reklama
reklama

Rath: všechno bude zadarmo!

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 20.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Kdo v sobě našel  sílu na nedělní Partii na Primě, zažil zase jeden z velkých dnů stínového ministra zdravotnictví Ratha. Padaly z něho opravdové perly. Nejvíce se mi líbilo, kterak vyvyšoval svůj doktorský titul nad magisterský titul náměstka ministryně zdravotnictví. K nejlepšímu patřilo, kdy se titulovali  Šnajdr Ratha chameleonem a Rath Šnajdra strakou zlodějkou. Nádherná ukázka politické kultury ala česko.

Zdálo se, že sociální demokracie udělila panu doktorovi dočasný dištanc, aby svou drze proříznutou klapačkou nepokazil oranžovou kampaň. Nějakým nedopatřením pan doktor vyklouzl z domácího vězení a vše si vynahradil. Stručné shrnutí uměleckého dojmu: ratlík poštěkával na dobromyslného salašnického psa až se z něho stal pes Baskerwilský. Mám tu čest se s panem náměstkem znát osobně, takže jsem ho nepoznával. Asi mu marketingoví poradci doporučili mírně cholerickou pózu, ale lid televizní to asi neocení. 

A o čem bylo jádro pudla? Náměstek uvedl, že zdravotnické poplatky prokázaly svou nezbytnost a pozitivní efekt pro české zdravotnictví. "Zrušení zdravotnických poplatků znamená okamžitý výpadek šest miliard pro české zdravotnictví plus dodatečné výdaje zdravotních pojišťoven," prohlásil Šnajdr, podle něhož by to znamenalo kolaps zdravotnictví. Šnajdr zopakoval, že poplatky pomohly zvýšit kvalitu a dostupnost specializované zdravotnické péče. Sociálními demokraty plánovaná redukce zdravotních pojišťoven by podle náměstka znamenala přechod na centralistické socialistické zdravotnictví a ČSSD prý nemyslí vážně zavedení připojištění.

Chameleon zase mlel to svoje o zrušení poplatků a přidal k tomu statistický údaj o střední délce věku, čemuž kromě demografů asi nerozuměl vůbec nikdo. Ale znělo to dobře.

A vzhledem k tomu, že na zrušení poplatků  socani nalákali hlupáky už jednou, nelze vyloučit pro velký úspěch repete. Nejhorší na tom  bude, že na tuto Rathovu demagogii zcela jistě bude nemalý počet "obyčejných lidí" slyšet. Jak je něco zadarmo, už se řadí do fronty. Doufám, že jich však nebude tolik, aby z tohoto pána udělali ministra zdravotnictví, který straší zdravotnicky nevzdělané voliče svými vizemi, kterak se temnou nocí plouží vychrtlý nuzák třímající v rukou poslední vyžebranou třicetikorunu na zaplacení Julínkova poplatku u doktora. Padá vysílením před luxusním mrakodrapem pětihvězdičkové soukromé kliniky a přivolaná hlídka mu sděluje, že jeho námaha byla marná, neboť klinika se specializuje pouze na léčbu celulitidy. Pacient vyčerpáním a šokem umírá…“

A jestli někdo těmto Rathovým strašákům věří, pak nezbývá než si povzdechnout:
Pane Bože, chraň nás před  blbci!

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3892 čtenářů | 89 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 5:36:25)
Odpovědět
Ano,Paulczynski.poslední věta sedí.Před takovými jako jsi Ty!!!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(whaler, 20.4.2010 7:56:03)
Odpovědět
... a před unkasem!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 20.4.2010 12:08:23)
Odpovědět
Vážený pane MUDr Rathe, děkuji Vám za zdatný výkon, v nedělní debatě,obstál jste na výbornou a přesvědčil jste zase spoustu diváků, že jste nejen odborník na danou problematiku, ale i jako člověk pevných, zdravých a pro společnost tolik potřebných morálních hodnot.
Také Vás obdivuji, že jste si vůbec sednul za jeden stůl s tím individuem Šnajdrem.
Na celou řadu Vašich argumentů, tento "Bezmozek" vůbec ani nevěděl o čem je řeč.
Musel jste projevit hodně trpělivosti a za to si Vás nesmírně vážím.
Jste jeden z mála, který dovede věcně, slušně a hlavně argumentačně ty modré straky doslova deklasovat,ostatně to oni potřebují jak prase drbání :-))

Přeji Vám pevné zdraví a hlavně neutuchajicí sílu, neustále se doslova špinit s těma modrohnojíkama, kterým vůbec nejde o lidi ale jen o svůj prospěch.

Buďte zdráv, Vážený pane doktore !!! :-))
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(jorkšír, 20.4.2010 12:41:53)
Odpovědět
A jejda,Ferda nastoupil na odpolední směnu......
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Radka L., 20.4.2010 14:23:16)
Odpovědět
Souhlasím s Ferdou,Ráth je jednička.Jen hloupí lidé ho nechápou.Jednou pochopí.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(slusnak, 20.4.2010 12:43:12)
Odpovědět
Whalere, jak rika Kveta: "Ne, aby te snad napadlo odpovidat tupemu a vulgarnimu odpadu diskuse, adolescentnimu primitivovi ferdovi! Urazenim jinych se jen hloupe snazi dodavat si sebevedomi, aby si pripadal jako chlap, kdyz se mu to nicim jinym nedari. Toho tady uz vsichni ignoruji... :-)))"
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Bára H., 20.4.2010 14:26:34)
Odpovědět
jokšír,slušnák,Jirka,vy jste ale partička bezmozků.S vámi se nedá diskutovat.Začněte už konečně přemýšlet.Nejlépe vám jdou vulgarismy,hulvátství,ale to nic neřeší.Květa je také tak blbá,proto jste ji vzali do party.Tak at se vám daří blbečci.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Pytloun, 20.4.2010 20:43:57)
Odpovědět
Báro můj souhlas, řeklas to za mne.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Jirka, 20.4.2010 9:01:32)
Odpovědět
Trefená husa hárá! Soudruh unkas jednou krátkou větou doložil své IQ.

Nejsem majitelem pomeranče míto mozku, takže z mého pohledu je lepší koupit si na nachlazení Paralen bez receptu (stojí 8 Kč) a v případě problémů se srdcem dostat od pojišťovny kardiostimulátor. Rath nabízí Paralen zdarma a místo kardiostimulátoru jistou smrt. Prostě jistotu proobyčejné lidi, že...
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 9:06:05)
Odpovědět
Ale vždyť lžete,ani se nečervenáte.Rath nic takového netvrdí ani neprosazuje.To jste takový hlupák nebo dokonce gauner,že tvrdíte takové hlouposti...
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Katsanson, 20.4.2010 10:27:27)
Odpovědět
Nejste Vy náhodou příbuzný s tím slabomyslným
Ferdou?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 20.4.2010 12:18:49)
Odpovědět
pro Autor: Petr Paulczynski | :-) :-) :-)

pokud připustím, že je u nás alespoň nějaaká demokracie,tak budu váš názor respektovat, ale pak mohu mít názor svůj a ten je : Petře Vy jste idiot takového rozměru, že se snad i vesmír díky vaši velikosti se rozpíná o poznání rychleji :-)

a ještě něco. nedělejte si ostudu, Paulczynski je celkem rozdíl, mezi titulem "Bc" a "Mgr"
ale to asi vaše řídká kůrka mozečková neumí rozlišit....., no hlavně že výblitky z té vaši hubiny padají jak na běžícím páse :-))
Vy jste snad za to i placený, že???
ps. no, ani jako omluva by to jistě nestačilo...
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(fedra, 21.4.2010 21:02:58)
Odpovědět
"Katsansone" a vy nejste příbuzný s oslem ? :-))

ps. to však v tom lepším případě....:-)))
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(berg, 20.4.2010 11:26:19)
Odpovědět
lžeš ty unkasi, rath zavedl limity na veškeré úkony, takže když bylo splněno, tak měli lidi smůlu (hádej na koho nevybylo při takovém "systému"), ale ty dokážeš lhát jen velmi naivně(oproti rátha), ale klidně si tu soc.péči pod ráthovým vedením užij a modli se ať něco nepotřebuješ
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(mm, 20.4.2010 14:55:11)
Odpovědět
Ale vůbec nelže,to jenom vy si něco namlouváte. Když bude Rath platit Paralen, nejpoužívanější lék u nás, tak kardiostimulátor bude jen pro vybrané a ne pro ty,kteří ho potřebují. Věřte tomu, že kardiostimulátor potřebuje stále více lidí v nižším věku. Rath nám už předvedl, jak to bude vypadat, až on se stane ministrem. Když se stal ministrem zdravotnictví naposledy, zastavil všechny neakutní operace včetně kardiostimulátorů. Tak se šetří ve zdravotnictví.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Ema D., 21.4.2010 11:45:29)
Odpovědět
mm,kde jste na ty nesmysly přišla.Vždyt to není pravda.Vymýšlíte si na Rátha úplné nesmysly.Kardiostimulátor dostal kdo ho potřeboval.Budte konkretní a adresná,potom vám snad bude někdo věřit a bude si to moci ověřit,ale toto plácání do vody je k ničemu.Ráthovi už dává hodně lidí za pravdu,ikdyž mu napřed nevěřili.Pocitijeme to na vlastní kůži a Ráth na to upozornoval dávno.Třeba,že si s náma budou dělat farmac.firmy co chtějí .Je to tady .Léky jsou čím dál nesmyslně dražší a někdo hodně bohatne na chudých.To nepopřete.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(fedra, 20.4.2010 12:21:31)
Odpovědět
"Jirka "agent STB ? asi ano, podle toho, jak umí manipulovat,lhát, a podvádět....., bylo to těžké, jiříku se to naučit?, jak dlouho ti to trvalo, agente...?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Jirka, 20.4.2010 15:08:17)
Odpovědět
Ferdo, Ty jsi mne soudruhu odhalil! Jsem pochopitelně agent StB, KGB, CIA, ČSSD a KSČ!

Je vidět, že Ti to opravdu myslí, Ty ozdobo lidského rodu, výkvěte inteligence, etalone slušnosti. Ještě, že Tě máme, soudruhu!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 20.4.2010 16:49:11)
Odpovědět
Jirko-agente STB .... já to věděl, že jsi starý estébák, a mám radost z toho, že jsem měl dobrý ůsudek....., tak slintej nejen tady ale i jinde ty své provokace....
ale jedno se ti upřít, ty estébackej agente upřít nedá, držíš laťku a to se mi líbí :-))

jen je mi líto Tvé rodiny že se za tebe musí stydět, ale co už ted, že? :-))
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Babka 1, 21.4.2010 11:49:12)
Odpovědět
Jirko Paralen už stojí 12,-Kč.nejste v obraze a cena léků je neúnosná a neodpovídá realitě.Kupte si něco od kašle cena 100,- kapky do nosu,průměr.cena 100,Kč.Je to jen na běžné nachlazení.Nepomůže jen čaj z bylinek doma nasušených.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Hardy, 20.4.2010 6:29:52)
Odpovědět
Ratha mám v oblibě, socanům škodí, ty jeho kecy jsou kontraproduktivní. Socialisté zřejmě vy\hrají volby, ale přes těch 30% sympatizantů se asi nehnou a ostatní pravicové nebo spíš středopravicové subjekty posilují. S kýmpak asi Paroubek udělá koalici? Chybějí mu hlasy.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Fiter, 20.4.2010 6:45:21)
Odpovědět
Pokud dojde k tomu,že se díky tomu středočeskému narcisovi a jiným vrátíme k socialistickému zdravotnictví,tak je problém s důchodovou reformou vyřešen.Drazí důchodci, někteří z vás si to zřejmě nechtějí pamatovat,ale pokud se vrátíme k tomu socialistickému "zadarmo",tak vás upozorňuji,že už nikdo nebude vrážet těžké peníze do vás prakticky neperspektivních lidí.Tak jako to bylo za socialismu,pěkně si v klidu bude odcházet z tohoto světa.Potom si budete moci stěžovat u těch,kteří se vám postarali o bezplatné zdravotnictví.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 7:28:45)
Odpovědět
Milý chlapče,za měsíc březen jsem platil ZP(neboli zdravotní daň)4780Kč,poplatek za pravidelné vyšetření 30kč(pakatel) a za léky doplatek 296Kč,tudíž nemám sebemenší pocit,že bych měl zdravotnictví zdarma a proto si nepřeji,aby mi to různí Šnajdři,Julínci a Chrenkové bez skrupulí rozkrádali a takoví pitomci jako Fiter a Paulczynski se jich a jejich systému "plať nebo chcípneš"ještě zastávali!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Drak Gorilič, 20.4.2010 7:59:02)
Odpovědět
Buď ráth, že jsi nebyl na operaci bypassu nebo něčeho podobného. Částky v řádu statisíců korun by jsi ty debile, z tvýho zdravotního těžko zaplatil.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 8:38:56)
Odpovědět
Právě proto to pojištění platím a možná víš,že nejen já.A laskavě nikoho nenazývej debilem,když máš v palici nasráno a takovou jednoduchou věc nemůžeš pochopit.Já pouze nechci,aby si ze zdravotního pojištění udělal kdejaký gauner dojnou krávu a z lidské nemoci nástroj k vydírání lidí.Jsi schopen to pochopit?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(hahas, 20.4.2010 9:44:56)
Odpovědět
Bože unkas, ty jsi neskutečný pako. Škoda času na diskuzi s tebou. Asi ti udělali lobotomii zadara :-)))))
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 14:33:49)
Odpovědět
hahas probud se ,jsi zmanipulovaný a nevíš co je pravda.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 20.4.2010 12:27:39)
Odpovědět
Draku Goriliči vítám Vás tady :-))

tak opět zde ???
Takže ještě jednou, podle kterého jména Vašeho niku vlastníte mozek ????

ps. Jsem přesvědčený, že to bude na 100% podle vašeho "nickového" příjmení :-) :-) :-)
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Fiter, 20.4.2010 8:37:51)
Odpovědět
To jak mne nazýváte mě nechává v naprostém klidu.Fakt je ten,že za toho vašeho krásného socialismu byla jediná dialýza ve východočeském kraji v Hradci Králové.Víte kolik pacientů se nedostalo do dializačního programu a v tichosti si odešli?A toto by tady opět chtěl zavádět nějaký Ráth spolu s komunisty.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 8:48:27)
Odpovědět
Můj otec chodil na dialýzy v r.1981 do Thomayerovy nemocnice.Tak tady laskavě sprostě nelži.Žádnou protekci neměl.Jo,mimochodem,nezdá se vám,že od té doby uplynulo 30let a technický rozvoj kapánek i ve zdravotnictví pokročil?Jo a například ve třicátých letech neměl boty na léto a za komančů už ano.Taky pokrok.A já před deeti lety neměl mobil...a těrazky hej!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ewe, 20.4.2010 8:55:25)
Odpovědět
Unkas, za komančů už si měl boty na léto, ale v hlavě nasráno a to ti zůstalo dodnes !
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 9:03:28)
Odpovědět
Ale copak,copak?Zkus nějakou myšlenku,milý, vzdělaný pravicový voliči.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Fiter, 20.4.2010 12:11:01)
Odpovědět
Unkasi vy jste mě nepochopil.Já jsem psal ve Východočeském kraji a ne v celé republice.Praha na tom byla oproti jiným krajům vždycky lépe.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 20.4.2010 12:35:58)
Odpovědět
pane "Unikasi" chtěl bych Vás tímto velmi srdečně pozdravit a popřát Vám hezkého dne :-))
líbí se mi Vaše argumenty, které ty modrohnojíky pálí doběla !:-)))
Pravděpodobně to také berete jako jakousi zábavu, se tu a tam trošku ušpinit při diskuzi s těma modrýma žuumpičkama,mám pravdu ? :-))

ps. Takže nad Vaši radostí z toho, jak válcujete ty modré hňupíky, ať nikdy nezapadne slunce ! :-)

ještě jednou, hezký den, pane "Unikasi":-)
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 20:56:53)
Odpovědět
Čau Ferdyš,sice pozdě,ale přec,dík za podporu.Dá to fušku o něčem s těmito blábolícími sockami zavést řeč či předložit nějaký argument,aby ti hned nenadávali do komoušů,ale jinak je to "p.r.d.e.l".Měl jsem náročný den,na rozdíl od nich musím pracovat a něco dělat(opravdu ne 12-16hodin jako zdejší "podnikatelé"),takže se loučím a zdravím.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ssso, 20.4.2010 8:52:16)
Odpovědět
Fiter, nic si s takového duševního chudáka nedělej. Ten patří do klubu : ferda, davidan, bohoušek, atd... Ti budou pořád dokola mlet ty svý nenávistný kecy, na to je škoda reagovat ! Ono stačí, když někdo bere toho uřvanýho Ratha vážně, to už mu dává vizitku...
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 9:00:50)
Odpovědět
Můžeš mi jen tak lehce vyvrátit moji argumentaci,ty duševní boháči?A vysvětlit dobro zdravotnictví ala Julínek?Nebo jsi jenom sprostý zloděj,který mocně cucá z veřejného zdr.pojištění?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(lordpavka, 20.4.2010 10:13:25)
Odpovědět
Unkas,maj už zaplacený stranický příspěvky? V Hybernský i u komančů? Jinak bude zlééééé!!!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 14:54:43)
Odpovědět
ssso,tím duševním chudákem jsi ty sám.Usvědčuješ se.Mysli!!!!!!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Jan K., 20.4.2010 14:31:48)
Odpovědět
Fitere nevyhrožuj a nelži,máš bujnou fantazii namířenou napravo.Každý věří svému o čem už se přesvědčil.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Bohoušek, 20.4.2010 7:22:43)
Odpovědět
No když pominu že tento portál je žumpa jako taková hlavně díky vulgarismům jak autorů tak přispěvatelů tak není možné opoměnout že poplatky ve zdravotníctví je pro ODS marketingově naprostá pohorma .Diskutabilních 6 milard,který se asi ušetřili vzhledem k rozpočtu1,2 bilionu není ani kapka v moři. To jí stálo krajské volby a bude jí stát i parlamentní.Svědčí to o naprosté neschopnosti ODS myslet do budoucna . Je to stejený jako zakazovat manželce aby si při příjmu 12 tisíc koupila šminky za 60 KORUN . TO prostě neprojde nikdy :-))
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(whaler, 20.4.2010 8:01:21)
Odpovědět
Jasně, z vaší logiky vyplývá, že při příjmu 12 tis. by si měla koupit šminky za 25 tis.Kč. Typicky socanské.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Jouda, 20.4.2010 8:14:30)
Odpovědět
Bohouši,je možný dostat oranžovou rtěnku (dermatologicky testovanou Dr.Rathem)v lékaárně bez doplatku? Ještě ne,až po volbách?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 14:42:02)
Odpovědět
wahler a Jouda,co jste to vypotili z těch svých bezmozků.Melete o koze a on o voze.Dále pro toho pod vámi:Bodejd by nebyla všem dána pomoc ze zdravotnictví,když si ji platíme dvakrát a za poplatky mají Julínkové tolik peněz.To se jim to hospodaří a chtějí být za to pochváleni.Za co?Ze vybírají od chudých lidí????
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(jorkšír, 20.4.2010 7:37:13)
Odpovědět
V tomto státě snad ještě nikdo nezemřel jen proto,že mu nebyla poskytnuta odpovídající zdravotní pomoc kvůli nedostatku financí.
A jestli nám tenhle výtečník na jedné straně slibuje bezplatné zdravotnictví a na straně druhé říká že spoluůčast pacientů je v blízké budoucnosti nutná,tak si o tomhle každý soudný člověk udělá obrázek sám.
Populismus vládne v Lidovém domě,zoufalství nad tím že socialisté prohrají volby je více než zřejmá.
Ať žije doktor Rath...........
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 8:55:01)
Odpovědět
Člověče,vyměň už cédéčko.Jsi trapný.Tady žádné zdravotnictví zadarmo není a nebylo.Jenomže to inteligentní pravičák evidentně není schopen pochopit.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(swet, 20.4.2010 9:02:08)
Odpovědět
Unkas, za to že máš oranžový brýle, tak si myslíš ,že máš patent na rozum. Ostatně to si myslí i socani. Drát je jeden z nich...A Paroubek ten to vytruje do světa, dnes a denně. No jo, takového diskutéra, který nemá konkurenci v republice nemá hned tak někdo ...
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 9:15:09)
Odpovědět
Víš,trochu vážněji.Proč nejsme schopni hledat v systému zdravotnictví nějaký kompromis.Proč chce pár gaunerů vytvořit nejhorší model ala Singapur a vy se toho mnozí ještě zastáváte.Je chápu,točí se tam ročně nějakých 240mld.a uzobnout nějakých deset či dvacet procent není marné.Ale proč vy chcete zbytečně financovat tyto hyeny,to mi jaksi není jasné.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(jorkšír, 20.4.2010 9:06:45)
Odpovědět
Až zase půjdeš takhle po ránu do internetové kavárny si trsnout tady na netu,připomeň si jedno základní pravidlo,to platí především pro takové jako jsi ty = pořádně si přečíst příspěvek,zamyslet se nad ním,a pak zkusit ze sebe vyprodukovat nějakou odpověď tak,aby tomu rozuměli dle možností všichni. A hlavně sundat při psaní oranžové brýle.
Kesi tady jsi zmiňoval že se tvému otci za minulého režimu povedlo obstarat si zimní boty,takže předpokládám že jsi je zdědil.
Důrazně doporučuji schovat si je,protože jestli se k moci dostane ta oranžová sebranka,tak si nové nepořídíš dalších pětadvacet let.
Nebudeš mít za co.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 9:28:11)
Odpovědět
No vidíš,ani tak prostý příklad s botami nejsi schopen pobrat.Já narozdíl od vás tady vzdělaných pisatelů,kteří jenom nadávají a urážejí,píši z domova a ne z úřadu či ze školy.Já jdu za svými povinnostmi a vy si tady blijte ty svoje prudce inteligentní urážky.A nezpomeňte na Paroubka.Jo jinak,kapitalismus na vás,a až se s ním potkáte,to budete čumět!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(xXx, 20.4.2010 12:50:58)
Odpovědět
Vas pobyt doma vysvetluje i vase prispevky. Zrejme nemate dovoleno vychazet z bezpecnostnich duvodu pro ostatni obcany... Ale jednu vyhodu prcejen vidim. Pobyt v PL by prisel nase zdravotnictvi podstatne draz. :)
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 14:49:42)
Odpovědět
xXx on není nic podřadného,když jde z domova/svého/Je vidět,že má na PC,umí je ovládat a třeba pracuje z domu/co třeba spisovatel?,nevím?/Vy na něho asi nemáte a chcete ho zhazovat.Dle jeho příspěvků/Unkaz/je znalý věci a není to žádná blbeček,tak neurážej a nepovyšuj se,na něho nemáš.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 11:19:51)
Odpovědět
Ale zemřel. Co takhle bezdomovec, kterého lékař neošetřil, protože mu smrděl? A bylo jich víc. A to nejen neschopností některých lékařů. Ale špičkám ODS se to asi nestane. Ti se půjdou léčit do ciziny. A Fiter, co do toho pleteš hned důchodce, nebo ty ses narodil z vejce, nemáš rodiče, nebo prarodiče? Ale ty asi budeš rád aby brzy zemřeli, že? A nejlepší jim třeba hodit v neděli u oběda do kuchyně granát, nebo snad do plynu? I to se třeba na xichtí knize /facebook/ řeší hlavně náctiletými. A hlavně pozor - "Nikdy nebylo nic zadarmo" - ani za komančů. A unkas má pravdu, dnes je už rok 2010, takže technika šla poněkud dále. Ale s vámi se nedá o ničem diskutovat. Arogantní, sebestřední egoisté, co umí ostatní jenom vulgárně napadat. A doufám že se umíte sami o sebe postarat a na zhruba 15 let důchodu máte našetřeno jak vám to radí ta vaše slavná ODS.
A pokud ne, tak vás ta pseudopravičácká strana opravdu nechá chcípnout.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Fiter, 20.4.2010 12:27:18)
Odpovědět
Důchodce jsem zmínil ne náhodou.Právě důchodce oslovili socialisté s tím že za nich bude všechno gratis.Jsou to zase jenom důchodci,kteří ze systému odčerpávají nejvíce.Pokud tedy chceme aby všichni měli alespoň standard,tak se to bez spoluúčasti pacientů neobejde.on to totiž ví i ten chameleon Ráthu.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 20:15:14)
Odpovědět
Ano důchodci. Ale cigoši vám nevadí, ti snad odčerpají podstatně více. A ty jejich iniciativy co se jich zastávají jakbysmet. A ptal jsem se jestli jste z vejce? jinak byste se měl svým rodičům a prarodičům omluvit. Jestli jste je už neposlal do plynu.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 14:52:58)
Odpovědět
Šoumen,palec nahoru.Dobře a pravdivě jste to napsal.Je to obrázek tady těch cyniků ,kteří si nevidí na špičku nosu.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Jirka, 20.4.2010 9:07:56)
Odpovědět
Soudruh unkas je sprosté hovádko - evidentně synek komunistického aparátčíka, tomu Lenina z mozku stejně nevyndáte

Dámy a pánové, neztrácejte čas diskusemi s tímto individuem. S opicemi v ZOO se také nepřete.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 9:34:22)
Odpovědět
Jo,jo,kdyby jsi věděl,kdo jsem,asi by ti spadla čelist a pokud nemáš v makovici řezanku,tak by jsi ještě omluvil za ty tvoje urážky.No nic,ty jsi ještě malé hloupé telátko,já tě chápu.To nic.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Jouda, 20.4.2010 9:45:50)
Odpovědět
Jsi oranžovo-rudá vyžírka,která chce mít navoněnou bídu s pocitem, že je zdarma.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 11:24:35)
Odpovědět
Při použití slova "jouda" vždycky ten kdo ho pronesl měl toho druhého za blbce, změň si alespoň nick, protože ten tvůj hovoří za vše ty joudo.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Katsanson, 20.4.2010 10:36:00)
Odpovědět
No a už je tady vyhrožování nebo vytahování ve stylu: "Víš Ty kdo já jsem? " To už znám z doby totality. Co můžeme však chtít od člena oranžové partaje kterou vede estébák Roko.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(pavjan, 20.4.2010 10:55:57)
Odpovědět
Já vím kdo jsi, jsi debil a čelist mi nespadla.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(berg, 20.4.2010 11:37:46)
Odpovědět
omg, to jsem už dlouho neslyšel, a už mi spadla čelist, oranžovorudý papaláši
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Bára, 20.4.2010 16:15:24)
Odpovědět
Pro unkase: Podle toho, jak se vyjadřujete "Víte, kdo já jsem" tak se domnívám, že jste náčelníkem Komančů, ale ve vesmíru jste úplná nula. Vaše příspěvky jsou vulgární a neodpovídají upozornění , že se nemají používat vulgární, nevhodné a urážlivé výrazy. to si vážený pane uvědomte, až zase příště budete psát. Vaše Bára
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 20.4.2010 22:15:33)
Odpovědět
Báro, Báro, že Vám to nevadí, když doslova vulgární termíny zde používají Vaši pravicově orientovaní hnojíci ???

Vy jste prostě přírodní anomálie, Vy když jdete ke gynekologovi, tak si nemusíte odkládat spodní prádlo, , Vám stačí na něho otevřít svá ústa, protože Vy, Barko, Vy ji máte dvakrát !!!:-)))

ps. a to vysvětluje Vaši afinitu k pravicově zaměřeným modrohnojům - je to tam jeden megačuramedán vedle druhého :-)))))))))

"Čest ptáci, soudružko nadvakráte :-))
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(unkas, 20.4.2010 20:45:07)
Odpovědět
Jo,jo,kdybys věděl...omlouvám se,špatně jsem se vyjádřil.Chtěl jsem tím jenom říci,že k socialistům sice tíhnu,ale komunista jsem opravdu,ale opravdu, nikdy nebyl.Ba ani jiskřička či pionýr,skutečně ne!Tak mě mezi ně laskavě netahejte.Po náročném dni se s vámi,moji drazí pravičáci,loučím,zkuste vymazat připitomnělé fráze o bezplatném zdravotnictví z vašich mozečků a popřemýšlejte o tom,co se na nás nenápadně řítí.Pa, Baruško a ostatní, moji vysoce vzdělaní,argumentačně bystří,oponenti.Dobrou noc!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 15:00:16)
Odpovědět
To hovádko je Fiter.Když takhle mluví o důchodcích,tak si jiné jméno nezaslouží.Důchodci se podílí na krizi už tím,že platí větší DPH, daně,dražší potraviny,energie atd.Co jiného jeste po nich chcete?Musí si za mnohé zaplatit,protože už jim nestačí síly.Však jednou vy mladší poznáte.!Ještě nejsem v důchodě,ale sleduji to.Podívejte se také na druhé a nejen sami na sebe.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(kamil, 20.4.2010 10:18:31)
Odpovědět
A jejda tady co vře.Na co máte ruce?Dejte si do držky.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(hanca, 20.4.2010 10:24:36)
Odpovědět
at si to kdo prizna, nebo ne, ceske zdravotnictvi je nadmiru socialisticke. ja vubec nechapu, ze jeste muze fungovat. nejaky poplatek 30kc nikoho nezabije a systemu pomuze. presto si myslim, ze je to jeste malo. ziju v Dansku,kt je povazovano za socialni stat (pripominam, ze vyska dani se s nasimi neda vubec rovnat), zdravotnictvi je tez oficialne zdarma, ale zdaleka se nerozhazuje jako u nas. striktne se rozlisuje standard a nadstandard. jen namatkou: nadstandardni je napr zubarska pece ci rehabilitace (to si vsichni plati), o navsteve lekare mimo ordinacni dobu rozhoduje zasadne lekar po telefonu, placene tehotenske navstevy u lekare pouze 2, odchod z nemocnice po porodu hned druhy den... u nas se proste neskutecne rozhazuje! a to si jeste muzeme blahoprat, ze platy zdravotniku jsou dosti nizke. az na to vsechno lidi prijdou, bude pozde. tenhle system se nemuze udrzet dlouho a predvolebni kecy Ratha na tom nic nezmeni.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 11:37:13)
Odpovědět
Žijte si dál klidně v Dánsku, tam třeba ty poplatky jdou do zdravotního pojištění, ale tady pouze navyšují příjmy lékařů a lékárníků, aby náhodou nestávkovali kvůli platům. Jen jedna situace je jiná, a to v nemocnicích, tam z těch příspěvků alespoň platí vodu a elektřinu. No nevím, ale my vlastně také ještě nemáme platy jako v Dánsku. A myslím že občan tak z 10 - 11 000,- hrubého má co dělat aby přežil. Pro informaci je to zhruba 440 euro, což je třeba proti Německu almužna. A navíc podnikatelé víc neplatí, není to o tom, že se někomu nechce dělat, nebo že se nestěhuje za prací. Práce není. A někteří podnikatelé si radši koupí za meloun auto, nebo postaví novou vilu, než by přidali svým zaměstnancům. A to někteří přímo otrocky dřou i 10 až 12 hodin.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(berg, 20.4.2010 11:50:39)
Odpovědět
typická oranžová lež: poplatky jsou příjmem lékařů a lékarníků:-(, to jsi úplně blbej? a o těch příjmech si trochu popřemýšlej, jakým poválečným vývojem prošla západní evropa a kdo "budoval" ekonomiku tady a kam došel, ale na tebe to asi bude moc
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Taras Bulba, 20.4.2010 12:21:04)
Odpovědět
Tak moji oranžový a modří atamani,
po čtení tohoto portálu opouštím demokracii a stal se ze mě monarchista-absolutista. V Moskvě usedne na trůn gosudar, car veškeré Rusi a do ČR dosadíme gubernátora, raději dva. Všechny ctitele ODS, ČSSD a ostatní uřvance pošleme s kozáckou patrolou na Sibiř. tam vás, holoubkové, přejdou starosti o nesmysly. Dřevo, uhlí a zlato budete rubat pro tatíčka cara. Na politiku už nepomyslíte.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Taras Bulba, 20.4.2010 12:49:45)
Odpovědět
A když už to musí být, kdo bude chtít vysoké daně mu nasadíme a sociální stát zavedeme. Druhým zase dáme nízké daně, ale zaplatí za všechno. Sibiř je velká. Bude to tak v pořádku ? Bude vám to tak kamarádi vyhovovat ?
Přestanete si už konečně nadávat ? Má někdo z vás dva žaludky? Když vám dám ránu do nosu, bude vás to někoho bolet míň jen proto, že je modrý nebo oranž ? Smějete se jinak ? Ne. Tak už proboha přestaňte a bavte se o hezkých holkách. Věřte tomu, že se mocní dohodnou i bez vašeho hašteření. Na vás je jen jedno. Jít k volbám a rozhodnout se. Lhostejno jak. A uznat, že i ten druhý má právo na vlastní názor. O tom je demokracie. pokuď zná někdo z vás dějiny, vpomeňte si proč zaniklo Velkopolsko. Díky vzájemným hádkám a sobectví. My jsme na nejlepší cestě.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 20:26:47)
Odpovědět
Jen modrá propaganda, proč jen slyším u lékaře:"Doufám, že nebudete volit Paroubka, ten chce zrušit poplatky." Tak proč o tom ten doktor mluví. Že by ho pálila ta neschopnost našeho zdravotnictví a potýkání se s málo penězi od pojišťoven? Ne, ne jde tu jen o prachy - jejich prachy. A to že vlastní Cikrt lékárny? To asi není samo sebou ty poplatky za položku na receptu. Takže vážený pane vychladněte a zkuste se v tom orientovat a né číst z modré propagandistické příručky.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 20:36:29)
Odpovědět
No vidíš a posledních 20 let tu budovali kapitalisté /rudí/ a co máme? Je to polovina let vládnutí komančů. Stačí se podívat jen na 20 let jejich vládnutí, rozdíl mezi 50-tými lety a 60-tými. Sice dnes máme plné supermarkety nekvalitního a nežratelného zboží o které západ nestojí, protože ho ti blbí češi koupí, když mají zemědělství v prdeli. Když vidím v supermarketu brambory, tak to by je nežrala ani prasata v Německu. A otevřené hranice? On totiž cestuje jen kdo na to má, a to 85% lidí na cestování nemá. Tak co řekneš o budování socialistického kapitalizmu, nebo vlastně teď nevím kapitalistického socializmu?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(berg, 21.4.2010 7:41:35)
Odpovědět
na tebe to fakt bylo moc, vlastně jsem věděl hned, že jsi jednodušší, tak sní dál svůj oražový sen
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(hanca, 20.4.2010 12:16:42)
Odpovědět
mily Soumene, platy jako v Dansku Cesi nemaji a dlouho mit nebudou. proste je hned tak nedozeneme. bohuzel, to asi bude trvat hoodne dlouho. ale nezapominejte na to, ze jejich prijmum odpovidaji taky vydaje. v prumeru trojnasobne ceny, nektere, jako napr u sluzeb az desetinasobne.
o platech zdravotniku radeji pomlcte, protoze v porovnani s tzv. zapadem jsou to porad almuzny ( tim myslim procentuelni srovnani s jinymi prijmovymi skupinami) a je trapne, kdyz vidim, jak se jejich prijem uvadi i s nocnimi a vikendovymi sluzbami,coz potom naskoci na slusnou sumu a mnoho lidi to rozcili dobela.

par podnikatelu taky znam. ziji si slusne, taky nesou veskere riziko podnikani, ale to jejich zdadeni bych vam opravdu prala poznat. stat jim dani vsechno a hned nekolikrat. platy zamestnancum, to je kapitola sama pro sebe. a vubec se jim nedivim, ze penize radeji daji do noveho auta, nez by je nacpali do chratu nenasytneho statu, kde nenavratne zmizi.

jo, prace neni, nejen v Cechach. tzv. socialni politikou statu dle CSSD, kdy se odrou podnikatele, to ale nikdo nezachrani. jen padne tech par soukromych firem, kt jeste davaji lidem praci.

ale zpet ke zdravotnictvi: v Cechach se proste nezrizene rozhazuje a nemame na to. to musi krachnout. a nerikejte mi, ze 30kc nekoho zabije. to uz jsem videla mockrat, rozcileneho duchodce,jak zvani o poplatku u doktora,a v ruce zdima uz 4. cigaretu. o zneuzivani lekarske sluzby o vikendech bych mohla vypravet story.

treba nechapu, proc se nepustil navrh na rozdeleni standardu a nadstandardu. proc se nepovoli placeni v poradnicich? mnozi vami nenavideni podnikatele by si radi zaplatili napr. prednostni operaci, aby jim neutikal cas, a penize by sly do systemu. takhle to stejne daji nekomu pod rukou a stat ma z toho kulovy.
dokud lidi nebudou davat ty penize primo, nikdy jimnedojde, kolik co stoji.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 20:42:58)
Odpovědět
Zkuste taky našim modrým přátelům napsat něco o progresivním zdanění, které je na západ a sever běžnou záležitostí.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(berg, 21.4.2010 8:07:35)
Odpovědět
šoumene, to se nestydíš takhle lhát? víš o tom, že po zavedení "rovné daně" došlo ke zvýšení výběru přímé daně? že člověk s platem kolem 15 tisíc má nulu v kolonce daně a s minimálním příjmem ještě dostane "vratku"? to jste opravdu tak pitomí, že žerete ty kecy o progresívní dani donu číčovi?
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 21.4.2010 14:34:21)
Odpovědět
Člověče vždyť vy modří lžete pořád, takže se třeba i ta moje malá lež v těch vašich ztratí.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(poi, 20.4.2010 15:13:32)
Odpovědět
soumen,souhlasím,až na ty podnikatele.Všichni nejsou takoví jak píšeš.Znám spoustu podnikatelů,kteří si drží léta pracovníky a jsou s nimi jako jedna rodina a dají jim co mohou.Jinak by jim utekli.Podnikatelé dávají lidem práci a sami dělají také 10 až 12 hod. a ještě si nosí starosti domů na noc,aby bylo na výplaty,aby se zdařila koupě jejich výrobků atd.Kdo do toho nedělal,neví co to obnáší.Jsou i tací,kteří obírají poddané,ale ti brzy zkrachjí,lidé jim utečou.Branme podnikatele at lidé mají práci.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(Šoumen, 20.4.2010 20:40:36)
Odpovědět
Ano, omlouvám se, není to kolektivní vina, znám taky takové, ale většinou jsou to vyjímky, které potvrzují pravidlo tohoto absurdistánu.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(op, 20.4.2010 15:06:31)
Odpovědět
hanca,jak může být socialistické,když lidé musí platit dvakrát?Zdr.poj z výplat a jestě poplatky ,doplatky na léky atd.Tak nelži!!!!!!!!Nejsem pro ,aby bylo vše zadara,ale to potom není socialistické když se platí.Tvůj příspěvek je snůška lží.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(hanca, 21.4.2010 10:13:20)
Odpovědět
samozrejme ze je socialisticke! platit z dani nejakou cast na zdravotnictvi jeste neznamena, ze pak mame narok na veskerou zdravotni peci zdarma, kdyz na to ty penize proste nestaci. a vsichni rozumni vedi, ze nestaci! i ty poplatky jsou podle meho minimalni, mely by se k nim pridat i konkretni vzdy placene ukony.
stejne na to jednou dojde, stat k tomu bude financni situaci donucen a vy se muzete vztekat, muzete stavkovat, bude vam to houby platne.
muj prispevek byl o srovnani se zemi, kt se povazuje za silne socialni stat, ma mnohem lepsi ekonomiku, na zdravotnictvi z dani prispiva mnohem vetsi merou nez u nas, ale mnohem vic hlida, co z te pece je schopna zaplatit. u nas se normalne socialisticky rozhazuje!
a k tem lzim bych rada videla nejaky konkretni podklad.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(lukas Po., 21.4.2010 12:00:16)
Odpovědět
Hanca,ty jsi ministr financi našeho zdravotnictví,že tomu tak rozumíš.Píšeš nesmysly.Na co máme a na co nemáme neplatí jen ve zdr.ale i ve školství,dopravě,zemědělství atd.Nech to na hospodářích v resortě,oni ví co dělají a pod vedením Rátha to bude určitě lepší.Na to vem jed!!!!!
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(xXx, 20.4.2010 12:38:17)
Odpovědět
Nezapominejme, pratele, ze kazde vyjadreni soudem uznaneho tunelare CLK pana Ratha s podvodnou atestaci je treba korigovat jeho televiznim priznanim "lzi pouzivam kazdy den"...
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(láska, 20.4.2010 15:19:05)
Odpovědět
xXx,zase píšeš tu kravinu?Omílaná blbost,která se hodí právě na toho kdo o ní píše.A to jsi ty,miláčku.Už je to trapné číst.nic jiného na něho nemáte,tak používáte něco vytrženého z kontextu.Nedávno jsem slyšela v radiu psychologa,která řekl,že každý člověk denně řekně aspon 3 lži a že je to normální.Tak si to pamatuj ,ty pravdomluvný.
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(berg, 21.4.2010 7:49:54)
Odpovědět
takže ON fakt lže? a já mu věřil, vlastně to je taky jinak:-)
Re: Rath: všechno bude zadarmo!
(ferda, 21.4.2010 9:50:58)
Odpovědět
"xXxx" !!! Je pomatenec "standa01" takže se ,prosím, k němu tak chovejte ,....:-úú

minule byl odhalen, jak používá celou řadu jiných nicků a dokonce si sám klade otázky a sám na něj odpovídá :-))
snad by to bylo i trošku úsměvné, ale když se na toho hňupíka podívate blíže a podrobněji, je to nemocný člověk......

a nemocných, těch nám vždy má být tak nějak líto....

ps, stando, pořád platí ta má nabídka, že ti zapaltím cestu do země, kde si myslíš, že jednak na tebe čekají a kde je lépe !!!!
ps. Já holenku nezapomínám :-) tak atlas do ruka a honem, honem :-)))
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama