reklama
reklama

Slušní lidé Paroubka nevolí

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 26.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ač si to chceme přiznat nebo ne, Jiří Paroubek se stal fenoménem naší politické scény. Pomocí najatých profesionálních agentur na vymývání mozků dokázal znovu zvednout z otomanů a náleven dav asociálních závistivců, přidružit jej k houfu státních trafikantů a početné skupině bývalých estébáků či nomenklaturních kádrů KSČ a dal jim opět pocit silného jednolitého stáda, které pod jeho neomylným vedením zakroutí krkem samostatně se živícím zbohatlíkům jako v nejlepších časech soudruha Gottwalda, ale přitom vše dokáže ještě zabalit do rádobydemokratického hávu, z pod kterého legračně vystřeluje záměrně špatně mířené gumové šípy směrem k ortodoxním bolševikům z KSČM.

Ve volebním finále je pak ale úplně jedno, které ze dvou komunistických stran dá mýtický paroubkův obyčejný člověk svůj hlas. Zdali oranžové nebo přímo rudé. Chtěl bych se zde však zamyslet nad důvody, které jej k tomu vedou a nad jeho svědomím, které mu zabraňuje se sám ze sebe pozvracet, když tak učiní.

Pochopil bych 1 až 2 procenta zmatených fanatiků sdružených ve spolcích jako je Komunistický svaz mládeže a stejnou dávku vymírajících dinosaurů, kteří komunistický stát pevně drželi, pomocí udavačů a agentů StB, ve svých otěžích. Co však nedokážu pochopit je ten zbytek do velmi pravděpodobné volební většiny, který bez mrknutí oka opět dobrovolně strká hlavu do oprátky populistických slibů, demagogických prohlášení rozdmýchávajících “třídní boj” s majetkově a intelektuálně bohatšími a zcela účelových lží a polopravd, které vedou k opětovnému nastolení jakéhosi “sociálně spravedlivého” řádu pod kuratelou bývalých papalášů a jejich novodobých podržtašků či klonů, kteří svoje pochybné kvality předváděli po čtyřicet let totalitního koncentráku na našem území.

Paroubek a jeho soudruzi však hrají svoji hru velmi šikovně. Velmi dobře jsou si vědomi kolik jim toho politika dává a jak zcela odlišný by byl jejich život, pokud by se museli živit jen pomocí vlastní píle a schopností. Místo miliónů by možná měli v pytlíku tak sotva kus chleba se sádlem, místo v luxusních limuzínách by se jejich zadky natřásaly v traktorech, místo geniálních obchodů s akciemi by oťukávali kola lokomotiv, místo mladých obdivovatelek sexymozků by se doma hádali o desetikorunu na lahváč se sobě rovnými bohyněmi krásy, místo moderních velkometrážních bytů pořízených z ušetřených nezdaněných poslaneckých náhrad by museli vzít za vděk třeba jen obyčejným panelákovým 2+1.

Dělají tedy ze sebe šašky a vůbec se za to nestydí. Za ty prachy a výhody, na které by jinak zcela určitě nedosáhli jim to asi stojí. Do klasického demokratického politického spektra se nevejdou a tak stojí na již dříve osvědčeném místě ultralevicové propagandy vzrostlé v dobách největší slávy ruských bolševiků. Snaží se v lidu (nikoliv v lidech), tedy ve stádu, dle jejich představ, nemyslících ovcí vyvolat dojem totálního zmaru.

Dělníci vykořisťovaní nechutnými kapitalisty, vyhazovaní bez důvodu na hodinu na dlažbu, umírající důchodci na chodbách nemocnic bez schopnosti zaplatit třicetikorunový poplatek, hladové děti žebrající před vchodem do supermarketu o skývu chleba, neboť jejich sociálně nepřízpůsobiví rodiče je z mrzkých dávek celoživotní sociální podpory nejsou schopní uživit, nevzdělaná zdrogovaná mládež házející po největším z vůdců vajíčky, neboť se jim doma nedostávalo na zaplacení školného, tisíce zbytečně umírajících vojáků nahnaných na smrt kvůli americkým imperialistům stále ovládajících Severoatlantický pakt, kam jsme omylem vstoupili, armády bezdomovců vyhozených z bytů, kde přestalo platit státem regulované nájemné, zaměstnanci sdíraní z kůže majiteli firem, kteří jinak doma přehazují vidlemi hromady bankovek, přeplacení manažéři soukromých společností, kteří beztak vystudovali za dělnické peníze a nechápou potřebu sociálního smíru pomocí progresivního zdanění.

To je obraz společnosti vytvářený Paroubkovým týmem oranžových a vděčně komentovaný jejich rudými tichými spojenci. To je obraz společnosti, který se zákonitě musí promítat v hlavě každému jejich voliči. To je obraz zlé kapitalistické společnosti vypalovaný jako cejch do mozků zbabělých, po cizí pomoci lačných, závistivých a neschopných jednotlivců již od dob Marxe či Lenina. Nic se nezměnilo. Ani sakrastický smích hlavních klaunů z předvolebního cirkusu. Mají dobře spočítáno, že těch pár trapných a slušnému člověku odporných frází je opět v pozlaceném výtahu vyveze k absolutní moci.

Pro tyto zachránce “obyčejného lidu” neexistuje nijaká mravní hranice. Velmi dobře totiž vědí, že je stále ještě dostatek užitečných idiotů, kteří nechtějí nic slyšet o zcela zásadních předpokladech fungování společnosti a prioritách ekonomického rozvoje, neboť tomu ani vlastně nerozumí. Že je stále dosti takových, pro které platí stále dokola opakované socialistické mantry:

 

  • sociální stát vám vždy pomůže

  • sociální stát je naše vítězná partaj ve volbách

  • zdroje jsou – daně můžeme zvyšovat do nekonečna

  • státní bankrot nám nehrozí, zachrání nás EU nebo dovidendy ČEZ

  • kdo vydělává ve své firmě větší peníze, je určitě podvodník a zloděj

  • kdo vydělává větší peníze mimo státní sektor, je minimálně podezřelý

  • kdo vydělává vůbec nějaké peníze, tomu je třeba většinu z nich sebrat na daních

  • čím více daní, tím více peněz - ideálním stavem je 100% daň – znárodnění

  • jen naše vítězná partaj – tedy stát – nejlépe ví jak peníze přerozdělit

  • za chudobu a malou vzdělanost obyčejného občana může vždycky někdo druhý

  • pracovat nemusíte, studovat nemusíte, stáčí když nás budete volit

  • všichni se budeme mít dobře, však to někdo zaplatí nebo si půjčíme

  • pokud po našem volebním vítězství nebudou létat pečení holubi do úst, může za to Topolánek

 

A je to. Že se dramaticky zmenšuje skupinka lidí, kteří opravdu vytvářejí hodnoty a svými daněmi toto socialistické divadlo živí sociálněbolševické voliče nezajímá. Však co, dneska bude k večeři kus flákoty a zítra nám když tak Jirka s Vojtou nasype do žlabu z cizího. Tak to je a tak to většině společnosti asi i vyhovuje. A vůbec se za to nestydí. Slušní lidé musí zaplakat.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5923 čtenářů | 125 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(jorkšír, 26.4.2010 0:39:32)
Odpovědět
Ono to nebude až tak horké s tím na všechny strany proklamovaným vítězstvím socialistů,jak se nám to snaží namluvit Paroubek a jeho tým z Lidového domu,ve spolupráci s Hartlovým STEM.
Vše je ve finiši,republika je olepená oranžovým papírem s nejrůznějšími nesmysly,stojí to všechno šílené peníze.
Samozřejmě povětšinou naše.
Hodně lidí však sundává oranžové okule přes které je sice vidět vše v líbivých barvách,ale realita života na dluh už tak moc netáhne.
Viz Maďarsko,kde zvítězila pravice,se socialisty kteří je přivedli na buben tam vyrazili dveře.
Tady tomu nebude jinak.
Po socialistech i tady zůstane časem jen trochu smradu,reformy budou citelné pro hodně lidí,pravda,ale začne se znova. Už je na čase.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(berg, 26.4.2010 1:51:09)
Odpovědět
tak to bude, bohužel na to dno musíme teprve dopadnout, aby se soc. voliči probrali(nemyslím ferdu a podobné, ti tu kecají za prachy), jj ještě titanik pluje a na palubě se tančí :-((
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(fedra, 26.4.2010 16:02:28)
Odpovědět
.... snad si někdo všimnul, že se již tady neobjevuji tak často, ...., ano ,je tomu tak, jednak je již hodně práce na chaloupce a zahradě ale také proto,že jsem nabyl úsudku, že spodina, myšleno přesněji, zde prezentovaný modrý BIOodpad, nestojí za to.

Mé rozhodnutí, posiluje představa, kterak na modré, kvalitně smradlavé hordě hnoje, všem těm bezduchým, neineligentním, prázdným ,zakompexovaným ,ubohým mnohdy psychicky nemocným přispěvatelům, vévodí triumvirát lidské zloby, malosti, a špíny: KŘÍŽ, POULCZINSKY A ZBABĚLEC "ODJINUD" :-))


PS. ALE MOHU VÁS UJIISTIT, ŽE SE TU A TAM ZDE UKÁŽU, AT MÁTE LEPŠÍ NÁLADU...... I KDYŽ PROČ ROZEMÍVAT KAŠPARY VAŠEHO KALIBRU...., OD TOHO JSTE PŘECI TADY VY !!! :-)))
Hnusná a urážející kampaň ODS ...
(Kohout, 26.4.2010 22:47:59)
Odpovědět
To je mládež nová,mládež Langrova !
Ta historická pararela se sama nabízí. Když němci potřebovali zlikvidovat židy, museli je "odlidštit" a vytvořit obraz hnusné, hloupé a hrabivé kreatury, prostě žida. To už nebyl člověk a bylo ho možno bez výčitek svědomí zplynovat. Komunisté se poučili a když zahájili třídní boj ,vytvořili obraz hnusných válečných štváčů z "Volstrýtu" a jejich přisluhovačů. Tyto kreatury pak nebylo možno litovat. Ti první využili zmanipulovanou a zfanatizovanou mládež z Hitlerjugend , těm druhým pomáhala "mládež nová ,mládež Gottwaldova." Dnes "mládež nová , mládež Nečasova?, Langerova? Bémova?", našla svého třídního nepřítele a tím je hrabivý tupý a egoistický důchodce. Čas k jeho likvidaci v uranových dolech, nebo plynových komorách ještě nenastal , ale ani Hitler a Gottwald s tím nebyli hotovi za jeden den. První krok k odlidštění však již byl učiněn. Komické je, že realizace se ujmul Petr Zelenka, jehož rodiče se za Husákovy normalizace vyhřívali na výsluní bolševické přízně. Tedy jak charakteristické
Re: Hnusná a urážející kampaň ODS ...
(xXx, 27.4.2010 8:43:06)
Odpovědět
Tupeho primitivniho pubertaka ferdu je zde dobrym zvykem ignorovat. A tradice je dobre ctit... :-)
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Marcela, 27.4.2010 15:43:39)
Odpovědět
Ferdíku,jsi můj člověk.Já to také tak cítím a sleduji tvůj boj tady s temi nevzdělanci a držím ti palce.Máš rozum.Já také ted jsem víc na zahrádce,než bych tady četla ty hulvádštiny,které nemají pravdu a ani hlavu a patu.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Hardy, 3.5.2010 20:39:45)
Odpovědět
Ferdík je hlavně blb.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Hardy, 3.5.2010 20:40:15)
Odpovědět
Ferdík je hlavně blb.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 6:58:25)
Odpovědět
No jo, máš pravdu, začne se znova...Je to takový uzavřený kruh. Začne se znova, zase se to někam dotáhne, potom odněkud z díry opět vyleze socan a začne slibovat. Bude u toho osm let a? Začneme znova...
Je bezpodmínečně třeba, aby si teď po případném zplundrování rozpočtu nabilo hubu co nejvíc lidí. A hodně bolestivě, protože jenom vůl se dvakrát spálí o jedny kamna. I když...u nás...i to snad je možné.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(jorkšír, 26.4.2010 7:16:40)
Odpovědět
A to je tedy vlastně taky pravda,možná by se tady hodil jeden takový malý,přítulný státní bankrot,aspoň na jeden rok by měli ti co volí pomatené socialisty poznat co je to nejít si nakoupit do obchodu protože nebudou mít za co.
Tak tak,chleba na stírací losy,aby je přešly roupy...
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(unkas, 26.4.2010 10:38:27)
Odpovědět
Vy fakt nevíte,kdo plundruje státní rozpočet?Fakt jste takový Neználek?No v tom případě,pardon...
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 16:33:36)
Odpovědět
Státní rozpočet plundruje ten, kdo je u moci. To ví snad každý. Já si jen dovolím podotknout, že u nás je u moci od roku (s výjimkou 2,5 roku) ČSSD.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 16:35:25)
Odpovědět
Pardon, vypadlo mi - od roku 1998.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(unkas, 26.4.2010 10:36:24)
Odpovědět
Jo,jo,už aby na vás ty stále vzývané "reformy" dopadly!Pak poznáte skutečné výhody tohoto Zkurvystánu s kapitalismem bez přívlastků.Zdejší vládnoucí mafie má nyní trochu strach,tak se za ně takoví pologramotní hlupáci jako zdejší Křížové,bijí(i když velmi netakticky),ale u vesel zůstanou dále,nebojte.Tady žádná změna k lepšímu nehrozí,vy troubové.Zbytečně hysterčíte.A raději začněte něco dělat,ať má mafie co rozkrádat!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 17:27:12)
Odpovědět
Paroubkovy Vámi tolik očekávané reformy dopadnou na nás na všechny, tedy pokud je skutečně uskuteční, nejvíce však na jeho závistivé voličstvo.

Příklad:

Já osobně dávám práci 14-16 lidem, jak kdy, jak se daří a jak se lidem chce dělat. Protože se nám (mluvím v množném čísle, protože jsme firma všichni, já i oni), celkem daří, lidi mají na naše podmínky velmi slušné příjmy. A protože nejsem hajzl, tak jim bez nijaké smlouvy poskytuji ještě příspěvek na jídlo a na dopravu do práce, i když mne k tomu nikdo nenutí. Dávám jim bokem, ze svého, čistých 100,- Kč na osobu a den formou proplácení účtů na benzin, jízdenek a účtů z nákupu potravin, vždy do hodnoty počtu odpracovaných dnů x 100,-Kč. Pracuje u mne mj. také celá čtyřčlenná rodina, takže si to můžete spočítat. Krom toho se snažím jim přidat vždy před dovolenými a před vánoci nějakou částku, aby si to užili. Nejméně to bylo loni - 40%+30%, většinou se to pohybuje okolo 50%+50%, ale například v roce 2005 to bylo 50% v létě a pak jsme byli všichni zaměstnanci před vánoci na týden v Egyptě za peníze firmy. Tedy - a opět množné číslo - za NAŠE peníze.
Tedy: Pokud NÁM stát zvedne daně a odvody, musíme MY VŠICHNI počítat s tím, že se budeme muset bez podobných příjemností obejít, protože na to zkrátka nebude.
Pokud chce být většina národa solidární s vyžírky na sociálních dávkách které cpou do automatů, s vyžírky na pracovních úřadech, kteří jednou rukou pobírají podporu, příspěvky na bydlení, dopravu a bůhví jaké jiné dávky a druhou rukou se statečně ohání za čisté a na dřevo na melouchu, se zbytečnými vyžírky sedícími v různých státních úřadech vymýšlejícími sami sobě práci formou nových a nových nařízení a formulářů, které naopak komplikují práci mně a s dalšími a dalšími, ať si s nimi solidární je, nikoli ale za cizí (například NAŠE), peníze.
Že mým zaměstnancům v tomto případě jejich výhody padnou, to jsem jim oznámil a jsem si jistý, že od nich ani od jejich rodin do uren nepadne ani jeden oražovorudý lístek.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Jakub N., 27.4.2010 15:47:51)
Odpovědět
Stando 01,už tomu rozumím 14 lidí na tebe dělá a ty sedíš u internetu a píšeš nesmysly.Odhalil ses,ale s tím se dalo počítat.Takoví jsou nejchytřejší.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 28.4.2010 8:20:57)
Odpovědět
V současné době mám tu čest vykořisťovat dokonce 17 duší. Všichni vykořisťovaní si to přečetli, smějí se Vám, že prý jste tupec a vzkazují Vám, že se s radostí nechají vykořisťovat i nadále. Ono jim to vykořisťování prý docela slušně sype.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Jakub N., 28.4.2010 13:30:58)
Odpovědět
Stando,nechlub se,vlastní chvála smrdí a jak to chceš dokázat.Chci vidět toho kdo ti věří.To může napsat každý,takovou lež.Ty jsi prostě Anštajn,Neználek.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(korektor, 29.4.2010 7:41:52)
Odpovědět
Jen zcela vyjimecny hlupak muze napsat "Anstajn" a obsah tveho prispevku to jen potvrzuje. :-)
Re: Ano, slušní lidé Paroubka nevolí
(Alfons, 26.4.2010 11:09:23)
Odpovědět
Obávám se, že to horké bude a moc. V tomto státě mimo mnoha samostatných, prací se živících občanů, je neuvěřitelně mnoho příživníků a lemplů, kteří si ve své slabomyslnosti neumí spočítat, že pablbek, svoje lži nemůže nikdy splnit! A jen idioti mají pocit, že je někdo cizí z jejich srabu bude vždycky vytahovat.
Národ, který si do svého čela zvolí bandu pokrytců, podporujících paratizitismus a lenost, si nezaslouží figurovat na seznamu národů.
Bohužel, jsem nechtěně členem tohoto "národa", kde můj hlas nic neznamená, přesto ho nezahodím a půjdu volit,třeba se najde více moudrých občanů, kteří vidí dále, než ti se svojí nataženou hladnou rukou.
Re: Ano, slušní lidé Paroubka nevolí
(Lída m., 26.4.2010 11:24:21)
Odpovědět
ALFONS,VŽDYT SE ŘÍKÁ,ŽE ZA KOMUNISTŮ BYLI DARMOJEDI,PŘÍŽIVNÍCI A NEfakčebka.Jak to tedy je?Tuto dobu každý chválí.Vládla ODS,pravice,opak komunistů.
Re: Ano, slušní lidé Paroubka nevolí
(Alfons, 26.4.2010 11:49:22)
Odpovědět
Ano, říkalo se to, bylo to myšleno na komanče a čmoudy (ti ovšem byli nuceni povětšinou pracovat). Jde o to, že nějakým způsobem fabriky vyráběly (zdaleka ne všechno bylo na nic a do Ruska). Dnes ohromná spousta našich výrobců zmizela (s podporou jistých nejchytřejších na světě) a to málo co zde vytváří hodnoty, socani svým deklarovaným přístupem vyženou. Z čeho budeme jako stát žít??? Budeme okusovat skladové haly, které zaměstnávají jen pár lidí???
Re: Ano, slušní lidé Paroubka nevolí
(Lídas, 27.4.2010 15:40:51)
Odpovědět
Alfons,takže ted je to lepší podle tebe,ale bojíš se ,že nebude z čeho brát.Vše je vytunelováno,rozkradeno.At tento stát povede jákákoliv strana,nebude mít z čeho.Ale všichni slibují,nejen Paroubek.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(lkj, 26.4.2010 11:19:28)
Odpovědět
Kříž a Jokšír zase soptí.Blíží se volby,co ještě je napadne napsat?????Ze se nestydí!!!!!!!Víc se k tomu nedá psát.Normální člověk to pochopí.Je s podivem,čeho jsou schopni proti Paroubkovi.Proč to nenechají na lidech?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Robine, 26.4.2010 12:25:23)
Odpovědět
Jorkšíre - Maďarsko přivedli na buben socialisté, nás ODS.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 17:31:45)
Odpovědět
Ty asi nevíš, kdo tu od roku 98 vládne. Anebo tu bídu spáchala za pouhých 2,5 roku ODS?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Robin, 27.4.2010 3:00:20)
Odpovědět
Ty asi Stando nevíš, jak se kradlo a tunelovalo hned po r. 89? Čí je produkt Kožený? Klause nebo Paroubka - a těch 30 mld nikde nechybí(např. rozkradl celé čs. námořní obchodní loďstvo)? A dále - vykradené banky (A. Baron z Komerčky 8 mld, Moravec, Moravia banka - skoro 400 mld vykradeno z bank za ODS - to nechybí? A co Pepové z Hong Kongu, mrtví Lájosi Bacsové - neexistující sponzoři ODS, zřejmě heslo úplatků za privatizaci?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Beroun, 27.4.2010 9:00:33)
Odpovědět
Jen opravdovy hlupak nevi, ze transformace vyzadovala naklady vsude. V Nemecku bohatsi strycek venoval jiz pres 2000% puvodne odhadovanych nakladu a stale "NDR" nefunguje, jak by mela. CR nikdo nedal nic a s odrenyma usima to zvladla druha najlepe.
.
Zrejme jsi uz zapomnel, jak byly zdevastovane podniky, jak nemely penize nejen na rozvoj, ale dokonce ani na suroviny, jak v drtive vetsine nedokazaly vyvazet jinam, nez do raju komunistickych mafii, odkud ale nedostaly zaplaceno. To vse bylo potrteba zmenit, vcetne opryskanych domu ve mestech, neexistujici dalnicni site, priserne zdevastovaneho zivotniho prostredi atd. A znacna cast se uz podarila...
.
Oranzova mafie ale dosadila do nejvyssich statnich funkci vic zlocincu, nez vsechny ostatni strany dohromady. Kdo to kdy slysel, aby premier vzal 100-milionovy uplatek za sluzby lobby proti zajmum sve zeme, aby jiny premier spachal soukromy mezinarodni podvod, aby ministr organizoval korupci a tuneloval CLK, aby jiny ministr vytuneloval podnik a skoncil za mrizemi, aby jiny ministr se zapletl do pripravy vrazdy, aby Blair mluvil v celosvetove BBC a CNN o korupci oranzovych leadru CR...? To jsou otresna fakta, ktera zcela diskvalifikuji oranzove zlocince k jakekoli verejne funkci. Nezbyva jim, nez lhat a lhat podle goebbelsovskeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath) a nalhavat narodu hitlerovske "zvlastni poslani" (Paroubek), aby obalamutili jednodussi obcany volit jejich politiku "po nas potopa"...
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Lídas, 27.4.2010 15:51:02)
Odpovědět
Stando,za 2,5 roku toho stihla ODS více rozkrást jak ostatní vlády po revoluci.To se dá stihnout věcí i za rok.Měj rozum.
Slušní lidé nevolí Paroubka,ale KSČM ...
(Jilemnický, 26.4.2010 22:05:50)
Odpovědět
Letos opustilo zločineckou ODS mnoho lidí.Už jsme se nemohli dívat na mafiánské praktiky LANGRA,ŘEBÍČKA,BÉMA,JANČÍKA a dalších z ODS.
Kradlo se už i za bílého dne a nikdo se ani nečervenal.Takže všichni už víme koho
NEVOLIT - ODS !
Horší je,koho volit.Snad do voleb na to příjdem.
Re: Slušní lidé nevolí Paroubka,ale KSČM ...
(oranzovy kvet, 27.4.2010 11:37:58)
Odpovědět
Nove strany nebo obrozenou ODS. To je prece jasne. :)
Re: Slušní lidé nevolí Paroubka,ale KSČM ...
(Joss, 28.4.2010 17:53:37)
Odpovědět
Obrozenou ODS? To je tedy nemístná sranda.
Ale ono fakt není koho volit, určitě ne oranžové a modré kašpary.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Jarda Pravda, 29.4.2010 7:45:03)
Odpovědět
Jokšíre, ty se jednou z těch oranžových zcvokneš. Myslíš snad, že ty kýbly nenávisti a zloby, které na ně vyléváš něco změní.Lidé, ti docela obyčejní lidé kteří k vůli modré topolově vládě se dostali až na hranici chudoby vědi o tom své.Máme 8 procent nezaměstnaných, taky hezká vizitka modro-černo-zelené rekapitulace.Zato máme tisíce milionářských, často miliardářských tunelářů , korytníků a podobných zlodějských dárečků.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Huckleberry, 26.4.2010 6:20:32)
Odpovědět
Co tak poslouchám lidi po ulici nebo u piva, mám dojem, že tem vypasený hospodský se usadil v myšlení prostých lidí. Ono těch 30 kč u doktora a 30 za položku na receptu sice zmenšilo množství čekárenských diskutérů z řad důchodců, ale je třeba se dívat i na průměrnou výši důchodu. Byl bych rád, kdyby se občas objevil obrat klasického socialisty vyřknutý před novináři: Kdo z vás to má!? Lid prostý si musí sám rozhodnout, zda si má platit slibotechnu parazitujících politiků a drncat po rozbitých cestách, nebo už po několikáté si utáhnout opasek když vidí kynoucí panďěra politiků. Letošní volby ještě nebudu považovat za rozhodující. Tento stát ještě nepadl pořádně na hubu. Karty se budou rozdělovat až za další 4 roky.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(xyz, 26.4.2010 6:52:02)
Odpovědět
Ale to už se bude ,,titán " rozvalovat u koryta, což mu umožní tito voliči, kteří si bohužel nevidí na špičku nosu. Ti slyší pouze ty kecy a lživé vábničky, jak bude všechno div né zadarmo, ale jedině pod taktovkou našeho velikána. A propó, článek kde Petra oslavovala sexy mozek křížený s titánem hodně rychle zmizel... asi měl dobrou odezvu...
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(unkas, 26.4.2010 10:49:20)
Odpovědět
Byl jsem před týdnem na kontrole u známého lékaře v jedné z krajských nemocnic.Ten svoje pacienty,věřte,zná.Poplatek se platí u něho v ordinaci,každá babička či děda 30Kč vždy zaplatí taktéž i za hospitalizaci a hádejte,kdo si VŽDY nechá poplatek 30Kč či 60za pobyt proplatit od kraje?No přece naši,zkůžezdíraní,podnikatelé!A potom tady řvou jako vy a píchlá podsvinčata,že "není na silnice"!Věřte,nemám důvod lhát.Takový ubožák opravdu,ale opravdu,nejsem!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Slušní, 26.4.2010 11:27:22)
Odpovědět
unkas,souhlasím,ale upřesni,kteří podnikatelé.Ti co dělají ve zdravotnictví.Nikoliv ve stavebnictví atd.Těm nedá nikdo nic.Jaká je to demokracie?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 17:38:26)
Odpovědět
Když to shrnu, v Praze žádná krajská nemocnice není a ve všech ostatních krajích vládne ČSSD, která volby vyhrála právě na základě zrušení poplatků v zařízeních spravovaných krajem.
Takže buď -
a/ lžete
b/ ČSSD neplní předvolební sliby
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Zuzka L., 27.4.2010 10:19:22)
Odpovědět
Stando,není to v každém kraji kde vládne CSSD.V Jihomoravském zrovna ne.Platíme všechno ve zdravotnictví.Neházej to všechno do jednoho pytle.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Kužka, 27.4.2010 15:54:59)
Odpovědět
Hucklebery,jenže oni slibují úplně všichni,nejen Paroubek.Komu věřit.?Jak si má lid rozhodnout?I Nečas obrátil a slibuje co nikdy ODS nevyslovila.Jsou to lháři,toužíci po moci.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Emma, 26.4.2010 6:56:04)
Odpovědět
Mám obavy, že ti slušní, nevolící ČSSD, ještě
budou muset přetrpět jejich vítězství.
Co je ale děsivější : představa předsedy Paroubka co by prezidenta.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 7:07:57)
Odpovědět
Nejenom přetrpět jejich vítězství, to je prostě soutěž a porážku je třeba přijmout a nejenom si představit na hradě nového Gottwalda (to už je horší). Nejhorší je, že odnesou důsledky jejich politiky s plnou parádou úplně stejně dlouhodobě, jako jejich voliči. Nezaviněně. Když se budou u hrnce prát o poslední bramboru jenom Jyrkovi věrní, jenom dobře. Jenomže my tam budeme stát frontu všichni.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Karkulka, 26.4.2010 7:58:17)
Odpovědět
Správně, slušní lidé volí jen Karkulku a Velkého Karkulína. Pivaři volí ČSSD, vinaři KDU-ČSL, podsvětí zásadně ODS a sadisti TOP 09.
Ať žije Karkulka a Karkulín !!!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(onďa, 26.4.2010 8:35:00)
Odpovědět
zdravím,Karkulko.Ten ubohý článek se musí přejít jen humorem....ani se mi na něj nechce reagovat.Tolik sprostoty vůči těm,kteří mají jiný názor jsem už dlouho nečetla...tak hezký den,sluníčko hřeje.....
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(x1234586, 27.4.2010 9:06:36)
Odpovědět
Nikoli vuci lidem s jinym nazorem, ale vuci oranzovym kriminalnikum, kteri masove kradou, svuj lup pouzivaji na korumpovani svych volicu a jeste jim lzou, ze to vse nikoli ve jmenu vlastnich koryt, ale oranzoveho raje na zemi... Tfuj tajbl!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Kus, 27.4.2010 16:10:28)
Odpovědět
x12345678 ty oranžový kriminálníku.Tvůj příspěvek je tak stupidní,že víc už nemůže být.Kdo není oranžový,nepáchá zločiny.To je ale rozdělení,od blbce.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Mařenka, 27.4.2010 10:21:25)
Odpovědět
Karkulko,roztřídila jsi to dobře !!!!!!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(kdu, 26.4.2010 11:29:40)
Odpovědět
Emmo,Stando,to je strachu,ještě o nic nejde.Nic není jisté.Možná byste se divili.Rozhodně lepší než topol.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Silberstein, 26.4.2010 18:06:51)
Odpovědět
Paní Emmo, těch neslušných voličů, kteří volí ČSSD, je cca 30 procent z celkového počtu voličů, což zhruba obnáší dva a půl milionu voličů. Nezdá se Vám ten Vámi uvažovaný počet neslušných voličů poněkud vysoký? Srdečně V8s zdravím, jsem volič ODS. Snažně Vás prosím, nenahánějte svým hloupým tvrzením další voliče socanům a komoušům, jako to činí mnoho rádoby pravicových blábolistů na tomto portále včetně autora tohoto článku. Z těch nebetyčných keců, které tady čtu, musí mít nerozhodnutý volič oprávněné obavy, zatímco socani a komouši se musí už teď radovat ze svého volebního vítězství. Pravicová politika se v silně levicovém českém prostředí musí mimo jiného dělat logickou a slušnou agitací a ne hloupými řečmi.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(kukuruků, 26.4.2010 7:26:20)
Odpovědět
Největší akce proti Paroubkovi dělají různí manažeři a podržtašky ze sdělovacích médií a novin. Prostě lidé s platem 30 - 50 tisíc, kteří mají strach, že bude zrušena tzv. rovná daň a oni budou muset odvádět státu víc. Kdyby to pochopili různí pitomci co nechodějí volit ať už z falešné čestnosti, či lenosti, tahle smetááánka by byla smetena.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Fiter, 26.4.2010 8:09:33)
Odpovědět
On pan Paroubek ví na jakou strunu má zahrát,aby to lahodilo uchu jeho voliče.Je tady ještě jedno velké nebezpečí.Stačí se zamyslet nad tím,jak nechal zmlátit mladé lidi na čekteku naší chrabrou policií.Policisté měli zelenou a chovali naprosto stejně jako ta brutální VB hovada v 89.Tenkrát mu za tuto akci hodně lidí tleskalo.Paroubek je diktátor o tom není vůbec třeba pochybovat a diktátoři nikdy se svými oponenty nebojovali demokratickou cestou.Myslím si,že pro takovéhoto člověka by asi nebyl velký problém stavět šibenice.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Jasné, 26.4.2010 11:35:34)
Odpovědět
Fitere,ty chytrej,kdyby se pokračovalo proti takovým hnusným srocením jako byl cechtek,tak tady mohla být přece jen lepší morálka a nebylo by tolik antifašist.snobáren a jiné mladé chamradě s holýma lebkama.Paroubek byl za to kritizován a odsuzován.Tím nastala vlna těchto dacanů a Langer s Topolem,tomu dali zelenou.Potom se divíme kde jsme.Je třeba víc takových Paroubků,aby tady udrželi pořádek.To si uvědom.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 26.4.2010 17:42:40)
Odpovědět
Nejhnusnější srocení bývaly prvomájové průvody a sjezdy KSČ. CzechTek je proti tomu setkání mateřských školek před odchodem na prázdniny.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Julis, 27.4.2010 10:41:19)
Odpovědět
stando 01 s tím 1.májem ses zase podepsal.Typické pro tvůj charakter a prázdnou hlavu.Normální člověk si pomyslí.......
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(standa01, 28.4.2010 8:27:15)
Odpovědět
Pokud jseš ty normální člověk, tak jsi snad musel pochopit, že jsem nepsal o 1. máji, ale o prvomájových průvodech. Ale pro tebe to asi jedno jest. K 1.máji patří prvomájový průvod. A tak je to spravne, tak to ma byt, sudruzi!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(kukurukuků, 26.4.2010 13:08:50)
Odpovědět
Czech- tech je pro naprosté vylízance, kteří se nechávají omamovat jednotvárným bubnováním.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Fiter, 26.4.2010 16:01:53)
Odpovědět
Mě se taky ta hudba, pokud se to vůbec hudbou dá nazývat nelíbí.Tady ale nejde o hudbu.Chcete snad nařizovat mladým co mají poslouchat,tak jako komunisti?Neměli by se sejít na návsi a poslouchat Evu a Vaška?Tady jde o svobodu a o tu se nás všichni ti Paroubkové,Filipové a další budou snažit připravit.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(kukuruků, 26.4.2010 16:21:03)
Odpovědět
Mně se nelíbí na technu ta zhypnotizovaná stádnost, které mladí lidé podléhají. To má přece co do činění s bolševismem, či snad ne?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Luboš N., 27.4.2010 10:35:37)
Odpovědět
Fitere,Cechteku říkáš svoboda?To tě lituji.I v demokracii musí být určité společenské mantinely.Jinak bychom žili hůř jak zvířata.U tebe by byla ztráta svobody i vzájemné vraždění lidí????Ani bych se nedivil tvému myšlení.Zaváděním Cechteků klesla morálka a mládež hluboce klesá/nekterá a je jich moc/.Utok na Cechtek od Paroubka byl adekvátní a měl svoje opodstatnění.Kdyby se v tom pokračovalo,nemuselo to dojít tak daleko.
Zaslepenost, néni dobrý rádce
(Alf, 26.4.2010 11:31:17)
Odpovědět
Takový plat nemám a ještě si zněho platím naprosto vše. Ale jde o to, že i školáček v 1. třídě umí počítat a spočítá si, že když nemám ani 2 koruny, nemohu slibovat 3 koruny, to umí jen socani a hlupáci chrochtají blahem z "budoucího" bezpracného příjmu. Já to mám za pár, o mě nejde, jde mě o budoucnost mých dětí a našich dětí. Nato ovšem inteligence někomu nestačí.
Re: Zaslepenost, néni dobrý rádce
(Lída M., 26.4.2010 11:41:16)
Odpovědět
Alf,no no,a kdopak si to neuměl spočítat za Topol.vlády s Kalouskem,že jim to vyšlo tak katastrofálně?Snad to nechceš svést na Paroubka.Vždyt oni řídili stát.A kam ho dovedli?Tam kritizuj.Vy umíte jen svádět na levici.Ještě řekni,že to zavinili komunisti.Vždyt je to tak průzračné a každému jasné,tak tady nelžete.Nikdo vám nevěří.
Re: Zaslepenost, néni dobrý rádce
(Alf, 26.4.2010 12:04:57)
Odpovědět
Všichni máme máslo na hlavě, jaký lid, taková vláda. Ale když to tak čtu, kašlu na budoucnost a socany, čím hůře tím lépe. Celý život pracuji, práce se nebojím a vždy jsem si práci našel. A když nebude co jít, ještě mám malou dobře oplocenou zahrádku se psem, na brambůrky a cibuli. A protěžovaní lemplové ať si zemřou hlady.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Sunny, 26.4.2010 13:14:10)
Odpovědět
Taková esence čiré závisti se nevidí každý den:-) Gratuluji vám k tomu, jak jste se královsky odkopal.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Josef Pepe, 26.4.2010 8:31:03)
Odpovědět
Pane Kříž a Vám podobní co píšou odpověd´ na Váš článek běžte se dát vyšetřit do Bohnic tam si na Vás zgustnou.Taková debylita se jen tak nevidí.Je mi smutno co Pán bůh stvořil za hovádka.A dokoho dal duši.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(oooo, 26.4.2010 11:37:23)
Odpovědět
Josefe Pepe,máš pravdu.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Fiter, 26.4.2010 11:49:40)
Odpovědět
Ty chrochtáku se raději nauč pravopisu,máš tam hrubky pokud ovšem víš co to je.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Josef Pepe, 26.4.2010 13:02:18)
Odpovědět
Fiter toje napsáno schválně aby ta debylita razila.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Robin, 26.4.2010 12:28:12)
Odpovědět
Josefe Pepe, máš pravdu.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(nobody, 26.4.2010 8:33:18)
Odpovědět
Problémy pravice-levice nechápu, protože jedna strana se bez druhé neobejde.Pravičáci honí machry a přitom kostra průmyslu byla zbudována za c.k.RU německým kapitálem, který měl zajištěn odbyt výrobků. Levice kritizuje ty lépe vydělávající, přesto že je nezi nima spousta takových, kterým se to také nelíbí.
Ve světě proběhlo mnoho změn, na které jsme ani po roce 90 nedokázali reagovat a reformovat cokoli je dnes už málo (kom. je dávno pryč a kap. je v pr..). Škrtat v rozpočtu umí i Janota s chemikem Kalouskem. Naplnit státní kasu může jen technicky a technologicky zdatný průmysl se zajištěným odbytem. Tady se řešilo co. A s jakými lidmi. Pseudoekonom Klaus a veleslavný Havel. Teď už jedou vlaky dost rychle, aby se do nich dalo naskočit. Nezbývá, než stát na zastávce a vlakům mávat českou zástavou.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Hrobová, 26.4.2010 9:24:50)
Odpovědět
Svatá pravda ješte dodat slušní a rozumní lidé Paroubka nevolí.A těch je tu bohužel menšina.Protože každý rozumný uteče.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(unkas, 26.4.2010 10:25:38)
Odpovědět
Tady už mi nějak dochází řeč.Kříži,jseš ty ještě člověk nebo už sprostý,odporný hnůj?Proboha,kde se v tobě,ty zrůdo,bere tolik zla?Jsi skutečný nebo fiktivní?Jestli skutečný,nebojíš se vylézt na ulici,aby ti někdo neplivl do tvé nenávistné tlamy?Kristovanoho,co vy jste tady za kreatury.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(ThujaGarden, 26.4.2010 15:22:05)
Odpovědět
Unkasi, ty jsi jeden z největších hovad, snad ještě blbější než Ferda a Davidan.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Beroun, 27.4.2010 9:13:27)
Odpovědět
Primitiv neprijemnou pravdu neunese. To je znamy fakt...
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(kapej, 26.4.2010 11:11:56)
Odpovědět
Pane Kříži, když je hlava blbá, celé tělo trpí. Takovou slátaninu jste mohl opravdu napsat jen vy. Asi máte opravdu velký strach před svobodnými volbami a rozumem slušných lidí, že jste vypotil pro své chlebodárce takový canc...
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Bodlák, 26.4.2010 11:22:27)
Odpovědět
Pan autor si určitě nepamatuje,že před 20 lety jezdil do každé malé obce alespoň 4krát denně autobus a dokonce v sobotu a neděli,ač se nepracovalo a dokonce po udržovaných silničkách,rozhodně v létě průjezdných.Dnes už vlaky ani autobusy nejezdí,neboť lidé nemají kam do práce jet.A že by měli všichni auta,to je jen sen měšťáka.Dokonce už ani na poštáˇky není.Kam to všechno zmizelo?Asi zto odešlo s armádou okupantů do socialist. satelitů.Dnes už neuživí země ani své důchodce a to se kasá na placení důchodů těm cizincům,které proklamuje jako lacinou sílu.Tak jen dál mystifikujte a oblbujte občany politickými proklamacemi těch,jimiž se necháváte prostituovat.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Pozor!, 26.4.2010 11:50:58)
Odpovědět
Bodlák,palec nahoru.Dobrý a pravdivý příspěvek.Ještě dodám,že už stát nemá ani na platy učitelů a na školství.Studující dálkově vysokou školu platí 50 tisíc za rok jen školné,násobte to 5 až 6 lety a kolik vám vyjde jen za školné a kde jsou knihy a jiné poplatky.Dálkaři nemají slevu na jízdné atd.Toto tak před revolucí nebylo.O hodně jsme přišli.Vše je jen pro hodně bohaté.My máme a le banány a toalet.papír.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(rrr, 26.4.2010 23:09:59)
Odpovědět
Stát nemá na školství, ale přitom na třinácté důchody ano? Potom je něco shnilého v království českém.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(YXC, 27.4.2010 10:38:32)
Odpovědět
rrr.už jsi dostal 13.důchod????Kde žiješ?????
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(už poučená, 26.4.2010 12:23:03)
Odpovědět
Autore, tak nenávistný článek jsem už dlouho nečetla. Takže všichni, kteří volí soc.dem., jsou nemakačenka, lenoši a vyžírkové, úplní blbci, kteří nepochopili, že jedině správná cesta vede po "modré"? Děkuji, do března 2009 stačilo.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Sunny, 26.4.2010 13:20:21)
Odpovědět
Kde pan Kříž píše o modré? To si fakt myslíte, že krom ČSSD u nás nejsou jiné politické strany? Jestli takto jednobarevně vidíte všichni, nelze se potom divit tristním volebním výsledkům.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(už poučená, 26.4.2010 13:59:06)
Odpovědět
Doplnění: po "modré" = pravicové.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Sunny, 26.4.2010 14:06:37)
Odpovědět
A zase špatně: ODS není pravicová strana. Je to strana politického středu. V České parlamentní politice není žádná skutečná pravicová strana.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(rrr, 26.4.2010 23:16:31)
Odpovědět
Souhlas. ODS svým programem nejvíce připomíná klasické socialistické strany na západ od nás. Naše ČSSD je jasně levicová strana, nikoli strana středu a komunisté jsou levice extremistická se vším co k tomu patří, jako jsou zločiny, vraždy atd. - trestní zákoník odshora dolů komplet.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Robin, 26.4.2010 12:23:21)
Odpovědět
Slušní lidé považují styl psaní pana Karla Kříže za ubohost. Buď má někdo svůj názor, který se snaží obhájit - ale když jeho názor předem považuje bez obhajitelné argumentace za neslušný - je ose.l sám.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Beroun, 27.4.2010 9:11:57)
Odpovědět
Komicky se vam podarilo ohodnotit sam sebe. :)))
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Davidan, 26.4.2010 13:26:35)
Odpovědět
Slušní lidé, pane Kříži, nepomlouvají druhé.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(sisi, 26.4.2010 16:13:28)
Odpovědět
Davidan, a přesně to dělá Paroubek. Pomlouvá a napadá konkurenci kde může,a sám se vychvaluje, až se mu od huby práší!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Davidan, 27.4.2010 0:43:04)
Odpovědět
Jen Paroubek?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Beroun, 27.4.2010 9:19:23)
Odpovědět
Take tunelar CLK Rath. Ten byl za to dokonce i odsouzen.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Lidas, 27.4.2010 16:07:25)
Odpovědět
Beroune,tys neslyšel jak Topol.při každém projevu aspon jednou zavadil a pomluvil Paroubka?A ostatní také,Kalousek,langr.Nečas.Bud spravedlivý a nelži,vždyt lidé to vědí a nevěří ti.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(jirka, 29.4.2010 7:33:57)
Odpovědět
To, ze dr. Rath tuneloval CLK potvrdil i nezavisly soud. Lhat o tom sice muzete, ale fakta nezmenite.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Lidas, 27.4.2010 16:07:27)
Odpovědět
Beroune,tys neslyšel jak Topol.při každém projevu aspon jednou zavadil a pomluvil Paroubka?A ostatní také,Kalousek,langr.Nečas.Bud spravedlivý a nelži,vždyt lidé to vědí a nevěří ti.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Xaver35, 26.4.2010 14:54:35)
Odpovědět
Bývalý nadšený SSMáku K.K.,s neskutečným sebezapřením jsem dočetl tento blábol, s nímž věcně diskutovat nemá smyl.Proto se chytím jen jeho závěru: měl jsi tu (vědomě) sehrát užitečného idiota pro ty opravdu "slušné,moudré,čisté,odpovědné,pracovité,samostatné" - zkrátka pro Langery,Bendly,Bémy apod. Podařilo se Ti to výborně, bohužel BEZ TOHO ADJEKTIVA! Škoda, máš na víc...
UBOHÝ p.Kříži a jeho stoupenci.
(děd, 26.4.2010 15:00:04)
Odpovědět
Přiznejte již, že vám nejde ani tak o Paroubka, ale hlavně o slova sociální a solidární a myšlenky spojené s nimi. Bude-li ČSSD mít jiného lídra, vaše jedovatost se nezmění. Neurážejte lidi pro jiné názory. Mají pro ně s v é důvody, tak jako vy pro své. A smiřte se konečně s tím, že již žádná strana, ani ODS nebude mít 99,90 % hlasů
Re: UBOHÝ p.Kříži a jeho stoupenci.
(oko, 26.4.2010 16:10:41)
Odpovědět
Myslím, že dost bylo famílie Paroubkovic.Už jsme vyslechli všechny možné a nemožné sliby,ódy na pana manžela...atd. No na takového ,,titána "opravdu nikdo nemá ! Ale jak se říká samochvála smrdí, a to dost intenzivně ! V celé republice na nás čučí vyretušovaný vůdce v celé své velikosti, a oblažuje veřejnost svými sliby...
Re: UBOHÝ p.Kříži a jeho stoupenci.
(Jahomet, 26.4.2010 16:30:41)
Odpovědět
Kdysi jsem si říkal co bude s těmi jedináčky, cepovanými maminkami za to že stoupnou botičkou na trávník. A v autě sedící poslušně jako pyšoví psíčci. Říkal jsem si jací z nich asi sobečkové vyrostou. A hleďme už je to tady: hrají si na pravici, aby jim nááááhodou ČSSD nezvedla daně. Jak mohou vědět něco o sociální solidaritě, když se nemuseli o nic dělit se svými sourozenci.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(kukurukuků, 26.4.2010 16:25:27)
Odpovědět
Nesnáším slova "slušnost" a "korektnost". Taková slova čsto používají největší pokrytci.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Karel Reeh, 26.4.2010 17:14:03)
Odpovědět
Pane Karle Kříži. Po přečtení vašeho článku jsem se musel přesvědčit, že není rok 1977 a já nečtu Rudé právo, kterého jste vy šéfredaktorem. Ale jinak vám přeji mnoho dalších takových blábolů a jen houšť. Přeji dobré psaní a spaní. S pozdravem Karel Reeh.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Beroun, 27.4.2010 9:16:54)
Odpovědět
Spis by bylo zadouci, aby k takovym clanku verne reflektujicim realitu nebul duvod, ne?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(VIT BARTA, 27.4.2010 9:43:34)
Odpovědět
Je mi trochu ouzko. tyto volby pro mne osobne pravdepodobne budou znamenat opetovny krach nadeji. v roce 1992 jsem promoval na lek fakulte. zazil jsem behem dospivani komunisticky rezim v dobach normalizace i upadku. od revoluce jsem si sliboval, ze se jako v jinych civilizovanych zemich na zapad od nasich hranic, urovnaji "brzy" pomery
, ze si proste vybuduji existenci, zalozim rodinu, postavim dum, budu jezdit na dovolene s detmi, deti budu financne podporovat na studiich a na duchod, pokud vydrzim byt zdravy, budu jezdit po svete. myslim, nijaky specialni sen... bohuzel realita je zcela odlisna.
dum jsem postavil, rodinu nastesti mam, s dovolenymi je to uz na levacku, hypoteka zdaleka nezaplacena. vidina duchodu je nulova.
pripadam si jako prislusnik ztracene generace.
velmi nadstandardne pracuji, za bezny pracovni rok odpracuji vcetne povinnych sluzeb v prepoctu na odpracovane hodiny bezne 1,5 - 2 normalni "pracovni roky". jsem anesteziolog, neustale se dale vzdelavam, pracoval jsem i 4 roky jako lekar v nemecku. dnes jsem vedouci oddeleni ARO krajske nemocnice.
opravdu nevim, co bych mel pro svoji prosperitu delat vic. na povinnych odvodech statu odevzdavam opravdu velke mnozstvi penez, aniz bych mel nejakou realnou moznost platit mene. pro deklarovany solidarni socialni stat vic delat opravdu nemohu. k tomu vsemu musim poslouchat kecy politiku zleva i zprava, kteri se mi stale snazi vysvetlit, proc bych se menel mit jako kolegove na zapade. uz me to nebavi. vidina, ze socani nebo odeesaci pro mne - lekare zamestnance udelaji cokoliv pozitivniho, je zcela licha. nejspise to dopadne tak, ze me jeste vice zdani a nedostanu duchod.
smutne je, ze ani "pravice" zastupovana odeskou pro lekare zamestnance neudelala nic, co by nas jako stav priblizilo civilizovane evrope. asi si vecer otevru lahev rulandskeho...
hezky den
vitek
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(děd, 27.4.2010 11:51:18)
Odpovědět
Pane doktore, pokud Vám práce jako zaměstnanci nevyhovuje, naše společnost Vám nabízí nekonečné možnosti, být svým pánem, zodpovídat sám za sebe - podnikat (V.Klaus). Příkladů jak také být lidem, ale i sobě prospěšný je mnoho - taxikáři, lobisté, politici, poradci, nebo blízcí vašemu vzdělání lékárníci atd. Ti kteří si vás opravdu váží a vážit budou Vám 30,00 Kč moc nepomohou. Pokud bude mít vláda jiné priority než starost o občany, jejich zdraví a vzdělání, nebude líp. Ale prosím, vydrže!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(fedra, 28.4.2010 12:53:39)
Odpovědět
Pane MUDr Bárto, započítal jste si do svého příjmu i úplatky od farma společností, které jste dostával ????? :-))

Mohl by jste mít více peněz, pokud by tady nebyl takový bordel v motivaci vás lékařů, aby předepisovali a odebírali právě to dané portfólio té či oné společnosti, že???

/ kolik nás danové polpatníky stojí mnohdy rádoby to vaše odborné školení v Alpách, v tichomoří či podobných destinacích, to se nemůžete ksakru školit tady u nás ??????- jde to z peněz pojištoven, tedy nás občanů, víme?

Ale o tom se Vám jistě chtít moc hovořit nebude chtít, tomu rozumím :-)))

ps. ano, nejvíce jsou korumpování praktičtí lékaři, to vím, ale i Vy ostatní, na tom nejste tak zle...., pokud bude chtít na toto téma hovořit, rád se tady , přede všema s \|Vami na daané téma utkám !!!!!

ps. č, 2, na motivaci Vás lékařů od všech zde působících firem , jde odhadem až 2-3,5 miliardy korun ročně,nepočítaje k tomu náklady s tím spojené, jako je výdržba jednoho medicínského reprezentanata a vedení společnosti, to jsou další v řádech miliardy korun!!!

Takže vážený, peněz je více než dostatek v systému, jen jejich rozdělování je jaksi podivné !!!! ale to vám jistě vyhovuje, peníze tak nějak bokem, že? :-)))

Takže utíkejte brečet úplně někde jinde!!

Hezký den
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Sunny, 30.4.2010 9:58:32)
Odpovědět
Pane doktore, chápu vaši depresi, ovšem obávám se, že lahvinkou ji nevyřešíte. Naděje na lepší život pro nás všechny se nejspíš odkládá až na dobu po příštích volbách. Pokud nechcete marnit další čtyři roky čekáním na malý zázrak, nezbude vám, než vyrazit do světa. Vzpomínám si na dobu těsně po manšestrovce, kdy kamarád - taky lékař - se na nějakém sympoziu setkal s americkými chirurgy a ti se k němu chovali jako k mentálně slabšímu, neboť mu vysvětlovali, že před operací si musí umýt ruce :-))) Oni totiž ve své naivitě poměřovali kvalitu lékaře výší jeho platu a když zjistili, za kolik dělá, nenapadlo je nic jiného než to, že musí být totální nula. Dnes je to malinko lepší, ale rozdíly jsou stále výrazné. Nedokážu odhadnout, jak dlouho bude trvat, než výše odměny bude adekvátní společenské prestiži lékařského povolání a jestli k tomu vůbec dojde... Nevím, jestli bych dokázala čekat. Asi bych se poohlédla jinde.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(pedro, 26.4.2010 19:58:21)
Odpovědět
nepsal jste milý pane pod nějakým jiným jménem před rokem 1989 o třídním nepříteli,agentech západu, zaprodancích,atd??? měl by jste se zamyslet, proč tolik lidí chce volit ČSSD. Kvůli panu Paroubkovi to zřejmě nebude ale bude to kvůli programu, který Vy aniž by jste si jej přečetl, jej kritizujete. Ještě že lidi v tomto státě mají rozum a přestali věřit těm báchorkám o rudém a nebo oranžovém nebezpečí.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(pakanel, 26.4.2010 21:12:24)
Odpovědět
Škoda,že autor řekl A,ale neřekl B,totiž koho by ti slušní měli volit.Já si myslím,že občané,kteří neztratili pamětˇ a soudnost,nebudou volit nejen Paroubka,tedy ČSSD,ale ani ODS,KSČM,KDU-ČSL,Zelené.Dnešní stav země a výhled na dlouhodobou ekonomickou agonii a balancování nad propasti státního bankrotu je jejich společné dvacetileté budovatelské snažení ve vládě,nebo opozici.Jen zelená biomasa se připojila až v závěru,ale díky prosazení předražených fotovaltaických elektráren a ministrům(Stehlíkové a Kocábovi) se podepsali také nesmazatelně.Nezapomenˇte,že vše začala ODS s nynějším otcem vlasti,Klausem a jeho geniálním legálním výprodejem a rozkradením republiky-privatizaci.ČSSD zase místo tvoření rezerv v době konjunktury a tím vysokého růstu HDP si hráli na vánoce a zbytečně rozdávali,místo cílené podpory podnikání a investic.Zodpovědnost tak mají všechny stávající parlamentní strany,včetně TOP 09.Pod tímto názvem se totiž lidovečtí přeběhlící maskují,ukrývají a zaštitˇují spícím knížetem a starosty.Jak dlouho byli v parlamentě a někteří i ministry,Kalousek,Parkanová,nezapomínejte.Protojediným logickým a tím i rozumným řešením je komplexní výměna starých zkorumpovaných politiků a stran za nové,přečtěte si jejich programy,je z čeho vybírat.Máme ještě měsíc na přemýšlení a výběr,změna je pro nás všechny životně důležitá!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Sunny, 27.4.2010 12:59:14)
Odpovědět
Řešením by bylo volit neparlamentní strany. S ohledem na náš zprasený volební systém je to však dost komplikované.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(pipina, 26.4.2010 21:56:53)
Odpovědět
Na závěr debaty:Paroubek je vůl a slibotechna.
Tvá Máňa.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Davidan, 27.4.2010 0:45:10)
Odpovědět
Pipino, je jasné, čím myslíš!
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Beroun, 27.4.2010 9:14:53)
Odpovědět
Bohuzel ale ma pravdu. To ani vulganosti nezmenis.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Gerle, 27.4.2010 14:25:29)
Odpovědět
A Pipina je Teplotechna.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Hanča Praha, 27.4.2010 16:18:03)
Odpovědět
Pipino a úplně na závěr debaty.Všichni z ODS jsou voli!Každý má svůj názor a má na něj právo.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Gerle, 27.4.2010 14:22:46)
Odpovědět
Právě jste si přečetli úvahu ortodoxního blbce.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Nos, 27.4.2010 16:20:12)
Odpovědět
Ortodoxní blbec je Gerle.To je přece jasné.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(gerle, 27.4.2010 18:48:21)
Odpovědět
Mohl bys to trochu rozvést Nose?
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Petr, 27.4.2010 15:21:46)
Odpovědět
Malá inspirace pro nerozhodnutého voliče nebo snad pro toho, komu je jedno kdo ve volbách zvítězí. Bude velice zajímavé sledovat vývoj v ČSSD po prohraných volbách. Myslím,že už to je důvod volit jinou stranu než ČSSD
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(husa, 27.4.2010 16:23:43)
Odpovědět
SLUSNI LIDE VOLI PAROUBKA ! ! !
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Silberstein, 27.4.2010 16:37:13)
Odpovědět
Pane Kříži, jste vůbec novinář ? Vy mně připadáte jako naprostý novinářský i politický diletant. Už to kdosi řekl přede mnou - jste svazácký agitpropčík s obráceným znaménkem Kolikrát mne už napadlo, že jste snad pisálek placený a nastrčený vrchním socanem Paroubkem, který mu psaním hňupovin na objednávku žene voliče do náruče. Snad jste si uvědomil, že socany volí cca 30 procent voličů, tj. cca dva a půl milionu osob s volebním právem. Prohlásit tyto voliče ČSSD za neslušné lidi, to už je nehoráznost, jaká v této zemi asi nemá obdobu. Totéž sděluji i dalším pravicovým přitakávačům pana Kříže. Stále na tomto portálu záměrně opakuji přibližný počet socanských voličů. My, tj. pravice, musíme pro naše vítězství alespoň část levicových voličů i dosud nerozhodnutých voličů přetáhnout na naši stranu a ne urážet polovinu obyvatel republiky psaním vejblitků. Snad už všichni pravicoví pisálkové začnou konečně používat mozek. K vítězství pravice může posloužit politická uvážlivost a slušná diskuse a nikoliv vulgárnosti, urážky a nepodložené obviňování. Sám budu volit ODS jako vždycky. Slbrstein SMILE.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Sklenář Jan, 27.4.2010 18:40:00)
Odpovědět
Jaké hodnoty jsi odevzdal státu a slušným lidem Ty. Ty srandovní škrabálku.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Jouda, 27.4.2010 19:41:33)
Odpovědět
Pane Kříži gratuluji! patřím mezi ty, kteří....."vystudovali za dělnické peníze a nechápou potřebu sociálního smíru pomocí progresivního zdanění."
Když vidím povaleče, nemakačenky a asociáli, nikdy nepochopím. A nestydím se za to.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(ferda, 28.4.2010 12:28:49)
Odpovědět
Slušní lidé nevolí Paroubka......

asi ti slušní, volí podle Issové nebo Mádla ml. že jo? :-)) navíc otec od toho zmetka Mádla je obviněný z korupce...., ale co se dívíme, jaký otec taký syn, a pere se o život, aby tady nedejbůh nezavládnul aspoň nějaký pořádek, vždyť takovým a jim podobným zmetkům naprosto vyhovuje stav takový, jaký je, -zlodějna , korupce, faleš, podvody...., a oni v tom umí přece chodit, tak jaká pak změna :-))

Kde jsme došli za dvacet let? hmmm, záleží na úhlu pohledu, ale tak to nechtěl ani ten zloprcek Havel, prý "blbá nálada....,kdo ji ale způsobil???!!!!
....lidi jim věřili, no měli jsme se podívat pořádně na obě nohy Havla, vždyť on má jistě místo jedné kopyto :-)))

Parlament příjmá neustále desítky, stovky nových zákonů, pak vzápětí novel, těch přijatých pokažených zákonů, a jede se dál,!!!!

Ale ty důležité zákony,které jinde ve vyspělé demokracii již dlouhou řadu let fungují, pořád jaksi nemáme, stále hledáme tu naší třetí cestu...pro mnohé je to vyhovující stav, nabízí se otázka, komu je to ku prospěchu, že je stále polojasno a voda stále kalná....? odpověď je nasnadě :-))
Co jsme to za společnost, že po dvaceti létech, nám hrozí USA, že u nás nebude investovat proto, že míra korupce je nesnesitelná!!! a Tak sama vypracovala návrh, na výběrová řízení všech státem organizovaných zakázek a pokud se to takto nepříjme, tak jednoduše bude STOP jejich investicím v ČR

Vážení, není to ostuda, ????

ps. pro Vaší orientaci,nahlédněte do PS CR, kdo, a kolikráte přicházel alespoň s jakýmsi návrhem, jak toto zlepšit a kdo jsou ti, co to nikdy nepodpořili a stále hledali nějaké chyby a nic pro to zlepšení neudělali,.

Pak, občane, je jednoduchá Tvá orientace, kho volit, komu věřit a kdo je na odstřel...:-)))
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(Anděl, 28.4.2010 13:47:02)
Odpovědět
Ten ferda se umí podívat pravdě do očí!Chválím!!!Ostatní protřete si oči také,nějak vám to dlouho trvá.Hus se dal za pravdu upálit.U nás jaksi nikdo nechce pravdu slyšet.Myslím tím ty,co se pravdy boji a mají ze lži užitek.Takových je stále dost.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(xXx, 29.4.2010 7:30:40)
Odpovědět
Na ferdovy pubertacke primitivni blaboly reaguji jen hlupaci, vcetne jeho samotneho.
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(dokamenetesat, 29.4.2010 7:39:06)
Odpovědět
'Oranzova mafie ale dosadila do nejvyssich statnich funkci vic zlocincu, nez vsechny ostatni strany dohromady. Kdo to kdy slysel, aby premier vzal 100-milionovy uplatek za sluzby lobby proti zajmum sve zeme, aby jiny premier spachal soukromy mezinarodni podvod, aby ministr organizoval korupci a tuneloval CLK, aby jiny ministr vytuneloval podnik a skoncil za mrizemi, aby jiny ministr se zapletl do pripravy vrazdy, aby Blair mluvil v celosvetove BBC a CNN o korupci oranzovych leadru CR...?

To jsou otresna fakta, ktera zcela diskvalifikuji oranzove zlocince k jakekoli verejne funkci. Nezbyva jim, nez lhat a lhat podle goebbelsovskeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath) a nalhavat narodu hitlerovske "zvlastni poslani" (Paroubek), aby obalamutili jednodussi obcany volit jejich politiku "po nas potopa"...'
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(josciz, 1.5.2010 8:59:26)
Odpovědět
VZPAMATUJ SE!! A buď trochu objektivní. Sám jsem tabák na vykuřování skleníků musel v práci řešit. A nyní již několik let miliardové úniky na DPH z nafty a benzinu, z lihu. To neinformovaní spoluobčané nedokážou pochopit. Bílý kůň - právě plnoletý kluk z děcáku. Je to hnus. Připadá mi až zrůdné, že politici neřeší. Když Tobě bude zatékat do střechy, tak ji opravíš. Nebo ne?

Rudolf Marek
číslo: 635 03/03/2004 16:29
Diddenová versus Kalousek

Jako s desetihlavým drakem zápolí celníci s legálními pašeráky tabáku. Sotva se rozmáchnou k utětí jedné pašerácké dračí hlavy novelou zákona, vystrčí předseda rozpočtového výboru sněmovny Miroslav Kalousek úpravou této novely další. A stát přichází ročně o 840 milionů korun na spotřební dani a další desítky milionů o 15 procent sníženou sazbou cla. Tedy o miliardu. Události
Re: Slušní lidé Paroubka nevolí
(josciz, 1.5.2010 8:50:36)
Odpovědět
A koho volit - Kalouska? TO SNAD NE! Článek z časopisu EURO hovoří jasně!Rudolf Marek
číslo: 635 03/03/2004 16:29
Diddenová versus Kalousek

Jako s desetihlavým drakem zápolí celníci s legálními pašeráky tabáku. Sotva se rozmáchnou k utětí jedné pašerácké dračí hlavy novelou zákona, vystrčí předseda rozpočtového výboru sněmovny Miroslav Kalousek úpravou této novely další. A stát přichází ročně o 840 milionů korun na spotřební dani a další desítky milionů o 15 procent sníženou sazbou cla. Tedy o miliardu. Události
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama