reklama
reklama

Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 31.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

"Vítězství ve volbách, které zazáří, jako nejzářivější hvězda nad naší zemí", prorokoval výsledek svojí ČSSD předseda Jiří Paroubek v lednu letošního roku. Ještě v pátek, po odhození hlasu do volební urny, tentýž lidový prognostik stále očekával velké vítězství socialistů. Lidový dům byl proto naplněn šampaňským, skleničky vycíděny, doutníky rozbaleny a šály stranických špiček znovu přežehleny. Vzduch se tetelil napětím a očekáváním konečně pořádného lizu.  

Povinné optimistické úsměvy přátel růže zamrzly hned po první sobotní prognóze reálných volebních výsledků. Nicméně, analytik Bohuslav Sobotka, jako hlavní expert oranžových přes počty, označil tyto jako irelevantní, neboť oblíbená agentura STEM přeci dodávala do Hybernské naprosto odlišná čísla. Zdeněk Škromach sdělil svým přátelům na facebooku, že čeká těžkou práci při sestavování vlády, vyjádřil naději, že všichni poražení lídři čestně rezignují a připojil se ke skupině “Oslava volebního vítězství ČSSD”.Hlavního úvěrového specialistu záložny Fio rozbolela hlava.

Začalo se sčítat a zářivý jas rudé hvězdy poněkud pohasíná. Televizní, rozhlasové i internetové zpravodajství chrlí jednu zprávu za druhou. Ani v jedné však nestojí nic o epochálním úspěchu levice, nikde ani zmínka o grandiózním vítězství sociální demokracie, nikdo se neptá Paroubka ani Paroubkové s kým bude sestavovat vládu. Lidový dům zachvátila panika. Zdeněk Škromach sděluje, že je spokojen s porážkou Petra Nečase na Zlínsku, avšak už i jeho přátelé na sociální síti si stěžují, neboť prý nastane doba temna, šílené zdražování, všude poplatky, zruší se všechny výhody, třeba železničářům a taky stravenky.

Pozdě odpoledne uznává pravý stav věcí i předseda Jiří Paroubek. Obyčejný občan byl prý poražen. Horních deset tisíc tedy převálcovalo oněch spodních deset miliónů? No, nehledejme v prvním povolebním vyjádření zdrceného vůdce logiku. Zajímavé chvíle měly teprve přijít. Volební byt prvního sociálního páru v Teplicích byl navždy uzamčen a rodinka se dala na cestu do vosího hnízda v Praze. V záložně Fio se schází krizový štáb.

Mediální bomba exploduje v podvečer. Na serveru lidovky.cz se objevuje zpráva o rezignaci Jiřího Paroubka. ODS přerušuje tiskovku, Standa Gross se dáví kuličkou kaviáru, Miloš Zeman otevírá lahev slivovice a Jirka Šlégr láme hokejku. Tento jinak politicky bezvýznamný akt však vzburcuje i poslední zbytky sil v Jaroslavu Tvrdíkovi. Okamžitě píše dementi, které se později projeví jako jeho již klasické dementy. Zdeněk Škromach mlčí.

Krátce po půl osmé večer je však vše oficiálně potvrzeno. Čelem k faktu pouhých 82 poslaneckých mandátů pro rudooranžovou koalici slibů, populismu a demagogie, pokládá funkci jejího vůdce první bojovník, moudrý pastýř a Titán v jedné osobě. Za asistence své profesionální manželky, střídající mimiku “jééé, to te bžunda” s výrazem “asi se rozbrečím”, a hlavních nosičů vody, předčítá svoji politickou závěť, kterou jsem avizoval ve svém článku již ve středu. Novináři šílí, obyčejný člověk zírá, internet nestíhá.

V České republice nastává doba po Paroubkovi. Došlo tak i na ortodoxní bolševiky z KSČM, kterým tento volební výsledek konečně přisuzuje odpovídající funkci vztekle štěkajícího ratlíka bez možnosti cokoliv ovlivit. Zajímavé bude sledovat bratrovražedný boj o moc u socialistů. Rojí se spekulace o novém vůdci. Sobotka, Škromach, Zaorálek či někdo jiný? Je to ale ve své podstatě jedno. Musíme jen doufat, že nástupce bude pokračovat v započatém díle Jiřího Paroubka na likvidaci této strany s ideologií planých slibů, kupování voličů, korupčního klientelismu a neokomunistické demagogie, která vede do pekel nejen naši vlast, ale i většinu Evropy.

Děkuji všem neobyčejným lidem této země, že nedopustili návrat zakukleného socialismu a zvolili raději rovný hřbet, vztyčenou hlavu a osobní svobodu. I když to možná bude stát něco více pověstného potu a krve. V záložně Fio zhasli a Zdeněk Škromach dnes ani nepopřál na facebooku krásný sluníčkový den. Já vám jej přeji.

PS:

Lidová tvořivost reagovala po svém. Inzerát:

ŽIVOTEM ZKLAMANÁ, BLONDÝNA S DOBRÝMI JAZYKOVÝMI ZNALOSTMI, 37/180/65, HLEDÁ ZAJIŠTĚNÉHO MUŽE, NEJLÉPE PŘEDSEDU POLITICKÉ STRANY, PRO SPOLEČNOU CESTU ŽIVOTEM A PŘEDVÁDĚNÍ NA NÁMĚSTÍCH ČI V TELEVIZI.

ZN: HLAVNĚ UŽ NE SOCANA!

Tož tak.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz 

reklama
6561 čtenářů | 115 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(jorkšír, 31.5.2010 1:02:40)
Odpovědět
Vítám všechny v novém a věřím v klidném politickém prostředí,ze kterého snad trvale zmizel populismus,velkohubost a co já vím co ještě.
Potvá ještě hodně dlouho,než se tady uklidí po těch co slibovali světlé zítřky ve stínu obrovské sekery zaťaté do futer dveří státní kasy,správa země snad konečně bude v rukou těch,co tomu doopravdy rozumí.
Nic není ideální a nikdy nebude,hodně těžkostí určitě ještě nastane,ale věřím tomu a vždy jsem věřil,že tady bude líp.

Hezký den všem normálním lidem.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(bery, 31.5.2010 8:21:10)
Odpovědět
Jorkšír, konečně jak je vidět zvítězil rozum nad prázdnýmy plky Paroubkova týmu. Luftjarda byl špatným režizérem oranžového divadla. Doufám, že s odchodem Paroubka ubude agresivity a osočování. I když to jistě všechno nepůjde jako po másle ...Je vidět, že to s ,,obyčejnými lidmi "není až tak špatné, a že mají svůj vlastní rozum !
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Pepan, 31.5.2010 9:59:21)
Odpovědět
Luftjarda to pokazil levici kardinální chybou. Místo desítek milionů pro americké poradce měl ty prachy včas rozdat Romům a měl hned o 10% hlasů více. Nedal jim ani slíbenou stovku, tak se na něj vykašlali. Neocenili ani Pecinovy sympatie.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Jirka, 31.5.2010 16:35:16)
Odpovědět
Sbohem Jyrko Paroubku. Rádi zapomeneme. Pohřbíme s Tebou - Titáne, Sexymozku, Vůdče - i papalášství, demagogii, závist, touhu po moci, gripenovné, pandurné,....

.... stýskat se nám věru nebude!
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Hamlet, 1.6.2010 14:00:42)
Odpovědět
Nenenene, odvolávám, že jsem se odvolal a slibuji, že budu i nadále slibovat. Váš sexymozek (a blondýna).
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 31.5.2010 1:39:03)
Odpovědět
jsem zvědav, zda se zde ještě objeví hnojník, šoumen, děd, davidan a jak se všelijak ta placená provokační soc.parta jmenovala, ale asi ted chvilku budou nabírat nové info, jak dál coby sirotci :-)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Fiter, 31.5.2010 7:55:08)
Odpovědět
Objeví a nebude to trvat dlouho je to jejich parketa,nic jiného neumějí.Když jsem sledoval Paroubkův povolební projev,tak mě nemohlo ujít jak se tvářila jeho žena hlavně ten škleb do kamery.Po posledním slovu začal (už jsem si myslel,že nepřestanou)mohutný aplaus,který řídila Paroubková.Paroubková skončila a hned bylo ticho.Už tam to mělo nádech kultu osobnosti.Umí si vůbec někdo představit,že by tato figurka byla první dámou?
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(mm, 31.5.2010 16:16:13)
Odpovědět
To určitě ne. Ta by překonala i Dašu.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(onďa, 31.5.2010 8:12:03)
Odpovědět
a Vy se máte přece radovat, já Vám to přejí a hlavně ,aby Vám vydržela...Tímto zdravím všechny hnojníky,dědy,šoumeny davidany,ferdy a ostatní fajn diskutéry a přeji dobrou mysl...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Ferdův přítel, 31.5.2010 9:49:57)
Odpovědět
Nechte Ferdu být,teď je z toho všeho chudák tak rozrušený,že si musel vypiť a pár dní se z toho bude léčit,ale jak ho znám,tak se brzy vzpamatuje a plný síly se opět vrhne do boje proti modrým tunelářům,kteří ožebračují náš lid.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(mm, 31.5.2010 16:17:18)
Odpovědět
Neslíbil Paroubek zrušit kocoviny? Zase lhal.
Sláva vítězům, čest poraženým.
(děd, 31.5.2010 10:35:01)
Odpovědět
Onďo.
Ano, jako celoživotní nestraník jsem si přál a
přeji "středolevicovou" vládu na rozdíl od "středopravicové?" (ta slova jsem já nevymyslel. Přeji Vám, že Vaše přání se Vám splnilo, blahopřeji. Zrovna tak to přeji všem, kteří volili, tak jak volili. Mě se nějaké utahování opasku pro splacení dluhů (které jsem prožral) až tak moc netýka, protože ještě v 71 letech pracuji. Nevěřím, že všichni voliči volící strany budoucí vlády budou se svou volbou spokojeni. Velice rád bych se mýlil už kvůli svým dětem a vnoučatům.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ooo, 31.5.2010 8:23:39)
Odpovědět
No zapoměl jsi na hlavního oranžového dopisovatele a sprosťáka ferdu...kam teď bude přispívat ??
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 31.5.2010 15:13:37)
Odpovědět
ferdyš a hnojník jedno jest, vždyť on má to slovo snad v každé větě
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(xyp, 31.5.2010 9:22:19)
Odpovědět
berg.to si piš ,že se objeví a ví své.Počkáme si jak budou lidé chválit to,co se stalo.Ted se uvidí.Jestli to bude dobré,tot chválím,ale nejsem optimista,ač bych chtěl být.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(xyp, 31.5.2010 9:25:49)
Odpovědět
berg.to si piš ,že se objeví a ví své.Počkáme si jak budou lidé chválit to,co se stalo.Ted se uvidí.Jestli to bude dobré,tot chválím,ale nejsem optimista,ač bych chtěl být.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 31.5.2010 19:15:37)
Odpovědět
Hups! už jsem zde:-))

.....tak vám starým i novým hnojometníkům blahopřeji k utrpení pochybné výhry, která z dlouhodobého hlediska je vaše vlastní poprava :-))
myslím si, že neuběhne ani rok tohoto slepence, a budete ještě více ve vlastních exkrementech , než jste do nich zabředli před i během voleb...:-)) .....pravda totiž neklepe na dveře, ona prostě příjde! do teď jste ji jen znásilňovali a šlapali jste na ní....
Nyní je to přesne tak, jako se v Orwellově Farmě zvířat, zvířátka koukala okýnkem do hospody, kde tenkrát bohužel zasedli za společný stůl farmáři a čuňata...:-))
Nezapomeňme, že ten ponurý závěr Orwellova příběhu plyne z toho, že na začátku zvířátka po právu vyhnala zlého hospodáře, ale bohužel si na jeho místo zvolila prase.

ps. pane Nečasi ,černý Knížepáne, a potažmo Veřejný Radku, nuže zasedněte k tolik vytouženým korytům ale střezte se onoho mlaskání, které je pro vás tolik signifikantní....:-))))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(marko, 31.5.2010 20:00:31)
Odpovědět
Milý Ferdo, zatím úplně stačí, že Paroubek šel do kytek. To je ta nejlepší událost posledních dní. Teď by měli zmizet ještě další "charakteři"
Rath, Sobotka, Hašek, Zakecálek a zase by se mohlo volně dýchat. To dusno, co tady socani
dokázali svojí sprostou a hloupou kampaní už konečně skončilo, ještě budou chvíli obviňovat
všechny jiné, jen ne sebe a tím to skončí. Zbyde
po nich jen trochu smradu. A nakonec - všem oranžovým hnojíkům přeju krásné slunečné dny!
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 1:15:01)
Odpovědět
neuvěřitelné, obdivovatel někoho, kdo je úplně prototypem mlaskajícího prasátka u koryta upozorní všechny ostatní,aby nemlaskali, prostě nádherné ferdyšu
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Beroun, 1.6.2010 6:12:30)
Odpovědět
Vzdycky jsem si myslel, ferdo, ze jsi za sve tuposti placeny lihacem, proto jsem tve blaboly igonoroval. Ted, kdyz toto vysvetleni padlo, protoze oranzova mafie nema ani na slanou vodu, vidim, ze jsi jen obycejny tupy lidsky odpad.

Budu te tedy ignorovat dal, jen z jineho duvodu, blizsiho tve primitivni osobni podstate.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 1.6.2010 15:27:51)
Odpovědět
pro "Beroun" no aspoň vidíš, že jsi se pletl před tím, pleteš se i teď a je jasné ,že se plést ve svých myšlenkách budeš i v budoucnu ! :-)))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(mm, 31.5.2010 6:51:16)
Odpovědět
Oranžoví mafiáni uděli hrubou chybu, že tak bezmezně věřili průzkumům. Podcenili lidi, kteří jsou vytrénovaní komunistickou minulostí a na otázky v průzkumu, pokud vůbec odpověděli, tak odpovídali ne co si myslí, ale co se od nich očekává. Už dva roky svému okolí tvrdím, že lidé si dělají v Průzkumech z Paroubka srandu a odpovídají v jeho prospěch. Jak se ukázalo, měla jsem pravdu. Lidé vytrénovaní komunisty odpovídali tak tak jak se od nich očekávala a co si opravdu myslí Parubkovi řekli e volbách.
Přeji hezký den bez nájemných a zakmplexovaných pisálků.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(on, 31.5.2010 8:01:21)
Odpovědět
také jsem volila ČSSD a není důvod se tady neukazovat.Volby ČSSD vyhrála-ale levice prohrála.Tak to je.Teprve čas ukáže,jestli i Vaše volba byla dobrá.Jedno je jisté-většina to pocítí velmi,někteří vůbec a pár si polepší..ale žádná katastrofa to není.To byla v poslední době u nás povodeň a ve světě únik ropy ,sopka a války.Také místní pisálci budou muset sahat do zásob,přece nebudou plivat na své-i když ono se zase něco vymyslí,když dojdou fakta.
Tak ať Ti naši volení jsou dobrou opozici a budoucí vládě hodně rozumu-jedná se o nás všechny... dobrý den-bez deště...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(onďa, 31.5.2010 8:03:30)
Odpovědět
onďa-ne on
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 11:24:54)
Odpovědět
Nemyslím si, že v situaci, v jaké teď jsme, si někdo polepší. Jsem si jistá, že nás to všechny bude něco stát. Věřím však,že to bude mít smysl. A taky doufám, že se do politiky vrátí slušnost, která poslední roky chyběla.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(onďa, 31.5.2010 12:07:11)
Odpovědět
nevím,proč mluvíte o slušností-ta tady přece ze strany ČSSD byla vždy.. opravdu nevidím opak. Ale zase pravda,p.Topolánek si to užil a hlavně Kalousek před volbama.Jeho /omlouvám se za opakování) kokoti a h... nepatří do slovníku slušného člověka a to bude třeba náš příští ministr financí...Ale uvidíme,třeba bude i něco dobrého. Ale co ten inzerát autora ?,zdá se Vám vtipný? Vám asi také ne-zesměšňovat rodinu není fér...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 13:09:04)
Odpovědět
Vy jste možná mnohem tolerantnější než já. Já kromě vulgárních výrazů považuji za neslušné i osobní útoky, nedodržení daného slova, podrazy a jiné oblíbené projevy našich politiků. A věřím, že teď si jich "užijeme" mnohem méně, když vysokou politiku opouštějí pánové Paroubek (snad...) a Topolánek (už se stalo).
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(onďa, 31.5.2010 13:23:28)
Odpovědět
ano,jsem tolerantní.Ale to,co toleruji tady,na portále,kde drsná slova nejsou míněna jako urážky,ale popichování a docela mne pobaví zleva i zprava,netoleruji u představitelů státu.Tam to nepatří. ...Ale to nám ukáže čas..mějte se..
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(dr., 1.6.2010 6:43:53)
Odpovědět
Nevim, proc vytvarite jinou normu pro slusnost na Internetu a v zivote. Slusnost je nedelitelna, bud ji clovek ma a chova se podle ni, at je na fotbale, Internetu nebo v opere, anebo ji nema.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(dr., 1.6.2010 7:08:57)
Odpovědět
Samozrejme. CSSD se mravne nikdy nechovala, ale naopak povysila lzi, korupci a defraudace verejnych penez na hlavni metody sve politiky. Je prijemne videt, ze narod po letech duverivosti jejich nemravnost precejen odmitnul. :)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Tatík, 31.5.2010 16:51:33)
Odpovědět
Suny,od koho tu slušnost čekáš?Od Nečase,Kalouska?Nebud naivní.Aby to nebylo horší.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(mm, 31.5.2010 16:25:38)
Odpovědět
Výsledek voleb dává naději, že se cesta směrem k Řecku a Španělsku zastaví a začne se pomalu otáčet. A to je šance. Ani ODS ani TOP nejsou úplně pravicové, ale alespoň se hlásí k odpovědnosti nedělat další zbytečné dluhy a v tom vidím pokrok a opak toho, co nám tady vykřikoval Paroubek. VV je prazvláštní konglomerát, který je nečitelný a Radek John ještě nepochopil, že není moderátorem TV šou, ale předsedou, kterou 10% voličů pověřilo správou věcí veřejných.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(AZ, 31.5.2010 8:26:42)
Odpovědět
Je po volbách a doufám že si z nich vezmou politici poučení.Není možno se povyšovat nad občany jelikož občané nestojí o papaláše,kteří prosazují skrytě kult osobnosti.Od občanů to byl mírně vztyčený prst ,který naznačil politikům ,že se rodíme všicni s holým zadkem a jsme všichni smrtelní.Páni politici byli jste zvoleni občany a snažte se dodržovat slib,který dáte - budete rozhodovat dle svého nejlepšího svědomí a ne dle stranických příkazů. Nezneužívejte svoji imunitu,kterou dostanete a omezte si ji. Pokud bude pravicová vláda prosím nezapomeňte na prosté občany tohoto státu ochraňujte a zajistěte jejich ochranu před mocnými, nedovolte jejich ponižování ,zneužívání atd.. Zajistěte jejich ochranu před zvůlí úřadů,před nepřiměřenými exekucemi,před vítězícím hazardem/a tím zadlužení/ a před prodejci drog.Nedovolte zneužívání pravomocí veřejných činitelů... Politické strany žádám ,aby provedli očistu vedení stran/zejména ČSSD/a změnili rétoriku vzájemného obviňování v politiku státotvornou. Jste tu díky občanům a dle toho jednejte.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(pametnik, 31.5.2010 19:09:10)
Odpovědět
Mas naprostou pravdu tak by to melo byt..
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 8:47:20)
Odpovědět
Přiznám se, před volbami jsem byl totální skeptik a nevěřil, že to „nějak“ dopadne. Možná to byl také důvod, proč jsem se začal zapojovat do diskuzí na tomto webu. Ale Češi neskutečně příjemně překvapili. Nejenže volby vyhrál rozum nad nemožnými, často sprostými kecy, politici všech stran dostali jasný vzkaz. Něco, v co jsem ani nedoufal. Žádné korýtko není jisté…
Do sněmovny míří lidi z 18., 25., 36-tého místa kandidátky a spousta ostřílených zakořenělých politiků jde od válu. Mnozí ani nechápou proč a je jedno o jakou stranu jde. A to je ono, to je podle mého ten nejlepší výsledek, který tyto volby mohly přinést. Když k tomu přičteme solidní řádku rezignací, tak i ti nejostřílenější politici, kteří toto zemětřesení ustáli, musí pochopit, že oni jsou tady pro nás, ne my pro ně.
Bude nás to sice něco stát, ale bude líp.
P.S. A mimochodem, klientem té záložny bych tedy opravdu být nechtěl…
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(GWF, 31.5.2010 9:45:08)
Odpovědět
Přesně tak to vidím i já. Mám prostě radost, že to takhle dopadlo. Samozřejmě, že se to všechno ještě zkomplikuje a problémy budou, ale už u toho nebude panděro s tou svou bandou. Štěkat sice budou, ale vzal je čert. A hlavně - bolševik je konečně v hajzlu !
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 2:48:19)
Odpovědět
přesně, teprve nyní bolševik končí
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 11:38:26)
Odpovědět
:-) Taky jsem příjemně překvapená a spokojená s výsledkem. Moji favorité sice nezískali tolik hlasů, kolik jsem jim přála, ale i tak mám z těchto voleb radost. Myslím, že jsme dali najevo, že nejsme zas takové ovce:-)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 13:09:41)
Odpovědět
Hello, Sunny. Tak sympaticky optimistický a prosluněný pohled na svět nelze než závidět. Jak jsem přiznal, já byl skeptik. O to příjemnější byl sobotní večer :-).
A pravda, Svobodní si zasloužili víc…
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 13:38:28)
Odpovědět
:-) Zdravím, Stallkere. Pro mě byla sobota všeobecně nádherný a povedený den. Byli jsme pohromadě celá rodina, po dlouhé době víkendový den, kdy jsme neměli nějakou práci... K volbám jsem si odskočila už v pátek a pak už jsem si jen říkala "ať to dopadne nejlíp, jak může..." Ale přiznám se, že jsem taky byla skepticky naladěná - je to pár týdnů zpátky.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 13:41:36)
Odpovědět
...ještě k těm Svobodným: neházím flintu do obilí a vím, že jejich čas teprve přijde. Mají vynikající program a věřím, že se jim podaří dostat ho na veřejnost.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 14:09:59)
Odpovědět
:-)... Takže to už vlastně chybí jenom jedna maličkost. Aby na Islandu vypnuli sopky, ať přestane pršet a začne zase normálně slunit svítíčko…
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 14:20:48)
Odpovědět
Co se týče počasí, taky bych si ráda užila slunka:-) Na druhou stranu je fakt, že neexistuje hezké ani ošklivé počasí. Existuje jen počasí a naše individuální reakce na něj. Počasí v žádném případě ovlivnit nemůžu, ale to jak na něj zareaguji, je vždycky moje volba:-) No, možná je to pitomost, ale já si takhle pomáhám z různých patálií - nejen z deště a sopky.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(dr., 1.6.2010 6:49:41)
Odpovědět
rekl bych, ze hlavni je pozitivni pristup k zivotu a laska k lidem. Co mohu, snazim se v souladu s temito principy ovlivnit, co ovlivnit nemohu, s tim se vnitrne smirim. Je to dobra cesta nejen k lidem, ale i ke vlastnimu zdravi a stesti.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 14:32:32)
Odpovědět
- ano volby vyhrál rozum. Třeba mladí středosškoláci a vyskoškoláci převážně volili ty strany, které jim slibují místo školství zdarma poplatky za studium - jsou proti sobě, naprosto bl.bí. Paroubek si měl jako poradce místo Američanů a Tvrdíka vzít spíše psychiatra.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 15:19:18)
Odpovědět
Možná jste tak úplně motivační systém školného nepochopil. Oni zřejmě ano.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 17:04:44)
Odpovědět
Dobře jim tak. Ať potom nestávkují a drží pusu.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Jana Ch., 31.5.2010 8:50:10)
Odpovědět
Jsem velice spokojená jak dopadly volby. Velice mě potěšilo, že náš národ není hloupý, že se nedal ukecat populistickými vzkazy pana Paroubka a spol. O to více si vážím lidí, kteří jsou v důchodu a neskočili na slib 13 důchodu. Mnohem víc než tuto almužnu jim jde o to. aby nakonec neskončili o žebrácké holi a taky o to, aby jejich vnuci nemuseli splácet dluhy svých rodičů. Rozum zvítězil a to je nejdůležitější.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 14:40:09)
Odpovědět
A ta vážnost důchodců, kteří volili pravici se týká jen těch co mají důchody nad 15-20 tis. těm Ustavní soud a ODS slíbila že je jim třeba zdvojnásobí - a pito.mcům s důchody kolem 10 tis. bude muset být nutně 1-2 tis. odebráno. A tito chudáci důchodci kterých je 100x více než těch bohatých - pokud volili ODS nebo TOP tak jsou případ pro psychiatra, stejně jak vysokoškoláků kterým ODS a TOP slibuje že budou za studium platit školné.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 31.5.2010 15:05:00)
Odpovědět
hele, už je po volbách, za to už ti dimun nic nedá, a to je ta lepší varianta, ta druhá možnost, že se ti takové myšlenky opravdu honí kebulí, tak to je na toho psychiatra
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 31.5.2010 19:22:37)
Odpovědět
hele, bergu, zato ty jsi zůstal na výplatní pásce Zjančeného Vršku, CO? :-)))

takže se snaž dál, snad ti i něco přidájí, oslíku :-)))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 1:22:33)
Odpovědět
ferdyšu, trochu invence, to je přece trapné, napsat to samé jen v opačném gardu, dej tam nějaké hnojníky a jsme doma
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Beroun, 1.6.2010 7:03:26)
Odpovědět
Jak uz jsem tady zminil, myslel jsem si, ze ferda je lhar placeny lihacem. Posledni udalosti ale vysvetlily, ze je skutecne tak primitivni.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 1.6.2010 15:40:01)
Odpovědět
pro "Beroun" no aspoň vidíš, že jsi se pletl před tím, pleteš se i teď a je jasné ,že se plést ve svých myšlenkách budeš i v budoucnu ! :-)))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 15:21:39)
Odpovědět
Nezlobte se, já nemám v úmyslu urážet. Ale mám dojem, že jste nepochopil ani ty důchody….
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 17:11:33)
Odpovědět
Nemusím nic chápat - vidím to od nástupu Topolánka na důchodové složence a četl jsem rozhodnutí Ústavního soudu o nespravedlnosti současného výpočtu důchodů a podporu ODS. V kombinaci s tím, že celkově nelze důchody zvyšovat a při znalosti matematiky mi nic jiného nemůže vyjít že většina důchodců na vítězství pravice silně prodělá. Stačí že znám matematiku a program ODS a TOP a složení ÚS a chápu že nic nechápete Vy.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 18:55:10)
Odpovědět
Inu, když nic nechápu, nechme se překvapit...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 1:46:50)
Odpovědět
no teda, důchodce, kterému asi snížili důchod, napadá mně jedině, nejsi falešný důchodce? ale ten by snad byl ostatními utlučen holemi? jinak mě už napadá jen, pane sova, nazvat vás lhářem, protože, komu byl snížen důchod? důchod je vypočten a potom valorizován dle podmínek stanovených zákonem (ten neuvádí 13.důchod, to byl pokus o úplatek za hlas) a ten plnili dokonce i socani, i když jednou jim ta valorizace trvala trochu déle, těm pečovatelům o blaho důchodců
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 1.6.2010 7:07:54)
Odpovědět
Jednak pravice ještě nenastoupila. Jednak se důchody 2 roky nezvyšovaly - ale zvyšovaly se nájmy, dlouhodobě cena plynu, elektřiny . takže se důchod relativně snížil již tak. Pak jsem zvědav jak budou mít důchodci soudci a pod. nyní s platem 60 -100 tis. důchody 40 tis. - z čeho je stát vezme když důchody zvedat nebude?
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 1.6.2010 8:09:11)
Odpovědět
Důchody se valorizovaly naposledy na začátku r. 2009. Ať počítám, jak počítám...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 1.6.2010 7:10:25)
Odpovědět
Jo a Bergu pořiďte si brýle na čtení, nikde jsem nenapsal že mi nebo někomu jinému byl důchod snížen.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 11:29:37)
Odpovědět
takže větu, kde píšete o topolánkovi a své důchodové složence(že to na ní vidíte, tu hrůzu) mám chápat jak? jinak platí, co jsem napsal - jediná vláda, která se opozdila s valorizací důchodu byla socanská někdy před 5-ti roky, asi měli moc jiných starostí o důchodce
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 2.6.2010 7:20:04)
Odpovědět
Věty chápejte tak jak jsou napsané, bez nějaké hrůzy. Procento inflace nemusí být totožné s rychlostí růstu nájmů, cen energií - chudší důchodce má spotřební koš trochu jiný než člověk s průměrným platem, platí např. navíc třeba léky ap.. Ale řekněme že máte pro nedávnou minulost pravdu - ale další pravicová budoucnost je pro většinu důchodců asi katastrofa.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(zdravý důchodce, 1.6.2010 18:12:56)
Odpovědět
bergu,důchody se přímo nesnížily,ale nepřímo se snížily o poplatky ve zdravotnictví a j.daně.Zdravotnictví připravilo důchodce o třetinu důchodů.Těch nemocných je 80 procent.Ti co jsou dnes ještě zdraví nemusí být zítra.Zivotní úroven důchodců u nás je nejhorší z EU.Ten který si nepřivydělá se ani omylem nedostane na dovolenou do zahraničí.I když jsou otevřené hranice.Vyjimka je ,bohaté rodiny z privatizace atd....
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 23:33:37)
Odpovědět
počítáte i důchodce z rumunska? nebo jen z německa? co to je za demagogie, jste v česku máte český důchod, na něho jste si vydělal a ten máte zaručen zákonem bez ohledu na nějakého puchejře, který "bojuje za váš důchod"
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Daniel Makay, 31.5.2010 9:21:31)
Odpovědět
Jako křesťan a konzervativec chci zdělit zde diskutujícím i K. Křížovi, že bych se až tak moc neradoval.
Nikdo nezná recept na to jak zastavit zadlužování a mám vážné obavy, že zadlužování se nebude řešit snižováním státních výdajů v těch oblastech, kde finance nejvíce utíkají. Ono to neumožňuje již to, že jsme členy EU a 90% legislativy nám diktuje kriptokomunistický Brusel. Takže úspory se budou relaizovat na úkor běžného občana, podnikatele a zaměstnance. Pseoudopravičák Nečas ani Kalousek nejsou zárukou ničeho pozitivního. Jsou to nemorální bezcharakterní figurky, kterým není radno nic věřit. Co se týče VV za vše hovoří to, že programově se hlásí k EU a podporují adopci dětí hohmosexuálními sodomity. Přeji vám všem brzké vystřízlivění.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(bery, 31.5.2010 9:53:20)
Odpovědět
Danieli, jakákoliv varianta je lepší, než Paroubek. A už to stojí za trochu té radosti. Je jasné, že to nepůjde, jak by jsme si to všichni přáli, ale jednou tady ten bordel musí skončit..
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Důchodkyně, 31.5.2010 17:00:23)
Odpovědět
bery,paráda!!!!!Paroubek je pryč,tak ted se budem mít jako v ráji.Už se na to těším.Konečně se mě zvedne důchod,slevní energie a já jako důchodkyně této vítězné země pojedu konečně na dovolenou těmi otevřenými hranicemi.Za Paroubka se mi to nepovedlo.Uz se těším!!!!!!Hurá !!!!!!Cekala jsem na to 20 let.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 17:26:23)
Odpovědět
Milá důchodkyně, raději si nacvičte fígle jak napálit exekutora nebo ukecat a ukřičet úřednice na sociálce.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Důchodkyně, 1.6.2010 18:19:57)
Odpovědět
Sova,překvapuje mě váš názor.Vždyt přece za všechno mohl Paroubek.Je pryč,tak to to pojede.Už se těším.Nebo Paroubek za všechno bude moci i po 20 letech,tak jak za to mohli stále 40 let vládnoucí komunisti.Aspon to bude mít Nečas s Kalouskem na koho svést.A půjde to stále dokola.Obávám se že k horšímu.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(frantisek zajicek, 31.5.2010 19:28:32)
Odpovědět
Ferdo,zdravim.Neveril jsem tomu,ze by jsi nam nadobro zmizel ze scenare.I kdyz jsem na jine strane politickeho spektra,rad Te ctu.Pouzivas fakta,cehoz si cenim a na tomto portalu jsme si na Tebe uz zvykli.Doufam,ze slzy uz oschly,FZ
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 31.5.2010 19:47:35)
Odpovědět
...Zdravím Tě, Františku :-))) děkuji za poklonu, od Tebe si ji opravdu vážím a potěšila mne:-))
slzy? hmm, ty nebyly, člověk musí umět snést i porážku ve stoje,a hlavně se z ní poučit, protože je to právě ona, která dává sílu příště být úspěšnějším....:-)))

a k tomu, že stojíme každý na jiné straně....možná by jsi byl docela hodně překvapen, na kolik věcí bychom našli společný pohled....

nepopírám, že jsem dříve svým názorem doleva, ale chci ve svém životě poslouchat nejen rozum , ale i své srdce.........

ps. mnohým to nedochází a žijí jakoby to vše mělo končit jen tím, že někdy odejdeme z tohoto světa.......

ps II: Buď zdráv a mnoho slunečných dnů ve Tvé mysli, Ti přeje ferda :-))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sunny, 31.5.2010 11:43:35)
Odpovědět
Danieli, samozřejmě, že ideální to není. Ale to se dá říct úplně o všem. Buďme vděčni alespoň za tento pokrok a věřme v další dobré věci. Jsem si jistá, že přijdou:-)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Chytrakzhospody, 31.5.2010 9:42:58)
Odpovědět
Mno bankéři ve Fio nemusí být Pyrhovým vítězstvím Jyrky znepokojeni. Lihový dům má určitě větší cenu než úvěr i s úroky. Já za chvíli budu taky socan. Můj pradědek Jirka prohrál v kartách grunt, Jyrka zase ve volbách Liháč. tak mě socani mezi sebe určitě vezmou. Tak jedinej, kdo na tom vedle FIO vydělá, bude realitka, která Liháč ve frcu bouchne
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(helštyn, 31.5.2010 11:29:56)
Odpovědět
Pane Kříž hezky jste mně pobavil a ten seznamovací inzerát,mně od srdce rozesmál!! Díky! Konečně tu bude normální slušný stát!
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Davidan, 31.5.2010 12:33:28)
Odpovědět
Tak, vážení, pokud jste doonanovali, nad faktem, že v ČR bude vládnout pravice, bez omezování opozicí, můžete mi někdo z vás vysvětlit, proč by se tento stát, měl zázračným mávnutím kouzelného proutku, zvaného volby změnit, jak tu někdo píše v "normální, slušný, nezadlužený", nebo kýho výra ještě?
Co se změnilo? U vesla bude zase ODS, u vesla bude Kalousek a Schwarzenbeg, tedy ti, jejichž hlavní zásluhou je srab, ve kterém se nacházíme?
Vaše kecy, jak ČSSD zadlužila tuto republiku, může brát vážně, jen malé dítě.
Reformy, které nastanou, zprivatizují vaše(naše) povinné odvody státu a budou jen proti lidem, tzn. i proti vám, kteří si tu mnete ruce, jak jste to socanům nandali. Otázka je nakolik jste to nandali sami sobě, budete-li vůbec to vítězství ufinancovat z tenčících se peněženek a kont.
Mnoho zdaru.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(pavjan, 31.5.2010 13:09:20)
Odpovědět
Na to je jednoduchá odpověď: půjde to pomalu, protože ve sněmovně je ještě 82 "spravedlivých", kteří budou brzdit, jak to jen půjde.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 13:18:23)
Odpovědět
Pane Davidane, dočkejte času a uvidíte sám. Jak jsem řekl, největším přínosem letošních voleb není ani tak to, kdo vyhrál (přestože mě to těší), ale to, že každý soudný politik, který vidí dále, než čtyři roky dopředu musel pochopit, jak křehká jeho židle je. Přestože jsem ve svých názorech spíše pesimista, teď už věřím, že bude líp.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 13:21:35)
Odpovědět
Jo a abych nezapomněl, co se týče těch keců, jak ČSSD zadlužila republiku, podívejte se prosím na to, jak dokázala ČSSD zadlužit sama sebe jedinou stupidní předvolební kampaní a odpověď máte na stole…
Stačí otevřít oči.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 31.5.2010 14:35:28)
Odpovědět
on a otevřít oči? vždyť vidíte co tady pindá o dluhu, ani údajům MF kdo a kdy to nasekal nevěří a to že klaus pro nějakých 30 miliard zaváděl balíčky, zní směšně ve srovnání se sekyrama zemana a všech dalších budovatelů socíku, no nechtělo se jim šetřit tenkrát, budou teď
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Davidan, 31.5.2010 16:07:32)
Odpovědět
Ono stačí podívat se údajů ČSÚ a je jasno. To, že se za vlád ČSSD dostaly na světlo všichni kostlivci schovaní v Konzolidační agentuře, bankách atd... a byly nakonec zaplaceny právě socialisty, přestože jim nepatřily, si málokdo uvědomuje.
To, že se ČSSD zadlužila při těchto volbách není žádný argument o její rozhazovačni, ODS učinila totéž, ale to je pod vaše rozlišovací schopnosti, jak vidím.
Jen pro informaci, nikdy jsem nebyl volič, ani příznivec ČSSD, jenom jste mně štvete, jak tady do nich šijete hlava nehlava i když jsou to kolikrát naprosté idiotismy. Totéž platí o Paroubkovi, který vám nakonec ukázal, jak se chová chlap.
Přesto platí, co jsem psal. Doufám, že finančně utáhnete(me), co nám tihle nové strany se starými politiky naloží. Obávám se, že na mnohé, to bude příliš.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 16:33:13)
Odpovědět
No vidíte, já taky nikdy nebyl volič ČSSD, přestože mi myšlenka sociální soudržnosti není cizí. A bohužel trvám na svém, že současná nebo lépe řečeno ta předvolební socdem. (jelikož se to viditelně zlepšuje), nemá s původní sociálnědemokratickou myšlenkou vůbec nic společného. A co se týče Paroubka, máte velmi krátkou paměť pane. To co předvedl na závěr, bylo JEDINÉ alespoň trochu chlapské gesto, kterého se za svou kariéru dopustil. Těch nechlapských gest by bylo na celou knihu…
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Beroun, 1.6.2010 12:58:48)
Odpovědět
To JEDINE chlapske gesto mu nejspis napsali americti poradci jako vystupni alternativu. Jeho charakteru to neni vlastni ani naznakem.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 1.6.2010 13:28:17)
Odpovědět
Čerstvé informace, že prý už toho jediného chlapského gesta lituje... Co na plat, toho se jen tak nezbavíme.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Beroun, 3.6.2010 1:22:00)
Odpovědět
Bohuzel. Byl to jen zbabely utek pred nasledky jeho nechutnych cinu a devastace moralky a cti, ktere zpusobil. Zrejme doufa, ze az ostatni 'vyzobou' plody zla, ktere vsude zasel a jeho vina bude zapomenuta, ze se s gloriolou nevinnosti navrati.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 17:18:33)
Odpovědět
S rozhazovačností ČSSD máte dosud pravdu, snad se konečně poučí. Z vedení by měl odejít i ten kdo za rozazovačnost za Grosse a Paroubka odpovídal - Bohuslav Dluhoslav Sobotka. Šéfem ČSSD by měl být Jaroslav Foldyna.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 19:02:14)
Odpovědět
Tak v tom s Vámi souhlasím. S p. Foldynou v čele by byla ČSSD velmi silným oponentem... Je pouze otázkou, zda má čestný člověk v současné socdem. šanci uspět.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 31.5.2010 19:34:32)
Odpovědět
Pavjane, Pavjane, ty jsi asi velitel všech kreténů na světě a tvůj děda jim dělal ředitele, copak nic nevíš o tom , jak to funguje, když máš většinu? a nebo se pořád jen jistíte, že své neůspěchy chcete svalovat na druhé, jak jsme to viděli doposud???:-))

ps. dej si pár facek a sedni si do kouta. páč aktivní blb jako jsi ty, je po povodních hned na druhém místě :-))))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 2:02:41)
Odpovědět
a to FZ napsal, že prý uvádíš fakta, no názorná ukázka, na úplně korektní příspěvek pavjana, příspěvek plný slušných faktů ferdyša, jj prostě socánci
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 1.6.2010 12:16:53)
Odpovědět
...jo,jo, na hrubý pytel, hrubá záplata :-)))

na tebe, "bergu" jedině zdatný deratizér :-))

ps. hoď se do klídku, vždyť je již po volbách....pochopím to jen v tom případě, že chceš ze Zjančeného vršku nějaké prémie !:-)))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 23:44:48)
Odpovědět
takže ferdyšu, pavjan byl ten hrubý pytel? a ty jen ta záplata? no spíš jsi socan se všemi vlastnostmi v tom slově obsaženém
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(alois, 31.5.2010 15:22:10)
Odpovědět
Vážený pane, neděste se. V ČR žádná pravice vládnout zatím nebude. ODS, TOP09 a zejména VV jsou stále ještě hezký kus nalevo i od např. britských Labouristů. Žádný pravičák by také nebyl schopen takového bezbřehého eurofilství, které předvádí všechny tři zmíněné strany.
To, že na p*del dostala extrémní levice KSŠSD mě ovšem velmi těší.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(onďa, 31.5.2010 15:23:09)
Odpovědět
dobrý den,p.Davidane- já si myslím,že je i pár plusu na výsledku.. Takový odchod p.Béma přínos pro Pražany,odchod p.Paroubka pro všechny vpravo i některé na levici/já ho měla ráda i přez chyby) a odchod p.Langra potěšil skoro všechny. Vláda,složená z těch 3 stran se tak do roka rozhádá .To nadšení z současného výsledku vystřídá tvrdá realita.Ve vedení ČSSD bude p.Sobotka nebo p.Hašek výbornou variantou.A změna ČSSD jenom prospěje.

a tady zase prší...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(dr., 1.6.2010 6:34:57)
Odpovědět
Sobotka dokazuje, ze oproti Paroubkovi neni zadnou zmenou. Roky patolizalstvi ke kmotrovi z neho udelaly stejneho darebaka, jako Paroubek. Nezna jiny princip, nez negativni, ze vseho mu nakonec vyjde jen plivnuti, nikdy nic pozitivniho nevymyslel, ani nenabidnul. A to je spatna varianta pro vsechny, at uz uvnitr CSSD nebo mimo ni.

V CSSD je vetsina clenu s komunistickou minulosti. Nelze se divit, ze svet vidi jako boj proti nekomu, misto jako poctivou praci pro neco, v tomto pripade pro rozvoj nasi vlasti. A to je duvod, proc je v zajmu nas vsech oranzovou mafii v jeji soucsne nezmenene podobe odmitat. Paroubkuv zly duch se stale vznasi nad oranzovymi vodami...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(marko, 1.6.2010 8:08:24)
Odpovědět
Výborně, dr, naprosto výstižně řečeno!
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(karelm, 31.5.2010 15:02:25)
Odpovědět
Vraťe nám Jirku.Z koho si teď budem utahovat?Koho budeme zesměšňovat?Kdo nás bude strašit.Vraťe nám nepřítele.To bude 4 roky nuda.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 31.5.2010 23:25:46)
Odpovědět
pro "karelm" - nám bylo po Tupohlavovi také docela smutno.....,asi víš jak nám bylo, co ??? :-))))

Museli jsme si chvilku počkat, a vyplatilo se !!! už tu není jen jeden kašpar, ale hned tři! = K+P+R :-)))

ps. jedno asi tuším již nyní, tu naší "Českou trojku" nám budou zavidět i Švédové....:-)))

ps. č. II- trošku mne zamrazilo, když jsem vedle Johna na tiskovce viděl " MEGA DINOSAURA ze zatuchlého močálu- ZIELINCE !!! to byla snad šalba a klam, ne????
chci tomu věřit, že jsem jen španě viděl :-)))

/ale co když jsem viděl dobře !!!???:-(((
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Beroun986250, 1.6.2010 6:38:00)
Odpovědět
Mne Paroubek, ktery tezce poskodil moralku ceske spolecnosti, nechybi. Rad budu radeji premyslet, jak problemy resit, nez jak odstranit zlocince, kteri reseni pro vlastni prospech sabotuji. :))
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 16:19:51)
Odpovědět
Si tak matně vzpomínám, jak pan Paroubek před pár dny řekl o Kalouskovi a TOP09, že oni zas nejsou tak bohatá nevěsta, aby si mohli diktovat podmínky, s kým budou a s kým ne…
A ejhle, ono se ukázalo, že nevěsta je bohatá docela dost, jenom toho ženicha nikdo nechce…
A na druhou stranu, Sobotka docela boduje. Zatímco ostatní zalezli do ulit, on jediný zvedl hlavu a snaží se od prvního dne znovu poskládat alespoň část toho, co se jiným podařilo rozbořit. Člověka poznáte podle toho, jak se chová, když je dole, ne podle toho, jaký je, když je nahoře. A on maká i když musí vědět, že nemá šanci. Ať je jaký je, klobouk dolů.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(mm, 31.5.2010 16:43:52)
Odpovědět
Jenomže Sobotka nebyl slušný, když žel nahoru a když je dole, je slušnost na prd, protože lživě obvinil a pourážel všechny politické protivní,vůbec nezůstal pozadu za Paroubkem. Dnes by se chtěl se stejnými lidmi domlouvat a klást si podmínky? Když odstoupil Paroubek tak Sobotka vyzýval Nečase k odstoupení, když prohrál volby. Takže vy ho považujete za slušného? Pak jste neslušný vy.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Stallker, 31.5.2010 19:15:38)
Odpovědět
Neslušný občas jsem, hlavně za volantem, ale o tom ode mne nebyla řeč, jen tak mimochodem. Chtěl jsem tím jen říct, že i když p. Sobotka má, řekl bych jisté problémy s matematikou velkých čísel, projevil se jako člověk, který umí zvednout hlavu i když je všechno v pr...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(douglas, 1.6.2010 12:16:05)
Odpovědět
mm, naprosto souhlasím, Sobotka je jenom klon Paroubka. A že chce jednat s ostatními, no ono mu nic jiného nezbývá i když ví, že o ně nikdo nestojí. Paroubek to tak pohnojil, že Čssd je tam , kde je ....
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(ferda, 31.5.2010 19:58:26)
Odpovědět
Stallkere, Stalkere, docela jsi mne příjemně překvapil, je to možná první hodnocení,které vnímám od vás hnojo....., ne už ne ...:-))/prozatím? :-))/ od vás na jiné straně politického spektra, jako objektivní....:-)))
docela si o tobě pozměnuji svůj názor :-)))

ps. já vím, na to ti pramálo záleží.... ale chtěl jsem ti to povědět :-))

ahoj:-)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(dr., 1.6.2010 7:00:30)
Odpovědět
Bohuzel se panu Sobotkovi nedari prekrocit stin paroubkovskeho negativismu. Zrejme neni pro neho snadne se po letech najednou zacit chovat normalne a pozitivne.
.
Cloveka poznate podle toho, jak se chova v extremnich siatuacich - t.j. "dole" i "nahore". Neni to tak davno, co jsem se ocitnul ve viru valky, protoze mi tak velela moje cest a zodpovednost k lidem. Tato zkusenost byla velmi poucna, nebot zcela tvrde odhalila, jaky kdo doopravdy je. Podobnou zkusenosti mam i s uspechem, ktery slabsi povahy take moralne neunesou...
.
Rekl bych, ze by se mel clovek vest (sam sebe) k tomu, aby se drzel svych mravnich principu bez ohledu na okoli. Pak muze byt "nahore" nebo "dole" a nic se pro nej vlastne nezmeni.. :)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(mm, 31.5.2010 16:37:50)
Odpovědět
Pane Kříži, ještě si myslíte, že na Paroubka čeká místo v Bruselu? Na jeho místě bych se obávala, že ho čeká místo na Borech nebo V Ruzyni až dojde na inventuru jeho skutků Na rubáši toho má až dost. Myslíte, že má nějaké přátele? Mám za to, že i Krampol přišel o svou pokladničku a Jandák se budou snažit zachránit si vlastní kůži. Rath je podle mně po odchodu Paroubka pro Lidový dům nežádoucí osoba a poslanecká imunita mu může prodloužit politický život.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 2:14:08)
Odpovědět
na bory né, tihle potulní kolotočáři se dokáží obratně protlouct životem a puchejř ještě všem ukáže
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Ferdinand, 31.5.2010 16:48:23)
Odpovědět
Vítěz Paroubek odešel s grácií a poražený Nečas se střese na funkci.Byl to zážitek dívat se v televizi na říčného Nečase jak se tetelí z výsledků voleb a jak už rozděluje funkce.Je ubohý.Lidé ho nechtějí o n to neví.Pravice vyhrála podrazem připraveným Kalouskem,knížetem.udělali odnož a rozprášili lidovce,aby se mohli posčítat a znemožnit CSSD vládnout.Je to manipulace a nesportovní jednání.Lidé naletěli jako vždy.Hlavně mladí.Kalousek nám to sečte!.Tyto volby byl podvod od vzniku TOP připravovaný.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Sova, 31.5.2010 17:40:29)
Odpovědět
Ferdinande, jednička plus. Jen dodatek - pravice se na rozdělení zákulisně dohodla aby měla výhodu, a levice se dělením zničila (pomsta Zemana, ztráta levicových a středových euroskeptiků od eurohujerů ČSSD, ztráta voličů za podbízivou politiku vůči nepřizpusobivým, nevhodná hra s Romskou kartou ve volbách, pasivita a nesmysly v ekologické oblasti (podpora biopaliv, fotovoltaik) ...)
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Jeeves, 31.5.2010 18:08:33)
Odpovědět
Hezké! Obrovská jednička a pusa k tomu! Jen si to hoši analyzujte a nezapomeńte obviňovat všechny kolem. Že vám to zabil především Paroubek (s chotí), to vás nesmí ani napadnout!
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 2:31:24)
Odpovědět
ta grácie puchejře, to bylo nádherné, naposledy jsem takovou grácii viděl u štěpána, taky pěkné :-) jj jste furt stejní
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(berg, 1.6.2010 2:44:24)
Odpovědět
když se sečtou hlasy pro levičáky a pro pravičáky, tak pořád prohráváte, jak v roce 2006 tak nyní, brečíte, jak je sosánkům ubližováno a přitom jen jednáte podle hesla "čím hůř tím líp"
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(dita, 1.6.2010 16:40:43)
Odpovědět
Ferdinande, máš to trochu v hlavince pomotaný. Ten hlavní aktér byl Paroubek, který se třepal na vítězství jak se říká:,,jako slípka na sopel",ale svým buranstvím a lhaním to dotáhl tam , kde je...
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Beroun, 1.6.2010 6:25:24)
Odpovědět
Ted, kdyz padla klika zlocincu, pro ktere je koryto hlavni metou jejich zivota, ktere nevahaji obetovat cokoli ze zajmu nasi vlasti i jejich obcanu, muzeme zacit napravovat devastaci, kterou oranova mafie na nasem narodu zpusobila.

Uvedomme si, ze nam zadarmo nikdo nic neda, co si sami nevytvorime vlastni praci, nebudeme mit. V soutezi se svetem se musime snazit prosadit umem, vynalezavosti, kvalitou a srovnatelnou intenzitou prace. Zadni peceni hlubi do ust zdarma letat nebudou, jen taci, ktere si sami ulovime nebo vypestujeme.

Pohybuji se ve svete uz hezkych par let a verim, ze cesky narod ma ptencial uspet. Je ho jen potreba vyuzit a odmitnout ty, kteri pro vlastni prospech se narod snazi rozestvavat a prekrucovat hodnoty. Musime zacit ocenovat a vazit si dobre prace, vysoke kvality a nasazeni, tvurcich schopnosti a jejich vyuziti. Nesmi uz platit levicove "co muzes urvi, co nemuzes, zkur.." nebo "kdo nekrade, okrada rodinu" atd. Historie ukazala, ze tyto zrudne levicove principy vedou do pekel...

Tak hezky a slunecny den, pratele!
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(Karla, 1.6.2010 11:21:52)
Odpovědět
Vážení, neradujme se předčasně. ČSSD bude zdržovat sestavení vlády a Věci veřejné mají sklon k vydírání, jako měli Zelení. VV nejde o náš stát, ale o byznys. Těm voliči naletěli.
Re: Paroubkova ČSSD: Jak utrpět epochální volební vítězství
(press, 2.6.2010 8:46:58)
Odpovědět
Ale ze všeho nejdůležitější je, že je Paroubek mimo mísu...jeho ambice na premiéra a prezidenta jsou v nenávratnu. A to je pro nás jeďině dobře !!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama