reklama
reklama

Diskuse s Jiřím Paroubkem

Autor: Miroslava Němcová | Publikováno: 14.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Je to k zoufání stejné. Normální diskuse o vážných otázkách naší budoucnosti není s Jiřím Paroubkem možná. Chápu, že se lišíme v pohledu na to, jakým způsobem vést zemi. Ale je třeba vycházet z faktů. Stejně důležité je, aby měl politik formát. Může přiznat, že něco neudělal dobře, to jeho úroveň nesnižuje. Problémem je, že Jiří Paroubek fakta nepřipouští a formát nemá. Debata potom připomíná slavnou pasáž jedné české pohádky.

Redaktor: Proč vedete zemi k bankrotu?

Jiří Paroubek : Cože, Škromach kopl do plotu?

redaktor: Ptám se, zda se nebojíte dluhu?

JP: Že se naše kočky točí v kruhu?

redaktor: Nechci dopadnout jako v Řecku.

JP: Že jsem ztratil pravou kecku ?

redaktor: Není nutno začít šetřit?

JP: Jak? Uzený se nemá pepřit?

V tomto duchu se nesla debata v České televizi na téma státního dluhu. Lidový dům vytvoří list papíru s celkovou výší státního dluhu. Jak dluh v jednotlivých letech narůstal, kdo v nich vládl a nese za toto období odpovědnost, o tom ani slovo. K tomu, že zde 8 let vládli socialisté, se předseda ČSSD nezná. Nezmíní, že jeho bývalý (a prý i budoucí) ministr financí Bohuslav Sobotka prošustroval v době prosperity co se dalo. Že jiný jejich ministr financí skončil ve vězení. Že jejich předsedovi vlády Grossovi vynesly peníze z igelitky strýčka Vika 80 miliónů. Že Zdeněk Škromach slíbil do čtyř let důchody ve výši 15 tisíc korun měsíčně a potom se vysmál těm, kteří ho brali vážně!

Václav Klaus předával v roce 1998 zemi socialistické vládě s dluhem 172 miliard korun.Byl to účet za transformaci naší země. Socialisté za stejně dlouhou dobu vytvořili dluh téměř 800 miliard korun. A žádné složité transformační úkoly řešit nemuseli. Jejich dluhy budou dnešní dvacetiletí platit celý svůj život.

O tom však Jiří Paroubek ani nehlesne.Tvrdí, že naše zadlužení nic zlého nevěští. Chová se jako podvodníci s úvěry. To nejdůležitější ve smlouvách mají napsáno na poslední straně a nejmenším možným písmem. Když jim na to skočíte, zbudou vám oči pro pláč.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5204 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Hardy, 14.4.2010 1:16:39)
Odpovědět
Jsem zvědav na Paroubka a jeho sympatizanty z čeho se bude rozdávat. Už je projedeno.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Taras Bulba, 14.4.2010 7:03:29)
Odpovědět
Má pravdu modrý ataman, vše je prožráno. Mastnota se chlapcům, těm co si tady hrají na pravici i na levici, ještě leskne na škráních. Nedá se tedy nic dělat, navrhuji modré,fialové, černé ,rudé i oranžové přemístit na nějaký ostrov, kde se budou moct hádat dosyta (nějaké to PC se také najde). Se zbytkem lidí si tady vybudejeme konečně nový stát kde se nebude zbytečně kecat, ale pořádně dělat ! Nebát se a nekrást ! T.G.M
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Emma, 14.4.2010 8:55:35)
Odpovědět
Co by rozdával, stačí že zaberou sliby, po vyhraných volbách spáchá menšinovou vládu a bude za toho, co by chtěl, ale nemůže.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Ella, 15.4.2010 18:38:41)
Odpovědět
Emmo,nebude moci,protože vše rozfofrovala ODS v čele s Topolem.To víme.diskuse s Jiřím Paroubkem je dobrá.Paní Němcová může být potichu,at si zamete před svým prahem a podívá se na svoje spolustraníky bez růžových brýlí.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(dhimmi, 14.4.2010 10:55:02)
Odpovědět
Možná,že nám pak pomůže Chávez,Lukašenko a Ahmadínežád.
Nabízím pomoc nerozhodnutým voličům ...
(Deržinskij, 14.4.2010 21:54:54)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že se blíží další volby, rozhodl jsem se, že se pokusím nerozhodnutým voličům při jejich rozhodování koho volit a koho ne, pomoci. Já mám zcela jasno koho budu volit .... A co vy, dámy a pánové? Budu vždy za všech okolností volit ODS. Nevadily mi nikdy miliardy nezdaněné nafty, vydávané za LTO, nevadila mi nikdy zpackaná privatizace, nevadily mi krachy bank, nekryté úvěry, nevadili mi nikdy bílí koně v sudu na dně Orlíku, nevadily mi nikdy tajná konta strany ODS, nevadil mi hospodářský úpadek, balíky, inflace 90. let, nevadil mi nikdy Klaus, Kočárník, Dyba, Čermák, Macek. Nevadil mi korupční způsob, jakým vznikla Topolánkova vláda, nevadilo mi korupční získání Melčáka a Pohanky, nevadil mi korupční způsob volby prezidenta, nevadilo mi získání Snítilého, ani mi nevadilo koupení Wolfa. Nevadí mi Langer, Dalík, Tluchoř, Řebíček, Morava, Topolánek. Nevadí mi Němcová, Nečas. Nevadí mi podpora mezinárodnímu terorismu ze strany ODS. Nevadí mi pokles reálných mezd. Nevadí mi pokles růstu HDP. Nevadí mi současný morální úpadek politiky, korupce a špína. Nevadí mi špatný Bémův postup při pronájmu pražských nemovitosti (Sekera 2 miliardy Kč,-). Nevadí mi ani jeho nápad pořádat u nás olympiádu a dokonce mi ani nevadí jeho "opencard". Nevadí mi, že peníze, určené na léčbu rakoviny a těžkých nemocí, skončili v zlatých padácích, odvolaných ředitelů, ještě před rokem, Bendlových nemocnic. Nevadil mi Nečasův přístup odebírání peněz pro těžce nemocné, ani jeho zákon, aby zdravotně postižení odpracovali povinně několik dní měsíčně veřejně prospěšných prací, pokud chtějí dávky a stejně tak mi nevadí jeho pomoc lidem, kteří přišli o práci díky hospodářské krizi tím, že jim zkrátil podporu v nezaměstnanosti. Rovněž mi nevadí, že politici si odsouhlasili plnou 100% nemocenskou, kdežto já, první tři dny mám 0%. Nevadí mi jak regionální i vládní politici z ODS,kteří zbabrali organizaci MS v Liberci, vůbec mi nevadilo jak Topolova vláda zametá jednu kauzu, týkajících se jich samotných, za druhou pod koberec, vůbec mi nevadilo, že za Topolovské vládní konstelace docházelo k politickému ovlivňování kauz ... viz Čunek. A už vůbec mi nevadí, že tu máme justiční mafii, řízenou kmotrou Renatou.A co víc, rozhodnutí vrchního soudu odvolat soudce Vojtěcha Cepla ml. z případu vůbec není důkazem existence justiční mafie v ČR ... jak bych si mohl vůbec něco takového myslet. Dokonce mi nevadí ani zavádění totality ze strany ODS. Taktéž mi nevadí absence programu ODS a stejně jako čelní představitelé ODS podporují fyzické násilí na mítincích jiných politických stran. A nakonec mi nevadí ani údajná sebevražda jednoho z vrhačů vajec po Topolánkovi. Prostě měl jen smůlu, že se rozhodl vypovídat, no nic. Vadí mi, že se toho hlupáka Kořistku nepodařilo koupit. Proto tak s nadšením volím a vždy budu volit ODS!! Také se učím nové vulgarity. Na našich modrých školeních jsme dostali příkaz, jak nejlépe plnit odkaz Mirka Topolánka a Ivana Langera. Však víš. Zatím si trénuji vztyčený prostředník a tuhle jsem si zakopal do aut na jednom parkovišti. Jindy zase zkouším používat Topolánkův oblíbený nacistický slovník. Když máme nějaké jednání, vyplazuji na ostatní jazyk a hnedka jim vynadám do pi.í. Říkám jim, že půjdou brzy bručet a že si s nimi vytřu p.del. Doufám, že ze mne budou mít naši společní modří bratři, soudruzi radost.
ODS podvedla své voliče ...
(Smejkalová, 14.4.2010 22:39:34)
Odpovědět
Myslím si, že byla promarněna šance, zabodovat ve volbách. Spousta lidí si myslela, že v ODS nastane změna, bohužel toto rozhodnutí ukázalo, že se jede se stejnými lidmi ve stejných kolejích. Je to škoda, určitá šance byla, nyní je to úplně jasné, že ODS podvedla své voliče.
Re: Nabízím pomoc nerozhodnutým voličům ...
(marko, 14.4.2010 22:50:01)
Odpovědět
Víš co je důležité? Že ti vůbec nevadí ten oranžový ubožák, zakomplexovaný a nadutý blbec,
který sprostě využívá hlouposti primitivů a cpe
se i se svými vykutálenými nulami do vlády, aby
nám znovu naservíroval socializmus, tentokrát
s oranžovou maskou.
A ty "deržinský" neopisuj, nedávno byl tenhle tvůj blábol na blogu, autor byl blb jako ty.
Re: Nabízím pomoc nerozhodnutým voličům ...
(lkj, 15.4.2010 18:43:40)
Odpovědět
marko,uvědom si,že nadutý ubožák jsi ty.To co jsi napsal o tom svědčí.
Re: Nabízím pomoc nerozhodnutým voličům ...
(marko, 15.4.2010 19:05:59)
Odpovědět
No jo, musím si uvědomit, že vy jste ten správnej tým. Jak předseda řekne, tak bude, kdepak uvažovat vlastní hlavou. Ať žije nejlepší
debatér všech dob, náš velký Džordžíno.
Re: Nabízím pomoc nerozhodnutým voličům ...
(Vysočina, 15.4.2010 18:04:56)
Odpovědět
Mně ale vadí, že pořád musím poslouchat co dlužím a co jsem projedl.Já jsem projedl jen to, co jsem si vydělal, ne nakradl, tak nevím co dlužím.Ať Klaus vrátí miliardy co se ztratily za jeho privatizace a bude vystaráno. A ještě něco - žádné volby, žádné strany - státní správu vytvořit konkurzem za účasti komise z Marzu z důvodu korupce.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(gerle, 14.4.2010 5:27:46)
Odpovědět
Paní Němcová má pořád ty stejné řeči,je to jako podle šablony.Měla by také dodat v zájmu objektivity,že před socanama vládla osm let ODS a co všechno připustila aby bylo rozkradeno.Bylo to tenkrát jak se říká pole neorané.Tam bylo zaděláno na dnešní zadlužení.Paní Němcová už byste taky konečně jít od válu.Líp by Vám slušelo prodávat knížky.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(ivis, 14.4.2010 7:13:10)
Odpovědět
Gerle, jseš totálně mimo. Vysvětlovat cokoliv někomu s tvým smýšlením, je jako ,,házení hrachu na zeď ".....
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(gerle, 14.4.2010 10:29:47)
Odpovědět
Nápodobně.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Pták, 15.4.2010 18:41:50)
Odpovědět
ivis,gerle to vystihl na jedničku.Lépe to říct nemohl.Je to výstižné a pravdivé.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Liška, 18.4.2010 7:38:05)
Odpovědět
Gerle může sepisovat pohádky s B. Němcovou, M. Němcovou, Topolánkem a Nčasem. Děti jim uvěří, dospělí ne.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(obcan, 14.4.2010 21:36:30)
Odpovědět
Naprosta pravda!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(jorkšír, 14.4.2010 7:44:11)
Odpovědět
Paní Němcová,rozumní lidé kteří neztratili soudnost vědí,že jakákoliv snaha o rozumné jednání s panem poslancem Jiřím Paroubkem je naprosto zbytečná.
A je ostudou tohoto státu,respektive jeho občanů,že tento bývalý podřadný kalkulant z RaJ Praha dosud působí v politice.
Chce se mi hodně věřit,že letošní volby do poslanecké sněmovny tuhle hrůzu trvale eliminují takovým způsobem,že již ani on ani jeho kolegové z Lidového domu nebudou škodit nám všem.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(obcan, 14.4.2010 21:44:51)
Odpovědět
Madame,mame mnohem onacejsi perly mezi soukmenovci /v ODS I i ODS II/!Vyberte si: velrybare nebo kmotry./to jsou ti schopni-vseho/ nebo
- to jsou ti neschopni /niceho,
ani odchodu do politicke penze/kandidujici
s jedinym cilem:znovu usednout v parlamentu!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Kost, 15.4.2010 18:46:06)
Odpovědět
jokšíre,jak jinak????Bohužel bez odezvy.Tvoje urážky už nikdo nebere.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Matina, 14.4.2010 7:44:45)
Odpovědět
Paní Němcová - výborně napsáno! Je to ovšem jenom zlomek toho, co za svého vládnutí soc.dem.
způsobili.Např. zákon o sociálních službách, jehož důsledkem je obrovský nárůst mandatorních výdajů.Je sice v platnosti od 1.1.2007, ale byl
připraven za vlády čssd a mimo jiné sliboval
13000 prac.míst pro osoby starající se o postižené a snížení počtu ústavů. Nic z toho se
neuskutečnilo, příspěvky na péči jsou zneužívány.Ale tato část populace je z šetření vyjmutá a postižení jsou trvalými voliči čssd.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(karelm, 14.4.2010 10:58:53)
Odpovědět
Co to plácáš za hovadiny.Přeji tobě i celé tvé rodině abste se vybourali v autě a skončili všichni na vozíku.Potom se ti možná v té kebuli ruzsvítí.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(dhimmi, 14.4.2010 11:09:06)
Odpovědět
To je reakce klasického sympatizanta toho vypaseného účetního z RaJe.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(ewe, 14.4.2010 11:28:25)
Odpovědět
Ani se nechce věřit, že takovou hovadinu může napsat normální člověk. Na to se zmůže pouze oranžové vemeno !!!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(ewe, 14.4.2010 11:29:46)
Odpovědět
to patří pro karelm..
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(karelm, 14.4.2010 14:38:26)
Odpovědět
Ty modrá vypatlaná asociální zrůdo.Víš kolik stojí umytí oken ,dovoz oběda,odvoz na vozíku k lékaři.Tak o jakém zneužívání tady žvaníte.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(ivis, 14.4.2010 17:00:30)
Odpovědět
Že by se ferda změnil na karelm. Podle těch úchylných sprostot by to tomu nasvědčovalo ...
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(standa01, 15.4.2010 9:08:11)
Odpovědět
Ferda bude asi Vlček...Přestal se vyjadřovat...
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Katka L., 15.4.2010 18:49:19)
Odpovědět
Martino a proč si zneužívání sociálních poplatků ODS nepohlídala.Nač vládla.Pro sebe,aby si rozdávala neúměrné platy a odměny a žila si sama pro sebe na svém písečku.Co udělala pro lid?Nic.Jen zlo.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Jana Ch., 14.4.2010 8:26:39)
Odpovědět
Výborně napsáno. Je vidět, že to psala žena . a tak výstižně v podobě rozhovoru vystihla metodu pana Paroubka. Je velká škoda, že v poslanecké sněmovně nesedí víc takových žen. Když slyším Ratha, Škromacha a Jandáka je to jako kdyby se vrátila doba před sametovou revolucí.
Divila jsem se , že se v našem národě najde tolik lidí co se dívá na různě reality šou na Nově, ale nyní to chápu, když slyším kolik lidí volí ČSSD. Jsou to lidi, kteří si nevidí na špičku nosu.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(j25, 14.4.2010 8:43:08)
Odpovědět
Souhlas s článkem. Je to však velmi smutné a deprimující.Bohužel slušných lidí je stále méně . Někdy mám pocit,že nám vládnou mimoni,kteří jsou obklopeni vlezprdelníky a řídí se jejich našeptáváním. Na tomto světě snad jen Smrt funguje tak jak má a je spravedlivá.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Jarík, 14.4.2010 9:46:43)
Odpovědět
V té pohádce kde se babička podobně potýkala s panem Werichem je to vtipné jako zde u paní Němcové.
Ale ve spojitosti s tím, že nám tento člověk může vládnout a používat svůj sexy mozek
na příkazy co máme a co nemáme dělat a rozhodovat za nás, a zadlužovat naše děti , běhá mi mráz po zádech.
Měl by za to být trestně odpovědný.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(nejepik, 14.4.2010 10:35:57)
Odpovědět
Ze stávající diskuze je vidět jak jsou občané ovlivnitelní,když i bývalá knihovnice,skřečící jak papoušek,vyzobe pár čísel a obhajuje modrou katastrofu,která se od té oranžové neliší.V mnohém i naopak předčí,nebotˇkdo spustil privatizaci bez právního rámce a nechal rozkrást republiku a zadlužit banky,modrý papá Klaus s ODS.Jak to,že ODS předávala vládu ČSSD s dluhem,bytˇnecelých 180 miliard Kč,když dle Ježka se privatizoval-prodával majetek za více než 2 biliony Kč,kde se ztratily ty peníze.Proč bylo nutné prodávat lukrativní majetky,lázně,minerální prameny,pivovary,lihovary a další,z kterých mohl být pravidelný a větší zisk než dnes.ČEZ mohl zůstat náš jako celek,banky,kdyby nepůjčovaly na nekontrolované tzv.podnikatelské projekty(podvodné projekty),stovky milionů Kč za úplatky 10-20% z vypůjčených částek,bez realizace projektů.Pak se pracně z privatizačních peněz banky oddlužovaly a lidé přicházeli o úspory,kdo byl zodpovědný a kdo byl potrestaný i za kauzy Koženého,Mrázka,Krejčíře,Pitra a tak by se dalo pokračovat ve výčtu "pozitiv" modrých ptáků.ČSSD udělala rovněž spoustu chyb a dluhů,proto je ani v nejmenším neobhajují a tvrdím za sebe,že parlament potřebuje totální obměnu,tj.nevolit žádnou stávající zodpovědnou a spoluzodpovědnou stranu zastoupenou ve sněmovně.Jedině noví poslanci,úspěšní v civilních povoláních můžou změnit vývoj naši ekonomiky i morální kredit politiky a přerušit vazby poslanců přes lobisty na podnikavce,ne slušné podnikatelé.Staré psy novým kouskům nenaučíš!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(václav, 14.4.2010 17:11:03)
Odpovědět
nejepik napsal jste to moc hezky a souhlasím s Váma jen kdyby takovejch lidí bylo více pak by se něco mohlo změnit fandím Vám a mám stejný názor i já a moje rodina budeme volit neparlamentní stranu.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(frantisek zajicek, 14.4.2010 19:08:48)
Odpovědět
Napsano naprosto presne.Nevim,proc se na Tuneldedka Lukoilovice Pruzinskeho nepoukazuje.On to byl,kdo zacal zadluzovani tohoto statu tragickym zpusobem.Vsichni ti,co jste jmenoval by zaslouzili dozivoti v cele s timto podvojnym agentem(dle US periodik)s krycim jmenem Krtek.Jenom rok 1995 dluh 13,4% Hdp!!!zhruba 400mld schovanych v konsolidacni agenture.Kam se hrabou bridilove z CSSD.2 bil. nenavratne v prd....FZ
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(obcan, 14.4.2010 21:48:23)
Odpovědět
O jakem prodeji mluvite. Po prodeji by byly
ve statni kase penize a ne pruvan!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(nobody, 14.4.2010 11:18:22)
Odpovědět
Vážení, došel mně mail, kde jsou rodinné kořeny našich špiček. Klausová, Dlouhý, Ruml, Pithart, nebudu se o tom rozepisovat. Katastrofa a zoufalství, ale nestydí se nikdo. Já bych nevylezl z domu.
Paní Němcová, dejte si sprchu a nikde nepište.
My všichni však hrajeme jednu komedii a proto to nikam nevede. Jak dlouho ještě ?
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(zeman, 15.4.2010 21:02:15)
Odpovědět
Asi máš na mysli to jak se jmenovala Livia Klausová - za svobodna Šalgovičová, kdo byl táta Pitharda, jak si počínala zelená Biomasa v 90tých letech atd. To je jistě humus. Ale všechny kreatury v politické nadstavbě nevyjmenuješ
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(zeman, 15.4.2010 21:02:20)
Odpovědět
Asi máš na mysli to jak se jmenovala Livia Klausová - za svobodna Šalgovičová, kdo byl táta Pitharda, jak si počínala zelená Biomasa v 90tých letech atd. To je jistě humus. Ale všechny kreatury v politické nadstavbě nevyjmenuješ
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(nobody, 14.4.2010 11:18:31)
Odpovědět
Vážení, došel mně mail, kde jsou rodinné kořeny našich špiček. Klausová, Dlouhý, Ruml, Pithart, nebudu se o tom rozepisovat. Katastrofa a zoufalství, ale nestydí se nikdo. Já bych nevylezl z domu.
Paní Němcová, dejte si sprchu a nikde nepište.
My všichni však hrajeme jednu komedii a proto to nikam nevede. Jak dlouho ještě ?
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(pavjan, 14.4.2010 12:18:47)
Odpovědět
nobody, důležitá jsou fakta,nikoliv snůška tendenčních keců
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(standa01, 15.4.2010 9:15:23)
Odpovědět
Pokud kořeny vámi zmiňovaných jsou katastrofa a zoufalství, potom s ohledem na své zdraví raději nechci znát původ špiček ČSSD, o Vás ani nemluvím, i když jste měl svým způsobem smůlu. Vaše kořeny Vás totiž vyráběly ve vaně a to nejlepší bohužel odplavalo...Škoda, mohl jste být pravičák jako my.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Davidan, 14.4.2010 12:18:35)
Odpovědět
Vážená paní knihkupkyně. Že předával Klaus vládu se schodkem někde kolem 170 miliard je pravda. Ale je také pravda, že ekonomika a finančnictví,byly tak zprasené, že se musely sanovat banky, zaplatit dluhy, shromážděné v Konzolidační agentuře, což spolkem činilo téměř celou sumu, kterou uvádíte, jako dluh socanů.
Když něčemu nerozumíte, nepište o tom. Pokud jste jen lhářka, jak to bývá v ODS normální, seberte se a jděte někam...
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(ssso, 14.4.2010 13:56:58)
Odpovědět
Davidan, a kdeže máš dnes ferdu? Vy dva vždycky pobavíte... tolik oranžové žluči, to tady ještě chybělo...
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(zeman, 15.4.2010 21:08:18)
Odpovědět
K tomu je ale třeba přičíst prů..ry, které založili oranžoví sami bez donucení ODS. Ta žumpa nevznikla ze dne na den a měli by si tam zalést všichni Dědem Vševědem počínaje Paroubkem a jeho soudruhy kolotočáře konče
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(pavjan, 14.4.2010 12:27:29)
Odpovědět
Paní Němcová, co zde píšete je jasná a výstižná pravda. Lidé jjou ale zamilováni do socialismu a tak to také dopadne. Dá se říci, že za zadlužení a tempo zadlužování nemohou socialisti(od těch se to dá vždy čekat), ale lidi, kteří je zvolili.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Alois V., 14.4.2010 14:20:16)
Odpovědět
Pro karelm.jses obr PRASE!!!!!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(pipina, 14.4.2010 20:54:44)
Odpovědět
Je to zase o ničem.60% lidí bude volit Jyřiho proto že jejich je kralovství nebeské /blahoslavení chudím duchem/.
Hlupákovi kdazž slíbite modré z nebe tak na to slyší.
Take slyší na dávky,zrušení poplatků,na benefity atd.
Nevím kam to povede.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(lorenc, 14.4.2010 21:00:35)
Odpovědět
jen si vzpomeňte paní Němcová,když Vás vozila vládní limuzína i s řidičem,a druhé auto jste vyfasovala pro svého syna i s volnou kartou na benzin, Vy SPRAVEDLIVÁ A ČESTNÁ !!!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(kutumták, 14.4.2010 21:06:39)
Odpovědět
lorenci jsi soused p.Nemcové nebo bydliš na stejné ulici , že všechno víš?
Nebo jsi jen klepna?
Běž na kutě pokud s tebou lomcuje závist.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(zdarak, 14.4.2010 21:50:59)
Odpovědět
videl kazdy neslepy ve zdare!
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Julius, 15.4.2010 18:54:35)
Odpovědět
lorenc,souhlasím,tak se zadlužovala republika.A taková nás bude poučovat!My nejsme nahlavu.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(jaku mala taku dala, 14.4.2010 21:01:47)
Odpovědět
Opravdu to nemá říz.Chybí ferda,Davidan se ješte nerozkecal a Dimun z Tvrdíkem jsou ještě přiožralí že jích neřídí.
Totoho chlapci dotoho aˇt je čemu se smát.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Liška, 18.4.2010 7:31:56)
Odpovědět
No teda Mirko Němcová - Vy s těmi čísly také kouzlíte. V. Klaus předával zemi se státním dluhem 172 mld v důsledku nutných ztrát na privatizaci - ale neuvádíte, že prodejem privatizovaného majetku se také utržila spousta miliard, které se buď nevybrali, odpustili, rozkradli nebo jsou dosud zazděné. Jen banky za Klausovy privatizace připravily stát možná o 400 mld.
Re: Diskuse s Jiřím Paroubkem
(Krokodýl, 18.4.2010 17:16:06)
Odpovědět
Liško,to je podpis ODS ke které patří slavná p.Němcová,která nás chce poučovat.Typické pro ODS.Nečas dělá něco podobného,ale kdo jim to bude baštit?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama