reklama
reklama

ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 5.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Taktika oranžového komanda pro příští týdny je zcela jasná. Vyhlásit, že všechno co nabízejí ostatní je totální pitomina. Jedině oranžisté vědí kudy vede ta správná cesta, pan Jiří ví nejlépe jak zblbnout veřejnost, která ani nestačí vstřebávat jeden nádherný slib za druhým. Nafukující se holub doupňák zatím zdá se dokonale zblbl část veřejnosti, bohužel dost velkou, aby mu zajistila jakýs-takýs volební výsledek. Možná vyhraje a bude uplatňovat právo na sestavení vlády. Nemyslím si však, že výhra ve volbách znamená volební vítězství. Zdá se, že počet těch, kteří jsou ochotni toto monstrum eliminovat od vlády vzájemnou spoluprací, roste.

Mluvím s řadou lidí. Ne všichni jsou fandové ODS. Logicky. ODS, bohužel, udělala řadu kroků, které jí budou stát řadu hlasů. Ale ti, co s nimi mluvím jsou lidé, kteří hlas ČSSD nedají, protože nejsou ochotni skočit na vějičku nerealizovatelných slibů, které z Lidového domu servírují českému vyčuránkovi.

Vážení spolubčané, báby, dědci i facebooková mládeži. Nenechte se prosím, falešnými dary a sliby ČSSD zblbnout. Vždyť socan vám nic nedá. A i kdyby, kde myslíte, že to vezme? Vytahá nám to z kapes jinde a to i Vám.

Nevěřte tomu, že socan  vyvede republiku z krize, když všechny jeho předvolební sliby stojí další peníze. Tvrdit, že svoje sliby  zaplatí hlavně zvýšením daní, je naprostá zhovadilost. Socan zapomněl říct, že zvýšení daní v době  krize podnikání spíše utlumí, pročež se zvýšeným výběrem daní prostřednictvím zvýšení daní vůbec nelze počítat. Populisti všeho druhu v dějinách vždy přivedli lidi do neštěstí pro svou touhu po penězích a po moci. Když se k ní dostanou, tak peníze, které jim nepatří rozhazují, zadlužují zemi a korupce nabývá takových rozměrů, že se s ní málo co, z domělých hříchů ODS, dá srovnávat. Jen koukněte do Řecka.

A protože pan Paroubek začíná tušit, že ještě nedávno prognózované vítězství se začíná bortit jako domeček z karet, vytahuje své (jak se domnívá) osvědčené zbraně. Plivání jedovatých slin na všechny ostatní. Jediné co tato strana obviňující kde koho z kde čeho dokázala, je fakt, že nadělala dluhy schodkovými rozpočty a zvýšila počet státních úředníků za 8 let svého vládnutí o 129% . Už chybí jen aby se oháněli výkřiky o ochraně obyčejného člověka před útiskem buržoazními zloduchy.

A teď si představte, že nevyhrají, což se může snadno stát. Vzpomeňte si na zlostí zkřivenou Paroubkovu tvář a jeho projev po volbách v roce 2006. Dávejme pozor, aby se nám v případě opakování této situace neobjevily v ulicích Lidové milice.

A jinak doporučuji vybrat si dovolenou co nejdříve, protože koncem května bude modré z nebe totálně rozdáno.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3672 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Pepan, 5.5.2010 2:18:35)
Odpovědět
Tak to zase byli v ČSSD břídilové, když za jejich vlády se počet státních úředníků zvedl o 129% - vždyť od r.. 1989 se počet státních úředníků zvedl 4x. Myslím že plusy a minusy ČSSD a ODS by měl hodnotit někdo nestranný, ne jejich vlastní členové - pak z toho vylezou jednostanné polopravdy.
Mádle,přemluv fotra,ať nekrade ....
(Starosta Prachatic, 5.5.2010 23:16:52)
Odpovědět
Byl bych pro, založit novou iniciativu: "Přemluv Mádlova fotra, ať nekrade!". Mádlův otec, bývalý zastupitel ODS v Prachaticích dostal v r. 2007 podmínku na 2 roky za podvody a zlodějny ve funkci zastupitele. Pokud podobní Mádlové, Řebíčci,Langrové,Dalíkové,Bémové a další ODS-gesindel přestanou krást, zbude dost peněz i na ty důchody...
Re: Mádle,přemluv fotra,ať nekrade ....
(Pepan, 5.5.2010 23:41:21)
Odpovědět
Ale mladej Mádl za to nemůže, jen zapomněl sebrat fotrovi (a strýci) občanku.
Ozývaji se hlasy:" Mafiáne Íčko,odstup !"
(Jaromír, 6.5.2010 21:40:07)
Odpovědět
V mnoha sdruženích ODS,ale i mezi ostatními voliči se znovu zvedá hlas na odstoupení volebního manažera ODS Ivana Langra,který silně poškozuje stranu.Důvodů je mnoho. Nelžeme si už. Když někdo opakovaně sahá do cizí kapsy, je to zloděj, když někdo opakovaně a vědomě neříká pravdu, je to lhář. A když někdo přihrává mafii, je to (v lepším případě) zločinec.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(jorkšír, 5.5.2010 5:35:09)
Odpovědět
Hlavně vyhrát? Ale jak,to je otázka dne pro partičku z Lidového domu. Mladí zdá se mají socialisty někde,na mítinky ČSSD se chodí tak maximálně občerstvit houfy lhostejných k oranžovému programu světlých zítřků,okoukanost Paroubka a jeho služební manželky je zjevná.
Onen zmiňovaný povolební projev,kdy se kolem poraženého Paroubka semkl jeho volební tým a stáli tam jak zmoklé slepice zatímco on žaloval světu jak malý kluk,se asi bude opakovat.
V tomto státě je prostě přeparoubkováno.
Co bude následovat jestli socialisté prohrají? Po Paroubkovi zbyde trochu smradu,velké dluhy,ale co je hlavní přibude optimismu a stoupne chuť začít něco dělat. Pro všechny.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(whaler, 5.5.2010 7:23:24)
Odpovědět
Přeparoubkováno je v tomto státě příšerně. Už se bojím otevřít i konzervu. V Ústí n.L. měl Paroub oranžový meeting. Kolem tibuny stálo asi čtyřicet oranžových příznivců, většinou důchodového věku a poslouchali jeho kamarilu:Brožovou, Krampola, gumáka Šlégra a jako top oranžového odpoledne vystoupila skupina Elán. Z dobře informovaných zdrojů za honorář 1 mil.Kč (tam už se nacpalo lidí více). Ostatní zúčastnění byli z řad nepřizpůsobivých a početně prvně uváděné silně převyšovali. Pivo za 2,- Kč a klobása za 9,-: po chvíli davy ožralých a válejících se po všech možných zákoutích náměstí, bordel, kelímky od piva, no hnus. To si měl Pupkatý ataman zajistit ještě úklidovou četu.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Sunny, 5.5.2010 8:14:24)
Odpovědět
S tou úklidovou četou máte pravdu, ale má to jeden háček: Paroubkovi prd záleží na tom, jaký po sobě zanechá bordel(nejen na náměstí). Uklízet to budeme my všichni :-(
Kolik pražských hlupáků, chce volit ještě ODS ?
(Naumanová,učitelka, 5.5.2010 23:23:17)
Odpovědět
Když chce ještě někdo v Praze volit ODS, tak by si měl dát aspoň tu práci a přidělit preferenční hlasy těm na konci kandidátky, jedině tak se dá zabránit Bémově dalšímu korýtku a hlavně imunitě, kterou potřebuje jako sůl.Imunita je pro
něho životně důležitá,jinak by zbytek svého života strávil za mřížemi ....
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Hráč, 5.5.2010 6:21:32)
Odpovědět
Pokud mladá generace pochopí,že jejich hlasy pošlou dinosaury jakýchkoliv stran konečně mimo hru, mohou směr dalšího vývoje výrazně ovlivnit. Jen ale včas pochopit,že nadělané dluhy budou muset splácet bohužel oni, podobně jak to dochází obyvatelům Řecka.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Rozum, 5.5.2010 7:14:31)
Odpovědět
Hráč a ostatní,nestrašte,už toho strašení bylo dost.CSSD není žádná nová nezkušená strana.Je to strana,která má pevné historické základy.Vždy vládla ve prospěch všech lidí.ODS a j.vládly jen pro bohaté,za 50 let tady bude zase CSSD a po ODS TOP O9 atd.nebude ani potuchy.Jen zlé vzpomínky.Vybízíte mladé lidi,aby je nevolili,manipulujete jak můžete.Stejně vám to nepomůže,na mladých lidech pácháte zločin.Uvědomte si to. chytráci,hraboši.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(whaler, 5.5.2010 7:24:39)
Odpovědět
Ano Rozum, ale mdlý.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(sisi, 5.5.2010 7:59:08)
Odpovědět
Ano, to je hlavním motem Čssd. Výhra, a touha po moci páně Paroubka je tak veliká, že s toho jde až strach !!!
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Fifi, 5.5.2010 11:49:14)
Odpovědět
sisi a ti ostatní netouží po moci?Všichni kdo jdou do voleb jdou po moci.To je logické,tak co tady pořád rýpete jen do CSSD?A sliby?ODS slibovala s Topolem před 4 roky,když vyhrají volby ,dají důchodcům po tisícovce.Co jim dala?Kulový.A ještě přidala poplatky ve zdravot.nevalorizuje důchody a rozkradli co mohli.Takové volit?Ani náhodou.Už jednou se předvedli.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(čtenářka, 5.5.2010 12:09:02)
Odpovědět
Zkusil jste se zeptat nějakého důchodce kolik dostal přidáno? Já ano. Moje matka dostala za necelé tři roky Topolánkovy vlády přidáo 980 Kč. A to nemá moc vysoký důchod, takže procentualní přidávání je u ní vždy menší, než u těch, co mají důchod vyšší. Nesmíte věřit každému smradu, co se line z Liháče.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(oko, 5.5.2010 14:51:25)
Odpovědět
Paroubek, ten nezná skurpule, a jeho touha po moci je tak veliká, že je proto ochoten udělat naprosto všechno. A neštítí se použít jakékoliv prostředky, aby dosáhl svého... Neznám nikoho v naší politice,který se cpe ke korytu, jako je on ! A balamutit lidi, na to je expert !
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Fiter, 5.5.2010 8:14:42)
Odpovědět
Nic proti ČSSD,ale se současným vedením,které lže těm chudákům co si za kus nekvalitního buřta kupuje hlasy je to cesta do pekel.Cožpak nikdo z jejich voličů nevidí že jejich šéf nikdy nesplnil to co slíbil a lhal i v televizi?Paroubek vyhrát prostě nesmí z vyššího principu mravního.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Šárka S., 5.5.2010 11:55:24)
Odpovědět
Fitere,neargumentuj kusem buřtu.Byla jsem na mítinku CSSD a žádné buřty tam nebyly,Dostaly jsme růži/byla krásná/ a nějaké maličkosti jako propiska atd.CSSD nemá takové sponzory jako ODS.ODS podporovala bohaté podnikatele,tak ti jim sypou,mohou dělat na mítincích hody.CSSD udělalo příjemnou atmosféru,nikoho nepomlouvali,slušnost a přívětivé,nevtíravé chování bylo na 1.místě.Prostě pomlouváte p.Fitere a nevíte o čem mluvíte.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(lili, 5.5.2010 13:52:11)
Odpovědět
Šárko, to jsi na omylu, tolik peněz, co rozfofrovali socani, žádná jiná strana nemá. Hlavně , že nabádají k šetrnosti a sami rozhazují plnýma hrstma. Stejně to zalepíme my všichni, tak to ta růžička příjde pěkně draho !!
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Sunny, 5.5.2010 8:16:11)
Odpovědět
V kontextu s intelektuální úrovní vašich příspěvků mi váš nick připadá poněkud troufalý.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Jirka, 5.5.2010 9:35:45)
Odpovědět
V jednom máš pravdu, nerozumný Rozume - socani mají dlouhé tradice. Vždyť se nám z nich vyčlenila KSČ! A proto se chlapci vrací k svýmbolševickým kořenům.

Dnešní socani jsou parta polovzdělaných nýmandů, kterým jde jen o moc a koryta. Se starostí o "občejné lidi" to věru nemá nic společného.

Je mi líto těch lidí, kteří je volí. Ti mnoho rozumu nepobrali....
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(onďa, 5.5.2010 9:01:03)
Odpovědět
podle titulku poznám autora, dopředu vím ,jak nenávistná budou jeho slova.A nespletla jsem se... venku prší,snad déšť smyje tu pachuť...
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(pipina, 5.5.2010 9:05:04)
Odpovědět
Oznamujeme,že pan Jiří Paroubek je BRD.
Prominte ten omyl.Správně mělo být nahlášeno,že pan Jiří Paroubek je ZMRD.
Omlouváme se obyvatelů BRD.
Redakce rozhlasu.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(pipi, 5.5.2010 9:08:05)
Odpovědět
onďa je také BRD?
Asi jo dle příspěvků.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(onďa, 5.5.2010 9:30:04)
Odpovědět
nemám tady moc příspěvků,raději se bavím čtením. V posledních dnech si tady vzácně přizvukujete a jelikož nemáte moc odpůrců,sami se předháníte,kdo bude nej.. a nej...pipinovatější.
Asi to bude tím jarem.My,obyčejní občané,pracujeme a ve volných chvílích už čekají zahrady,zahrádky,skleníky a také zvířátka,o které se staráme. Pravda,večer si opět něco přečtu tady......abych lépe usínala. tak hezký den .....
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Mirek, 5.5.2010 9:13:33)
Odpovědět
Todle říkaj ve všech stranach jen kecat lhat a zachranovat pro sebe aby to jinej neukradl zname se vždyt jsme ČEŠI .Komunisticka strana zustala ale bolševici se rozutekly do všech politických stran.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(děd, 5.5.2010 10:05:13)
Odpovědět
" Vážení spolubčané, báby, dědci i facebooková mládeži. Nenechte se prosím, falešnými dary a sliby ČSSD zblbnout. Vždyť socan vám nic nedá. A i kdyby, kde myslíte, že to vezme? Vytahá nám to z kapes jinde a to i Vám. "
ANO, nechte se zblbnout pravicí, ta přece již 20 let ukazuje co umí a komu přeje. Z vašich kapes nemá nikdo co vytáhnout, ale jde o naše kapsy, že?
Ve zmíněném Řecku se mají dluhy také řešit na úkor běžných lidí a ne na úkor politiků, majitelů jacht, paláců a ostrovů. Ti to sotva pocítí.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(xylo, 5.5.2010 11:59:09)
Odpovědět
Dědku svoje nepravdivé bláboly si nech pro sebe.Bla Bla Bla...nic jiného jsi neřek.Není to pravda co říkáš,uvědom si to.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(berg, 6.5.2010 1:02:27)
Odpovědět
jj lež jako norma, klaus vládl 5 let, topolánek 2 roky a zbytek je na socany (a to nerozlišuji, že to bylo celkem dobré období, nesrovnatelné s komanči), a jestli si myslíš, že někde se dluhy neplatí, a navíc, že je neplatí ti, co je prožrali, tak jsi opravdu....řek,
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(děd, 6.5.2010 10:44:55)
Odpovědět
A kdy začnou USA platit "Obr" dluhy Číně, které proválčily? V Řecku jsem byl 2x na poznávacích zájezdech a nikdy jsem neviděl, že lidi si žijí nad poměry (na venkově orali dobytkem), ale ohromné společenské rozdíly ano. Ale dluhy prožrali, ti ce se bouří,že? Asi tak jako u nás. Nakonec uvidíte, že Řecko nebude jediné...
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Dr.Str., 5.5.2010 10:29:17)
Odpovědět
Pane Paulczynski,
dělejte, proboha, něco s tou interpunkcí. Tohle je hrůza...
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(cavrda, 5.5.2010 12:34:45)
Odpovědět
onďa
běž do kelu.-zaryj se na záhradce do země jako žížala.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(onďa, 5.5.2010 16:35:27)
Odpovědět
A nezaryju se,ale nasadím ještě řádek brambor a zelí,protože po výhře levice nám přece hrozí bída a hlad..alespoň tak to tady hlásáte..a třeba přidám i kapustu-neboli kel.
Mokrý máj- ve stodole ráj...
a co máte proti žížalám?
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(pavjan, 5.5.2010 12:44:04)
Odpovědět
Český volič nechce slyšet o sanaci státního rozpočtu, český volič chce slyšet co dostane. Podle toho to taky dopadne. Levicový volič je však chytrý - proč by přecházel od Paroubka k Zemanovi. Zeman ač levičák, by moh začít rozumně hospodařit a to je nebezpečné. Bezpečno je jenom u Jirky.
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(berg, 6.5.2010 0:42:15)
Odpovědět
že by zeman začal rozumně hospodařit? občas se stávají zázraky, ale v tomto případě:-((
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(Mirek, 5.5.2010 13:22:00)
Odpovědět
Nevím proč nějakej XYLO napada DĚDU že lže asi nějakej vlezdoprdelista s nadějí k ČSSD a Paroubkovi vidím ho na každe zastavce MHD tady v TP nerad koukam na jeho spokojenou hubu.XYLO DĚD ma pravdu jim ani ODS nejde aby čech byl spokojenej tady to musí mezi nami vřít udavačství ,hadky , zavist a zloba pak mohou spokojeně vladnout a držet si korýtka
Re: ČSSD: Hlavně vyhrát. Pak už to nějak ošéfujem
(nobody, 6.5.2010 7:18:40)
Odpovědět
No nevím, samé strašení. Řecko, milice. Především systém je neživotaschopný a zahnívající. Pracovat = mít hov.= degenerace.
Krach = oživení. Cesta dopředu znamená zbavit se toho co nechceme. Kde byli Němci v roce 45 a kde jsme my teď. Naplnit státní rozpočet je nesmysl, protože ho zase rozkradou ti, co je zvolíme a byli bychom zase v ... Lepší bude bankrot vyhlásit hned, dokud jsme schopni to zvládnout bez cizí pomoci. Ten bordel je potřeba vyčistit . Tady žádné zákony neplatí, morálka, co to vlastně je ?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama