reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Státe, já tě nenávidím!

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 14.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Protože jsem vlastenec, tak ostře bych to za sebe neformuloval. Ale čím to je, že občané nemají pozitivní vztah ke svému státu? Jen málokdo dokáže odlišit stát a vlast, takže tento fenomén dělá škodu České republice.

Budu to dokumentovat na případu, který jsem nedávno komentoval již v článku http://streit.blog.idnes.cz/c/115902/Babo-rad-co-s-kauzou-socialniho-pojisteni.html. Za sebe mohu říci, že za normálních okolností bych považoval dodatečné žádosti o vrácení sociálního pojištění za nemravné a nemorální. Jedinou výjimku bych přiznal firmě Ježek Software, která na celou záležitost přišla a svým důsledným a statečným postupem státu i v našem zájmu ukázala, že zákony by měly platit pro každého.

Ostatní žadatelé o vrácení přeplatků však jsou v postavení generálů po bitvě. Kdyby neznali vyměřovací základ, tak by prostě stejně jako Ježek nezaplatili. Zvlášť odpudivé je, že na celé kampani se snaží parazitovat vyžírkové v advokátních, auditorských a daňových kancelářích.

Na druhé straně mám pochopení i pro poplatníky, kteří se rozhodli státu nic nedarovat. A zde jsme u meritu věci. Z ohlasů na minulý článek vím, že ve velké míře jejich motivací je až taková nenávist ke státu, která zastiňuje i finanční motivy. Jinak je tomu u velkých nadnárodních společností. Pro ty je dobré v situaci, kdy už vyčerpaly dotace, si před poutí dále na východ vyzvednout další bonus.

Ideální by bylo, kdyby stát měl takovou autoritu, vážnost, respekt a sounáležitost, že by podobné jednání poplatníků bylo až autodegradační a natolik dehonestující, že by firmu poškodilo ve společnosti i obchodně natolik, že by od nich pes kůrku nevzal. Byli by pak považováni za neloajální škůdce sociálního systému, nad nimiž by si mohl každý důchodce nebo invalida odplivnout, stejně jako solidární občané.

Proč tomu tak není? Za prvé všichni vidíme, že stát si uzurpovali politici s jedinou motivací - napakovat se na státních zdrojích. Nemá smysl se zde rozepisovat o veškerém mrhání a excesech, které už nabyly až regulérních forem. Nakonec stav státní pokladny to potvrzuje a dokládá i tragický fakt, že ani zadlužení státu neutlumilo u většiny apetit k rozhazování. Ostatní se proti němu vymezují jen verbálně a když by měli ušetřit třeba na svých ministerstvech - o vlastních příjmech ani nemluvím -, tak skutek utek.

V této situaci si oprávněně každý poplatník řekne, že daně a dávky nejsou výrazem solidarity, ale skoro hlouposti. Dobře vědí, že ať se vybere kolik chce, stát jakoukoliv částku prošustruje. Nakonec si řeknou, že ti opravdu velcí se umějí různými triky, daňovou optimalizací a prostřednictním daňových rájů placení daní zcela vyhnout.

Tímto jsme se dostali k další motivaci, týkající se menších subjektů. Zadruhé tedy k nenávisti vůči státu je vede jeho předchozí chování, a to zejména u těch, co mají zkušenost s finančními úřady. Ty dobře vědí, že na velké nedosáhnou. Je to pro ně pracné, složité a někdy na to nestačí odborně. Když vyškrtneme eseróčka, u nichž se nedopátrají ani sídla ani společníků, soustřeďují se berňáky na poctivé malé a střední firmy.

A tam se byli zvyklí chovat jako něco mezi drábem, policií a exekutorem. Když viděli, že poplatník nic neskrývá a snaží se odvádět poctivě daně podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, začali kvůli „daňové efektivitě" vyhrabávat formální nedostatky a používat kolikrát sporných výkladů. Začali vytvářet demotivační vzorec „za dobrotu na žebrotu". Protože rozhodnutí finančních úřadů nemá odkladný účinek, mohli kontroloři šířit oprávněný děs. Naštěstí se tato situace začíná zmírňovat ustavením správních soudů a také judikáty, které některé excesy alespoň částečně napravují. Zůstal však pocit, že stát neodpustí nikdy nic.

A nejsou to jenom finanční úřady. Úřednické zvůle stále přibývá. Tohleto všechno má devastační účinek na solidaritu a sounáležitost se státem. Stát se pasoval nikoliv do role zastřešujícího a uznávaného subjektu, ale do role soupeře v zápase kdo s koho. A ještě při tom platí „chyť jak můžeš".

Tak tohleto mě napadlo, když jsem včera slyšel ministra Janotu, jak vyhrožuje poplatníkům žádajícím o vrácení sociálního pojištění. Vzal do ruky hůl v podobě dodatečného daňového přiznání a penalizace. No nevím. Až stát případně „přeplatky" vrátí, měl by pravdu. Ale jestli to chce dopředu a bude penalizovat, tak vlastně dopředu uzná nárok.

Nadto nevím, jak firmy přinutí, aby na jeho hru přistoupily. Když jen požádají o vrácení pojistného Českou správu sociálního zabezpečení, nemají ještě uznaný nárok, kvůli němuž by měly podávat dodatečné daňové přiznání. Mohl by to sice řešit zahájením kontroly u každého takového subjektu, ale to by kapacitně finanční úřady nezvládly. Kdyby daň předem doměřily, nárok na vrácení přeplatku by de facto stát uznal.

Místo hole je někdy efektivnější vlídná tvář a té se našemu státu nedostává.

reklama
6492 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Státe, já tě nenávidím!
(jorkšír, 14.1.2010 6:49:05)
Odpovědět
Stát jsme my,všichni. Odpovědnost za tyhle legislativní zmetky nesou politici,které jsme si zvolili my sami.
Začarovaný kruh? Možná.Politici míru odpovědnosti za tyhle šmejdy odmítajímje jedno či ta nebo ona partaj. Je třeba začít u voličů samých ale potrvá to než se tito sami naučí dávat hlas takovým kteří opravdu mají snahu dělat věci prospěšné především státu. To je cesta ke zdravým státním financím a následně k spokojeným lidem.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(AX, 14.1.2010 13:34:36)
Odpovědět
Uz s Vasi prvni vetou "Stát jsme my,všichni." absolutne nesouhlasim.
Obcan je neco jako akcionar, ktery muze cas od casu volit spravni radu. Jenom misto akcii mame obcankyy.
Stat je pravnicka osobu s ozbrojenymi slozkami, ktera si silou uzurpovala vnitrni i vnejsi obranu, vydavani penez, zdravotnictvi, socialni system, justici, dopravu, atd.
O drtivou vetsinu techto zalezitosti by se mely starat (a drive staraly) mezi sebou naprosto nezavisle vetsinou soukrome instituce.
A pokud ma soucasny stat problemy s vybiranim vypalneho na placeni mnou neobjednanych sluzeb, tak mi to rozhodne zily netrha.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(De Curasse, 14.1.2010 19:10:27)
Odpovědět
Zatímco sport je v Česku pomalu bez peněz, ředitel Sazky se topí v luxusu. Má nemovitost v Černošicích u Prahy, vlastní pozemek u Turnova a patří mu i zhruba třetinový podíl v hotelu Expo na pražském Výstavišti. A dokonce velké sídlo na španělském ostrově Menorca, které je oblíbené mezi bohatými. Mezi jinými tam bydlí ruský oligarcha Roman Abramovič nebo rodina světoznámého výrobce bižuterie Swarovski. Obydlí ho vyšlo na 60 milionů korun, vyplývá z katastru nemovitostí v Ciutadelle de Menorca. Jistě si na to "poctivě" ušetřil. Jeho ostrovní sídlo má rozlohu téměř osmdesát hektarů, kam se na něj hrabe chudák Kožený v době své největší pirátské slávy na Bahamách. I ten byl přítel Václava Klause, jako je Hušák.
Už dnes na pozvání čeká předseda ODS Topolánek,aby mohl opět nahatý se prohánět s tamními dívkami .....
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Tass, 15.1.2010 22:12:51)
Odpovědět
Topolánek je největším nepřítelem současného ředitele Sazky...na rozdíl od Paroubka, který ho brání. Asi se chce zase on proběhnout nahý po pláži.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Daniel Makay, 14.1.2010 8:07:42)
Odpovědět
Vysajte tu Českou Pragocentristickou Bestii, která se schovává za zájmy státu. Ať ten Leviathan chcípne, čím dřív tím líp. Čím hůře pro českou zkorumpovanou, zbyrokratizovanou, prolhanou, páchnoucí bestii v roušce českého státu, tím lépe pro obyčejného poctivého morálního občana! Politikům této země ze srdce přeje ať na všechno na co sáhnou se jim zbortí pod rukama. Ať těm bezcharakterním křivákům už nikdo nepůjčí ani korunu, ať jim dojdou peníze na tu zhýralou zbytečnou a nesmyslnou byrokracii, která brzdí podnikání v této zkorumpované páchnoucí zemi. Kde domov můj tam smrdí hnůj, tam je špína korupce a tupost-změňme Hymnu. Ať jsme IN nebuďme pokrytci vždyť i tu naši slavnou ústavu i vlastní ústavní soudci degradovali na cár papíru, který se nehodí ani na WC.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(DEFENESTRACE ...only way!!!!!, 14.1.2010 18:34:06)
Odpovědět
Naprosto souhlasim... Pouze maximalni tresty pro Pragocentrickou chatru rujnujici to malo co zbylo .. Standa Gross a jemu podobna zkorumpovana so called VLADA...tato zeme je JOKE.. ONLY way je vojensky soud... DEFENESTRACE!!!!! a na youtube.... I feel sorry for anyone still living there... PEACE
Re: Státe, já tě nenávidím!
(RSDr.Musil O.,CSc., 14.1.2010 20:02:52)
Odpovědět
Jaký je rozdíl mezi socialismem a kapitalismem ? V kapitalismu existuje vykořisťování člověka člověkem a v socialismu je to přesně naopak.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(vbk, 14.1.2010 21:28:46)
Odpovědět
Nési z Brna, debile?
Re: Státe, já tě nenávidím!
(jj, 15.1.2010 14:31:31)
Odpovědět
otázka je jestli onen úpadek (nejen) našeho státu neorganizují soudruzi z bruselu aby ho mohli nakonec jakožto nefunkční a nadbytečný prostě zrušit a uchopit neomezenou EUmoc v Evropě
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Daniel Makay, 15.1.2010 15:32:48)
Odpovědět
Vždyť ta banda co je u moci nám tuzemi českou prodala do Bruselu. A to je máme dál podporovat. O zbankrotovanou zem sojuz evropejskij zájem mít nebude, ti chtějí dojit a nebude z čeho. Bankrot jedině Bankrot to lidi probudí!
Re: Státe, já tě nenávidím!
(jj, 17.1.2010 12:11:16)
Odpovědět
Na druhou stranu tento stát daní lidi a to pěkně mastně(stejně jako ostatní státy v EU) a bruselská mafie jistě sní o tom ,že by ode všech evropských států tuto pravomoc převzala a tak by všechny daně šly pěkně přímo nikým nevoleným soudruhům do Bruselu,
takže stačí zlikvidovat státy co se týče jejich schopnosti plnit funkce státu(vynucování suverenity, demokracie,právního státu - prostě všeho toho co moderní eurostát řízený euromafií skrze korupci lokálních politiků odmítá zajišťovat) a pak je už jen tyto lidmi nenáviděné státy-prázdné slupky bez obsahu prostě zrušit ... a soudruzi to mají v kapse
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Jirka, 15.1.2010 16:19:57)
Odpovědět
Tak čtu: Politikům této země ze srdce přeje ať na všechno na co sáhnou se jim zbortí pod rukama. Ať těm bezcharakterním křivákům už nikdo nepůjčí ani korunu, ať jim dojdou peníze na tu zhýralou zbytečnou a nesmyslnou byrokracii, která brzdí podnikání v této zkorumpované páchnoucí zemi.
Bohužel, ti křiváci si proto staví sídla v zahraničí, aby, až jim poteče do bot, stejně jako Kožený... prásknou do bot. Že za sebou zanechají zničený a nefunkční stát? Jediné, čeho budou litovat, bude to, že si nenakradli víc.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(kicmiz, 14.1.2010 8:19:22)
Odpovědět
Proč ten stát tak nenávidím ? Je zde příliž mnoho nezodpovědných politiků,příliž mnoho byrokratů / kteří dělají zbytečnou práci jenž zatěžuje firmy/,příliž mnoho nerovnosti a vyjímek pro vyvolené / počínaje imunitou politiků až po daňové vyjímky a prázdniny pro část vybraných subjektů/,příliž špatné hospodaření státu v rozporu se selským rozumem,příliž mnoho zločinných seskupení provázaných do státní správy/propojení bývalých a současných zaměstnanců státní správy a zlobbované zákony/,příliž nespravedlivé právo , příliž velké zvýhodnění exekutorů,příliž mnoho příživmíků,kteří zneužívají dávky státu / část invalidů,část nezaměstnaných/ načež si S t á t vybíjí zlost na malých živnostnících jelikož na potrestání pijavic nemá sílu ,je to začátek konce systému a zákonitě přijdou společenské změny ..... doufám,že nebudou příliž krvavé..... přeji všem hodně optimismu a hezký den...
Ano, souhlasím, ale - stát jsme my !
(děd, 14.1.2010 9:46:35)
Odpovědět
A je jenom naše chyba že doposud špatnou volbou, a hlavně nevolbou se necháme vést již 4x profláklými politiky. Takže jaký bude stát po příštích volbách ? Stejný ?
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Bohumil, 14.1.2010 10:08:03)
Odpovědět
Důvody, proč budeme žádat o vrácení bez jakéhokoliv zardění jsou velmi jednoduché. Tento stát se ke mě nechová jako ke vému občanovi, nýbrž jako ke svému poddanému, respektive nevolníkovi, který si dovolil chtít něco po vrchnosti. On sám, když mi něco nařizuje, nikoliv žádá, prosí atd. NAŘIZUJE, okamžitě připojí poznámku, co vše se mi stane, když opomenu, neudělám, neodevzdám, nesplním. Na konci jakéhokoliv nařízení, statistiky, podkladů mám povinnost toto udělat ze zákona a nesplnění se trestá pokutou ve výši xy. A v této chvíli namísto pokory a omluvy vystupuje stát a ústy svých představitelů, potažmo politiků zcela nepokrytě vyhrožuje co vše udělá a jak, najde-li někdo tu drzost chtít něco nazpět. Zcela drze, neomaleně a arogantně přemýšlí, jak tento lapsus obejít, ožulit, očůrat. V tento stát mám věřit, tento stát mám respektovat a brát jej jako svého pomocníka. Mám pocit, že tento stát vůbec nezajímám, jsem pro něj pouze rodné číslo a jako číslo je se mnou jednáno. Jinak řečeno,paralera s číslem v jakémkoliv táboře je zcela na místě. Ty číslo budeš držet hubu a krok a ozveš-li se bude s tebou patřičně zacházeno. A le to jsme se dostali zcela někam jinám, než jsme asi chtěli. A i pro to budu a chci vrátit, co jsem vinou státu, který přes své různé zákonodárce, jejich poradce, legislativní rady vlády, příslušné odbory, právní konzultanty apod. uniklo. Protože, kdyby tomu bylo opačně, tento stát by nám nedaroval ani chvíli na rozmýšlenou a pod pohružkami sankcí, penalizací by tvrdě vyžadoval zpět oč jsme jej " okradli ". A už jsem to řekl mnohokrát, až půjdete na něj, rozuměno na stát, vemte mě prosím s sebou. A pak snad začneme znovu a lépe budovat malý, ale výkonný stát, nezamarastěný všemi možnými zákony, novelami, vyhláškami a vším tím svinstvem v něm se odehrávajícím.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(JJ, 14.1.2010 10:35:30)
Odpovědět
Velmi dobře řečeno.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(standa01, 15.1.2010 22:05:55)
Odpovědět
podepisuji, chci jít taky.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Štastný Jim, 14.1.2010 11:06:32)
Odpovědět
Přátelé,míra nasranosti obecného lidu dosahuje bodu varu.Jsi poctivý tak jsi blbý.Šmelíš,kradeš,živíš se lichvou,parazituješ na státu tak jsi in.Stát otec i matka nás všech by měl určovat jasná pravidla a jejich fungování zaručit.Stali jsme se bučícím stádem ovcí,které vede další dvěstěhlavé stádo s feudální imunitou k bankrotu.A stát naše matka i otec tomu nečinně přihlíží,co dělají skutečné elity národa,když pseudoelity vedené chamtivými jedinci nás vedou ke katastrofě.Jen pád na dršku nám pomuže k procitnutí,není škoda čekat tak dlouho??
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Šoumen, 14.1.2010 14:00:18)
Odpovědět
Naprostý souhlas.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(jjjjj, 14.1.2010 19:41:23)
Odpovědět
To jsme to dopracovali,že nenávidíme stát.To je obrázek dnešní doby.Bohužel,nemáme se čím chlubit.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(AX, 15.1.2010 9:37:15)
Odpovědět
Milovali jsme snad RU? Nebo protektorat? Nebo byl snad komunisticky rezim lepsi?
Nenavidet stat, ktery vas omezuje a okrada je naprosto v poradku.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Chytrakzhospody, 14.1.2010 14:52:15)
Odpovědět
Zákon o soc.poj. (ale zdrav.poj.) je legislativní zmetek, stejně jako většina zákonů po r. 1990. Sociální (i zdravotní) pojištění je ve skutečnosti daní. Zákon č.212/92 Sb. zakazoval vybírat jiné daně, než ty které jsou taxativně vyjmenovány (zdrav ani soc. daněnmi nebyly). Tento zákon platil do r. 2002. Dále zák. č. 1/1994 S. a zák. č.2/1994 Sb. jako ústavní jednoznačně definují rovnost nikoliv solidaritu. Dle našeho právního řádu musí být soc. i zdrav poj. rovné nikoliv solidární pro všechny a v souladu se zákonem upravující pojištění (dříve občan). Chybně stanovený nebo neurčený vyměřovací základ však nemůže opravňovat neplatit pojistné, protože pojistný vztah stát - občan musí ze zákona trvat a neplacení pojištění pojistný vztah zaniká. V těchto případech by o výši pojistného měl asi rozhodnout soud, protože pojistné plnění odepřeno nebylo a stát jistě vyplácel (nebo bude vyplácet) podporu ze soc. poj. která je nemocenská, důchody a nezaměstnanost. Spor nemůže být v žádném případě o tom zda platit či neplatit, ale kolik platit
Re: Státe, já tě nenávidím!
(hanca, 14.1.2010 22:24:56)
Odpovědět
pravdu rika autor, presne sedi i popis financaku, kt se pasou po malych podnikatelich a firmach, protoze na velke ryby nemaji, a za kazdou kacku, kt z lidi vymacknou dostanou bonus.

taky souhlas s Bohumilem. jen bych upresnila ten zaver: kdyby se to stalo obracene, nejenze by stat nedal zadny cas, hned by to penale dluznikovi zapocital.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Jan X., 15.1.2010 14:12:07)
Odpovědět
Je to strašný. Místo aby ti parazité z vlády a parlamentu začali bušit hlavou o zeď a omlouvat se za svou debilitu, vyhrožují plebsu.
Dělník, jenž vyrobí zmetek musí svou chybu nahradit zaměstnavateli. Účetní, jenž udělá chybu je krutě ztrestán berňákem. Udělá-li chybu parlament - vyhrožuje trestem těm, kteří za to nemohou.
A mohou za to ti, kteří chodí k volbám a volí tuto bandu.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(jj, 15.1.2010 14:27:34)
Odpovědět
tento stát je řízen různými německými a židovskými mafiemi které ho používají na vykrádání v řádu stovek miliard ročně i pro šíření své národní agendy která je v naprostém protikladu k našim zájmům,
takže se nelze divit že lidé nemají tento stát v oblibě a podporují ho jen proti EU která už je z takového oragizovaného zločinu doslova složena ,
italská mafie v Itálii alespoň jedná v zájmu těch kdo jsou na jejím území(viz organizování reakce na násilnosti přistěhovalců), to zde rozhodně nelze očekávat od židoněmecké euromafie která zde ovládá politiku i ekonomiku, ta si naopak zve imigranty na pomoc proti nám
Re: Státe, já tě nenávidím!
(kosss, 15.1.2010 15:24:23)
Odpovědět
Jsem zvědavá,jak vysvětlí paní ministrině zdravotnictví lidem,že nás napálila prasečí chřipkou a nakoupila zbytečně tolik drahých vakcín.Včera v MF dnes bylo napsáno,že žádná pandemie není a nebyla a prohlásil to někdo i z Bruselu,který má zdravot.na starosti.Přihráváme Farmaceut.loby a nechávame se okrádat ze všech stran a potom se divíme dluhům státu a jsme dlužni my,všichni,kteří za to vůbec nemůžeme.Hlavně,že platíme ve zdravotnictví jak mourovatí a někdo to hodí do černé díry,nebo těm nejbohatším.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Tass, 15.1.2010 22:21:27)
Odpovědět
Obávám se, že to vysvětlí velmi snadno - EU, WHO, okolní vlády protichřipková opatření prosazovaly, tudíž paní ministryně je vina v nejhorším tím, že se nechala přesvědčit největšími lékařskými kapacitami a nejvýznamnějšími politiky světa...

Paní ministryně není geniální viroložka s deseti tituly, jako ti, kteří před H5N1 tak zuřivě varovali. Tudíž je vina právě tak jako běžní občané, možná ještě míň.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(koss, 17.1.2010 17:22:11)
Odpovědět
Tas,když tomu nerozumí,tak proč to dělá?Za takový plat?Mohla se poradit s virology.Je to jen kamufláž a podpora farmac.podniků.Jsme zase u korupce a zaplatí to pacienti a my všichni,kteří platíme zdravotní pojištění.Je to jeden velký b. o. r.del.Obchodník,když objedná velké množství rohlíků,zeleniny atd. a neprodá to,musí to uhradit ze svého.Jak je to s p.ministriní?Potom nemají chybět ve zdravotnictví peníze.To je jen jedna z věcí o které víme.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Sunny, 19.1.2010 14:19:14)
Odpovědět
To je sice pravda, na druhou stranu kdyby se ukázalo, že ta chřipka je skutečně tak nebezpečná, byla byste možná mezi prvními, kdo by žádali hlavu ministryně zdravotnictví za to, že nebezpečí podcenila. Takže je to těžké. Zpětně se celá řada věcí jeví velmi jednoznačně, ale ve skutečnosti bývá pravidlem, že navzdory veškeré snaze se zodpovědní lidé musejí rozhodovat velmi rychle a v situacích, kdy nemají tolik informací. Myslím, že v rámci možností se s tou chřipkovou epidemií ministryně Jurásková vypořádala poměrně solidně.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Tass, 20.1.2010 17:11:35)
Odpovědět
Ona je ministryní pro virologii? Zdravotnictví je komplikovaný právně-ekonomický systém, medicína komplikovaný přírodovědný systém. Ani sto vědců by nemohlo plně pojmout tento obor (nehledě na to, že je to zároveň politická funkce, která tomu všemu dává ještě psychologicko-sociální rozměr)...paní ministryně není Bůh. Nikdo by tomu na jejím místě nerozuměl.

S virology se samozřejmě poradila. Nechala se inspirovat doporučeními WHO, EU (možná dalšími) - pro tyto instituce pracují mimojiné nejlepší virologové světa, kteří dali jasně na srozuměnou, že H5N1 je hrozba. Vy byste věřil menšině virologů? Proti většině vedené lidmi, na něž připadají dva doktoráty z Harvrdu na osobu???

Není za utrácení odpovědná víc než Vy nebo já. Přiznávám ani já nejsem ve věci obzvlášť vzdělán a věřil jsem organizačním složkám WHO víc než několika málo virologům bez státních grantů a harvardských titulů...
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Vzdoropapež XVI., 25.1.2010 10:56:39)
Odpovědět
to :jj
Vsadím se o boty,že Vy sám jste žid . . .
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Milada, 17.1.2010 16:45:47)
Odpovědět
Každý skladník a prodavačka musí podepsat hmotnou odpovědnost a každé manko musí hradit. Proč tvůrcí právních paskvilů neručí svým majetkem a jsou nepostižitelní? Kdyby byla podmínka, aby šel do politiky jen čestný člověk, který získal majetek poctivě, to by nám vládlo pár jedinců, ale ty by mafie zlikvidovala. Tak nám nezbývá nic jiného než se klanět a poslouchat ty, které máme.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Theo Sarapo, 17.1.2010 19:30:32)
Odpovědět
Jestliže tento stát nenávidíte, tak se vystěhujte a žijte a pracujte v jiné zemi, kde stát není nepřítelem slušných lidí. Nikde neříkejte, že byste svým vystěhováním své dosavadní vlasti uškodil. Nakonec naše vlast je ve skutečnosti vlastí jen málo bohatých jedinců, kteří z lásky ke své vlasti peníze doma vydělané raději ukládají a investují v zahraničí. Inteligentní a pracovitý člověk se uplatní v každém fenomenálním poli, pokud je mladšího věku, zdravý, patřičně vzdělaný a ovládá - li perfektně slovem i písmem alespoň angličtinu. Pak je mu svět otevřen. Takže konec fňukání a vyražte s úsměvem do zahraničí za lepší budoucností. Jen se obávám, že pro autora tohoto článku tam místo není, jinak by se bulvárem v Česku už dávno neživil.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Mirek, 10.5.2010 12:42:48)
Odpovědět
Po 1000 let naši malou zem si chtěl kdekdo s okolních statu připojit a podmanit ubranily jsme se. Jsme jeden zmala statu který byl soběstačný .Svou naftu ,uran ,uhlí strojírenství ,sklařství ploch. sklo a foukane sklo, nakl. auta Tatra ,V3s, motorky ,Bata obuv ,Oděvy - teplakovina -mikyny a ruzne statní podniky kterých se moci pani zbavily. Nemame nic mužem bejt na něco v tomhle statě hrdý už i ten sport je skorumpovanej nemužem . Nakonec nas díky obchodních domu nas dostaly zadarmo kde maj obchodní domi 10 let danove prazdniny a pak hura pryč. Kde cizí podnikatel stebou zachazí jak s hadrem a naši bolševičtí podnikatele nejsou o nic lepší kde ti furt někdo vyhrožuje že venku na tve místo čeka dalších 10 lidí. Dejte hlupakovi moc a takhle to dopada. Od mladí jsem nosil dlouhe vlasy a viděl jsem jak se lide ke mně chovaly a kor jak bylo v TV MAŠ LI DLOUHÝ VLAS NECHOD MEZI NAS plivaly a nadavaly . Podepsal jsem CHARTU77 a už podepisovaly antichartu .Když si něco chtěl musel jsi bejt komunista a ted skus někomu říct že byl komouš ,ZAŽALUJE tĚ. ODS křičí bez komunistu a učily se u nich . Na přihlašku ODS jsi mohl bejt komunista ale nesměl si bejt v milici ,řekl jsem bez komunistu a oni křičely nebudem jako oni , Tak jsem řekl bez vas to pujde taky . Jsem nestranej a vidím furt ty samí bolševiky tam nahoře jak se nam smějou . Lidi todle není ve stranach to je vžité v lidech každej z nich dostal setinu moci a jak jí zneužívaj, hrajou si na ředitele ,udavaj ,rozkradaj a lžou . viděl jsem CIBULKOVO spisi jsou to 2 fakt velke knihy samej placenej udavač co člověk to řadek 1cm . Proto jsem si říkal co jsme to za stat není bejt na co hrdý a všiml jsem si že mi kdo se v něčřem angažoval myslím proti statně ma černy puntík a nema na nic narok do ted . A proto muj nazor že tenhle stat si nezaslouží abych k němu něco cítil a mněl ho rad a zastaval se ho .Fakt češi muže te bejt na sebe hrdý a omlouvam se lidem kterým jsem ublížil a zahrnul jsem je mezi česke hyeny.
Re: Státe, já tě nenávidím!
(Mirek, 11.5.2010 13:40:43)
Odpovědět
A ještě THEO SARAPO to co ty placaš když se ti tu nelíbí vystěhuj se ze země, nebyl si u STB? To nam taky říkaly stb v 1977 vypadněte odsud mi vas tu nechcem Jsem čech narodil jsem se tu ale to neznamena že vlezu kdekomu do zadku jako ty THEO SARAPO maš zvyk jen přikyvovat bez nazoru a o 1 maje do pruvodu a křičet SE SOVĚTSKÝM SVAZEM S RUKAMA AŽ NA ZEM . Přemýšlej te nejdříve o sobě a pak placat o vystěhovaní . Mně se tu nelíbí protože lidi jsou na sebe jak psi