reklama
reklama

Paroubek pochválil Topolánkovu vládu

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 6.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Neuvěřitelné se stalo skutkem. Jiří Paroubek pochválil své ideové odpůrce za hospodaření, i když po svém.

Jiří Paroubek vyčetl Mirku Topolánkovi a jeho vládě snížení daní, které stálo, pravděpodobně podle jeho vlastních propočtů, státní kasu osmdesát miliard korun na příjmové stránce. Podle Jiřího Paroubka to byla údajně nezodpovědnost, která prohloubila státní schodek za loňský rok k hranici dvou set miliard korun.

Budeme-li vycházet z čísel, která jsou prozatím k dispozici od premiéra Fischera, tak pokud by podle Jiřího Paroubka vláda ODS, KDU-ČSL a SZ nesnížila daňovou zátěž, byl by schodek za rok 2009 jen 120 miliard, a to při propadu HDP okolo pěti procent.

Pokud vezmeme v potaz, že v roce 2006, kdy HDP rostl o 6.8% a schodek státního rozpočtu byl za socialistického "ekonomického mága" Sobotky bezmála 100 miliard, tak při téměř dvanáctiprocentním propadu HDP mít schodek vyšší jen o dvacet miliard znamená, že si Topolánkova vláda vedla navýsost skvěle. Jen škoda, že to Jiří Paroubek neumí říct naplno a i pochvalu musí prezentovat tak, že se to rovná téměř urážce.

 

Sobotkova pokladnička

Ale dosti žertů. Schodek státního rozpočtu je ohromným malérem a v této situaci můžeme jen děkovat, že u nás doposud nebylo zavedeno euro, protože pak by byl propad hospodaření ještě vyšší. Prakticky ve všech státech eurozóny se ekonomika potýká s propadem o téměř dvě procenta vyšším (i více) než u nás.

V každém případě je na místě šetřit, a to radikálně. Paroubkovo banalizování dalších výdajů by mělo být varováním. Už na sklonku roku si společně s komunisty a několika dalšími poslanci prosadil přesun dvanácti miliard z mandatorních výdajů do spotřeby, čímž opět skrytě zvýšil zadlužení státu, protože mandatorní výdaje se musí vyplatit stůj co stůj.

Je smutné, že socialisté společně s komunisty nechtějí pochopit, že nelze utrácet donekonečna a žít na dluh se dá jen krátkodobě. Ale ono je to až tak příliš nezajímá. Nasekají dluhy co to půjde a až dojde ke splácení, oni už budou za vodou a malér bude hasit někdo jiný, nejlépe příští generace.

Absolutně se nechci zastávat politiků a jejich zodpovědnosti, ale před rokem a půl těžko někdo mohl vědět, jak velká krize bude a jak moc se dotkne naší ekonomiky. Spílá-li Jiří Paroubek Mirku Topolánkovi, že to měl vědět dřív, tak proč stejně farizejsky nespílá Angele Merkelové za to, že propad německé ekonomiky byl o zhruba dvě procenta vyšší než u ekonomiky české? Není to snad z toho důvodu, že v německé vládě byli jeho evropští soudruzi socialisté?

Vítám rozhodnutí prezidenta Kaluse, že bude vracet zákony, které budou prohlubovat státní schodek, jenže jeho "veto" je příliš slabé a může být snadno přehlasovatelné. Už nyní socialista Paroubek dopředu hlásí, že se bude snažit utrácet další peníze na úkor generací příštích. Už nyní socialisté společně s komunisty plánují, že zruší zdravotnické poplatky, čímž opět nastane ve zdravotnictví další finanční díra k zalátání.

Každý člověk by si měl před volbami pořádně rozmyslet, jakou politiku vlastně chce. Zda chce politiku plného talíře k večeři s vidinou, že si na zítřejší oběd bude muset půjčit a nebo zda se nají tak, aby mu něco zbylo. Měl by si uvědomit, zda chce politiku utrácení na dluh a nebo umořování dluhu. Obávám se, že lidé zvolí první variantu a politici ve snaze zalíbit se a získat hlasy po variantě číslo dvě vůbec nesáhnou.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6717 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(kicmiz, 6.1.2010 1:21:18)
Odpovědět
Jirko jaké má Tvůj tatínek vlasy ? Prosím žádné on má jen hlavu.
Topolánek bude s komunisty bojovat o druhé místo na řebříčku ...
(Zemer,publicista, 6.1.2010 20:23:32)
Odpovědět
Topolánek se svými blbci z Horní a Dolní bude s komunisty bojovat o druhé místo na politickém řebříčku.A nebude to lehké,když vezmeme v úvahu tu skutečnost,že volby budou až za čtyři měsíce a do té doby se počet přeběhlíků ještě zvýší,pokud Topolánek nevybuduje kolem ODS vysoký ostnatý plot.Jistotu Topolánek má,že ho neopustí jeho nejblizší a to mimo přátel z Toskánska jsou i "rychlostudenti"z Plzně,JUDr.Benda,JUDr.Jančík,JUDr.Řápková a další,kteří svými tituly obohatily stranu ODS.
Re: Topolánek bude s komunisty bojovat o druhé místo na řebříčku ...
(Novinar,, 6.1.2010 22:11:22)
Odpovědět
Clovece, ty jsi ale manipulator, nicmene ve stejnem duchu se da odpovedet, a co jmena jako Gross, Bruna, Kavka, Tomazic. Ti zase budou prostrednictvim jinych spratelenych firem vytvaret pevnou hradbu okolo Paroubka. Cili budes-li priste psat, prosim o jasna fakta a nikoliv o sve politicke presvedceni, notabene tak ideologicky prezvykane, ze to hranici z vymyvanim ci vynytim mozku. Mas-li nejaky.
Vem si B-komlex, pust si pekny film, dech si pivo a jdi si lehnout a vyspi se z toho.
Re: Topolánek bude s komunisty bojovat o druhé místo na řebříčku ...
(Kondelík,živnostník, 8.1.2010 22:49:10)
Odpovědět
ODS žádný program nemá a nepotřebuje! Jí stačí v opozici strašit komunisty a bránit v programu ČSSD a když je ve vládě, tak si smlouvou s občany a voliči vytře zadek a jen krade ani neděle nesvětí, tuneluje, korumpuje, řídí Tupodalíkíčkovu mafii a jen lže a lže a lže! Nejhorší je, že za pomoci Modrého dýmu - smradu šíří tenhle hnilobný zápach všude, ale oni ji na to skočí jen blbové z Horní Dolní a to samé platí o TOP zlodějích, stejná mafiánská sqwadra!
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Fiter, 6.1.2010 7:04:47)
Odpovědět
Nyní se chystají do Řecka zástupci EU a bankovních domů.Tam to to také soudruzi socialisté dotáhli do konce.Nyní se budou kroutit jak z toho ven a komu všemu seberou peníze.Toto nastane u nás pokud se k moci dostanou socani.A možná,že to bude dobře,je tady dost lidí kteří si to potřebují znovu oživit.
Převážné většině důchodců stačí když se najedí a zbyde jim pár kaček na drobnou útratu.Proto když jim slibotechna Paroubek nabídne jen tak 2400Kč,tak je jasné,že mu dají svůj hlas a on ve své velkorysosti ještě něco slíbí a neštěstí je hotovo.Tímto apeluji na mladé lidi,nevolte socany doplatíte na to jedině vy sami.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Davidan, 8.1.2010 14:02:51)
Odpovědět
Tobě také stačí, když se najíš a zbyde ti pár kaček na drobnou útratu Fitere.
Ale oni na rozdíl od tebe celý život pracovali a teď, když by si měli užít, tak zjišťují, že jim nějací grázlové nejen že vytunelovali celý stát a tím zdroje, ale že jim i někteří, kteří ani neví, co to práce je závidí a nejraději by je snad pobili. I přes to, že poměr průměrný plat/ průměrný důchod, těžce poklesl, takže se jim neustále zhoršuje i ta nízká životní úroveň. Tyhle kecy si nech pro vašeho modrého tjemníka, ten tě určitě ocení.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(ludka, 6.1.2010 8:20:39)
Odpovědět
Ráda Vás čtu, ale s jednou věcí nesouhlasím, vláda chtěla snížit výdaje na sociální služby o víc jak 50%, to bylo šílené, co kdyby chtěla snížit výdaje ve zdravotnictví nebo školství, jak by všichni řičeli. Takže s tím, že se tam peníze vrátili naprosto souhlasím. Na druhou stranu přisypala pěknou částku na dopravu a přitom se neustále píše, jak je km dálnice u nás nejdražší v Evropě. Takže vy budete spokojen, když se přisype na dálnice a tím do kapes lumpů, co se na tom namastí a radši zlikvidujete sociální sektor??? Jinak pokud jde o 13 důchody a svého času např. pastelkovné, ano to je populistická zhovadilost. Podotýkám než se na mě sesypete nejsem levicová volička.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Vojtěch Machálek, 6.1.2010 9:54:20)
Odpovědět
Jen krátkou poznámku k těm údajným 8o miliardám o které údajně Topolánkova vláda okradla stát.Okrást stát znamená,že Topolánkova vláda tuto částku nevybrala,čili neukradla občanům.Není to tak dávno,co tentýž Paroubek vykřikoval,že zavedením daňové reformy jsou občané ve skutečnosti státem okradeni.A ejhle sám Paroubek vyčíslil hodnotu která mezi lidma zůstala,na 80 miliard.Což je podle něj špatně.On by je lidem ukradl.Divím se,že mu to Topolánek v televizní debatě pořádně neomlátil o hlavu.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(standa01, 6.1.2010 10:16:25)
Odpovědět
Přesně, 80 mld. zůstalo u lidí. Kalousek by ho zpráskal jako psa.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(KS, 6.1.2010 13:02:57)
Odpovědět
Ano u těch 3% bohatých, ostatní díky superhrubé mzdě okradli a tak zalátali ještě vyšší propad své tzv. reformy......
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Vojtěch machálek, 6.1.2010 13:21:20)
Odpovědět
Na ten Váš argument o tom,že 80 miliard zůstalo v rukách 3% bohatých a ostatní byli okradeni stačí znovu poslechnout Paroubka.Chce závést znovu progresivní zdanění těch 3% bohatých.A slibuje si od toho jen 8 miliard.Ne 8o které podle Vás spadlo do kapsy bohatých.Prostě tu zachází 72 miliard,které zůstaly u jiných sociálních skupin.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(berg, 7.1.2010 8:44:29)
Odpovědět
to je dobrý, jenže on nepatří ani k těm jiným sociálním skupinám, takže jemu neubylo ani nepřibylo, ale štve ho, že mohlo jiným ubýt
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Pavla, 6.1.2010 13:25:00)
Odpovědět
Plati lihac dobre, ze tak lzes?
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(čtenářka, 6.1.2010 15:01:39)
Odpovědět
Já díky superhrubé mzdě a odečitatelné položce jsem loni nezaplatila na daních ani korunu. To je těch 80 miliard co zůstalo v peněženkách nás všech.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Jana M., 13.1.2010 15:39:22)
Odpovědět
Stando u lidí,ale u kterých.U těch nejbohatších,v tom je ta chyba.Máš nějaké sociální cítění a smysl pro spravedlnost?Tak si to přeber.Nedělejte z lidí a Paroubka blbce.Vy víte jak to je,ale Vám to tak vyhovuje.Patříte k těm,kterým Topolánek dával.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Sunny, 15.1.2010 16:38:13)
Odpovědět
Sociální cítění je propagandistický trik levičáků a je pikantní, že oni sami žádné sociální cítění nemají. V kontextu vašeho příspěvku by mě rovněž zajímalo, co míníte slovem spravedlnost? Pokud je to ona oblíbená teze o stejných žaludcích, pak jste mimo.
Paroubek má u občanů větší důvěru,než Topolánek ....
(Semerád,strojvedoucí, 6.1.2010 20:38:41)
Odpovědět
Platí odedávna,že více hlav má více rozumu.Proto ve všech průzkumech oblíbenosti politiků,se Paroubek stále vyskytuje na předních místech
kolem 50%-ti procent,zatímco Topolánek někde na konci kolem 20%-ti procent.Nedivme se proto,že
i spolustraníci Topolánka nedali jeho vládě důvěru.V letošních volbách to bude pro Topolánka ještě horší,neli katastrofální.
Prazští politici ODS opět ......
(Divíšek,Praha, 10.1.2010 20:12:41)
Odpovědět
Za socialismu se také kradlo,ale v malém a ze strachem,zatímco dnes se krade ve velkém a bez strachu.V Praze dokonce s pomocí špičkových politiků ODS.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(nela tenká, 6.1.2010 10:22:03)
Odpovědět
To co se děje se státní kasou je nehoráznost. Současná vláda má snahu "šetřit". Ale v podstatě to znamená, že navýší daně tu a tam něco škrtne a jedeme dál. Doplatí na to opět jen občan. Pokud se má stát dostat z dluhové pasti musí začít šetřit sám u sebe. Musí nechat peníze lidem - bohatí občané - bohatý stát ( to teď dělají němci). Občany myslím 10 mil lidí ne 1 tis. vyvolených. Podívejte se prosím kolik živíme úředníků - ministerstva, fin úřady, živ. úřady, prac. úřady, sociálka apod., kolik je úřadů, kolik je kontrolních orgánů, atd. Kolik je to vzdělaných zdravých a schopných lidí, kteří by jistě neměli problém uplatnit se v oborech , které státu peníze přinášejí. Čeho se naši politici bojí? Víte co to stojí peněz, pak logicky není na policii a učitele. Nesmíme zapomenou, že to nejsou jen platy, ale ti úředníci někde sedí, mají vybavení topí se jim svítí se jim atd. Kolik je v Janotově balíčku úřednických míst, která se zruší, o kolik bude méně úřadů a buzerace?
Začněte u sebe pánové a pak buzerujte navyšováním daní nás. Aby bylo jasno nemám nic proti poplatkům a pod., ale následky musí nést všichni ne jen jedna část.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(www, 6.1.2010 10:38:27)
Odpovědět
nelo, máte naprostou pravdu. Je to tak, a měli by začíst v prvé řadě u sebe . To jejich populistické snížení platu o 4% je k smíchu. A to hned ohlašují, že příští rok si budou zvyšovat. Jak dlouho si necháme kálet na hlavu ???
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Fiter, 6.1.2010 13:19:18)
Odpovědět
Tak dlouho, dokud tady budou takový jako jsem dneska jednoho potkal.Prý to bylo dříve mnohem lepší i když se stály fronty na banány a pomeranče.
Měl jsem sto chutí toho komunistického pomajzla nakopnout.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(standa01, 6.1.2010 16:40:00)
Odpovědět
Teď je už bohužel pozdě...To jsme měli dělat před 20 lety.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(unkas, 7.1.2010 5:35:16)
Odpovědět
NO JESTLI ODVOZUJEŠ KVALITU ŽIVOTA JENOM OD MNOŽSTVÍ BANÁNŮ,TAK TO TĚ UPŘÍMNĚ LITUJI,UBOŽÁKU.ABY NENAKOPL NĚKDO TEBE.RADĚJI SE OBČAS OHLÉDNI
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Tass, 7.1.2010 14:10:19)
Odpovědět
Snad ten komunista, co ho Fiter potkal odvozoval kvalita života od banánů?! A on ho za to chtěl - stejně jako Vy - nakopnout.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(GR, 6.1.2010 13:21:14)
Odpovědět
Paroubkuv socialisticky vzor: Unie nehodlá Řecko zachraňovat, kolosální státní bankrot se blíží. :)
Globální svět ukázal, že je světem jen pro bohaté ....
(Prof.Jan K., 6.1.2010 21:27:27)
Odpovědět
Globální svět ukázal v roce 2009, že je světem jen pro bohaté . Trhy se samy neopravují. Bez adekvátní regulace zkrátka tíhnou k excesům. Neviditelnou ruku trhu jsme neviděli proto, že žádná neexistuje. Fakt, že se bankéři řídí vlastním zájmem (hamižností) nezvyšuje společenský blahobyt, neposloužilo to ani akcionářům, ani majitelům domů, kteří o ně přišli, ani důchodcům, kteří přišli o své úspory v podobně cenných papírů.

Státní záchranná síť, která má pomáhat lidem v nouzi, byla štědře rozšířena na komerční banky, investiční banky, pojišťovny, automobilky a dokonce leasingové společnosti. Nikdy nebylo tolik peněz přesunuto od "mnohých" k "několika". Jsme zvyklí na to, že vláda přesouvá peníze od bohatých k chudým. Vloni jsme viděli transfery od chudých k bohatým. Obyčejný daňový poplatník viděl, jak jeho daně končí v podobě bonusů v kapsách bankéřů, kteří navíc byli téměř neodvolatelní.Ospravedlněním mělo být, že banky obnoví svou úvěrovou aktivitu, což se ovšem nestalo.

Program na záchranu bank doprovázelo velké pokrytectví. Ti, kteří hlásali fiskální zdrženlivost pokud jde o sociální programy pro chudé, najednou horovali pro welfare program pro banky a ti, co horovali pro transparentnost tržních principů se najednou brali za netransparentní asistenci bankám. Ti, co obvykle horují za "odpovědnost" a "skládání účtů" jsou nyní svědky odpouštění dluhů finančnímu sektoru.

Potvrdilo, se . že pokud máte podnik na principu "too big to fail" vláda jej zachrání i za cenu zbídačení širokých mas. To se naposled dělo ve feudalismu, kdy takto panovník zachraňoval oblíbené zbankrotované šlechtice, také na úkor lidí. Když bankéři vyhrávají, odnášejí si zisky. Když prohrávají, platí to daňový poplatník.

Třetí lekce je, že keynesiánské politiky fungují. Země jako Austrálie, které schválily stimulační programy včas, se nejrychleji vymotaly z recese. Jiné země byly svědky ortodoxních receptů, zpravidla ze strany těch, kteří krizi způsobili.

Čtvrtá lekce je, že měnová politika se nemůže soustředit pouze na inflaci, ale musí sledovat také, co se děje na finančních a nemovitostních trzích.

A pátá lekce se týká inovace. Ne každá inovace vede k efektivnější a produktivnější ekonomice. Důsledkem finanční inovace je, že miliony lidí přišly o dům. Finanční inovace vyžila vykořisťování méně informovaných a byla přímo využívána k obcházení regulací a účetních standardů.
Přetištěno z ihned...
(Tass, 7.1.2010 14:16:20)
Odpovědět
Autor: čmert

Jmenujte jednu "ortodoxní" zemi a já sním svůj klobouk

Trhy se samy neopravují...inu, kdy k tomu měly příležitost? Volná ruka trhu je jev sám o sobě neutrální, ale rozhodně by vedl ke stabilizaci, ovšem nedostal k ní příležitost, ba naopak.

Někdo zde napsal, že se nebojíte. Inu, když si přečteme ekonomy radikálně liberálních směrů, tak zjistíme, že nejste sám (navíc ti Vás předběhli o více než rok). Ano, záchranné operace ve prospěch bank jsou chyba - kterou lze po právu přiznat socialistickému smýšlení politiků všech zbarvení...zejména Bush nezanechal nikoho na pochybách, že neokonzervativismus je levicový podvrh.

Keynesiánské ekonomiky fungují - pokud jim předchází vláda liberálních šetřílků, což je jediné poselství australské politiky (ostatně jmenujte další zemi, tentokrát nějakou, v níž liberálové celá léta zuřivě nespořili jako v Austrálii, která zaznamenávala mimořádné úspěchy už dlouho). Rudd ovšem nijak nepředčil strýčka Obamu, který s tímtéž neuspěl. Ortodoxní (máte na mysli liberální?) recepty nikdo nevyzkoušel, tudíž s nimi těžko mohl slavit úspěch. Ale třeba u nás tomu zřejmě neschopnost politiků chtěla, že žádné stimulační programy neproběhly (jen se jimi strašilo) a z krize se dostáváme stejně jako masivně utrácející zbytek EU.

Skutečně by mne zajímalo, kdo se držel ortodoxních pravidel a nesanoval banky, nereguloval a nevyhazoval za stimulační balíčky (napadá mne Čína...)??? Nějaký příklad, kromě Bushe, kterého sám viníte ze sanace bank, tedy ze zcela neliberálního/neortodoxního přístupu.
Re: Globální svět ukázal, že je světem jen pro bohaté ....
(Tass, 9.1.2010 15:12:37)
Odpovědět
Dnes přišla zpráva z USA o zvýšení nezaměstnanosti a tedy i o "úspěších" keynesiánství, kterým se Obama řídí.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(fulkon, 6.1.2010 14:03:01)
Odpovědět
Nestrašte,že dluhy bude platit naše mladá generace a pokud ano tak né Paroubková dcéra.To Jyrka nakrade tolik,že jeho dcérka bude za vodou.
Tak žádné strašení.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(alan, 6.1.2010 16:09:53)
Odpovědět
Neboj, ta už je za vodou....
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Pavel Zeman, 6.1.2010 16:57:30)
Odpovědět
Konečně by se měl někdo zamyslet nad tím, proč odvody na zdravotní pojištění a sociální zabezpečení odvádí solidárně pouze "zaměstnanci" včetně OSVČ a "zaměstnavatelé". Proč ostatní příjmové skupiny jak právnických tak fyzických osob neplní státní kasu podle stejných principů.Proč fyzické osoby platí z "příjmů" a právnické z "nákladů"
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Temný Anděl, 6.1.2010 17:58:46)
Odpovědět
Tak nějak jsem se nad tím zamyslel...a nevím, co přesně Vám vadí. Je snad jasné, že sociální a zdravotní pojištění platí především jeho budoucí případní adresáti - tedy FO. I když jde o pojištění solidární, je to pořád pojištění. Proč by se měl na stáří pojišťovat třeba závod na zpracování lnu nebo vysoká škola???
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Pavel Zeman, 10.1.2010 20:06:02)
Odpovědět
Co mi vadí?:Proč podle se podle stejných principů neplatí zdravotní a sociální "pojištění" z příjmů FO z nájmů,úroků, dividend, prodeje akcií(motivační programy ČEZ) ap. Jde přece o solidaritu těch, kteří příjmy mají s těmi, kteří je nemají. U právnických osob, kromě toho nesmyslu, že jde o odvod z "nákladů" kde je zcela o protichůdnou motivaci jako u FO, jde o to,že vysoce ziskové instituce typu např.pojišťoven či realitek ,kde významná část příjmů je dosahována "makléři" se platbám z významné části vyhnou. Nehledě na to, že současný systém motivuje právnické osoby ke švarcsystému či přesouvání mezd do jiných nákladových položek a tím k snižování jejich plateb na soc. a zdrav. pojištění. Proč by právnická osoba měla být zvýhodněna když nikoho nezaměstnává ale dosahuje příjmy oproti té, kterou trestáme za to, že je zaměstnavatel. To přece se solidaritou ( sociální či zdravotní potřebou) nemá souvislost.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(jorkšír, 6.1.2010 20:57:45)
Odpovědět
Pochybuji,že zde ještě někdo z normálně uvažujících přispěvatelů věří tomu,že to svinské prase s bradavicí na svém odporném ksichtu hovoří v reálu.,
Já se považuji za normálního občana a dávno již nevěřím tomu co zde hlásá gerila pomatenců z Lidového domu.,
Volte si lidi koho chcete,věřte slibům kterékoliv politické strany,dle mého názoru ovšem je ta sociálnědemokratická strana tou,které se dá věřit nejmíň ze všech.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(unkas, 7.1.2010 5:38:34)
Odpovědět
Tedy,ty máš dost,vskutku mozek smradlavého jorkšíra!
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(berg, 7.1.2010 8:37:29)
Odpovědět
tak ty asi věříš socanům, tak si věř, ale na chlubení to není:-)
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Tass, 7.1.2010 14:12:07)
Odpovědět
Umíš taky něco jiného než urážet tvrďáku?
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Lubik362, 13.1.2010 16:50:52)
Odpovědět
JORKŠÍRE do Bohnic,ale rychle!!!!
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Čtenář, 8.1.2010 12:28:25)
Odpovědět
Nechápu
Dvacet let se ve vládě střídají titíž panáci ze stejné hlíny, pouze s jinak barevnou polevou. Republika na tom je nejhůře od roku 1918 a čtenáři se přou koho z těch zločinců zvolí znovu. Čekal bych, že po dvacetileté zkušenosti nedostanou kreatůry ze stávajících parlamentních stran ani hlas. A potom bude zahájeno jejich trestní stíhání. Oni však vědí, že jste ovce co budou vás stříhat věčně.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Věra, 10.1.2010 15:37:41)
Odpovědět
Souhlasím se Čtenářem a děkuji, lépe a výstižněji situaci v ČR nikdo z diskutujících nevyjádřil a ani nevyjádří, protože píšou samé bláboly.
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Alberto Kvěch, 13.1.2010 10:16:36)
Odpovědět
Přesně tak.Proto chce Klaus koalici ODS a socanů, vzít vítr z plachet novým stranám a časově se co nejvíce vzdálit od všech průserů co tady nastolili. Bojí se změn, protože změny by přinesli rekapitulaci dvaceti let, spravedlivé zhodnocení a pojmenování veškerého tunelování, korupčního jednání,oblbování,lhaní podvádění a devastaci státu.Nevolte už staré papaláše, levé nebo pravé, kteří devastovali a zadlužili stát. Už žádný Paroubek ,žádný Topolánek a jejich vlezdo.......é
Re: Paroubek pochválil Topolánkovu vládu
(Alberto Kvěch, 13.1.2010 10:30:08)
Odpovědět
Dovoluji si vyhlásit heslo roku 2010.
"Ani hlas současným parlamentním stranám"
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama