reklama
reklama

Oranžový ošklivec tam nahoře

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 19.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

To jsme se Vám nasmáli. Oranžády měly v Brnisku malý, místní mítink. Místní oranžový boss (starosta MČ), kterého mám jinak docela rád, protože má hubu prořízlou jako já, zakončil nudnou akci slovy. Volte naše kandidáty, podívejte se jací jsou to hezcí kluci. Nekoukejte až tam úplně nahoru. Prý odrovnal všechny přítomné. No řekněte, dovolit si zažertovat na sexymozka, že je ošklivec, kdo si to může dovolit? Jenom aby nedostarostoval.

Nu copak o to, kdo je krasavec a kdo ne. Nejhezčích kluků ze škaredince jsou plné billboardy. O to tu asi v těch volbách nejde. Nyní jde o to, kdo dokáže víc naslibovat. A v tom oranžády jednoznačně vedou. Po volbách prý bude každému hej. Jenom na ty boháče si posvítí a zatnou jim tipec. Protože jenom chudí jsou hodní, boháči jsou darebáci. Každý má mít stejně. Šikovný nebo lempl - vsjo rovno, každý má mít stejné h....o.  Vypadá to, jako by republika udělala čelem vzad a namířila si to za hodnotami, které oficiálně vzývala komunisty řízená společnost před rokem 1989.

Ty hodnoty se jmenovaly nesvoboda, rovnostářství, žádné vystavování konkurenci, žádná rizika s tím spojená. Žádné dobývání chleba v potu tváře. Komunistická vláda, které patřilo vše v zemi, odměny a platy přerozdělovala podle své úvahy. Nikdo nebyl ohrožen (kdo se nevzpouzel vládě), všichni dostávali do svých stejných žaludků přibližně stejně. Nikdo nebyl nucen zvyšovat výkon, takové úsilí bylo spíš škodlivé než honorované. Odměňovala se úslužnost, šedivost, pasivita napsal kdysi Karel  Steigerwald.

Vždyť už sám mistr Hus říkal: Kdo bohat, ten rohat. Rumcajs chudým dával, zatímco kníže pán v Jičíně byl blbec a uměl francouzsky. Hloupej Honza s buchtama byl vždy větší hrdina než strojní inženýr, který vystudoval v nepřátelské Vídni.

Oranžisté neuznávají že když bohatnou bohatí, bohatnou s nimi i chudí. Zase vítězí, že všichni máme stejné žaludky. Přání aby sousedovi chcípla koza, když chcípla mě začíná zase ožívat.

Co však s tím, když na nezanedbatelnou část společnosti takoví sprostí pouťoví vyvolavači a jejich laciné atrakce pořád ještě tak spolehlivě působí. Co dělat, když že se najde tolik lidí, které nezajímá víc, než dnešek, či maximálně zítřejší ráno?!

Prostě si budou zpívat Pochod voličů ČSSD kolující Facebookem:

Tak nám to zraje, soudruhu z RaJe, na konci máje, vstoupíš do ráje.
Mávátko vlaje, z každého kraje, jsi naše jednička a nás je dost.
Soudruzi z Ústí, na hrad tě pustí, těm co ti nefandí, rozbijem nos.
15.důchod, ze zisků ČEZu, co rozdám lůze, boháčům vezmu.
Bude to prima, je konec Zlína, ručičky dozadu a všeho dost.

Ref. Krásný úděl máme dnes, volit Jyrku, tvrdou pěst,
rázně k urně, před očima vuřt, zvládnout vládnout není žádný kumšt.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3234 čtenářů | 85 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(dhimmi, 19.5.2010 1:00:48)
Odpovědět
Je cosi shnilého v národě českém,když místo toho,aby bylo duo odpudivých a zlých vepřů Paroubek/Pecina po zásluze nakopáno do tlustých pérdelí a spolu se svými kumpány zahnáno do žumpy,kam patří,tak je naším "lidem" velebeno a obdivováno.Každý ,kdo si dovolí na předvolebních poutích tzv.ČSSD jen něco ceknout proti velikému Vůdci,je označen za agenta ODS ,nacistu nebo za "narušitele pořádku".Podle tohoto nechutného tandemu jsou špatní skoro všichni politici ,kteří nejsou členy "sociální demokracie"-samozřejmě kromě soudruhů z KSČ(M).Vláda koalice KSČSSD bude pohromou pro tuto zem,skončí to krachem,který se ovšem zase svede na tradičního imaginárního nepřítele-jakési mýtické modré tuneláře.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Pepan, 19.5.2010 1:11:59)
Odpovědět
Dhimmi co takhle návštěva psychiatra? Asi schizofrenie. Vždyť tak jak ČSSD se chovají všechny velké strany a jejich vůdcovské schopnosti se již odzkoušely - vyšlo do suma sumárum nastejno.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(dhimmi, 19.5.2010 13:19:31)
Odpovědět
Pepane,než začnete machrovat s cízími slovy,tak si nejdřív přečtěte ve slovníku, co znamenají.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Papan, 19.5.2010 15:13:34)
Odpovědět
to dhimmi - psychiatr léčí duševně nemocné lidi, schizofrenik vnímá skutečnost na rozdíl od zdravých lidí v deformované podobě a fantasmagorických iluzích - což je občas Váš případ.
Politik,kterého uznává většina .....
(Dr.Lustig, 19.5.2010 21:08:58)
Odpovědět
Pravicové strany ze strachu před blížící se volební porážkou,začaly kolem sebe kopat.Dokonce se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.
Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.
Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.
Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.
Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Re: Politik,kterého uznává většina .....
(Stallker, 19.5.2010 21:16:43)
Odpovědět
Můj ty tondo kolenatej, už se prosím neopakujte. A mimo to je to naprostý nesmysl...
...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(Semerád, 19.5.2010 22:14:04)
Odpovědět
Proč voliči Nečasovi nedůvěřuji ?Poněvadž je to politik ze stejného hnízda, jako mafián Langer,
který spolupracoval s bossem mafiánů Mrázkem.
Za druhé používá stejné lživé praktiky jako Topolánek,který před volbama uzavřel smlouvu s voliči a hned po volbách udělal opak.Podvedl voliče.Nejlepší by bylo,kdyby Nečas rozpustil
ODS,zhasnul a klíč poslal otci zakladateli.
Re: ...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(Beroun, 20.5.2010 8:18:41)
Odpovědět
Tolik lzi v tak kratkem prispevku se hned tak nevidi. Da se to vysvetlit jedine tim, ze byste se jinak neuzivil... ;)))
Re: ...poslední zhasne a klíč pošle otci zakladateli
(ferda, 20.5.2010 11:28:39)
Odpovědět
.-))) HRDINA !!!

Nečasovo slavné výroky....buď se na té funkci udělám nebo oddělám,či ,manželka dospěla k názoru,že to křeslo ministra vnitra nevezmu :-( svědčí o jeho kvalitách.
Jeho přání stát se premiérem se zdá být poněkud komické.Pan Nečas by měl mít na paměti,že" stádo volů je silnější když je vede lev,než smečka lvů kterou vede vůl",jak praví klasik.Rek Nečas neví, že na cestě za vysokým cílem může skončit i na zdánlivě malé překážce.
V případě p.Nečase stačí,když spadne z výšky svého ega na úroveň své statečnosti
Bratr exministra Řebíčka z ODS je ve vazbě ...
(J.Zíma,režiser, 19.5.2010 23:44:41)
Odpovědět
A pak,že ODSáci nekradou.ODS je parta zkušených loupežníků,kteří si dovedou poradit i s OPENCARD
nebo cykloztezkou za 150 milionů.Řebíček,to bude opravdu velký předvolební hit,pod názvem :
NE KAŽDÝ ODESÁK JE LUMP,ALE KAŽDÁ LUMP JE ODSÁK !
Re: Bratr exministra Řebíčka z ODS je ve vazbě ...
(Beroun, 20.5.2010 8:16:42)
Odpovědět
Reziseri obvykle byvaji schopni nejen videt svet kolem sebe, ale i chapat. Z vaseho priespevku je zrejme, ze nejste zadny reziser, ale placeny oranzovy manipulator... ;-)
Re: Politik,kterého uznává většina .....
(Beroun, 20.5.2010 8:14:25)
Odpovědět
Lihacem placena 'Oda na Paroubka' ma jednu vadu. Pod ruznymi nicky ji placeni manipulatori z Lihace tapetuji na ruznych diskusich... :-)
Re: Politik,kterého uznává většina .....
(ferda, 20.5.2010 11:45:43)
Odpovědět
hi,hi,hi, viz pošuk "Standa 01 který jich má tady desítky podvodných nicků...:-)),příklad- "vvv" xXx" "mm" "ssso" "čtenářka, "QQ" či"Qaid"
apod. :-))

jo, jo, to tak u Těch pravicovejch zmetků bývá, zloděj křičí z plna hrdla-chyťte zloděje...!!!!

současná pravice...hmmm, to je bída a marnost,stačí si tady přečíst příspěvky modrostrak a modrých teřevů...:-))))

ps: Kdo se chová jako diktátor a totalitní zmetek? :-)) Pohleďme na Jančíka, ten prostě zrušil jednání zastupitelstva, protože hrozilo jeho odvolání..... Jo, panečku, ta ODS ale válí...:-))
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(ninja, 20.5.2010 8:12:14)
Odpovědět
Dhimmi ma pravdu: "Pepane, než začnete machrovat s cízími slovy, tak si nejdřív přečtěte ve slovníku, co znamenají." Ale pro zasmani na vas ucet je vas plk docela dobry. :-)
Nevolte zbabělce z ODS ...
(Kapek,učitel, 19.5.2010 21:03:42)
Odpovědět
Vadí mi ta anonymita těch, co špiní druhou stranu. Stále mně chodí různé materiály, které zesměšňují Paroubka. Samozřejmě se ti hrdinové, kteří to financují nepodepíší. To považuji za zbabělé a notně křivácké. Je to hnus a na druhé straně to nahrává body pro ČSSD. To si ti hrdinové neuvědomují?
I moje rodina se rozhodla,že ty zbabělce z ODS už volit nebude.
Re: Nevolte zbabělce z ODS ...
(Beroun, 20.5.2010 8:24:48)
Odpovědět
Pana Paroubka zesmesnovat neni treba. Obstara to vic, nez dobre, sam. Je jedinym premierem CR, ktery tuto funkci zneuzil pro spachani soukromeho mezinarodniho podvodu, je takovy zbabelec, ze se jeho rodina o jeho valeni se s konkubinou musela dozvedet z bulvaru, privedl do vysoke politiky gaunera, ktereho soud uznal za tunelare CLK, jde s kazdym, kdo mu nasype par drobnych, at je to ruda mafie (dosazeni do vedeni strany NF) nebo StB (nomenklaturni misto), ci napojeni na galerku atd. atd. ...

Darebaku je za mrizemi dost, jedine, co mi unika, je fakt, ze si je clenove soucasne CSSD vydrzuji v cele sve strany...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Marika, 19.5.2010 7:20:29)
Odpovědět
Jak se může normální člověk a novinář snížit tak nízko?Už ten nadpis je tak ubohý,že je škoda číst ten článek.Lidé mějte rozum a nenechte se manipulovat.To co nám předvádí pravice v čele s Kalouskem mluví za vše a nezachrání to ani tyto debilní zprávy debilních novinářů a některých lidí.Kam to někteří lidé dopracovali,zůstává rozum stát.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Fiter, 19.5.2010 7:36:32)
Odpovědět
Všichni jsou debilní,jenom vy jste abnormálně inteligentní.Podle slovníku si myslím,že jste s velkými potížemi vychodila zakladní školu.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Kozel, 19.5.2010 9:40:35)
Odpovědět
Fiter,shazováním nic nedokážeš,ta paní má asi vyšší vzdělání než ty,protože co napsala je holá pravda.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(berg, 19.5.2010 11:31:52)
Odpovědět
kozle, kdo koho shazuje? jakási marika má plnou hubu debilů, ale špatný je ten, kdo na to ukáže? na to se přímo nabízí replika - vy ynteligentní oranžgutáni
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Beroun683384, 20.5.2010 8:28:17)
Odpovědět
Co ma chudak Marika delat? Lhani ma v oranzove pracovni smlouve a jinak by se neuzivila. Takovych podplacenych 'Marik' na diskusich je..... :-)
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Pepan, 19.5.2010 10:31:00)
Odpovědět
Mariko - dyzgrymynáce! Kocába na ně, debyly. A co Dežo, pořád ho z leženi u telky bolí záda? Chuděra invalidni - ani do auta nevleze, aby dojel pro dávky! Svinsky Čehuni rasisticky!
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(dhimmi, 19.5.2010 13:27:43)
Odpovědět
Právě proto,že jsem normální člověk,nebudu volit toto neobolševické zlo -ČSSD.Vy "obyčejní lidé" ho ale za zlo jistě nepovažujete,pro vás představují zlo svoboda,demokracie a kapitalismus.Takže hoďte svůj hlas Rokově či Falmerově tlupě a čekejte na zázraky,které však nepřijdou.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Beroun, 20.5.2010 8:33:28)
Odpovědět
Samozrejme. Studenti odedavna predstavovali moralni predvoj naroda. I tentokrat ukazali, ze oranzovi darebaci do politiky nepatri. Oranzova chobotnice totalne propadla zcela po pravu, za sve zlociny na nejvyssi statni urovni, za sve nestoudne lzi zivene chorobnou mocichtivosti, za masove kradeze verejnych penez, za masove uplatky parazitum,atd. - vse ve stylu "po nas treba potopa"...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Jirka, 19.5.2010 7:27:06)
Odpovědět
Dhimi,puberta snad brzy přejde,rozum snad dostaneš až se budeš muset starat o rodinu,tedy až tě přestanou živit rodiče.Takové bláboly,nepoužívání vlastního mozku,tak to je důsledek modré/bolševické/propagandy.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(dhimmi, 19.5.2010 13:38:57)
Odpovědět
Na bláboly o pubertě nemá smysl odpovídat,jen bych tě rád vyvedl z omylu,co se týká modráků-ODS jsem volil naposled v roce 1992 a nyní ji rozhodně volit nebudu,snad jen v případě,kdyby byli z této strany urychleně vykopnuti Íčko,Gandalovič,Bém a Bendl,což se ale na 99,9% do voleb nestane.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(jojo, 19.5.2010 18:24:47)
Odpovědět
A co Icko, udelalo, kdyz tak vesele prebiras prezdivku, kterou tak ryhcle prevzali tlusti vepri a to z materialu, ktere pokud se zminuji o nich samotnych tak odsuzuji.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Beroun, 20.5.2010 8:38:23)
Odpovědět
Nejkomictejsi je, ze ve skutecnosti "icko" vubec neni Langer, ani nikdo z ODS. To jen v pomatenych hlavach placenych manipulatoru z Lihace a hlupaku, kteri jim veri... :-))
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(xxx, 19.5.2010 8:06:52)
Odpovědět
Tak nám to zraje, soudruhu z RaJe, na konci máje, vstoupíš do ráje.
Mávátko vlaje, z každého kraje, jsi naše jednička a nás je dost.
Soudruzi z Ústí, na hrad tě pustí, těm co ti nefandí, rozbijem nos.
15.důchod, ze zisků ČEZu, co rozdám lůze, boháčům vezmu.
Bude to prima, je konec Zlína, ručičky dozadu a všeho dost.

Ref. Krásný úděl máme dnes, volit Jyrku, tvrdou pěst,
rázně k urně, před očima vuřt, zvládnout vládnout není žádný kumšt


Vynikající text. Ovšem ze stejného vrhu jako někdejší hesla "Na souši i na moři, porazíme agresoři" či "Vítězství je jisté, porazíme imperialisté".
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Jirka, 19.5.2010 8:42:58)
Odpovědět
Co máte proti Titánovi se sexymozkem? Tento Rambo české politiky nám ještě ukáže - pokud ovšem jeho oranžoví soudruzi dají s rudými soudruhy alespoň 101.

Dnes v Rumunsku snižují platy ve státní sféře o 25% a důchody o 15% - tudy vede Jyrkova cesta! Dohnat a předehnat!
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Topol, 19.5.2010 9:38:25)
Odpovědět
Jirko,ty mudrlante,nevyhrožuj a mluv pravdu.My už ty důchody a platy máme dávno snížené topolánkovou vládou.Vždyt v Řecku i po snížení budou mít stále víc než my.Důchod mají 3 krát větší ,takže bys měl mlčet a nelhat jak všichni pravičáci.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 9:48:29)
Odpovědět
Asi proto jsou v ... (tam, kde jsou). Uvědomte si, prosím, že pokud nechceme skončit stejně, bude nás to něco stát. A vděčit za to můžeme především socialistům, ikdyž ostatní parlamentní strany jim byly výrazně nápomocny (viz. tabulka u článku pana Matějky o Kalouskových složenkách).
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Jirka, 19.5.2010 9:50:09)
Odpovědět
Topole, Topole - kam na ta moudra chodíš? Pokud to nevíš, tak u nás důchody nikdy nikdo nesnížil. Zatím. To nás čeká až s Paroubkem. Ono totiž ono lidové pořekadlo "kde nic není, ani smrt nebere" platí i na státní kasu - překvápko!
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Topol, 19.5.2010 10:03:14)
Odpovědět
Jirko žádné překvápko,to už víme dávno,že pravičáci,hl.poslední vláda vyrabovala co se dá.Takže at vyhraje volby kdo chce,nebude to mít lehké.kde nic není,ani čert nebere říkáš dobře,ale proč není se zeptej Kalouska Topola atd.těch co hospodařili na úkor nás všech.Nesváděj to na Paroubka.Za Paroubka nebyl takový schodek jaký je ted.Důchody se přímo nesnížovaly,ale za Topola,Kalouska se přestaly valorisovat a jsme v EU na chvostě žebříčku.Také připomenu slib Topola,že když vyhraje volby dá každému důchodci 1000,- Kč.Dal h.o.v.n.o.Jde jen o princip,důchodci se ho neprosili,ale potom se říká,že slibuje jen Paroubek.Chce to objektivitu!!!!!!!!!!!!!At žije demokracie???????????
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 10:10:23)
Odpovědět
Přestaly se valorizovat, protože inflace nedosáhla hodnot nutných pro zákonem stanovené zvýšení důchodů. Ale samozřejmě se najde dost lidí, kteří budou tvrdit, že za to může Topolánek s Kalouskem...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Jirka, 19.5.2010 10:13:16)
Odpovědět
Topole, přestaň se modlit k oranžové a zkus chvíli používat rozum! Dluhy začali sekat socani, Topolánek je chtěl snižovat, ale dvojblok KSČ + ČSSD mu to nedovolil. A že nás zasáhla krize? V to nejsme opuštěni.

Takže klid, vydýchej se. Anebo hospodaříš jako socani? Bereš ročně 12 důchodů a utratíš 14? Pak se záhy dočkáš - exekutora. Ale co, ledničku, pračku ani televizi vlastně člověk nepotřebuje. A na krabici od banánů se uprostřed holé místnosti taky sedí dobře - lépe se rozjímá o sociální nespravedlnosti, že....a nezapomeň - za vše zlé může ODS (Jyrka to řikal)
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 9:44:30)
Odpovědět
Obávám se, že Paroubkova cesta povede přesně opačným směrem: nárůst mezd státních zaměstnanců o 25%, nárůst důchodů o 15%, zvýšení daní na 116% (rezervy jsou) a zavedení daní zcela nových (např. daň z kapacity plic by stála za zvážení). Taky nesmíme zapomenout na to, že by byl potřeba nějaký další uřad, např. na kontrolu volebních uren, či úřad pro potírání politické plurality. Absurdistán hadra... Dohnat a předehnat:-)
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Pepan, 19.5.2010 9:56:27)
Odpovědět
Nebo budovat další oddíly těžkooděnců ("Íčko"), zvyšovat vojenskou přítomnost v zahraničí (Barták), zvýšit důchody těm co mají 15 tis. na 30 a snžit o 2 tis. těm co mají 10 tis. (rozhodnutí ÚS podpořeného ODS v rámci spravedlnosti), udržet nejnižší zdanění bohatých v Evropě - trvat na rovné dani, privatizovat zbytek zdravotnictví (opak co dělá Obama v USA) a udělat z něho pro sebe a své kamoše zlatý důl ... zavedení daně z kapacity mozku pro Sunny
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(douglas, 19.5.2010 10:00:17)
Odpovědět
dnes mají oranžády pohotovost...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 10:14:43)
Odpovědět
No jo, volby se blíží a STEM jak na potvoru negeneruje ta správná čísla. Panika a hysterie v řadách jediného správného oranžtýmu vzrůstá, takže jsou zkrátka aktivnější i jejich brigádníci z Liháče. Beru to jako prostý fakt a nijak se tím netrápím. Kdyby to nemysleli smrtelně vážně, bylo by to i k smíchu...
Paroubkova modlitba
(Jirka, 19.5.2010 10:27:12)
Odpovědět
Josipe Vissarionoviči, můj velký vzore, Ty jsi uměl udělat porádek! Dej, ať máme my bolševici společně alespoň 101 křesel. Ať můžeme těm buržoustům ukázat, co je to pěst dělnické třídy!
Re: Paroubkova modlitba
(Sunny, 19.5.2010 11:17:52)
Odpovědět
:-)))
Citát Karla Čapka z roku 1925 - jak neuvěřitelně aktuální!
(satan, 19.5.2010 11:16:47)
Odpovědět
„Ponižuje nás nedůstojnost parlamentu, který i státní nezbytnosti vyřizuje stranickým handlem, ponižuje nás parlamentní systém, v němž bez hrubé a honorované majority by potřeby státu nebyly uhájeny. Ponižuje a skličuje nás přízemnost politického jednání, co jde vysoko nad domácí zájmy stran, je politickým exponentům tak lhostejno, jako chalupníkovi aviatika. Ponižuje nás samozřejmost, se kterou političtí machři přijímají fakt, že stát je odevzdán stranám k exploataci. Ponižuje nás osobní úroveň mnohých, z nich strany učinily vladaře nad věcmi národa. Ponižuje nás forma i duch politiky, jež vládne pomocí nečistých kompromisů mezi bezohlednými zájmy…. Jsme-li nespokojeni, volá se na nás: Pracujte ve stranách! Ne, je-li nám čeho třeba, tedy je to pracovat proti stranám, proti vládě stran, proti hlasovací mašinérii, proti inkompetenci, proti politice za zavřenými dveřmi, proti všemohoucnosti výkonných výborů, proti našemu ponížení, proti úpadku demokracie.“
Karel Čapek: Politikum, Lidové noviny 21. 9.1925
Re: Citát Karla Čapka z roku 1925 - jak neuvěřitelně aktuální!
(Sunny, 19.5.2010 11:26:47)
Odpovědět
Tak koukám, že od roku 1925 se v tomto směru nic zásádního nezměnilo:-(
Re: Citát Karla Čapka z roku 1925 - jak neuvěřitelně aktuální!
(Beround, 20.5.2010 8:42:59)
Odpovědět
Nezmenil-li se prilis narod, co byste cekala? :)
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(jana, 19.5.2010 11:27:57)
Odpovědět
Většina politiků napříč všemi stranami stojí za ..., ale někteří mají aspoň inteligenci, což se o Jyrkovi a jeho příznivcích říct nedá. Pokud vyhraje, obávám se, že máme zpátky všechno, proti čemu jsme v 89 cinkali a ještě v daleko tvrdším a horším podání. Kdybych byla věřící, řekla bych "Bůh s námi".
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(j, 19.5.2010 12:14:11)
Odpovědět
Zajímá tohle vůbec někoho?
14 Květen 2010
 
Napsal uživatel Pstroužek
4.5.2010 v Ústí na Labem šel 13letý chlapec na vlakové nádraží, aby se vydal vlakem do Krupky. Vlak bohužel nestihl a tak se rozhodl jít k autobusovému nádraží. Tam si ho všimla dvojice romů ve věku 15 a 18 let. Přišli za nim a požadovali aby jim dal peníze, chlapec jim je odmítl vydat a tak se na něj vrhli a začali ho surově tlouct. Poté co byl povalen na zem mu žiletkami rozpárali oblečení, sebrali  boty a po mnoha kopancích do trupu a hlavy utekli. Polonahý a chůze neschopný se doplazil do haly vlakové nádraží, kde mu nádražní personál zavolal záchranku. Do nemocnice byl odvezen s povrchovými řeznými ranami, natrženou slezinou, zlomenými žebry a otřesem mozku. Otázka je, kolik lidí v ČR o tomto nedávném případu ví?


Zatímco příběh o malé Natálce se online naservíruje do každé české domácnosti, tak diametrálně odlišně se přistupuje v případech jako je tento. Zásadní problém je, že chlapec patří k majoritě a jeho rodiče nebydlí na černo v cizí nemovitosti. Místo toho pracují a svého syna posílají do školy a to jsou věci, které je vlastně v dnešní době znevýhodňují. Tím je celý případ mediálně diskvalifikován. V rámci politické korektnosti se totiž tyto případy zametají pod koberec a za týden si na ně už nikdo ani nevzpomene (vesměs o nich krátce informují jen lokální deníky). V protikladu k tomu se zase jiné vystavují masové pozornosti. . Dnešní politikou je snaha za každou cenu potlačovat etnické napětí (i za cenu cenzury a podávaní zkreslených informací) a to je taky důvod proč se neuvádí etnický původ útočníků. Celý tento proces směřuje k vyvolání pocitu kolektivního selhání a formování názoru, že chyba je někdo v nás v majoritě. To přece my selháváme ve snaze integrace s cikány a kdo si myslí opak, tak je v lepším případě rasista.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(jana, 19.5.2010 12:17:27)
Odpovědět
Máte pravdu. Pracovitost, poctivost a slušnost se v tomto státě nenosí. Nepracovat, žít na úkor druhých a hodně křičet, jak jsem diskriminován. To je to, co tady platí. Bohužel.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Říman, 19.5.2010 13:13:25)
Odpovědět
Rasisti! Dyzgrymynáce! Kocába na vás!

Naši hodní pracovití cigáni namají na výtržnosti čas - všichni makáme ve 12-tihodinových šichtách, abychom svým dětem našetřili na zahraniční školy - v Anglii, Kanadě.....
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(děd, 19.5.2010 13:19:55)
Odpovědět
Zapoměla jste na "neúmyslné"okrádání a
podvádění,podplácení,braníúplatků,
"privatizování" atd. Ty socky si opravdu tento skvělý režim nezaslouží, to je marné.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(j25, 19.5.2010 13:47:29)
Odpovědět
Uvedený příspěvek jsem neposlal z důvodu,že bych byl rasista,znám mnoho slušných romů/a je mě líto zmiňované Natálky/, ale jde mě o onu informovanost. Denně se setkávám s tím,že je ve sdělovacích prostředcích kriminalizována skupina podnikatelů,jelikož vždy pokud se něčeho dopustí podnikatel je to hodně zvýrazněni,že podnikatel se dopustil - při čemž to skutečný podnikatel nebyl/ byl to vlastník ŽL/,pokud se stejného skutku dopustí nezaměstnaný,nebo zaměstnanec,nebo odborář ,není o tom ani zmínka. Jako OSVČ volám je to diskriminace. Politici se diví proč vznikají krajně pravicové strany. Já jim odpovídám je to z důvodu zvýhodňování menšin a šikany většiny.Je to z důvodu,že nudící se menšina neposílá děti do škol,pobírá bezpracně různé dávky,při čemž nemusí pracovat a má dostatek času na vymýšlení lumpáren.Stejně jako výše uvedená menšina je zvýhodňována rovněž menšina občanů - politiků a to svojí nepřiměřenou,nezaslouženou imunitou...... zrušte si ji ať jsme si rovni ve svých právech a povinnostech..
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 15:11:16)
Odpovědět
Jedním z problémů je, že jsme přestali věci nazývat pravými jmény. Jestliže někdo někoho okradl, je to sprostý zloděj - ne podnikatel. Tyhle bláboly začaly už někdy v devadesátých letech a vzpomínám si, že mě to hrozně rozčilovalo. Pak jsme si všichni nějak zvykli... Škoda, že už naše "objektivní" média nebyla schopna zveřejnit další podrobnosti o těchto lidech ( bývalí vysoce postavení členové KSČ, veksláci, lidi s kriminální minulostí a další opovrženíhodná individua). Řeklo se jen - podnikatel... A to je, milé děti, ten zlý kapitalista. Ani slůvko o tom, že byl vždycky do morku kostí rudý, nebo gauner z povolání. Škoda mluvit...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Beroun, 20.5.2010 8:56:02)
Odpovědět
Jevy, o nichz mluvite, jsou velmi dobre pochopitelne, uvedomime-li si, ze Listopad byl vrchol po mnoho let peclive pripravovaneho procesu, ktery zakonite vyplyval z nefunkcnosti systemu zavinene tim, ze ruda mafie do ridicich funkci dosadila hochstaplery misto nejlepsich odborniku.

Rudym mafiim pak nezbyvalo, nez pripravovat se na to, ze se system jednoho dne samovolne zhrouti, a ochranit rude mafiany pred hnevem lidi a lucernami. Dluzno priznat, ze se jim hra zcela zdarila a nejen, ze se podarilo rude zlocince zachranit pred lucernami, ale dokonce i znasobit jejich majetky a upevnit moc.

Mravne zcela neprijatelne chovani oranzovych mafianu nejlepe vysvetluje fakt, ze udajne 66% clenu oranzove mafie si zaspinilo ruce s komunistickymi zlocinci, nejvyssim nomenklaturnim kmotrem pocinaje...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 20.5.2010 9:15:29)
Odpovědět
Ano, podle toho, co se tady dnes děje už věřím tomu, že to celé byl řízený proces. I ten nevinný povzdech jednoho starého pána, že Havla si komunisti pěstovali jak mravenci mšici... I to, jak potichoučku převlečení bolševici zaujali hbitě místa ve vedení nového státu, ve sněmovně, v klíčových pozicích v ekonomice, bankách atd. A my jsme jim to sežrali i s navijákem.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 12:48:54)
Odpovědět
Tak to je vážně hrůza:-(
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Liška, 19.5.2010 12:54:05)
Odpovědět
Šíření informací o zločinech Romů je šíření rasismu a rasové nenávisti - opačná informace (násilí Čecha na Romovi) je dobrý novinářský job a podpora lidských práv. Je účel z nás udělat úplné pi.tomce.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(j, 22.5.2010 8:44:22)
Odpovědět
Asi máte pravdu,vzhledem k tomu,že policie již pátrá po tom kdo zveřejnil informace na vebu a tisk označuje tyto co to zveřejnili za extremisty. Je to v tomto státě vše obráceně - Kocourkov.....
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Stallker, 19.5.2010 12:56:34)
Odpovědět
Pravda, je to hnus. Možná by stálo za to, sledovat případ i dále.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sigůl, 19.5.2010 18:02:28)
Odpovědět
Nechápu proč tisk a televize při napadení tohoto chlapce neřekla že to udělali cigáni,
čeho se bojí a pro mne je to rasismus naruby.
Po dvaceti letech se média chovají jako před dvaceti lety.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Stallker, 19.5.2010 12:53:06)
Odpovědět
Trošku mě překvapil nadpis článku. Jelikož také nejsem zrovna krasavec, dovolil bych si o vizuální ošklivosti jiných nepolemizovat. Mnohem horší ale podle mého je, že popisovaný soudruh je doslova škaredý i zevnitř, duševně. Veřejně pranýřuje jiné za korupci a přitom se na jiné sám aktivně podílí. Když na něj něco vyjde na světlo, bezostyšně všechno překroutí nebo zamete. Pokud na něj někdo něco otiskne, tak je to okamžitě „sprostý pravicový štváč“. A opět to překroutí tak, aby si „obyčejný člověk“ myslel, že za všechno vlastně mohou „ti druzí“. On, velký soudruh, to vlastně myslel dobře, ale když oni mu všichni pořád hází klacky pod nohy. Kdykoliv promluví, neopomene plivnout jedovatou slinu na někoho z politických oponentů, jedno na koho a jestli si to zaslouží. Štvavou, nenávistnou kampaní dokázal v lidech opět vyvolat nenávist k imaginárnímu třídnímu nepříteli, tolik oblíbenou ideologickou zbraň komunistické propagandy. Vždyť nenávist je v každém z nás, jen je ji potřeba usměrnit správným směrem. Nemluvě o naprosto nekontrolovaném, samolibém egocentrismu, rozdávaném na potkání. Soudný člověk by si to nedovolil, ani jako ředitel zeměkoule. Bohužel, stále je příliš mnoho těch, kteří těm lžím věří. Bohužel právě ti, kteří mu věří nejvíc, jsou ti, kteří se mohou bránit nejméně a na jeho papalášismus doplatí nejvíc. Podnikatel, pokud mu zvednou daně, skončí nebo odejde, ale důchodce, když nebude za dva roky na důchody, co bude dělat? Nadávat na odésáky. Protože za to můžou oni, přece to říkal náš oranžový vůdce… A hlavně ať nikdo netvrdí, že nic takového nehrozí. Ono se to stát opravdu nemusí. Ale může. A já bych to radši neriskoval.
Já jen doufám, že to dotyčný politik dělá skutečně jen ze zišťných důvodů. Protože pokud je to opravdu jeho přesvědčení, pak teprve „Bůh s námi…“
P.S. Pokud máte pocit, že v příspěvku nebyl nikdo osloven, tak to není ze strachu. Je to proto, že už mu nemůžu přijít na jméno…
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(onďa, 19.5.2010 13:25:12)
Odpovědět
zdravím Vás všechny v tyto krušné dny,zahrádka částečně pod vodou ve sklepě čerpadlo nepřetržitě pracuje,jinak dobrý... až na autora článku.Ten by měl skočit do Moravy,Odry,Olše Bečvy,nebo kdekoli,kde hodně studená voda smývá špínu z těla i duše.Podle článku vypadá jako B.Pitt-přeji mu to.Ale krása je relativní.A s mozkem,který tady v článcích předvádí je ho člověku málem líto.. i když- dobře mu tak...přejí Všem už konečně sluníčko ...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(děd, 19.5.2010 13:54:29)
Odpovědět
Onďo, na takovou špínu jako je autor sám, žádná voda nestačí. Na ni již bývají chemikálie. Cítím s Vámi a přeji sluníčko na obloze i v duši. I když je pravda, že takové špíny otravují jako zlé počasí.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(frantisek zajicek, 19.5.2010 19:11:10)
Odpovědět
A pozor,autor neni sam,maji tady na kydani hnoje cele sro.30 stribrnaku je 30 stribrnaku,FZ
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 13:40:52)
Odpovědět
:-) Pěkný příspěvek. Já pořád věřím, že to nebude tak zlé. Navzdory některým komentářům (nejen tady) jsem přesvědčena, že slušní a myslící lidé hrají u nás mírnou přesilovku a že už se to jednou projeví i na volebním výsledku:-) Nedávno jsem se přistihla, jak prosím Pána Boha, aby nechal přes noc všechny marxisty ukrutně zbohatnout. Věřím totiž, že najednou by se naprosto změnilo "psychoklima" - oni by přestali závidět, protože by museli řešit poměrně příjemné starosti, jak s tím bohatstvím naložit. Nedělám si iluze, vím že by mnozí z nich rychle o všechno přišli, ale ten pocit by na tu krátkou chvíli mohl být naprosto úžasný. Snad něco podobného jednou zažiju:-)
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(děd, 19.5.2010 14:27:33)
Odpovědět
Myslící a slušná dámo! Nejsou jenom lidé s Vašemi názory a marxisté. Jsou i jiní podle Vás nemyslící a neslušní (přesto ne chudí), kteří se nemohou smířit se způsobem jakým bohužel většina lidí zbohatla (což není závist) a jichž se autor a tím i Vy (proč?)zastáváte.
Když komunisté ukradli znárodněním majetek tak ne pro sebe, aha "asi nechtěli řešit příjemné starostti". Pána Bůh a marxisté se navzájem neuznávají, takže Vaše prosby o jejich zbohatnutí jsou zbytečné i kdyby o to stáli. Pokud patříte mezi zbohatlé díky politice hlavně ODS, modlete se dál, neboť máte Velký hřích.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(děd, 19.5.2010 14:36:13)
Odpovědět
Když jsme slušní a myslící lidé, proč bychom mysleli? Budem se opakovat, že ? ha,ha,ha :

Myslící a slušná dámo! Nejsou jenom lidé s Vašemi názory a marxisté. Jsou i jiní podle Vás nemyslící a neslušní (přesto ne chudí), kteří se nemohou smířit se způsobem jakým bohužel většina lidí zbohatla (což není závist) a jichž se autor a tím i Vy (proč?)zastáváte.
Když komunisté ukradli znárodněním majetek tak ne pro sebe, aha "asi nechtěli řešit příjemné starostti". Pána Bůh a marxisté se navzájem neuznávají, takže Vaše prosby o jejich zbohatnutí jsou zbytečné i kdyby o to stáli. Pokud patříte mezi zbohatlé díky politice hlavně ODS, modlete se dál, neboť máte Velký hřích.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 14:53:48)
Odpovědět
Skoro se mi ani nechtělo odpovídat, ale musím vám říct, že jste nic nepochopil. Nemám vám to za zlé, ale příště prosím, abyste v textu nehledal, co tam není. Považujete-li se vy sám za neslušného, nemíním vám to vyvracet, zřejmě máte proto své důvody. Mně nijak nevadí lidé, kteří mají jiné názory, nebo kteří volí levici. To je individuální záležitost každého z nás a každý má na to právo. Vadí mi závistiví blbci, kteří se bezohledně derou k moci využívaje nižších pudů jednodušších jedinců. A co se týče mých materiálních poměrů - promiňte, ale co je vám do toho? Dosud jsem vás považovala za poměrně slušného diskutujícího, ačkoliv řadu vašich názorů nesdílím. Divím se, že vám stálo za to, se takto shodit.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Stallker, 19.5.2010 15:12:51)
Odpovědět
Dovolil bych si odpovědět a zároveň souhlasit se Sunny. Pokusil jsem se popsat jednoho konkrétního.... no, nevím, jak to napsat, však Vy víte koho a to jen a pouze z pohledu, jak to vidím já. Nemusíte souhlasit. Ale o žádném vychvalování tunelářů, či zlodějů tady nebyla řeč.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(onďa, 19.5.2010 17:57:20)
Odpovědět
díky,Děde... dnes jen mží, voda klesá ,snad to už skončí...

a máte pravdu,Sunny-také doufám,že slušní budou ve většině u voleb.. ale určitě to není o závistí,už vůbec ne chudých marxistech/pěkná hloupost/.Je to o jednotlivcích všech barev i vzhledu - a články toho autora jsou jeho vizitkou... nehezkou
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(marko, 19.5.2010 14:20:58)
Odpovědět
Stallkere, popsal jste to všechno přesně. U toho
dotyčného nejde o to , jestli vypadá dobře nebo ne, ale o jeho odpornou, zlou a nebezpečnou povahu a to je to, proč se slušní lidé bojí budoucnosti s ním a jeho soudruhy.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 19.5.2010 15:01:47)
Odpovědět
Vnímám to stejně. Vždycky si ale říkám, že všechno zlé je k něčemu dobré. Akorát u toho Paroubka pořád nějak nemůžu přijít na to, co by to tak mohlo být...
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Stallker, 19.5.2010 16:19:38)
Odpovědět
Dovolil bych si ještě odkaz. http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/o-navratu-strachu/
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Sunny, 20.5.2010 9:38:52)
Odpovědět
Zajímavý odkaz. Zrovna dneska mě napadlo, že když zájemci o zbrojní průkaz musí podstoupit psychotesty, měla by se tato povinnost vztahovat i na každého, kdo má zájem o politickou funkci. Možná by se tak dalo zabránit mnohým škodám. Jednotlivec-držitel zbrojního průkazu, pokud mu rupne v kouli, může být nebezpečný svému okolí. Jednotlivec-politik, pokud mu rupne v kouli, může na dlouhá léta zničit celý národ.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(pipina, 19.5.2010 16:18:19)
Odpovědět
To Jyrka je ještě jako tako,ale Pecina to už je na pohled mimizemštan nebo robot myslím vzhledově.On za to nemůže to matka příroda.Jestli se v Praze takhle mají reprezentovat Moravácí tak se nedivím,že se Pražáci bojí.Naproti tomu Rath je krásný blb.
Pakáži modrá
(Bohoušek, 19.5.2010 16:29:35)
Odpovědět
Tak už se Vám to blíží , podvodníci , lháři , OSVČ a jiná podobná chátro . 2 výzkumy po sobě ukazali že levice bude mít 103 hlasů v parlametu . No ještě chvíli tu plkejte ale jak řekl Váš fuhrer pan Topolánek .Es komt der Tag .Přijde den a nebude to dlouho trvat a ty odporné plakáty co vylepila ODS budete muset sníst i s podkladouvou deskou :-)))
Re: Pakáži modrá
(děd, 19.5.2010 17:26:54)
Odpovědět
Neházejte prosím všechny do jednoho koše. Vždyť např. OSVČ musí být i otročící prodavačky, různí zaměstnanci, řemeslníci i slušní podnikatelé (věřte, že také jsou).
že Vám a obdivovatelům Vašeho článku nevadí ČSSD tak jako p.Paroubek. Ale nepočítejte s tím, že všichni lidé budou někdy mít pouze pravicové názory, Paroubek - neParoubek. A nepřesvědčí je ani váš patent na rozum. Ponechají si svůj "selský".
Re: NeJSEM RÁth,
(Stallker, 19.5.2010 18:02:57)
Odpovědět
Proti ČSSD tuším většina z nás nic nemá. Ale proti současné reprezentaci této strany ano. Popsáno na jednom konkrétním případu výše...
Re: NeJSEM RÁth,
(ferda, 19.5.2010 20:48:03)
Odpovědět
PRO PAULCZYNSKI- KDE JSTE BYL,KDYŽ NAHOŘE TO MODRÉ, MĚLO TAKOVVÉ LIDI,VIZ NÍŽE.... ASI JE TO VAŠE KREVNÍ SKUPINA, ČI DOKONCE SOUDRUH V TRIKU....
VIZ. NÍŽE !

Rozhovor s ministrem zahraničí ČR
Josefem Zieleniencem z roku 1993



Dne 12.3.1993 byl ministr Zielenec na besedě s občany Hranic na Moravě. Po zdárné besedě jsem si dovolil požádat pana ministra zahraničních věcí České republiky o rozhovor a předal jsem mu písemně otázky. Pan ministr mi odpověděl:

„Ze kterých jste novin?“ „Necenzurované, pane ministře, dříve Rudá Kráva“, odvětil jsem panu ministrovi.

„Já se na ty otázky podívám obecně a vzhledem k tomu, že mám vůči vašim novinám velké výhrady, dám Vám vědět. Teď vám ale odpovídat na nic nebudu.“ Tím ukončil zdárně se rozbíhající interview náš pan ministr...

Vzhledem k tomu, že pan ministr je zaneprázdněn řízením zahraniční politiky České republiky a mohlo by se snad nedej Bože stát, že by se mu písemné otázky mohly někam zatoulat, dovolím si otázky opět písemně připomenout.

1. Kdy, kde, a v jaké rodině jste se narodil?

2. Jak se Vaše rodina dostala do země, kde jste se narodil?

3. Víte, jaký byl osud polských komunistů a pracovníků Kominterny konce třicátých let v bývalém SSSR?

4. Čemu Vaše rodiče vděčí za to, že stalinské čistky, jako snad jediní členové vedení Komunistické strany Polska, přežili?

5. Do jaké míry použilo podle Vašeho mínění NKVD při vyvražďování polských komunistů svou osvědčenou agenturní síť v jejich řadách?

6. Čím si členové vaší polské rodiny získali takovou důvěru NKVD a její nástupkyně KGB, že byli po těchto vražedných čistkách prověřeni pro práci v diplomatických službách Sovětského svazu?

7. Do kdy jste žil v Moskvě a jakou školu jste tam navštěvoval?

8. Byl jste v SSSR členem Komunistického svazu mládeže a pokud ano, v jakých funkcích?

9. Jakými zaměstnaními prošli Vaše rodiče v Moskvě a v jakých funkcích působili v zahraničí?

10. Z jakého důvodu se Vaše rodina přemístila začátkem 60. let do Prahy, proč Váš bratr zůstal v Polsku a z jakého důvodu nežil s rodinou v Praze?

11. Jaké jazykové vybavení měla Vaše rodina při odjezdu do Československa a jaké zaměstnání získali Vaše rodiče po příjezdu k nám?

12. Kdy jste u nás maturoval, na jaké odborné střední škole a kam jste šel studovat po maturitě?

13. V jakých politických stranách a společenských organizacích jste působil a v jakých funkcích?

14. Do jakého zaměstnání jste po absolvování VŠE nastoupil a jakými zaměstnáními jste prošel do 17. listopadu 1989?

15. Kolikrát a do jakých zemí jste měl povolen výjezd a kým před 17. listopadem?

16. Jste signatářem Charty 77, když ne, tak proč?

17. Co jste dělal na obranu politických vězňů a jaké postoje jste zaujímal v letech masových demonstrací proti komunistické diktatuře v letech 88-89?

18. Znal jste některé pracovníky Prognostického ústavu před 17. 11. 1989, když ano, které konkrétně?

19. Mohl by jste nám něco říci o Vašich politických aktivitách těsně před a těsně po 17. listopadu a na které straně barikády jste se angažoval?

20. Co jste dělal mezi 17. listopadem a tím vzácným okamžikem, kdy jste se náhle, z ničeho nic, zjevil ve vedení „pravicové“ ODS? Kdo vás tam dostal?

21. Je pravdou, že jste se ucházel po 17. 11. 1989 o akademickou kariéru a je-li to pravda, proč jste neuspěl?

22. Kdy hodláte požádat o občanství České republiky, pokud ho nemáte a kdy jste o toto občanství žádal, pokud ho máte a kdy Vám bylo uděleno? Vzdal jste se už sovětského státního občanství a pokud ano, tak kdy?

Děkuji Vám velmi srdečně za vaše případné odpovědi

Luděk ŠIŠÁK


Autor: Šišák Luděk

N.N. 07/1993, strana 15



Aktualisační dodatek Necenzurovaných novin: Na žádnou z těchto veřejně položených otázek Josef Zieleniec ani po osmi letech neodpověděl...


PS. PRO POULCZYNSKI- "NU ŠTO, ETO VSJO V
PARJDKE, TAVARIŠŤ PAULCZYNSKIJ?,SPASIBA ZA VSJO :-)))/ KDE JSTE BLIL,PARDON, BYL,BRNĚNSKÁ INTELEKTUÁLNÍ MÁTOHO ??? :-ÚÚ
Re: NeJSEM RÁth,
(Beroun, 20.5.2010 9:04:40)
Odpovědět
Soucasnou CSSD lze nejlepe charakterizovat jako "Socialni demokracii" ukradenou oranzovou mafii hochstapleru a zlocincu "po nas potopa". Nastesti to jiz pochopili alespon studenti...
Re: JSEM RÁD,
(Sunny, 20.5.2010 9:30:28)
Odpovědět
Nejde přeci o to, aby měli všichni pravicové názory. To by byla mimochodem dost nuda. Já bych se spokojila s tím selským rozumem, o kterém píšete. A kdyby se k tomu přidala trocha té ohleduplnosti, empatie, tolerance a důvěry, bylo by to fajn. Jenže selský rozum mimo jiné praví, že nemohu utratit víc, než vydělám. Že když chci jíst a bydlet, musím pracovat. Že na prvním místě je rodina a že si ji musím uživit a postarat se o ni. Že normální je nekrást. Tak nevím, jestli už to není moc pravicové? :-)
Re: JSEM RÁD,
(děd, 20.5.2010 10:29:29)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi. Váš příspěvek není moc pravicový, ale až moc levicový, protože to vše bylo bohužel možné před r.1989, slibovali to i politici hned po revoluci a skutek utek.
Přijeďte se podívat do pohraničí na sever který žil hlavně z textilního průmyslu a dnes nikdo nemá zájem zde investovat a zeptejte se lidí proč nechtějí pracovat (v demolicích svých fabrik). A pravicové vlády zajímá spíš abychom
byli dobří na světovém žebříčku počtu milionářů.
Nestačí mě, že JÁ se mám celkem dobře, ale nemohu se dívat na bezradnost lidí kteří chtějí pracovat a nemají kde.
Re: JSEM RÁD,
(Sunny, 20.5.2010 10:55:25)
Odpovědět
Dobře, pojďme na to jinak: V podstatě se shodneme, ale nějak nám tam pořád překáží ta pravá a levá, protože nás to každého táhne na jinou stranu:-) Co takhle zůstat jen u selského rozumu? Ten se mi jeví jako nestranný. Tam bychom se nejspíš shodli... K těm pozavíraným textilkám a jiným firmám, které jsme měli a už nemáme: je to průšvih, ale je otázka, zda v okamžiku, kdy u nás přestal fungovat ten " chráněný" socialistický trh, byly tyhle firmy celosvětově konkurenceschopné? Pokud nebyly, myslíte, že by bylo správné, aby je stát uměle držel nad vodou? A co když by potom s podobnými nároky přišly další firmy? Z čeho by se to všechno platilo? Já myslím, že soukromé vlastnictví je tím nejlepším a nejefektivnějším nástrojem v ekonomice. Stát by se do těchto věcí měl plést co nejméně. Stačilo by jen nastavit jasné podmínky, stejná pravidla pro všechny a trvat na jejich dodržování. Samozřejmě, že i tady platí, že všechno je v lidech. Mezi majiteli firem často narazíte na lidi, kteří své zaměstnance vnímají jako své spolupracovníky, rovnocenné partnery, za slušnou práci slušně platí a firma může prosperovat-těm říkám podnikatelé. Potom existuje další skupina, křupanští bossové, kteří jsou schopni své zaměstnance vysávat za minimální plat, ve firmě udržují atmosféru napětí a jejich primárním cílem je prosperita jich samých, nikoliv firmy. Takoví lidé často vlastní firmu sami vytunelují- těm říkám gauneři. Takže si myslím, že podstatu dobrého a zlého bychom měli objevovat spíš v lidech samotných, než ve společenských a politických systémech, protože i ty tvoří -jak jinak- zase lidé. Myslím, že cesta k pořádku bude ještě dlouhá, ale věřím, že naděje tu je.
Re: JSEM RÁD,
(děd, 20.5.2010 14:59:57)
Odpovědět
Ano v podstatě se shodnem, ale asi se neshodnem v tom, zda tento systém nastolený po r.1989 je správný. Z mnoha trhů na východě i jiných státech kam se text.výrobky převážně vyvážely jsme odešli dobrovolně z politických důvodů, jako mírutvůrci jsme zrušili zbrojní průmysl a pod., aby trhy obsadily jiné státy. Také jsem očekával, že soukromé podniky při konkurenci budou fungovat podstatně lépe než státní, ale není to pravdou (s vyjímkou linkové výroby).
Stal se z nás národ podnikatelů s živn.listy Nákup-prodej", kolik podniků ryze českých něco vyrábí? Proč si stát neponechal tabákový průmysl, výrobu alkoholu, velký pivovar máme již jen 1, zůstaly mu ovšem náklady na léčení nemocných kuřáků ...Ano, vše záleží jen a jen na lidech, ale hlavně na tom jaká pravidla, mantinely a pod. jim daný systém stanoví. Není ani snaha hledat cestu k pořádku, aby náhodou nebyla narušena svoboda podnikání, osobnosti a různých "tajemství" a pod. Jakýmkoliv způsobem získané peníze se staly modlou, mocí na které je pomalu závislé i zdraví lidí. Stát přehlíží a netrestá podvody a v mnoha případech je podporuje. Staré lidi nechává napospas klamným reklamám podvodníkům. Tuto politiku zde někdo zavedl a v tom vyrůstá další generace. Jsem přesvědčen, že tato cesta našlápnutá pravicovými politiky nebude ani dlouhá, protože k pořádku nevede.
Re: Oranžový ošklivec tam nahoře
(Had, 19.5.2010 23:28:10)
Odpovědět
Možná, že jsou billboardy přeplněné ošklivci, ale eportál je přeplněn články, jednoho z největších idiotů Paulczynskiho.
Otázka je, co je horší!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama