reklama
reklama

Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 4.5.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Orgány činné v trestním řízení by měly na základě informací z obchodního rejstříku a jiných veřejných zdrojů zvážit trestní odpovědnost stranických funkcionářů za poškozování této společnosti na úkor ČSSD.

Prolog 1

Advokát Zdeněk Altner na základě smlouvy z r. 1997 zastupoval Zemanovu ČSSD a vymohl pro ni Lidový dům. Ústavní soud kotroverzně – jak je už u něj zvykem – potvrdil v roce 2000, že ČSSD má právní kontinuitu a že Lidový dům nikdy nepřestala vlastnit její dceřiná akciovka Cíl, ačkoliv ta byla vymazána 23.října 1948 z obchodního rejstříku. Také kontinuita ČSSD je přinejmenším sporná. Přesto Altner vymohl pro Cíl tento mnohasetmiliónový majetek. Sjednané 10% odměny se však nedočkal. Udajně se mělo jednat původně o 93 miliónů korun, které na základě sankčních ujednání měly vzrůst na miliardy. Paroubek však uspěl s tím, že odměna je nemravná. Nedosti na tom, Altner se za vlády ČSSD stal cílem natolik masivní silové kampaně státu, že později jeho „závazky“ překročily jeho pohledávky. Dnes je tento právník v důchodu pod exekucí a zcela majetkově i profesně zničen: Čiň ďáblu dobře, peklem se ti odmění.

Prolog 2

Bývalý majitel vsetínského extraligového hokejového klubu Roman Zubík měl v letech 1996 až 1999 poškodit svou společnost Sezoos Oil o více než 150 miliónů korun. Nezákonné transakce měly podle státního zástupce spočívat v cca 50 nestandardních půjčkách mezi spřízněnými osobami. Zubík to považoval za převod peněz z jedné své kapsy do druhé. Měl tak financovat vsetínský hokejový klub, který rovněž tehdy vlastnil. Soud mu však za to vyměřil pět a půl roku natvrdo.

Dojná kráva Cíl

Společnost se původně stala vlastníkem velkého historického nemovitého majetku, zejména Lidového domu (viz Prolog 1), který byl podle všeho převeden na ČSSD. Jeho prodejem pravděpodobně byly naplněny kapitálové fondy společnosti. Ty jsou dnes využívány k úhradě ztrát a k pochybnému sponzorování strany. Podle účetnictví ve fondech ještě na začátku roku 2006 bylo 970 milionů korun, ke konci roku 2008 už o skoro 600 miliónů méně.

ČSSD si půjčuje od Cíle, ačkoliv úplné údaje nejsou v přílohách účetní uzávěrky, a to ve zprávě o vztazích mezi propojenými osobami. Tam by měly být jasné podmínky vztahu mezi věřitelem (Cílem) a dlužníkem (ČSSD). Proto je podezření, že půjčky v celkové výši 270 miliónů korun byly poskytnuty bezúročně, což by společnost poškozovalo na úkor strany.

Finanční "génius" Tvrdík, který své schopnosti rozhazovat cizí peníze už dokázal v ČSA, se k tomu dle iDnes měl vyjádřit, že s půjčkami od Cíle není žádný problém, protože ČSSD jako majitel firmy vlastně dluží sama sobě. (Srovnejte se slovy odsouzeného Zubíka, viz Prolog 2). Měl říci: "Půjčka se dá jednoduchým rozhodnutím akcionářů, tedy ČSSD, převést na dar a závazek je vypořádán."

Tak to se tedy mýlí! Každá společnost včetně Cíle by měla vytvářet zisk, nikoliv ztrátu v současné výši kolem 75 miliónů korun. Jestliže tak nečiní na úkor propojených osob, mělo by to zajímat správce daně. Navíc, statutární orgán je odpovědný svým majetkem za způsobenou škodu. A pokud tak činí úmyslně, jednalo by se o trestný čin!

Místopředsedou představenstva Cíle je další známý stoupenec ekonomiky dluhů Jiří Havel. A ejhle, předsedou dozorčí rady je Michal Hašek a členem věhlasný eskamotér s půjčkami a papírovými pytlíky Miloslav Vlček. Opravdu kompetentnní obsada! Místopředsedkyně dozorčí rady Cíle Květoslava Kořínková aspoň dle iDnes připouští, že takhle to dlouho nepůjde: "Upozorňujeme na to vedení ČSSD opakovaně už několik let, bylo nám ale řečeno, že se vše vrátí letos po volbách."

No Tvrdík je teda opravdu zárukou...Tyto orgány nedokázaly ani zajistit v zákonných lhůtách povinné údaje do sbírky listin na příslušném obchodním rejstříku. Nadto jsou tyto údaje neúplné. Není možné nevidět snahu kamuflovat toto podivné hospodaření. Také nám to ukazuje úctu socanů k právu.

Černá díra ČSSD

Loni ČSSD vytvořila ztrátu 158 milionů korun, z roku 2008 má dluh 65 milionů. Konsolidovanou ztrátu má přes půl miliardy korun. Za tyto peníze si "nakoupila" svůj podíl na moci a hospodaření státu. Kromě dluhu u Cíle ve výši 270 miliónů korun má vyjednán kontokorent u kampeličky FIO ve výši 180 milionů korun. Jak vidno, chce i nadále parazitovat na státní správě. Bez úspěchu ve volbách dluhy nezaplatí.

Ztráty a dluhy jsou synonymem pro socany. Z výše uvedených čísel je jasné, odkud se berou peníze na oranžově oblepenou republiku. To ČSSD potvrdíkovsku rozhazuje dědictví prvorepublikových sociálních demokratů, které jim spadlo ne zcela po právu do klína, a ještě při tom dělá dluhy. Doufá, že to z nás po volbách vymáčkne.

Může být někdo tak neskutečně naivní a nezodpovědný, aby tohle za pivo a párek volil? Ve skutečnosti to je nejdražší občerstvení na světě. K úhradě ho pak dostaneme všichni.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3536 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(jorkšír, 4.5.2010 6:50:33)
Odpovědět
Co se týká finančního hospodaření ČSSD,tak ta se nikdy extra zodpovědně nechovala,článek nade mnou to plně potvrzuje,pan Tvrdík se důsledně vyhýbá odpovědi třeba na téma Cíle a jeho v uvozovkách půjčování peněz socdemokratům.
I předvolební kampaň se odehrává ve znamení šílených výdajů za účelem kupování si voličské přízně,dokladem jsou megalomanské akce na náměstích v republice,nehledí se absolutně na to,že bude někdy nutno splatit dluhy. S tím si pánové z Lidového domu nikdy nelámali hlavu ve stylu,však on to někdo někdy zaplatí...
Volby tento měsíc vůbec nemusí dopadnout pro ČSSD dobře,skoro to vypadá že nemají nic jistého,takové to spoléhání se na to že sekera se zaplatí ze státních příspěvků za voličské hlasy taky hovoří za vše.
Takové je hospodaření socialistů,po nás potopa.
Děkujeme,nechceme.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(kajhata, 4.5.2010 11:50:56)
Odpovědět
Joškíre, na ČSSD toho zbylo k ukradení málo, všechno už rozkradla ODS,Kradla už od svého založení, přes privatizace, rozdávání továren kamarádíčkům za babku, posazování sosukmenovců do do ředitelévání v bankách, všechny ty správní rady, to by byl dlouhý výčet
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(jorkšír, 4.5.2010 13:03:33)
Odpovědět
Řeč byla o principu či způsobu hospodaření ČSSD v době,kdy tento stát na tom není příliš dobře.
Ne o tom kdo kdy a jak rozkrádal státní majetek,neboli majetek nás všech.
Slušelo by se ještě dodat,že jestliže tyhle finanční kejkle Lidového domu pan volební manažer Tvrdík klasifikuje jako standartní věc s tím,že nikomu krom ČSSD po tom nic není,tak pak není divu že tahle strana je jeden velký dlužník.
Na což ale v důsledcích doplácíme my všichni.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(ks, 4.5.2010 21:42:52)
Odpovědět
Už toho zbylo málo, protože oranžová mafie se o to postarala. Ani evropské fondy nenechala na pokoji.
Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(Janečková Irma,Praha-Spořilov, 5.5.2010 0:06:35)
Odpovědět
Rudý včera, modrý dnes – to je zloděj z ODS! Táta komouš, udavač - já na prachy vysavač! IQ tykve, bodrý smích - s tunel dědkem Topol pích! Sem tam malá provize - to je zlodějů TOP vize! Já se za to nestydím – modré lejno uvidím! Po ODSácích potopa - za to může Evropa! Na všechno maj recept jistý - jen nevolte komunisty! Modrá šance - ty ji máš, s důchodem se neshledáš! My jsme středem vesmíru - rakve budou na míru! Program, vize, ideje – v ODS se krade jen! Íčko, Nečas, Bém - ještě něco rozkradem! ODS program nebude – stačí strašit natvrdlé, k tomu máme modrý tým, zbyde z něj jen smrad a dým!
Re: Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(Lidé, 5.5.2010 7:22:17)
Odpovědět
Janečková,to je OK OK OK ,bravo.Dobře a pravdivě napsáno a pěkně složeno.Má poklona.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Rozum, 5.5.2010 7:19:00)
Odpovědět
Kajhata,správná řeč.Jokšír odvádí řec jinam a myslí si že jsme hloupí.Napsal jsi to tak jak to bylo a je.Pravda se musí lidem říkat a ne oblbovat jak Jokšír,Standa 01 a jiní hraboši.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Topmanager J.Tvrdík, 4.5.2010 17:33:21)
Odpovědět
Příspěvek za voličský hlas? To by nás mělo vytrhnout? To je obzor pro Zemana. My míříme rovnou ke kase!
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Fiter, 4.5.2010 7:31:16)
Odpovědět
Tyto skutečnosti by měla televize uvádět každý den,aby si lidé uvědomili co je čeká když budou volit dnešní ČSSD.Neznám prosperující zemi,kde vládnou socanští šíbři.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Pepan, 4.5.2010 11:52:55)
Odpovědět
Fitere, já znám prosperující zemi kde vládnou komunisté - řecký Kypr (ještě bude muset půjčovat Řecku).
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 13:19:57)
Odpovědět
Pravda, ale nezapomeňte na to, že soudruzi na Kypru velmi dobře pochopili, které pravicové myšlenky převzít, aby jim ten socialismus přežil. Klobouk dolů, zatím se jim to daří, tedy čest vyjímkám. Nebo myslíte, že by se mohlo tolik evropských (nejen českých) firem propodivného původu a struktury schovávat v tomhle daňovém ráji, pod neprůhlednými kyperskými zákony, pokud by bylo všechno tak, jak má být? On jim ten socialismus asi z nemalé části živí firmy z celé Evropy. A to se to pak prosperuje...
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Pepan., 4.5.2010 17:18:56)
Odpovědět
Máte přehled, Stallkere. I u nás se Kyperské firmy pustily do privatizačního tunelování a finančních kejklů s našimi tuneláři - podobně jako firmy z vesniček ve Skotsku, na ostrově Manu ap. které nikdo nezná. Ale to tunelování bylo asi z české iniciativy.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 19:15:50)
Odpovědět
Pravda, pravda, pokud to vezmeme z tohohle pohledu... To je jedna z prvních věcí, které by se tady měly změnit. Pokud má firma neidentifikovatelného majitele, a to až k jednotlivým osobám, jedno jestli Kypr nebo Bermudy, tak sorry, žádný byznys.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(ks, 4.5.2010 21:48:00)
Odpovědět
Ale potom to nejsou komunisté. Nepleťte si pojmy a dojmy. V západní Evropě taky vládnou komunisté, i když si tak neříkají. Komunismus je stav mysli a přemíra nezodpovědnosti a to na Kypru není. To Řekové jsou jiní kabrňáci, mysleli si, že jejich život na dluh zaplatí EU.Další takový je Jiří Paroubek,který se těšil, že bude debužírovat a EÚ bude platit. Přepočítal se, nemáme euro, ale budeme platit taky. ještě že euro nemáme.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Pepan, 5.5.2010 2:29:13)
Odpovědět
Evropa se bez sociálního státu neobejde - musí obrousit stále jasnější tendenci globálního kapitalismu - čím dál méně bohatých stále více bohatne, čím dál více chudých chudne ještě více. Je to i v zájmu pravicových individuí pokud se nechtějí stát terčem rostoucí nenávisti chudých a nezaměstnaných bez perspektivy. Takže nakonec i ČSSD potřebuje ODS a naopak. Kdosi např. prohlásil, že nejlépe prosazuje pravicové myšlenky vládnoucí sociální demokracie v takže klídek.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Miloš L., 5.5.2010 7:28:22)
Odpovědět
ks,ty nějak obracíš.Komunisté se ti nakonec nějak začínají líbit.Ono se bude rozjasnovat v hlavách nejen tobě.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 8:08:17)
Odpovědět
Tohle je fakt šílenost. Jen doufám, že se nad tím lidi aspoň zamyslí a vzpomenou si, až půjdou k volbám.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(proti korupci, 4.5.2010 8:11:49)
Odpovědět
Tvrzeni "Paroubek však uspěl s tím, že odměna je nemravná" neni pravdive. Advokatni komora naopak potvrdila, ze odmena neni v rozporu s dobrymi mravy a jedine, na co dr. Altner narazil, byla nutnost poskytnout "astronomickou" zalohu, aby proces proto CSSD mohl byt zahajen. Pri 20-miliardovem dluhu CSSD zaloha samozrejme prekracuje moznosti kohokoli..
.
Jestli se ale nemylim, na procesu proti CSSD nadale pracuji pravnici ve Svycarsku a pravni experti predpokladaji, ze CSSD bude poslana do konkurzu - drive nebo pozdeji. Bylo by to velmi zadoucim odsouzenim porusovani zakladniho principu kazdeho civilizovaneho statu "pacta sunt servanda", jez CSSD spachala.
.
Podle mezinarodni Umluvy o korupci je navic chovani CSSD povazovano za korupci, v tomto pripade nejvetsi v celych dejinach nasich zemi, mozna i cele Evropy. A to by potrestano byt melo, pokud mozno co nejprisneji v zajmu vsech (krome zlocincu, kteri korupci spachali).
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 8:15:05)
Odpovědět
Díky za dobrou zprávu:-) Porušování platných zákonů nesmí projít nikomu.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Dušan Streit, 4.5.2010 8:48:16)
Odpovědět
S tou advokátní komorou máte pravdu, nerozepisoval jsem to tak podrobně, ale dal jsem odkaz. Avšak nikdo mi nevymluví, že ÚS si nepomohl "duchy zákonů" jen proto, aby spravedlivě potrestal "nemravu", který si smluvně zajistil příliš hodně na soudcovský žaludek.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 10:10:01)
Odpovědět
Ono 10% z vysouzeného majetku není tak moc. Je fakt, že tam byly navíc různé penalizace ve výši, která mi nepřipadala zrovna košer, ale když se to socialistům nelíbilo, nemuseli smlouvu uzavírat.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Pepan, 4.5.2010 11:58:37)
Odpovědět
Jasně Sunny, 50-60 milionů odměny není ni moc. To bvydělá za rok každý b.lb.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 12:03:36)
Odpovědět
Vy asi nebudete právník, že ne? Jinak byste věděl, že 10% z ceny, o kterou je veden spor, není zas tak neobvyklých. Navíc tu cenu jako takovou neobhajuji. Tvrdím jen, že je-li uzavřena smlouva, musí být dodržena a odměnu je třeba zaplatit. Pokud měli socialisté s výší odměny problém, neměli podepisovat. Toť vše.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(alfa27, 4.5.2010 13:16:52)
Odpovědět
mimochodem, soudní poplatek činí 4% z žalované částky.Jestliže se některá ze stran odvolá,je to dalších 4%.Celkem 8%.Takže v tomhle světle 10% není taková hrůza.Tam šlo spíš o smluvní pokuty,které Altner požadoval a ty byly opravdu nepřiměřené v souladu s judikaturou.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 13:32:27)
Odpovědět
Souhlasím s vámi, že ty smluvní pokuty byly opravdu hodně "výživné". Na druhou stranu to vypadá, že Zeman skutečně chtěl smlouvu dodržet a právníkovi zaplatit, pokud by spor pro ČSSD dopadl dobře. Nové vedení ale bylo asi jiného názoru.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Pepan, 4.5.2010 17:23:11)
Odpovědět
Nejsem naštěstí právník. Někdy je odměna 10% přiměřená, někde i málo. Ale chtít za max. několikatýdenní činnost desítky milionů či nakonec i miliardy je šílenost - ta smlouva i kdyby byla platná je nesmysl a ten kdo ji podepsal má jít do blázince (asi Zeman?).
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Alena S., 5.5.2010 7:25:32)
Odpovědět
Pepane,komu to normálně myslí tě dá za pravdu,ale Sunny to rozhodně není.Je vidět že je to normální slepice a prospěchářka,která má strach ze spravedlnosti.Asi jí to sype.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 5.5.2010 8:07:46)
Odpovědět
Vy budete nejspíš psycholožka z Lihového domu, ne? Jinak si nedovedu vysvětlit váš bystrý úsudek :-)
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(alfa27, 4.5.2010 8:23:30)
Odpovědět
Těm co za "pivo a párek volí" jsou tahle fakta zcela ukradená.I kdyby si náhodou některý z nich článek přečetl,stejně by nepochopil o čem se tam píše.Volební právo zašlo příliš daleko.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 8:38:00)
Odpovědět
Na to něco bude. Taky už mě párkrát napadlo, že všeobecné volební právo předběhlo svou dobu.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Jirka, 4.5.2010 8:28:08)
Odpovědět
Smutné je, že tuto pravdu se z veřejnoprávních médií většina lidí nedozví.

Ovšem kdyby takto hospodařil kdokoli jiný (ODS, VV, TOP09), to by byl skandál! Je vidět, že oranžoví soudruzi si umějí kupovat média - prachy jsou holt prachy!
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(oko, 4.5.2010 8:41:09)
Odpovědět
Pane Streit, toto by mělo vycházet v tisku, aby těm ,,obyčejným lidem " spadly oranžové šupiny s očí !!! Je sprosťárna, že by socani chtěli všechny žalovat, ale na seznamu by měli mít čestné místo !!!
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 9:53:28)
Odpovědět
Jenže to by muselo vyjít v blesku a aha, aby to oranžoví voliči četli. Bohužel, tohle je moc dlouhé, nemá to obrázky (a už vůbec ne peprné fotky), to by se nemuselo líbit a tudíž snížit náklad. Takže smůla…
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(mary, 4.5.2010 11:23:49)
Odpovědět
Třeba by tam mohl pózovat Jyrka v plavkách, a byl by to rázem trhák. Trocha erotiky nezaškodí, že ??
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 11:29:32)
Odpovědět
To by nebyla erotika, toho by se mohli chytit ekoteroristi....
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 11:51:12)
Odpovědět
:-)))) To jo, hned by tam byli Greenpeace a tahali by ho zpátky do vody....
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 12:14:59)
Odpovědět
Jen tak pro zpestření, sem někde četl: Plavou si takhle dvě velryby oceánem, on a ona. A on si tak brumlá pro sebe: „To jsou samí ekologičtí aktivisté, nadace, novináři.. Co novináři, celá vlády těch nejmocnějších zemí světa, všichni se snaží, abychom nevymřeli. A co peněz je to stojí. A ty, tebe bolí hlava…
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 12:18:03)
Odpovědět
:-)))))) Moc pěkný :-)
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(sestra, 4.5.2010 19:15:33)
Odpovědět
Taky by s Jirkou v plavkách mohla být kojící Petra a Margaritka,ale na každý pád by se takové věci měly dostat na světlo boží,na internetu nemají všichni možnost číst a ti fandové ČSSD ani neumějí!!!Snad je teď trochu naděje v mladých,kteří nebudou přece platit naše dluhy/i když já nemám žádné,žiju dle svých možností a celý život jsem zvyklá šetřit a nespoléhat na sliby/.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Jirka, 5.5.2010 7:46:58)
Odpovědět
Což takhle Sašu Vondru v plavkách?
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Pepan, 4.5.2010 11:55:28)
Odpovědět
Jirko - nekecejte! Nejste Vy náhodou ten Pepa z Hong Kongu či mrtvý Lájos Baczs z Keczkemethu - který plnil pokladnu ODS miliony?
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 8:40:55)
Odpovědět
A tak to jsem optimista. Zvláště, pokud se do toho zapojili už i zahraniční právníci. Mezinárodní instituce si koupit nemůžou...
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(GWF, 4.5.2010 9:40:13)
Odpovědět
Velmi výstižná fakta. Pochybuji však, že na tohle bude natvrdlej jarda nějak reagovat.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(onďa, 4.5.2010 10:02:46)
Odpovědět
je hezké,jak si tady rozumíte. Na p.Straita nemá cenu reagovat.Vidí jen na jedno oko.Je fajn,že druhá strana je čistá-přejí Vám to,ale víte,že pravda to není.. tak jen tak dál,vyvracet pohádky nemá cenu.Jsou to jen pohádky...
a pohádkám věří jen děti
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(káfor, 4.5.2010 11:11:29)
Odpovědět
onďa je vůl a je také zmrd.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(káfor, 4.5.2010 11:14:18)
Odpovědět
onďa je vůl,nebo také zmrd?
Asi obojí.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(milka, 4.5.2010 11:27:07)
Odpovědět
Och můj Jiříčku.Když jsem si pročetla,že nejsi Brd ale jsi zmrd to mně strašně zabolelo u srdce.
Takový velikán a diskutér musí být něco jiného co se nedá přesně popsat.Navíc když je předurčen aby nás vedl do lepších zítřků.
Jiříčku nelám si hlavičku.Něco určitě vymyslíš,pěkně nám to podáš a a my uvěříme,když si poslán,aby si naplnil své poslání od prozretelnost.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Juj, 4.5.2010 16:22:28)
Odpovědět
káfor a Milka,vy jste ale omezenci.Na víc nemáte?Tak raděj nepište.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Jouda, 4.5.2010 10:10:09)
Odpovědět
Právní kontinuita ČSSD je pochybná i tím,že původní denník Právo lidu nahradilo jen Právo zprivatizovaného Rudého práva.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(pipina, 4.5.2010 11:04:35)
Odpovědět
Hlášení mistního rozhlasu:
Minule jsme mylně uvedli,že jyří Paroubek je z BRD.
Správně mělo být uvedeno,že Jyří Paroubek je zmrd.
Všem obyvatelům BRD se tímto omlouváme.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(pipi, 4.5.2010 11:09:27)
Odpovědět
A co jarda Tvrdík ten není BRD nebo je také zmrd.Asi jo.A navíc je to velký chlap s malým ne sexi mozečkem.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(ssso, 4.5.2010 11:26:57)
Odpovědět
Pozor hlášení... Luftjarda povýšil na Podržtašku...konec hlášení !
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Sunny, 4.5.2010 11:49:21)
Odpovědět
:-))) Luftjarda je moc hezký výraz. Díky Bohu za češtinu. Nevím, jestli tyhle srandičky jdou provádět i v jiném jazyce:-) No, nejspíš jo, ale asi to tak hezky nezní...
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(milka, 4.5.2010 11:32:50)
Odpovědět
Jiříčku pacholíčku.Mé srdce málem nepuklo když jsem si prečetla,že jsi zmrd.Ty jsi sexi mozek.Jen ty nás dovedeš do Raje,kde místo důchodů budeme brát spropitné a tuzéry.
Bůh ať na tebou drží ochrannou ruku.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(karelm, 4.5.2010 11:48:08)
Odpovědět
To je toho takových prkotin mají ostatní strany hafo.Přece kvůli takové blbosti nepujdu volit ODS nebo TOpáče aby zase vymýšleli nějaké hovadiny.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(alfa27, 4.5.2010 13:19:19)
Odpovědět
No jo.tak to vol radši socany,resp.Paroubka s Rathem.To bude lepší.V roce 1933 v Německu taky nevolili kvůli blbostem demokratické strany a zvolili Adolfa.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(karelm, 4.5.2010 14:31:26)
Odpovědět
Nestraš.Koukám na kalendář a vono se píše rok 2010 a snad jsme v NATO nebo se mýlím?
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(labor, 4.5.2010 13:46:32)
Odpovědět
Karelm, tak ať nás těma hovadinama krmí strana kolotočářů a mafiánů. Stejně do dneška Paroubek nic jiného nedělá, než plané sliby a kecy...
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(karelm, 4.5.2010 14:33:25)
Odpovědět
Jo a čím nás krmí ODS a nejčistější z čistých Kalousek a jeho banda zkrachovanců?
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 14:55:13)
Odpovědět
Tím, že pečení holubi do úst nelétají. A tomu bych docela věřil.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(karelm, 4.5.2010 16:06:18)
Odpovědět
Aha.Těmi pečenými holuby patrně myslíte těch pár korun,kterou dostávají podle průměrného platu par
měsíců nezaměstnaní anebo těch 9 tisíc průměrného starobního důchodu za celoživotní práci.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 16:12:21)
Odpovědět
Ne, tím myslím to, co slibují oranžoví...
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Aneta S., 4.5.2010 16:27:14)
Odpovědět
Stankler,oranžoví aspon slibují,ale modří jen vyhrožují a otravují život lidem.I ten slib je pro nás v dnešní době pohlazením na duši.CSSD sliby dodrží.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 16:32:20)
Odpovědět
Ne, nedodrží. Nikdy své sliby nedodrželi. Vzpomeňte na to, co jste tady napsala za dva roky...
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(xyz, 5.5.2010 7:32:31)
Odpovědět
Stanler,co dodrželi z ODS ,vůbec nic,jen samé podpásovky na lidi.Víme své.Máme prožito.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(karelm, 4.5.2010 16:59:53)
Odpovědět
A co tě tak vytáčí před volbami slibují všichny strany u nás i ve světě.Většina slibů se pak nesplní.Jednoduše pro to , že nikdo nebude mít 51%.Vždy se realizuje jen nepatrná část slibů.
A ty tak pevně věříš ČSSD ,že sliby splní a proto těmi sliby strašíš? Klobouk dolů ty jsi ještě větší stoupenec oranžových než já.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Stallker, 4.5.2010 19:23:42)
Odpovědět
No, asi jsme si tak úplně nerozuměli.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Davidan, 4.5.2010 20:50:42)
Odpovědět
Myslím, že pisatel ztratil paměť. Straší tunelováním, přičemž zapomněl, že tunelování, to velké, už proběhlo a to v režii úplně jiné strany.
Ale každá pomluva dobrá, třeba se nějací ptáčci, kteří jako Streit nemají paměť, nebo nezažili popsané , chytí.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(gerle, 5.5.2010 14:10:18)
Odpovědět
Paskvil.
Re: Tunelování a.s. Cíl předobrazem hospodářské politiky ČSSD
(Zdeněk Meduna, 6.5.2010 7:12:32)
Odpovědět
Vážení diskutující. Vaše názory jsou zajímaví, ale pro republiku nic nezmění, protože vznikne po volbách nejpravděpodobněji velká koalice. Je nutné, aby se všichni politici neschovávali za politickou zodpovědnost, /jako dříve KSČ za stranu /, a nikdo nebyl za nic odpovědný. Nikdy není dobré jednobarevné vládnutí jakékoliv politické strany, pak se hroutí demokracie. Proto se snažme všichni o následující.
Ke zlepšení situace je nutné,
- zrušit imunitu u všech našich poslanců a politiků, kteří řídí českou republiku
- odměna za jejich vykonanou práci může být např. u ministra – 1,000.000,-Kč/ měsíc, tato odměna by nebyla vyplácena v celku, ale částečně, (třeba 40%), a pak podle výsledků jeho řízení a vládnutí u příslušného ministerstva by byla zbývající částka vyplacena, nebo zkrácena.
- každý poslanec a senátor by za svá rozhodnutí ručil svým vlastním majetkem, majetkem manželky a svých dětí. Převádět vlastní majetek na své soukmenovce nebo jiné osoby bude těžko přicházet v úvahu, neboť zatím tito naši zástupci nikomu nevěří, a hledají na své kolegy kompromitující materiály a používají je v okamžiku krize své strany. Ukázaly nám to všechny politické strany.
Věřím, že by naše republika po těchto změnách šla ekonomicky podstatně rychleji dopředu a všechna rozhodnutí by byla prováděna mnohem odpovědněji. Já osobně doporučuji, aby naši republiku řídily lidé kteří se neangažují v politice a jsou skutečně na odborné výši /a ne jak někteří politici tvrdily, že se to teprve učí/, a mají zájem pracovat pro společnost. Nejvyšší vládní funkce, které jsou vedeny dnešními politiky, (jak nám to stále předvádějí), jsou jenom bojem mezi politickými stranami o moc, peníze, a znemožňování osobností, (máme skutečně nějakou významnou osobnost ?). Kolik zbytečných hodin promarní „diskutováním“ ve sněmovně.
Věřím, že pro začátek by to zatím stačilo.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama