reklama
reklama

Paroubek stáhnul ocas

Autor: Odjinud | Publikováno: 7.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Když jsem odpoledne četl titulky o změně předvolební kampaně ČSSD, chtěl jsem blog nazvat „zmoudření inženýra Paroubka“, ale stačil pětivteřinový šot z jeho tiskovky a poznal jsem svůj omyl. Nic se nezměnilo. Jen jako vzteklý pes, který dostal po čenichu, stáhnul ocas.

Prý všichni útočí na ČSSD proto, že je změnou a nadějí. Ano, ČSSD českou politiku za posledních 12 let (z kterých byla 9 let u moci) velmi změnila, ale k něčemu tak hroznému, že si člověk těžko představuje něco horšího. Ale nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř a já jsem nabyl silného dojmu, že s inženýrem Paroubkem jako premiérem či prezidentem by tahle změna nastala. Kde má naše politika dno? Jak hluboko lze ještě klesnout? Kolik špíny a sprostoty lze ještě vytáhnout? Opravdu chceme, aby tam Paroubek za naše peníze a na dluh celý stát i společnost dovedl?

Hulvátská a pomlouvačná kampaň, kterou socialisti vedou, narazila na svou přirozenou mez, kdy se všechny ty negativní emoce, které vyprovokovali, obrátily proti nim. V takovou chvíli bych chápal, že kdyby jejich lídr neměl hroší kůži, tak by mu mohlo být i stydno za to, co provádí, možná by mu i došlo z p…le do hlavy, že za to předvolební násilí a agresivitu si může sám. Ale Paroubek hroší kůži má, takže i ve chvíli, kdy by se „obyčejný“ člověk hanbou propadl, on štěká své lži dál, dál svádí své problémy na druhé, dál napadá a pomlouvá, dál papalášsky hřímá.

V tom původním blogu o zmoudření jsem ho chtěl pochválit za změnu názoru na zveřejnění výsledků studentských voleb. Když ovšem hned v druhé větě popřel svou zodpovědnost za vypuštění krakena Ratha proti ředitelům škol, zmoudřel jsem sám a pochopil, že to je jen další klička a zoufalý pokus napravit příšerný mediální debakl, který ČSSD minulý týden utrpěla, mající jediný cíl – zachování naděje na uchvácení moci. O nic jiného Paroubkovi ani nejde.

Zastavení mítinků na náměstích a přesun agitace do „fabrik“ a škol pak považuji za zbabělý útěk před zodpovědností a schovávání se před kritikou. Ale možná je to dobře, nerad bych se s nějakým socialistou u nás na náměstí potkal, možná bych se neudržel a něco po něm mrsknul taky. A věřím, že Paroubek dostane záhul i v těch „fabrikách“ a ve školách (najednou mu nevadí, že tam tahá politiku), lidi se už dávno nebojí oponovat jeho aroganci,lžím a planým slibům, i když je známé jejich jméno a neskrývají se v anonymním davu.

Poslední změnou, kdy socialisti dělají z nouze ctnost, je neúčast Paroubka v televizních debatách. Jeho mediální obraz je opravdu katastrofální, spoustě citlivějších diváků se dělá fyzicky špatně, jen když ho v televizi zahlédnou nebo zaslechnou jeho typickou dikci. Obzvlášť znechucující je to jeho „pááánovééé…“, do kterého vkládá veškerou svou aroganci, pohrdání, nenávist a zlobu. Když to slyším třikrát za pět minut, chce se mi zvracet. Fakt ho chceme poslouchat další roky?

I když volím pravici, tak bych si v Čechách přál normální a slušnou levicovou stranu, se kterou by šlo polemizovat o programu a ne pořád řešit jen porušování elementárních pravidel slušného chování. S obdivem teď sleduju britské volby, kde je vidět, že to je možné. Mohla by takovou stranou být ČSSD? V čele s Paroubkem a Rathem nikoliv, tisíckrát již předvedli, že se nemění. Chápu, že sama ČSSD teď nemá sílu se těchto lidí zbavit, že jí mají ve své moci. A tak jediný způsob, jak to změnit, je jejich totální porážka ve volbách. Dopřejme jim jí už teď hned.

Napsal Kamil Krbálek

Převzato z http://www.blog.idnes.cz

reklama
6864 čtenářů | 89 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek stáhnul ocas
(Brabec, 7.5.2010 5:00:33)
Odpovědět
Jediná rada - nevolit. Nebo kroužkovat od zadu, a to jak ČSSD tak i ODS.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(RoyalistGirl, 7.5.2010 6:41:20)
Odpovědět
Nebo volit konečně nějakou jinou stranu...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(ale no tak, 8.5.2010 10:09:12)
Odpovědět
jsou to lidi a ti jsou stejní, bez ohledu na stranu, naslibují a pak hrabou, jde jen o to se tam dostat. Myslíte si, že to dělají pro lidi?? Tak naivní nejsem! Šli byste se bít za lid, no ono to nakonec není zadarmmo, že ano. Si myslíte, že najdete Krista?
Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Roubíček,Plzeň, 9.5.2010 22:03:47)
Odpovědět
Nejsem rozhodně žádný fanda Paroubka,ale ten na rozdíl od mafiána a lháře Langra,je ještě anděl.
To snad ti nejhorší komunisté z dob totality,měli vyšší mravní úroveň než současný volební manažer ODS mafián Langer.
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Stehlíková,Plzeň, 9.5.2010 22:39:13)
Odpovědět
Poslední dobou se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.

Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.

Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.

Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.

Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Paroubkovi NE!, 10.5.2010 11:51:40)
Odpovědět
"Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž" - Ha-ha-ha! Kolik vam za takove blaboly CSSD plati? Nebo ani nevite, ze Paroubkuv primy nadrizeny se o jeho "kvalitach" vyjadril "v odbornosti te zenske z uctaren stricily do kapsy"? Znamena to, ze jeho inzenyrske vzdelani nedosahuje ani urovne absolventek Streni ekonomicke skoly v uctarne! ;)

Kdyby byl pan Paroubek opravdu takovy, jak se snazite nalhat, nevydiral by podrizene, aby mu chystali hostiny zdarma pro jeho nocni pitky s kumpany z mokre ctvrti, nepropujcil by se k tak neuvetitelne podlosti, jako byl jeho soukromy mezinarodni podvod, ktery spachal jako premier. Neobklopil by se zlocinci, kteri organizuji korupci, tuneluji, na co prijdou, nepovysil by lzi a uplatky na hlavni nastroje politiky CSSD, davno by se distancoval od svych temnych uzkych vazeb na podsveti, mafii i StB (slusny clovek by je spis nemel, ze). Kdyby pan Paroubek dbal o zajmy nasi vlasti a jejich obcanu, a nenaslouchal jen vlastni chorobne mocichtivosti, nechoval by se zpusobem "po mne treba potopa", nezdevastoval by ceskou politickou scenu na buransky jarmark, kde kazdy jen jeci, aby jeho hlas byl co nejvic slyset atd. atd. atd. ...

Nemohu schvalovat zlovolne sobecke pocinani pana Paroubka v mnoha oblastech "protože mám rád člověka, protože mám větší úctu a lásku k dílu než k jakékoliv" (Capek) Paroubkove bezohledne chorobne mocichtivosti...
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Tesařík,Praha, 11.5.2010 22:15:53)
Odpovědět
Paroubek u nás patří mezi ty nejslušnější politiky,což je potvzeno i pravidelnými anketami nejpopulárnějších politiků.Právě proto jsem opustil i se svoji rodinou ODS a přešel k ČSSD,jako její nový volič.
DOPORUČUJI VŠEM NEROZHODNUTÝM,TAKÉ ZKUSTE ČSSD,
URČITĚ NEBUDETE LITOVAT !!!
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Hamrlík,učitel ze Slaného, 12.5.2010 1:34:49)
Odpovědět
Přestože jsem člen TOP 09,považuji Paroubka ve srovnání třeba s Langrem nebo Řebíčkem,Šnajdrem
za opravdu slušného člověka.ODS na něj neustále útočí proto,že právě ona nemá ve svých řadách tak schopného politika.Paroubek je pro ODS velmi silá konkurence.
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Paroubkovi NE!, 10.5.2010 11:54:29)
Odpovědět
"Politika je svinstvo" v nasich podminkach predevsim "diky" Paroubkovi. Proto zadna politicka strana s nim nechce spolupracovat, prestoze by to pro ni bylo vyhodne...
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Paroubkovi NE!, 10.5.2010 11:58:54)
Odpovědět
To je snad vtip, ze "Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak ... se zachoval jako chlap"... Zachoval se jako chlap natolik, ze jeho manzelka se o tom, ze se vali s konkubinou, musela dozvedet z bulvarniho tisku...

Tak se ale slusny clovek nechova! Paroubek se zachoval zbabelec a darebak - presny opak "chlapa"...
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(Paroubkovi NE!, 10.5.2010 12:04:41)
Odpovědět
Zrejme Paroubkovi opravdu "tece do bot", u mladych totalne propadl, na Internetu ho odmita 93% uzivatelu, v Usteckem kraji se propadl i za Necase, politici jeho a Ratha uvadeji jako duvot, proc je pro ne CSSD zcela neprijqatelna...

Musi mu byt uz opravdu velmi zle, kdyz si uz musi platit tak lzive oslavne ody...
Re: Paroubek je oproti mafiánovi Langrovi úplný anděl ...
(beja.z, 10.5.2010 15:53:55)
Odpovědět
...typické pro mužské uvažování- to že se rozvedl a vzal si jinou je fakt "chlapské" - to se teda ještě narozvádí, když zase někdy potká jinou lepší a mladší - že jo?
Re: Paroubek stáhnul ocas
(ks, 7.5.2010 7:08:09)
Odpovědět
A co budou dělat ve vládě pidistrany? John už prohlásil, že pošle do vlády odborníky. Takovou zkušenost už máme se zelenými. Budeme volit Johna a vládnout nám budou odborníci? Kdo to je a odpovědnost bude mít kdo? Kravina z hlavy bývalého prominentního komunisty Janouch, který v roce 1968 nestihl přestoupit do rychle rozjíždějícího se vlaku? nebo myslíte, že nějaký regionální politik bez zkušeností z celostátní politiky něco dokáže? Každý dopadne jako Čunek, který nastoupil na vysoký post bez zkušeností. Čekat nato,až nějaký regionální politik získá zkušenosti a přehled nemáme čas. Visí nad námi Damoklův meč ,stělesněný současným Řeckem.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Alberto Kvěch, 7.5.2010 9:01:14)
Odpovědět
Souhlas-nevolit.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(mm, 7.5.2010 6:59:06)
Odpovědět
Čemu se Paroubek diví? Už první chybný krok byl, změnit červenou růži za provokující oranžovou. To v Lihovém domě nebyl nikdo, kdo by jim poradil, že oranžová barva je provokující a může mít i opačný efekt, než očekávají? A ten se právě dostavil. Doufám,že právě včas, aby mafie vypadla z Lihového domu. Až se stane z Lihový dům opět Lidovým domem, Paroubek a spol. se budou jistě nebudou těšit na spravedlivou odměnu za tunelování majetku Lidového domu.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(xyx, 9.5.2010 10:45:03)
Odpovědět
mm,jsi věštec a šíříš vymyšlenou teorii podle sebe.Nemáš přehlad,jen nenávist k Paroubkovi.Tak si to užij.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(V. Novák, 7.5.2010 7:17:40)
Odpovědět
BLÁBOLY, bláboly, bláboly...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(karelm, 7.5.2010 7:34:34)
Odpovědět
Che ,che to jsem se zasmál.Pro Vás je slušná levicová strana jedině pravicová strana.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Jirka, 7.5.2010 8:11:23)
Odpovědět
Ráčí nám panstvo sdělit, jaká je tedy dle nich v Česku slušná levicová strana? Čekáme, napětím ani nedýcháme...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Liška, 7.5.2010 8:25:01)
Odpovědět
Stačilo by kdyby sociální demokracii vedl zase pan Špidla (pravice ho nazvala skutečným socialně demokratickým politikem, tj. tím kdo by jim šel na ruku)
Re: Paroubek stáhnul ocas
(karelm, 7.5.2010 11:51:20)
Odpovědět
Liška,Liška toho jste zase nazývali Vladimír Iljič,Zamana zase opilcem.Vždyť vy nevite
co píšete
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Liška, 7.5.2010 13:06:34)
Odpovědět
Nejsem soc. demokrat ani ji nevolím. Špidlu můžete Vladimírem Iljičem nazývat sám - kromě toho že jeho matka učila na VŠ marxismus, neměl s marxismem a Leninem nikdy nic společného - s matkou nesouhlasil. A viděl jste M. Zemana někdy skutečně opilého? Bl.biny píšete sám.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Nene!, 10.5.2010 12:31:39)
Odpovědět
Nepochopil jste ani tak kratky prispevek. Neslo nazory autora, ale o nazory zprostredkovane.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(jorkšír, 7.5.2010 7:49:00)
Odpovědět
Za pár dní jsou volby.Mám pocit že tohoto pána moc lidí volit nebude. A budou to hlavně jím přehlížení studenti,kteří změní politickou mapu České republiky.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Liška, 7.5.2010 8:26:44)
Odpovědět
Jistě yorkšíre - politická mapa se změní, vládu po pravici převezme levice.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Hardy, 7.5.2010 23:07:26)
Odpovědět
No, to není vůbec jistý, hulvátovi Paroubkovi přestaly růst preference a pokud bych volil levici, tak raději Zemana.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 8:30:00)
Odpovědět
Ale je jich dost, kteří volit nepůjdou. To je docela škoda...
Politická kultura
(vv, 7.5.2010 9:18:10)
Odpovědět
Autor článku si sice stěžuje na Paroubkovu aroganci, pohrdání, nenávist, zlobu, sprostotu, atd., ale bohužel sám se tomu neubránil a název článku a tón textu nemá s politickou kulturou nebo s obyčejnou slušností moc společného.
Re: Politická kultura
(whaler, 7.5.2010 9:32:16)
Odpovědět
Autor článku není politik, který chce vládnout této zemi. V tom je podstatný rozdíl.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Davidan, 7.5.2010 9:24:11)
Odpovědět
Při pohledu na blog autora není divu, že píše to, co píše. On nic jiného neumí a tak bybylo divné, kdyby článek otištěný zde byl jiný, než průjem, který ze Šumperka produkuje do světa.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(vv, 7.5.2010 9:55:35)
Odpovědět
Bohužel, pokud si někdo stěžuje na sprostotu a dělá to tímhle nevybíravým způsobem, tak to nepůsobí věrohodně (ať už je politik nebo ne).
Re: Paroubek stáhnul ocas
(zzzz, 7.5.2010 10:11:40)
Odpovědět
Davidan, jinou reakci bych od tebe nečekal. Autor to napsal přesně, jak se věci mají. A nikoliv urážlivě. Je smutné, že samotní socani si neuvědomují, jak jim tento člověk škodí , a ubírá hlasy. Už začíná chytat nerva, protože tak, jak si to nalajnoval se mu situace vamyká z rukou...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(whaler, 7.5.2010 9:40:16)
Odpovědět
Každá vyspělá společnost (považujeme-li se za vyspělou) potřebuje na své politické scéně strany jak pravicové, tak levicové, které se musejí navzájem hlídat. Jednostranné uchopení moci jednou stranou, potažmo existence pouze jedné politické strany vede vždycky k excesům, to historie již ukázala. A pak jde taky o to, kdo v čele politických stran stojí. I vůdce strany může být straně spíš na škodu než k užitku (viz Topolánek) a uvidíme, kam to smýkne s Paroubkem. On si je totiž vědom, že musí volby vyhrát, jinak ho ČSSD sama smete, těch rádoby alfa-samců je tam několik a jenom čekají na příležitost. Odtud pramení jeho nabubřelost, postoje a vyjadřování.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 10:47:18)
Odpovědět
Pravda, pravda. Několikrát tady zaznělo, že na naší politické scéně není opravdová pravicová strana. Dovolil bych si doplnit. Není tady ani opravdová „demokratická“ levicová strana. Současná sociální demokracie nemá kromě názvu s tou původní prvorepublikovou (nebo ještě starší) myšlenkou sociální soudržnosti pracujících lidí, převážně dělníků, NIC společného. V jednom z prvních příspěvků zaznělo, nevolit, nebo volit a zakroužkovat odzadu. Já bych byl pro to zakroužkování odzadu. Nevolit je horší. Vždyť pokud chcete volit ČSSD, tedy jejich myšlenku a snad i volební program, tak by Vám to měli zajistit stejně ti od konce kandidátky, jako ti ze špičky. Dosáhnete ale jednoho pozitivního efektu. Ti nabubřelí arogantní egocentrici, kteří současnou ČSSD viditelně poškozují, velmi rychle pochopí, jak snadno se dá přijít o korýtka. To dokáže víc, než si myslíte. Samozřejmě, pokud někdo z Vás chce volit Paroubka a jedno za jakou stranu, tak tady není pomoci.
P.S. Pro ostatní strany to v podstatě platí také!!!
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Sunny, 7.5.2010 12:51:13)
Odpovědět
Je tady ale jedno nebezpečí. Po zkušenostech s Paroubkem se dá předpokládat, že by ti případně zvolení z posledních míst kandidátky se ze "zdravotních" či jiných důvodů vzdali svých mandátů a na jejich místa by nastoupili ostřílení matadoři (kdo jiný, mají přeci zkušenosti a jsou ti nejlepší z nejlepších:-) ) Myslím, že to by taky mohlo platit i pro jiné strany... Ale neházím flintu do obilí:-) Ve volných chvílích sním o tom, že žijeme v krásné spořádané zemi s fungující a úspěšnou vládou, státní správou, která spravuje a neprudí, s lidmi, co jsou vesměs spokojení, šťastní a usměvaví, že zákony zde platí pro všechny stejně atd. atd.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 13:07:33)
Odpovědět
Na jedné z posledních předvolebních debat Radiožurnálu, konkrétně v Praze zazněla přímá otázka na všechny zúčastněné, zda by jednotlivé strany „takto“ preferenčně upravený výsledek voleb akceptovali. Všichni jednoznačně řekli, že ano. Za socany tam byl sice „pouhý“ Pecina, ale pokud by se někdo takovéto volby pokusil ovlivnit, jakože dobrovolným odchodem z vrcholné politiky některých členů z jakýchkoliv důvodů, věřím, že by se toho chytli novináři a přinejmenším to pořádně rozmázli. Pro nás ostatní ale jednoznačně nejlepší možný způsob, jak zjistit, komu se věřit dá a komu ne. Mě to přijde v dnešní mizerné době jako něco, co za pokus stojí. Stejně toho my obyčejní voliči o moc víc udělat nemůžeme...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Sunny, 7.5.2010 15:47:03)
Odpovědět
Za pokus to rozhodně stojí. A ačkoliv mám temné tušení, že volby jako takové nic zásadního nezmění, stejně si je nenechám ujít :-) Protože za pokus....
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 15:59:24)
Odpovědět
:-), jo,jo, člověk má občas pokoušet. Kdyby nepokoušel, mohlo by se stát, že ho pokoušou jiní. Tudíž za pokus to...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(standa01, 7.5.2010 16:14:36)
Odpovědět
A Ty si myslíš, že je jim možné tyto sliby věřit? Jako bych to slyšel..."Dámy a pánové, samozřejmě respektujeme demokratické výsledky voleb, nicméně musíme konstatovat, že soudruhovi (příteli, bratrovi atd.) tomu a tomu zdravotní stav nedovoluje jeho mandát vykonávat takovým způsobem, aby byl přínosný a zodpovědný vůči našim občanům a státu. Jelikož jsme zodpovědní a spokojenost voličů nás skutečně zajímá, musíme bla, bla, bla."
A to že se socani stáhli z mítinků a z njčtenějších novin? Můj názor je, že za to nemůže pěst v Sobotkově tváři, nýbrž to, že jim s největší pravděpodobností došla škvára. Zvláště v případě velkolepé placené inzerce v novinách to je do očí bijící. Nebo že by někdo praštil do hlavy Škromacha Mladou frontou, která je díky jejich inzerci někdy až dvojnásobná a tudíž i těžká?
Spřátelené listy budou tisknout gratis a doufat, že po převzetí moci jim to cappo di tutti vynahradí nějakou jinou formou.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(standa01, 7.5.2010 16:31:43)
Odpovědět
P.S.
V případě manažerských schopností Luftjardy Tvrdíka by na tom ostatně nebylo nic divného. Museli s tím počítat :-). Já bych ho nenachal finančně řídit ani trafiku, natož volební kampaň.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 16:37:22)
Odpovědět
No, nemyslím, ale stejně by mě zajímalo, jak „chlapsky“ se k tomu postaví. Ono by bylo zajímavé sledovat, jak najednou „onemocní, z osobních důvodů složí mandát, příp. cokoliv podobného“ najednou všichni čtyři borci, preferenčně vybraní z konce kandidátky… S tím ostatním samozřejmě souhlas, jen dotaz. Těmi spřátelenými listy je myšleno blesk a aha? Jelikož tam je přeoranžováno furt. Prosím nemyslete si nikdo, že to čtu, to by mi ruce upadly. Ale přehlédnout se, třeba v trafice, nedají. A jestli jim došla škvára dva týdny před volbami, tak to je bomba. To chtějí mít pod palcem rozpočet?
Re: Paroubek stáhnul ocas
(standa01, 7.5.2010 17:04:41)
Odpovědět
Ještě bych přidal Právo a Haló noviny. Odměnou jim pravděpodobně bude to, že je budoucí establishment neodstaví od informací a tím nezruinuje, případně úplně nezakáže.
K druhé věci. Možná bych i pochopil zrušení mítinků. Mají strach z lidí, stejně jako kdysi měl bolševik a nedivím se jim. Ale divím se těm novinám...Já si kupuji MF a když jsem tam tento týden našel osmistránkový oranžový výblitek v normálním formátu novin a na křídovém papíře, mohl jsem si hlavu ukroutit. Noviny, zvláště typu MF, to jistě nedělají z lásky vůči Panděru a nechají si za to pořádně zaplatit. A Tvrdík platí, leč úplně zbytečně! Neboť tato část novin u 99,5% čtenářů tohoto listu letí rovnou do popelnice. Zbylé půl procento, do kterého se počítám, si výplod přečte, aby si pouze potvrdilo svůj názor. Věřte mi, došly jim koruny a pokud se nedostnou k lizu, budou mít velké problémy. Já si dokonce myslím, že i kraje jsou částečně zadluženy z důvodu jejich kampaně.
Že neumí hospodařit již prokázali na státních financích a nyní toto? Inu, starého psa novým kouskům nenaučíš.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(fedra, 7.5.2010 17:56:37)
Odpovědět
Standa? = co slovo, to debil.....

asi se mu zamlouvá hospodaření Jančíka na Praze 5 nebo Béma a jeho prokradená Karta Pražáka.....

ps. je vážně škoda se tady zahazovat s takovým marasemem jako je on a jemu podobní...:-)

myslím si, že se nehodí ani jako žrádlo do ZOO :-))
Re: Paroubek stáhnul ocas
(dr., 7.5.2010 18:13:37)
Odpovědět
Povsimnete si, pratele, ze do doby, nez se objevil naruseny adolescent ferda, zde vladla povetsine kultivovana diskuse. Loucim se a preji hezky vecer.
Ach jo
(normálníchudákobčan, 8.5.2010 10:20:41)
Odpovědět
jaké strany? Spolky lidí sdružených a pachtících se po MOCI! Odpovězte si na otázku, proč byste tam šli Vy? Se podívejte na historii
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Nestraník 010, 7.5.2010 11:58:21)
Odpovědět
Bože,už ten nadpis je debilní.Takové útoky,jak se k tomu mohou normální lidé snížit.Začínám věřit,že na tento portál píší lidé typu toho agresora v Brně,který zákeřně napadl p.Sobotku.Je to hanebné a neomluvitelné.Když chcete dokázat,kdo je lepší,argumentujte pravdivě a nezhazujte Paroubka.To není řešení.Za každého mluví činy a lidé nejsou hloupí,aby si neudělali úsudek.Děláte zde medvědí službu.Tím víc s vámi lidé nesouhlasí.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Kolář A., 7.5.2010 12:14:12)
Odpovědět
Nestraník,souhlasím.Počítám,že pravičáci/ODS/ levičáky do voleb pozabiíjí.Vypadá to tak podle jejich nenávisti a strachu.Už v Brně to začalo.Bylo to i s politic.důvodů,to mi nikdo nevymluví.Už to je logické k čemu se agresor přiznal,že nenáviděl Sobotku.Hrozné....
Re: Paroubek stáhnul ocas
(toro, 7.5.2010 13:51:44)
Odpovědět
Pro Koláře. Tak myslím , že plný kalhoty mají socani,protože to jejich lhaní už tak nezabírá jako na začátku. Je vidět, že jsi pěkně zmasírovaný Paroubkem, protože takový hovadiny může vypouštět z huby pouze hňup. Ono to jejich omílání co všechno zařídí až budou vládnout, leze ,,normálním lidem krkem...A propó, ten co dal baňu Sobotkovi si s ním vyřizoval osobní účty, tak nelži !!!
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Kolář N., 7.5.2010 20:20:53)
Odpovědět
toro,já jsem podle tebe zmasírovaný Paroubkem a ty ODS,Topolem,Nečasem aj.Tak si to budem vyčítat?To je argument?K ničemu to nevede.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(kolem a kolem, 7.5.2010 15:35:27)
Odpovědět
Oranzovi lhari se boji obcanu duvodne. Jejich tah na koryto systemem "po nas potopa" uz basti jen ti posledni hlupaci, kteri nejsou schopni odhalit hochstaplerstvi a mocichtivost soucasnych oranzovych spicek

A tak propadajicimu se Paroubkovi nezbyva, nez
- platit si klaku (300 Kc za buceni-tleskani dle pokynu),
- bat se novinaru a utikat pred jejich dotazy,
- bat se studentu a nechat Ratha zakazovat 'studentske volby' (pruzkum verejneho mineni),
- bat se ucastnit se TV diskusi,
- uplacet Pecinu, aby zastavil vysetrovani defraudaci hejtmany atd.

To vse naznacuje, ze s narodem to neni az tak spatne a oranzove "lzi pouzivam kazdy den" (Rath) uz jednoznacne odmita.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 16:10:22)
Odpovědět
Hezky napsáno, opět nelze než souhlasit.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(fedra, 8.5.2010 21:09:00)
Odpovědět
Standa 01 má další nový nick-"kolem a kolem"...:-)

chce to snad nějaký komentář???? i zde, pravicový marasmus dosahuje svoji kulminace....

jak říkám, taková pravice,jaká je zde na portále i u nás ve státě, není nic jiného, než zoufalství a bída...esence malosti a hlouposti.....
Re: Paroubek stáhnul ocas
(historik, 7.5.2010 15:58:08)
Odpovědět
Pane Koláři, bud jste z 20-korunoveho piva jeste opily, nebo vas intelekt nestaci na chapani sveho okoli (jak naznacuje i vas pravopis), anebo jste jen dalsi clen podplaceneho Paroubkova tymu "vybranych clenu, kteri 'pracuji' na internetovych diskusich (ktery sam priznal). Samozrejme, vybijeni jakekoli casti populace podle politickeho klice, jak to historie zna od levicovych zlocincu, by bylo nezadouci a trestne, ale je mimo jakoukoli pochybost, ze skody vznikle takovym hypotetickym zasahem do oranzove casti spektra by byly nejmensi ze vsech moznych alternativ.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 12:40:09)
Odpovědět
Ještě k tomu brněnskému incidentu. Kdosi se vyjádřil, že když ČSSD rozdává lidem na mítinzích pivo za 2,-Kč, pak se nemůže divit, že se někdo naleje a je agresivní… P. Tvrdík se to pokusil dementovat, že v Brně se žádné pivo nenalévalo. Přesto bych si dovolil připomenout. Současná politika ČSSD je silně orientovaná na sociálně slabší spoluobčany. Dosud v pořádku, i když s metodami zásadně nesouhlasím. Nechci nikoho urazit, ale mezi nimi je velká část lidí s nižším vzděláním, trpících často mimo jiné osobními problémy, nezřídka také pocházejících z menšinových komunit. V této části naší společnosti jsou lidé někdy zvyklí řešit své problémy jednoduše, razantně a bohužel, často i pěstí, bez přemýšlení nad následky svého počínání. Můj názor je, dokud bude ČSSD nabízet těmto lidem pod heslem „my se o Vás postaráme“, výhled na příjemné vegetování bez nutnosti přičinit se sami o vlastní zajištění, riskují, že tito lidé dnes za pomoc poděkují, zítra si pro ni přijdou automaticky, pozítří budou brblat, že ta pomoc není větší a popozítří Vám dají pěstí za to, že není větší. Pivo za 2,- Kč a klobása za 9,-Kč (jedno jestli v Brně nebo jinde), je skutečně lákadlem pro ty, kteří na podobné akce chodí jen proto, že je tam něco za „babku“. Možná jsou pak „právem“ rozzlobeni, proč to něco za pár kaček nedostanou, když onde to přece rozdávali. Copak oni na to právo nemají? V takovéto společnosti bych se já asi opravdu cítil jaksi, méně bezpečně… Medvědí službu nedělají lidé na tomto vebu, medvědí službu si dělá socdem. svou nenávistnou kampaní sama.
P.S. Omlouvám se všem, kteří na tyto akce chodí opravdu proto, aby si poslechli názory politiků. Je mi líto, ale myslím si, že těchto je výrazná menšina.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(dr., 7.5.2010 15:44:36)
Odpovědět
Hezky postreh. Politikou „my se o Vás postaráme“ (aj.) zvitezil i Obama. Ale kratce na to se zvedla vlna opdoru obycejnych obcanu, kteri se o sebe zodpovedne staraji sami, zjednodusene "Proc mame platit za ty, kteri jsou vuci sobe nezodpovedni?". Populisticti politici rozdavanim z ciziho podporu ziskat mohou, ale pro rozvoj statu, mravnosti a prosperity cele spolecnosti je to nejhorsi "dar", ktery politik vetsinove slusne casti spolecnosti muze nabidnout.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 16:23:35)
Odpovědět
Souhlas. Jen pro úplnost a aby tady nedošlo k nedorozumění. V dnešní společnosti je také řada těch, kteří opravdovou pomoc skutečně potřebují anebo si ji zaslouží. Ano, solidarita a sociální cítění s těmi potřebnými je jedna věc a rád se přidám. Ale to, co nabízí současná levice je věc naprosto jiná. Rozdávat plošně peníze z daní těch, kteří mohou a jsou schopni se o sebe postarat sami těm, kteří natáhnou ruku, je donebevolající sprostost.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(standa01, 7.5.2010 16:40:37)
Odpovědět
Samozřejmě souhlas. Je ale nutné udělat ostrou čáru mezi těmi potřebnými a vyžírky. Pokud by se někomu povedlo vyžírky eliminovat, určitě by nikdo nemusel důchodcům nesplnitelně slibovat přídavek 2.400,-Kč ročně. Normální důchod by mohl být takový, že by sám sebe za takovou částku nikdo neprodal.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Sigůl, 9.5.2010 10:21:24)
Odpovědět
Příteli systém volební propagace ČSSD připomíná volby v Africe, ale snad se nemusíš bát o nás tady doma za trochu zajištěného žrádla jsme 40let volili komunisty takže ani pivo za dvě a ne za dvacet a klobása za pár korun ale jsem na...sranej když zdraží sardinky, pivo rohlíky a chleba protože mnozí důchodci už skoro nic jiného nežerou a když se chtějí najíst jinak tak se nechají zlákat na nějakou podvodnou akci mladých gaunerů, nebo nastoupí na podvodnou brigádu. Plivu na vaření v televizi a bliji při pohledu na celebrity takže co se s tím bude dělat - jen fackovat.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(dr., 7.5.2010 17:24:03)
Odpovědět
Dekuji za zpresneni. Tak jsem to myslel a doufam, ze stejne spravne, jako vy, to pochopili i ostatni ctenari. Samozejme i ja patrim k tem, kteri pomahaji potrebnym, ale odmitam masove oranzove kradeze verejnych penez na uplatky jejich volicum. Neduvodne nezaslouzene odmeny devastuji predevsim jejich prijemce - a to je to nejhorsi, co jim muzeme poskytnout. Chybu vidim predevsim v oranzove chorobne mocichtivosti, jiz je dobre cokoli, bez ohledu na nezadouci dusledky.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(standa01, 7.5.2010 17:34:40)
Odpovědět
Řečeno zcela jasně a výstižně. Souhlas.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 18:50:58)
Odpovědět
Až na ten ferdův žblebt také souhlasím. Ono by toho bylo potřeba udělat spoustu, ale pro začátek ten, komu se podaří oddělit ty potřebné od parazitů, si u veřejnosti hodně polepší...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(terra, 7.5.2010 13:30:00)
Odpovědět
Tak,, Nestraníku ", v Brně napadl Sobotku člověk, ktrerý si s ním vyřizoval osobní účty. Tak to neračte zase politizovat, jak je zvykem u socanů.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Nestraník, 7.5.2010 20:17:11)
Odpovědět
terra,ty tomu říkáš osobní účty?Jaké osobní účty,.šlo o to,co Sobotka rozhodl jako politik a nejen sám,schválil to parlament-nebylo to nic osobního,jako třeba facka Ráthovi.Samozřejně z pravice je jiný pohled úhlu.To se dalo čekat.Pavel Dostál byl také zmasakrován za osobní účty?Bylo toho už dost,těch útoků zprava.U komunistů to dostali také 2 nevinní.Lžete a neuznáte svoji neoprávněnou agresi.Lidé to vědí a zachovají se podle toho.Vymlouvejte to lhaním jak chcete.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Nestraník, 7.5.2010 20:17:28)
Odpovědět
terra,ty tomu říkáš osobní účty?Jaké osobní účty,.šlo o to,co Sobotka rozhodl jako politik a nejen sám,schválil to parlament-nebylo to nic osobního,jako třeba facka Ráthovi.Samozřejně z pravice je jiný pohled úhlu.To se dalo čekat.Pavel Dostál byl také zmasakrován za osobní účty?Bylo toho už dost,těch útoků zprava.U komunistů to dostali také 2 nevinní.Lžete a neuznáte svoji neoprávněnou agresi.Lidé to vědí a zachovají se podle toho.Vymlouvejte to lhaním jak chcete.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Osobni zkusenost, 8.5.2010 11:36:49)
Odpovědět
Sobotka je - Bohuzel - obycejny lhar a podvodnik, Dostal byl - Bohuzel - zcela mimoradne arogantni despota a hulvat bez jakekoli sebereflexe. Oba dostali ne za politiku, ale za sve osobni vlastnosti a nikoli od politickych rivalu, ale od osobnich odpurcu. Zbyva si jen odpovedet na otazku, proc asi je CSSD plna darebaku...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(ferda, 8.5.2010 20:51:54)
Odpovědět
pro " osobní zkušenost" :

... je úsměvné, jaké máte vždy po ruce argumenty, na vysvětlení všeho špatného, čím se zde v naší společnosti pravice prezentuje,

.... budu čekat, až si třeba od hovnivála Streita přečtu, že sklenici s utopenci nakonec hodil opilý Škromach po Rathovi jen proto, že mu nepůjčil svůj bublifuk.....
hmmmm, ničemu bych se už nedivil :-))
vaše pravicová manipulace a pravicové lži s tím spojené, již dávno dosáhují velikosti průmyslového odvětví :-))))
Re: Paroubek stáhnul ocas
(xXx, 10.5.2010 12:19:14)
Odpovědět
Ferdovych patlanin si nevsimejte, ignoruji ho uz vsichni..
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Jirka, 7.5.2010 14:31:14)
Odpovědět
Útok na Sobotku je hovadismus. Nicméně - socani začali bohapustě lhát, nadávat, urážet. Asi to byla jen otázka času.

Jinak by si měli soudruzi Sobotka s Paroubkem každé ráno postavit proti sobě a tak dlouho se mlátit přes držku, až by dostateně opuchla. Pak by se skrz ní lhát nedalo.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Helenka, 7.5.2010 20:25:57)
Odpovědět
Jirko,byla jsem na mítinku p.Sobotky.Vše probíhalo v pohodové atmosféře.Nebylo žádné lhaní,žádné osočování jiných stran.Sobotka je nejslušnější člověk v politice a toto si nezasloužil.Grázl z Brna měl vystoupit a verbálně se domlouvat.Jako normální slušný člověk.Proto ho musí každý odsoudit.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(ThujaGarden, 8.5.2010 23:06:51)
Odpovědět
Nevím Helenko na jakém jsi byla mítingu, ale já na několika a že by socani nepomlouvali politickou konkurenci, to nezn ám. Třeba ty to považuješ za pravdivé co hlásají, já ne.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Janda, 9.5.2010 19:49:01)
Odpovědět
Primitivní štvaní mnohých pravicových novinářů, které odsoudil již i prezident, neustále povzbuzování surovců panem Langerem:Svobodní občané ve svob. zemi si mohou dělat co chtějí, to vše vede k stále agresivnějším atakům na soc. demokracii./Všimněte si, že komumisty, kterými ODS stále účelově straší,nakonec nechávají bez povšimnutí/. Nedivme se, až bude jednou někdo zraněn smrtelně. Dobře, pan Paroubek někdy působí jako papaláš, ale když vidím třeba Langera, tak ten spoustě lidí připadá od pohledu jako grázl. Tak co s tím? V jeho případě si novináře dobrovolně natáhli náhubek.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(xXx, 10.5.2010 12:26:27)
Odpovědět
VInou soucasneho buranskeho vedeni se stala CSSD nejodpornejsim bahnem ceske politiky, se kterym, si uz nikdo normalni nechce spinit ruce (prikladu je spousta).
Kamile Krbálku , jak tě ti Paroubkovy kritici platí ?
(čtenář, 7.5.2010 14:22:43)
Odpovědět
od slo, od věty , od článku ? Kolik za ty pomluvy a vylhané štvanice bereš ?S takovými pisálky by sa dal zastavit vodní tok. Volb y se blíží, tak se snaž ještě víc ať o nic nepřijdeš
Re: Kamile Krbálku , jak tě ti Paroubkovy kritici platí ?
(dr., 7.5.2010 16:02:06)
Odpovědět
Novinari by meli poskytovat pravdivy odraz reality, coz se autorovi zdarilo na 100%. Vase nelibost by mela smerovat spise k originalu, nikoli k zrcadlu. Zrcadlo muzete sice rozbit, ale tim realitu nezkraslite.
Re: Kamile Krbálku , jak tě ti Paroubkovy kritici platí ?
(fedra, 8.5.2010 20:59:15)
Odpovědět
pro !dr! :-)
Ty stará bolševická kreatůro. kdy budeš tak odvážně upřímný, a budeš nejen zde, používat celý svůj titul, který je RSDr, tedy "doktor politických věd...:-))

a taky zde řekni, jak to bylo s protekcí s tvým fakanem aby se dostal na školu.....
Re: Paroubek stáhnul ocas
(dr., 7.5.2010 15:21:40)
Odpovědět
Hodnoceni politiku obcany na Internetu ("+" = pozitivni, "-" = negativni):

+ 87% Schwarzenberg (TOP09)
+ 52% Nečas (ODS)
+ 39% Liška (SZ)
+ 27% Filip (KSČM)
- 82% Zeman (SPO)
- 83% Svoboda (KDU-ČSL)
- 89% John (VV)
- 93% Paroubek (ČSSD)

Nejvíce pozitivní - předsedova TOP09 Schwarzenberg...
Nejvíce negativní - předsedova ČSSD Paroubek...

Zavery analyzy Internetu jednoznacne podporuji nazory autora uvedene v clanku.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(math, 7.5.2010 17:53:39)
Odpovědět
Neuveritelny rozdil 180% mezi hodnocenim slusneho Scharzenberga a prolhaneho hochstaplerskeho Paroubka, ktery kazdemu, kdo mu nasype par drobnych "lezl do ...", at to byla treba komunisticka mafie, ukazuje, ze obcane jej zretelne vnimaji.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(kimi, 7.5.2010 17:09:26)
Odpovědět
Konečně se uklidní politici a veřejnost. Myslím si, že rána panu Sobotkovi by měla být posuzována jako výtržnictví se sazbou do 2 let a ne se sazbou 6 let. S tímto by měl přijít sám Sobotka. Pokud to tak neučiní, je jasné že Ústava neplatí a že jsou lidi rozděleni na dvě kategorie. Neplatí rovnost,nemáme stejná práva atd... jsou jen občané/nevolníci/ a vyvolení /poslanci,exekutoři atd.../. Je důležité,aby si poslanci a další zrušili svoji nepřiměřenou imunitu a ostatní výhody.Další Vstřícný krok ze strany sociální demokracie by měl znít - odpůrci naší strany, nemáme Vás sice rádi,ale je mimořádná krizová doba v celé Evropě,děláme/přesto,že jsme vyhráli volby/ krok směrem k občanům a Vám, vytvoříme společnou vládu národní jednoty/ ve které budou všechny strany nad 5 % v poměru k počtu hlasů a strany které se do parlamentu nedostaly obsadí společnými zástupci celkový počet propadlých hlasů.To vše bude do doby než společně bez zbytečné konfontace vyřešíme důchodovou a zdravotní reformu,vyřešíme vyrovnání státního rozpočtu bez zbytečného zvyšování daní/ vše na úkor občanů kteří se dlouhodobě vyhýbají jakékoliv práci a zbytečných státních úředníků,/ zakážeme vyplácení jakýkoliv dávek bez práce a bez toho aby děti byly posílány do škol. Zrušíme všechna neoprávněná zvýhodnění poslanců a dalších činitelů/imunitu, snížíme si platy..../. Nestojíme o hlasy voličů,kteří nechtějí pracovat,nebudeme si je kupovat za párky a pivo ani pečené holuby,ale dáme jim práci tím,že založíme stavební pracovní firmy, které budou budovat dálnice a jiné stavby s tím že dostanou mzdu a stavby se nebudou zadávat dle pokynů lobbistů,takže ušetříme. Zrušíme vše co škodí obyvatelům - desetitisíce heren / ničení rodin,zvýšení kriminality/a to z důvodu,že nestojíme o peníze z hazardu které podporují naše stranické pokladny,zamezíme lichvě a nepřiměřeným exekucím,abychom ochránily rodiny.Volební kampaň povedeme slušně a nebudeme nikoho stresovat ,týká se to všech politiků bez rozdílu stran..... Pokud nám to nesplníte Vážení politici, nak napíši Ježiškovi aby jste se co nejdříve dostali do pekla....což by se Vám při způsobu jak jednáte s voliči mohlo stát brzy - vidíte jak jste oblíbeni u voličů /viz.Sobotka - Brno /, může přijít blázen který bude ještě ve větším stresu než boxer z Brna a místo rány pěstí to může být rána z kulovnice . Prostý občan některé z Vás nebude litovat,jelikož si řekne - politici sklidili úrodu, kterou zaseli.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(dr., 7.5.2010 17:53:43)
Odpovědět
Obavam se, ze koncilientni pristup v zajmu naroda od Paroubka ocekavat nelze. Svedci o tom jeho CV i vyvoj jeho cele osobnosti, jakoz i nedavne vyjadreni "Pokud tady budu JA, bojovat se bude!". Tato kratka charakteristika jeho videni politiky je totiz dostatecne vystizna: Nevidi politiku jako prostredek rizeni statu a spolecnosti k pozitivnim hodnotam a rozvoji vseho druhu, ale jako neuprosny boj o sve koryto a moc pomoci jakychkoli prostredku vcetne lzi, masove korupce, vyhruzek a kriminalnoho chovani.

A to je nejhorsi stopa, ktery Paroubek za sebou ve spolecnosti zanechava...
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Stallker, 7.5.2010 18:59:45)
Odpovědět
Hezké, ale docela utopie. Já vím, že se budu trapně opakovat, omlouvám se, ale podle mého je jedinou možností dát všem jasně najevo, jak rychle a jednoduše mohou o svá korýtka přijít.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(pipina, 7.5.2010 19:40:23)
Odpovědět
Jsou to krásné příspěvky,velké moudra ale co stoho.Jen si pár občanu co ovládají PC pobřečí nad nedokonalostí světa.
To chce činy ané moudrá a někdy keci viz ferda.
Musíme kroužkova a dát jim kroužek jak pošt.holubům.
6 let za jednu ranku je až až.Snad si agesor nájde pořádného advokáta,který je stejně přešibaný jako naše justice,st,zástupci a policie.
Přejí mu a držím palce ať je to přestupek.I když som přesvědčen,že to co udělal by mnělo udělat víc lidí ať jsou plné věznice.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Slepička 1, 8.5.2010 11:51:44)
Odpovědět
Pipino,kroužkování je hovadina,kterou mohl vymyslet jen nějaký chytrák z prava.Když jdu volit,tak volím konkrétní stranu,nebo osobu,které věřím a ne nějaké čachry s kroužkováním.Je to nesmysl.Nenechám si nakukat hovadiny od nějakých chytráků,mám svou hlavu.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(xXx, 10.5.2010 12:27:42)
Odpovědět
Paroubek ma strach, co? ;))
Nekecat, pracovat
(jsemnarozpacích, 8.5.2010 10:14:22)
Odpovědět
Prdolíte, jen kecy, tak koho chcete volit z toho národka? JMÉNA!!!!
Re: Nekecat, pracovat
(Rozhodnutá, 9.5.2010 10:52:45)
Odpovědět
Chci volit Paroubka a CSSD.Mají nejlepší program pro lidi.Jiné strany myslí jen na sebe a svoje žití ve vyšších sférách.Chtějí ušetřit na lidech pro sebe,jak to ukázala ODS.
Re: Nekecat, pracovat
(berg, 9.5.2010 23:50:58)
Odpovědět
blahopřeji, chcete-li se pomstít svým nevychovaným děckám, není lepší výběr:-)
Re: Nekecat, pracovat
(xXx, 10.5.2010 12:20:38)
Odpovědět
:)))
Re: Paroubek stáhnul ocas
(dandy, 10.5.2010 14:59:13)
Odpovědět
Dobrý den.Tak pročítám diskusi "eportál" a nestačím se divit.Těch super názorů.Pokud vím tak pravičáci vychvalují tu všemocnou demokracii.Tak by se podle toho měly chovat.Demokracie je o střetu názorů ideí a ne o pomlouvání házení špíny na druhé.Je o věcné diskuzi podložené argumenty a ne o zkreslených účelových statistikách.Je nám dnes pravice schopna říct o výhodách a nevýhodách pracujících v sousedních zemí o zdanění o cenách plynu, elektřiny ,potravin,zdravotnictví atd.Abych si mohl udělat celkový obrázek o tom kam jsme se dostali a koho mám volit.
Re: Paroubek stáhnul ocas
(Bartalmission, 4.6.2010 21:23:09)
Odpovědět
Tak to dopadlo tak, jak to dopadlo. Tedy dobře. Lidé v ČR prokázali, že se nedají utáhnout na vařené nudli populismu. Volili tak, jak volili. Najde se zase nějaký levicový partajník, který bude hřímat a dokazovat snad, že lidé volili špatně? Že měli volit populistické zadlužovače a tedy podělat život svým vnukům kvůli tomu, že jim Paroubek dá na talíř větší řízek?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama