reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 15.12.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

I Jiří Havel už je za hranou. Ano, hovořím o vizáži, přesněji o prostorové konfiguraci.

V jednom z posledních článků jsem psal, že pupkatí mesiášové mají exhibici, čímž jsem myslel ten mezinárodní socialistický cirkus v Praze.

Tehdy jsem neměl na mysli tělesné proporce delegátů, i když se přiznám, že naparujícího se Paroubka nelze tak snadno z mysli vytěsnit. Chápal jsem to jako metaforu přežraných a mlaskajících salónních levičáků v drahých oblecích, a to bez ohledu na jejich rozměrovou konstituci. Takový Rasmussen není zrovna z těch nejtělnatějších, ale jeho zaťaté pěsti, s nimiž spektakulárně mával, také o mnohém vypovídají.

Tito lidé jsou natolik odtržení od reality a běžného života, že i kdyby sami uvěřili svým socialistickým báchorkám, tak vůbec starostem běžného levicového voliče nemohou rozumět. Vždycky mě napadne, že proletariát se podílí na rozdělování společenského bohatství prostřednictvím konzumace těchto zpanštělých socanů.

Nakonec, pánové, kdo z nás to má jako Paroubek? Ne abyste mysleli na něco jiného než na drahé obleky (na něž je třeba opravdu hodně látky) nebo na jiné luxusní zboží a služby. Možná ještě tak na drahou manželku. Není to sice jen levicová úchylka, ale u levicových populistů s jejich rétorikou je okázalá rozmařilost zvlášť odpudivá.

Nezávidím nikomu, ale pro mě nařvaný socan, který se tváří jako kříženec komunistického papaláše a metrosexuála je pro mě nestravitelný. Nechápu levicového voliče, že nevidí, že je pro takové naboby jen křovím. Socana si představuji třeba jako Jaroslava Foldynu. Nechci mu dělat reklamu, ale vypadá na důvěryhodnějšího levicového tribuna. Možná, že některé své utopické představy myslí dokonce i vážně. Proto mu ve straně, kterou vede Paroubek a spol., pšenka nepokvete.

Ti, co to nechápou, se mě v diskusi ptali, kolik mám v pase. Nejsem - ani bych nechtěl být - žádný střízlík, ale do Paroubka mám jako sportovec daleko. Nevím, jestli se mi to podařilo jim vysvětlit, že nejsem levicovým delegátem chudých, takže u mě je to irelevantní. Dokonce neprožírám ani státní peníze jako politici nebo na ně přisáté pijavice. Hrdost by mi to nedovolila. Pokud bych byl bachratý, tak za své.

Na závěr přidám jednu neověřenou historku. Traduje se, že se neměli příliš v lásce legendární britský premiér W. Churchill a věhlasný dramatik G. B.Shaw. Není se co divit. První byl ztělesněním požitkářství a druhý břitkým kritikem sociálních poměrů. Jednou prý Churchill Shawovi pravil: „Když se na Vás člověk dívá, řekl by, že je v Anglii hlad." A Shaw mu prý odvětil: „A když se podívá na Vás, tak by věděl i proč."

Já když se dívám na Paroubka, tak je mi jasné, proč musí být u nás stále více skutečných chudáků.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5247 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 15.12.2009 6:18:55)
Odpovědět
Souhlas.Velmi výstižné. Škromacha už definitivně odolal alkohol a Paroubkovi zlomí vaz jeho nenažranost. Pro svou ženu dokonce nechal zavřít v Motole porodnici, jen aby mohla mít Petra péči jen pro sebe. Tato zpráva se objevila na iDnes a nevydržela tam ani 24 hodin. Paroubkův mediální odbor zasáhl. Kde jsou ti nezávislý a odvážní novináři? Sedli naprdel, když Paroubek udělá bubu. To jsme to dopracovali 20 let po revoluci. Díky Václave Havle za vaši náklonnost ke kmunistům. Škodí této zemi vaší zásluhou.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(swet, 15.12.2009 7:00:58)
Odpovědět
V našem Kocourkově už nemůže nic překvapit...
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(jorkšír, 15.12.2009 7:11:37)
Odpovědět
Paroubek nastupoval do funkce premiéra rovnou z MMR,když náš milý Stanislav Gross nemoh zvládat svou bytovou aférku jinak než za pomoci lží. Do té doby prakticky nikdo Paroubka neznal,byl to takový běžný nevýrazný úředník.
A ejhle,jen se rozkoukal,začal dávat všem najevo svou jedinečnost a nepostradatelnost a tento stav pozvolna graduje do dnešních dnů.
Jeho fyzický vzhled by až tak nebyl vyloženě odpudivý,celkem vzato za něj z poloviny nemůže.
Jakmile však promluví,je to velmi špatné a až od této chvíle Paroubek působí jako opravdové odporné monstrum které ve dne škodí všemu a všem a v noci spí v bedně od klavíru.
Jeho věrný socialistický druh Škromach,to je taky dáreček,mě by opravdu zajímalo,kde se vzal,proč jeho mimika tváře připomíná díky přihlouplého idiota občasným bezdůvodným úsměvem.
Socialisti opravdu nemají štěstí na své vrcholné představitele.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 16.12.2009 0:10:17)
Odpovědět
pane jorkšíre. soudě podle vašeho příspěvku. Vy se asi budete líbit jen své mamince.......
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 17:52:55)
Odpovědět
Máte pravdu, že Jiří Paroubek byl nevýrazná osoba, ale velmi čilá. Jako náměstek primátora nechal zbankrotovat 1.pražskou banku. Jako ministr pro místní rozvoj přihrával oranžovým mafiánům evropské dotace třeba na přestavbu nevěstince.Kdyby ne Topolánka, tak jsme museli dotace vracet a ještě zaplatit závratnou pokutu. Za našeho předsednictví to Topolánek usmlouval na relativně nízkou sumu. Hned nato se mu Paroubek odvděčil tím, že shodil vládu. Paroubek utrpěl vítězství, se kterým si do dnešního dne neví rady. Už by bylo načase, aby Paroubek vypadl z politiky a policie by si ho měla vzít do parády a všechny jeho zásluhy po zásluze odměnit.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(rarach, 15.12.2009 8:19:14)
Odpovědět
Nezapomeňme na Jandáka
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 17:56:53)
Odpovědět
Jandák přece k vůli lacinému chlastu prodá i matku. Kdyby nebyl poslancem, tak by musel pít alpu, protože na víc by mu peníze nestačily. Jandák je v poslední fáci alkoholismu, teď je jen otázka času, kdy organismus zkolabuje.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Davidan, 15.12.2009 8:24:16)
Odpovědět
Myslím, že tenhle článek, je trochu blábolení s cílem zasáhnout Paroubka a ČSSD. Nevím, proč to Streit napsal, ale pokud měl na mysli opravdu jen vzhled, tak Schwarzenberg zdaleka nevypadá jako šlechtic, ale to Streitovi tolik nevadí, jako socialisti. Člověka maně napadá, jestli to není honorovaný PR, pro modré hochy?
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Jirka, 15.12.2009 8:37:49)
Odpovědět
Ty máš tedy dost, chlape! Pravda přeci není modrá propaganda! Že je Paroubek rozežrané bolševické hovado je přeci evidentní - tedy těm, kteří používají mozek. Což evidentně není případ stáda třicetikorunáčů, které ho volí.

Co naplat, Lenina z mozku jen tak nevymyješ....
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(lklacek, 15.12.2009 9:50:25)
Odpovědět
Co naplat . Každý národ má politiky a politiku jakou si zaslouží ! Musíme se s tím buď smířit a nebo bolševiky a socany popvěsit !
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Davidan, 15.12.2009 13:35:38)
Odpovědět
??? Jinak zdráv? Jen ta hlava trochu nefunkční, co?
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 16.12.2009 0:24:35)
Odpovědět
Jirko, Davidan má pravdu...
nechtěl bych vidět ty komentáře, kdyby podobná postava jako je "TOPINKA Knížepán" byla vrcholným politikem v levicovém spektru, ale na druhé straně jsem rád že tam je, pokud se bude jeho somnolence stupňovat, tak má šanci , že z těch všech polit.figurek udělá nejméně škod, protože to všechno prochrápe, jen doufám, že bude mít u sebe nějakou asistentku, která mu utře kapající slinu a dovede jej na toaletu, ale vlastně proč to,dyť to může kníže udělat pod sebe. v Poslanecký sněmovně,vždyť to je taky taková"sociální místnost"....
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(devden, 15.12.2009 13:55:31)
Odpovědět
Souhlasím, to co napsal pan Streit jsou žvásty, které lze napsat o komkoliv z našich politiků.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 18:05:13)
Odpovědět
Schwarzenberg nemusí vypadat jako šlechtic, o totiž šlechtic je nejen rodem, ale i výchovou a slušným vystupováním. když řekl o rakušanech, že jsou magoři, nebylo v tom ani náznak hulvátství. Jiří Paroubek je vystupováním hulvát a když otevře hubu, tak nic než hulvátství z něj nevypadne. Proto že Petra obléká Paroubka do drahých obleků z Paříže z něho inteligenta neudělá.Vždycky mu bude čouhat sláma z bot a jeho projev vždycky bude odpovídat hostům hospod IV. cenové skupiny. My co jsme pamětníci, víme o čem je řeč.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 18:05:42)
Odpovědět
Schwarzenberg nemusí vypadat jako šlechtic, o totiž šlechtic je nejen rodem, ale i výchovou a slušným vystupováním. když řekl o rakušanech, že jsou magoři, nebylo v tom ani náznak hulvátství. Jiří Paroubek je vystupováním hulvát a když otevře hubu, tak nic než hulvátství z něj nevypadne. Proto že Petra obléká Paroubka do drahých obleků z Paříže z něho inteligenta neudělá.Vždycky mu bude čouhat sláma z bot a jeho projev vždycky bude odpovídat hostům hospod IV. cenové skupiny. My co jsme pamětníci, víme o čem je řeč.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Dr.Troškrt, 15.12.2009 10:19:11)
Odpovědět
Bohužel článek je ubohý a autor se snižuje někam k úrovni těch kritizovaných.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(strejda, 15.12.2009 11:30:06)
Odpovědět
V žádném případě nejsem oranžový ani rudý,,ale kdybych přistoupil na způsob argumentace pana Streita,musel bych konstatovat,že on,soudě podle jeho fotografie,také nevypadá na intelektuála s renezančním rozmachem,spíše naopak.To "naopak" jsem přidal na popud svého přítele,psychologa.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(pipi, 15.12.2009 11:45:31)
Odpovědět
Autor článku má pravdu.Něco takového jak ja Jyří nám může závidet celý svět.Hold luhy a háje naší kotliny nenosí jen osvícence/Havla/,ale i blbce a maloduché stvory uvedené v článku.
Tvá Maňa.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 16.12.2009 0:38:58)
Odpovědět
"pipi"!!, zkus si povědět rychle za sebou,/ aspoň 7x /
třeba i nahlas, slovo: ČAPI
ps. možná Ti to napoví, za co jsi se tady prezentovala....:-))
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(olin, 15.12.2009 11:48:12)
Odpovědět
Nikomu nevěřte, zvláště politikům, takový je vzkaz polského filmového tvůrce Piotra Szulkina v jeho podání aktualizované proslulé hry francouzského spisovatele a dramatika Alfreda Jarryho.

Plebejský a chamtivý Ubu tu korumpuje spodinu své země alkoholem, vlivné spoluobčany si zase podmaňuje neuvěřitelnou podlézavostí. Všem slibuje demokracii. V krvavém komplotu se rychle zmocňuje trůnu, odkud pak primitivně a razantně manipuluje svými voliči. Opozici likviduje terorem, pokladna vyplundrované země přitom zeje prázdnotou, není divu, že ožebračený lid začíná reptat. Královský pár se svými přisluhovači zesiluje teror a zahajuje válečné tažení proti ruskému carovi...
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 18:08:47)
Odpovědět
Máte pravdu, diskuse oranžových příznivců vypadá jako by jim Lihový dům platil v naturáliích. Že by alkohol nakupovali v poslanecké sněmovně? Nikde jinde laciněji nenakoupí.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Ferda, 17.12.2009 16:16:32)
Odpovědět
mm, ve sněmovně už alkohol došel. páč ho všechen vypil TOPinka Kalousek,tenkrát, když vyjednával koalici i s KSČM asi hodně přebral, pak rezignoval, no zaplať panknížepán:-) ale co naplat Těch asi 10% preferencí pro TOPINKY je bud to vzorek všech sklerotiků v ČR a nebo co rádi alkohol..... ON je jako nový politik?????
ps. Jak národ může podporovat takévýho hochštapléra??? hmmm, to je více naž záhada Bermudského trjůhelníku...
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Tvá Máňa, 15.12.2009 11:50:39)
Odpovědět
Jyříku náš jediný jdi do Betléma za osla.Tam budeš užitečný když budeš dýchat na jezule.
Jináč jsi k h...u.
Tvoje pipi.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(theosarapo, 15.12.2009 20:38:44)
Odpovědět
To by bylo výskání, to by bylo nářku, až bychom tak do hnoje vrhli hloupou Mařku.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(naso, 15.12.2009 12:12:34)
Odpovědět
Myslím,že kdyby byli jen dva poslanci ČSSD za všechno zodpovědni,bylo by celkem jednoduche politickou scénu a ekonomiku ozdravit.Ale situace je podstatně složitější,nebotˇ celý parlament je prakticky prošpikován nemorálními, nenasytnými a zlobovanými rádoby politiky.Vždytˇ v této složité době i jejich zásluhou, již znovu plánuji stamiliony na jarní volební kampanˇ,jako by občané potřebovali vidět denně jejich profláknuté obličeje na každém rohu.A tyto peníze nejsou z příspěvků ,ale sponzorské dary od podnikatelů za přihrané lukrativní a tím předražené státní zakázky.Kdyby nebyli 20let odtržení od reality a měli skutečné sociální cítění,tak by věnovali většinu plánovaných financí např.na stavbu domovů důchodců,postižené děti atd.,atˇse nemusí pořádat ponižující sbírky.To by stranám přineslo více hlasů a preferenncí než stovky trapných bilbordu s trapnými hesly.Proto jediným"demokratickým" řešením je nevolit žádnou stávající parlamentní stranu ani ""novou""TOP 09.Trvalky jsou hezké na zahradě ale ne v politice!
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(civava, 15.12.2009 12:13:06)
Odpovědět
Velmi výstižné, zcela souhlasím
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(Milda, 15.12.2009 12:26:30)
Odpovědět
Souhlasím a doporučuji všem Volte nové lidi,ne ty kteří tam jsou už několik období a chtěli by tam nejraději zemřít,za ty prachy to přece stojí!!!
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(alenotak, 15.12.2009 22:47:25)
Odpovědět
v této republičce nejsou lidi, jakmile zasedne do funkce, tak krade. Bohatství, moc láká, kdo by odolal?? Vy byste si neuškubli??
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 18:12:43)
Odpovědět
Ha,ha,ha. A kde jich chcete vzít ty nové lidi? Podívejte se na KSČ-československou stranu lidovou.Cyril Svoboda, Petr Pithart, Zuzana Roithová, Jana Hybášková, Šojdrová s Hovorkou to jsou ti noví? Tak velké peníze a výhody se těžko opouští.
Chudáku autore a vážení diskutující.
(drbna, 15.12.2009 12:25:24)
Odpovědět
Vykašlete se na Paroubka a ostatní osoby. Autor si plete politiku s volbou krásy, ale každý dělá co umí.
Zkuste diskutovat o tom proč volit pravici, nebo levici, čí zájmy která strana hájí a pod. Věřím, že lidi zajímají víc než osoby cíle stran.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(bus, 15.12.2009 22:45:42)
Odpovědět
Tak jsme si přečetli breky, a co s tím přátelé??
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 15.12.2009 23:59:29)
Odpovědět
pane Streit.mohl bych tady poměrně dlouho reagovat na |Váš článek, ale neudělám to, nestojí to za to,i když jako malý exkurz do základů psychopatologie by to bylo velmi zajímavé.... řeknu to jednoduše :Blb Vašich rozměrů, to je unikum....
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(theosarapo, 16.12.2009 7:39:23)
Odpovědět
Dávám Vám za pravdu, jen by mne zajímalo, kdo tohoto člověka platí. Jeho úroveň dokumentují jeho přitákávači v této diskusi zcela jasně. Můj komentář ani nepřidávám, musel bych být hodně sprostý.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(milos, 16.12.2009 8:21:20)
Odpovědět
Je to hezký co píšete ale od žlabů je stejně nedostanete, je to jako prase to žere taky pořád
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(dy, 16.12.2009 16:40:38)
Odpovědět
zapomněl jste na pana Zemana,jest též tlustý a ještě k tomu chytrý.Ale tito lidé mají aspoň srdce na rozdíl od vás.Nechtěl bych s vámi být na pustém ostrově.Pan president jest zato vzor po fyzické stránce k zulíbání
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(mm, 16.12.2009 17:41:16)
Odpovědět
Ale alkoholik může vypadat jako Škromach nebo Jiří Havel. Zeman už je z obliga, ten k ním už nepatří. Pro oba je znamená učinkování v PS záhubu. Tak lacino jako v PS si nikdo nemůže vypěstovat závislost na alkoholu. Zůstane jim jen ožralá huba jak se říká na Moravě.
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(lklacek, 17.12.2009 14:18:33)
Odpovědět
Čím to je , že nám Morava dává do Prahy tak / ÚŽASNÝ / politiky ? Nic lepšího už nemá ?
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 17.12.2009 16:30:26)
Odpovědět
to bude asi tím, že Praha má nejvíce kure..., šlape...,zloděj... tunelář...,podvodník...,a je tam centrála ODS, takže jak říká klasik , svůj ke svému, !
to lepší si necháváme tady, pro Prahu je to co tam posíláme i tak škoda.
ps. pěkně to zaonačili kluci z pražské radnice, co? jediní dva zástupci z jiné strany a už jsou pryč, hmm, ta rychlost zaráží! no jo, já vím, příští týden se bude na radě projednávat "Karta pražáka" tak ať tam jsou kluci sami.... rozumím, demokracie je hold demokracie:-))) Jeden by zeblil, z Těch pražáků
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(lklacek, 17.12.2009 18:33:06)
Odpovědět
Moravský Ferdo s Chacharstánu .
Když je vám z Pražáků na blití ,jak je tedy možno , že vás je už v Praze 300.000 a stále sem lítáte jak moucha na h...o !Proč nezůstanete v té vaší po...é Moravěnce a neuděláte se sami pro sebe jako to udělali Slováci. Tu elitu kterou jste do Čech poslali si, ale vemte sebou .A neměj Ferdiš mindráky. CHachar jsi a chacharem naždy budeš !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 18.12.2009 14:05:09)
Odpovědět
Milý Klacku, dám Ti facku :-) To bych napsal. kdybych byl chachar, ale nenapíšu.....
Těch 300 tisíc Moraváků, to je jen předvoj v akci "Polidštění Pražáka":-)
Kdybychom se "udělali pro sebe" tak v Praze nemáto co do koryt, ale Vy by jste si vlastně věděli rady....Praha vždycky byla prodejná děvk....
Hezké Vánoce :-) Klacku !!!
ps. doufám, že z "klacka" vyroste slušný člověk:-)
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(ferda, 18.12.2009 14:10:29)
Odpovědět
Jo, Klacku, jen malá oprava\: Ferda z Chacharstánu se píše místo "S"- "Z"
ale co se tady budu namáhat, vždyť jsi Pražák, co? Vám je to tam všechno jasný....:-))
Jo, kvalitka , je kvalitka, ta se pozná :-)))
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(bus, 17.12.2009 17:56:22)
Odpovědět
"Sociální demokratové jsou ti, kteří chtějí zlepšit stav chudšího pracujícího lidu, avšak i tu je neurčitost nesmírná, neb se tímto jménem zároveň naznačují mužové přepjatí, kteří by nemožnou věc, jakousi rajskou rovnost ve jmění a ve štěstí zaváděti chtěli, jako též i mužové moudří, kteří uznávají, že nespravedlivé jest, aby několik kapitalistů vyssálo celý národ."

Než, my zde skutečně nerozkládajíce pojmu tohoto slova, budeme se držeti jen zcela obyčejného jeho významu, a tu pravíme všem také: Každého člověka jmění se musí hájiti, a kdo se cizího jmění dotýká, kdo do cizího jmění sahá, jest komunista! Jen majitel sám právo má se svým jměním dle své vůle nakládati a každé míchání se do toho odjinud jest komunismus!"


Hrubé komunistické a hrubé socialistické zásady nikdy nepokalí smýšlení našeho lidu, který má vážnost před cizím jměním.
Oh jak se ten pán mýlil
Re: Věrohodný socialista nemůže vypadat jako Paroubek nebo Škromach
(bezpartijní, 19.12.2009 19:16:07)
Odpovědět
Vod vola můžeme čekat jen hovězí a s prasečím ksichtem a postavou se taky politika nemůže dělat.