reklama
reklama

Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 21.5.2010 | Rubrika: Rozhovor
Ilustrace

Když sleduji předvolební dění a přemýšlím nad ním, mám z toho všeho dojem, že jde o to ještě více zde upevnit pozice různých elit - podotýkám elit mimo Českou republiku - skrze nastrčené figurky v předem připravených účelových stranách. Že Pravda a láska chce překreslit politickou mapu, aby bylo tunelování české suverenity ještě snazší. Jak vnímáte volby vy?

Pro člověka, které se intenzivně zajímá o politiku i byznys je to až úsměvné – ta urputná snaha stále stejné skupiny je dnes už velmi čitelná. Už jsem se zmiňovala o tom, jak tato chobotnice neustále veřejnosti nabízí nová a nová chapadla. Tvořená buď spřízněnými subjekty nebo těmi, jejichž máslo na hlavě zajišťuje maximální ovladatelnost. V minulých volbách to byli Zelení. Stačilo však jen jedno volební období, aby lidé pochopili, že jde jen o účelové uskupení zájmových osob, které mají jediné zadání – škodit.

Teď jsou veřejnosti nabízeny dva nové produkty – TOP 09 a Věci veřejné. V prvním případě kancléř Václava Havla Schwarzenberg spolu s bývalým náměstkem ministra obrany Kalouskem, který se ani neotřásl, když podivné kšefty pod jeho „velením“ zavinily smrt dvou parašutistů. Exlidovcem, který chce lidem utahovat opasky poté, co v pozici šéfa rozpočtového výboru a později ministra financí přihrával svému dlouholetému příteli státní peníze v kauze Diag Human i s rizikem vyvolání další arbitráže proti České republice. Slavnou dvojici pak doplňuje exministryně obrany Vlasta Parkanová. Ta nakoupila předražené rakouské transportéry za více jak čtrnáct miliard korun, které – nebýt zásahu Václava Havla z počátku devadesátých let – jsme mohli vyrábět sami.

Ve druhém případě nám nabízejí exreportéra TV NOVA Radka Johna. Bezskrupulózního člověka, který se za peníze dohodne vždycky z každým, což ho nakonec stálo místo na Nově, ale zase mu to zajistilo finance pro skok do politiky. V polovině devadesátých let se podílel na ohlupování desítek tisíc účastníků pyramidové hry zvané Euro-light, ve které řada lidí přišla o nemalé peníze. Natočil pochvalnou reportáž, odvysílal ji v pořadu Na vlastní oči. Pak ji manažeři Euro-lightu – než je pozatýkala policie – promítali na svých náborových akcích, kde lovili nové duše. A lidé uvěřili – ten pan reportér přece tolik bojuje proti nepravostem, tak by přece nemohl podporovat něco podvodného. Stejně to funguje i dnes – pan John je přece ten seriózní bojovník z Novy. Dáme mu hlas a on to tu všechno vyčistí. Že přitom vyčistí i řadu kapes a pokladen, to se lidé bohužel dozvědí zase až za pár let. Je otázkou, kolik takových hochštaplerů ve významných funkcích naše ekonomika ještě unese, než se totálně zhroutí a s ní i naše suverenita a individuální svobody.

celý rozhovor na www.prvnizpravy.cz

 

reklama
4708 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 21.5.2010 14:14:56)
Odpovědět
Paní Bobo jste výborná ale bohužel Vám chybí Schwarcenberkovy a Johnovy miliony a vděk za rozdaná křesla, která zvýhodňují ODS a ČSSD. Vydržte.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Fiter, 22.5.2010 7:10:47)
Odpovědět
Paní Bobošíkové Evropa utekla jenom fousem.Takový kšeft se už nenajde.Myslel jsem si,že je to kultivovaná ženská,ale spletl jsem se a to když diskutovala s panem Kalouskem.Neustálé skákání do řeči mě přesvědčilo,že je to prachobyčejná komunistická hokynářka.Paní Bobošíková nám v té kritice zapoměla říci,že to byla právě ODS,která zabránila nákupu pandurů za 24 miliard a stáhla cenu -10miliard a kdo že měl zájem největší za tyto nehorázné peníze(24miliard) nakoupit obrněná vozidla? Náš starý známý co na každého čumí v každém městě se slovním dodatkem "všem obyčejným lidem všechno zadarmo" bohatí to zacálují samozřejmě mimo mě.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Štastný Jim, 21.5.2010 17:31:01)
Odpovědět
Bobo zase perlí ale máme dobrou pamět.Živě vidíme trapas prezidentské volby,kdy kopala i za třešničky.Ted vytahuje protiněmeckou fangli a jaksi zapomíná,že německá lokomotiva táhne i náš ekonomický vláček.Doporučuji místo rudých rtů a třešniček na každém uchu,povinou četbu ekonomické literatury.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 21.5.2010 17:49:29)
Odpovědět
Kopala za sebe, jen svolila k tomu aby byla jako kandidátka na presidentku navržena - nebyla by špatná.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(alfa27, 22.5.2010 14:07:36)
Odpovědět
jo, jo..nejspíš by Německu vyhlásila válku.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(boavojpi, 21.5.2010 18:28:43)
Odpovědět
Z velkou části Vašich názorů souhlasím,jen u Johna nevím jestli nejste zaujatá,že dal přednost Pavlíně Wolfové a matce nejmladšího svého dítěte obtloustlé brnˇačce,když obě postrádají Váš vzhled,šarm,ambicioznost a výřečnost.Zkuste to s ním po dobrém,snad se vzájemné sympatie probudí.Když to nepomůže,tak jej vylákejte do bobobusu,kde vaše místopředsedkyně a bodygard v jednom, pí Wolfová jej jakoby neopatrnosti udusí svými osmičkami,nebo přisedne svým vychrtlým tělíčkem,výsledek bude stejný,konec Johna v Čechách a on na vlastní oči naposled uvidí ph(přední horní),nebo sz(spodní zadní), partie výše zminˇované dámy.Kdyby se likvidace tímto způsobem nezdařila,tak se záletný John na žádnou ženskou do konce života již určitě nepodívá.Přeji Vám,atˇse do sněmovny dostanete,nebotˇje to slušně placené místo, budete se mít možnost zviditelnˇovat a také již nemusíte chodit na další konkurzy a prezidentské volby.Další výhodou by byla finanční úspora,nebotˇ paní Wolfová by mohla v parlamentu obsadit dvě křesla za jeden plat.Také si myslím,že jste neobjektivní,nebotˇVaši kritice unikl Klaus(asi proto,že Vás pochválil),nebotˇ ten spuštěním privatizace,zajistil náš současný i budoucí blahobyt,ono totiž co se neprodalo za úplatky,tak se rozkradlo a vytunelovalo,tento nevratný ekonomický zločin nestojí za Vaši pozornost a kritiku? Co nám ještě patří,o kterých firmách a výrobě rozhodujeme,jak zaměstnáme statisíce nezaměstnaných?Když kritizovat,tak padni komu padni.Přeji více sexu a méně plivání na soupeře,hodně úspěchů v životě i volbách.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Jan H., 21.5.2010 22:03:50)
Odpovědět
Bobo je Bohuzel zcela neduveryhodna. Clovek, ktery se nechal podplatit rudou mafii a az komicky hloupe uveril, ze jej rudi zlocinci udelaji prezidentem, nemuze mit moji duveru.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 22.5.2010 7:28:22)
Odpovědět
Jane politický naivo - Bobo věděla že ji nezvolí, s navržením jen svolila aby se zviditelnila. Asi máte rudo před očima - paní Bobošíková byla vždy pravicová, jen je více než ostatní politici otevřenější a vlastenectější.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Anonymus, 28.5.2010 1:44:44)
Odpovědět
V čem je bobo "pravicová"? Vždyť program Suverenity je levicovější než ČSSD! Paroubek je taky pravicovej?
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(ordoš, 22.5.2010 6:52:03)
Odpovědět
Paní Bobošíková oprvdu,ale opravdu se vždy těším co populisticky komunistického z Vás vypadne a opět jste nezklamala.Vracíte se opět do období studené války ,vím tuto kartu a ještě Benešovy dekrety ráda a s chutí vytahujete,když je před některými volbami,jedno jakými.Je to zábava na Vás hledět,jako tuhle v tlevizi,jak Vás umně Kalousek rozhodil a hned jste žalovala to on si začal.Vy stále jste ve škole a děláte kádrovačku,kdo kam pojede na stáž.Pokud se Vám nepovede dostat do parlamentu,což doufám je volné místo ředitele filharmonie to bude pro Vás novinka.Nevím,jak lidi nedovedou ve Vás postřehnout agresivitu ,ktrá je u Vás v přímé úměře s touhou po moci.Sleduji Vás od doby,kdy jste dělala redaktorku v televizi.Pokud v debatě s Vámi někdo nesouhlasí ,okamžitě je to na Vás poznat ve výrazu tváře.Překvapuje mně,že takovýhle člověk ,který se neumí ovládat ,měl tu drzost kandidovat na przidenta.Pravda je však taková,že u nás je možné všechno už se těším kam zase v budoucnu nakročíte,pstřehl jsem také ,jak milujte světlo kamer.Myslím,že však pomalu dohasínáte K tomu Německu vážená soudružko uvědomte si ,že jsme malý stát a představte si,že objem obchodu ze spol.rep Německo přesahuje 35 pr.Vy to víte,ale ,taky víte,že v tuto chvíli není třeba o tom hovořit,že volič chce nepřítele.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(j, 22.5.2010 8:36:06)
Odpovědět
Paní Bobošíková, co jste udělala,pro to aby nebyly zvýhodňovány menšiny,nebo většiny v naší společnosti, co jste udělala pro to aby nebyli zvýhodňováni poslanci a senátoři svojí neoprávněnou,nezaslouženou imunitou, co jste udělala pro to aby se vyvolení tohoto státu nepovyšovali na občany bez rozdílu povolání ...Může mě někdo vysvětlit,proč policie hledá osobu nebo osoby,které zveřejnily na vebu pořezaného chlapce od dvou romů,když popálenou Natálku zveřejňují bez problémů v TV a hlavně proč se mluví jen o kriminalitě podnikatelů,popř. kriminalitě lidí z většinové populace ,ale pokud se kriminálního činu dopustí rom je to bez komentáře? Proč nebyla TV například zveřejněna serie brutálních přepadení a dokonce pokusů o znásilnění starých seniorek organizovanou skupinou romských mladíků /jedná se o Brno/? Myslím si,že veřejno právní media jsou neobjektivní,neplní si svoji funkci a ve vedení státu je organizovaná skupina,která se snaží zvýhodňovat romskou populaci oproti většinové. Pokud se problémy budou zametat pod koberec,nic se nevyřeší a navíc na celou republiku je pohlíženo jako na rasistickou,při tom nikde není uváděno % kriminálních činů spáchanou na osobu dle rasy popřípadě národnosti. Pokud by byla čísla zveřejněna,nemohlo by být pohlíženo na stát jako rasistický ,ale spíše obráceně. Bez potřebných statistických čísel se přece nemůže nic zlepšit. Rovněž by měly být zveřejněny statistiky,které děti a proč se vyhýbají řádné školní docházce a opět problémy řešit a ne zametat pod koberec jelikož na to doplácí jen Ti slušní bezohledu na rasu,národnost nebo povolání.Ročně vyplňuji desítky statistik,které si můžou stat. úřady vyzvednout od státních orgánů,které jsou za to placeny/navíc mají daleko přesnější údaje/,tak proč není provedena statistika trestných činů? Kdo a proč se snaží zametat romskou problematiku a dělat z většinové populace rasisty.Nejsou to náhodou ti,kteří si udělali z této problematiky dobře placená a státem dotovaná koryta? Pokládám všechny lidi za rovné bez ohledu na barvu pleti,národnost nebo orientaci a proto by nikdo neměl být zvýhodňován nebo neznevýhodňován. Pokud se problémy nebudou řešit bude pouze vzrůstat extremismus a narůstat nerovnost které může vyústit v násilnosti z obou stran a řešet se nic nedá pokud nebudou zveřejňovány pravdivé a objektivní informace o této problematice. Děkuji za odpověď...
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Šoumen, 22.5.2010 19:27:37)
Odpovědět
Neblbněte, to byli cik@ni, romové přeci tohle nedělají, někoho zbít či někoho znásilňovat.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(alfa27, 22.5.2010 14:04:56)
Odpovědět
Čestná a neposkvrněná bojovnice,která nikdy nepracovala v komunistické televizi,nikdy nekandidovala za komanče na presidentku,nikdy,narozdíl od Johna,nepracovala na Nově,nikdy nechtěla zprivatizovat kanál ČT do rukou Železného,nikdy se nespolčila s Železným za účelem dosažení korýtka v europarlamentu,k Železnému se pak zachovala velmi loajálně..nedělám si o politicích žádné velké iluze,ale nahradit je tímhle?A pokud se týká Havla a knížete, nesahá jim ta eurodrbna ani po kotníky.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 22.5.2010 21:15:43)
Odpovědět
Jo alfo, máte pravdu - ale v lumpárnách.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(antibobek, 22.5.2010 22:08:13)
Odpovědět
Bojovnice za kocoura Mikeše,proti EU když se tam znovu nedostala,za hornické byty nájemníků v Ostravě i když si to přečetla asi jen v novinách,proti sudetˇákům a dále všude tam,kde se může zviditelnit a zajistit pár volebních hlasů,aby v součtu daly nejméně 1,5%,za které se již vyplácí státní příspěvek.Pak budou s Volfovou vesele a dobře žít čtyři roky.Kdyby s bobobusem raději jezdili jako pojízdný sexeskort pro střední a starší generaci,zpestřili a obohatili by volby víc než jejich sliby a kecy vč. plakátů,těch je i bez této strany dost.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 22.5.2010 22:53:43)
Odpovědět
Za starší generaci bojuje -odhaluje jak byl důchodový účet s přebytkem vždy vykraden až je beznadějně v minusu. Díky Bobo!
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(ordoš, 23.5.2010 7:00:04)
Odpovědět
Jsem už dost starý za mně nechci ,aby bojovala a také nebojuje,chce jen hlasy voličů.Doporučuji nečíst Blesk a nztrácet pamět.Naštěstí ,jak vidno většina názorů má paní Bobo přečtenou.Paní Volfová,která za ní kope,ale i za sebe už taky měla nějaké problémy na škole s účetnictvím ,tenkrát nato upozornily studentky ,nějak to vyšumnělo.Paní Bobo už miliony má,jak v debatě někdo zmiňuje mil,Johna a Schvancerberga je to naivní krátkozrakost a důvěra v populismus,který Bobo používá k ohlupování lidí.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 23.5.2010 13:36:50)
Odpovědět
No sice asi nějaký milion má - ale za sebou to už moc milionů nebude. Rozhodně podstatně méně než Schwarzenberk či John.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Čtenář 1, 24.5.2010 16:52:51)
Odpovědět
Vy tu p. Bobošíkovou musíte milovat....Jen tak na okraj, když ta dáma má tolik starostí o blaho lidí v této zemi, proč její manžílek přestěhoval výrobu do Číny? Moje matka, které je 87 let a už v pohraničí něco zažila, nedávno u televize doporučila p. Bobošíkové, aby si dala mokrý a hlavně studený hadr na hlavu, protože už ty její kecy na téma Sudety a Němci nemůže poslouchat.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 25.5.2010 7:05:27)
Odpovědět
Ano, miluji Bobo. A vy si Čtenáři nečtenáři přečtěte projevy poslední projevy šéfky Sudetoněmeckého lanndsmanschaftu Eriky Steinbachové, dcery důstojníka Wermachtu, jejíž rodina se také podílele na zabírání území pro Německo před 2. svět. válkou i v ní. A třeba dostanete od SL Karlovu cenu jak pan Úl za porozumnění.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(podhradem, 23.5.2010 10:29:49)
Odpovědět
Bude-li mi vládnout dobře třeba Turek (ne příjmení!) beru.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 23.5.2010 13:38:27)
Odpovědět
Tak se odstěhuj do Turecka (Turci se zase stěhují do Evropy).
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Xaver35, 23.5.2010 15:10:20)
Odpovědět
Vážení,nevím,jak Vy,ale já jsem přes velkou snahu nepostřehl v tom paskvilním příspěvku nějaké "vydefinování" toho pangermanismu. Očividně proto, že autorka ten výraz kdesi pochytila jako cosi negativního,čím upoutá čtenáře (včetně mě,jinak bych to nečetl)a k tomu připentlila ty nesmysly.
To Jim: volání,aby četla něco z ekonomie,je absolutně zbytečné.Neboť víc než jinde tu platí: Vanitas vanitatum et omnia vanitas (Marnost nad marnost a nic než marnost).
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Aleš, 23.5.2010 18:06:49)
Odpovědět
Je opravdu veselé, jak se snaží paní Bobošíková každého poplivat, zkusme si tedy sestavit její životopis tak trochu v duchu jejích vlastních komentářů.

Za dob komunistické totality vystudovala Vysokou školu ekonomickou, během studia zastávala funkce ve Svazu socialistické mládeže. Ještě před převratem zde začala také postgraduální studium.

Poté pracovala v různých médiích, zejména v České televizi. Během své práce v zásadě nijak nevyčnívala. Ačkoli se věnovala politickému a ekonomickému zpravodajství a moderování neslyšeli jsme tehdy od ní nic z jejích současných radikálních odsudků.

V době televizní krize patřila k lidem, kvůli kterým se plnila náměstí. Nemusíme hodnotit, kdo byl a kdo nebyl v právu, jde jen o to, že svou roli rozhodně neustála, spíše se u ní projevila neprofesionalita a manýry, které patří někam před rok 1989.

Poté moderovala politickou debatu na TV Nova. Pořad to byl opět spíše krotký, tato "bojovnice proti všem" zde opět neukázala nic ze svých současných radikálních postojů. Profesionální úroveň tohoto pořadu pod jejím vedením snad ani nemá smysl komentovat.

Po kauzách kolem TV Nova, které stály naši republiku pěkných pár miliard se spolčila s Vladimírem Železným, který byl jejich původcem. Po boku tohoto člověka pochybného charakteru byla zvolena do Evropského parlamentu. Dotazujícím se novinářům přitom nebyla schopná říct jedinou větu anglicky, zato nás o své svědomitosti přesvědčila tím, že si slíbila nastudovat plánek budovy.

V roce 2008 byla nominována Komunistickou stranou Čech a Moravy jako kandidátka na prezidentskou funkci, svou kandidaturu ale záhy stáhla a do volby tak fakticky nezasáhla.

Po vypršení mandátu europoslankyně se zatím marně snaží získat nějakou další volenou funkci. Ačkoli se už dříve rozešli, používá v podstatě stejné metody jako Vladimír Železný, očerňováním všech minulých i současných představitelů politického a intelektuálního života země se snaží v lidech vyvolat pocit spiknutí proti naší zemi, které je vedeno Německem.

Její strategie je primitivní - vzbudit v lidech pocit, že oni sami za nic nemohou, že Československo bylo vlastně fungujícím rájem na zemi, kolem kterého stačilo přestříhat ostnaté dráty a prosperita by nastala jaksi automaticky, přišli však ti zlí odvěcí nepřátelé Němci a jejich místní spojenci a všechno tu rozkradli.

Stačí jen doufat, že na takové demagogie dnes už nikdo neskočí.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 24.5.2010 1:13:01)
Odpovědět
A dělá většina politiků něco jiného? Shání funkce, očerňuje jeden druhého, ekonomice nerozumí, za komunistů byli svazáci nebo přímo členové KSČ. A zaměstnání pokud je mu více než 20-25 let měl skoro každý. Presidentskou kandidaturu nestáhla, ale nepostoupila. Kritizovat ve vyšší politice je co...
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Železný, 24.5.2010 13:30:16)
Odpovědět
Milá paní Bobošíková! Obdivoval jsem Vaše
úsilí v ČT, kdy jste stála proti Rumlům a
podobným individuím, postupem času jsem byl
nucen své hodnocení změnit. Považoval jsem
řeči o Vaší angažovanosti ve starém režimu
za bláboly, ovšem to, co jste předvedla s
panem Železným, komunisty a nyní s Volfovou,
utvrdilo můj současný názor, že jste opravdu
jen kariéristka, jdoucí za mocí /peníze v tom
jsou podružné /.Svůj dopis Vám z doby krize
v televizi odvolávám, považujte mou tehdejší
podporu Vám za můj politováníhodný omyl.
Nejste , bohužel, důvěryhodná.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Petréšová, 24.5.2010 16:15:21)
Odpovědět
Fandím Vám a volím Vás, nenechte se odradit
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Pepan, 24.5.2010 16:58:13)
Odpovědět
Taky, alespoň bude v parlamentu pěkná hubatá baba a trochu to tam oživí, že i kníže přestane v lavicích spát..
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Bobr, 25.5.2010 10:15:57)
Odpovědět
Bobošíková naštěstí v parlamentu nebude.
Re: Bobošíková: Žijeme v éře nového pangermanismu
(Sigůl, 26.5.2010 12:17:32)
Odpovědět
Ještě v době socialismu (protože jsem staršího data) jsem jezdil často do bývalé NDR. Také to byli němci. Viděl jsem bývalý koncentrační tábor,viděl ruské vojáky a viděl pracující němce - říkali jsme si bratři. Paní Babošíkové
doporučuji nejprve vyprat si dederonské prádlo(jestli jí ještě zůstalo) vyblinkat německé jídlo které konzumovala v Bruselu
a jít se projít mezi ty hlupáky ze Znojma kteří jí naletěli.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama