reklama
reklama

Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu

Autor: Karel Kříž | Publikováno: 22.3.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Není v české kotlině člověka, který by jméno Jiří Paroubek neznal a zřejmě ani není člověka, který by neměl na vůdce sociálních demokratů vyhraněný názor. Frekvence komentářů k jeho osobě je natolik četná, že ono populární vyskočení z otevřené konzervy dle vousatého vtipu je již jen otázkou času a náhlého hnutí mysli pánů Trvdíka s Dimunem.

Co je příčinou “grandiózního” úspěchu bývalého národněfrontovního aparátčíka, který v oficiálních sdělovacích prostředcích totalitní ČSSR opěvoval Vítězný únor 1948, velmi dobře si rozuměl s agenty StB, kterým pod krycím jménem Roko předával jistě velmi interesantní hodnocení svých spolupracovníků a poměrů ve společnosti, či se mu pro jeho pracovní postupy ve státním podniku RaJ všeobecně říkalo Šuplík?

Co uchvacuje velkou část populace na osobnosti, která ani zdaleka není synonymem antického ideálu krásy, intelektuálního gejzíru myšlenek či alespoň charismatického revolucionáře? Proč tento, i cenou obdařený, klasický papaláš, spolehlivě vítězí se svojí populistickou stranou v průzkumech veřejného mínění a vede ji k volebnímu vítězství, jenž má zazářit jako nejjasnější hvězda?

Proč vlastně jeho symatizantům nevadí jeho podpásové útoky na oponenty, demagogické lži, potěmkinovské sliby či účelové názorové veletoče? Co očekávají od politické figury, která není schopna dodržet vyřčené, ba i psané, dohody na domácí i mezinárodní úrovni? Jak je možné, že při každé zmínce o nějakém problému Jiřího Paroubka se místo věcné diskuse k tématu rozezní ze strany jeho příznivců jen afektovaný pokřik o Topolánkovi, modrých zlodějích a jejich daleko horších skutcích?

Vysvětlení je prosté. Celá ČSSD těží z kořenů naší komunisty ovládané minulosti a myšlenkového vzorce bolševiky vštěpovaného do hlav porobeného obyvatelstva. Ikonou všeho zla je zbohatlický vykořisťovatel tyjící z potu a dřiny chudáka. Proto je správné, že někdo (tedy Jiří Paroubek) těm hnusným buržoustům jejich nakradený (sic!) majetek sebere a přerozdělí jej mezi ty méně zdatné, méně úspěšné a převážně opravdové práci se vyhýbající “obyčejné” občany.

Ano, takto jednoduše lze manipulovat s většinou české populace, neboť tato je složena ze zastydlých milovníků socialismu a jeho pevného řádu se sociálními jistotami. Paroubkova partaj jim k tomu dává možnost jakéhosi pofidérního oddělení se od nejhorších bolševických kreatur spojených s nomenklaturou KSČ a jejich oficiálních následníků v KSČM.

Jiří Paroubek tedy vítězí na politickém kolbišti současnosti bez větších problémů. Najatá agentura mu připraví pár jednoduchých reklamních sloganů, které jeho věrní opakují do naprostého vyčerpání vždy a všude. Není třeba faktických rozborů, relevantních argumentů, historických analýz ani reálných statistických čísel. Na vše platí prvoplánová mantra o sociální rovnosti a spravedlnosti, kterou již dávno vymysleli a aplikovali jiní “borci” v rudém tričku. Paroubek jej jen umně schovává pod oranžovou šálou a pláštíkem evropské socialistické internacionály.

Pevně však věřím v dobré jádro českého národa. Pevně věřím, že lidí, kteří nehýkají nadšením při každé zmínce o potřebě vyššího zdanění, většího přerozdělování, čerpání dotací, grantech EU, zvýšených sociálních dávkách, třináctých důchodech, dluzích, co se neplatí, zdrojích, které jsou, státních regulacích volného trhu, dalších zbytečných úřednících kontrolujících sport, internet, zahnutí banánů či sluneční svit a podobných výmyslech, je pořád ještě dosti.

Pevně věřím, že tato, v současnosti bohužel stále menšina, dokáže svými postoji a jednáním cestu Jiřího Paroubka k plíživému obnovení socialismu v naší zemi ještě důkladně znepříjemnit. Pevně věřím, že nebudu muset za pár let akceptovat fakt o jeho zvolení presidentem ČR. Pevně věřím, že se nakonec natolik znemožní on i celá jeho popdemagogická partaj, že se vrátíme na cestu svobody, odpovědnosti a volného trhu s rovnými šancemi pro všechny.

Možná to bude ve chvíli, kdy Sobotka opět přizná, že volební sliby nebyly zasazeny do reálného rámce, možná tehdy, až dojde na řešení otázky ohledně naší kooperace v silách NATO a Zaorálkovského zbabělého odmítání, možná tehdy, až Škromach nevysvětlí proč nechodí státní starobní důchody, možná tehdy, až nás budou léčit doktoři z Asie, ošetřovat setřičky z afrického kontinentu a MuDr. Ráth bude stále vymýšlet novou a novou koncepci zdravotníctví zadarmo, možná to bude tehdy, až si i zbožňovatelé samojediného předsedissima Jiřího Paroubka uvědomí, že peníze jim nedává on ani jeho parta, ale musel je někdo před tím vydělat, pak mu je musel někdo sebrat, přerozdělit, něco si ponechat za tuto “záslužnou” činnost a za zbyteček si koupit volební hlas.

Jenomže to zřejmě ještě bude nějaký čas trvat. Zatím platí věta z titulku tohoto článku. Většina Čechů si přeje socialismus, byť se to neodvažují veřejně takto přímo nazvat a málokdy se k tomu vůbec otevřeně přihlásí. Přejí si návrat do komunistického koncentráku plného jistot a všeobecně rozdělené bídy, kde se nikdo nemusí příliš snažit, přičemž ke spokojenosti stačí uplatit řezníka či zelináře a jednou za pětiletku vyjet do Jugošky. Paroubek se jim svoji rétorikou a svými činy naprosto dokonale trefil do noty. Vypadá, jedná, mluví a slibuje jako absolutní zhmotnění onoho nostalgického bolševickopapaláškého snu.

reklama
7771 čtenářů | 74 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


V analýze mi chybí kontext na bídu pravice v ČR
(Brabec, 22.3.2010 1:33:14)
Odpovědět
Právě to, že proti Paroubkovi nestojí názorově a morálně pevný soupeř, je možné, aby tento "papaláš" měl takový úspěch. Má proti sobě podobný exemplář, jako je sám.
Re: V analýze mi chybí kontext na bídu pravice v ČR
(Alberto Kvěch, 22.3.2010 9:32:51)
Odpovědět
Ano pane Brabče.Pane Kříži.Jistě máte pravdu, ale vše jste příliš zjednodušil.Kdyby si občan dovedl v roce 89 představit jakého stavu se za dvacet let dopracuje pravice,na Letné by se nikdy nesešlo statisíce lidí a s klíčemi by moc lidí nezvonilo.Vše, čeho jsme svědky není úspěch Paroubka, ale neúspěch, neschopnost,arogance a neodpustitelná ubohost lídrů pravice.Tím myslím všechny ty Klause,Topolánka,Langra,Nečase a další.Kdo z těch skandujících na Letné skutečně věděl co je čeká,co je demokracie,kolik slušně prosperujících fabrik se vytuneluje,za malou do kapsičky se uměle zničí, nebo prodá cizí konkurenci, aby obratem fabriku sešrotovali.Kdo z těch skandujících si dovedl představit,že se budou zavírat staletí fungující a slušně vybavené nemocnice,že učitel a vědecký pracovník bude méně ceněn než za komančů,že slušný člověk bude státu za pitomce,že slovo dělník se bude považovat za hanlivé slovo,že nejvyšší straničtí funkcionáři budou lhát,podvádět,krýt rozkrádání,zneschopňovat a nepřipustí fungování policie,že se miliardové rozkrádačky zametou pod kobereček,že během jednoho roku z dříve dobře postaveného zaměstnání z policie odejde na 5tis. znechucených policajtů a ministr drze prohlásí, že to není systémová chyba.Kdo si myslel, že po 20 letech nebudou dálnice,obchvaty obcí,že budou v Česku neudržované rozpadající železniční mosty a silnice.Kdo si myslel, že ti podvodníci politici zadluží stát a pak důsledky osobní neschopnosti a rozkrádání státu přenesou na bedra občanů.Občan zažívá zklamání a nespokojenost projeví ve volební místnosti.Všichni staří parlamentáři by měli děkovat bohu, že je občan ještě nevyházel z oken a oni ještě oplývají takovou drzostí,že dále občanovi lžou a kandidují.Pravice měla po roce 89 k dispozici nakloněný,vzdělaný a pracovitý národ(z východních států s nejlepším odrazovým můstkem)pravice šanci promarnila a zničila.Nevolme socany ani ODS.Stát i občan je v průserů a oni jsou vyníci.Ze slušného národa udělali národ chudý, neslušný,nevěrohodný a světu směšný.Komunisté zničili stát za 40 let.Porevoluční lídři zničili stát za pět let a devastace společnosti pokračuje.To vše způsobili socani i ODS rukou nerozdílnou-oni vládli,nikdo jiný pánové.
Re: V analýze mi chybí kontext na bídu pravice v ČR
(Davidan, 22.3.2010 12:47:12)
Odpovědět
"Kdo si myslel, že po 20 letech nebudou dálnice,obchvaty obcí,že budou v Česku neudržované rozpadající železniční mosty a silnice.
Pravice měla po roce 89 k dispozici nakloněný,vzdělaný a pracovitý národ(z východních států s nejlepším odrazovým můstkem)
Komunisté zničili stát za 40 let.
Porevoluční lídři zničili stát za pět let a devastace společnosti pokračuje".

Kde se vzal ten vzdělaný, pracovitý národ v té komunisty zdevastované zemi?
Kde se vzaly mosty, silniční i železniční, které teprve nyní chátrají?
Nechtělo by to trochu logiky a přiznat si, že to ti komunisté, zas až tak špatně nevedli?
Jinak souhlas, s příspěvkem.
Vytvořili z většiny žebráky ....
(Lišenský,v.v., 22.3.2010 23:37:22)
Odpovědět
Přesto všechno,co po politické stránce komunisté
způsobili našemu národu,tak přece udělali něco prospěšného.Vybudovali slušné bydlení pro 65% občanů,které mohli užívat všichni i zcela nemajetní lidé.Dnes už toto bydlení není přístupné všem,poněvadž jenom 2+1 v Praze stojí
2,5 milionů Kč.V roce 1989 předali stát bez dluhu a s aktivami přes 180 miliard Kč.Současní
politici vše rozprodali a vytvořili dluh už přes
bilion Kč.A to tenkráte bylo školství a zdravotnictví zcela zadarmo.
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(berg, 23.3.2010 1:00:02)
Odpovědět
jj, zadarmo:-(, vy komanči v tom máte pravdu, je hodně lidí co má sklerozu, kdyby jste tu nebyli, tak je to tu jak v rumunsku, nebo v rakousku? ze slušné ekonomiky udělat přídělový systém a ještě to vydávat za úspěch, vždyt tenhle stát byl někde úplně jinde než jste to tu "vybudovali"
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(Davidan, 23.3.2010 2:02:49)
Odpovědět
Po válce byl přídělový systém téměř v celé Evropě. Nevím o čem jiném tu žvaníš.
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(berg, 23.3.2010 10:09:23)
Odpovědět
jo, přesně to jsem si o tobě myslel, nechápavý oranžgután, ten přídělový systém všude dokázali zrušit, akorát u komančů to bylo vrcholem jejich ekonomických schopností
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(Drobil Jurčo,topič elektrárenský, 23.3.2010 20:13:34)
Odpovědět
berge,jseš tak hloupej nebo ti Tupohlav tak vymyl
mozek.Jak tady pozoruji,tak co pravičák,tak to úplnej blb.Asi už nemám na vybranou,rozhodně nemohu volit tuto nemyslící sebranku,která si zaslouží,akorát nakopat do zad.ice.
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(berg, 24.3.2010 11:46:16)
Odpovědět
ale jo, sosánku, příspěvek plný urážek, zloby a nenávisti, ale co jinak? zaostal stát za vyspělou evropou, co? přivedli to komanči ke krachu? o tom byla řeč, ale když ti to tenkrát vyhovovalo, tak to ti vyhovujou i oranžoví, ti to směřují do stejného konce
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(Drak, 25.3.2010 20:30:21)
Odpovědět
bergu, ty jsi prostě idiot. Co přivedli ke krachu? V 89 neměla ČSSR korunu dluhu, měla přeinvestovaný průmysl. Spousta států nám dlužila peníze. O jakém krachu ty tupý idiote tady píšeš? Když nic nevíš, protože jsi blb, tak se raději neprojevuj. Idiotů má jak se zdá ODS, nepočítaně!
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(berg, 27.3.2010 0:49:51)
Odpovědět
přeinvestovaný průmysl:-) větší hovadinu jsem ještě fakt neslyšel, jj zmůžete se akorát na urážky(dost trapné) a naprosto lopatový přístup k ekonomickým znalostem
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(Davidan na pridel, 24.3.2010 11:02:55)
Odpovědět
Zapomnel jsi ale rict, do kdy. :))))))))))
Re: Vytvořili z většiny žebráky ....
(Alberto Kvěch, 23.3.2010 8:45:43)
Odpovědět
Nechci a nehtěl jsem dělat propagaci období komunismu, ale také nechci a nebudu podléhat kecům, že současný stav je dán dlouhotrvající působností kom., zkažeností lidí z kom. a že změna je proces několika generací.Prdlajs.Dnes máme za sebou 20 let demokratizace a veškeré výmluvy na komunisty je podvod a darebáctví konkrétních osob,neschopných,neslušných politiků poslanců,socanů a ODS, kteří hledají před národem obhajobu svých činů.Oni tady zavedli bordel,zadlužili stát,odnaučili lidi pracovat a kulturnost národa vrhli zpět.Oni jsou ti, odpovědní, občan by jím měl předložit účet,dát jím vše co pokazili při volbách hezky sežrat a nevolit je.Naše záchrana je - ani jeden hlas socanům a ODS.Prosím volme změnu,nové strany a ne staré známé neschopné lháře,tvůrce kocourkova a likvidátory slušného dědictví Slezka,Moravy a Česka,Slovenska a dalších SLOVANSKÝCH NÁRODŮ, kterým dělají ostudu.Dost Paroubkovců a Topolánkovců.Byl jsem nedemagogický volič pravice ODS vědom si jejich chyb, ale dokud přímo nevyrazí Topolánka,Langra a Nečase, můj hlas(tj.16 hlasů rodiny)už nikdy nedostanou.Nevolme je a vizi změn šiřme na každém kroku.Přesvědčujme známé,kamarády spolupracovníky, každého dle svýh možností, dokud ti likvidátoři neslušní nevypadnou z politiky...Předejdu otázce koho volit.Vycházím z viditelné reality.Jedinou novou stranou, která se do parlamentu dostane je VV Věci veřejné, tak ji dejme hlas, ať mají v poslaneké sněmovně dostatečně silný mandát, vymaní se ze závislosti na starých stranách a mohou realizovat proces změn k lepšímu.Teď není čas ani doba, hrát si na pravici nebo levici,na euroskeptiky nebo pro EU, teď je třeba usilovat o změnu a zachránit co se dá.Pokud budou důchodci a ti momentálně a ne z vlastní viny sociálně slabší volit Paroubka, budou v brzku ještě slabší a chudší.Hlavně ta nemalá skupina lidí by neměla volit staré strany.Vím, že převědčit je bude obtížné a z toho staré strany těží.
Re: V analýze mi chybí kontext na bídu pravice v ČR
(ferda, 22.3.2010 10:34:27)
Odpovědět
označení "papaláš" mi příjde dříve správné pro Tupohlava, nejen že se tak chová, ale co horší, on i tak myslí.

Kdo využíval státní lety pro svou zábavu ?
kdo mlátil novináře ?
kdo si honil "triko" v Toskánsku ?
komu se upsala sekera v řádech milionů z nepovedeného podnikání?
kdo ukazuje prostředník ?
kdo blbě kecá o církvi a židech ?

a tak by se dalo pokračovat.....

ptám se , co z toho by prošlo Paroubkovi ????

ale rozumím těm, kteří se ho zastávají, budto jsou stejní jako on, nebo nemají rozum......
Většina členstva ODS si přeje rezignaci Topolánka ...
(MVDr.J.Kotek,Jihlava, 22.3.2010 23:45:08)
Odpovědět
Jak uváději krajská média,tak v regionech většina členstva volá po rezignaci Topolánka.
Topolánek je primitivní hulvát,který nemůže reprezentovat konzervativní politickou stranu,
je názor mnohých funkcionářů ODS.Pokud chce Topolánek pomoci ODS,tak ať ji co nejdříve opustí.
Re: Většina členstva ODS si přeje rezignaci Topolánka ...
(Dr.Rusnák J., 22.3.2010 23:54:31)
Odpovědět
Topolánek nemá v politice co dělat, jeho chování a vystupování je vhodné leda tak do putyky IV. cenové kategorie.ODS v téhle zemi nadělala už mnoho škod,20 let slibují lepší budoucnost,ale skutečnost je ta ,že je tato republika zcela vytunelovaná.Je to zásluha jenom politiků z ODS.
Re: Většina členstva ODS si přeje rezignaci Topolánka ...
(berg, 23.3.2010 1:48:50)
Odpovědět
omg, ferda kombinovaný mvdr a dr, to jste v tom liháči pěkně nahusto, chtělo by to trochu promíchat a né si šlapat po takové kvalitě
Re: Většina členstva ODS si přeje rezignaci Topolánka ...
(ferda, 23.3.2010 2:05:36)
Odpovědět
" pro "berg" - jsi blb......ty už z toho nevyrosteš :-)

.....co tak vzít toho vašeho řeznickýho psa Tupohlava rychle na nějaký výcvik? do voleb je ještě nějaký čas !!! to modré tupé hovado by se mohlo snad naučit aspon jeden povel : "DRŽ HUBU" !!! :-))))
Re: Většina členstva ODS si přeje rezignaci Topolánka ...
(berg, 23.3.2010 10:15:59)
Odpovědět
ferdyšu, ty mi děláš jenom radost :-) taková chytrá, inteligentní a slušná oranžáda, to se jen tak nevidí, já vás mám teda za blbce, ale ty jim prudce zvedáš průměr
Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(PhD Koutecký K.,psycholog, 23.3.2010 20:18:49)
Odpovědět
Ne každý ODSák je gauner,
ale každý gauner je ODSák !!!
Re: Ne každý ODSák je lump, ale každý lump je ODSák.....
(Plzen, 24.3.2010 11:09:15)
Odpovědět
Na PhD jste inteligence moc nepobral. Ze by PhD z Plzne?
Re: V analýze mi chybí kontext na bídu pravice v ČR
(ferda, 22.3.2010 14:23:01)
Odpovědět
co se musí stát, aby Vy modří hnojíci,kteří se pořád zastávají "Modrého Vůdce" pochopili, že jste v tom případě stejní jak Váš "GURU" modrý Tupol ????
jen ten, kdo se od něj distancuje, si zaslouží ohledu jako ten, kdo má jen jiný názor.....


.........doporučuji Mirkovi Topolánkovi, aby odstoupil z kandidátky ODS pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010 a zvážil své působení ve vedení ODS," uvedl Sobotka. Topolánek je jedničkou ODS na jihu Moravy.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Janos, 22.3.2010 3:07:45)
Odpovědět
Jo pane Kříži, v české kotlině zná Paroubka kdekdo, na Moravě a ve Slezsku ho nezná nikdo.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(onďa, 22.3.2010 19:47:52)
Odpovědět
Na Moravě i ve Slezsku ho známe asi také všichni a proto ho také- ne jeho konkrétně,ale ČSSD volí velká většina. Ale z toho článku číší zloba a nevím,proč ? Program se mi líbí,nic zadarmo od státu nedostávám, akorát můj pohled ne věci je jiný,než pána Kříže. A proto jsem se v jeho článcích dozvěděla ,co jsem vlastně zač. Nejslušněším názvem byl- hlupák. Tak jó,raději se tomu zasměji jeho výroků a jdu si přečíst p- Ferdu a Davidana a další,mému smýšlení blízké lidí...
Paroubka zná každý...
(Hráč, 22.3.2010 7:02:23)
Odpovědět
Asi před půl rokem jsem zahlédl poměrně drsnou rvačku desetiletých chlapců,kteří také po sobě plivali. Na otázku proč se tak perou,jeden odpověděl: Protože on mi nadával,že jsem Paroubek...
Paroubka zná tedy každý, bohužel.
Re: Paroubka zná každý...
(ewe, 22.3.2010 7:39:49)
Odpovědět
Pane Kříž, velice výstižně napsané. Je to bohužel tak. Venkov ten zobe Paroubkovi z ruky, a baští mu ty jeho obehraný kecy i s navijákem... nic se neposlouchá lépe než to, bohatým brát a chudým dávat. Na to jsme u nás kabrňáci !
Re: Paroubka zná každý...
(Petr, 22.3.2010 12:02:33)
Odpovědět
Proč je venkov rudý ? Zde malý vtípek : Zasedá znovu obnovená prověrková komise ÚV KSČ a předvolá si člena KDU-ČSL a řekne mu :"Do gulagu, ty náboženský tmáři !"
Přijde člen ČSSD : "Do dolů s tebou hnusný oportunisto"
Přijde člen ODS : "Vážený soudruhu, jen pojď mezi nás, Tys pro nás udělal nejvíc !"
Tolik jako komentář. Já se té chvíle děsím !
Re: Paroubka zná každý...
(Sunny, 24.3.2010 13:51:57)
Odpovědět
:-)))Hnusná urážka...Nedivím se, že to skončilo rvačkou.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(vlk, 22.3.2010 7:34:53)
Odpovědět
V analýze mi chybí sebekritika autora. Jeho názory zvyšují popularitu J. Paroubka velmi významně!
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Mizkic, 22.3.2010 8:02:45)
Odpovědět
Svoboda,odpovědnost,rovné šance zní to hezky,ale dejme si otázku jak jsou a byly naplňovány tato slova politiky stran,které by je měli hájit?/tzn.Lidovci,ODS,Unií svobody,ODA,Zelenými/? Odpovím Vám jako člověk který je pravicový volič - OSVČ - Tato slova nejsou naplňována,jen se o nich mluví. Ze své praxe drobného podnikatele to vidím takto: politici nás potřebují jen když somrují hlasy potřebné k získání poslaneckých mandátů,po jejich získání rychle zapomenou. Výsledek se vždy projeví utažením opasků OSVČ a všem drobným.Proč je většinová strana vydírána těmi menšími,proč jsou prosazovány lobbistické zákony,které zvýhodní různé profesní skupiny + tzv . neziskové organizace a dají jim příliž pravomocí, takže se z nich stávají stejně z jako poslanců nadlidi a ostatních se stávají nevolníci. Příklady - exekutoři/místo aby spravedlivě vymáhaly dluhy - jsou z nich loupežníci za bílého dne/,Ochrané autorské svazy.ČT atd... jejich výběr poplatků - neskutečná arogance,ČEZ - neskutečná arogance,´všechny byrokratické orgány státní správy - neskutečná arogance....Místo aby byly prosazovány oprávněné zájmy společnosti,jsou zvýhodňovány různé nadnárodní kolosy.Jsou podporovány obecně škodící obory jako např. hazardní hry ,které ročně nadělají desetitísíce nešťastných rodin/poslanci jsou korumpováni napříč politickým spektrem,ale nikdo nezakročí/, proč jsou neustále zvýhodňovány nepracující menšiny/ místo rázného opatření je jim neustále ustupováno a ještě je jim hrazena podpora pro organizace, které překrucují skutečnosti,při čemž osočují republiku z rasismu.Nevzniká raismus tím,že jsou tyto menšiny zvýhodňovány/.Ótázka - neměla být místo zvýhodňování těchto skupin spíše zavedena přísná opatření ve spočívající ve vytlačení nelegálně nebo pololegálně pracujících cizinců a uvolnění pracovních míst těmto menšinám , při současném omezení podpor?Další otázka- proč nebylo účelně zamezeno předražování státních zakázek/to že máme nejdražší dálnice je známo dlouho/? Ovšem největší nedostatek vidím v tom,že tyto strany neumí mediálně komunikovat,nedokážou vysvětlit logicky svůj program všem občanům jednoduše a jasně. Nedokážou vysvětlit většině obyvatel,že se musí v době krize šetřit a jít příkladem . Proč neprosadí například zrušení své nepřiměřené imunity ,proč neprosadí snížení svých nadměrných příjmů o 20%, když většině otroků jménem OSVČ se může o průměrném platu st. zaměstnance jen zdát. Proč je na OSVČ hrnuto stále více byrokratických povinností,které nic neřeší,jen vyvolávají korupční prostředí a umožňují jejich šikanu? Proč neustále roste počet byrokratů? Proč jsou zákony a vyhlášky přísnější než v EÚ? Proč jsou pravidla dotačních programů stanovovány tak,aby na ně malý podnikatel,občan nedosáhl a musel si najímat poradenské firmy/ které si nechali pravidla dotací nastavit tak aby nahrávali jejich zájmům/? Proč není účelně zamezeno lichvě a různým nepoctivým trikům v obchodních a jiných smlouvách? Mám dojem že celé volební období o hlasy milionu OSVČ a dvou milionů jejich rodin nikdo nestál a problémy této skupiny osob nikoho nezajímaly a nezajímají. Ekonomická krize se na této skupině lidí projeví nejenom snížením příjmů pod úroveň podpor nezaměstnaných,ale zejména šikanou různých kontrolních orgánů ,které na velké firmy nemají sílu,takže drápy si budou obrušovat na těch malých./vždy,když byla ekonomika v háji bylo obyvatelstvu vnucováno,že za vše mohou číšníci,zelináři,řezníci..../.
Popsané důvody jsou zdůvodněním nárustu obliby oranžové levice, které však zejména z důvodu nezvládnutí ekonomiky ,ale také nevyřešením problémů výše uvedených v příštím volebním období propadne a bohužel přivede k moci krajní se pravici se všemi problémy -nepokoji,skutečným rasismem atd.....
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Bohoušek, 22.3.2010 9:20:39)
Odpovědět
Kdyby se OSVČ líp učil mohl být taky zaměstanec .Mohl být i užitečný pro společnost a nešilil by na daních a ostatních dávkách .
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Mickiz, 22.3.2010 10:47:50)
Odpovědět
Pokud si myslíš že OSVČ nemají vys.školy tak se pleteš ty ,estébácký provokatére. /malé t je tam záměrně/. Navíc jestli děláš ve st. správě,tak to není nic co by se dalo chválit polovina jelikož značná část umiňovaných jsou lemply a vyžírky s nataženýma rukama na úplatky.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(j25, 22.3.2010 10:53:30)
Odpovědět
Vzkaz pro Bohouška Blba - To si může myslet jen skutečný trotl,že OSVČ může šidit na daních a dávkách,většina je poctivých,jelikož za svou firmu růčí vším majetkem na rozdíl od st.zaměstnanců,kteří jen sají a sají a aby mohl za ně stát zaplatit daně,mzdy a ostatní dávky si musí půjčit nebo vybrat daně právě od těch nebohých OSVČ. Největší škodná demokracie jsou právě různí Bohouškové apod,kteří si neumí zavázat boty,ale na státním počítači bude opruzovat od rána do večera/ paron jen 8 hodin za víc nedostane love/.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(voša, 22.3.2010 10:59:23)
Odpovědět
Však až nastoupí ta krajní pravice,tak si podobné vysírka dohledá a to ze stejných pramenů jako ČSSD.Jinak souhlasím,že Bohouěek je pouze provokatér za účelem zjišťování a monitorování příspěvků opozice ČSSD což dělají zřejmě silové složky a to v rozpou s ústavou....
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(ferda, 22.3.2010 13:44:08)
Odpovědět
Myslím si, že tah s panem Bohouškem, je celkem vydařený manévr pravicového póvlu, neineligenta, a v neposlední řadě modré žumpy a hnojíka ...

COPAK JSTE TO VÁŽNĚ, ČTENÁŘI, NEPOZNALI, ŽE JE TO PROVOKACE ,/pravděpodobně řízená provokace,/ placeného hňupíka ze Zjančeného vršku ???? JEDNAK ABY SE ZDE UVÁDĚNÉ ARGUMENTY ZAVÁDĚLY ÚPLNĚ JINÝM SMĚREM, ABY "MODŘÍ AJATOLÁHOVÉ" mohli poukazovat na profil údajně levicového příznivce .....tzv. "bohouška".....

chtělo by se povědět : JAK PRIMITIVNÍ, ALE JAK ÚČELNÉÉÉÉÉ :-), :-),:-)

MODRÁSCI, VÁŠ PROGRAM JE : LHÁT, PODVÁDĚT A NEJLÉPE STÁLE KRÁST !!!!! :-)))
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(voša, 22.3.2010 14:55:18)
Odpovědět
Já se domnívám,že za Bohouškem se schovává Ferda
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(ferda, 23.3.2010 0:05:36)
Odpovědět
a já se domnívám, že za nickem "voša" se skrývá hňupík.....:-))))
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Silberstein, 22.3.2010 18:27:44)
Odpovědět
Chci jen říci, pane MICKIC - OSVČ, že skutečná a úspěšná OSVČ podniká a pracuje, rozhodně nežvaní na tomto portále. To dělá jen ta neúspěšná OSVČ, která své neúspěchy svaluje na byrokracii (státní i EU), na socany a bolševiky (a výstřely na Auroře) a já nevím ještě na koho jiného, aby mohla svoji neschopnost a nemohoucnost nějak zakrýt. K podnikání Vás nikdo nenutil a nenutí. Jestliže Vám to v Česku nejde, zkuste to v cizině. Tam už na Vás čekají. Oni uvítají Váš podnikatelský kapitálový vklad jako přínos do jejich ekonomiky, uvítají i Vaši perfektní znalost alespoň jazyka anglického a to slovem i písmem, i Vaši zcela samozřejmou obousměrnou schopnost simultánního tlumočení (z angličtiny do češtiny a z češtiny do angličtiny). Osob zvaných OSVČ je u nás několik set tisíc, těch skutečně úspěšných odhaduji tak na 30 - 40 procent. Ti ostatní nanejvýš s bídou přežívají, nebo jsou to mrtvé firmy, event. firmy fiktivní, kryjící nějakou jinou činnost, často na hranici zákona. Krize naštěstí tuto špinavou vodu trochu vyčistí, zmizí aspoň část podnikatelských příživníků, neumětelů, často i nevzdělanců, kteří si mysleli, že podnikat může kdokoliv, v čemkoliv a kdykoliv. Ty neschopné fňukaly naše vlast nepotřebuje, neviditelná ruka trhu je lehce vymění za lidi schopné, kteří nebudou kecat na internetu a dají se s chutí do práce. Vždyť to je všeobecně známo, že mnoho OSVČ by v cizině tak nanejvýš mohlo umývat okna či nádobí, event. pracovat v kampaních na sklizni zemědělských produktů atd.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(berg, 27.3.2010 1:10:32)
Odpovědět
no ty jsi tady taky k neuvěření, vydáváš se za pravicového voliče, ale keců máš jak ferda, to by mně opravdu zajímalo, proč by uspěšné osvč nemělo mít čas? na cokoli, uznávám, že na pracáku máš času víc, ale i osvč si může najít čas vlézt na tyhle pravicové stránky trochu poškádlit vás, najaté rudochy
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Bohoušek, 22.3.2010 9:18:22)
Odpovědět
No a máme to tu zae , Žumpa jménem Europortál a jejich modří parťáci . No to zas budou komentáře .Pan paroubek je muj premiér a bude i mým prezidentem . To pak puknete
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Šul, 22.3.2010 11:01:42)
Odpovědět
Když ti to vadí tak neprovokuj a jdi si za sobě rovnými na centrum,tam ti ty tvoje hňupovské diskuze budou s obdivem číst nevzdělanci a podobné gumy jako jsi sám.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(jh, 22.3.2010 10:00:22)
Odpovědět
No a máme to tu zae , Žumpa jménem Europortál a jejich modří parťáci . No to zas budou komentáře .Pan paroubek je muj premiér a bude i mým prezidentem .

Bohoušku,
žumpa jménem Europortál je vedle, tady jste na Eportálu.
Europortál se ve skutečnosti ovšem jmenuje Euportal a nikdo tam nemá rád modré parťáky...

Suma sumarum: v jedné větě tři seky!
Jak příznačné, že milujete Jyrku..., žák pilnější to učitele
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Bohoušek, 22.3.2010 10:37:57)
Odpovědět
Vždyt to je jedno , Eu nebo Euro Výsledek je stejný
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Fiter, 22.3.2010 10:59:19)
Odpovědět
Proč nejsi na Novinkách mezi svými?Stejně ty tvoje bolševický vejšplechty nikdo nečte rudý lojzo.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Bohoušek, 22.3.2010 11:11:25)
Odpovědět
Minimálně ty a to mi stačí .
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(OP, 22.3.2010 11:55:35)
Odpovědět
Běž si vymrskat bambus a neotravuj tady.Na podzim si sundej parohy ,ať se s nima vlezeš do kanceláře.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(sivec, 22.3.2010 12:17:18)
Odpovědět
Paroubek je ztělesněním papaláše, který má plnou hubu prázdných keců: ,,vše pro občany "! Ale to není nic nového pod sluncem. Tím nás krmili soudruzi, taky chtěli všechno pro lid,a nějak se to zvrtlo, a mělí jsme 40 let útrum. A nyní nastoupil náš dobrodějec Paroubek, a nabízí nám zářné zítřky pod jeho jasnou hvězdou !!! Tak ti ať si ji nechá svítit doma ...
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(ferda, 22.3.2010 14:32:24)
Odpovědět
......."Jestliže se chce ODS vrátit do rodiny slušných demokratických stran je pro ni jedinou možnou cestou odchod jejich předsedy Topolánka z veřejného života. ODS se musí jasnými činy distancovat od jeho osoby a myšlenek,"

A to jen proto, že ODS si zvolila do svého čela/ raději ta odss měla použít jinou část těla:-))/ takového člověka , jako je Tupol.....

hmmmm, asi byl, a to je hrozné, ze všech odeesáků nejlepší :-)))

inu, co můžou jiného vygenerovat hnojíci, žumpičky, zloději, verlibáři, a to vše před bojovou zástavou, kde se třepotá symbol zlodějen a to pták modrá straka...:-)))

neodvažuji pomyslet, jaký je ten zbytek :-)))
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(berg, 27.3.2010 1:27:59)
Odpovědět
nádhera, ferdyš - místní korepetitor a taková krása:-))) verlibáři, skvělé, no to je asi ta tvá superoranžinteligence, a nekecej o překlepu
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Davidan, 22.3.2010 12:54:19)
Odpovědět
S naprostou ignorací faktů, ale s obrovským, snad osobním odporem k Paroubkovi, napsal pan Kříž, jako velký paroubkobijec, zdrcující kritiku.
ČSSD nepotřebuje žít z naší komunistické minulosti. Lidé, Kříži, ještě nezapoměli, jak se měli před rokem 89, kdy se nemuseli bát o práci a důchody, kdy měli nárok na byt a laciné bydlení a služby, kdy měli sociální a zdravotní zajištění bez toho, že by jim nějací zloději předhazovali, že si prožrali budoucnost. A jsou to ti samí zlodějí, kteří jim ukradli zdroje důchodového zabezpečení.
Ono je to Kříži celé jinek, vy to víte, ale matete lidi, protože jste hnůj!
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(jorkšír, 22.3.2010 13:29:55)
Odpovědět
Co to tady meleš ty blbe,lidi nezapomněli na to jak se měli před listopadem dobře?
A proč se měli dobře? Protože jim komunisti sypali do žlabu,ale z čeho jim sypali do žlabu a díky čemu mohli sypat, cype,to víš?
To museli ti rudí parchanti prvně okrást národ pracovitých a podnikavých lidí,poprvé v tom posraném únoru čtyřicet osm,podruhé při měnové reformě nedlouho poté. Ty si myslíš že ta žebrácká rudá holota s holými zadky by jinak lidem měla co dát?Kde to žiješ. Ze svého by ti žebráci neměli co ,stejně jako dnes to vypasené bradavičnaté prase,to se taky chystá podojit ty úspěšné,aby mělo co lidem nabídnout.
Víš co,běž s tím Paroubkem do konečníku,stejně jako si tam přiber i ty komunisty,nikam jinam ta verbež nepatří.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(ferda, 22.3.2010 13:51:19)
Odpovědět
"jorkšíre" ty jsi unikum....:-))))
asi ti tečou pořádně nervy, jak v osobním životě, tak i z toho , jak vypadají volební průzkumy :-) a v neposlední řadě, podle toho, jaké jsou tvé příspěvky:-))

Jak říkám, jsi unikum, proto až půjdeš na vyšetření s konečníkem , tak se nemusíš vyslíkat a postačí, když na lékaře otevřeš svá ústa...:-))
Ty ji totiž máš v hlavě :-))
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Davidan, 22.3.2010 13:55:10)
Odpovědět
No hlavně, že je dneska z čeho. Nezapomínej, že lidé v tomhle státu od války makali a to co tu vzniklo a bylo rozkradeno, bylo z jejich práce. To nejsou žádné agitky, ale konstatování skutečného stavu. Po roce 89, když byly znehodnoceny vklady, tak to nebyla krádež? Ta to byla, jen když to udělali komunisti? A teď, když nemá republika nic, majetky jsou rozkradené, rozdané, lidé zadlužení, půl milionu bez práce,tak se mám radovat, mám to chválit, říkat, že je to sláva?
To bych musel být nejdřív magor, jako ty.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(winter, 22.3.2010 14:05:10)
Odpovědět
To yorkšír:
Tys v té době pravděpodobně taky žil, a myslím, že moc spokojeně. Po převratu si hraješ na kapitalistu a jen skrytě čekáš až ti vyplatí 13 důchod. Pravice v této zemi dostane na frak, a víš proč ? Protože jeden předseda chce lidi kopat a druhý z Top je znám svými zlodějinami.
Jseš k smíchu, jako celá pravice, ta je spíš k pláči.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(berg, 23.3.2010 1:57:21)
Odpovědět
už tu chybí jenom bohuš, asi jsi je ranil, liháčníky :-)
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Táňa, 23.3.2010 19:09:19)
Odpovědět
Jorkšíre, ono to je podle mě složitější. Tento národ opouštěla jeho elita od bitvy na Bílé hoře. Nejdříve česká šlechta a protestanté / inteligence/, před rokem 1939 Židé a zbytek jich zahynul za války. Prokazatelně mají vysoké IQ. Po válce následovali spořiví a pracovití Němci. Kolem února 1948 další řada bohatých a chytrých emigrantů. Po srpnu 1968 také odešli ti bystřejší. Zbytek, co zde zůstal, zobal komunistům z ruky a byl naředěn lidmi z východu, kteří neměli takové pracovní a osobnostní kvality. Tak, co se dnes všichni tolik divíte. Když 58% populace zde pobírá nějakou sociální dávku, když je tady tak zakořeněno rovnostářství, že si většina z nich myslí, že ta sociální dávka by měla být stejně veliká jako průměrný plat. Přece máme všichni stejné žaludky. Opravdu se tady není čemu divit. A že vyhraje Bradavičník, je zcela zřejmé. A všimněte si, že čím víc na východ, tím dostane víc hlasů.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(sivec, 22.3.2010 13:43:06)
Odpovědět
Davidan, ty agitky si strčte za klobouk.A jestli chcete ,,světlé zítřky ", tak to volte Paroubka. Proti gustu žádný...
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Davi9dan zapominajici?, 24.3.2010 11:07:57)
Odpovědět
Ano, komiku Davidane, lide v dobe vlady komunistickych zlocincu, "kdy se nemuseli bát o práci a důchody, kdy měli nárok na byt a laciné bydlení a služby, kdy měli sociální a zdravotní zajištění" byli tak spokojeni, ze se spontanne vydali do ulic, protoze vedeli, ze se "levicovy raj" brzy zhroutil - a nemylili se. Zhroutil se sam se stovkami milionu postizenych lidi... :))))))))))
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Heršl, 25.3.2010 20:36:22)
Odpovědět
Vůbec nevíte o čem píšete, blbečkové, s vypatlanými mozky tupohlavy. Je mi vás líto, jste jen zmanipulovaní troubové.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(josef bílý, 22.3.2010 16:59:30)
Odpovědět
jak se může v člověku nahromadit tolik nenávisti,zloby,jak může inteligentní člověk vypouštět mezi lidi tolik špíny ,polopravd-při čtení těchto blábolů je člověku smutno-proč-tento literární hnus nikoho nepřesvědčí-jen ukazuje na ubohost autora
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(OP, 22.3.2010 18:16:21)
Odpovědět
Nejmenujete se náhodou oranžový?
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Silberstein, 22.3.2010 21:13:56)
Odpovědět
Josefe Bílý, já proti blábolům tady bojuji už dlouho. Ty zdejší kecy zprava jsou naprosto otřesné a to říkám jako ryzí pravicový volič. Pokud si ty slinty autora i jeho přitakávačů přečte nerozhodnutý volič a chybně usoudí, že tito lidé jsou reprezentativním voličským vzorkem pravice, tak nejspíš strachem či obavami zvolí levici a to je pro pravici špatné. Pokud v rámci pravice nezvolí ODS (všestranně a dlouhodobě plnou nejrůznějších malérů), a hlas dá po česku "chytře" některé nové pravicové pidistraně, pak je jeho hlas pro pravici také ztracen, protože tyto politické minisubjekty se do sněmovny nedostanou, jsou to již dnes politické mrtvoly. Jen blázen se může domnívat, že citované nově vzniklé pravicové trpasličí strany mohou přinést do polického života něco nového. Jsou to vesměs strany naplněné přeběhlíky z jiných stran (politickými recykláty).
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Bohoušek, 22.3.2010 18:37:01)
Odpovědět
Jsem Vepřo knedlo zelo klasická vyžírka a znezužívatel dávek a poprvé se modlím aby Mirek Topolánek byl dále předsedou ODS .Držím palce aspon do voleb . Nic lepšího si my z ČSSD nemužeme přát.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(osvč, 23.3.2010 2:15:12)
Odpovědět
ale jo, máte to mít, ale ještě budete tenkým hláskem zpívat, až si všechny soc. vydobytky, předsedou slíbené, budete užívat, osvč bude bohušu vždycky za vodou, protože má dvě ruce, ale ty, už bez předsedy (ten bude tou dobou někde na pláži), budeš mačkat čepici v ruce :-)
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Silberstein, 22.3.2010 18:44:13)
Odpovědět
Upřímně se bojím, pane Kříži, že Vaše články i názory Vašich názorových příznivců pravici nepomohou, socani i bolšáni Vám poděkují za nárust počtu hlasů nerozhodnutých voličů pro jejich programy, poděkují Vám i političtí recykláti, jejichž politické straničky jsou už dnes politickými mrtvolami, což se potvrdí při volbách. Ty ministrany se do parlamentu nedostanou, jenom pravici připraví o část voličských hlasů. Tyto hlasy pravice potřebuje jako sůl k tomu, aby měla v parlamentu co nejvíce poslanců.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Bohoušek, 22.3.2010 18:55:37)
Odpovědět
Jsem Vepřo knedlo zelo klasická vyžírka a znezužívatel dávek a poprvé se modlím aby Mirek Topolánek byl dále předsedou ODS .Držím palce aspon do voleb . Nic lepšího si my z ČSSD nemužeme přát
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(ferda, 23.3.2010 2:13:51)
Odpovědět
Myslím si, že tah s panem Bohouškem, je celkem vydařený manévr pravicového póvlu, neineligenta, a v neposlední řadě modré žumpy a hnojíka ...

COPAK JSTE TO VÁŽNĚ, ČTENÁŘI, NEPOZNALI, ŽE JE TO PROVOKACE ,/pravděpodobně řízená provokace,/ placeného hňupíka ze Zjančeného vršku ???? JEDNAK ABY SE ZDE UVÁDĚNÉ ARGUMENTY ZAVÁDĚLY ÚPLNĚ JINÝM SMĚREM, ABY "MODŘÍ AJATOLÁHOVÉ" mohli poukazovat na profil údajně levicového příznivce .....tzv. "bohouška".....

chtělo by se povědět : JAK PRIMITIVNÍ, ALE JAK ÚČELNÉÉÉÉÉ :-), :-),:-)

MODRÁSCI, VÁŠ PROGRAM JE : LHÁT, PODVÁDĚT A NEJLÉPE STÁLE KRÁST !!!!! :-)))


bože, jak jste jednodušší a čitelní :-)))


ps. At žije předseda ODS Mirek Tupolánek ,hlavní volební manager ČSSD :-))
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(berg, 23.3.2010 2:23:00)
Odpovědět
no tos tomu dal ferdyšu, hlavně nemyslet!!!
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(jaro333, 24.3.2010 11:12:01)
Odpovědět
Ferda nevi, co znamena "myslet". Staci mu, pubertakovi, obvykle vulgarni nadavky.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(radce09, 24.3.2010 11:15:21)
Odpovědět
Ferdo, ty radeji nemysli, vzdycky z tebe vypadne nejaka tupost...
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Jouda, 23.3.2010 12:41:37)
Odpovědět
Pane Kříži, gratuluji!!! Kvůli vašim názorům v blogu svolal Jyrka Pablb brífink a vysílala to ČT24 v přímém přenose. Gratuluji.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Marie Trundová, 23.3.2010 13:56:13)
Odpovědět
Gratuluji k výstižnému článku pane Kříži.Čekají
nás vzhledem k vítězství části lidu ve skoku na špek,krušné časy.Paroubek se čím dál častěji vidí jako premiér menšinové vlády,což svědčí o tom,že si je vědom nemožnosti splnit sliby obyčejným občanům,
v tom případě by opět za nic, co se nedalo splnit,
ČSSD nemohla.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Sigůl, 25.3.2010 10:22:00)
Odpovědět
Nevolme ODS a ČSSD a neposlouchejme mekotu z hradu jinak se nedostaneme z tohoto srabu - koho však volit - marně si lámu hlavu - již je pozdě tak co zopakovat si emigrační vládu, otázka jen bude, kterým směrem to bude.
Re: Paroubek je ztělesněním přání většiny Čechů, nikoliv bytost z Marsu
(Jirka, 25.3.2010 14:43:07)
Odpovědět
Ne, není. Tohle je lež a nechápu jak ji můžete napsat. Po něm touží jen ti co za totáče těžili z bezpráví - zelináři, uzenáři, lidé z Čedoku, Tuzexu a jim podobní. Nikdo jiný nemůže chtít sexy mozek.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama