalezla. To není v jeho stylu. Jeho dveřmí vykopneš, a oknem leze zpět . A už teď se to rýsuje. A heslo škodit , a škodit, pokud nejsem JÁ u moci. A copak naše ,,hvězda mítinků Petra, kdepak se teď bude předvádět ??
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ruda, 1.6.2010 14:06:01)
Odpovědět
Ran Paroubek odešel ze vztyčenou hlavou.Vyhrát volby po takové masáži a pronásledování tiskem a protiparoubkovské tažení tzv. umělců ,masáži na školách o spojování s komunisty,to už je něco co normálně soudný ocení.To ale řečeno kalouskocsky takový kok... jako ty nepochopí.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(mm, 1.6.2010 15:50:00)
Odpovědět
Moc vztyčenou hlavu neměl, protože sledoval reakci svého publika. Jako vždy měl špatný odhad. Nečekal, že jeho straníci ho nechají beze slova odejít a v tichosti za ním zavřou dveře zevnitř. Dopadlo to jako s odvoláním vlády, socialističtí poslanci to vzali vážně a nikdo se nezapomněl na záchodě a Jirka utrpěl vítězství. Tentokrát se taky přepočítal a čekal na to, že se nechá přesvědčit o své nepostradatelnosti a dopadl velmi tvrdě, nenašel se nikdo, kdo by ho přesvědčoval. Dokonce se už objevili spekulace, že se unáhlil. Jenomže dveře v Lidovém domě se pro něho otvírají jenom ven. Neumím si představit, že by se v Lidovém domě našel někdo, kdo by Paroubkovi znovu dveře otevřel.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Hardy, 1.6.2010 21:19:49)
Odpovědět
Hlavně soudruh Paroubek s Tvrdíkem prošustrovali čtvrt miliardy na volební kampaň a na nic. Zato je v Lidovém domě nepochválej. ČSSD se stihla notně zadlužit, kdopak jim asi příště půjčí, když nebudou u vesla? Nikdo, nebo skoro nikdo. No, jak vidět, hospodáři to jsou znamenití.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(douglas, 1.6.2010 10:34:29)
Odpovědět
Davidan i když jsi jedním s fanatických obdivovatelů Paroubka,tak se musíš smířit s tím, že je to politická mrtvola. Sám se znemožnil, tak musí nést následky. V Čssd museli všichni posluchat a hlasovat, jak on přikázal, tak následky tohoto krachu má na triku on....
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Davidan, 1.6.2010 14:28:47)
Odpovědět
Psal jsem, že do ležícího kopou jen srabi. Pokud máš nutkání kopat, víš alespoň, co jsi zač.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(mm, 1.6.2010 15:59:00)
Odpovědět
To platí mezi slušnými lidmi. Mezi neslušnými platí zákon džungle a Paroubek mezi ně patří, takže musí přijmout i jejich pravidla vůči své osobě. To jsou všechno jenom slova. Paroubka čeká ta nejtěžší rána a tu mu uštědří vypočítavá Petra. Sexy mozek pro ni ztratí půvab v momentě, kdy zmizí ze světel ramp.To bude pro Paroubka zničující rána. Zůstane jako kůl v pltě. A to je smutné. I když je zrůda, v tomto případě je mně ho líto. On si totiž vůbec neuvědomoval, do čeho se z Petrou pustil.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(volitch, 1.6.2010 21:07:19)
Odpovědět
...Pároubek přece "neprohrál", medializace pokračuje, novináři staví vládu, pořady s politiky z nich ždímají informace, i to co neví a ČSSD se směje a čeká na příležitost ...proč 3-ka váhá sestavit vládu ...radil bych se odmlčet, sestavit tým ministrů (služebníků lidu) a ohlásit jej, jako to udělali ve V.B. Co má do toho kdo mluvit? A s tím předsedou sněmovny? to je přece k smíchu ... podej prst a budou chtít celou ruku .....to nestačil Vlček?
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Jirka, 1.6.2010 7:50:38)
Odpovědět
Paroubek ukázal všem, co to jsou bolševické móresy.

Je to nejlepší zpráva letošních voleb. Mocichtivý šílenec, připravený zruinovat stát a ožebračit celý národ jen pro to, aby uspokojil svoje ego, dostal prknem přes drž..ku. Chybět soudruh nikomu nebude.

Je dobře, že většina národa má rozum.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Fiter, 1.6.2010 8:04:56)
Odpovědět
Již jsem to v jednom příspěvku zmiňoval,že Paroubek jen tak neodejde.Petruška mu pofouká bolístka a on s plnou polní se opět vrhne do svoji destruktivní politické práce.Pokud by se vzdal mandátu a odešel jako např.Topolánek tak bych tomu věřil,ale pokud bude tato veš ve sněmovně tak v tom nevidím nic dobrého.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(jorkšír, 1.6.2010 8:18:32)
Odpovědět
Bude ve sněmovně sedět dál,pochopitelně,v civilním sektoru by se tento výtečník neuživil vlastní tvořivou prací. Ale bude to o tom že tam bude sedět jako nahý,všemi opovrhovaný neschopný politik,respektive troska politika,kterému už nikdo nikdy nebude tvrdit že má krásné nové šaty,a přitom byl nahým.
Pro jeho mocichtivé ego je to dosti velký trest.
Ale autor článku má asi pravdu = stále platí ono pověstné = čert nikdy nespí.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(mm, 1.6.2010 9:58:28)
Odpovědět
Za 10 dní skončí jako předseda a prasknutí dveří ze vnitř udělají definitivní tečku v ČSSD. Zůstane politickou mrtvolou. V Lidovém domě je dost vlčáků, kteří čekají na kořist. a pokud se Sobotka nepřestane chovat jako Paroubkův klon, tak skončí jako Paroubek. Lidový dům teprve čeká zemětřesení. Po sečtení finančních ztrát po Paroubkově tureckém hospodářství začne fičák. Foldyna nebude mlčet a nakonec se k němu přidají ti slušní z regionu, pokud tam nějací zůstali a všichni, kterým Paroubek šlápl na kuří oko.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Jyrka, 1.6.2010 8:34:38)
Odpovědět
Ferdo! Kde jsi! Oni mi šlapou na bebíčko! Řekni jim, že jsou lidský exkrement a hnojník! Vždyť já jsem Titán a Sexymozek!

Kdo z vás to má?!
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(bery, 1.6.2010 10:23:21)
Odpovědět
Ferda sklapl, jako jeho guru Paroubek...
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Musil, 1.6.2010 10:53:03)
Odpovědět
bery,velebte si manipulanta ,podvodníka Kalouska a Paroubka nechte na pokoji.Uvolnil vám místo pro vaš manipulanty.Ted se budete mít jen dobře.Přeji vám to z celého srdce.také Paroubkovi přeji klid,který si zaslouží.Kopalo se do něho dlouho.Kdo by to vydržel.Odešel s gracií i když vyhrál.Udělal vám radost,tak si to užijte.teprve ted se ukáže,jak to kdo myslí s lidmi a národem.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(petr, 1.6.2010 15:53:16)
Odpovědět
Kriste pane, s jakou grácií Paroubek odešel? Vypadal tak vykuleně jako nikdy. Bylo mu jasné, že že se rozlpýnul jeho sen být superpresidentem s patentem na rozum.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(lkj, 1.6.2010 17:52:54)
Odpovědět
Petře,odchod Paroubka byl na úrovni.Dovedl se rozloučit,říct co chtěl a odešel na vrcholu,kdy vyhrál volby.To ale ocení jen inteligentní lidé.Ty mezi ně nepatříš.Zažili jsme jiné odchody-Zeman,zadním vchodem,Topolánek utíkal jak zloděj od mikrofonu.Každý ví své.ČSSD volby vyhrála,to nemůže nikdo zpochybnit.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Toník Lojzík, 14.6.2010 17:40:45)
Odpovědět
Ty jsi opravdu totální magor. Pokud budou na světě lidi jako ty, tak budou existovat idioti, jako je Paroubek.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Silberstein, 1.6.2010 9:02:12)
Odpovědět
Pane Streite, do mrtvol se nekope ! Prohrál jsem i já, volil jsem svoji ODS ostatně jako vždy. Radši přemýšlejte, čím se budete živit, Vaše existenční báze je zlikvidována, nastává Vám doba starostí. Totéž platí i o těch politických přiblblících, kteří Vám fandí. Díky anonymitě internetu člověk alespoň hlouběji pozná lidskou povahu, řekli bychom, nahlédne hlouběji do lidské duše. Už se těším, až se ozve koryfej internetových recesistů Ferda. Ten všechny pitomce nádherně dopaluje a pak se tomu jejich vzteku chechtá.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(mm, 1.6.2010 10:00:14)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Jak může být vítěz voleb politická mrtvola? Předčasně Paroubka nepochovávejte. Nedělá to ani autor článku.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ssso, 1.6.2010 10:27:55)
Odpovědět
Silberstein, myslím, že ferdovi moc do chechotu není. Ty nenávistné slohovky co tady předváděl teď musí dusit v sobě, a proto se asi moc nechechtá...
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Jouda, 1.6.2010 9:45:57)
Odpovědět
Soudruzi,až se budete stěhovat mezi bezdomovce na nádraží,protože vás těch 10tisíc ožebračí,vemte si Speciál ČD Cargo(je zdarma) a přečtěte si rozhovor s "významným českým politikem). A zeptejte se KDO TO PLATIL???
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(jindra, 1.6.2010 10:32:15)
Odpovědět
Pane Streite,fuj ! Z vás prýští zloby až je z toho úzko. Nejsem volič Paroubka a mám spoustu výhrad k jeho chování ale vy se srovnejte nejdřív sám se sebou a pak kritizujte druhé. nezapomente,že Čssd volby vyhrála a paroubek se vůbec nemusel svého postu vzdát. bylo to pouze jeho rozhodnutí a já pochybuju,že Vy byste udělal to samé. Vy máte jen velkou hubu.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Sunny, 1.6.2010 10:59:58)
Odpovědět
Pane Streite, ohledně Paroubka máte pravdu a hezky jste to shrnul. Ale nechme ho být... Paroubek je "down" - naštěstí. Zapomeňme na něj a soustřeďme se na pozitivní věci. Jakákoliv myšlenka na toho člověka je promrhanou energií.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ferda, 1.6.2010 11:59:42)
Odpovědět
Dobrý den vespolek :-)

BLAHOPŘEJI VÍTĚZŮM !!!! i když...:-)

Je to zajímavá situace, komu poblahopřát...???
vítězům, či poraženým????
Komu však projevit soustrast, je více než jasné, všem slušným, poctivým,rozumně uvažujícím lidem.../jistě jsou i vpravo!:-)/

je docela smutný pohled na "Pravdu","Slušnost","Inteligenci" "Spravedlnost""Férovost" jak ušlapány a ubity klečí v koutě a mají ve své tváři vyčítavý pohled, dneska opět něměly sílu vyhrát nad "Falší", "Lží" "Nenávistí",a"Manipulací"...
....Vítěz je dnes poražený a poražený se stáva vítězem :-))
Osobně si myslím, že to nebude mít dlouhého trvání a již je nad hvězdy jasné, že budeme ještě hodně překvapeni, jak se ta "ČESKÁ TROJKA" - Nečas + Schwarzenberg +John bude navzájem mezi sebou prostituovat !:-)
osobně si myslím, že Švedové budou jen nevěřícně koukat, co že to za praktiky mezi sebou navzájem, šlo ještě vymyslet :-)))!!!

ps: Jsem poměrně dosti trpělivý člověk,toto mne nučila hra v šachy,tam se to mnohokráte také docela hodně kompikuje a když si myslíte že jste vyhrál,tak příjde docela nečekaný tah soupeře a vše je jinak.... :-))

....po těchto volbách, se nějaká taková partie právě rozehrála..:-)))

ps. II : Vy všichni, kdož se radujete, že stojíte na straně vítězů, radujte se každý nastávající den naplno,protože již teď je i vám samotným jasné, že nevíte, není li tím posledním .....
FERDA je JEDNIČKA a LEGENDA
(Jirka, 1.6.2010 13:00:02)
Odpovědět
Ferdo, Ferdíku! Ty jsi to všem zase natřel!

Hlavně se nám neoběs na oranžové šále - byla by Tě škoda! Jsi přírodní úkaz, srovnatelný snad jen s hurikánem Katrina či Mount Everestem! Máme Tě proto moc rádi.

Druhého takového nemáme - neopouštěj nás. Co bychom si počali bez Tvých modrých exkrementů, hnojometníků a dalších slov, která obohatila skomírající češtinu....
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Monika K., 1.6.2010 17:57:11)
Odpovědět
Ferdo ,vždyt vítězové jsou CSSD.Ti spojení a sčítaní nejsou vítězové.Blahopřeji s tebou Paroubkovcům.Sobotka je bojovník a má za sebou dobré lidi.Spravedlnost by měla zvítězit.Pravda se ukáže možná později.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Hardy, 1.6.2010 21:26:49)
Odpovědět
Ale co je to "vítězům" platný, když s nimi nikdo nechce do koalice. Zase takoví vítězové nejsou, aby mohli vládnout sami, takže jaképak vítězství.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(pipina, 1.6.2010 12:18:19)
Odpovědět
Davidan-ferda tak co?Došla vám řeč.
Nebo již Tvrdík přestal platit.
Na káždého dojde.Hyn se ukáže kdo za jidášský groš se tady předvádel.
Vzůru do lepších dní kde si nebudeme lhát přeje pipina.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Davidan, 1.6.2010 14:35:54)
Odpovědět
Opravdu přiléhavý nick. Pipina a myšlení pipiny. Co na to říct?
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(J, 1.6.2010 16:44:10)
Odpovědět
Docela jsi se propích, blbečku. Trefovat se do někoho kvůli nicku může jen ten nejubožejší kretén a to ty, jak je z tvých příspěvků vidno, dozajista jsi!
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(onďa, 1.6.2010 16:49:52)
Odpovědět
no vidíte-a je opět veselo. Zdravím všechny , / kromě pipiny- pipina je Kalousek).

Ještě dlouho budou pisálkové jako Kříž a další žít z p.Paroubka.Věřím,že jemu je to úplně jedno..je poslancem,má krásnou ženu,dcerku a pokud strana - ne p.Paroubek,má dluhy z kampaně,je to jejich problém a nikdo z nás je platit nebude.Vůbec se nás to netýká.

Ale prosím,vynechme ženy a dětí...to by bylo možné,ne?
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Hamlet, 1.6.2010 13:56:10)
Odpovědět
Paroubek prý již lituje svého prohlášení o odstoupení z vedení strany.
A proto: "Odvolávám, že jsem se odvolal, a slibuji, že budu i nadále slibovat."
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(onďa, 1.6.2010 16:57:08)
Odpovědět
a to Vám řekl kdo ? streit,kříž ,paulczynski ,nebo někdo odjinud ?

p.Benda jen řekl svůj názor-že se p.Paroubek unáhlil.
ale nějaký pisálek si to vyložil po svém...nakonec,proč ne?
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Milan Jaroš, 1.6.2010 15:24:15)
Odpovědět
Chtěl bych vyjádřit své hluboké uspokojení po přečtení charakteristiky p.Paroubka a poděkovat autorovi článku za velice výstižné hodnocení bývalého předsedy ČSSD.
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(ferda, 1.6.2010 18:17:38)
Odpovědět
.....Nádherná věc je člověk, je-li člověkem.

.....ODPUDIVÁ VĚC JE ČLOVĚK, JE-LI PISÁLKEM STREITEM ! :-))


ps. myslel jsem, že už z toho kanálu Dušane nevylezeš..... a ono se nám to zase vyškrábalo :-))

Vítej hrdino dnů minulých a bezesporu i dnů budoucích ...:-)))
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(frantisek zajicek, 1.6.2010 20:49:06)
Odpovědět
Pane Streit,Vy me uvadite do vaznych rozpaku.Nejak jste slevil ze svych idealu ze jediny,kdo ma tu neomylnou pravdu,je Klaun a nikdo jiny...On totiz prohlasil,ze za vsechno muze Havel(?!).A Vy me tvrdite spoustu jinych duvodu...Takze Tuneldedek Lukoilovic Pruzinsky je podle Vas kecal,dekuji.FZ
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(doufám ve skvělý návrat, 2.6.2010 0:16:04)
Odpovědět
to je největší chyba, vyhnat pana ing. jiřího paroubka, jen on je zárukou světlých zítřků, vždy připraven bojovat za cokoliv, pevně věřím, že je ještě schopen vybojovat mnoho podobných, skvělých, epochálních vítězství
Re: Kdepak, na Paroubkově politickém hrobě se musí tančit
(Darek, 2.6.2010 14:01:01)
Odpovědět
Pane Streite, křepčete si kde chcete, to je vaše věc a váš způsob vyjádření charakteru. Vyskočil jste z bahna, tak si skočte. Paroubek (i když ho nemusím) volby 2010 vyhrál. Nečas nevyhrál a dere se na premiera. Snad mu to rodina nezhatí jako když byl jmenován ministrem vnitra a do rána to vzdal.Rád bych, abych byl zveřejněn životopis Nečase, včetně rodiny, kde byl vychován v duchu oddaného člena socialistické společnosti. Tento pán proto trochu zavání křiváctvím. Ale pane Streite, zapoměl jste se zmínit o někom, kdo je daleko horší než Paroubek. Jméno Kalousek vám snad nic neříká? Z hlediska alkohoholu je proti němu Zeman abstinent, a Paroubek snad i charakter.Kalousek, to je ten pravý předseda TOP 09, ten, kdo vše diriguje i do ODS. Tak až skončíte váš taneček, tak se trochu rozhlédněte kolem sebe. Paroubek byl, ale Kalousek je a to nás všechny musí zajímat. To je brontosaurus, kterého VV nevidí, chemik deroucí se na ministra financí, odborník na nákup padáků a bojové techniky, to když působil na obraně a bezcharakterní člověk, který když čuchá pád tak si vytvoří novou stranu a zaštítí jí spícím knížetem. Tak je to pane Streite. Tak šup do tanečních, ať si zase něco přečteme.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama