reklama
reklama

Lži Jiřího Paroubka posledních dní

Autor: Odjinud | Publikováno: 19.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ne netrpím žádnou „antiparoubkovskou" nemocí a rozhodně nechci na tomto demagogovi sbírat jakékoliv kladné body nebo karmu. Jsem jen z těch, co už ho prostě nemůžou poslouchat...  

Rád a často sleduji sdělovací prostředky. Mezi mé nejoblíbenější pořady patří nedělní diskuse Václava Moravce. Ale jestli něco opravdu nemůžu vystát, jsou to upřené pohledy Jiřího Paroubka do kamery a ústa plná populistický nesmyslů. Já osobně jsem velmi tolerantní člověk a připouštím různorodost názorů. Takový Miloš Zeman je člověk, který mě vždy dokázal oslovit. Ačkoli jeho keynesiánské názory byly a jsou v těžkém střetu s liberálními, které zastávám, jde „pouze" o střet ideologie a pohledu na věc. Nejde o lži...

Kdežto ČSSD pod vedením Jiřího Paroubka propaguje jen taktiku, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou. Uvedu názornou ukázku, která se týká oněch přesunů 12ti miliard v rozpočtu pro rok 2010. Jde o navýšení deficitu, nebo to tak není? Podle Paroubka nikoliv, jedná se pouze o přesuny mezi kapitolami. Toto tvrzení jsem jen já viděl a četl více než 10x. Pan Jiří má ekonomické vzdělání tudíž není pravda, že by lhal nevědomě. Nejhorší na tom je, že stejně se vyjádřil i Bohuslav Sobotka, který by nám měl jednou dělat ministra financí. Bůh nás ochraňuj! I student střední školy obchodní ví, co jsou mandatorní výdaje státu, tedy výdaje, které je stát ze zákona povinen uhradit (mzdy, důchody atd.). Proto je snad každému jasné, že pokud vezmu 12mld z prostředků určených právě na mandatorní výdaje, a „propapám" je jinde, bude mi těch 12mld prostě chybět.

Vážení, nedělám si iluze, že Jiří Paroubek je jediný politik, který lže. Každý si tam pro sebe kousek utrhne, něco ukradne a je spojován s nějakou tou aférou. Ale když má někdo odpovědět na otázku Václava Moravce, přitom od něj odvrátí zrak do kamery, nasadí ten svůj nostalgický pohled a začne občana uklidňovat, jak on to s námi myslí dobře, na to se nejvíc hodí čerství citát Karla Schwarzembergra o opilcovi propivším 3 výplaty a následně slibujícím, že vše vydělá.

Ano, nyní je populární šetřit, státní rozpočet, respektive jeho minusová strana, se skloňuje ve všech mediích, a proto se přidala i ČSSD. Můžeme ale věřit „opilcovi"? Opilcovi, který ani neví, z jakých příjmů se státní rozpočet skládá. Neví nebo nechce vědě? Dostávám se k další dokolečka dokola opakované lži předsedy socialistů a jeho stoupenců. Kdy konečně přestanou obhajovat svoje rozhazovačné návrhy argumentem, že to nezatíží státní rozpočet, protože se použijí prostředky z dividend ČEZu? Pánové, pokud máte na mysli příjmy rozpočtu z dividend podniků, ve kterých má stát příslušný podíl (nelze mluvit pouze o ČEZu), tak tyto peníze jsou samozřejmě příjmem státního rozpočtu, tudíž co to ten „oranžovej" zase mele? Navíc u těchto prostředků je opět jasně definováno, jestli mají přijít do fondu dopravní infrastruktury nebo použít jako polštář pro chystanou důchodovou reformu, tudíž tak i tak, opět by chyběly. Já ČSSD ale chápu, musí lhát, protože racionálně obhájit tupé rozhazování na dluh prostě nelze.

S dovolením bych sáhl ještě do jednoho soudku lží J.P., které mě nadzvedávají ze židle a značně iritují. Týká se to daní a obviňování ODS z jejich nesmyslného snižování, respektive z obřího deficitu. Ačkoliv nejsem voličem ODSky, je to jen další blábol, který má obrátit pozornost na opačnou stranu. Snížení DPPO pro rok 2008 z 24% na 21% (o 3%) zvýšilo příjem SR o 12% (ze 166mld na 188mld) Pro rok 2009 platí jediné. V krizi firmy nemají zisky, tudíž neplatí daně ať je sazba jakákoliv. Navíc velké množství protikrizových opatření, která ulevila podnikatelům, a tedy zatížila SR, byla schválena napříč politickým spektrem. Pro opravdové zastánce vysokých daní, ve kterých vzbudil Jiří Paroubek pocit, že výnos z daně roste lineárně s její sazbou, doporučuji „vygooglit"Lafferovu křivku.

Uznávám, že článek o lžích Jiřího Paroubka by měl mít rozsah románu o několika svazcích. Ale všeho s mírou, aby to pánové v diskusi dokázali vstřebat =)

Napsal Ondřej Müller pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
7911 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(jorkšír, 19.1.2010 8:15:19)
Odpovědět
Paroubek,to je prototyp úředního idiota který byl neuvěřitelnou náhodou nějaký čas nahastrošen do premiérské uniformy. Debaty o něm si občas přečtu,nějaké to slovo jeden i ztratí,ale stále platí že jakákoliv debata oněm či s ním,to je vyhozený čas.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(ferda, 19.1.2010 13:21:55)
Odpovědět
stejně tak,jak reagovat na tvoje slinty.....

ps. když jsi řekl, že budeš jadrně komentovat i na příspěvky kde se pranýřují také potentáti naší pravice / a na jeden jsem tě upozornil- Bém žaluje Reflex za svůj prasečí rypák" tak jsi tam nenapsal ani čárku!!! Hmmm, to se ti nechce, asi proto, že takové příspěvky ti ODS neproplácí.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Kozí pysk, 19.1.2010 18:28:17)
Odpovědět
Ferdo, nechte jorkšíra žít, on má rozumu jen na ty své slinty a na nic jiného nestačí.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Brabec, 19.1.2010 23:59:36)
Odpovědět
Jyrka vyhraje volby a bude příštím presidentem!
Poděkujme ODS - a samozřejmě Myrkovi. Volím Bobošíkovou !
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(nase, 21.1.2010 17:58:06)
Odpovědět
Aaa, placeni lhacri z Lihace ferda - kozi pysk, maji zase pohotovost?
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Tomáš G., 19.1.2010 14:48:45)
Odpovědět
Zase už si tady ti blbečci berou do huby Paroubka.Nic jiného neumí.Rátha skončili,začali Paroubka.Tož,poslužte si.Stejně Vám to nepomůže.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(dhimmi, 19.1.2010 18:43:24)
Odpovědět
No to je hrůza,když si někdo dovolí kritizovat toho bachratého olašského papaláše.:o)
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Kulak, 21.1.2010 15:34:09)
Odpovědět
dhimmi,ty krasavče,pochval se.Na vzhledu nezáleží,to jsi tak plitký.Paroubek je pěkný chlap,jsi jak puberták,nadáváš jak malý kluk.To je příspěvek za všechny prachy.Záleží na tom,co je uvnitř člověka.U tebe je to hodně ubohé.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Buko, 19.1.2010 21:10:22)
Odpovědět
http://bojanovsky.blog.idnes.cz/c/100633/Tak-jak-je-to-vlastne-s-tim-zadluzovanim.html
Cesta do pekel ...
(Bc.Jiráčková,Jinonice, 19.1.2010 21:10:25)
Odpovědět
Proč konzervativci na svém ePortálu nestydatě mažou nesouhlasné a kritické příspěvky? Protože se bojí pravdivé kritiky a snaží se hrát na lživou strunu pravičáků typu Topolánek nebo Langer.A tato struna ze dne na den ztrácí na svém zvuku,o čem svědčí denodenně předvolební průzkumy.Uvědomte si,že zatajování a lhaní je jenom cesta do pekel ....
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Nováková, 19.1.2010 8:26:14)
Odpovědět
Nejhorší ale je,že od dob stávky je ČT v rukou socialistů,takže Paroubek a další socialisti jsou v každém pořadu Václava Moravce a mají tedy spoustu prostoru, jak oblbovat obyčejné lidi a lidé opravdu pravic. názorů nemají do veřejnoprávní ČT téměř přístup.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(jhg, 19.1.2010 14:50:38)
Odpovědět
Nováková,když závidíte,přihlaste se do pořadu k Moravcovi Vy,at je nějaká sranda.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Kozí pysk, 19.1.2010 18:42:06)
Odpovědět
Paní Nováková, nepodceňujte obyčejné lidi, oni se oblbnout nenechají. Jim možná chybí vyšší vzdělání - které lze získat, rozhodně jim však nechybí inteligence, ta je dána lidem od Pána Boha, tu jinak získat není možno. Ve volbách nám všem pravicovým občanům spočtou, jak většina účastníků diskuse na tomto portálu (pravičáků) pravici podrazila bláboly, vulgaritami a šířením nenávisti. Ten Váš příspěvek také patří mezi vejblitky.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(dhimmi, 19.1.2010 18:46:49)
Odpovědět
A tak pravil inteligentní volič Prasete bradavičnatého a jeho tlupy.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Fiter, 19.1.2010 9:15:39)
Odpovědět
Již jsem se o tom v jednom příspěvku zmiňoval.Je to Paroubkova specialita.V každé diskusi nejen v OVM se Paroubek nedívá na toho s kým diskutuje,ale do kamery.Kdyby se někdo s kým bych vedl diskusi díval jinam,tak bych s ním přestal diskutovat.Je to projev nevychovanosti a buranství.Můžeme se ale divit někomu kdo má takové chování,když se v prostředí,kde to slovo nikdo neznal pohyboval dotyčný desítky let?Komu to může imponovat?Jedině takovým jako je on sám.Ještě,že používá při oslovení druhého pádu,protože pro tyto lidi bylo příznačné,že při oslovení použili pádu prvního jak jsme bohužel ještě dneska v mnoha případech svědky.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(děd, 19.1.2010 9:38:40)
Odpovědět
Vážený zkuste požádat Paroubka ať vás naučí pády a kterým se oslovujeme. Jinak by mě zajímalo na koho se v OVM dívá a směje Topolánek, kdopak mu dodává sebevědomí? Není to nikdo viditelný na obrazovce. Prosím, každému co mu patří - buran jako buran. Vám víc imponuje ale hloupější buran.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(JardaB, 19.1.2010 10:45:12)
Odpovědět
Dědku,Vámi byl použit zajímavý "argument":Když je někdo přistižen,že krade,tak dotyčný argumentuje a omlouvá to- soused také krade.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(JardaB, 19.1.2010 11:00:15)
Odpovědět
Ještě bych chtěl dodat.Jestli někomu není sympatický Paroubek,tak to ještě neznamená,že obdivuje Topolánka.Máte opravdu jednoduché myšlení.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Ferda, 19.1.2010 13:48:54)
Odpovědět
jardo B, myslím si, ale ty jsi to nepochopil, že "děd" svým příspěvkem chtěl říct, že si má každý zamést před vlastním prahem..... ale v tobě je asi tolik inteligence, jako je u nás v republice slušných a poctivých politiků :-)))
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(JardaB, 19.1.2010 17:43:26)
Odpovědět
Ferdo,pokud by to na Paroubka řekl Topolánek,tak by to,co říkáte platilo.To byste mohl říci,nejdřív si Topolánku zaměť před vlastním prahema ,potom kritizuj.Ale toto nenapsal Topolánek.To jen pro vysvětlenou Vám.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Fiter, 19.1.2010 13:10:21)
Odpovědět
Samozřejmě,že jsem měl na mysli pátý pád,ale stalo se bohužel překlepem.
Pro jorkšíra Novákovou
(děd, 19.1.2010 9:22:30)
Odpovědět
Mýlíte se neobyčejní lidé ! Obyčejné lidi táhnou k ČSSD její idea spravedlivější společnosti a ne Paroubek. Vy si uctívejte ODS s jejími ideami a praktikami.
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(jorkšír, 19.1.2010 9:33:51)
Odpovědět
Dědku tady se neprobírá ČSSD a její idea sociální spravedlnosti pro všechny,tady se probírá duševně nemocný mocichtivý zhovadilec,díky kterému hlavně jde tady vše do stoupy počínaje zhuntovanou státní pokladnou a morálkou všeobecně na všech stupních konče.
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(děd, 19.1.2010 9:50:37)
Odpovědět
Děkuji za vysvětlení. Počkám si jakými nadávkami budete poctívat Paroubkova nástupce. Dobře víte, že o Paroubka nejde a na drancování kasy se podílejí všichni střídavě za 20 let u moci. Ovšem kromě vašich spřízněnců.
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(standa01, 19.1.2010 10:14:06)
Odpovědět
Nemám vůbec nic proti jakékoli levicové demokratické straně. Ale mám spoustu věcí proti straně, která se nechá ovládat mocichtivým psychopatem a bandou jeho pohůnků.
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(děd, 19.1.2010 12:10:34)
Odpovědět
Nechám se překvapit,až je(CSSD)povede někdo jiný.
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(Tis, 19.1.2010 12:51:07)
Odpovědět
Děde máte naprostou pravdu. Před deseti lety jsme se ptali, co je to za idiota ten Zeman? Jeho následník (Zemanem demokraticky dosazený na volebním sněmu) Špidla nás přesvědčil, že svého guru v tuposti předčí. Tehdy jsme říkali, nemůže být hůře. A vývoj nás opět usvědčil ze lži nastoupil Standa koloťuk a my se opět nestačili divit. A opět jsme mysleli, že ČSSD dosáhla svého dna. Sociální monarcha Paroubek ukázal všem, že kádrů mají ve straně patrně nekonečné množství.
Proto se obávám naplnění Vaší otázky:"Co budete psát o Paroubkovu nástupci".
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(Sunny, 19.1.2010 13:05:01)
Odpovědět
:-) Pěkně shrnuto...
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(Devden, 19.1.2010 10:34:24)
Odpovědět
Jestli je někdo zhovadilec tak jsi to nejspíše ty.
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(děd, 19.1.2010 12:06:44)
Odpovědět
Tykejte sobě rovným - soudruhu !
Re: Pro jorkšíra Novákovou
(Ferda, 19.1.2010 13:58:37)
Odpovědět
jrkšíre, dědek má pravdu, stačí si jen vzpomenout, jak každého představitele soc, dem, noviny pořádně máchaly, až to bylo trapné, jen se podívejte na kauzu Grose, pořád se to připomíná.... proč se nepřipomíná Kalousek a jeho byt, proč utichla rádoby Mgr Řápková, spanilá akce pravicového kabinetu " Teleportace" Katarského prince, jaké divadlo tady bylo s Čuňkem.... mohl bych psát hodiny.....jen ten čuněk, kdyby se to přihodilo někomu jinému, chápej na levo od středu, tak si to dovedu představit co by se spustilo.... jen připomínám, ostatně, co je nového v tzv "Kartě Pražáka?" nějak to zase jde do kytek....hmmmm,doprdel...., co se až tak vlastně změnilo z dom minulých :-((((
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(P.Křenek, 19.1.2010 9:48:03)
Odpovědět
Ovšem "čerství citát Karla Schwarzembergera" to je taky síla.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(standa01, 19.1.2010 10:10:39)
Odpovědět
Taky jsem si všimnul, až mně mráz přejel po zádech...
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(sepin, 19.1.2010 11:17:34)
Odpovědět
"Božský Jirka" splňuje veškerá kritéria manipulativního chování

Upozornění:definici formuloval uživatel prof.PhDr.Rudolf Kohoutek,CSc.

Význam:nečestné, nemorální a přitom ne vždy plně osobně uvědomované způsoby dosahování vlastních cílů, např. posouváním informací do jiných kontextů, polopravdami, lhaním, uváděním v omyl, dehonestací zůčastněných osob
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Milan Novotný, 19.1.2010 11:17:40)
Odpovědět
Sněčím lze v tomto článku souhlasit,s něčím ne.
Teď pro serioznost očekávám od autora článek s názvem:Lži Mirka Topolánka,a těch je samozřejmě víc.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(cavrda, 19.1.2010 13:40:22)
Odpovědět
Milane Novotný ty si také VůL
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(ferda, 19.1.2010 14:08:55)
Odpovědět
cavrdo, cavrdo, nemáš žádné dobré vychování....
i když jakási polehčující okolnost vysloveného titulu "vola" od tebe tady je, a to když "Hovado" o někom řekne , že je vůl :-)))

.
Re: Lži Mirka Topolánka už trvaji několik let ....
(Janík,TOP 09, 23.1.2010 18:55:07)
Odpovědět
Největší podvodníkem a lhářem na české politické scéně je Mirek TOPOLÁNEK a jeho soukmenovec Ivan LANGER známý mezi mafiány jako Íčko.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Ivan123, 19.1.2010 14:02:59)
Odpovědět
EPortál je medium pro zapšklé modré politruky a agitátory. Je financován jako propagandistické medium, které by mělo ovlivňovat veřejnost svým pravicovým lhaním.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(berg, 19.1.2010 16:20:41)
Odpovědět
je to je dobře ivánku, že to čteš :-), ale medvědem asi zůstaneš
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Bára, 19.1.2010 22:26:03)
Odpovědět
Pro Ivana 123 - tak proč čtete Eportál? Je to proto, abyste mohl urážet pravicově smýšlející lidi?
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Lenka, 19.1.2010 14:19:02)
Odpovědět
Takový primit. blábol, jsem už dlouho nečetla. Paroubek se do kamery dívá, na tom nic není, ale Tupohlav ten dělá různé ušklebky a vypadá jak ten největší trotl, který když dostane slovo, tak mele ty své naučené lži, že i sám Moravec má co dělat, aby toho lháře přerušil. Bože, opatruj nás od té modré svoloči.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(berg, 19.1.2010 16:30:17)
Odpovědět
jistě, dívá se do kamery a jeho voliči to žerou, naposled to používal sládek, taky sympaták pro stejnou sortu "slušných a inteligentních" voličů, já Vám ho přeju, opravdu je to Váš politik
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(nobody, 19.1.2010 14:49:28)
Odpovědět
Články na tomto portálu a diskuzní příspěvky na ně jsou dobré fakt akorát tak do pořadu Václava Moravce.Je to jak nějaké porno. Hluboké průniky, ale o ničem. Cestu k lepšímu musíme hledat sami každý den a vytrvat. A klídek, nic netrvá věčně, ani tento bordel.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Kamil, 19.1.2010 16:22:25)
Odpovědět
Tak se už nedohadujte kde je více zlodějů

ODS Hřebíček atd.

ČSSD kakaoví bob Svoboda křištáloví Standa
Paroubek Bohuš Sobotka atd.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Buko, 19.1.2010 21:07:17)
Odpovědět
http://bojanovsky.blog.idnes.cz/c/100633/Tak-jak-je-to-vlastne-s-tim-zadluzovanim.html
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(sten, 20.1.2010 1:08:10)
Odpovědět
Panove jak jsem procital vase komentare,poznatky a neuveritelne presne hodnoceni,tak vam mohu jedine zatleskat ano je to tak,pak vsak otazkou je kdo chodi k tem urnam.Je velice,ale opravdu smutne,ze po 20letech tkz.svobody jsme kde,urcite jsme meli jine predstavy,vidte a nakonec nam zbydou tyto clanky jako pytel na nasi horkost,ktera se kazdym dnem zvysuje.Je zaruka na pytel,nevim.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(muf, 20.1.2010 11:15:50)
Odpovědět
pánové..nemít Paroubka, Ratha nebo komunisty, museli byste si je vymyslet..na koho jiného se tak dobře shazuje vlastní neschopnost...nejlepším důkazem toho, že je tomu opravdu tak, jsou současné preference ODS a ČSSD..lidi už vám to přestávají pomalu žrát a až se doopravdy naserou, tak některým bude opravdu hodně, hodně horko!!
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(standa01, 20.1.2010 18:31:12)
Odpovědět
Horko bude především těm, kdo tady pokud Paroubek vyhraje volby, zůstanou. Já to rozhodně nebudu. Tu sakra horkou vodu, ve které se budou vařit, rád přenechám jeho voličům. Už šetřím na letenku a pilně se učím španělsky. Mexiko je přece krásná země...Sice trochu chudá, ale slušného člověka si vážící. Každopádně nepřijde na buben, na rozdíl od místní kotliny. Adios, soudruzi.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(ferda, 20.1.2010 22:24:36)
Odpovědět
Tak konečne vím..... kam Tě to "stando 01" táhne:-))) Do Mexika !!!!! pokud vím, tak tam utíkají hlavně vrahové, zloději, překupníci drog, násilníci a jiná verbež z USA, vnímam v Tvém případě podobný trend i v ČR :-)))
jen malá prosba, vem s sebou Tobě podobné, děkuji! pokud bude potřeba finančně pomoci pro vaše odcestování, přispěji nemalou částkou :-)))
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(marko, 20.1.2010 22:34:21)
Odpovědět
A já bych radši za Staníčkem na Floridu , taky
mi Ferdásku přispěješ ?
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(standa01, 21.1.2010 9:52:21)
Odpovědět
Nemusíš mi přispívat, jsem zvyklý se o sebe starat sám. A myslím, že i mezi všemi lidmi, které jsi popsal mi bude lépe než mezi Vámi. To jsou totiž všechno gauneři, kteří to přiznávají. Na rozdíl od Paroubka.
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(poi, 21.1.2010 11:26:46)
Odpovědět
stando 1.kdybys už v Mexiku byl,tak už je pozdě.A vem sebou jokšíra.Na co čekáte?
Re: Lži Jiřího Paroubka posledních dní
(Vzdoropapež XVI., 25.1.2010 11:18:16)
Odpovědět
O tom Slizounovy je škoda vůbec něco psát . . .
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama