reklama
reklama

Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 16.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Bydlí se ženou, která je  na mateřské a malým dítětem v menším okresním městě ve zděděném rodinném domku. Ještě nedávno pracoval jako systémový analytik u místního výrobce telekomunikačního softwaru, vydělával slušné peníze, žena dostávala mateřskou a docela hezky a spokojeně si žili. Vydělával  15 000 čistého, žena  mateřskou 3 630. Za 18 630 korun se u nás dá slušně žít.

Shodou různých okolností jeho zaměstnavatel zkrachoval. Nepříjemné... Slušnou práci  nesehnal a tak se rozhodl hledat ve větším nedalekém městě.  Našel si práci hned, je to profík v oboru.  Plat  slušný - 38 tisíc. Na denní dojíždění to ovšem není, takže si musel pronajmout byt a domů jezdit jen na víkendy a jedenkrát v průběhu týdne, když bylo třeba ženě pomoci, a taky aby nebyla pořád s dítětem sama. Samozřejmě něco stojí stravování mimo domov . Zaměstnavatel mu dává stravenky, žena mu dává další jídlo s sebou, ale stejně se nevyhne občas nějaké restauraci.

 Ale práce ho baví, má skvělé výsledky, firma je s ním velmi spokojená a tak se daří.

Po měsící a půl a přišla první výplata - 26 600 korun na dlaň. Z toho okamžitě  10 000 korun za pronájem garsonky. Ještě za vodu, plyn, internet (tedy výpalné Telecomu) 2000.  Soukromé jízdy domů a zpět 1 920 km,  stojí jen na benzínu 4 800. Za různé  další nutné  poplatky, které by doma neměl, vydá asi tisícovku. Počítá, počítá.... A počítejme také. Makačka celý týden bez rodiny za 8 800? Žena bere mateřskou 3 630, jejich společný příjem je tedy 12 430 korun. Jak s tím vyžít?Jejich životní úroveň upadá.

Dává výpověď, odjíždí domů a přihlašuje se na Úřad práce. Jeho odměna činí 10 800 korun za celodenní hraní s dcerou. Protože se večer nudí, skládá známým pécéčka. Udělá tak jedno týdně. Na každém vydělá asi 2 000, tedy 8 000 měsíčně na ruku. Uvažoval  , že si zřídí ŽL a začne se tím živit. Pak zjistil, že musí platit minimální zálohy na sociální a zdravotní  pojištění, dohromady asi 3 000 za měsíc. Minimální daň mu ukousne minimálně 840  korun měsíčně. Počítám, počítám... Z jeho vydělaných 8 000 mu tedy zůstane 4 160. Polovina? Tak dospěl k závěru, k čemu je vhodný ten formulář.

Podniká dál načerno, neplatí nic, zdravotní za něho platí stát a sociální pojištění nikdo. Stejně je k ničemu. Dostává 10 800 od Úřadu práce, 8 000 za služby přátelům, manželka 3 630, takže jejich celkový příjem je 22430. Letos si konečně dovolili dovolenou u moře a v zimě lyžování v Alpách.

Minulý měsíc  si vyřídili sociální příplatek na bydlení a na dopravu MHD, dcera má atopický ekzém a manželka ji musí vozit k lékaři. To udělá 3000 měsíčně, vydělávají už 25 430 čistého a koupili  si hezkou Fabii na leasing.

A hodná paní na úřadě slíbila, že jim příplatek doplatí za rok nazpět: budou nové lyže a manželka si vyhlédla kožíšek.  Jednou za půl roku se nechá na chvíli zaměstnat a pak hurá znovu na ÚP. No,  ten měsíc se vždycky přežije....To víte, už si zvykl na svůj denní režim: v 10 ráno žena zajde pro rohlíčky do pekárny, po cestě koupí noviny (samé potěšitelné zprávy!), pak si chvíli hraje s dcerou a vyrazí někam na výlet, podle počasí - do přírody, na koupaliště, na běžky, do aquaparku. Jen ho občas přepadá splín a pak ho trochu mrzí, že jeho dvě vysoké školy, inteligence i schopnosti nejsou využity. Nemělo by to mrzet i tu paní na Úřadě? Ale  brzy ho to přejde, vždyť se má tak dobře!

Když se vrátím z výletu, potká občas kluky z bývalé práce a pozve je na pivo. Jsou furt nespokojení, což chápu. Makají a stále jim nestačí peníze. A přitom je to tak jednoduché...

A prý budou volby. Půjde volit. A protože je obyčejný člověk, je jasné, komu to tam hodí. Jenom by pan Paroubek mohl ještě něco slíbit.

Protože ti ostatní mu na jeho pěkný život chtějí sahat.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5246 čtenářů | 82 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(whaler, 16.4.2010 6:54:34)
Odpovědět
Sice jsem to už někde četl, ale pravdivost tohoto článku je z principu jasná. Osobně znám ze svého okolí několik podobných, kteří už několik let nesáhli na práci, ale u piva řvou, jak to tu všechno stojí za h***o a že konečně Paroubek to tady srovná.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Taras Bulba, 16.4.2010 6:56:21)
Odpovědět
A ještě tu o sedmi trpaslících a Sněhurce, tu mám pěkně prosím nejraději.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(j25, 16.4.2010 7:01:37)
Odpovědět
Přečti si raději O Mikešovi,než ji menšina zakáže většině je docela pěkná.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Taras Bulba, 16.4.2010 7:14:16)
Odpovědět
Mňau, dobrý nápad, ale moje dcera Mikeše čte a nechce ho tatínkovi půjčit.
Mimochodem, ten článek znám dokonale. Dotyčný musel práci hledat v Praze, daleko od bydliště. Proto pronájem té garzonky. Když už někdo opisuje, měl by to udělat s fantazíí a grácií. A nebo, ještě jedna možnost, napsat něco púvodního.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(standa01, 16.4.2010 7:56:45)
Odpovědět
Musím souhlasit, je tam mnoho nepřesností. Např. ÚP vyplatí podporu pouze (věk do 50 let) prvních pět měsíců, neměl by 10.500,-, nýbrž zhruba 13.500,- první tři měsíce, teprve potom to jde dolu. Aby dostal další podporu, musel by mezi jednotlivými čerpáními 3 roky pracovat. Jinak ne. Zdravotní ovšem hradí ÚP nonstop.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(onďa, 16.4.2010 8:59:34)
Odpovědět
ano,nepřesností.Kromě toho-kdyby si vyřídil ŽL-na řemeslné práce,má paušál 80 %,sleva na poplatníka 24 840 Kč a i při vyžším výdělku než 8 000 Kč měsíčně by mu ještě FÚ dal zpátky bónus na dítě.Zaplatil by minimální zdravotní a sociální pojištění.
Modří paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(Hrušková,ekonomka, 16.4.2010 23:42:10)
Odpovědět
Modří paraziti natahují ruce po státních penězích. Tady vidíte ,že lidi, kteří to nepotřebují a sami mají peněz dost chtějí vysávat státní rozpočet a pobírat státní peníze. Je mi z těch modráků na blití.Pravice zadlužuje naše děti a rozdává peníze lidem bohatým.
Re: Oranzovi paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(Beroun, 17.4.2010 7:30:54)
Odpovědět
Postava v clanku je volic oranzove mafie. Je celkem samozrejme, ze jednodussi priznivci oranzove chobotnice ani to nepochopili...
Re: Oranzovi paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(Taras Bulba, 20.4.2010 9:53:35)
Odpovědět
Beroun, Beroun, zaplať pámbů, že volíš ODS. Kdyby jsi volil křesťany, můj drahý modrý fanatiku, navrh by jsi obnovení čarodějnických procesů.
Modří paraziti opět chtěji vysávat stát ,pomoci falešných titulů ...
(JUDr.( ne z Plzně a ne ODSák ), 17.4.2010 20:52:50)
Odpovědět
Milan Jančík má i jiný problém, podvodně studoval na plzeňské právnické fakultě a proto mu bude zřejmě odebrán titul! Na této fakultě podvodně studovali i další výtečníci ODS, kteří přijdou o tituly JUDr.1. Petr Braun- Soudce Městského soudu v Praze( Chybí práce i posudky). 2. Luděk Hofman Exšéf plzeňské městské policie (Pouze dvoučlenná komise, což odporuje zákonu). 3. Milan Šiška- Exnáměstek protikorupční policie. Jeho komise byla jednočlenná.Doktorský titul (Ph.D.): 1. Jan Brázda Exnáměstek policejního prezidenta. Titul získal v oboru, pro který neměla fakulta akreditaci. 2. Ondřej David Tříletý obor studoval 8,5 roku, bez publikační činnosti. 3. Jan Kavka Bývalý pedagog z fakulty Titul vydán dříve, než složil zkoušku. 4. Daniel Telecký Bývalý šéf akademického senátu Získal titul v jiném oboru, než na jaký byl přijat. 5. Ivan Tomažič Bývalý pedagog z fakulty Tříleté studium zvládl za pár měsíců. 6. Jan Suchý Bývalý pedagog z fakulty Titul získal v jiném oboru, než na jaký byl přijat. 7. Eduard Bruna Advokát Studium zvládl za 1,5 roku To je úroveň lidí, kteří se snaží být elitou naší společnosti!
Re: Oranzovi paraziti opět chtěji vysávat stát ,pomoci falešných titulů ...
(JaroslavV, 18.4.2010 4:12:57)
Odpovědět
Podvodne ziskani titulu je jiste trestuhodne, ale podstatne horsi je, kdyz premieri pachaji zlociny, jako napr. Gross, ktery prijal 100-milionovy uplatek za sluzby lobby nebo Paroubek, ktery spachal soukromy mezinarodni podvod. Poskozeny se vyjadril "myslsl jsem, ze kdyz to domlouva sam premier CR, tak to nemuze byt nic trestuhodneho"...
.
O oranovych exministrech - kriminalnicich nebo hejtmanech - megadefraudantech a masovych uplatkarich by se dala napsat cela kniha. Bohuzel.
Re: Oranzovi paraziti opět chtěji vysávat stát ,pomoci falešných titulů ...
(Jan K., 18.4.2010 17:23:25)
Odpovědět
Jaroslav V.jsi typický ulhaný modrák.Gross má vše v pořádku.Kdes to vzal?Proč rozšiřuješ takové fámy a lži.Tím si voliče nekoupíte,ba naopak.
Re: Oranzovi paraziti opět chtěji vysávat stát ,pomoci falešných titulů ...
(achjo, 19.4.2010 0:41:25)
Odpovědět
Za svou prostoduchost si muzes sam. Az ti nekdo da 100 milionu bez jakehokoli duvodu, tak se prihlasim... A ted jeste tu o te Karkulce! :)
Re: Oranzovi paraziti opět chtěji vysávat stát ,pomoci falešných titulů ...
(xXx, 19.4.2010 23:39:32)
Odpovědět
Samozrejme, ze Grossuv uplatek byl pravne dobre pripraveny! Vzdyt jej pripravovali spickovi pravnici mezinarodni lobby. Premier ale nesmi prijimat uplatky za sluzby proti zajmum sve vlastni zeme!!! To uz oranzova politika pripomina bananovou republiku, kde vladne mafie...

Jak tak ctu, nepodarilo se vam vyvratit ani zlocin, ktery spachal dalsi oranzovy premier, vytecnik Paroubek. Jeho soukromy mezinarodni podvod probehl dokonce tiskem i v Rakousku, kde zije jeho obet... Usil tak sve vlastni zemi z ostudy kabat a opet prokazal, ze oranzova politika pripomina bananovou republiku, kde vladne mafie...
Re: Modří paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(ssso, 18.4.2010 10:49:35)
Odpovědět
Hrušková, ekonomko, máš to trochu ve své hlavince pomotaný. Ten kdo nás a naše děti zadlužil, jsou právě socani. A teď jak hlásný trouby hlásají, že dělají vše pro,, obyčejné lidi ", ale je to jenom zástěrka, jak zůstat u koryt a zvesela nás zadlužovat dál... A že modří se snaží jak nás obrat, no ono už není o co....ekonomko...
Re: Modří paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(kkoko, 18.4.2010 17:28:54)
Odpovědět
ssoo,modří už to rozebrali.Jsou na to důkazy.Kde by vzal Topolánek a jeho parta takové majetky?Ti si pane vypláceli!Ted to chybí,ale svede se to na CSSD.To známe!
Re: Modří paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(xXx, 19.4.2010 23:47:46)
Odpovědět
Normalnimu cloveku se staci na Internetu podivat na casove rady narodohospodarskych vysledku, kde je jasne, jak oranzady zdevastovaly statni kasu a zadluzily kazdeho z nas. Jejich primitivni obdivovatele bez vzdelani nebo se vzdelanim nizsim to ale samozrejme poznat nemohou, proto veri oranzovym lzim... :)
Re: Modří paraziti opět chtěji vysávat stát ...
(Humlík,zámečník, 19.4.2010 23:47:34)
Odpovědět
ssso,na tebe platí,že ne každý pravičák je hlupák,ale každý hlupák je z ODS.Pokud nemáš sám
mozek,tak si přečti náš tisk,kde se dozvíš,že k největšímu zadlužení našeho státu došlo v roce
2009 za vlády Topolánka.
Pokrytec Nečas :"Káže vodu a pije víno ..."
(Semelík,MPSV, 18.4.2010 18:22:31)
Odpovědět
Petr Nečas je obyčejný pokrytec, který jako hlavní představitel ODS pro občany České republiky chystá škrtání platů státních zaměstnanců o 4%, zmrazení důchodů a dalších rozpočtových škrtech.

Stejně tak obyčejným lidem za dobu svého působení ve vládě zařídil placení ve zdravotnictví, zrušil placené první tři dny nemoci a snížil mateřskou. Pro zaměstnance chce také zavést vyhazov z práce bez udání důvodu a dále omezovat práva zaměstnancům.

To co Petr Nečas chystá pro obyčejné lidi, neplatí ovšem pro jeho přátelé. Proto své nejbližší spolupracovnici na ministerstvu práce a sociálních věcí Janě Nagyové, o které média spekulovala jako o jeho milence, zařídil skandálních 577.000 Kč odměny a průměrný měsíční čistý plat 178.761 Kč

Jaká jsou tedy fakta:
Jana Nagyová, vedoucí sekretariátu Petra Nečase na ministerstvu práce a sociálních věcí začínala s pouhým středoškolským vzděláním, přesto:

1. v březnu 2009 povýšena v platové třídě
2. v dubnu 2009 povýšena podruhé v platové třídě
3. v dubnu 2009 mimořádná odměna 67.000 Kč
4. v květnu 2009 mimořádná odměna 510.000 Kč
5. dne 8. května 2009 odchází z MPSV Petr Nečas
6. J. Nagyová je MPSV placena až do srpna 2009 ve výpovědní lhůtě
7. v srpnu dostává, i přes plný plat ve výpovědní lhůtě, regulérní odstupné
8. čistý příjem za 8 měsíců práce na MPSV je 1.430.091 Kč, tedy měsíčně 178.761 Kč
Re: Pokrytec Nečas :"Káže vodu a pije víno ..."
(Mikeš, 18.4.2010 21:17:07)
Odpovědět
Kolik berete vy na MPSV? To si myslíte,že vás za kritiku nechají ve funkci? Doufám,že ne. Dost bylo bonzáků.Kolik brali ministři za ČSSD?
Re: Pokrytec Nečas :"Káže vodu a pije víno ..."
(achjo, 19.4.2010 0:44:02)
Odpovědět
Zavist je "sfine", vid?
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Jirka, 16.4.2010 8:57:14)
Odpovědět
Pěkný příběh. T, oč tu běží je fakt, že po mnohé je výhodnější nepracovat. Tuto zvrácenost, nazývanou Paroubkem "sociální stát" je třeby rychle změnit. Až bude minimální mzda královským příjmem proti sociálním dávkám, pak možná začnou makat i Kocábovi chráněnci.
Co je to za člověka ten pisálek?
(vočko, 16.4.2010 9:12:11)
Odpovědět
Nějaký detektiv nebo co,že má takový přehled?Takové podrobnosti o lidech měla STB.Co je to za člověka?
Re: Co je to za člověka ten pisálek?
(Katsanson, 16.4.2010 10:36:39)
Odpovědět
Vočko se odjakživa nazývali fízlové, že?
Re: Co je to za člověka ten pisálek?
(Slunce, 16.4.2010 10:59:49)
Odpovědět
Obyčejně chlap,který má 2 vysoké školy najde a obzvlášt v Praze práci i s ubytováním zadarmo,služební auto a služební telefon.Nevím kde se zaměstnal.Také si ale myslím,že je hodně lidí kteří social,dávky zneužívají.Na to by se měl Paroubek podívat.
Re: Co je to za člověka ten pisálek?
(Beroun, 17.4.2010 7:34:04)
Odpovědět
Proc by se na to Paroubek dival? Nikdo by ho potom prece nevolil.. A to by byla pri jeho hitlerovskem "zvlastnim poslani" prece skoda, ne? :))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Davidan, 16.4.2010 11:51:01)
Odpovědět
Autor si cucal prsty tak dlouho, až si z nich vycucal tenhle příběh. Hlavně, že je tam zmíněn Paroubek a oranžoví a hlavně že negativně. Stejně se to dá napsat o komkoliv, včetně modrých. Stupiditat z článku jen čiší.
Mimochodem, co je špatného, na sociálním státu?
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Ježek 1, 16.4.2010 13:26:39)
Odpovědět
Blbče !
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Dr. Troškrt, 16.4.2010 16:25:52)
Odpovědět
Proboha! Nebo tou závěrečnou otázkou Jste chtěl lidi přimět k tomu, aby raději přešli jinam, nebo vypnuli PC? Je to totiž otázka, kterou bych od dospělého, který umí psát bez chyb, nečekal.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Davidan, 16.4.2010 21:07:28)
Odpovědět
Ale doktůrku, to tady mají vládnout zákony džungle? Mají platit zákony silnějšího? Jen silní přežijí, ostatní odstranit? To bych od člověka, který se prezentuje vysokoškolským titulem nečekal. Spíš by to odpovídalo modrému primitivovi.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Beroun, 17.4.2010 7:39:40)
Odpovědět
Je zvracenost, jestlize clovek, ktery nepracuje, ze ma lepe, nez ten, ktery pracuje. Takove podpory pak nelze nazvat jinak, nez uplatky volicum oranzove chobotnice, protoze jeji premieri a ministri, kteri pachaji kriminalni ciny, by se jinak k moci nemohli dostat...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Dr. Troškrt, 17.4.2010 9:10:19)
Odpovědět
Tak po lopatě. Dnešní poměry byste asi nenazval sociálním státem, že? A přesto nemá, bez zadlužování, na běžný provoz. Jak by dopadl sociální stát, který by usnadňoval život nemakačenkům?
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(dr., 18.4.2010 7:25:44)
Odpovědět
Vazeny pane kolego, otazka poskytovani pomoci v nesnazich je predevsim mravni problem. Jiste by pomoc nemela byt poskytovana v takove vysi, aby umoznovala vyssi zivotni standard, nez maji lide, z jejichz prace je pomoc poskytovana (viz clanek). Takove bludy sice hlasala ruda ideologie (ze prace bude v komunismu vysadou), ale stejne jako k jinym levicovym nesmyslum, ani k tomuto stavu lidska spolecnost od sveho vzniku nesmeruje.
.
Reseni narustajicich rozporu mezi disponibilnimi zdroji ziskanymi z dani a potrebami verejneho sektoru jiz nekolik let existuje. Bylo prezentovano na ruznych forech, vcetne OSN, ale zatim se je nedari prosadit. Nejen, ze novy objev politici nechapou (podobne, jako lide nechapali ani jine prevratne objevy), ale nemaji k jeho prosazeni ani motivaci, ani odvahu. Ale mozna, ze hlavni prekazkou je, ze by nove paradigma zhatilo mnohe kriminalni aktivity ve financnim sektoru...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Beroun, 17.4.2010 7:36:10)
Odpovědět
Hezka ironie. Nekdo by si ale vazne mohl myslet, ze nevite, ze socialni stary se hrouti na celem svete...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Jana, 17.4.2010 17:55:16)
Odpovědět
Máte pravdu. Z článku stupidita a neznalost přímo řve. Min. SZ a ZP činí 3321,- Kč, minimální daň byla zrušena a vznikl bonus na dítě. Měsíčně zaplatí 3321,- Kč soc. a zdravotní, že by si na počítačích vydělal jen 8000- je nesmysl, to vím ze zkušenosti, zvláště když je systémový analytik, t.zn.že ovládá i SW a jeho úpravy, a pokud si nevydělá víc než cca 145tis. za rok,tak po podání daň. přiznání neplatí žádnou daň a dostane vylacen bonus na dítě něco přes 10tis.Kč.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Jana, 17.4.2010 17:57:15)
Odpovědět
Máte pravdu. Z článku stupidita a neznalost přímo řve. Min. SZ a ZP činí 3321,- Kč, minimální daň byla zrušena a vznikl bonus na dítě. Měsíčně zaplatí 3321,- Kč soc. a zdravotní, že by si na počítačích vydělal jen 8000- je nesmysl, to vím ze zkušenosti, zvláště když je systémový analytik, t.zn.že ovládá i SW a jeho úpravy, a pokud si nevydělá víc než cca 145tis. za rok,tak po podání daň. přiznání neplatí žádnou daň a dostane vylacen bonus na dítě něco přes 10tis.Kč.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Nostradamus, 16.4.2010 17:26:32)
Odpovědět
Jo, hold když se za komančů a prý snad již od Hitlera nemakalo, pak to má národ již pod kůží. Nenechme se manipulovat kecy o soc.dávkách, ty jsou jaké jsou, na nich přece nestojí a nepadá státní rozpočet.Do voleb všechny partaje drží hubu o soc.dávkách a Bůh ví co ještě, např. korupce, všichni se starají o své zájmy a lobování a 2 měsíce před volbami najednou objevují pupek světa-volič pitomec si začne vybírat mezi volebními kecy a vůbec nebere realitu, že je mu předhazován špek.


Problém je v tom, že se tady nehnou ledy, stále stejní "politici", stále stejní předsedové soudů a prokuratur ( jen se změnil název na státní zastupitelství ), stále stejní či vhodně dosazení šéfové státních podniků.

Lidi, tady je ten bordel, tady je nepotismus, kradení (lobování), miliardy do Kapsche. do předražených dálnic, státní zakázky, tady utíkají prachy, krade se na nejvyší úrovni, střední i místní (obecní)- nejde tedy jen o Pablbka, jde o všechny- i ti komančí hrající si na svatý po revoluci a jediný bezúhonný hrabou a lobují, Dolejš-mil.úplatek slibuje neznámé osobě!!! Co pak dělá ( dělají-dohazují ) teprve kamarádům. Bém Praha-škoda o tom psát, Langr - to stejný. Co chvíli průser na min.obrany se zakázkami ( to je však jen špička ledovce ), Nejvyšší kontr.úřad, ten kripl jejich se směje do huby národu, Od Paroubka jeho býv.slepice Zuzana drží hubu a nakupuje nemovitosti, dostává sponzorské dary přes charitu ( rozuměj býv. manžel ) za držhubé, Tvrdík položil leteckou dopravu do likvidačních dluhů, Gross-bez komentáře, kakaový boss Kraus se vrací, Sobotka odpouštěl daně milionáři u které si v hotelu udělal Paroubek svatbu, býv.náčelník gen.štábu zastupuje izraelskou firmu, které byla zaražena výstavba dálnice do Ostravy, za zrušení smlouvy inkaso skoro miliarda, tunel Železný, tunel Diag Human-MILIRDY !!! Voj.zakázka Pandorů, Kalouskovy úlety na padácích stovky mil., dnes Kopicová neví co s vakcínami na ptačí chřipku- v řití stamilióny, na nižsí úrovni Řápková falešný diplom, aby se dostala na volitelné místo, tak vyhnala exekutora na cikány, údajně vymlátila tato šílená primátorka čtete dobře pouze 400.000,-Kč ( což akorát vyhnala ty exekuované cikány krást a ubližovat nevinným za její propagandu ) a POZOR exekutor ji naúčtoval-tedy sorry ji ne, ale daňovým poplatníkům za služby 8.000 000,-Kč a toto individum se raketově ještě vykopává do parlamentu!, Dále Čunek bez komentáře, Topolánek programově uklidil Dalíka v předstihu ze scény a hrá si na uraženého a nechal si přiklepnou 6 platů od ODS ( to je tak akorát almužna na to - co mu z jeho požehnáním našlukoval Dalík ), jen Vážení čtenáři dobře sledujte, jak v klidu Topol odešel a hrá si na spokojeného-umím si představit, že pitomec Gross je vedle něho "úplný ořezavátko", na obecní úrovni nedávno v Brně šlukaři Kvapil + Novotný, klidně vysypou kauci 6 mega, topný oleje, stamiliardy v položených bankách..............

Lidi, přece se nenecháme opít nějakými dávkami, byť úmysl článku je dobrý, pak jde o vypsaný příběh panem autorem, jenž k tomu-co bylo, je a bude VYTUNELOVÁNO má hodnotu jednoho či dvou procent!!!

Proto Vážený pane autore se soustřeďte příště nikoliv na "PŘÍBĚH OPRAVDOVÉHO ČLOVĚKA", ale na "PŘÍBĚH OPRAVDOVÝCH TUNELÁŘŮ" Příběh v článku -byť je ve stovkách, možná v tisících je jen odvarem proti tomu-co se děje.

Co je smutné-NENÍ KOHO VOLIT-tím hůř, že rudá pakáž se zprofanovala odjakživa, ale že s velkou nadsázkou pravicové strany, či něco ve středu politického pole-pokud se dají tak vůbec označit-tak ti jsou již to stejný co komáři!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(kamil, 16.4.2010 18:15:18)
Odpovědět
Tak nevím jak to počítal.Myslím,že ten pamflet musí být minimálně 3 roky starý.Tak dlouho totiž neexistuje minimální daň.A za setavení PC ti nikdo nedá 2000 i zavedené firmy to dělají za 1000 a méně.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(technik, 17.4.2010 7:48:46)
Odpovědět
Podstata je, ze na podpore se nekdo muze mit lip, nez kdyby pracoval. To je ta oranzova zvracenost... A autor nepsal, ze za sestaveni dostane 2k, ale ze na tom 2k vydela. A to pravda je. ;))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Iva, 19.4.2010 10:23:43)
Odpovědět
Záleží na úhlu pohledu. Podpora člověku, který pracoval, ale o práci přišel, musí být taková, aby přežil a nepřišel o vše, než si zase nějakou práci najde.Však si proto platíme tzv. soc. pojištění, nebo snad ne? A že se někdy práce nevyplatí? Třeba to ani není tím, že by podpora v nězaměstnanosti byla tak vysoká, ale že ohodnocení práce je u nás natolik nízké, že pokryje jen nejnutnější životní náklady. A kdo zařídil, aby minimální mzda zůstala už několik let na stejné úrovni? To jsou spíš modří ptáci než oranžády. Už tatíček Klaus by Vám vysvětlil, že každý se svobodně rozhoduje tak, aby to pro něj bylo co nejvýhodnější. Je-li výhodnější pracovat, většina to rychle pochopí. Pokud ale dřeš jako kůň a po zaplacení všech nutných poplatků ti zbyde zase jen holá ..., nakonec se na to zákonitě vykašleš. .
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Liška, 17.4.2010 5:32:44)
Odpovědět
Paulcynski, Vaše báchorky jsou skvělé - každý sociální případ nebo nezaměstnanost je ale jiná. A 90% postižených z toho žádnou radost nemá a klidně by vyměnila Vaše sociální vymoženosti za stabilní plat, který měli před tím, než přišla krize nebo nastoupili tuneláři. Doufám že ODS tyto volby prohraje stejným debaklem, jak krajské volby.
Jinak by pan Paulcynski byl velmi vhodným kandidátem pro náš Ústavní soud nebo Senát.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Beroun, 17.4.2010 7:55:53)
Odpovědět
Nejdulezitejsi je, aby volby prohrala oranzova chobotnice, u niz dokonce i premieri pachali zlociny (Grosss a Paroubek) a jejich ministri byli kriminalnici (Svoboda skoncil za mrizemi, Ratha soud uznal tunelarem CLK atd. atd.) a hetmani kradou na uplatky svych volicu verejne penize ve velkem... Pak uz je to jedno, kdo vyhraje, protoze tolik zlocinu v nejvyssi urovni statni moci, jak predvedla CSSD, nedaji dohromady ani vsechny ostatni strany dohromady...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(standa01, 17.4.2010 8:14:31)
Odpovědět
Dobře ses do nich napřel, tygře. Jenže říkej volovi něco o sobotě, když jde v pátek na porážku...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ferda, 17.4.2010 11:12:52)
Odpovědět
.....stando, stando, umíš i něco jiného než přicmrndávat ke stejně hloupým slintíkům jako jsi ty? :-))

vidím, že se ti ta myšlenka o volovi a sobotě tůze zalíbila, pamatuješ, napsal jsem ji ve svém příspěvku hlavně tobě ! :-)) a jak vidím, padlo to na úrodnou půdu :-)) a dneska se ten největší vůl tady na eportálu, standa 01, ohání myšlenkou která hlavně hovoří o něm samotném :-)))))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ewe, 18.4.2010 10:53:46)
Odpovědět
Á ferda nám naskočil na diskuzi. Už jme si mysleli, že jsi zůstal na nějaké stranické schůzi v lid. domě. Bez tebe to není ono. Zas bude srandy kopec ...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(achjo, 19.4.2010 0:55:29)
Odpovědět
Taky se vzdycky na jeho ucet perfektne bavim! :-))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Beroun, 17.4.2010 17:19:56)
Odpovědět
Dik, Stando. Uvadim po pravde jen to, co oranzovi kriminalnici spachali a cim poskodili kazdeho z nas.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Kveta, 17.4.2010 17:35:43)
Odpovědět
Ahoj Stando, ne aby te snad napadlo odpovidat tupemu a vulgarnimu odpadu diskuse, adolescentnimu primitivovi ferdovi! Urazenim jinych jen hloupe snazi dodavat si sebevedomi, aby si pripadal jako chlap, kdyz se mu to nicim jinym nedari. Toho tady uz vsichni ignoruji... :-)))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(fedra, 18.4.2010 10:21:45)
Odpovědět
standoo, tak poslouchej tvoji nadřízenouu směnovou vedoucí ze Zjančeného vršku Květu, a dělej, co ti přikáže ! :-)))
Ty i Květa jste zcela jiný živočišný druh, tak pokračujete a notuj te si,:-)))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(achjo, 19.4.2010 1:10:22)
Odpovědět
Vsimnete si Kveto, ze ten blb vam uz rika "Stando"! :)
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Hardy, 17.4.2010 23:22:13)
Odpovědět
Pokud oranžoví vyhrají, bude to Pyrhovo vítězství. Z týhle mizerie bez pomoci dalších stran, to socialisti neuhrajou.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Liška, 18.4.2010 4:04:44)
Odpovědět
Beroune, nejdete z hospody a nepletete si ČSSD a ODS?
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Beroun, 18.4.2010 6:23:15)
Odpovědět
To spis vy... Jedina CSSD dosadila do funkce premieru darebaky, kteri spachali zlociny:
- expremier Gross prijal 100-mil. uplatek za sluzby lobby
- expremier Paroubek spachal soukromy mezinarodni podvod
(Oba zlociny probehly medii, jak to, ze o nich nevite?)
.
Jedina CSSD dosadila do funkci ministru darebaky, kteri spachali zlociny:
- exministr Svoboda vytuneloval Libertu a dostal se za mrize
- exministr Rath byl soudem uznan za tunelare CLK
- exministr Kavan se zapletl do pripravy vrazdy (aj. zlocinu)
- exministr Zgarba delal podvody se statnimi pozemky
- hejtmani kradou verejne penize na uplatky svym volicum ve velkem...
- CSSD spachala nejvetsi korupci v dejinach nasich zemi, mozna cele Evriopy (20 miliard Kc!!!)
- atd. atd.
Ani se mi nechce ten oranzovy hnus dal popisovat...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Liška, 18.4.2010 7:14:40)
Odpovědět
Topolánek - podezření, že prodal akcie ze zadlužené firmy, kde byl zákaz akcie prodávat
- podezření že mu byl nezákonně odpuštěn dluh v jedné pražské bance
- když se srovnají miliony odškodnění jeho bývalé manželce a jeho oficiální příjmy, těžko věřit tomu, že si tyto miliony vydělal legálně, když jako podnikatel neuspěl. Jeho styky s Dalíkem. Langr - podezření na styky s podsvětím (spis Krakatice, F. Mrázek). Klaus - koupě výrazně podhodnoceného bytu, řešeno soudem. Řebíček - nadržování spřízněným firmám v betonářské lobby. Zavřený starosta ODS v Brně za úplatky. Předražené zakázky na pražské radnici, na bývalém hradeckém hejtmanství, privatizace nemocnic za Bendla v střed. kraji - vše vyjde nastejno.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Beroun, 19.4.2010 0:37:28)
Odpovědět
Kdybyste si dal praci najit alespon zakladni informace o VAE, vedel byste, ze tam k nicemu nezakonnemu nedoslo. Dokonce nikdo ani neprodelal (vc. banky). Mezi podnikateli je bezne, ze se pohledavky v zajmu dobrych vztahu promijeji (mohu potvrdit z vlastni zkusenosti). Neni vsechno "o penezich", jak se oranzovi manipulatori snazi nalhat...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(achjo, 19.4.2010 0:51:30)
Odpovědět
Hezky oranzovy blabol... Nejdriv si vymyslite, ze podnikatelsky neuspel a pak to pouzivate jako argument. Goebbels by zavidel... :)
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(xXx, 19.4.2010 23:12:41)
Odpovědět
Jak tak ctu, nepodarilo se vam vyvratit
. ani zlociny oranzovych ex-premieru,
. ani zlociny oranzovych ex-ministru,
. ani fakt, ze oranzovga mafie dosadila do nejvyssich statnich funkci vic kriminalniku, nez vsechny ostatni strany dohromady, dokocne za celou historii statnosti nasich zemi.

Jeste stesti, ze jeji oranzova 20-miliardova korupce, nejvetsi korupce v historii nasich zemi, mozna dokonce Evropy, jako kauza ve Svycarsku bezi a oranzova mafie kriminalniku a lharu speje k bankrotu, drive nebo pozdeji...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(barbarara, 17.4.2010 13:25:41)
Odpovědět
neodpovídám na tento článek, i když je to pravda, ale chci se vyjádřit k tomu, že lidé chtějí paroubka za premiéra, . toto vše je práce medii, protože znám stovky, doslova stovky lidí, kteří by nic takového do čela státu nechtěli, natož aby byl presidentem.každému je odporný a vy neustále propagujete , jako on, jedno a to samé.kde se berou ta procenta , kteří vám to , prý, odkývají, ? já je kolem sebe ani v dálce nevidím a neslyším. paroubkovi jde o jedno, aby svou mladou ženu, která vypadá jako jeho dcera a dcera jako vnučka, přivedl do kramářovi vily a její zahrady, a strávili tam pohádkové čtyři roky, na to jste nikdo nepřišel co, nejde mu o obyčejné lidi, ale jen o sebe a své pohodlí. byty pronajmou a tím ušetří , protože budou bydlet za naŠE PENÍZE, JE VIDĚT JAK JSTE VŠICHNI HLOUPÍ, ŽE MU VĚNUJETE takového prostoru v televizi, kde jen když otevřenu pusu, tak neustále lže a svádí vinu na druhé, ,. mluví o šetření, a při tom plakáty, přímo hnusné , stojí miliony, proč ty peníze socani nedají těm nejvíc potřebným,,,sakra
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ferda, 18.4.2010 1:09:25)
Odpovědět
barbararo, vy jste buď to úplně blbá, nebo se díky své závisti, nedožijete požehnaného věku.....

ps. to jak píšete, o vás mluví za vše, chudáčku...,ale jak tak čtu ty pravicové slinty, tak jste všichni stejní, ....,ubohost je vytloukána hloupostí.....
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(barbarara, 18.4.2010 11:11:55)
Odpovědět
ferda je právě ten obyčejný člověk tzn. blbec, který pro třicet stříbrných od paroubka ho bude volit, a to mu přeju.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(achjo, 19.4.2010 1:00:00)
Odpovědět
Ale lidi uz oranzovych lharu zacinaji mit dost a Paroubek se v Usteckem kraji totalne propadnul az za 1. Zemana, 2. Bursika, 3. Necase. Jako jediny 'z velke ctyrky' ziskal mene hlasu, nez 20%. Ani lhani o hitlerovskem "zvlastnim poslani od nejvyssi bytosti" nepomaha...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(barbarara, 18.4.2010 11:14:37)
Odpovědět
a ferdo tá závist , to je vlastnost socanů a komunistů , mají to v programu.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ferda, 18.4.2010 20:19:01)
Odpovědět
pro "barbararu" jste mne rozesmála...:-)))

ne trošku ale blbá jste pořádně... asi nějaká nemoc, že? nebo složité dětství:??? :-)))

ps. nevím proč, ale když si vás představuji, tak se podobáte vředaté ropuše..... to asi ta vaše závist....ne, ne,vy opravdu nejste spokojený člověk, a co horší, vadíte i sama sobě...., je mi vás tak trošku líto.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(achjo, 19.4.2010 1:07:32)
Odpovědět
Vidite, ze to s primitivem nikam nevede. Presne, jak rikala ta Kveta... :)
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(slusnak, 18.4.2010 9:18:45)
Odpovědět
Barbararo, jak rika Kveta: "Ne, aby te snad napadlo odpovidat tupemu a vulgarnimu odpadu diskuse, adolescentnimu primitivovi ferdovi! Urazenim jinych se jen hloupe snazi dodavat si sebevedomi, aby si pripadal jako chlap, kdyz se mu to nicim jinym nedari. Toho tady uz vsichni ignoruji... :-)))"
Příběh několika voličů ODS
(Landys, 17.4.2010 17:13:57)
Odpovědět
To já zas znám takovou partičku podnikatelů, kteří jsou se svým podnikáním už hodně roků téměř na pokraji bankrotu - tedy pokud by se to mělo brát podle daní, které odvádějí. Evidentně je to ale nijak netrápí, ani domy a luxusní auta se nechystají prodat. Dobře je znám, protože jako koníčka mají sportovní sázení a tam se s nimi vídávám. Jeden mi říkal, že na sázení si vyhradil tak 50 tisíc měsíčně, a že si stojí celkem dobře. Když se k nim přidal jeden nový sázkař, též podnikatel, bavili se jednou o daních. Ti mazáci se málem umlátili smíchy, když jim nováček líčil, kolik platil daň z příjmu!
Re: Příběh několika voličů ODS
(Hahaha333, 17.4.2010 17:25:49)
Odpovědět
Presne podle oranzoveho "lzi pouzivam kazdy den", vid? :)
Re: Příběh několika voličů ODS
(ferda, 18.4.2010 0:55:44)
Odpovědět
proč nepoužíváš svůj nick, stando 01 ???

jsi průhledný jak ti sr@či z ODS :-)))

navíc,si myslím, že jsi profesionální pitomec :-)))
Re: Příběh několika voličů ODS
(slusnak, 18.4.2010 7:08:11)
Odpovědět
Hahaha, jak rika Kveta: "Ne, aby te snad napadlo odpovidat tupemu a vulgarnimu odpadu diskuse, adolescentnimu primitivovi ferdovi! Urazenim jinych se jen hloupe snazi dodavat si sebevedomi, aby si pripadal jako chlap, kdyz se mu to nicim jinym nedari. Toho tady uz vsichni ignoruji... :-)))"
Re: Příběh několika voličů ODS
(Pytloun, 19.4.2010 16:25:54)
Odpovědět
Slušňáku, jsi primitiv a smrdutý opossum.
Re: Příběh několika voličů ODS
(xXx, 19.4.2010 23:42:03)
Odpovědět
Ferdo, musel bys zmenit i svuj hulvatsky primitivni slovnik, jinak te stejne kazdy pozna... :)
Re: Příběh několika voličů ODS
(ferda, 20.4.2010 12:03:29)
Odpovědět
"stando 01" dokonce vím, že se schováváš i pod nickem "xXx" jsi úchyl, když tě to tak dlouho baví...., před svým svědomím neutečeš, ty modrej kreténku ..:-)))
Oranzovy kmotr propada...
(PL, 17.4.2010 17:17:08)
Odpovědět
(Parlamentni listy) V Ústeckém kraji je nejdůvěryhodnějším lídrem Miloš Zeman. Až čtvrtý skončil Jiří Paroubek.
Největší důvěře se těší Miloš Zeman (26,4%), druhým je Martin Bursík (23.9%), třetí je představitel ODS Petr Gandalovič (21.9%). Gandalovič tak předstihl i čtvrtého šéfa ČSSD Jiřího Paroubka (pouze 19,2%).
.
"V případě Jiřího Paroubka se ukazuje, že voliči sociální demokracie spíše kladně hodnotí volební program této strany než jejího předsedu, který je pro mnoho voličů ČSSD velice kontroverzní osobou," uvádí Sanep.
.
Zda se, ze lide zacinaji chapat, ze od kriminalniku nic dobreho cekat nemohou...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Silberstein, 18.4.2010 8:34:14)
Odpovědět
Pane Paulczynski, Vaše rozumy o systémovém analytikovi vyprávějte holubům nebo žárovkám. Váš článek je neuvěřitelnou bajkou o talentovaném umělci, který se namísto sochařské tvorby rozhodl pro výrobu sádrových trpaslíků a figurek z modelíny. Váš analytik musel být slabě průměrný až podprůměrný, pokud mu stačí podpora v nezaměstnanosti, sociální dávky a sestavování PC pro známé. Vysoce kvalitní systémový analytik je královsky honorován a má mnoho dalších výhod, jako např. služební byt zadarmo, služební automobil, pojištění placené firmou, atd. Takže nikde neříkejte, že by schopní systémoví analytikové utíkali do náruče socanů a bolševiků.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(socio, 18.4.2010 10:00:29)
Odpovědět
Mate pravdu pouze pokud se jedna o Prahu. Avsak "v menším okresním městě" ma pravdu autor clanku. HR kazde firmy dobre vi, ze se lidem nevyplati dojizdet do krajskeho mesta a podle toho se chova. Dojizdeni navic neni jen otazka penez, ale i s tim spojenych rodinnych problemu a rizik.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ctenar777, 18.4.2010 13:00:31)
Odpovědět
Narod se vzpamatovava:
- Ratha v debata na Prime 95% lidi charakterizovalo slovy "...byl Dr. Smrt hodně trapnej"
- Paroubek v Usteckem kraji az za Zemanem, Bursikem a Necasem.

Konecne kriminalnikum odzvani?
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ferda, 19.4.2010 13:23:10)
Odpovědět
Vážený pane MUDr Rathe, děkuji Vám za zdatný výkon, v nedělní debatě,obstál jste na výbornou a přesvědčil jste zase spoustu diváků, že jste nejen odborník na danou problematiku, ale i jako člověk pevných, zdravých a pro společnost tolik potřebných morálních hodnot.
Také Vás obdivuji, že jste si vůbec sednul za jeden stůl s tím individuem Šnajdrem.
Na celou řadu Vašich argumentů, tento "Bezmozek" vůbec ani nevěděl o čem je řeč.
Musel jste projevit hodně trpělivosti a za to si Vás nesmírně vážím.
Jste jeden z mála, který dovede věcně, slušně a hlavně argumentačně ty modré straky doslova deklasovat,ostatně to oni potřebují jak prase drbání :-))

Přeji Vám pevné zdraví a hlavně neutuchajicí sílu, neustále se doslova špinit s těma modrohnojíkama, kterým vůbec nejde o lidi ale jen o svůj prospěch.

Buďte zdráv, Vážený pane doktore !!! :-))
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(Pytloun, 19.4.2010 16:22:26)
Odpovědět
Ferdo, Tvá slova jsou moje řeč. Já si to užívám, jak nadaný charismatický David Rath nepřetržitě buší do modrohnojníků ocelovou pěstí, na níž je navléknuta kožená rukavice. Oni (pravičáci) na něj nemají, nemá na něj ani Bendl, Tluchoř (Kozí pysk), vrtošivý stařík Pružík, smradlavý ožralka židobijec Topol nebo sedmilhář bratr Kalousek atd. Kalousek je ostatně ukázkový přeběhlík, který opakovaně tahá za fusakle nejen voliče, ale i samotného Pána Boha. Nikdo z "pravých" nemá rád, když jej do zadku pálí žhávý dráth.
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(xXx, 19.4.2010 22:57:31)
Odpovědět
Ratha uz oranzova chobotnice radeji vubec neukazuje, protoze kde se objevi, tam ji skodi, odmitan slusnejsi a intelifentnejsi casti celeho naroda. Nastesti dal ztraci i mezinarodni podvodnik Paorubek, ktery se v celostatnom hodnoceni propadl az na 6. misto za vsechny zname politiky. Zejmena je potesitelne, ze s 60% zcela bezkonurencne zvitezil pan John.
.
Bude koho volit - ale propagator hitlerova "zvlasniho poslani od nejvyssi bystosti" Paroubek to nebude... :)
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(xXx, 19.4.2010 23:29:45)
Odpovědět
Ano, narod se zkutecne zrejem probouzi. Nejen, jak uvadite, ze:
- Ratha v debata na Prime 95% lidi charakterizovalo slovy "...byl Dr. Smrt hodně trapnej"
- Paroubek v Usteckem kraji se propadl az za Zemana, Bursika a Necase.
ale dokonce i
- Celostatne se Paroubek propadl az na 6. misto...

Oranzovych lzi, podrazu a hochstaplerskych dluhu "po nas potopa" zrejme uz maji lide opravdu dost.

Staci si vzpomenut, jak soudne uznany tunelar CLK Rath s podvodnou atestaci volicum sliboval, ze 1 plat bude davat na charitu, protoze mu za 1 pracovni dobu 2 platy neprisluseji, sotva se ale vysplhal po zadech hloupych "ferdovskych" oranzad ke korytu, plivnul jim do tvare a oba platy za miliony si nechal. Holt, dokud jsou na svete hlupaci, oranzovym gaunerum se dari...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(xXx, 20.4.2010 0:03:54)
Odpovědět
(CRo): "Ve volbách v Královéhradeckém kraji by podle bleskového průzkumu SC&C a STEM pro Český rozhlas zvítězila ODS. Od voličů by získala 24 procent hlasů. Druhou ČSSD by si podle volebního modelu vybralo o půl procenta lidí méně. Třetí by s 12 procenty skončila TOP 09."

Cokoli je lepsi, nez oranzova chobotnice se svym kriminalnim vedenim podvodniku, korupcniku, lharu a masovych defraudantu penez danovych poplatniku, s niz si uz nikdo nechce spinit ruce (jak uvedly nove strany TOP09 a VV)...

Opravdu se zda, ze kriminalnikum odzvani, jak uz tu nekdo psal...
Re: Příběh jednoho oranžového voliče ČSSD
(ferda, 20.4.2010 12:05:24)
Odpovědět
"stando 01" dokonce vím, že se schováváš i pod nickem "xXx" jsi úchyl, když tě to tak dlouho baví...., před svým svědomím neutečeš, ty modrej kreténku ..:-)))
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama