reklama
reklama

Oranžový hyenismus

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 25.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

V mailové schránce mi přistál oranžový volební leták. Autoři pod hlavičkou ČSSD zvou k volbám Romy a jako volební argument využívají popálenou Natálku. Autorem prý však není ČSSD, ale pro mne neznámá Romská demokratická sociální strana. Leták vydali v nákladu 80 000 výtisků. Kde asi vzala peníze neznámá a podle dostupných informací pozastavená strana? ČSSD se sice ústy Tvrdíka a Dimuna distancuje, ale toto je asi tak důvěryhodné jako celá jejich  kampaň.

Zajímavé také je, že tento obskurní vydavatel obskurního letáku se objevil až poté, co vyvolal vlnu nevole. Od akce se dokonce distancoval otec Natálky, který prohlásil: ČSSD zneužila naši dceru!

Zdá se, že ČSSD se už neštítí ani bezohledného zneužití popáleného dítěte a neštěstí postižené rodiny, jen když budou nějaké hlasy. "Určitě s tím nesouhlasím i proto, že já sám bych ČSSD nikdy nevolil," řekl Kudrik v rozhovoru pro Prvnizpravy.cz. "Nemohu ostatním Romům doporučovat koho mají volit. To si každý musí rozmyslet sám. Pouze za sebe říkám, že ČSSD volit nikdy nebudu," dodal otec Natálky.

Doporučuji reagovat na tuto oranžovou sviňárničku ve smyslu výzvy www.levicedosberu.cz. Nešpiň svou zem! Jsi přesvědčen, že volební lístky ČSSD a KSČM rozhodně nepatří do volební urny?

Zúčastni se celonárodního sběru levicových volebních lístků. Odneste hlasovací lístky ČSSD a KSČM ve dnech 28. a 29. 5. 2010 do speciálních provozoven "Sběrných surovin". Čeká vás odměna. Založte "Sběrné suroviny" ve své firmě a odměňte každého, kdo vám tyto dva lístky přinese. Zbavte se nepotřebného papíru. Pomůžete své zemi i sami sobě.

Protože oranžová kampaň není ničím  jiným, než pohádkami pro hlupáky. Pohádkami s následujícím schematem. Zlý drak v podobě současné vlády rdousí ubohé občany a ekonomiku naší země, která čeká na spanilého prince v podobě sociální demokracie.

Je to na zvracení. Paroubkovi už nestačí jen sliby na rozdávání. Možná mu nějaký průzkum k nimž je upnut ukázal, že nedávno publikované zjištění sociologů, že je tu třetina blbců, které oranžová kampaň inspiruje výrazně klesá.

A proto sáhli i k takovému hnusu jako je lovení v Romských řadách za použití lidského neštěstí. Můžeme si myslet o Romech a jejich životním stylu co chceme. Ale nemyslím si, že by byli včetně svých předáků tak blbí, že by na tento fujtajbl naskočili.
cig.jpg

 

reklama
4110 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Oranžový hyenismus
(dhimmi, 25.5.2010 1:57:06)
Odpovědět
Cigáni by byli sami proti sobě,kdyby nešli volit KSČSSD,tato koalice jim nabízí přesně to,co jim vyhovuje-flákání na soc. dávkách,plození velkého množství dětí,ze kterých v drtivé většině vyrostou feťáci,vyděrači a zloději.Někdo možná namítne,že jsem rasista,ale já jsem spíš realista,protože takhle vypadá skutečný cigánský svět a ne ten virtuální ,který vytvářejí všichni ti kavárenští intelektuálové budující krásný multikulturní svět,kde se mají všichni rádi .Jsou samozřejmě i výjímky,např.Radek Banga alias Gypsi nebo jeho kolega z kapely Vojta Lavička,ale ty jen potvrzují pravidlo,kterým se řídí každý rozumný ostravák :"Vidíš li partu cigánů,raději se ji obloukem vyhni,je li život milý".
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 6:57:48)
Odpovědět
dhimmi, pan Kudrik i jeho tchán Malý (12x trestaný) prohlásili, že budou volit ODS, že je jim nejbližší.
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 7:56:19)
Odpovědět
To tchán není správné - pan Kudrik a matka Natálky nejsou sezdáni, každé dítě má s jiným.
Světový bestseller ODS ....
(Laštovička, 25.5.2010 22:11:11)
Odpovědět
ODSáci se chystají vydat světový bestseller, rozdělený do pěti dílů: l) Jak jsme vyběhli s pracující inteligencí.... 2) Jak jsme usnuli na vavřínech.... 3) Jak jsme zvorali republiku.... 4) Jak jsme voperovali srdce Evropy do konečníku Americe.... 5) Jak udělat z kvetoucí země zemi spálenou.. 6) Jak udělat bilionový dluh za vlády ODS
Re: Světový bestseller ODS ....
(pavjan, 26.5.2010 13:57:37)
Odpovědět
Tady promluvil skutečný znalec.
Re: Oranžový hyenismus
(čarodějnice, 26.5.2010 14:07:25)
Odpovědět
Správný postřeh,to že nejsou sezdáni a že má každé dítě s jiným cikáne,tak toto sdělili i novináři.Nevím jestli toto sdělení učinili úmysně či z nevzdělanosti.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 12:12:00)
Odpovědět
pana, "cigi" Malého /12x soudně trestaného/ jenž by volil ODSS bych co nejdříve, býti Langerem, dal na velkoplošné plakáty, s heslem:

"Volte ODS, většině se na to nepřišlo, já to dělal špatně.....:-)))"
Kdo je lepší? Oranžoví nebo modří?
(Truneček, 25.5.2010 21:47:36)
Odpovědět
Jedni nadávají na levici, druzí zase na pravici. Samozřejmě, každý má svůj zájem a podle toho se přiklání na tu či onu stranu. Pokud jsem mlád, tak se mi samozřejmě nelíbí zadlužování státu, protože vím, že jednou to budu já, kdo bude muset dluh zaplatit. Pokud jsem stár, tak zase mám omezené prostředky a přecijen poměrně často chodím např. k lékaři a nechci pokaždé platit poplatek, který mi nekompromisně ukrajuje z důchodu. Prostě každý má svůj důvod pro svou volbu a já mu jej nechci vyvracet. Ovšem nehádáme se tu v podstatě o ničem? Politické strany před volbami slibují co mohou, protože chtějí voliče. Na druhou stranu vědí, že mnoho ze svých slibů stejně nesplní, protože česká společnost je téměř polovinou rozdělena na levici a pravici, což jim umožní krytí za nedostatečný mandát k prosazení slibů. Toto českým politikům i vyhovuje, protože hlavním jejich zájmem je udržet se v teplém hnízdečku další 4 roky. Podívejte se na složení politických stran a nenaleznete tam téměř jediného diplomata, který se musel zabývat studiem politologie, národního a mezinárodního práva. Nalezneme tam lékaře, právníky maximálně na úrovni části národního práva (snad studium řádně dokončili jinde než v Plzni), sekretářky, elektrikáře, stavbaře, prodavačky, ekonomky, ale žádné diplomaty. Sami si takové lidi volíme a pak se divíme kam to vede. Sám jsem spolupracoval hned s několika politiky a mohu vám s klidem říci, že k práci měli hodně daleko, ale mluvit to jim šlo. Nejsou tedy politické strany jenom zástěrka a programy jenom vnadidlem na nás voliče? A my se tu pak hádáme jak koně.
Posuzujme činy a ne slova ...
(Veverková,Praha, 25.5.2010 22:01:44)
Odpovědět
ODS nám ukázala, jak si představuje nové pracovní místa a spravedlnost pro zaměstnance, když vládla. Podpora tunelářů, vyvádění peněz přes předražené zakázky jako dálnice, mosty, opencard atd. Kam ODS sáhla tam se tunelovalo. Češi mají uloženo v zemích jako Švýcarsko, Lichtenškojsko, kde banky garantují anonymitu vkladatele stovky miliard korun, čí to jsou peníze? Zřejmě hlavně Janečků, Řebícků, Langerů, Topolů, Dalíků a spol. ODS kritizovala montovny a sama žádné nové pracovní místa aktivně nevytvořila. ODS zavedla rovnou daň a fintu zvanou superhrubá mzda, v rámci superhrubé mzdy platí zaměstnanci daň i z odvodů zaměstnavatele, to znamená zaměstnanci platí daň 15% z daleko většího základu, platí daně z peněz, které nikdy nedostanou, je to taková finta odssáků na lidi. Rovná daň v podání ODS snížila výrazně daňové zatížení bohatým a průměrní zůstali na stejném nebo si mírně pohoršili. Člověk s průměrnou mzdou zaplatí na dani z příjmu o pár stovek méně, ale zaplatí více na zdražení díky zvýšení DPH (taky práce ODS) a různým poplatkům, takže na reformě prodělává! Kdežto bohatí ušetřili díky reformě ODS na daních statisíce. ODS zavedla asociální poplatky u lékaře a v nemocnicích, prosadila neplacení nemocenské v prvních třech dnech nemoci. ODS začala privatizovat nemocnice svým kamarádíčkům a prosazovala privatizaci všech nemocnic, včetně velkých fakultních, ODS plánuje privatizaci zdravotních pojišťoven, které by hlavně chtěli tvořit zisk. ODS snížila mateřkou maminkám. ODS navrhovala značně omezit práva zaměstnanců v zákoníku práce, chtěla zkrátit výpovědní lhůtu a zrušit odstupné při výpovědi, ODS chtěla zavést výpověď bez důvodu. Těmito kroky by umožnila zaměstnavatelům zaměstnance ještě více vydírat než to dělají v současnosti. ODS prosazuje zvýšení DPH na potraviny a základní potřeby a tím jejich zdražení, ODS chtěla zvýšit daň z nemovitostí. ODS ještě koncem roku 2008 tvrdila, že žádná krize ČR nehrozí a že žádné opatření nejsou třeba. Návrhům na opatření se vysmívala.
Pan Topolánek řekl: pokud budeme otevřeně říkat co chceme, nikdy ve volbách nevyhrajeme. Proto nám budou opět lhát, lhát a zatloukat
Re: Posuzujme činy a ne slova ...
(Stallker, 26.5.2010 8:20:24)
Odpovědět
Zapomněla jste, že ODS může i za záplavy, za to, že na Islandu chrlí sopka a vlastně i za to, že je v noci tma...
Re: Posuzujme činy a ne slova ...
(Stallker, 26.5.2010 8:56:29)
Odpovědět
Píšete blbosti. To, co se podařilo ODS nastavit za první rok poslední vlády byl jen začátek reformy. Nic víc je tlusťoch se svým „všechny reformy ODS zruším!“ nenechal udělat. Co se týče daní, drtivá většina pracujících lidí na tom vydělala. Sice malinko, ale vydělala. To je skutečnost, kterou mi potvrdila velmi zkušená účetní. Pokud tvrdíte něco jiného, Váš názor je jen velmi dobře umístěná oranžová propaganda.
Co se týče důchodů, i ty byly ještě začátkem r. 2009 valorizovány. Kalouskem a Topolánkem, navzdory tomu, co vytrubují socani.
Tvrdíte, že ODS žádná nová pracovní místa nevytvořila. Dovolil bych si oponovat. Právě ty drobné úlevy na daních podnikatelům a firmám byly pobídkou k tomu, aby bylo zaměstnáno tolik lidí, kolik je potřeba a ne tolik, kolik je nezbytně nutné (tedy více). Bohužel přišla krize, nedotáhlo se to, tudíž výsledek není vidět. A podotkl bych, krize přišla zvenčí. A naši ekonomiku, také díky proexportně založeným socanským „montovnám“ , zasáhla docela dost…
A když už tak hezky hodnotíte ODS, vysvětlete mi, jak je možné, že i přesto, že snížila daně bohatým, dokázala za rok 2008 vybrat na daních více, než kdokoliv, kdykoliv předtím?
Co se týče zdravotnictví, poplatky u lékaře byly sice vymyšleny špatně, ale velmi dobře pomáhaly řešit špatnou finanční situaci ve zdravotnictví, včetně např. finančně těch nejnákladnějších operací. Ale to se týká jen pár vážně nemocných lidí a ne všech ostatních remcalů, kteří těch 30 kč musí zaplatit že? Zrušili nemocenskou první tři dny a ejhle, nemocných ubylo skoro o 40%!! A srovnali jsme evropský průměr. Proboha, zamyslete se, o čem to asi vypovídá?
Je úžasné, jak se tady všichni navážíte do pravice. Ale oni, i přes opravdu velkou spoustu průserů, se tady alespoň pokusili něco udělat, změnit, reformovat. Socani vládli předtím osm let a kromě velmi podobných korupčních skandálů neudělali nic, co by za řeč stálo.
Konlčím, už mě to nebaví.
Lidi, lidi, velmi rychle zapomínáte….
Re: Posuzujme činy a ne slova ...
(ferda, 26.5.2010 11:45:38)
Odpovědět
Stallkere, ty modrohloupá propagando, mluvíš jakoby jsi přišel o rozum.... nebo jen lžeš, lžeš, lžeš,....možnná tak trošku obojí, co? :-)

co se týče nemocenské a veškerých doplatků, tak je to podobně jako s tím, že když se zdraží popkatek za používání veřejného WC třeba na 50 Kč, tak velmi rychle výjde statistika, že jsme my Češi, o 50 % začaly méně "kakat" :-):-))

ale je to lež, páč někde v křoví či jinde je naděláno až až, popřípadě v tvé hlavě je toho také dosti.....:-)))
Re: Posuzujme činy a ne slova ...
(pavjan, 26.5.2010 14:02:10)
Odpovědět
ferdo, Stallker má celkem pravdu.
Re: Oranžový hyenismus
(dhimmi, 25.5.2010 12:27:05)
Odpovědět
To je zajímavé,nikde jsem to nečetl,můžete tady hodit nějaký HODNOVĚRNÝ odkaz,rád bych si prohlášení těchto dvou pánů přečetl.Jinak omlouvám se za zkomonělinu Gypsi-správně má být Gypsy.
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 12:51:37)
Odpovědět
Dobře dhimmi, prozradil mi to informátor z tajné organizace Romové kontra nečas.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 12:04:12)
Odpovědět
co povědět k výše napsanému článku ?:-)),asi moc ne, protože se stačí podívat, kdo je jeho autorem...:-)) nějaká přivandrovalá, polská žumpička....:-)))

NA JEHO ADRESU SE SNAD HODÍ POVĚDĚT JEN TOTO:

DALO SE HOVN@ V TANEC A JEŠTĚ SI BOKY PODEPŘELO!
:-):-):-)
Re: Oranžový hyenismus
(dhimmi, 25.5.2010 12:46:54)
Odpovědět
Ani se nedívím,že autorovo polsky znějící jméno Ferdu,který je velkým fanouškem tlustého olašského papaláše z RaJe,dost podráždilo.Poláci jsou hrdý národ nenávidící bolševiky a proto jsou mezi voliči koalice KSČSSD dost neoblíbení.Příznivci Roko/Falmerovské party tíhnou samozřejmě více k Rusku,což taky pochopitelné,když si vzpomeneme na výsledky hlasování v anketě "o největšího Rusa",kde obsadil Gruzín Stalin krásné třetí místo.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 12:53:14)
Odpovědět
pro "dhimmi"....... ne ,ty nejsi ani ta žumpička, ty jsi pouze její obsah.....
Re: Oranžový hyenismus
(dhimmi, 25.5.2010 13:48:52)
Odpovědět
Tebe ty exkrementy nějak vzrušují,asi ti je tvoje stará maže kolem huby,když už ti ten tvůj malý tragéd vypověděl službu.No ani mě to moc nepřekvapuje,fanoušci toho bachráče od kolotočů jsou totiž většinou opravdu hodně bizarní figurky.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 14:04:28)
Odpovědět
pro "dhimmi" .....jak říkám....:-)))


ps. pokud si vzpomínám, tak se už čtvrtá ženská s tebou rozešla, protože tyhle praktiky jsi po ni vyžadoval, úchyle :-)))
hmmmm, ale co, pravicový volič-dekadence všednho dne :-)))) !!!

ps. pokud nenajdeš partnera/ku/ která by ti ty uchylárny plnila, co tak tajná návštěva v pavilonů hrochů..... stačilo by ti to??? hnojíku?
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 13:01:46)
Odpovědět
Sakra dhimmi, já jsem na poslední (nebo předposlední) celostátní konferenci ČSSD viděl jako čestného hosta ne ruského generála ale amerického generála, který řídil v r. 1999 bombardování Srbska a zavinil smrt asi 2 tisíc nevinných civilistů, obětí humanitárního bombardování. Nejste nějak dezorientovaný?
Re: Oranžový hyenismus
(dhimmi, 25.5.2010 14:00:51)
Odpovědět
Já si pamatuji spíš toho sovětského generála,kterého přitáhl známý ruský kolaborant Zaorálek do Lidového domu a tam pak společně dštili oneň a síru na ten hnusný imperialistický radar,který měl zřejmě zdecimovat Putinovy poddané.Jinak vás možná překvapím,ale i já jsem byl zásadním odpůrcem bombardování Srbska,ale ne z toho důvodu,že by byli Srbové nějací nevinní andělé,ale proto,že jsou mi přes nepochybné krutosti,které spáchali v Bosně,pořád bližší než muslimové z Bosny a Kosova,kteří jsou islámskou pátou kolonou v Evropě.
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 14:24:06)
Odpovědět
A máme to. Voni to ti oranžoví hrají na všechny strany. Americký generál, ruský generál, jednou pravice (Špidla, Gross) podruhé hraná levice (nyní Paroubek co by žák pravičáků Blaira a amerického 1. předsedy ČSSD prof. Horáka)
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 14:27:40)
Odpovědět
A ještě jsem zapomněl - jednou pro radar (v USA ho začal s vědomím Špidly jako úplně první podporovat Tvrdík), podruhé kvůli hlasům voličů proti radaru (Paroubek včetně Tvrdíka).
Re: Oranžový hyenismus
(Šoumen, 25.5.2010 20:11:14)
Odpovědět
Ježišmarja nemá snad onen hrdý polský národ nenávidící komunisty levicovou vládu? Musím si najít nějaký odkaz abych nekecal.
Re: Oranžový hyenismus
(děd, 25.5.2010 15:48:33)
Odpovědět
Právě naopak. Z komunistů mají největší strach, že by museli makat nebo bručet, jako jejich tátové. Vyslechnuto - cca 15 přítomných cigánů horlivě souhlasilo.
Ministryně spravedlnosti z ODS bez morálky ...
(JUDr.Hronek, 25.5.2010 20:37:54)
Odpovědět
Tady v ČR - zcela chybí morálka a proto mnozí nejsou schopni ani vnímat a už vůbec ne posoudit, zda je ten či onen čin, již zločin a proto to tady takto nehezky vypadá. Příkladně toto : Ostudná kauza plzeňské právnické fakulty zcela evidentně naznačuje rozvrat společnosti - když si ministryně spravedlnosti dovolí - VOLAT PO ODVOLÁNÍ PROF.DVOŘÁKOVÉ,která - podle NÍ ostouzí ČR - namísto aby volala po rychlém ukončení ostudné kauzy A POTRESTÁNÍ VINÍKŮ, ALE K TOMU NEMÁ PANÍ MINISTRYNĚ ZŘEJMĚ ŽÁDNÝ DŮVOD.. Takhle nám zřejmě paní ministryně zcela bez obalu sděluje, že tady v ČR jde ZA PENÍZE POŘÍDIT ÚPLNĚ VŠECHNO..a že se tedy, dle paní ministryně spravedlnosti - VZDĚLÁNÍ STÁVÁ ZBOŽÍM, ALE BOHUŽEL ZBOŽÍM POUZE NA ČERNÉM TRHU!!! A TO JE, PROSÍM TA CHYBĚJÍCÍ MORÁLKA...
Re: Oranžový hyenismus
(čarodějnice, 26.5.2010 14:02:12)
Odpovědět
S tímto názorem plně souhlasím a neplatí to jen na ostravsku.Tady na severu čech to plstí ve všech městech.
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 6:56:08)
Odpovědět
Pane Paulcynski, celý článek fantazie bez jediného věcného faktu a důkazu proti ČSSD. Ta sama by těžko na tak hloupý nápad přišla.
Re: Oranžový hyenismus
(QQ, 25.5.2010 7:04:03)
Odpovědět
To chcete říct, že si to romové mysleli a zaplatil sami? Naivko. Zoufalí lidé dělají zoufalé činy a zoufalství oranžových dosahuje bodu varu a bezcharakterní lidé nemají zábrany
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 7:54:21)
Odpovědět
Samozřejmě Romové ani Kocábovy fondy by to neplatili. Zaplatil to agent ODS aby ČSSD poškodil, Pecina si to neuhlídal.
Re: Oranžový hyenismus
(hanisb, 25.5.2010 10:20:06)
Odpovědět
Pepan, ty jsi fakt mega schýza :-))))) jojo, všechno je tajné spolčení ODS .... fakt že jo :-))))
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 10:45:36)
Odpovědět
Ha odhalil jsem Tě Dalíku, zase nějaké kejkle!
Re: Oranžový hyenismus
(oko, 25.5.2010 12:47:26)
Odpovědět
No to snad nemyslíš vážně ?? On se bude někdo obtěžovat placením romské propagace. Kdo se chce narvat ke korytu za každou cenu ?? No hádej ?? Kdo skočí po každém hlasu jak se říká ,,slípka na sopel "?? No přece náš titán, tomu je každý hlas dobrý !!! Copak asi mají naši romští voliči slíbené ?
Re: Oranžový hyenismus
(Beroun, 25.5.2010 7:17:37)
Odpovědět
Oranzova mafie odpad je, zcela nepochybne. Dokazuji to zlocinci, ktere dosadila do nejvyssich statnich funkci: oranzovi expremieri - zlocinci (jak Gross, tak Paroubek), oranzovi ex-ministri organizatori korupce, podvodnici, tunelari zapleteni do pripravy vrazdy a prani spinavych penez (Rath, Svoboda, Kavan, Zgarba, Paroubek) i zlocinec ex-predsedda poslanecke snemovny (Vlcek).
.
CSSD dosadila do nejvyssich statnich funkci vic zlocincu, nez vsechny ostatni strany dohromady. To je nevyvratitelny tragicky fakt.
Re: Oranžový hyenismus
(Pepan, 25.5.2010 8:00:32)
Odpovědět
No Beroune, přece znáte české přísloví - "co Čech to muzikant a zloděj" - a ti Vaši oblíbení slušní politici jsou odkud - z Marsu nebo z pohádky Boženy Němcové?
Re: Oranžový hyenismus
(Šoumen, 25.5.2010 20:18:23)
Odpovědět
A proto volme levicovou ODS, ti nám jen lžou už 18 let že jsou pravičáci /Do vlastních kapes/ nebo klerofašistickou TOP09 co mají ve znaku zbohatlého /přes úplatky státním úředníkům, aby mohl privatizovat po otci, kterého se zřekl/ hajného, co mu říkají kníže, i když od 1. republiky jsou tyto tituly zakázány zákonem.
Re: Oranžový hyenismus
(Pavel12, 25.5.2010 7:52:36)
Odpovědět
Vaše argumenty mi nápadně připomínají rétoriku komunistů z února 1948. Možná se vám to bude zdát divné, ale i oni tenkrát ostouzeli ostatní strany, a zejména hovořili o penězích z té či oné strany. Až se vám podaří zrušit všechny strany kromě pravicových, co pak bude? Pravicová totalita? To opravdu chcete? Nebylo smyslem sametové revoluce naopak to, aby tady nevládla jedna strana, a aby zde byla pluralita názorů? Zastavte tu hysterii vůči levici, a vyžte si jiných názorů. Jedině jiné názory mohou korigovat vaše případné chyby!
Re: Oranžový hyenismus
(Stallker, 25.5.2010 8:18:37)
Odpovědět
Nezlobte se, ale rétoriku komunistů z r. 1948 mi spíš připomíná jednání současné ČSSD. A co se týče toho ostatního, pravicovou totalitu určitě ne. Sociálně demokratickou levicovou stranu ano, takovou, která by jednala v zájmu obyčejných lidí, ale to bohužel naše současná ČSSD není! A už vůbec ne se současným vedením. Protože ti jsou schopni pro voličské hlasy udělat cokoliv. Jedna špinavost a podpásovka za druhou. A jestli vyhrají a pak jim ty růžové plány nevyjdou, tak na to doplatíme všichni. Já to riskovat nebudu. Na to umím počítat docela dobře…
Re: Oranžový hyenismus
(Pavel12, 25.5.2010 8:57:20)
Odpovědět
Nechci se příliš zaobírat současnou matematikou různých politických stran, stejně jde nakonec o to, aby ta která strana vyhrála volby, ale jde o to poučení z historie. Ono je vlastně úplně jedno, která strana bude vládnout. Téměř všechny politické směry se již u moci v různých částech světa vystřídali u moci, a téměř všechny sklouzly k totalitě. Ať to byla církev ve středověku, kdy se za jiné názory upalovalo či věšelo, anebo různé vojenské, nacionalistické, či fašistické režimy. Ono chtít prosadit svou pravdu nejde opravdu za každou cenu a na úkor druhých. Vždy by mělo jít o demokratický střet názorů. A to se myslím nyní neděje.
Re: Oranžový hyenismus
(Stallker, 25.5.2010 10:34:03)
Odpovědět
Tak to je bohužel asi pravda...
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 13:00:32)
Odpovědět
......pana, "cigi" Malého /12x soudně trestaného/ jenž by volil ODSS bych co nejdříve, býti Langerem, dal na velkoplošné plakáty, s heslem:

"Volte ODS, většině se na to nepřišlo, já to dělal špatně.....:-)))"
Re: Oranžový hyenismus
(jorkšír, 25.5.2010 8:01:37)
Odpovědět
Tahle agitka je samozřejmě z dílny ČSSD. Romové se na masovější akci podmíněnou intelektem nezmohou,a nikdy tomu jinak nebylo.
Hovoří li se zde tedy o hyenismu v oranžových barvách,je to trefou do černého.
Za čtyři dny bude po všem,průzkumy veřejného mínění sice ukazují na to co si lidé myslí v danou chvíli,ale neřeší to jak budou lidé uvažovat přímo ve volebních místnostech.
A to je věc,ze které ma plné kalhoty především soudruh poslanec Paroubek.
Jak dlouho se už tady naparuje přede všemi,kterak je nejlepší a má na to,má vlastně na všechno. Nemá,samozřejmě že nemá,kdyby na to měl tak by neutekl na sever Čech a zůstal by v Praze bojovat o voličskou přízeň. Co dodat,nic,vyčkat do konce otevírací doby ve volebních místnostech,pak se věřím tomu dozvím z televize že pan poslanec Paroubek zůstal sice v severních Čechách náčelníkem mezi vrabci,ale nikdy nebude v Praze jedním z holubů.
Re: Oranžový hyenismus
(onďa, 25.5.2010 8:27:49)
Odpovědět
řekla bych,že tuhle agitku financoval autor- je to stejná možnost,jako ČSSD. V našem okrese žije hodně Romů,žijí různě,dokonce jedna rozvětvená rodina-asi 10 bratrů tady provozuje restaurace,jsou docela movití, ale k volbám Romové chodí u nás tak v 0,05 %. Velkou většinu vůbec nezajímá a ani nevědí,kdo zasedá ve vládě. Prostě to tak je...a emoce chce rozdmychávat autor.... jako vždy plný zloby a nenávistí a neštíti se dělat celebritu z p.Kudrika..směšné
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 11:58:03)
Odpovědět
---JORKŠÍRE, TAK POVĚZ, PROČ TOPOLÁNEK NEVOLÍ V PRAZE, ALE UTÍKÁ DO BRNA??? HRDINA :-)))
Re: Oranžový hyenismus
(Boban, 25.5.2010 20:25:32)
Odpovědět
Vrrr haf , haf chlupatej chcípáčku.
Autor: Petr Paulczynski
(chocholoušek, 25.5.2010 12:39:04)
Odpovědět
donutil jsem se dočíst váš rádoby komentář až do konce . Velmi Vás lituji, jste duševní ubožák, který takovéhle nesmysly dokázal zplácat.A nebo je ještě jedna možnost a ta také není k zahození . Kdo si Vás platí ?Kalousek, Nečas, John , nebo knížepán Ale ten vlastně by nic neplatil, protože sedí na koruně jak slepice na vejcích
Re: Autor: Petr Paulczynski
(oopp, 25.5.2010 12:51:54)
Odpovědět
Pane Paulczynski, trefně napsané. Pochopotelně to voličům Čssd nesedí. Ona pravda bolí,co oranžády ??
Re: Autor: Petr Paulczynski
(ferda, 25.5.2010 12:55:34)
Odpovědět
....co povědět k výše napsanému článku ?:-)),asi moc ne, protože se stačí podívat, kdo je jeho autorem...:-)) nějaká přivandrovalá, polská žumpička....:-)))

NA JEHO ADRESU SE SNAD HODÍ POVĚDĚT JEN TOTO:

DALO SE HOVN@ V TANEC A JEŠTĚ SI BOKY PODEPŘELO!
:-):-):-)
Re: Autor: Petr Paulczynski
(ooo, 25.5.2010 15:53:35)
Odpovědět
Nechce se věřit, že může být někdo takový vůl...ale jak vidno, tak to jde, že ,,ferdo " ???
Re: Autor: Petr Paulczynski
(ferda, 25.5.2010 16:54:17)
Odpovědět
pro "ooo" :-)))

myslím, že tvůj nick měl být pouze " OO" :-)) protože ty jsi takový malý, upocený modrý hajzlík...:-))))

ps. a pokud se nechceš dívat na toho nějvětšího vola pod sluncem, schovej si všechny zrcadla......hi,hi,hi, :-))))
Re: Oranžový hyenismus
(MIG17, 25.5.2010 13:31:30)
Odpovědět
Netuším, kdo loví ty romské hlasy, ale pokleslý šot Issové a Mádla, kteří loví babičky a dědečky na docela přiblblé argumenty určitě není z dílny ČSSD. A ten vám chameleonům nevadí?
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 17:03:32)
Odpovědět
prý Mádl mld. už točí druhý díl klipu s názvem: "Fotře,prosím ,přestaň už krást...":-))
/jeho otec dostal podmínku a poté co mu vypršela ,čelí dalšímu obvinění z nekalé soutěže...., :-)))
ono to pak tak vypadá, když jablíčko spadne přímo pod strom, že????:-))))

Mádl, dost dobrá reklama pro pravicové volče....
Re: Oranžový hyenismus
(Šoumen, 25.5.2010 20:24:08)
Odpovědět
On prý to točil kvůli tomu, aby vyhrála ODS, protože by to jeho fotrovi a strejdovi zametla pod koberec. Ale když by vyhrála ČSSD, tak by mohli jít oba bručet, jak říkal Íčko při volbě prezidenta.
Re: Oranžový hyenismus
(Davidan, 25.5.2010 13:53:26)
Odpovědět
Modrá blbost. Vážený pane Paulczynski, stačí si přečíst nadpis článku a hned člověk ví, který nesmiřitelný blbeček to psal. Vykašlete se na psaní, jste už tak profláknutý, že to nestojí za práci, kterou si se svými bláboly dáváte. Ubožáků a duševních mrzáků, píše už tak, víc než dost.
když si je budou oranžoví živit za své, tož jo, ať je volí, my aspoň ušetříme!
Re: Oranžový hyenismus
(děd, 25.5.2010 16:15:08)
Odpovědět
Pozor do sběrny jen suroviny. Výkaly a pod. sbírá autor do své prázdné hlavy (místa dost).
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 16:58:01)
Odpovědět
pro"děd"....dobrýýýýý :-)

PALEC NAHORU !!!!!:-)))
Re: Oranžový hyenismus
(MYSAK, 25.5.2010 19:03:03)
Odpovědět
MODRY HYENYSMUS A TOPACKY HYENYSMUS.TAK TO JE LIDI.
Re: Oranžový hyenismus
(Boban, 25.5.2010 20:30:02)
Odpovědět
Hyjeny nejsou takoví hajzlové, že je po nich nazván hyjenismus. Ti jen požírají mrtvoly, takže při prohře ODS a TOP09 budou mít hody.
Re: Oranžový hyenismus
(Hardy, 25.5.2010 20:48:14)
Odpovědět
Volím TOP 09, socani i ODS jsou už profláklí.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 22:04:41)
Odpovědět
TOP O9 ????? ---- Hardy,ty jsi zombí ????

pokud ano, pak chápu tvoji volbu.....

ps. co myslíš, bude zase pěnice Parkanová zpívat na Orlíku degenerátovi třeba tu :..... " Ty mi smíš i lhát....:-))))))) hi,hi,hi, :-)))

TOP= Totálně Okoukaní Politici
TOP= Továrna Opravdových Podvodníků
TOP= Terárimum Omšelých Politiků
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 25.5.2010 22:18:42)
Odpovědět
Bobane, i hyeny mají své hranice, nikoho z ODS ani TOP tudíž nebudou žrát..... oni se , a to možná, hodí jen, jako krmení do ZOO :-))))


ps. vy pravicové mentální mátohy, ale až vám "Puchejř" zvýší třeba přídavky,nesebere stravenky,přidá k důchodu, tak to natáhnete ty svoje hladové ruky, co?...
budte frajeři a pošlete to na ůčet ČNB- ta zřídila konto, pro finanční pomoc státu....
Tak buďte i v tomto tak pravicoví, jak se tady ,vy modrohnojíci prezentujete....HI,HI,HI,:-))

stejně vím, že vám, modrým prostitutkám, peníze nesmrdí, byť budou i od "Dona Číča"....

zasloužíte si, jen před váma si odplivnout rádoby vy spravedliví modrohnojíci :-)))
Re: Oranžový hyenismus
(pavjan, 26.5.2010 14:12:48)
Odpovědět
ferdo, objektivně vzato - jste blbec.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 26.5.2010 16:05:43)
Odpovědět
Pavjane, od vás-objektivně vzato-mne to těší....:-)))

vy jste asi ředitel patentového úřadu na rozum -)
Re: Oranžový hyenismus
(abc, 26.5.2010 0:21:39)
Odpovědět
Přátelé, je to hrozné, ale viděli jste někdo včerejší rozhovor se soudružkou Palas Athéna Greece Paroubkovou a sestrou Svobodovou? To byl nářez... Už aby to utrpení viňátek skončilo.
Re: Oranžový hyenismus
(fufu, 26.5.2010 10:12:31)
Odpovědět
Bohužel jsem se divál.
To veřejná televize již nemá co vysílat?
Proč máme platit stupidní programy.
Janeček asi to nemá pod kontrolou nebo dramaturgové jsou tak hloupí,že nevědí co činí.
Nebo to zaplatil Tvrdík?
Čeho je ČT schopná ještě udělat než přestaneme platit příspěvky?
Janečka odvolat,snížit mu plat nebo poslat do Prčíc.
Re: Oranžový hyenismus
(čarodějnice, 26.5.2010 14:23:27)
Odpovědět
Pane redaktore,(nebo cenzore) prosím zakročte u ferdy dhimi,nebo co je to zač? Do budoucna se vám může stát,že vás už nikdo nebude ani číst.
Re: Oranžový hyenismus
(ferda, 26.5.2010 16:00:20)
Odpovědět
.....od kdy má čarodějnice,ve své hlavě komunistickou selanku ?:-))

zase něco zakazovat, přikazovat cenzorovat čí názor je správný, který ne,.....

...napište příště celý svůj nick, prosím, celý je totiž takový : "Komunistická, totalitní čarodějnice" :-)
Re: Oranžový hyenismus
(pipina, 26.5.2010 19:57:38)
Odpovědět
ČSSD a Jyrka jsou hoštapléry hrubšiho zrna.Před měsícem jsem napsal,že Pecina je venkovan ktery nepatří do Prahy.Už je to tady.V praze socani nevyhrají a venkovan Prcina byl zneužit.Dobře mu tak co se hrabe mezi pražáky když na to nemá a neví jak to v Praze chodí.Holt je to mimozemštan.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama