reklama
reklama

Paroubek chce uchvátit fabriky a školy

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 11.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Mohl dát Paroubek větší doklad o tom, že uvíznul někde hluboko před sametovou revolucí, než svým prohlášením, že půjde za lidmi do fabrik, škol, domovů důchodců a chráněných dílen?

Nespletl si tento "neosaurus socialis" dobu? Vedoucí úloha jedné strany už je přece protiústavní. Že by se zakuklení komunisté chtěli přes pracoviště a školy vrátit, odkud byli před dvaceti lety vyhnáni? Mezitím si sice opatřili oranžové mimikry a vzali na milost i kapitál, jen pokud jej mohou sami ovládat, ale nemůžete si je splést.

Opět nám vnucují své světlé zítřky, opět se zaklínají internacionalismem nového typu. Opět jsou předvojem cesty do pekel, která má dnes podobu socialistického Řecka. Opět chtějí vládnout policii, která bude lidi perlustrovat, zadržovat, preventivně šikanovat a za odlišné názory posílat přinejmenším do vazby. Nesouhlasný transparent by byl trestným činem a ten, co by si jej chránil, když mu jej socialistické bojůvky chtějí vyrvat, bude zavřen.

Zfanatizovaný dav se bude stmelovat pivem a buřty, aby se nikdo neodvážil mít jiný názor. Když pak nějaký opilec dá průchod nenávisti, kterou do něj socani vlévají všemi kanály, tak v tom bude mít prsty ideový nepřítel. Tomu se nasadí psí hlava zinscenovanými videozáznamy. Pak i nějaký direkt se dá zneužít ve volební kampani. Kolorit se tomu dodá odvozem záchrankou do nemocnice po jediné opilecké ráně, která ani nekrvácela.

Dovolena je každá manipulace, třeba nákupy bučících studentů (viz iDnes). A protože někteří novináři ještě Paroubkovi nejdou na ruku, prohlásil, že už nebude reagovat na žádné otázky MF DNES, Lidových novin, Hospodářských novin a týdeníků Respekt a Reflex. Zajímavé, že mu tam nesmrdí i jeho pokleslá inzerce.

V další kampani chtějí socani asi zneužívat firmy a školy, které mají pod patronátem oranžové kraje a oranžové obce. Zřizovateli se přece ředitelé organizací a škol v drtivé většině neodváží postavit. A tak zažijeme agitky jako ze starých filmů. Také si připomeneme karierní a existenční strach objektů této manipulace. Možná bude účast dobrovolně povinná.

Tuto taktiku si vyzkoušeli už při manipulaci se studentskými volbami, v níž se vyznamenali zejména Rath a Hašek. Posledně jmenovaný se pokusil zabránit zveřejnění výsledků před skutečnými volbami. Komické je, že když se mu to nepodařilo, Paroubek se k těm rádoby cenzorům odmítá hlásit a farizejsky vyzývá k okamžitému zveřejnění výsledků studentských voleb.

Nejhorší ale je, že tento socialismus dosud vítězně táhl Evropou, zejména tou internacionalisticky uvědomělou, která nedemokraticky protlačila „Lisabon“. Ani největší skeptici možná neočekávali, že „ovoce“ tohoto nebezpečného experimentu budeme sklízet tak brzy. Je jen v logice věci, že v jižanském Řecku ty plody dozrály nejdříve. A neměli bychom se chlácholit, že u nás by nevzešlo, co socialisté zaseli a stále hodlají přihnojovat. Na oltář EU jsme už z „internacionální povinnosti“ i tak prostřednictvím MMF poslali do řecké žumpy 26 miliard. Každému z nás tak bez vlastního přičinění vzrostlo zadlužení o dalších 2.600 korun, aby zejména německé a francouzské banky nemusely odepsat špatné investice v Řecku.

Dovolím si doporučit svůj předchozí článek na toto téma, které by nás v evropském kontextu mělo před domácími volbami varovat: http://streit.blog.idnes.cz/c/137077/Nevolte-menove-eurokomsomolce.html. Asi jsem zvolil neatraktivní titulek, protože článek co do čtenosti zapadl. Ale potěšilo mě, že skoro každý čtvrtý čtenář mé argumenty ohodnotil karmou. Rád bych ji přetavil v porážku ČSSD.

Napsáno po http://www.blog.idnes.cz

Nadpis redakčně upraven

reklama
3117 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Robin, 11.5.2010 1:05:40)
Odpovědět
To je příšerný článek, demagogie jak z Rudého práva akorát otočená o 180 stuňů.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(vvv, 11.5.2010 7:55:03)
Odpovědět
Robin, článek je velice výstižný, a aktuální. Socani si nám popletli dobu. A Paroubek očekává tu hvězdu, co mu bude zářit...ale pouze jemu...
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Robin, 11.5.2010 10:14:56)
Odpovědět
vvv - vždyť v tom článku není asi jediná kompaktní racionální myšlenka. Vždyť zvítězit a pokud možno vládnout sami chce každá politická strana. Od toho ty strany jsou asi zakádány, ne? A plést si sociální stát se státem socialistickým může úplný pi.tomeč.c včetně autora článku. Kde zakládá, buduje nebo řídí sociální demokracie socialistický stát? Vždyť aby nebránila budování socialismu musela být ČSSD po únoru 1948 rozpuštěna. A sociální stát v Evropě je nutnost, kterou chápe i pravice.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Katsanson, 11.5.2010 10:35:41)
Odpovědět
Máte pravdu, vládnout chce každá strana. Problém ovšem je jakým způsobem a ČSSD chce vytvořit zadlužený a ještě policejní stát se starým krédem "Kdo nejde s námi jde proti nám".
A vůbec se mě nelíbí, že by premiér měl být agent STB Roko.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Robin, 11.5.2010 12:44:54)
Odpovědět
Policejní stát chtěla budovat především ODS a Íčko, navyšovat počty policistů, vytvářet úplně novou jednotku těžkých obrněnců proti demonstrujícím. Mimochodem policajtů je dvakrát tolik než za Husáka (+ městští policisté).
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(dr., 12.5.2010 19:33:03)
Odpovědět
Bud jste tak neuveritelne neinformovany, ze nevite, komu patri prezdivka "icko" nebo jen podle rathovskeho "lzi pouzivam kazdy den" po oranzovu lzete. Mohu vas ujistit, ze oboji je spatne.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(vvv, 11.5.2010 13:27:15)
Odpovědět
Ano přesně tak, vládnout chtějí všichni, ale jde o způsob jak se k tomu kterákoliv strana staví. Socani nám předvádí tyátr, který se hned tak nevidí, v tom jsou bezkonkurenční...
Strach a nervozita panuje ve vedení ODS ...
(MUDr.Voleský, 11.5.2010 22:58:27)
Odpovědět
Strach a nervozita pravice,panuje ve vedení ODS, osobně nejvíce Langera, je už tak očividně zřejmá, že odhodili poslední zábrany, co ještě měli, a jdou na to "buldozery".

Ten pan Paroubek, ten jim leží v žaludku, pane jo! Pokud ještě byli voliči váhající, tento krok je rozhodně přesvědčil a budou volit ČSSD.

Přec ,kdyby ten Paroubek byl tak špatný politik, tak kolem něj nebudou dělat takové tanečky, tak se odrovná sám. A vidíte - oni na něj pořádaj přímo hon!

Gratuluji, pánové s ODS - jmenovitě panu Langerovi! Lépe jste to pohnojit už nemohli ...
Re: Strach a nervozita panuje ve vedení ODS ...
(dr., 12.5.2010 19:34:54)
Odpovědět
Aneb po po oranzovu "lzi pouzivam kazdy den"...
Re: Strach a nervozita panuje ve vedení ODS ...
(ferda, 13.5.2010 0:39:32)
Odpovědět
pro "dr"- vždyť jsme se již minule domluvili, že budeš ty prdlavko, používat celý svůj titul, který je RSDr.= Doktor politických věd :-))

to, že jsi se přiznal, že jsi byl i u KGB a STB, už říkat nemusíš....:-))
Nevadí mi roukrádání,proto budu volit ODS ...
(volič ODS, 11.5.2010 21:43:01)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že se blíží další volby, rozhodl jsem se, že se pokusím nerozhodnutým voličům při jejich rozhodování koho volit a koho ne, pomoci. Já mám zcela jasno koho budu volit .... viz níže. A co vy, dámy a pánové? Budu vždy za všech okolností volit ODS. Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty, vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta strany ODSS, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi korupční způsob, jakým vznikla Topolánkova vláda, nevadilo mi korupční získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi korupční způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadilo koupení Wolfa. Nevadí mi Langer, Dalík, Tluchoř, Řebíček, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová, Nečas. Nevadí mi podpora mezinárodnímu terorismu ze strany ODS. Nevadí mi pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína. Nevadí mi špatný Bémův postup při pronájmu pražských nemovitosti (sekera 2 miliardy Kč,-). Nevadí mi ani jeho nápad pořádat u nás olympiádu a dokonce mi ani nevadí jeho "opencard". Nevadí mi, že peníze, určené na léčbu rakoviny a těžkých nemocí, skončili v zlatých padácích. Nevadil mi Nečasův přístup odebírání peněz pro těžce nemocné, ani jeho zákon, aby zdravotně postižení odpracovali povinně několik dní měsíčně veřejně prospěšných prací, pokud chtějí dávky a stejně tak mi nevadí jeho pomoc lidem, kteří přišli o práci díky hospodářské krizi tím, že jim zkrátil podporu v nezaměstnanosti. Rovněž mi nevadí, že politici si odsouhlasili plnou 100% nemocenskou, kdežto já, první tři dny mám 0%. Nevadí mi jak regionální i vládní politici z ODS zbabrali organizaci MS v Liberci, vůbec mi nevadilo jak Topolova vláda zametá jednu kauzu, týkajících se jich samotných, za druhou pod koberec, vůbec mi nevadilo, že za Topolovské vládní konstelace docházelo k politickému ovlivňování kauz ... viz Čunek. A už vůbec mi nevadí, že tu máme justiční mafii, řízenou kmotrou Renatou. A co víc, rozhodnutí vrchního soudu odvolat soudce Vojtěcha Cepla ml. z případu vůbec není důkazem existence justiční mafie v ČR ... jak bych si mohl vůbec něco takového myslet. Dokonce mi nevadí ani zavádění totality ze strany ODS. Taktéž mi nevadí absence programu ODS a stejně jako čelní představitelé ODS podporují fyzické násilí na mítincích jiných politických stran. Vůbec mi nevadí, že ODS vede mafiánský poskok Mrázkovo Íčko Langer. A co mě vadí nejméně jsou vraždy v podání samotných představitelů a to přímo předsedů ODS v jednotlivých regionech. A nakonec mi nevadí ani údajná sebevražda jednoho z vrhačů vajec po Topolánkovi. Prostě měl jen smůlu, že se rozhodl vypovídat, no nic. Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Jsem prostě nemorální hovado, které to má navíc v hlavě vylepané, proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!! Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Jindy zase zkouším používat Topolánkův oblíbený nacistický slovník. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pi.í. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu pr.el. Také už trénuji polévání něčeho benzínem s následným zapálením ... nikdy nevíte kdy to jako předseda regionální ODS budu potřebovat. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, soudruzi radost
Už horší než mafián Langer ,nikdo neexistuje ...
(Hašlerová, 11.5.2010 22:20:49)
Odpovědět
Poslední dobou se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.

Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.

Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.

Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.

Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Re: Už horší než mafián Langer ,nikdo neexistuje ...
(marko, 11.5.2010 22:50:43)
Odpovědět
Hašlerová, koukám, že ty jseš taky férovej chlap,
ale opisovat? No, to bys , férovej socane, neměl!
Re: Nevadí mi roukrádání,proto budu volit ODS ...
(marko, 11.5.2010 22:57:28)
Odpovědět
Miláčku, to už je starý a obehraný. Jako první to vypotil nějaký Kula, no a ty umíš tak leda opisovat. Aspoň že ti Jiřik zaplatí pár stovek.
A hned je na chlast a svět je veselej, že jo,
socánku?
Re: Nevadí mi roukrádání,proto budu volit ODS ...
(vlasta, 12.5.2010 1:59:30)
Odpovědět
KULA, VOLIČ ODS, RADNÍ Z JÁNSKÉHO VRŠKU, UČITELKA APOD. JE JENOM JEDINÁ ADRESA. LIDOVÝ DŮM.
Re: Nevadí mi roukrádání,proto budu volit ODS ...
(ferda, 12.5.2010 16:00:21)
Odpovědět
Vlasto, Vlasto....:-)))

vždyť říkám, ty jsi taková pí...., že dveře do kostela vedle tebe, jsou malé jako vchod pro šedou myš....:-))))
Re: Nevadí mi roukrádání,proto budu volit ODS ...
(xXx, 12.5.2010 19:46:16)
Odpovědět
Doufam, pani Vlasto, ze se primitivnim levicovym hulvatem ferdou nenechate vyprovokovat k reakci na jeho blaboly. Toho tady uz kazdy ignoruje. Ma narusenou osobnost a potrebuje si vulgarnostmi nalhavat, jaky je uz chlap. ;)
Re: Nevadí mi roukrádání,proto budu volit ODS ...
(xXx, 12.5.2010 19:39:43)
Odpovědět
Placeni tapetari z Lihaace se uz stydi i za svou materskou stranu - organizatorku a vydavaji se za volice jine strany. To je neklamny dukaz, ze oranzovym mafianum tece do bot uz nejen na verejnosti, ale i na Internetu... :))
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Jirka, 11.5.2010 10:37:52)
Odpovědět
Robine, socani vydávají ocialistický stát za sociální. V sociálním státě se společnost stará o ty, kteří nemohou pracovat, o staré a nemocné. V socialistickém státě (např. v ČR) se starají královsky i o ty, kteří nechtěí pracovat.

Příklad z jednoho malého města: cikánská rodina,oba dospělí v invalidním důchodu, 4 děti. Sociální dávky 26.000 Kč + 6.000 Kč příspěvek na benzín (dostali jednorázový příspvek 80.000 Kč na zakoupení automobilu). Takto si v socialistickém státě žijí lidé, kteří ani nevědí, co znamená slovo práce. Je too v pořádku? Musí se to líbit rodině, kde otec maká ve fabrice u pásu za 18.000 hrubého a máma pracuje u kasy v marketu z 10.000?!

Stát, ve kterém s vyplatí nepracovat není sociální - je socialistický a asociální!
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Robin, 11.5.2010 12:42:04)
Odpovědět
Je zde nějaké pomatení pojmů. Asi jste Jirko nežil v socialismu - v socialismu byla povinnost pracovat, kdo nepracoval nebo neměl prokazatelný legální zdroj obživy, spáchal trestný čin a šel do basy.
Proč je socialistické, když ta romská rodina žije jen ze sociálních dávek a je to v kapitalismu? V socialismu by museli kopat výkopy a p. Za dnešní bo.rdel přece nemůže socialismus ale pseudohumanisté a podvodníci a simulanti. A ti všechny nepravosti svádí na komunisty i když je 20 let po převratu.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(xXx, 12.5.2010 19:54:34)
Odpovědět
Vinici jsou populiste z Lihoveho domu, kteri by jinak nemeli zadne volice, proto museji krast verejne penize a uplacet jimi odpad, aby je volil... Zlocince ze soucasneho vedeni CSSD, s nimiz si uz zadna strana nechce ani spinit ruce, by bez uplatku totiz nikdo nevolil... :)))
Nečasův podvod na voliče ...
(Jurkemik V., 11.5.2010 22:07:33)
Odpovědět
Přátelé, nedělejte si iluze, vždyť je to jenom průhledná finta na voliče. Modří kamarádi na svého Ivánka nezapomenou. Jen co bude po volbách, Ivánek se zase objeví u nějakého výnosného korýtka, na to vemte jed!
Přece mafián Langer je zkušený podvodník a na každého toho ví až příliš.
Nečasův podvod na voliče ...
(Jurkemik V., 11.5.2010 22:07:53)
Odpovědět
Přátelé, nedělejte si iluze, vždyť je to jenom průhledná finta na voliče. Modří kamarádi na svého Ivánka nezapomenou. Jen co bude po volbách, Ivánek se zase objeví u nějakého výnosného korýtka, na to vemte jed!
Přece mafián Langer je zkušený podvodník a na každého toho ví až příliš.
Re: Nečasův podvod na voliče ...
(xXx, 12.5.2010 19:56:24)
Odpovědět
Na zlocince ve vedeni CSSD by nstacil ani cely regiment "Ivanku", to je prosta skutecnost... :))
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Fiter, 11.5.2010 8:06:49)
Odpovědět
Pan Paroubek to zkouší,co kdyby.Světová krize větší nezaměstnanost to všechno dohromady s jeho vyloženou demagogií mu může pomoci.Polovině obyvatel dřívější socialismus dvakrát nevadí,protože polovina z té poloviny neví co měla včera k obědu natož aby si pamatovala na živoření v rozvinutém socialismu před 21 roky.Dnes mají výrobny svého majitele a ten nebo ti budou štěstím bez sebe až jim tam Paroubek v pracovní době bude agitovat.Na školách může mít sem tam nějakou přednášku,ale ne předvolební agitaci,na to je zákon.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Robin, 11.5.2010 10:26:58)
Odpovědět
Fitere, nejmenujete se náhodou Mádl? Nebo se kamarádíte s panem Alzheimerem? Někdo se měl lépe v socialismu, někdo nyní. A hlavně také uplynulo 21 let vývoje techniky, technologií a přirozené modernizace. Za socialismu každý rok rostl ND zhruba o 3%, což se o dnešku říci nedá. Možná by se nyní pokud by byl socialismus (a nerozpadl se SSSR) měla většina lidí lépe než se má v dnešních krizích. Hodnoťte za sebe a ne za jiné. Každý může mít svůj názor.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(děd, 11.5.2010 10:27:30)
Odpovědět
Co se týká agitace na pracovištích,ve školách a vůbec agitace, myslím, že máte pravdu. Zrovna tak si myslím, že nejlepší a dostatečnou agitací bylo 20 uplynulých let, hlavně počátečních.
Ale pokud jste před 20 lety živořil, byla to pouze Vaše vina. Avšak pochybuji o tom, protože bohužel ti dobří co uměli, pracovali na lemply kteří neuměli, nebo vlastní vinou nechtěli. A to právě proto, aby nikdo neživořil. Kam se řadíte?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Beroun, 12.5.2010 20:05:28)
Odpovědět
Zrejme si uz nepamatujete, jak to tenkrat bylo. Hochstapleri nalezli do rude mafie, ktera je lakala na korupcni nezaslouzene vyhody (vyssi platy, funkce, byty, luxusni zapadni zbozi v neverejnych obchodech, lepsi zdravotni peci, prednostni pridely deviz, prednostni prijimani deti do skol atd.). A tito darebaci, pote, co prestalo sypat z rudeho pytle, prebarvili kabaty a prestoupili do CSSD, kde je jich nyni udajne 66%. Proto se CSSD chova stejne, jako tito rudi darebaci...
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(děd, 13.5.2010 8:17:51)
Odpovědět
Vážený pane.
Nikdy jsem mezi mezi uvedené hochštaplery nepatřil. Ale Vámi uvedené výhody jsou opět jen pro někoho. Většiny lidí, zvláště mimo velká města se netýkají. Ale psal jsem o tom, že
n i k d o před 20 lety neživořil a ne o ČSSD.
Výhody plynoucí z rudé knížky byly nahrazeny výhodami z bezpracně získaných peněz jakýmkoliv, převážně podvodným způsobem (kdy se za ně nevytvořilo)- to bychom nebyli kde jsme.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Davidan, 11.5.2010 11:44:13)
Odpovědět
Máš pravdu. Už toho napsal autor hodně, ale takovouhle spatlaninu, ještě asi ne. Rudé právo v nejhorší normalizační době, bylo proti tomu počteníčko!
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(onďa, 11.5.2010 16:27:48)
Odpovědět
a jeje... uchvátit,pěkný výraz.Článek opravdu příšerný,chci si tady odpočinout a pobavit se...a už první článek splnil mé očekávání
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(marko, 11.5.2010 23:05:20)
Odpovědět
Onďo, už se těš, tvůj statečný hrdina Ferda už
začíná perlit, to se zase skvěle pobavíš a já ti
to fakt přeju. Každej na to žaludek nemá...
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(ferda, 12.5.2010 16:02:41)
Odpovědět
...."narko" promiň, "marko"... tak si zase šňupni a dáš to...... :-))))

ps. pořád chodíš k Bééémovi pro psaníčka???? :-)))
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(fedra, 11.5.2010 1:09:34)
Odpovědět
Tak jsem Vám, Vy modří kajakáři žumpami všedního dne, chtěl odstartovat další závod a Vy nikde....hmmm, tak zatím je tady pouze jedna "žumpička" a to je, sám autor článku-Streit :-( má ale zato žlutý trikot, jako nejaktivnější mozková mátoha ..... :-)
ps.dobré ráno Vám všem,ať již s mozkem nebo bez......
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(sisi, 11.5.2010 7:58:38)
Odpovědět
Ale ale ale, už jsem si říkala, že nám zmizel z tapety hlavní sprosťák ferda, a bác ho, už má zase pohotovost...A jen se nám ferdo vsteky neudav, to by bylo po srandě, kdo by nás potom bavil ??
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(mm, 11.5.2010 8:39:26)
Odpovědět
Lihový dům mu přestal platit,tak se odmlčel. Oranžová mafie zase zase začala platit, tak Ferda zase vydělává. každá koruna dobrá, třeba na pivo za 2 Kč. Pozorujete, jak ubývá oranžových příznivců i na diskusích?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(fedra, 11.5.2010 11:08:13)
Odpovědět
pro "mm" TEDY VLASTNĚ "STANDU 01" :-)

ano, ano, odmlčel jsem se, protože již začla sezona a kolem domečku a zahrady je hodně práce.....

ale neodolám se někdy tady na vás , pravicové zmetky občas podívat, jak si navzájem servilně zvracíte do krků...:-))
je to dobrý oraz,fakt, bavíme se řádně:-)))
a navrch tomu všemu ten pisálek a ineligenční mátoha Streit, ...hmmm, myslím si, že on nemůže v žádném případě slavit narozeniny,..Proč? to je docela jednoduché, on se nenarodil, on se mohl pouze vyskytnout.:-)):-)):-))
.... a k tomu, že zde na portáůu ubylo levicově smýšlejících přispěvatelů, svědčí jen o tom, že jsou na vyšší inteligentnější úrovni, oproti vám, modrohnojíkům zde kálicích :-))

já osobně se dobře bavím, tedy tu a tam, když si vás představuji jak slintáte ty své mátožné kejdy... jste marnost a smutek dneška....a co je dobrá "pikoška" vy to o sobě dobře víte :-))
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(xXx, 12.5.2010 19:49:23)
Odpovědět
Doufam, ze se nenechate vyprovokovat a na primitivni blaboly vulgarniho chudaka ferdy nebudete reagovat! Ani ty jeho patlaniny uz nectu... :)
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(fedra, 11.5.2010 11:18:09)
Odpovědět
zato "sisino" když čtu tvé příspěvky, je mi smutno, to jsou opravdu zde pravicově zaměření přispěvatelé, jeden debil vedle druhého ?

jak můžeš napsat " VSTEKAT" ...????
TO NEVÍŠ, ŽE SE TO PÍŠE S PÍSMENKEM "Z" ???

JAK ŘÍKÁM, NEJSTE VÍC NEŽ MARNOST A BÍDA SOUČASNÉ DOBY.....

PS. ASPOŇ SI TO OPRAV, TO NA ROZDÍL OD TOHO, CO TÉTO ZEMI PROVEDLA PRAVICE JDE SNADNO :_)))
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(sisi, 11.5.2010 13:31:38)
Odpovědět
ferdo,omluvte mě pane učiteli, že mám sem tam chybičku, ta se vloudí, ale neskonalá vaše blbost, tak ta se nedá překonat. A propó, jste ferda, nebo fedra ???
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(xXx, 12.5.2010 20:08:06)
Odpovědět
Sisi, blaboly vulgarniho primitiva ferdy se nenechte vyprovokovat, ani ty jeho patlaniny uz nectu... :)
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Jirka, 11.5.2010 10:44:57)
Odpovědět
Soudruh Ferda nás ráčil poctít svojí nedostižnou moudrostí a slušností.

Již při ranní cestě do práce jsem se pokochal pohledem na bilboardy s uměvavou, bradaviceprostou tváří Velkého Všeslibujícího Vůdce - a nyní ještě Ferda! Hned je na světě lépe.

Dnes bude krásný, oranžový den.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Davidan, 11.5.2010 11:46:39)
Odpovědět
Kde tady píše Ferda, pečlivý čtenáři? Jsi dislektik, nebo máš problémy z nevzdělanosti?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(zzzzzzzzz, 12.5.2010 20:11:30)
Odpovědět
Zkuste pouzit spetku inetelektu, mozna se vam rozsviti! ;)
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Demokrat, 11.5.2010 6:56:51)
Odpovědět
Pan Paroubek by měl uchvátit kliku, otevřít, odejít a za sebou zavřít. A s sebou vzít i své nejbližší, včetně pisálků, kteří jej s láskou téměř gayovskou demqagogicky podporují.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(pšt, 11.5.2010 7:51:13)
Odpovědět
Paroubek by měl odejít ? Včera už bylo pozdě !!!
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Beroun, 12.5.2010 19:42:56)
Odpovědět
Co to asi musi byt za lidsky odpad, ze nechava ve vedeni strany cloveka, ktery ve funkci premiera spachal soukromy mezinarodni podvod, jako Paroubek? Zrudne!
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Karkulka, 11.5.2010 7:04:05)
Odpovědět
Buřtíky a pivečko ? Mňam. Modrásci mě taky dali páreček v rohlíčku a pivo. A bálónek se strakou. Taky jsou hodní a myslí na mé blaho. A miláček Nečásek se na mě dívá na každé poště. Až budu mít karkulkovskou stranu pohromadě, státní dotaci dostanu. To se budu príma mít !!! A na svých akcích budu rožnit selátka bez rozdílu politické příslušnosti a vínečko rudé i bílé rozdávat. To vám vypálím všem rybník !
AŤ ŽIJE KARKULKA A VELKÝ KARKULÍN !!! VOLTE KARKULKU !!!
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Vlk, 11.5.2010 8:12:54)
Odpovědět
Karkulko, ty jsi tak roztomilá! A já tyhle
roztomile blboučký děsně rád žeru!
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Karkulka, 11.5.2010 13:13:19)
Odpovědět
Ale vlčku, uvízla bych Ti v krčku. pak bych bly popotahovaná za likvidaci státem chráněné šelmy.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(GWF, 11.5.2010 9:35:01)
Odpovědět
Karkulka je především hňup a všech hňupů futrál..., ale takových se tady nalezne dost, že ferdo ?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(fedra, 11.5.2010 11:25:07)
Odpovědět
....MÁŠ PRAVDU, ZROVNA OD JEDNOHO JSEM SI PŘEČETL JEHO PŘÍSPĚVEK :-))))
PRO VÁS PRAVICOVĚ, TEDY MENTÁLNĚ POMALEJŠÍ, JE ZDE POD NICKEM " GWF".....
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(karkulka, 11.5.2010 13:12:01)
Odpovědět
GWF nám zůří, má nožičky kůří !
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(GWF, 11.5.2010 16:24:47)
Odpovědět
Ale no tak samozřejmě, že mám kuří nohy a jsem "momentálně" postiženej... no a co dál, co tě ještě doma naučili ?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Karkulka, 12.5.2010 12:29:45)
Odpovědět
Maminka mě pěkně prosím učila, že se nemám bavit s hlupáky. Takže pá, pá.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Davidan, 11.5.2010 11:48:48)
Odpovědět
A jestlipak jsi červená, milánku? Nebo že by modrá?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Karkulka, 11.5.2010 13:14:55)
Odpovědět
Kdepak kamarádíčku, růžovoučká.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Šoumen, 11.5.2010 17:31:10)
Odpovědět
Nazdar Karkulko, poštvi na toho Vlka, našeho vlka, on mu to spočítá. Volby se blíží a až vyhrajeme, ta naše Karkulkovská strana, tak uděláme merendu, vstup za 50 000,- a budou tam buřtíky za korunu a pivčo zadara. Nebo tam bude pečený Vlk, ten co žere ty pitomce. Ale to spíš né, abysme se něčím nenakazili.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Sunny, 11.5.2010 13:26:39)
Odpovědět
Díky za pěkný článek, pane Streite:-) Optimisticky by se mi chtělo předjímat, že Paroubek ze zoufalství mění před volbami narychlo taktiku, neboť správně tuší, že mu teče do bot. Ono to ale nejspíš nebude tak horké a jakýsi volební zisk zřejmě utrpí. Zkušenost a jistá zvrácenost osudu tomu nasvědčují: po čem prd, to se vždycky udrží. Taky znám jednoho takového. Darebák, ochlasta, zloděj a nemakačenko - jedním slovem ksindl a skoro bych řekla, že i volič socdem, ale to bych lhala, protože tenhle k volbám nechodí. Paroubka má ovšem denně plnou hubu, jakej že je to borec a že až vyhraje volby, tak že my všichni (rozumějte, my volové, kteří pracujeme) budeme v rejži, protože budeme muset pěkně platit, aby se on a jemu podobní měli líp. No, já přeju každému, aby se měl tak dobře, jak sám chce. Ale myslím si, že se ten člověk o to musí zasloužit. Tenhle si myslí, že se o jeho blaho musí zasloužit jiní. Smůla je, že to není ojedinělý případ. A smůla je, že když už příroda stvořila takový zmetek, že si ho neumí vzít dost rychle zpátky.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Šoumen, 11.5.2010 17:34:46)
Odpovědět
To sis ale vycucala z prstu, protože ochlastové a zloději jsou především v jiné straně.
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(vvv, 11.5.2010 19:58:02)
Odpovědět
Šoumen, Sunny má pravdu, ale to tobě nedochází, že ?
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(marko, 11.5.2010 23:12:00)
Odpovědět
A co byste chtěl od velkého Karkulína???
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(xXx, 12.5.2010 20:14:08)
Odpovědět
Jakze, vedeni oranzove mafie si zalozilo jinou stranu pote, co muslo utect pred obcany z verejnych prostranstvi? :)))
Re: Paroubek chce uchvátit fabriky a školy
(Janek, 13.5.2010 0:29:35)
Odpovědět
Pořád jen Paroubek.Je zapotřebí KSČM,převést na stát klíčový průmysl,nastavit zákony tak aby se rázně potírala hospodářská i občanská kriminalita a účinně zakročit proti parazitům přisátým na sociální system.Překopat justici je nezbytné.To je pouze obrys ozdravného procesu.Pokud zde bude tento nepojmenovatelný řád pojedeme stále více z kopce.Volební handrkování je pouze boj o záchranu toho co zde ruinuje tuto společnost.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama