reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 22.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

V minulých blozích už jsem probral Paroubkův boj o kdeco. O naše důchody, poplatky a také je třeba zmínit slib zvýšení mateřské. Prostě líbivá politička a rozhazování peněz v době, kdy se má šetřit. Líbivá předvolební kampaň. Jak ten na nás myslí, oko nezůstává suché. Jeho argumentace, že "se to zaplatí " z dividendy ČEZu snad ani netřeba komentovat. Prostě ty peníze z dividendy, které mají doputovat do státní kasy vezme a přehodí je na jinou hromádku. Jenomže na té první hromádce pak budou scházet.

Připomíná mi  to starý pamácký vtip. (pro ty co neví co je to pamácký - PaM byly útvary Práce a mzdy). Když se za komárů dělaly tzv. přestavby, vzal se objem peněz a jenom se jinak rozdělil. Vzali jste pytel peněz, zatřepali jste s ním a postavili ho stejně velký vedle. A ta přestavba to byl ten rachot co se dělal při tom třepání tím pytlíkem. A tak je to i s těmi dividendami  na mateřskou.

Proč to ten Paroubek dělá? Protože jeho poradci vědí přesně, jak na obyčejného, dříve pracujícího člověka. Je to takový zvláštní druh Homo sapiens-poddruh Remcal.

Vědecky je dávno prokázáno, že živočichům nevadí ani tolik ztráta svobody v uzavřené rezervaci, hlavně že jim někdo hodí jejich dávku žrádla. Český Remcal byl vyšlechtěn tak, že mu stačí hodit jenom SLIB. Oranžové destrukční komando pracuje dávno v rámci programu "jakákoliv kravina, kterou hodíme mezi Remcaly, bude uchopena a sežrána".

Remcal nemyslí, jenom žere. A nechce se od něho nic moc. Jenom hodí kandidátku do urny. Remcal má ještě jednu zvláštní vlastnost. Je naprogramován jenom na centrální mozek, ostatní informace automaticky vylučuje. Tím se vysvětluje, že jednou přijatá informace typu "dluhy se neplatí", "zdravotnictví je zadarmo" "my se o vás postaráme" je pevně vryta ve třech závitech ze šesti, do hmoty podobné mozku, a šmitec.

A pak se divme těm preferencím.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
4809 čtenářů | 87 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Nezajímá mě ČSSD, kde proti "Paroubkově politice"
(Brabec, 22.2.2010 5:19:32)
Odpovědět
stojí program ODS ? Milý autore, všechno se točí kolem Paroubka, kdy "prázdný" Topolánek proti němu postaví program ODS? Tedy to, s čím přesvědčí voliče, aby volili ODS ? Nikde nic, ODS prohraje, Topolánek a jeho parta Moraváků bude odvolána, ale stejně budou ty jejich prázdné "ksichty" sedět v parlamentu další 4 roky! Takže ODS má jistotu 8 let opozice. To je to, oč tu běží, milý autore ! To ČSSD přepřahá před volbami (Zeman zavedl tuto tradici) a proto je úspěšná !
Re: Nezajímá mě ČSSD, kde proti "Paroubkově politice"
(vvv, 22.2.2010 6:58:59)
Odpovědět
Brabec, Čssd opravdu přepřahá, jak ty píšeš, ale kam ten vůz dojede je ve hvězdách. On to není kumšt slibovat a slibovat, ale ve finále se to svede zase buď na Ods, nebo špatný počasí atd.. To už mají jistě ve své strategiji přesně vypracované. A mají svou voličskou základnu, která jim to baští i s chlupama..No, náš Jyrka to je pane kabrňák,že ??
Modropisálkové,doporučuji prášky na spaní ...
(MUDr.Langer, 22.2.2010 22:33:27)
Odpovědět
Vážení modropisálkové, kteří máte strach o svoje nakradené majetky, resp. za pomoci různých lží a úskoků jste rozkradli, co se dalo a tuto skutečnost nyní halíte do závoje uvědomělých a vznešených žvástů. Z těchto důvodů vás straší jméno Paroubek i ve spaní. Přeji hezký den, málo hlasů pro ODS ve volbách a přestaňte s tím okrádáním firem, resp. nás všech, tím, že v pracovní době máte zájem o všechno, jen ne o to, co je vaší pracovní náplní.
Pražané se už probouzí a začínaji uvažovat .....
(Hynek Staněk, 23.2.2010 23:51:37)
Odpovědět
vvv,co je lepší slibovat nebo okrádat spoluobčany?Rozhodně nejsem levičák,ale pracovník na Magistrátu,kde se permanetně rozkrádaji peníze nás občanů.To co bylo zveřejněno,je jenom malá část ztracených peněz.
Zde vládne ODS s Bémem a ty si zde dělaji co chtěji.Mnozí pražané to už pochopili,takže věřím,že v letošních volbách jim vystaví řádný účet.
Pokrytecká ODS ....
(Ing.Koudal J., 22.2.2010 22:17:50)
Odpovědět
ODS představila svůj dokument nazvaný vize 2020. Celý tento koncept je popřením reálné politiky, kterou parta Hic doposud předváděla. V této koncepci je možné vidět věci minulé ve smyslu. „Lhali jsme Vám, ráno, v poledne, večer, tak už konečně uvěřte, že Vám nelžeme“. Bohužel, padesát procent občanů zase naletí ODS a pak těchto padesát procent občanů bude nadávat jaká je ta politika svinstvo. Ale zpět k ODS a její vizi.
ODS chce snížit počet ministerstev a snížit náklady na administrativu. Nevěřím vlastním uším. Za vlády ODS, lidovců a zelených eskamotérů narostla a nabubřela státní agenda více než předtím. Od nesmyslných podúřadů pro menšiny, až kocábovské sny o malém ministerstvu pro romské menšiny. Došlo k deformaci trhu s elektřinou, kdy díky zelenému experimentu bude každý z nás platit cca 2000 korun navíc, aby podnikatelé se sluncem mohli nerušeně a v klidu podnikat za svoje jisté a státem garantované. Inu, dříve se loupeživý rytíř musel hodně snažit, aby se uživil a nebyl dopadnut a dnes stačí zelený dres a modlitba k zelenému Bohu a kapsy daňových poplatníku se vykrádají za pomoci státu a beztrestně.
Nevím jak Vy, ale pro mě to je jasný signál, proč nevolit ODS.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(jorkšír, 22.2.2010 7:20:25)
Odpovědět
Těm tzv. remcalům tohle snad bude stačit,jak zde píše autor = porce žrádla. Otázka zní jak dlouho jim to bude stačit,tohle sypání drobků se stolu plného jídla.
V tomhle je celá malost českého voliče.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(winter, 22.2.2010 11:31:05)
Odpovědět
Zdravím vážení modropisálkové, kteří máte strach o svoje nakradené majetky, resp. za pomoci různých lží a úskoků jste rozkradli, co se dalo a tuto skutečnost nyní halíte do závoje uvědomělých a vznešených žvástů. Z těchto důvodů vás straší jméno Paroubek i ve spaní.
Je zřejmé, že i dobře zaplacený "Pan novinář" má jistě stažený zadek. Jen mně trochu máte styl psaní novinářské žumpy, která dříve psala placené články bůh ví pro koho,...
O charakterových vlastnostech tohoto blba-písálka nemusím vůbec přemýšlet, neboť na první pohled je jasné, že se jedná o nemocného člověka, který jen žere a vnáší do české veřejnosti nenávist a zase nenávist. Takže i zaplacený pisálek je ve skutečnosti Remcal, nicméně v tomto případě velmi zlý Remcal. Jeho vědecká moudra by jistě stála za odborný přezkum jeho osobnosti přimářem Chocholouškem.
Najdou se mezi vámi jistě nadšenci, kteří s tímto článkem souhlasně mručí, ale to vás automaticky přiřazuje k výše popsanýcm skutečnostem.
Přeji hezký den, málo hlasů pro ODS ve volbách a přestaňte s tím okrádáním firem, resp. nás všech, tím, že v pracovní době máte zájem o všechno, jen ne o to, co je vaší pracovní náplní. "Viz podnikatel jirka".
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Praotec Čech, 22.2.2010 13:02:16)
Odpovědět
Ty chudáku, až nám Jyrka vezme ty "nakradené majetky"(já tedy žádný majetek nemám, ani nakradený), ty z toho budeš mít stejně kulový a budeš mít ještě větší h...o, než máš teď. Ale bude tě hřát vědomí, že Jyrka nakrad těm, kteří se vlastní pílí nějakého majetku dopracovali a po Jyrkově znárodnění budou stejně chudí, jako jsi ty.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 14:44:45)
Odpovědět
byvalý ministr Řebíček, jo, panečku ten se snažil....... stejně tak jako většina modrých zloprcků v čele s Bémem....., jo, jo, jeden krade druhý vydělává...., záleží, za který klub kope.....
ODEESESÁKŮM SE se nesmí věřit DVĚ SLOVA, A TO : VĚŘ MI...... :-)))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(FERDA, 22.2.2010 20:27:54)
Odpovědět
Údajně,JAK JSEM SLYŠEL, je nějaká ze zakládajících listin ODS,
ve které je PRAVDA,POCTIVOST, A SPRAVEDLNOST zmíněna jako TRIUMVIRÁT ZLA!
výše zmíněných ctností, se má každý člen ODS ze všech sil vystříhat!!!
Takový je jejich úkol,...... mimo to, že se má kde to jen jde KRÁST, KRÁST, KRÁST !!!

VŽDYŤ CO JE PRO ODS NEBEZPEČNĚJŠÍ NEŽ PRAVDA?
ZHOUBNĚJŠÍ NEŽ POCTIVOST?
STRAŠNĚJŠÍ NEŽ SPRAVEDLNOST?
PŘIZNÁVÁNÍ PŮVODU MAJETKU?

KDE JE KONEC SMLOUVY S OBČANY???? TO UŽ NAHRADILA AKCE (PRO)VIZE 2020 ???
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Praotec Čech, 22.2.2010 13:05:19)
Odpovědět
P.S. A abych měl obavy z Jyrkovy socanské veleloupeže, nemusím být volič ani sympatizant ODS (Moravské národní strany).
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Ladislav, 8.3.2010 22:22:22)
Odpovědět
Tuhle zemi rozkradaji ruku v ruce všechny politicke strany,takže,se zamyslete Pokud se my občane budeme hadat,která strana je lepší,potud budou krást
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Ivan123, 22.2.2010 9:01:15)
Odpovědět
Portál založený jako ryze propagandistické medium. Nic než lži se na něm neobjevuje.
Autoři článků spoléhají na neuvěřitelnou naivitu, nezkušenost a nevzdělanost skupiny mladších občanů, zpracovaných propagandou ve školách. Je to stejný postup, který použili bolševici po válce k agitaci mezi mládeží. Současní modří fanatici jako by z oka vypadli tehdejším svazákům, kteří s jiskrou v oku vysvětlovali svoje naivní představy o předělání světa.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Modrá pěst, 22.2.2010 10:18:12)
Odpovědět
Pane Ivan, mate pravdu,od ODS nemůžeme čekat nic jiného, než lži, sprosté vyjadřování a falešnou propagandu. Největšim propagátorem tohoto zla, je sam Topolanek, kdy vnaši zlo do mladých a nezkušený lidi. Například včera v Praze skauti. To se da srovnat s velkým firerem a jeho hitlerjugentem.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(vvv, 22.2.2010 11:22:51)
Odpovědět
Jak je vidět, pár takových zanícených Ivanů a modrých pěstí by chtělo spolu s oranžovým vůdcem změnit dějiny. Malá připomínka. Něco takovýho jako je Paroubek , se zatím na naší politické scéně nikdy nevyskytovalo...a asi nevyskytne !!! Ten opravdu nemá konkurenci !
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(josef25, 22.2.2010 17:53:10)
Odpovědět
No nevím,pokud si vzpomínám, tak hodně sprostoty vnesla do politiky ČSSD při posledních volbách. Vadí mě že se neřeší věci,které by se měli a také začínající sprostota v diskuzích zde a ta rovněž vznikla díky těm co mají na očích oranžové brýle.Jejich rétorika je trochu z 50 let min. století. Rovněž opakované lži. Kdo je větší škodná ten kdo platí daně nebo ten co jen vyžírá - politici,dlouhodobě nezaměstnaní/kteří nemají zájem o práci/, někteří /asi 400 tisíc neproduktivních městských a státních byrokratů/?
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Piskoř, 22.2.2010 18:46:53)
Odpovědět
Pane Ivane, dávám Vám za pravdu, stejnou metodu zneužití naivity mladých lidí udělal čínský koryfej komunismu Mao Tse Tung. Je škoda, že mladí lidé většinou ani netuší, že tato čínská velegrázlovina velkého kormidelníka už tady byla v obrovském rozsahu už před cca padesáti lety. Ostatně ve starověku, středověku i novověku byla nezkušená a málo vzdělaná mládež zneužita mnohokrát.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(kiki, 22.2.2010 9:27:45)
Odpovědět
Už se těším až mně Jyrka dovede do Raje.Opravdu většího a mocichtivého gurů jsem v životě nevidel.
Národe co si zasloužíš to po volbách dostaneš.
Remcalové všech zemí, spojte se!
(Jirka, 22.2.2010 10:10:51)
Odpovědět
článek je dost trefný. Zajímavé bude sledovat reakce Remcalů na státní bankrot a následné vyschnutí přídělů žrádla. Sociální dávky žádné, důchody nestačí ani na nájem... to bude dost po humoru.

Pořád mi není jasné, co zlého Paroubkovi udělali důchodci, učitelky, hasiči a zdravotní sestry, že jim chce vnutit svoji jistotu - JISTOTU BÍDY.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Anděl, 22.2.2010 10:19:46)
Odpovědět
Jirko,co mluvíš za nesmysly?Vždyt právě Paroubek je při učitelích,sestrách,hasičích atd.Lžeš,nebo jsi špatně informován?DO bídy přivedla nejnižší třídu ODS a už to začíná stoupat do té střední vrstvy.Hlavně ,že oni mají dost.Brání si svoje posty.Lidé to poznali na vlastní kůži.Nikdo jim nic nenamluví.Co udělala ODS pro lidi?Co mohla,to jim vzala a ještě nás zadlužila.Jak je to možné?
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Jirka, 22.2.2010 10:31:00)
Odpovědět
Anděli na nebesích! Co to vykládáš? Nemám potřebu bránit ODS, ale Tvé vývody jdou úplně mimo. Zjisti si pár informací - třebas kdo začal masivně zadlužovat stát, když rostla ekonomika o 6% ročně? (správně, socani a jejich "ekonomický expert" bez ekonomického vzdělání - jakýsi Bohoušek Sobotka). A kdopak bojkotoval jakékoli pokusy Topolánkovy vlády o reformy? (správně - socani s bolševiky).

Asi Tě Anděli zklamu, ale ODS opravdu, ale opravdu úplně za všechno nemůže. Ale jestli Tě to uklidní, já je taky volit nebudu :-)
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Fiter, 22.2.2010 10:32:13)
Odpovědět
Já vám ty socialisty přeju.Uvidíme jak budou splňovat to co naslibovali a hlavně kde na to vezmou.To si nemůžete něco přečíst z historie aby jste pochopili,že pod rudým praporem to nikdy a nikde nešlo?Cožpak nemůžete pochopit,že si s vámi Paroubkové,Ráthové,Sobotkové a další jenom vytřou zadek?To jste s prominutím tak omezení,že věříte tomu když vám vykládají jak se budete mít dobře a všechno bude zadarmo?Nikdy,nikde a nic zadarmo nebylo a nebude.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Modrá pěst, 22.2.2010 10:47:00)
Odpovědět
Pane Fiter, pokud Vám Paroubek, Ráth nebo Sobotka slíbil všechno zadarmo, měl by jste navštívit ušniho lékaře. Určitě špatně slyšite.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(kamil, 22.2.2010 10:54:54)
Odpovědět
Jo a copak nám přinesou Topolánkové,Kalouskové,Bursíkové,Svobodové a ostatní vychcánkové vždyť je to úplně jedno tak nevím proč se pořád hádáte.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(swet, 22.2.2010 11:27:24)
Odpovědět
Kamile, co nám přinesou ? No naučí nás, že nic nedostaneš zadarmo, a stavění vzdušých zámků, tak to ať si socani nechají pro blbce. Jenom ti jim ty jejich bludy baští !
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(kamil, 22.2.2010 11:44:46)
Odpovědět
Ale to přece každý ví,že nedostne nic zadarmo.Je naivní si myslet,že ty třicetikorunáči,socky,oranžády jak jim tady nadáváte nevolí kvůli slibum ale kvůli naději na lehčí život a nějáký státni bankrot a jiné blbosti,kterými strašítě je jim fuk.To jen vy co jim tady nadáváte máte strach ,že by se vám vyšími daněmi snižila životní uroveň.No tak bude státní bankrot Argentici s z toho taky nepo.. a žijí dál.Když nejde o život jde o ho..o.A v listopadu 89 většina lidí cinkala ne pro nějakou svobodu ale mysleli,že budou mít vyšší životní uroveň.No a když vídí,že si pomohl jenom někdo a a většinou na hraně zákona.Tak jsou netrpěliví čekali 20 let a nic.Světlé zítřky slibovali komouši.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Praotec Čech, 22.2.2010 13:11:08)
Odpovědět
No vidíš, že autor nelhal. Vám skutečně nejde o nic jiného, než o to "žrádlo". Vy se nažerete a po vás potopa...
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(kamil, 22.2.2010 14:44:35)
Odpovědět
Jo a o co jde tobě ? O větší žhrádlo ty chytroline.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Jirka, 22.2.2010 13:54:15)
Odpovědět
Kamile, Kamile!

Narozdíl od Argentiny důchodci nežijí v plechových boudách, ale v bytech, kde se platí nájemné a energie. A po státním bankrotu by ze svých důchodů nemuseli mít ani na ten nájem. Natož na energie, jídlo a oblečení. Takže by se z toho státního bankrotu asi po... (po Tvojem). Takže zapomeň na propagandu a začni přemýšlet!
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(kamil, 22.2.2010 14:49:38)
Odpovědět
Ale nenech se vysmát taková bezdomovci jsou i u nás a bez státního bankrotu.Koho by jste do těch bytů nastěhovali ,když by nikdo neměl na nájem?Vždyť vy ty obyčejní lidi potřebujete,kdo by si kupoval vaše služby a zboží.Těch bohatých zase tolik není.Tak každému hned nanadávejte.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Sunny, 24.2.2010 14:16:30)
Odpovědět
Bude dobré, když si uvědomíte, že v případě státního bankrotu padnou na ústa ti, kdož jsou na státu závislí. Ti bohatí, kterým levičáci slibují zvýšení daní, se už teď usmívají, protože tady žádné daně neplatí. Je to jen předvolební blábol pro závistivé uši.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(ferda, 22.2.2010 14:38:29)
Odpovědět
To, že ODS a její činovníci kradou jak straky a co horší v mezích zákona, je jasné, nakonec mají i tu modrou straku ve svém logu....:-)
a co dvakrát horší, umí v tom chodit, vše na hraně zákona...., a když s to přece jen přepískne, tak naše justiční mafie to odloží... copak to nevidíte Vy modří tupouni jak se tady rozkrádá stát, vezmu li v úvahu že valná část podnilkatelů volí modré, a unik z předražených ztakázek padá do kapes právě tak orientovaných podnikatelů, /prý údajně až o 260 miliard korun, ze státem vypsaných zakázek/nejen předraženy kvůli všimného/ tak je to natolik, že kecy o hrozbě levicové vlny jsou k smíchu....tady se přeme, jestli maminkám ne že se přidá, ale vrátí se to na částku před třemi léty!!!
VELKÝ ROZDÍL MEZI ODS A ČSSD JE TEN, ŽE MODŘÍ TO RADĚJI RVOU DO CHŘTÁNU BOHATÝM A ČSSD TO DÁVÁ TĚM, KTEŘÍ Z VALNÉ ČÁSTI TUTO POMOC POTŘEBUJÍ.
A TED SI MNE KLIDNĚ URÁŽEJTE,VY MODRÉ ŽUMPY...

Co říkáte jak Topolánek se zbavil elegantně svého dluhu ve spol. VAE ??? Hmm, kabrnák, ten ví jak na to, a mohl bych pokračovat velmi dlouho.....
jo,jo, tak si říkám,že nenažhrání podnikatelé prezentováni ODS, ctějí za každou cenu pořád stejně žhrát, bez ohledu na situaci která je.... a aby pořád bylo co žhrát a mlaskat, tak hrr na prosté lidi, těm nechtějí utáhnout jen opasky, ale nejraději smyčku kolem krku, vždyt ten , který se ocitne v problémech, ten nám nevydělává,ten nám jen bere...., tak šup at si tu oprátku nejraději hodí sám, my , ODS se ale budeme snažit tak horlivě, aby to bylo co nejdříve...., myslím si, že jak členů ODS tak i těch co je volí, že nebe je nechce a v pekle se jich bojí..... :-))
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Nemodrý, 22.2.2010 14:57:41)
Odpovědět
Jasně soudruhu!

Tvoji favorité dávají potřebným? Potřebný Gross s nakradenými 80 M (s Pandury to nemá vůbec, ale vůůůůbec nic společného), potřebný Paroubek v prezidentském apartmá za 130.000 Kč/noc, potřebný Kavan s balíky bankovek v ministerském trezoru, potřebný "kakaový Bob" Kraus.... máš pravdu!

Už za první republiky se říkalo: "Kudy chodil, tudy krad´- sociální demokrat!"
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(ferda, 22.2.2010 15:10:01)
Odpovědět
"nemodrý" to se stydíš, za to, že jsi byl ještě nedávno "modrý"? proto tenhle nick ??
Tvůj veršík má však pokračování :-)) :

KUDY CHODIL, TUDY KRAD, SOCIÁLNÍ DEMOKRAT,
KDO VŠAK V LUMPÁRNÁCH JEJ VŽDYCKY PŘEDČÍ ???
ANO, JE TO TAK, PROMODRALÝ DEMOKRAT....
VČERA RUDÝ, MODRÝ DNES, TO JE ZLODĚJ Z ODS..

PS: musíš se to naučit NAZPAMĚŤ, i kdyby jsi měl mít hlavu otřískanou ode zdi, protože jsi asi tolik jednoduchý..., to v lepším případě :-))
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(Stallker, 22.2.2010 15:23:48)
Odpovědět
Bože můj, stojí Vám to za to, takhle po sobě štěkat a obhajovat zloděje? Na obou stranách. A upřímně, opravdu si myslíte, že se o někoho oranžoví postarají, že někomu opravdu pomůžou? Nikdy nikdo nikomu, děkuji rodičům a osudu, že jsem schopen se o sebe postarat sám.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(zub, 22.2.2010 16:11:31)
Odpovědět
Ferdo, Ferdo, chudák Gros - neuděláš pro něho sbírku. Podle uvedené diskuze by se určitě řada tvých přízniců přidala.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(ferda, 22.2.2010 19:46:38)
Odpovědět
MODLITBA KLUKŮ Z ODS :

Pane Bože, dej nám sílu, ke každému dalšímu dni,
kdy budeme žít ze své pravičácké arogance, hrubosti a zlodějny.
Pane Bože udržuj co nejdéle ty modré, tupé hovada a jim podobné,
Kteří nám , ve volbách odevzdávají svůj hlas a myslí si, že nám jde o jejich dobro.
Pane Bože avšak ochraňuj nás, abychom se ani na okamžik nemuseli k ostatním lidem chovat
Jako k sobě rovným.
Pane Bože, dej, ať se můžeme spoléhat na to, že nám ty zlodějny stále budou procházet a naše lži a triky, jenž jsou obsaženy ve „Smlouvě s občany“ , ať stále fungují, protože díky nim můžeme pořád dobře a úspěšně shazovat vinu za to, co jsme jako ODS již dvakrát této zemi způsobili, na druhé.
Pane Bože, hlavně nás ochraňuj, ať se nikdy nemusíme postavit čelem k pravdě a nést
Následky svých činů……….amen
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(sivec, 22.2.2010 11:31:41)
Odpovědět
Anděli, ty ses asi práskl do hlavy. Socani a pro lidi ? Prázdné sliby a falešné vidiny pro takové naivky jako jseš ty. Na tom je postavená celá strategie jejich populistické politiky !:
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(josef25, 22.2.2010 17:55:36)
Odpovědět
Anděle divím se že tě sv.Petr nekopne do zadku okovanou botou za to že lžeš.
Re: Remcalové všech zemí, spojte se!
(ferda, 22.2.2010 19:54:56)
Odpovědět
"josefe" sv Petr a okovaná bota ?????

To jsi si spletl stranu a lidi, kteří je nosili....:-)

ale co je v hlavě to je i na jazyku....
xxxxxxxxxxxxxxxx
ps : die Zeit, kommnt mein liber...:-))- zajisté mi Ty okovaná boto , rozumíš, že ?? :-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 11:54:45)
Odpovědět
Věřím,že každý uvažující občan s článkem souhlasí,ale.Nenechme se zlákat předvolební propagandou současných parlamentních stran.Levá i pravá strana má jen jeden zájem udržet se za každou cenu a falešně přiživují vědomí voliče,že je třeba se rozhodnout a rozdělují záměrně voliče na přítele a nepřítele tj.ODS nebo socany s přesvědčením, že se volič nechá opět zmanipulovat a obě strany se udrží u moci.To je moc špatné.Současné parlamentní strany musí odejít z parlamentu a zajistit to může v současné době pouze volič.Proto je nevolme prosím.Volme nové strany,strany mladých lidí bez lží, podvodů,korupce,zadlužování a nefunkčnosti státu.Prosím nevolme socany ani ODS. Oni nás dostali do srabu...Nevěřte jejim slibům,měli dost času a už dokázali co umí-nic.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 22.2.2010 12:36:49)
Odpovědět
Ehhm... Velmi rád bych volil jinou, nezkorumpovanou, stranu, Vy takovou znáte? Tedy u nás v kotlině.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Hugo, 22.2.2010 13:14:12)
Odpovědět
Zkus Stranu svobodných občanů a kecy, že se stejně do parlamentu nedostanou, nemají žádnou váhu. Když budou trpělivě pracovat, jednou se tam dostanou.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 22:19:03)
Odpovědět
Je to jasné.Jste euroskeptik,proto je Váš přístup k ostatním stranám neobjektivní a účelový.Polemika s vámi je zbytečná.Hoďte tedy svůj hlas z okna.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(vvv, 22.2.2010 13:19:30)
Odpovědět
Jenomže takovou stranu která by dělala všechno podle foršriftu bohužel nemáme a ani nebudeme mít. Příjdou jiní, a bude to to samý v zeleným. v tom je ta tragedie. Ale pořád lepší kdokoliv, než socani s Paroubkem...
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Ladislav, 8.3.2010 22:37:38)
Odpovědět
22 let jsem bydlel ve Francii,a když se frantíkum něco nelíbilo,šli všichni do ulic,tady se kritizuje jenom na internetu,jaký národ taková vláda
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 14:13:41)
Odpovědět
Vážený pane,děkuji,že jste se nad příspěvkem pozastavil.Vycházejme ze současných reálných šancí.Sranda končí,boj začíná, proto uvažujme o reálné šancí některých uchazečských stran.Pohádky o nezadlužování státu,krásných vyhlídkách pro občana,jak mají na srdci starosti občana,jejich důchody,jejich práci atd.z úst lídrů stran, které absolutní devastaci a zadlužení zavinili je směšné,drzé a trestuhodné.Je to strana ODS a socani.Nikdo jiný tady desítky let nevládl a nikdo by těm stranám neměl prokazatelné provinění odpustit.Nastolený stav je neodpustitelný a Topolánek i Paroubek může kázat co chce.Oni vše zavinili.Bohužel občan se opět nechá nachytat,nevědom si následků.ODS i socani tedy budou v parlamentu,proto dělejme vše co můžeme,přesvědčujme příbuzné,známé,kamarády každého,ať je jejich mandát(moc v parlamentu) co nejmenší.Ostatní současní parlamentáři jim pomáhali dílo dokonat, tak je bože můj také nevolme.Další, kdo se dostane do parlamentu je TOP 09 s tím nic neuděláme a VV Věci veřejné-Radek John,toho se nejvíce ti politikáři a lháři bojí.Dejme mu tedy hlas, ať má silný mandát a změny se mohou dít.Hlasy ostatním stranám je ztracená šance,protože se do sněmovny nedostanou.O komunistech nehovořím,ti bohužel sílí jen díky neschopným lídrům pravice.Jsme na euroskeptickém portálu,je tedy slušné promluvit a ne účelově nehovořit o jejich stranách.Euroskeptik dá jistě svůj hlas,ale oni se do parlamentu také nedostanou, tak je to ztráta hlasu,zase ve prospěch ODS a socanů.Dělejme politiku lepší, ale také reálnou.Díky za pochopení.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Jirka, 22.2.2010 14:27:35)
Odpovědět
Vážený pane, Radek John lhal dlouhá léta celé svojí rodině - kde berete jistotu, že se v politice bude chovat jinak? Já raději dám svůj hlas knížepánovi. Tam mám jistotu(pochopitelně relativní), že tento vzdělaný a slušný člověk je obklopen lidmi, kteří do politiky chtějí, ale nemusejí - jsou schopni se slušně živit i vlastní prací. Což se zejména o poslaneckých existencích pod oranžovým praporem příliš říci nedá - proto budou volby místo října v květnu (díky za každé ráno v poslanecké lavici!).
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 22.2.2010 14:48:09)
Odpovědět
Spousta zajímavých názorů, díky za ně. Přesto stále těžko říct, potažmo volit. Radek John, snad to myslí dobře, přesto částečně souhlasím s výše psanými výhradami. TOP09, pana knížete si velmi vážím a asi bych i volil, jen jedna malá výhrada, druhým mužem je p. Kalousek a přestože v poslední době hovoří a jedná velmi rozumně, i v jeho politické historii bychom určitě našli pár "kostlivců". Kdyby se alespoň pokusil vysvětlit některé otazníky z jeho působení např. na minist. obrany a vysvětlení by bylo srozumitelné, neváhal bych. A strana svobodných občanů, snad dobrá volba, ale je o nich slyšet opravdu velmi, velmi málo a to bohužel hrozí ztraceným hlasem...
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Hugo., 22.2.2010 18:16:33)
Odpovědět
Lháře a vyžírku Johna přece nemůže slušný člověk volit. Když léta lhal vlastní manželce, myslíte, že voličům nelže?
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(frantisek zajicek, 22.2.2010 18:30:57)
Odpovědět
Hugo,tak to neber,ja jsem mel manzelky 2 a lhal jsem jim cely zivot.Ukaz mi na jednoho,ktery mluvi pravdu,cistou pravdu a nic nez pravdu,FZ
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 18:55:37)
Odpovědět
to se máš čím chlubit,......
víš, je tak trošku rozdíl, nepovědět pravdu, než lhát, každý asi tu a tam použijeme obojího, ale celý život ???? hmmm, ty jsi teda formát....

a navíc, myslím si, že nejsi předsda žádné strany, která se snaží dostat do Posl. sněmovny.
tak si můžeš lhát co hrdlo ráčí...:-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 22:12:54)
Odpovědět
Pane Hugo.Bez komentáře a za Vaše osočování dlužíte Johnovi omluvu.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 22:23:51)
Odpovědět
Naprostý souhlas s Vašim názorem na TOP 09.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 14:59:59)
Odpovědět
"jirko tak to jsi pohnojil a srovnal jak vítr pastoušku.....,copak si opravdu myslíš, že kníže je čestný člověk ? Vzpomeň jen, jak se kasal, že za vlastní peníze očistí p. Čuníka a dal ze svého 300 tisíc na forenzní audit , a jak sliboval, že nás, prostý lid s ním seznámí, ať dopadne jakkoli...., ty jsi četl aspoň písmenko???? ani řádek !!!!, když říkám nic, tak dvakráte podtržené nic!!! hmmm, copak asi zjistili ??? A pokud budeš chtít, tak máš možnost zjistit, proč byl pan Kníže v Jihoafrické republice za státní pěníze téměř 4 týdny, ? inu, jeho žena tam má soukromou nadaci, tak se tam Kníže pán trošku zdžel..., to má tak málo, že musí ždímat státní kasu ?? ale to se řekne, že tam byl služebně, třeba i jo, ale ať nám doprde.... řekne, co nám občanům prospělo, z jeho cesty??!!! dovezl nějaký kontrakt ? dovezl nějaké pobídky pro naše podnikatele???? Sakra proč se už něco nestane a tyto a jemu podobné vyžírky nejdou před soud, že doslova kradou finace....
hmmm, možná že malou výhodu to má, Kníže přijel opálený, takže pohled na jeho zdegeneovaný, s prominutím ksicht , je tak nějak lepší pohled, jeden už nezvrací, ale pořád ho natahuje.......... :-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 22.2.2010 15:27:28)
Odpovědět
Vážený pane ferdo, nechcete jít diskutovat jinam? Než jste se zapojil, byl tento sloupeček docela slušný rozhovor docela slušných lidí...
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 16:42:17)
Odpovědět
"Stallker" Vám se nelíbí věcná debata? Vám se nelíbí jinak smýšlejcí diskutující???:-))
hmm, no, Vy asi budete ten "pravý " demokrat...:-)) chtěl bych třeba argument, proč jsme nedostali od Knížete ten audit ? proč a za jaké finance jel na výlet do Afriky???

A Posílat kohokoli někam, to už tu myslím bylo dvakrát, takže si laskavě vyberte svoji družinu , kam se zařadíte : Hitlerova Garda, nebo Stalinovi Bolševici....:-)
ps. i když si myslím, že Vy budete patřit do obou skupin, podle toho, kdo vyhrává ... , že ?? :-)
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 22.2.2010 18:09:14)
Odpovědět
Huuups... To jsem dostal těžkou ránu. Co se týče věcné debaty, to je něco, co už tady dávno není. Co se týče pana knížete, dovolím si tvrdit, že jsem dostatečně soudný člověk a nesnažím se hodnotit neco, o čem nic nevím. Ale pokud jsou mé kusé informace z tisku správné, on ten audit skončil tak nějak, že není možno s jistotou potvrdit, vinu, či nevinu kohokoliv ze zúčasněných. A jestli se nepletu, jedním ze základů demokratického právního systému je presumce neviny. Podle toho si myslím, že se pan Schwarzenberg zachoval správně, navzdory jeho osobnímu názoru. Nebo tomu Vašemu. Ono je hóóódně jednoduché někoho odsoudit jen tak, ale to už hraničí s lynčováním.
A pak to posílání někam. To já nemám za potřebí. Jen to dokazuje, jak hezky umíte přetočit slova druhých, jak se Vám právě hodí. Pouze jsem se slušně zeptal, zda nechcete jít diskutovat jinam. Nejde o názory, rád si popovídám i s lidmi jiného smýšlení. Ale slušně a bez urážek. A to s Vámi zjevně nejde.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 19:41:29)
Odpovědět
Tak vidím, co jsem si myslel,....., co to tady povídáte" kusé informace!!!! Nic nikde nebylo!!!! ale hlavně jde o to, že to Kníže slíbil zveřejnit at se děje cokoli.... a pak že nerozhodně?kusé informace ??? Kdo mu to má zbaštit ????!!!
Argumenty měly být na stole a my ostatní jsme si měli udělat názor !!!! ale to nee, my asi nejsme dost inteligentní!!!!... ale na to, dát jim hlas, na to jim vždy stačíme!!
Je to lhář,člověk, nebo i politik, nesmí zalhát ani jednou, pak je nedůvěryhodný.
a nebo budeme politiky posuzovat , podle toho, kdo nejmín krade a lže...:-((

Tak to jsou vymoženosti po dvaceti létech demokracie..., hmmm, to jeden kouká:-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 20:18:26)
Odpovědět
a navíc, nic přece nebylo ve věci "Čuněk" státem chráněné tajemství !!! šlo o obyčejný úplatek!!! a pochybuji, že by starosta Vsetína Čuněk, nakupoval jaderné hlavice pro "Sjednocené vojsko Valašské" :-))
Prostě drželi se vlády jak hovn.... košile, proto ty zásahy "cappo di tutti" Vesecké a jiných,..... musí to chápat i mýval pana lži mistra "Ksindla" :-)))

jéééé, když já si vzpomenu na toho omezeného ajtoláha Bendu....,náhubkový zákon :-)),kde ten by byl, kdyby tu byla KSČ, viděl bych to na předsedu Pražské organizace SSM :-) jak ten lhal..., hmmm, a nějak ticho po pěšině:-)) no jo, modrá křepelka je hájená....:-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 22.2.2010 21:07:56)
Odpovědět
to ferda: Jak voni to všechno věděj? Z vás by měla "nesmrtelná teta" ohromnou radost. Tolik závisti a nenávisti.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 21:56:19)
Odpovědět
to je jako argument????
no jo, když chybý, tak co naplat, příjde vhod i Nesmrtelná teta....:-)))
co je nepravda? co jsem si vymyslel ???

Vy pravičáci máte tolik metrů kolik se Vám právě hodí, ale je jedna chybka, každý metr měří buďto moc, nebo málo !
ten pravý metr, ten z modrorudých kabátníků nemá ani jeden z nich. Bohužel ani Vy ....
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 21:58:36)
Odpovědět
oprava "chybí"...... překlep :-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 23.2.2010 0:14:14)
Odpovědět
Jak jsem se prosím přičinil o to, že jsem byl nazván pravičákem?
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 22:58:32)
Odpovědět
Vážený pane Stallkere.Rozumím Vám a vím o čem mluvíte.Bohužel jste na portálu euroskeptiků,kde buď napadáte Brusel a chválíte jejich vůdce,pak jste vynášen do nebe a nemusíte už nikdy nic rozumného napsat.Stačí když budete hlasitě volat ať žije Klaus,ať žije Mach ,Streit atd, nebo budete zavrhnut, ať jste sebevzdělanější,moudřejší,morálnější a charakternější.Zde se vždy setkáte jen s účelovou hrou .Tací jsou euroskeptici na euroskeptickém portálu v praxi.To vše demokracie dle jejich představ.Bohužel. Bohudík,že nejsou u moci.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 22:27:22)
Odpovědět
Souhlas.Knížepán bude také hlas potřebovat,do parlamentu se dostane a hlas bude prospěšný.Ano.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Emjé, 22.2.2010 15:27:37)
Odpovědět
Kráčím ze supermarketu a beru si z hromádky inzertní noviny.Proti mně jde paní,jejíž obličej hovoří,že má již dost odžito."To je zadarmo"? ptá se,říkám "ano " a hned si jich bere několik.Přemýšlím k čemu to potřebuje?Koho volí takoví lidé? Vědí vůbec, že NIC V ŽIVOTĚ není zadarmo?A že neexistuje žádná JISTOTA?
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 16:34:38)
Odpovědět
takže ta paní tak trošku kradla..., že ??? hmmm, no, podle mého, jistě volila "pravou rukou" :-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(sivec, 22.2.2010 16:44:59)
Odpovědět
Ferdo, ty exote, až do teď byl od tebe pokoj. už vám skončila schůze v Liháču ???
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(feerda, 22.2.2010 16:56:51)
Odpovědět
"sivec" v Tvém případě, je docela možné, že zde může diskutovat i "muškát v truhlíku" :-))
...., zase ten Liháč ????
chtělo by to trošku invence......

sivec, invence, to není nic k jídlu....:-))
tak slovník do ruky a čekám Tvoji inteligentní odpověď......
/hmmm, ale to se načekám......, běží Ti čas :-))
no jo, jižní Morava.....:-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(sivec, 22.2.2010 17:32:59)
Odpovědět
Ferdo, trouba jako ty , mě nemůže urazit. Jenom potvrzuješ, že moje hodnocení padlo na správnou adresu. Že by cajzl ??
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(onďa, 22.2.2010 18:41:56)
Odpovědět
papír se dá využít všelijak..třeba ho potřebovala na ...a p.Paulczynského asi nějakým pytlíkem praštili při tom třesení.Žrádlo,rezervace,remcalové..co jiného od něj čekat-další směšný a ubohý článek.
Zdravím p. FERDU I SIVCE.pěkně se Vás čte..¨¨
Ale ten LIHÁČ-- to nemá žádný smysl ani opodstatnění,vymyslete něco jiného...
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Šoumen, 22.2.2010 17:14:41)
Odpovědět
Autore ty blb., a co je porcování medvěda a využití toho co se vybralo na důchodech navíc, na něco úplně jiného. To byl také rachot, jak se s těmi pytlíky třáslo.To si asi mazaný Topolánek s Dalíkem také něco nahrnuli do kapes, že? Myslím, že ty využíváš ty další tři závity v té mozku podobné hmotě pro psaní takovýchto blbostí. Víc jich jak ti remcalové nemáš. Jen jde o to, aby ti remcalové nepoužili ty tří zbývající závity, co používáš ke psaní, na defenestraci těch modrých neremcalů.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(frantisek zajicek, 22.2.2010 18:46:06)
Odpovědět
Ja budu volit Jyrku Suplika,at si autor clanku remca,co chce.Jyrka totiz slibuje hmatatelne veci.Napr.13 duchod.Nejsem duchodce ale ma matka ano.Duchod ji samozrejme odeberu(muze se ji zvednout tlak)a zadne zradlo,jak se tady pise nahore,ale uspesneho ho proliju hrdlem v podobe destilatu.Prace mi smrdi a rad vzpominam na vladu CSSD jak se nam to marodilo,socky vysoke atd,atd.Co mi slibi Topol?Prijeti eura nekdy okolo r.3000?Na to s prominutim kakam.Z toho se jeste nikdo nezchlastal.Nemejte nam za zle,ze my tupi volime Jyrku,Vy ostri si volte koho chcete,na zdravi,FZ
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 19:21:10)
Odpovědět
hmmm, blbější než jsem si myslel.......,
ale jak je libo...:-))
jsi důvěryhodný, jako dikobraz, který prodává nafukovací balónky..:-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(marko, 22.2.2010 20:32:35)
Odpovědět
Ty náš zlatej Ferdo, opět nám ukazuješ, že máš
hlavu jen na čepici...
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 22.2.2010 21:09:59)
Odpovědět
Pozor! ferda s malým f, malý lidi, malý f...
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 22:54:15)
Odpovědět
"Stallker" pokud je toto Tvá úroveň, tak padáš hodně rychle dolů......, asi tak rychle, jako hovn@ do kanálu....:-))

ps: tohle má být Tvoje věcná debata???
ferda.......?? chudáčku nedodělanej..., Ty jsi ale musel dát zabrat rodičům...., přesto jsi je musel zklamat, co z Tebe vyrostlo.....zbabělec, jako ten Macek, který umí udeřit úskočně jako Ty, no vždyť říkám, zbabělec, který umí dát tak akorát herdu do zád,a zezadu...., to se pozná modrohnojík....:-))
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Stallker, 23.2.2010 0:25:38)
Odpovědět
Pravda, pravda, byla to trošku podpásovka, ale když já si to nemohl odpustit, po tom, co tady od Vás čtu... Ostatně, předchozími řádky opět statečně dokazujete, že si to zasloužíte.
A co se týče té věcné debaty, znovu opakuji, tady žádná není!
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 22.2.2010 22:38:25)
Odpovědět
Euroskeúptiku Ferdo,než příště zareagujete na příspěvek FZ ještě jednou jeho příspěvek přečtěte.Když nic, tak ještě jednou,když nic ještě jednou a když ani pak nic,pak rozumný člověk mlčí, aby se neprozradil ,že tak jednoduchý vtípek nepochopil.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(ferda, 22.2.2010 23:08:05)
Odpovědět
myslím, že jsem to pochopil velmi správně, autor chtěl navodit atmosféru, kdože to volí socany...
a jestli to má být vtip, tak vtipností je toto velmi bravůrně dezinfikováno...:-)
inu , jaký pán, takový vtip..:-))
ps. Vy jste advokát FZ ??? nebo snad Vy jste tady dvakrát pod jiným nickem ? hmmm, ani bych se nedivil, pravicový šmejd umí jen lhát, krást, a podvádět :-))
tak si dál přešlapujete v těch Vašich modrých výkalech.....
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Alberto Kvěch, 23.2.2010 12:23:00)
Odpovědět
Pane euroskeptiku.Váš třetí odstavec o Vás vypovídá vše.Tak obsáhle se popisovat nemusíté,já vím s kým mám tu čest.Mezi euroskeptiky mě nepočítejte.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Davidan, 22.2.2010 23:39:20)
Odpovědět
Paulczynski a Polanecký, to jsou dva dmenti, kteří se hledali. Jejich posedlost Paroubkem by si tasloužila dohled psychiatra.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(swet, 24.2.2010 10:26:19)
Odpovědět
Pane Polánecký a Paulzynski, díky vám za vaše články. A doufám, že se nedáte odradit takovými oranžovými omezenci....
Pane redaktore Petre P. kolik mate slibeno za tento komentar?!
(Petr Jano, 23.2.2010 10:26:18)
Odpovědět
Dobry den vazeni, to co tady opet ukazuje pan Petr P. je pouze ukazka jeho strachu z viteztvi CSSD v letosnich parlamentnich volbach.
Pro normalni volice, kteri sleduji politicke deni ve vsech politickych parlamentnich stranach je uplne jasne, ze nejhorsi pol. stranou je v dnesni dobe ODS.
Ja, Vam pane Petre P.reknu proc! Vzdyt to co predvedla ODS v poslednich trech letech za jejich vlady, to je neco, cemu se rika bezohlednost, zlotrilost, zlodejna, ponizovani vsech volicu, a to hlavni je,ze jsou to nestydati lide,kteri se domnivaji, ze urcita cast volicu jim opet da hlasy jenom kvuli tomu, ze nemaji radi CSSD.
Tento jejich psychologicky intrik, je prave nuti stale s lidmi manipulovat a oblbovat je!!!

Ja verim CSSD, ze jiz nedovoli aby se ODS respektive jeji nenazrane a nestydate vedeni nemohlo roztahovat v parlamente tak jak se roztahovalo.
Pan Paroubek ma zajem o vsechny lidi. Je to clovek,ktery se vyzna v boji s ODS a jejich oblbovani lidi. Vy pane redaktore, a jini sympatizanti jste "obeti" VIZE 2020 ODS.:-D

Musim jeste rici, ze ODS sama vi kolik spiny a obrovskych chyb se dopoustela a dopousti. Proto jeji radoby nove "vize" maji dat lidem, kteri jim prestavaji verit silu do dalsich 10.Nebot jeste ODS ma malo nahrabano, zlodejen, a manipulaci s obcany v CR.

Napr. pan Ivan Langer, to byl ministr vnitra,ktery se dopustil tolika nepravosti a spiny, ze v jine demokraticke zemi by dostal 15 let tezkeho zalare za spinu kterou provadel. Kazdy rozumny clovek si uvedomi, ze lide jako je M. Topolanek a I.Langer, Dalik, jsou lidska politicka "monstra" ktera se nestiti niceho.
Take jsou to ale lide,kteri maji strach, ze se prijde na neco, co je jeste vice odhaly a pak jim jiz nebude pomoci?! Proto se drzi sve stare politicke techniky,"lahat rano,odpoledne, i vecer." A prave Vy pane Petre P. jste jejich obeti, lzi podovodu a manipulaci!!!
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(Libča, 23.2.2010 13:34:05)
Odpovědět
Jednoduchá vypočítavost socanů dle starých , ale stále platících hesel: Slibem neurazíš a druhým - to co já vám slíbím, to vám nikdo dát nemůže. Je s podivem jak to u někoho funguje.
Re: Mazaný Paroubek. Kupuje remcaly
(silva, 24.2.2010 10:29:49)
Odpovědět
Pane jak o socanech napíše někdo pravdu, tak to je jako když píchne do vosího hnízda. Ona pravda se špatně poslouchá, že ??