reklama
reklama

Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan

Autor: Jiří Paroubek | Publikováno: 6.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Zprávy rádia ODS: Reportér Drobil zjistil, že Evropa zbankrotovala! Češi dohání Řeky v roce 2013, ale neptejte se ho proč a v čem. Detektiv Kocourek: Paroubek hodlá vzít lidem 650 miliard a to tak, že každé rodině vezme Fabii! Vymyslel to Nečas.

Nový liberální zákon: 1+1 = 650, ESO ruší algebru! Nařízení pražské ODS: Opencard je dobrá! Musí ji mít každý! Usnesení Grémia: Předseda strany nesmí kandidovat, 1. místopředseda strany musí řídit pražský Dopravní podnik, jméno místopředsedy Langera nezačíná na I a nikdy nebyl Íčko, Kvíz na neděli: Kdo řídí ODS? To se nikdo nedoví, ty náš kmotře rozmilý. A na závěr reklama: Kdo nechce být nadále oblbován, není Čech! Volte ODS, protože bez moci nejsou koláče! … Konec vysílání rádia ODS.

Rádio ODS sice neexistuje, ale lži a překrucování včetně nutné dávky hlouposti se v ODS objevují tak, že si s pověstným Rádiem Jerevan nezadají. Inzeráty hlásí, že ČSSD zadluží zemi o 650 miliard korun. Tak pojďme od rádia k faktům:

Sčítání dopadů opatření ČSSD je vycucáno z prstu a to tak hloupě, že nesedí jediné číslo. Nevím proč, ale ODS zvolila 650 jako cíl. Že součty nesedí? Že logika chybí? Že se nepočítá s časovou hodnotou peněz? Že se nepočítá s vývojem ekonomiky? V Kocourkově ODS to nevadí. Bohužel nemohu použít jiného slova než „blbosti“! Jeden příklad za vše: Aby Česká republika dohnala fiskální parametry Řecka v roce 2013, musela by důchodcům zvednout důchody během tří let o 3 600 miliard korun, tedy každému z 2,1milionu českých starobních důchodců zvednout důchod o přibližně 1,7milionu korun.

Demagogická hloupost? Ano. Stejná jako tvrzení ekonomického experta a kandidáta ODS Drobila o dohnání Řecka v roce 2013. Podíl vládního dluhu Řecka za posledních deset let osciloval kolem 100%, český kolem 20%.

Abychom dosáhli úrovně 100% podílu dluhu na HDP, museli bychom dluh zvednout o oněch 3,6 bilionu korun. Podle ODS přichází bankrot státu při 63% podílu dluhu na HDP. V této logice oznámila ODS světu, že země Eurozony jsou v bankrotu od roku 1997 neboť jejich průměrný dluh od té doby osciluje kolem 70%HDP.

Blábol o zadlužení lidí jde v linii uvažování lídrů ODS. Majetek je náš, dluhy jsou lidí. Jen pro pořádek, státní dluh je dluhem státu. Stejně jako příjem rozpočtu je příjmem státu. Pokud chce ODS strašit lidi nárůstem jejich dluhu, musí jim také říci, kolik činí jejich majetek. Kolik činí jejich podíl na růstu HDP. Jen za vlád ČSSD vzrostlo HDP na 1 obyvatele ze 190 na 350 tisíc korun ročně. Deficit za vlád ČSSD vždy rostl pomalejším tempem, nežli rostlo HDP, čistý „majetek“ občanů se tak neustále zvyšoval. Ale v logice ODS je vše zprivatizováno vyvolenými, účty platí lidé. Mimochodem za sanaci divoké privatizace v transformačních nákladech, za všechny Kožené, Pitry, Dalíky, Janoušky a za neschopnost vlády ODS již stát zaplatil přes 680 miliard transformačních nákladů. Kolik je to Fabií?

ČSSD jako jediná učinila prohlášení, ve kterém se zavazuje nezvyšovat zadlužení země, naopak ho chce stlačit pod 3% podílu na HDP a ke každému výdaji se zavázala najít odpovídající příjem rozpočtu – tyto čtyři artikuly rozpočtové stability ODS odmítá. Namísto toho přichází s úspornými opatřeními, které budou stát desítky miliard korun ty nejpotřebnější. Ať to rozvrátí českou společnost, jak chce.

Další atribut uvažování ODS je to, že co je státní, to se musí ukrást. Zvýšením důchodů na stále mizerných 55% čisté mzdy (zkreslené např. vládními zmocněnci pro výstavbu silnic, dřívějšími „mozky“ ODS z hejtmanství, které zřejmě ztrestají svým útěkem před progresivní daní na Kypr), vrácení přídavků na děti, nemocenské atd. na před baťožní úroveň, zrušení nesmyslných poplatků ve zdravotnictví atd. nenavrhuje ČSSD proto, aby tyto peníze zmizely ve Švýcarsku. Navrhuje je proto, že je považuje za spravedlivé. Spravedlnost a čest je pánům z ODS cizí. Nebát se a krást! Strašit a lhát! To je „Řešení“, které ODS nabízí.

O běžných občanech si myslí, že jsou dobří jen k placení do státního rozpočtu, jinak ovšem hloupí. Jinak by si ani nemohla dovolit bláboly s dluhem a Fabiemi vypustit. I když v Kocourkově ODS je vše možné. Jen pánové z ODS zapomínají na to, že tragiku své vlády již předvedli. Kocourkov zde již byl, to ví i pan Kocourek z ODS. Běžný občan umí počítat. Pevně věřím, že nechutné lži a podvody spočítá filutům ve volbách. I když se schovají za pana Čistého z radia Jerevan.

Jiří Paroubek
Publikováno na serveru blog.aktualne.centrum.cz
 

reklama
3147 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Kdo chce tohoto blbého autora volit?
(Jaroslav Novotný, 6.4.2010 3:32:41)
Odpovědět
Kdo nechce myslet? Komu udělá dobře, že za něj bude myslet Paroubek?
Re: Kdo chce tohoto blbého autora volit?
(Jan Svobodný, 6.4.2010 7:45:01)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu. K naší výhře stačí opakovat naše hesla. Ať žije M. Topolánek, náš čestný, pravdomluvný,statečný, nebojácný a přitom
skromný vůdce všech rozumných občanů! Pravý opak Paroubka!
Sexymozek perlí
(Jirka, 6.4.2010 9:04:04)
Odpovědět
Kdo nemyslí, za toho vše vymyslí sexymozek - v prezidentském apartmá hoteku Kempinski s "poradkyní" Brožovou (za lidových 130.000 Kč na noc).

Je neuvěřitelné, jak ten chlap může veřejně lhát, pomlouvat a škodit. Plnou hubu práce a "obyčejných lidí", ale sám se svojí suitou se chovají jako ruská šlechta. Jenže to líní, hloupí a neschopní - voliči ČSSD - nechtějí vidět.
Re: Sexymozek perlí
(Ela N., 6.4.2010 19:07:52)
Odpovědět
Jirko,nech už těch nesmyslných výmyslů.Ten Paroubek ti nedá spát.Kdyby ho nebylo,na koho bys kydal ten hnůj?
Výměna v ODS nepomohla,krize pokračuje ....
(Mgr.Klučka, 7.4.2010 0:00:57)
Odpovědět
Přepřahání není důvodem k optimizmu. Nečas a další se Smlouvou" s voliči v r. 2006 podvedli nejen své voliče, ale celý národ.Ale co je hlavní, nemají ani potřebu se omluvit, nebo přiznat, že to bylo lakování občanů na modro. S Nečasem ale je skoro celý podvodný tým s Bendlem, Tluchořem,Langrem,Řebíčkem, Gandalovičem a dalšími, kteří očima občanů při přenosech této slibotechnické garnitúry z r. 2006 vidí ty nedůvěryhodné a podvodnické představitele strany, která nikdy nic pořádného nesplnila. Nečas není ten pravý v čele pro ODS, výše uvedení spoléhají v něm na svá místečka kamarádičkové, pro které v případě úspěchu ve volbách jsou místečka jistá. A to je tragédie. Dodávám jen, že v době krize nikdo z nich hlasitě v PS nebojoval za snížení platů, výhod a dvojího finančního zvýhodnění poslanců. Tichý souhlas senátorů za miliony v exotických zemích, Řebíčkové rozkrádání a investice do milionových , nic neřešících auditů. ODSácká Open kard v Praze je součastí hry vedení ODS, když se jedná o rozebírání rozpočtů, aby nezbylo po potřebné, zdravotně postižené, rodiny s dětmi, důchodce, dlouhodobě nemocné, nemocenské. Poplatky za Julínka jdou taky nějak bokem a o jejich efektivitě kromě ODS nikdo nic neví. Nečas neni důvěryhodný politik.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Hardy, 6.4.2010 3:54:39)
Odpovědět
Je škoda oranžoví, že ste politický souboj s modrými pojali jako boj s třídním nepřítelem. To už tady v minulosti bylo a bylo to špatně. Rudí vám přitom zjevně nevadí.
Byl by potřeba nějaký konsenzus, nějaká aspoň trochu spolupráce mezi levicí a pravicí, protože naše země na tom není tak dobře, abychom se dál zadlužovali a vedli dál řevnivé spory a hádky, to nás ze současné mizerie nevyvede.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Jan Svobodný, 6.4.2010 7:54:43)
Odpovědět
Máte pravdu. Oni začali s urážkami našeho velikého, poctivého a čestného vůdce!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(aaaa, 6.4.2010 10:13:26)
Odpovědět
Že by generalissimus věděl co je to spravedlivý a čestný ??
ODS stále prohrává ....
(Holečková, 7.4.2010 0:07:03)
Odpovědět
Mirka Topolánka vyškrtla výkonná rada z kandidiátky před dvěma týdny, na post předsedy ODS rezignoval minulý čtvrtek.

Celostátním lídrem ODS se stal místopředseda Petr Nečas. STEM zjistil, že téměř 65 procent oslovených lidí nevěří v proměnu ODS pod jeho vedením.

Co se týká popularity šéfů dvou nejsilnějších stran, vede před Nečasem o šest procent předseda ČSSD Jiří Paroubek s 43 procenty.

Podle STEM by volby vyhrála ČSSD s 34,2 procenta hlasů před ODS (24,4%), KSČM (14,7%), TOP 09 (8,4%) a VV (6,1%).
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(retro, 6.4.2010 8:05:36)
Odpovědět
Pane Paroubku,vůbec mě neudivují vaše žlučovité vejplky na na Ods. Ta, jak je vidět vám hodně leží v žaludku.Moc mě pobavilo, že píšete ,,čest a spravedlnost je pánům z Ods cizí ". Mám za to, že vy jste o ně ani nezavadil !!!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Jan Svobodný, 6.4.2010 8:17:05)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu. Kde se hrabe na našeho velkého, čestného, pravdomluvného a při tom skromného vůdce M. Topolánka. Pan Paroubek by si měl vzít z něho příklad! Pak by byl populární u všech pravých lidí. Né jenom těch falešných. Děkuji za váš příspěvek. Je fajn číst něco originálního a poctivého.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(retro, 6.4.2010 9:32:14)
Odpovědět
Pane Svobodný, máte pravdu, těžce jsme se zmýlili, protože jediný pravdomluvný je přece pan Paroubek, že ? Tomu že by šlo lhaní jako po másle přece nikdo nevěří. Ten umí držet slovo !! Jeden den něco pronese, a druhý den pravý opak. Možná ,že příčinou je jeho sexy mozek !!!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Petr, 6.4.2010 6:01:19)
Odpovědět
Tak vám pane Jiří nějak nevím, ale více věřím číslům ODS. Ty součty naopak nesedí Vám. Ale o čísla tady v této chvíli až tak nejde. Mnohem horší je vaše sázka na nejnižší lidské pudy jako je závist a nenávist. V tomto směru se pod vaším vedením dostala ČSSD na stejnou úroveň jako Komunisté. Vaše vidění světa v součtu s vašimi ekonomickými vizemi je pro tuto zemi vyloženě hrozbou. Topolánek už odešel (nebo byl odejit). Teď je řada na Vás pane Jiří.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Davidan, 6.4.2010 12:55:34)
Odpovědět
Kdes to tam vyčetl? Někde mezi řádky, nebo si cucáš prsty?
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(mm, 6.4.2010 6:36:49)
Odpovědět
Paroubku, Paroubku, ty tvoje prohlášení mají takové cenu a trvání jako poslední jarní sníh. Všechny ty prohlášení mají jeden společný jmenovatel, a to je neschopnost kupeckých počtů a ekonomického myšlení a rychleji mluvit než myslet. Zákon o zachování hmoty funguje ve fysice, ale ne v ekonomice. Kdyby to tak fungovalo, nenadělala by oranžová mafie astronomické dluhy v době vysokého růstu HDP. Socani se řídí heslem ber, pokud je z čeho, protože kde nic není, ani čert nebere.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Jan Svobodný, 6.4.2010 8:03:31)
Odpovědět
Máte úplnou pravdu a vynikající paměť. Já si všechny naše letáky nemůžu zapamatovat. Kdybych to uměl, tak jako vy, tak bych jim také odpověděl. Já se zase snažím být jako náš předseda - velký, čestný, rozvážný a pravdomluvný!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Davidan, 6.4.2010 12:58:07)
Odpovědět
Paroubkovo povídání, má podstatně víc logiky, než ty tvoje plky. ˇPokud nechápeš, co napsal, tak to nekomentuj. Pokud jsi pochopiů, co napsal a brání modré grázly, tak jsi blázen. To ti nestačilo, co tu předvedli?
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(mm, 6.4.2010 6:39:31)
Odpovědět
Minulý týden jsem vyslechla rozhovor dvou studentu. Jeden se ptal druhé, jestli ví, jak se nazývá jednotka blbosti. Nevěřila jsem vlastním uším, když jsem uslyšela odpověď: Jiří Paroubek.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Fiter, 6.4.2010 7:38:04)
Odpovědět
Jak hezky to Paroubek napsal,že voliči umějí počítat.Hlavně ti co budou volit ČSSD.Matematika a myšlení voličů ČSSD jsou naprosto dva neslučitelné pojmy.V Harachově další kulišárna bývalého poslance Michala Krause a jeho syna.Je před volbama a ještě jsem nezaznamenal,že by se začalo s vyšetřováním ohledně korupce při nákupu Paroubkových Pandurů.Oni ti socialisté věděli koho propasírovat do funkce ministra vnitra.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Jan Svobodný, 6.4.2010 8:10:02)
Odpovědět
Vy nevěříte svýn uším. To já vašim zase ano! Je vidět, že jste slyšela dobře! Mohl bych si je prosím někdy půjčit? Já totiž věřím pouze našemu velkému, skromnému a čestnému vůdci M. Topolánkovi. A teť ty vaše uši. To bychom měli hodně společného v naší víře. Předem děkuji.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(jorkšír, 6.4.2010 7:06:27)
Odpovědět
Rádio Jerevan si myslím poslanče Paroubku má centrálu v Lidovém domě.
Tam se rodí všechny ty hlouposti a neskutečné sliby kterými je v poslední době zaneřáděná a olepená celá republika.
Kde se ve vás bere ta drzost oblbovat lidi. Já vám to řeknu. Prohráli jste minulé volby a vaše zhovadilá a mstivá povaha vás žene k tomu aby jste se mstil,mstil jste se tak že jste nás všechny v době předsednictví EU zostudil před celou Evropou. Vy už se vidíte na trůnu ve Strakově akademii,chybí k tomu ale maličkost = vyhrát volby. Tak pozor na to aby jste nedopadl jako sedlák u Chlumce
Já osobně jsem kdysi když se tady děla ta nespravedlnost jménem kuponová privatizace volil Miloše Zemana,tomu mimochodem nesaháte ani po kotníky,jako výraz nesouhlasu s postupy někdejšího předsedy Václava Klause. Dnes se za to hluboce stydím,a socany již nikdy ani já ani mí přátelé a rodina volit nebudeme.
Do voleb ještě chybí pár týdnů,doufám že se lidi natolik vzpamatují že ten oranžový hnůj volit nebudou.
Čest práci agente Rokko Paroubku.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(aaaa, 6.4.2010 7:23:13)
Odpovědět
Á jé, už je to tady !Panu neomylnému zmizel terč Topolánek, tak začíná střelba do pana čistého... Je to hodně ubohý a od člověka, který trpí megalomanstvím mě to až tak neudivuje. je vidět, že sexy mozek jede na plné obrátky !!!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Jan Svobodný, 6.4.2010 7:51:29)
Odpovědět
Pan Topolánek vyhrál 7x volby! No kdo na něho má?
On jich vyhrál více, ale je skromný a nemluví o tom! Náš tým v modrých košilích zastaví nástup ČSSD k moci. Jenom my máme pravdu! My jsme pravá demokracie.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Sunny, 6.4.2010 13:05:51)
Odpovědět
:-)))) Brigádníci z Liháče mají pohotovost?
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Jan Svobodný, 6.4.2010 7:51:59)
Odpovědět
Pan Topolánek vyhrál 7x volby! No kdo na něho má?
On jich vyhrál více, ale je skromný a nemluví o tom! Náš tým v modrých košilích zastaví nástup ČSSD k moci. Jenom my máme pravdu! My jsme pravá demokracie.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(vvv, 6.4.2010 8:08:39)
Odpovědět
Jane Svobodný, možná chceš být vtipný, ale ubohý....
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(standa01, 6.4.2010 8:26:25)
Odpovědět
Pan Svobodný asi začal velikonoce slavit trošinku s předstihem a vyautoval se již minulou středu. Vydržel do dneška, všechna čest...Patrně o Nečasovi ještě neví...
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(čtenářka, 6.4.2010 10:36:09)
Odpovědět
Já teda nevím jak chcete dosáhnout v případě, že budete vládnout, vyrovnaný rozpočet už letos,ři tom všem, co slibujete. Nebo jak si mám vysvětlit Vaši větu: ČSSD jako jediná učinila prohlášení, ve kterém se zavazuje nezvyšovat zadlužení země. Vás opravdu volí jen ti jednodušší, kterí věří Vaši lžím.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Petr, 6.4.2010 10:49:01)
Odpovědět
ono je to tím, že on neslibuje snížení zadlužení ale jen snížení zadlužování. A to je setsakramenský rozdíl. Takže rozhazovat se bude vesele dál.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(čtenářka, 6.4.2010 11:04:01)
Odpovědět
Já vím, že lže, až se mu od bradavice práší. Problém je v tom, že mu to lidi žerou i s navijákem.Citovala jsem vetu přímo z tohoto článku. ČSSD jako jediná učinila prohlášení, ve kterém se zavazuje NEZVYŠOVAT ZADLUŽENÍ země. Podle mě tedy nezvýší stávající dluh ani o korunu. A jestli hodlá snižovat zadlužování tak to potom jooo. Na to mu stačí snížit letošní dluh o korunu a volební slib je splněn.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(ivis, 6.4.2010 11:17:19)
Odpovědět
Ten člověk má takovou hroší kůži, že hroch má proti němu kůži miminka !!! A navíc je naprosto splachovací !!!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(berg, 6.4.2010 13:39:54)
Odpovědět
ne ne Petře, má tam napsané "zavázala se nezvyšovat zadlužení", ten rajský ekonom bude o každoroční sekyře 3% rozpočtu tvrdit, že splnili slib, pokud tedy, o čemž se dá velmi úspěšně pochybovat:-), tak tedy socani: nezvyšovat zadlužení znamená 0% roční sekera, snižovat zadlužení znamená vytvořit přebytek příjmu nad výdaji, já vím, ty jeho cinty jsou určené pro určitou část voličstva a pro ně je asi fakt ekonomem
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(karel66, 6.4.2010 13:12:41)
Odpovědět
Teda vašnosto , voni jsou hlava :-o !!!!!
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(ssso, 6.4.2010 17:06:39)
Odpovědět
Karle, a vaše hlava vám to bere ?? Tak to jste machr...
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Frak, 6.4.2010 19:15:42)
Odpovědět
Jak vidím,tak Paroubek pravici leží v žaludku.Mají strach,že vyhraje volby,tak si z něho dělají fackovacího panáka.Jenže lidé ví jak to je a koho budou volit.Takové názvy jako sexymozek moc nepomohou.Kdo si za to co koupí?Lidé sledují co se děje a jaké kdo dělá činy a co plánuje do budoucna.Na tom jim záleží.Vaše pomluvy nepomohou.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Martin B., 6.4.2010 19:59:08)
Odpovědět
To jako Pandourek a ČSSD má dlouhodobý plán?? Pane, Vaše najivita nebere konce. Ale vidím, že Váš nick je OK. Zakrýváte to co je v prdeli. ČSSD i ODS
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(aaaa, 7.4.2010 5:39:39)
Odpovědět
Frak, o jakých plánech do budoucna a činech je řeč ? Jestli to lhaní a plané sliby bereš jako příslib do budoucna, tak to jsi k politování.Musíš být hodně naivní, když to Paroubkovi žereš...
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Achjo, 7.4.2010 6:35:46)
Odpovědět
Myslenkove pochody dusevne vazne nemocneho cloveka, ktery trpi chorobnymi bludnymi predstavami o svem hitlerovskem "zvlastnim poslani" neni treba komentovat. Jeho mysl ovlada choroba, ktera se nezadrzitelne rozviji.
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Achjovi, 7.4.2010 9:18:18)
Odpovědět
Nedovedu si vůbec představit jak asi vypadá člověk, který napsal takovou blbost.To je asi KUS !
Re: Paroubek: ODS jako Rádio Jerevan
(Petr, 7.4.2010 12:47:46)
Odpovědět
Má pravdu.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama