reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů

Autor: Petr Bendl | Publikováno: 4.1.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ani jsme se nenadáli a rok je pryč – hejtman Rath předložil svůj první rozpočet Středočeského kraje, skutečně svůj, u něhož se nemůže vymlouvat na to, že když nastoupil do funkce, byl rozpočet prakticky hotov.

Není to věru povzbudivé čtení. Předem říkám, že ani v nejmenším nekritizuji snížení celkového rozsahu rozpočtu. Je jasné, že celosvětový hospodářský propad si vybere své na daňových příjmech a že se to projeví i v příjmu rozpočtu krajského, který je na daně napojen. Není pochyby o tom, že i když je David Rath nesmírně šikovný, současnou krizi nezavinil. Co ale zavinil svými nedomyšlenými předvolebními sliby, je nejméně 290 milionů korun, které Středočeský kraj chce v příštím roce vydat, aniž by musel.

Položka první: úhrada zdravotnických poplatků. V běžných (tedy provozních, neinvestičních) výdajích je na ně pro rok připraveno 80 milionů korun, přičemž celá část rozpočtu věnovaná zdravotnictví obsahuje 574 milionů. Čerpání v letošním roce je zatím kvůli minimální informační otevřenosti celkem nepřehledné, v roce 2008 se však na stejný účel vyčerpalo 554 milionů. Plyne z toho, že kdybychom nemuseli platit za neuvážené Rathovy sliby, bylo by ve zdravotnické kapitole na rok 2010 o celých 20 milionů víc, než se z ní utratilo v roce 2008. A naopak. Protože se zdravotní poplatky právně pochybným způsobem některým občanům vracejí, může kraj v příštím roce na "opravdové" zdravotnictví věnovat pouze 494 miliónů korun, což je o šedesát milionů méně než v roce 2008. Že je vyplácení protizákonné, muselo nedávno konstatovat i bývalým sociálním demokratem Pecinou vedené Ministerstvo vnitra.

Ještě zřetelnější je situace ve školství. Skutečné čerpání v roce 2008 bylo 689 milionů. Platný rozpočet na rok 2009 předpokládá 647 milionů. A návrh hejtmana Ratha na rok 2010 počítá s 527 miliony. Vedle toho se ale v běžných výdajích na dopravu počítá s 210 miliony korun na úhradu žákovského jízdného. Tady máme další Rathův předvolební trhák! Převedeno do běžné řeči je jasné, že kdybychom neplatili naprosto nesystémově (všem, i těm, kteří to ani náhodou nepotřebují) a nespravedlivě (vůči těm, kteří navštěvují pražské školy a na příspěvek od kraje tak nemají nárok) cestu do školy, stačilo by z těch 210 milionů pouhých 120, abychom běžný školský rozpočet udrželi na úrovni letošního roku!

Šetřit na vzdělání, aby bylo na plnění vlastních volebních slibů? Zakladatelé sociální demokracie se musejí obracet v hrobě...

blog.aktualne

reklama
5634 čtenářů | 167 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ordoš, 4.1.2010 7:27:57)
Odpovědět
Nejsem stoupenec ani jednoho pána politika.Mohl,bych se ptát ,jak dopadly a co se stalo se 4milld od evropské banky údajně na opravu silnic?To co předvádí pan Rath je ještě horší,vytváří a hledá cestu ,jak obejít a obcházet zákon.Dle mého se chová ,jako gubernant v pdstatě předvolební propaganda za peníze kraje.Buď měl docílit zrušení poplatků celoplošně ,nebo nevymýšlet úskoky a kalkul s myšlením lidí bez ohledu na dodržování zákona.Z čeho ty peníze vezme?ČSSD je špatný hospodář stejně ,tak ,jako ostatní politické strany ne za vším je svět.ekonomická krize.
Rath rozdal lidem 290 mil.,politici ODS rozkradli 880 milionů ....
(Bc.Božena J., 4.1.2010 21:29:00)
Odpovědět
Dle mého názoru,je rozhodně lepší vrátit sociálně slabším lidem,290 mil.na zdravotní péči,než rozkráct 880 milionů v akci OPENCARD
politiky ODS na pražském magistrátu. Co si myslíte vy?
Re: Rath rozkradl 290 mil., jeho namestek dalsich 300 milionů ....
(eko, 4.1.2010 22:09:59)
Odpovědět
O dalsich 300 milionu obcany okradl Rathuv financni namestek, ktereho si do funkce privedl podle Rath lidoveho prislovi "kozel zahradnikem". Jen tato dvojice oranzovych bestii stala obcany zhruba 600 milionu Kc a podobnych oranzovych darebaku prevlecenych za hejtmany je vic...
Re: Rath rozkradl 290 mil., jeho namestek dalsich 300 milionů ....
(beroun, 4.1.2010 22:36:29)
Odpovědět
To ani zdaleka neni vsechno, dalsi miliony "vyletely z okna" jako vicenaklady na porusovani zakonu (advokatni a pravni sluzby, poplatky za doporucene dopisy, poplatky za bankovni transakce, tisk formularu, letaku, smluv, upravy programu, administrativni zpracovani presunu penez sem-tam, pocitacove zpracovanu zbytecnych transakci atd. atd.). Celkem tato dvojice kriminalniku prisla dnaove poplatniky nejmene na 1 miliardu Kc (velmi strizlivy odhad). A to ani nemluvim o rozdavani dalsich stamilionu z verejnych penez na nespravedlive cestovne atd.... Jeste se nekdo divi, ze nejsou penize na opravy silnic, rozvoj skol a dalsi potrebne veci?
Rath rozdal lidem 290 mil.,politici ODS rozkradli 880 milionů ....
(Součková,Min.vnitra, 5.1.2010 20:22:33)
Odpovědět
Proč soudruzi z ODS pomlouvaji hejtmana Ratha?
Důvodů je několik.Ten hlavní je určitě ten,že Rath znemožnil krajským politikům z ODS pokračovat v rozkrádání kraje,stejně jako v Praze to doposud dělá klika napojena na politiky ODS Béma a Blažka v akci OPENCARD (už skoro 900 mil.ztraceno).Politikům ODS nikdy nešlo o blaho
obyčejných lidí,ale jenom o blaho svoje.
Re: Rath rozdal lidem 290 mil.,politici ODS rozkradli 880 milionů ....
(zzzzzzz, 6.1.2010 0:10:44)
Odpovědět
Rath skodi, vsude kam prijde. To vi kazdy, kdo se alespon trosku zajima o domaci politiku. Vzpomente si jen na tezke skody, ktere spachal v LOK, CLK, na ministerstvu a ted i na kraji. Stamiliony a miliardy jen litaly. Dokonce uz i sama CSSD mu musela "pristrihnout kridylka" - a to uz je co rict........
Re: Rath rozdal lidem 290 mil.,politici ODS rozkradli 880 milionů ....
(MUDr.Adámek, 6.1.2010 20:03:38)
Odpovědět
Domnívám se,Rath zachránil naše zdravotnictví
před totálním rozpadem,které připravil tehdejší ministr Julínek.Existuje mnoho důkazů,které to potvrzuji.Poku by tenkráte nezasáhl Rath jako ministr zdravotnictví,pak by skoro 85% státních nemocnic bylo zprivatizováno a většině občanů by nebylo přístupné.
Re: Rath zpusobil skody dnovym poplatnikum za miliardu...
(dr., 6.1.2010 22:44:59)
Odpovědět
Ex-ministr a tunelar CLK Rath naopak nase zdravostnictvi tezce poskodil, dokonce nekolikrat. Poprve v dobe, kdy jako odborar vydiranim vyhnal platy na uroven, kterou ekonomika v te dobe nebyla schopna utahnout a od te doby zacal narustat deficit take ve VZP. Ten se potom nekompetentni Rath snazil resit komickou vyzkou k nezakonnemu postupu VZP. Kdyz mu odbornici vysvetlili, ze jeho "rada" je nezakonna a zcela "mimo misu", nalil do VZP z penez danovych poplatniku miliardy, aniz se alespon pokusil o systemove reseni. Problemy tak zustaly. Rathovy ministerske prikazy "od zdi ke zdi" vyvolaly nedostatek lekarske pece zejmena vaznejsim pacientu i vazne existencni problemy mnohych zarizeni a siroke protesty. Neschopen systemovych reasni, resil je typicky pos svem: Korupcni vyzvou "at si mne pozadaji o mimoradne dotace". Zkracene receno, zpackal vzdy vsechno, na co sahnul, ovsem krome tunelu do sve kapsy". Takova je skutecnost.
.
Tim, ze jako prezident CLK a pozdeji jako ministr organizoval korupci, misto aby dbal o etiku lekarskeho stavu, jak z teto funkce vyplyva, dal lekarum navod, aby se nechali take korumpovat ("kdyz bere uplatky prezident CLK a ministr, proc ne my, obycejni lekari"). Za Ratha proto korupce ve zdravotnictvi nabyla desive masovych rozmeru a musel ji resit az jeho nastupce.
.
Lriminalnim Rathem - hejtamanem zpusobene skody jiz dosahuji temer miliardu Kc. Posledni pripravovany Rathuv tunel na prevod nemocnic na firmu sveho kumpana z doby tunelovani CLK je take desivy, ale o tom jiz na teto diskusi nekdo psal.
.
Komicka jsou Rathova nazorova salta ve zdravotnisctvi. Zatimco pro Ratha - odborare byla stavka ve zdravotnictvi "legitimni nastroj vyjednavani", pro Ratha - ministra, tunelare a uplatkare byla stavka "natlakovou akci milonaru". Zatimco Rat jako ministr poplaky prosazoval (dokonce ve vysi temer 100 Kc), Rath jako opozicni "odbornik" proti polatkum bojuje, porusuje zakon a vyhrozuje soudu. Nikdy mu neslo o vec, ani o dobro pacientu nebo obcanu, vzdy jen a jen o vlastni prospech. Bohuzel.
Re: Rath zpusobil skody dnovym poplatnikum za miliardu...
(ferda, 7.1.2010 0:39:22)
Odpovědět
pane "dr" koukejte z okna, už jsem Vám volal sanitku :-))
Rath pomohl obyčejným lidem ale politici ODS kradou jenom pro sebe ....
(Stroupežnický z Pardubic, 7.1.2010 22:58:39)
Odpovědět
dr.,zřejmě jste také studoval v Plzni,kde studovali všichni z ODS.To ani jste nepochopil,že Rath těch 290 mil.dal sociálně slabším spoluobčanům,zatímco politici ODS na pražské Magistrátu rozkradli skoro 900 mil.,ale pro sebe.To je přece velký rozdí !!!
Re: Rath pomohl obyčejným lidem ale politici ODS kradou jenom pro sebe ....
(dr., 8.1.2010 0:44:22)
Odpovědět
Pane z Lidoveho domu, o udajnych darech oranzovych darebaku radeji pomlcte. Skutecnosti je, ze to nejsou zadne "dary", ale uplatky z penez danovych poplatniku. Naklady na tyto uplatky jsou vyssi, nez 100%, oranzovi korupcnici tedy vytahli z kapes danovych poplatniku miliardy a nekolik drobku rozdali. Navic si Rath vybral za sveho namestka podvodnika, ktery danove poplatniky okradl o dalsich 300 milionu. Kolik asi byla Rathova provize zlocinci?
.
Kdyby Rath opravdu chtel obdarovavat lidi, jak vam komicky radi vase demagogicke prirucka pro Paroubnkovy internetove manipulatory, mohl dodrzet svuj slib a rozdavat poslanecky plat, na ktery nema moralni pravo. Lidem to slibil, ale opet je podvedl a z milionu, ktery prijal, si drtivou vetsinu nechal, krome nepatrne castky na loterii, kterou bombasticky zorganizoval.
.
Podobnych podvodu na lidi lze u oranzovych nalezt Bohuzel vic. Napr. spatnou (mozna uplacenou) privatizacni smlouvou Sobotka zpusobil, ze mozna statisice lidi v Ostrave ztrati strechu nad hlavou. CSSD zmetkovym zakonem zpusobila, ze stat prijde o 100 miliard a opet to zaplati jen obycejni lide atd. CSSD nestoudne lidem lze, ze kona (tedy krade, podvadi a korumpuje) v jejich zajmu. To je gaunerstvi, ktere nema v dejinach nasi vlasti obdoby. Mel byste se stydet do morku kosti, ze jste se nechal podplatit a konate v zajmu oranzovych darebaku.
Na pražské radnici se zvesela krade a ODS se propadá
(Kočandrle,Pha-Dejvice, 5.1.2010 23:09:10)
Odpovědět
Nikoho proto nepřekvapí, že ODS dosahuje stále horší a horší čísla. S Polibtemiprdelcard jinak nazývanou Opencard ODS nikdy už žádné volby nevyhraje, pokud to uspokojivě nevyřeší. Ostatně toskánská objímačka také není zapomenuta a učedník Gross se jen díval na to, jak to mistři umí.Výsledek z průzkumu Medianu vidí rozdíl mezi dvěma nejsilnějšími stranami ve výši téměř 6 procent, ve prospěch ČSSD. Sociální demokracie by v prosinci vyhrála volby s 29,3 procenta hlasů. Do sněmovny by se dostali i komunisté s 15,8%, strana TOP 09 s 9,9% a lidovci.
Pokles preferencí ODS jasně signalizuje odchod jejích bývalých voličů k nerozhodnutým, k nevoličům a v menší míře také k TOP 09. V tom se agentura Median nemýlí. Kdo se ale mýlí jsou „chlapci z grémia ODS“, kteří se strašákem komunismu a levice věří, že to zase „nějak zmáknou“. Pro sebe asi ano, pro ODS těžko. S Polibtemiprdel kartou a jinými „vymoženostmi“?
Re: Na pražské radnici se zvesela krade a ODS se propadá
(zzzzzzz, 6.1.2010 0:05:40)
Odpovědět
V Opencard jede i pravnik od CSSD. Neni to politicky problem, ale problem zlotrilych uredniku, kteri se shledli v rathovskem tunelovani. To ale policie vyresi i bez paroubkovskych manipulaci.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Jan H., 4.1.2010 8:53:55)
Odpovědět
CR se dostala do desive situace. Misto toho, aby poslanci byli ostatnim "obycejnym" obcanum pozitivnim vzorem, jsou to zlocinci, kteri zneuzivaji duvery obcanu a imunity, kterou jim dava zakon. Nebyt ji, napr. pan Rath uz by davno sedel za mrizemi za svoje opakovane podvody, kradeze, vydirani, organizovani korupce, prijimani uplatku, tunelovani CLK a dalsi lumparny.
.
To, ze se pan Rath stal darebakem, je jeho volba, kterou nemuzeme zmenit. Co ale prekvapi, je skutecnost, ze nekteri z nas jeho zlociny prijimaji. Podle Capka totiz "kralovstvi lzi neni tam, kde se lze, ale tam kde se lzi prijimaji".
Paroubek byl důvěryhodnější než Topolánek ....
(Trávníček, 4.1.2010 22:11:00)
Odpovědět
V nedělní debatě v České televizi byl podle průzkumu společnosti SANEP lepší předseda ČSSD Jiří Paroubek než šéf ODS Mirek Topolánek. Paroubek byl důvěryhodnější pro 49,4% dotázaných lidí,zatímco Topolánek pro 34,2% dotázaných.Pořad sledovalo 663 tisíc diváků a průzkumu se zůčastnilo 3800 lidí.
Z průzkumu dále vyplynulo,že lepší stanoviska pro ČR prezentoval Paroubek dle 50% lidí,zatímco
Topolánek jen 34%.
Re: Paroubek nebyl důvěryhodnější než Topolánek ....
(Lenka, 4.1.2010 22:43:38)
Odpovědět
Zapominate, ze tato agentura provadi sve pruzkumy na Internetu, kde pusobi Paroubkovy manipulacni tymy uplacenych "vybranych clenu", jak sam Paroubek priznal. Podvody s hlasovanim o televiznich vystoupenich bossu mafie oranzovych bestii si kazdy pamatuje jako komicke estrady. Nevspominate, jak CSSD chtela zmanipulovat hlavovani o prohre Paroubka v OVM, ale rozeslala omylem SMS-ky jinym prijemcum a pokus o podvod praskl?
Paroubek byl důvěryhodnější než Topolánek ....
(Silva Třešnáková,Pha 2, 5.1.2010 20:31:11)
Odpovědět
Lenko,proč si vymýšlíš a ani se nečervenáš.Příliš jsi podobná tomu erotomanovi
z Toskánska,který nejprve tvrdil,že na těch fotkách není on,o den později přiznal,že je jenom na některých a o další den řekl,že bude toho fotografa žalovat,který ho vyfotil.Přece všichni víme,že Topolánek lže pořád,je to jeho životní styl.
Re: Paroubek byl důvěryhodnější než Topolánek ....
(zzzzzzz, 6.1.2010 0:15:53)
Odpovědět
Uz se ti to plete. Rath v televizi: "lzi pouzivam kazdy den". A potvrzuje to i v praxi. Paroubek v rozhovoru pro tisk: "mam zvlastni poslani od nejake nejvyssi bytosti". Taky lez jako od Hitlera. Zadne poslani samozrejme nema, jen se tak trochu zblaznil. Mozna uplne.
Volební průzkum Median slibuje tvrdý boj o druhé místo na řebříčku ...
(Učitel z Prahy, 5.1.2010 21:18:41)
Odpovědět
Blbci z Horní a Dolní budou s komunisty bojovat o druhé místo na politickém řebříčku.A nebude to lehké,když vezmeme v úvahu tu skutečnost,že volby budou až za čtyři měsíce a do té doby se počet přeběhlíků ještě zvýší,pokud Topolánek nevybuduje kolem ODS vysoký ostnatý plot.
Totalitářské chování ODS spočívá v trvalých pokusech o zrušení pluralitního politického systému. Kdo stojí o zvyšování hranice pro vstup stran do parlamentu? Kdo chce zavést většinový systém? Kdo zařídil vytěsnění minoritních akcionářů? Kdo chce stále dokola zvyšovat rychlost na dálnicích, kdo by nejraději viděl odcházet lidi do důchodu v 70ti, komu vadí nemocenská pro zaměstnance, odbory vůbec, kdo se vytrvale snaží celou republiku rozprodat a oplotit svými kámoši? Je to ODS. Klub všech zlodějů a pitomců, co jim imponuje hrubost a bezohlednost. ODS je pravá spodina společnosti.
Re: Volební průzkum Median slibuje tvrdý boj o druhé místo na řebříčku ...
(zzzzzzz, 6.1.2010 0:20:50)
Odpovědět
Vy nejste zadny ucitel z Prahy, ale spis podplaceny oranzovy manipulator. (Ze si je Paroubek vydrzuje, sam priznal.) Ucitele jsou vetsinou inteligentni lide a nelzou. To se ale o vas rict neda.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Tonda k., 5.1.2010 19:27:36)
Odpovědět
Jan H. a co říkáte na kauzu Openkart v Praze ,jde tam o velké peníze,Ráth je proti tomu břídil a to nevidíte?Kolik se jich tam prokazatelně obohahatilo.To vás nechává chladným?Když Ráth pomáhá lidem,to Vám vadí.Kde je větší škoda?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(zzzzzzzzz, 6.1.2010 0:24:22)
Odpovědět
Uz jsem tady psal, ze v Opencard jede i pravnik od CSSD. Neni to politicky problem, ale problem zlotrilych uredniku, kteri se shledli v rathovskem tunelovani. To ale policie vyresi i bez paroubkovskych manipulaci.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 6.1.2010 15:08:24)
Odpovědět
zzzzzzzzz, ty asi neslavíš narozeniny, co ? protože ty jsi se musel pouze vyskytnout:-)
co to je za argument, že v kauze opencard jede i právník z čssd? to bě asi vážně hráblo, že to je argument....
podívcej se kdo je prvním mužem Pražského magoše, kdo z náměstků zodpovídal za tuto akci, jak proběhlo výběrové řízení, /případně prostuduj co to je tzv, akcie na doručitele, hmmm, ale za naše peníze, kolik staly zbytečné audity,z Rady magistrátu muselo odejít několik lidí, trakže teď tam jsou všichni jen z ODS!!! toto je normální??? Kdyby to tak udělali socani, Ty a tobě podobní by snad explodovali :-))ale to nee, to Vy promodralí havrani nechcete vidět, hmmm, jen nevím proč, buď nevidíte, nebo nechcete vidět.ps. mám příjemný pocit,když si představím, jaký jsi měl pocit, když v krajských volbách ODS prohrála takovým potupným způsobem... Moooooc dobrýýýýý:-)
Kousněte se do prde......:-)))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(zzzzzzzz, 8.1.2010 12:48:13)
Odpovědět
Ferdo, pri tve hlouposti, kterou tady opakovane ukazujes, ti celkem samozrejme nedoslo, ze pokud v tunelu jedou obe strany, neni to politicka kauza, ale obycejna kriminalni. Mohlo to byt ovsem i tak, ze pravnik z CSSD tam byl Lihacem jenom nastrceny, aby sve komplice ujistoval, ze je vsechno podle prava a nenapadnutelne. Pri Paroubkovych StB-ackych zkusenostech bych se tomu ani prilis nedivil.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Leoš M., 8.1.2010 12:54:12)
Odpovědět
zzzz,s tím právníkem se jdi vycpat.to sis nemohl vymyslet něco důvěryhodnějšího?Jeden právník z CSSD i kdyby to byla pravda je nulka,oproti ostatním zlodějům prokazatelným z ODS.Však ono se to vyšetří a ty to zase shodís a zmanipuluješ.Kdo by tě věřil?????
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 20:31:15)
Odpovědět
Kdo za tebe psal ten blabol, kdyz neumis cist? Kdybys umel cist, pravikovi CSSD sis mohl precist ve vsech mediich.. Manipulatori z lihace maji zase pohortovost? :)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Jan H., 6.1.2010 14:42:09)
Odpovědět
Odmitam samozrejme kazdou lumparnu, at je pachatelem hejtman Rath nebo urednik z magistratu. Kvalitativni rozdil vsak je evidentni: Zatimco poslanec, dokonce navic hejtman, by mel byt obycejnym lidem vzorem, zamestnanec vzorem byt nemusi. Proto jsou rathovske zlociny vseho druhu, napr. tunely, v nichz zmizely miliardy a korupce Ratha jako ministra zdravotnictvi nebo predsedy CLK podstatne horsi, nez kdyby pachatelem byl jen obycejny kriminalnik a ne kriminalnik - hejtman Rath nebo kriminalnik - ministr Rath. Rathovy korupce totiz inspirovaly jeho podrizene lekare, aby uplatky brali taky, kdyz muze ministr zdravotnictvi nebo prezident CLK, ktery ma z titulu teto funkce za povinnost pecovat o etiku lekarskeho stavu.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 6.1.2010 15:21:01)
Odpovědět
Výše uvedený příspěvek, je, promiňte mi ten výraz, příspěvek !BEZMOZKA"Hmmm, to je asi Vaše jméno, smím se zeptat na Vaše příjmení ???:-))
a kdo naučil brát úplatky doktory před Dr. Ráthem??? Podívejte se jak funguje SUKL,Jak jsou bohaté farma společnosti ,výběrová řízení,privatizace pouze lukrativních nemocnic a to ješte ponechání jen některých oddělení...PS, nevím, kdo se může pochlubit, že viděl UFO,já ano, Júlinek a Cikrt.....,
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 15:36:59)
Odpovědět
Kdo naučil brát úplatky před Rathem? Jednoduché. Komunista. A nejenom doktory.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Leoš M., 8.1.2010 13:01:08)
Odpovědět
stando,že by byl Cunek komunista ????? Krade kdo může,at je v kterékoliv straně.Ty jistě nejsi výjimkou.Kam jsme se to dostali?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 20:34:13)
Odpovědět
Rekl bych, ze zaver vysetrovani a soudu byl, ze "skutek se nestal". Ale chapu, ze prirucky manipulatoru z lihace vedi nejlip, co se stalo a co ne...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Jan H., 8.1.2010 13:27:42)
Odpovědět
Vy jste, pane, evidentni placeny Paroubkuv manipulator, jejichz existenci pan Paroubek sam priznal. Nikro totiz nemuze byt tak prostoduchy, aby nevedel, ze kdyz korupci pacha nejaky urednicek, ze je to stejne, jako kdyz uplatky vyzadoval prezident CLK nebo ministr (v obou pripadech Rath)...

Jestlize Rath jako prezident CLK nebo ministr po firmach pozadoval uplatky, firmy si to samozrejme vylozily jako oficialni souhlas s podplacenim a zacaly lekare ve velkem uplacet (vylety do Afriky, lyzovani v Alpach, vybaveni ordinaci, dokonce hotovost). Proto v rathovskem obdobi korupce explodovala do masovych rozmeru a uspinila si s ni ruce mozna dokonce vetsina lekaru.

Firmy ovsem neuplacely Ratha a lekare z dobrocinnych duvodu. Jejich vicenaklady na rathovsou korupci samozrejme zaplatili v konecnem dusledku pacienti - obcane CR. Tento fakt ovsem CSSD prijemny neni, proto si plati lhare vaseho typu, aby manipuloavli verejnym minenim na internetovych diskusich. Za takove "zamestnani" byste se vsak mel hluboce stydet, protoze skodi kazdemu jednotlivci i cele spolecnosti.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(alan, 4.1.2010 9:16:25)
Odpovědět
A Rath se pouze směje pod fousa, jak se mu podařilo důvěřivé voliče utáhnout na vařené nudli !!! No kdo chce kam...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše N., 4.1.2010 11:47:34)
Odpovědět
alane,Ráth nepodvádí voliče,ale mafii ODS.Daří se mu to a já mu to schvaluji.Obcházení zákonů se děje i jinde a nikdo to nehodnotí.Na Ráthovi se vidí vše.Jednou i ty pochopíš jak to je.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 4.1.2010 14:35:56)
Odpovědět
Libu, ty asi nemas dokoncenou zakladni skolu, vid? Naklady na porusovani zakona jsou samy o sobe vyssi, nez "darovane" poplatky. Kdo je ale plati? Nevis? Reknu ti to. Ty, ja a vsichni ostatni danovi poplatnici. Takze Rath ti potichu ukradne z kapsy daleko vic, nez ti tam s huronskym revem vrati.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše, 4.1.2010 17:29:56)
Odpovědět
Květy,jsi na omylu.Kdybys věděla o kolik Tě okradla Topolánkova vláda,sedla bys na zadek.Nenech se manipulovat.Kdyby byli všichni hejtmani jako Ráth,nemuseli bychom platit nesmyslné poplatky za položku na receptu,což vůbec nejde do zdravotnictví.Je to podvod na lidi a Ráth proti tomu bojuje.Já těch 30,- Kč mám,mohu si dovolit jít k lékaři,ale je čím dál víc těch,kteří si to dovolit nemohou.O zubařích ani nemluvím,všimni si,kolik lidí chodí bez zubů a mladých.Není to z nedbalosti.Plomba mého dítěte/16/let stála skoro 700,- Kč.Kdo si to může dovolit?Ber to realisticky.Nic nechci zadarmo,ale je to už moc.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše N., 4.1.2010 17:38:11)
Odpovědět
Květy,ještě dodávám,že mám maturitu,ne dokončenou ZS.Abys byla v obraze.Nemusíš hned urážet.Nemáš patent na rozum.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 4.1.2010 22:59:24)
Odpovědět
Libu, to s tou maturitou jsi prehnala, kdyz uz chces lhat, musis lhat primerene, :) kdybys mela maturitu, vedela bys, ze celkove naklady na podvodne oranzove "darky" vysoko prevysuji, co Rath rozda. Potichu ti penize ukradne z kapes a s huronskym pokrikem ti par drobku vrati. Samozrejme hlupaci mu na to skoci. Ale kriminalnik Rath se svym podvodnikem financim namestem, ktereho si privedl, uz stali danove poplatniky vic nez miliardu korun. Vis, co za ni mohl Strediocesky kraj mit? Opravene silnice, skoly, zdravotnictvi, lepsi dopravu do obci a tak dal... Trochu vysoka cena za ukojeni Rathovy mocichtivosti, ze? Ze je Rath podvodnik muzes videt uz jen z toho, ze nesplnil slib, ze bude poslanecky plat davat na charitu. Ani to nevis? Rika se "Sliby se slibuji, blazni (jako ty) se raduji"...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše N., 5.1.2010 11:48:23)
Odpovědět
Květy,nezlob se,ale jsi demagog.Demagogům nic nevysvětlíš.Peníze na silnice atd.je úplně jiná kapitola.Kdybys měla maturitu,tak bys to pochopila.Jestli chceš vidět moje maturitní a pomaturitní vysvědčení mohu Ti je ukázat.Takové řeči,že je Ráth kriminálník a že za ty peníze by mohly být silnice svědčí o nízkém přehledu a už tomu nikdo nevěří.To by se mohlo říct,že se nebudou dávat důchody a bude na X věcí.To jsou nesmysly ,které mluví zmanipulovaní demagogové.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 5.1.2010 18:03:55)
Odpovědět
Libu, zase sis "nabehla na vidle". Nemas poneti, co znamena slovo demagogie, takze s tou svoji udajnou maturitou zase jen lzes. Ze stamiliony rozkradene oranzovymi hejtmany krajum chybeji je fakt, ktery nezmenis, ani kdybys sve lzi opakovala od rana do vecera a od vecera do rana. A penize od statu mohou kraje za dodrzeni urcitych podminek pouzit, kde potrebuji. Pro oranzove tunelare, podvodniky a zlodeje je dulezitejsi podplacet lidi, aby se dostali ke korytum, nez aby neco skutecne uzitecneho pro lidi udelali. Chapu, ze nechces priznat, jak Rath skemral, aby mu vlada pomohla z rejze, do ktere kraj dostal svymi zlodejnami na podplaceni volicu. Tu je propadak, kdyz oranzova sebranka musi podplacet volice, aby se dostala k lizu, co? "Vsak ony si nase oranzove dluhy nase deti a jejich deti nejak zaplati. Po nas treba potopa!"
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše N., 5.1.2010 19:33:01)
Odpovědět
Květo,hlavně,že modrá sebranka nás okradla o miliardy a co říkáš na Opnkard v Praze,poslední kauza modrých.To je správné podle tebe,když se obohatí několik lidí natvrdo na úkor nás všech.Ze Ráth pomáhá chudým lidem ti vadí.nechápu te a nemá cenu se s tebou bavit.Jsi prostě modrý demagog.
Rozhodně Rath udělal pro lidi více,než ODS za celou dobu svého panování ...
(Ing.Sehnal, 5.1.2010 22:42:36)
Odpovědět
Paní Libuše,plně s Vámi souhlasím,máte pravdu.
Bohužel,jsou mezi námi lidé "bez mozku" a ti nepochopí nic.Jedním z těch tupců je i Květa.
Re: Rozhodně Rath udělal pro lidi více,než ODS za celou dobu svého panování ...
(zzzzzzz, 6.1.2010 0:34:00)
Odpovědět
"Kdo prvni zvedne ruku k rane, priznava, ze mu dosly ideje". Vy jste navic ani zadne ideje nemel, pane "inzinyre". Jen lzi. :)
Re: Rozhodně Rath udělal pro lidi více,než ODS za celou dobu svého panování ...
(XYZ, 6.1.2010 17:43:32)
Odpovědět
zzzz zato ty máš ideje za které by ses měl stydět!
Re: Rozhodně Rath udělal pro lidi více,než ODS za celou dobu svého panování ...
(zzzzzzzzz, 6.1.2010 23:39:37)
Odpovědět
Ktere mas na mysli? Nejspis zadne a jen tak plkas za Altnerovy penize ukradene oranzovymi bestiemi, vid?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Vera, 5.1.2010 23:42:49)
Odpovědět
Jen tunelar Rath se svym MEGAPODVODNIKEM businou nas okradli o vic, nez o miliardu korun. A oranzovych zlocincu jsou plne kraje. A jeste nam lzou o nejakem zvlastnim poslani a ze kradou pro nase dobro! Pamatujete, jak Rath vydiral firmy o uplatky a vytuneloval lekarskou komoru? To je teda fakt POSLANI.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Luboš M., 10.1.2010 17:02:28)
Odpovědět
Víc krajů proplácí lidem poplatky/aspon 4/ a vy mluvíte a nenávidíte jen Rátha.Proč jste tak nespravedliví a zarytí pravičáci?????Chce to víc objektivity a demokracie o které jen mluvíte.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 20:27:41)
Odpovědět
Proc sproste manipulujete? Clanek je o Rathovi. Ani to jste nepochopil?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 6.1.2010 7:09:41)
Odpovědět
Libu, ty jsi fakt divna. Nemuzes vyvratit zlociny oranzove sebranky, tak zacnes utikat k jinym tematum. Snazis se z OC delat politickou kauzu, ale zapomnelas, ze v OC jede i pravnik CSSD. Jenze zadna politika v tom neni, jen nenazrani urednici, jakych jsou vsude mraky. Doufam, ze policie si s rathovskymi tunelari uz poradi. A ty tvoje opakovane blaboly pod jinymi jmeny take jen ukazuji, co jsi zac! Ze se nestydis! Vlastne ty nevis, co to znamena, ze?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 6.1.2010 7:26:49)
Odpovědět
Jo, Libu, jeste k tem tvym legracnim lzim o rathovske lidumilnosti. Protoze mu oba platy poslanecky a hejtmansky nepatri, slibil, ze poslanecky bude davat chudym. Z obou uz pobral pres dva miliony, ale udelal jen nejakou bombastickou loterii za sto tisic. Vetsinu z milionu si nechal. Normalm lidem bylo jasne hned od zacatku, ze pan "lzi pouzivam kazdy den" zase lidi jen obelze a podvede. Hlupakum ale ne, jak hezky dokazujes..
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše N. Morava, 6.1.2010 17:37:15)
Odpovědět
Květo,nevím kde bereš právo napadat mě a kádrovat kvůli Ráthovi.Já mám právo se zastávat jeho názorů na poplatky,dělá dobře chudým lidem a to budu chválit.Vaše argumenty jeho tunelování neznám,nejsou podložené a ani mě nezajímají.Jsem 20 let ředitelka Mateřské školy,mám v práci úspěch,mám spořádanou rodinu a proto,že řeknu svůj názor na Rátha ,že má dobrý názor na nesmyslné poplatky mě nemusíš kádrovat a zesměšnovat .Já se nemám za co stydět.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 6.1.2010 23:12:37)
Odpovědět
Libu, proc zase lzes? Uz vazne nevim jestli jsi opravdu tak hloupa nebo podplacena, ze tvrdis takove legracni nesmysly. Rathovo porusovani zakona prijde danove poplatniky na dalsi stamiliony vicenakladu, za ktere by se mohly treba postavit skolky nebo cokoli uzitecneho. Takze Rath vubec lidem nedela dobre, ale krade jim dalsi penize z kapes. Spoleha na to, ze mezi lidmi jsou hlupaci, kteri to neprohlednou, jako ty - pokud nejsi jen placenya lharka z lihace, jakych je na diskusich plno.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 6.1.2010 23:51:29)
Odpovědět
Jo, Libu, jeste par drobnosti. Rath poplatky sam prosazoval, kdyz byl ministrem. Dokonce trojnasobne!!! Jestli zijes slusnym a sporadanym zivotem, nemuzes oslavovat Ratha, ktery zije bigamistickym zivotem. Co za darebaky asi vyrostou z jeho deti, kdyz maji takovy vzor? Kdyz uz chces lhat, nemela by sis sama odporovat, vis?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(rrr, 9.1.2010 14:12:53)
Odpovědět
Libuše, ty jsi asi žila mimo naše území, prože zastávat se Ratha mě nepřipadá normální. Tento zprofanovaný a uřvaný socan nemůže nikoho normálního ohromit. Zapadá přesně do své smečky... Slibotechna, ale hlavně pro sebe. Toť krédo socanů !
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 8.1.2010 14:49:13)
Odpovědět
"kVĚTO" JEN NA OKRAJ K TEM SILNICÍM, KDYŽ UŽ....
ZKUS ZAUVAŽOVAT, CO JE TADY PODEZŘELÉHO:
NAŠE PRACOVNÍ SLÍLA JE TŘETÍ NEJLEVNĚJŠÍ V ZEMICH EU, PŘESTO MÁME STAVBU DÁLNIC I SILNIC JEDNU Z NEJDRAZSÍCH, NE-LI NEJDRAZSI....
A O KVALITĚ UZ VŮBEC NEHOVOŘÍM / VIZ ÚSEK V OSTRAVĚ SMĚREM NA BOHUMÍN- PO TŘECH MĚSÍCÍCH, "HOUSENKOVÁ DRÁHA" :-)) A DOPRAVA STAŽENA JEN NA JEDEN PRUH... NO ASPOŇ JE SRANDA:-) PODÍVEJ, KDO A S KÝM JSOU SPRAATELENi TI, JENŽ TUTO STAVBU PROVÁDĚLI??:-))
ps. já vím, kradou asi všichni, ale proč tak hodně???I
ps.č2 možná bychmom mělizačít rozdělovat lidi ne podle polit. příslušnosti, ale podle toho, zdali jsou slušní a morálně zdatní....
Ps, č.3 myslím si, že pokud by se postavili všichni zůčastnění v kauze "Karta Pražáka" ke zdi, nebyl by spáchán ani v jednom případě justiční omyl....:-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 8.1.2010 14:54:39)
Odpovědět
"kVĚTO" JEN NA OKRAJ K TEM SILNICÍM, KDYŽ UŽ....
ZKUS ZAUVAŽOVAT, CO JE TADY PODEZŘELÉHO:
NAŠE PRACOVNÍ SLÍLA JE TŘETÍ NEJLEVNĚJŠÍ V ZEMICH EU, PŘESTO MÁME STAVBU DÁLNIC I SILNIC JEDNU Z NEJDRAZSÍCH, NE-LI NEJDRAZSI....
A O KVALITĚ UZ VŮBEC NEHOVOŘÍM / VIZ ÚSEK V OSTRAVĚ SMĚREM NA BOHUMÍN- PO TŘECH MĚSÍCÍCH, "HOUSENKOVÁ DRÁHA" :-)) A DOPRAVA STAŽENA JEN NA JEDEN PRUH... NO ASPOŇ JE SRANDA:-) PODÍVEJ, KDO A S KÝM JSOU SPRAATELENi TI, JENŽ TUTO STAVBU PROVÁDĚLI??:-))
ps. já vím, kradou asi všichni, ale proč tak hodně???I
ps.č2 možná bychmom mělizačít rozdělovat lidi ne podle polit. příslušnosti, ale podle toho, zdali jsou slušní a morálně zdatní....
Ps, č.3 myslím si, že pokud by se postavili všichni zůčastnění v kauze "Karta Pražáka" ke zdi, nebyl by spáchán ani v jednom případě justiční omyl....:-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 9.1.2010 8:31:44)
Odpovědět
Ahoj Ferdo, asi ti tvuj sef manipulacniho Paroubkova tymu naridil, abys neobahoval oranzove zlocince tak fanaticky vid? Jsi totiz az trapny... V dalnicich se nevyznam, ale nebude ta cena vyssi proto, ze u nas je 3x nizsi produktivita prace nez treba v USA? Levicovi zlocinci totiz odnaucili narod pracovat, lidi si zvykli travit pracovni dobu po hopodach a dostavat za to zaplaceno. Jenze k prosperite nic jineho, nez poctiva prace nevede. Zadne levicove demonstrace, ani davky a uplatky pro parazity, aby volili levicove zlocince, ale prace, prace a jen prace. ... Mozna, ze mezi OV a Bohuminem je dalnice zvlnena kvuli poddolovani. Jinde to totiz tak neni. Ale fakt nevim, treba je to opravdu jen spatne udelane. ... S tim, ze vsichni zlocinci by meli byt potrestani, samozrejme souhlasim. Ale nezapomen mezi ne zaradit i zlodeje a uplatkare prevlecene za oranzove hejtmany, podvodniky, tunelare a korupcniky prevlecene za oranzove ministry, mega-uplatkare a mezinarodni podvodniky prevlecene za oranzove premiery atd. Potrestani by meli byt ale i najemni lhari z lihace, kteri lzou a manipuluji na internetovych diskusich, aby oranzove darebaky ospravedlnili a zmatli lidi. Jejich kmotr Paroubek se snazi po zadech tech hloupejsich dostat ke korytu, ale zapomina, ze vsichni lide se obelhat nedaji. Maji svuj rozum a vidi, jak oranzovi zlocinci vsem skodi. Tak se polepsi, ferdo, a uz nelzi, at neprijdes do pekla!!!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 9.1.2010 17:43:14)
Odpovědět
Milá Květo, tak teď jsi mi otevřela oči, hmmm, jak jsem jen mohl tak dlouho žít, bez Tvého moudrého příspěvku...., hmmm, jaké štěstí mne to potkalo :-))) k té Tvé úvaze, že se nekvalita /čti raději ŠLENDRIÁN/vozovky mohla podepsat nějaká tektonická vlna.... tak se podívej, na mapu všech OKR dolů, tam bohužel nevedou žádné štoly...., tak nevím, nebude to dříve tím, že dceřina společnost vykupovala všelijaký odpad, ten pak deklarovala za kvalitní směs?... hmmm, úsudek si udělej sama... na to ostatní, v Tvém příspěvku se mi nechce reagovat, páč se nechci zašpinit:-))
a co se týká pekla, milá Květo, to je už jen na "pekelný dekret" a je obsazeno, prvních sto volných míst obsadili odéesáci a jim podobní :-)))hmm, takže zase každému podle zásluh :-))
hezký rok 2010 Květo:-)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 13.1.2010 8:56:45)
Odpovědět
Ahoj ferdo, bohuzel jsi jen opet ukazal, ze jsi jen nevychovany hulvat. Slusne jsem ti rekla, ze "Mozna, ze ... je dalnice zvlnena kvuli poddolovani. Jinde to totiz tak neni. Ale fakt nevim, treba je to opravdu jen spatne udelane.", ale ty jsi to prekroutil a prekroucene tvrzeni mi sproste vlozil do ust. Ale koho by prekvapilo, ze manipulator z lihace bude mit slusne vychovani! Asi nikoho. Jen darebak prvni tridy totiz muze obhajovat oranzove darebaky z nejvyssich patrech oranzove politiky - podvodniky, tunelare, uplatkare, zlodeje, bigamisty, sprostaky, obdivovatele nacismu a notoricke! Tvoji rodice ve tve vychove toho hodne zanedbali...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 13.1.2010 9:01:08)
Odpovědět
A jeste drobnost, ferdo. Diskusi o zlocinech oranzovych sigru, kteri skodi lidem vsude, kam se jen vrtnou, se uz vic uspinit nemuzes. Spina se totiz uspinit neda.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 9.1.2010 8:45:49)
Odpovědět
Jo, a jeste neco, ferdo. Jestli si myslis, ze velka pismena pridaji nejakou vahu tem tvym blabolum, tak to se mylis. Spis naopak, je to pry projev nejake dusevni poruchy, coz by me u tebe ani neprekvapovalo. :))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 4.1.2010 15:57:57)
Odpovědět
co se pořád navážíte do Ratha, to vám tak vadí, že to funguje? když si vzpomenu, jak ODS v čele s vůdcem Tupolem bubnovali na poplach, že budou v koalici s ksčm a co se stalo? chodí snad středočeši pozpátku? dívejte se první na svoje "modré bolševiky" na Pražském Magistrátě....
ale to Vy nee, to je vše OK, protože Vy žijete asi v naději, že se Vám časem taky podaří stát okrást v nějaké zakázce, jak může vyhrát tendr za státní peníze společnost, která je ve své podstatě utajená???Bem to má dobře vymyšlené,bude kandidovat do Parlamentu a tím pádem získá imunitu!!! jak průhledné!!Kdyby žilpan Karel Kryl, asi by spáchal sebevraždu...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 4.1.2010 16:31:08)
Odpovědět
S Karlem Krylem jsem se znal....Ano, máte pravdu, asi by spáchal sebevraždu. Ale proto, že ani 20 let nestačilo na to, aby se rozbřesklo v našich hlavách. Vy jste toho zářným důkazem. A z toho, že člověk Vašeho ražení se ohání KK, z toho je mi na blití....
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 5.1.2010 14:59:05)
Odpovědět
stando, tak to Vaše blití chvilku pozdržte, sedněte na metro, a dojděte si na Jánský vršek a tam to celé ze sebe vyhodťe.... páč budete blinkat na správném místě!
ps. pro neznalé výše uvedeného místa: centrála ODS :-)
ps.č.2 : Strana, ktrá má ptáka jako logo, je jasně předurčena , že bude dělat jen samé ptákoviny! :-))) /Proč se vlastně divíme, že? /:-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(abc123, 5.1.2010 18:25:55)
Odpovědět
To se ti moc nepovedlo! Sam Paroubek priznal, ze CSSD je napojena na zlocin! :)))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 4.1.2010 16:38:44)
Odpovědět
A ještě dodám. To, že kraj díky Rathově nelegální volební kampani (poplatky, jízdné) přijde o 290 milionů, to podle Vás znamená že to - cituji: "funguje"? Já bych řekl spíše něco o tom, že zase znovu - a opět cituji "ryjeme držkou v zemi"!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Otomar K., 4.1.2010 17:35:55)
Odpovědět
stando,kdybys věděl,o kolik přišla naše společnost ,nebo jiný kraj o kolik více milionů,než Ráthovy poplatky,tak by ses divil.Vidíte jen poplatky a Rátha,podívejte se na ostatní prodělky a vyhazování peněz,tunelování.Potom srovnávejte,Ráth to dělá ve prospěch lidí a je to průhledné.Za to by se mu mělo poděkovat.My takové výhody nemáme,nemáme takového hejtmana,bojovníka za lidi a to je škoda.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 4.1.2010 18:21:03)
Odpovědět
Myslíte vytunelovanou ČLK (Českou lékařskou komoru)? Oslavujete člověka, který má sedět v kriminále a ne na hejtmanství.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Petr S., 5.1.2010 11:52:01)
Odpovědět
Stando,kdo zavedl nesmyslné poplatky,které nejdou do zdravotnictví?Ráth to nebyl.Mluv pravdu.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 5.1.2010 14:05:08)
Odpovědět
Které?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Petr N., 5.1.2010 15:50:23)
Odpovědět
Které???stando,je vidět ,že jsi spadl z měsíce a nevíš která bije.Těžko je ti to vysvětlovat.Meleš jedno a to samé.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(hahaha, 5.1.2010 18:14:47)
Odpovědět
Jen mlzis a utikas od temnatu. Standa rikal, ze by Rath mel za tunelovani (a nejen za to) sedet misto na hejtmanstvi v kriminale. A to ma naprostou pravdu. Rath totiz skodi vsem. Dokonce i sama oranzova mafie mu musela dat sveraci kazajku, aby se nepletl do niceho jineho, nez zdravotnictvi, kdyz je ten (podvodny) doktor. Rath ale za svoje gaunerstvi nemuze, otec StB-ak, syn darebak. Tak uz to chodi.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 9:42:23)
Odpovědět
Zase nicneříkající slint. Útěk od tématu k pomluvám..Znovu se ptám, které to jsou ty poplatky.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Osahlo k., 6.1.2010 17:41:56)
Odpovědět
stando,které jsou to ty Ráthovy tunely?To může říct každý.Kdyby to byla podložená pravda,tak je za to odsouzen.Vy modráci tady plácáte nesmysly ,které jsou k ničemu.I ten OC svedete na socialisty a Rátha.To už je do nebe volající a nemá cenu to tady ani číst.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(zzzzzzz, 6.1.2010 23:25:12)
Odpovědět
Nejznamejsi Rathuv tunel je CLK. Ze Rath tuneloval CLK vi kazdy a konstaoval to i soud. Nejdriv zorganizoval uplatky "jako pro CLK" a pak je vytuneloval. Podvedl lekarskou obec i firmy, ktere platily. Vase popirani techto vseobecne znamych faktu svedci o tom, ze jste najaty manipulator nebo sam Rath - "lzi pouzivam kazdy den".
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Osáhlo, 8.1.2010 13:05:12)
Odpovědět
zzzz,když je to pravda podle tebe,tak proč za ty tunely nesedí?Jsi nějak moc chytrý a fantazíruješ a sám tomu asi i věříš.Vrat se zpátky na zem a nelži.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(soud, 18.1.2010 9:53:38)
Odpovědět
Soud konstatoval, ze Rath CLK tuneloval, ale odsoudit ho do vezeni nemohl, jak zasluhoval, protoze tunelovani CLK provadel pres soukromou firmu, od niz za castecny vedlejsi pracovni pomer cerpal miliony. Je nepochybne, ze CLK a spolecnost tezce poskodil, ale hlupoaci a oranzovi darebaci ho budou presto obhajovat.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 8.1.2010 13:19:55)
Odpovědět
Neptal jsem se na tunely, já chci znát ty výše zmiňované poplatky!!! Nabývám dojmu, že se pokouším diskutovat s idiotem.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(poplatkova story, 6.1.2010 23:34:17)
Odpovědět
S polatky prisel mozna jako prvni Rath, kdyz byl ministrem (nastesti jen kratce). Chtel vybitrat 90 kc. Kdyz ho volby vymetly z ministerstva, udelal "salto" a zacal na poplatky utocit, protoze tusil, ze z toho "kapne". To je cela story.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(beroun, 4.1.2010 23:09:01)
Odpovědět
Jak se nekdo muze zastavat cloveka, ktery organizoval korupci od zdravotnickych firem, prijimal uplatky a tuneloval CLK dokonce jeste jako ministr? Jen to samo o sobe dokazuje, ze jde o zcela bezprecedentniho darebaka! Ve Stredoceskem kraji Rath zavinil dalsi stamilinove skody a dalsi stamiliony ukradl financi namestek, ktereho si privedl podle prislovi "vrana k vrane seda". Chapu, ze penize potrebujete, kdyz je krize, ale za uplatu takhle lhat? Ze se nestydite, vzdyt to je pdporne!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 4.1.2010 23:34:46)
Odpovědět
Jim nic odporného není cizí, když to povede k naplnění jejich koryt. I desperád Santer by blednul závistí..
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Eda S., 5.1.2010 11:50:25)
Odpovědět
beroun,myslíte Julínka a Cykrta?Tuneláře?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 5.1.2010 15:05:44)
Odpovědět
MUDr Rath si toho náměstka ,jak Vy říkáte,nepřivedl, ten tam již byl za pana středočeského hejkala Bendla....
domácí úkol pro Vás: prostudovat, pak někde udeřte hlavou o stěnu/snad se Vám v ní rozbřeskne/následně studená sprcha a pak velmi optrně zasedněte k PC, pak snad budete psát o něco rozumněji:-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(beroun, 5.1.2010 19:04:42)
Odpovědět
To se ti moc nepovedlo, ferdo. Tunelar Rath si 300-milionoveho podvodnika Businu na post financniho namestka skutecne privedl podle prislovi "vrana k vrane seda". Oba spachali skody uz nejmin za miliardu. Jak vidim, zamiloval ses do "Lzi pouzivam jazdy den", jak pravil tvuj velky ucitel uplatkar Rath.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ekonomka L.nestranička, 5.1.2010 15:48:03)
Odpovědět
beroun,jak se mýlíš.Korupci vyvolali Julínek a Cykrt,vždyt Ráth na to upozornoval,že si s námi budou farmaceutické firmy dělat co budou chtít a už je to tady.Ty to celé obracíš na Rátha.Nechápu.Julínek má příjem od firem z korupce do ted.Jen se nám směje a je v klídku.Jak jste lidé nespravedliví a zmanipulovaní.Ověřte si napřed co píšete.Otevřte oči,pravda vyjde najevo musím tomu věřit.Z Rátha nemám nic,bvydlím v jiném kraji,ale sleduji,že je dobrý.Za dobrotu ne žebrotu.Tak jak lidé ted poznali,že Paroubek je lepší než Topolánek,tak brzy uznají Rátha.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(oranzova matlanice, 5.1.2010 18:22:30)
Odpovědět
Rathovu korupci jsme vsichni videli primo v televizi. Uplatky z CLK pak vytuneloval, jak konstatoval i soud. To jsou prosta fakta, ktera se oranzovi darebaci snazi zamatlat, ale nedari se jim to.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(XYZ, 5.1.2010 19:54:00)
Odpovědět
Na které televizi jsi to viděl,lháři!Já tam viděl nahého Topolánka a vyšetřování opncard. a j.tunely modráků.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(zzzzzz, 6.1.2010 0:31:13)
Odpovědět
Ha-ha-ha-ha... Natocili to skrytou kamerou, jak se nejaka firma chtela sejit s Rathen jako ministrem, ale musela dat uplatek nekolik milionu, pry to on ma pan ministr rad! Kdyz uz ministr Rath bral uplatky, neni divu, ze jeho podrizeni lekari brali taky! A vsichni obycejni lide na to jen doplaceli!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(beroun, 5.1.2010 19:22:25)
Odpovědět
Kde jste zila, ekonomko a nestranicko, kdyz ani nevite, ze Rath vydelaval na korupci od zdravotnickych firem od te doby, co se dostal do CLK, kterou pak tuneloval (tedy uz 10 let)? V korupci a tunelovani pokracoval dokonce jeste i jako ministr, nez korupci nastesti natocila televize. Ale nejen to, tezce poskodil i lekarsky stav: Kdyz totiz nektere slabsi povahy videly, ze prezident CLK, ktery ma povinnost dbat na etiku lekarskeho stavu, sam tuneluje a vyuziva korupci, nechaly se korumpovat taky. Rathovo darebactvi tak vyvolalo dominovy efekt, mnohonasobne nabobtnalo do obludnych rozmeru a zpusobilo nam vsem tezke skody. Neverim, ze byste o jeho lumparnach nevedela, ani to, ze byste takove jednani schvalovala. Obavam se, ze jste se nechala zkorumpovat podle jeho vzoru a naverbovat do rad oranzove mafie. :(
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Olina H., 10.1.2010 17:24:03)
Odpovědět
beroun,Ráth je tedy jediný,který vydělal na korupci v zdravotnictví/není na to důkaz/.Já myslím,že je jich mnohem víc a většího kalibru.Proč se o nich tady nemluví?Julínek se napakoval a stále bere dividendy za to,že zkorumpoval farmaceut.firmy,které se mu hodily.Ted z toho profituje.Proto celou reformu dělal.O tom pište.Léky jsou stále dražší,závratné ceny.To je práce Julínka,Cykrta a Topol.vlády.latit by se v zdravotnictví mělo.třeba 60,- K.za den v nemocnici,nebo za recept jeden poplatek a ne za každou položku a ještě drahý doplatek.Je to u nás jedno z nejhorších zpoplatněných zdravotnictví v EU.Nesrovnávejte ale s Němci atd.Nemáme takové platy,důchody a životní úroven.Všechno svádějte na Rátha,když Vás to baví.Mnozí ani nevíte jak to opravdu je,protože ještě nechodíte k doktorům,nebo patří do té horní třídy a nějaká tisícovka Vás nezabije.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 20:48:00)
Odpovědět
Olinko, to snad ani neni prispevek, ale estrada. Samozrejme, ze jsou dukazy na Rathovu korupci a tunelovani CLK. Takovy nesmysl, ze nejsou, muze lhat jen uplny hlupak, ktery si mysli, ze i ostani jsou totalni hluapci. Rath vybral na uplatcich od zdravotnickych firem desitky (mozna stovky) milionu (vsichni divaci videli priklad v TV) a kdo myslis, ze jim ty miliony vratil? Muzes hadat: V cenach jejich vyrobku vsichni platci zdravotniho pojisteni = vsichni obcane - i ty". Doufam, ze ti alespon dela dobre, ze si Ratht za tvoje penez kupuje zdravotnicka zarizeni, vydrzuje konkubinu atd. :)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 10:24:44)
Odpovědět
Nevíš náhodou nestranická ekonomko, kde je zaměstnaná Rathova oficiální konkubína? Já poradím....Je jedna velká farmaceutická firma...A zbytek si domysli, jestli máš čím.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Ruda S., 10.1.2010 17:39:13)
Odpovědět
stando,určitě její farmfirma není zkorumpovaná a není vydržovaná Julínkem.To dá přece rozum.Uvažuješ?Víš kolik lidí dělá v farmacii a tobě vadí zrovna ona.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 20:52:45)
Odpovědět
Nic jsi nepochopil Rudo. Ale kdyz si to jeste nekolikrat prectes (a nesetri), kdo vi? Treba se ti rozsviti (ale pohybuju)... :))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Josef g., 5.1.2010 19:42:16)
Odpovědět
beroun,ty tvoje bláboly se nedají číst.Mluvíš o stamilionek obvinuješ Rátha,nemáš to podložené a urážíš.Proč nenapíšeš o modrých ptácích jak nás všechny obrali o miliony,skoro miliardu v kauze Opnkard?To nevidíš?To je konkretní a pravdivá věc.Ty tady píšeš hauznumera lživě,obvinuješ pisatele,že jsou někým placeni.To se může zlíhnout v hlavě jedině blba.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 9:48:29)
Odpovědět
Čeština a nejen ta nad Vámi pláče. Josefe, to Vaše "g" v nicku znamená "guma", nebo ještě něco specifičtějšího?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(beroun, 6.1.2010 9:52:41)
Odpovědět
Fakta o Rathovych zlocinech, ktere spachal na obcanech nasi vlasti, mohou urazit poze jeho obeti - obcany nasi vlasti, presneji Rathova drzost, s niz si dovolil tunelovat do sve kapsy vsechno a vsude, kam kdy prisel. Dokonce ani ten poslancky plat, ktery slibill davat chudym, protoze si ho nezaslouzi, si nechava. Zase jen lhal a podadel, jako obvykle, kdyz "lzi pouziva kazdy den", jak priznal. Jeho zlociny samozrejme do stamilionu jdou, 300 M je v clanku vyse, dalsich 300 M zavinil tim, ze dal prilezitost svemu kompanovi businovi, ktery je ukradl a zbytek do miliardy jsou vicenaklady na porusovani zakona, nespravedlive prepravne, nakup zbytecnosti v dobe, kdy stat se topi v oranzovych dluzich atd. A to nemluvim o dalsich stamilionvych, mozna miliardovych skodach, ktere spachal v LOK, CLK, na ministerstvu a jinde...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ok, 4.1.2010 9:45:28)
Odpovědět
Věršina národa je zcela morálně zkažená. Rozdíl mezi lží a pravdou prakticky málokdo roreznává. Co s lidmi, kteří 20 let potom, co se vymanili z nejhorší diktatury v dějinách světa, omlouvají své komunistické žalářníky. Bývali estébáci jsou pomalu hrdinové a jejich donašeči v nejhorším případě oběti. Vše špatné, co se v této zemi odehrálo a ještě odehraje, jde na vrub pitomého obyvatelstva této země, které ve svých záchvatech závisti, je schopné jakékoli sebedestrukce.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(jorkšír, 4.1.2010 10:51:17)
Odpovědět
Oni si ti Středočeši nic jiného na postu hejtmana ano nezaslouží. Když Bendl,a nejen ten,říkal že Rath je nahý,ostatní kolem něj s vidinou zbavení se třicetikorunového poplatku volali něco o krásných nových šatech.
A tohle bude něco stát,počínaje již v tomto roce neexistující valorizací důchodů,zdražením pohonných hmot,paliv,energií,je toho spousta co by se dalo tady vyjmenovat.
Ale nevadí,máme přeci dr Ratha a jeho moudrého vůdce světového proletariátu ing Paroubka.
Tak jen zbývá přát si,aby těmto lidem kteří svými hlasy posadili do vůdcovských křesel tyto výtečníky vydržel jejich elán i v těchto pro mnohé krušných časech.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Jindřich J., 4.1.2010 11:44:24)
Odpovědět
Na Rátha nedám dopustit,dělá vše pro prospěch lidí.Než Vám to dojde bude to trvat.Tak jak ted už mnoho lidí obrátilo a uznávají,že Paroubek je lepší ,než Topolánek a Kaloousek.Někdo má hold dlouhé vedení a mnoho lidí se nechává manipulovat mafií ODS.S tím nic nenaděláme,to chce čas a pravdu.Nejsem člen CSSD,jen pečlivě sleduji co se děje.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Emil I., 4.1.2010 12:15:47)
Odpovědět
Vy můžete tak pečlivě sledovat točení piva do sklenice, nic víc!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Ivan L., 5.1.2010 15:59:55)
Odpovědět
Emile I.typická řeč nevzdělance a IQ tykve.nic lepšího říct neumíš?Tak neříkej nic.Vyjde to nastejno.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(naja, 5.1.2010 18:32:02)
Odpovědět
Nepochopil jsi, Ivanku, co tim chtel basnik rict. Ale kro by taky cekal, ze jednodussi priznivci oranzovych bestii budou chapavi, vid? Plnou hubu socialna, ale i v dobach rozkvetu dokazali vyhnat nezamestnanost na 10% (dokonce i vic).
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Majka, 4.1.2010 14:39:54)
Odpovědět
Davide, nelzi alespon tak okate! Vzdyt tomu ani sam neveris! Ha-ha-ha!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 4.1.2010 23:57:42)
Odpovědět
Já mám dojem, že tobě již došlo...definitivně vybráno.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(pavjan, 4.1.2010 13:29:39)
Odpovědět
Rath je takový jaký je. Voliči si ho dosadili do funkce hejtmana.Vy tu pořád obviňujete politiky, ale kdyby je tam voliči nedosadili, tak si ani neškrtnou.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Bata, 4.1.2010 14:43:27)
Odpovědět
Ve Slusovicich cela mistni organizace vystupuje z CSSD. Asi uz tech lumparen soucasneho vedeni maji dost. Podbne na severu Cech a dalsi budou zrejme nasledovat. Oranzova mafie StB-aku a kriminalniku se potapi...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 4.1.2010 16:24:56)
Odpovědět
Jyrka nemohl udělat pro své Bratrstvo kočičí pracky nic lepšího, než že nazval Zemana zbabělcem. Parlamentní volby na ústecku budou jeho hrob. Zemana jsem sice také nemusel, ale když jsem viděl ty tři, co přišli po něm (Špidla, Pldr. Gross a vrchol všeho Paroubek), už jsem se mu několikrát omluvil. Když nic jiného, alespoň držel slovo a nepaktoval se s bolševikem. Nevím, nevím, jak teď Jyrka dohlédne na to, aby všichni hlasovali tak, jak si přeje on.
Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(Dočkalová,Praha-Smíchov, 4.1.2010 21:37:55)
Odpovědět
Patologická nenávist konzevativců všech odrůd k Paroukovi je způsobena především tím že Paroubek se neveze na vlně vymývání mozků pomocí nesmyslné verze "vše zmůže ruka trhu",ale uvažuje realisticky.Konzervativci a jim podobní,jako jsou spekulanti,maji vrozenou nenávist k lidem sociálně slabším a to je ten další důvod nenávisti i k Paroubkovi.Jsou často používány praktiky z dob nedávných,které si mnozí dost dobře osvojili a dnes je hojně používaji.Jedním z nich je i prolhaný a falešný
Ivan Langer.
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(standa01, 4.1.2010 23:06:01)
Odpovědět
Již jsem tento Váš slint četl někde jinde a pod jiným nickem. Buďte od té dobroty a nedávejte tento omletý blábol jako reakci pode mne. Nejste schopen(na) vlastního názoru?
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(Lenka, 4.1.2010 23:20:41)
Odpovědět
Odmitani pana Paroubka slusnymi lidmi napric celym politickym spektrem nevychazi z vasich usmevnych iluzi, ale z toho, ze tezce poskodil klima v ceske spolecnosti. Jsa ovlivnen prostredim StB-aku, galerky, "ozralcu", prostitutek, pasaku a vexlaku, v nemz se po leta pohyboval, vnesl StB-acke manyry, ktere ho zcela ovladly, i do ceske politiky a navic do ni privedl kriminalniky a moralne zcela neprijatelny odpad. Sam nakonec musel priznat, ze CSSD je napojena na zlocin. Takoveho darebaka muze obdivovat a obhajovat jen jemu podobny odpad.
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(standa01, 4.1.2010 23:38:00)
Odpovědět
Svatá pravda, velebnosti, děla by stará Kelišová.:-)
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(ferda, 5.1.2010 15:22:52)
Odpovědět
Lenko, na Váš příspěvek se mi ani nechce reagovat,páč někoho škatulkovat, že je odpad a jiný nikoli, hmm, z toho je jednomu zle, to už tady bylo,ale jen snad jeden příměr k Vaší osobě:
"Raději mířit ke hvězdám a minout se, než mířit do hnoje a trefit se"
tedy jak říkám, ve Vašem případě, bych ty vidle zapíchnul hodně přesně! -))
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(standa01, 5.1.2010 15:33:52)
Odpovědět
No nevím, nevím, jestli zrovna Paroubek míří ke hvězdám. Spíš bych volil tu druhou variantu....
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(ferda, 5.1.2010 16:05:55)
Odpovědět
stando 01
nejsi vůbec v obraze, tak si dej pohov,doufám,že lenka snad pochopí......
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(standa01, 6.1.2010 10:08:42)
Odpovědět
Já myslím, že v obraze jsem a výsledek voleb na ústecku tu druhou variantu zcela jistě potvrdí. Paroubek totiž tvrdě narazil. Normální voliči normální sociální DEMOKRACIE (ne ten chomáč polonegramotů, který působí na internetových portálech), již totiž pochopili, která bije. A Zeman tak, jak Paroubka rychle nahoru vytáhl, tak ho stejně rychle smázne. Jako stěrač ptačí hovínko. On vlastně nic jiného není.
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(x123, 6.1.2010 23:56:00)
Odpovědět
Urcite. Ale co ma ferda delat, kdyz je placeny za oranzove lzi?
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(standa02, 5.1.2010 19:26:09)
Odpovědět
Presne, bratre!
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(Ríša S.Na tomto portále se vyžívají pravičáci,neuvažují o co jim jde,jsou zmanipulováni topolánkovou mafií.CSSD vede nad ODS a Topolovi zní labutí písen.Jsou to záškuby a kopání kolem sebe., 5.1.2010 16:04:27)
Odpovědět
Dočkalová,konečně dobrý a pravdivý komentář.
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(pppppppp, 6.1.2010 7:17:38)
Odpovědět
Riso, vzdyt ty ani nedokazes vyplnit formular prispevku, jak jsi hloupy. Normalni clovek by se totiz uplacet oranzovou mafii ke lzim na diskusich nenechal. :)
Re: Paroubek se neveze na nesmyslné verzi ......
(standa01, 6.1.2010 9:58:29)
Odpovědět
Jo, jo. Kde nic není, ani smrt nebere...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Josef2, 5.1.2010 23:51:48)
Odpovědět
Zemana jsem nikdy neměl moc rád. Ale jedno se mu musí nechat: Dalo se mu věřit. A taky by nikdy nenechal situaci se zadlužováním budoucích generací dojít tak daleko!!!
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kamila, 4.1.2010 14:52:19)
Odpovědět
Koukám na Ratta jak se nám všem směje, jak si hraje s lidma a dobře umí odhadnout lidi.Pak to má co chce,,soud může nařizovat co chce ale on ukáže jak on to chce ... pro poplatek lidi zapomenou na důležitější věci, například silnice cesty v obci, pro lidi nemohoucí ale to není vydět jen4004 ty polatky ty jsou slyšet o tom se píše a volby budou brzo p. Ratt musí přitvrdit aby se hodně psalo o něm. Ze své kapci to přece nebude platit a reklama je zadarmo on může vše ....... Náš Nový Vůdce
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 4.1.2010 23:29:50)
Odpovědět
S podobnosti s nacismem mate pravdu. Rath sam priznal, ze nacisticke metody studuje, kdyz oslavoval a propagoval politiku Hitlera. Pry na nich neco musi byt, kdyz zaujaly tolik lidi. To vypovida o jeho osobnosti vic, nez vsechny jeho lzi. Je mu naprosto jedno, jak tezke skody ostatnim zpusobi, jen kdyz z toho bude mit osobni prospech.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Dana, 5.1.2010 23:33:52)
Odpovědět
I Paroubek nejak miluje sileneho Hitlera. Tomu se zase zalibilo to jeho "zvlastni poslani". Jen aby taky nedopadl spatne, jako on a my s nim.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Filip O., 5.1.2010 16:10:21)
Odpovědět
Kamilo,neplette silnice,cesty do zdravotnictví.Je to jiná kapitola.Z poplatků nemá nic ani zdravotnictví,ale zbohatlí lékárníci a někteří lékaři.Poplatky v nemocnici nikdo nezpochybnuje.To,že je Ráth chytrý jak píšete je pravda,ale chytrost používá v dobrém a ne,jak ta mafie topolánkovců co nás dovedla na pokraj zkázy.Kdyby je Paroubek nesejmul,tak jsme dnes byli v pr..li a žebráci.,větší než jsme.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 5.1.2010 18:56:29)
Odpovědět
Libu, uz zase lzes? Ani to lhani ti nejde. Ale hlavne, kdyz "lihac" plati, co?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Libuše z Moravy/neví kde je liháč/, 5.1.2010 19:50:48)
Odpovědět
Liháč platí?Komu?Nevím ani kde je..Nepotřebuji,aby mi někdo platil.Svůj názor budu uplatnovat bez placení.Placení z liháče je výmysl modrých ptáků ,ti si platili tak dlouho až nás zadlužili.Není Vám hanba?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 5.1.2010 23:52:47)
Odpovědět
Tak vidis, Libu, ze jsi to ty. Ze si Paroubek vydrzuje lhare, kteri blaboli na diskusich, priznal on sam, jak to jenom pripominam, aby lidi nezapominali. Kazdy vi, kde lihac je. I v tom lzes. Ale je s tebou aspon legrace, jak houpe lzes. :)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 10:12:12)
Odpovědět
Dobrá práce, Květuško.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Osáhlo, 10.1.2010 17:42:09)
Odpovědět
KVětuška má maturitu z lhaní,nebo možná vysokou z Plzně.To je evidentní.Dobře jsi ji pocválil Stando.Je to přebornice.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 13.1.2010 11:39:26)
Odpovědět
Ze se nestydis, oranzove prolhane Osahlo, jedno! Lhare z lihace, kteri 'pracuji na internetovych diskusich' Paroubek sutecne priznal. Samozrejme ale nechtene, protoze s pokracujici dusevni nemoci uz ani nevi, co mluvi a nepamatuje si, co nalhal vcera...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Osáhlo, 13.1.2010 16:08:12)
Odpovědět
Květo,hlavně ty si to dobře pamatuj co jsi tady nalhala a možná za rok si na to vzpomeneš a převlečeš kabát.Pamatuj si to dobře.Mluvíš jen o liháčích a podporuješ topol.vyžírky.Ciší z tebe zášt a to není dobré.Však ty vystřízlivíš,po volbách.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Kveta, 14.1.2010 12:15:38)
Odpovědět
Ty musis byt vazne za ty lzi placene, Osahlo jedno! Co jsem o oranzovych darebacich uvedla, je bohuzel pravda, nic jsem si nevymyslela. Jen hlupak o jejich lumparnach nevi a placeny lhar z lihace zatlouka, podle Rathova "lzi pouzivam kazdy den". Samozrejme se muze stat, ze oranzovym gaunerum jejich zlociny ve volbach projdou - levicovy darebak Hitler taky vyhral a bylo to spatne! Ti hloupejsi se holt museji o stejna kamna spalit nekolikrat, aby pochopili, ze kamna pali! :)) Odsuzuju vsechny zlocince, nejen ty oranzove. Az bude clanek o jinych darebacich budu je kritizovat stejne. Oranzovy odpad ale zatim prevysuje vsechen ostatni z cele politicke sceny dohromady. Bohuzel ale zapachajici spina z lihace nektere jednodussi lidi nakazila taky. To je ta tragedie.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Šoumen, 4.1.2010 20:06:03)
Odpovědět
Bendle, a kdo si postavil ze své obce obchvat, aby byl dříve v Praze, nebyl jste to právě vy?
A možná že byl také předražený jako ostatní dopravní stavby. Takže být vámi tak radši držím hu.., než vám na to skočí a zavřou vás.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ratho-tunel, 4.1.2010 23:38:19)
Odpovědět
Rath chysta dalsi tunel na zdravotnictvi. Chce prevest krajske nemocnice na firmu sveho kumpana z doby tunelovano CLK a stejnym zpusobem, jako CLK, ji opet tunelovat. Trik spociva v tom, ze nemocnice budou "jako" neziskove, ale Rath se "zvoli" do vedeni firmy a "vedlejsakem" z ni bude opet tunelovat statisice Kc mesicne - naprosto nez prace a bez rizika. Fungovalo to v CLK, bude to fungovat i v "neziskovych" nemocnicich a zaplati to opet danovi poplatnici - diky hlupakum, kteri kriminalnika volili...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 9.1.2010 9:59:46)
Odpovědět
Zrejme to bude pravda, kdyz zdejsi Paroubkovi internetovi manipulatori prispevek ignoruji, aby se nahodou k nemu nerozproudila diskuse! :))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(frantisek zajicek, 5.1.2010 12:27:53)
Odpovědět
Podle osocovani jednoho ci druheho tabora lze usoudit,kdo kam patri.Omyl pratele,kradou vsichni nalevo i napravo!!!Neni dulezite kdo nakradl vic,ci kdo zadluzil republiku(v dusledku to zaplatime vsichni)ale polozme si otazku co dal?Neni chyba v nas,ze jsme tyto gaunery volili(nebo se zdrzeli voleb,coz v dusledku vyjde nastejno)a uverili medu namazanemu kolem nasich ust?Zkusme dat ve volbach prostor malym stranam dle sveho uvazeni,ale uz ne CSSD a ODS.Pamatujte na moje slova az bude teci temto zlodejum do bot,radi spoji sve sily.Vrana k vrane seda...FZ
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(kocan, 5.1.2010 16:59:48)
Odpovědět
Je vidět že článek psal blbec.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 11:14:28)
Odpovědět
A dokonce ho jeden i četl...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 6.1.2010 15:39:42)
Odpovědět
stando 01- gratuluji! :-)) Ty umíš už číst :-)
teď ukol č.2 : nauč se používat mozek, malá nápověda, to je to co je v hlavě věčiny lidí, na rozdíl asi od tebe.... "-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(standa01, 6.1.2010 16:24:44)
Odpovědět
Píše se většina a ne věčina. Já jsem se už naučil číst, Ty ještě ne psát...Škoda.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(marko, 6.1.2010 21:14:02)
Odpovědět
Všimli jste si , že Ferda je největší myslitel ?
Kam se na něj všichni hrabeme , ten to má
všechno přímo od Ratha a že Rath je pěkná s....,
to ví dneska každý , však Ferda to taky dobře ví.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 6.1.2010 22:14:51)
Odpovědět
Ale prilepseni z lihace ke svym davkam ferda neodolal. A tak lze, az se prasi... :)))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 7.1.2010 0:49:44)
Odpovědět
"x 123!- pokud se někde práší, tak to jistě bude v Tvé lebeční dutině, páč Ty tam nemůžeš mít nic jiného, než prázdno, mour a bordel :-))
ps. ale neboj, pokud by vyhráli ti modří krocani, oni Ti ten nepořádek z Tvé hlávky vyklovou :-))
a jeden veršík na dobrou noc, jen pro Tebe :
" Včera rudý, modrý dnes, to je zloděj z ODS"
PS č.2: byl jsi, jsi a budeš pravicovej tajtrlík :-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 7.1.2010 8:37:43)
Odpovědět
Vidis, ze jsi placeny manipulator z lihace. Jak kazdy vi, kdyz prestalo z rude mafie kapat, vetsina hochstapleru prevlekla kabaty a ukryla se do mafie oranzove. Je jich tam na procenta 10x vic, nez v ODS. O mne ale nemusis mit peci, budu se mit dobre, at je u vesla kdokoli. Odhaluji zlocinnost oranzovych mafianu jen z lasky k lidem, kteri nemaji to stesti, jako ja.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 7.1.2010 9:02:00)
Odpovědět
"x123!" placený manipulátor nejsem, tomu věř, ale u tebe si nejsem tak jist, že tě neplatí "Zjančený Vršek" :-))
jinak, co říct k té Tvé větě :" BUDU SE MÍT DOBŘE, AŤ TADY BUDE KDOKOLI..."
takhle se uměli ohánět jen donašeči,udavači a jiná vekslácká sebranka.... já tušil a teď vím, co jsi za individum.... brrrr, promiň, jdu si teď z Tebe blinknout ...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 7.1.2010 9:30:55)
Odpovědět
To je ale roztomila odpoved, ferdo, svym ubohym a omezenym obzorem o moznostech vydelavani penez nezavisle na rezimu jsi jen hezky odhalil, co jsi za mravni bahno. Bud jsi vazne tak hloupy nebo mafiozni, ze ani nevis, ze slusne penize se daji vvdelat poctive nebo jsi jen ubohy podplaceny lhar a provokater z lihace, ktery svou "praci" mast lidi ve prospech darebaku povazuje za normalni, "hlavne, kdyz kape". Ted by ses mel jit podivat do zrcadla a vyzvracet se.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 7.1.2010 1:03:23)
Odpovědět
marko, neměl by ten Tvůj nick být raději"narko"
páč pokaždé, když tady čtu něco od Tebe, tak mi příjde, že jsi totál zhulený, ale musí to být zase kvalitka,hovadiny tebou slintnuté se dotýkají vesmírného podkroví :-))
ps: ale ne aby jsi přestal tady dopisovat, prosím, to nedělej, protože když je někde šašík jako Ty, tak jednomu je hned nějak veselejc :-)))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(marko, 7.1.2010 9:12:52)
Odpovědět
Vždyť říkám , Ferda je hlava otevřená , má v ní
sice jenom hnůj , za to ale úplně oranžovej .
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 7.1.2010 9:20:26)
Odpovědět
hmmm," marko",....ještě větší... než jsme doufali!!!
oranžový hnůj není:-))- oranžové jsou třeba mandarinky, výborný nápoj oranžáda, pomeranč a nebo někdy i sluníčko :-))
ale asi zase na něčem jedeš, tak dobrá,hmm, oranžový hnůj :-)))
měj hezky našňupnutý den :-)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 7.1.2010 9:37:54)
Odpovědět
Musis byt zvlastni clovek, ferdo, ze se snazis neustale dokazuvat svoji hloupost. Pojem "oranzovy hnuj" je symbol, ktery vyjadruje nezadouci a skodlive chovani "oranzovych bestii" (abych pouzil vystizneho oznaceni z diskuze pro darebaky z CSSD napojene na zlocin). To te ani nenapadne, ze kdyz tolik lidi vyjadruje sve opovrzeni nad tvym chovanim, ze asi na tom neco bude?
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 7.1.2010 9:53:35)
Odpovědět
"x123" :-))) ono je to těžký, když jeden a ten sam člověk je tak ubohý, že používá několik "nicků!
ps. je to dost průhledné,vážně se to dá poznat :-))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Ferda, 7.1.2010 10:05:42)
Odpovědět
!x123! proč mi to vysvětliješ,?:-) nechápeš, že jsem si chtěl z Tebe jen tak troch vystřelit? ale rozumím tomu, kde chybí přirozená inteligence,tam nebývá smysl pro humor a nadsázku....:-(
a co se týče těch kamarádů, hmm, věř mi, upřimně, jsem vážně rád, že se neznáme :-))
ps. jsi užitečný a pravdivý jako špatný sen...
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 7.1.2010 11:05:35)
Odpovědět
Uz ti asi vazne "sibe", jak rikaji na Slovensku. Proc davas muj nick mezi vykricniky? Vyjimecne mas pravdu v tom, ze je tady asi jeden oranzovy provokater, ktery meni nicky a lze, co ma v prirucce. Paroubek ti totiz udelal "medvedi sluzbu" kdyz sve podplacene internetove lhare sam "prolatnul". A ted uz se chytni za nos a jdi se nad sebou vyzvracet, ja jdu "na lepsi"... ;)))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 7.1.2010 9:19:57)
Odpovědět
Ferdo, ty jsi tak neschopny a hloupy, ze je to az k smichu. Dodnes ti nedoslo, ze Rathovu ztracenou povest zachranit nemuzes, i kdybys lhal 24 hodinn denne. Toho povazuje za nestoudneho lhare, prospechare, podvodnika, tunelare, bigamistu, zvrhlika, slizkeho darebaka, podraznika, propagatora Hitlera i Heidera, nekompetentniho patlala, pomstychtiveho narcise a "janevimcojeste" vetsina naroda. Jak uz tu nekdo psal, i sama CSSD (ac plna darebaku) mu musela nasadit "sveraci kazajku", aby ji tolik neskodil. Paroubek si ho vydrzuje jen proto, aby vedle gaunera vypadal jako bodry strejda, ktery to mysli s obycejnymi lidmi dobre. Ale i jeho dny jsou uz secneny, neboj.. :))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(ferda, 7.1.2010 9:25:42)
Odpovědět
"x123" :-) jsem rád, když má někdo, jako Ty úsměv na rtu, páč i smějící se blázen je tak nějak snesitelnější.... :-))

I tobě přeji pěkný den :-)

Tvůj ferda- kamarád
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 7.1.2010 9:45:37)
Odpovědět
Sve kamarady si vybiram sam, ferdo. Podplaceni lhari, darebaci a slizci patolizalove tveho kalibru mezi ne nikdy nepatrili a nepatri. Mas smulu. :)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Rubáš, 8.1.2010 13:18:57)
Odpovědět
Ferdovi to myslí dobře,123 ty jsi vůl a nemáš ani argumenty,ani o čem psát.Jen o liháči jak platí.Vím,že to není pravda,tak nezávid.Peníze se dají vydělat i jinak,prací.To ty asi nevíš.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(x123, 8.1.2010 15:24:50)
Odpovědět
Usmevny pane Rubasi, o vasi zmatenosti svedci, ze (1) odpovidate na Ferduv prispevek, ze (2) nedokazete ani opsat muj nick, ze (3) ani nevite, ze pan Paroubek sam priznal existenci manipulatoru CSSD na internetovych diskusich, ze (4) nejste schopen pochopit, ze obhajovani zlocincu z CSSD skodi nam vsem, a ze (5) odmitani zlocincu z CSSD nevyzaduje zadne argumenty, ale je moralni povinnosti kazdeho, kdo nejakou moralku ma. - To jsou vsak kazdemu jasna fakta, takze budite dojem, ze patrite k onem Paroubkovym manipulatorum i vy sam. :)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Jožka l., 10.1.2010 17:36:03)
Odpovědět
x 123 a další,nechte Ferdy na pokoji.Je jediný z Vás kdo má trochu rozumu.Vy ostatní jste bud tak hloupí,nebo opravdu placeni,že píšete samé hlouposti za které se můžete stydět.Je to obrázek lidí bez páteře a usudku.Debilní osočování a shazování svědčí o tom,že nejste normální.Ferdo,Vy se s nimi nebavte ,je to jako když se mluví do dubu.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 21:01:41)
Odpovědět
Mam pro tebe jednu dobrou radu, a zadarmo. Vrat se do skoly, douc se, co jsi zanedbal a pak prijd. My na tebe par let pockame. Treba ti Paorubek za vyssi kvalifikaci v internetovych tymech lharu i nejakou korunu prida. :)
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Mirek Radar, 8.1.2010 15:18:18)
Odpovědět
Eportál - hlásná trouba ODS a tlupa lidí s mindrákem Paroubek.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(jojo, 9.1.2010 16:43:16)
Odpovědět
Oprava: eportal - portal marneho usili Paroubkovych podplacenych internetovych lharu.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(Jojojo, 10.1.2010 17:47:12)
Odpovědět
Blbec musí mít vždycky poslední slovo.Moudřejší ustoupí.Je to staré,ale pravdivé.
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(xXx, 11.1.2010 21:07:19)
Odpovědět
Vsimni si jojo, ze 'Jojojo' neodolal a pasoval se na toho blbce. ;)))
Re: Za Rathovy sliby Středočeši jen v roce 2010 zaplatí 290 milionů
(zadarmiko, 11.1.2010 10:28:18)
Odpovědět
Jen když je to "zadarmo"