reklama
reklama

Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 21.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dnes jsem se v Českém rozhlase zúčastnil předvolební diskuse, napsal na FB Petr Nečas. Zdeněk Škromach už v úvodu všem účastníkům popřál „sluníčkový den", ačkoli venku lilo jako z konve," zavzpomínal Nečas. Zda si Zdeněk s sebou přinesl svého oblíbeného plyšového Méďu není známo.

"Možná to měl být vtip, možná ne. A tak je to s celým programem sociální demokracie. Vykládají, že zadlužování státu není problém, že žádné reformy nejsou zapotřebí, že máme dokonce nejnižší daně v Evropě. Německo doženeme a předeženeme. Všude svítí sluníčko, na obloze žádné mráčky. Počasí však neoklamete, stejně jako ekonomickou realitu. Přeji dobrou noc."

Tak tohle se Nečasovi povedlo. A pak že je to suchar.

Já bych Nečasovi poradil, aby do Večerníčka zařadil pohádky i o jiných "sluníčkových" borcích.

Pohádka první.
Žil byl jeden chasník, říkejme mu Slávek. Právník který rovnou ze školy naskočil do politiky. Prý když v Parlamentu zhasli, zabloudil. To stejné na financích. Jako ministr financí předkládal rozpočty s obrovskými deficity a to za situace, kdy česká ekonomika rostla. Tempo zadlužování nepokládal za hrozbu. V září 2003 prosadil do čela ČSA bez výběrového řízení svého stranického kolegu Jaroslava Tvrdíka. Hospodářské výsledky ČSA za jeho éry známe všichni. (Od té doby se říká Tvrdíkovi Luftjarda.) A tenhle pán má být znovu ministrem financí. Doporučuji mu dlouhodobou exkurzi v Řecku. Dobrou noc děti.

Pohádka druhá.
Zahraničně -politický obr. Možná spíš zlobr. Odborník na zahraniční politiku, s obdivem k Bruselu hraničícímu s jeho zbožněním. Lidová tvořivost má pro tuto míru zbožnění krásný příměr. O pěšince uprostřed. Nevíte proč? Prý se tak lépe vklouzne.Toho Bruselu, jehož ,,státníci'' se při příležitosti pohřbu polského prezidenta zachovali podle jasného hesla: ,,Nechceš Lisabon, nepřijdeme ti na pohřeb a vymluvíme se na sopku.''
Zlobr zaOrálek také miluje Moskvu. Po shlédnutí Wajdova filmu Katyň zvláště příhodný sklon. Pozor na něho děti. Dobrou noc vám nepopřeji, tohle vypadá na škaredé sny.

Pohádka třetí.
Pan doktor mediciny vyžadující toto oslovení, hejtman, poslanec, majitel soukromé kliniky a dvou žen. Multifunkční jedinec. Přímo renesanční. A jak má pružné názory! Kdysi navrhoval, aby se pacientovi za každé ošetření účtovala spoluúčast ve výši 15-20%. Dále navrhoval poplatek za pobyt v nemocnici ve výši 55 Kč/den, 50 Kč za využití pohotovosti či 30% spoluúčast pacienta na nákladech při převozu sanitkou. Má přímo nezřízenou touhu vrátit se jako ministr zdravotnictví. Milé děti, běžte si rychle zabezpečit pohřeb alespoň třetí třídy, protože jestli k tomu dojde, bude tam fronta jak na slevněná kuřata v Kauflandu.

A tak milé děti, jestli se vám tyto pohádky líbily, řekněte rodičům ať jdou a volí tyto pány. Ono je těch pánů o něco víc, ale my jsme si řekli, že budou pohádky a ono to vypadá na horor. Tak toho raději pro dnešek necháme.

A jeden pro děti:


paroubek_a_deti.jpg

reklama
2713 čtenářů | 48 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Jirka, 21.4.2010 0:51:25)
Odpovědět
Pohádka čtvrtá:

Naši milí darmožrouti, nemakačenkové, líní, hloupí, neschopní - voliči ČSSD. Dluhy přec nikdo platit nemusí a těch pár pracovitých pitomců, kteří narozdíl od vás každé ráno vstávají do práce a platí daně, tak bude činit donekonečna. Navíc vám milí parazité, budou neustále zvyšovat sociální dávky, protože je správné nedělat nic a mít se lépe než blb chodící do práce.

Hlavně musíte volit Jirku Paroubka, známého z dob jeho působení v RaJ jako Jirka Šuplík - všichni pražští hostinští mu totiž museli praidelně nosit obálky s úplatky, kterými svůj šuplík kráááááásně zaplnil. Ideální premiér! Chytý, vzdělaný, neúplatný - a se sexymozkem!
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Karkulka, 21.4.2010 7:14:09)
Odpovědět
Pohádka páta

Milý a drazí občané. Volte ODS. Neb jenom voliči ODS chodí do práce, podnikají a platí daně. Voliči ČSSD se flákají na sociálních dávkách, voliči KDU-ČSL se jen modlí v kostelech, voliči KSČM připravují světovou revoluci a voliči TOP 09 slintají jen po dividendách.O ostatních voličích nemluvě. Jen voliči ODS vám zajistí světlou budoucnost protaženou tunelem. Ostatní jsou jen líná chamrať toužící po almužně od státu !
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(ssso, 21.4.2010 8:04:00)
Odpovědět
Někde jsme zaslechli, že Paroubek má dostat Nobelovu cenu jako nejlepší vypravěč pohádek !!!
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Pavel D., 21.4.2010 10:44:18)
Odpovědět
Jirko,ty píšeš jakoby pracovali jen z ODS a platili daně.Opak je pravdou!CSSD má víc pracujících.Podívej se do statistik.Nepiš lež.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Sunny, 21.4.2010 12:38:00)
Odpovědět
Nevšimnla jsem si v Jirkově příspěvku jediné zmínky o ODS. Tu jste tam zapletl vy. Jirka se zřejmě domnívá jen tolik, že slušný pracující a daně platící člověk z principu nemůže volit ČSSD. V tom s ním souhlasím.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 21.4.2010 14:50:09)
Odpovědět
Takže se domníváte špatně a celkem se vy i Jirka úplně mýlíte. Já znám spoustu pracovitých lidí co nejsou líní, hloupí, neschopní a darmožrouti.Platí také daně a budou volit ČSSD. A nedělají to kvůli sociálním dávkám.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(standa01, 21.4.2010 17:14:40)
Odpovědět
To ne, to určitě kvůli dávkám nedělají. Dělají to kvůli Vlčkovi, aby zkrátka měl. Kde je ta Paroubkova presumpce viny?
1 omluva = 25 milionů? Proč ne, dluhy se přece neplatí. Slyšeli jste slovo chlapa, povídal Hašek. Já bych dodal, že slova jako chlap a lhář(zloděj) nejdou dohromady.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Pavel D., 21.4.2010 10:44:22)
Odpovědět
Jirko,ty píšeš jakoby pracovali jen z ODS a platili daně.Opak je pravdou!CSSD má víc pracujících.Podívej se do statistik.Nepiš lež.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(standa01, 21.4.2010 17:42:22)
Odpovědět
Někdo skutečně pracuje, ale většina to o sobě pouze tvrdí(k).
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(jorkšír, 21.4.2010 7:16:22)
Odpovědět
Jestli se lidé,potažmo voliči nevzpamatují z toho jak jsou jim vymývány mozky osazenstvem z Lidového domu,pak nám všem tady nepomůže ani svěcená voda.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Karkulka, 21.4.2010 7:26:45)
Odpovědět
Ať nad námi všemi modrá vlajka zavlaje !
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(xyz, 21.4.2010 8:00:45)
Odpovědět
A karkulka tam bude tančit v oranžových trenkách, že ty šibalko ???
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(berg, 21.4.2010 8:19:17)
Odpovědět
ale že má krásně zažité komančské hesla:-))
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Karkulka, 21.4.2010 8:27:39)
Odpovědět
Kdepak modří chlapci, tanini bude v zelených trenkách koupených za biomasu, modrém tričku se strakou zlodějkou, oranžových podkolenkách, dárek to od RaJ a kostelových botkách černých jako uhel. Já se jen na tomto portále báječně bavím. Takové panoptikum se nevidí ani v parlamentu. Já se jen divím, že v této zemi stále ještě nevypukla občanská válka !
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(vvv, 21.4.2010 10:10:51)
Odpovědět
Karkulko, ty můžeš zaskočit za večerníčka Paroubka. To víš vyprávění takových pohádek, to jednoho unaví. A tobě jak je vidno by to sedělo ...
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Jan B., 21.4.2010 10:48:21)
Odpovědět
Paroubek má malou holčičku,tak ho večerníčky zajímají.Je to od něho pěkné.Co proti tomu?Tak to má být.Vzorný otec.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Karkulka, 21.4.2010 12:22:32)
Odpovědět
Můj milovaný VVV,
to víš, že Ti pohádku před spaním povím. Jenom nesmíš tak zlobit, kluku jedna modrá, bakaná. Třeba tu o moudrém a nezištném politikovi. Musíš ale pěkně poslouchat, dudat dudlu a spapat před tím volební gulášek. A všechem.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 21.4.2010 14:57:48)
Odpovědět
Karkulko souhlas. Je opravdu těžké se někdy nesmát, když člověk čte tu jejich vymytou modrou propagandu. Jorkšír, Berg a Jirka, když se měli zaregistrovat na Neviditelném psu, tak mleli něco o své osobní svobodě, protože nechtěli ty jejich bláboly psát pod pravým jménem. Tak se přestěhovali sem, aby mohli psát zase své modré bláboly celkem anonymně. Jen kdyby tady zavedli povinnou registraci diskutujících, tak už je tu neuvidíme.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(standa01, 21.4.2010 17:24:27)
Odpovědět
I Ty jeden hrdino...Vždyť ani Tobě nikdo nebrání psát pod svým pravým jménem, třeba i s adresou. Já jsem se na NP také nezaregistroval, a to z prostinkého důvodu. Nejsem přesvědčen o tom, že by redakce NP v případě vítězství bývalých nomenklaturních kádrů z ČSSD, dokázala udržet má data v anonymitě.
Nemůžu si pomoci, ale Váš vůdce mi čím dál víc připomíná Vůdce.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 22.4.2010 8:14:16)
Odpovědět
Jenže my ostatní, máme totiž strach z toho, že by si nás vaši arogantní a sprostí přátelé našli a podali si nás. A to je ještě horší, než že moje data někdo dostane. My slušní se totiž bojíme vás.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 22.4.2010 8:16:12)
Odpovědět
A nebojíš se toho, aby nezneužily tvoje data také nomenklaturní kádry z ODS. Tam bych tomu více věřil.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(kamil, 21.4.2010 8:03:26)
Odpovědět
Včera jsem se chtěl podívat na nějakou pravicovou alternativu tak jsem si pustil Hyde park na čt24.Bože, to byl exot od Konzervaticů.Mlel jak na kafemlejnku.Když se někdy odlišoval od ODS plácal ruzné blbosti a la TOP 21.HOSPODINE ZACHOVEJ NÁM NAŠI ZLATOU ODS.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Modra struktura, 21.4.2010 9:19:19)
Odpovědět
Prosim vas lidi prijdte k volbam a dejte nam MODREJM svuj hlas at to tu dokradem a pak stejne skoncime pac zadnej program nemame jen corovat a delat smecka.Diky za modre kmotry MODRA STRUKTURA.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(standa01, 21.4.2010 17:18:13)
Odpovědět
Přijdu, spolehni se.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Jana CH., 21.4.2010 9:24:32)
Odpovědět
Věřím, že pan Nečas vyzvedne ODS . Jestliže prohraje pravice bude to velice špatné. Komunisti spolu s ČSSD odradí většinu sponzorů, podnikatelů a to pak odnesou "obyčejní lidé". To, že zde kritizujeme či děláme soudy na jednotlivými lidmi nám nepomůže. Někdy se mi zdá, že nejvíce křičí ti, co nic nedokázali, co jim změna režimu spíš vzala.
Každý by si měl položit otázky: Je cesta zpátky možná? Může ČSSD či komunisti změnit systém?
Není to náhodou tak, že ti co nemají chtějí, aby se vzalo těm co něco ještě mají?
Ať chcípne koza i sousedovi, když ta naše je po smrti.- Toto je heslo těch, co volí ČSSD a komunisty.Nic se nezmění, chudí budou ještě chudší.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Jaroslav N., 21.4.2010 11:02:51)
Odpovědět
Jano,nemáte pravdu.Co třeba mají obyč.lidé od sponzorů?Nic.Sponzoři dávají jen bohatým a ti mají z toho.Viděla jste charitativní ženy pod vedením Talmanové,jak zacházejí s miliony od sponzorů?Je to až k zblití,jak mohou ženy v době krize tak zneužívat sponz.dary.Ale to je domluva mezi bohatými sponzory a touto cházkou.Je to jeden velký podvod a vy tomu věříte.Kam nás pravice dovedla je druhá věc.Jak mají občané tyto lidi volit,když tak zradili?Zradili víc jak komunisti,dnes to můžem srovnat.Komunisté by už neznárodnovali,jestli si myslíte.Je úplně jiná doba a dnešní komunisti nemají s těmi předrevol.nic společného.Mnozí nebyli ani na světě.Jste opravdu pomýlená.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Jana CH., 21.4.2010 12:43:50)
Odpovědět
Pomýlená nejsem, s komunisty nic nechci mít. Vaše informace svědčí o tom, že mezi ně patříte. Každý máme své zkušenosti, nikdy bych nechtěla aby se ta doba vrátila. Byla to doba přetvářek, schůzí , schánění a šedivosti.
Politici vůbec nezajišťují blahobyt , nadhodnoty tvoří podnikatelé. Ty musí mít pro své podnikání dobré podmínky a pak může dojít k snižování nezaměstnanosti.
Snižovat nezaměstnanost Paroubek ani jiný politik nezajistí. (podnikatelka roč. 1950)
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 21.4.2010 15:10:17)
Odpovědět
A že vám jde ctrl-c a ctrl-v. Nebo je to jiná Jana Ch pod předešlým článkem, co se bojí o změnu systému. No věřím tomu, že ostatní by chtěli tu změnu systému, hlavně proto, aby modří nerozkradli už ten zbyteček co tu zůstal. Protože pak nás opravdu čeká jenom ten bankrot. Oni totiž potáhnou pryč, užívat si nakradených peněz nás všech, někam na písečné pláže, někam kde je pro naši policii a justici nebudou vydávat, aby nemuseli jít sedět. Třeba na Seychely nebo do Spojených arabských emirátů /kde si už Řebíček koupil bejvák/. A ti ostatní o nichž to ani nevíme, kde si koupili baráky.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Marie V., 22.4.2010 10:15:26)
Odpovědět
Jano Ch. kdo vám říkal,že Paroubek nebude pomáhat podnikatelům.Určitě víc než ODS.Co ta udělala?Také mám podnikatele v rodině a dobré!Doba schůzí byla možná lepší než dnesní.Dnes se srocují antifašisté hejlují,krade se ,okrádají se lidé na ulici i v domech,jsou žebráci,bezdomovci ,copak to nevidíte?Co je lepší?Vy máte evidentně strach z národnování,ale to nemusíte.To už nebude.Tolik podvodů a rozkrádání nebylo nikdy jak je ted.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(hanca, 21.4.2010 10:22:35)
Odpovědět
ty pohadky jsou sice pekne, na oranzove snilky presne sedi, ale bohuzel na druhe strane to s modrymi pohadkari neni o moc lepsi. pro me soucasna parlamentni skvadra nevolitelna. nehodlam jim davat zadnou dalsi sanci, uz jich meli vic nez dost. je jasne, ze zmena se starym osazenim nikdy neprijde.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(majka, 21.4.2010 11:44:39)
Odpovědět
přesně tak hanko, už se těším, jak tu chátru všech barev ve volbách vypráskáme - už je čas!
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(xyz, 21.4.2010 12:06:12)
Odpovědět
Jenom že se naskýtá otázka, kam je vypráskat ?
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Vypráskanej, 21.4.2010 16:48:47)
Odpovědět
Co takhle Island?
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Marek, 21.4.2010 12:17:51)
Odpovědět
Tento autor se projevuje, jako kdyby byl úplný pitomec. Omlouvá ho jen to, že za to asi nemůže, protože se tak už narodil.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(ferda, 21.4.2010 17:26:43)
Odpovědět
tak jak to vidím já.....

co dodat k akci na facebooku "schovej občanku svoji babičce"......

vážení, chcete tvrdit, že se jedná o akci, která je jakousi recesí???? ne, vůbec ne,...oni to ti modrohnoji myslí vážně..., když jsem tvrdil, že je to myšlenková lůza, brak,spodina,a mentálně nevyrovnaní jedinci, nevěděl jsem, že je to až takový zvrácený odpad v naší společnosti.

ps. může-li , myšleno s nadsázkou, společnost jako celek onemocnět rakovinou, pak tou rakovinou jsou tito hlupáci a vymyté mozkovny,
nabízí se otázka, jak si poradit s tímto odpadem ??? jediná odpověď, i když moc nesouhlasím, volit kohokoli na levici !!!!

a pokud se jim to nebude líbit, Evropa, potažmo svět je dosti veliký, ať jdou, tam , kde na ně čekají, obávám se, že tím místem je jedine "PEKLO" :-)))))
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(ThujaGarden, 22.4.2010 1:36:24)
Odpovědět
Ferdo jste hloupý. Modří, velmi často podnikatelé, živnostníci a různí OSVČ jsou podnikaví a vždycky se nějak uživí i když třeba obtížně, a co vy bez nich, levice? Vy přece sami nepodnikáte, to vás nebaví nebo na to nemáte hlavu. Ty vaše nadávky na pravici svědčí o vaší paranoi. A nebo jste už příliš dlouho na podpoře, s vašimi názory by se člověk nedivil.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 22.4.2010 8:22:12)
Odpovědět
Nemáte pravdu tůje, největší daně jdou od zaměstnanců a né od podnikatelů a OSVČ. Zkuste se někdy podívat na strukturu daní. A OSVČ, ten se uživí, to je pravda, ale za tu cenu, že svým zaměstnancům dá pouze minimální plat, ale někteří už si zvykli, že sami dělat nebudou.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Sunny, 22.4.2010 8:36:16)
Odpovědět
Opět si protiřečíte. Jak mohou zaměstnanci živnostníků z těch minimálních platů platit vyšší daně než podnikatelé?! Člověk pobírající minimální mzdu žádné daně neplatí a naopak je mu proplácen tzv. daňový bonus. Takže jen demagogicky mlžíte (nechci rovnou tvrdit, že lžete...), nebo naivně věříte v ekonomické perpetuum mobile, které dokola omílá Paroubek se Sobotkou.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Donchuan, 22.4.2010 10:20:54)
Odpovědět
Garden,bud v obraze,levice také podniká a poctivě.Takové podnikatele potřebujem.Jsi úplně zblblý napravo.Vyrovnej to aspon na střed!
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(FERDA, 29.4.2010 0:09:00)
Odpovědět
Thujo, ty hloupý žoku každodenní špíny, jen umíš nadávat, tak si to k tobě ty smrdutý červe můžu také dovolit.
Jsi bezmezně blbá a namyšlená jak ŠALAMOUNOVO HOVN@ :-))

jSI TAKY JEDEN Z NABUBŘELÝCH MOKVAJÍCÍCH PARANOIDNÍCH VŘEDŮ V NAŠÍ SPOLEČNOSTI, !!! :-)

Jste nic než zlodějská špína, která jen při předtuše, že se řád může změnit k lepšímu, tak slintá ty své zuřivé a páchnoucí slinty, rád bych tě poznal osobně, tuším, ba co více, vím, koho bych před sebou viděl, nic víc než koncentrovanou ubohost tohoto světa !!!!

co pořád řvete, že vlevo je všechno špatně, budto nemáte vzdělání, nebo jste totálně blbá.
myslím si že je to tak nějak u vás obojí pohromadě.

Pár otázek, ty žumpo nejen pro tebe....

PROČ SE I MLADÍ DÍVAJÍ S TAKOVOU OBLIBOU NA POŘADY TOČENÉ V MINULÉM REŽIMU?
Proč je o 800% nárúst požívání antidepresiv?
proč je tolik sebevražd, vražd?
proč je pivo levnější než nealko ?
proč vidíme stále více lidí vybírat kontejnery, ?
PROČ POTKÁVÁME TOLIK ŽEBRÁKŮ?
proč jsou mnohdy balkony zamřížované až do III.patra?
proč jsou policejní manévry téměř při každém fotbalovém zápase a policajti mají nedostatek PHM na svou každodenní práci?
PROČ SAKRA POSÍLÁME DO ŘECKA 23 MILIARD KORUN A PŘITOM JSME BYLI SVĚDKY HANDRKOVÁNÍ O TOM, KTERAKT MATKÁM NAVRÁTIT JEJICH PŘÍSPĚVEK NA PŮVODNÍ ČÁSTKU!!!! TRVALA TO SKORO ROK A TA ČÁSTKA BYLA NĚCO KOLEM 6 MILIARD, DO ŘECKA POSÍLÁME O HODNĚ VÍCE,
TAK DO PRDE...LE NA TO SE PENÍZE NAJDOU !!!???

KDE JE TA UŘVANÁ ODSS !!???? TO JI NEVADÍ, HOVADA TO JSOU, NIC JINÉHO.
CLOVĚKA NEZAJÍM AŽ TAK MOC KDO JE U VESLA, ČLOVĚKA ZAJÍMÁ, DO JAKÉHO SVĚTA PŘIVEDE SVÉ DĚTI, JAK SE MU ŽIJE A JAKÁ JE JEHO BUDOUCNOST.

S TAKOVÝMA JAKO JSI TY THUJO, NIKDO NEMUSÍ MÍT STRACH, ŽE SKONČÍ V PEKLE, ONO TO TOTIŽ S VÁMA UŽ JE PEKLO NA ZEMI :-)))

DOUFÁM, ŽE BRZY PO VOLBÁCH PUKNEŠ, TY NALITÝ PRAVICOVÝ VŘEDE.....


KDE TO ŽIJEM, ŽE VLASTNÍCH SI NEVÁŽÍME A TĚM CO SI ŽIJOU NAD POMĚRY TEM POMÁHÁME, BĚŽTE VŠICHNI DO VELKÉ p.r.d.e.l.e.!!
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(standa01, 21.4.2010 17:33:38)
Odpovědět
Vážení voliči.
Momentálně můžete na takřka ideálním případu korupce předsedy sněmovny Vlčka sledovat, jak funguje protikorupční balíček ČSSD v praxi.
Zatímco ostatní strany se lumpů zbavují, u oranžových je to nastavené jinak. Vrána k vráně sedá a parta se přece musí držet. Vždyť jsme jeden tým, no ne?
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(ferda, 21.4.2010 19:53:35)
Odpovědět
pro "standu 01"eportalního hlupce:

Jančík už není starosta Prahy 5 ????
Béém, ten zloprcek už není primátorem ?
Langer to vzdal?
Benda vrátil diplom?
Řápková se přiznala?
B"urgemaister vrátil manželce roztavené svícny z dědictví své ženě?
Karta Pražáka je už výdělečná?
Čuněk je už v pohodě? /zatím díky ODSS ano/Starosta z Brna Žabovřesek je už někde v tichomoří na dovolené?
atd atd.....

zloděj z odss křičí chyťte zloděje...:-)))
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Silberstein, 21.4.2010 19:05:21)
Odpovědět
Diskutujícímu Jirkovi - znamenitě jste oklasifikoval voliče ČSSD - cca 30 procent voličů jste označil titulem nemakačenko, neschopný, parazit, hloupý, líný, darmožrout. Za toto Vaše moudro se pojmenujte a oklasifikujte sám, já pro Vás vhodný výraz nenacházím. (Těch 30 procent činí cca 2,5 milionu lidí.)
Diskutujícímu Sunny-mu - podle Vás jsou voliči ČSSD zřejmě neslušní a neplatí daně, protože slušní pracující, kteří platí daně, nemohou volit ČSSD. Zamyslete se nad tím, co jste řekl, těch voličů ČSSD je cca 30 procent, resp. cca 2,5 milionu. Za toto moudro se pojmenujte a oklasifikujte sám.
Diskutující Standa se zmínil jen tak na jakoby na okraj, že "někteří pracují". Nevím přesně, co chtěl tímto říci. Vím však, že ten kdo nepracuje, je bez milosti z práce vyhozen (resp. ražen za bránu). To jsem viděl "na vlastní oči" nejdříve jako zaměstnanec polostátní akciové společnosti a potom jako zaměstnanec soukromé firmy, u níž jsem pracoval více než 6 let.
Jorkšírovi, bergovi a JANĚ CH. - Vaše příspěvky ani nekomentuji, jsou taktéž ubohé.
ZÁVĚREM: Vrchní socan Jiří Paroubek by Vám (výše vyjmenovaným) měl poděkovat, protože vy mu nerozhodnuté voliče přímo nadháníte. Onen nerozhodnutý volič se těch Vašich vejblitků musí oprávněně uleknout, jestliže Vás (pravicové debatéry) představuje za reprezentativní vzorek pravicových voličů a radši zvolí socany, komouše či levicovou politickou mrtvolu, kterou vede recyklovaný gerontplastifikát Milosch von Erdapfel und Katzenberg. Srdečně Vás zdraví volič ODS Silberstein. SMILE.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Šoumen, 22.4.2010 8:25:47)
Odpovědět
Hezkýýý !!!!
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Sunny, 22.4.2010 8:52:24)
Odpovědět
Pane, respektuji váš odlišný názor. Nicméně nemohu než vycházet z vlastní zkušenosti a proto tvrdím, že slušný pracující člověk ČSSD nevolí. Ze svého bezprostředního okolí neznám nikoho, kdo by byl slušný a pracoval a přesto měl v úmyslu volit banditu Paroubka. Ti, kteří jej chtějí volit a které znám, jsou lidé malí (tím nemyslím vzrůst, ale to jste jistě pochopil), závistiví, pobírači sociálních dávek, případně simulanti a často mají problémy s nadměrným požíváním alkoholu. Někteří z nich, ač jsou již řadu let dospělí, parazitují na svých starých rodičích a jejich důchodech. Takové lidi skutečně nepovažuji za slušné. Z vašeho pohledu dělám špatnou reklamu pravici. Budiž, je to váš názor a nebudu vám jej vyvracet. Já ale nemohu a ani nebudu ignorovat svou osobní zkušenost jen proto, že se to někomu nehodí do krámu. Zatím stále máme svobodu říct svůj názor, byť je většinově nepopulární. Jen na okraj- to, že ČSSD má ve volebních průzkumech kolem 30% ještě nesvědčí o tom, že případná volba těchto lidí je správná.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(poi, 22.4.2010 10:26:57)
Odpovědět
Sunny.vaše zkušenost je ojediněla a podjatá.Věřte tomu.
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Sunny, 22.4.2010 10:47:20)
Odpovědět
Termín "podjatá zkušenost" mi není znám. Jsem ochotna akceptovat, že se vám může jevit jako ojedinělá. Ale bohužel to denně vidím kolem sebe. To je vše:-)
Re: Kašpárek Nečas nahrazuje Večerníčka Paroubka
(Kuba, 22.4.2010 10:25:17)
Odpovědět
Silberštejn,trefil jste do černého.Moc děkuji!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama