reklama
reklama

Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 12.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Zase „slyším trávu růst“. Zdá se mi, že Václav Havel nikdy nedá pokoj. Že konspirativně rozpřahuje své spáry, v nichž svírá kýčovité srdce, nad značnou částí politického spektra.

Jak dopadl Topolánkův experiment s modrým srdcem je zřejmé. Když ODS na tento symbol lži a zrady začala doplácet, Havel se od ní odklonil. Účel byl splněn a kdo čekal opak, nebyl jen naivní, ale i hloupý. Propojení salónních intelektuálů s furianty typu Topolánka a cynickými pragmatiky typu Řebíčka nemohlo fungovat.

Havel dosáhl svého. Aby svůj vliv ještě zvýšil, přesunul na politické mapě svého "kancléře" Schwarzenberga od „zelených“ k lidoveckým renegátům, již si říkají bůhvíproč TOP09. Zase zabil dvě mouchy jednou ranou. Oslabil lidovce s jejich vazbou na jižní Moravu a konzervativní hodnoty. Snahou je oslovit Prahu a pravicovou část spektra.

Levicovou falangu má přece ve Straně zelených. A tam Bursík v nejlepších havlovských tradicích předvádí, jak se ve jménu oné falešné „pravdy a lásky“ lavíruje v politice: Ušlechtilé kecy na jedné straně a osobní zájmy své a Biokáči Jaujau na straně druhé. Zrada předsedy vlastní strany je pod rozlišovací úrovni morálky tohoto okázalého „slušňáka“. Jak jsem již uvedl, je hoden svého guru.

Nápad na tento článek jsem ale dostal až tehdy, když jsem si přečetl, že stranu Věci veřejné podporuje Zdeněk Svěrák, který s Rumlem a třeba Holubovou v roce 2000 tolik podporoval spacákovou stávku v České televizi "za autory a umělce bohatší". No jo, Radek John je také autor, navíc vyhozený z konkurenční televize.

A došlo mi, že John je obdobný typ „hodného chlapce“, pokud se ovšem netýká jeho samotného. Kritizovat rodinné poměry by nebylo korektní, ale sedm let utajená dcera, to je tedy síla. Raději ještě poukážu na jeho strojený altruismus, který se projevoval tak, že přes firmu S & J - MEDEA KULTUR a ORA PRINT dobře profitoval na veřejných zdrojích (VZP, České lesy ap.). To vše v době, kdy jako investigativní autor Novy byl ve střetu zájmů. Opravdu je to tedy člověk, který má pro boj s korupcí všechny předpoklady – hlavně žaludek.

Podezření o havloidní straně se mi potvrdilo, když jsem se na ni podrobněji podíval. Jsou tam členové nebo i sponzoři původem z SNK-ED. Další jméno, jehož synonymem je zrada, navrhovali dokonce za eurokomisaře a nyní do vlády: Josefa Zieleniece. S nimi je spojen i Klausův protikandidát a pseudointelektuální tlučhuba Jan Švejnar. Prostě jde o kliku na straně Havla proti konzervativní pravici.

Potvrdilo se mi to, když jsem prošel program Věcí veřejných. Jen namátkou: Samozřejmostí je podpora Evropské unie. Další věcí, již by voliči neměli opominout, je vyrovnání s církvemi. A kromě líbivých a havlovsky nicneříkajících laciných proklamací mě tam upoutala už jen jediná věc, a to návrh spojit ministerstvo obrany a vnitra. Takže státní správa má být vybanena asi rovnou tanky. A pokuty budou vybírat po vzoru ČEZ veteráni z vojenských misí. Pecina by měl radost. Ostatně i ze žvástů o protikorupčních nástrojích, jako je agent provokatér.

Když to všechno sečteme, tak se nemohu ubránit dojmu, že se Václav Havel vrací oknem. Tento rozklad pravice nejvíce svědčí Paroubkovi.

reklama
7095 čtenářů | 80 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Brabec, 12.2.2010 0:19:51)
Odpovědět
Plný souhlas : Věci Veřejné to je fakt síla ! Jímá mě smutek, že pravici podělal Topolánek a toto jsou jeno konce.
ODS už nikdy více!
(Bernard, 12.2.2010 9:56:17)
Odpovědět
No jo, topolánek, jančík, bém - to jsou esa, která drží naši republiku nad vodou - vskutku, nebýt těchto odvážných statečných mužů, bylo by na světě mnohem hůře...
Modré straky, zcela rozkradli republiku ....
(Hamáčková z Brna, 12.2.2010 20:39:38)
Odpovědět
Slyšela jsem, že se zloději chystají ke generální stávce. V této zemi totiž po modrých strakách již není co ukrást.
Re: Modré straky, zcela rozkradli republiku ....
(standa01, 13.2.2010 19:09:35)
Odpovědět
A to je tedy průser, tolik jsem se na to těšila.....
Re: Modré straky, zcela rozkradli republiku ....
(Dvořák,básník, 13.2.2010 22:50:30)
Odpovědět
Vrána k vráně sedá,
z ODS se mi už žaludek zvedá.
Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(kpt.Haleš, 14.2.2010 23:13:20)
Odpovědět
Obhajoba Kvapila: Chudý jsem byl na statky, řešil jsem to úplatky. Všechno bylo v pohodě, až jednou...ach bože!! Při činu mě chytili, hned mi hlavu umyli, jako kdybych v tom byl sám - jsou v tom všichni, nekecám! Já byl jenom malá ryba, nevím, kde se stala chyba, že jsem si tak namlel hubu, že hodili mě přes palubu. Ptáci ti jsou profláklí zlodějnou a falší, však uvidíte - po mně přijdou další!!!
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(Halešová, 15.2.2010 0:28:24)
Odpovědět
Omlouvám se za manžela, opravdu není normální.
Re: Obhajoba zkorumpovaného politika ODS ...
(Sui, 15.2.2010 11:36:26)
Odpovědět
Stando,to se ti s tou Halešovou povedlo.Už nahoře se obnažuješ jako žena.Tak jsi ženská nebo chlap?.Klameš ve všem,to je normálka.Vypadáš na polovičáka.Nepůjdeš na operaci?
Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(Mluvčí z Jánského vršku, 12.2.2010 20:49:10)
Odpovědět
Takový slušný a bohabojný křesťan a oblíbený politik naší milované ODS,mimořádně schopný brněnský starosta Kvapil, musí čelit křivému obvinění za skutky, které konal pro dobro nás brněnských voličů ODS.Podle čelních představitelů
ODS,to není hanba,ale projev statečnosti.
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(Dalík, 13.2.2010 22:59:50)
Odpovědět
Nevěřím, opravdu nevěřím tomu, ze člen ODS, předvoje kapitalistické společnosti vzal úplatek. Je to komunistické spiknutí proti tvořivému člověku.A proto se ptám : Když už bude těch štvanic proti poctivým lidem konec? Kdy budeme mít konečně klid na práci?
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(Kondelík,bachař, 13.2.2010 23:06:20)
Odpovědět
Také nevěřím těmto lžím, které mají jediný cíl: zdiskreditovat modrou ODS, stranu podnikavých a úspěšných, hamba vám vy pomlouvači.
Já osobně budu volit vždy modrou ODS,i kdyby všichni její představitele seděli v base.
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(Bohumír K., 14.2.2010 8:55:38)
Odpovědět
Kondelík,Dalík,uvědomte si,že to nejsou pomluvy,ale bohužel fakta.Potvrzena,dokázána.Fišerova vláda je nezávislá a odkrývá Odésácké podivné praktiky.A už jich bylo odkryto hodně.Bohužel.Také z toho nemám radost.Volil jsem je.Selhali.
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(|, 14.2.2010 21:49:54)
Odpovědět
Nezávislá vláda plná sociálních demokratů vyrábí skandály. Jen socanská diskreditace. Místo aby se Paroubek zodpovídal ze svých zločinů, hází špínu na druhé.
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(Poi, 15.2.2010 11:39:27)
Odpovědět
I,cos to napsal za žbecht?Jaká špína?Bud konkretní.Nic nemáš,nemáš o čem psát,tak žblechtáš o ničem.
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(ferda, 15.2.2010 13:23:41)
Odpovědět
pro "I"


Blbe, Žabovřesky, Žabovřesky !!!!!!
.....hernajs, kdy to dojde i těm co dávají svůj hlas modrým žumpám......
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(ferda, 14.2.2010 10:51:03)
Odpovědět
MODLITBA ČLENA ODS


Pane Bože, dej nám ODS sílu, ke každému dalšímu dni,
kdy budeme žít ze své pravičácké arogance, hrubosti a zlodějny.
Pane Bože udržuj co nejdéle ty modré, tupé hovada a jim podobné,
Kteří nám ODS, ve volbách odevzdávají svůj hlas a myslí si, že nám jde o jejich dobro.
Pane Bože avšak ochraňuj nás, ODS, abychom se ani na okamžik nemuseli k ostatním lidem chovat
Jako k sobě rovným.
Pane Bože, dej, ať se můžeme stále spoléhat na to, že nám ty zlodějny stále budou procházet a naše lži a triky, jenž jsou obsaženy ve Smlouvě s občany, či Vize 2020, stále fungují, protože díky nim můžeme pořád dobře a úspěšně shazovat vinu za to, co jsme jako ODS již dvakrát této zemi způsobili, na druhé.
Pane Bože, hlavně nás ODS ochraňuj, ať se nikdy nemusíme postavit čelem k pravdě a nést
Následky svých činu……….amen
Re: Do voleb, bude většina kandidátů ODS asi sedět v base ...
(unkas, 14.2.2010 18:30:35)
Odpovědět
Čau Ferdo,tak dnes nám v rejdiju zase svazácké netáhlo Nečas bojoval proti korupci!To ti byla,čeče, p@del!Nakonec vypotil větu,že TEN PÁN z Brna,pravděpodobně nebude na kandidátce do PS za čistou ODS.On ho prý ani nezná!!!No není to dojemné?....boha,co je to za prolhaná prasata!!!
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(kicmiz, 12.2.2010 12:12:35)
Odpovědět
Já jsem názoru,že všechny nepoctivé politiky smete ekonomická situace konečně tam,kam patří a to do straček.Po vlně nepokojů,přežijí jen Ti poctiví,kteří skutečně budou lidem říkat pravdu,nebudou slibovat holuby na střeše a budou se snažit - bohužel marně zachránit ekonomiku. To však nepůjde protože se pomalu přibližuje neřešitelná situace státních financí a s ním možná brzký útok na naši měnu,která způsobí devalvaci a tím obrání občanů o penízky které ještě stále mají. K úvaze o devalvaci mě vede to,že kromě znaků krize jako slabý výkon ekonomiky,velké zadlužování,vysoká nezaměstnanost, pomalý /skrytý/ úprk investorů a podnikatelů z Česka,populistické předvolební kecy,zvyšování daní = snižování aktivity podnikatelů,hůře prodejné státní dluhopisy atd.. tyto průsery donutí nakonec všechny voliče stran oprostit se od ideologie a vrátit se do reality.Do čela státu se musí volit skuteční odborníci/ne typu saloních teoretiků Švejnar,Sobotka.../ s praxí v reálné ekonomice.Občanům nezbude jiné řešení,než všechny pijavice,které se cpou do funkcí vrchem- spodem vypráskat a následně důsledně prošetřit nejenom lži kterých se dopustili na voličích,ale zejména ekonomické škody,kterých se dopustili na ekonomice státu a bude po nich požadována náhrada /při čemž se nebude brát v potaz jejich současná imunita/.Zneužívání různých pravomocí vidíme dnes a denně. Věřím,že pak bude konečně platit oblíbené padni komu padni.Předpokládám,že po všech těchto průserech bude vytvořena instituce,která zajistí "spravedlnost"/světskou/ pro tyto hříšníky i pokud se ukryjí mimo území republiky. Spravedlnost boží zajistí sv.Petr,jelikož až konečně vyšplhají nepoctiví politici po žebříku do nebe,tak je Petr nakope do zadku / doufám,že si před tím nazuje okované boty/.To že se do politiky cpou stále stejní lidi dokazuje,že nemají o skutečném stavu jak ekonomickém,tak morálním ani potuchy a netuší,že stát ,vč EÚ je pouze chcípající kobyla ,je vidět že stále spoléhají na svoji imunitu, nebude jim nic platná pokud vezme v budoucnu spravedlnost do rukou ulice.
Program ODS : strašit lidi komunismem ....
(Šulík z Jánského vršku, 12.2.2010 20:59:44)
Odpovědět
Modré barvy demokrat, co uviděl to ukrad. Všichni modří svorně, co ukradli mají v torně. Divadlo tu s námi hrají, za zády se nám pak smějí, smějí se nám z plna hrdel, s voličem si vytřou.....
Re: Program ODS : strašit lidi komunismem ....
(ferda, 12.2.2010 23:53:52)
Odpovědět
pro "šulík" ze Zjančeného vršku :-)) mám taky jednu, ale ta Tvoje je lepší...

KUDY CHODIL, TUDY KRAD,SOCIÁLNÍ DEMOKRAT,
KDO V LUMPÁRNÁCH JEJ VŽDYCKY PŘEDČÍ?
ANO, JE TO TAK ,PROMODRALÝ DEMOKRAT !
VŠERA RUDÝ , MODRÝ DNES, TO JE ZLODĚJ Z ODS :-)
Re: Program ODS : strašit lidi komunismem ....
(unkas, 13.2.2010 0:04:11)
Odpovědět
Nazdar Ferdyš,ty brďo,zas to sedí.Kocour mi začal nějak kulhat,ale modrej hnuj nějak krást nepřestává!Tě péro!
Re: Program ODS : strašit lidi komunismem ....
(ferda, 13.2.2010 0:14:56)
Odpovědět
ahoj, :-)) jesli ti ten tvůj kocour, nehraje flignu, aby k sobě blíže nalákal ty modré potkany a pak je mohl zakousnout :-),:-),:-)

měj se fajn :-))
VÍTE o tom, ŽE ...
(abcd, 12.2.2010 17:03:49)
Odpovědět
Sdílená systemová KONSTANTA ústavně-PRÁVNÍ (100%) IDENTITY (tj. totožnosti) neměnné MÍRY přístupových práv k humanitárním hodnotám (tj. zboží, služeb) člověku jest přiznávána definicí konstanty nominálu její nepoškozované (100%) hodnotové velikosti - penězi na jeho VÝPLATĚ.
Re: VÍTE o tom, ŽE ...
(ferda, 14.2.2010 16:10:17)
Odpovědět
"abcd" a jeho "Sdílená KONSTANTA......., Tak bych usuzoval, že toto je práce "standy01",
protože podle mého bleskového průzkumu,, se větší pitomec než je on, ve střední Evropě dlouhodobě nevyskytuje...:-))
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Jim, 13.2.2010 10:34:40)
Odpovědět
Topolánek opravdu zničil a ničí ODS.Jestli prohrají volby,bude to kvůli němu.Něco podobného je Nečas,lidé ho nemají rádi,je slizký.At raděj tito dva moc nevylázají v televizi .byla by to medvědí služba.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(MUDr.Sehnal K., 12.2.2010 0:22:27)
Odpovědět
Bursík zklamal nejen jako politik,ale především jako člověk.Jeho morální hodnoty poklesly pod
úroveň mravně zvrhlého jedince.To není současné poznání,to už bylo patrné v době jeho působení
v Topolánkové vládě,kdy sice veřejně tenkráte Čunka odsuzoval,ale ve skutečnosti byl jeho chráněncem.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Posměváček, 12.2.2010 1:08:09)
Odpovědět
Není nad sjezd lékařů takhle o půlnoci:-)
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ferda, 12.2.2010 23:59:57)
Odpovědět
KROM PSYCHIATRŮ, TI KOPU TUNEL BLANKA....NEBO JSEM CHTĚL ŘÍCT, TUNELUJÍ TUNEL BLANKA ??? HMMM, KDO SE MÁ V TOM VYZNAT... SNAD JEN PRAŽÁK, KTERÝ BUDE MÍT KARET TOLIK, ŽE MŮŽE HRÁT PRŠÍ DO SOUDNÉHO DNE ...:-))
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 19:13:30)
Odpovědět
Kopou, popřípadě kopají. Pitomče.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Davidan, 12.2.2010 15:01:53)
Odpovědět
Nevím proč Bursík zklamal. Podvodník jako on, který je ve vrcholných politických přestože nikdy nevysvětlil, jak nabyl podivnou restitucí domy v Praze, na jejichž opravu si přidělil dotace, může zklamat jen člověka, který je neskonale naivní. Předpokládám, že vy jím nejste, že jste se jen upsal.
Bursík nezklamal, jenom potvrzuje, jaký je zmetek.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 19:16:28)
Odpovědět
Ne "zklamal". Správně má být Sklamal.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 20:52:53)
Odpovědět
Anebo ne? Poraďte, soudruzi!
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Ju, 14.2.2010 9:00:54)
Odpovědět
Stando 01,pořád se nemotej v té gramatice a neopravuj druhé,ted jsi zrovna dokázal ,že píšeš chyb víc,než ti ostatní.Děláš machra jako ve všem a nemáš pravdu.Chytroline namyšlený.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Lada, 12.2.2010 6:51:08)
Odpovědět
naprosto souhlasím s článkem ale bolí to protože je děs co se děje okolo nás a že jsou takový pokrytci politikové Havel, Bursík a podobné politické kreatury. Dějiny nám prokáží jak to bylo s Havlem a pomalu se tak děje ale návrat k procitnutí to rozhodně nebude. Malou poznámku k jejich bývalému kandidátovi na prezidenta.........tento člověk je vydáván za velkého znalce ekonomie.......pokud je tázán tak nikdy nic zásadního neřekne jsou to naprostá klišé a tak nic nezkazí jeho odpovědi jeho či prognóza na úrovni základní školy, myslím že by mohl kandidovat opět ale ve své domovině v USA, jenomže tam je "zero"
Na rozdíl od Topolánka,je Paroubek slušný člověk
(MUDr.Dohnal J.,Praha, 12.2.2010 21:11:18)
Odpovědět
Poslední dobou se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.

Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.

Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.

Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.

Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Re: Na rozdíl od Topolánka,je Paroubek slušný člověk
(standa01, 13.2.2010 19:19:37)
Odpovědět
Tenhle slint tu čtu asi tak přibližně po páté. Nemáte tam něco aktualnějšího, ubožáci?
Re: Na rozdíl od Topolánka,je Paroubek slušný člověk
(zeman, 14.2.2010 19:22:21)
Odpovědět
doktore napiš už něco jiného, jíinak si budu myslet, že jsi stený k..ot,jako paroubek
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Líba O., 14.2.2010 15:56:06)
Odpovědět
Lado,chtěla jsem volit Věci veřejné,Radka Joona.Jenže,když se přiznal,že je pravičák a je napojen na ODS a TOP 09,tak ani náhodou.To bychom byli tam,kde jsme.Ti jeho podivní kamarádi spolupracovníci mě také zarazili.Mám dojem,že naše politika,hlavně pravice má chapadla a je propojena všude.Nejvíc mě vadí jak lžou,úplně průhledně.Když slyším slizského,falešného Nečase,který nahradil Topolánka u pultu v parlamentu,tak je mi jasné,že je navedený a za peníze se prodá.To jsou politici.Takové volit?Nikdy!!!!!Ty jejich obstrukce je shazují a dělají medvědí službu.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(unkas, 14.2.2010 18:42:35)
Odpovědět
To Vám fakt ještě nedošlo,kdo tady skutečně vládne?Velmi dobře organizovaná mafie,skládající se z převážně modrých poslanců,soudců,exekutorů,státních zástupců a úředníků.Je to nezničitelná hydra s bezpočtem hlav z nichž vyčnívá Kalousek,Langr,Bém.Tyto hlavy utnout nejdou,možná pár jiných,spodnějších,ale ty bleskurychle nahradí jiné.Jsme bohužel odsouzeni s tou smrdutou hydrou na hodně dlouho žít a skřípat akorát zuby!
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Dr. Troškrt, 12.2.2010 7:07:57)
Odpovědět
Tak to máme další stranu, která dostala direkt na solar od pana Streita. Dost by mne zajímalo, kterou stranu on považuje za solidní.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(děd, 12.2.2010 10:52:08)
Odpovědět
Máte pravdu mně by to zajímalo také. Asi mu snad nezbyde nic jiného než založit vlastní stranu (proboha!).
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(frantisek zajicek, 12.2.2010 21:33:16)
Odpovědět
Pisalek Streit je placenym agentem strany SS-Obcani.Jsou pouze na 1%volitelnosti,proto haze Dusan spinu nalevo i napravo.No nedelejte to za 30 stribrnych,FZ
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Dušan Streit, 13.2.2010 16:43:10)
Odpovědět
Člověče naivní, na to, aby mě zaplatili, by neměli. Píšu z čistého altruismu.
Před volbami se ještě rozhodnu, zda budu volit Zelené,Suverenitu nebo třeba Piráty. Velkým a havloidním stranám hlas nedám.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 19:23:37)
Odpovědět
Neví co je altruismus.....Neví nic. Snad jenom to, že jídlo se má strkat lžicí skrz hlavu do krku.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Dušan Streit, 14.2.2010 11:57:15)
Odpovědět
Ježišmarjá, místo Svobodných se mi tam dostali zelení,které mám v žebříčku až za komunisty.
Omlouvám se za ten trapný přebrept.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ferda, 13.2.2010 0:05:43)
Odpovědět
JEN NE "VELKOU", PROSÍM, TO BY MI MOC NEVOŇELO..... :-))
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 20:14:16)
Odpovědět
Háček patří nad jiné písmeno, hovado nevzdělané.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(zeman, 14.2.2010 19:25:21)
Odpovědět
Není tady. Politická reprezentace se dělí nikoliv na pravici a levici ale na ty, kteří si již nakradli a ty, kteří o to usilují
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Otakar, 12.2.2010 7:42:52)
Odpovědět
Pravdoláskový parazit nikdy nebyl schopen vézt vlastní politickou stranu a mít vlastní program, který by je dovedl do sněmovny, Vždy parazitovali na jiných politických subjektech. To, že vedou temné nitky z kavárny Slávie do SZ, TOP 09 a i možná VV, je zcela jisté, Havel neumí být politicky otevřený, ale byl vždy schovaný intrikán ,který chtěl vždy jen ty ostatní ze za buku přečůrat.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 19:26:07)
Odpovědět
VéSt, ty tatare. Naučíte se konečně někdy česky?
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(mm, 12.2.2010 7:57:57)
Odpovědět
Děs je, že ještě dnes může někdo považovat Havla za morálního člověka. Je to farizej nejhrubšího zrna a lhář bez skrupulí. Když se Pavel Landovský vrátil z emigrace, natočili s ním dokument, z kterého Havel vyšel jako opilec a kavárenský povaleč. To, už jsem zpozorněla. když pak prohlásil, že lidé jsou nespokojení, že se nemohou koupit lampu za 20 tisíc a vzápětí nato, jeho sprostý útok na Václava Klause ně zbavili jakýchkoliv pochybností o morálnímím profilu tohoto člověka. Když mu profesor Pafko zachránil život, tak obvinil doktrory, že v jeho případě neco zanedbali. Vrchol morálky bylo, když pani Olga umírala na rakovinu, on se scházel s bosorkou Veškrnovou a nemohl se dočkat, až pani Olga zemřela, aby se mohl oženit se stejně bezcharakterním monstrem jako je sám.Tento člověk má být morální autorita? Pro koho, pro naivní hlupáky? Když se člověk podívá, kdo jsou ti obdivovatelé Václava Havla? Opilá a drzá Eva Holubová je vzorek ukázkový vzorek jeho příznivců. Ještě nedávno bylo v ČT přeholubováno a protože už byla na obtíž, tak se přesunula na Primu. Nejsem závistí člověk, ale rozum mně nebere, jak se mohli Havlovi uživit z platu uklizečky pani Olgy a přitom vést dost nákladný život? A život kavárenského povaleče neby laciný ani za komunistů. Nechoďte na mně s tím, že vydával knihy v zahraničí. Kolik by se jich muselo prodat? Selský rozum to nebere. když byl tak perzekvovaný, jak to, že mu chodily peníze ze zahraničí bez větších problémů?
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(babka, 12.2.2010 8:31:04)
Odpovědět
Vážená, máte ve všem pravdu. Bohužel - znám dost poměry okolo těchto lidí a proto vím od začátku, že Havel je bez charakteru, skrupulí a jako tichošlápek se vynořuje jen za někoho.Rád tahá nitky. O Holubové a Veškrnové už ani nemluvím. Ze zahraničí v jejich době byli podporováni všichni chartisti a měli se dobře. Chlast, drogy a děvky. Ale kecy a na vše se zapomíná, protože lidi jsou pro ně stádo. Jenže dnes holt už je vyspělejší než dřív. Havlovi bohužel nejde o blaho státu a té pocty nebyl hoden.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Eva B., 12.2.2010 9:10:46)
Odpovědět
Také se přidávám a souhlasím.Vím to už dávno,jak je to s Havlem a nevycházím z údivu kolik tupých lidí se mu ještě dnes klaní.Copak říká Havel dnes na tu pravdu a lásku?Co říká na bídu hodně lidí,bezdomovců a vrahů,sebevrahů.Kam nás přivedla jeho lživá a slibující politika.On je za vodou a národ ho nezajímá.Je to samolibý Narcis.Sbírá pocty a vyznamenání,které si nezaslouží a ani mu u toho není hanba.V zahraničí je propaganda na Havla obdivují ho neprávem.Totéž je s Topolánkem,jak ho u nás ještě někteří lidé brání,když jeho vláda nestála za nic.Miliony utíkaly do děr jen to praštilo,poslední pražská aféra to jen dotvrzuje.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(vvv, 12.2.2010 10:32:30)
Odpovědět
Nelze než souhlasit s tím, co píšete...
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Hardy, 13.2.2010 11:11:10)
Odpovědět
Je to smutný, ale v podstatě máte pravdu. Ještě štěstí u Havla, že má takové renomé hlavně v zahraničí, tam to naštěstí neprokoukli. Takže když sečtete plusy a mínusy, ste u Havla lehce plus. Von byl dobrej hlavně po "sametu", dnes po 20ti letech by to byla už bohužel brzda.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(lenka, 12.2.2010 9:00:10)
Odpovědět
mm - Stejný magor jako Streit.Jen opakuji.Trpíte antiHavlovstvím.Nechte se vyšetřit.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(poi, 12.2.2010 9:12:31)
Odpovědět
lenko,tobě už ani vyšetření nepomůže.Bohužel,nemáš na to ,abys to pochopila.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(frantisek zajicek, 12.2.2010 21:40:18)
Odpovědět
Mate pravdu,ti uznavaji pouze globalne ochlazeneho Narcise-Tuneldedeka Pruzinskeho.Na ostatni se kyda hnuj,FZ
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ferda, 13.2.2010 0:30:29)
Odpovědět
milá lenko, až půjdete ke svému gynekologovi at se Vám podívá i na hlavu, případně i do, je totiž velmi pravděpodobné, že "ji" máte dvakrát..... :_))
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(lenka, 13.2.2010 9:50:27)
Odpovědět
mm + ferda + Streit jeden magor, pokaždé pod jiným jménem.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ferda, 13.2.2010 10:20:54)
Odpovědět
lenko, bud máte "cyklus" nebo jste člověk nerudného charakteru, což se navzájem nakonec nevylučuje :-)
Jen Vám chci sdělit, že jsem tady , jakožto i jinde, sám za sebe, používám stále jeden a jen a jen svůj nick, takže ta vaše úvaha o trojjedinosti je nesprávná. Pokud by Vás však ona "trojjedinost " opravdu trápila, obraťte se na církev, případně doporučuji vstoupit do některého ze Seminářů a při tom složit celibát..... je totiž možné, že při ukončení jedené činnosti vašeho organismu, se může konečně nastartovat činnost jiného orgánu, po mém soudu , pro život jistě důležitějšího... :-))
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(|, 14.2.2010 21:46:38)
Odpovědět
Ferda opět zasahuje se svými zvrácenými představami, ač ho lidé, kteří o něj a o jeho okolí mají starost již tolikrát odeslali na psychiatrii...ferdo, ty to dotáhneš na oddělení sexuálních deviantů, říkám ti, jdi se léčit.

Až tam budeš daj ti něco i proti tomu, co vydáváš za ostrovtip.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ferda, 15.2.2010 0:16:02)
Odpovědět
....... blbe, vlažnó vodó......:-),:-),:-)
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(|, 15.2.2010 0:31:27)
Odpovědět
No, vždyť to říkám. Ty jsi přímo posedlý svým genitálem. Standa ti radí dobře, ale nerozpoznal, jak závažně jsi nemocen. Tady vlažná voda nepomůže.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ferda, 17.2.2010 22:38:39)
Odpovědět
JEN TAK MIMOCHODEM.....TAKZVANÉ "I" JE ZSE TA MÁTOHA "STANDA 01" :-))......
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Bernard, 12.2.2010 9:53:30)
Odpovědět
Věci veřejné jsou podle mnohých zjevně napojeny asi na všechny a pravděpodobně za jejich vznikem tajně stojí veškeré temné síly politického podsvětí... takže "i ty havle?"
na druhou stranu jedná se o výjimečnou shodu napříč politickým spektrem :-)))
Re: Jdu volit Zemana
(Volič ODS, 12.2.2010 11:20:00)
Odpovědět
Bohužel, ODS korupce s pomateným předsedou, socani hanba plut, zelení tragický omyl, černoprdélníci šrot, TOP 09 stoka, komančí odporní plebejci a farizejové.

Už mi zůstal jen ten Zeman- sice ta Wolfová, Grégr a podobní exoti přihřívající se na cizí slávě mi tam vadí, ale co dělat-volit nevolitelné idealisty???

Tak dopadá pravicový volič-jdu volit Zemana-sorry...
Re: Jdu volit Zemana
(Ordoš, 12.2.2010 18:49:41)
Odpovědět
nemám slov naivko,ale dobře ti tak.Nejdřív si přečti MF Dnes,ale asi je to zbytečné.Měj se hezkysoudruhu
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Davidan, 12.2.2010 14:54:32)
Odpovědět
Jasně, že vedou. Tyhle nastrčené mrvy se budou objevovat pořád, dokd bude ten zrzavý vlastizrádce naživu.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(abcd, 12.2.2010 17:01:11)
Odpovědět
Sdílená systemová KONSTANTA ústavně-PRÁVNÍ (100%) IDENTITY (tj. totožnosti) neměnné MÍRY přístupových práv k humanitárním hodnotám (tj. zboží, služeb) člověku jest přiznávána definicí konstanty nominálu její nepoškozované (100%) hodnotové velikosti - penězi na jeho VÝPLATĚ.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(ordoš, 12.2.2010 18:46:25)
Odpovědět
Nevím ,jaké nitky s kým a kam vedou.Myslím sikam vedou a není to publikovatelné.Nepíšu ani k věci.Pan STREIT by se mohl podívat ,také na nitky pana Zamana s panem Zbytkem,které dnes popisuje v MF Dnes člověk ,který osobně zažil chování soudruha plukovníka velitele slánského praporu ,nebo pluku.Nestačil jsem se divit co za člověka se žene do politiky.Píše to učitel filosofie je podepsán i s fotografii.Co vy nato pisatelé,co vy nato pane Streite to jsou nitky k Zemanovi až do CCCP.Nezáleží mě na Bursíkovi to je propadák pan Kníže mě nevadí je to starý pán,totéž platí o Havlovi,ale Zeman se chce vrátit z vysočiny.Bobošíková a Volfová a je vymalováno pastbolševiků celá sněmovna.V podstatě je mě to jedno jsem už starý pán co prožil bolševickou kolektivizaci,okupaci Rusama v 68,89 samet,kterého se velice umně chopili chvilku zalezlí komunisti,kteří se znovu derou k moci.Není to tak ,jak se nám snaží namluvit pan Klaus.Vězte bude hůř,velice špatně jsme od r. 92 hospodařili né za vše může krize,nebo změna systému.Příčina je vysmívaná morálka a zlodějna na hraně zákonů bez skurpulí.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Standa 1, 12.2.2010 18:47:22)
Odpovědět
John ovšem nechodí souložit s letuškami!
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(poi, 13.2.2010 10:46:46)
Odpovědět
ODS plní odkaz komunistů."Kdo nepracuje,at nejí".Udělala mnoho lidí bez práce a oni opravdu nejí.Za co?Pak že ODS nejsou komunisti.Armáda nezaměstnaných,plné čekárny u psychologů a psychiatrů,lidé jsou bezradní,trpí depresemi,proto je tolik sebevražd,vražd.Kam se to řítíme Topolánku?
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Brabec, 13.2.2010 17:36:29)
Odpovědět
To se ptáte toho správného - Tupohlava ! Jinak něco pro odlehčení : Ta Borůvková (snad se tak jmenuje) z ČSSD prohlásila o Talmanové, že kariéru udělala přes postel a že její pověst je děsná. Rozbila cizí rodinu, udělala si pancharta a v politice to válí v posteli. Tak s tím plně souhlasím. Kdo slyšel mluvit v soukromí Talmanku, tak ví, že dladič by se červenal.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 19:30:39)
Odpovědět
Borůvková nebo Brožová? Kateřiny bradavička je luxus, Jiřího bradavec je hnus.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(standa01, 13.2.2010 20:17:31)
Odpovědět
Jo, a zaslechnul jsem, že prý Aerotvrdík píchá Petru?
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(|, 14.2.2010 21:42:01)
Odpovědět
Mně se zdálo že tý malý raší knírek...jen aby nezdědila kuní ksicht.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(synapse, 13.2.2010 22:53:22)
Odpovědět
Ach,Zeman-divím se,že nikoho nezaráží v jeho straně jména Melčák a Pohanka-synonyma pro morální zvrácenost,jejich "přesun"byl vymyšlen Zemanem.(Tyto morální kreatury dokonce mají tu drzost,že za Zemanovu stranu kandidují,kristepane).Pokud někdo kandiduje a je zvolen za levicovou stranu a po volbách,už usazený v Parlamentu,přejde do tábora prosazující politiku naprosto opačnou,by měl v Parlamentu okamžitě skončit. Místo toho se tam cpou zpět v Zemanově straně. A někdo je snad dokonce bude i volit-zoufalství a bezradnost našich občanů v této vytunelované banánové republice je velké.
PS:jinak Zemanova práce byla opoziční smlouva s Klausem-je to melčákopohankovský přístup-ať si ti blbí lidé volí levici nebo pravici,my se na ně vy... a po volbách se spolu hezky dohodneme,jak to tu rozkrást-tenkrát ještě bylo co.
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Jan F., 14.2.2010 9:15:03)
Odpovědět
Synapse,to nemá chybu.Dobře jste to napsal a snad otevřel mnohým lidem oči.Na přeběhlíky nemohu zapomenout.Prodali lidi,kteří je volili za Jidášský peníz.Tito lidé by měli být potrestání.Ja bych je dal bručet aspon na 5 let za zradu,přivedli nás do záhuby.Jednou jim to lidé spočítají.Jejich nemorálnost nezná mezí.Mohlo být vše jinak a lepší.Proč musíme trpět kvůli dvěma podplaceným hajzlům?
Re: Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?
(Václav, 14.2.2010 17:48:50)
Odpovědět
Temné nitky a síly.
Kdo nám spálil tejné spisy
koho potrestáme
Temné síly provedli to
tmu do basy dáme.
Vúbec to není jednoduché,protoze tma je i není.
Tím zacíná hra na dobu temna.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama