reklama
reklama

Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 31.3.2010 | Rubrika: Rozhovor
Ilustrace

Volební lídr občanských demokratů Petr Nečas stojí o podporu zakladatele strany Václava Klause, který je podle něho nejvýraznější postavou v dějinách ODS. Klaus má podle něho v politice stále co říci. Nečas trvá na dodržení dohod, které stály za vznikem vlády Jana Fischera, kdy stranám bývalé vládní koalice náleželo oproti ČSSD jedno ministerské křeslo navíc.

EURO: Vypadá to, že dochází k určitému zlepšení vztahů mezi prezidentem Klausem, potažmo vámi a celou stranou. Jste zastáncem toho, aby se stal znovu čestným předsedou ODS?
NEČAS: To je rozhodnutí, které zcela závisí na panu prezidentovi. Jeho spojení s ODS nebo jeho podpora ODS je něco, čeho bychom si určitě vážili. Musím konstatovat, že přestože pan prezident odešel z pozice čestného předsedy Občanské demokratické strany, tak ODS nikdy neodešla od pana prezidenta.

EURO: Co stojí za současným zlepšením vztahů. Na posledním kongresu ODS jste ho vy i předseda Topolánek ve svých projevech přece dost kritizovali?
NEČAS: Pan prezident má jistě celou řadu výhrad ke mně a naopak i já s některými věcmi, které učinil, nesouhlasím. Nikdo z nás přece není nekritizovatelný. Ale není rozpor v tom, že si ho i přes některé výhrady můžu vážit a můžeme se vzájemně respektovat a vyjít si vstříc.

EURO: Až Václav Klaus skončí ve funkci prezidenta republiky, měl by se podle vás vrátit do aktivní politiky v ODS? Měl by se vrátit do předsednického křesla strany?
NEČAS: Václav Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách Občanské demokratické strany. Jakékoli jeho kroky jsou jeho osobním rozhodnutím. On je člověk, který má v politice stále co říci.

EURO: Premiér včera sdělil, že by se případně ujal uvolněného postu ve vládě po Michaelu Kocábovi. Europoslanec ODS Hynek Fajmon před tím zase vyzýval, aby občanští demokraté opustili vládu, pokud bude mít ČSSD převahu v počtu ministrů. Prezident vidí řešení v tom, že nyní by to bylo díky odchodu Kocába vyrovnané. Jaký je tedy postoj ODS?
NEČAS: My budeme jednat s předsedou vlády Janem Fischerem a chceme, aby byly dodrženy dohody z loňského jara. Čili chceme takové rozložení, které se bude nejvíce podobat těmto dohodám.

EURO: Jak se to může té dohodě podobat, když už tam nejsou zelení?
NEČAS: Dohoda byla taková, že strany tehdejší vládní koalice budou mít devět nominantů a ČSSD osm. V rámci této dohody se rozpočítaly mandáty mezi členy bývalé koalice, kteří se chtěli podílet na takzvané Fischerově vládě.

EURO: Nyní, když ve vládě nejsou zelení, tak to znamená, že by ODS jako jediná strana zastupující bývalou koalici měla míto jednoho ministra navíc?
NEČAS: Jsem přesvědčen, že nalezneme řešení, které bude uspokojivé a které bude respektovat již zmíněné dohody.

EURO A už jste rozhodli, kdo bude na jednání s premiérem zastupovat ODS, nebo to sdělíte až v avizovaný čtvrtek?
NEČAS: Toto rozhodnutí potvrdí grémium a bude oznámeno ve čtvrtek.
 
Lukáš Petrík pro http://www.euro,cz
 

reklama
2126 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(Alberto Kvěch, 31.3.2010 15:19:36)
Odpovědět
Ale pane Nečasi.Plamínek ODS zhasl právě na demagogickém bezdůvodném idealizování Klause.Plácáte se z rohu do rohu a nevíte kudy kam.Demagogie ODS ochabla, ale dle Vašich slov je zřejmé,že ODS nemá žádnou vizi, kterou by občanům předložili a občan by bral ODS vážně.Dokud nevyhodí členská základna ODS hlavní lídry strany ze všech funkcí i ze strany, jsou volby prohrané.Po volbách Vás může zachránit pouze strana TOP 09 a Radek John VV Věci veřejné. Vy to víte a počítáte s tím ,že Vás i pravici podrží.Topolánku,Langře,Nečasi neděkujeme, odejděte.Zavinili jste Vy i socani zadlužení a devastaci státu.
Re: Nečas:Los lezprdelos
(r.m., 31.3.2010 17:33:06)
Odpovědět
Nečas bude výborný premiér, jeho životopis to zaručuje. posuďte sami: Tesla Rožnov, předseda CZV-SSM, a kádrová reserva CZV-KSČ, počítalo se s ním na tajemníka KV-KSČ. Koníčky: účast v brigádách socialistické práce, poznávací zájezdy do družebních závodů Tesly v Sovětském svazu, otec důstojník Státní bezpečnosti.
Voliči,vezměte rozum do hrsti ....
(Hrubý,mukl 865, 1.4.2010 0:00:44)
Odpovědět
ČSSD je snad jedinou stranou, z které je možné cítit všechny politické atributy,které ma mít demokraticka strana.Program ČSSD je nejlepší. Politici ČSSD jsou pro mne i pro mnoho statisíců občanů, voličů důvěryhodnou demokratickou stranou.

ODS nikoliv!!ČSSD a jeji lidé, jsou pro lidi lepší volebni alternativou než ODS.
PODIVEJTE SE, CO SE DĚJE v ODS ?
A to nám media poskytuji jenom zlomek toho, co se tam děje ve skutečnosti. Je tam politicky nepořádek a obrovská řevnivost jejich vedeni.
Je to až neuvěřitelné. Nenechte se zastrašit manipulací od ODS.
Je to strach, který ODS záměrně vnáší do společnosti.Přitom ODS sama se dopouštěla a dopouští největších korupčních skandálů, které kdyby opravdu byly důkladně došetřeny, tak půlka vedeni ODS je na dlouhá léta v teplákách.:-))

Jo Vážení, už Vám tak pšenka nepokvete.:-) Ten váš nečistý způsob života vás dostal tam, kde jste, podobně jako rudý zločince. O nic nejste lepši, než ti, co nás dlouhá léta hnusně potlačovali! My jsme na to nezapomněli! My, ale nedopustime, aby lidé jako I.Langr,Tluchoř a M.Topolánek a současně nové "koště" pan Nečas, pokračovali dál v tunelování, a obrovském klientelismu, a jiných jejich technikách bohatnuti.
Re: Voliči,vezměte rozum do hrsti ....
(standa01, 1.4.2010 7:39:08)
Odpovědět
Já bych ti napsal co je cítit z ČSSD.....Atríbuty to tedy rozhodně nejsou...
Re: Voliči,vezměte rozum do hrsti ....
(jIRKA, 1.4.2010 9:55:30)
Odpovědět
ČSSD je jedinou stranou, která chce uvést celý národ do neštěstí - tedy správně do JISTOTY. Jistoty státního bankrotu a jistoty bídy po všechny.

Proto povstaňte všichni líní, hloupí a neschopní - uvěřte předvoebním slibům a volte Stalinova derviše Paroubka dle nejnovějšího předvolebního hesla:

MÁTE HOV..O? VOLTE NÁS, BUDETE MÍT HOV..A DVĚ!
Re: Voliči,vezměte rozum do hrsti ....
(Janek, 1.4.2010 9:56:39)
Odpovědět
Fakt jseš nějakej divnej.
Re: Nečas:Los lezprdelos
(standa01, 1.4.2010 7:27:04)
Odpovědět
A kdepak jsi k těm informacím přišel? Nesmíš věřit všemu co ti puchejř nakuká.
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(Daniel Makay, 31.3.2010 17:41:18)
Odpovědět
"Musím konstatovat, že přestože pan prezident odešel z pozice čestného předsedy Občanské demokratické strany, tak ODS nikdy neodešla od pana prezidenta."
Pane Nečas prosím vás nemystifikujte nás a nelžete. Pravda je taková, že ODS od prezidenta odešla se vším všudy. Nyní když je po podpisu Lis.s. prezident jen bezvýznamná figurka díky takovým jako je Nečas může si k němu tento"konzervativní křesťan" hledat cestu jak chce a i kdyby ji našel je to stejně k ničemu, ale naprosto k ničemu. Čeští politici obecně v současné době nejsou nic jiného než další zbytečná zátěž pro státní rozpočet.
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(Daniel Makay, 31.3.2010 17:45:22)
Odpovědět
Protože ODS odešla od Prezidenta proto se také prezident zřekl funkce čestného předsedy a to chlapsky a veřejně.
Nehažte to tedy na prezidenta vy jste byli ti, kteří iniciovali jeho rozhodnutí. Lháři, lháři, lhaří, lháři.
Klaus napsal, že Topol je prázdný a falešný, dneska
(Brabec, 31.3.2010 20:33:03)
Odpovědět
by napsal ODS je prázdné... To opravdu už není pravice. Nevolit !
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(občan, 31.3.2010 20:49:30)
Odpovědět
Alberto Kvěch a demen Makay jsou kreténi které je třeba z diskusí odstřihnout.Jste ubožáci a dementní kriplové které na tomto světě nemají místo. Osobně Vy vyvrhelové se s Vámi sejít,urazím Vám tu Vaší debilní držku. Zmizněte už konečně dementi
Jak je možné,že mafián Langer je ještě místopředsedou ...
(Dražilová,Olomouc, 31.3.2010 23:29:00)
Odpovědět
Mafián Langer byl ministrem vnitra a dodnes je místopředseda organizovaného zločinu ODS - jak je možné ,že ČT,Čro, tv ,tisku , nikomu to nevadí a nepíše o tom ? (až na světlé vyjímky), kdyby byl mafián z Cosa nostry v jakékoliv zemi v jakékoliv politické funkci už je v kriminále a je toho plný tisk , i evropský a tady je mafián íčko Langer vysmátej -a masmediální žumpa pracuje pro něj .Kdyby volič pravice měl mozek , řekl bych ,ať se nad tím zamyslí - ale co čekáte od lidí kteří vědomě volí organizovaný zločin modré mafie.
Re: Jak je možné,že mafián Langer je ještě místopředsedou ...
(standa01, 1.4.2010 7:35:44)
Odpovědět
Dražilová, Dražilová. V Olomouci asi musíte být místy pěkní dementi, když ženy píší v mužském rodě. Normálním olomoučákům se omlouvám, je to krásné město plné fajnových lidí se spoustou krásných holek. Tedy mimo Dražil(a)ové.
Pro olomoučáky: Ať si Vás v liháči neberou do huby, nezasloužíte si to.
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(Daniel Makay, 1.4.2010 7:54:07)
Odpovědět
Ale šmudlo, co tě tak trápí?
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(Dr. Troškrt, 1.4.2010 6:52:03)
Odpovědět
S tím souhlasím. A právě on nasadil laťku cti a morálky tak "vysoko", že se pod křídla ODS stáhli největší gauneři. My pravičáci mu moc děkujeme...
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(J25, 1.4.2010 8:42:45)
Odpovědět
Gauneři jsou ve všech stranách. Stačí se podívat na odpovědi jednotlivých lídrů v kraji Zlín na jednoduchou otázku hudebníka Pavlici. Ani jednoho nenapadla jednodůchá odpověď na odpovědnost politiků za své činy. Všichni tam mekotali keci o tom ,že by měli odstoupit.Ne základní problém všech politiků PS a Senátu je v tom,že jsou chráněni nadměrnou imunitou. Pokud by ji neměli/mimo bláboly v jejich sněmovně/, tak by se chovali lépe zodpovědněji. Již jejich imunita porušuje rovnost občanů. Jeden si může dělat co chce a druhý za stejný čin dostane basu až zčerná. Pánové začněte zrušením imunity....Jinak můžete kecat co chcete nevěřím,že s imunitou budete slušní,poctiví a pracovití...
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(Alberto Kvěch, 1.4.2010 18:37:46)
Odpovědět
Trefa na hlavičku.
Re: Nečas: Klaus je nejvýraznější postavou v dějinách ODS
(děd, 1.4.2010 10:57:11)
Odpovědět
ANO ! A nejvýraznější světovou postavou v seznamu kompliců podvodníků a zlodějů.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama