reklama
reklama

Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou

Autor: Jan Zahradil | Publikováno: 29.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Předesílám, že nejsem s Petrem Nečasem osobní kamarád. Několikrát jsme se spolu uvnitř ODS názorově i politicky střetli. V roce 2002, po odchodu Václava Klause, jsme se utkali o funkci předsedy ODS. Když se Nečas v roce 2004 a 2006 ucházel o křeslo prvního místopředsedy ODS, ani jednou jsem ho nevolil.

Nečas je bytostný konzervativec (v nejlepším smyslu slova), já ne. Naposledy jsme se lišili a lišíme i v názoru na nutnost odchodu Mirka Topolánka z funkce volebního lídra a předsedy ODS. Přesto, nebo právě proto, chci shrnout, proč se domnívám, že za dané situace je Petr Nečas pro ODS dobrou – a vlastně jedinou možnou – volbou.

Jako jeho klady novináři zpravidla vyzdvihují jeho bezúhonnost, pracovitost, neokázalý a slušný životní styl, schopnost odolat lobbyistickým tlakům či povrchním pozlátkům politického života. To vše je bezesporu pravda a v záplavě politiků, vyznačujících se pravým opakem řečeného, působí tyto Nečasovy vlastnosti osvěžujícím dojmem. Myslím, že mu mohou získat sympatie alespoň části pravicově orientované voličské veřejnosti, která právě takové vlastnosti u „svých“ politiků zoufale postrádá a která možná právě proto ODS opustila.

Na druhé straně je mu vytýkán údajný nedostatek charismatu, jisté „sucharství“ a jakási opatrnost či dokonce nedostatek kuráže. To je ale podle mého názoru omyl. Doporučuji všem, aby si pustili na videu některý z Nečasových projevů třeba na kongresech či ideových konferencích ODS. Nejen že jsou po formální i obsahové stránce profesionálně vystavěny, ale mají v sobě i patřičný náboj a nutné mediální zkratky, které jsou s to přimět publikum ke spontánnímu potlesku třeba i uprostřed řeči. Sice nedělá vtipy a la Mirek Topolánek, to ale vůbec neznamená, že neumí být zábavný – ovšem spíše „anglickým“ typem humoru, než českou „lidovkou“. Stejně tak stará historka o tom, jak v roce 1997 napřed vzal a pak odmítl funkci ministra vnitra, dnes už nevypovídá vůbec o ničem a rozhodně ne o nedostatku odvahy. Spíše než opatrného či málo kurážného politika vidím Petra Nečase jako politika rozvážného, který nedělá zbrklé kroky, který ví, že v politice se vyplatí čekat a že je také zapotřebí být v pravý čas na pravém místě. Na tom ale není vůbec nic špatného, naopak – bez této schopnosti každý v politice velmi brzy skončí.

Nečas ovšem disponuje několika dalšími kvalitami, o kterých se mnoho nepíše ani nemluví, ale určitě stojí za více než letmou zmínku. Především je to sečtělý a vzdělaný člověk s širokým politickým rozhledem, který má nejen podrobně nastudované různé klasiky a ekonomickou, politologickou a historickou teorii a fakta, ale neustále v tomto „sebevzdělávání“ pokračuje (o tom, že hovoří plynně anglicky, je snad zbytečné se zmiňovat). Skoro si troufám říci, že po Klausovi je Nečas v tomto směru nejlépe vybaveným politikem ODS. Z toho také pramení jeho vnitřní integrita a srozumitelný a věrohodný „světový názor“. Dále – Nečas zná ODS od A až do Z a zase zpátky (vždyt´ je jejím zakládajícím členem) a ví o všech problémech a slabých místech ODS na místní, oblastní i regionální úrovni i o jejich příčinách. A konečně – umí být loajální, nehrát na sebe (či jenom na sebe), ale kopat za celý tým, za svou značku. To je hodnota v politice často podceňovaná a přehlížená, ale bez ní žádná politická strana nemůže dlouhodobě existovat a přežít.

Toto není a neměl být chvalozpěv na Petra Nečase. Jen pokus doplnit jeho mediální portrét pohledem spolustraníka, který jej měl možnost dlouhá léta sledovat, přes názorové rozdíly si jej váží a věří, že může být úspěšným lídrem ODS.

Jan Zahradil
Autor je europoslanec za ODS.

reklama
3443 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(jorkšír, 29.3.2010 0:23:17)
Odpovědět
Jako suchar mi v debatě na Primě Nečas příliš nepřipadal,a to že o něm dosud nebylo moc slyšet? Jak tady autor připomíná že byl dosud ve stínu Mirka Topolánka,no, možná ano.
Určitě ale nebude horší než on,svým slušným vystupováním a inteligencí vysoce převyšuje nejen předsedu ODS,ale i toho kdo se mu bude snažit překazit či spíše pokazit volební kampaň,poslance Paroubka.
Tomuto výtečníkovi naposledy připoměl jeho buranství a naprostou kulturní nedostatečnost bulvární tisk když zveřejnil jeho fotografie z tiskové konference kde si vedle premiéra Fischera bezostyšně mačkal přirození a díval se blaženě do stropu.....
Poslanec Nečas je skutečně dobrou volbou pro ODS,volby jim to možná nevyhraje ale určitě to po Topolánkovi zjemní celkový náhled na pravici.
A v tomto smyslu se dva měsíce před volbami počítá každý bodík.
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(FERDA, 29.3.2010 10:05:05)
Odpovědět
Topolánkovi rentiéři :

Pětice politiků ODS dostává od Ředitelství silnic a dálnic statisíce korun, rekord má Ivo Toman se 165 tisíci.

Od samého počátku byli označováni za trafikanty, vysloužilé politiky, o něž se postarala mateřská Občanská demokratická strana.
Pět vládních zmocněnců jmenovaných loni 5. ledna vládou Mirka Topolánka mělo pomoci s budováním nových silnic a dálnic. Nyní se jasně ukazuje, že většina z nich je zbytečných.
Za situace, kdy v resortu dopravy chybějí peníze na novou výstavbu, je holý nesmysl, aby stát vydržoval speciální tým lidí a měsíčně mu platil statisíce korun.....

Bývalý pardubický hejtman ODS dostává celkem 165 tisíc korun měsíčně (85 tisíc jako odměnu, 40 tisíc jako paušální náhradu ostatních výdajů a dalších 40 tisíc za odborné
poradenství). K dispozici má i služební auto.
Je veřejným tajemství, že jde o dílo nejvyšších představitelů ODS v čele s Mirkem Topolánkem, kteří potřebovali po prohraných krajských volbách v roce 2008 najít práci pro své lidi.
A někdejší ministr dopravy ALEŠ ŘEBÍČEK patřičná místa dokázal vytvořit. Je těžko pochopitelné, že ačkoliv jde o vládní zmocněnce, mandátní smlouvy mají jako živnostníci uzavřeny s ŘSD. !!!

Ředitelství je sice platí, ale ze své práce se zodpovídají ministru dopravy, potažmo vládě.
Každý zmocněnec má mít i svou viditelně označenou kancelář. Ten karlovarský tvrdí, že ji zřídil v hotelu ThermaL. :-))))
Týdeník Ekonom tam třikrát volal, nikdo však nevěděl ani o Zborníkovi, a tím spíše o jeho kanceláři.
Zborník prý v tomto hotelu sám platí nájem a vybral si jej podle vlastních slov záměrně, protože patří nadále státu a peníze tak tečou do státního. Výběr údajné kanceláře může mít ale i jiné důvody. Hotelu šéfuje někdejší karlovarský hejtman Josef Pavel (ODS), :-)))))) Zborníkův dlouholetý kolega. Jde tak hlavně o udržování politických kontaktů, nikoliv o ohledy na státní kasu.

BYLO NÁS PĚT :-)

1. IVO TOMAN ODS
Bývalý Pardubický hejtman, zmocněnec vlády pro komunikaci D11
xxx Celkový měsíční příjem od ŘSD 165 tis. měsíčně !!!

2.Milan Venclík ODS
kdysi 1 náměstek jihomoravského hejtmana a ted zmocněnec pro komunikace R43
xxx měsíčně 100 tis. korun !!!

3.Miroslav Jaroš ODS
někdejšíPlzenský radní pro dopravu silnice I/19
xxx 100 000 kč měsíčně !!!

4. Fr. Kopecký ODS

Senátor ODS v r. 2002 až do 2008
silnice I/11 Slezský kříž
xxx 95 tis. korun měsíčně

5.Jan Zborník ODS

Bývalý náměstek karlovarského hejtmana
zmocněnec pro rychlostní komunikaci R6
xxx 90 000 kč měsíčně .....

TO JE ALE NÁHODA, VŠICHNI Z ODS :-)))
TAK PROTO JE TŘEBA ODS STÁLE NEVOLITELNÁ !

PS.ŽIJEME VŠICHNI NA STEJNÉ PLANETĚ ???? :-)))
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(jorkšír, 29.3.2010 12:30:57)
Odpovědět
Článek na který jsem reagoval zněl trochu jinak než to co jsi vyprodukoval jako odpověď na mně.To je na tom Lidový dům asi hodně špatně když nechává psát radostné ody na své politiky a hanobí ty ostatní u kterých by mohl vzniknout lepší dojem u voličů.
To že tak konají lidé jako ty a spousta jiných análních lezců sociálních demokratů ovšem tyto výtečníky mám ten pocit nespasí.
To by jste se měli raději zamyslet sami nad sebou a odstranit tu nejhloupější socialistickou pochvu z Lidového domu poslance ing Jiřího Paroubka a jeho nejbližší spolupracovníky. Pak se vám snad začne dařit a nebudete muset používat k tomu aby jste se prosadili u normálních lidí lži o třináctých důchodech,bezplatném zdravotnictví a kdejaké podobné fantasmagorie.
Plus zainteresovávat k debatám na netu takové hlupáky jako jsi ty.
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(ferda, 29.3.2010 14:22:23)
Odpovědět
"jorkšíre" ty jeden modrooký šmoulo, jasně že můžeš kdykoli reagovat, ale bez emocí a věcně.... pokud se napíše fakt, tak na něj reaguj zase jen faktem, jinak jsi tady jen za štěkajícího psa, který je postižený modrým amokem ...:-)))

co jsem napsal, co není pravda? nebo Tě to tak ser@, že tvoje modrá družina je tak prohnilá ???
ps. Počas= nový hajzlík ale stejný sračk@ :-))
hezký den, psíku jorkšírku....:-)))
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(jorkšír, 29.3.2010 14:34:38)
Odpovědět
Ty jsi opravdu vyučený pitomec. Jen více takových jako ty a socani si moc neškrtnou.
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(ferdaE, 29.3.2010 18:08:56)
Odpovědět
....UBOHOSTI, MÁŠ JMÉNO - MODRÝ POMATENEC.....

ALE JAK JE LIBO, MNOHÉ TO NE NAPOVÍDÁ, JACÍ JSTE, ALE PŘÍMO ŘVE, CO JSTE ZA BIOLOGICKOU MRVU :-)))

přesto , i Vám přeji hezký den...:-)
Váš milovaný i Vámi obdivovaný "ferďásek ":-))
Ať už skončí to věčné trápení ....
(Koukal,živnostník, 29.3.2010 21:14:28)
Odpovědět
Ať už skončí to věčné trápení ....

Pane Ing. Předsedo Jiří Paroubku, dejte už konečně p. Topolánkovitu pověstnou poslední ránu z milosti. Už ať se naše politická scéna trošku očistí, kdo se na to má pořád koukat? Vyhrajte už konečně ty volby a zaveďte ta nezbytná opatření, na které my, tedy obyčejní a prostí občasné, tolik čekáme. Očekávám od Vás plnou kompetenci a znalosti, špičkový tým odborníků a ta správná rozhodnutí, která vrátí naši zem opět mezi 10 nejvyspělejších zemí v Evropě. S Vámi na to máme, ale ať už to tu jeV
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(Davidan, 31.3.2010 0:15:22)
Odpovědět
Čokle, ono stačí číst tebe, aby člověk věděl, koho volit nemá.
Protože s takovými zapálenými, ideologicky neochvějnými hlupáky, kteří nechtějí vidět, slyšet a myslet, jako jsi ty, nemůže chtít být nikdo pohromadě.
Co bude Mirek Hulvát dělat?
(Duriš M., 29.3.2010 23:37:04)
Odpovědět
Co bude Mirek dělat? Na to je velice jednoduchá odpověď - hned jak partajfýrer Topolblb resignuje na svoji funkci tak se zapíše na práva v Plzni, na konci roku hned po promoci si otevře vlastní právnickou praxi, a vděční kamarádi z minulosti mu začnou splácet svoje dluhy nabídkami lukrativních kontraktů. Jediná otázka je jestli to bude dostatečné pro tu jeho mladou starou, nebo jestli se ta žába začne poohlížet po někom mladším a prominentnějším, jako např. Nečas.
Něco pro psychology,nebo spíše pro psychiatry ..
(MUDr.Kozel, 29.3.2010 20:45:31)
Odpovědět
Je až k neuvěření,že ODS má ještě tolik příznivců.Strana,která,když budu pátrat,tak asi marně,čím by si zasloužila přízeň lidí.Všechno(nemluvim o 90.letech)má vlastně založeno na strašení z komunismu,socialismu,bankrotu,pomluvách.Je až s podivem,kolik i rozumných lidí stále na to slyší.Pro toto neopodstatněné strašení bez ruskýho medvěda a jeho vazeb na nás je pojem komunismu bouří ve sklenici vody.problém je proč jsou schopni přehlížet a tolerovat skoro cokoliv,..od mafianskýho Langera přes nefunkční a nic nedělající vládu Mirka Topolánka až po skoro estébácké praktiky Dalíka,Vidíma,Tluchoře.Jediné vysvětlení je propaganda v médiích,která bezesporu je a hlavně byla,proto i to postavení v Praze,kde to je nejvýraznější.
A Topolánek,který je už jenom výběrčím členských příspěvků,stává se nejlépe placeným pokladníkem v EU.
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(Lenka, 29.3.2010 15:35:18)
Odpovědět
Ferda - bolševické hovado se opět nezapřelo.
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(onďa, 29.3.2010 16:57:09)
Odpovědět
tak to je ono. U p. Ferdy se reakci zasměji,z Vaší mi zatrne. Jinak je mi docela jedno,kdo je v čele ODS,p. Nečas se ukázal jako dobrý krmič uši-v parlamentu při zdržovací taktice. Ale jinak málo výrazný,třeba zrovna tohle ho nakopne a projeví se jinak. Budiž jemu i Vám přáno....
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(winter, 29.3.2010 17:48:19)
Odpovědět
ODS nemá žádný volební program, i proto jsou její voliči nerudní, viz podnik@telka s vybraným slovníkem Lenka Držkatá.Nečas a Topolánek, podvedli před minulými volbami občany tohoto státu, když veřejně a z vlastní iniciativy podepsali s občany smlouvu, podle které, by Nečas, jako její autor měl odstoupit také a ne pouze Topol. Smlouvu jednoznačně s občany nedodrželi a Nečas se tváří, jakoby se nic nestalo. Takže v tomto směru je křivák a šmejd, který má hroší kůži a schovává za slušnost. Je tedy úpně jedno jestli je tam Topol nebo ten druhý lhář s hubičkou.
Re:PROČ JE JEDNO JESTLI NEČAS NEBO TOPOL ????
(Drak, 31.3.2010 0:17:54)
Odpovědět
Je hezké, když se dáma vyjádří tak decentně.
Musel jsem si vypláchnout ústa místo tebe, miláčku.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Hardy, 29.3.2010 4:27:42)
Odpovědět
Bez profláklého Topolánka a s kliďasem Nečasem je ODS opět volitelná. Od volební porážky ji to asi nezachrání, ale druhá pozice může být jen těsná, což by pro současný oranžový tým nebyla dobrá zpráva. S kýmpak by asi dali dohromady vládní koalici? V menšinový vládě nebo koalici se vládne sakra špatně.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(ferda, 29.3.2010 9:56:46)
Odpovědět
ODSS má tolik "materiálů" že to je skoro "Nekonečný příběh" :-) Takže s Tupohlavem to rozhodně nekončí, nevolitelnost ODSS pokračuje i s Počasem....

příklad, : Jančík, Bééém, Langer,Řápková, Řebíček, student Benda,Dalík Topolánek.....

ps. to že nekandiduje Topol,není žádná katarze odss....

je to stejné, jako když na hnůj vyleješ kýbl voňavky.... stejně bude vzápětí páchnout, :-))
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(jjj, 29.3.2010 15:30:16)
Odpovědět
Zase magor ferda. Již bys toho mohl nechat hňupe.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(marko, 30.3.2010 14:17:11)
Odpovědět
Jen ať pokračuje, Onďa se baví, je to prý vtipné,
není to vůbec urážlivé, je to zkrátka zábavné,
jako všechno od socanů...?
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(kv, 29.3.2010 13:21:49)
Odpovědět
ještě se tak zbavit páru lidí
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(frantisek zajicek, 29.3.2010 18:55:16)
Odpovědět
Hardy,kdyz Jyrka prohlasil,ze se spoji treba i s Martany,hodne jsem premyslel,koho by tim mohl myslet,pokud by neslo o vtip.A at delam co delam,ja ty Martany proste vidim v ODS.Mam nejakou spatnou tuchu,ze se schyluje k poradnemu podvodu.Nakonec,uz to tady jednou bylo.....A ostatni strany by si mohly vytrit...Ona neni ohrozena jenom ODS,ale i CSSD.Socani totiz muzou byt prehlasovani i v koalici s KSCM.Preference jsou jedna vec a vysledky druha.Tak by se volicum chechtali do ksichtu dalsi 4 roky.Nakecali by nam neco o stabilite,nutnosti zmen a spokojene by kradli dal rukou nerozdilnou,FZ
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Hardy, 29.3.2010 21:17:49)
Odpovědět
Doufám, že takto "katastrofický" vývoj nenastane.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Dr. Troškrt, 29.3.2010 5:49:31)
Odpovědět
Možná, že p. Nečas je lepší figurou, nežli Topolánek, ale to vůbec neřeší přijatelnost ODS pro voliče. Kromě změny fasády by to chtělo ještě další a mnohem významnější změny. A navíc si myslím, že kdyby byl p. Nečas takový úžasný skvost, jak nám jej p. Zahradil popisuje, neuvelebil by se v takovém spolku gaunerů.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Huckleberry, 29.3.2010 6:22:53)
Odpovědět
Když něco vzniká, má každý zakládající příslušník ty lepší pohnutky. Málokdo zakládá stranu s tím, že bude dělat jenom špatné věci nebo se obklopovat špatnými lidmi.Na tom by určitě žádné členy nezískal. Ale věci se mají tak, že část vedení po čase zpapalá Dr. Toškrte,a tato "nemoc" se Nečasovi vyhnula. Pokud někdo je u vzniku něčeho, považuje to tak trochu za vlastní a má snahu třeba ODS udržovat při životě. Ale to jací, lidé se tam stahují, už většinou nemůže.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Sawyer, 29.3.2010 18:05:37)
Odpovědět
S politováním musím konstatovat, že se opravdu, ale opravdu hluboce mýlíte. Pokud jsme tedy ovšem schopni rozlišovat deklarované od uskutečněného.
I když ODS prohraje, do parlamentu se dostanou
(Brabec, 29.3.2010 8:01:26)
Odpovědět
Langer, Tluchoř, Němcová, Bendl, Gandalovič atd. To jsou fosílie,které už měli dávno skončit. Je to děs. Nevolám ČSSD ani ODS - chce to změnu a to z gruntu.
Re: I když ODS prohraje, do parlamentu se dostanou
(kp, 29.3.2010 9:07:41)
Odpovědět
To je přeně ono. Vyměnit celou politickou scénu. A pěkně nahlas.Bez obalů do korektnosti,jinak se dopřede nepohnem.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Daniel Makay, 29.3.2010 8:10:26)
Odpovědět
Nečas byl u všeho špinavého včetně schvalování orwellovských zákonů všeho druhu včetně špiclování, vůbec mu nevadí zasedat ve vládě s homosexálními sodomity, má nasvědomí podpis Lisabonské smlouvy stejně jako smilník toplánek. Jestli je tenhle člověk křesťan a konzervativec jak o sobě prohlašuje, tak by to především bylo vidět na jeho skutcích, říkat si chlapec může co chce. ODS je pro křesťanského konzervativce nevolitelná strana. Jen hlupáci naletí. Nenechte se nachytat.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Hugo, 29.3.2010 9:05:45)
Odpovědět
Naprosto s vámi souhlasím.ODS je nevolitelná pro normální a slušné občany této země. Ale je stále dost hlupáků,co jsou modrými slizáky nadšeni,i bezduchým úředníčkem jménem Petr Nečas. Chybí zde halasnost jiné strany,která ji může vytlačit z politiky.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(děd, 29.3.2010 11:14:16)
Odpovědět
Ano, ještě koncem min.roku byli hlavní představitelé ODS s Topolánkem 1 tělo, 1 duše, včetně senátora Sobotky. Vůbec přece nejde o poslední úlet Topola, ale úlet celé ODS jíž se snaží očistit kopáním do mrtvoly. Nenechme se opět očůrávat, 20 let stačilo !
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Hardy, 29.3.2010 21:22:41)
Odpovědět
Makayi a ty seš křesťan ? S tím slovníkem co používaš, asi ani ne, viď?
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Daniel Makay, 30.3.2010 11:18:51)
Odpovědět
Co je na mém slovníku nebiblického?
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Petr, 29.3.2010 8:18:44)
Odpovědět
Dobrou volbou je hlavně pro ČSSD.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Daniel Makay, 29.3.2010 9:13:45)
Odpovědět
Dovolím si opsat příspěveka nicka Bohouška. Tento geniální příspěvek je jako vyšitý pro ODS EU a jiné zdechlé orwellosvské rakovinové projekty.Projekt mrtvý kůň

Přísloví Indiánů z kmene Dakotů zní: "Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!"

Nicméně v profesionálním (i běžném) životě často prosazujeme poněkud jiné strategie:

* obstaráme si větší bič
* vyměníme jezdce
* říkáme: Vždyť ten kůň vždycky jezdil.."
* založíme pracovní skupinu pro analýzu koně
* navštívíme jiná místa, abychom se podívali, jak se tam jezdí na mrtvých koních
* zvýšíme standard kvality pro jízdu na mrtvém koni
* vytvoříme pracovní skupinu pro oživení mrtvého koně
* vypracujeme srovnávací přehledy různě mrtvých koní
* upravíme kritéria, podle kterých se určuje, zda je kůň mrtvý
* zaplatíme externí specialisty, aby jezdili na mrtvém koni
* zapřáhneme několik mrtvých koní k sobě, aby se jim společně lépe táhlo
* prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm ještě nedalo jezdit
* zakoupíme něco, po čem bude mrtvý kůň běžet rychleji
* nasedneme na svého starého slabého osla a zamaskujeme ho mrtvým koněm
* nařídíme přesčasy a nosíme mrtvého koně sami
* restrukturalizujeme stáj
* zdvojnásobíme příděly krmení
* prohlásíme, že mrtvý kůň byl už od samého počátku naším cílem
* povýšíme jezdce
* budeme zapírat, že jsme kdy nějakého koně vůbec měli
* sedneme si a budeme čekat, až se kůň sám zvedne...

(Jakákoli podobnost s existujícími firmami, jejich projekty, IT systémy aporadci je čistě náhodná...)
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Jeeves, 29.3.2010 22:00:49)
Odpovědět
Skvělé! Po demisi obecního blba je to dnes pro mne druhý důvod k veselí.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(barbarara, 29.3.2010 11:01:33)
Odpovědět
všichni diskutující , k jakémukoliv článku , jsou prostoupení socanským myšlením, to znamená, pomlouvat, zesmněšňovat, urážet, vyhazovat peníze na plakáty. proč ty peníze nedají matkám na mateřské , když pro to tak horují.přeji vám všem, aby socani vyhráli, aby jste do roka a do dne padli na ústa.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(barbarara, 29.3.2010 11:01:50)
Odpovědět
všichni diskutující , k jakémukoliv článku , jsou prostoupení socanským myšlením, to znamená, pomlouvat, zesmněšňovat, urážet, vyhazovat peníze na plakáty. proč ty peníze nedají matkám na mateřské , když pro to tak horují.přeji vám všem, aby socani vyhráli, aby jste do roka a do dne padli na ústa.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Jirka, 29.3.2010 12:36:49)
Odpovědět
Barbaro,
není to tak hrozné - pouze už mnozí nemíní na výlevy rudých zakomplexovanců typu ferda reagovat. Blba, přesvědčeného o své jediné pravdě, stejně nikdo nepřesvědčí, ani nepřemluví k logickému myšlení.

Navíc k článku p. Zahradila není co dodat - stručné, jasné výstižné. A ikdyž volit ODS nebudu, přeju chlapcům, aby společně s ostatními demokratickými stranami vytvořili po volbách silnou koalici a eliminovali rudé a oranžové šílence.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(standa01, 29.3.2010 15:21:18)
Odpovědět
Píšeš mi z duše. Nereaguji, protože je to zbytečná ztráta času. Pouze se dovím něco o modré žumpě a modrém slizu. Nemám to zapotřebí. Jen mne mrzí, že liháč se svými blitky vítězí i tady. Počkám na volby, pak uvidím.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Stallker, 29.3.2010 15:32:48)
Odpovědět
...nelze než souhlasit. A dodal bych, s rozumnými názory se často opravdu nedá argumentovat. Vždyť nejrozumnější názor pro dobytek je dobrá pastva a dostatek tekutin. No a jestli se nepletu, tak tam někam teď směřujeme...
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(ODS je už jen zdechlina, 29.3.2010 13:55:47)
Odpovědět
http://obcane-blog-tyden-cz.blog.tyden.cz/clanky/3956/otevreny-dopis-zakladajicim-clenum-ods.html
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Plašák, 29.3.2010 13:11:30)
Odpovědět
Je nápadně podobný Himmlerovi,sice je vyšší,ale jinak celý on.Kdyby hrál ve filmu tak by ho ani moc nemuseli líčit.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Čochtan, 29.3.2010 14:51:19)
Odpovědět
Máte pravdu. Sice je vyšší, má jiné obočí,jiné vlasy, jiná ústa, jiný nos, jiný tvar obličeje - ale jinak - celý Himmler.
Blboune.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Plašák Čochtanovi, 29.3.2010 15:39:46)
Odpovědět
Nenadávej,modrej potrate.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Jouda, 29.3.2010 20:29:50)
Odpovědět
Utři si hubu, máš ji mastnou! Knedlíky seschlý ze soboty,zelí už zkvašený,ale ty výpečky. Hlavně že bude pochvala z Lihového domu.
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(Joudovi, 30.3.2010 9:02:30)
Odpovědět
Jak víš že jsem měl vepřoknedlo ty buzerantská matrace?
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(obdureal, 29.3.2010 20:22:59)
Odpovědět
Modrý eurotrafikant Zahradil si s předstihem servilně prošlapává cestičku až za čtyři roky skončí v Bruselu.I kdyby byl Nečas téměř svatý a dokonalý,tak jedna vlaštovka jaro nedělá a s dalšími členy vedení,kteří zřejmě dále zůstanou,bude ODS stejně nedůvěryhodná jako předtím.Jestli chce členská základna,aby strana byla volitelná,tak atˇ vymete podvodníky,neumětely a lenochy z vedení,např.Langra,Tluchoře,Bendu a další.Řada z nich sedí ve sněmovně 20 let a slovo práce za podmínek dle ZP je pro ně sci fi.Proč v Japonsku obměnˇují menežery ve vedení firem po 3-4 letech?Aby nedocházelo k tzv.provozní slepotě,klientelismu,poklesu výkonnosti a dalším negativům,které se obdobně projevují u politiků,kteří bez bázně a hany chtějí na postech poslanců a senátorů doživotně sedět a parazitovat,musí to být asi velmi náročná a špatně placená práce.Jedině tlak členské základny a funkcionářů nižších stupnˇů může jím tento nekonečný seriál ukončit na volebních kandidátkách.Jedině tak se dá přerušit kruh podnikatelé,lobisté,politici,sponzoři politiků a stran =podnikatelé.Proč se brání ODS zákonu o zrušení akcií na doručitele,lehce domyslíte na případu exministra dopravy Řebíčka(ODS),který údajně před nástupem do funkce své firmy prodal nebo převedl,ale to se zatím právě zjistit nedá.Ale to neplatí jen o ODS,ale prakticky všech stávajících parlamentních stranách a jejich trvalkách ve funkcích.Dalším,sametovým řešením je volba nových,neparlamentních stran!
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(hela, 29.3.2010 23:07:17)
Odpovědět
ODS s Nečasem vstává z popela ,Vážení!! zářná hvězda pohasíná ))))
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(ferda, 30.3.2010 12:01:58)
Odpovědět
Nečas možná vstáva z popela.... ale pádá do bahna.....
Re: Proč je Nečas pro ODS dobrou volbou
(marko, 30.3.2010 14:32:25)
Odpovědět
Ferdáčku, ještě trochu "vtipu", Onďa čeká a dočkat se nemůže. Že by liháč už ztrácel vtip?
To už mají z Nečase bobky ? No tak hoši, nenechte se zahambit. Pořád machři a teď taková slabota ?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama