reklama
reklama

Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů

Autor: LP | Publikováno: 30.5.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Petr Nečas zvládnul volby dobře. Za vítězem voleb ČSSD zaostala ODS pouze o dvě procenta a jen o tři poslanecké mandáty. Pozice Nečase, který ustál pokus o puč ze strany kmotrů, se teď jenom posílí.

Že chce stranu očistit od vlivu různých kmotrů a velrybářů, dal najevo již výběrem osob z ODS, které se setkaly v Klánovicích. První vlaštovkou je nezvolené „Íčko“ Langer. Další by však měly následovat. Nečas by měl tedy co nejdříve zajistit, aby byl svolán volební kongres ODS, který by ho zvolil předsedou a převolil vedení strany, aby měl za sebou loajální místopředsedy a výkonnou radu.

Vítězství Nečase není tedy důležité pouze ohledně sestavování vlády, ale i kvůli očistě ODS. Nebezpečím je, že za pravděpodobnými koaličními partnery TOP 09 a Věcmi veřejnými stojí podle informací médií lobbistické podnikatelské zájmy pánů Bárty, Janouška či Hávy.

Nečas by se měl snažit udržet pro ODS klíčové posty ministra zahraničí a financí. O ně se budou jistě ale také ucházet Karel Schwarzenberg a Miroslav Kalousek. Nečas by se měl pokusit udržet minimálně jeden rezort, a to zamini, protože eurofilní Kníže udělá na ministerstvu zahraničí větší paseku než Kalousek na financích, který je proti tomu, aby o rozpočtu rozhodoval Brusel a rovněž k euru má ve srovnání se socialisty výhrady. Bylo by dobré, aby v zahraniční politice vzniklo relativně „euroskeptické“ spojenectví ODS a britské Konzervativní strany Nečas-Cameron.

Nečasovi lze hodně vyčíst. Například jeho hlasování pro Lisabonskou smlouvu či pro antidiskriminační zákon, ale pokud chce ODS získat zpět alespoň část své důvěryhodnosti a aspoň trochu se vrátit ke klausovským kořenů, tak nyní lepší osobu nenajde.

Petr Nečas je inteligentní, vzdělaný a má konzervativní názory, pravda zas mnoho jich neprosadil.  Je však patrně nejlepší osobou, kterou může ODS a parlamentní pravice v současnosti nabídnout.  

reklama
4257 čtenářů | 57 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(ruda, 30.5.2010 4:48:59)
Odpovědět
Nečas řekl,že odstoupí,když nevyhraje nad ČSSD. A prohrál. Tak by se měl pochlapit.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(vvv, 30.5.2010 7:05:22)
Odpovědět
A kdepak máme vítězného Jyrku ?? Je vidět, že i ,,obyčejní lidé " už měli dost toho neustálého masírování od Čssd... A copak náš dopisovatel ferda, jak ten se s tím vypořádá ?
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Ferdův přítel, 30.5.2010 12:29:40)
Odpovědět
Ferda je čestný a moudrý muž,stejně jako jeho velký vzor Jirka z RaJe,takže se s tím vyrovná tak nějak po kolotočářsku.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(ferda, 31.5.2010 21:19:51)
Odpovědět
.....tak vám starým i novým hnojometníkům blahopřeji k utrpení pochybné výhry, která z dlouhodobého hlediska je vaše vlastní poprava :-))
myslím si, že neuběhne ani rok tohoto slepence, a budete ještě více ve vlastních exkrementech , než jste do nich zabředli před i během voleb...:-)) .....pravda totiž neklepe na dveře, ona prostě příjde! do teď jste ji jen znásilňovali a šlapali jste na ní....

Nyní je to přesne tak, jako se v Orwellově Farmě zvířat, zvířátka koukala okýnkem do hospody, kde tenkrát bohužel zasedli za společný stůl farmáři a čuňata...:-))
Nezapomeňme, že ten ponurý závěr Orwellova příběhu plyne z toho, že na začátku zvířátka po právu vyhnala zlého hospodáře, ale bohužel si na jeho místo zvolila prase.

ps. pane Nečasi ,černý Knížepáne, a potažmo Veřejný Radku, nuže zasedněte k tolik vytouženým korytům ale střezte se onoho mlaskání, které je pro vás tolik signifikantní....:-))))
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(mysak, 1.6.2010 20:33:52)
Odpovědět
necas?nebudte naivni.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Stallker, 30.5.2010 9:44:06)
Odpovědět
Pane rudo, Vám to přijde jako prohra? Ona jenom ODS dostala trošilinku méně hlasů, ale jinak vyhrála na celé čáře. Získat nejvíc hlasů a vyhrát nemusí být vždy totéž...
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(ferda, 31.5.2010 22:46:28)
Odpovědět
Stallkere, ODS dostala oproti minulým volbám něco kolem 800 000 tisíc hlasů méně....., zdá se ti to vážně, jak ty říkáš " o něco malinko méně..." ???

/ volby již skončily,už nemusíte tak sugestivně manipulovat....., i když je mi jasné, že kinetická energie vaši modročerné , veřejné manipulace ,má velký setrvačný potenciál .....
ps. říkáte, že "něco" se po těchto volbách změnilo k lepšímu, tak neváhejte, modroúderníci, a přidejte se k tomuto trendu také !!! :-)))
ps II : pamatujte na klasika, jenžto říká : ..."kdo chvilku stál, ten už stojí opodál...." :-))))
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(meda, 1.6.2010 20:39:34)
Odpovědět
ods nevyhrala:
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Pepan, 30.5.2010 10:11:31)
Odpovědět
Nešas stejně jak Paroubek nemohou za slabé výsledky svých stran - zdrbaly jim to americké volební agentury, kterým oba nasypali těžké doláče a nyní se jim chechtají. Jak může znát Emeričan povahu českého člověka?_
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěch, 30.5.2010 10:30:13)
Odpovědět
Ale Rudo, pravice vyhrála maximum.Volby prohrál Paroubek,volby prohráli socani.Je konec sociální damagogie,soiálních podvodů na občanech minimálně na celé volební období.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Robin, 31.5.2010 0:35:40)
Odpovědět
A od teďka se budou mít dobře všichni, nejen socky - všichni budou brát jak Nečasova sekretářka na min. soc. věcí měsíčně s odměnami 170 tis.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(já, 5.6.2010 3:17:41)
Odpovědět
to je hnus, já dělám 12ti hodinový směny, soboty, neděle, svátky, noční a denní a beru 11.000,- to je hnus, asi je lepší být milenkou někoho z ODS, http://www.justicnimafie.cz/, samej mafián
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(mysak, 23.6.2010 3:39:18)
Odpovědět
volbi vyhrala cssd ty blbe.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(ferda, 2.6.2010 15:51:14)
Odpovědět
Hrdina

Nečasovo slavné výroky....buď se na té funkci udělám nebo oddělám,či ,manželka dospěla k názoru,že to křeslo ministra vnitra nevezmu :-( svědčí o jeho kvalitách. Jeho přání stát se premiérem se zdá být poněkud komické.Pan Nečas by měl mít na paměti,že" stádo volů je silnější když je vede lev,než smečka lvů kterou vede vůl",jak praví klasik.Rek Nečas neví, že na cestě za vysokým cílem může skončit i na zdánlivě malé překážce.V případě p.Nečase stačí,když spadne z výšky svého ega na úroveň své statečnosti....:-)
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(jorkšír, 30.5.2010 6:45:47)
Odpovědět
Došlo na moje slova. Populistický Paroubek je nenávratně pryč,slušný a nekonfliktní Nečas má nakročeno do Strakovy akademie.
Ať už to vidí každý jak chce,je to skutečnost,a pro nás šance,že se dočkáme solidní správy státu i jeho financí.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(alfa27, 30.5.2010 7:40:32)
Odpovědět
Pravda,pravda.Trefil jste to.Sám jsem tomu nevěřil,doufal jsem jen, že s komančema neudělá většinu a i to byl podle mě optimismus.Je dobře,že jste to trefil,teď jen,aby to hoši nepodělali,protože na žádný pat ani těsnou většinu ve sněmovně se 4 roky vymlouvat nemohou.A další potěšující zprávy jsou,že Langrovi dali voliči stopku a "přizpůsobivým"lidovcům jakbysmet.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(press, 30.5.2010 7:53:23)
Odpovědět
Teď by měli provětrat to křídlo Ods v Praze...Bém, Jančík, atd...aby nabyli ztracenou důvěru !! Prosím, nezklamte důvěru voličů....
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Stallker, 30.5.2010 9:42:00)
Odpovědět
Taky jsem tomu moc nevěřil. Jen doufám, že pánové pochopili...
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěcha, 30.5.2010 10:11:33)
Odpovědět
Ano pane.Pravice má našlápnutý nový dobrý odrazový můstek,musí vše využít a jinak, než zatím pravice procovala.Nečasi je to na Vás. Bez jasného pojmenování všech dosavadních nešvárů a okamžité hmatatelné nápravy ke změně k lepšímu ale nedojde.Je to na Vás Nečasi.Přestaňte chválit Topolánka,Langra a další a rozhodně se od jejich práce distancujte.Jejich práce byla prokazatelně špatná.Ještě dnes večer musí začít pracovat pravice na jiných jasných základech.Působnost pravice Česka musí zapůsobit až v Bruselu,protože není OK ,že stále více ovládají Brusel populističtí socani.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Davidan, 30.5.2010 11:51:01)
Odpovědět
V čem spočívá Nečasova slušnost? V tom, že vypadá, jako studentík? Tenhle studentík řadu let místopředseda ODS a neviděl, co se v ODS děje, neviděl, jak se stává z ODS strana gangsterů? Pokud to neviděl a neslyšel, tak je idiot, pokud to viděl a ví o tom, tak je stejný grázl, jako jeho spolustraníci.
A tenhle člověk má zjedávat nápravu?
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(berg, 30.5.2010 14:07:20)
Odpovědět
no proti těm tvým oranžgutánům, je opravdu studentík, a hlavně si je ještě dlouho nechte :-)
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(bublifuk, 31.5.2010 19:52:14)
Odpovědět
Je to stejná špína jak topolánek, němcová, řebíček, benda, bém.
http://www.justicnimafie.cz/
(radka, 5.6.2010 3:19:58)
Odpovědět
všechno je to jedna pakáž, http://www.justicnimafie.cz/, ODS = ODS je nejzkorumpovanější strana
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Hora, 2.6.2010 14:50:14)
Odpovědět
Plně s vámi souhlasím. Neviděl, neslyšel a teď to vyřeší. Škoda slov, počkáme na činy.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěch, 30.5.2010 9:51:22)
Odpovědět
Je po volbách a marně hledám na euroskeptickém portálu jména jako Mach,Bobošíková atd.Vše dopadlo jak jsem předpokládal a propagoval.Pravice v čele, dostává další šanci a to je OK. Paroubek spoléhal na hloupost voličů, ale národ dokázal že je vzdělaný.I když mu vládli politikáři a likvidátoři, národ neklesl a nepřijal jejich úroveň. Jsem s výsledkem voleb velmi spokojen. VV Věci veřejné, gratuluji.Jen tak dál Radku J.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Karči, 30.5.2010 10:09:11)
Odpovědět
Zatím není důvod R. Johnovi tleskat - ještě nic nepředvedl, počkejmesi s tím potleskem tak 4 roky, pokud bude nějaký důvod. A co se týče hospodářské situace, nezapomeňme na to, že světovou krizi nevyvolal řecký socialismus , ale americký kapitalismus.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěch, 30.5.2010 10:23:58)
Odpovědět
Pane já nejásám.Cílem bylo zastavit to bláznění socanů a to se jasně podařilo. Konečně pravice sestaví koalici s jasnou většinou a to bylo cílem.Pokud bude pravice správně pojmenovávat věci a činit jak má, bez korupce, lhaní a neřešení věcí, může být mládež pravicová.Bylo třeba narušit zaběhlé neslušné jednání parlamentu a to lze pouze se vstupem nových stran bez starých papalášů.V tom balastu, zatím co více - uvidíme.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Davidan, 30.5.2010 11:44:25)
Odpovědět
A když jste se probudil, Alberto, měl jste ruku v nočníku. Proč by měli být najednou svatí, právě po těchto volbách, když tady vládli většinu z těch 20 let a nikdy svatí nebyli?
Naopak, teď, když mají silný mandát, roztrhají tuhle zemi na kusy, protože nebude nikdo, kdo by je brzdil. Rozkradou zbytky toho, co v téhle zemi zbylo, vyrabují státní rozpočty, vyrabují lidem peněženky a konta, ukradnou jim budoucnost a to za nadšeného hýkání takových naivků, jako jste vy. Ale lidé si to zvolili, tak to musí zkousnout, nebo zlikvidovat.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěch, 30.5.2010 11:55:55)
Odpovědět
Jistě.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(berg, 30.5.2010 14:12:02)
Odpovědět
chudáčku, já vás chápu, takový stres, opatrně s tlakem
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Hardy, 31.5.2010 0:05:19)
Odpovědět
Davidane, ty levicovej fanatiku. U tebe jsou mafiáni jak ODS, tak TOP, tak VV. Pravice měla jednou z pekla štěstí, protože část voličů z ODS i ČSSD odešla k TOP a k VV, i Miloš Zeman pomohl, protože odebral socanům skoro 5 %, socialisté byli v kampani velmi agresivní a prošustrovali na kampaň skoro čtvrt miliardy korun, to je pěkný ranec.
Jinak buď klidný fanatiku, vono se vůbec nic nestane, snad se jen koalici podaří stáhnout zadlužení a ostatní ekonomika už je na podnikatelích. Česko se z bídy postupně vyhrabe.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(mysak, 23.6.2010 3:41:05)
Odpovědět
ty ses ale vul.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěch, 1.6.2010 10:39:57)
Odpovědět
Já ruku, vy jistě hlavu.Hezký den.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Jitka L., 1.6.2010 11:17:25)
Odpovědět
Alberto Kvěchu,vždyt pravice měla koalici doted a co dokázala.Co si od toho slibujete?Kalousek,Nečas co dobrého mohou udělat.Jinak jsem ráda,že jsou tam VV.To je naděje,že bude rozumně jednat a brzdit ty padouchy z ODS i TOP je ODS.Je to podvod století takové volby.VV přeji ,aby se ukázaly jako rozumná strana.Zatím se mi líbí.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(meda, 1.6.2010 20:47:25)
Odpovědět
nebudte naivni.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Sunny, 31.5.2010 13:54:21)
Odpovědět
Pane Kvěchu, nechci vám kazit radost, ale pravice opravdu nevyhrála. Uspěly strany politického středu. I tak je výsledek lepší, než se před volbami dal očekávat:-) Jediná pravicová strana, hodná toho označení, jsou Svobodní a pokud vím, ti ve sněmovně zatím nezasednou. Snad příště:-)
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(KARČI, 30.5.2010 9:54:50)
Odpovědět
Bylo by fajn, kdyby se Nečasovi podařilo očistit ODS od mafiánů, ale to půjde jen velmi těžko. Ta chobotnice drží stranu už hodně pevně a jak řekl onehdá Klaus, ODS se změnila na PDS - tedy podnikatelskou demokratickou stranu. Navíc, to že mladí lidé volili změnu, neznamná, že chtěli volit pravici. Přece není možné,aby na rozdíl od zmytku Evropy, byli u nás mladí napravo. Kdo je ve dvaceti napravo, tak nemá srdce.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(bery, 30.5.2010 11:18:58)
Odpovědět
A já věřím, že to Nečas zvládne. Málokdo věřil, že se ještě Ods zbráborá, a jak je vidět, povedlo se....
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(berg, 30.5.2010 14:04:22)
Odpovědět
mladí hlavně nemají v oblibě něco tak papalášky odporného jako je puchejř, máte dvě možnosti, vysvětlit jim, že se pletou, že takoví jako sexymozek, dluhbotka, dráth, škromach jsou prostě skvělí a nebo najít vedení (a hlavně program, né tu programovou slibotechnu), které nebude vzbuzovat takové nechutenství
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(vlk, 30.5.2010 11:15:25)
Odpovědět
Nečasovi fandím, vypadá jako slušný člověk. Hlavně aby se nenechal ovládnout klausovskou mafií a nevrátil se do doby nejhorších svinstev v ODS - doby klausovské...
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Davidan, 30.5.2010 11:37:42)
Odpovědět
Nečas nemůže zbavit ODS mafiánů, když k nim sám patří. 18 let sedí v parlamentu a je ve vedení ODS. Opravdu si někdo může myslet, že celá ta léta nevěděl, co se děje, jak rabují tuto zemi, jak se propojují s podnikateli a zločinci?
Nečas může jediné. Profláknuté gangstery kteří jsou veřejně známí a profláknutí, nahradit na veřejnosti neznámými tvářemi, ale nic se tím nezmění. ODS není změnitelná.
Blázni, kdo volili ODS, TOP 09 a VV.
Teď pozná většina národa, na vlastní kůži, zač je toho loket.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(kapej, 2.6.2010 12:26:26)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím, divím se, že jsou lidé natolik slepí a důvěřiví. Ani se mi nechce věřit, že tolik lidí se dalo zblbnout a zapomnělo na posledních 20 let, kdo byl u moci a kdo kryl rozkrádání a tunelování tohoto státu. Nevím, jestli volby nebyly zmanipulovány, ale faktem je, že veřejnoprávní televize i ostatní média fandila pravici, volby nanečisto mezi " mláďaty ", kterým vmasírovali do mozku rýhu - vy budete elita národa - to také nebylo fér. No, holt - teď už konečně máme, co jsme v roce 1989 určitě nechtěli - nezaměstnanost, chudobu, rozkradené hospodářství a placené zdravotnictví. Není co dodat. A bude hůř.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(karelm, 30.5.2010 12:03:06)
Odpovědět
Hurá a teď do toho.Proč by se měla nějaké nemocenská platit ať se lidé pojistí pro případ nemoci.K čemu nějaké odstupné je to přežitek a to už vůbec nemluvím o nějaké podpoře v nezaměstnanosti,když už tak měsíc stačí aby se neřeklo.Školné už od září pro začátek takových 20 000 ročně a už od středních škol.Jupí a do roka jsme ve vatě.Jupíí.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(berg, 30.5.2010 14:18:34)
Odpovědět
no tak to se nedivím, s takovou prudkou inteligenci to puchejř vyhrát nemohl
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(beda, 30.5.2010 12:39:35)
Odpovědět
ted teprve pociti obycejni lide co je to tvrdy kapitalismus!!!!budou chcipat,ale dobre jim tak kdyz nevolili
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(va, 30.5.2010 20:13:00)
Odpovědět
Můžete mi, prosím, vysvětlit kdo jsou ti obyčejní lidé. Slyšel jsem to neustále od oranžového génia a pořád nemám jasno.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Liběna, 2.6.2010 9:31:15)
Odpovědět
va,obyčejní lidé jsou ti,co nekradou,nedělají podrazy,nemanipulují a pracují za nízký peníz,který jim přidělí sebranka z ODS a TOP 09.Sami si dají výplatu enormní,kupují si grátis hodinky za 40 tisíc/Kovářová ministr.spravedl./Tak ted to víš a nám obyč.lidem nad tím zůstává rozum stát a už toho máme po krk.Kalousek přemýšlí,jak těm chudým ubrat a těm bohatým přidat.Toho lidé volili.Proč?
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Daniel Makay, 30.5.2010 19:04:22)
Odpovědět
Nečase lze zodpovědně zařadit do kategorie užitečného hlupáka. Ten titulek je, ale opravdu také velmi najivní. Nečas sám nemá daleko k mafiánství ať sám zatím jen přisluhoval. To, že zvedl ruku pro Lisabonskou smlouvu hovoří za vše a jen si vzpomeňme jak brutálně prosazoval zelené karty. Já osobně jako konzervativec tělem i duší všechny varuji, nedejte se obalamutit jeho řečičkami, ještě se dočkáme ze strany Nečase spousty velmi nepříjemných překvapení jak pro konzervativce tak i pro křesťany.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(marko, 30.5.2010 21:27:45)
Odpovědět
Že vy, Danieli Makayi, máte vztek, že SSO úplně
propadli? Měl byste dát Nečasovi šanci, já mu věřím.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Davidan, 31.5.2010 12:02:01)
Odpovědět
A víra tvá, tě uzdraví. Amen.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Alberto Kvěch, 1.6.2010 12:27:24)
Odpovědět
To platí pro Macha,že.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(Stenly, 31.5.2010 14:31:24)
Odpovědět
Že má šanci je jasné,ale hlavně až mu bude napovídat ta tlupa kolem,které ještě nestačil vyhodit,tak aby rozpoznal co dobré je a co nikoliv !!!ONI ho budou chtiti trochu více ovlivňovat,to je jasné.Musíme věřit,že je prokoukne !!!
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(povolební pesimista, 31.5.2010 22:39:14)
Odpovědět
Jistě,Nečas je ten jediný vyvolený spasitel ODS a celé země,hosana.Tato figurka na klíček vystoupila ze stínu Topolánka, opakuje dokola že vytvoří a povede koalici rozpočtové zodpovědnosti.V politice je 18 let,tak proč se choval celou dobu rozpočtově nezodpovědně,nebojoval proti ní i proti stranickým mafiánům? Zřejmě je u nás mezi občany většina naivních a nemyslících nadšenců,kterým přeji,aby jím povolební euforie vydržela alesponˇjeden rok.Pěkná trojkoalice,chudák kníže, asi nečetl ani vlastní program TOP 09,nebotˇtvrdit že chtějí aby směrování naši země šlo směrem ke Skandinávii,kde je nejsilněší sociální systém a progresivní daně,když TOPka má vyloženě asociální program. Kalouskovy složenky tak mají platit ti s nizkými příjmy včetně matek,invalidů,nemocných a důchodců.A třetí z triumvirátu-VV a John,již nevidí politické dinosaury,Kalouska,Nečase,Bendu a desítky dalších,kteří zůstali,ale vidí ministerské posty, mediální zviditelnˇování a důležitost své osoby jako krizového menažera,jak se sám nazývá i když nezdělil jakými schopnostmi na vládní úrovni disponuje.Tak se ještě chvíli můžete těšit z pochybně nabytého vítězství tzv.pravice, založeného na vygradované kampani proti ČSSD a Paroubkovi,kterého tímto ani stranu a jejich zásadní chyby neobhajuji,jen se snažím střízlivě a nezaujatě hodnotit před a povolební situaci.Nebyla to právě také ODS,pravice,která zahajila privatizaci a tím provedla výprodej státního majetku a umožnila miliardové rozkrádání i první státní dluhy?Není to velká drzost,že prakticky stejní privátizátoři nás vykradli a dnes nás budou zachranˇovat na úkor naši životní úrovně- občanů v podhradí,nezapomínejte.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(lkj, 1.6.2010 11:12:02)
Odpovědět
Nečas sám mafián už 10 let s mafiány drží basu a má očistit ODS.To nemyslíte vážně.Ha ha ha.Jste tak naivní,nebo zase lžete?Nečas je celý říčný,jen aby už měl koryto.Slibuje jak malý kluk nesplnitelné.Už rozdával funkce,ještě nebyly volby úplně uzavřené.Jak může někdo tak dychtit po moci.Otřesné....
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(meda, 1.6.2010 20:46:19)
Odpovědět
co so stezujete,co jste chteli to mate,ted drzte usta a krik k bide a chudobe a to diky ods a topo9,ti navas chystaji drasticke reformy.
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(soffi, 2.6.2010 13:35:50)
Odpovědět
Ano Nečas má šanci ,ale jde o to jestli ho mafiiáni a Kalousek nesežerou!!!Protože Kalousek nemá tvář!!
Re: Nečas má teď šanci očistit ODS od mafiánů
(ferda, 2.6.2010 15:53:28)
Odpovědět
Hrdina

Nečasovo slavné výroky....buď se na té funkci udělám nebo oddělám,či ,manželka dospěla k názoru,že to křeslo ministra vnitra nevezmu :-( svědčí o jeho kvalitách. Jeho přání stát se premiérem se zdá být poněkud komické.Pan Nečas by měl mít na paměti,že" stádo volů je silnější když je vede lev,než smečka lvů kterou vede vůl",jak praví klasik.Rek Nečas neví, že na cestě za vysokým cílem může skončit i na zdánlivě malé překážce.V případě p.Nečase stačí,když spadne z výšky svého ega na úroveň své statečnosti
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama