reklama
reklama

ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase

Autor: Odjinud | Publikováno: 2.4.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Také vás po několik posledních dnů přepadávala strašidelná reklama ČSSD problikávající z kdejaké webové stránky (viz obr. vpravo) a stejně tak v podobě celostránkových inzercí strašících i v denním tisku?  

V šoku nad odstoupením terče ČSSD a tahouna její předvolební kampaně (do minulého týdne bylo „Topolánek“ jedním z nejčastěji se vyskytujících klíčových slov v kampani ČSSD) dostali detektivové z Lidového domu urgentní úkol: Vyšťourat nějakou „hrůzu“ na Petra Nečase, jinak zůstanou předplacené inzertní plochy ČSSD bílé!

Podívejme se, co Petr Nečas 21. 5. 2006 autenticky řekl a v JAKÝCH SOUVISLOSTECH to řekl:

My chceme zavést individuální účty, čili tam se nebude platit. Nechceme zvyšovat  poplatky. Chceme úplně změnit zdravotnický systém do systému osobních zdravotnických účtů.

Petr Nečas tím jasně sdělil, že se nebude platit a nebudou poplatky, POKUD BUDE ZAVEDEN SYSTÉM ZDRAVOTNÍCH ÚČTŮ. Socialističtí stratégové schválně přehlédli onen zvýrazněný text v citátu, jehož byl NEDÍLNOU SOUČÁSTÍ a na kterém přesto postavili celou tu brutální kampaň s několika vytrženými slovíčky. Chápu, že systém osobních zdravotních účtů BYL JEDNOU Z VARIANT, jak dál postupovat v reformě zdravotnictví. Při této variantě by skutečně nebylo zapotřebí regulační poplatky zavádět, protože systém zdravotních účtů je regulátorem samotným o sobě, a to NÁSOBNĚ ÚČINNĚJŠÍM.  Ze socialistického pohledu ČSSD na zdravotnictví je pak také NÁSOBNĚ MÉNĚ PŘIJATELNÝM, než pouhé regulační poplatky v dnešní podobě.

To, že v praxi pak myšlenka zdravotních účtů (vysvětlení toho, o co jde viz např. zde) neprošla, je věc druhá. Předpokládám, že zavedení zdravotních účtů mohlo narazit na komplikovanost přípravy a patrně hrála značnou roli politická neochota partnerů i opozice. Zavedení regulačních poplatků bylo z pohledu levice jistě „menším zlem“, než by byly individuální zdravotní účty. Takže kdo lže, když Bohuslav Sobotka z ČSSD nyní říká, že uvedeným výrokem mohl pan Nečas uvést voliče v omyl a ti pak volili raději ODS? Asi si neuvědomuje, že tím uznává, že lidé by, dle jeho vlastního výkladu, nejraději podporovali zavedení oněch zdravotních účtů!

Nakonec, proč brát za slovíčko právě Bohuslava Sobotku. Nabízí se "lepší" perly z minulosti:

"Jestliže dnes je spoluúčast zhruba devět procent, což ročně dělá asi 14 miliard korun, které pacienti většinou připlatí na léky, pak tato spoluúčast měla stoupnout na 18 až 20 procent a měla by být zavedena nejen na léky, ale na veškerou péči, která není přímo spojena s ohrožením života"

David Rath 9. 6. 2003, zdroj: Novinky.cz - Rath požaduje vysokou spoluúčast pacientů

„Jistě se všichni zdravotničtí experti včetně mě shodují, že regulační význam poplatků je veliký. Bez nich systém dlouhodobě nemůže fungovat vyrovnaně.“

David Rath, 13. 10. 2005, zdroj: Lidovky.cz - Rath kritizuje, co dřív sám chtěl

Kdo tady hraje falešnou hru?

Napsal Richard Limburský pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3746 čtenářů | 89 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(mm, 2.4.2010 7:08:05)
Odpovědět
Zoufalství v Lihovém domě získává na obrátkách. Jenomže Lidi dnes nezajímá, co bylo před 4 lety, ale současnost, jestli budou mít práci, kdo pro to nabízí lepší příležitost. ČSSD se chová jako vyplašené slepice, když do kurníku vběhne kuna, to je zoufale křičí. jenomže lidé jsou už unaveni dryáčnickým vystupováním Jiří Paroubka a zoufalou snahou neztratit pozice. Jenomže stejná taktika v jiných podmínkách nemusí přinést vítězství ale porážku.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferda, 2.4.2010 8:42:34)
Odpovědět
....článek končí větou :" KDO TADY HRAJE FALEŠNOU HRU ?....."

MÁM TAKÉ TROŠKU, JAK SE ŘÍKÁ DO MLÝNA :-)) VIZ.NÍŽE.

" POKUD BUDEME LIDEM PŘED VOLBAMI OTEVŘENĚ ŘÍKAT, CO MÁME V PLÁNU, NIKDY VE VOLBÁCH NEVYHRAJEME " ¦ Mirek Topolánek, předseda ODS Lidové noviny, 15. 4. 2006

PS. JE K TOMU ZAPOTŘEBÍ VŮBEC CO DODAT ? NE, NENÍ!!!
TOHLE JE MENTALITA PRAVICOVÉ ELITY, LHÁT, LHÁT, LHÁT, A MEZI TÍM CO LŽOU, TAK KRÁST,KRÁST, KRÁST !!! :-))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 11:01:56)
Odpovědět
Vážený pane ferdo. Vámi uvedený výrok pana Topolánka sice neschvaluji, ale při zběžné znalosti poměrů v naší politice mě napadá jen jediné. Podle tohoto hesla se chovají naprosto všichni naši politici i politické strany již desítky let. Snad s malou výjimkou z poslední doby a to je volební program TOP 09. Nesnaží se lhát, ale taky asi nevyhrají volby. Pouze pan Topolánek to, jak je u něj zvykem, řekl „na plnou hubu“. A dodal bych slova jiného z politiků: „Není třeba zrovna lhát. Stačí neříkat tak úplně všechno“. A z toho co vidím a slyším v poslední době mi vychází jen jediné. Oranžoví lžou daleko víc a podle toho kolik se odhaduje za jejich předvolební kampaň nás ty jejich kecy příjdou po volbách pěkně draho. Nebo si myslíte, že si na kampaň půjčili a po volbách to budou „poctivě“ splácet z členských příspěvků? ferdo!!! Volby už jsou blízko, probuďte se…
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(unkas, 2.4.2010 11:18:31)
Odpovědět
Stalker,můžete mi sdělit to sladké tajemství jak lžou daleko víc a jak nás to přijde draho?Myslím,že systematická likvidace státního rozpočtu,potažmo výběru sociálního pojištění Topolánkovo gaunery,je myslím,evidentní!!!!!
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 11:50:36)
Odpovědět
Tak například:
Zajistíme spravedlivý výběr daní, v rámci solidárnosti zvýšíme daně bohatým. Tím zajistíme větší příjmy do rozpočtu. Je dokázáno i ze zahraničí, že zvyšování daní zvýší příjmy jen do určité výše. Pak má přesně opačný účinek. My už jsme na hraně (to je názor některých ekonomů, kteří tomu rozumí asi lépe než já nebo Vy). Lež.
Třinácté důchody, mateřská a další výdaje. Nesníží výdaje státního rozpočtu. Přestože mám děti, mám v rodině důchodce a nelíbí se mi šetřit na těchto výdajích, to, co tvrdí ČSSD je lež. V tuto chvíli mě napadá jen opis jednoho z dřívějších příspěvků, omlouvám se autorovi: Počty ČSSD: 2 + 2 = 5 – 7 = 3.
Zvýšení zaměstnanosti. Vztahuje se k bodu jedna. Jak? Další investiční pobídky pro nadnárodní megakorporace? Tak to už není jen lež, ale i zlodějina. Naprosto nefér podmínky vůči českým firmám, nemluvě o tom, že podstatná část zisku je oficiálně a legálně odváděna do zahraničí. A pokud mají v úmyslu zvýšit zaměstnanost jinak, tak, opět v návaznosti na jiné body jejich programu, lžou.
Mám pokračovat?
A co další ....
(Kohoutová J., 2.4.2010 22:41:02)
Odpovědět
Pavel Bém, Ivan Langer či Milan Jančík. Po Mirku Topolánkovi měli by v ODS padnout další kontroverzní muži a stát se tak řadovými pěšáky pravicové strany.Zbavit se dalších vrcholových zkorumpovaných politiků ODS podporují nejen regiony. Nejen kvůli sněmovním, ale i podzimním komunálním volbám. Vzhledem na špatnou situaci ve straně,ale hlavně ve vědomí široké veřejnosti, bylo by to žádoucí!Právě Langer,
Jančík a Bém,jsou hlavními viníky,ztráty důvěry v ODS.
Demokracie ?.
(Hanuš K., 2.4.2010 23:07:21)
Odpovědět
Vládnoucí kapitalismus je založený na zákonu džungle. Prolhaný a dokonce i neefektivní. Dvacet let jednostranné propagandy, předkládající od rána do večera pouze zločiny a hrůzy „komunismu“ (rozuměj období vlády KSČ



Co jsme tedy po pádu komunismu dostali za demokracii? Získali jsme sice (formálně) svobodné volby, ale to je tak vše. Ve všech ostatních směrech proklamovaných lidských práv a svobod je ve skutečnosti situace stejná nebo podstatně horší, než v dobách oné totality. Naše volené orgány vlastně o ničem pro lid podstatném nerozhodují ani rozhodovat nemohou, byrokracie přitom nejméně šestinásobně narostla, existující sociální spravedlnost byla mezitím vymýcena, sociální jistoty jsou odbourávány jedna po druhé, svoboda slova má spíše podobu propagandistické kamufláže a ohlupování, vnitřní bezpečnost se zhroutila, právo se pro velkou část lidí stalo nedostupným, naše státní nezávislost je na daleko omezenější než tomu bylo za nadvlády SSSR.

Lidé žijí ve strachu. O zaměstnání a práci vůbec se od rána do večera bojí více než 4/5 obyvatelstva, 50 až 60% prohlašuje, že se jim žilo lépe za našeho zločineckého komunismu. Jak po materiální stránce tak pokud jde o deficit opravdu nezbytných sociálních a kulturních práv. Jejich morálka i důvěra v budoucnost proto pochopitelně upadá. Bývalí bojovníci proti bolševikům ukázali, že svoji práci provedli dokonale, pokud si ovšem uvědomíme, že jejich úkolem nebylo zvýšení kvality života většiny, ale obnova kapitalismu a zajištění nadpráv oligarchie majetkové elity, zejména ve prospěch nových zahraničních pánů. Kdyby poctivě zpytovali svá svědomí, museli by uznat, že proti nim komunistický stát vystupoval zcela právem.

V duchu ústavního principu „vlády lidu a pro lid“.

Přijmeme-li tezi klasika domácí filosofie a někdejšího disidenta Ivana Svitáka, tak u nás v České republice po listopadu 1989 jsme nezískali demokracii, ale jen obnovenou kapitalistickou oligarchii, vládu bohatých a mocných v pozadí, čili jím nazývanou demokraturu.
Re: Demokracie ?.
(Stallker, 3.4.2010 0:28:01)
Odpovědět
Těžké odpovídat, ale nedá mi to. Větu po větě. Kapitalismus je založen na zákonu džungle, stejně jako všechno, co tady bylo předtím i potom, včetně socialismu. Prolhaný nevím, to asi záleží jen na lidech, ale efektivní je několikanásobně víc, než zkostnatělé plánovité pětiletkové hospodaření komunistů. A to je statisticky dokázáno. Jak si můžete dovolit mluvit o jakékoliv „propagandě“, když tady 40-let byla propaganda jedné strany, myšlenky, vůdce atd.. Kdokoliv smýšlel jinak, měl přinejmenším velké problémy. Po pádu komunismu tady skutečně přišla demokracie. Důkazem toho je i tato diskuse. To, jak jsme si ji zprznili, je jiná věc. Za Vámi obdivovaného hlubokého míru by to nešlo. To, že naše volené orgány v podstatě o ničem nerozhodují, je jenom chyba těchto orgánů, jejich penězichtivost a tím závislost na mocných, ale tudíž také naše, jelikož jsme si je zvolili. A nedělejte si iluze, komunisti by nebyli lepší. Měli dost času, aby to dokázali a nic. Sociální jistoty? Bohužel, tehdejší povinnost pracovat a dnešní dávky na „kde co“ se nedají srovnávat. Svoboda slova, viz výše. Právo? Přestože nás poctivě masírují media o tom, jak je dnes všechno špatně (a ono toho je špatně dost), nechcete to doufám srovnávat s obdobím, kdy byl vždy a bezvýhradně v právu ten s lepším kádrovým profilem? Lidé žijí ve strachu? Ano, protože, mimo jiné právě díky svobodě slova novináři dokonale plní každou minutu zpráv jakoukoliv hrůzou, co má sledovanost nebo se dobře prodává. Tudíž, lidi to chtějí! Komunisti velmi plánovitě pouštěli jen informace, které nepůsobily problémy, aby byl klid. Myslím, že nemá smysl pokračovat. Škoda, že jste si nevyzkoušel dvouapůlhodinový pohovor v kanceláři tehdejší kontrarozvědky (slabší odnož StB), jako já. Mluvil byste jinak.
Nebo vůbec.
Re: Demokracie ?.
(Ryšavý,učitel, 3.4.2010 22:46:30)
Odpovědět
Pane Stallker,dovolím si oponovat.Dle mého názoru,máte pravdu asi z 50-ti% a pan Hanuš ze zbývajících 50-ti%.Nechci to už analyzovat,ale skutečností je,že skoro 50% občanů by rovněž dalo za pravdu panu Hanušovi,což ukazuji mnohé průzkumy.Například na průměrnou mzdu ve výši přes 23 000,-nedosáhne skoro 75% lidí.To také o něčem vypovídá.Skoro 72% občanů bydlí v "panelákových domech",které postavili komunisté.
Dnešní mladí manželé,si ani nemohou dovolit v těchto bytech bydlet,poněvadž nemaji potřebných několik milionů na zakoupení.A to ještě nezmiňuji bezplatné zdravotnictví a školství.Pane Stallker,je třeba psát pravdivě ...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Ladda, 3.4.2010 8:12:23)
Odpovědět
.................."Ferdo" ...........koukám, že jste člověk co lidi jenom rozeštvává a věčně kritizuje, no prostě práce všeho druhu
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferda, 3.4.2010 8:44:12)
Odpovědět
lado, nevím, jaké povědomí máte o tom, že mít svůj názor, je dříve rozeštvávání, než vnímání prosté reality.
dnes jedním z mála výdobytků změn, které nastaly od srandovní, ukradené, sametové revoluce, je tedy možnost tento svůj pohled na společenské klima i veřejně prezentovat....., pokud to vnímáte jinak, jak píšete, nebudu se raději ptát, jak a co jste dělala v létech minulých ..:-)

pokud budete sama k sobě upřímná, a projdete si články v historii zde v eportálu, zjistíte jaký slovník a jaké argumenty používají dříve pravicově orientovaní přispěvatelé od těch, co jim stojí naproti...
ps. vždyt i pravicový nick "dr. Troškrt" několikráte nabádal své pravicově orientované kamarády, aby se zde nechovali jako hulváti a burani..... ve valné většině případů , marně...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(vvv, 4.4.2010 10:31:33)
Odpovědět
Ferdo, tím že píšete velkým písmem, myslíte, že získáte na razanci ?? Je vidět, že jste pomýlená osoba, která tští jenom žluč !!!
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Luba S., 2.4.2010 10:20:38)
Odpovědět
mm.CSSD se nechová jako vyplašená slepice.To jste na omylu.Oni svůj program mají dlouhodobý a nemění ho jako někdo.Měl jste sledovat politiku od začátku.ODS,TOP jen vyhrožují a přivádí lidi k psychologům a k sebevraždám.Od CSSD je slyšet naděje na lepší časy a to lidé potřebují.Lidé nechtějí žít v blahobytu,ale chtějí jistotu své existence a mít se o koho opřít,o stát,který jim zaručí práva.Byli jsme svědky jak lidé přichází o své domy pomocí lichvy a mafiánů a nikdo se jich nezastal.Jsme v právním státě?Bohužel i soudy a právo je jedna mafie,které jde jen o sebe a ne o lidi.Nikde se nedovoláte.To se musí změnit a myslím ,že nejblíže k tomu má CSSD,proto je budu volit.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 11:12:13)
Odpovědět
Promiňte, paní Lubo, ale to co zde píšete, není pravda. Dovolte mi připomenout, že v této zemi byla u moci ODS v letech 2007 – 2009. Předtím nějakou dobu bezvládí způsobené levicovými stranami. A před tím dvě volební období vládla ČSSD. To je osm let. Pročpak nám ti usměvaví, milí sociální demokraté, kteří dávají lidem naději, tu naši malou krásnou zemi nedali dopořádku už tehdy? Já si myslím, že odpověď znám, ale nechci Vám vnucovat svůj názor. Rozhodla jste se, je to Vaše volba, chtěl jsem tímto jen připomenout, jak krátkou paměť lidé mohou mít, když poslouchají to, co chtějí slyšet a ne to, co by měli poslouchat.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(unkas, 2.4.2010 11:27:10)
Odpovědět
Ale oni se skutečně snažili to tady po klausově likvidaci průmyslu a zemědělství dát trochu dohromady!Lákali sem alespoň ty montovny,aby se něco vyrábělo a lidi pobírali nějaký plat a mohli trochu slušněji žít.No a skončilo to tak,že euro bylo v r.2006 za 23,60,zatímco za papá tunela v r. 1997 skoro za 33Kč!Chcete lepší důkaz?O minimální nezaměstnanosti v r2006-7 nemluvě.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 12:10:16)
Odpovědět
Nezlobte se pane unkasi, ale nemohu souhlasit. Opět přípomínám, máme velmi krátkou paměť. Pročpak tedy prohráli volby? Něco a to ne málo tam bylo špatně. Dovolil bych si připomenout, že povětšinou šlo také o korupci. A co se týče těch nadnárodních společností (montovny), nedávno jsem mluvil s jedním, dnes už bývalým podnikatelem na toto téma. Mimochodem velmi solidní člověk. Vyjádřil se, že pokud by dostal od státu stejné startovní podmínky, jako nejmenovaná firma, která postavila fabriku na zelené louce Brně, dostala pozemky i s kompletní infrastrukturou za korunu a desetileté daňové prázdniny, dneska by měl postavený druhý Zlín. Proč naši oranžoví pantátové nenabídli stejné podmínky pro všechny? Protože mírně nespokojený zaměstnanec montovny je volič ČSSD. I za cenu toho, že nějaká koruna zmizí v zahraničí. Úspěšný podnikatel nebo spokojený zaměstnanec je voličem ČSSD málokdy…
P.S. A dodal bych jednu maličkost, která s nadnárodními molochy souvisí. Téměř bezvýhradně jsou orientovány na export. Fajn. Dokud nepřijde z ameriky krize. A pak šup na pracák. Další voliči ČSSD. Sám nechápu, kdo jim to tak geniálně vymyslel….
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Luba, 2.4.2010 17:04:05)
Odpovědět
Stallker,při vší úctě k Vám,vzpomente si laskavě.že před lety,kdy nevládl Topolánek byla u nás utěšenější doba,větší pořádek atd.To si dovolím tvrdit.Taková situace jako je dnes díky ODS tu ještě nikdy nebyla.Chyby se najdou i u CSSD,ale nejsou tak nestoudné jak za Topolánka.To lidé vědí a mají to zažito.Máte li jiný názor,já Vám ho neberu.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 17:47:08)
Odpovědět
Ano, částečně souhlasím. To, co vyplavalo na povrch na ODS v poslední, relativně krátké době je opravdu donebevolající. Téměř určitě, alespoň dokud tam budou určití zlotřilci, je proto volit nebudu. Ale to znamená jen jedno. Jelikož toho ČSSD spáchala možná méně, možná za delší dobu, znamená to zase jen a pouze menší zlo. Ale pořád zlo. To co se děje v poslední době, je podle mého z velké části způsobeno krizí a tím, co sebou přinesla. Lidi mají strach, co bude a vcelku se nedivím, že spousta z nich bude raději volit vrabce v hrsti, než šanci na lepší časy. Já osobně bych raději šel do té druhé varianty... Vrabec v hrsti je dost málo...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(alfa27, 2.4.2010 23:08:06)
Odpovědět
vy nemáte oblíbenou stranu,vy již máte oblíbené náboženství,kde bohem je Paroubek.No ani bohové již nejsou co bývali.Tak až se zas budete modlit vzpomeňte na jména jako,Gross,Zgarba,Tvrdík,Palas,Ďuričko,Kraus, Kočka...etc.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferda, 3.4.2010 8:57:21)
Odpovědět
je dojemné jak nick "Stallker" změnil svůj styl, donedávna to byl "vrchní žumpič" modrého kanálu a dnes je to jen samé, " dovolte prosím,vážený pane ferdo,prominte paní Lubo,....."

Ano, ano, s Mezičasem Nečasem, přichází i jiní zaměstnanci ze Zjančeného vršku :-)) jen si prostě ponechávají staré nicky ! :-))), :-))),:-)))

ps. je dobré, že nenápadně začína mizet osobní rovina dopisujicích a začíná se objevovat rovina argumentační....:-))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 3.4.2010 17:40:13)
Odpovědět
Trochu mimo mísu, nebo spíš úplně z cesty. Ale opět, účel světí prostředky. Opakuji, co jsem předeslal už ve svém úplně prvním příspěvku. Ani modrá, ani oranžová a už vůbec nikdy červená. A vždy slušně. Tak mě vychovali, na rozdíl od jiných. Ale to se potom špatně prudí, že?
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Davidan, 2.4.2010 13:16:30)
Odpovědět
Schody se metou odshora
2. 4. 2010

Před Velikonoci ji Ztepilý ubalil fotografovi. Standardně. Monokl po okem ale naskočil Lidovému domu.
* * *
„Co teď budeme dělat?“
„Tak to tedy nevím, když odstoupil...“
„Zabalíme to?“
„Tohle nám udělali schválně!“
„Jasně, už nemaj Kubičáka, tak to zkoušej s největším kalibrem.“
Chvilka zoufalého ticha, potom:
„Tak, Jirko, nic jinýho nezbejvá, musíš odstoupit taky...“
„Proč já? Mám malý dítě a hypotéku, ať odstoupí Škromach!“
* * *
„Malér! Paroubek odstoupil taky!“
„Jsou to oranžoví podrazáci!“
„Že se nestyděj, okopírovat naši taktiku.“
„Petře, musíš to pro stranu udělat, polož to!“
„Ale já jsem přece slíbil voličům, že za tu chvilku k volbám postavím republiku na nohy, a mně to tak baví, to předsedování, a mým čtyřem dětem se to taky líbilo, já jsem fyzik...“
„No tak teď na ně budeš mít víc času.“
„Jo, můžeš si je třeba přepočítat.“
„Ale já jsem plazmovej fyzik...“
"Tak se odplaz."
* * *
„Nečas odstoupil taky!“
„Sobotko, tys přeci blbě kecal o tom kvartýru, víš, co je tvoje povinnost?
* * *
„Tak Sobotka to položil. Vodrážka, nástup na odstoupení!“
* * *
„Škromachu, ty seš tady eště?“
* * *
„Sbohem, Ivánku...“
K volbám vedl ODS předseda místního sdružení v Horní Dolní, ČSSD vrátný z Lidového domu. V povolební diskuzi u Václava Moravce zjistili předsedové, že vojákovali v Trenčíně, u ženistů, a oba to chytli od Veselej Kataríny z krčmy U Jánošíka. Spřízněni léčbou antibiotiky rovnou ve studiu provedli slučovací sjezd.
Václava Klause našli druhý den v příkopu zahrady Na Valech.
Nic se mu nestalo, jenom si zlomil endoprotézu.
Dostal ji k úhradě, protože oba noví spolupředsedové vlády si z rajónů v Trenčíně pamatovali, že schody se metou odshora.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 13:41:35)
Odpovědět
Zatím nejlepší návrh možného řešení naší současné situace...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(lik, 2.4.2010 7:40:06)
Odpovědět
bla,bla,bla,modrá komunistická nenávist :-))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(retro, 2.4.2010 7:52:02)
Odpovědět
No co čekáte od socanů ?? Když nemají nějakou špínu, určitě si ji vymyslí Na to jsou mistři v oboru !!! Paroubek už chytá nerva ...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Venda, 2.4.2010 10:25:02)
Odpovědět
retro,jsi směšný.Máš přehled.Ty nevíš co pravice provedla.Topolánek,kalousek,Bém,ty jejich aféry,které nás stály zadlužení.měj rozum.CSSD udělala také chyby,ale to se nedá srovnat.Chyby dělá každý,ODS je dělala ve svůj prospěch a to je hrozné,na úkor nás všech.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(retro, 2.4.2010 12:32:01)
Odpovědět
Vendo, tak Ods kradla pro sebe,kdežto Čssd to dělala z lásky k bližnímu,že ? Je vidět, že už vás Paroubek patřičně zblbnul !!!
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(lik, 2.4.2010 16:45:54)
Odpovědět
bla,bla,bla,modří cholerici :-DD
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 2.4.2010 12:49:15)
Odpovědět
Sobotka, Zgarba, Fencl, Kraus, Svoboda a další... Vaše paměť je poněkud selektivní. Pochopte, prosím, že současní politici -lhostejno zda oranžoví, modří, rudí nebo zelení či fialoví - jsou jedna špína. Ovšem je také možné, že oranžová barva je vám zkrátka tak jaksi sympatická, takže z tohoto důvodu preferujete právě socky. Nu, proti neprůstřelnosti takového argumentu nelze nic namítat:-)
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 12:53:16)
Odpovědět
...opět souhlas...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Fiter, 2.4.2010 7:59:16)
Odpovědět
Proč nenávist? Snad jde o to říci,že jsou to právě socialisté co říkají vždy něco jiného,co se jim právě hodí.Kdo tady čůrá lidem mezi lopatky? Jde jenom o to abychom se dále nezadlužovali.Uvidíme co bude blekotat pan Urban příští čvrtek v pořadu paní Jílkové "máte slovo" až mu bude položena otázka kde na to svoje rozdávání chtějí vzít.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(unkas, 2.4.2010 11:12:22)
Odpovědět
Samozřejmě,jako pravičák máš vždy nevyvratitelnou pravdu.Já jako levičák jenom natahuji ruku,že?No,ještěže nám nemakačenkům vytvoříte po po volbách 170000pracovních míst.Jenom by mě zajímalo,kde na to vezmete?To chcete těmi"úlevami"totálně ten rozpočet zlikvidovat?Měl bych více dotazů,ale jestli by to potom na tebe nebylo moc složité.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Jirka, 2.4.2010 8:36:49)
Odpovědět
Odkdy je pravda "modrá nenávist", soudruhu? To jste celí vy, socani - lhát, krást, slibovat nesmysly. A hlavně se chytit korýtka v politice, protože vlastní prací se uživit neumíte. Tak se musí dojit erár.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferda, 2.4.2010 9:05:47)
Odpovědět
Topolánkovi rentiéři :

NEB JAK VONÍ KORYTA O D S - A KDYŽ NEJSOU, TAK SE VYMYSLÍ !!!!:-))) VIZ. NÍŽE.....


Pětice politiků ODS dostává od Ředitelství silnic a dálnic statisíce korun, rekord má Ivo Toman se 165 tisíci.

Od samého počátku byli označováni za trafikanty, vysloužilé politiky, o něž se postarala mateřská Občanská demokratická strana !!! :-)))
Pět vládních zmocněnců jmenovaných loni 5. ledna vládou Mirka Topolánka mělo pomoci s budováním nových silnic a dálnic.
Nyní se jasně ukazuje, že většina z nich je zbytečných.
Za situace, kdy v resortu dopravy chybějí peníze na novou výstavbu, je holý nesmysl, aby stát vydržoval speciální tým lidí a měsíčně mu platil statisíce korun.....

Bývalý pardubický hejtman ODS dostává celkem 165 tisíc korun měsíčně (85 tisíc jako odměnu, 40 tisíc jako paušální náhradu ostatních výdajů a dalších 40 tisíc za odborné
poradenství). K dispozici má i služební auto.
Je veřejným tajemství, že jde o dílo nejvyšších představitelů ODS v čele s Mirkem Topolánkem, kteří potřebovali po prohraných krajských volbách v roce 2008 najít práci pro své lidi.
A někdejší ministr dopravy ALEŠ ŘEBÍČEK patřičná místa dokázal vytvořit. Je těžko pochopitelné, že ačkoliv jde o vládní zmocněnce, mandátní smlouvy mají jako živnostníci uzavřeny s ŘSD. !!!

Ředitelství je sice platí, ale ze své práce se zodpovídají ministru dopravy, potažmo vládě.
Každý zmocněnec má mít i svou viditelně označenou kancelář. Ten karlovarský tvrdí, že ji zřídil v hotelu ThermaL. :-))))
Týdeník Ekonom tam třikrát volal, nikdo však nevěděl ani o Zborníkovi, a tím spíše o jeho kanceláři.
Zborník prý v tomto hotelu sám platí nájem a vybral si jej podle vlastních slov záměrně, protože patří nadále státu a peníze tak tečou do státního. Výběr údajné kanceláře může mít ale i jiné důvody. Hotelu šéfuje někdejší karlovarský hejtman Josef Pavel (ODS), :-)))))) Zborníkův dlouholetý kolega. Jde tak hlavně o udržování politických kontaktů, nikoliv o ohledy na státní kasu.

BYLO NÁS PĚT :-)

1. IVO TOMAN ODS
Bývalý Pardubický hejtman, zmocněnec vlády pro komunikaci D11
xxx Celkový měsíční příjem od ŘSD 165 tis. měsíčně !!!

2.Milan Venclík ODS
kdysi 1 náměstek jihomoravského hejtmana a ted zmocněnec pro komunikace R43
xxx měsíčně 100 tis. korun !!!

3.Miroslav Jaroš ODS
někdejšíPlzenský radní pro dopravu silnice I/19
xxx 100 000 kč měsíčně !!!

4. Fr. Kopecký ODS

Senátor ODS v r. 2002 až do 2008
silnice I/11 Slezský kříž
xxx 95 tis. korun měsíčně

5.Jan Zborník ODS

Bývalý náměstek karlovarského hejtmana
zmocněnec pro rychlostní komunikaci R6
xxx 90 000 kč měsíčně .....

TO JE ALE NÁHODA, VŠICHNI Z ODS :-)))
TAK PROTO JE TŘEBA ODS STÁLE NEVOLITELNÁ !

PS.ŽIJEME VŠICHNI NA STEJNÉ PLANETĚ ???? :-)))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 11:19:16)
Odpovědět
Ferdo, opakujete se… Už to tady bylo několikrát. A mimochodem, víte kolik by se dalo napočítat bývalých politiků ČSSD, kterí dnes sedí (nebo seděli) na teplých a dobře placených místech dosazených státem? Viz pan Tvrdík. A v této souvislosti připomínám uvedený minulý čas, jelikož někteří z nich jsou skutečně natolik málo schopní, že si to svou neschopností podělali i na těch protekčních místech, kde se prakticky nic podělat nedá…
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferda, 3.4.2010 9:24:55)
Odpovědět
Stallker, jmenujte je, prosím:-))

ale jen ty, kteří jsou tak očividnou aktivitou ministra,/Řebíčka/ dosazeni na tyto rychlo vybudované posty ......


Stallker, aspon druhou "pětku" Tvrdíka jste našel:-))) tak další 4 :-)))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 3.4.2010 17:43:27)
Odpovědět
Doporučuji pročíst alespoň tuto diskusi. Minimálně čtyři jsou zde uvedeni...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferrda, 4.4.2010 17:01:18)
Odpovědět
Snažně jsem Vás, Mr. Stallker, požádal, aby jste mi Ta jména ,prosím, napsal, .... jen zopakuji mechanismus vzniku těchto tzv. "trafik" jak to udělala ODS ,potažmo Řebíček pro vysloužilé politiky z řad ODS :-)
takže, kdy ???
.....ministr za ČSSD vytvořl alespon pět miíst, pro bývalé vysoké protagonisty strany, kdy není třeba nic dělat a přitom pobírat plat až 160 000 kč měsíčně,,,,, ?????

Ješte teda jednou, prosím, napište mi to....

pakliže tak neučiníte, jste jen trouba, nebo přesněji - "Hlásná modrá trouba " :-)))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ThujaGarden, 2.4.2010 8:49:51)
Odpovědět
lik - hlavně si zablablej ty oranžový pomatenče, volby projedete, ztrácíte sympatizanty.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(lkj, 2.4.2010 10:28:19)
Odpovědět
Thuja,nic lepšího neumíš říct?Tak neříkej nic.Argumenty nemáš,víš ,že je to pravda,tak jenom kvičíš.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(unkas, 2.4.2010 11:02:06)
Odpovědět
Kde vidíte v předešlém textu nenávist?
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kicmiz, 2.4.2010 7:50:37)
Odpovědět
Bylo by dobře pokud by se nejen politické strany,ale i občané přestali napadat a řešili společně špatnou ekonomickou situaci. Již tak je to stresující i bez politických keců. Občan chce mít slušná pravidla k žití,slušné úředníky a policii . Chci stát,který bude spravedlivý a nebude nikoho zvýhodňovat nebo neznevýhodňovat,stát který bude bezpečný ...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ewe, 2.4.2010 7:53:10)
Odpovědět
tak to jste velký idealista !!
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 2.4.2010 12:57:02)
Odpovědět
Vystihl jste to přesně. Myslím si, že kdyby se jeden každý z nás zodpovědně a co nejlépe staral o sebe a své nejbližší, tak by celá řada problémů ani nevznikla. Bohužel jsou i lidé, kteří o něco podobného nestojí a buď čekají, až se někdo postará o ně ( oběti z povolání) anebo takoví, co nevědí, co si počít sami se sebou a vlastním životem, ale za to přesně vědí, jak řídit životy ostatních lidí ( většinou levicoví politici). A pak jsou z toho maléry...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(jorkšír, 2.4.2010 7:53:12)
Odpovědět
Touha výtečníků z Lidového domu válet se u plných politických i jiných koryt je silná,velmi silná.
Proto tyhle sliby a pomlouvačné kampaně,a čím více je zřejmé že šance na znovuzvolení pomalu a jistě klesají,tím větší hlouposti se rodí v jejich hlavách.
Pro pravici všeobecně platí že dovedou pracovat jako tým,a je rovněž pro ně velmi dobré že socialisté praktikují politiku jednoho muže,jehož přáním a pomateným vizím je podřízeno vše.
Do voleb moc času nezbývá,Lidový dům bude blbnout čím dál tím víc,nepochybně vybubnuje kydy o třináctých, čtrnáctých,a řekl bych i patnáctých důchodech,ale na to aby to vyhráli takovým způsobem který by je posadi do vládních křesel,tak na to už dávno nemají.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(fedra, 2.4.2010 8:57:22)
Odpovědět
Nezapomínej však připomínat, psíku, kdo to tu vlastně řídil ,poslední tři roky, byla to nejzkorumpovatelnější strana, strana ODS, není prostor tady, abych vyjmenoval všechny Modré straky...

Jako do karet hraje informace o starostovi z Brna-ODSs - Žabovřesek,Aleše Kvapila který je za = O D S = :-) jenž si řekl o úplatek několika milionů korun, a to hlupák kandidoval na hezkém čtvrtém místě do Poslanecké sněmovny...(co to za Sůl naší Země !!) inu, další rovný s Bohem !!! ve funkci je devátým rokem a zná ty "správné" lidi,tak co by se mu mohlo stát..... Jak říkám, Lidé z ODSs rozumí jen třem slovům : KRÁST, KRÁST, KRÁST !!! viz Béém, jak lhal, že nebyl k dispozici žádný vhodný dům, kde by se Magistrát mohl přestěhovat!!!! Zase lež, velká lež !!! Byl tady Škodův palác , kde navíc měl Magistrát, předkupní právo, ČEZ, jakožto majitel, chtěl nakonec jen za odkup nemovitosti 800 mil. korun. A podívejme se co se stalo ::_)) Magistrát tuto nabídku ze zákona dostal, odmítl nabídku, aby až tuto nemovitost koupila společnost p. Pawlovského, tak ten náš "ZLOPRCEK" Bééém vyjednal kšeft století :-)) pronájem na dvacet let za ČTYŘI MILIARDY !!!!,

CHTĚL BYCH BÝT TED I VULGÁRNÍ,.......... TAK KDO TADY VYHAZUJE MARNOTRATNĚ TAK VELKÉ PENÍZE !!! TO NEBUDU PŘIPOMÍNAT KARTU Pražáka, NEBO TUNEL BLANKA ČI ELEKTRONICKÉ VINĚTY NEBO ZKÁZU Karlova mostu....

ps.CHOVÁTE SE JAKO V CARSKÉM RUSKU,MODŘÍ GUBERNÁTOŘI A VY, JEJICH POSLUHOVAČI- BEZ MOZKU :-)))
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(jorkšír, 2.4.2010 9:49:48)
Odpovědět
Vždy jsem si myslel že největším socialistickým blbem je tvůj majitel poslanec Paroubek.
Ale jak tak čtu tvoje bláboly tak si začínám myslet že jsi od něj převzal ono pomyslné žezlo krále všech oranžových třicetikorunových idiotů.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(unkas, 2.4.2010 11:05:23)
Odpovědět
Jorkšíre,nechceš už radeji ten tvůj nenávistný,sprostý rypák zavřít?
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(paroublb, 2.4.2010 12:14:29)
Odpovědět
Máš příhodný nick, rudá kůže. Nenávist ke všemu co není rudé, nebo aspoň oranžové z tebe čiší ve všech tvých příspěvcích, ale obviňuješ z ní jiné. Jako všechna bolševická prasata.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(jorkšír, 2.4.2010 13:32:28)
Odpovědět
Unkas,nerozčiluj se,máš dva dny na to aby ses zotavil po pracovním týdnu a v pondělí nastoupil do fabriky včas a odpočinutý.
A pak,až budeš v přestávce na jídlo kdesi v Rudém koutku lepit na nástěnku aktuální foto svého milovaného vůdce českého dělnictva soudruha agenta Paroubka,a k cikorce zajídat suchý rohlík z Kauflandu za šedesát haléřů,připomeň si že jedině zvýšeným pracovním úsilím přispěješ ke zvelebení tohoto státu ve prospěch dělnické třídy.
Čest práci,soudruhu Unkasi.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(volvo, 3.4.2010 8:26:35)
Odpovědět
Tak unkas, tvůj slovníček a vyjadřování je opravdu výběrový.Léčíš si nějaký mindrák ??
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 2.4.2010 13:03:17)
Odpovědět
:-))) Třeba je to on, sám Velký Jiří... Alespoň občas mi to tak připadá.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 13:44:09)
Odpovědět
Jyří možná zrovna ne, ale Dimun by to klidně být mohl. Kdysi psal, že je OSVČ, přes den má času spoustu, prej vydělává docela dost... Kdo ví....
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 2.4.2010 14:17:26)
Odpovědět
Dimun, Dimun... To myslíte toho parazitického mladíka, jenž se živil jako úředník na ministerstvu u Pavla Němce a pak přeběhl k sockám? Hm, zvláštní... Ten, že by byl OSVČ? To už by nejspíš chcípl hlady...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 14:49:38)
Odpovědět
Ano, ano, tak toho myslím. No a s tím OSVČ, stačí mít v ŽL uvedeno poradenská činnost a dobře napsanou smlouvu v podstatě sám se sebou. Ale abych byl objektivní, toto je jen moje domněnka. I když už jsem se s něčím podobným opravdu setkal. To se to pak móóc dobře podniká a samozřejmě platí: koho chléb jíš, toho píseň zpívej...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ssso, 2.4.2010 16:33:44)
Odpovědět
jorkšír, jak vidíš, ferda už zase chytil slinu, a zásobuje nás svými moudry.To je náš pan spisovatel inspirovaný chytrolínem Paroubkem !!! Ferdo, jedna rada věnujte se něčemu užitečnějšímu, to vás musí hodně vyčerpávat..
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(jorkšír, 2.4.2010 16:49:16)
Odpovědět
Ferda má smlouvu s Lidovým domem na tyhle bláboly,ale mám pocit že vzhledem k jeho inteligenci je placený ne za obsah ale za počet písmen.
Je to vyučený idiot...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(lkj, 2.4.2010 17:12:31)
Odpovědět
Jokšíre,ty se nikdy nenaučíš mluvit a chovat slušně?Se slušností nejdál dojdeš.To se projevilo na Topolánkovi,jeho neslušnost se mu vymstila.Kdy tobě??????
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(vvoo, 2.4.2010 17:55:13)
Odpovědět
A můžu se zeptat, co jorkšír píše neslušného ? Přečti si ty žlučovité vejplky ferdy, a potom kecej..
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ferda, 2.4.2010 18:01:57)
Odpovědět
:-)
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(fedra, 3.4.2010 9:19:23)
Odpovědět
psíku, pokud nemáš jedinný argument k tomu, co jsem uvedl výše, a jen blinkáš svůj modrosliz nejsi nic než modrá hlásná trouba :-)))

rád bych slyšel argumenty, že je tomu jinak,ale jak vidím, stále stejná modroptačí písnička:kde dochází argumenty,jsou na řadě modroblitky..:-))
Trochu rozumu do předvolební vřavy.
(Petr, 2.4.2010 9:57:16)
Odpovědět
O co jde v těchto volbách?
Domnívám se, že o sociální stát. Bude zprivatizován, omezen na minimum nebo rozvíjen.
Pravice tvrdí, že sociální stát není potřeba, protože kdo pracuje, tak ho nepotřebuje a kdo nepracuje, tak si ho nezaslouží. Druhá možnost je, že se musí sociální stát zefektivnit, jinak řečeno zprivatizovat. Je dokázáno, že bohaté vrstvy u nás platí z nejrůznějších důvodů stále menší část z celkově vybraných daní, ale střední třída to neví a diví se, že vzniká schodek veřejných financí. Svůj hněv však obrací na nezaměstnané a důchodce. Je to možná pochopitelné, ale není to správné. Za vrchol farizejství považuji volební program TOP 09.
Doporučuji tedy všem pravicovým voličům shlednout toto video a pokusit se s ním polemizovat, předesílám, že to není lehké. Stále jsem volič pravice, ale na věci se nyní dívám z poněkud jiné perspektívy a faktem je, že podobné informace nenaleznete nikde v oficiálních médiích a po zhlédnutí asi pochopíte proč.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=A3A05669C49D88EE
Re: Trochu rozumu do předvolební vřavy.
(Stallker, 2.4.2010 20:23:09)
Odpovědět
Ufff.... celé až do konce, to byla šichta. Dalo by se polemizovat. Pár věcí z přednášky pana Kellera nebylo úplně přesných, některé vytržené z kontextu širších zamyšlení. Nemluvě o tom, že co sociolog, to jiný názor. Bylo by to na dlouho. Já si jen tak úplně nemyslím, že pravice striktně nechce sociální stát. Jen je asi nejdřív potřeba na něj vydělat. A v té souvislosti bych ani neodsuzoval "farizejství" TOP 09. Ne jako závist mezi kastami, ale opatření současné nouze, aby zanedlouho nebylo hůř. Přestavte si třeba, jednotnou sazbu sociálního pro všechny. Žádný strop, žádné výjimky. Zaplatím podle toho, kolik vydělám. A hlavně !!! dostat šanci vydělat! Leč je pravda, že to momentálně moc nefunguje. A elitu taky nemáme takže je v podstatě jedno, kdo co urve...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(volič Praha, 2.4.2010 11:55:02)
Odpovědět
Ať někdo konečně ty vrahy a zloděje z ČSSD pošle konečně někam,odkud už se nevrátí. To je super s tou korupcí okolo pandur.Rakousko to má i se jménama našich zločinců a tady ta zasraná sebranka opět nic nevyřeší a vše půjde do stracena jako vše. Je třeba ty padouchy už konečně zlikvidovat a poslat za ostnaté dráty. Komunisti,to byli proti této zlodějské a vrahounské chátře břídilové
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(aaaa, 2.4.2010 12:45:36)
Odpovědět
No rakouská policie nabízela důkazy o korupci , ale naše policie prý nemá zájem. No to se ani nedivím,prože by to udělalo pěkný průvan. A tak se to pěkně zamete pod kobec, jako pět na stole v českých, a ticho po pěšině !!!
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 2.4.2010 13:09:44)
Odpovědět
Tomu nemůžu uvěřit. To musí být nějaká novinářská kachna... Proč by naše policie pod vedením Martina Nejspravedlivějšího Peciny odmítala pomoc ve věci vyšetřování korupčního skandálu???? Ledaže by na tom seznamu bylo množství oranžových jmen (čímž nechci říct, že se totéž netýká ostatních barev spektra). Tím by se to celé tak nějak vysvětlovalo:-)
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 15:08:57)
Odpovědět
Hřebík přesně na hlavičku...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(aaaa, 2.4.2010 17:52:14)
Odpovědět
Tak s tím seznamem, to je trefa do černého...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Vlk P, 2.4.2010 17:17:18)
Odpovědět
Volič Praha,pleteš si CSSD s ODS.Cožpak v Praze toho není dost na Odésáky,těch průserů,tunelů,kradení.Kam se na ně hrabou CSSD.O těch se nic nezjistilo.Jsi trochu hodně mimo.Vzpamatuj se!Zdraví Morava
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(vizir, 2.4.2010 17:58:46)
Odpovědět
Tak vlku, taky jsu z moravy, ale ty bláboly že všechno zavinila Ods, jsou scestný. Myslím, že Čssd má stejně másla na hlavě..
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 2.4.2010 12:12:09)
Odpovědět
Kašlu jim na sliby.Nezajímají mě žádné 13důchody mateřská,pastelkovné, šrotovné a podobné hovadiny.Budu volit ČSSD proto ,že nebude vymýšlet žádné superhrubé mzdy,rovné daně,poplatky,příplatky,doplatky a podobné blbosti.Bude si tiše hrabat pro sebe a své kamarády jako ostatní pravicové strany.Nás dole nechá na pokoji.Státního bankrotu a návratu socialismu se nebojím je to jen bu bu bu na voliče.V roce 1998 se taky strašilo a mobilizovalo a co se stalo.Nic.Jsme normalní demokratický stát jako ostatní v Evropě.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 13:03:14)
Odpovědět
Omyl pane Kamile, omyl. Je více než velmi pravděpodobné, že ČSSD bude dělat právě to, o čem píšete, že dělat nebudou. Znovu opakuji, to, co nabízí ČSSD není lepší budoucnost, to je budoucnost, kde se pouze nebudeme mít úplně špatně... Snad.
A korupce pokvete dál...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 2.4.2010 14:44:02)
Odpovědět
Nebude jsou to jen plané sliby se nechalo nalákat pár voličů,kteří chtějí sliby.Před volbami slibují všichni ale věšinou se sliby neplní,protože strany u nás nikdy nedostanou 51%.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 14:59:01)
Odpovědět
Tak to by bylo to menší zlo. Ani si nechci představit, co se stane, pokud ČSSD poskládá oněch 51%, byť s tichou podporou KSČM.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Fiter, 2.4.2010 13:10:53)
Odpovědět
Ach Kamile,Kamile plácáš hovadiny nemilé.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 2.4.2010 13:23:04)
Odpovědět
Kamile, nerada to říkám, ale závidím vám váš optimismus ohledně naší demokratické současnosti. K demokracii v pravém smyslu toho slova máme zatraceně daleko. Demokracie totiž není cochcárna, je to povinnost a zodpovědnost. Ale lidi to neradi slyší. Lidi si chtějí život "užít" ( v tomto smyslu - moc nemakat, mít vždycky na pivo, nějaký ty sociální jistoty a hlavně, aby mě ten hajzl vedoucí nemoh vylejt z práce, když jsem se tuhle třikrát po sobě hodil marod -je potřeba občas taky něco udělat na baráku, aby panímáma moc nevyváděla, že jo). Tak pokud jde o tohle, to vám socky nejspíš dají, takže to, že je chcete volit, je z vašeho pohledu pochopitelné. Říkám pochopitelné, nikoliv správné. Kdysi se říkalo, že do pekla je cesta snadná a rychlá a myslím, že na takové cestě právě jsme. Každý z nás denně volí mezi tím, co je snadné a tím co je správné. A podle toho pak naše životy vypadají.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 2.4.2010 14:55:24)
Odpovědět
Jaký optimismus.Já jsem spokojený živnostník byt mám koupený,dům ani lepší auto nechci,camrat po světě mě nebaví takže těch třicet tisíc měsíčně mi k obyčejnému životu stačí.Pracovat budu do smrti,takže důchodová reforma mě nezajímá tak nevím co tady pořád řešíte.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 15:01:14)
Odpovědět
Budoucnost. Já a mnozí další mají děti. Ale to jde asi také mimo Vás, že?
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 2.4.2010 15:35:27)
Odpovědět
Omyl i já mám děti,ale přeci jim nebudu umetat cestičku postarají se o sebe samy většinou to tak funguje.Samozřejmě jim dám něco do začátku.Nějaké kecy od třicetiletých kravaťáku,kteří si říkají nezávislí ekonomové a ani nedokázali předpověďět krizi strašení co bude za třicet let mě nechávají chladným.Něco plkat musí aby si udrželi stotisícové platy od svých chlebodárců.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 16:11:48)
Odpovědět
Překvapujete pane Kamile, ale k věci. Ani já nemám v úmyslu umetat cestičku dětem. Pokud se mi podaří správně je vychovat, najdou si cestu samy. A co se týče těch kravaťáků, ne zrovna třicetiletí, ale jsou takoví, kteří krizi předpovídali. A když si člověk přečte, co navrhují, aby se dnešní situace vyřešila, případně neopakovala, je to všechno, jen ne to, co nabízí ČSSD. A podíval bych se na to ještě jinak. Před osmačtyřicátým bylo taky spousta těch, kteří přemýšleli podobně jako Vy, politika je nezajímala, ať si ti komunisti dělají, co chtějí, vždyť jsou vlastně neškodní a podobně. A v padesátých letech se znárodňovaly i živnosti. To už by se Vás týkalo? Ne strašit tím, co by mohlo být za třicet let, ale pohled do minulosti. A že se „nám“ něco takového nemůže stát? To je jeden z nejtragičtějších a nejčastěji se opakujících omylů historie.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(standa01, 2.4.2010 16:52:58)
Odpovědět
Já bych zase jednou nějaký dům chtěl, lepší auto také, camrat po světě by se mi líbilo a do smrti pracovat nechci, takže důchodová reforma mě zajímá....Snad se teď zamyslíš nad dvěma rozdílnými přístupy k životu a vyhodnotíš, který je lepší a pro společnost přínosnější....
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 2.4.2010 17:41:46)
Odpovědět
To je u většiny lidí normální chtít víc a víc,nechat si vnucovat stálé nějaké zbytečné zboží a služby.Nikomu neberu když vidí smysl života v hromadění majetku to je ta pravá filozofie pro "složité voliče" oproti nám jednoduchým.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 17:53:24)
Odpovědět
A napadlo Vás někdy, že kdybychom všichni přemýšleli jako vy, tak dodneška lezeme po stromech a cpeme se banány? Oni v podstatě taky mohli být spokojení, ne? Kilo banánů denně, roste to všude, plodit potomstvo, ať si najdou svůj strom...
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 2.4.2010 18:12:51)
Odpovědět
Až se ti manželka a dítě zabije v autě tak možná pochopíš co je v životě důležité ale někdo to nepochopí nikdy.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Stallker, 2.4.2010 20:31:45)
Odpovědět
Netuším, nakolik poslední příspěvek souvisí s tématem. A přestože jsem podobnou osobní tragédii nezažil, myslím že vím, co je v životě důležité.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(kamil, 3.4.2010 11:49:03)
Odpovědět
To jen k té spokojenosti.A byla to rakce na komentáře mých příspěvků ne na článek.Abys pochopil že žádné nové auta,baráky a cestovní není důležité.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Sunny, 6.4.2010 13:45:37)
Odpovědět
Nicméně každý (zatím) máme tu svobodu rozhodnout si sami, co je pro nás v životě důležité. Pro někoho je to třeba cestování. Myslím, že nikdo z nás, kteří s vámi nesouhlasíme, by s vámi nepolemizoval o tom, že všechny prachy světa jsou k ničemu, pokud nemáte milující rodinu, která vám je pomůže utrácet. Život není o penězích, ačkoliv se nám to mnozí snaží namluvit. Ale je fakt, že svět je tak zařízen, že peníze jsou nutné. Proto budu vždy preferovat systém, který mi umožní jednak svobodně se rozhodovat a svobodně vydělávat. A to socialisté neumí a nechtějí.
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(Beroun, 3.4.2010 7:34:30)
Odpovědět
Oranzova mafie je gang tech nejodpornejsich gauneru na cele politicke scene. Jejich filozofii je hochstaplerstvi nejhorsiho zrna a "lzi pouzivam kazdy den" (Rath), bezohledna cesta k moci "pres mrtvoly" stylem "po nas potopa"...
.
Bohuzel, demokracie ma i sve slabiny, a podobne jako Hitler ziskal pomoci socialistickych lzi temer 85% hlasu, nestoudnym oranzovym lhanim se snazi o totez i oranzova mafie... Odporne!
Re: ČSSD o údajných předvolebních lžích Petra Nečase
(ThujaGarden, 3.4.2010 21:15:18)
Odpovědět
Oranžády nemají šanci a volby projedou a do Řecka ať si jedou za své.
Poslední dobou na Paroubka v naší hospodě nadává skoro každý.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama