reklama
reklama

Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 18.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Na úterní brněnské zastupitelstvo je připravena vyhláška zakazující opíjení se na veřejných prostranstvích. Ovšem vedení města se do návrhu ODS snaží dostat výjímku. Zákaz prý nemá platit pro volební mítinky politických stran. Na druhou stranu od vyhlášky čekám, že z centra Brna vyžene žebráky zneužívající děti, bezdomovce, alkoholiky povalující se na lavičkách s divokými psy a krabicemi vína. A to nejde dohromady.

Vzhledem k tomu, že letos je těch voleb požehnaně, bude v Brně jeden partajní mítink za druhým. A pivo zadarmo či s cenou blížící se nule jistě spoustu žíznivých hrdel přiláká. I řadu těch, kteří nemohou být v práci. Společnost je k nim nespravedlivá a žádnou pořádnou, dobře placenou práci, odpovídající jejich kvalitám, schopnostem, úsilí a vůli jim totiž nenabízí. A tak vzhůru na mítink! Klobáska, pár desítek piv, zakouříme, uvidíme. K tomu pěkná muzika, pro dámy květina. A ti pěkní pánové na pódiu jsou také skvělí! Dostaneme prý mimořádné dávky. A ti z nás, kteří pracovali, dostanou prý osmadvacet důchodů, nebo tak něco! Svět je krásnej! Tak vzhůru pro další pivo ať se máme dobře.

Nemám nic proti pivu. Dejme si ho v hospodě nebo doma.  Ale proč tohle? Politické strany by měly přesvědčovat argumenty, nikoli lidi opíjet. A korumpovat je levným alkoholem. Když už se bez toho neobejdou, ať si tyto orgie dělají ve svých stranických sekretariátech.
 
Budou-li tam v kravatách a s andělskými úsměvy svým návštěvníkům podávat pivo, víno, cigarety, marihuanu, tvrdé drogy nebo čokoládu, je to pouze jejich věc. A zodpovědnost samozřejmě. Byť to nepovažuji za vhodný způsob promlouvání k lidem, nechť si politické strany samy zváží, koho a jak jsou schopny oslovit. Nepořádejme ale, prosím, tyto alkoholové seance na ulicích v centru města. Ty, kteří tráví čas v práci nahlodáme, zda má pracovat vlastně smysl. Při pohledu z okna pracoviště na nadšené zlité spoluobyvatele, opírající se s kelímkem piva o volební automobil s nápisem „Bojujeme za Vás“, může „obyčejný“ pracující člověk znejistět.

Těm, kteří do sebe na mítinku lijí pivo ještě více potvrdíme, že snažit se není nutné. Že se o ně přece někdo postará. A pak se najdou tací, kteří jsou ze všeho tak zmatení, že posilnění alkoholem přímo na mítinku zfackují pána na pódiu. Navíc svého skoro partajního kolegu jako nedávno v Brně.

A aby toho nebylo málo, v navrhované protialkoholní vyhlášce se objevila na poslední chvíli ještě jedna výjimka. Vedení města požaduje, aby zákaz pití alkoholu v ulicích neplatil pro akce, kterých se bude někdo z vedení města účastnit. A aby to nevypadalo trapně, věnovali toto privilegium i brněnským starostům. Ti však mají jasno. Minulý týden se shodli, že takovouto papalášskou výjimku nepotřebují.
 
Obě nesmyslné výjimky, které by vyhlášku ve svém důsledku paralyzovaly, musíme vypustit. Snad na úterním zastupitelstvu města zvítězí rozum. A pokud ne, tak nepořádek, který po dostaveníčku partajních předáků, bezdomovců, povalečů a alkoholiků zůstane, uklízet z peněz radnice a tedy Vás všech nebudeme. Účty budeme posílat těm, kteří budou chtít pro sebe tyto výjimky ve vyhlášce ponechat.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
2963 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(jorkšír, 18.5.2010 10:14:59)
Odpovědět
Ano,budeme muset uklidit ten hnůj,který zbyde po předvolebních šou oranžové partaje.
Nebo jinak,umí si někdo představit že by se na tyhle monstrakce někdo dostavil bez toho že mu nalijí levné pivo a dají šuntpárek?
Nepřišel by nikdo,nikdo by nebyl zvědavý na zakrslého trotla s bradavicí a jeho služební manželku a na jejich kydy.
Alkohol má tady pouze jediný účel,nechat tu lůzu opít,pak se jim život jeví opravdu růžově.
A tak ,už aby bylo po volbách.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(Pepan, 18.5.2010 10:20:50)
Odpovědět
Jorkšíre - to bude neštěstí po volbách, ČSSD vyhraje a nebude ani na psí žrádlo pro jorkšíry. Tak se moc netěš.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(jorkšír, 18.5.2010 10:46:57)
Odpovědět
Já neříkal kdo tady vyhraje volby,řeč byla o svinstvu které tady bude třeba pouklízet. Na to by jsi měl reagovat,a ne na to jestli jorkšír bude mít za co si koupit psí konzervu.
Vzhledem k tomu že jorkšír celý život pracoval poctivě a nechlastal ani nekradl,stran tohoto nemusíš mít žádné starosti o jeho další osudy.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(ferda, 18.5.2010 11:59:31)
Odpovědět
O TO SNAD JORKŠÍRE, TY PSÍKU JEDEN ZPRUZENEJ, NE, ALE O TVOJI HLAVU, KDE MÁŠ JEN TY SVÉ VÝBLITKY,LŽI, MANIPULACE A MODROU PROPAGANDU, O TU SE MUSÍME STRACHOVAT VŠICHNNI...:-)))

...NEDEJ ZAHYNOUTI MALEMU, LEČ TAK MOC HLOUPÉMU JORKŠÍROVI, ŽE POKUD BY SE MĚŘILA JEHO HLOUPOST VELIKOSTÍ JEHO SAMOTNÉHO, MUSEL BY TO BÝTI JORKŠÍR- BRONTOSAURUS ....:-)))
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(Emil1, 18.5.2010 13:33:52)
Odpovědět
Pozor, ferda nastoupil do zaměstnání, bude sranda.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(Šoumen, 18.5.2010 14:17:02)
Odpovědět
No vidíš jorkšíre a už před volbami musí někdo uklízet bordel v ulici Politických vězňů, který tam nadělali nějací modří gauneři barvou na historicky cenné budově, kde vlastně nesídlí jen KSČM. To jsou ti mladí umělci z ksichtí knihy, co zdrhnou, když se objeví policajti, a pak se k tomu anonymně hlásí na webu. To jsou ti modří Heroes - sprejeři.
Ale jak správně říkáš, až vyhraje volby ČSSD, tak budou muset všichni modráci uklízet to, co tu ve volební kampani napáchali.
Chci jenom právo a spravedlnost ...
(J.Zíma,režiser, 18.5.2010 23:20:49)
Odpovědět
Panové, nechci a ani nemůžu Vás přesvědčovat, koho máte volit, to je osobní věc každého a je správné to respektovat. Ale mám jednu otázku: Znáte program KSČM? Je tady na internetu, mrkněte tam. A nezaměňujte se starou zbolševizovanou KSČ, prosím. Tou jsem byl sám jako syn ze živnostenské rodiny perzekuován, Ukradli mi půlku života. Přesto se nenechám zmást a věřím komunismus, protože je to záchrana lidstva. Volím KSČM.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(Davidan, 18.5.2010 14:41:22)
Odpovědět
Takže kupříkladu majitel pivovaru Bernard, je oranžový bordelář, po kterém je třeba uklízet, ňafálku, protože bude mladým rozdávat zdarma pivo? A kdo bude uklízet po bordelářích-umělcích, kteří polévají památkově chráněné budovy rudou barvou, chytráku?
Dovedete se trefovat do oranžových, proč ne také do svých bordelářů? Jste trapní ubožáci.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(ThujaGarden, 18.5.2010 20:50:58)
Odpovědět
Davidan a ferda jsou dva největší největší duševní giganti na netu s IQ pokojové teploty.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(Šoumen, 19.5.2010 18:27:30)
Odpovědět
Ty máš doma v pokoji 130 stupňů? Já jsem zase slyšel že se už říka IQ tůje, né prý IQ tykve.
Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Roubíček,učitel, 18.5.2010 23:10:33)
Odpovědět
Ano,jokšíre, tohle přesně chce ODS - zblbnout mladé, bez jakékoliv zkušenosti a znalosti historie a dfcto je zneužít ve svůj prospěch. Protože, vy víte, jak to třeba v 88 bylo? Samozřejmě nevíte.
a) všichni měli práci, nikdo nežebral a všichni žili slušně
b) stát neměl žádné dluhy a nemuseli jsme se bát krachu
c) víte, co to byl baby boom = Husákovy děti. Tehdy zavedli placený mateřský příspěvek na 2. dítě a prodloužili mateřskou. Dětské ošacení bylo v té době za babku.
d) existovaly novomanželské půjčky
f) fungovaly stavební půjčky na směšný úrok
g) za 25.000 jste dostal družstevní byt, formou měs. srážky cca 1.000 jste pak umořoval anuitu
h) děti měly obědy v družinách za 3,20 veškeré kroužky byly zdarma
Bylo toho daleko víc. A teď si za ta písmenka dosaďte, jak tomu je dnes.
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Pepan, 19.5.2010 7:48:35)
Odpovědět
.. studium zadarmo, měsíční platba za koleje 30 Kč a teplé jídlo 2,60 Kč cca 25 Kč den, skoro zdarma učebnice a doprava - přes 20 let rozvoje společnosti a produktivity to vyšlo lépe, při prospěchovém stipendiu až 300 Kč skoro zadarmo úplně (poměr k čistému platu tehdy 1500 Kč a nyní 15 000 u většiny lidí mimo Prahu pokud nejsou nezaměstnaní). Takže volte TOP a ODS mladí bl.bečci, budete na tom ještě hůře než jste.
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Pepan, 19.5.2010 7:51:29)
Odpovědět
oprava: ne 25 Kč den ale cca 10 Kč se vším všudy
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Sunny, 19.5.2010 11:21:26)
Odpovědět
Hm, a když už tu vysokou skoro zadarmo konečně vystudovali, zjistili, že ji nikde ve světě (snad s výjimkou spřátelených socialistických zemí) neuznávají. To je teda terno:-)
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Pepan, 19.5.2010 13:03:42)
Odpovědět
Nebyla potřeba hledat práci vysokoškoláka v zahraničí - skoro každý dostal hned na vysoké škole třeba několik nabídek - narozdíl od dneška kde tisíce vysokoškoláků po absolvování zaměstnání nedostanou a v zahraničí jsou s uznáním diplomu na tom ještě hůř - neuznají ho ani na východě - uznává se jedině plzeňská právní fakulta.
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Sunny, 19.5.2010 13:24:19)
Odpovědět
:-) Nejen, že nebylo třeba... nebyla možnost uplatnit se jinde. A to je trošku rozdíl, nemyslíte?
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(Šoumen, 19.5.2010 18:31:43)
Odpovědět
Za to teď jí zadarmo vystudují a táhnou do hajzlu. Přece tu nebudou za pár šupů dělat. Proto bych jim napařil školné, aby měli po studiu co splácet. A to i zpětně všem těm co už studují.
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(ferda, 19.5.2010 21:45:31)
Odpovědět
"Sunny" tu VŠ z Plzně zato už uznávají i v Papua -Nová Guinea..... :-))

To, že se pravice v čele s Tupohlavem, Langerem, Bémem, Řebíčkem, Bendou, Jančíkem,potažmo s kmotrou Veseckou,natolik zdiskreditovala, je nad "SUUNY" jasné, jen arogantní hlupák to nevidí, či nechce vidět, hmm, každého věc :-)))

Ps.: vždyť ty sama musíš každý večer v koutě a šeru svého pokoje tolik slzet, jak to ti "správní" hoši z ODSS tady podělali,že pravidelně musíš vytápět sousedy, kteří bydlí pod tebou,:-)))
Re: Tak to jsme určitě nechtěli .....
(ferda, 19.5.2010 21:48:00)
Odpovědět
oprava, překlep:" SUNNY ".....:-)))
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(ok, 18.5.2010 10:27:57)
Odpovědět
To už pan Paroubek opět změnil názor? Domníval jsem se, že se rozhodl vypustit veřejné mítinky a jít agitovat do fabrik a do škol.
PAULCZYNSKI dejte si také pivo.
(děd, 18.5.2010 10:49:47)
Odpovědět
Možná nebudete tolik slintat !
I když pochybuji, že Vám někdo, nebo něco pomůže.
Re: PAULCZYNSKI dejte si také pivo.
(Karkulka, 18.5.2010 11:54:10)
Odpovědět
Miláčkové tentokrát vážně. Obdobné vyhlášky má řada měst, nejen Brno, bez ohledu na stranickou příslušnost starosty. Jsou tam i výjimky, týkajících se akcí jakou jsou poutě aj. Nevím co je tady na diskuzi.
Jinak, vykašlete se na politiku. Máme teď skutečné problémy. Teče voda. Neslyšeli jste o tom náhodou ?
Re: PAULCZYNSKI dejte si také pivo.
(Šoumen, 18.5.2010 14:26:35)
Odpovědět
Milá Karkulko, titulek by spíše měl znít: Paulczynski dejte si tu špinavou vodu z Moravy, třeba se vám rozsvítí v palici. A jak si stojí naše Karkulkovská strana, na posledním průzkumu STEM v dubnu jsme měli 19,5%. Teď ale o tom média mlčí, aby se tam dostal Kalousek. A co vlk?
Jinak s lidmi co je postihla povodeň soucítím, protože je to několik málo kilometrů ode mě.
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(j25, 18.5.2010 18:56:10)
Odpovědět
Tak v Královém Poli rozdávájí párky a když je vidím tak se mě chce blít. Jedinný způsob jak zastavit rozdávání párků,růží a podobných úplatků voličům je ten, že voliči pravice budou chodit v hojném počtu na předvolební bláboly a budou konzumovat párky,pivo,dostávat růže a tím budou protistranu ničit ekonomicky.Na druhou stranu by si mohli vzít poučení z programu - zamezit lichvě,hazardu,zrušit poslaneckou imunitu,zajistit rovnost občanů a jakékoliv a kohokoliv zvýhodňování,trestat novináře,kteří budou překrucovat pravdu viz včerejší článek v MF jak živnostníci platí menší soc,pojištění než zaměstnanci / překrouceno - jelikož pí. Vítková,která nechápe to že nemůže srovnávat platby a při tom do plateb za zaměstnance započítat soc. které zaplatí zaměstnavatel - v mnoha případech onen kritizovaný živnostník... prostě stát je v hajzlu ekonomicky,ale vyžírky,který tento stát prožrali budou osočovat Ty kteří platí daně a uživí se sami při čemž státní zaměstnance,kteří nepřispívají nic bude obhajovat - myslím tím tu jednu třetinu nic nedělajících tudíž nepotřebnou... Jo,jdeme ve šlépějích Řecka....nemá význam podnikat,jelikož tím že platíme daně krmíme ty,kteří nepřispívají do pokladny,nepracovali a pracovat nebudou jen budou zvracet ty své populistické blbosti. Pravdu měl můj šéf,který tvrdíl,že může být jen tvrdý kapitalismus,nebo socialismus a vše ostatní je špatně jelikož se pak živí miliony pijavic.Doufám,že si nejenom živnostníci uvědomí,že zde vzniká nové Gosstapo a po volbách začne hon na ty co za vyžranou státní pokladnu nemohou,bude zdaněn vzduch,pobyt ve městě - denní známkou...
Re: Budeme uklízet po oranžových politicích a alkoholicích ?
(Šoumen, 19.5.2010 18:36:19)
Odpovědět
Spíš by to chtělo nějakého diktátora na takových 10 let, aby tu v tom bordelu udělal pořádek. Ono totiž s přílivem zabavených majetků, by státní pokladna jen bobtnala, pokud by někomu bylo prokázáno nepoctivé obohacení nebo korupce.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama