reklama
reklama

Paroubek na válečné stezce

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 10.2.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Jistě jste si toho také všimli. Jiří Paroubek opět bojuje, tentokráte na billboardech. On bojovat musí, a to i tehdy, když není s kým nebo proti čemu. Nějaký cíl si vždy najde.

Paradoxem je, že politika Paroubkovy strany jde přesně proti těm, jichž má plná ústa. Je sice hezké, že první mu socialistovi tak leží na srdci blaho nízkopříjmových skupin, ale jím hlásané kroky mohou z velké části přiblížit právě tyto skupiny blíže k propasti a s nimi i celý zbytek národa. Propast se jmenuje státní bankrot.

Mateřská se snížila na úroveň, na které byla před loňským rokem. Důchodci na celosvětové krizi netratili, mají svůj příjem jistý a ceny potravin zůstaly stejné, a to i přes navýšení DPH o jedno procento. Kvůli poplatkům ve zdravotnictví nikdo neumřel a zvěsti o tom, jak se lékaři starají v první řadě o to, zda pacientových třicet korun než ho začnou ošetřovat se ukázaly jako poplašné zprávy.

Musím se ptát, co vlastně tyto skupiny obyvatel Paroubkovi udělaly, že je chce tak trestat? Každé rozhazování již tak na dluh půjčených peněz jen zvyšuje zadlužení a přivádí státní pokladnu do nezáviděníhodné situace.

Pro důchodce je určitě příjemné, že dostanou jednorázový příspěvek 2400 korun, ale tato legrace přijde bratru na tři miliardy korun, přičemž  efekt pro stát je nulový. I navrácení mateřské na zvýšenou úroveň přijde asi na dvě miliardy a i když pomůže rodinám s malými dětmi, pro stát je efekt opět prakticky nulový.

Samostatnou kapitolou jsou poplatky ve zdravotnictví. Na poplatcích se vybralo za rok cca 5 miliard a dalších pět miliard ušetřilo na lécích, protože se nemocným vyplatilo koupit si laciné léky za hotové a nenechat si je proplatit zdravotní pojišťovnou.

Těchto deset miliard teď bude ve zdravotnictví chybět. Tato suma přitom pomohla zkrátit čekací doby na operace pomohla vyléčit ty pacienty, jejichž léčba by byla dříve příliš nákladná na to, aby se uskutečnila a mohly se díky operacím zachránit lidé, kteří by jinak zemřeli.

Pro Paroubkovy boys zvýšené výdaje nic neznamenají. Prý se více vybere na daních od obyvatel i od firem. Jenže právě tímto postupem se zvyšuje nezaměstnanost a tím pádem se opět navyšují výdaje státu. Prý je to zanedbatelná částka. Jenže v takové situaci, v jaké se nacházíme, může i "zanedbatelná částka" přispět ke státnímu bankrotu.

Socialisté stále volají po euru, které nás prý spasí od všeho zlého. V Řecku se eurem platí a stejně se tento stát potácí na hranici bankrotu a výsledkem je razantní šetření na všech frontách, především na výdajové stránce. Pokud se ale budou naši socialisté stále snažit prosadit další a další "zanedbatelné částky", pak se ani toho eura nedočkáme, i když by to asi vůbec žádná škoda nebyla.

Socialisté neumí řešit přebujelé výdaje, naopak se snaží utratit i to, co se teprve vydělá za rok, za dva, za deset... Propad HDP způsobený krizí je vysoký a je jednoznačně lží Paroubka a jeho blízkých spolupracovníků, pokud obviňují Topolánka a Kalouska z rekordního schodku. Při stejné logice by totiž mohla být obviněna něměcká kacléřka Merkelová společně s německými socialisty za propad HDP vyšší než bylo v případě Česka.

Řešením není navýšení přímých daní, ale naopak v ponechání peněz lidem a popřípadě zvšení daní nepřímých. Pokud se má investovat, tak do věcí, které mají smysl a které budou pro stát přínosem, například infrastruktura nebo vzdělání. Ale to bychom chtěli od našich bojujících socialistů mnoho. Oni raději zase na dluh uplatí voliče penězi do spotřeby.

Socialistům je jedno, že novorozeňata, jejichž maminky dostanou vyšší mateřskou bodou v budoucnu splácet oranžový dluh, je jim jedno, že důchodci utratí 2400 korun za sladkosti pro vnoučata nebo je jednoduše schovají do štrozoku, přičemž jim to nijak nepomůže a už vůbec jim je jedno, že sice lidé "ušetří" třicet korun, ale budou kvůli tomu umírat lidé. Socialisté totiž myslí jen na jedno. Na zisk co největší moci a ovládání finančních toků, aby jim mohlo co nejvíce zůstat za nehty. Příklad Stanislava Grosse je více než výmluvný.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5465 čtenářů | 99 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek na válečné stezce
(Hráč, 10.2.2010 5:54:09)
Odpovědět
Na ,,pravé"sféře naší politické scény je už dávno plno a hoši ,,pravičáci" už těžko někoho pustí k sobě. Omezili by si své výsadní postavení.Zbyla místa na ,,levé" straně a tam mnohdy stačí síla iluzorního boje za práva těch nejchudších.Bylo by úsměvné sledovat jak za ty nejchudší bojují vyžírkové jako Rath(2 platy), Sobotka (bydlení z náhrad a z daní chudých..), Paroubek(kdo na to pánové má..).Bohužel směr jejich politiky vede do větší chudoby jejich voličů,a proto byť se skřípěním zubů beru trend pravice.Pro budoucnost je tam více možností a pravicové politiky lze postupně více kontrolovat a trestat za korupci.Levicoví jsou bohužel ,,Jánošíci" a ti u nás mají stále více falešných iluzí.Jinak stačí sledovat Řecko a můžeme vidět jak bude vČR za několik let vlády tzv.ochránců chudých...
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 11:42:06)
Odpovědět
No, myslím, že pokud by vládla ta banda zlodějská v čele s ODS, ještě rok, předstihli bychom to vámi přirovnávané Řecko, a bylo by vystaráno. Pak už byste neměl o čem psát, nebo-li, nepsal byste.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jirka, 10.2.2010 12:13:28)
Odpovědět
Jistě, soudruhu!
Ovšem zapomínáš, že banda zlodějská v čele se Zemanem, Špidlou, Grossem a Paroubkem uplácela svoje voliče (= líné, hloupé a neschopné polovzdělance) z peněz nás všech. Výsledek? Mnoha se nevyplat pracovat a prožrali naši 1,3 GKč!

Ale třeba Ti soudruh Gross pošle z Floridy pohled - nebo soudruh Paroubek z prezidentského apartmá htelu Kempinski - oni si na to totiž vydělali vlastní prací (pět tisíc let vstávai na šestou do Kolbenky a šetřili a šetřili...)

Ale až společným úsilím přiedou naši zemi k bankrotu a důchodci si za měsíční důcud koupí jeden bochník chleba - třebas se s Paroubkem a Sobotkou chytí za ruce a zapívají si: Teď už máme, co jsme chtěli! A Špida jim k tomu špitne: Zdroje jsou!
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 13:29:33)
Odpovědět
Omíláš to modrásku Jirko na každém webu, kde se objevíš. Příčí se mi, pokud někdo v pracovní době, celý nadržený obíhá všechny dostupné weby a napíše stejnou blbost, jako ty a omílá stejné hlouposti, jaké mele prázdný Topol. Běž raději něco užitečného dělat a neokrádej firmu o čas.
Re: Paroubek na válečné stezce
(vvv, 10.2.2010 13:49:51)
Odpovědět
Winter, zrovna jako ty omíláš pořád dokola ty svoje naučený kecy z paroubkovy dílny. Ty jseš ořanžový až za ušima. Ještě kdyby ti to k něčemu bylo...
Winter - Ty jsi ale neprakta!
(Jirka, 10.2.2010 16:00:20)
Odpovědět
1) Nic neomílám
2) ODS nevolím - jsou to socani
3) firmu neokrádám - zaměstnávám sám sebe
4) platím daně a zaměstnávám lidi - tak do toho setsakra mám právo kecat - jde tu totiž o moje peníze!
Re: Winter - Ty jsi ale neprakta!
(standa01, 10.2.2010 20:41:35)
Odpovědět
No vidíš, jemu jde o to samé. O Tvoje peníze.
Re: Paroubek na válečné stezce
(kjh, 10.2.2010 14:21:56)
Odpovědět
Jirko,to je ale hloupý komentář od tebe.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Lola, 10.2.2010 14:29:58)
Odpovědět
No vidíte ,co je tady strachu,kdyby nedej bože vyhrál Paroubek.To Vám ale nepomůže,to rozhodnou lidi.Ví kdo prošustroval miliardy v Praze a v celé republice.Za vlády Fišera to jde na povrch a zajímavé je,ty průsery jsou všechny ODS.
Re: Paroubek na válečné stezce
(babka, 12.2.2010 8:02:08)
Odpovědět
Průsery jsou sice ODS, některé, ale větší průsery byly za socanů. Kolik se nakradlo -neumíme a ani nevíme spočítat. Jen by mě zajímalo, proč se neudělá zákon o zabavení všech neprokazatelných výdělků a majetků a pak - zabavit. Bylo by po státním dluhu hned!
Re: Paroubek na válečné stezce
(Trubač, 14.2.2010 9:23:25)
Odpovědět
babko,socani nemají na ODS,nejsou takoví hajzlové a zloději.Těch tunelů a zpronevěry měli ODS mnohem víc.Tomu věř.Už z toho,že vládli ODS celých 20 let,v koalicích,nebo sami,ale CSSD sama jen 6 let.Fišerova vláda to odkrývá a je to zřejmé.Kdo to chce vidět,tak to vidí.Pokud jde o morálku a lži,tak také vítězí ODS.Paroubek by nikdy nevyužil přeběhlíky,když jde o rozhodující věc.Přijal jen Zubovou,ale tehdy,když o nic nešlo,nic se nerozhodovalo.Chtěla sama,protože ¨ví,jak to chodilo za topol,vlády.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Davidan, 10.2.2010 15:14:04)
Odpovědět
Milý Jirko. Když jsi hlupák, který nemá ani ty nejzákladnější informace o fungování státu a jeho institucí, tak buď raději zticha, nechci napsat, drž hubu. Je úplně bolestné, číst ty tvoje kecy, načtené od modrých grázlů.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jirka, 10.2.2010 16:04:56)
Odpovědět
Davidane,
asi by ses divil, jaké mám informace a zkušenosti s fungováním státu. A je mi dopředu líto těch, kteří nejvíc doplatí na sliby nezodpovědných neználků typu Paroubek. S nimi mají totiž jedinou jistotu - JISTOTU BÍDY!

A jestli zdravý rozum znamená pro Tebe volit pravici? Pak jsi to pochopil!
Re: Paroubek na válečné stezce
(důchodce, 10.2.2010 18:20:22)
Odpovědět
plně s tebou souhlasím,ty plakáty jsou směšné,Paroub je celý vyžehlený-taky lež,protože vypadá jinak(staře a odule).
Re: Paroubek na válečné stezce
(důchodce 2, 14.2.2010 9:29:14)
Odpovědět
důchodce,když chcete hodnotit plakáty,tak si vzpomente na minulé volby a na plakát s Topolem a jeho rodinou.Ty sliby.Lhář,nic z toho nesplnil a ještě zradil rodinu na které si stavěl kariéru.Vyžehlený Paroubek se všem líbí a hlavně není podrazák jako Odésáci.Paroubek je také rozvedený,ale vše proběhlo čestně.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Vizážista, 14.2.2010 9:35:49)
Odpovědět
důchodce,krasavče.nechte se vyfotit na bilbord.Nebudete vypadat staře a odule.Člověk ve vašem věku by už měl mít rozum a nehodnotit lidi jak vypadají,ale jak jednají.Paroubek není škaredý,opak je pravdou,na jeho roky vypadá velmi dobře.Jsou tam jiné kteatůry,které bych nikdy nehodnotil.Každý je jaký je.To si nevybíráme.Chtěl byste za manželku nějakou krásnou modelku,která neumí vařit,vést domácnost a střídá chlapi jak na běžícím páse?Hlavně když nevypadá odule.Váš komentář se rovná komentáře pubertáka a to hodně hloupého.
Paroubek na rozdíl od Topolánka,je slušný člověk
(MUDr.Dohnal J.,Praha, 11.2.2010 20:32:19)
Odpovědět
Poslední dobou se roztrhl pytel s pseudoargumenty proti předsedovi české sociální demokracie. Naprostá většina těch textů je postavená na mimořádně hloupé premise ve stylu, já nosím žluté tričko a soused nosí tričko bílé. A bílé je hnusné a tak je soused magor. A je úplně jedno, co říká. Nevnímám ho. Nosí přeci bílé tričko.

Jiří Paroubek je vzdělaný a sečtělý muž. Někdy má sice problém v komunikaci, protože použije pojem, který nechápe ani desetina lidí stojících kolem, ale nedělá to proto, aby někoho kolem sebe zesměšnil. On ty pojmy používá, protože ví a rozumí jim.

Jiří Paroubek je inteligentní a schopný organizátor. Ono není jednoduché řídit stranu plnou mnohdy zcela protichůdných názorů. A přitom všem ještě dokázat prosadit část svých vlastních myšlenek a názorů. K jeho cti patří i fakt, že je-li přeargumentován, nejde proti názoru své firmy a navenek jí hájí a názor, byť se s ním neztotožní, prosazuje.

Jiří Paroubek je slušný člověk. Když se rozešel se ženou, tak na rozdíl od svých protivníků se zachoval jako chlap a dotáhl věci elegantně a rychle do konce. Přestože čelí neustálým útokům médií i politických protivníků, zachovává si chladnou hlavu a nikdy se nesnižuje k urážkám, nadávkám a nebo sprostým gestům. Řekl bych, že je to férový chlap.

Politika je svinstvo. A Jiří Paroubek se v tom svinstvu nějak musí pohybovat. Není ve svém pohybu neslušný a já si ho jako politického protivníka a legitimního reprezentanta určitého světonázoru vážím. Volit ho nebudu, protože dýchám ve prospěch Jiné strany. Ale zesměšňovat ho nehodlám a na rozdíl od jiných lidí si jeho názory vždy pozorně přečtu a vyslechnu.
Paroubek je asi tak slušný jako na jeho příkaz zavražděný podnikatel Mrázek
(Ten, jenž opovrhuje socanskou patolízalskou lůzou, 11.2.2010 21:18:38)
Odpovědět
K nácviku řiťolezectví připravit, pozor...

Ale v jednom máte pravdu - mezi sociálními demokraty je zcela jistě jednoduché říci slovo, kterému rozumí desetina...ale nemusíte na to být sečtělý.

V sociální demokracii je jen jeden názor, ten Paroubkův. Kdyby některá jeho ovec bečela jinak než si přeje tak ji pěkně po bolševicku..."přesvědčí".
Re: Paroubek na rozdíl od Topolánka,je slušný člověk
(Karel Ječmen, 12.2.2010 10:18:28)
Odpovědět
Nevěřím, že jsi skutečně doktor u těch se předpokládá trošku vzdělání - nebo tušíš nějakou funkci? Paní Paroubková bylarozvedena a ejhlle najednou je milionřka - no pánové kdo z vás na to má? Politika je hnusná - bylo napsáno ale ty příspěvky jsou mnohem hnusnější - no a my se v tom musíme také nějak pohybovat ne?
Re: Paroubek na válečné stezce
(mm, 10.2.2010 13:58:39)
Odpovědět
Netěš se. Nikdo nás tak rychle nedovede do pozice Řecka jako oranžová mafie ve vedení státu. na krajích stihli za rok utratit rezervy a ještě nadělat dluhy. Výsledky jejich geniálních schopností uvidíš hned jak sleze sníh, ten to všechno milosrdně zakrývá. Peníze na zimní údržbu silničáři už dávno utratili a teď utrácí peníze na opravy silnic. Jako vtip to vypadá ve středočeském kraji. Tam silničáři zalepují asfaltem díry na zmrzlé nebo mokré silnici. Myslíte, že ty záplaty vydrží? Ani ne do jara. To jsou díry, které měli zalepit na podzim, ale místo toho dělal dusno v nemocnicích a rozdával peníze svým podržtaškám a na další nezbylo. V únoru minulého roku vykřikoval, že mu nebudou stačit peníze a Mirek Topolánek mu musí přidat do rozpočtu. jenom udělali osudovou chybu a utrpěli vítězství, přišla světová krize a oni bez utrácení cizích peněz.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Emilio, 10.2.2010 15:47:00)
Odpovědět
Winter,nemívaj oni občas závratě a takou oranžovo-rudou mlhu před očima?
Re: Paroubek na válečné stezce
(ferda, 13.2.2010 11:21:08)
Odpovědět
"Emilio"..., a voni nemaj v kalhotech takovej řídkej, modročernozelenej smrad ???
v kalhotech říkáte ,že ne, ....,že jej máte ve své hlavě.... to my víme...:-))
Re: Paroubek na válečné stezce
(standa01, 13.2.2010 20:01:57)
Odpovědět
ne byste, ale by jste. Pitomče.
Re: Paroubek na válečné stezce
(poi, 10.2.2010 14:19:34)
Odpovědět
Hráč,Sobotku pochval,že si náhrady přidal na bydlení.Je to praktický a spořivý člověk.Ostatní to prožrali a nikdo neví co si za to koupili.To je nakonec jejich věc.Tak proč se rýpe do Sobotky?Dnes slavný p.Kalousek na bífinku své strany prohlásil,že není správné,aby podnikatelé dávali svým zaměstnancům stravenky a železničáři,aby neměli režijní jízdenky,že to není zdaněné.A co oni ?Berou tolik peněz v náhradách a je to nezdaněno,mělo se to zdanovat a neprošlo to .Co na to říkáš?Jak to nazvat?Obyčejné vydřidušství té nejnižší třídy a házení klacků podnikatelům pod nohy.Každý se jim na podnikání vy ..re,protože už taktak že se drží.Kdo ale bude řešit tu nezaměstnanost.Jak je Kalousek chytrý,tak je hloupý.Už to mnohokrát ukázal.A to já nejsem ani podnikatel,ani železničář.Jak se zdanují ty vybrané třicetikoruny?Asi nijak,ale to je dobré.To je pro lékaře a lékárníky,to je horní skupina lidí,tam to může být.Kdo bude volit tuto sebranku?
poi, lhář obecný...
(Generální inspektor pro ztrapňování socanské lůzy, 10.2.2010 20:27:45)
Odpovědět
Víš, nebo bys vědět měl, že Kalousek a TOP 09 mluví (dokonce i něco podobného navrhla, ale nezískala podporu) o zdanění nebo zrušení poslaneckých náhrad...narozdíl od socanů, kteří je prožírají a návrhy na jejich omezení označují za populismus.

30 Kč je regulační poplatek, takže jde buď do rozpočtu, což je reálnější varianta, pak je jejich zdanění dementní návrh hodný jedině socanské lůzy. Nebo aspoň v něčem má socanská internetová lůza pravdu a jsou příjmem lékařů, lékárníků a nemocnic a pak jsou daněny jako příjem.

Mně nikdy nepřestane bavit socany ztrapňovat...nic nevědí, ničemu nerozumí - skoro bych řekl, že je spravedlivé, aby chudí voliči socanů platili ze všech největší daně. Možná si na to založím stranu.
Re: poi, lhář obecný...
(standa01, 10.2.2010 20:47:00)
Odpovědět
ZSS? Ztrana strapňování socana? Jdu do toho taky.
Re: poi, lhář obecný...
(Hub, 11.2.2010 16:24:54)
Odpovědět
generální insp.ty jsi ale hňup.Tvůj příspěvek nemá žádný argument a pokud by se tam něco našlo,tak to není pravda.Nedivím se ,že to tak u nás vypadá,když máme tak hloupé generální inspektory.To je asi tím.
Jenom jsi to nepochopil hňupe
(Anonymus, 11.2.2010 17:39:50)
Odpovědět
Argumenty, které uvádí, zřejmě přesahují intelektuální schopnosti "socanské lůzy".
Re: poi, lhář obecný...
(ferda, 13.2.2010 11:36:49)
Odpovědět
INSPEKTORE, TVOJE SLOVA MLUVÍ ZA VŠE, KDO JSI A HLAVNĚ CO JSI ZAČ...
VĚTŠÍ CENU MÁ I ZABLEŠENÁ KOČKA KTERÁ CHCÍPLA NA PRAŠIVINU...
vÍŠ, CO SI MYSLÍM O TOM ,CO SE DĚJE ,KDYŽ TY PŘÍJDEŠ DOMŮ, MEZI SVÉ NEJBLIŽŠÍ ???
zAČÍNAŠ SI UŽÍVAT PLAVÁNÍ MEZI SLIZEM A LEJNY, KDE SE UTVRZUJEŠ, V TOM JAKÝ JSI TO BOREC,HMM, CO NAPLAT, KDYŽ UŽ I TA TVOJE EREKCE STOJÍ ZA HOV... / ŘÍKALA TO JARMILA,BYDLELA KOUSEK OD TEBE... ".....
PS. KDYŽ JSEM ČETL TVŮJ PŘÍSPĚVEK, SMRDĚL JSI I PŘES TEN MONITOR.... :-), :-):-)
Re: poi, lhář obecný...
(Inspektor, 14.2.2010 2:03:51)
Odpovědět
Roztomilé ferdáčku. Zkoušel jsi vyhledat psychiatrickou pomoc?
Re: Paroubek na válečné stezce
(Dr. Troškrt, 10.2.2010 6:35:56)
Odpovědět
Když vezmu jako smutný fakt, že nám v příštím období bude vládnout Paroubek se svými ekonomickými zákony a "experty" (tzv.Paroubkovo ekonomické perpetum mobile), obávám se, že dalším požadavkem "lidu" bude Chávezův model. Jen aby ještě nedošlo na dráty kolem republiky...
Re: Paroubek na válečné stezce
(Pr, 12.2.2010 12:57:41)
Odpovědět
Dr.na ty dráty dojde,jsi přece věštec 1.třídy.No ještě jsi zapomněl,že Paroubek může za to,že letos napadlo hodně sněhu a stojí to republiku hodně peněz,chudáčku.
Re: Paroubek na válečné stezce
(mm, 10.2.2010 7:41:06)
Odpovědět
Začínám věřit, že my nikdy eurem platit nebudeme. Obstará to za nás Řecko, Portugalsko, Španělsko a nakonec i Itálie, kteří euro potopí. Už dne na to na burze stačí jenom Řecko, které dělá z eura nedůvěryhodnou měnu. Počítám, že do voleb by to mohlo dojít i oranžovým magorům. Oni nevěří, že budou sestavovat vládu a kdyby opravdu utrpěli vítězství a měli sestavovat vlád, tak jako loni by nevěděli co dělat. Kde by Paroubek vzal odborníky do vlády? Zájemců by bylo dost, ale schopných lidí ? V celém Česku se nenajde v řadách socialistů skutečný odborník, protože už název strany to vylučuje. Už sám fakt, že ministra financí děl člověk bez ekonomického vzdělání a bez nejmenších zkušeností v ekonomické svéře vypovídá o duševní bídě bez špetky odpovědnosti.
Ne kdy, ale za kolik
(Myrek, 10.2.2010 7:59:45)
Odpovědět
Otázka, kdy začneme platit eury, je neustále omílána zprava zleva - ale všechny strany svorně mlčí o vizi kurzu, kterým budeme přepočítávat.
Pro drtivou většinu občanů je toto rozhodující - nakolik se z(ne)hodnotí jejich majetky, úspory, příjmy atd.
Kupní síla ezra je někde mezi 10-14 Kč (dle komodity), bankovní kurz je prakticky dvojnásobný. Přijetí nevýhodného kurzu nás zafixuje do polohy chudáků v eurozóně. Kam vede špatně nastavený kurz vidíme třeba na Slovensku, které Fico výrazně ožebračil.
Paroubku, Toúpolánku, Kalousku, Tůmo etc. - EURO ZA KOLIK?
Re: Paroubek na válečné stezce
(nobody, 10.2.2010 9:18:45)
Odpovědět
Pane Polanecký, ten poslední odstavec je dílo na čistou kouli.
Myreček výborný.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jana, 10.2.2010 9:56:04)
Odpovědět
Článek přesně vystihl mé pocity. Nejhorší je snad to, že těch co budou volit Paroubka je snad více, než těch, kteří si toto uvědomují. A já myslela, že jsme národem , který stojí u každého pokroku.
Je divné, že takovéto články se neobjeví v novinách.
Paroubek nakonec otočí a těm potřebným stejně utáhne kohoutek. Už nyní píší noviny, že chce zvýšit daně všem. Co bude po volbách , když se
nedej Bože vyhraje nejvíce překvapí jeho voliče.
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 11:32:18)
Odpovědět
Milá dámo,
máte krátkou paměť, ale to vás neomlouvá. Veletoče předváděl mistr v obelhávání voličů Topolánek. Dokonce v touze po moci neomaleně uzavřel veřejně smlouvu s občany. Jak to dopadlo, všichni vědí. Myslím, že horší politik, než-li mistr Topol u nás není. Lže a lže a lže. A vy se ho snažíte dostihnout. Je však pravdou, že se vám to moc nepodařilo.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Emil1, 10.2.2010 11:45:27)
Odpovědět
to Vinter, jděte se léčit!Víc není co dodat, stejně by to nemělo smysl.
Re: Paroubek na válečné stezce
(berg, 10.2.2010 13:12:34)
Odpovědět
winter, takových troubů jako vy, je tady bohužel dost a dost, kvičet vysokým hláskem ale budete vy, až bude fakt krize = bankrot státu v krásných oranžových barvách
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 13:41:26)
Odpovědět
Až přijde audit ..... to bude legrace, ale ne pro vás :-))))
Re: Paroubek na válečné stezce
(mm, 10.2.2010 14:06:22)
Odpovědět
A co zjistí? Že oranžová mafie rozkradla veřejné finance a geniální idiot Bohumil Sobotka udělal dluh 382 miliard za jedno volební období, kdy HDP rostlo 6%? To víme i bez auditu. kam socan vstoupí, přestává i tráva růst.
Re: Paroubek na válečné stezce
(poi, 14.2.2010 9:38:36)
Odpovědět
mm , chudáku,budeš zklamaný a ještě se Sobotkovi omluvíš.Aspon v duchu,poněvadž jsi určitě ješitný,aby ses omlouval veřejně.
Re: Paroubek na válečné stezce
(swet, 10.2.2010 13:54:49)
Odpovědět
Winter, na vás je vidět, že když je někdo hlupák, těžko z něho může vypadnout něco chytrýho. No, co můžeme chtít po zanícené oranžádě !
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 14:25:05)
Odpovědět
No každý nemůže být modrý soudruh, jako většina tady. Ale už se blíží konec pracovní doby, tak sundejte nohy ze stolu, dojezte svačinu, dopijte kávu, ať nezmeškáte konec pracovní doby.
Abyste se nedej bože nepředřeli. Ale není jisté, že vám to bude umožněno i po volbách.
A ty vaše výkřiky... shrnu to do jednoho.
Čpí z nich nenávist ke všemu, co není modré, nebo nemá alespoň odstín modré....
Za vaši rádoby slušností se skrývá nenávist a strach o svá místa.
Re: Paroubek na válečné stezce
(kejda, 10.2.2010 16:10:07)
Odpovědět
Docela vyhrožujete,asi chcete zneužívat postavení!
Re: Paroubek na válečné stezce
(Emil1, 10.2.2010 11:42:33)
Odpovědět
TO Jana, protože noviny a televize jde na ruku socanům. Ti mají své lidi všude.
Re: Paroubek na válečné stezce
(mm, 10.2.2010 14:01:38)
Odpovědět
Není, jen musí zvednou zadek a jít k volbám a hned bude výsledek vypadat jinak než v krajských volbách.P-d-l je nevhodné slovo?
Re: Paroubek na válečné stezce
(Bára, 10.2.2010 16:57:18)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím.Obávám se, že na Paroubkovy sliby opět oranžové ovce zaberou
Re: Paroubek na válečné stezce
(Bára, 10.2.2010 17:01:40)
Odpovědět
Má odpověď patřila Janě
Re: Paroubek na válečné stezce
(Nela M., 11.2.2010 16:28:52)
Odpovědět
Jano,prošustrované peníze s Opekard a další co podfuky a okrádání Odésákama,to považuješ za pokrok,za pokročilý národ?Tak to mi vysvětly.Souhlasíš s Bémem?Napiš.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Ječmen, 12.2.2010 10:25:45)
Odpovědět
Po volbách Paroubek prohlásí: Zemi jsme po vládě ODS zdědili v takovém stavu, že bude možné naše sliby plnit až časem, až to dáme do pořádku z toho bude žít tak dvaaa roky - n"napravovat chyby" a potom vyleze na hrad a bude vymalováno. Sliby - nesliby - bude po ftákách - lidově řečeno.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Pal, 12.2.2010 13:11:09)
Odpovědět
Ječmen,ale to máš pravdu,že po Topol.vládě bude jakýkoliv vítěz voleb mít těžkou roli.Není co závidět.Zázraky neudělá nikdo.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Katsanson, 10.2.2010 11:03:48)
Odpovědět
No jestli to, nedej Pánbu, Roko Paroubek vyhraje tak bude nedlouho po sestavení jeho vlády hafo otevřených a nechápajících hub i z té jeho členské squadry. Mě osobně by 2 400,- vůbec nevytrhlo a poplatky mě nechávají klidným. Mě stačí k úsměvu sledovat nájezdy důchodců v supermarketech při slevových akcích. A že by měl dělat ministra financí Fantomas Sobotka, který neví kolik má bilion nul, tak to by byla katastrofa.
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 11:35:50)
Odpovědět
Politika není o tom, kdo se ti líbí, je úplně o něčem jiném. Jak by ses vyjímal v ní ty, je otázkou. Tedy podle tvých měřítek. Jseš tak trochu mimo, víš to ?
Re: Paroubek na válečné stezce
(Katsanson, 10.2.2010 13:50:03)
Odpovědět
Už jsem dost starý na to abych posuzoval politiky podle vzhledu, posuzuji je podle jejich schopností. Ale schopností politických nikoliv těch jak si nejvíce nahrabat.
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 14:31:08)
Odpovědět
Tedy pokud seš dost starý, tak se tak chovej. I starší člověk neví kolikrát, jak se má chovat když mu zcela zmodrá mozek a neví potom, co mele....
Ale možná, že se pletu.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jana, 10.2.2010 14:49:32)
Odpovědět
Vy máte svět rozdělený na modrý a oranžový. je mi Vás doopravdy líto.
Stačilo by trošku orivětrat mozek a možná byste nebyl tak zaujatý pro ty nebo ty.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jana, 10.2.2010 14:51:21)
Odpovědět
provětrat
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 15:14:57)
Odpovědět
nejsem oranžový ani modrý ... a je mi to zcela jedno, pouze nesnáším ubohé strašení lidí Paroubkem a odvolávání se na něj, svalovat za všechno vinu na něj, a to i tehdy když se projevila jednoznačně neschopnost ODS vládnout ... ovšem nejvíce mi vadí chytrolíni, typu Paroubek nás ožebračí, atd. ...tuto republiku ožebračila především ODS, ostatně chce to jen více objektivnosti od vás ... je všeobecně veřejně známé, že ODS je nazývána stranou modrých ptáků a jejich příznivci jsou lidmi označování jako zmodralý voliči..
Přeji hezký den
Re: Paroubek na válečné stezce
(standa01, 10.2.2010 21:06:50)
Odpovědět
"....neschopnost ODS vládnout....".Uvědomuješ si vůbec, že za posledních 12 let vládla ODS pouze necelé 3 roky? Jinak to bylo všechno v režii socanů? Proto také jsme tam, kde jsme. Idiot Sobotka v letech prosperity 98-06 dokázal navýšit státní dluh o 707,8 miliardy korun. Vláda ČSSD gripeny koupila, později si je vláda ČSSD pronajala. Nyní Sherlock Paroubek odhalil a oznámil světu, že úplatky za to bral Kalousek...Ale na druhou stranu, je to umění. To co jsme za 8 let vlády zničili hodit na někoho jiného, to umí málokdo. Jedině snad socan...
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 21:37:53)
Odpovědět
Jen jestli si pamatuješ ty, že ODS vládla i před Zemanem a dopadlo stejně, jako teď. Tehdy, tedy za Klause a vlády se děly věci, že ? Privatizace, jo to byla věc ? To si už nepamatuješ, nebo si pamatovat nechceš ? Ani bych se nedivil.
Mimochodem v r.98 Sobotka nebyl ministrem financí, a až do voleb jím byl soudruh Kočárník, jinak známý tím, že nebýt poslanců ODS, kteří měli v Parlamentu většinu a nevydali ho k tr. stíhání, tak by možná bručel ještě teď.
Tak tě jen upřesňuji v tom tvém vychytralém vzpomínání. P.S. ODS udělala za 3 roky bezmála díru půl miliardy, to ti nevadí ?
Re: Paroubek na válečné stezce
(Tass, 10.2.2010 22:27:11)
Odpovědět
ODS neměla v PS nikdy většinu. Její koalice měla většinu do roku 1996. Od tohoto roku neměla ani koaliční většinu (99) a již rok potom neměla ani koalici, trubko.
Re: Paroubek na válečné stezce
(poi, 14.2.2010 9:46:48)
Odpovědět
Tass,tak se tam neměla ODS sř t,rvala se tam zuby nehty,touhou po moci,falešně,pomocí přeběhlíků a manipulovala a co dokázala.Taková vláda,která nemá dost hlasů je na ........Také to tak dopadlo.Manipulují dále,rvou se tam za každou cenu dále a kam nás přivedl?Do srabu.Všechno se nemůže svádět na krizi.Vychází hodně najevo,co se dělo za jejich vlády.Kdyby jsme měli ty jejich prošustrované miliardy,nemuseli bychm být tak zadluženi.Lidé to ví a nebudou je volit.Kdo jednou zradil a ukázal o co mu jde,nepomůžou další falešné sliby Topola a falešného Nečase.
Re: Paroubek na válečné stezce
(mares, 13.2.2010 22:04:12)
Odpovědět
Nejsem politik, /nikdy nebyl v žádné / jen by všichni občané měli vzpomenout, že tento finanční kolotoč nastartovala slavná Kuponová privatizace s p.Klausem a už to jelo.......To si nidko neuvědomil, že přijde zavírání, vytunelování podniků, továren, propouštění občanů.....
Re: Paroubek na válečné stezce
(Rus, 11.2.2010 16:41:32)
Odpovědět
winter napsal jste to úplně výstižně.Palec nahoru,jen jste ještě nenapsal,že když chce levice jen málo něco udělat pro lidi,tak je to populismus.Oni by ty obyčejné lidi,jak říkají socany nejraději zahnali do plynových komor,aby je neobírali,ani o to málo co těm chudým ještě zbylo.Tak jak to uděli Němci v Osvětimi atd.Dělíme se na bohaté a chudé,to je nejhorší.Bohatý i když je hloupý,má cenu.Chudý i když je chytrý nemá cenu.Nejsem pro rovnostářství,ale jen co si kdo zaslouží.Komunisté razili heslo:"Kdo nepracuje ,at nejí"Odésáci je te´d uvedli v platnost.Opravdu ta armáda nezaměstnaných nebude mít co jíst.Jsou to komunisti ti ODS.
Ty nebudeš Rus...
(Anonymus, 11.2.2010 17:44:32)
Odpovědět
Komunisté razili heslo: "Každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb." To heslo, které jste uvedl Vy bylo tak maximálně nad sovětskými koncentráky, které byly mnohem větší a zemřelo v nich mnohem více chudých lidí a komunistů (zvlášť za dob Stalinových čistek) než v těch německých. Soudruhu nacisto...
Ty nebudeš Rus...
(Anonymus, 11.2.2010 17:44:34)
Odpovědět
Komunisté razili heslo: "Každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb." To heslo, které jste uvedl Vy bylo tak maximálně nad sovětskými koncentráky, které byly mnohem větší a zemřelo v nich mnohem více chudých lidí a komunistů (zvlášť za dob Stalinových čistek) než v těch německých. Soudruhu nacisto...
Re: Ty nebudeš Rus...
(partizán, 12.2.2010 13:03:03)
Odpovědět
Anonymus,jak hluboce se mýlíš.Ty ani nechceš slyšet pravdu.Zjisti si ja to opravdu bylo a hlavně kdo válku vyvolal.Když to nevíš.
Re: Ty nebudeš Rus...
(Anonymus, 12.2.2010 16:21:30)
Odpovědět
Podle Sovětů vyvolali válku buď Poláci nebo Židi, podle Němců Židi. Většina normálních lidí se však shoduje na tom, že válku vyvolal Hitler.

Válka stála život tolik chudých Rusů jako Stalinův mír.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Hardy, 11.2.2010 23:21:42)
Odpovědět
Vzpomínáte na Lady Winter, to byla přeci ta největší sv-ně ze Tří mušketýrů.
Re: Paroubek na válečné stezce
(babka, 12.2.2010 8:14:58)
Odpovědět
Opravdu si nepamatujete, že socani vládli celých 8 let a stačili se dobře zabezpečit? Tak to jste na tom sakra špatně. A je zbytečné ztrácet nějaká slova tomu,kdo je demagog a totálně zblbnul. Tak čau.
Re: Paroubek na válečné stezce
(dědek Chytřejší, 12.2.2010 13:08:50)
Odpovědět
babko,ty kecáš!Každý přece ví kdo má jaké majetky v horní vrstvě a je to přece ODS.Řepíček,Dalík,Topolánek,Kalousek.Kdo je překonal?Mluv pravdu.A co Bém?Socialisté jsou opravdu férovější a tolik nekradou,jenže všude se někdo najde.Ale to jsou výjimky.Odésáky nepřekonali.ČEZ jejich spojenci,to si nedoveděš předsavit jak žijí.
Re: Paroubek na válečné stezce
(standa01, 13.2.2010 20:07:16)
Odpovědět
Kdo je překonal? Jednoduchá odpověď. Gross s igelitkou od strýce z Vysočiny.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jan JTom., 12.2.2010 13:00:16)
Odpovědět
Jano,říkáte provětrat,ale z vašich minulých komentářů je jasně vidět,že jste při ODS a pravici.Budte upřímná.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Pravda, 13.2.2010 17:09:05)
Odpovědět
Jano,at větrám ,jak větrám svůj mozek,nemohu nevidět ty zlodějny a korupce ODS.Zase je nachytali v Brně a zase ODS.Uznejte to,že jsou horší ,než socani.Už toho tolik ted vyšlo najevo.Fišer je věrohodný.Kdyby to odhalil Paroubek,tak by to Odésáci jako vždy zmanipulovali a ještě by to svedli na něho.
Re: Paroubek na válečné stezce
(vvv, 10.2.2010 13:58:58)
Odpovědět
No winter, kdo je tady mimo jseš ty ! Tak sklapni, nikdo tady není na ty agitky z lihového domu zvědavý..
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 14:36:33)
Odpovědět
nikdo tě nenutí číst co píšu ..
Re: Paroubek na válečné stezce
(chosa, 10.2.2010 15:14:04)
Odpovědět
Už tady neonanuj a táhni něco dělat úředníčku zajebaný.
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 15:27:37)
Odpovědět
Od tebe to beru, protože nejsi dost chytrý ...
Re: Paroubek na válečné stezce
(Tass, 10.2.2010 20:33:54)
Odpovědět
A co kdybys sem třeba nepsal?
Re: Paroubek na válečné stezce
(winter, 10.2.2010 21:20:57)
Odpovědět
to já jen aby ses trochu poučil ...a nejseš ten, který by někomu přikazoval, že někam nesmí psát ... pokud tě to rozčiluje, doporučuji čaj z meduňky ... možná to je tím, že vidíš svět jen modře.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Tass, 10.2.2010 22:22:12)
Odpovědět
Já bych se ti to zakázat nerozpakoval. Bohužel je eportál od počátku napravo, a tak narozdíl od levice necenzuruje. V Tvém případě by ale udělat vyjímku mohl.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Hardy, 11.2.2010 23:17:56)
Odpovědět
Lady Winter to byla přeci ta best-e ze tří mušketýrů. Tak bacha.
Re: Paroubek na válečné stezce
(nejnasranější občan na světě, 10.2.2010 14:03:18)
Odpovědět
Dokud stát nepadne na hubu, tak pořád bude dopřáváno sluchu populistům a je jedno z kterých stran. Stát a jeho pijavice nesmí dostat ani korunu navíc a proto jsem už jednu firmu zrušil a druhou ruším. Abych pracoval 30 dní v měsíci poctivě odváděl daně a odměnou mě byla závist nepracujících vyžírek a buzerace byrokratických úředníčků ,neochotných a k tomu ještě bez patřičných znalostí jednotlivých zákonů se múžu z vysoka vysr..., Pokud pravicové strany nepřitvrdí v rétorice,v oprávněném prosazování zájmů těch kteří platí daně nemá význam něco dělat. U nás v Kocourkopvě jsou totiž vyžírky,byrokrati a další pakáž zvýhodňováni na úkor těch co platí daně.Místo aby byli buzerováni různými kontrolami tyto lemry,tak jsou šikanováni živnostníci a drobní podnikatelé.Zřejmě budu muset volit krajní pravici,nebo levici protože vše ostatní zavání bordelem.Vážení živnostníci a drobní nevolníci vykašlete se na podnikání vyžeňme se zahřátých místeček vyžírky , obsaďme jejich místa ať zase stát začne prosperovat. Takto se nedočkáme ani my ani naše děti dokonce ani naše vnoučata.Politici jděte všichni do hajzlu ,snižte si svoje nepřiměřené platy ... Občané nedejme se ....
Re: Paroubek na válečné stezce
(marta, 10.2.2010 18:59:32)
Odpovědět
Vy mě mluvíte z duše pane.Já už jsem na ně na všechny alergická.Tady v té zemi se musí něco stát.Jestli si tohle necháme líbit,tak už nám opravdu není pomoci.Chce to velký bič a malý dvorek.
Re: Paroubek na válečné stezce
(standa01, 10.2.2010 21:13:41)
Odpovědět
Pravice nemusí přitvrzovat v rétorice. Stačí, aby se začala chovat jako pravice. Tzn. poctivě, slušně, tvrdě prosazovat volební program, díky němuž byla zvolena, dbát na poctivou společnost a trestat ty, kteří porušují zákony. A zatím....?
Re: Paroubek na válečné stezce
(fighter, 10.2.2010 14:09:25)
Odpovědět
Milí. Většina příspěvků do této diskuze mne přesvědčuje o tom, že tomuto národu snad už ani není pomoci.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Maftík, 10.2.2010 15:24:17)
Odpovědět
NO MORE PAROUBACK! Obraťme se k neparlamentním stranám (zodpovědně, mnoho z nich také nestojí za řeč):
http://www.voltenevyvolene.cz
Re: Paroubek na válečné stezce
(kicmiz, 10.2.2010 15:28:24)
Odpovědět
To se ta diskuze pěkně vymkla. Nemám chuť reagovat.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Gardnes, 10.2.2010 19:45:21)
Odpovědět
To vše odpovídá skutečnosti, problém je pouze v tom, že díky nesmiřitelné nesnášenlivosti pravice, která nejde do voleb v jednom volebním bloku(jako třeba ve Francii, či CDU,CSU), ale sama sebeničí, takže prakticky nebrání nic tomu, aby levice ČSSD a KSČ nezískala ve volbách ústavní většinu. Stejné, jako v r.1947/48.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Tass, 10.2.2010 20:32:19)
Odpovědět
Vzhledem k politickému systému u nás (a v Německu) je třeba minimálně dvou stran k získání většiny. Bohužel kolem středu je hromada polopravicových stran, u nichž člověk neví.

V Německu jsou také dvě strany. Bez FDP by CDU/CSU mohla tak maximálně hrát druhé housle.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Karol Jebavý, 11.2.2010 12:10:27)
Odpovědět
Pane Polanecký ..... zajimalo by mě proč ODS nechce odtajnit " systém akcie na doručitele" podpořit " protikorupční balíček" resp. přiznání majetku ... odtajnit konta v zahraničí .... atd. ??? ... a dále kolik miliard se stratí v neprůhledných státních zákazkách ???....proč je v ČR 1 300 000 exekucí ? ... problém je korupce o tom příště něco napište ... pokud Vám to tajemný majitel novín dovolí .....
Re: Paroubek na válečné stezce
(Jitka, 11.2.2010 15:46:58)
Odpovědět
Má soucit s chudými lidmi, ale u společého stolu by s nimi sedět nechtěl. Má rád luxus - to nejde dohromady s jeho sociálním cítěním. Jsem důchodce a nestojím o žédný milodar. Při vyšší inflaci souhlasím s navýšením důchodů dle zákona, ale aby pár korun, které nám soc. dem. v rámci předvolebních slibů, chce přidat to ne.
Re: Paroubek na válečné stezce
(důchodce, 11.2.2010 16:51:37)
Odpovědět
Jitko,blbý kdo dává,blbější kdo nebere.To by stejně ODS nestrávila,kdyby se něco dalo důchodcům.To oni si přihrají sobě.Sami také před volbami slibovali 1000.-K a nedali nic.To nebyl populismus.?Jsou to vyžírkové sami pro sebe.Příkladů skutečností je hodně,Bém,to mluví samo za sebe a to jen setinka z té hromady.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Bezevlas, 11.2.2010 21:07:47)
Odpovědět
Pravicově laděný článek i autor nemůže než psát takhle..samozřejmě nesohlasím
Re: Paroubek na válečné stezce
(Ten, jenž se zabývá jen vybranou rétorikou, 11.2.2010 21:25:54)
Odpovědět
Tož, je vidět, že pravicově píšícího autora jsi ještě neviděl. Tohle je jen přední linie pro styk s vysoce vzdělanými levicovými doktory všeobecné medicíny, studenty ekonomie a dalšími výtečníky levého tábora. Jak se zdá každý středoškolsky vzdělaný podnikatel strčí sebevzdělanějšího socánka do kapsy.
Re: Paroubek na válečné stezce
(standa01, 11.2.2010 21:27:38)
Odpovědět
Patrně i bezemozek. Končíš u krku, soudruhu?
Re: Paroubek na válečné stezce
(Frantík, 12.2.2010 22:15:37)
Odpovědět
Co to pořád na eportálu máte s tím Paroubkem?
Všímejte si spíše událostí ODS v Brně, kluci sakramentský.
Re: Paroubek na válečné stezce
(Sekaná, 13.2.2010 17:13:41)
Odpovědět
Frantíku,Odésáci toho nenechají,oni to mají v krvi.Mají dobré vůdce,kteří je naučili manipulovat/Topol,Nečas a j./I ty jejich obstrukce v parlamentu jsou jen jejich manipulantství.Mají hroší kůži a jdou jen po moci.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama