reklama
reklama

Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 23.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

S Topolánkem po dlouhé době souhlasím. Ale na jeho místě bych si jako politik byl vědom zneužitelnosti takovýchto furiantsky formulovaných výroků. Zvláště před volbami to bylo opravdu slabomyslné.

Na dotaz o homosexuálech řekl: „Gustav Slamečka, když jde opravdu do tuhého, opravdu do tuhého, tak jako ministr mám pocit, že uhne. A to ten Fischer prostě je Žid není to gay, a ten uhne ještě dřív. To přeci nesouvisí s tím, že je gay, to souvisí s charakterem, to nesouvisí s tím, že je gay.“

Topolánek řekl jasně a de facto superkorektně, že to, že Slamečka je posera a Fischer ještě větší posera, nesouvisí s tím, že první je gay a druhý je Žid. Prostě lidé, kteří ustoupí pod tlakem se vyskytují bez ohledu na sexuální orientaci, etnikum či národnost. Sympatické by dokonce mohlo být, že kolem rozdílů mezi lidmi nechodí po špičkách, ale...no, vzhledem k blížícím se volbám jako slon v porcelánu.

Věřím tomu, že má pravdu v případě Slamečky, i když ten to vzal sportovně. Jinak by dávno zatočil s poměry na Českých drahách, místo aby Duškovi zakazoval vstup na ministerstvo.

Pokud se týká Fischera, má pravdu tím tuplem, o čemž jsem psal několikrát, naposled zde. Nakonec se také jako potrefená husa cítil Topolánkovými výroky uražen. A jak výše uvedeno, Žida Topolánek neměl v úmyslu urazit. Ale pozor, i posera může mít dobrou vlastnost, že mu nehoví krádeže a úplatky.

O církvích Topolánek řekl: "Církev? To je jen organizace, která se chopila filosofie křesťanství. Rozhodně nedávám rovnítko mezi církev a náboženství...Křesťanství je pro mě názor. Prvotní křesťanství bylo bez církve, církev se chopila díky různým liturgickým..., díky oblbování mas, díky brainwashingu totálnímu se zmocnili těch lidí a jejich mozků."

Jistě to platí pro různé církve v různé míře. Nakonec už Mistr Jan Hus poukazoval na bezbožnost církve. Dnes to vrcholí nejen různými sektami, ale u nás třeba honbou katolické církve za majetky. To nevylučuje, že jako vedlejší produkt mohou církve pozitivně působit na morálku věřících nebo se angažovat charitativně. Ale pomněme, že Charita žije nejen z peněz věřících, ale i z darů ateistů. A skutečně nevím, zda církev na dobročinnost přispívá i z vlastních peněz, ačkoliv jim všichni z daní povinně přilepšujeme.

Jediný Topolánkův výrok, který bych částečně věcně zkritizoval, byl ten o Češích: „To neumim říct, sice mám představu, že Češi jsou nějací... více rovnostářští, více závistiví, malost, připo…, ale tohle neumím...“ Zní to příliš havlovsky, je to takové kálení si do vlastního hnízda. U voleb se ukáže, jestli se Paroubkovi sázka na tyto nízké vlastnosti vyplatí.

Samozřejmě, že náš papaláš s nejzářivější hvězdou na pupku si nenechal ujít příležitost, popást se jako sup na Topolánkově hlouposti a valašské přímočarosti: "Jeho výroky jsou nejen hloupé, ale z úst vrcholového politika také nebezpečné...Je to pro mě úplně nepochopitelné. Já jako věřící husitské církve se k tomu raději nechci vyjadřovat. Je to nad rámec rozumu a slušnosti. Pan Topolánek naprosto selhal.“ Zároveň Paroubek Topolánka vyzval, aby odešel z veřejného života.

Nemám Topolánka rád, zcela zdiskreditoval pravici. Bohužel také pomohl svým kamarádům zbohatnout. Není to ale nic proti tomu, co by nás čekalo, kdyby své děsivé předpoklady plně rozvinul Paroubek. Pokud věří, jak prohlásil, že Nejvyšší bytost mu dala pověření, není to víra, ale diagnóza.

V této cestě chce uspořádat tiskovou konferenci jen k tomu, aby se popásl na Topolánkově nešikovnosti. Nebuďme tak hloupě politicky korektní, abychom napomáhali nové štvanici. Podle mě Topolánek po dlouhé době řekl syrovou pravdu.

Sneseme ji, nebo se přidáme k supům?

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6425 čtenářů | 92 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Davidan, 23.3.2010 1:57:40)
Odpovědět
Souhlasím s vámi, že Topolánek o těch dvou pánech nic, tak hrozného neřekl. To o češích, ukázalo jen jeho přizdi.......í.
Ale nechápu, proč nasazujete na Paroubka, který se vyjádřil velmi slušně a neagresivně. Proč je vámi za padoucha označen on?
Opravdu máte tady na těch stránkách paroubkofobii?
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 2:22:24)
Odpovědět
stando01, ,jorkšíre, bergu, sisi,vvv, fiter a Vám podobná intelektuální pravicová mátoho!

co tak vzít toho vašeho řeznickýho psa Tupohlava, rychle na nějaký výcvik? do voleb je ještě nějaký čas !!! to modré tupé hovado by se mohlo snad naučit aspon jeden povel : "DRŽ HUBU" !!! :-))))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 2:28:01)
Odpovědět
Streite Dušane, jste unikát ! kde se to ve Vás bere :-))
To poprvé...
unikát podruhé v tom, že až půjdete k lékaři na vyšetření recta, nebudete muset sundávat kalhoty, Vám postačí, když otevřete svoji hubu .....:-)))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(mm, 23.3.2010 6:09:31)
Odpovědět
Chi,chi,chi. Zoufalá, potrefená husa zakejhala. Naprosto s panem Streitem souhlasím.
Mafián Langer by měl odejít z politiky ...
(MUDr.Stočes, 23.3.2010 18:50:37)
Odpovědět
Čím to je, že jak vidím nebo slyším Langra, mrazí mě v zádech. Dle mě se ODS, po odchodu Klause zmocnili supermafiáni - Langr, Tluchoř, Řebíček, Benda a pod. Myslím, že tlučhuba Topolánek byl jenom šidítko na voliče a teď se ODS zmocní definitivně "zdravé" jádro strany.V každém právním státě,by Langer a ostatní už dávno "bručeli".
Mafián Langer s Topolánkem,měl by odejít z politiky ...
(Doležal,projektant, 23.3.2010 20:05:18)
Odpovědět
Topolánek se koryta nepustí, tomu jde jen o získání místa poslance na další 4 roky a získat poslaneckou imunitu, dělat nic neumí, jen tunelovat, krást, korumpovat, žvanit a neskutečně lhát, proto tak šílí a kvičí! Kde jinde, než v mafii ODS, by mohl komoušský, hulvátský spratek dělat předsedu a mafiánský poskok "mrázkovo Íčko" být volebním lídrem! Doufám, že to mafii ODS voliči pořádně spočítají!
Dle Bendla,měl Topolánka nahradit Jančík ...
(Soňa K., 23.3.2010 23:31:56)
Odpovědět
Pražský starosta Jančík,byl navržen Langrem a Tuchořem na předsedu ODS,v případě,že Topolánek by byl odstraněn.Jančík je blízký kamarád Langra.Jenomže Topolánek i po 12-ti hodinovém jednání odmítl opustit post předsedy ODS.Náhrada Topolánka Jančíkem je i pro otrlé odesáky velkým překvapením.
Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(PhDr., 23.3.2010 20:21:38)
Odpovědět
Ne každý ODSák je gauner,
ale každý gauner je ODSák !!!
Re: Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(Saláčová,Praha, 23.3.2010 21:42:16)
Odpovědět
Soudkyně Městského soudu v Praze Jaroslava Lobotková v pondělí prohlásila, že podezření o napojení Langera na organizovaný zločin bylo ve spisu Krakatice skutečně obsaženo. Z jejího prohlášení tak vyplývá, že spis s největší pravděpodobností měl k dispozici, minimálně do něj mohl nahlédnout. Noviny podle soudkyně navíc plnily svou zákonnou povinnost, když o možném napojení informovaly, přestože neměly možnost si to ověřit.
Re: Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(Schmíd Emil, 24.3.2010 18:35:02)
Odpovědět
Kam až dovedli politici Topolánek,Langer a Tluchoř konzervativní stranu ODS.Podle dnešních agentur,průzkumy dávaji větší šance komunistům než ODS v květnových volbách.
Ať udělá odeesák cokoli, pořád si myslí,že je to omluvitelné. Káží vodu - a upíjejí se
vínem !!!!!!! Je to strana pro horních 10000
a vy ostatní jen plaťte, za to co jsme zvorali.
Langer se nestydí pracovat pro mafiány-zločince,hlavně,že to vynáší
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(sisi, 23.3.2010 6:27:49)
Odpovědět
Ferdo, jako vždy , ty nesklameš. Už tě chudáku poslali do služby ?? Jenom urážet, to je tvoje parketa a ukázka tvé malosti. Nezbývá než tě politovat. No co jiného se dá čekat od oranžového pomatence !!!
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 9:51:25)
Odpovědět
sisi, pokud budeš sama k sobě upřímná, a pročteš si zde na eportálu více příspěvků, pak si sama udělej svůj názor, kolik je těch urážejících "vpravo" a kolik "vlevo".....

Ps. nebo jsi lesbička a uhneš ?? :-)))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ks, 23.3.2010 14:17:30)
Odpovědět
Blahoslavení chudí duchem.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 14:40:30)
Odpovědět
"ks" :.... TVOJE JE KRÁLOCSTVÍ NEBESKÉ ...:-)
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 10:10:34)
Odpovědět
jo, sisinko pipinko, děláš ve svých příspěvch, poměrně mnoho gramatických chyb, dej sisiprosím, pokud to půjde , na to pozor, mohla by jsi kompromitovat pravicového voliče, že je debil....

ps. My, stojíce Vám naproti, si tento komfort můžem dovolit, soudě podle toho, jak nás oslovujete, titulujete ....:-)
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(sisi, 23.3.2010 10:15:43)
Odpovědět
Ferdo, hoď se klidu, já si za svým stojím, a osoba tvého kalibru mě nemůže v žádném případě urazit !!
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(sisi, 23.3.2010 10:16:01)
Odpovědět
Ferdo, hoď se klidu, já si za svým stojím, a osoba tvého kalibru mě nemůže v žádném případě urazit !!
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 10:26:34)
Odpovědět
sisi, proč tvůj příspěvek 2x ????
".....Ferdo, hoď se klidu,....", proč píšeš tak zbrkle ? že tam mělo být " ferdo, hoď se do klidu ".... :-))
aha, vy máte Zjančeným vrškem určené normohodiny a tak není čas, ztrácet čas..:-))

že by jsi byla "v neklidu" a já se Tě dotknul...???
inu, pokud jsi lesba, je to Tvá volba...
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Jirka, 23.3.2010 8:56:46)
Odpovědět
Má pravdu, ale zní to blbě....

Tímto Werichovým výrokem by se dalo mávnout nad Topolánkovými slovy rukou. Jenže to by existence s pomerančem místo mozku (např. soudruh ferda) neměly o čem psát, že.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 10:34:05)
Odpovědět
Jirko, jirko a co Vaše svědomí, ???, dívím se Vám, v minulém režimu jste se něměl špatně a SVÝM chováním jste jej podporoval a ted jako důchodce jste procitnul.....???

POKUD BYCH MĚL VOLIT POMERANČ A NEBO RUDOU PĚTÍCÍPOU HVĚZDU,která Vám tam z minula zůstala, JÁ NA ROZDÍL OD VÁS, SI TEDY PONECHÁM TEN POMERANČ :-))
Nezapomeňme na Topolánkova slova ...
(Lidové noviny - 15.4.2006, 24.3.2010 23:19:44)
Odpovědět
Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ ¦ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(mm, 23.3.2010 6:07:20)
Odpovědět
Paroubek měl držet pysk. Sám ná na hlavě vagony másla jiného kalibru než je překroucený rozhovor.To by se Paroubkovi hodili, kdyby Topolánek odstoupil, neměl by soupeře. Vyslechla jsem ve vlaku rozhovor studentů, kteří se domlouvali, že musí jít k volbám, aby nedali Paroubkovi šanci.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 10:16:01)
Odpovědět
...Za takový slovník by se nemuseli stydět ani komunisti v 50 tých létech…...

Topolánkovi prošlo už mnoho podobných úletů. V roce 05 hovořil na besedě s podnikateli že „příjde noc dlouhých nožů“ až vyhraje volby ODS
Slovník nacistů připomněla jeho věta Es kommt der Tag-Příjde den… kterou napsal v sms novináři. Emoce neuhlídal ani ve sněmovně,kdy vztyčil prostředník směrem k opozici….
Pěstí napadnul novináře, kopal zuřivě do auta, ……. atd. /dle psychologů, má Tupohlav latentní afinitu k nacismu/
Je to asi docela kyselé jablíčko ten Váš Tupohlav, co ? Jorkšíre, bergu, sisi, stando01 atd.
Ale co, když tady čtu vaše příspěvky a pozoruji jak se chová Váš Hnojometník Modrohubý
Chápu, proč stojíte pod třepetajícím praporem, kde se vznáší modrá straka, prostě svůj ke svému……...
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(lordpavka, 23.3.2010 11:26:39)
Odpovědět
Ferdo,Ferdo Kuliferdo,Ty máš nějak moc času tady klábosit a bránit svého předsedissima Roka Paroubků! Kolik Ti platí z Lihové chatrče? Už ji mají zastavenou,aby měli prachy na takové nýmandy!!!
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 12:52:58)
Odpovědět
Socani třeba zastavili Lidivý Dům, svůj majetek,
ODSS zastavila celou naší republiku..:-))

posuď čtenáři, co je horší......
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(sedlák, 23.3.2010 13:34:16)
Odpovědět
Správněji řečeno - ODS nezastavila republika, ona jí rozkradla, rozprodala a vytunelovala.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(onďa, 23.3.2010 7:58:07)
Odpovědět
není co dodat... přesné
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bezhauz, 23.3.2010 8:29:39)
Odpovědět
Všechny tři aktéry(Top.,Slam.,Fiš.) bych poslal, za prací do Íránu, shánět zakázky pro české firmy. Obvzvlášť toho čoboláckého buzíka, který tvrdí ,že dalšíh 1000korun na silniční dani každý přeci musí dát. Velmi záhy by se potvrdilo, že Topolánek má víc než pravdu, jestli to teda ještě jde:-)! Vyjádření sic bylo nekorektní, musíme brát jako Topolánkovu svatou svobodu vlastního názoru. "Třeba nesouhlasím s tím co děláte, ale budu bránit vaše svaté právo to dělat." Nějaký beatnický filozof ze států , asi Leary, ale nechci si vymýšlet. Doufám, že za to ten Streit nepobírá žádný plat. Jinak jestli ano, tak mám pro redakci návrh na zkvalitnění obsahu, zaměstnáním několika postižených s LMD, páč na nědostanete ještě příspěvek od státu, pokud ho ovšem nedostáváte i na streita.:-)
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(důchodce, 23.3.2010 8:58:48)
Odpovědět
Plně s článkem souhlasím.Měl jsem v rodině přesvědčené katolíky i židy.Soužití s nimi není jednoduché a tak jak to řekl Topolánek je pravda. Premiér spíše ustupuje Paroubovi,kdyby pokračoval, tak je z něho kam vítr tam plášť.
Topolánek i Langer by měli odejít z politiky ...
(MUDr.Stočes, 23.3.2010 18:47:33)
Odpovědět
Čím to je, že jak vidím nebo slyším Langra, mrazí mě v zádech. Dle mě se ODS, po odchodu Klause zmocnili supermafiáni - Langr, Tluchoř, Řebíček, Benda a pod. Myslím, že tlučhuba Topolánek byl jenom šidítko na voliče a teď se ODS zmocní definitivně "zdravé" jádro strany.V každém právním státě,by Langer a ostatní už dávno "bručeli".
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(kARLOS, 23.3.2010 6:29:24)
Odpovědět
S článkem souhlasím mimo oddíl o církvích ( část o majetku,charitě a přispívání ostatních na církve).Autor by se měl trochu o problamatiku hlouběji zabývat.Pokud by sledoval tisk v době neprojednaného návrhu zákona o v\rovnání státu a církví, měl by informaci, že za celých 60 let stát církvím poskytl prostředky cca o výši 1/3 výnosu z jejich zabaveného majetku.Zbytek byl využit státem. Své povinnosti dle zákona naopak neplnil (opravy kostelů a pod.) - spočteno NF UK.Tento stav trvá dosud - nikdo tedy nepřispívá z daní na provoz církví.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Dr.Str., 23.3.2010 6:46:49)
Odpovědět
Ono to s tím majetkem církve nebude tak žhavé. Bylo snadné rozkrást majetek tisíců lidí během honu na čarodějnice. Když se chce církev vracet do minulosti a vyrovnávat se, tak ať se vrátí o dva tisíce let zpátky, kdy křesťan byl chudý a laskavý a za oltář stačil šutr a říční koryto. A co se týká údržby majetku? Vy si nemyslíte, že během historie nespadla podstatná část staveb? Nepřičítejte to dnešní době. Budovy chátraly odjakživa a intervaly mezi opravami byly často několik století, při přestavbách se nehledělo na kulturní význam památky a velice často se rabovalo a pálilo, aby to nebyla taková nuda.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(kic, 23.3.2010 7:54:15)
Odpovědět
Na vyjádření Topolánka nic tak špatného nevidím,jen jednou politik řekl co si myslí a to by mělo být normou,nikdo by se neměl přetvařovat, pak dochází ke zvýhodňování různých skupin,církví,menšin a nikdo neřekne co si lidé myslí. Pokud někdo tvrdí že není církev zvýhodňována,lže a pokud je křesťan - šupky ke zpovědi/ od daně jsou např. osvobozeny dary/ všechny památkové objekty a jejich opravy jsou dotovány státem,ale výnosy si např.řády ponechají. Mě nikdo opravu domu nezaplatí a výnos šupky z velké části do státní kasyDomnívám se rovněž,že v mnoha případech přišla církev k majetkům ne zcela čistě, ale na druhou stranu zase byla vždy dobrým a nekompromisním hospodářem a obchodníkem.Z hlediska daní by se mě líbil desátek na rozdíl od dnešních daní -ovšem bez nucených prací kterým se říkalo robota 3 dny 12 hodin koňmo bylo moc.A jak je postupováno v pedofilii zaměstnanců církví? Odpovězte si sami jak např. acibiskup z Olomouce mlžil před pár lety ,kdy farář zůstal farářem a student byl vyhozen na ně světský soud nemá? Bylo by fajn, kdyby politici mluvili pravdu a přestali lhát a to zejména o příjmech stran,o zvýhodňování atd....
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(nobody, 23.3.2010 6:47:57)
Odpovědět
Pane autore, RUDÉ PRÁVO by Vás určitě bralo, parádní komentář na titulní stranu. Není důvod to více rozebírat, já bych to nechal na vnitřní diskusi ODS, když už se nerozebíraly jeho jiné výroky. Tato vláda je přece jasně neživotaschopná. Je to slepenec všeho možného.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bohoušek Vepřo knedlo zelo, 23.3.2010 6:51:07)
Odpovědět
Jako volič ČSSD si ted z duše přeju aby pana Topolánka neodvolali aby vydržel .Nic lepšího by pro nás ODS nemohla udělat
jenže Topolánek taky uhne, když jde do tuhého: Lisabon
(ekonom, 23.3.2010 19:19:25)
Odpovědět
Takže jaké má právo hodnotit kohokoliv, kdo uhne, když sám obrátil o 180 stupŇů. I kdyby měl stokrát pravdu.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bohoušek, 23.3.2010 7:01:43)
Odpovědět
"Co je obyčejný Čech, pro kterého dělá Paroubek politiku? Knedlo-vepřo-zelo, všechny zavřít a nakopat do pr...",

To jen pro připomenutí pane Streite .Když už píšete tekové žumpy Ok ale že tohle říká předseda strany ??no pak nemusíme mít strach z komunistů , bo to vyjde na stejno .
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Jouda, 23.3.2010 8:06:05)
Odpovědět
Bohouši,utří si hubu! Máš ji ještě nastnou. Čekáš nějaký drobky od Jyrky? Zbydou vám jen šlupky od brambor až všechno prožerete.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Šoumen, 23.3.2010 17:43:12)
Odpovědět
Zdar Joudo. Jirka se píše s "i". Studuj při zaměstnání. Vždyť i ty budeš jíst ty šlupky od brambor. Nejen ti oranžoví. Nebo mají modří ulité nakradené prachy, že budou mít na celé brambory?
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Sunny, 24.3.2010 13:34:25)
Odpovědět
Jirka se sice píše s měkkým I, avšak jde-li o Paroubka, je to vždycky s tvrdým Y, neboť on je tvrdý hoch (a taky natvrdlý). A co se týče těch slupek, souhlasím s Vámi,že na tom budeme všichni zhruba stejně. Jen my, šťastní venkované s nějakým tím pozemečkem budeme v mírné výhodě.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(jorkšír, 23.3.2010 7:26:43)
Odpovědět
Pravice sice může Topolánkovi poděkovat že jí vyhrál kdejaké volby,a to s naprostým přehledem,a tento navíc ukázal všem že se nedrží funkcí jako lejno košile,narozdíl od pana poslance Paroubka,budemeli brát v potaz úspěšnost těchto dvou.
Odejde li však nebo snad bude muset odejít protože nebude přijatelný pro vedení ODS,tak se nic hrozného nestane,v této straně je dost lidí kteří ho mohou nahradit a pozitivních výsledků jsou schopni docílit. Což konec konců naznačují současné preference procentního růstu obliby u voličů.
Naproti tomu ČSSD vsadila vše na jednoho muže,to je vidět třeba na tom že již v této době jsou polepeny bilboardy všude ve státě na kdejakém rohu s podobiznou tohoto výtečníka s údernými hesly o tom kterak tuhle zemi vyvede z krize a kdejaké další bláboly = Severní Korea by nám mohla závidět.
Jen bych se zeptal proč tak socialisté nekonali když byli u kormidla,proč se země topí v rozpočtových dluzích za které mám pocit pravice nemohla.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(aaaa, 23.3.2010 7:35:24)
Odpovědět
Jorkšír, naprosto s tebou souhlasím.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(děd, 23.3.2010 9:43:17)
Odpovědět
Jen pro upřesnění - Za ODS ? Pouze na papíře, dluhy byly schovávány mimo rozpočet. Dle evropských účetních standardů dosáhl vládní schodek například v roce 1995 neuvěřitelných 13,4% HDP, nejvíce v dějinách našeho státu.
Zdroj: Data Českého statistického úřadu
http://czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cr:_makroekonomicke_udaje/$
File/HLMAKRO.xls
Pozn.: Není bez zajímavosti, že dalším nejhorším rokem byl rok 2009 - a opět šlo o rozpočet vlády ODS.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bára, 23.3.2010 16:07:45)
Odpovědět
Pro jorkšíra: nejvíce zadlužili tento stát p. Svoboda, býv.min.financí a následně právník Bohumil Sobotka. Kdesi na internetu si dal někdo práci a ukázal jak vzrostly dluhy za působení ČSSD.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Hardy, 23.3.2010 20:06:47)
Odpovědět
I.Svoboda spolu se Snopkovou, oba oranžoví, vytunelovali mělnickou Libertu /tuším výrobce kočárků/ a vlastně jediný z politiků Ivo Svoboda za "tunelování" pár let seděl.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ok, 23.3.2010 8:49:19)
Odpovědět
Interview s Topolánkem jsem si včera celice bedlivě poslechl na netu a souhlasím, autorem článku, že na něm nebylo nic závadného. Rozhodně nechtěl nikoho urazit a zozhodně nemá žádné rasistické, nebo xenofobní sklony. Dokonce s tím popisem našeho národa souhlasím do písmene a myslím, že kdybychom chtěli být opravdu sebekritičtí, museli bychom do toho "našeho hnízda" kálet 24 hodin denně. Říká se ale, že cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly a ať to Topolánek myslel sebelépe, dopadlo to, jak to dopadlo. Výroky byly sice opravdu vytržené z kontextu, ale nutno předeslat, že Topolánek má jisté politické zkušenosti, že se už v minulosti několikrát spálil a že si měl, zvláště před volbami, dát větší pozor. Celou nešťastnou záležitost podtrhl ještě pan Sobotka svým zkratovým jednáním.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Jirka, 23.3.2010 9:04:54)
Odpovědět
Sobotka Přemysl bryskně pochopil, že když chce sám sebe nominovat na příštího prezidenta, je kopnutí do žeber a následné nahrazení Topolánka v náčelnickém křesle výborný tah.

Hyeny jsou holt všude okolo. Přestože se vlastně nc nestalo. Řečeno slovy Werichovými: Topolánek má pravdu, ale zní to blbě...
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 9:58:46)
Odpovědět
....Za takový slovník by se nemuseli stydět ani komunisti v 50 tých létech…...

Topolánkovi prošlo už mnoho podobných úletů. V roce 05 hovořil na besedě s podnikateli že „příjde noc dlouhých nožů“ až vyhraje volby ODS
Slovník nacistů připomněla jeho věta Es kommt der Tag-Příjde den… kterou napsal v sms novináři. Emoce neuhlídal ani ve sněmovně,kdy vztyčil prostředník směrem k opozici….
Pěstí napadnul novináře, kopal zuřivě do auta, ……. atd.
Je to asi docela kyselé jablíčko ten Váš Tupohlav, co ? Jorkšíre, bergu, sisi, stando01 atd.
Ale co, když tady čtu vaše příspěvky a pozoruji jak se chová Váš Hnojometník Modrohubý
Chápu, proč stojíte pod třepetajícím praporem, kde se vznáší modrá straka, prostě svůj ke svému……...
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(aaaa, 23.3.2010 10:19:57)
Odpovědět
Ferdo, trapně se opakuješ !!!
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 10:47:22)
Odpovědět
a budu pokaždé, pokud Vy modří hnoji, tady budete neobjektivní a budete lhát ! :-)))
|Tobě se asi líbí mentální profil Vašeho Vůdce Hnojometníka Modrohubého, že ?
četl jsem , že Tupohlav má latentní afinitu k nacismu....., tím , jak se chová, je nad nebe jasné, že tomu tak je.
Ale co, Vám modrým hňupíkům to nedochází,co horší by bylo, pokud nevadí ....:-))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(aaaa, 23.3.2010 12:15:49)
Odpovědět
Víš ferdo, k tomu není ani co dodat ! Zkrátka ,,ferda mravenec "všude byl, všechno zná, atd... Věrný obraz vašeho šéfa !!
Streite, Streite !
(děd, 23.3.2010 9:31:35)
Odpovědět
Alespoň teď trochu objektivity. První supi se objevili z řad jeho fanatických zastánců. Ta
banda ODS se požere mezi sebou až půjde do tuhého !
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(R.Š., 23.3.2010 11:09:02)
Odpovědět
V celku souhlas s článkem. To má Topol za to, že leze do anusu kde komu v tomto případě tzv. Gay komunitě. Hezky se mu odvděčili. Pustil jsem si záznam toho rozhovoru a i když bych s Topolovými názory v lecčems nesouhlasil nic tzv. xenofobního či homofobního jsem tam nezaznamenal. Zase se nechal nachytat jak malej Morava. Rádobynovinářská s.vině. Nejvíc mě dostalo jak z něj páčil ty práva na to vychovávat. dítě. To je opravdu pro stejnopohlavní pár právo jak poleno. Po tom co se tu za posledních pár let dělo měl být ostražitější. Paradoxně mu jde nyní po krku politicky korektní pos.era Sobotka s Vondrou. Bém se ho zastal. To jsem zvědav kdo se kam ve vedení ODS bude přiklánět.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(nela tenka, 23.3.2010 11:40:12)
Odpovědět
V této aféře vidím několik " rovin". Jedna je , že pan Topolánek zřejmě nemyslí, není diplomat. Nechápu, že po tak dlouhé době v politice si neumí dát 2 a 2 dohromady. To přeci mohl čekat.Homosexuálové využijí každé příležitosti se zviditelnit a každé příležitosti poukázat na to jak jsou diskriminováni. Druhá ,někdy , a poslední dobou dost často, mám dojem, že pan Topolánek pracuje pro ČSSD. Svým chováním , svými výroky i výběrem spolupracovníků ( pan Vodrážka ) panu Paroubkovi vyloženě nahrává. Myslím, že kdyby to ČSSD tušila, tak ušetřila mnoho peněz za kampaň. Třetí, a to je podle mého názoru to nejhorší, je to, že menšinami začíná být pošlápán princip demokracie a to právo na vlastní názor a právo na svobodu slova. Pane Bože copak to lidi nevidíte? Já bez toho, že na mne bude pohlíženo jako téměř na trestance, nemohu říci, že homosexualitu považuji za úchylku. Že dle mého soudu je přirozené soužití muže a ženy jako rodičů a rodiny. Všimněte si prosím, že homosexuálům neupírám jejich práva. Jen konstatuji, že dle mého názoru není nic přirozeného na tom, že spolu mají sex osoby stejného pohlaví. Jsem přesvědčena, že stejný názor sdílí 80% naší společnosti, ale hrstka přecitlivělých a moci chtivých je tak agresivní, že nejenže můj názor odsoudí jako špatný, ale okamžitě mne odsoutí a poškodí - viz Dušek. Prostě upírají mi právo na prezentaci vlasního názoru a to je zlé. Připomínám, že si nemyslím, že homosexuálové mají být jakýmkoliv způsobem poškozeni na kvalitě svého života. Ale sex je rozmnožování a to je nožné díky dvěma pohlavím. Čtvrtá absolutně postrádám morálu a to napříč politickým spektrem.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(kamil, 23.3.2010 12:10:09)
Odpovědět
Jenom nechte Mirka na pokoji.Svými slovními průjmy nahání voliče JP,když to tak půjde dál ,nepomůže ani Kubiceho zpráva č.2.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Katsanson, 23.3.2010 12:24:56)
Odpovědět
Vážení. Divím se Vám že vůbec polemizujete nebo reagujete na primitivní a placené výlevy "intelektuálního placeného exota" s příznačným přízviskem ferda. Je zcela evidentní,že je to placený socan a pilný žák Roka Parouba. Držte se v klidu ať se tento
imbecil "upříspěvkuje" sám. Gržím Vám palce.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(jorkšír, 23.3.2010 12:39:27)
Odpovědět
Jen nechte ferdu ať tady vesele prudí,je to takový typický všeznalý socialistický penis.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 12:46:48)
Odpovědět
pane"Katsansone",buťe tedy Vy ,ten modrý jedinný inteligent, který se bude držet zpátky a nebude na mé příspěvky reagovat, děkuji:-))

pak budete mít prostor jen sami mezi sebou, Vy pravičácká chátro,se valet navzájem, ve svých pravičáckých výkalech a slizu zde uváděných...:-))

zdravím Vás neoficiálním pozdravem ODSS : "es kommt der tag !!!Freunde, Kameraden" :-))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(marko, 23.3.2010 13:26:07)
Odpovědět
Buď zdráv, Ferdo, ty oranžový hnojíku!
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 14:48:53)
Odpovědět
"marko", chce to trošku více Tvé kreativity...:-))
aha, Ty nevíš ,co to je...., já pozapomněl, Ty jsi to tupé modré hovádko...:-))
trošku to maskuj, kup si třeba aspoň tričko, kde bude logo " MILKA" ať Tvá příslušnost ke Tvému rodu , je lehce zamaskovaná :-) hi,hi,hi, :-)))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda domácí zástupce, 23.3.2010 15:05:12)
Odpovědět
Nazdar švagře,já tvůj spolustraník a tvá milovaná druhá polovice, v hotelovém pokoji s obdivem převážně z postele sledujeme tvé duševní schopnosti a poznatky z politického spektra.Sekt a sex chutná odpoledne výborně a ladí k sobě jako ty a ČSSD.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 23.3.2010 17:10:43)
Odpovědět
Nezbývá, než Ti poblahopřát :-)
Tak užívej každého dne ve zdraví :-))) !!!
mám malou chatku, celkem pohodlnou, co říkáš, místo toho hotelového pokoje ??? myslím si, že nebudeš mít žádnou pohlavní chorobu, tak uvažuj o nabídce.
To, že jsi nemocný na hlavu, není infekční.... takže já jsem OK :-)))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bára, 23.3.2010 16:13:44)
Odpovědět
Pro ferdu : Vy asi máte dost času se zde vykecávat. Každého urážíte, kdo není oranžový. Přeji Vám, aby ČSSD volby prohrála.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 24.3.2010 0:28:37)
Odpovědět
já si to přeji, milá báro také....
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Hardy, 23.3.2010 19:50:10)
Odpovědět
Nazdar Ferdo, ty stará oranžová tasemnice do kterého otvoru a ústícího penězovodu se chceš navrtat? Ale jinak tě mám ty oranžový hnojíku docela rád, ty seš tak blbej, že seš až chvílemi zábavnej.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ahinsa, 23.3.2010 22:11:53)
Odpovědět
Ferdo,
skvělé, to Tě tak platí? Mozek nemáš, klávesnici ano
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 24.3.2010 0:45:54)
Odpovědět
"ahinsa", tak to Tě vítám v klubu...:-)))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Jana Ch., 23.3.2010 12:37:05)
Odpovědět
Když si rozeberu co řekl pan Topolánek, tak nevidím nic co by bylo tak špatného. Pan Fisher bohužel není člověk, který by nějak progresivně zlepšil cokoliv svou vládou. Myslím si, že nechce si zhoršit postavení v dalším životě. Homosexualita není dle mně norma, spíš se mi to zdá anomální. A církev je dle mého další politická strana, která v dnešní době ztrácí význam. Náboženství však mnoha lidem pomáhá překonávat životní trable, a tak nic proti náboženství nemám.
Pan Topolánek je odvážný muž a nechápu vlastně za co je kritizován. Možná, že byl ve špatný čas na špatném místě.
Socialistický intelektuál "ferda" - takový malý Fučík
(Jirka, 23.3.2010 12:50:29)
Odpovědět
Takové výlevy žluči jen tak nevidět. Vypadá to, že socialistovi ferdovi Topolánek přinejmenším zabil babičku (a to obzvášť zavrženíhodným způsobem).

Toť odvrácená tvář svobody. Každý zakomlexovanec může svobodně plivat, na koho chce.

Nicméně je lepší být svobodný s prskajícími ferdy, než v obojku Stalinova derviše Paroubka - takže přátelé: všichni k volbám! Čím víc lidí přijde, tím menší šance bolševických jednovaječných dvojčat Paroubka a Filipa.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Beranová, 23.3.2010 15:23:34)
Odpovědět
Moc dobrý komentář, gratuluji a souhlasím. Beranová Hajany
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Šoumen, 23.3.2010 15:50:10)
Odpovědět
Zdar, a běž už Do Hajan.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bphoušek, 23.3.2010 16:28:35)
Odpovědět
Mirek Topolánek strhl úroveň české politiky do nových netušených hlubin sprostoty, nenávisti a nesnášenlivosti. Slova pronesená z úst předsedy ODS usilujícího o to stát se premiérem ČR jsou šokujícím odhalením jeho smýšlení o podstatné části našich občanů, o jejichž přízeň přitom usiluje.
Mirku vydrž
(Bohoušek Vepřo Knedlo Zelo, 23.3.2010 16:31:32)
Odpovědět
Mirku , prosím vydrž ty utoky ODS a vytrvej jako předseda a kandidát za ODS . My voliči ČSSD Tě tam potřebujem. Bože jen si představ ty tvoje výroky na bilboardech :-)) to nám nemůžeš upřít přeci . Ps jdu na vepřovou
Re: Mirku vydrž
(marko, 23.3.2010 17:30:41)
Odpovědět
Správně Bohoušku, jdi na vepřovou a pak udělej
rázný konec s vykořisťovateli, s OSVČ a vůbec se všemi, co nejsou oranžového vyznání. Paroubek ti
dá do dížky a ve tvé duši bude konečně klid.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bohoušek Vepřo ,knedlo ,zelo, 23.3.2010 16:41:06)
Odpovědět
Ještě před týdnem stál Mirek T. před figurínou Václava Dobráka a Marie Slušné, odpovědných českých voličů. Zahajoval volební kampaň modrých. Hlavu měl pyšně vztyčenou jako správný politický vůdce. „Chci, aby vymizel dojem, že jsme pitomci, kteří nevědí, co dělají,“ přesvědčoval veřejnost. Kurna co ted bude dělat s těma figurkama Dobráka a Slušné :-))) Buh ví jeslti Dobrák nemá rád Vepřo knedlo zelo ?? a Slušná ta si k tomu dá třetinku piva a ted už jen zbývá zavřít je a nakopat
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(marko, 23.3.2010 17:52:37)
Odpovědět
Víš vůbec , co Topolánek řekl? Paroubkovi voliči
to jsou vepřo knedlo zelo a všechny by nakopali
do zadku a vyházeli. Tím myslel, že tito voliči
jsou jednodušší a je to vidět i u tebe, jinak
bys tady nepsal ty svoje blbosti.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bohoušek, 23.3.2010 19:01:35)
Odpovědět
Copak paní slušná a pan Dobrák ?? ti nejí vepřovou ? jo já zapoměl joggujou v parku :-))) no jdu na vepřovou
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Boboušek Vepřo knedlo zelo, 23.3.2010 19:02:44)
Odpovědět
Hurááááááááááááááááááá Mirek Topolánek je dál v čele , bože to budou krásný volby :-)))) suepr Vivat ODS
Pro MARKO
(Bohoušek, 23.3.2010 19:04:39)
Odpovědět
Hele když kvuli nikomu tak kvuli Tobě tady budu a připomínat se
Re: Pro MARKO
(marko, 24.3.2010 12:32:22)
Odpovědět
Jen si posluž, hlupáčku .
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Pytloun, 23.3.2010 20:47:26)
Odpovědět
Čtu zde skutečné vejblitky pravicových "intelektuálů". Pravičáci zde až na čestné výjimky reprezentují politické hrátky plebejců. Co z nich nevyhodila peristaltika jejich střev, to vyzvraceli na tento portál. Vzhůru k vyhraným volbám se sprostým, hloupým, falešným a prázdným Topolem, který mi páchne jako sánský kozel, křížený se smrdutým opossumem.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Zacheus, 23.3.2010 21:07:24)
Odpovědět
Velmi mne mrzí, že se pan Dušan Streit snížil ve svém příspěvku k laciným a nízkým útokům proti církvi. Navíc bohužel prokazuje základní neznalosti faktů , které s církevní problematikou souvisejí. V opačném případě prokazuje jednoznačně zlou vůli - ale ani jedna varianta mu opravdu ke cti neslouží.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(neskobu, 24.3.2010 0:00:42)
Odpovědět
Po tolika jeho úletech a ještě mluvit o Topolánkovi jako o intelektuálovi,to může jen bezmezný a nesoudný obdivovatel.Paroubka ani ČSSD nemusím,ale co to má společného s tím,že si Tupýjanek nevidí už po x-té do h..y,kdo po něm chtěl atˇkádruje Fischera,Slanečka a církev do časopisu,který má daleko k diskuzím na témata,ke kterým se vyjadřoval.Atˇchodí s tiskovou mluvčí,když není svéprávny pro vyjadřování a do LUI měl jít v doprovodu se Slanečkem,nebo Žaludem,možná i doktorem Bendou.Myslím,že po tomto vystoupení si měl odpustit omluvy a raději odejít s kamarády Langrem,Tluchořem,Bendou a Nečasem z vedení ODS a založit vlastní časopis Balvan,Gulak,Šulin,nebo napsat pokračování románu:Bylo nás pět.Složili by kompletní redakční radu a rodné straně maximálně před volbami prospěli.A poznámka autora ,že bohužel pomohl kamárádům k majetkům,je neskutetečná loajalita k tunelování státních zakázek a okrádání nás všech na úkor Řebíčků.Je to v podání autora vlastně omluvitelné a hezké pomáhat kamarádům.Ne čtyřicet let komunismu,ale dvacet let Klausů,Topolánků a dalších,včetně některých novinářů,způsobili tuto morální žumpu,kde je normální krást,podvádět,urážet a stačí se jen občas omluvit.A to podle průzkumu by většina voličů svěřila osud země opět do rukou stejných stran a politiků,to se nedá ani komentovat.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 24.3.2010 0:59:10)
Odpovědět
"neskobu", nejen že Tvému příspěvku dávám palec nahoru, ale připíjím Ti na Tvé zdraví....

ps. byl jsem dnes po té dlouhé zimě, poprvé letos si zahrát golf, a nomohl jsem si rameno, tak nemůžu spát, ale jsi mne pobavil...., toto spojené s Rulandou a zákrojem Madelandu, hmm,to nemá chybku.....

tak brzy tady ahoj :-)
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 24.3.2010 10:04:34)
Odpovědět
.....co tak vzít toho řeznickýho psa Tupohlava rychle na nějaký výcvik? do voleb je ještě nějaký čas !!! to modré tupé hovado by se mohlo snad naučit aspon reagovat na jeden povel : "DRŽ HUBU" !!! :-))))
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(jio, 24.3.2010 17:44:18)
Odpovědět
Mrsina Topolanek , toho ma uz kazdy na haku neni duvod k diskuzi
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(bohdan, 24.3.2010 21:10:02)
Odpovědět
Máte pravdu , Topolánek řekl syrovou pravdu. Ale může státník na jeho postu takle likvidovat své voliče ? Těžko to může vysvětlovat n. př. na jižní Moravě . Co si říkáme u piva ,nelze přece prezentovat celostátně !
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 24.3.2010 22:55:50)
Odpovědět
NOVÝ POZDRAV ODSS:

"EIN VOLK, EIN REICH, EIN TOPOL, JA,JA, ES KOMMT DER TAG,KAMERADEN……" :-)

PS. DLE PSYCHOLOGŮ, MÁ TUPÝJANEK LATENTNÍ AFINITU K NACISMU.....

KDO TO NEVIDÍ, ŠPATNĚ, KDO VIDÍ A NEDBÁ JE STEJNÝ "NEO".....
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Zdeněk, 24.3.2010 23:22:16)
Odpovědět
Je úsměvné, když komunista, soudruh fašouna obviňuje druhé z pohnutek soukmenovce. Rudá lůza opět školí co je pro druhé dobré a čemu se musí podrobit. Jste, soudruzi, soukmenovci, ubozí.
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(ferda, 25.3.2010 2:40:02)
Odpovědět
Ne, Zdeňku, o Tebe strach nemám, Ty nejsi málo blbej.....:-))))

ps. pokud myslíš krátké období před válkou, tak někteří víme proč to tak bylo.... Anglie chtěla přepadnout tehdejší Sovětský Svaz a tak Stalin diplomaticky spolupracoval s Němcem, byla to do té chvíle hlavně pro Stalina činnost prospěšná.
Že se to takhle zvrtlo, jo, panáčku to je Boží úradek...

ps.Zdeňku, za domácí úkol, prostudovat předválečný plán "Spojenců" o přepadnutí Norského Narviku......
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bezevlas, 26.3.2010 21:16:03)
Odpovědět
Ježíší,co je to za článek,to jsou kraviny,to už nejsme fakt daleko tomu,kdy se třeba dočtu,že někdo někoho zamordoval,ale vlastně to je prima kluk a on to tak zase moc nemyslel
Re: Nenechme supa Paroubka hodovat na intelektuální mršině Topolánka
(Bezevlas, 26.3.2010 21:29:48)
Odpovědět
a ještě ....nijak mě nepohoršuje,co řekl Topolánek,spíš si myslím,že se nechal nachytat v rámci boje uvnitř ODS,mě ale vadí ten styl článku,kterej je napsanej tak,že i kdyby udělal nevim co,tak si to pisatel obhájí,je to demagogie jako prase..v rámci boje proti komunismu asi,že,tam je dovoleno vše...boj proti fikci,některý lidi už fakt jsou zralí pro Chocholouška.ODS s tím začala protože má velkou programovou absenci,ale zapoměli,že lidi jsou dost ovlivnitelní a lidem se to dostalo pod kůži, my si tady hrajeme se strašáky(v Česku),že musíme bejt pro smích každýmu(v zahraničí)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama