reklama
reklama

Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence

Autor: Prvnizpravy.cz | Publikováno: 13.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Měl to být vtipný způsob, jak voliče upozornit na vzrůstající státní dluh. Miroslav Kalousek to ale za nápad se složenkou schytal ze všech stran. Političtí konkurenti se totiž do místopředsedy TOP 09 kvůli jeho složence na 121 tisíc, kterou rozesílá voličům, nevybíravě pustili.

"Dovoluji si připomenout všem novinářům, kteří hodlají psát o tom, že pan Kalousek je nyní bojovníkem proti veřejnému zadlužování, že to je právě pan Kalousek, který nese hlavní odpovědnost za rekordní nárůst dluhu o 193 miliard korun v roce 2009," připomněl předseda Svobodných Petr Mach.

Kalousek je podle něj pokrytec, když se prezentuje billboardy se slogany jako "Odpovědní chtějí žít bez dluhů" a "Buďme konečně dobrými hospodáři".

"Vždyť jako ministr financí předložil na konci roku 2008 Sněmovně rozpočet se záměrně nadhodnocenými příjmy a růstem platů ve státní správě o 7 procent. Byl to pan Kalousek, kdo vymyslel, že pošleme pro krachující členy EU miliardu eur z devizových rezerv do Mezinárodního měnového fondu," zlobí se Mach.

Do Kalouska se opřela i ČSSD. Její šéf Jiří Paroubek připomněl, že to byl právě Kalousek, který jako ministr financí Topolánkovy vlády zadlužil zemi o téměř 300 miliard korun.

"Jako vrcholný politik KDU-ČSL se od devadesátých let podílel také na zadlužování země za vlád ODS," řekl. "Pokud sečteme dluhy, které vznikly za období, kdy Miroslav Kalousek hospodařil spolu s ODS v různých funkcích, pak by lidé měli Miroslavu Kalouskovi a Petru Nečasovi poslat složenku na 96 600 Kč," dodal.

Paroubek jde ale ještě do hlubší minulosti dvojky TOP 09. Jako bývalý náměstek ministra obrany stojí Kalousek podle Paroubka za spornými miliardovými zakázkami, například za projektem neprodejného a nepotřebného letadla L-159 či modernizace tanku T-72. "Miroslav Kalousek je dodnes obestřen podezřením z korupce," tvrdí Paroubek.

Kritiku si exministr financí vysloužil i od svého bývalého stranického kolegy a předsedy KDU-ČSL Cyrila Svobody. I podle něj je rozesílání složenek občanům do schránek ze strany Miroslava Kalouska vrchol pokrytectví.

"Miroslav Kalousek byl od roku 2002 předsedou rozpočtového výboru a od roku 2007 ministrem financí. V obou funkcích zavazoval Sněmovnu hlasovat pro rozhazovačné rozpočty, a to i v dobách šestiprocentního růstu," tvrdí Svoboda.

A Kalouskovi vyčítá, že neučinil žádná opatření, aby dluh zmenšil, i když počátkem roku 2009 jako předseda Rada ministrů EU pro ekonomii a finance věděl, jak vážná finanční a ekonomická krize hrozí České republice.

„Miroslav Kalousek žaluje složenkou sám na sebe. Za sumu uvedenou na jeho složence je z velké části zodpovědný také on,“ uvedl Cyril Svoboda. „Jeho komunikace s voliči je stejně asociální, jako program TOP09. Místo, aby uznal svoje chyby, hází odpovědnost na občany a posílá lidem složenky. Proto doporučuji, aby lidé složenky vraceli na adresu Miroslava Kalouska do Bechyně,“ dodal Svoboda.

www.prvnizpravy.cz

reklama
3476 čtenářů | 44 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(TOP 08, 13.5.2010 20:14:09)
Odpovědět
Co je horší u Kalouska, že se chtěl spojit s komančí-za to patří ke zdi ten alkoholický přemalovaný černoprdélník.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Liška, 14.5.2010 4:04:04)
Odpovědět
Pan Kalousek může také posílat složenky s částkou prošustrovaných peněz v armádě, kdy byl náměstkem ministra obrany či co (např. nefukční padáky ap.)
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Huntsville, 16.5.2010 10:19:20)
Odpovědět
Pan Kalousek, jako jeden z hlavních tunelářů státní kasy (zakázky na MO, soused Šťáva, jeho příbramský švagr apod.), by měl zaplatit za každého člena rodiny 1 120 000 "českých na stole". Myslím, že to je spravedlivé ve srovnání s lidmi, kteří makají od vidím do nevidím někde u cizáků na pásu a nemají možnost si taky něco ukrást. Jinak v případě tohoto notorického zmetka platí: "Drzé čelo lepší než poplužní dvůr"!
Rozhodně je Paroubek čestnějším politikem,než Kalousek ...
(Dr.Hlošek, 16.5.2010 22:58:24)
Odpovědět
Pravicové strany ze strachu před blížící se volební porážkou,začaly kolem sebe kopat.Dokonce se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.
Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.
Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.
Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.
Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(j25, 14.5.2010 7:17:49)
Odpovědět
Myslím,že každý může jednou pochopit,napravit se . Jen zabedněnci nenaslouchají a hlásí se jen k té své socialistické,nebo kapitalistické pravdě.Na co poukazují strany v kritice Kalouska,tak by se narazilo i v jejich stranách,hlavním problémem nezodpovědného chování téměř všech politiků je jejich nepřiměřená ochrana - imunita,kterou se povyšují nad prosté občany a která jim umožňuje páchat skutky,za které by byl občan,který je živí zavřen až by zčernal.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(nd, 14.5.2010 8:18:16)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi,pane, a dodávám za sebe,že všichni politici od roku 89 jsou prasata ,nic míň jen víc a horší !!!
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Pošťák, 14.5.2010 9:44:11)
Odpovědět
Je vidět, že tenhle trou..., na rozdíl od lidí, bere všechno na lehkou váhu a přesně tak hospodařil se státními (našimi) penězi. Bože, dej aby už brzo on i ostatní podobní dobrodruzi vypadli z politiky a veřejného života, ať už začneme žít a budovat normální demokratickou společnost.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(416594, 15.5.2010 19:40:45)
Odpovědět
Já bych Vám řekl, kdo lehkovážně hospodařil s našimi penízkami. Ale to Vy zase nebudete chtít slyšet.....Marno, marno.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Jirka, 14.5.2010 10:46:38)
Odpovědět
Pravda občas zabolí. Socani začali rozhazovačnou politikou nákupy hlasů neakačenků. Lidovci a unie svobody jim sekundovali. ODS s tím nedokázala nic udělat - vláda slabá, socani jakékoli pokusy o reformy vždy zablokovali.

Fakticky nám po všech zůstal dluh 121.000 Kč na hlavu. Tak co je sakra špatného na tom dát všem vědět, jaká je situace?

To jen to Paroubkovic zblblo si myslí, že to nikdy nebudeme muset zaplatit. Pravda je jiná - v tuto chvíli iž každý dlužíme ví, než 121.000,-. Ať je Kalous jaký je, chce ten průser alespoň řešit.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Drak, 14.5.2010 18:04:40)
Odpovědět
Ty jsi ideální terč, pro tyhle Kalousky, blbec, ale loajální.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(standa01, 15.5.2010 19:45:26)
Odpovědět
Je také loajalní Paroubek? Pecina? ZaOrálek? Nebo Jandák který prošel čtyřmi stranami?
Kalousek je podvodník
(děd, 14.5.2010 11:28:24)
Odpovědět
protože když jsem šel na poštu zaplatit složenku abych zachránil náš kapitalismus, tak mě vyhnali, že je neplatná a cestou zpět domů mě někdo přepadl a okradl.
Re: Kalousek je podvodník
(pavjan, 14.5.2010 12:09:20)
Odpovědět
Vtipné, ale blbé.
Re: Kalousek je podvodník
(Pepan, 15.5.2010 21:10:17)
Odpovědět
Blbé to není - v novinách psali, že se skutečně jeden uvědomělý občan rozhodl těch 121 000 Kč na poště zaplatit a pošta to odmítla. Dědo asi jste bto byl vy, Kalousek by Vám měl poděkovat.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Jana Ch., 14.5.2010 15:01:45)
Odpovědět
Nesouhlasím vůbec s článkem. Možná, že časem lidi pochopí, že politici nedělají hospodářský růst . Propad, který byl způsobený za vlády koalice ODS, KDÚ a zelených nezpůsobili ani tak politici jako hospodářská krize.
Až bude uzákoněno, že politici mohou rozdělit jen tolik kolik se vybere tak pak nedojde k dluhům.
Nebo si snad někdo myslí, že politici peníze tisknou?
Nebo si lidi myslí,že hospodářský růst ovlivní
nějak moc politici?
Politici můžou za dluhy. Rozdělují peníze, které nemají.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Lukáš B., 16.5.2010 16:58:45)
Odpovědět
Jano Ch.vy vůbec nevíte nic o tunelech typu Opencard,cyklozteska a j. lumpárny a tunely za ODS.To nebyla přece krize.Proč jste při nich?Krize se nás dotkla v porovnání s dluhem tak na 20 %.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(standa01, 16.5.2010 22:41:17)
Odpovědět
A zase "s" nebo "z". Psát či nepsat, toť otázka. Máte tam nějakého šišlavého a na jazyk si šlapajícího blba. Doufám, že alespoň neslintá do klávesnice.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Jana Ch., 14.5.2010 15:01:49)
Odpovědět
Nesouhlasím vůbec s článkem. Možná, že časem lidi pochopí, že politici nedělají hospodářský růst . Propad, který byl způsobený za vlády koalice ODS, KDÚ a zelených nezpůsobili ani tak politici jako hospodářská krize.
Až bude uzákoněno, že politici mohou rozdělit jen tolik kolik se vybere tak pak nedojde k dluhům.
Nebo si snad někdo myslí, že politici peníze tisknou?
Nebo si lidi myslí,že hospodářský růst ovlivní
nějak moc politici?
Politici můžou za dluhy. Rozdělují peníze, které nemají.
Vážení kritici, jestliže nepoznáte co je složenka a co je leták tak jen pro objasnění.
Každý složenka musí mít číslo účtu kam peníze posíláte. To ale nemá leták pana Kalouska či strana TOP 09.
To, že TOP 09 vyhrála u mladých vás asi pěkně žere. Ale měli byste už jednou pochopit, že jste rozdělili dopředu peníze, které měly být určeny mladá generaci. Viník není Kalousek viníci jsou ti, kteří v době hospodářského růstu
rozhazovali, plýtvali a vůbec se chovali tak jako by oni ty peníze vlastnili. Bohužel tak to chodí, když někomu něco nepatří, pak plýtvá.
Re: Kritikům
(Guess, 14.5.2010 18:07:47)
Odpovědět
Na tom, že TOP 09 vyhrála u mladých je hrozné to, jak hloupé máme mladé, když takovýmhle podvodníkům naletí. Taková blbost je děsivá, pro budoucnost.
Re: Kritikům
(frantisek zajicek, 14.5.2010 19:55:19)
Odpovědět
Ano,ano,zato ty jsi naramne chytry a podvodnikum nenaletis.Jako vzdy budes volit KSCM.Tebe hned tak nekdo nedobehne...Stari kupredu,zpatky ni krok,ty jsi nas svetly zitrek,praci cest(a rukam klid)FZ
Re: Kritikům
(Pepan, 15.5.2010 21:14:03)
Odpovědět
Zajíčku než něco kydneš do příspěvku tak si nejdříve přečti staré noviny kde je něco o Kalouskovi nebo se informuj o privatizaci Becherovky.
Re: Kritikům
(alfa27, 15.5.2010 17:15:43)
Odpovědět
No bohužel,jejich rodiče a prarodiče jsou ještě tupější,neboť přes 40 letou komunistickou dvastaci jsou ochotni dát hlas komančům nebo jejich naoranžovo přelakovaným kolegům.
Re: Kritikům
(Pepan, 15.5.2010 21:24:40)
Odpovědět
Přes tu 40 letou devastaci se zde dalo ještě rozkrást majetek za stovky miliard korun. Jen více takových devastací.
Re: Kritikům
(huntsville, 16.5.2010 10:07:01)
Odpovědět
Uvědomělým mladým pravicovým intelektuálům a "studentům", kteří mají takový strach, aby jim někdo neprojedl "budoucnost", bych především zrušil veškeré státní dotace do školství, aby museli vystudovat na hypotéku nebo na leasing, jak je to běžné na zlatém Západě. Aby to pak museli splácet a poznali, co to je skutečný život. Oni ti důchodci, na rozdíl od nich, si na ty důchody už vydělali (dřív byla donucovací pracovní povinnost) a že to někdo rozkradl, za to nemůžou.
Re: Kritikům
(Přehled, 16.5.2010 17:04:26)
Odpovědět
Leoši K.tady nejde o to,že ta složenka je fiktivní,ale o tu drzost a pohrdání s lidmi Kalouska.Je to přímo zločin od takového vyžírky naší společnosti.Mladí lidé nevědí co činí,jsou zmanipulováni.Až prozřou,budou se divit,tak jak se my ted divíme,proč jsme cinkali klíči.Byli jsme podvedeni a oni budou také.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(kaihaskl, 14.5.2010 16:11:19)
Odpovědět
Kalousek měl poslat složenky ne občanům,ale všem poslancům,ministrům i prezidentům,nebotˇ je to společná vizitka a účet za dvacetileté vládnutí a hospodaření všech zůčastněných,včetně jeho osobně jako předsedy rozpočtového výboru i ministra financi.Zaklad pro budoucí blahobyt položil i Havel zrušením vojenské výroby a Klaus privatizaci bez pravidel.Co se nevyprodalo a nerozkradlo v devadesátých letech,tak se vytunelovalo přes "podnikatele",sponzory stran,napojené na politiky-poslance a senátory ze státních zakázek,fingovaných konkurzů,likvidací a odprodejů.A dnes tito kalousci,hlavně z TOP 09 a ODS chtějí využít krize v Řecku k tomu,aby vyvolali v občanech pocit viny,že oni zavinili zadlužení státu a jen pravicoví politici nás zachrání,když mají minimálně stejný podíl viny a zodpovědnosti jako levice.Kdo vytváří zákony a rozpočtová pravidla pro příjem i vydání ze státního rozpočtu,než oni,vláda a poslanci.Zavřít a zkonfiskovat majetek a peníze na zahraničních účtech,ne je znovu volit,co si od nich ještě někdo slibuje?Jak můžou strany slibovat nová pracovní místa,když jsou větší firmy v rukou zahraničních vlastníků,z 80% jsme závisli na vývozu-poptávce z ciziny.Proč nebyla pomoc a pobídky našim malým a středním podnikatelům,ale jen cizím,zdarma pozemky z inženyrskými sítěmi,dotacemi na pracovní síly a danˇovými prázdninami?Z čeho se má naplnit státní kasa,když Klaus v privatizaci odprodal i ziskové pivovary,lázně,minerální prameny atd.Nevěřte opakovaným lživým slibům současných parlamentních stran vč.TOP 09 a nevolte je!!!
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Stallker, 14.5.2010 16:23:47)
Odpovědět
S jedním musím nesouhlasit. Nemyslím, že účelem rozeslání fiktivních složenek bylo vyvolat v lidech pocit viny, že oni zavinili zadlužení státu. Zavinili to samozřejmě politici a to všichni, kteří se podíleli na vládnutí za posledních dvacet let. Mimochodem, přiznal to i sám Kalousek a nevynechal ani sebe. Myslím, že účelem bylo informovat lidi, že pokud s tím někdo něco neudělá, tak pudeme do kytek. Jedno Kalouskovi nelze upřít. Alespoň malá míra sebereflexe. A to je něco, co ostatním politikům naprosto chybí. Pravda, mohl to udělat poněkud méně kontroverzním způsobem, asi dovedu pochopit, že se z takové složenky některým starším lidem může udělat nevolno.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Davidan, 14.5.2010 18:09:35)
Odpovědět
Je to jen předvolební pokrytectví, žádná sebereflexe.
Na sebereflaxi, je Kalousek příliš velký cynik.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(vlasta, 15.5.2010 5:37:39)
Odpovědět
Když babička v rádiu uslyší, že státní dluh je 121 bil. korun, zakroutí hlavou, řekne "to sou věci, to sou věci" a jde v klidu nasypat slepicím. Ovšem když vytáhne s kaslíku složenku se svou splátkou, minimálně se zamyslí. Je to trochu brutální, nicméně velmi účinné. Nejenom pro onu babičku, pro každého.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Pepan, 15.5.2010 21:21:14)
Odpovědět
Že je státní dluh babička v radiu neuslyší, neboť je asi desetinový. Nad situací státního dluhu není co se zamýšlet - každý to vidí po svém jak mu co prospěje. A babičku nezajímá nějaký Kalousek ale je na.sraná že ceny skoro všeho rostou a důchod už se dlouho nezvedl - a je jí jedno co bude za 20 let - a proto zvolí ČSSD a ne ovada z ODS které podle ustanovení Ústavního soudu o nespravedlnosti výpočtu důchodů by jí ještě o 2 tisíce důchod snížili. Křížové, Vlasto i Mádlové běžte do háje!!!
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Pepan, 15.5.2010 21:22:53)
Odpovědět
vypadlo státní dluh 121 bil korun .. neuslyší
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(zk, 16.5.2010 21:18:03)
Odpovědět
Tak to musím s Vámi souhlasit. co ty k... proj...,tak at si to taky sami zaplatí!!!!!
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(pavjan, 15.5.2010 10:42:23)
Odpovědět
Politici zadlužili tento stát, nicméně ty prachy někdo prožral a to by politici sami nezvládli. Netvařme se jako blbci, všichni víme jak to bylo.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(nemyslící pavián, 15.5.2010 16:09:08)
Odpovědět
Názor hodný genia.Prožralo to jistě více lidí než jen politici,ale musel někdo primárně nastavit pravidla,aby to ostatní mohli prožírat a to byli politici ve vládě a sněmovně!Proto vinu a zodpovědnost mají oni,nebotˇ kdyby nepřipustili nejdřív divokou privatizaci a následně v době růstu HDP vytvářeli rezervy,nebo podporovali investice pro budoucnost,tak nebyl více než bilionový dluh a rostoucí nezaměstnanost!Nikdo necinkal před parlamentem s ešusem a lžíci v rukou,že chce všechny státní rezervy i půjčky "prožrat".Méně pít a více myslet i když u lidoopu je to problematické,že paviáne,nebo pavjane.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Žofie, 15.5.2010 16:41:24)
Odpovědět
Kalousek jen zkouší bytˇfiktivně, co ještě občané vydrží.Vždytˇ kolik zásadních a osudových chyb politici od devadesátých let udělali, vše prošlo a ještě jsou Havel,Klaus a další ekonomičtí zločinci uctívání a oblíbení.Stádo potřebuje baču s pomocníky,kteří je dojí a psy,aby je udržovali ve stádu,ovce nepotřebují myslet a dělají to co chce bača.A my se chováme podobně,dávno jsme viděli chyby vládnoucích garnitur,ale co, atˇ se starají oni,jsou za to placeni.Spoluviník dnešní situace-Kalousek,dělá průzkum bojem,nebotˇ zkouší občany zda opět budou svolní platit včetně matek,nemocných a invalidů za chyby,neschopnost a zlodějny poslanců a vlád za uplynulých dvacet let.Položte si před volbami otázku komu tyto složenky měly být doručeny a zda je jedinný důvod opět volit strany a jejich kandidáty,které se na dnešní realitě podepsaly,včetně převlečené TOP 09 s KALOUSKEM!!!
Pokrytec a největší had české politiky se jmenuje Kalousek
(Josciz, 15.5.2010 13:51:52)
Odpovědět
Voliči nezapoměň! Výpis z tisku z roku 2004.

Rudolf Marek
číslo: 635 03/03/2004 16:29
Diddenová versus Kalousek

Jako s desetihlavým drakem zápolí celníci s legálními pašeráky tabáku. Sotva se rozmáchnou k utětí jedné pašerácké dračí hlavy novelou zákona, vystrčí předseda rozpočtového výboru sněmovny Miroslav Kalousek úpravou této novely další. A stát přichází ročně o 840 milionů korun na spotřební dani a další desítky milionů o 15 procent sníženou sazbou cla. Tedy o miliardu. Události
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Šoumen, 15.5.2010 17:08:34)
Odpovědět
Pošlete panu Kalouskovi zpět tu složenku nevyplaceně, a on bude muset zaplatit poštovné. Pokud to udělá alespoň 50 000 lidí, což je polovina z těch sto tisíc pokázek, tak se může stát, že Kalousek zaplatí na poštovném cca 2 miliony korun. Myslím že to by mu patřilo.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Tomáš N., 15.5.2010 18:33:45)
Odpovědět
Není o důvod víc sebrat klacky,ne volební lístky,a jít vypráskat tyto časem prověřené ekonomické zločince dřív než se opět usadí v parlamentu a budou pokračovat v dalším ožebračování a zadlužování!?
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(standa01, 15.5.2010 19:52:09)
Odpovědět
Ne,ne ,ne. Nechat je tam a důsledně kontrolovat. Teprve potom, pokud se zpronevěří, potom je bít a bít a bít.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Šoumen, 16.5.2010 14:32:08)
Odpovědět
Ale Kalousek je už zpronevěřenej alespoň 10 let. Tak kde jste byli vy kontroloři, jestli ho tam chcete ještě nechat sedět. A jak ho tedy chcete důsledně kontrolovat? Bít, bít, až do jeho úplného zblbnutí, a pak mu zabavit majetek, který je právě ze zlodějin státních peněz. A velká část dluhu se umaže. A pokud chcete poslat složenku zpět nevyplaceně, ať zaplatí TOP 09 poštovné, tak adresa je: TOP 09,Michnův palác, budova č.2,Újezd 450/40, 118 00 Praha 1.
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(standa01, 16.5.2010 22:52:21)
Odpovědět
Zpronevěřený jako 99% ostatních. Ale odněkud je třeba začít - jiné a čisté bohužel nemáme. Tedy máme, ale proto že jsou čistí a slušní mezi tu bandu mafiánů se jim nechce. Nedivím se jim. Proto říkám - dejme jim, šmejdům, šanci na reparát. Pokud to nevyjde ani potom, pak už nezbyde nic jiného, než tu hůl skutečně vzít do ruky a b...........
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(Davidan, 16.5.2010 1:03:58)
Odpovědět
Kalousek nám předvádí přesně to, co celý život dělá.
Zisky a to, co šlo ze státních peněz ukrást a převést do soukromých kapes, to už tam je. Zbývá účet. A ten, Kalousek předkládá k placení těm, kteří nehodovali.
Jak typické, pro tyhle politické smrady, s drzými čely.
Zisky privátní, dluhy zestátněné. Něco mi to připomíná, nějakou zámořskou velmoc, nebo se mýlím?
Re: Pokrytec, útočí strany na Kalouska kvůli složence
(v.n., 18.5.2010 16:55:25)
Odpovědět
Nelíbí se vám to? Zalepte jí do obálky a zašlete NEVYPLACENĚ na adresu:

Ing. Miroslav Kalousek,
Zářečí 978, 391 65 Bechyně.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama