reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku

Autor: Odjinud | Publikováno: 22.12.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dnes jsem s chutí sledoval na Primě exhibici pana předsedy Paroubka. Že se pustil do Ústavního soudu a jeho šišlavého šéfa mne nechalo klidným. Lehce mne nadzvedl jak se pochválil za schválený rozpočtový paskvil. Moderní doba - částce 160 miliard státního dluhu se říká "úsporný balíček". Podle něj levicí prosazené změny rozpočet neohrožují, neboť existují rezervy.

Předsedissimus pravil: „Ukazuje se, že v každém roce tam nějakou vatu (ministr Janota) má." Tak tohle je věta, která je ještě lepší než Špidlovo "zdroje jsou".

Ovšem největší haló bylo, že Paroubek chce předložit Kubiceho zprávu soudu do Štrasburku, protože  Vrchní soud v Praze rozhodl, že se bývalý šéf Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ) Jan Kubice Paroubkovi nemusí omlouvat. Chudáci malí i s paní Petrou. Ta taky projela soud kvůli Zelenému Raoulovi.

Usuzuji z toho, že u Paroubků panuje názor, že justice je u nás v totálním rozkladu. Vládne tu justiční mafie. Manželům Paroubkovým totiž neprošla jediná žaloba.

Už vidím to haló ve Štrasburku, až si budou číst podezření na sex s nezletilou na jachtě jednoho pána co si pak zastřílel na nějakou kočku. Pardon, Kočku. Možná si položi i otázku zda v ČR může být premiérem člověk podezdřelý z pedofilie.

Ale předseda Paroubek je přesvědčen, že za stávající situace musí spory s médii vést: „Kdybych nevedl určité spory s médii, ať už v rovině názorové, nebo ohledně zpřesňování, tak by mne rozsekali, v zemi neexistuje médium sociální demokracie.“

Asi ty Literárky co koupili nikdo nečte.

A tak hajdy do Štrasburku. Jakoby nestačilo, být volem v česku. On musí být volem uznaným mezinárodním soudem.

No řekněte, není takový veselý pořad v neděli před obědem geniální tah TV Prima?

Napsal Petr Paulczynski pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
8268 čtenářů | 103 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


ODS zkorumpovala naší společnost ...
(Vychtrle Alois, 22.12.2009 0:11:58)
Odpovědět
Je to o lidech, ne o politice. Osobně mi je jedno, jaký systém tu byl, bude. Pokud tam nahoře budou slušní lidé, bude se tu žít dobře. To se ale patrně nikdy nestane, darebáci to mají podchycený. Vymývání mozků jede na plné obrátky už od školních let. Rozbít společnost a spokojeně vyží... plná koryta, to je oč tu běží. Bylo to za komunismu a ve větší míře to je i dnes.
Re: ODS zkorumpovala naší společnost ...
(mm, 22.12.2009 6:12:47)
Odpovědět
A jsme u té slušnosti a režimu. Slušný člověk se jen tak lehce nepropůjčí k provádění špinavostí. Je to přímá úměra špatný člověk, špatný režim.
Není jediná levota,ve které nelítá Topolánek ...
(JUDr.(ne z Plzně) Provazník M., 22.12.2009 20:44:27)
Odpovědět
Mirek Topolánek má nový byt v ulici V Kolkovně v centru Prahy a je údajně napsán na dceru exmajitele kontroverzní společnosti Navatyp.Podle naších médii, není možné zjistit, komu Navatyp nyní patří, protože jsou jména akcionářů tajná. A kdože to je ten Navatyp? Poté, co otec radního Filipa Dvořáka získal od Navatypu byt ve Špindlerově Mlýně za poloviční cenu, získala firma od hlavního města zakázky za více než 200 milionů korun. Podezřelou koupi bytu ve zimním středisku vysvětloval i Rudolf Blažek.

Poté kvůli předražené rekonstrukci kasáren za stovky milionů korun obvinila policie z korupce přes pět desítek lidí. Stíhání bývalého majitele Navatypu Richarda Navrátila ale policie zastavila po jeho smrti před dvěma lety. Provařená firma Navatyp se nyní přejmenovala na Prominecon Group, akcionářem je firma MIST a je s ní spojován i vlivný pražský podnikatel Roman Janoušek a 'kmotr' Tomáš Hrdlička. Zvracíte? Není divu.
Re: Není jediná levota,ve které nelítá Topolánek ...
(alfa27, 24.12.2009 8:33:26)
Odpovědět
V tomto případě nezvracím,neboť tohle je tak šroubovaně vytvořená kauza až to není pěkné.Každý nájemní byt v Praze někomu patří,mnoho jich bude patřit velkým developerům a všichni tito developeři mají v Praze ekonomické zájmy.Topol v pražské politice nejede a jeho nájemné není nápadně nízké.To by musel bydlet pod mostem, aby neupadl v "podezření"
Re: Není jediná levota,ve které nelítá Topolánek ...
(berg, 24.12.2009 17:03:31)
Odpovědět
no jo, ale psal to judr, vy mu nevěříte? :-)
Re: Není jediná levota,ve které nelítá Topolánek ...
(dr., 27.12.2009 18:32:03)
Odpovědět
Kdyz nekdo ujistuje o sve poctivosti, pratelstvi apod., je dobre dat si na neho pozor. Podobne asi kdyz nekdo ujistuje o kvalite sveho VS pravnickeho vzdelani... :)
Re: ODS zkorumpovala naší společnost ...
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 14:14:33)
Odpovědět
Ano.ABC tady lidi napadá a nadává jím do tupců,hlupáků a lhářů. Co s takovými lidmi chcete řešit.Nestačím se divit, co je na euroskeptckých portálech za sprostou partičku.
Re: ODS zkorumpovala naší společnost ...
(Devden, 22.12.2009 9:28:03)
Odpovědět
Lépe se to už vyjádřit nedá.
Re: ODS zkorumpovala naší společnost ...
(jirka, 22.12.2009 10:59:00)
Odpovědět
Tohle je přešně ten názor, kterým se dá omluvit každé svinstvo. Vždyť přece není možné, aby se neslušný u moci choval slušně. Prostě komunisté u moci nikdy nebudou respektovat lidská práva, soukromý majetek a svobodu. takže není správné tvrdit, že je mi jedno kdo je u moci. Jen když si budu slušně žít. Tím bychom legalizovali nacismu, komunismus i fašismus. Nechci nikoho urazit, ale tohle je myšlení zcela typické pro lidi, o kterých se Lenin vyjadřoval jako o užitečných idiotech. Příznačné je i to, že podle pisatele za vše může ODS
Re: ODS zkorumpovala naší společnost ...
(Šoumen, 22.12.2009 15:37:40)
Odpovědět
A vy si myslíte, že komunisti si budou ten svůj majetek znárodňovat? Nebo jejich synci svazáci? Jste k smíchu.
Re: ODS zkorumpovala naší společnost ...
(Fiter, 25.12.2009 17:29:05)
Odpovědět
Sobě jistě ne,ale jiným zcela jistě.Oni také výše postavení komunisté mlaskali u koryt zatím co dělný lid počítal drobné na guláš.
Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Navrátilová V.,Praha, 22.12.2009 0:21:51)
Odpovědět
Starý režim (rozhodně se však nejednalo o komunismus, jak dnes plácá kdejakej blbec včetně některých hlav "pomazaných" z vysoké politiky) mi z řady důvodů vadil, nebyl ale rozhodně tak špatný, jak někteří (často ti, kteří na něj právě pěli chvály) chtějí mladým nabulíkovat. Těsně před svým pádem umožnil starý režim dokonce návrat drobného podnikání. Vyložená hloupost bylo omezování možnosti svobodného cestování. Styděla jsem se tehdy za některé přihlouplé politiky - netušila jsem, že nová garda ty původní v nestydatosti,hlouposti a nenažranosti mnohonásobně překoná. Nesnáším taky věčné výmluvy líných hlupáků, kteří tvrdí, že nemohli studovat z politických důvodů. Takových případů sice existovala celá řada, ale rozhodně ne v míře takové, jak se někteří ve snaze pořídit si alibi pro svou nevzdělanost snaží nyní tvrdit. Rozhodně není pravda, že by tady byly prázdné obchody (zejména potravinářské), jak někdy hovoří někteří hloupí politici.. Neexistovala nezaměstnanost, bezdomovci, nebyly tak silně vyhrocené vztahy mezi starými a mladými i bílými a černými. Existovaly výhodné novomanželské půjčky, byla mnohem větší šance na cenově dostupné bydlení. Lidi nebyli tak zaměřeni na materiálno, tolik si nezáviděli, neoznačovali nikoho jako "socky" a nežili ve stresu kvůli možné ztrátě zaměstnání, střechy nad hlavou a perspektivy.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Jirásková,učitelka, 22.12.2009 0:31:43)
Odpovědět
Všichni časem na to příjdou, že za totáče bylo lépe. Taky v roce 89 naivně jsem si myslela, že bude dobře, ale dnes vidím, že se mají dobře jen ti, co jsou u moci a jejich přisluhovači. Jak jsme to dopadli, tolik umrzlých bezdomovců, to nikdy nebylo, protože bezdomovci neexistovali. A když vidím Kocába, jak se snaží cikánům bezpracně zlehčovat život, tak musím říct, že my gádžové jsme diskriminovaní.Dnes skutečně platí,kdo nekrade,okrádá rodinu.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Gabriela Hudečková, 22.12.2009 14:40:41)
Odpovědět
Paní učitelko,máte svatou pravdu,lidé byli slušnější k sobě navzájem a děti byly vychovávany.Dnešní společnost je před hlubokou společenskou krizí.Je to rovněž tím,že v čele státu stáli sukničkáři a podvodníci typu Topolánek nebo Langer.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(alfa27, 24.12.2009 8:37:04)
Odpovědět
Bože to jsou kydy.Jediné co bylo za komančů lepší,byl můj věk.Ale to nebyla jejich zásluha.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(dr., 27.12.2009 18:21:03)
Odpovědět
Nezapomente, ze rudi darebaci byli profesionalni mistri v goebbelsovske manipulaci. A tato zrudna schopnost nikam nezmizela.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(abc, 27.12.2009 17:37:28)
Odpovědět
Unika vam velmi podstatna skutecnost, pani ucitelko. Dnes mame svobodu to, co se nam nelibi, zmenit. Jestli to nechapete a nesnazite se o to u svych zaku (pokud uz nejste v duchodu, coz bych rekl, ze asi ano), nemate s poslanim ucitele(-ky) nic spolecneho.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(mm, 22.12.2009 6:18:58)
Odpovědět
Máš pravdu, nebyl tak špatný, špatný je ten, kdo ho pochválí. protože zrůdnost a zhovadil může pochválit jenom špatný člověk. V tomto případě HLUP8K JSI TY.Ty jsi určitě nebyla z rodiny lidí druhé kategorie, ani tvoje děti, pokud nějaké máš. To je moje osobní zkušenost. Komunisté mi ukradli dětství, aktivní život a ještě dosáhli i moje děti, jenom proto, že tatínek nechtěl do JZD a polí jsme měli tolik, aby se na nich živila pětičlená rodina.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(dana, 22.12.2009 13:46:07)
Odpovědět
Není to náhodou jinak? Socialismus ukradl něco těm, co si to ukrást nechali ( dětství)....dnešek krade taky těm, co to dovolí. Je to v nás, jak bude. Co bylo, nezmění ani jeden z nás, co bude, může pomoci měnit každý.Především, srovnat si hodnoty ve své hlavě s vědět, zda chci souhlasně mlčet či něco jiného. A minimálně dle toho volit. Je sice fakt, že dnešní doba dokáže rozvrátit kde co, ale na druhou stranu, většina mlčí a ani nejde volit. Snad, když těch cca 50 % nevoličů dá hlas nevoliteleným stranám, přece jen někoho trkne, že ovečky chtějí cosi jiného, než je jim předkládáno. A pak je tu aktivní cesta, do nějaké té straničky vstoupit a snažit se prosadit své názory. Že je to těžké? Inu, ano, ale jiank to nepůjde
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(dr., 27.12.2009 18:28:59)
Odpovědět
"Socialismus ukradl něco těm, co si to ukrást nechali ( dětství)..." - Ano, slusnym lidem, co se nenechali zkorumpovat nezaslouzenymi vyhodami rude mafie, co odmitali papouskovat lzi a schvalovat zlociny rude mafie, co poukazovali na zlociny rude mafie atd. Bezcharakterni darebaci, prospechari a hochstapleri sa meli za dob komunistickych zlocincu dobre - a to bylo spatne!
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(nestraník, 22.12.2009 14:10:50)
Odpovědět
Pozdní poznání : Každý soudný člověk (i ten, komu současný režim pomohl) ví v hloubi duše, že většině lidí bylo koncem 80.let líp. Bylo, je a bude vždy horních pár tisíc bohatých. Ale kromě restituentů jakým způsobem? To lidem vadí! A potrefení ? Nevede je nic jiného než strach o pochybně získaný majetek. Nevím, kde u nich začínají "socky" - jestli učitelka se 3 dětmi, prodavačka z marketu, propuštěný zedník, či jajich rodiče v důchodu. Ale budou li svojí chamtivostí tvořit jště větší a více "socek" jejich strach může být oprávněný. A věřte, že časem vše pozná i dnešní zmanipulovaná mládež, která bohužel nemůže porovnávat.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(lklacek @seznam .cz, 22.12.2009 15:11:18)
Odpovědět
Jediný kdo může nostalgicky vzpomínat na minulý režim byl : komunistický funkcionář KSČ , řezník , prodavač zeleniny , vedoucí autoservisu , vometák , taxikář , člen STB a jiný jim podobný dobytek . Abych dotyčnému nostalgiku profouknul paměť - pani všeho nechte nepište sem bláboly a pospěšte si do zeleniny PŘIŠLI POMERANČE A MOŽNÁ MAJÍ I BRAMBORY . DÁVAJ PO DVOU KILECH !!!!!!
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Šoumen, 22.12.2009 15:49:10)
Odpovědět
Pane vy jste vůl, už ani dnešní mládež nevěří tomu že jste za komančů měl nárok na 2 kila brambor, nebo pomnerančů. Zapomněl jste ještě napsat o banánech. Včera se ptal jeden komentátor v televizi, že budou děti dostávat ovoce a zeleninu zdarma ve školách. Vyjádřil se, jestli když dostanou jablko, nebo pomeranč, tak s ním praští o zem a budou hrát fotbal, nebo do jablka kousnou a hodí ho do koše, i když dnešní děcka ani nevědí na co koše jsou, a tak se po cestě ze školy budou válet nakousaná jablka, anebo rozmlácené pomeranče. Oni si totiž toho už neváží. A pro nás jsou to jen vyhozené peníze, které zaplatíme my.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(emil, 22.12.2009 16:38:10)
Odpovědět
šoumene ty jsi vůl-rudý,proto lžeš.mandarinky se prodávaly po 2kg ještě v 89r. cena 14kčvepř.kýta přes 60 kč auto favorit 90000kčmoje matka měla důchod 1000kč moje žena má přes 10000kč.tak kdo je na tom lépe
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Julie R., 22.12.2009 17:04:53)
Odpovědět
emile,srovnáváš nesrovnatelné.Důchod byl 1000,-,možná,ale rohlík stál 30 haléřů,chleba 4,- Kč,bůček 18 Kč atd.Nesrovnávej,nezažils to.Jižního ovoce bylo méně,ale to je to poslední co nám dnes schází.Máme svoje zahrady a zdravého ovoce je víc než dost.Nemusíme se topit v pomerančích a mandarinkách.Obchody jsou plné,ale má na ně každý????? Je jich dost co nemají a zadlužují se,cesta do pekel.Je to víc než smutné.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(grebeníček, 22.12.2009 20:58:25)
Odpovědět
soudružko julie,titul rsdr máš,ale násobit deseti nezvládáš,proto jsme přišli o koryta. tvůj miroslav
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(abc, 27.12.2009 18:47:47)
Odpovědět
Podplacena nebo skutecne tak tupa? Ceny se zvysily,m ale platy rovnez. Ve vsech pruzkumech verejneho mineni vetsina lidi uvadi, ze se jim dnes zije lepe. Samozrejme komunisticke luze, ktera umela jen papouskovat rude blaboly, se zije hur. A to je dobre! :)
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 13:54:07)
Odpovědět
A opět ten euroskeptik jen druhé napadá.Pane polepšete se, tak se s dámou nejedná.Jsi sprostý ty nekulturní člověče.Ta paní nebo slečna může být i moudřejší než ty.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(ivanka101, 28.12.2009 17:11:47)
Odpovědět
Alberto, soudružka Julie R je nejen podplacená ale ještě k tomu i tupá. Předpokládám, že soudružka Julie R má doma počítač a připojení na Internet. V roce 1989 měl stolní počítač z NSR (s prosecorem Intel 80286) cenu dvou nových vozů Škoda Favorit. To bylo "know how", ke kterému jsme se tak težce po 40 za éry komančů dopracovali !!! Zajímalo by mě, co soudružka za komančů dělla, a jestli by si mohla dovolit koupit stolní počítač v ceně dvou nových vozů Škoda Favorit (tehdy bratru za nějakých 150 000, - Kč).
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Šoumen, 22.12.2009 17:37:50)
Odpovědět
Bohužel se pleteš, nejsem rudý a ani jsem nebyl, ale řeč byla o pomerančích a bramborách.
Tak si ujasni pojmy. Asi jste neměli jen ty 2kg mandarinek, určitě jste šli celá rodina abyste jich měli alespoň 8kg, a pak se třeba na někoho nedostalo, takže jste byli zmr.. Matka asi nic moc nedělala, když měla důchod 1000Kčs. Znám takové i dnes podnikatel jim dá do výplaty 10000,- a třeba 10000,- naruku, aby neplatil vysoké zdravotní pojištění. Ale těmto lidem se bude počítat důchod jen z toho, co měli na pásce. A tenkrát byli lidé co makali a měli 3 500,- důchodu. Buďto jste mladý a znáte to jen z vyprávění a nebo si netroufáte přiznat že v "něčem" to bylo lepší za komančů.
Jistě cestovat se nemohlo, ale dnes cestují jen "celebrity" a tuneláři, ostatní necestují - nemají na to.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(emil, 22.12.2009 20:13:10)
Odpovědět
pro soudruhy šoumena a julii,jsem r.1945 a celý život jsem se žiil rukama matka i žena dělaiy stejnou práci .znásob si ceny a důchody a nelžete 72
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(alfa27, 24.12.2009 8:40:32)
Odpovědět
no dyť povídám,ráj na zemi to byl.Když byla početná rodina,tak až 8 kilo mandarinek vystála ve frontě.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Laso, 22.12.2009 23:46:14)
Odpovědět
Ty debile , nauc se pocitat a procvicovat pamet.Za komunistu moje matka vydelavala 1700 kcs cisteho mesicne.Maslo stalo 7 kcs, chleb 2 kcs, mleko 1.70 kcs /LITR/ , automaticka pracka 6000, cena vody byla 20 hal za kubik . A ted pocitej o kolik tohle a jine stoji dnes a o kolik se ti zvednula mzda.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(berg, 24.12.2009 1:59:05)
Odpovědět
nelži, ani jedna cena nesedí, a plat se mi zvedl 12x a dělám stejnou práci 30 let
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(alfa27, 24.12.2009 8:45:59)
Odpovědět
Máslo stálo v 80.letech 10 Kč.Mlíko 2 Kč a plnotučné/s červenými písmenky na igelitovém pytlíku¨)3,30.Cenu jste si spletl s pivem 10. Ta do roku 1985 stála 1,7O,pak to taky zvedli.Ale hlavně průměrný plat je 10 násobek.Takž srovnávat tehdejší a dnešní ceny..
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(zrušitrudochy, 24.12.2009 16:19:39)
Odpovědět
Jsi prolhaný buran. Máslo nikdy nestálo 7 kaček ale 10. Chleba stál vždy 4 koruny/kg. Nelži nebo se nauč počítat a když ti to nejde, tak sem nelez rudochu.!!!
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Atta, 27.12.2009 18:25:38)
Odpovědět
A zapomenout, že před rokem 89 jsme neměli ani mobily, je od tebe trestuhodné. A chleba stál 2.60. Když srovnáváš, citrusy raději vynech. Ten hnůj co nám dnes nabízí, před rokem 89 opravdu nebyl k sehnání. Jinak já se mám dnes nesrovnatelně lépe, ale to není zasluha tvoje a ani stejných pomatenců jako ty.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(abc, 27.12.2009 18:57:49)
Odpovědět
Jizni ovoce komunisticka mafie dovazela pouze pred svymi svatky, aby lidem "zavrela hubu". Podobne se pred svatky komunistrickych zlocincu muselo kamuflovat i bezne zasobovani z k tomu ucelu vytvorenych zasob (pracoval jsem v potravinarstvi), aby to vypadalo, ze vseho je dostatek. Byly to ale jen Potemkinovske vesnice komunistickych gauneru. Tak to bylo.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(abc, 27.12.2009 19:09:39)
Odpovědět
Ha-ha-ha! Je legracni, ze goebbelsovske lhani je vlastni jak nacistum, tak levicakum (oboji je stejna pakaz). Maslo za 7 Kcs mohla byt jedine "trojka" (ta rozblemtana brecka, ktera ani nedrzela pohromade) nebo mozna "vazene", kde sis koupil s maslem i musi vykaly tech statlivych masarek, ktere se nezmitaly v krecich na mucholapkach visicich "v konzumu". Nebo myslis "vyborne roztiratelne" tzv. "pomazankove maslo", ktere melo "vyhodu" v tom, ze obsahovalo polovinu sve vahy vodu? Mleko stavalo 3,50, pokud se pamatuji, tedy vic, jak 2x vic, nez se snazis nalhat.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Tesař M.,člen ODS, 22.12.2009 20:24:28)
Odpovědět
iklacek,tímto vědomím lhaním neprospíváš našemu demokratickému systému.Rozhodně to tak nebylo,jak popisuješ.Co se týče potravin,tak těch bylo dostatek v dobré kvalitě.Horší to bylo s luxusním dovozovým zbožím,zejména s auty nebo špičkovou elektronikou.Je pravdou,že ceny byly skoro zanedbatelné,stejně jako nájemné nebo poplatky za elektřinu a plyn.Veškerá zdravotní péče byla zadarmo,výdaje na vysokoškolské studium byly minimální a dostupné všem.Také kriminalita oproti současnému stavu,byla skoro zanedbatelná.Pochopitelně sociální jistoty byly zaručeny.Jakékoliv zlodějny byly přísně trestány.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(abc, 27.12.2009 19:18:23)
Odpovědět
Ani lhat ses ve sve levicove nalejvarne nenaucil... Niceho nebylo dostatek. Komunisticka mafie jen obelhavala lidi, napr. pred komunistickymi svatky ze musely uvolnit k tomu ucelu vtytvorene rezervy, aby to vypoadalo, ze je vseho dost, mafie OV KSC naridily dovezt jizni ovoce, aby se predeslo projevum nespokojenosti lidi, represivni slozky mely pohotovost... Luxusni zbozi bylo, ale jen pro komunisticke mafiany v jejich neverejnych obchodech... To jsou pametnikum znama a overityelna fakta.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(ferda, 22.12.2009 21:24:56)
Odpovědět
Blb je Tvé jméno, jaké máš příjmení???
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(ferda, 22.12.2009 21:29:50)
Odpovědět
"Blb je Tvé jméno, jaké máš příjmení???"

má vsuvka patřila bytosti pod nickem "Iklacek"
ps. to musí být ale dubová palice!!! :-)))
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(standa01, 24.12.2009 13:25:20)
Odpovědět
My to pochopili, stačí pracovat s myší....Jaké máš příjmení Ty, ferdásku?
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Pavel z Moravy, 22.12.2009 22:28:31)
Odpovědět
Pane "lklacku", přidávám se k p. "Šoumenovi" se rčením mého němčináře kdysi před dávnými lety:
"Jářku, bulíčku, vy jste ale vůl."
(Pro ortodoxní češtináře: omlouvám se za malé "v". Velké "V" nelze v tomto případě absolutně použít...)
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(jindra, 24.12.2009 14:57:19)
Odpovědět
když tak: "pomeranče přišly"
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(Pavel z Moravy, 22.12.2009 22:11:27)
Odpovědět
Paní Navrátilová, díky, máte plnou pravdu. Chodívám často na pivko, mezi normální, obyčejné lidičky. I oni mají stávajícího režimu plné zuby. Jejich hlasy např.: - co je mi platné, že mohu jet kam chci, když na to nemám,
- před r. 1989 (nikoliv za komunismu, ten nikdy nebyl)se kradlo, ale oproti dnešním zlodějům byli zloději z OV KSČ či KV KSČ úplní břídilové,
- a svoboda? - každý si dělá co chce, přitom zapomíná, že jeho svoboda končí tam, kde začínají moje práva.
Zapomeňte, že žijeme v právním státě, bohužel...
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(alfa27, 24.12.2009 8:50:46)
Odpovědět
Až na to, že mnoho těch co na tom pivu prochlastají polovinu své mzdy nemá na cestování právě proto.Je směšné tohle tvrdit v dopě,kdy letecký zájezd se dá sehnat mimo sezonu za třetinu průměrné mzdy a letenka po Evropě u nízkorozpočtovky je levnější než flaška tvrdého v hospodě.
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(standa01, 24.12.2009 13:30:06)
Odpovědět
To na tom jejich pivku asi neprobírají....
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(abc, 27.12.2009 19:21:53)
Odpovědět
Spis jen Pavel plni sou pracovni smlouvu levicoveho lhare... :)
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(jarda jaroslav, 25.12.2009 14:38:07)
Odpovědět
reaguji na to že kdysi nebylo nezaměstnanych problem bily a černy ta pani co to psala bydlela na marsu. V Ostravě cikani za komunistu měli zastani u soudruha š.matl kdo měl přes 90kg měl důchod a mohl prodavat bony před tuzexem,vedle obch.domu hornik seděli na zidce staři cikani a cikanky a divali na nas bile jak jdem ze šichty domů.A dnes cikani chodili s podomacky udělane vizitky a zvonili na byty že jsou popelaři.To si lide pamatuji jak se měli za komoušu ajak se maji ted co můžou anemůžou
Re: Hlupáci kritizujI minulý režim,aby lidé neviděli současný mafiánský režim
(dr., 27.12.2009 18:15:16)
Odpovědět
Samozrejme. A to, co rikate, je jen nepatrny kousek desive pravdy o "koncentracnim tabore" komunisticke mafie zvanem Ceska socialisticka republika. Pani je zrejme podplacena ruda manipulatorka.
Re: Kritizovat minulý režim je opravnene
(dr., 27.12.2009 18:09:42)
Odpovědět
Jak take sama priznavate, zlocinny rezim komunisticke mafie
- vam z řady důvodů vadil
- až před svým pádem umožnil drobné podnikání
- před svým pádem tajne umožnil rudymn mafianum si vyhodne koupit statni byty
- ruda mafie omezovala možnost cestování
- styděli jsem se za přihlouplé politiky
- lide nemohli studovat z politických důvodů
- existovala spousta nedostatkoveho zbozi
- existovala spousta tezce nekvalitniho zbozi
- rudi mafiany meli sve neverjne obchody
- rudi mafiani meli privilegovanou zdravotni peci
- exstovala nezamestnanost, dokonce politicka
- existovali bezdomovci, jen se o nich nesmelo mluvit
- byly novomanzelske pujcky, ale ekonomika se zhroutila
- dnesni moralni marasnus je dusledkem "rude schizofrenie"
- ruda mafie korupci svych clenu povysila na legislativu
- ruda mafie podvody povysila na system (viz napr. PPP)
- rudi mafiani dostavali prednostne byty
- rudi mafiani dostavali prednostne devizy
- rudi mafiani dostavali prednostne vyjezdni dolozky
- rudi mafiani si ukradli pravo rozhodovat o osudech lidi
- ruda mafie spachala tisice justicnich zlocinu
- ruda mafie spachala stovky vrazd nevinnych lidi
- ruda mafie znicila nescilslne rodin
- ruda mafie znicila miliony talentu
- ruda mafie potopila nasi vlast o 5 desitek pricek svetoveho zebricku
- ruda mafie zdevastovala pracovitost naroda
- ruda mafie zdevastovala moralku naroda
- ruda mafie presvedcila narod, ze lhat a podvadet se vyplaci
- atd. atd.

To je jen nekolik zdrcujicich faktu z doby diktatury zlocinne rude luzy. Potrva generace, nez se podari nasledky napravit (pokud vubec).
Re: Kritizovat minulý režim je opravnene
(Atta, 27.12.2009 18:41:34)
Odpovědět
Z tvého příspěvku jsem pochopil, že nemáš nárok na řidičák. Barvoslepým se totiž nedává.
Stále meleš o rudé barvě a mezitím se tato barva změnila na modrou (bohužel jsou to stále stejní lidé nebo jejich vykutálení potomci).
Re: Kritizovat minulý režim je opravnene
(abc, 27.12.2009 19:29:29)
Odpovědět
Vazne chces rict, ze jsi takopvy hlupak, ze nevis, ze modri obsahuji jen 6% prevlecenych rudych, zatimco soucasni rudi obsahuji 95% puvodnich rudych a oranzovi obsahuji 66% prebarvenych rudych? - Ale jako ukazka spatneho pokusu o manipulaci se ti to podarilo... :)
Nevolit ODS ani ČSSD - moderní mafiáni
(Brabec, 22.12.2009 0:47:53)
Odpovědět
Je nutné celou tuhle bandu vymenit - nevolím je !
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(deratizér, 22.12.2009 6:26:26)
Odpovědět
A tento Kašpar by chtěl být premiérem. No pozdrav pánbůh...
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(jorkšír, 22.12.2009 8:33:17)
Odpovědět
Ten prezervativ působí naprosto realisticky a zdá se byl posazen na tu správnou hlavičku.
Nejen Paroubek ale i jeho služební manželka mají zřejmě neukojitelnou snahu zvrátit nezvratitelné soudními přemi. V této zemi je prostě přeparoubkováno,osobně si myslím že následující volby příští rok pošlou tenhle oranžový šunt tam kam patří.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Šoumen, 22.12.2009 15:51:39)
Odpovědět
Topolánek měl to péro v Toskánsku bez prezervativu, ale na hlavě by mu taky slušel.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(abd, 27.12.2009 19:31:44)
Odpovědět
Primitiv se nezapre, Soumene. :)
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Katsanson, 22.12.2009 9:38:38)
Odpovědět
Parouback by měl také založit spolek notorických sudičů. Jistě by mnoho zkušeností získal u silikonové Helenky, ta se také soudí kvůli kdejaké volovině. V každém případě by se tento politický Quasimodo do vysoké politiky už dostat neměl. Už toho hnoje a lží napáchal dost.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Brabec, 22.12.2009 17:43:47)
Odpovědět
Mluvíte mi z duše. Helenka, Paroubek a jeho stará - sudiči
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Radek, 22.12.2009 10:32:29)
Odpovědět
Takto urážlivý text může zveřejnit jen krajně zaujatý portál. Nejde zde o kvalitní novinářskou práci ale o štvavou účelovou kampaň. Nestačilo by pouze klást vedle sebe argumenty bez unáhlených soudů? Čtenář si téměř vždy dokáže vytvořit názor, ale tomuto portálu jde evidentně o to, aby prezentoval již hotové urážlivé a sprosté názorové schéma.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 27.12.2009 8:58:37)
Odpovědět
To se někdy podívejte na články pana euroskeptika Streita na bratrském Euportálu- To teprve poznáte sprosťárny , záměrné manipulace a ubohost příspěvků jeho příznivců euroskeptiků.Neskutečné co euroskeptici dokáží.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(anc, 27.12.2009 19:36:10)
Odpovědět
Slusny clovek nemuze zustat k Paroubkovym zlocinum emocionalne neangazovany. Tak bezcharakterniho prospecharskeho darebaka snad ceska vrcholova politike jeste nemela.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(abc, 27.12.2009 19:40:25)
Odpovědět
Bohuzel vam unika, jak levicova mafie dokazala znicit Evropu. Jeji vzrustajici nekonkurebceschopnost se ted snazi zamaskovat pseudointegraci a multikulturalismem, nemaje ani naznak vize, jak z devastace, kterou napachala, vybrednout...
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(swet, 22.12.2009 13:01:57)
Odpovědět
Mezi námi dvojka P.+J. Paroubkovi už začínají veřejnost unavovat ! S každým prdem k soudu. Něco jako Helča. Když je někdo propálený, tak musí počítat s tím, že bude pod lupou.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Theo Sarapo, 22.12.2009 13:24:09)
Odpovědět
Odpovídám autorovi tohoto článku i jeho přitakávačům. Nemám rád Paroubka a rovněžtak i socany s komunisty. Znovu opakuji, mohou mi být ukradení. Jsem stabilní volič ODS. Trvám ale na tom, aby podpásovka zvaná "Kubiceho zpráva" byla přísně potrestána soudem. Není sporu o tom, že mnou zmíněná policajtská zpráva vzala socanům vítězství ve volbách. Socanům navíc vznikla nezanedbatelně velká finanční škoda. Pokud toto někdo popírá, tak je úplně mimo dění. Pošpiněna byla řada lidí - nic z této špíny až dosud nebylo soudně prokázáno - soudy na to měly cca tři roky, směle dnes lze říci, že tito lidi jsou bez viny (ve smyslu "Kubiceho zprávy). Není dobře, že vejblitky části policajtů ovlivňují výsledky voleb v případě, že policejti dávají veřejnosti informace na úrovni drbů nejposlednějšího bulváru. Je smutné, že šéfem policajtských smyšlenkářů byl bývalý disident pan Kubice a jeho věrnou pomocnicí byla pí Kozinová. Nakonec do roka a do dne byli oba uloženi k zapomění (ve smyslu předpovědi Jana Sladkého Koziny), bohužel nebyli dosud potrestáni. Nezastali se jich ani ti, kteří ve volbách tzv. "zvítězili". (A to onen pravicový komplot museli při životě udržovat kolaboranti a zrádci z řad socanů.) Využít špínu zvanou "Kubiceho zpráva" k volebnímu vítězství je naprosto nefér a byl bych moc rád, aby nejen ODS, ale i ostatní část pravicového spektra v politice metody tohoto druhu v budoucnu nepoužívala. Ničemnosti do politiky nepatří. Jsem svým smýšlením pravičák, čtu -li článek tohoto pána i diskuzní příspěvky jeho přitakávačů, pak je mi pravice hodně líto. Nepochybuji o tom, že vrchní socan Paroubek svůj spor vyhraje, byť to bude trvat dlouho, pokud se tak nestane, pak na světě není spravedlnost. Pravdou je, že krátkodobě pravici "Kubiceho zpráva" pomohla, dlouhodobě však pravici bude jen a jen škodit.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Katsanson, 22.12.2009 14:42:23)
Odpovědět
Pokud si vzpomínám tak p. Kosinová byla pouze policejní mluvčí. Ta za to také může? A co ještě třeba vrátný?
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Theo Sarapo, 22.12.2009 21:33:21)
Odpovědět
Odpovídám panu Ketsansonovi: Paní Kozinová, byť byla oficiálním mluvčím pana Kubiceho a jeho skupiny, dovolila si mluvit o tom, že někdo snad znesnadňuje či brzdí policejní vyšetřování případů propojení politických stran a politiků s organizovaným zločinem. Pokud je mi známo, nic takového nebylo dodnes prokázáno ani policejně ani soudně. Takže, ač ona byla pouze mluvčím, plně se takto angažovala a dostalo se jí řádného ocenění obdobně jako panu Kubicemu. Ještě snad pár slov k tzv. "Kubiceho zprávě" - ze zprávy je jasně patrno, že byla cíleně pořizována k diskreditaci ČSSD a jejího vedení. To je z textu zprávy zřejmé a vidět to musí i slepý. Dokázal bych to pochopit, kdyby se z oněch "poznatků" prokázalo třeba jenom deset procent. Být v postavení pana Kubiceho, tak bych nikdy nedovolil, aby ony "poznatky" dal někdo do úřední zprávy. A už vůbec bych nedovolil, aby ty tlachy byly jakkoliv zveřejněny. Autorům takových informací bych to určitě omlátil o hlavy. Bohužel, neprokázalo se z těch slintů za tři léta vůbec nic. A to byla policie tři roky v podřízenosti experta pana Langra a byla jím reformována. (Odešlo z ní nejspíše jeho zásluhou několik tisíc policistů a noví dosud nepřišli.) Musíme si také uvědomit, že pan Langer byl cca deset let stínovým vrchním policajtem, zkritizoval kde koho a kde co, všem radil a všechny poučoval, nakonec jako ministr jasně ukázal, čemu se v opozici naučil. Dnes po něm na vnitru neštěkne ani pes. Chci debatérům jen připomenout, aby mluvili k věci a odpustili si různé osobní antipatie k osobám či politickým stranám. Mluvit je třeba bez nenávisti a se znalostí faktů. Nenávistnými slovy a neoprávněným osočováním svých protivníků pravice na naší politické scéně opravdu nic vyhrát nemůže, tím si jenom škodí. Možná mi účastníci diskuse vytknou nějaké nepřesnosti v mém textu. Je to už dost dlouho, co se kauzou " Kubiceho zpráva" v myšlenkách nezabývám. Tento článek mne svojí ubohostí dost namíchnul, o sympatizantech autora článku ani nemluvím, jen proto se ke zprávě vracím. Snad si pan autor i jeho myšlenkově blízcí uvědomí, že pravice na všech úrovních musí bojovat čestně a to za všech okolností, aby v českém tradičně silně levicovém prostředí vyhrála a své politické záměry dokázala realizovat. Pokud se mýlím, tak mne opravte, budu za to vděčný, patent na rozum nemám.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Pavel z Moravy, 22.12.2009 22:22:23)
Odpovědět
Pane Theo Sarapo, máte plnou pravdu. Já jsem sice jiného zaměření, ale bez výhrad s Vámi souhlasím.
Diskutovat s nenávistí nelze. Takto se nikdy a s nikým nedomluvíme.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(bus, 23.12.2009 11:16:40)
Odpovědět
(Odešlo z ní nejspíše jeho zásluhou několik tisíc policistů a noví dosud nepřišli.) Byli by blbí, kdyby neodešli s krásnou rentou, stačí si někde přivydělat a mají po starosti a klíídeček. Takže jim to připravili sami a není se co divit!!
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(dr., 27.12.2009 18:17:15)
Odpovědět
Komicke. Sam pan Paroubek prece priznal napojeni CSSD na zlocin.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(děd, 22.12.2009 14:53:04)
Odpovědět
Jste smýšlením pravičák, volič ODS, očividně slušný člověk - tedy pokud nejste srandista provokatér, přeji Vám tu vytrvalost při "Kubiceho" případu, a ve férovosti a spravedlnosti. Věřím, že Vámi volení politici Vám v tom pomohou.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Edith Piaff, 22.12.2009 15:54:58)
Odpovědět
Muj mily Teo, napojeni CSSD na zlocin prece priznal sam pan Paroubek. A ten to musi vedet nejlip, kdyz ma to "zvlastni poslani od nejvyssi bytosti"!
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Šoumen, 22.12.2009 15:57:32)
Odpovědět
Pan Theo asi není srandista, ale má ve všem pravdu, to asi těm přitakávačům vadí. Jednou tu někdo napsal, že ten Paroubek to asi vede dobře, když to těm modrým zatmělcům tolika vadí. Možná měl třeba pravdu.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Edith Piaff, 22.12.2009 20:03:42)
Odpovědět
Zlocinec to nemuze "vest dobre". leda podle podplaceneho nazoru.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(vánoční pesimista, 22.12.2009 18:14:31)
Odpovědět
Nevím,co chce Paroubek ve Štrasburku dosáhnout,snad jen dalšího negativního zviditelnění sebe,rodné strany a země i když termín zveřejnění zprávy byl určitě volen účelově.Jinak většina poslanců všech parlamentních stran je propojena s lobisty a podnikateli(přerozdělování peněz z EU,státní zakázky atd.)Proč se poslanci shodli,většinově, na tzv.náhubkovém zákonu a vypadnutí korupce z kategorie závažné trestné činnosti a tím omezení odposlechů(odhalování)z trestního zákona?Vždytˇ oni budujou svorně totalitu,tzn." držet hubu a krok",aby doprivatizovali zbytek státního majetku,doplnili konta a pak po nás potopa,ale na tu tady čekat nebudou.Nechápu,kdo dnes,po dvacetileté realitě může ještě věřit a v průzkumech prohlásit že bude volit ODS,ČSSD,nebo "novou"TOP 09,to pak nám opravdu není pomoci a to ještě nejsme na konci sjezdovky...Asi většina naivků čeká na zázrak,nebo ježíška z Bruselu a tak se vesele zadlužují,však nějak bylo a nějak bude.Tak co vy na to, sametoví revolucionáři,jste spokojeni s vývojem a perspektivou?Ještě že si tedˇ můžete zacinkat, alesponˇ zvonečkem...
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Theo Sarapo, 22.12.2009 21:58:22)
Odpovědět
Chci jen podotknout, že za neoprávněná nařčení a nepravdivá osočování, obsažená v "Kubiceho zprávě" musí být vinníci přísně potrestáni a těm, kterým zpráva ublížila,se musí dostat satisfakce. Naše soudnictví v této kauze asi spravedlnost nenajde. Dovolím si poukázat na příklad, kdy Paroubkovu žalobu jistý pan soudce veřejně na shromáždění a před panem Kubicem jakožto obžalovaným (mírně řečeno) znevažoval pár dnů předtím, než ji měl soudit. Měli bychom se ho otázat, zda náhodou nestudoval v Plzni, protože jeho skutek je něčím naprosto neslýchaným. On asi neví, co je první povinností soudce. Dovedu si jasně představit, co by jej potkalo v tradičně silně konzervativní zemi, jako je USA. Místo soudce by rozhodně zastávat nemohl. Takže se Paroubkovi ani nedivím, že o Štrasburgu uvažuje.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(marko, 22.12.2009 23:29:01)
Odpovědět
Vážený Theo Sarapo , jak můžete tvrdit , že
t.zv." Kubiceho zpráva" je nepravdivá . Jak to
víte ? Paroubek nadělal tolik křiváren , že se
od něj dá čekat opravdu cokoli . A to nevidíte ?
A nelžete , že jste stabilní volič ODS .
Z vašeho vyjadřování je jasné , že jste ochoten
chránit proradného Paroubka vlastním tělem .
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Theo Sarapo, 23.12.2009 19:36:40)
Odpovědět
Odpovídám panu Markovi. Nejsem spasitelem světa, abych posuzoval blahé či neblahé činy socana Paroubka či jeho nejbližších. Mluvím k věci a tou je "Kubiceho zpráva" a snažím se posuzovat ji objektivně a ve všech souvislostech. Vy se také držte věci a odpusťte si emoce a osočování. Vemte na vědomí, že z "Kubiceho zprávy" dodnes (za tři roky) nebylo nic prokázáno. Hovor vedu o odpůrcích i o zastáncích tohoto paskvilu a zejména o těch, kteří by rádi, aby se na tento paskvil zapomělo. To se ovšem nepodaří. Soud musí tuto tzv. "zprávu" objektivně posoudit a oddělit politickou nadsázku od soudně potrestatelného svinstva. O to se socan Paroubek postará, na toto si můžete vsadit. Soud musí vynést trest pro vinníky a dát satisfakci lidem,kterým "zpráva" ublížila. Ta "zpráva" naprosto nebývalou darebárnou, která do politiky nepatří. To si musí uvědomit především pravice, ale i levice. Na počínání pravice mi záleží především - já kopu fotbal na straně pravice a chci, aby se zbavila lumpáren a lumpů, kteří ji nesmírně škodí. Na české politické scéně může pravice uspět jen seriózní politickou činností, jinak neuspěje nikdy. Chci jen říct, že nejčestnější člověk i největší darebák mají právo na spravedlivý soudní proces, žijeme přece v demokracii. Podle mého názoru celá naše politická scéna musí velmi rychle zvýšit svoji kulturu. Vzor vidím v anglosaských demokraciích, dvě politické stany mají jeden celostátní program a v demokratické diskusi hledají společnou cestu k jeho naplnění.(Mluvím o USA a GB.) V politické kultuře musíme opravdu nastartovat zrychlení co do výše kvality i slušnosti. Jinak nám ujede vlak a dostaneme se v tomto ohledu na úroveň zaostalé rozvojové země. "Kdo chvíli stál, již stojí opodál, čin dvakrát nezraje, den žádný dvakráte se nenarodí,...". To neřekl Sarapo, ale Neruda. Řekl jste, že lžu, to Vám odpouštím. Já skutečně nemám důvod k tomu, abych miloval socany a bolševiky. Bolševici mi nadělali tolik příkoří a škody, že by toho bylo dost i pro dva lidi a jejich rodiny.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(dr., 27.12.2009 18:41:57)
Odpovědět
Vazeny pane, rikate, ze nechcete posuzovat ciny pana Paroubka - ale soucasne tvrdite, ze Kubiceho zprava obsahuje "neoprávněná nařčení a nepravdivá osočování". Oboji nemuze byt pravda. Obsah Zpravy pravdivy myt muze, jen se ho nepodarilo dokazat, coz je v kriminalni praxi zcela bezne. Podle ostatnich lumparen pana Paroubka a jeho kumpanu z galerky je spis pravdepodobnejsi, ze i v Kubiceho zprave jsou mnohe operativni poznatky pravidive.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Theo Sarapo, 27.12.2009 20:27:51)
Odpovědět
Odpovídám panu dr: Vážený pane, mne žvásty a sprosťárny nezajímají. Je mnoho a mnoho různých trestních událostí, které se nepodařilo prokázat, nebo to, že se přihodily je pravděpodobné nebo možná pravděpodobnější, event. se mohly stát atd. Jestliže se mnou výše zmíněné různé trestní události neprokáží policejně a soudně, pak je to totéž, jako by se nestaly. V žádném případě by se neprokázané trestní události neměly prezentovat na veřejnosti ani písemně ani ústně. To si mohou dovolit jen zbabělci chránění poslaneckou imunitou nebo další zbabělci, jako např. anonymní pisatelé či anonymní pomlouvači. Máte - li důkazy, pak je předložte policii event. přímo soudu. Pokud je nemáte, pak mlčte. Tvrdit něco veřejně bez důkazů, a navíc neanonymně, tak to klidně udělejte a uvidíte, co se Vám snese na hlavu, pokud nejste chráněn poslaneckou imunitou. Neprokázanost policejní operativy, to je sice běžnou věcí, ale ta v žádném případě nepatří na veřejnost, aby se na veřejnosti ještě uváděla jako hotová věc. Snad jste si všimnul, že se držím diskusního tématu a neodbočuji od "Kubiceho zprávy". Diskusních příspěvků tu mám více a snad je z nich jasně patrno, že usiluji o to, aby z české politiky zmizela špína a nahradila ji slušnost, nic víc a nic míň. Jako volič mám právo žádat toto pravici, kterou neměnně a pravidelně volím, tak i po levici, kterou nevolím. Ve veřejné diskusi budu vždy požadovat definitivní soudní rozsudek v kauze "Kubiceho zprávy" až do všech důsledků a je mi úplně jedno, který soud bude tou poslední instancí a jak dlouho bude to projednávání trvat. Ať všivárny v naší politice nemají nejmenší šanci.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Milča, 23.12.2009 20:34:01)
Odpovědět
marko,máte pravdu,Paroubek je skoro stejný hajzl jako Topolánek,který lže jak tiskne.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Dr.Troškrt, 22.12.2009 22:18:14)
Odpovědět
Obsah článku mne ani tak nezaujal jako hroší kůže autora. Nebo to je flagelantství,otupělost,autismus? Tím myslím ten, pro mne nedosažitelný a neuvěřitelný čin, totiž sledovat Paroubka v televizi.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(dr., 27.12.2009 19:45:50)
Odpovědět
Publicista musi sve praci obetovat mnohe, napr. i tak neuveritelne utrpeni, jako je sledovat p. Paroubka v TV. ;)
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Kolár, 23.12.2009 9:32:32)
Odpovědět
Nadsázka je omezena slušností, nevím proč ta
nenávist. Sám svobody kdo hoden svobody zná
vážiti si každé. Kdo uráží a nazývá soky volem
sám jím je. Kolár
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Karek, 23.12.2009 10:08:58)
Odpovědět
Domníval jsem se, že EPORTÁL jsou noviny, teď zjišťuji, že to nejsou noviny, není to ani bulvár, nýbrž je to žumpa. Jak jinak si vysvětlit, že zde mohou být osoby označovány za voly, dokonce v titulku. Místo věcné argumentace, se používají vulgární tituly a to nemá s novinařinou nic společného. Doufám, že si autor nikdy nedovolí o sobě prohlásit, že je novinář, protože by tím urazil všechny, kteří se touto profesí živí.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(standa01, 24.12.2009 13:34:49)
Odpovědět
Tak to nečti.....Pomůžeš sobě i ostatním...
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Karek, 24.12.2009 14:00:33)
Odpovědět
Dík za radu, máš pravdu, EPORTÁL už číst nebudu.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(abc, 27.12.2009 19:48:39)
Odpovědět
Svym skvelym rozhodnutim jste obdaroval mnohe...
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 13:41:35)
Odpovědět
Ten sprostý Eportál a Euportál navštěvuje jen pár směšných euroskeptiků, kteří si tam léčí své komplexy, žíví jeden druhého blbostmi bez argumentů a druhé napadají.Ještě tam píše pár zásadových oponentů a z těch jsou euroskeptici pěkně nervní, urážejí je,snaží se oponenturu zprofanovat sprosťárnami, (bohudík s opačným účinkem) ale daří se jím jejich propagaci narušit.Není jedna aktivita, kterou by ta směšná,partička euroskeptiků vyhrála.Prohráli veškéré snažení doma,v Polsku,Irsku, Anglii.Zůstali sami i zklamaní svým vůdcem, tak jsou agresivnější a agresivnější.Brzy vyšumí.Nikdo je nechce, ale pamatujte si jejich jména,pamatujte si ty euroskeptiky, kteří nejvíce škodí zemi a občanům blafou . Škodná se většinou vrací když neuspěje. Díky slušným lidem.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Lada, 26.12.2009 19:32:31)
Odpovědět
Souhlasím s Karekem. Je velmi užitečné a potřebné , aby podobné portály jako je tento existovaly a dávaly čtenářům možnost vyjádřovat se ke společenským tématům. ALE zaráží mne, že správce eu.portálu dovolí , aby některé příspěvky byly nesmírně sprosté,hrubé a urážlivé pro jak pro ty z pravého,nebo levého spektra názorů. Správce by měl zveřejnit svoji identřitu v názvu eu.portálu a zaručit slušnou výměnu názorů, tak jak je tomu na mnohých jiných portálech. Jinak tento portál bude patřit mezi bulváry kam řada čtenářů v budoucnu přestane psát.Přeji hezký Nový rok.

.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 13:50:32)
Odpovědět
Slušnosti se od euroskeptických portálů nemůžete nikdy dočkat a pokud ,už nebudou euroskeptické.Jejich vešké teorie jsou založeny na lžích,napadáni,zesměšňování lidí,EU a manipulaci s občany.. Bohudík jsou i velmi politicky neohrabaní a zesměšňují hlavně sebe.Buďme ale spokojeni.Sil jím ubývá jen více před porážkou kopou.Přečtěte si pár článků třeba euroskeptika Streita - samá sprosťárna.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 27.12.2009 9:32:14)
Odpovědět
Oba euroskeptické portály Euportál a Eportál jsou žumpa,jedna velká sprosťárna a hnus.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(standa01, 27.12.2009 11:34:01)
Odpovědět
Platí to samé jako pro Kareka.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(abc, 27.12.2009 17:30:45)
Odpovědět
Jedine vy jste vykvetem moudrosti a moralky, jste nejspis chtel naznacit, vidte? Ve skutecnosti jste ale kazdemu jen pro smich.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 13:20:22)
Odpovědět
Jo jasně. Na svém si trvám.Nejsměsnější,ubohé, nejsprostější portály a jejich příznivci.Paroubka si nevážím,Paroubka nemusím, nevolím ,ale kam se hrabe na Vás směšní euroskeptici.Také neuznávám morálku, prosazuji charakter pane a to je velký rozdíl.Vy si ovšem vždy pletete pojmy a podstatné Vám dochází až druhý den nebo vůbec.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 14:25:52)
Odpovědět
No chytráka tady děláš jen ty.Nikdo jiný tady ostatní nenapadá euroskeptiku.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(abc, 27.12.2009 17:33:34)
Odpovědět
Obavam se, ze v pripade pana Paroubka je to jeste velmi, velmi lichotive oznaceni.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 14:09:03)
Odpovědět
Dle tvých sprostých a jednoduchých příspěvků si tě dost věrohodně představuji v pozici Paroubka. To by byl teprve bordel a ubohost.Zatím druhé jen sprostě napadáš bez znalosti věcí.To by byl teprve ve funkci borec(slušně řečeno euroskeptiku)
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(V R K, 23.12.2009 11:12:06)
Odpovědět
zrušme naše soudy a nechme jen štrasburk. Je mi v podstatě fuk, jaký je režim, pokud se mám dobře.
Re: Paroubek půjde do Štrasburku. Nepostačí být volem v Česku
(Alberto Kvěch, 28.12.2009 14:23:13)
Odpovědět
A toho se euroskeptici právě bojí.Jím kocourkov vyhovuje.Jen v kocourkově mohou oblbovat lidi, manipulovat s občany a falešně se odvolávat na ochranu jejich práv. Bojí se federální policie, doby, ve které už nebudou moci velké darebárny zametat pod kobereček.Ano chci federální armádu, federální policii a jednu společnou měnu.Sami marast jen prohlubujeme, stát vedeme k bankrotu a nikdy se ze srabu sami nevyhrabeme.Euroskeptictví je jeden velký falešný podvod, brzda a zločin a vlastizrada