reklama
reklama

Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna

Autor: Odjinud | Publikováno: 23.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Téměř polovina Čechů by si za premiéra vybrala lídra Věcí veřejných Radka Johna. Předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg by byl nejlepším premiérem pro více jak třetinu dotázaných a třetím nejlépe hodnoceným politikem pro roli premiéra je předseda SPO Zemanovci Miloš Zeman. Ten tak dosáhl lepšího výsledku než jeho bývalý stranický kolega a stávající politický rival, šéf ČSSD Jiří Paroubek. Nejméně respondentů exkluzivního průzkumu společnosti SANEP by v pozici premiéra ČR nejraději vidělo předsedu Strany zelených Ondřeje Lišku. Respondenti exkluzivního průzkumu společnosti SANEP si vybírali premiéra z osmi lídrů politických stran, které podle volebních průzkumů společnosti SANEP překročily hranici tří procentních bodů.

Exkluzivní internetový průzkum společnosti SANEP byl ve dnech 9. - 12.dubna 2010 proveden na reprezentativním vzorku 5,131 dotázaných ve věkové kategorii  18-69 let. Celkově se průzkumu společnosti SANEP zúčastnilo v rámci panelu 145 tisíc registrovaných uživatelů 12,110 dotázaných. Reprezentativní vzorek byl vybrán metodou kvótního výběru. Statistická chyba u uvedené skupiny obyvatel se pohybuje kolem +- 1,5 procentního bodu.

Nejlepším premiérem z výběru osmi lídrů politických stran by po květnových volbách do Poslanecké sněmovny byl podle názoru v souhrnu 43,3% dotázaných šéf Věcí veřejných Radek John, který tak překvapivě více jak měsíc před konáním voleb do Poslanecké sněmovny předstihl všechny své politické soupeře. Radek John získává na svoji stranu zejména mladé lidi, nerozhodnuté voliče a nevoliče.

V těsném závěsu za prvním Radkem Johnem je lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg, který by byl nejlepším premiérem ČR po nadcházejících volbách do Poslanecké sněmovny pro 39,2% dotázaných. Karel Schwarzenberg se přitom rovněž již několik měsíců drží na nejvyšších příčkách obliby a důvěryhodnosti. Vedle nerozhodnutých voličů získává na svoji stranu i voliče ODS a není bez zajímavosti, že se jedná zejména o ženy.  

Poměrně zajímavé je i třetí místo, kde se ocitl lídr SPO Zemanovci Miloš Zeman, kterého by na postu premiéra v nově sestavené vládě rádo vidělo 29,4% dotázaných. Miloš Zeman tak předstihl o 3,1 procentního bodu svého bývalého stranického kolegu, šéfa ČSSD Jiřího Paroubka, který by byl nejlepším premiérem podle názoru 26,3% dotázaných.   

Miloš Zeman má své příznivce zejména mezi voliči ČSSD, kteří mu dávají přednost před Jiřím Paroubkem, nicméně se lze domnívat, že jejich voličské rozhodnutí tyto projevy osobních sympatií a antipatií vůči Miloši Zemanovi a Jiřímu Paroubkovi patrně neovlivní.  
Jiří Paroubek má své příznivce zejména na venkově a u lidí ve věkové skupině nad 50 let. Až za Jiřím Paroubkem skončil v celkovém hodnocení lídr ODS Petr Nečas, který by byl nejlepším ministerským předsedou české vlády podle názoru 24,7% dotázaných. Petr Nečas má své příznivce u podnikatelů, drobných živnostníků a pravicově orientovaných vysokoškolských studentů.

Lidovecký předseda Cyril Svoboda skončil v celkovém hodnocení až na šestém místě  a jako premiér by byl přijatelný pro 19,7% dotázaných.

Na předposledním místě se ziskem 15,5% hlasů skončil šéf KSČM Vojtěch Filip.
Nejméně si respondenti exkluzivního průzkumu společnosti SANEP umí představit v pozici premiéra předsedu Strany zelených Ondřeje Lišku, který získal pouze 11,3% hlasů, a to zejména od mladých lidí ve věku 18 - 22 let. Ondřej Liška je nejmladším politikem z osmice hodnocených šéfů politických stran, což může být jeho hlavní nevýhodou v konkurenci zkušených politiků.

Volba premiéra

Radek John     
ANO        12,3%      
SPÍŠE ANO    31%
NE        37.6%
SPÍŠE NE    12.8%
NEVÍM          6.3%


Karel Schwarzenberg
ANO        14.9%   
SPÍŠE ANO    24.3%
NE        34.2%
SPÍŠE NE    18%
NEVÍM          8.6%


Miloš Zeman
ANO        11.5%  
SPÍŠE ANO    17.9%
NE        41%
SPÍŠE NE    24%
NEVÍM          5.6%


Jiří Paroubek
ANO          8.6%  
SPÍŠE ANO    17.7%
NE        62%
SPÍŠE NE      7.5%
NEVÍM          4.2%


Petr Nečas
ANO        12.4%  
SPÍŠE ANO    12.3%
NE        52.1%
SPÍŠE NE    14.8%
NEVÍM          8.4%


Cyril Svoboda
ANO          7.8%  
SPÍŠE ANO    11.9%
NE        60.5%
SPÍŠE NE    14.6%
NEVÍM          5.2%


Vojtěch Filip
ANO          4.8%  
SPÍŠE ANO    10.7%
NE        65.6%
SPÍŠE NE    12.8%
NEVÍM          6.1%


Ondřej Liška
ANO          3.1%  
SPÍŠE ANO      8.2%
NE        64.5%
SPÍŠE NE    14.8%
NEVÍM          9.4%


 

reklama
2754 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Bud Weiser, 23.4.2010 1:24:01)
Odpovědět
to je sfalšované až na půdu, nějaký iniciativní blb to zřejmě přepískl a vykouzlil naprosto absurdní čísla, ještě že Johnovi nevyšlo 101 procent podpory ,no snad příště
Pernes je důvěryhodnější než Kavalírová ....
(Mgr.Moučka, 23.4.2010 22:48:06)
Odpovědět
Naděžda Kavalírová se nikdy neměla stát předsedkyní KPV, naopak měla být z KPV vyloučena. Pernesovi vytýká, že zamlčel docházku do VUMLu, což byly přednášky většinou místních funkcionářů, na které prakticky povinně chodili všichni, kdo byli v nějaké větší funkci, např. ředitelé škol, místních kulturních institucí a pod. Přesnější informace uvést nemohu, protože jsem jako řadový učitel do VUMLu chodit nemusel.

O Kavalírové se můžete dočíst od svědků, kteří s ní byli v kriminále. Za normalizace pracovala na Ministerstvu práce a sociálních věcí až do důchodu. Při zakládání Konfederace tuto skutečnost zamlčela. Kdyby to přiznala, nemohla by se stát ani její členkou. Svým působením v čele Konfederaci fakticky rozložila.

Svědectví spoluvězeňkyň najdete na

http://schol-methodicus.eu/Bartos-Tajemna.Kavalirova.htm
Věci veřejné vzpomínali ...
(Ulmanová, 24.4.2010 0:05:41)
Odpovědět
Strana VV věnovala pozornost 140-tému výročí
narození V.I.Lenina.K tomuto výročí uspořádala seminář v pražském Kolibátoru.Účastníci,v počtu asi 300 lidí,vyslechli projev RsDr.Kordoše,který
je přímým účastníkem leningradské revoluce.
Re: Věci veřejné vzpomínali ...
(Dr.Dudek, 24.4.2010 0:46:52)
Odpovědět
Vůdce revoluce v Rusku Vladimír Iljič Lenin byl zřejmě vzdáleným příbuzným slavného skladatele Petra Iljiče Čajkovského i někdejšího německého prezidenta Richarda von Weizsäckera.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 6:54:22)
Odpovědět
Vážení.Sranda končí boj začíná.Je bezpodmínečně nutné,je žádoucí vyhnat z parlamentu všechny ty drzouny staré papaláše, kteří zdevastovali stát, zadlužili občany a opět kandidují. Oni jsou vyníky, proto jím nedejme žádný hlas a usilujme o změnu.Nevolme je a dejme hlas nové straně, která usiluje o naše hlasy a o nezávislost na starých stranách v parlamentu.Dejme hlas takové reálné straně, straně VV Věci veřejné Radka Johna, která se jistě do parlamentu dostane.Staří politici měli dost času na kultivaci politické scény,měli dost času, aby omezili nezaměstnanost a neudělali nic, jen devastovali stát ještě více než komunisté před rokem 89.Tím nechválím kom.,ale je to bohužel smutná pravda.Teď staří papaláši balamutí, lžou a opět sprostě kandidují.Vyžeňme je z parlamentu a nedávejme hlas starým devastátorům.Nevěřme falešné,podvodné sociální politice socanů.Lépe než hlas socanům,dejme hlas ODS, ale nevolme ani to menší zlo a podpořme reálnou změnu, podpořme Radka Johna a ty staré při volbách vyžeňme z parlamentu.Chtějí se za každou cenu jen udržet.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(občan, 23.4.2010 7:07:11)
Odpovědět
Kážeč bludy modráku. Pan John je lhář , kterého vyhnali pro úpadek intelektu z televize ,ať se drží svého vinného sklípku a v klidu si dál vypíjí mozek.A nechá národ napokoji.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(jorkšír, 23.4.2010 8:32:40)
Odpovědět
Kdokoliv jiný ze současných předsedů malých politických stran by byl o sto procent lepším premiérem než to socialistické zakrslé bradavičnaté monstrum,které národu cpe na svých oranžových šou podřadné klobásy za devět ká čé,nízkostupňové pivo za dvě,a samo se chodí cpát do Kaminského řízečky za sedmset a polívečkou za devadesát.
Vykrmený kanec touží po plném korytě,když prohraje volby,sami voliči jej pověsí hlavou dolů na pomyslný řeznický hák.
Proto tyhlety hlouposti.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 9:38:21)
Odpovědět
Jinak řečeno, ale souhlas pane. Díky.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 9:41:15)
Odpovědět
Nebuď závistivý, to je vlastostí všech modráků co si nenakradli hned v začátcích.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 9:51:30)
Odpovědět
Byl zvyklý žít za velké prachy. A ty mu teď chybí. Tak si musí zase zlepšit životní standart, ale teď už za prachy občanů. A ta imunita, proti které na TV H@vna tolik bojoval, tak ta by se mu taky asi hodila, že?
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(olda, 23.4.2010 10:54:39)
Odpovědět
Šoumen, ty jseš asi pro Paroubka, který je prototypem skromného lidumila, a který se vydal bojovat za ,,obyčejné občany " s vlajícím oranžovorudým praporem. Taky sis byl na pivě za 2 kč, a podívat se na Elvise ? Ten váš jyrka už neví, s čím by se vytasil...
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 21:23:34)
Odpovědět
Nebyl jsem na pivu za 2.- a ani rozevlátý oranžový prapor mi nic neříká, ale zase jeden modrák nemohl pochopit, o čem je ten můj příspěvek. Tak ještě jednou pane oldo pro ty nevzdělanější. Byl to příspěvek o panu Johnovi, nikolivěk o Paroubkovi. Ale vy modří se toho Paroubka bojíte a všude ho taháte sebou do všech příspěvků, jako kdyby to byl ten pověstný satan.
Takže ještě jednou, na Paroubka nejsem zvědavý a zároveň jsem napsal, že ani na pana svazáka Johna. Ten je křivej, jak můj zavírák
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 10:29:47)
Odpovědět
Milý pane.Někdy ukažte Vaše příspěvky Vašim dětem,nebo jestli ještě máte rodiče, ukažte vaše některé příspěvky matce, či otci, ať ví jak se chováte, čeho jste schopen pod hlavičkou anonymu.Myslím, že nebudete pochválen.Už se více nedegradujte, ať se za vás nemusí nikdo stydět a sám se můžete podívat do zradla.Vaše sprosté výrazy vůči diskutujícím nejsou vhodné ani na portálu euroskeptiků.Jinak bez komentáře a nic ve zlém pane.Buďte druhým přívětivý to se vám v dobro obrátí(věřte mi)-já ateista pane.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 21:28:24)
Odpovědět
Někdy zkuste i vy ty vaše bláboly ukázat svým blízkým. Možná že se pak opravdu setkáte s pověstným Dr. Chocholouškem. Nebo se přidejte k hnutí na Facebooku - Schovej občanku vaší babičce.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 24.4.2010 9:55:13)
Odpovědět
Pane šoumané, to není adresované Vám, ale Občanovi.Vy takové koniny nepíšete.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 12:37:48)
Odpovědět
Děkuji i já jsem se spletl, promiňte. To mělo patřit jorkšírovi.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(ssso, 23.4.2010 11:12:32)
Odpovědět
Občane, za to Paroubek, to je pravdomluvnost sama. Ten lže, jako když tiskne, a pravda s něho vypadne, jenom když se splete..tak zklidni hormon oranžádo !
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(občan, 25.4.2010 6:47:02)
Odpovědět
ssso- Jsi chudáku z Paroubka nemocný a proto kážeš voloviny. Můj příspěvek byl o Johnovi a za tím si stojím. Uklidni se, stoupá ti tlak a mohla by tě klepnout pepka
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(xyz, 23.4.2010 11:17:35)
Odpovědět
Jak si to ti občané můžou dovolit, chtít za premiéra někoho jiného než samého generalissima Paroubka ? Ten by nám lidi asi zcepeněl...
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(xyz, 23.4.2010 11:17:37)
Odpovědět
Jak si to ti občané můžou dovolit, chtít za premiéra někoho jiného než samého generalissima Paroubka ? Ten by nám lidi asi zcepeněl...
Langer pravou .....
(Účastník mítinku ODS, 25.4.2010 23:39:38)
Odpovědět
Na předvolebním mítinku ODS se účastníci ptali
mafiána Langra,jakou rukou si utírá zadek.On pravil hrdě,přece pravou. No vidite,ja papirem,odpovídali účastníci.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Dr. Troškrt, 23.4.2010 7:59:00)
Odpovědět
Vážený A.K.,celkem souhlas, jenom malou výhradu k té zaměstnanosti. Tu nelze nijak nadirigovat, takže na politické straně nezáleží, nebo jen velmi málo. Snad jen usnadněním podnikání, bez zbytečných "klacků pod nohy".
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 11:43:32)
Odpovědět
Ano.Žádná politická strana nemůže zaměstnanost nařídit, ale je-li rozhodujícím řídícím článkem, má k dispozici prostředky jak zaměstnanost podpořit, nebo chybnými kroky procento nezaměstnanosti zvýšit.Bohužel socani neudělali nic, aby nezaměstnanost omezili, ale pomocí lidem se falešně před volbami ohánějí.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(XXY, 23.4.2010 8:51:51)
Odpovědět
Vážený,ODS natahala do naší krásné republiky modrý koroporátní fašismus,stejný jako v roce80 zavedl komediant z Hollywoodu Regan,do Ameriky.Dodnes se z toho USA ještě nedostalo.Bohatí bohatnou,chudí chudnou,a to nelze do nekonečna.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(ssso, 23.4.2010 11:05:03)
Odpovědět
XXY, a copak nám předvedla kromě slibů a planých keců Čssd ? Ti čistí a bezůhodní socani ?
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 9:46:40)
Odpovědět
Nevím proč chceš Kvěchu vyhnat Paroubka, vždyť to je také eurohujer jako ty. Takže asi nevíš o čem mluvíš.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 11:29:16)
Odpovědět
Ale pane ŠOUMENE.Já jsem zastánce práva, spravedlnosti,svobody bez byrokracie,života s minimem omezování jednotlivce, jsem zastánce správného pojmenování věcí,zastánce slušnosti,poctivé práce a komediantsví, které tady hraje Paroubek i ve vztahu k EU nepřijímám, jeho falešné propagaci zásadně nepodléhám.Jsem člověk řešení věcí na slušné profesionální úrovni a ne neřešení věcí.Mohu vám vyjmenovat desítky příkladů, že socani provádí politiku podvodnou, sprostou a devastující, že provádí falešnou sociální politiku a že potřebnou solidární sociální politiku vůči potřebným, to je nemocným brzdí ne propaguje.Paroubek jen využívá hlouposti lidí a ve své předvolební propagaci a osobním přístupem k věcem často klesá na nejnižší úroveň v politickém soupeření.Jak to myslí ten politický manipulátor s EU, když se postaral o zrušení vlády v době předsednictví atd.Já nezapomínám.Věřte ,že mě mrzí čitelná socializace EU, protože je to cesta k plíživému neúspěchu .Často vybízím pravicově uvažující, aby se konečně zmátořili,ale jak mají oponovat a soutěžit s drzostí Paroubka tací lídři nepolitici jako je Topolánek,Langr a další.Jsem schopen Vám vyjmenovat desítky důvodů, proč nevolit Paroubka,proč nevolit socany.Každý, před nástupem do politické funkce by měl míti ve své kanceláři heslo stále viditelné a alarmující " Nepřítelem politiky,občanů a státu je neoprávněné, bezpracné vyplácení financí lidem zdravým,lidem práceschopným".Druhé heslo,které musí každý politik ctít."Veřejné finance jsou finance občanů mě svěřené k řádné jejich ochraně a řádnému hospodaření s nimi.Nebudu-li tak činiti, budu zatracen"Hezký den, váš přítel Kvěch.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(standa01, 23.4.2010 17:23:00)
Odpovědět
Díky, celé je to výborné, závěr s hesly excelentní. Já osobně vůbec nemám nic proti sociální demokracii, naopak si myslím, že je její existence z důvodu vyváženosti politické scény bezpodmínečně nutná. Ale musí to být skutečně demokratická strana, která má volební férový program založený na zodpovědnosti k občanům jako celku, státu i jednotlivci. A k tomuto stavu má dnešní pseudosocdem skutečně daleko, viz shození vlády. Tento čin popírá všechny aspekty, které jsem uvedl výše. Je to dle mého strana, která je ovládána mocichtivým a nabubřelým papalášem, za kterým se žene banda uslintaných poskoků, kteří jsou schopni kvůli drobkům z jeho stolu udělat téměř cokoli, občan neobčan, stát nestát. Zářným případem je pohůnek Jandák, který na naší polit. scéně prošel skrze své koryto už téměř vše. Od extrémní pravice přes křesťany a ODS až k "monarchistické" levici. Kupodivu, nikde a nikdy se neprojevil jako samostatně uvažující člověk, vždy jako poskok a podržtaška. Mohl bych jmenovat další jako Zaorálek, Sobotka, Pecina, Vlček in memoriam, Škromach, ba i onoho "politika" v pocintaném triku, kterého si v Toskánsku posílal Topolánek pro pizzu. Každý normální člověk musí vidět při pohledu na volební program ČSSD to, že jeho případné plnění musí vést k velikým problémům ve státních financích a následnému velkému zhoršení životní úrovně nás všech.
Je zarážející že u nás žijí lidé, kteří jsou schopni pro svůj minimální a krátkodobý prospěch, tyto budoucí problémy volit. Z důvodu mlhavého příslibu 2.400,- Kč ročně napadnout fyzicky někoho, kdo s tím nesouhlasí (Ostrava, mítink ČSSD), je skutečně k zamyšlení co jsme vlastně zač...
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Stallker, 23.4.2010 17:36:45)
Odpovědět
Nelze než souhlasit, s oběma předchozími příspěvky...
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 6:57:14)
Odpovědět
Tak to máte fakt pravdu. A i ta socializace EU mě taky děsí. Abysme se jednou nejmenovali SKES - což je Spojené komunistické evropské státy.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Chytrakzhospody, 23.4.2010 13:20:03)
Odpovědět
Kvěchu co ta hrubka, vona ti kromě politiky taky nejde ani čeština, styď se
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 18:36:10)
Odpovědět
Opravuji viník.Děkuji pane znalče pravopisu.S vašim příspěvkem velmi souhlasím,netvrdím ,že jsem dobrý politik, já si na nic nehraji,necítím potřebu se předvádět a neočekávám ,že euroskeptici cokoliv z mých příspěvků pochopí.Jinak OK příteli a klídek.Nejsem členem žádné politické strany a nebudu.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 23.4.2010 18:37:03)
Odpovědět
Opravuji viník.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Vašek, 24.4.2010 11:29:38)
Odpovědět
Nesouhlasím,volme starou gardu,mají nakradeno.Dostat se k moci nová garnitura bude žrát a ještě mlaskat,tihle staří žerou pomalu,mají už dost.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Alberto Kvěch, 24.4.2010 17:43:57)
Odpovědět
Bez obav ,vše zmizelo ,už není co.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Vašek, 24.4.2010 11:32:25)
Odpovědět
Nesouhlasím,volme starou gardu,mají nakradeno.Dostat se k moci nová garnitura bude žrát a ještě mlaskat,tihle staří žerou pomalu,mají už dost.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Jarunka., 26.4.2010 8:29:45)
Odpovědět
Souhlas, parlament potřebuje nový vítr !!! Rozhoduji se mezi Zemanem a Radkem...Nešišlají a neprskají, nejraději bych volila oba.....Sakra to by byl orkán ve sněmovně...!!!
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 9:43:50)
Odpovědět
Průzkum dělaný v Praze, a asi u příbuzných pana Johna, nebo mezi bývalými svazáky, kam také on patřil. To je skoro jako vloni průzkumy na Kalouska a TOP09.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(ewe, 23.4.2010 11:02:08)
Odpovědět
A Šoumen, kam pak se chodí dělat průzkumy na Paroubka ?? No asi tam co rozdávají pivo za 2 kč atd.. Alespoň nachytat důchodce, každý hlas je dobrý. Jó, tak se to dělalo za komoušů, přeslazený falešný úsměvy a sliby, kterými neurazíš, že ?
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Karkulka, 23.4.2010 12:54:37)
Odpovědět
Všchno je lež !!! Nejlepší premiérkou bych byla já. A neútočte mi na mého prvního místopředsedu ! Nebo, až naše karkulkovská strana vyhraje volby, budete popotahování a mučeni povinným čtením Kapitálu. Dále budete povinně poslouchat projevy našich politiků.
Tak nezlobte a volte Karkulku.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 21:36:25)
Odpovědět
Děkuji ti Karkulko za zastání. Je jen škoda že nemáme tu "IMUNITU" co o ní poslanci tolik mluví a vyživají se v ní. To by si na nás tolik ti diskutující nevyskakovali. Neboj, až ji po volbách budeme mít, tak pak tyhle demokratické diskuze zakážeme.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Hardy, 23.4.2010 21:58:44)
Odpovědět
Šoumene, je to naprosto fuk co si myslíš, budu volit a mí známí také TOP 09, jsou noví a nové koště dobře mete. Jestli TOP ubere hlasy jak ODS, tak socanům je mi fuk, spíš naopak. Paroubek začíná bejt profláklej jako byl Topol, tydle dva bych nevolil ani omylem.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumene, 24.4.2010 6:46:21)
Odpovědět
Vol si koho chceš, je to tvoje demokratické právo, ale nevím proč to říkáš zrovna mě, že budeš volit TOP09, mě je to fakt úpně šumafuk.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 6:53:58)
Odpovědět
"Jsou noví", kdes to sebral, Kalousek už je v politice 20 let, ti co přelezli z ODS tak minimálně 10let, ti co z KDU-ČSL vyměnili kabáty, tak mezi 10 - 15 lety a pan kníže tak 3 roky. Ale pokud si myslíš že jsou noví, tak je to tvoje věc. Ale zkus se na to zeptat rodičů, pokud si to sám nepamatuješ. Když začalo hořet, tak převlékli kabáty a vytvořili tým ODSb, hlavně aby to zase nějaký rok sypalo.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(alva, 23.4.2010 12:24:18)
Odpovědět
Až na to,že John nekandiduje ani za ČSSD ani za ODS ani za TOP 09 a ani za KSČM.Tak má asi ta polovina Čechů smůlu.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(A, 23.4.2010 20:10:14)
Odpovědět
VV už je skoro jistota.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Brabec, 23.4.2010 13:12:30)
Odpovědět
Tak tomu nevěřím - věřím statistice, kterou si zfalšuji sám ! John, John ,kdo to je? Panebože, je to ten hňup z TV NOVA ? Ale tam ho vyrazili a teď má problém jak přijít k penězům ? Tak loví kafky ve volbách - dokud si jej diváci pamatují. Ale Železnému nesahá ani po paty !
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Stallker, 23.4.2010 17:39:22)
Odpovědět
Hezký článek, vypovídající o smýšlení občanů…
Tak mně to připomnělo jednu zajímavou věc. Dlouho jsem přemýšlel, koho budu letos volit. Asi už to mám. A přitom budu volit ty, které jsem chtěl, jen jsem si nebyl jistý…
Nedávno jsem četl zajímavý článeček (není tedy můj nápad, ale je skvělý). Zkráceně v něm bylo popsáno, jak by se daly volby učinit velmi zajímavými. Většina normálních lidí chápe, že stávající politická garnitura je zkorumpovaná a jde jim jen a pouze o koryta. A to napříč politickým spektrem. Lidi, zkuste zvážit možnost, zakroužkovat na VAŠEM volebním lístku poslední čtyři kandidáty v pořadí… A je úplně jedno, kterou stranu budete volit. Voltre prostě tu stranu, kterou volit chcete. Pokud nás bude dost (a v tomto případě stačí skutečně hlasy řádově v tisících), aby preference u jednotlivců na kandidátkách dosáhly určité hranice, zakroužkovaní kandidáti přeskočí na špičku kandidátky!!! Chtěli byste volit tu „svou“ stranu, ale taky Vám vadí papaláši nebo tuneláři na špici? Fajn, zkuste tohle. Máte jistotu, že jste udělali to nejlepší, podle svého svědomí, přitom můžete mít kompletně vyměněnou politickou špičku a zároveň dáte VŠEM politikům jasně najevo, že ONI jsou tady pro VÁS, ne obráceně… A nebojte se, všichni velice rychle pochopí, jak jednoduše o své místečko můžou přijít, když nebudou makat tak, jak se má….
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Bára, 23.4.2010 20:39:31)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Tomu se říká DEFENESTRACE. Zaškrtnout na kandidátce poslední 4 lidi budete-li volit v pátek a pak další 4 lidi, budete-li volit v sobotu. Jen jim musíme dát najevo, že už korytáře NECHCEME , kteří jsou tam již 20 let.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(MrDalík, 23.4.2010 20:45:53)
Odpovědět
Neříkejte to nahlas nebo bude o poslední místa rvačka
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 23.4.2010 21:39:52)
Odpovědět
Nebojte Báro, oni si to už nějak udělají, aby nebyli defenestrováni, třeba to pak úplně jinak spočítají, nebo tak nějak, jak je to tu dobrým zvykem.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Katsanson, 23.4.2010 23:17:11)
Odpovědět
Naprosto souhlas. Raději za premiéra Johna nebo kohokoli jiného jen ne toho bradavičnatého nabubřelého Quasimoda Roka z RaJe.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(winter, 24.4.2010 1:46:46)
Odpovědět
Do Strakovky bys měl jít ty. Jseš jestě moc krásný a nemáš žádné fyzické nedostatky. Nicméně si musíš vyndat nejdříve slámu z bot, abys nebyl za debila z ODS.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 7:14:49)
Odpovědět
Pane winter, vy jste tady už dlouho nebyl. Četl jsem vaše příspěvky, byly fakt dobré, ale většinou jste se setkal se sprostými odpověďmi. Někdy se tu zase ukažte.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Vašek, 24.4.2010 11:44:56)
Odpovědět
Radši stát frontu na banány než na práci,Ty šašku.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 12:45:07)
Odpovědět
To máte fakt pravdu, ale už i v supermarketech mají napsáno "pouze 3 kg na osobu" a to už tu taky bylo. Takže je fakt lepší stát frontu na banány než na pracáku. Oni jim ty banány za tu cenu stejně shnijou, protože za čas si někdo koupí tak 2-3 banány a má toho plný brejle a pak má třeba měsíc přebanánováno.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 7:06:02)
Odpovědět
Víte pane Stallkere / což je vynikající hra/ ono to bude úpně jinak. Pokud lidé zakroužkují poslední 4 místa na kandidátce, tak dojde k tomu, že předsedové stran jim stranicky nařídí, aby se místa poslance vzdali, nebo za tučný bakšiš to udělají, no a kdo potom nastoupí, no přece další v pořadí, a protože byli poslední, no tak se zase vrátíme na začátek. Vzpomeňte si na Melčáka a Pohanku co prováděli za tučné bakšiše. Zatím je to tu o korupci a stranické linii. Nic pro občany.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 6:35:56)
Odpovědět
Pozor!!! Nejnovější průzkum agentury "VLK". Náš druhý místopředseda vlk na otázku koho chcete za premiéra: Karkulku, Nečase, Schvartzenberga, nebo Paroubka. Karkulka ano-94%, spíše ano5% spíše ne-žádná odpověď, ne-1%. Ostatní kandidáti ano-žádná odpověď, spíše ano-žádná odpověď, spíše ne-3%, ne-97%. Volte Karkulčinu stranu, je to malá strana, ale perspektivní.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Šoumen, 24.4.2010 6:41:38)
Odpovědět
Jedna špatná zpráva z ČTK. Náš vlk byl při sběru odpovědí napaden nějakým neznámým vzteklým jorkšírem. Protože si asi neuvědomil velikost našeho vlka, byl pokousán na krku a zádech. Helikoptéra ho převezla na psí fakultní kliniku, kde je v péči nejlepšího veterináře. Podle posledních zpráv se jeho stav zhoršil, kvůli prokázané vzteklině a požádal svého veterináře o euthanasii. Vidíte někdy jsou i průzkumy nebezpečné. Volte Karkulku!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Vašek, 24.4.2010 11:38:27)
Odpovědět
Pan John je asi populární proto že je známý kurevník,a to se u Nás nosí,jinde by si ani politicky nevrz.Topolánek,Nečas a jeho sekretářka,John a dcerka,to je elita našeho národa.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(standa01, 24.4.2010 19:01:19)
Odpovědět
Řekni i "b"....Paroubek s tlumočnicí, Rath se dvěma manželkami...Fakt se to u nás nosí.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(Silberstein, 24.4.2010 20:58:20)
Odpovědět
Nebuďte zlí a závistiví ! Já jsem nikdy neměl nic proti lidem, kteří jsou spolu v lásce. Oni ovšem musí mít tu kapičku štěstí, aby to na ně neprasklo. U nás mezi bohatými lidmi, v politice i v rodině, bohužel, nevěra zdánlivě příliš nevadí. Děti i mladí lidé však mají špatné vzory a to je na tom to nejhorší. Děti jsou naše budoucnost. Takže je asi lepší ta kapička štěstí, aby to na ty nevěrníky neprasklo. Ostatně má -li někdo sekretářku, to ještě neznamená, že ji š..stá.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(ordoš, 25.4.2010 21:58:17)
Odpovědět
Kdo může vymyslet,takovou ptákovinu,vždyť možná vstoupí do sněmovny,ale ,jak by se mohl stát šéfem vlády.myslím,že je to záměr,aby právě voliče proti Jonovi,voliče popudili.nicméně ,ano přeji jeho straně ve volbách úspěch,ale až čas ukáže.Lidé jsou už však hodně skeptičtí a řekl bych právem.Tento parlament je však třeba trochu obmněnit,ale to samo o sobě ještě nic neznamená.Nové strany se musí držet svých programů a názorů ,což většina po čase zapomene a přídá se k ostatním ,hrát skvělé divadlo s tragickým koncem zadlužením státu na úrovni Řecka.A to chtěl pan Bém olympiádu,jako v Řecku se kterým ,také argumentoval.Kolik to stálo ,město Prahu?Tomu je třeba učinit přítrž,ale jak se zdá lidé jsou nepoučitelní a nechávají se nachytat na Paroubkovy kecy a nesplnitelné sliby.Ne Zemany, Bobošíkové,Bémy,A komunisty a jejich béčko soc.dem.
Re: Téměř polovina Čechů by chtěla za premiéra Radka Johna
(nobody, 26.4.2010 9:09:38)
Odpovědět
Polovina chce Johna. Polovina národa je blbá, a ta chce Johna. Raději ať píše scénáře, ty jsou výborné.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama