reklama
reklama

Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele

Autor: Lukáš Kovanda | Publikováno: 15.4.2010 | Rubrika: Ekonomika
Ilustrace

http://kovanda.blog.tyden.cz/clanky/4001/mladi-voli-paroubka-a-filipa-a-jejich-pokracovatele.html

reklama
6298 čtenářů | 44 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(ssso, 15.4.2010 13:55:06)
Odpovědět
Proboha, nepodceňujte mladé. Já si myslím, že jim to myslí daleko lépe než starším. a pokud nejsou nesvéprávní, tak ví koho volit. Ale výše zmínění to určitě nebudou !!!
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Karel M., 15.4.2010 19:00:23)
Odpovědět
Bohužel mnoho mladých je zmanipulováno.Předělávají se dějiny a oni to neprožili.Neví co by čekalo,tak jak jsme neviděli v 89 jak nás ti se širokými lokty oberou.Mladí sledujte program stran a podívejte se dozadu co už bylo slíbeno a nebylo splněno.Bude to tak zas.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 15.4.2010 21:31:46)
Odpovědět
A proto děti, raději zahoďte volební lístky komunistů z ČSSD a KSČM...nebo bude pořád stejně, blbě.

Uvědomte si děti, že než nám vládli komunisti nepatřili jsme k nejchudším lidem Evropy. A na východ od nás bylo ještě hůř, na Ukrajině se díky komunistům dokonce jedli děti...v obilnici Evropy nebylo dost jídla!
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 16.4.2010 15:14:40)
Odpovědět
Děti, kdyby nepadl SSSR a byl dále socialismus, většina z nás by se měla lépe než nyní. Nebyla by nezaměstnanost, bída, bezdomovci, bankroty, bohatí tuneláři, zkorumpovaní politici, většina zisku z našich fabrik a bank by nešla na Západ .....
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 16.4.2010 21:29:45)
Odpovědět
Ale přirozeně že byla. ČSSR byla na samém vrcholu pomyslného bohatství východních zemí. Kdyby socialismus setrval, dnes by v SSSR zuřily hladomory jako v KLDR nebo nejbrutálnější kapitalismus 19. století, jako v Číně a u nás bychom sotva někdy jedli maso, jako v roce ´89 v SSSR. Socialismus měl absolutní strop a ten v SSSR nastoupil v roce 1989, u nás by byl nyní. Pamatujte si milé děti, že socialismus není možný.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 17.4.2010 5:46:12)
Odpovědět
A - samé nesmysly. Problém by byl jen kdyby ČSSR zůstala sama izolovaná jak J. Korea či Kuba - i tak Kuba má sociální standarty asi nejvyšší z latinoamerických zemí. Moc přehled nemáte - trvrzení sotva bychom jedli maso je směšné. Spotřeba masa v r. 1988 byla na 1 osobu cca o 20 kg více než dnes (dnes je asi 58 kg/osoba . tehdy 78 kg/osoba), bylo vybitto 60% stavu skotu (ještě nyní se hromadně likvidují kravíny), počty vepřů se snížily o 40%, celá zemědělská výroba se od r. 1989 snížila o 30-40%. Také nebyla žádná hospodářská krize ani obrovské dluhy státu i domácností (obojí přes bilion korun).
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Hardy, 17.4.2010 23:10:37)
Odpovědět
Nevím, nevím Robine, četl jsem pikantní příběh z Kuby - Ostrova svobody, jak to nazývají místní komouši. Někteří chudí obyvatelé Havany žijící v starých panelácích pěstují na balkoně slípku, jednu nebo víc, aby měli vajíčka, která jsou silně nedostatková. Ovšem v momentě, když jde hospodyně na nákupy, je reálné nebezpečí, že bude mezitím slepice ukradena nějakým sousedem. Proto je někde na Kubě zvykem, nosit sebou v kleci svoji slepici a při nákupech ji odkládat na bezpečné m ísto někde u pokladny.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 18.4.2010 4:12:27)
Odpovědět
Hardy, nemůžeš srovnávat nesrovnatelné - Kubu v totální ekonomické blokádě nařízenou USA s námi - ale s okolním jihoamerickým světem. Co tak např. s Haity nebo se slumy ubožáků v ost. jihoamer. zemích. Kuba má např. nejvyšší gramotnost na světě, mnohem vyšší než USA. Má nejvíce lékařů na 1 tis. lékařů, v minuloti se stalo, že na letních olympijských hrách měla více olympijských medailí než V. Británie ...
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 18.4.2010 4:25:04)
Odpovědět
Hardy, nemůžeš srovnávat nesrovnatelné - Kubu v totální ekonomické blokádě nařízenou USA - s námi - ale s okolním jihoamerickým světem. Co tak např. s Haity nebo se slumy ubožáků v ost. jihoamer. zemích. Kuba má např. nejvyšší gramotnost na světě, mnohem vyšší než USA. Má nejvíce lékařů na 1 tis. lékařů, v minulosti se stalo, že na letních olympijských hrách měla více olympijských medailí než V. Británie ... Jinými slovy - pokud by byl celý socialismus v celku, fungoval by - ale po záměrném rozvratu SSSR Gorbačevem u nás neměl šanci, zničila by ho kapitalistická blokáda, jak ničí Kubu.
Např. v dřívějším "polosocialistickém Srbsku" v r. 1999 bombardovala letadla NATO cíleně jen státní podniky, privátní šetřila - něco podobného by postihlo bez změny režimu po rozvratu SSSR i nás
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Hardy, 18.4.2010 6:52:50)
Odpovědět
Bombardovat Srbsko byla velká chyba a srabařina Západu.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 18.4.2010 7:19:48)
Odpovědět
Bombardování Srbska nebyla chyba Západu, ale koncepce globálního kapitalizmu a zatím bezkonkurenční dominance USA ve světě.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 19.4.2010 2:23:39)
Odpovědět
No jistě, bombardování Srbska hrálo židozednářsko-kapitalistickém spiknutí klíčovou roli. Sice těžko říci jakou, ale jistě se nějaké divoké vysvětlení najde.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 19.4.2010 2:26:18)
Odpovědět
Soukromé podniky v Srbsku patřili členům Socialistické strany Srbska, tedy Milošovičovým nejbližším. Prosímvás myslete normálně, merxistický bojovníku...
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 19.4.2010 10:14:38)
Odpovědět
To komu patřili soukromé podniky je jedno - i ti Miloševičovi privatizéři se tak jak naši z KSČ dali na dráhu uvědomělých kapitalistů. To konstatování jsem si nevymyslel, opakovaně se vyskytovalo v dobovém zahraničním tisku či v v mále objektivních hodnocení bombardování Srbska. A, nemusím myslet, jen mám dobrou paměť a nemusím si jak Vy vymýšlet.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 19.4.2010 16:32:54)
Odpovědět
V žádném normálním dobovém tisku se podobná kravina nevyskytla. Možná někde, kde se v dalším článku psalo o mimozemských aktivitách a v jiném se rozváděl teorie o tom, že SSSR si vymyslel Pentagon. Možná přišlo i na nezvratné důkazy o tom, že planeta je stará 6000 let. Máte pravdu, myslet nemusíte, Vám se dají do hlavy nalít myšlenky snadno.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 20.4.2010 9:42:40)
Odpovědět
Psalo se o počtu civilních mrtvých - údaje se lišili od 1600 až po 3 tisíce. Psalo se o bombardování mostů přes Dunaj bez výstrahy (např. Varadin) letadly NATO, což si nedovolil ani Hitler. Psalo se o vojenském debaklu bombardování - skoro všechny NAT zasažené tanky byly atrapy z pomalované překližky, plechu a tepelným zářičem. Psalo se o humbuku kolem setřelené stíhačky NATO s 2 piloty, které rychle zázračně zachránil vrtulník - ve skutečnosti je umlátili na poli vesničané. Psalo se o úmyslném bombardování bělehradské televize či velvyslanectví Číny. V seznamu určených cílů bombardování byly jen státní továrny a zbrojovky, atd. ..... Nauč se číst nebo si zlepši paměť, případně nečti jen český pravicový tisk.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 20.4.2010 19:51:23)
Odpovědět
Zřejmě proto, že cílem bombardování bývají zbrojovky, že? A dokonce zbrojovky bývají státní. Nic z toho ovšem nedokazuje nějaké kapitalistické spiknutí...

Aby nevznikla mýlka, jako Slovan s bratry soucítím a odsuzuji administrativu prezidenta Clintona za bezdůvodné bombardování Srbska. Mimochodem, o "kapitalistickém bombardování" vypovídá i to, že druhá největší komunistická strana Evropy - francouzská - seděla ve vládě, která zapojila Francii do tohoto humanitárního bombardování...

Zřejmě se spolu nedohodnem, ale přesto díky. Jsem rád, že na eportálu se objevují i jiní než duševně narušení levicoví přispěvatelé skrytí pod tajemnými jména s mnoha tituly a členstvími... Od dob, kdy se tu vyskytoval Dr.Str jste jednoznačně nejlepší levicový diskutér, co se tu objevil. Navíc argumentujete věcně a k věci.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin., 21.4.2010 7:50:50)
Odpovědět
A, nápodobně. Jen dodatek - komunisté byli v dřívějších vládách franc. socialistů, v době bombardování byli již díky této spolupráci politicky odsunuti. Bombardované podniky nebyly jen zbrojovky, ale i běžné továrny, sídliště, mosty, omylem i nějaká nemocnice.. Ale úplnou pravdu by jste měl, že celou akci bombardování Srbska řídili v podstatě evropští sociální demokraté (Blair, Chirak, Schr"oder, ital.social.premier, předseda mírové sekce socialistické internacionály Zeman .. výrok povolme letadlům NATO přelety přes naše území (Rakousko zakázalo) alespoň spojí užitečné (naházet bomby na Srby) s příjemným, pokochají se z výšky krásami české krajiny.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 21.4.2010 15:40:50)
Odpovědět
Francouzské komunisty odsunulo to, že řada voličů začala shledávat lepším volit lepenovce nebo radikály, kteří se vlády ani bombardování neúčastnili, než komunisty, kteří kázali mír a bombardovat Srby jim nevadilo.

Chirac není socdem, ale první vláda, kterou jmenoval - kvůli většině v NS - byla soc-kom. Chirac se sice mohl vyjádřit, ale pravdou je, že bez komunistů by peníze na bombardování NS těžko schválilo.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 21.4.2010 16:07:02)
Odpovědět
Komunisté byli ve vládě prem. Jospina, která byla první a poslední socialistickou vládou Francie za poslední léta (před ní byl prem. Juppé, po něm Raffarin oba z UMP). Oba ministři za PCF se pět let vlády nehli z místa, stejně jako jejich poslanci.

Ostatně sám Jospin pravděpodobně nebyl v PCF hlavně proto, že - kromě kariérismu - měl blíže spíše k trockistům a to by marxleninská PCF nerozdýchala mít takovou trockistickou špínu ve svém středu...
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 17.4.2010 23:17:46)
Odpovědět
To je tak, Robine, když zaměňuješ pochopení problému s naučením se encyklopedických znalostí zpaměti... Sovětská ekonomika by se totálně zhroutila už na začátku 90. let - což se také stalo. Naše ekonomika by ji následovala. Současné propady u nás jsou jen přirozeným důsledkem katastrofálních čtyřiceti let.

Socialismus se ekonomicky totálně zhroutil a tím, že si přepíšete ročenku ministerstva zemědělství to nijak neumenšíte. Jak říkám, co se děje dnes a zejména, co se dělo posledních dvacet let je jen přirozený důsledek předchozího katastrofálního vývoje.

Jinými slovy, kdyby tu dnes byl socialismus, tak by se krávy u nás už nechovaly vůbec - a my bychom, umírali hlady. Zatáhli jsme za nouzovou brzdu na poslední chvíli.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 18.4.2010 20:47:12)
Odpovědět
Čím se socialismus totálně zhroutil (kromě zásahu Gorbačevovi kliky)? Každý rok národní důchod rostl zhruba o 3%, pozitivní bilance v zahraničním obchodě (po r. 1989 se vymáhaly ještě miliardy od států které nám dlužili, dnes je to spíše obráceně). Obchod se sice moc nerealizoval na Západ - ale jak bl.bci jsme většinu dobrých východních trhů po r. 89 přenechali Západu. Bylo zadarmo celé zdravotnictví, školství, levné byty, levná hromadná doprava, byli příspěvky na školnía firemní stravu. Nebyli nezaměstnaní, krize, bezdomovci jak dnes. Jen byl problém cestovat na Západ.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 19.4.2010 2:21:48)
Odpovědět
Ale nesmysl, jen vaříte z vody. Gorbačov byl nucen odhalit nepříjemnou pravdu nezadržitelného směřování ke státnímu bankrotu.

Máte pravdu, vymáhali jsme ze zemí třetího světa...čím jen jsme se to lišili od MMF, SB nebo G7?! ČSSR zneužívalo ke svému blahobytu chudoby milionů lidí, to vše pod patronací imperialistů ze SSSR.

Stále dokola opakujete stejný nesmysl, který už jsem Vám vysvětlil - ČSSR byla pověstná horní paluba, na níž se ještě tančilo, zatímco do komunistického parníku už se proudem valila voda. Gorbačov mohl leda tak řídit opouštění lodi. Komunismus nemohl nikdy trvat déle než těch 80 let.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 19.4.2010 10:20:27)
Odpovědět
Podle Vašich měřítek by už musel dávno zbankrotovat celý svět. Jak by mohla úplně zbankrotovat země, která zásobuje půl Evropy plynem, naftou a je potravinářsky téměř soběstačná. Její bankrot by mohl vyvolat jedině stále ož.ralý Jelcin. Pád SSSR byla mistrná práce amerických tajných služeb a diplomacie (Břežinski a spol.) ve spojení se zradou Gorbačeva and company v hávu lidských práv a barevných revolucí.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Trident, 19.4.2010 16:45:21)
Odpovědět
Jak by mohla zbankrotovat? Snadno...zavedla socialismus!

Těžba ropy na Sibiři byla pro soudruhy natolik nákladná, že na každý galon dopláceli.

Jak si vysvětlujete americkou krizi? Uvážíme-li, že Američané mají přístup prakticky k většině světových surovin? Suroviny Vás před krizí dnes nezachrání a před bankrotem také ne.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 20.4.2010 9:50:07)
Odpovědět
Tridente, těžba ropy v SSSR byla tak nákladná, že byl benzin pro občany SSSR skoro zadarmo (jak nyní v některých arabských státech) a nám šla nafta za polovinu světové ceny - a přesto se neprodělalo. Američané si zavinili krizi finančními podvody ve velkém, krizí z nadvýroby a vysokými náklady na práci. Nic z toho v SSSR v podstatě nebylo.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(A, 20.4.2010 19:54:00)
Odpovědět
Rozhodně tam nebyla nadvýroba. Tedy nadvýroba spotřebního zboží tam nebyla, tanků a nekvalitního železa se tam dělalo pro dvě planety.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(vvv, 18.4.2010 16:04:04)
Odpovědět
Robin, ty jsi dostal po hlavě, jinak si ty kecy nedovedu vysvětlit...
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 18.4.2010 20:39:56)
Odpovědět
vvv - a Tobě není více než 20-30 let, neslyšel jsi pamětníky 1. republiky a všeho co následovalo - ale ne z dnešní výuky nebo od jednostranně zaměřených lidí. A nebo jsi dostal po hlavě několikrát.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Davidan, 15.4.2010 22:31:45)
Odpovědět
Krize rozevřela nůžky!
Tak zní dnešní titulek na Aktuálně a pokračuje “bohatneme, protože chudneme“. Otázkou je, zda za rozevírání nůžek může krize. Takzvaná finanční reforma, kterou vymyslela a realizovala ODS, zvýšila přijmy již tehdy zámožným o desítky až stovky tisíc korun ročně. Lidé s průměrnými či podprůměrnými platy si nominálně nepohoršili, leč reforma přinesla inflaci. Nyní již nikdo nezpochybňuje, že reforma byla její přímou a jedinou příčinou. Člověku s příjmem dvacet tisíc měsíčně ubrala za rok téměř 15 000 korun. K tomu přibyly další poplatky: zdravotnické, stoupající cena vodného, elektřiny, plynu, deregulace nájemného a také zavedené sankce – snížená či zcela chybějící nemocenská.

Faktická ztráta rodiny na reálné mzdě přesáhla 20 000 korun, což je cena skromnější dovolené. Proto si jí také muselo odpustit 45 % domácností, jak zjistil dobový průzkum. To vše se odehrálo ještě dříve, než začala celosvětová hospodářská krize.

To by si také měl uvědomit každý, kdo poslouchá počátek volební kampaně ODS. Donekonečna omílané strašení státním bankrotem začíná být trapné. Zavedením školného ODS učiní vzdělání dostupným každému – to by měl pan Nečas nějak věrohodně vysvětlit. Julínkovy zdravotnické poplatky pomohly jedinému subjektu, a to farmaceutickým firmám. Paní Filipiová by se měla pochlubit, že osoby, žijící v ústavech sociální péče, tedy lidé, kteří zdravotní péči rozhodně nezneužívali, je platí doteďka.

Pan Nečas mluví o populistických akcích, které nás zcela zruinují. Jedním dechem však slibuje živnostníkům daňové prázdniny, institucím slevy na sociálním pojistném a nezaměstnaným další úlevy, což je sice chvályhodné, ale ve svém důsledku stejně populistické. Co kdyby se lídr ODS pochlubil, kde na to vezme, a zda právě tyto kroky nezruinují státní finance. A měli by si to uvědomit také ti, kteří de facto financovali reformu ODS, a od kterých se nyní zaobaleně požaduje, aby totéž udělali znovu. Evropská unie vyhlásila letošek Rokem boje proti chudobě a sociálnímu vyloučení – a ODS by pomalu mohla začít zametat před vlastním prahem.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(olda, 16.4.2010 5:04:22)
Odpovědět
prosím, všechno je volební kampaň, ale davidan nepíšeš o čssd, která se pořád ohání ,,obyčejnými lidmi " a co vše pro něudělá... Že by si taky měli zamést před svým prahem. Protože proklamování , že pouze oni jsou ti jediní a čistí, co vyvedou lidi se srabu, je pěkná troufalost....A ty světlé Paroubkovi zítřky, ty jsou možná pouze pro něho...
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(ol., 16.4.2010 11:08:35)
Odpovědět
oldo,nech to na lidech,oni vědí jak to jeKdo jim pomoh do louže a kdo je může časem zachránit.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Jirka, 16.4.2010 9:05:37)
Odpovědět
Soudruhu Davidane. S Tebou lze souhlasit v jediném - volební program ODS není žádná sláva. Je to totiž program sociálně demokratický.

A naše země potřebuje léčbu od dluhů po oranžovém moru. Jinak dopadneme jako v pobaltí - platy státních zaměstnanců na 50%, důchody na 70%. Takovou jistotu - jistotu bídy pro "obyčejné lidi" nechť si soudruh Paroubek strčí do p....
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(standa01, 16.4.2010 15:42:11)
Odpovědět
Nezbývá než souhlasit.
ODS už nemůžou věřit ani její členové ...
(Havelka,učitel, 18.4.2010 20:32:46)
Odpovědět
Nejsem volič žádné strany,ale kdo dovede ovládat svůj rozum,tak musí vědět,že pravicová ODS tu naší zemi skoro úplně rozkradla.Začalo to Klausem v 90-tých letech,kdy stát schudl o více
než 900 miliard a pokračovalo to až dodnes.Naposledy OPENCARD a cyklostezka v Praze,kdy se kradlo v rozsahu 860 milionu korun.
Proto se nedivme voličům,že dávaji ruce pryč od
ODS a jim podobných stran.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(juju, 16.4.2010 11:02:09)
Odpovědět
Paroubka zavřít.Pecinu na hrad.
Tvrdíka udělat premierem.Ratha za předsedu poslanecké snemovný.Dimuna -pro něj udělat ministersvo propagandy.
A my občané raději na sibiř než nám mají vládnout takové zrůdy.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(otazník, 16.4.2010 11:10:33)
Odpovědět
juju,co jsi chtěl těmi ptákovinami říci?To je jkdyž hodíš do vody kámen.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Janek, 17.4.2010 17:54:55)
Odpovědět
Před čtyřmi lety jsem odešel do důchodu,převážnou část života jsem tedy žil ve stranicky vedeném státě,mohu tedy dobře porovnati jak bylo,i jak se mají dnes tzvn. obyčejní lidé.Před r.89 se vrstvě dělných lidí žilo nesrovnatelně lépe,existovala prac.povinnost,flákači a podvodníci všeho druhu neměli na růžích ustláno jako dnes.Nebyl strach o práci,peníze na živobití a střechu nad hlavou.Vše,si Vy mladí dobře rozmyslete.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(sivec, 18.4.2010 16:07:49)
Odpovědět
Janku, taky jsem v důchodě, ale takový kraviny bych z huby nevypustil. Milí mladí, než volit něco takovýho jako je Paroubek, tak to raděj zůstaňte doma , a nechoďte volit !!
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 19.4.2010 10:27:05)
Odpovědět
Ano Sivec, běžte důchodci volit ODS aby Vám snížili důchody v pásmu 10 000 a méně a z Vašho důchodu dali dolů nějaký tisíc pro důchody nejvíce bohatých aby místo 13 000 brali 30 000 (verdikt Ústavního soudu v našem soudcokratickém státě podpořený ODS).
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(vvv, 19.4.2010 17:44:15)
Odpovědět
Robin, myslím, že jakékoliv jiná varianta je dobrá, než prolhaní socani. Paroubkovi není radno věřit ani ,,dobrý den "...
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Robin, 21.4.2010 18:03:27)
Odpovědět
Máte pravdu, socani jsou vždy prolhaní (nejen oni), ale přece jenom pro informované voliče je jasné dělítko - socani hájí zájmy střední vrstvy a mírně chudších obyvatel ODS brání zájmy bohatých - měsíční příjem minimálně 50 tis., spíše ale 100 tis. a výše. Takže je lepší volit lháře než ty, kteří mi sníží evidentně příjem nebo důchod.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(nobody, 19.4.2010 6:52:27)
Odpovědět
Přikláním se k tomu, že za komunistů bylo všechno prohnilé, ale svým způsobem za to mohli lidé. Marťani ne. Po r. 89 jsme měli obrovskou šanci téměř všecno zlepšit, ale realizace se dostala do špatných rukou. Havel a spol (celá politická repre včetně Klause) na to prostě neměli hlavy, melou úpořád stejně a výsledkem jsou dluhy. Jsou neschopní, ale už i morálně vyřízení. Nezbývá než věřit, že vstanou noví bojovníci, což se odvíjí od situace ve světě.
Re: Mládí volí Paroubka. A Filipa a jejich pokračovatele
(Trident, 19.4.2010 22:38:41)
Odpovědět
Prohnilí byli a jsou především lidé sami. Komunistická ideologie (navíc její nejprimitivnější, nejplebejštější podání) a totalitní diktatura nadělaly v lidské psychice více škod, než by se na první pohled zdálo. Nejlépe je to vidět na kulturním konfliktu mezi západními a východními Němci. Rozdíly jsou propastné a stále se prohlubují. Bude trvat ještě dlouho než se něco změní.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama