reklama
reklama

Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 30.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Studentům středních škol se dostalo v projektu „studentských voleb“ opravdu nečekaného didaktického materiálu. Místo procvičení tohoto základního demokratického nástroje získali úplně jiná poučení, a to o návratu existenčního strachu ředitelů škol, známého z totality.

Také dostali neuvěřitelný doklad falše levicových politiků, který si nezadá s minulým režimem. Ne nadarmo se vždy po dvaceti letech postupného zabředávání do farizejské a odcizené politiky schyluje k nějaké formě revolty. Teď zejména ČSSD mladým dala školu života, že takto to dál nejde.

Když jsem dnes otevřel Právo, v duchu mě to vrátilo před rok 1989. Narazil jsem na titulek: „Hejtmani podpořili studentské volby“. Vzpomněl jsem si také na Orwelovo, že válka je mír a mír je válka. Nehoráznost vydávat černé za bílé vyžaduje vždy určitou míru společenské apatie a naopak neprozíravé drzosti vládnoucích potentátů. Signalizuje to neklamně, že se jistý styl politiky právě vyčerpal.

Socan Hašek předvedl v krátké době už podruhé licoměrnost takových metod. Nejprve nazval mlžení lavírujícího nešťastníka Vlčka slovem chlapa. Dělal z nás snad blázny? Poté jako zástupce Asociace krajů brojil proti projektu studentských voleb natolik, že ministryně Kopicová ostudně stáhla svou záštitu. Dělal dokonce zastrašující „průzkumy“, kolik škol se projektu zúčastní. Když se mu podařilo valnou část ředitelů odstrašit a zveřejnění výsledků odložit po volbách, najednou pokrytecky hejtmani - vesměs z řad socanů – studentské volby „podpořili“.

Všechno to začal Rath, který je často používán jako socialistické beranidlo. Ve Středočeském kraji, kde je 154 středních škol, zůstali jen tři stateční ředitelé, kde se volby uskuteční. Ostatní si mohli připomenout, jak to vypadalo v Česku před pádem socialismu. Nebyla už padesátá léta, aby se vydávala jednoznačná rozhodnutí shora. Tehdy se už spoléhalo na karierní sebekázeň, autocenzuru a „dorovolně povinnou“ loajalitu.

Ani v hodinách dějepisu nebo občanské výchovy by studenti nemohli projít výmluvnějším seminářem. Toto poučení je důležitější, než kdyby mohli cvičně hodit nějaký lístek do urny. Týká se to zejména těch, kteří se na tu možnost těšili a byla jim upřena. Měli by si pamatovat, kdo byl původcem strachu vedení jejich škol. Měli by získat životní citlivost a trvalou averzi proti takovým metodám.

Ti, kteří tuto možnost dostanou přes všechny překážky nastražené ČSSD, by si měli svých ředitelů a příslušných pedagogů o to více vážit. A pokud by jim hrozila pod jinými záminkami karierní pomsta, měli by se za ně postavit třeba i revoltou.

Na závěr chci poukázat na tohle: Kdo má strach z mladých? Kdo se bojí jejich hlasu? Kdo má strach z budoucí inteligence? Nejsou to ti usvědčení lháři, kteří si dávají na transparenty, že naplní sny našich dětí? Ta neskutečná záludná troufalost!

Chci věřit, že děti důsledky této politiky, jíž je existenční strach, nebudou muset snášet. Chce to jedno, aby se rodiče a prarodiče opravdu zamysleli, jestli za nějaké krátkodobé úplatky při volbách ohrozí budoucnost svých potomků.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

 

reklama
4202 čtenářů | 104 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(abcdef, 30.4.2010 7:20:15)
Odpovědět
Bláboly...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 8:20:27)
Odpovědět
Tvá moudra do kamene tesat!
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(alfa27, 30.4.2010 8:39:06)
Odpovědět
Žádné bláboly.Komunismus,který jsme vyhodili oknem, se nám vrací dveřmi.Zatím jen ve formě z 80.let.Ředitelé se bojí o místo,protože je fuhrer Rath může vyhodit.Pravda,za dva roky možná již hejtmanem nebude.Ale vrátí jim někdo jejich místo? Nikoli.Již tam bude sedět někdo jiný loajálněší a "chytřejší" tak proč riskovat obživu?Nejhorší na tom je,že co se uchytí už se nepustí.A tak další strany ,když zjistí,že to socanům prochází,se přizpůsobí.Takže připosranost se stane normou.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 9:28:07)
Odpovědět
Nezlobte se, ale kdyby se ředitelé chovali tak jak by měli, stejně jako my všichni, tak se vůbec o místo bát nemusí, protože Rath by nebyl tam, kde je.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(alfa27, 30.4.2010 10:03:06)
Odpovědět
S tím naprosto souhlasím.To přece není v rozporu s s tím co jsem napsal.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 10:44:59)
Odpovědět
Ne, ne. Omlouvám se, jen jsem nevhodně použil slova "Nezlobte se" a celá věta vyzněla trochu jinak než jsem chtěl. Omlouvám se.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 10:46:29)
Odpovědět
Patří alfa27.
Kdy se dočkáme skutečné demokracie?
(Mgr.Dočkalová, 3.5.2010 0:10:32)
Odpovědět
Naše mladá generace moc
znalostí o historii nemá o tom,že byla nějaká změna v 89 roce,kde mnoho z nás bylo v očekávání demokracie.Trh vše nevyřešil,mnoho našich politiků rychle vyměnilo rudou knížku za jiný kabát a začali se tvářit,že demokraty se narodili.Žijeme ve státě,kde na úřadech sedí znovu převážně straníci a rozhodují o chodu státu.V demokracii by měli být úředníci bez politické příslušnosti a rozhodovat dle platných zákonů,nikoli dle stranické knížky.V naší úřednické vládě je to totéž ministři,kteří si pozastavili členství a všichni očekáváme že rozhodují nestraníci.Pokud si zde budeme na demokracii jen hrát vše bude pokračovat ve starých kolejích.Pár staronových tváří bude přesvědčovat,že oni budou ti lepší.Je známo,že oni mezi sebe hned tak nikoho nepustí a když tak ho velmi rychle odstraní.
Politickým prostitutkám už voliči neuvěří ....
(Mgr.Konopásek, 2.5.2010 15:11:06)
Odpovědět
Kalousek, Schwarzenberg, Parkanová, Severa,ale hlavně Langer nebo Nečas a i další ...

Všechno to jsou zasloužilí dinosauři, kteří v české politice působí dlouhé roky. I jejich zásluhou jsme v takovém svrabu, v jakém jsme. A tihle nám teď tvrdí, že zázračně prohlédli a dostali božské vnuknutí o tom jak si je zapotřebí správně počínat. Tohle tvrdili v předminulých volbách, minulých volbách a budou to tvrdit i v budoucích volbách.

Jen hlupáci mohou věřit, že ze starých politických prostitutek povstane nový klub Rychlých šípů.
Re: Politickým prostitutkám už voliči neuvěří ....
(berg, 2.5.2010 15:28:58)
Odpovědět
hele mgr(magor?), nějak ti v tom přehledu chybí ti, co sami tvrdí, že mají boží poslání:-)) a to by jsi měl v tom liháči vědět o kom je řeč
Re: Politickým prostitutkám už voliči neuvěří ....
(učitel Kapek, 2.5.2010 23:28:19)
Odpovědět
Ještě k tomu videu s Mádlem a Issovou.. Tomu se říká dokonalý výplach mozku. Udělat ze starých lidí senilní idioty s botama od hnoje, to musí mít zaručený úspěch u mladých lidí a co si o tom myslí staří přece nemusí nikoho zajímat.
To, že by pana Mádla, s jeho příjmy poškodilo, když vyhraje levice, věřím na 100%. Protože pravice by byla nejraději, kdyby lidé s vysokými příjmy ještě dostávali dotace. A samozřejmě my ostatní to platitli. Je jenom trošičku ironií, že zde v boji proti komunismu používají jejich prostředky, jako překrucování faktů a ono vyplachování mozků. Ikdyž možná že se o překrucování nejedná, že jsou jenom pan Mádl a slečna Issová neuvěřitelně hloupí a já se za tím snažím hledat něco jiného.
Úroveň školství u nás začala upadat až po nástupu pravice, stejně tak i tohle astronomické zadlužování, před revolucí dokonce ostatní státy dlužily nám. Komunisté předali pravicovým vládám vyrovnaný státní rozpočet s mírným přebytkem, kampak se ty peníze asi poděly?
Já si osobně nepamatuji na to jak komunisté před 40ti lety popravili paní Horákovou, divím se, že pan Mádl, který je mladší než já si to pamatuje velice přesně, ale zato si zatraceně dobře pamatuji, jak za pravicové vlády zde lidé přicházeli o své úspory, protože krachovala jedna banka za druhou, také to, jak byli zloději, jako pan Kožený málem vyhlašováni za státní hrdiny a ještě lépe si pamatuji, jak jsem chodil několik měsíců bez výplat (a nejen já), kdy lidé neměli ani na nájmy a pravicovým vládám to bylo úplně šumafuk. A s podivem to byla až tahle nenáviděná levice, která tomu učinila přítrž a dala nám normálním lidem do rukou obranu ve formě možnosti okamžité výpovědi s odstupným a uvalením konkurzu na neplatícího zaměstnavatele. A to navíc ještě pravice chtěla, že bychom měli zrušit Zákoník práce, protože je zbytečný. Zrušit poslední obranu obyčejných lidí proti absolutní svévůli zaměstnavatelů.
"Komančové" nám již od školky vyplachovali mozky, že "západní imperialisté" žerou malé děti a každou chvíli na nás shodí atomovou bombu, dnes je to to samé jenom v modrém kabátě. A jak to bylo komunistům platné a jak to nakonec s něma dopadlo vidíme všichni. Takže jen houšť a větší kapky pane Mádl.
Re: Politickým prostitutkám už voliči neuvěří ....
(Důchodce 65, 3.5.2010 10:38:56)
Odpovědět
učiteli Kapku napsal jste to úplně srávně.Jenom bych dodal ,že za Horákovu o které se stále mluví /nebylo to správné/zemřelo v dnešním zřízení mnoho,opravdu mnoho lidí z bezmoci si vzali životy,zmrzli,zemřeli i z hladu,nikdo se o ně nepostaral.O tom se nemluví.Dále bych chtěl říci,dnes je na Tiskali ,že ve zdravotnictví se zvýší platy.Proboha,to se bude stále dávat na větší hromadu.Jak uvažují.Lékaři a dnes už i sestry jsou jedni z nejvíc placených .Dal bych jim víc,ale srovnejte to s školstvím a jinými platy.Je to nepoměr .Stejně se to vymůže na pacientech.Ale proč se dělají ze zdravotníků Bozi.Copak učitel není na stejné úrovni?Také pracuje s živým materiálem.Má zodpovědnost za zdraví dětí/hlavně v MŠ je to nebezpečné,uhlídat¨malé děti/ a ještě zodpovědnost co je naučí.Je to srovnatelné s lékaři,ale platy????Ubohost,jak se v demokracii měří.Však se to ukáže na morálce a výchově.Státu se to vrátí.Kdyby nebylo učitelů,ani lékaři by nevystudovali.Už by si to měli ti tam nahoře uvědomit.Mám už nějaký věk a k lékaři jsem chodil a chodím a mohu říci,že dnešní lékař,až na vyjímky se chovjí mnohem hůře,než ti před 20 lety méně placeni.Vychovali jsme si z nich neohrožené pány,kteří čekají jen na peníze a pacient a jeho nemoc je zajímá až až.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Ježek, 30.4.2010 7:28:10)
Odpovědět
Abecedo,to nejsou bláboly......holý fakt,ti studenti mají více rozumu,než Vy a podobně smýšlející"obyčejní lidé".Škoda,že tento článek nevyjde v denním tisku a na titulní straně!
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 7:40:50)
Odpovědět
Dnes se zakáže studentům středních škol zahrát si na volby, zítra se jim přikáže koho mají volit! Holt si děti musejí zvykat, že nějaké neschválené akce a podobná jiná buřičství se jim, soudruzi, zkrátka trpět nebude. Kam by jsme došli, soudruzi, kdyby nám tu poroučeli patnáctileté děti, že ano, tak nějak. To bysme tu potom taky mohli zůstat sami jako kůly v plotě!
Teď už vážně. Snaha ČSSD o zmaření této školní akce je trapná až k smíchu a o lecčem napovídá. Například o tom, že socani si ani trochu nejsou jistí v kramflecích a bojí se vlastně i věcí nevinných. Vypovídá také o tom, jací jsou ti naši pedagogové (pana Pulkrábka z Brna nepočítám), kteří se připo...ou ze strachu o svá, přece státem tak nedoceněná místa. Mám dojem, že kdyby na středočechy Rath houknul že 1+1=3, tak na 151 školách by svolali pedagogickou radu, aby se poradili, jestli to tak skutečně není. Na zbývajících třech by to učili pořád správně, ale potichu, aby se to pán velkomožný nedozvěděl. Přitom jim vůbec nevadí, že jim tam blbnout studenty lezou politici od pravice po levici skoro nonstop.
Jinak ty výsledky z Brna, které v souladu se svým svědomím (a správně) zveřejnil Jan Pulkrábek, jsou pro budoucnost našeho státu velice optimistické. Je na nich vidět, že léčba šokem zabírá.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Fiter, 30.4.2010 8:27:01)
Odpovědět
Když si socialisté toto dovolili a ještě nevládnou této zemi co bude potom,pokud by vyhráli volby.Začíná mě běhat mráz po zádech.Oni moc dobře vědí,že to u mladých mají rozházené.Oni také věděli jaký bude výsledek.Myslím si,že Paroubkovi z toho výsledku dobře nebylo.To byla taková nakládačka jakou zcela jistě nečekali.Přitom Paroubek je milovník průzkumů.Bez průzkumu ani ránu.Tyto studentské jakoby volby je vlastně taky průzkum.Proč tedy tento průzkum zakazují?Kdyby si byli jisti,že je žatstvo podpoří tak by to ještě ředitelům dávali befelem.Když tohleto neotevře některým lidem oči,tak už vůbec nemá cenu psát jakékoliv názory.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 9:14:33)
Odpovědět
Máte pravdu. Zvláště v tom, co si Paroubek dovolí už teď a to ještě nic nevyhrál. O mnoho horší je ovšem skutečnost, že ač Paroubek ještě nic nevyhrál, vzdělaní ředitelé škol se ho bojí už teď. Říkají si "co kdyby". Hledí si více vlastního prospěchu než svojí cti. Jsou přesným odrazem naší společnosti. Je mi jedno jak to bude, hlavně abych já si ten flek podržel...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Pepan, 1.5.2010 15:29:52)
Odpovědět
Stando a Fitere. Ve slušné společnosti se na akademické půdě nikdy politika nepěstovala. Ani se tam nezvali na přednášky spojenci vrahů Mašínů ap.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(berg, 2.5.2010 15:37:39)
Odpovědět
tak co tam ten puchejř leze? ale jinak by mě zajímalo proč ne, asi chcete vychovávat z nové generace lidi, co by nevěděli, co jsou komanči zač
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(dr., 2.5.2010 19:53:49)
Odpovědět
Ale to nemate pravdu. Prave na akademicke pude se poradaji prednasky politiku vseho druhu. Mozna si vzpomenete treba na usmevnou prednasku Ahmedinedzada na univerzitni pude, kde vyvolal "huronsky smich" tvrzenim, ze v Iranu nejsou zadni homosexualove... :)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Lucka, 30.4.2010 7:49:08)
Odpovědět
Abecedo, tady je vidět, jak vážně někteří berou hrozbu, která od dané "vrchnosti" vane. Bagatelizovat, hlásat, že ty "děti" nemají rozum, to už je jen omílání staré historie, kterou ovšem naštěstí mnozí z nás pamatují, tak před ní můžou varovat. Je neskutečné, kam si Rath,Hašek a jim podobní troufají až zajít, a doufám, že to je naposled, co mají tu možnost. Alespoň ti mladí to naznačují a ti staří se snad ještě včas vzpamatují. Jsem věčná optimistka.....a dík za ten volební projekt, není nad názornou učební pomůcku !!
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Lukáš L., 30.4.2010 7:59:31)
Odpovědět
Lucko,vždy staří láteřili na mladé,ale ted je to nejhorší jak kdy bylo a stejně budu volit Paroubka,Rátha,Haška.jsou ze všech nejrozumnější.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 8:04:54)
Odpovědět
Vol je tygře! Podle tvého projevu soudím, že nikoho jiného ani volit nemůžeš.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(whaler, 30.4.2010 8:18:41)
Odpovědět
Kočka se okotí, kráva se otelí, no a holt vůl se zvolí.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(alfa27, 30.4.2010 8:43:40)
Odpovědět
Chápu ,že se ředitelé bojí kublajchána Ratha.Ale připosranost je největším zločinem.Sami dávají svým studentům krásný příklad.Kdyby se těch 151 ředitelů nezaleklo,tak je určitě nikdo nevyhodí,takhle bohužel,profesně popravili své tři statčnější kolegy.Až budou učitelé opět řvát o zvýšení platů,protože mají odpovědnost za vývoj mládeže,tohle bych jim připomenul a na rok jim poskytnul minimální mzdu.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(GWF, 30.4.2010 9:04:12)
Odpovědět
naprostý souhlas. A nejhorší smrt je smrt z vyděšení....
Poznamka k lekci "karierní předposranosti"
(Jan H., 1.5.2010 3:16:20)
Odpovědět
Hochstapler Rath sam priznal, ze studuje nacismus, protoze pry na nem musi neco byt, kdyz ziskal tolik priznivcu (citat neni presny, proto ho neuvadim jako primou rec). Proto Rath dobre vi, ze vyhrozovat musi tem, kdo maji co ztratit. Proto vedl svuj utok na reditele - a cast z nich mravne neobstala...

Dostal jsem se v zivote do situace, kdy jsem musel volit, zda se zachovat mravne a vedome tim realne riskovat smrt nebo na mravnost rezignovat a zvolit bezproblemovou jistotu preziti. Rozhodovani jednoduche nebylo, to priznavam, ale zvolil jsem nakonec variantu prvni. Je zvlastni, ze jakmile se rozhodnete, pride uvolneni a aktivizace cele osobnosti, ktera az neuveritelne znasobi vase schopnosti... Teprve po letech jsem se dozvedel, jak moje rozhodnuti vyznamne pomohlo i jinym lidem.

Moje pouceni z uvedene hranicni situace je, ze zachovat se mravne se vyplaci. Prinasi odmenu v podobe ziskani dusevni harmonie, vnitrni sily a nadhledu nove kvality (tezko se to vysvetluje). Stoji to i za zminene smrtelne riziko...

Ale zpet ke skolam. Co mi na soucasnem vzdelavacim systemu nejvic vadi, je, ze podcenuje vychovu k mravnosti. Prirozena cistota mladi sice vede k odmitani levicoveho marasmu i nevedomky, jak i totalni propad levice ukazal, ale bylo by lepe, kdyby jeho odmitani studenty bylo vedome a podporene faktickymi argumenty. A obavam se, ze v tom skolstvi obcanske spolecnosti mnoho dluzi...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 8:55:44)
Odpovědět
Článek vypovídá vše a za vše. Soudruzi dali zcela jednoznačně najevo, že Dzeržinského metody ještě nezapomněli… Ať tak, či tak, na výsledky studentských voleb celkově, třebaže po řádných volbách se opravdu těším.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Chytrakzhospody, 30.4.2010 9:08:19)
Odpovědět
Hrát si na cokoliv maj právo děti v MŠ. U SŠ se předpokládá již vyspělejší myšlení a nějaké hraní na Mirka Dušána nebo Vinetua je snad už pro SŠ nedůstojné. Naopak si myslím, že hra na volby je "bolševickou agitkou", které se chopila tzv. pravice. Volit "naostro" si studenti mohou třeba svoji samosprávu ap. To, že o volbách by studenti měli něco vědět, by mělo být náplní občanské výuky (pokud tento předmět jako komunistický přežitek nebyl zrušen). Strčit lístek do krabice umí i dvouleté dítě. Problém je však v tom, čí lístek to bude. Zda se volilo správně ukáže až krutá realita v budoucnosti
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 9:20:17)
Odpovědět
Té "bolševické agitky", jak vy píšete, se především chopila ČSSD, která se pomalu bojí i vlastního stínu. Co já vím, tak pravice se nad tímto támatem vůbec nepozastavuje, je jí jedno, jestli nějaké volby na školách budou nebo ne. Ani je nijak nepodporují, je jim to zkrátka jedno.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 9:24:01)
Odpovědět
Poněkud zapomínáte na to, že ta děcka budou oprávněnými voliči už příští volební období. Nejde zde tedy o nějakou puberťáckou kratochvíli, ale v podstatě o předvolební průzkum u této konkrétní věkové skupiny. Těchto mladých se totiž dnes jinak žádná agentura na jejich politické preference nezeptá. A pokud je politik trochu prozíravý, nenechá si takovýto potenciál proklouznout mezi prsty. Paroubek a jeho parta opět nic nepochopili.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 9:31:12)
Odpovědět
Zdravím Tě ,sluníčko. Rád Tě čtu. Dobrý kompliment?
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 10:54:21)
Odpovědět
:-) Ten nejlepší... Děkuji. Taky tě ráda čtu :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 11:32:01)
Odpovědět
Je posledního, celou noc jsem seděl u počítače a vykořisťoval své zaměstnance tím, že jsem jim dělal výplaty. Vykořisťovaní mě už posílají spát (bodejť ne, když kocour spí, myši mají pré, jsem zvědav jaké to tu bude až se probudím, nechci domýšlet)-(budou nalití, jsou čáry, já to vím a počítám s tím)
Tobě přeji půlnoční polibek pod rozkvetlým něčím, zároveň i hodně optimismu do našeho příštího žití. Bude to s Panděro-komandem těžký boj, ale mám za to, že slušní lidé MUSÍ vyhrát.
Dobrou noc, sluníčko.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 12:01:42)
Odpovědět
No, jestli bude polibek, to nevím. Já totiž dnes startuju koště a letím oslavit náš legální svátek:-) Přeju hezké sny...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 12:05:08)
Odpovědět
Ahoj lidi, oba se dobře čtete, jen mi tady trochu chyběl ferda. A co čert nechtěl, než jsem to dopsal už je tady. Bude sranda...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 12:12:53)
Odpovědět
:-))) Taky jsem si na něho vzpomněla...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 12:21:24)
Odpovědět
Když jsem si ten ferdův příspěvek přečetl celý, tak musím říct, že jsem se možná trochu spletl. Možná ani ne tak sranda, spíš je mi ho líto... On je pořád tak sám proti celému světu a oni ti zlí imperialisti ho uplně klidně pořád ignorují... Chudáček.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 12:38:18)
Odpovědět
No, je to hnus, tihle imperialisti:-))) Na druhou stranu, o čem diskutovat? On je přesvědčený o své jediné pravé pravdě a v tomto případě je jakákoliv diskuze toliko pověstným házením perel... Navíc mně osobně vadí ta sprostota. Ona anonymita internetu je pro silné jedince. Vždycky se snažím psát tak, abych se nemusela stydět, kdybych se se svým oponentem setkala tváří v tvář. Ten ferda to nejspíš vidí úplně jinak a myslí si, že na síti se může chovat jako křupan. Vsadím se, že v hospodě sedí v koutě a mlčky svírá svůj půllitr, protože kromě nadávek by asi neměl co říct:-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 12:48:40)
Odpovědět
No a to je přesně ono. Slušní lidi, se dokážou bavit normálně, civilizovaně a s nadhledem. Občas třeba složit i nějaký ten kompliment. Prostě tak, jak by se lidi ve slušné společnosti k sobě chovat měli. To, co tady píše ferda, je prachodporná chrochtobuznost. Právě díky takovým lidem je dnešní společnost v takovém marastu, v jakém je. Z každého slova je cítit nenávist, závist a zloba. Nelze než souhlasit s některými předchozími příspěvky: ignorovat. Opět se budu opakovat, Nesmrtelná teta by z něj měla veeeelkou radost.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 12:58:34)
Odpovědět
:-) Chrochtobuznost je nádherný výraz. Škoda, že zde nejsou ikonky, hned bych dala palec nahoru.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 13:13:16)
Odpovědět
Stallker, pokud budu vycházet z toho, že jsem tobě i standovi doporučil adoptovat dítě, jakožto potenciálním zástupcům 4% menšiny, tak z tvoji reakce na můj příspěvek, jsi ze sebe dostál termín "Chrochtobuznost, tak jsi mi dal velmi moc za pravdu v mém úsudku, že patříš do skupiny homosexuálů...../pohotový, mentálně exponovaný termín v podpráhové rovině o tom vypovídá velmi mnoho....:-))))

ps.jste agens, které rozkládá tuto společnost, to je očividné...., pokud se vám tady poměry nebudou natolik pozdávat v případě ,že levice vyhraje volby, jen jděte tam, kde je vám země zaslíbená, pokud za nic, za tento počin bych se vám poklonil a popřál spokojenou cestu :-))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(katango, 30.4.2010 14:20:53)
Odpovědět
Vy jste asi nečetl Douglase Adamse Stopařova průvodcepo galaxii,že jo ? Chrochtobuznost je slovo odtamtud.Tak při své neznalosti nedělejte kolem toho termínu dusno.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 14:30:15)
Odpovědět
"Katango" = další "Homo" ?.... snad bych se ani nedivil, je to jako novodobý mor....:-))

jen si říkám, až budou všichni "homo", tak co bude potom ??? :-))

ps. pokud je to váš žánr, tak se dvakráte ničemu nedivím...., ale jak je libo...trpaslíku :-))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 13:32:52)
Odpovědět
A víte co je nejhorší, trpaslícci.. Eeech pardon to je něco jiného. Nejhorší je, že ferda opravdu, ale opravdu píše úplně mimo mísu.
Ďk za ten palec, to potěší. Obzvlášť v pátek odpoledne.
Dneska je to tady vůbec samý kompliment, taky budu muset něco vymyslet.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 13:00:36)
Odpovědět
.... Stalker, ne, sám nejsem, to mi věř, a doporučuji ti zajít ven, mezi lidi a chvilku si je jen tak poslechnout....:-)

můžeš mi to věřit nebo ne, jsem vystudovaný sociolog, práce s lidma je můj obor, a to , že jsem někdy drsnější je pravda, na vás a vám podobným nejde jinak, máte /nemáte/ svou úrověň, vy rozumíte jen hrubému zacházení...:-)))

co nabízím, nabízím že se můžeme setkat osobně, a povědět si daleko více a docela podrobněji o tom, kdo jaký jsme a jaké máme argumenty, docela bych to přivítal, ......
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(xXx, 1.5.2010 3:58:13)
Odpovědět
Doufam, pane Stallkere, ze odolate pokuseni reagovat na ferdovy blaboly. Maminka mu asi nedavno koupila pocitac a 'mazanek' pocituje potrebu si dokazovat, jaky uz je 'chlapak'. Samomluva by ho ale casem mela prejit. :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(fedra, 30.4.2010 12:21:53)
Odpovědět
Stallker, myslím si, že zrovna v tvém případě ty o smích nebudeš mít velkou nouzi, protože pokaždé, když se na sebe podíváš, tak musíš vidět kašpara, kterému není široko daleko rovného :-)))

Hezký, srandovní den Stallker- Kašpar :-))

ps : nechceš ty a standa adoptovat dítě ? ani bych se tomu nedivil, máte ale i jinou variantu, požádejte Sluníčko, soudě podle toho, jak již slintá staník, tak jeho ejakulát padá zbytečně na podlahu :-))))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Kveta, 1.5.2010 6:52:54)
Odpovědět
Doufam, ze vas, pane Stallkere, ferdovy primitivnosti nevyprovokuji. Jediny lek na jeho ubohe blaboleni je ignorovat ho - jako by tu nebyl...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Vzduch, 30.4.2010 11:25:30)
Odpovědět
No jen si dávejte komplimenty,je to lepší čtení,než ty vaše žvásty.Holt vrána k vráně sedá.Sluníčko a měsícku.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(standa01, 30.4.2010 11:34:43)
Odpovědět
Je to zapšklost nebo závist? Neznám vás, ale volil bych variantu "b" - závist.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Beroun, 1.5.2010 2:36:28)
Odpovědět
Bude to nejspis kombinace obojiho. Ona zavist po svete totiz sama nechodi.. :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 12:01:01)
Odpovědět
....ptát se na to, jestli je kompliment dobrý, může jen netaktní a tupé hovado :-) stando :-)
čemu se však u tebe divit:-))

v minulém režimu bylo poměrně dost věcí, které byly ne zcela korektní avšak ve srovnání s dneškem, kdy jsme svědky rozkladu téměř veškerých lidských hodnot, je to nesrovnatelně horší, jen ignorant a tupec to nemůže nevidět. ale je to na každém z nás , jak to vidíme.


Proč valná část mladých volí pravici? celkem jednoduchá odpověď.

stačí si pustit dnes již bohužel jakýkoli TV program a ta masáž, jak se žije zlaté mládeži na Západě, je dostatečně determinující, a nejen to, nemají téměř žádné mantinely, co hůře ani ty morální.
a pak se nedivme, že je tolik agrese v dorůstající a mladé generaci,/ co mne však těší a jsem již svědkem, i oni, mladí, budou chtít mít rodinu a děti, ale dnes když mají rodinu svou, tak jim současný stav společnosti zcela nevyhovuje, mám upřimnou radost:-))

jednoduchá otázka: proč je tolik mladých pořád doma u rodičů? :-))
je to přece pohodlný život bez nutnosti postavit se na vlastní nohy, jo, nadávat, kritizovat, štvát generační skupiny proti sobě bez jakýchkoli životních zkušeností,to ti dneštní mladí dokážou na výbornou, ale co za mnohýma stojí? neschopnost postarat se sám o sebe a držet se doma jak hov... košile dokud to jen jde:-)

Příkladem je ten od pohledu zdegenerovaný Mádl mld. který je tak stupidní spolu s Issovou, kterí natočili stejně stupidní klip. Ostatně čemu se divit, když Povedeného fotříka vyšetřuje kriminálka za nekalou soutěž jako zastupite za ODS :-))

... nedivím pak tomu, že Mádl mld.se chová tak freneticky jak se chová,
TO JSOU ONI, KTEŘÍ NECHTĚJÍ ČISTÉ PRAVIDLA HRY, PROTOŽE ONI SE DOKÁŽÍ BRAVŮRNĚ ORIENTOVAT JEN VE ŠPÍNĚ A VLASTNÍCH VÝKALECH, TO ONI A JIM PRAVICOVĚPODOBNĚ UVAŽUJÍCÍ JSOU TOU NEJVĚTŠÍ HROZBOU, KTERÁ SLIBUJE TOTÁLNÍ RUZKLAD HODNOT A ÚPADEK SPOLEČNOSTI.

Pokud nepříjde doba, kdy tyto parazity společnost bude veřejně dehonestovat, nečekejme spokojenou budoucnost.
Je na každém z nás, jak tyto a jim podobné lidské zmetky eliminujeme .....
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 12:10:49)
Odpovědět
a ještě něco, stando, nezapomeň zase napsat, že mne je lepší ignorovat :-)

pokud je to v tvém případě i tvých podobně uvažujicích hňupíků, mám z toho jen dobrý pocit, takže směle do toho :-))

ps. a to, že podnikáš, je docela úsměvné, podle toho, kolik zde a i jinde stráviš času, pod několika svými nicky, můžeš snad podnikat jen v tom, že prodáváš ty své s.r.a.č.k.y. které tady z tebe padají jak na běžícím páse :-)))


smrdíš, smrdíš hodně, i přes monitor PC :-))

až bude po volbách, celkem rád si na tebe vzpomenu,... tak šup do hnoje a nezapoměň klávesnici s sebou :-) :-) :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Naděžda Brabencová, 30.4.2010 13:45:49)
Odpovědět
Pro ferdu! Vás a unkase je nejlépe ignorovat. Protože nemáte jiné aurgumenty než ty svoje zhovadilosti a druhé jen sprostě oba dva urážíte. Mne můžete také, já bych si z toho nic nedělala. Ať žije pravice , doufám, že volby vyhraje a Paroubek půjde tam kam patří, kždý si může domyslet co tím myslím, protože nechci být vulgární jako vy dva.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 14:41:52)
Odpovědět
AŤ ŽIJE SOUDRUŽKA NADĚŽDA BRABENCOVÁ !!!!!

TŘIKRÁT HURÁÁÁÁÁ :-)

PS. SOUDĚ PODLE VAŠEHO JMÉNA, PANÍ NADĚŽDO NADĚŽĎOVIČEVNO, VY JSTE TU KOMUNISTICKOU POLÍVKU U VÁS DOMA MUSELI POŘÁDNĚ ŽHRÁT :-)))

ps. sáhněte si do svědomí, co jste dělala v minulém režimu, pokud máte alespoň stopové množství svědomí..... :-))


ps. O jaké ,Vy, mátoho Naďko,pravici tady u nás hovoříte ???? O pravici spoluvedené "Íčkem"?
... smím se zeptat ,kde parkuje Vaše "UFO" :-)))

/nic než blbka..../ bláhově jsem si myslel, že ve vesmíru, jsou inteligentní bytosti:-))))/
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 14:44:50)
Odpovědět
oprava : "žrát" ....stane se....:-))

to jsem byl asi rozrušen z toho, že nás navštívilo "UFO" :-)))))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Kveta, 1.5.2010 7:00:07)
Odpovědět
Nastesti Paroubek a podobny levicovy odpad uz prohrava. V Usteckem kraji se propadnul az za Necase, ve Studentskych volbach dostala oranzova mafie nekde jen 1% a do parlamentu by se dostala jen s odrenyma usima jako priklad exotu, ktere lidi vymetli na politicke smetiste. Nic jineho si darebaci rathovskeho nebo zaoralkovskeho typu vedeni 'kapem' Paroubkem totiz nezaslouzi. Za vsechno mluvi fakt, ze je miluji primitivove typu ferdy... :))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Emil1, 30.4.2010 20:22:10)
Odpovědět
To Ferda, vážený pane jděte se léčit.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Kveta, 1.5.2010 7:06:24)
Odpovědět
Totez mu mnoho diskuteru doporucuje uz nekolik mesicu. Neni schopen pochopit ani hranice normalniho chovani. Pacienta, ktery veri, ze je Napoeon, nepresvedcite, ze neni. :)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Josef Pepe, 2.5.2010 22:50:23)
Odpovědět
Suny,trochu Vás vyvedu z omylu ,právě že Paroubek přesně věděl jak to dopadne, proto se tak bránil .Chce to trochu rozumu ane jen přidřistovat těm slaboduchým předřečníkům- kromně Lukáše.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 14:59:09)
Odpovědět
pro "chytraka z domu" tedy jeho hospody..:-)

třeba i na jednotky "SS" na židy plynované v koncentračních táborech, na pedofily,na vrahy, na prostitutky????
ano, ano, dejme všemu zelenou, ono za okamžik blikne červená :-)))

ps. vadí vám, že zákon podobnou činnost , jako jsou "volby na nečisto s účelem jakési manipulace zapovídá ?
asi jste další z těch, co má radost ze svinstva,tak se smějte dokud je čas.....:-)

proč volí mladí většinou pravici? jednoduchá odpověď, ještě nemají rozum,...:-))

udělejte si malou anketu, kolik lidí by opět zvonilo klíčema aby bylo to, co je tu dnes...:-))))
hezký den, :-)))

i Havel má "blbou náladu" :-))))))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(sisi, 30.4.2010 20:01:33)
Odpovědět
Pro ferdu,že ty chčeš být ty kujóne spisovatelem ?? A tady si děláš rozcvičku... Na ty tituly, kterýmy se tady oháníš, docela ,,slabota " !!!
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(zzzzzzz, 1.5.2010 3:25:08)
Odpovědět
Ferda je predevsim nemocny clovek. Je lepe ho ignorovat.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Beroun, 1.5.2010 2:09:33)
Odpovědět
Chytrakovi z hospody uniklo, ze (1) "Clovek v tisni" neni politicka organizace, (2) stejne mu uniknul cil Studentskych voleb i to, ze (3) ve skolach agituje i lhar Paroubek "se zvlastnim poslanim" a ze (4) tunelar CLK Rath v cekarnach lekaru za verejne penize propaguje svou osobu podle vzoru Goebbelse nebo dob "kultu osobnosti".

Ze studenti odmitli zlocinnou levicovou mafii, ktera dosazuje do funkci premieru a ministru skutecne zlocince, jako byli napr. Gross, Paroubek a Rath, krade verejne penize a uplaci jimi sve volice, je potesitelne. Studenti jen na levici hlasite zvolali "Kral je nahy!"... A za to jim patri dok! :-)
Re: napřed studenti, pak falešní vš, nedovaření bacani a pod
(profesor třídní, 30.4.2010 13:23:17)
Odpovědět
na sš nejsou žádní, ale opravdu! žádní studenti ale děcka, teda žáci
Re: napřed studenti, pak falešní vš, nedovaření bacani a pod
(Sunny, 30.4.2010 13:45:16)
Odpovědět
Já myslím, že na střední škole klidně můžou být studenti, když tam můžou být profesoři...:-)
Re: napřed studenti, pak falešní vš, nedovaření bacani a pod
(Beroun, 1.5.2010 2:22:33)
Odpovědět
Roztomila vsimavost! :-) a "palec nahoru"...
Re: napřed studenti, pak falešní vš, nedovaření bacani a pod
(xyz csv, 3.5.2010 9:16:38)
Odpovědět
no právě, pak se nedivme falešným judrům, že ano..., kde to už začíná
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(barbarara, 30.4.2010 13:26:35)
Odpovědět
FERDA JE TOTÁLNI HŇUP JINAK TO NELZE VYJÁDŘIT.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 13:43:02)
Odpovědět
Doufejme jen, že tady nezveřejní svoji alma mater. To by tu školu mohlo naprosto odrovnat:-)))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 13:51:51)
Odpovědět
Taky mě napadlo kdepak tu socoiologii studoval. Že by v Plzni... :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 14:17:13)
Odpovědět
Kdo ví kde? Fakt je, že Plzeň už je provařená:-)))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(diag, 1.5.2010 1:47:11)
Odpovědět
Jednodussich lidi ferdova typu je mnoho, ale ferda ma predevsim narusenou osobnost. Nejspis ho okoli odmita, nema zadnou holku, proto si potrebuje agresivitou a vulgarnosti dokazovat, "jaky je chlap". I mene inteligentni jedinci ferdova typu si najdou odpovidajici protejsky, ale ferdovi se to zrejme z nedari a ctenari museji snaset nasledky.. :=)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(fedra, 1.5.2010 21:09:56)
Odpovědět
.....směji se vaši malosti, ubozí z ubohých.....
:-))),:-))),:-)))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 14:19:48)
Odpovědět
Stallkere, pokud se sejdeme osobně můžu ti ukázat ,kde jsem studoval, v Plzni to nebylo, tam studují jen zmetci, kteří podporují takový marasmus jaký tady je, je s podivem, kolik je jich z řad té báječné ODSS :-)) nebo jejich sympatizantů :-))

To vám ale jistě nevadí, proč taky, jste asi stejní hnoji jako oni, podvádět, lhát, krást, to jsou vaše vyjmenovaná slova, které znáte nazpaměť :-)) je to vaše každodenní mantra :-)

čemu se pak divit,že jste křiváci, kterým rovno není a zastáváte se této pravicové žumpy, která má rozkládající účinky na celou společnost.....

ps. chtěl bych číst vaše komentáře, kdyby se to dotýkalo levice,.... na univerzitu příjde dělat pořádek člověk z ODSS, když tolik prominentů z řad pravice má problém se získaným titulem,to vám vážně nevadí???

hmmm, nevadí, jste prvděpodobně zdegenerovaná mutace DNA :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(xXx, 1.5.2010 3:46:08)
Odpovědět
Doufam, ze odolate pokuseni reagovat na ferdovy agresivni blaboly. Maminka mu asi nedavno koupila pocitac a 'mazanek' pocituje potrebu si dokazovat, jaky uz je 'chlapak'. Samomluva by ho ale casem mela prejit.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Beroun, 1.5.2010 7:38:45)
Odpovědět
Forma i obsah jeho projevu vylucuji moznost VS vzdelani. Je to jen jedna z jeho mnoha lzi, jimiz se snazi sebeukajet a nalhavat si to, ceho se mu nedostava: Inteligence, znalosti, vseobecneho prehledu a uznani i pratelstvi okoli.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 1.5.2010 21:57:54)
Odpovědět
Beroune, nesuď ostatní podle sebe, že je lež u tebe doma, a hloupost tvoje sestra, ještě neznamaná, že jsme na tom my ostatní stejně :-))

To, co tady předvádíte vy,to pravicové smetí, je jen malá ukázka toho, jak by to vypadalo, pokud by jste měli tu moc, a sní nakládat dle vašeho myšlení, to by totalita byla procházkou růžovým sadem....

ps. jen pro info, pod nickem "xXx" je uschován "standa01", ono to oněčem přece jen vypovídá, jací jste, vy pravicově smýšlející, jen umíte podvádět, lhát , krást a pomlouvat, ale jste průhlední, ta vaše myšlenková bída se nedá zamaskovat...:-)))

.... jen to vaše "nereagujte" copak ostatní potřebují vaše doporučení co mají dělat ? asi ano, protože tak primitivní pravicové pisálky, co jsem poznal tady, nejsou asi nikde jinde na světě:-))))

tak jen pokračujte dále s agitkou, kdo co má dělat, asi to máte někde hluboko ve vašich hlavách zakořeněné, ostatně obě vše mozkové polokoule,vás pravičáků zde píšicích, mají něco společného, jejich velikost nebude jistě větší, než má zajíc svoje varlata :-))))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 14:33:28)
Odpovědět
už začla směna???? barbararo? :-)))

ps. podle četnosti příspěvků od pošuka a hňupíka standy, on je asi váš vedoucí, že? :-))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(xXx, 1.5.2010 1:07:24)
Odpovědět
Barbararo, primitivnho pubertackeho hulvata ferdu na diskusich uz vsichni normalni diskuteri ignoruji. Vim, neni to snadne, ale zkuste to take! Primitiv nestoji za to... :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(hippo, 30.4.2010 14:05:19)
Odpovědět
Už je mě nablití z útoků stran proti sobě, mají nás vést, místo toho předvádí brutalitu, urážky ale jen na oko, jinak se spolu vždycky dohodnou.
Ředitelé škol jsou stejní jako za socialismu, dvacet let na stejným místě když nesešli stářím nebo jim neprokázali pedofílii nebo jiný tresný čin.
Škol je jak naseto, samej ISO certifikát, ale učitelé neučí a studenti většinou ani do školy nechodí, přijímačky na střední a vysoké už nejsou - na ty atraktivní je přijetí jen za prachy a Kindl a spol už maj za prachy i hotový tituly
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 14:14:18)
Odpovědět
Nebuďte z toho frustrovaný. On ten titul sám o sobě mnoho neznamená a v praxi se to nakonec vždycky projeví, pokud má člověk v palici vymeteno. Jen to někdy chvilku trvá.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Stallker, 30.4.2010 14:14:17)
Odpovědět
Ahoj lidi, čerstvé zprávy z netu, studenti se bouří, hromadně zveřejňují výsledky studentských voleb, pravice drtivě vítězí... To se tak dobře poslouchá :-)ono to s tou připosr... asi nebude tak zlé. Možná impuls jednoho profesora z brna asi opravdu měl smysl.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Sunny, 30.4.2010 14:20:53)
Odpovědět
No, tak to je nádhera!!! Už tak byl ten dnešní den senzační a tohle to ještě vylepšilo.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(fedra, 30.4.2010 15:16:13)
Odpovědět
Hurááááá :-)
Ať ŽIJE PRAVICE VEDENÁ PODVODNÍKY JAKO JE ÍČKO, JANČÍK, BÉM, TOPOLÁNEK, DALÍK,NEČAS KTERÝ DÁVAL PLAT SVÉ ASISTENCE 160 TIS.KČ.:-)) OTÁZKA : MĚLA BY TAKOVÝ PALT, KDYBY TO TEN PAN"ČISTÝ" MĚL DÁVAT ZE SVÉHO ???

RADUJTE SE, .... MALDÍ O ŽIVOTĚ POD PRAPOREM "STRAKY" VĚDÍ VELKÝ KULOVÝ, AŽ DOSTANOU ROZUM A ŽIVOT JE PROKLEPNE,ZASE VÁM NEZBYDE NIC, JEN PŘHLOUPLÝ ŠKLEB, TEDY VAŠE PRAVÁ TVÁŘ :-)))
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(fedra, 30.4.2010 15:21:24)
Odpovědět
ALE TO JE HEZKÉ :-)))
NAŠEL JSEM TO NA NETU :-))))


Návod na nízkonákladovou volební kampaň:

1. Najmi za pár korun pár set křiklounů a nazvi je „Modrý tým“
2. Nakup několik beček černé barvy, štětce a kamion těch nejlevnějších vajec
3. Pošli Modrý tým přemalovat billboardy konkurenční strany (stačí namalovat kandidátům konkurenční strany hitlerovské knírky a připsat nápisy „Lžu“)
4. Založ na Facebooku skupinu „Šéf konkurence smrdí“
5. Zaplať několik tisíc výtisků Mladé Fronty Dnes a rozdávej ji tak dva měsíce před volbami zdarma středoškolákům
6. Zorganizuj za státní peníze v takto zpracovaných školách „Volby na nečisto“
7. Výsledky těchto „voleb“ patřičně rozmázni ve stylu „Mládí volí pravou rukou“ a „Mladá česká inteligence preferuje modrou“
8. Pokud se proti tomu hejtmani budou oprávněně bránit, nazvi je vyděrači a protidemokratickými živly
9. Zasypej předvolební mítinky konkurenční strany předem nakoupenými vejci, pokud mezitím stačila zasmrádnout, tím lépe
10. Na poslední chvíli vyházej své nejprofláknutější politiky z kandidátek a vysvětli svým voličům, že teď už jste se definitivně polepšili a přestanete krást
11. Po celou dobu nezapomeň křičet, že šéf konkurenční strany je papaláš a přivede náš stát k bankrotu
12. A hlavně – neříkej voličům, co máš sám po volbách skutečně v úmyslu...

3X SLÁVA ODSS :-))))!!!
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(barbarara, 30.4.2010 15:21:49)
Odpovědět
blb zůstane blbem, i kdyby měl deset titulů
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(xXx, 30.4.2010 17:04:21)
Odpovědět
Primitivnho pubertackeho hulvata ferdu na diskusich vsiuchni normalni diskuteri ignoruji. VIm, neni to snadne, ale zkuste to take! :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(GWF, 30.4.2010 19:52:32)
Odpovědět
máte pravdu, ale nejsem si jistý výsledkem, ten týpek trpí slovním průjmem...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Josef Pepe, 2.5.2010 23:05:07)
Odpovědět
Ferdo toto je správné na Ty hňupi .To jim musí znít jako labutí píseň.Jen tak dál a houšť.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(ferda, 30.4.2010 16:02:34)
Odpovědět
TAK ASI TOTO JOU TI VAŠI MLADÍ, jenžto volí pravou rukou...:-)))
/zeptejte se kantorů, kolik se toho změnilo, jen si je poslechněte, toto nám přišlo ze "Západu" asi se vám to líbí....

....Harvey, který byl před procesem osm měsíců ve vazbě, se již dříve přiznal k neúmyslnému těžkému ublížení na zdraví. K celému incidentu došlo loni v červenci v katolické škole v Mansfieldu na severu Anglie.

Učitel se vrátil po několika měsících volna, které dostal, protože trpěl depresemi. Při procesu vyšlo najevo, že několik žáků vědělo, že se Harvey léčil, a chtělo ho vyprovokovat, aby jeho reakce mohli natočit na mobilní telefony a nahrávku rozšířit po škole.

Z nahrávky, kterou porota viděla, je patrné, že žák během hodiny pobíhal po třídě s pravítkem a s hořákem, a když ho Harvey napomenul, vulgárně mu odsekl. Harvey ho pak srazil na zem, tříkilovou činkou ho několikrát udeřil do hlavy a křičel u toho "zemři, zemři, zemři". Způsobil mu frakturu lebky. Žák byl pak pět dní v nemocnici.

Harvey pak policistům řekl, že si mnoho nepamatuje, ale že měl dojem, jako když se na sebe dívá v televizi. "Vzpomínám si, že jsem do dvakrát udeřil ...myslel jsem si, že jsem ho zabil?" vypovídal Harvey.

Při soudu vyšlo najevo, že Harveyho si většina žáků vážila, ale že ho někteří žáci v posledních letech několikrát napadli, a to i u jeho domu. Stěžoval si pak kolegům, že učit je stále těžší a že se bojí, že někomu ublíží. Škola mu pak dala volno na léčbu.

Harvey po zveřejnění verdiktu vyjádřil lítost nad bolestí, kterou žákovi způsobil. Soudce Michael Stokes označil rozhodnutí poroty za "vítězství zdravého rozumu". Oznámil také, že vzhledem k osmi měsícům stráveným ve vazbě Harveyho již neodsoudí za těžké ublížení na zdraví k trestu vězení, ale k veřejně prospěšným pracím, které by mu pomohly s jeho problémy.

Odbory učitelů se po procesu vyslovily proti tomu, aby žáci mohli mít ve škole mobilní telefony. Podle nich jednají mnohem agresivněji, když vědí, že jejich jednání může být zachyceno kamerou.

Autor: ČTK
www.ctk.cz
Zpět
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Jan H., 30.4.2010 17:13:41)
Odpovědět
Az surove pravdivy clanek. Ale aniz bychom zacali nazyvat veci pravymi jmeny leceni z desetileti levicove devastace vseho druhu neni mozne. Proto srdecne diky, pane Streite! Volam s Dantem "Pravdu, trpokou pravdu!"
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Mravenec, 30.4.2010 21:15:00)
Odpovědět
Ferdo,to se sešla partička blbců,kteří tě tady matují.Těch normálně myslících jako jsi ty tady nenajdeš,ti jsou rozumní a dělají prospěšnější věci.Ferdo nestojí tě to za to,aby ses tady shazoval s takovými vymakanci.Nech je,at si tady pobrukují do noty.Je to banda blbů nic víc.
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(zzzzzzz, 1.5.2010 1:35:56)
Odpovědět
Vzdyt ty ani nevis, kam kliknout pro odpoved na ferdovo C&P! Dalsi pomatenec ferdova typu? :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Beroun, 1.5.2010 2:30:44)
Odpovědět
Roztomile Mravencovu uroven odhaluje i fakt, ze doposud nezvladnul pravopis na urovni ZS... :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(jkl, 1.5.2010 10:26:36)
Odpovědět
Beroune,já jsem u Mravence neshledal žádnou pravopisnou chybu.O co ti jde?Napiš kde je pr.chyba.Asi tu gramatiku nezvládáš ty,nebo kritizuješ za každou cenu ,i když nemáš co.Ubohé....
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Beroun, 1.5.2010 16:25:35)
Odpovědět
Za to, ze zadnou chybu vevidis, muzes jedine ty sam. Diskuse neni vzdelavaci zarizeni pravopisu ceskeho jazyka. To jsi mel zvladnout ve skole. Zkus se tam vratit a pak mozna budes moudrejsi... :-)
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Beroun, 1.5.2010 16:26:59)
Odpovědět
Opr.: "nevidis"
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(xyz, 2.5.2010 12:14:07)
Odpovědět
Asi,, Ferda Mravenec," a naladěný na stejné vlně jako ferda, že ??
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(frantisek zajicek, 30.4.2010 21:24:11)
Odpovědět
Pane Streit,nemam ve zvyku psat anglicky na ceskem portalu(i kdyz Anglictinu pouzivam vic nez Cestinu)ale Vy tomu rozumite:Sweet child in time,you'll see the line,The line that's drawn between good and the bad...Timto Vam dekuji za Vas clanek,FZ
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Dušan Streit, 1.5.2010 15:08:52)
Odpovědět
Díky.
Vám na vysvětlenou k mému postoji k EU také použiji text DP:
http://streit.blog.idnes.cz/c/70163/Jezinky-bordely-a-evropska-idiokracie.html
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(Pepan., 1.5.2010 15:26:21)
Odpovědět
Kde je Člověk v tísni (hlavní organizátor akce - co se plete do politiky a škol?) - tam je nějaká kulišárna. Asi zase přijde nějaká barevná revoluce, při níž Člověk v plísni musí vždy asistovat. Nebo je do škol poslal Fidel Castro, jejich ctitel?
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(dr., 2.5.2010 20:07:03)
Odpovědět
CvT zadnou politickou propagandu ve skolach nedelal, naopak, vychova mladeze k odpovednosti a demokracii je velmi zadouci soucasti vzdelavaciho procesu v kazde demokraticke spolecnosti. Neni zadny duvopd vysledky tjit, jako nikdo netaji ani jine pruzkumy verejneho mineni konane na jinych skupinach obyvatelstva. CSSD jen opet lze a vyhrozuje, jako obvykle, podle nacistickych vzoru Ratha a Paroubka...
Re: Místo nácviku voleb – lekce karierní předposranosti
(fedra, 3.5.2010 18:46:05)
Odpovědět
pro "dr" prosil bych,používejte celý svůj titul RSDr.....:-)

už jsme se na toto téma spolu hovořili,že ? :-)

hezký den, soudruhu :-)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama