reklama
reklama

Co vám ČSSD neřekne

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 13.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Od představitelů Lidového domu jsme toho slyšeli již mnoho, v této předvolební kampani snad dokonce i přes míru. Co vám ale nikdo z ČSSD neřekne?

Rozhodně vám nikdo z ČSSD naplno neřekne, že jimi proklamovaný třináctý důchod z dividend ČEZu není třináctým důchodem, ale jen jednorázovým přilepšením důchodcům ve výši 2400 korun, což odpovídá dvěma stovkám měsíčně. Zároveň také nikdo z ČSSD neřekne, že tento volební dárek důchodcům přijde stát na zhruba šest miliard korun.

Také se od nikoho z ČSSD nedozvíte, že nemají odkud brát na valorizaci důchodů, protože, a to nesmíme zapomínat, důchodci nedostali "přidáno". Důchodcům se zkrátka přidat musí, ať to stojí, co to stojí. Plošné zvýšení důchodů o stokorunu měsíčně přijde státní kasu na zhruba tři miliardy korun a valorizace důchodů je nyní vázána na inflaci. Jak kruté vůči důchodcům, že nedostali přidáno, když meziroční růst inflace byl v dubnu závratných 0.3%.

Lidový dům vám také neřekne, že pokud se zruší poplatky ve zdravotnictví, vznikne propad ve financování našeho zdraví ve výši cca 5 miliard, které nikdo do systému nedá. Neřeknou vám, že se opět prodlouží čekací lhůty na nutné operace a že nebudou finance na velmi drahou léčbu a nákladné operace - pacient se nechá zemřít.

Nedozvíte se, že ČSSD společně s komunisty a Věcmi veřejnými jsou jedinými stranami, které chtějí zvyšovat daně, a to nejen těm nejbohatším. Z něčeho se přeci dobrodiní financovat musí. Tak nějak podobně to bylo v Argentině za dob Evity Perón, že zaměstnanci povinně dobrovolně museli odevzdávat část svého výdělku na "loterii", která pak někoho udělala šťastným splněním jeho snu. ČSSD má v plánu ještě razantnější přerozdělování, přičemž nemálo financí zůstane za nehty těch, kteří přerozdělují.

ČSSD vám neřekne, že její plán proti rekordnímu schodku je nulový a že má v plánu při růstu ekonomiky pouze snížit tempo zadlužování (ročního schodku) na polovinu loňského roku, což znamená každoroční nárůst dluhů o další stomiliardu.

Od socialistů se ani nedozvíte, že v roce 2006, kdy česká ekonomika stoupla o 6.8% a nárůst příjmů státního rozpočtu oproti roku předcházejícímu byl bezmála 60 miliard korun, udělali přes tento nárůst socialisté díru do rozpočtu ve výši 100 miliard korun.

Nedozvíte se od nich ani to, že za jejich vlád rapidně stouply mandatorní výdaje, které se teď musí platit stůj co stůj, bez ohledu na to, zda si na ně stát vydělá nebo ne. Rovněž se nedozvíte, že rozcupováním Janotova úsporného balíčku prosadili socialisté přesun 14 miliard z mandatorních výdajů do spotřeby, čímž skrytě navýšili schodek.

Neřeknou vám, že zvýšení daní firmám vede k vyšší nezaměstnanosti a tudíž k vyšším výdajům státu v sociální oblasti v dávkách pro nezaměstnané, které ještě chtějí navyšovat. Také se nedozvíte, že jejich podpora zaměstnanosti formou dotací zahraničním firmám byla krachem, kdy jedno pracovní místo bylo dotováno částkou jeden milion korun a firmy po skončení výhod sbalily krám a šly dál.

Od socialistů se také nedozvíte, že plánované progresívní zdanění se dotkne všech zaměstnanců s platem okolo 22000, tedy s platem pod celostátním průměrem a výnos z tohoto navýšení daní je pouhých pět miliard, a to ještě za ideálních podmínek, že skutečně všichni budou poctivě platit a nikdo neodejde do daňových rájů.

Socialisté vám rovněž neřeknou, jak plánují znovu zřídit Státní plánovací komisi, kde budou sedět vybrané "moudré" hlavy a určovat, jak se máme skvěle tím, že plníme plán výroby korkových zátek na 105%. Také vám neřeknou, že plánované zřízení Úřadu na regulaci cen bude mít za následek pokřivení trhu a je již dopředu jasné, že se takový úřad nezastaví jen u cen energií.

Socialisté toho řekli mnoho, ale je nutné znát i to, co neříkají, či co dokonce zahalují kouřovou clonou. Je jasné, že pokud ČSSD s KSČ(M) získá ve volbách nadpoloviční většinu, budou tyto dvě strany vládnout společně, i když třeba skrytě. 40% členů ČSSD je bývalými komunisty a i když by to znamenalo odliv určitého procenta členské základny, moc bude v rukou bývalého normalizačního kádra a aparátčíka s bolševikem. Může se také stát, že letošní volby mohou být na delší dobu posledními svobodnými.

Historie nás může poučit. V roce 1946 Klement Gottwald v Živnostenských listech rozháněl obavy z kolektivizace a znárodňování. Tehdy mu prý leželo blaho živnostníků na srdci. Co se stalo o dva roky později, víme všichni. Jakmile se dostane moc do rukou komunistů, nebude to dobře. Svých bolševických manýrů a zvrácené ideologie se nezbavili. Bývalý komunista je něco jako bývalý černoch.

Poslouchejme, co nám Lidový dům neříká, abychom pak nebyli překvapeni.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6296 čtenářů | 76 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Co vám ČSSD neřekne
(Jan H., 13.5.2010 3:18:41)
Odpovědět
Pokud vedeni CSSD bude obsahovat prolhane prospechare jako mezinarodni podvodnik Paroubek, uplatkar a tunelar CLK Rath, rudy normalizacni darebak Zaoralek nebo rozpoctovy podvodnik Sobotka, bude CSSD zcela nevolitelny subjekt (alespon pro lidi nejmene bezne urovne intelektu a vzdelani) a zcela neprijatelny koalicni partner pro vsechny politicke strany.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Fiter, 13.5.2010 6:48:04)
Odpovědět
Včera jsem sledoval OVM-special.Až na příznivce socialistů se všichni diváci chovali kultivovaně.
Několikrát oko kamery zabralo hnízdo voličů ČSSD a bylo jasné,že tito lidé museli mít obrovský problém
dochodit zakl.školu.Ne jenom včera z Kladna,ale i přenosy z jiných krajů ukazují,že voliči ČSSD mají (ne všichni,ale valná většina)snížený práh inteligence,tudíž za to nemohou.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Janouch I., 13.5.2010 10:20:15)
Odpovědět
Fiter,nehodnot jen hlediště/všichni povykovali/,ale podível se na diskutující.Já bych to také nevydržel.Nejhorší a nejubožejší byl Bendl.Ten stále shazoval Rátha,za každou myšlenkou jeho byl Ráth a CSSD.O sobě toho moc neřekl.Ani o ODS.Je to podlé shazovat někoho kdo tam není.Je na něm vidět zášt a nenávist za to ,že už není hetmanem on.Když něco Ráth udělá,je to špatně,když to samé neudělá je to podle Bendla také špatně.Je to o B.známé.Chová se ale trapně.Myslím si ,že si nahrabal dost,má sídlo s velkým pozemkem,vydržuje si služebnictvo,koně pro sebe a jezdí na koni jak šlechtic.Co by ještě chtěl?A celá ODS.Jsou z nich co by¨li ve vládě miliardáři.Národ přivedli na mizinu a ještě nám chtějí slibovat a poroučet?At už dají pokoj.Víme své.No a o P.Kalouskovi se dá říct totéž.Neví kam přeběhnout,aby se měl dobře.Je to kariérista a chytrák nad všechny.Způsobil největší schodek zadlužení.Když mu někdo řekne v diskusi fakta,tak neví jak vybruslit,je nervozní a blekotá a blekotá.Známe své lidi.Ostatní diskutující stran se chovali slušně,nikoho neuráželi,nejmenovali.Bylo vidět ,kdo je na kulturní úrovni.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Negativ, 17.5.2010 12:13:21)
Odpovědět
Jiste mas s Bendlem pravdu. Ale co treba tito? Na ty jsi zapomnel, spino? -
Svoboda a Snopková (daňové podvody - odsouzeni), Doležel (5 na stole), Srba (vrah - odsouzen), Gross (krišťálový 100 milionář), Fencl (restituent), Schling (D47, 650mil.pokuta), Péťa (nadhodnocené zákázky 30mil), Machovec a Zgarba (pozemky za miliardy vydány známým), Eduard Zeman (internet do škol, 900milionů dle NKÚ), Kraus (kakaový Bob), Kavan (trezor otres se, Gripeny), Tvrdík (miliardové škody v ČSA), Forman (250 milionu z Phare), Mládek (IPB, napojení na ruskou mafii), Šíša a Mareš (konkurzní mafie), Kadlec (Čepro), Ponocný (uprchlý, peruánský dluh 47mil.), Pospíchal, Hanáček, Schwarzová a Láznička (biolíh), Palas (Setuza, Madeta), Vybíral (D47, úplatky), Pribyl (mlátička), Sznapka (úplatky, odsouzen), Zdeněk Munzar (odsouzen 6let), Rath (machinace s penězi LOK a ČLK), Jansta (100milionu od ČSOB), Zelinka (ruský a kazašský dluh), Bušina (250mil danovy unik), Bašta (víza,půl miliónu dolarů), Vlček (zneužito 25mil státní dotace), atd...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ferda, 13.5.2010 12:13:36)
Odpovědět
Fitere, Fitere, zvrací se nejlépe na WC, ne na obrazovku a klavesnici svého PC jak to děláš ty ! :-))))

ps. Hodně lidí to vidí přesně naopak :-)
prvicově orientovaní diváci na těchto setkáních vypadají, jako by jim Bééém dal před každým vysíláním OVM nějaké psaníčko :-)))
stačí se jim kouknout do očí, ten jejich frenetický výraz, napovídá o mnohém :-))


Fitere, čest tvoji modrohloupé propagandě ! :-)
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Liška, 13.5.2010 4:16:46)
Odpovědět
Skoro vše co článek uvádí, že vám ČSSD neřekne, tak každý kromě autora ví. To je jasné např. přidání 13 důhodu o 2400 Kč by byla náhrada za valorizaci, která neproběhla ... nebo že progresivní zdanění postihne ty co mají plat okolo 22 000 Kč ... je zase blbost, neboť se to týká platů nad 100 000 měsíčně.. Celý článek je ubohá spatlanina,
Re: Co vám ČSSD neřekne
(čtenářka, 13.5.2010 6:38:14)
Odpovědět
Nechci Vám kazit ráno, ale ono by stačilo, kdyby zrušili odečitatelné položky a nebudete se stačit divit, kolik zaplatíte na daních i z blbých 10 000. To vám ale ti oranžoví lháři neřeknou.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Liška, 13.5.2010 6:41:07)
Odpovědět
Rušení odečitatelných položek je snad spíše aktivita ODS ne?
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 8:20:21)
Odpovědět
Ne. Jestli se nepletu, ODS nebo i TOP09 mají v úmyslu do těchto odečitatelných položek dokonce přesunout i některé sociální dávky. Pro ty, kdo nerozumí, pracujete, vyděláváte (i když třeba málo), tudíž máte základ daně v určité výši. Potřebujete sociální pomoc, nedostanete dávky, ale odečtete si tuto pomoc z daňového základu, tj. zůstane Vám více z toho, co vyděláte. Zjednodušeně, samozřejmě. To je podle mě docela solidní řešení.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(čtenářka, 13.5.2010 9:02:47)
Odpovědět
Pane. Dělám už několik let daňové přiznání několika lidem. Takže zkusím laikovi vysvětlit. Za vlády ČSSD byla odečit. položka 3170 Kč měsíčně z daňového základu pro bezdětného poplatníka a daň byly 12,5%. ODS toto upravila ve prospěch všech tím, že odečitatelná položka je 2070 Kč měsíčně z vypočtené daně. I když se zavedla superhrubá mzda a neodečítaly se z daň. základu poplatky na soc, a zdrav. poj. většině zaměstnanců zůstalo n a výplatní pásce více peněz. Vy asi nepracujete, že jste si toho nevšiml.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 9:12:43)
Odpovědět
Skvělá odpověď... Škoda, že si to obyčejní lidé neumí spočítat. Stejně jako důchodci velmi rychle zapomněli, že poslední valorizaci důchodů dostali od Kalouska. Už v době krize... Ale volit jedině socany, ti ti s nimi přece myslí nejlíp, ne? Zároveň se omlouvám všem ostatním důchodcům.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Lojza z paseky, 13.5.2010 11:58:47)
Odpovědět
Nu ano. Zapomínáte však (možná úmyslně), že daň z příjmů jest pouhým pakatelem proti daním ostatním a že tu jedinou můžete svým vlastním rozhodnutím ovlivnit.
Trochu mi tam v tom Vašem výčtu chybí zvýšení zajebaného dph, zlodějského instrumentu spotřební daně (asi každý neví, že dph se platí i z daně spotřební). Taktéž finta se zrušením daně z nemovitostí přinesla její až pětinásobné navýšení, zvýšení vyměřovacího základu na sociální a zdravotní daň živnostníků a další a další alegorické vozy.
Spíše takovým populistickým neřádstvem jest superhrubá mzda. Velká většina lidí jest přesvědčena, že platí daň z příjmu ve výši 15%. Ve skutečnosti jest to přes 20%. Tedy platíte patnáct, ale z peněz, které jste v životě nevydělala.
Viděl bych to tak, že co ODS učinila byl přesun z daní přímých na daně nepřímé.
Ergo kladívko - oholí Vás každej.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(čtenářka, 13.5.2010 14:58:36)
Odpovědět
Motáte jabka a hrušky. Jako zaměstnanec nemůžete ovlivnit výši daně z příjmů. Kdežto DPH a spotřební daň ano. Kdyz přestanete kouřit, chlastat a začnete chodit pěšky nebo jezdit na kole uděláte dobrou věc pro své zdraví a navíc nemusíte platit žádné spotřební daně. A spravedlivost DPH je zase v tom, že kdo víc nakupuje víc platí a většinou víc nakupuje ten majetnější. Navíc, tím že bohatší si může dovolit vyšší spotřebu i třeba víkendy někde na horách dává tím práci dalším lidem ve výrobě i službách. Je třeba se na problém dívat komplexně ne jen závidět a nenávidět.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Lojza z paseky, 13.5.2010 18:04:39)
Odpovědět
Vážená čtenářko, já prostě tvrdím, že ODS daně nesnížila. V mém případě naopak zvýšila. Dále trvám na tom, že daň z příjmů jest pakatelem proti ostatním daním, taktéž trvám na tom, že tu můžete svým vlastním rozhodováním ovlivnit (ať jako zaměstnanec, živnostník či právnická osoba). Pokud toto nevíte, přestaňte dělat daňová přiznání. Šidíte své klienty.
A ty pindy o ovlivňování dph a spotřební daně, to snad ani nestojí za odpověď.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(čtenářka, 13.5.2010 15:06:53)
Odpovědět
Ještě k té superhrubé mzdě. Jsou to penize, které musí člověk vydělat aby je mohl dostat zpět ve formě výplaty. Obyčejný člověk nemá povědomí, že za něj zaměstnavatel odvádí 35% jeho hrubé mzdy státu. A tech 35% se nelíhne někde ve skříni.Na ty se také musí vydělat. Každopádně v kontextu jste se dozvěděl, kolik stojí Vaše práce a kolik z toho schlamstne stát aby to některým vrátil formou nějakých dávek a jak říkal senátor Dryml, ta věší polovina by měla zůstat lidem a tu menší si rozkradem. Ale jak Vás tak sleduji, nemáte o těchto věcech ani páru, tak proč nadáváte na něco, čemu vůbec nerozumíte. Působí to na mě, že to někdo říkal a Vy to teď papouškujete.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(zeman, 13.5.2010 16:08:34)
Odpovědět
čtenářko, patrně jste padla z jahody na znak. Podla zákona zdaňuje občan své příjmy. A superhrubá mzda příjmem či majetkovým prospěchem není.Nebo jste snad na pracovní smlouvě viděla údaj o superhrubé hpodinové sazbě či měsíční superhrubé mzdě. Odvod na sos. zabezpečení a zdrav. pojištění placené zaměstnavatelem je nákladem zaměstnavatele, který mu snižuje daňovou základnu a občanovi ji paradoxně zvýší Vaše argumenty kulhají na všechny čtyři. To co odvádí zaměstnavatel přece nekončí adresně na nějákém zvláštním účtu příslušného zaměstnance pro jeho užití.A taky by slušela otázka proč odvody na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění platí z fyzických osob jen zaměstnanci a OSVČ a ten zbytek jen z minimálního základu, pokud nejsou současně zaměstanci či OSVČ. Nebo snad příjemce nájemného, dividend,úroků apod. je méně rizikovou skupinou a závažné choroby se u něj nevyskytují. Proč majetní, kteří už nemusí pracovat nepřispívají do systému solidárně Donedávna se zravotní pojištění nevyměřovalo z příjmů členů představenstev a dozorčích rad a.s. A ti je nemají v řádu průměrné mzdy. Zkuste myslet hlavou a ne růžovými brýlemi.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Drak, 14.5.2010 18:17:53)
Odpovědět
Promiňte, možná děláte daně, ale jinak jste asi upadla. To je neskutečná snůška hloupých výkřiků, to co předvádíte. Myslíte, že můžete lidi soudit podle svých duševních nekvalit?
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Fiter, 13.5.2010 7:00:56)
Odpovědět
Jste jeden z těch sympatizantů ČSSD kterého bych nikdy nepřesvědčil,že Paroubek a spol.hraje se svými voliči betla.Ať to byl včera Urban a nebo někdo jiný z vedení ČSSD vám řeknou,že ti pečení holubi co prý za jejich vlády budou létat do huby bude hrazeno z dividend ČEZ a dotace z EU.Dividendy ČEZu by se musely několikrát umocnit,aby pokryly ten rozhazovačný program.Pokud jde o dotace z EU tak vás ujišťuji,že EU nebude v žádném případě podporovat prožírací program ČSSD.
Čest práci soudruhu.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(standa01, 13.5.2010 7:20:37)
Odpovědět
Dokonce jsem před chvílí slyšel ve zprávách na ČRo1, že EU patrně bude chtít po řeckých zkušenostech schvalovat rozpočty členských států před jejich projednávání parlamenty. V tom případě si panděro může slibovat co chce, pokud se to Bruselu nebude zdát, zatne mu tipec.
Asi si začnu sypat popel na hlavu za můj postoj k unii. Již je to druhý případ, který se mě v poslední době pozitivně dotknul. Ten první byla příprava přemístění sídla firmy do Irska. Bylo to jednoduché, mám přichystáno. Ode mne socan na přímých daních neuvidí ani korunu.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(mm, 13.5.2010 7:36:19)
Odpovědět
Paroubek je jako řečtí komunisté, vyžírka. Tak usilovně protěžoval vstup do EU s přesvědčením, že EU bude financovat jeho rozhazovačné sliby voličům. Ouha, jeho předpoklad se mu zhroutil jako domeček z karet. EU má plnou hlavu starostí s Řeckem, aby Řecko nestáhlo podvodu euro a nezruinovalo hospodářsky i takové ekonomiky jako je Německo a Francie. Jedinou zásluhu na tom, že nemáme euro je rozhazovačná politika oranžové mafie. Jinak by jsme si museli půjčit, aby jsme pomohli zalepit řeckou rozežranost.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(standa01, 13.5.2010 7:53:58)
Odpovědět
EU má teď velké dilema. Musí Řeky zachránit, aby celá unie (stát, který ještě není stát, ale už má svou měnu) nešla do kopru a zároveň dát ostatním najevo, že takhle tedy ne. Aby si jinde (Itálie, Portugalsko, Španělsko atd.) nemysleli, že když to prošlo řekům, že je v tom nenechají taky. Pokud se Panděro s geniem v nákrčníku někdy dostanou k sestavování rozpočtu, bude zábavné pozorovat, jak z nich EU s MMF budou dělat blbce. Chcete valorizovat? Prosím, jak je libo. Ale za své, dotace od nás tím pádem zero.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 8:23:26)
Odpovědět
Ale to je přece jedno, to bude až po volbách. Teď je nejdůležitější dostat se ke korytům…
Re: Co vám ČSSD neřekne
(vlasta, 14.5.2010 0:18:24)
Odpovědět
A to se jim asi díky Bohu nepodaří. Kasa vyschne a už snad konečně vznikne pod starým a zprofanovaným názvem normální, demokratická, středolevá strana. Vezmou to tam snad do ruky ti skuteční, jimi omílaní, obyčejní lidé a ne papalášské zrůdy s posláním od vyšší bytosti.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ferda, 14.5.2010 11:17:17)
Odpovědět
Vlastičko,tož toto? kurňa, už zase!!? ?.-)

valná část čtenářů to už ví, za kterou /ne nevýznamnou/ část ženského těla jsi se tady prezentovala...:-)))
to stačí, už nemusíš, vážně:-))

ps. Vlastičko, pokud máš ale potřebu/a tu teda máš/ ukazovat co nejvíce lidem ,že jsi "Mega p.ííí....... :-)tak se domluv s těma co organizují erotický veletrh,po tobě sáhnou velmi rádi, páč ty tam budeš za vchodové dvěře, a to pak všechno sedne jak prdélka na hrnec...:-))
Re: Co vám ČSSD neřekne
(vlasta, 14.5.2010 22:37:04)
Odpovědět
Piš, příteli, piš. Vůdce ti poděkuje. Po četbě tvých výblitků ti rozhodnutí začínají váhat o správnosti své volby a ti dosud nerozhodnutí se začínají rozhodovat. Říká ti něco pojem "medvědí služba"? Jen tak dál.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(jorkšír, 13.5.2010 6:22:35)
Odpovědět
Samozřejmě že ČSSD neříká pravdu,a ani nemůže.
Krmit mozky nevzdělaných prostých lidí musí takovými nesmysly jak shora uvedeno,protože věrchušce z Lidového domu se chce vládnout,válet se u koryt,brát penízky a nic moc nedělat.
Proto když vyjedu ráno ven,vidím jakým populistickým oranžovým šmejdem je olepená tato republika.
Sranda ale bude,až to socialisti ke konci května projedou ve volbách,jak tiše z Lidového domu zadními dveřmi se vytratí američtí poradci s kufříky plnými peněz. A pak se otevřou dveře hlavního vchodu a z nich poletí Dimun s Tvrdíkem nakopnuti do zadnic doprovázeni řevem pana poslance Paroubka.Jo jo,nepomohla ani malá Margarita,ani pivo za dvě kačky,ani poradci z imperialistické země.
A samotný Paroubek?
Ten by udělal pro tento stát nejlíp,kdyby se někde ve sklepení Lidového domu tichounce oběsil.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Liška, 13.5.2010 6:44:15)
Odpovědět
To samé můžete jorkšíre napsat o ODS. Pan Topolánek se již zdekoval předem a v kampani ODS jsou rovněž zapojeni američtí poradci. Je nejen přoranžováno ale i přemodřeno atd...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(standa01, 13.5.2010 7:08:40)
Odpovědět
Neumím si vysvětlit jednu věc, snad mi s ní poradíš. Na jednom poutači čtu, že Martin Pecina je pro regulaci cen energií. Protože elektřina je také energie, musí potom tedy regulovat i příjmy a tudíž i zisky ČEZu. Nu dobrá, řeknu si, je to skoro státní podnik, reguluj si Martine. Ale o 2 km nevěřícně zírám na další obrázek nestranického ministra, kde stojí, že Martin Pecina je pro výplatu 13. důchodů - pozor, teď to přijde - ze zisků ČEZ!
Takže když si to konečně srovnám v kebuli, vyjde mi, že Martin Pecina buďto vymyslel perpetuum mobile a musí dostat Nobelovku, anebo je to strašnej idiot.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Cloudy, 13.5.2010 7:20:41)
Odpovědět
Ne on není idiot, je to jen oranžovej šibal a ty hlášky na bilbordech jsou pro idioty, kteří si neumí spočítat 1+1.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(QQ, 13.5.2010 7:22:32)
Odpovědět
Pecina je to druhé. Užitečný idiot Jiřího Paroubka. Tvrdík ví jak získat peníze. ČSA dovedl na pokraj bankrotu, teď vytuneloval a.s.cíl, aby měl z čeho platit destruktivní politiku ČSSD a pokud vyhrají volby, tak to udělají i s ČR. Na lhaní a utrácení cizích peněz jsou kabrňáci.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(standa01, 13.5.2010 7:38:34)
Odpovědět
Volby vyhrát mohou, ale k lizu se dostanou jen stěží. To by musel být Klaus debil, což není. Stranická kasa se tím pádem znovu nenaplní. Žádné Pandury, žádné Gripeny, žádné kakao a Altner znova otravuje.....Jedině, že by to zmáklo na poslední chvíli to hejtmanské komando. To je také schopné všeho, chudáci kraje.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 8:32:28)
Odpovědět
Pánové to přece nemůžete myslet vážně. Kolik let jste chodili do školy? Copak nevíte, že 1 + 1 = 4? Ne 2, ne 3, ale 4 !!!
Re: Co vám ČSSD neřekne
(č, 13.5.2010 9:09:32)
Odpovědět
Já vidím ještě dál. Nejen, že 1+1= 4 ale navíc 1+1=4-30=55. To jsou ty správné socanské počty. Musíte víc studovat jejich sliby, Pak dojdete ke stejnému výsledku jako já.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 9:15:29)
Odpovědět
Jo, jo, chápu. Jenom nevím jak mám přesvědčit kalkulačku. Už jsem si koupil třetí, ale všechny to pořád počítají blbě. Nechápu to. Jestli to nebude tím, že je Made in China...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(čtenářka, 13.5.2010 9:40:18)
Odpovědět
Nevyhazujte peníze za stále nové kalkulačky, Jyřyk změnil i matematické zákony. Tak je dobrý a někdy i ještě lepší.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Sunny, 13.5.2010 9:55:13)
Odpovědět
:-) Neřešte to. Ty přístroje to zkráka neunesou...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Sunny, 13.5.2010 9:53:34)
Odpovědět
...B je správně. Alespoň to tak vypadá.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Liška, 13.5.2010 10:25:01)
Odpovědět
Stando1 - třeba k tomu menšímu zisku přijde nějaká miliarda na úspoře za snížení našich vojsk v Afganistánu a Kosovu - ODS prosazuje zvýšení, ČSSD spíše opak.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(vlasta, 14.5.2010 3:38:05)
Odpovědět
Standa stejně jako já asi neumí, na rozdíl od Vás číst mezi řádky. Já tam také nenašla na první pohled nic o snížení stavu našich misí. Až teprve po Vašem upozornění je mi už vše jasné. Nedat si dohromady jasnou spojitost zisků čezu a počtu vojáků v Logharu, to může jen debil.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(standa01, 14.5.2010 10:45:46)
Odpovědět
Trochu jste mne utěšila. Už jsem si myslel, že jenom já jsem tak prostoduchý. Ta souvislost je tam zcela jasná.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ferda, 13.5.2010 12:44:23)
Odpovědět
..Zdravím vás,metanově modře hořící žumpičky :-)))
nevím sice od koho je níže napsaný přísvěk, upozornuji, že není ode mne, ale dost se mně líbí, a věřím, že se bude líbit i vám :-))))

"Nevadí mi rozkrádání,proto budu volit ODS ...
(volič ODS, 11.5.2010 21:43:01)
Vzhledem k tomu, že se blíží další volby, rozhodl jsem se, že se pokusím nerozhodnutým voličům při jejich rozhodování koho volit a koho ne, pomoci.
Já mám zcela jasno koho budu volit .... viz níže. A co vy, dámy a pánové? Budu vždy za všech okolností volit ODS.

Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty, vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta strany ODSS, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi korupční způsob, jakým vznikla Topolánkova vláda, nevadilo mi korupční získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi korupční způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadilo koupení Wolfa. Nevadí mi Langer, Dalík, Tluchoř, Řebíček, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová, Nečas.
Nevadí mi podpora mezinárodnímu terorismu ze strany ODS. Nevadí mi pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína.
Nevadí mi špatný Bémův postup při pronájmu pražských nemovitosti (sekera 2 miliardy Kč,-). Nevadí mi ani jeho nápad pořádat u nás olympiádu a dokonce mi ani nevadí jeho "opencard". Nevadí mi, že peníze, určené na léčbu rakoviny a těžkých nemocí, skončili v zlatých padácích.
Nevadil mi Nečasův přístup odebírání peněz pro těžce nemocné, ani jeho zákon, aby zdravotně postižení odpracovali povinně několik dní měsíčně veřejně prospěšných prací, pokud chtějí dávky a stejně tak mi nevadí jeho pomoc lidem, kteří přišli o práci díky hospodářské krizi tím, že jim zkrátil podporu v nezaměstnanosti.
Rovněž mi nevadí, že politici si odsouhlasili plnou 100% nemocenskou, kdežto já, první tři dny mám 0%. Nevadí mi jak regionální i vládní politici z ODS zbabrali organizaci MS v Liberci, vůbec mi nevadilo jak Topolova vláda zametá jednu kauzu, týkajících se jich samotných, za druhou pod koberec, vůbec mi nevadilo, že za Topolovské vládní konstelace docházelo k politickému ovlivňování kauz ... viz Čunek. A už vůbec mi nevadí, že tu máme justiční mafii, řízenou kmotrou Renatou.
A co víc, rozhodnutí vrchního soudu odvolat soudce Vojtěcha Cepla ml. z případu vůbec není důkazem existence justiční mafie v ČR ... jak bych si mohl vůbec něco takového myslet. Dokonce mi nevadí ani zavádění totality ze strany ODS.
Taktéž mi nevadí absence programu ODS a stejně jako čelní představitelé ODS podporují fyzické násilí na mítincích jiných politických stran. Vůbec mi nevadí, že ODS vede mafiánský poskok Mrázkovo Íčko Langer. A co mě vadí nejméně jsou vraždy v podání samotných představitelů a to přímo předsedů ODS v jednotlivých regionech. A nakonec mi nevadí ani údajná sebevražda jednoho z vrhačů vajec po Topolánkovi. Prostě měl jen smůlu, že se rozhodl vypovídat, no nic.
Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Jsem prostě nemorální hovado, které to má navíc v hlavě vylepané, proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!!
Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Jindy zase zkouším používat Topolánkův oblíbený nacistický slovník. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pi.í. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu pr.el. Také už trénuji polévání něčeho benzínem s následným zapálením ... nikdy nevíte kdy to jako předseda regionální ODS budu potřebovat. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, soudruzi radost....


ps. od ferda: tak a teď jen malá úklona vám modrým kajakářům v této vaší žumpě :-)))
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ThujaGarden, 13.5.2010 21:52:15)
Odpovědět
Ferdo seš tupec.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ferda, 14.5.2010 10:41:59)
Odpovědět
:-))) Zahrádko, copak, copak,? špatně se ti to čte? :-)

ps. trošku jsem zapřemýšlel nad tvým nickem,zatím to nevím přesně, ale musíš mít nějaký komplex méněcennosti...nebo jsi na nejlepší cestě k rozdvojené osobnosti...

jsem přesvědčen,že tvé Alter ego je plné negativní energie a nenávisti, strachu, snad i zneužívání v dětství? hmmm, nevím, snad...jsi tolik plná sebepochybností, ponížení...., vnímám u tebe potřebu,vinit za to vše někoho jiného,tvoje druhá osobnost je uvězněna v tomtéž těle,jedna to vše racionálně pochopí, druhá to však vždy popírá a ubližuje svému okolí, druhé ponižuje, nadává....

PS:pokud se tvůj zdravotní stav nebude lepšit, jsem připraven ti podat pomocnou ruku....Thujo Garden
Re: Co vám ČSSD neřekne
(nobody, 13.5.2010 9:20:52)
Odpovědět
Ach jo. Pokud umíte počítat, tak Vám z toho vyjde vždycky nerovnost. Neznám režim, který by nerozkradl státní kasu, nebo zrovna celou republiku, když se mu to umožní, byť zákonou cestou, pane autore článku. Na hovadiny a hádání o stranické zájmy máte všichni času dost.Bude prostě hůř, tak se na to připravte, ať s Paroubkem či Nečasem nebo kolaborujícím Johnem případně poloblbým Kalouskem. Čím méně stran po volbách, tím lépe. A nestrašte lidi, Ti už se dávno nebojí, jste pisálkové.
Ano lidé, nezapomínejte !
(děd, 13.5.2010 9:30:06)
Odpovědět
A vzpomeňte také na : miliardy nezdaněné nafty vydávané za LTO zpackaná privatizace, krachy bank, nekryté úvěry, bílí koně v sudu na dně Orlíku, tajná konta strany ODSS, hospodářský úpadek, inflace 90. let, vše spojené s jmény Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Korupční způsob jakým vznikla Topolánkova vláda, korupční získání Melčáka a Pohanky a způsob volby prezidenta, koupení Wolfa. Vystupování „politiků“ Dalík, Tluchoř, Řebíček, Morava, Topolánek. Němcová, Nečas. Pokles reálných mezd a důchodů. pokles růstu HDP. morální úpadek politiky, korupce a špína. Špatný Bémův postup při pronájmu pražských nemovitosti (sekera 2 miliardy Kč,-), nápad pořádat u nás olympiádu, "opencard". Peníze, určené na léčbu rakoviny a těžkých nemocí, skončili v zlatých padácích. Politici si odsouhlasili plnou 100% nemocenskou, kdežto občan má první tři dny 0%. Regionální i vládní politici z ODS zbabrali organizaci MS v Liberci, jak Topolova vláda zametala jednu kauzu ODS za druhou pod koberec, i kauzu Čunek. Máme justiční mafii, řízenou kmotrou Renatou. A co víc, rozhodnutí vrchního soudu odvolat soudce Vojtěcha Cepla ml. z případu vůbec není důkazem existence justiční mafie v ČR ? Čelní představitelé ODS podporují fyzické násilí na mítincích jiných politických stran.
Takže vážení ZAMĚSTNANCI, DŮCHODCI, NOVOMAŽELÉ, NEZAMĚSTNANÍ - zkrátka "SOCKY" :
volte hlavně pravicové strany, které vám zajistí tak potřebnou změnu pro skvělou budoucnost ! Neslibují jako socani, ale předem víte na čem jste a budete !!!!
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(čtenářka, 13.5.2010 9:44:27)
Odpovědět
Alshaimer je sfiňa.
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(Stallker, 13.5.2010 9:57:01)
Odpovědět
Nevím proč, ale nám pocit, že tento příspěvek tady čtu už nejmíň potřetí… Že by nedostatek invence? Nebo jen klasická rychlá změna tématu. Jakmile někdo začne psát něco nepříjemně pravdivého o našich milých, hodných socanech, musíme hned poukázat na lumpárny těch ostatních, protože když se píše o lumpárnách těch druhých, zapomíná se na lumpárny naše. Vážený pane, autor článku tady píše o praktikách ČSSD. Až tady bude článek o ODS, určitě bude i diskuse o ODS. A nebojte se, rád se přidám. A to, že jsou zde články výrazně převažující proti ČSSD? Jestli to nebude tím, že oranžová je v současnosti mnohem horší a nebezpečnější, než modrá…
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(Sunny, 13.5.2010 10:03:59)
Odpovědět
Mně se líbí, jak se tady dokola -jako nějaká mantra- omílá "zpackaná" privatizace. Ráda bych připomněla všem kritikům, že to, co tady proběhlo, byla naprosto unikátní záležitost. Nikdo pořádně nevěděl jak na to, nebyli poradci, nebyly zkušenosti - nic. V rámci daných možností dopadla transformace dobře. Je fakt, že s odstupem času vyšlo najevo, že některé věci se daly provést líp, ale po bitvě je snadné být generálem.
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(press, 13.5.2010 10:33:32)
Odpovědět
Sunny, je to přesně tak...
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(zeman, 13.5.2010 16:27:28)
Odpovědět
sunny, ta jsi tady asi dlouho nebyla, jinak bys věděla, že jediné é čím obohatila skutečně zpackaná privatizace světové povědomí je slovo tunelář. Samozřejmě umožnila vznik milionářů a miliardářu v Čechách s přispěním Děda Vševěda a jeho vykutálených ministrů rádců a zhasnutých světel. A záměrně nastavené právní mantinely umožnily to, že se to už nikdy nedá potrestat. Největší zlodějna v dějinách , kterou teď platí daňový poplatník. V Řecku to alespoň prožral všechen lid
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(vlasta, 14.5.2010 0:27:21)
Odpovědět
Ano, všechen lid. Po soudružsku, pěkně kolektivně. Asi proto tam teď bolševik stávkuje, aby to zaplatili jen ti bohatí. Jak typické. Narvat si panděro a začít řvát, co že si to vrchní dovoluje dávat mi účet. Ať za mě zaplatí soused. Ten má jachtu dvacetimetrovou, já jenom osmi a to není spravedlivé.
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(frantisek zajicek, 13.5.2010 16:47:01)
Odpovědět
Sunny,to nebyla zpackana,ale primo zkur...a privatizace.On pan "docent" k tomu nikoho nepustil.Jako marxisticky prognostik,ktery hlasal vyhody RVHP k tomu nemel zadnou kvalifikaci!V bance mel jako pracovnik odpracovany pouze 2 roky.Jinak sedel s agenty KGB(Koechner)v prognostaku.A ekonomove,co s tim chteli pomoci,byli nachystani.Hlavne Ota Sik,za nehoz sla ekonomika v letech 1965-70 o 40%!!!nahoru.Ve Svycarsku vysoce hodnoceny.Ani hajzlbaba by tu privatizaci nedovedla tak zkur...Bez zakonu,bez moralky(Klaunovy reci:Jenom vice Kozenych,Neznam pojem spinave penize atd.)Rozfofroval 2 Bil a jeste nechal 180 Mld dluhu.3 roky za nej ekonomika v zapornych cislech(kampelicky,banky,konsolidacni agentura...)Kdekoliv jinde by tento gauner dostal dozivoti.On nezhasnul,on na to vsem tem jeho kumpanum posvitil.Margaret Tchatcherova rekla jasne:Za privatizaci v CZ nese Klaus PLNOU zodpovednost,FZ
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(ferda, 14.5.2010 16:28:01)
Odpovědět
A pane Zajíčku, co říkáte na slavnou větu toho hochštapléra Ježka? Jenžto pověděl zcela vážně větu : " Je dobře, že podnikatelé jsou dva kroky před právníky?" :-))))

ps. zajímá mne vaše odpověď...:-)
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(frantisek zajicek, 14.5.2010 19:42:44)
Odpovědět
Zdravim,ta veta je mi znama.Tady to tema rozebirat by bylo hodne nadlouho.Jenom kratce,kdyz uz v r.90 jsem cetl Dolejsovu analyzu celeho tohoto podvodu(samet),nechtelo se mi verit ani slovo.S postupem casu a vychazenim najevo dalsich a dalsich okolnosti je nad slunce jasne,ze si s nama urcita skupina lidi vytrela,vytira a vytirat bude,vite co.Jako hlavniho strujce vseho tohoto marasmu politickeho,ekonomickeho,moralniho povazuji ja osobne Vaclava Klause.On byl ve vsech vyznamnych a rozhodujicich funkcich,on byl nachystan pro tuto roli davno a davno predem...a narod mu tak veril...FZ
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(ferda, 14.5.2010 19:52:47)
Odpovědět
děkuji Vám, za vaší odpověď a přeji hezký podvečer....

ferda :-)
Re: Ano lidé, nezapomínejte !
(děd, 13.5.2010 17:44:17)
Odpovědět
Nemáte pravdu. Pan "profesor" se svými modrými supy pouze dobře ohlídali, aby jiné návrhy a názory pro privatizaci neprošly. Vše bylo provedeno čistě účelově s předem známým výsledkem, jinak by pan "profesor" nemohl stále tvrdit, že dobře.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(alfa27, 13.5.2010 9:53:14)
Odpovědět
Upozornění: na letácích ČSSD došlo k tiskové chybě: uvádí se, že v případě jejich vítězství "každý důchodce dostane 13. důchod". Správné znění je "každý 13. důchodce dostane důchod". Za prohození slov se tiskárna omlouvá
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 9:58:51)
Odpovědět
:-))) To je dobrý, to si musím zapamatovat...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(whaler, 13.5.2010 9:53:16)
Odpovědět
A víte jak to bude s 13. důchody. Tiskárna prý přiznala chybu tisku. Nemělo tam být "Každý důchodce dostane 13. důchod", ale správně "Každý 13. důchodce dostane důchod".
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 10:03:02)
Odpovědět
A jen tak pro zlepšení nálady, tenhle znáte? Jiří Paroubek navštíví Anglii a je přijat královnou Alžbětou. Protože závidí Angličanům, jak jim státní správa pod královským vedením pěkně a efektivně funguje, ptá se královny, jaký na to má recept. Královna odpoví: "Já se vždy snažím obklopit moudrými a inteligentními lidmi sama nemůžu všemu rozumět." Paroubek na to: "Tomu rozumím, Vaše Veličenstvo, ale jak zjistit, kdo je inteligentní?" Královna se usměje: "Uděláme si malý test." Nechá si vytočit číslo Tonyho Blaira a říká mu: "Tony, odpověz rychle na otázku - je to syn tvého otce a není to tvůj bratr - kdo je to?" Blair pohotově odpoví: "No přece já!" Paroubkovi se to moc líbí a hned po návratu se rozhodne přezkoušet své lidi. Jako první mu padne do ruky Sobotka. Jaroušku, odpověz rychle na otázku - je to syn tvého otce a není to tvůj bratr - kdo je to?" Sobotka si nechá otázku zopakovat; pak se vymlouvá, že se nejprve musí zeptat ženy a svého asistenta, ale že na ně vyvine tlak a do 24 hodin bude znát odpověď. Celou noc nespí, převaluje se v posteli a pořád nic. Ráno potká v parlamentu na chodbě Kalouska - sice ho nemá rád, ale účel světí prostředky, a tak se ho rozhodne využít. "Mirku, odpověz rychle na otázku - je to syn tvého otce a není to tvůj bratr - kdo je to?" "No přece já!", odpoví překvapený Kalousek. Sobotka přiběhne celý rozradostněný za Paroubkem a hlasitě volá: "Už vím, je to Kalousek!!" Paroubek ho popadne pod krkem a řve ještě hlasitěji: "Ty jsi ale i…t, je to Tony Blair!!!"
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 10:04:32)
Odpovědět
Oprava: Ne Jaroušek, ale Bohoušek. Sorry.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Sunny, 13.5.2010 10:23:39)
Odpovědět
:-)) Ten je moc pěknej.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(alfa27, 13.5.2010 10:40:33)
Odpovědět
a jedna hádanka.Sedíte sám v uzavřené místnosti s Paroubkem,lvem a kobrou.Nemáte možnost uniknout,máte pušku s dvěma náboji.Koho střelíte? Správná odpověď - Paroubka dvakrát.Pro jistotu.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Sunny, 13.5.2010 11:47:58)
Odpovědět
:-) Hustý...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(whaler, 13.5.2010 11:49:00)
Odpovědět
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Stallker, 13.5.2010 12:12:29)
Odpovědět
:-))
Re: Co vám ČSSD neřekne
(GWF, 13.5.2010 12:25:10)
Odpovědět
... výbornej... já bych ještě použil i pažbu.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Qaid, 13.5.2010 11:19:12)
Odpovědět
Upozornění:

Na letácích ČSSD došlo k tiskové chybě:
Uvádí se, že v případě jejich vítězství "každý důchodce dostane 13. důchod".
Správné znění je "každý 13. důchodce dostane důchod".

Za prohození slov se tiskárna omlouvá.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(nobody, 13.5.2010 11:31:42)
Odpovědět
Zase špatně. Každý dostane důchod, ale může si zajít maximálně 13 x, avšak maximální čerpání do výše ročního platu ředitele ČEZ. A vsadím se, že z ODS tam půjdou všichni.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(helštýn, 13.5.2010 17:02:28)
Odpovědět
Jsem invalidní důchodce,kašlu na nějaký 13 důchod. Když vyhrají socani za 2 roky mi sníží důchd protože na něj nebudou mít!!!
Re: Co vám ČSSD neřekne
(vlasta, 13.5.2010 23:09:27)
Odpovědět
Nesníží....Vezmou...
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ferda, 14.5.2010 11:01:37)
Odpovědět
Vlastičko,tož toto? kurňa, už zase!!? ?.-)

valná část čtenářů to už ví, za kterou /ne nevýznamnou/ část ženského těla jsi se tady prezentovala...:-)))
to stačí, už nemusíš, vážně:-))

ps. Vlastičko, pokud máš ale potřebu/a tu teda máš/ ukazovat co nejvíce lidem ,že jsi "Mega p.ííí....... :-)tak se domluv s těma co organizují erotický veletrh,po tobě sáhnou velmi rádi, páč ty tam budeš za vchodové dvěře, a to pak všechno sedne jak prdélka na hrnec...:-))
Re: Co vám ČSSD neřekne
(vlasta, 14.5.2010 22:39:36)
Odpovědět
A jejda. Není ani tolik fantasie na to, aby se člověk na jedné stránce nemusel dvakrát doslova opakovat? TO JE BÍDA.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(ferda, 14.5.2010 23:40:18)
Odpovědět
Vlastičko, vy pravicové mátohy tady lžete třeba i stokrát stejně, tož kurňa proč ti vadí napsaná pravda dvakrát ??? :-)))

to, co a jak se tady píše, neovlivní nikoho, to by jsi snad mohla vědět...., pokud se teda vážně nechystáš na erotický veletrh :-)))
Re: Co vám ČSSD neřekne
(TÁŇA, 15.5.2010 21:43:19)
Odpovědět
ČSSD vám také neřekne, že sice zruší ve zdravotnictví třicetikorunové poplatky,ale hodlá vyrazit ze zdravotního pojištění řadu dosud pojišťovnami placených výkonů. Např. zubní výplně,lázně atp. Popř. chce regulovat zdravotní péči tak, aby se používaly pouze nejlevnější léky a platit jen omezené sumy za léčení. Takže, kdo onemocní do května, bude mít na "vše nárok na pojišťovnu", kdo onemocní v květnu a červnu, bude mít nárok jen na akutní ošetření, protože limit byl vyčerpán.
Re: Co vám ČSSD neřekne
(Pepan, 15.5.2010 22:14:47)
Odpovědět
Táňo co plkáte za bl.biny. Těch 30 Kč je poplatek do kapsy lékaře nebo lékárníka a ne na žádné léky nebo zařízení. A že ČSSD chce zkontrovat machinace s léky, odstranit jejich předražení proti zahraničí a platit pojišťovnou při stejné účinnosti jen ty levnější léky - to je v pořádku!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama