reklama
reklama

Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 6.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Česká socialistická republika je ve stavu nejvyššího ohrožení. Zfanatizovaní mládežníci v žoldu západních ideodiverzních centrál se v utajení scházejí na odlehlých místech naší krásné vlasti by se pod vedením tajných agentů kapitalismu cvičili ve střelbě do dělníků, rolníků i pracující inteligence. Tvrdá pěst proletářů všech zemí však dokázala včas udeřit stejnou silou jako již dříve v procesech s Miladou Horákovou či generálem Mašínem! Rodící se záškodnická komanda nejprve pomocí bdělých soudruhů spolupracovníků odhalila a poté ...

Tak co nás ještě ve volební kampani pod vedením Jaroslava Tvrdíka čeká? Když jsem si včera pustil záznam tiskové konference ČSSD, kdy společně s Paroubkem a Urbanem, odhaloval modré spiknutí proti obyčejným lidem chodícím na epochálně dokonalé oranžové mítinky a snažil se svým voličům sdělit, že je nejspíš asi v nejbližší době čekají nájezdy vražedných komand v modrých tričkách, která je budou bez milosti kosit střelbou z amerických zbraní a přeživší dobíjet pomocí naučených chvatů od profesionálních žoldáků, musel jsem se štípnout, zdali se mi to jen nezdá. Patetický tón řečníka a uhrančivé pohledy stafáže ve formě předsedy a místopředsedy strany mne však utvrdily v přesvědčení, že sociální demokraté to i tentokráte myslí naprosto vážně a ze svých voličů takto dělají ještě daleko větší pitomce než se může na první pohled zdát.

Je vidět, že Tvrdík má velmi dobře vystudovanou Grossovu školu upřímnosti a křišťálové čistoty, kterak z každé sebevětší sračky udělat voňavé pečené holoubátko pro nemyslící masu sympatizantů s otevřenými hubami a nataženými rukami směrem ke státnímu penězovodu. Již v prvních ohlasech v různých diskusích pod články na toto téma se ukázalo, že levicového voliče nevyvede z míry jeho přesvědčení naprosto nic. Soudruzi přátelé zareagovali zcela v duchu posvěcení geniálního obchodu s akciemi největšího z investorů a sežrali to i s navijákem. Navíc to vypadá, že jsou připraveni na obranu svého sociálního ráje z Oranžových knih neprodleně znovuzakládat i Lidové milice.

Svatá prostoto! Kam až může mozkový výplach v podání novodobých bolševiků vlastně zajít? Co nám budou s vážnou tváří tvrdit příště? Že celosvětovou hospodářskou krizi zavinil Topolánek, Bush a Kalousek či Zahradil již víme. Že jediný, kdo umí jako ministr financní zkrotit dluhy a vytvořit přebytkový státní rozpočet je Mgr. Bohuslav Sobotka, taky. Že jen díky MUDr. Davidu Ráthovi nebudou pacienti umírat pohozeni před nemocnicí po nezaplacení poplatku a zase bude zadarmo Paralen, taktéž. Že díky sociálně vyspělému intelektu Zdendy Škromacha bude důchod 15 tisíc a dávky pro všechny, samozřejmě. A že je ing. Jiří Paroubek obyčejný člověk, který jen nerad chodí oblečený jako od táboráku a umí se slušně rozejít s mediálně nezajímavou manželkou, je přeci taky nad slunce jasné.Takže co?

Dnes tu máme komanda v žoldu ODS. Zítra si zřejmě socani budou chtít došlápnout na další rozvraceče světlých zítřků a vlády proletariátu. Socialismo o muerte! Rozorat meze! Kulakům, živnostníkům a fabrikantům zabavit majetek! Nepohodlné novináře či blogery zdehonestovat a umlčet! Psovi psí smrt! Poslední bitva vzplála!?

Mám za to, že spojení ČSSD s bandou, která se sešla na 1. máje kolem bývalého generálního tajemníka ÚV KSČ Milouše Jakeše u Křižíkovy fontány proběhlo v duchovní rovině již dávno a kauza “Komanda” je jen střípek do kvalitně připravené mozaiky. Na spojení faktické čekají vůdci obou komunistických partají až dle síly volebního výsledku, zdali si to budou moci díky nadpoloviční či, snad i možné, ústavní většině v obou komorách parlamentu konečně dovolit.

O nic menšího asi opravdu v tomto volebním roce nepůjde. Bůh s námi!

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

Nadpis redakčně upraven

reklama
4454 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(jorkšír, 6.5.2010 3:22:48)
Odpovědět
Smutné čtení.Osobně bych si njraději přál,aby už bylo po volbách,aby se odtud již vypařil populismus hlavně levicových politiků.Aby na mně z každého rohu neshlížela plakátová genialita všelijakých Paroubků, Rathů,Škromachů,abych již nemusel číst o tom co tady presentuje volební manažer Tvrdík.
Zároveň se mi ale třeba i nelíbí dívat se ve večerních zprávách na to,jak kdesi na mítinku dostal ránu pěstí ekonomický superman sociální demokracie B.Sobotka,nebo třeba že kdesi směrem ke tribuně s Jiřím Paroubkem letěla litrová lahev s utopenci...
Dost už toho všeho.
Vyhrát by tady měl především rozum a slušnost.
Asi hodně naivní a neskromné přání,ale dá se to zvládnout.
Včera v Karviné jsem se šel podívat na mítink pana Nečase. Panovala vcelku příjemná atmosféra,žádní opilci ani povaleči,žádné pivní ani klobásové megašou,žádné ryčné napadání politických oponentů,ani frenetické výkřiky přihlížejících. Možná i proto jsem si vše mohl vyslechnout v klidu,udělat si obrázek o zde presentovaném programu modré pravice. Rovněž tak jsem si mohl podat ruku s Nečasem i Římanem bez toho,že by mi dýchala na záda ochranka těchto slušných a příjemných lidí.
Koho budu volit je moje přísně soukromá věc,ale pokud zde vyhraje pravice,jsem stoprocentně přesvědčen o tom že se sem vrátí slušnost a pořádek.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Liška, 6.5.2010 7:52:26)
Odpovědět
Když vyhrá pravice, bude zde pořádek asi jak za Klause či Topolánka, Íčko to pohlídá a zvýší počty policistů, Řebíček company budou stavět předražené dálnice, Dalík bude poradcem vlády, bohatým se zase sníží daně, důchodcům podle návrhu Ústavního soudu bude strženo 1-2000 aby se přidalo těm co mají 15 tisíc a výše, státní dluh se zvýší i bez ČSSSD. Akorát bychom se dostali z bláta do louže.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(alois, 6.5.2010 10:09:20)
Odpovědět
Nebojte se, pravice určitě nevyhraje. Žádná pravice totiž už u nás není. Tedy pokud pominu Stranu svobodných občanů, a ta nemá šanci se do parlamentu dostat, protože každý, pod falešnou vidinou jakéhosi "menšího zla", nakonec zvolí ty stejné sra*ky, které volil už minule, předminule, předpředminule... Ach,kdeže ty svobodné volby jsou..
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(mm, 6.5.2010 12:09:04)
Odpovědět
Říká vám něco Řecko? Asi ne. Pokud umíte číst a hlavně rozumíte tomu co čtete, tak si na internetu snadno zjistíte fakta, kdo a kdy nastartoval v Řecku život na dluh. Kolik bul dluh Řecka při nástupu socialistů a jaký byl po jejich prohře. I my máme takového mistra v zadlužování, oranžovou mafii a jejich geniálního ministra financí, který v době vysokého růstu DPH nejenže utratil všechny peníze z výběru daní,ale ještě udělal vic jak 100 000 000 000 Kč. Umíte počítat a nebo nevíte jako exministr Sobotka kolik má bilion nul?
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Liška, 6.5.2010 15:34:04)
Odpovědět
mm uklidněte se. Řecký dluh tvořili všichni čelní politici, jak praví tak leví, věděli o tom a svorně podváděli. Věděli o tom evropské banky, tušila to EU a americký Goldman Sachs jim radil finty, jak účetnictví dále podvodně ohýbat. Všem to vyhovovalo. Pravice a socialisté se v Řecku u vlády střídali. Že Sobotka nadělal státní dluh bilion může konstatovat jen ignorant - výsledný státní dluh je i projevem zpackané privatizace, jen Klausův hrdina privatizace Kožený nás připravil jen u ukradených lodí zaocenské plavby o 30 mld, nesplacených dluhů za privatizované podniky, za vykradené státní banky za Klause atd. Opět ten dluh tvořila jak pravice (více) tak levice. Nikdo zde nevyčílil privatizační ztráty, které způsobila jen pravice.
Ozývaji se hlasy:" Mafiáne Íčko,odstup !"
(Jaromír, 6.5.2010 21:42:15)
Odpovědět
V mnoha sdruženích ODS,ale i mezi ostatními voliči se znovu zvedá hlas na odstoupení volebního manažera ODS Ivana Langra,který silně poškozuje stranu.Důvodů je mnoho. Nelžeme si už. Když někdo opakovaně sahá do cizí kapsy, je to zloděj, když někdo opakovaně a vědomě neříká pravdu, je to lhář. A když někdo přihrává mafii, je to (v lepším případě) zločinec.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(marko, 7.5.2010 12:10:46)
Odpovědět
Liško, už zase fantazíruješ, hele, napři zraky na oranžové šibaly, tam je lepší pastva pro oči.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Liška, 7.5.2010 13:13:27)
Odpovědět
Marko buď objektivní - šibalové jsou jak oranžoví tak modří (např. aféry ODS na pražské radnici, zavřený místostarosta za ODS v Brně za úplatky, i otec chytrého Mádla, zastupitele za ODS ..) Odstraň z očí modrou mlhu.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(kučírek, 8.5.2010 23:09:13)
Odpovědět
Milý pane mám dojem,že ČSSD nás o tom jak to myslí pěkných pár let přesvědčovala a že se jí opravdu dařilo.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(ferda, 6.5.2010 12:20:23)
Odpovědět
Jorkšíre, Jorkšíre, chtělo by se povědět, že pláčeš hezky, ale na špatným hrobě ....

Nevím, proč ti vadí, že jsou vylepeny upoutávky, plakáty, či jiné volební materiály, ono to tak v období volebního klání prostě je .
To, že ODS nemá na tuto kampaň již peníze, neznamená, že se jí ostatní strany mají přizpůsobit, že :-))
a to, že tě znechucuje fakt, jak eskaluje pravicový fanatismus, je docela úsměvné, vždyt co tady předvádíte vy, pravicově orientovaní , je něco stejně podobného, jako se děje venku,začalo to vajíčky,snahou o rozbíjení volebních mítinků konkurenčních stran, hozenou sklenicí s utopenci a ted, rána pěstí,...., ano, to jsou po většinou vaše argumenty,krom lží, které od vás člověk dnes a denně čte, je zde i fyzická agrese, která ma za cíl ublížit, zastrašit nejlépe umlčet toho, kdo si dovolil mít jen jiný názor na celou řadu nešvarů, které bohužel, vidíme dnes kolem sebe

Je zapotřebí, si férově uvědomit, kdo to je, kdo rozeštvává společnost proti sobě.
Tady je to očividné, Kříž, Poulczinsky, Streit, a pak celá řada vás přispěvatelů na tomto portále.
Všechny prvky jak verbálního, tak i neverbálního útoku je ze strany pravice a vašich sympatizantů, pokud si myslíte, že tohle je ten správný směr a ten nejlepší způsob jak ukazát kdo jste a co si myslíte, tak v tom pokračujte :-))
nad účtem,ale ty, pravicový voliči zapláčeš, a právem.:-)

ps. když se podívám, jaké se zde objevují články, jaké příspěvky,jak je kolem vidět ta vaše pravicová zloba, pak snad se ani nedivím natočenému klipu, blba Mádla, Issové se divím...
jediné ,co si mohu myslet, že valné většině se takto chovajících dobytků, jde jen a pouze o rozklad společnosti, zlomení všeho, co tvoří zdravou a hodnotově vyspělý národ ..... hmmm, zatím se vám, lejnům ,jako výše jmenovaní Kříž, Poulczinsky, Strait ap, celkem toto daří, ale co, žádný stom nevyrostl do nebe a na každé prase se vaří voda....:-)
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(whaler, 6.5.2010 12:33:36)
Odpovědět
Ano, jorkšír si právě dovolil mít jiný, než oranžový názor. A hned je tu vaše oranžová reakce. Přečtěte si ten článek ještě jednou.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(ferda, 6.5.2010 12:43:33)
Odpovědět
pro " whalera"
umíš číst, ty chytrej? Jorkšírovi neberu jeho názor, ale jen se divím tomu, že se mu nelíbí toto napětí ve společnosti, které jste tady vy pravičáci rozpoutali.... jsi schopen toto pochopit, nebo jen tady nevoníš.....:-)
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(whaler, 6.5.2010 12:46:58)
Odpovědět
Ani slušný příspěvek napsat neumíte, tykáte, to si vy bolševici můžete mezi sebou. Přesná ukázka oranžovočervenýho hovada.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(fedra, 6.5.2010 12:57:38)
Odpovědět
wahlere, těm co lžou, kradou a podvádějí, budu vždycky jen tykat, takže si to u tebe, ty slize smím dovolit...:-)

ps. tvoje reakce byla totiž jen snaha zneutralizovat to , co jsem napsal, víme ?

takže další který je pravičáky asi za svoji práci zde dobře honorovaný ...:-))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Pepan, 7.5.2010 2:07:45)
Odpovědět
Whalere, h.ovado jste sám. V anonymní diskusi se nemusí vykat, třeba jste 8leté děcko.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Lenin, 6.5.2010 14:08:07)
Odpovědět
Pravda, soudruhu Ferdo. Na každé prase se už vaří voda - i na Tebe!
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(fedra, 6.5.2010 14:28:28)
Odpovědět
"Lenine, Lenine, hledat u Tebe byť špetku kreativity a invence, je stejně zbytečné, jako vlastnit "Kartu Pražáka" :-))))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(kuča, 8.5.2010 23:20:19)
Odpovědět
Milý Ferdo kdyby nečepovali na těch krásnejch oranžovejch mítincích,kde je všechno co se týká naší budoucnosti namalovaný na růžovo(pokud se dostanou k moci samozřejmě)pivo za dvě koruny.Tak ti garantuju,že Sobotka po hubě nedostal
Ať nám Jorkšír řekne
(Gerle, 6.5.2010 15:22:34)
Odpovědět
kolik tam bylo lidí.Určitě bylo narváno.
Kdo z ODS si najal příslušníka StB ?
(K.P.,Brno, 6.5.2010 20:54:35)
Odpovědět
Při vyšetřování bylo zjištno,že útočníkem na místopředsedu ČSSD Sobotku,je bývalý příslušník StB.Dosud nebylo jednoznačně potvrzeno,kdo si útočníka najal. V podezření je volební manažer ODS, který už nedavno prohlásil,že před volbama je možné cokoliv.V roce 2006 si Langer tenkráte vymyslel Krakatici.Je ovšem sprosté,pokud ODSáci k svým lumpárnám a zlodějnám používaji bývalé StB.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Karkulka, 6.5.2010 7:07:44)
Odpovědět
Jó, jó hafíčku pokud zde vyhraje pravice nebo levice ,jsem stoprocentně přesvědčena o tom že se sem vrátí slušnost ke kamarádíčkům a pořádeček ve vyplácení úplatečků.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(alfa27, 6.5.2010 7:55:55)
Odpovědět
Jen jednu připomínku.Z voličů ČSSD pitomce nikdo dělat nemusí,práce je dávno dokončena.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(fedra, 6.5.2010 12:36:31)
Odpovědět
pro Alfa 27 :

asi stejně tak, jako dělat z odesáků darebáky a zloděje, ono už je to hotová věc :-))

.... nejste nic víc, než bída této společnosti a vyvržený potrat slepého koně .....:_))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(whaler, 6.5.2010 12:44:12)
Odpovědět
Vy ale musíte být zakomplexovaný člověk. Vsadím se, že kdybyste měl možnost ODSáky věšet, tak to budete s chutí dělat. Měl byste se léčit.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(fedra, 6.5.2010 13:11:35)
Odpovědět
wahlere, pokud bych se měl já léčit, tak váš krk by vážně měl vědět, kolik váží váš zadek....:-))))
protože jste asi jeden z těch, co by jiné lidi za jiný názor nejraději zavřel do ústavu...
to už tady bylo, asi jste jeden z pohrobků minula.

pak znovu zopakuji, váš zadek...... :-)))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Fiter, 6.5.2010 8:14:36)
Odpovědět
Socialisté pod vedením pana Paroubka vsadili na tuto kartu absurdit,lží a nesmyslů.Ono jim
ani nic jiného nezbývá,hrají totiž vabank,hlavně Paroubek.S blížícími se volbami bude atmosféra houstnout.To že rozeštvávají celý národ jim je úplně jedno,ale Paroubkovi to prezidentování utéct nesmí,proto on udělá cokoliv.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(GWF, 6.5.2010 8:51:32)
Odpovědět
Vidím to taky tak. Panděro tyhle volby prostě musí vyhrát za každou cenou. Ještě si těch pár dní do voleb asi užijeme a to si radši zatím ani nepřipouštím, co by se dělo, kdyby se mu to náhodou povedlo. Jinak tu "tiskovku" jsem viděl taky a bylo mě z toho na blití. Chvílemi to vypadalo, že se tam pan Urban samou hrůzou z toho co vidí snad i rozbrečí... nádherný divadlo.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Sunny, 6.5.2010 10:42:05)
Odpovědět
Uvidíme, jestli vyhraje...Já bych na něj nesázela. Každopádně pokud by volby vyhrála ČSSD, nevěřím, že by šlo o nějakou přesvědčivou většinu. Ikdyž kdoví? Teď poté, co Sobotka dostal ránu na mítinku v Brně, možná získají nějaké hlasy navíc. Moc bych za to nedala, že v tom má prsty guru socialistické volební kampaně Tvrdík (takový útok na nejoblíbenějšího socdem politika vyvolá přeci spoustu emocí).
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(sestra, 6.5.2010 18:32:09)
Odpovědět
Útočník na Sobotku byl stopro najatý ornžtýmem,nic mu nebylo,ale zapůsobí to!!! Jsem salušný člověk,nelíbí se mi útoky slovní ani fyzické,ale začala to ČSSD bilbordy,štvavými řečmi a teď už nejen proti ODS,ale má větší paletu stran. Paroubek je postižen mamonem vůdce,toť vše a to není dobrá zpráva.Po volbách se to pak provalí a mají pravdu mladí,ti staří jim připraví peklo v podobě dluhů. Ale že na druhé straně zase chtějí všechno a hned,neumí šetřit/protože jim servírujeme vysoké mateřské.../,jenže kdysi tu nebylo nic,železná opona a 40-ti letý vývoj udělal své. Takže,nechme to více na mladších,politici chtějí mít jako v Řecku doživotní funkce a hrabání. Ať začnou u sebe,snižováním svých platů,bonusů,korupce,snížením administrativy a platů ve st.správě,kde se nikoho žádná krize a propouštění nedotklo. Rozum do hrsti a bude dobře.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Pepa z depa., 6.5.2010 11:02:44)
Odpovědět
GWF,vy byste ty sociál.demokraty nejraději zabili,až tak daleko to vedete.Včera jste to ukázali na mítinku v Brně,Váš antisympatyzant CSSD se předvedl.A to je to divadlo co předvádíte.CSSD žádné divadlo nepředvádí.V pravici to vře,zlost nezná mezí.Vidíme to všude.Už aby bylo po volbách.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(mm, 6.5.2010 12:12:50)
Odpovědět
Mýlíte se. Sociální demokraty určitě ne, ale přebarvené komunisty v jejich vedení jednoho vedle druhého. To nejsou sociální demokraté, ale zločinci a nic jiného než kriminál si nezaslouží.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(fedra, 6.5.2010 13:07:01)
Odpovědět
pro "mm" !!!!

PROČ VÁM TO NEVADILO HNED PO REVOLUCI A STEJNĚ JSTE JE ZVOLILI !!!! ČALFA, KOČÁRNÍK, VODIČKA ,DYBA ZLODĚJ JEŽEK, JEHOŽ VĚTA BY SE MĚLA OPAKOVAT JAKO MEMENTO BLBOSTI - ..." jE DOBŘE, ŽE PODNIKATELÉ, JSOU DVA KROKY PŘED PRÁVNÍKY..." / kde jste tenkráte honili špačky? :-))/

jSTE NORMÁL?, POKUD VÁM TOTO NEVADILO UŽ TENKRÁT!!!!!!!

PS. CHOVÁTE SE TEď, hrdinové dneška, co svádíte vše na převlečené komanče jako ratlík, který nemumí nic víc, než kousnout do kotníku a to ještě zavrženihodným, zbabělým způsobem..... je mi z vás špatně, jste odpad a bída......hrdinové ve slipech, kde hnědka jim říká, kolikátého je dnes.....:-)))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(whaler, 6.5.2010 12:41:20)
Odpovědět
Idiot, který se nacamral laciným pivem za dvě kačky a pak si léčil svoje mindráky. Nemůžu si pomoct, ale s agresivní kampaní (tím nemyslím fyzickým napadáním, abyste mě nechytal za slovo)začala ČSSD. Tohle je jedna z ukázek, kam to může dojít. Nebo si myslíte, že na Sobotku zaútočil nějaký bohatý kapitalista či podnikatel?
Kdo zlé strojí, nechť se zlého bojí!
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(ferda, 6.5.2010 12:52:50)
Odpovědět
pane "whalere" zanechte tedy všeho, a rychle utíkejte......:-)))

ps. je úsměvné, jaké máte vždy po ruce argumenty, na vysvětlení všeho špatného, čím se zde v naší společnosti pravice prezentuje,

.... budu čekat, až si třeba od hovnivála Streita přečtu, že sklenici s utopenci nakonec hodil opilý Škromach po Rathovi jen proto, že mu nepůjčil svůj bublifuk.....
hmmmm, ničemu bych se už nedivil :-))
vaše manipulace a lži s tím spojené, již dávno dosáhují velikosti průmyslového odvětví :-))))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(sestra, 6.5.2010 18:39:57)
Odpovědět
Socany nikdo zabít nemusí,zabíjejí se sami,p.Tvrdíkem atd,v Bohumíně na mítinku byli zpola Romové a bezdomovci,kdo tam musel jen projít,hned ho zvali na koláčky zdarma,pivo za 2 Kč a klobásy za 9!!Všude se válely oranž.růže a to vše za peníze všech daň.poplatníků,které by se daly využít rozumněji. Přitom ani čtvrtina zúčastněných je volit nechce!!!Takže,kampaně jsou lákadlo na žranice zdarma!!
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(whaler, 6.5.2010 12:36:40)
Odpovědět
On ten bojovník proti všem (a všemu) vyhrát musí. Jde mu o politické přežití. Když nevyhraje, socani ho smetou.
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(lordpavka, 6.5.2010 13:02:41)
Odpovědět
On to už začal blahé paměti becherovkový Zeman,když s kebulí na stranu sděloval,že kůží členů ODS si budou vázat stranické knížky ČSSD! A z dnešních socanských přitroublíků nikdo ani necekl a všichni ,i Havel,se tomu smáli!!!
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(ferda, 6.5.2010 13:16:24)
Odpovědět
to je pravda, a stokráte řeknu, bylo to špatně!!!!! jenže dnes žák mnohokráte předčil svého učitele, víme?

.... Langer/"Íčko" vám nevadí? :-))))
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Ivaanna, 6.5.2010 15:09:44)
Odpovědět
Lidé dobří, zprava i zleva, proboha živého, přečtěte si po sobě, co si píšete a zamyslete se. Je mi už přes padesát let, ale tolik nenávisti jsem v téhle zemi nezažila ani v 68, ani v 89! Kdo má jiný názor než vy, nemusí být nutně zločinec, nepřítel ani nemakačenko, je prostě jenom v jiné životní situaci, má jiné zkušenosti, jiné cíle. Chcete, aby zase přišel někdo s rychlým a účinným řešením a srovnal nás do latě všechny? Posledních 20 let tady kradli všichni, co se dostali k lizu, tak se nedivme, jak to tady vypadá. A když jsme to přežili až do teď, jedny blbé volby nás do kolen nedostanou, ať už dopadnou jakkoli. Tak se přestaňte tvářit, že si chcete navzájem podřezávat krky, čím víc se budeme mezi sebou prát kvůli pitomostem, tím hůř tady bude. Nebo je tak těžké pochopit, že čím víc je společnost rozdělená, tím snadněji se ovládá (nejlépe někým pěkně z venku).
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Stallker, 7.5.2010 8:19:19)
Odpovědět
Souhlasím, někdy jsou tady zajímavé příspěvky, ale někdy...
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Sunny, 7.5.2010 8:41:54)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi, zejména s tou poslední větou. Tohle kdybychom všichni věděli, bylo by líp:-)
Re: Jak Tvrdík zlikvidoval komanda vrahů
(Davidan, 6.5.2010 15:02:02)
Odpovědět
Autor nejenže nevidí, ale ani neslyší, nemyslí, ale zato píše. Ideální kritik.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama