reklama
reklama

Rudý komisař David Rath

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 26.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

David Rath se vyznal z lásky ke komunistům. Možná si jen připravuje půdu pro další politickou anabázi, kterou by zakončil své putování za funkcemi a mocí.

Před pár dny si david Rath pochvaloval komunisty, jak se mu s nimi v krajské vládě výborně spolupracuje, jak jsou spolehliví a vstřícní, odmítající jakýkoli podraz. Nyní zašel ještě dál, když tvrdí, že komunisté jsou věrní a narozdíl od ODS nepředstavují nebezpečí pro demokracii.

Jak si David Rath demokracii představuje, jsme měli možnost zjistit už několikrát. Nejnovější příklad demokracie v podání středočeského hejtmana? Opozice chtěla mimořádně jednat o osudu dětského domova v Pyšelích. Tento domov se má podle Ratha přestěhovat (že by měl pro objekt nějakého jiného zájemce?), přičemž náklady na stěhování a úpravu nového objektu jednoznačně převyšují náklady na rekonstrukci stávajícího objektu.

Dokonce sami občané Pyšel sepsali petici za zachování dětského domova v tomto místě. I to svědčí o mnohém. David Rath musel požadavku na mimořádné jednání vyhovět, a tak to udělal po svém. Svolal schůzi na termín, kdy opozice byla zaneprázdněna stranickým sjezdem, tak, aby se ho opozice nemohla zúčastnit. Jak demokratické!

David Rath je pravý demokrat a proto také zavázal všechny své spolustraníky v krajském zastupitelstvu k naprosté loajalitě hrozbou čtyřmilionové pokuty. Krajší zastupitelé nesmějí hlasovat podle Ústavy dle svého nejlepšho vědomí a svědomí, ale podle přání Davida Ratha. To je, panečku, demokratická kultura.

Nebyl by to David Rath, aby narážku novinářů na vynucenou loajalitu jeho spolustraníků ihned neobrátil proti ODS. "Jsem přesvědčen, že kdybychom tuto smlouvu (čtyřmilionová pokuta, pozn. autora) neměli, Petr Bendl by měl nakoupené dva tři zastupitele a vládl by v kraji s podporou přeběhlíků," tvrdí David Rath. David Rath má určitě v rukou důkazy, protože jinak by to veřejně neprohlásil, anebo že by to bylo jako obvykle?

Komunisté nejsou ohrožením pro demokracii? V roce 1946 po vyhraných volbách také nebyli, dokonce sám Klement Gottwald vyrukoval v novinách s prohlášením, že není pravdou tvrzení o plánované kolektivizaci nebo znárodňování a každý ví, co se stalo o dva roky později. Komunisté že jsou demokratičtí? Pak asi nečetl jejich prohlášení k dvacátému výročí 17. listopadu anebo ještě hůř, souhlasí s ním.

Vždy přemýšlím, kde se v Davidu Rathovi vzala taková nenávist ke straně, jejímž byl kdysi členem. Je to bezcharakterní kariérista, to je všeobecně známá věc, stejně jako jeho snad až chorobná touha kumulovat různé dobře placené funkce (ale nebojte, on zase jednou za půl roku udělá loterii o nějakou tu tisícovku). Problém možná tkví v tom, že mu v ODS pšenka nekvetla a byl z této strany odejit.

Oklikou se dostal až do ČSSD, kde patří k nejvýraznějším tvářím, ale i zde se již začíná ozývat velký počet hlasů, že David Rath pouze využívá stranu k osobnímu prospěchu a že straně spíše škodí. Středočeský hejtman je konfliktní člověk, který si často nevidí do úst. Jeho posedlost ODS, kterou musí snad v každé vyřčené myšlence nebo odpovědi uvést v nelichotivém světle, začíná být sice komické, ale pro samotnou ČSSD přítěží.

Pokud se nyní začíná snad až nebezpečně přiklánět ke komunistům a pochvalovat si jejich věrnost a spolehlivost, může to znamenat, že tuší posun moci směrem k nereformovatelným komunistům a chce si dopředu zajistit další teplé místečko. Možná chce s komunisty spolupracovat po vzoru svého otce...

Uvnitř ČSSD jsou dva hlavní orientační směry. Jeden vede ke spolupráci s komunisty, druhý je umírněnější. Ten první začíná mít navrch, tedy alespoň do té doby, dokud strana strpí ve svém vedení lidi, kteří ke spolupráci s komunisty tíhnou a tímto směrem táhnou celou stranu. Bohužel, umírněnější směr se stále oslabuje a oslabuje. 

Nepovažuje-li David Rath komunisty za hrozbu demokracii, pak to znamená, že má s komunisty mnohé společného. Minimálně touhu po moci, aby mohl o všem rozhodovat sám a zároveň jím budovaný kultík osobnosti, kdy musí být všude zdůrazňováno jeho jméno, nejlépe s jeho fotkou.

"Člověk se má postavit zlu v době, kdy mělo sílu. Řekněte, komu dneska komunisti škodí? Koho zavírají, perzekují, šikanují? Nikoho," říká David Rath. K tomu stačí dodat pouze pár slov. Nikoho, protože nejsou u moci. Zatím. To se může snadno změnit, pokud je k moci osoby typu Davida Ratha nebo jeho předsedy opět pustí.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
6577 čtenářů | 112 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 6:21:57)
Odpovědět
Pan Rath je zcela jednoznacne nejvetsi gauner na ceske politicke scene. Svedci o tom jak jeho cetne kriminalni ciny, tak jeho minulost, v niz jedinou filozofii je hochstaplerstvi, ale konecne i jeho neuveritelna prolhenost, kterou sam priznal mediim slovy "lzi pouzivam kazdy den". To vse je siroke verejnosti dobre znamo, a proto ho slusni lide libovolne politicke orientace odmitaji. Podobne patogenni osobnosti ze v lidske spolecnosti Bohuzel vyskytuji a rika se jim "lidsky odpad" meno "skodna". Co me ale prekvapuje, je skutecnost, ze
- se v Paroubkove CSSD nenajdou slusni lide, kteri by jeho radeni zastavili, a ze dokonce
- se v kraji naslo tolik hlupaku, ze to stacilo na pristup kriminalnika k moci; nebylo jich sice 85% jako u Hitlera, ktereho pan Rath obdivuje a oslavuje, ale na spachani korupce a miliardovych skod to stacilo.
.
Jsem mirumilovny a koncilientni clovek, ale v tomto zcela vyjimecnem pripade bych asi neodsoudil aplikaci mysliveckeho pravidla, ze "skodna se strili"...
Renezanční Topolánek ....
(Prof.K.L., 26.11.2009 12:04:36)
Odpovědět
Od chvíle,kdy jsem se dočetl ...
... že Topolánek je renesanční člověk,vím,co to byla renesance.Nikoli obnova toho ponurého středověku,jak jsem se domníval,nýbrž zásada "dělej si co chceš...".Jen se nenech chytit,dodávám ještě.Tato zásada u nás platí už dvacet let.Proto jsou tak velké oslavy toho velkého třesku,který to vše rozsvítil.Všimněte si : vzpomíná se jen toho,co bylo tehdy,nepřipomíná se,co je teď,kam se to dopracovalo,co tu máme...S tím dobrým,bychom byli totiž rychle hotovi ...
Jak dlouho to budeme trpět ?
(Kováčová,učitelka, 26.11.2009 12:09:07)
Odpovědět
Že je ODS česká mafie je už každému jasné, na tom jejich kongresu se to projevilo v plné nahotě, včetně Al Caponových "psích deček" Topolánka.
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Jan H., 26.11.2009 13:49:32)
Odpovědět
Roztomile jste demonstrovala, ze "ucitelka" je pro lidi jen synonymum hlouposti. :)
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Davidan, 26.11.2009 22:47:01)
Odpovědět
Jeníku, ty to dokazuješ každým příspěvkem.
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Jan H., 26.11.2009 23:20:54)
Odpovědět
Zrejme se vamn uz vsechno plete, s ucitelkami nemam nic spolecneho. :)
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Rodič vážící si učitelů., 27.11.2009 10:02:58)
Odpovědět
Jane H.kdyby tě učitelky nenaučily číst a psát,tak nemůžeš ani tady ty kraviny psát.To si jich můžeš vážit,jenže tvoje IQ tě to nedovolí a jsi člověk,který se odměnuje"za dobrotu na žebrotu"Pedák na učitele bys nedokázal,tak aspon štěkáš na učitele.Ubožáku.Patříš k té spodině morálky u nás.
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Jan H., 27.11.2009 16:36:29)
Odpovědět
Velmi hloupy prispevek. Vazim si jdenotlivych lidi, nikoli jejich abstraktnich skupin. Samozrejme jsou mezi ucitelkami i osobnosti, na ktere vzpominame cely zivot s uctou a diky. Obecne to vsak neplati. Kazde povolani zanechava na cloveku stopy a nejinak je tomu u ucitelek. O jejich komickych postupech (jejichz priklady si kazdy z nas pamatuje), jsou tisice anekdot.
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Kadera.R, 30.11.2009 15:43:05)
Odpovědět
Mám pocit, že jsi stejný, jak naši politici. Když nemám argument, tak dotyčnýho napadnu za to, že je něco, když já nejsem nic.
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Jan H., 27.11.2009 16:38:03)
Odpovědět
...a navic, cist a psat jsem umel driv, nej jsem sel do skoly. :)
Re: Jak dlouho to budeme trpět ?
(Ida M., 29.11.2009 16:05:19)
Odpovědět
Jane H.nechval se,blastní chvála smrdí.Děláš ze sebe Anštajna,opak je pravdou.Ty jsi vyjímečný,uměl jsi číst a psát už před školou.Neuměl jsi všechno?Jsi zkrátka vyjímečný mudrc.
Re: Renezanční Topolánek ....
(Jan H., 26.11.2009 13:39:55)
Odpovědět
Roztrzity pane profesore, zrejme jste chtel svuj prispevek umistit jinam, vidte? Nebo se vam uz vsechno plete? :)
Re: Renezanční Topolánek ....
(mm, 27.11.2009 18:48:47)
Odpovědět
ha, ha, ha. Postihla vás schizofrenie? Pokud umím číst, tak článek je o drzém rudém bratrovi Davidu Rathovi. nikde jsem se nedočetla, že by se tam psalo to Topolánkovi. Správný socialista jako Parpubek. Ten žádá snížení odměn manažérům ČSA a kritizuje Janotu, že začal jednat pozdě. Zato jeho odborník na finance Bohumil Sobotka byl dost rychlý, abytěsně před volbami vydal vyhlášku, která stanovila stamilionové odměny manažérům ČSA.On se opravdu ani nezastydí při vynášení takový rad? Opravdu si myslí, že národ je jen tupé stádo?
Re: Rudý komisař David Rath
(dako, 26.11.2009 14:02:51)
Odpovědět
Vy asi nemáte ani půl mozku v pořádku.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 15:41:45)
Odpovědět
Ridim se Dantovym "Pravdu, trpkou pravdu!". Ta se ale oranzovym mafianum a jejich jednodussim priznivcum samozrejme nelibi... :)
Re: Rudý komisař David Rath
(Rehina S ing., 26.11.2009 16:43:19)
Odpovědět
Jan H.chceš slyšet pravdu?Jsi hulvát na nejvyšším stupni a nejhorší je,že si myslíš,že jsi chytrý a zajímavý.Opak je pravdou.Shazovat lidi a učitele umí opravdu jen hulvát a to je slabé slovo.Morálka u nás po vládě ODS opravdu klesla hodně hluboko a ty jsi toho důkazem.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 23:25:46)
Odpovědět
Prispevek "ucitelky" si kritiku zaslouzil. Zrejme take nevite, ze existuje sdruzeni "Zil jsem s ucitelkou", ktere sbira komicke pribehy, situace a poznamky z predmetne oblasti.. ;)
Re: Rudý komisař David Rath
(Rehina, 27.11.2009 10:08:11)
Odpovědět
Jane je to združení volů a ty patříš k nim.Je to politování hodné.Jestli některá učitelka zcvokla z našich rozmazlených a nevychovných dětí,není to k radosti,ale k politování a odvaze vůbec v dnešní době učit.Jestli jsou všichni rodiče jak Jan H.tak potěž Pánbůh.Nejde o učitele,ale trpí tím děti a morálka vůbec.Výchova v rodině by měla být v souladu s učiteli a to není.Chyba!Nejsem učitelka!
Re: Rudý komisař David Rath
(lucinapes, 27.11.2009 13:38:13)
Odpovědět
to je vidět, ale pravopis byste kvůli tomu zanedbávat nemusela, i když nevzdělanost je pýchou sockomoušů. I proto se jich na plzeňské universitě tolik neprofláklo.
Re: Rudý komisař David Rath
(Rehina, 30.11.2009 11:09:50)
Odpovědět
lucinapes,to z jsem zaměnila za s v rozčilení.Vím,že je to chyba,ale nepíšem diktát.Jde o věcnou podstatu a o to,aby takoví jako ty měli co psát,když nemají jiná fakta.Není někdy čas si to po sobě přečíst.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 16:45:06)
Odpovědět
Z vecnou casti vaseho prispevku nelze, nez souhlasit. Tak, jak uvadite, jsem se vzdy ke skolam samozrejme choval (v zajmu svych deti) a navic sponzotoval i jejich potreby. Primitivni invektivy ve vasem prispevku jsou zbytecne a jen vas dehonestuji. To, ze vim, ze exsituje nejake sdruzeni, prece jeste neznamena, ze jsem jeho clenem. Skoda, ze vas to nenapadlo. :)
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxxxx, 27.11.2009 17:16:47)
Odpovědět
Jane pochop,co je tam napsáno.Ne ,že jsi jeho členem,ale ,že k nim patříš.Svým chováním.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan K., 27.11.2009 17:29:06)
Odpovědět
Skoda, ze jste svuj nazor nepodporil nejakymi argumenty, ktere by blize vysvetlily hypotezu, ze udajne patrim k volum.
Re: Rudý komisař David Rath
(Rehina, 29.11.2009 16:10:15)
Odpovědět
Jane H.argumentuješ sám svými názory.Kdo to čte,sám ví.Není třena to zdůraznovat.
Re: Rudý komisař David Rath
(Kadera.R, 30.11.2009 15:50:13)
Odpovědět
Člověče nechte už té vaší trapné diskuse a napadání lidí, nebo začnu litovat, že tu přeci není aspoň jedno procento lidí, kteří neumějí číst a psát.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jiří Macek, 30.11.2009 2:13:47)
Odpovědět
Ale jakýpak gauner? Vždyť je to "neuvěřitelně pracovitý" člověk co zvládne několik prací najednou. Víte co to dá práce vyžírat několik koryt najednou??? Žádní takoví lidé tam nemají co dělat. Stejně to za ně dělají jiní vzdělanější lidé-odborníci na svém místě. Ti patří do řízení hospodářství a ne ti co republiku stále víc zadlužovali. Chybí politická zodpovědnost.Za toto hospodaření by zasloužili potrestat. CHovat se takto běžný občan tak už sedí v base. Vždyť se základními lidskými potřebami je to čím dál tím horší.
Re: Rudý komisař David Rath
(jorkšír, 26.11.2009 6:32:27)
Odpovědět
Tento bezcharakterní politický gangster ví zcela nepochybně,že jedině spolupráce s komunisty jemu i Paroubkovi zaručí další setrvání v politice.
V běžném občanském životě by se neuchytil,domnívám se že ho nesnáší dost lidu na to,aby ho někdo někde kdesi nevymackoval.
Ale čert je vem oba,snad se voliči natolik vzpamatují že tyhle dva výtečníky volit nebudou.
Poté,co se hospodaření krajů pod vedením socialistů blíží k vysokému deficitu,rezervy které zanechali jejich předchůdci se rozplynuly,snad lidé dostanou rozum. Pokud ne,můžeme si poděkovat sami sobě.
Re: Rudý komisař David Rath
(Fiter, 26.11.2009 8:01:32)
Odpovědět
V jednom příspěvku jsem se zmínil,že socialističtí hejtmani až skončí,tak po nich zůstane sekera jako p.r.a.s.e.Středočeši si ho zvolili,tak ať si ho užijou.Oni ze svých funkcí rádi odejdou a budou se šklebit tomu kdo začne splácet jejich dluhy.Ten kdo se bude muset poprat s tím obrovským dluhem (a ten bude)se voličům určitě líbit nebude.Až se po čase finance srovnají,ta se zase vyloupnou jiní Ráthové a Sobotkové.
Re: Rudý komisař David Rath
(Pepa z depa, 27.11.2009 10:11:09)
Odpovědět
Fiter,větší sekera jak po Topolánkovi nevznikne po hejtmanech.To ti garantuji.Dívej se,kam se máš dívat!
Re: Rudý komisař David Rath
(mm, 27.11.2009 18:55:37)
Odpovědět
Vidíš svět přes oranžové brýle. Až je sundáš a uvidíš realitu tak tě trefí šlak. Ono totiž sliby státní kasu nenaplníš. I ta
Re: Rudý komisař David Rath
(mm, 27.11.2009 18:57:44)
Odpovědět
Vidíš svět přes oranžové brýle. Až je sundáš a uvidíš realitu tak tě trefí šlak. Ono totiž sliby státní kasu nenaplníš. A nespolehlivému partnerovi jako je ČR hned tak někdo nepůjší a pokud ani, tak na tak vysoký úrok, že zbankrotujeme.
Re: Rudý komisař David Rath
(Helmut, 26.11.2009 10:15:59)
Odpovědět
Vemte si na paškál také třeba Jilínka,cykrta.S Ráthem už je to obehrané.Tisíckrát jsem to tady četl.Pořád dokola.Zas máte o čem psát a vybíjet svůj negativismus.když Vás to bav9?Jsou to tytéž osoby-Jokšír a spol.
Re: Rudý komisař David Rath
(swet, 26.11.2009 10:44:04)
Odpovědět
Helmute, myslím, že je trapné přirovnávat Ratha ke komukoliv. Snad jeďině k Paroubkovi....Ty dva nemají konkurenci !
Re: Rudý komisař David Rath
(Helmut, 26.11.2009 13:23:33)
Odpovědět
swet,to nebylo přirovnání.Spatně jsi to pochopil.Jen jsem chtěl,abyste rozebrali činy Julínka a Cykrta.Co tím chtěli dokázat?Ožebračit lidi?Pomoci doktorům a vládě,aby měla od lékařů pokoj,nebot před tím 2 krát stávkovali.Chtěli větší platy.Ted má vláda pokoj a lékařům a lékárníkům se prachy jen hrnou.Ale od koho?Je to humánní?Rozeber si to v hlavě.
Re: Rudý komisař David Rath
(Julínekopas, 26.11.2009 13:29:08)
Odpovědět
Ano,tak vládla vláda Topolánka.Praktiky Julínka a spol.ovládáni do vlastních řad.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 13:38:05)
Odpovědět
Nic jste nepochopil, regulacni poplatky pouzivane na celem svete funguji i v CR a pomahaji omezovat nemocnoct, ktera znacne prevysuje evropsky prumer. Navic setri penize danovych poplatniku, ktere by jinak musely do zdravotnictvi prichazet nakladnym administrativnim procesem, ktery by z nich znacnou cast spolknul. Obcane si zacinaji uvedomovat, ze je oranzova mafie kradezi verejnych penez pouzitych na korupci svych volicu opet podvedla. A to je pozitivni...
Re: Rudý komisař David Rath
(důchodkyně,mladá a nemocná., 26.11.2009 16:55:01)
Odpovědět
Jane H.cos to napsal za hovadinu?Jak to může šetřit peníze danových poplatníků,když lidé platí ze své kapsy u lékaře,v lékárně za každou položku a ještě k tomu doplatky za léky.?Vše jde do kapsy lékařů a lékárníků,nic do zdravotnictví.Jen 60,-Kč na den v nemocnici jde do zdravotnictví.Proti tomu nic.A že v zahraničí je to všude,nemáš pravdu.Jen někde,ale jsou tam jiné poměry.Jiné platy,jiné daně atd.Nemůžeš to srovnávat.Topolánkova vláda prostřednictvím Julínka,opravdu ožebračila chronicky nemocné/je jich hodně/ a důchodce.také mladé rodiny s dětmi,pokud mají nemocné dítě.Za dítě se sice u lékaře neplatí,ale v lékárně ano,a tam je to nejhorší.Tam musíte s pětistovkou.Asi nejste v obraze,proto vám to vysvětluji.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 23:38:22)
Odpovědět
Ponekud zkreslujete, co jeem napsal. Nebylo to, ze se plati ve vsech zemich sveta, ale na celem svete. Dale vam unika, ze kdyby se regulacni poplatky neplatily, musel by stat do zdravotnictvi (aby zdravotnici neodchazli do zahranici) pridat penize slozitym a drahym zpusobem z dani, coz by prislo podstatne draz, nez primou platbou. Navic, zvysovani dani je neschudne. Situace ani naznakem neni tak kriticka, jak uvadiote, mam v v pribuzenstvu mladou rodinu s trvale postizenym clovekem, jiz pomaham. Pan Rath jen potreboval zkorumpovat sve spoulobcany k tomu, aby se dostal k moci, to je podstata "daru".
Re: Rudý komisař David Rath
(Také důchodkyně, 27.11.2009 10:16:38)
Odpovědět
Jane H.zaměřujete se na nenávist k Ráthovi a závidíte dar nemocnym,není Vám to hloupé?Výše napsaný příspěvek je pravdivý a vy ho nemůžete zpochbnit.Nemáte argumenty.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 16:59:16)
Odpovědět
Na prorathovskych nazorech je komicke, ze jejich autori nepochopili, ze pan Rath nikdy nic neudelal pro nikoho jineho, nez pro sebe. Rathovi jednodussi obdivovatele veri, ze pan Rath jim "daroval" 30 Kc (ap.), ale ve skutecnosti je to jen korupce, kterou v podstatne vyssi mire museji zaplatit vsichni platci dani. Tim pan Rath a cela jeho oranzova mafie tezce poskozuje nasi vlast i moralku spolecnosti. Mylite se i v podsouvani zavisti, kterou mi prisuzujete. Nikomu nezavidim (ani to neumim), naopak jsem potrebnym lidem daroval uz tolik ze kdyby stejne postupoval kazdy pomerne ke svym prijmum, potrebnych by nebylo. Darebaky typu pana Ratha ale kritizovat budu, at se vam to libi nebo ne... :)
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxxx, 27.11.2009 17:13:13)
Odpovědět
Janku H.co blábolíš o zemích světa?Běž se nechat vyšetřit.Chybí ti argumenty.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 17:30:46)
Odpovědět
Nanejvys podle (vaseho) oranzoveho "lzi pouzivamn kazdy den". :)
Re: Rudý komisař David Rath
(Jindra h., 30.11.2009 11:16:46)
Odpovědět
Jane H.napsal jsi to tedy ještě hůř.Na celém světě?To je k smíchu .I na poušti Karakum?Blbá oprava a ještě,kdo chce do zahraničí z lékařů,tak tam stejně jde.Poplatky to nezachrání.Ty by se musely změnit z 30,- na 1000,-Kč.To je věc vlády,jak vede zdravotnictví,jak hospodaří,zda to bude vydírat na lidech,nebo udrží lékaře jinak.Rozmazlila si lékaře a ted si neví rady.Zaplatí to zase ti nejchudší.Lékaři jsou v době krize jedni z nejlépe placených,že jim to nestačí,svědčí o tpm jaká jsou elita.Ne všichni jsou dobří,některým je třeba ubrat.
Rath už dosahuje úrovně mafiána Topolánka
(Hošek,TOP 09, 26.11.2009 12:15:17)
Odpovědět
jokšíre,máš pravdu,já se domnívám,že Rath už pomalu dosahuje úrovně toksánského mafiána Topolánka.Rath sice má rajon jen ve středočeském kraji,zatímco mafián Topolánek dělá ostudu po celé Evropě.
Re: Rath už dosahuje úrovně mafiána Topolánka
(Jan H., 26.11.2009 13:51:28)
Odpovědět
Ani zdaleka kriminalnik Rath nedela jen ostudu, ten nam vsem skodi a prospiva vyhradne jen vlastni kapse a sve mocichtivosti.
Re: Rath už dosahuje úrovně mafiána Topolánka
(Pozorovatel, 27.11.2009 10:22:21)
Odpovědět
Jan H.z tebe přímo dští nenávist k Ráthovi.Co tím chceš dokázat. ?Nazýváš ho kriminálníkem.Jak si to můžeš dovolit urážet vysoce postaveného a vystudovaného,chytrého člověka.?Ty s tvým IQ.Každý si udělá obrázek sám,ale uvědom si to.Jestli jsi toho schopný.Nemusíš každého milovat,ale také ho nemusíš urážet a lhát proti němu.Kriminálník nikdy nebyl,už to je lež ,která bije do očí.Ty HRDINO !
Re: Rath už dosahuje úrovně mafiána Topolánka
(Jan H., 27.11.2009 17:23:27)
Odpovědět
Nevedomost hrichu necini, proto se na vas nezlobim. Bohuzel se pan Rath kriminalniho chovani opakovane dopustil. Jeden soud mu napr. udelil "cestny" titul "tunelar CLK" a jiny soud ho odsoudil zxa lzive pomluvy. Atestaci i licenci ziskal za pouziti podvodu. Za to se sice pozdeji omluvil, ale co podvodne ziskal, nevratil. K cemu je takova fingovana omluva? Zlodej vam ukradne auto a omluvi se, ale vase auto si necha...

Z uplatkarske afery s uplatky za setkani s nim se vylhal tak, ze vsechno shodil na svoji spolupracovnici. Kdyz hrozilo nebezpeci, ze ucetnctvi CLK bude podrobeno detailnimu zkoumani, archiv zrovna "nestastnou nahodou" nekdo vykradl a pozdeji zase jej "stastnou nahodou" nekdo vratil. Atd. atd.

Kdyz si vsimnete jeho nazorovych premetu a jeho priznani "lzi pouzivam kazdy den", pochopite, ze mu nikdy neslo o zadny nazor, ale jen a jen o jeho vlastni prospech a pristup k moci goebbelsovskou technologii kazdodennich lzi...

Pan Rath inteligentni je, o tom nemuze byt sporu, ale inteligentni darebak je ta nejhorsi varianta darebaka, jak ostatne svym chovanim take dokazuje. A to jeste co uvadim, je jen verejne vseobecne znama nepatrna "spicka ledovce"...
Re: Rath už dosahuje úrovně mafiána Topolánka
(Rehina, 29.11.2009 16:15:55)
Odpovědět
Jane H.ty tak nehorázně lžeš,Mudr.Ráth promoval s červeným diplomem,byl na studiích jeden z nejlepších a ty ho tady lživě špiníš.Nemám slov,s tebou je lepší nediskutovat.Copak si ještě vymyslíš?????
Re: Rudý komisař David Rath
(Děvče, 26.11.2009 13:19:21)
Odpovědět
Ale jak to tomu Ráthovi v tom Vinetou oblečku sluší,že?Bude se nám ještě více líbit.
Závěry sjezdu ODS budou naplněny beze zbytku ...
(Liška, 26.11.2009 23:40:54)
Odpovědět
Ano, ano, vážení modří soudruzi, naše strana musí ukázat nerozbornou jednotu a semknutost pod již osvědčeným vedením strany a vyjádřit jasný souhlas s programem příští desetiletky. Z naší strany musíme důsledně vymýtit každý pokus revizionistů a oportunistů o rozvrácení naší jednoty, síly a neochvějné snahy o opětovné dosažení koryt a rozchvácení toho, co k rozchvácení ještě zbylo, a důsledného zametení stop pod vedením spolehlivého soudruha Langera a jeho kolektivu. imperialistické práce. Vzhůru za dalšími úspěchy pod vedením našeho modrého praporečníka, soudruha Topolánka. Kupředu, pravá, zpátky ni krok! S naším milovaným vedením na věčné časy a nikdy jinak!
Re: Závěry sjezdu ODS budou naplněny beze zbytku ...
(Jan H., 27.11.2009 0:07:13)
Odpovědět
Obdivuhodne tupy prispevek. :)
Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Dr.Kvasil, 26.11.2009 23:46:53)
Odpovědět
Patologická nenávist konzevativců všech odrůd k Paroukovi je způsobena především tím že Paroubek se neveze na vlně vymývání mozků pomocí nesmyslné verze "vše zmůže ruka trhu",ale uvažuje realisticky.Konzervativci a jim podobní,jako jsou spekulanti,maji vrozenou nenávist k lidem sociálně slabším a to je ten další důvod nenávisti i k Paroubkovi.Jsou často používány praktiky z dob nedávných,které si mnozí dost dobře osvojili a dnes je hojně používaji.Jedním z nich je i europoslanec s jednoduchým mozkem, Zahradil nebo prolhaný Langer.
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Jan H., 27.11.2009 0:01:37)
Odpovědět
Pan Paroubek si svou kritiku zavinil sam napr. svym soukromym mezinarodnim podvodem, ktery spachal dokonce ve funkci premiera, porusovanim slibu, dlouhodobym (jeste z dob, kdy pusobil "na hristi StB") pratelstvim s galerkou, mafiany, dokonce vrahem, zmenami svych nazoru podle toho, odkud prave vitr fouka, lhanim, tim, ze privedl do politiky darebaky atd. Je ukazkovym prikladem hochstaplera, ktery pro vidinu sve moci udela cokoli. Bohuzel se doposud najdou jednosussi obdivovatele, kteri to nevidi.
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Ida K., 27.11.2009 10:25:59)
Odpovědět
Jan H.No ,jak jinak?Hrách na stěnu.Skoda to po tobě číst.IQ tykve,chudáku.
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Jan H., 27.11.2009 17:04:17)
Odpovědět
Skoda, ze jste nanaznacil, co vam pripada nepravdive. Blabolive nalepkovani vas jen v ocich ctenaru snizuje. :)
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(xxxx, 30.11.2009 11:20:21)
Odpovědět
Jan všechno co píšeš je nepravdivé.Proč by to měl vypisovat?
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(xxxxxx, 27.11.2009 17:21:57)
Odpovědět
Janku,Paroubek kamarádil s vrahem před jeho hrůzným činnem.To nemoh tušit,ale Topolánek vrahy Mašíny přímo vyznamenal.To je rozdíl?CO?Co tomu říkáš?Neuvěřitelné,to modrouši a pravičáci nevidí.Nechápu.
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Jan H., 27.11.2009 18:03:59)
Odpovědět
Chcete snad rict, ze vrah a udajny mafian byl, kdyz se kamaradil s panem Paroubkem, slusny clovek a jen nahodou se stal najednou vrahem? To by byl dobry vtip! Oranzova mafie byla vsak zapletena i do priprav politicke vrazky i do priprav nasili proti svym nazorovym rivalum, jak to historie zna ze zlocinu NSDAP. Take jen nahodou?

Odboj proti zlocinnemu rezimu legitimni je, jak uznavala i komunisticka mafie. Komunisticky rezim zlocinny byl (viz zakon a nejstrasnejsi zverstva v dejinach, ktera spachel kdekoli a kykoli se dostal k moci), proto i odboj proti nemu byl legitimni. Kdyby kazdy zlu odporoval jako Masinove, predeslo by se zlocinum a vrazdam i justicnim vrazdam nevinnych obeti komunistickou mafii, destrukci nasi zeme i moralky spolecnosti...
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(unkas, 27.11.2009 19:47:02)
Odpovědět
Tak jsem dočetl až sem...budu sprostý...Jane H. jsi obyčejné tupé paranoidní hovado,které patří do cvokhauzu.Stejně tak jakýsi vylízaný Polanecký.Vy už máte skutečně místo mozků smrdutou modrou řezanku.Proboha,co jste za lidi???!!!
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Jan H., 28.11.2009 20:30:05)
Odpovědět
Chapu, ze kdyz primitiv nemuze fakta vyvratit argumenty, uchyli se k vulgarnostem, jak ostatne pravi jiz slavny Rooseveltuv citat. :)
Re: Jiří Paroubek je první politik, který levotu Klause pochopil a chce to napravit
(Rehina, 29.11.2009 16:21:29)
Odpovědět
Jane H.Jsi demagog a primitiv.S demagogy je to těžké,nechápou a nedají si nic vysvětlit.Myslí si,že jen oni mají pravdu.Tvrdí,že je to bílé,když je to černé.Ty jsi typický demagog.Konec,víc nemá cenu s tebou diskutovat.!
Re: Rudý komisař David Rath
(brouk, 26.11.2009 6:37:13)
Odpovědět
Myslím, že ty dva předcozí komentáře mluví za vše. Naprosto se s nimi ztotožňuji. Pro grázla typu Rath , škoda komentáře....
Re: Rudý komisař David Rath
(Rola, 26.11.2009 13:25:23)
Odpovědět
brouk,ano,ano,máš brouka v hlavě.
Re: Rudý komisař David Rath
(dr., 26.11.2009 13:55:05)
Odpovědět
Samozrejme, oranzove zlocince pozna kazdy, kdo neni zasazen "oranzovym zakalem" nebo zatemnenim mysli.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jirka, 26.11.2009 7:53:48)
Odpovědět
Dokáže někdo najít nějaký rozdíl mezi českými komunisty a socialisty?

Náš kantor dějepisu kdysi říkal: "kluci pamatujte si - v dějinách šlo vždy o moc, o prachy a sem tam o nějakou babu". Doktor Krysa je smutným příkladem, že tato moudrost platí mírou vrchovatou.
Re: Rudý komisař David Rath
(Luk, 26.11.2009 10:40:04)
Odpovědět
Rudý komisař je TOPOLANEK,o něm pište.Je na to i vystudovaný vy blbečci.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jirka, 26.11.2009 10:59:32)
Odpovědět
Tak my jsme u Tebe blbečci? Neblázni soudruhu. V čelke se soudruhy Paroubkem Rathem a ekonomickým expertem Sobotkou státního bankrotu docílíme! Argentinu dohnat a předehnat!

Je ovšem taky třeba pochválit soudruha Grosse, jak elegantně "obílil" úplatek 2% z 1.6 miliardy Kč, které jako státní dotaci poslat Chrenkovi do Třineckých železáren. Vioda, soudruhovi zůstalo 80 na stole v českých. Pravý sociální demokrat!
Re: Rudý komisař David Rath
(Dark, 26.11.2009 11:50:55)
Odpovědět
Koukni se Jirko, jak hospodařili jednotlivé vlády. Jestli máš alespoň kapku rozumu v hlavě, tak si uděláš obrázek sám. Jestli jen papouškuješ noviny, tak ho tam mít nebudeš, to už je dané.
Nejhorší, co tu kdy bylo, byly modré vlády, jak za Klause, tak za Topolánka.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 13:47:50)
Odpovědět
Vlady oranzove mafie byly pro CR nejhorsi z mnoha pohledu. Napr. z pohledu socialniho, nebot nezamestnanost se v dobe jejich vlady explodovala doikonce pres neuveritelnych 11% v dobe nejvyssiho rozkvetu sveta, nejvyssi zadluzovani CR (viz oficialni data CR). Ze jednodussi obdivovatele oranzove mafie s vymytymi mozky o techto faktech nevedi, me neprekvapuje... :)
Re: Rudý komisař David Rath
(PC, 26.11.2009 17:01:11)
Odpovědět
Jane H.nejvíce nezaměstnaných přibylo za Topolánka a jsou bohatší,než zaměstnaní a jsou vysmátí.Dostanou i 5 platů odstupného a ještě jdou na pracák a berou peníze od státu a ještě pracují načerno,nebo se doma válí a mají se jak lordi.Takové máme zřízení.Republika se zadlužuje tímto nejvíce.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 23:44:12)
Odpovědět
Omyl, 11% procentni nezamestnanost v dobe nejvetsiho rozkvetu sveta je naprosty unikat - navic za vlady oranzove mafie, ktera si lzive rika "socialni"! ;)
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxxxxx, 27.11.2009 17:25:00)
Odpovědět
Jane,žádný omyl,PC má pravdu.Mýlíš se ty.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 17:35:56)
Odpovědět
Dobra, nepochopil jste, takze znovu: "11% procentni nezamestnanost v dobe nejvetsiho rozkvetu sveta je naprosty unikat - navic za vlady oranzove mafie, ktera si lzive rika "socialni"! To je objektivne spatne, at se vam to libi nebo ne. :)
Re: Rudý komisař David Rath
(unkas, 27.11.2009 20:07:01)
Odpovědět
Ano.V roce98,99?Ježíši,jak by ne,když byl po Klausovi náš průmysl a bankovní systém prakticky zlividován.Socani to pak pracně osm let lepili dohromady.Pak přišel Topol s Kalouskem a tak dokurvili daňový systém,že je republika kvůli těmto gaunerům opět ve sračkách.A stačila jim na to sotva polovina času,co Klausovi a jeho lumpům.Mimochodem,jaká byla nezaměstnanost v r.2006?
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 28.11.2009 20:33:41)
Odpovědět
Fakta ovsem mluvi jinak. Vyvoj statniho dluhu:
93: 159,
94: 157, (pokles o 2)
95: 155, (pokles o 2)
96: 155, (narust 0)
97: 173, (narust o 18)
98: 195, (narust o 22)
99: 228, (narust o 33)
00: 289, (narust o 61)
01: 345, (narust o 156)
02: 396, (narust o 51)
03: 493, (narust o 97)
04: 593, (narust o 100)
05: 691, (narust o 98)
06: 802, (narust o 111)
07: 892, (narust o 90)
08: 999 (narust o 107)
Jak videt, obdobi vlady socialistickych vlad je cernou murou vyvoje CR...
Re: Rudý komisař David Rath
(zzzz, 30.11.2009 11:24:04)
Odpovědět
Janku,dej si ty procenta za klobouk,lžeš a lžeš.
Re: Rudý komisař David Rath
(mary, 26.11.2009 16:50:41)
Odpovědět
Dark, tak kdo nás začal zadlužovat, když se nám dařilo ? Byla to vláda Čssd v čele s expertem Sobotkou ! Tak jenom soudruhu objektivně, jo ...
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxxxx, 27.11.2009 17:11:04)
Odpovědět
mary a Jane H,jste demagogové a s demagogy se nejedná,nedají si nic vysvětlit a pochopit.Nemají pravdu.mary ty určitě víš,kdo nás nejvíc zadlužil.Ty jsi génius.Ríkáš pravý opak.Tak jak jsme zadlužení dnes jsme za Sobotky nebyli ani omylem.Nech si to prověřit.Mudrče.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 17:47:47)
Odpovědět
Lidova moudrost pravi, ze "Komu neni shury dano, v apatyce nekoupi". Proto jednodussi obdivovatele oranzove mafie netusi, jake podvody na ne mafiani usili. Mluvite-li o napr. p. Sobotkovi, pak mi dovolte pripomenout, ze i Ing. Zeman pripustil, ze Sobotkuv rozpocet obsahuje "operace, které měly za cíl jen uměle zakrýt některé výdaje a snížit skutečný schodek". Lez ale ma kratke nohy... :)
Re: Rudý komisař David Rath
(ssss, 30.11.2009 11:25:34)
Odpovědět
Jirko,když sis to vztáhl na sebe,tak jsi jeden z blbečků demagogů.To je tvoje věc.
Re: Rudý komisař David Rath
(Davidan, 26.11.2009 11:54:11)
Odpovědět
Jen jsem zahlédl nadpis, bylo jasné, že Rudolf Polanecký dští síru.
Už jsi s tím Rudolfe trapný. Opravdu neexistují jiní zloduchové, než ti z ČSSD, nebo ti hlava bere jen je?
Píšeš z přesvědčení, nebo na zakázku, ústředí vaší modré mafie?
Re: Rudý komisař David Rath
(Roman L., 26.11.2009 13:17:15)
Odpovědět
Davidane,Ráth už dlouho nebyl.Neměli o kom psát.Modrá mafie útočí a útočí,nemůže bez toho existovat.Jsou to závisláci.
Re: Rudý komisař David Rath
(brouk, 26.11.2009 16:43:57)
Odpovědět
Davidane, ty oranžový přicmrndálku, tys opět nezklamal....
Re: Rudý komisař David Rath
(Davidan, 26.11.2009 22:50:19)
Odpovědět
Ty mně také, broučku bezmozkový..
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 23:49:30)
Odpovědět
Ze je vas prispevek na zacatku vlakna nepodlozeny a tupy, je mimo jakoukoli pochybnost. Koho to ale prekvapi, ze? :)
Re: Rudý komisař David Rath
(mirax, 26.11.2009 13:33:36)
Odpovědět
Jen pro porovnání-ODS::http://antiods.webnode.cz/korupce/
KSČM??????????????
Re: Rudý komisař David Rath
(Davidan, 26.11.2009 13:48:39)
Odpovědět
Myslíš KSČ, předpokládám. To byli proti téhle pakáži neviňátka.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 14:00:35)
Odpovědět
Ano, komunisticti mafiani byli ve srovnani s mafii oranzovou "nevinnatka". Vysvetluje to i skutecnost, ze oranzova mafie ziskala vetsinu svych z mafie rude, za pomoci pouheho prevleceni kabatu komunistickych mafianu...
Re: Rudý komisař David Rath
(Davidan, 26.11.2009 22:53:40)
Odpovědět
Myslím pakáž obecně. Mezi ně patříš i ty.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 26.11.2009 23:52:32)
Odpovědět
Jako obvykle, jen tupy vykrik nez obsahu. :)
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxxxxx, 27.11.2009 10:29:37)
Odpovědět
Jane H.proto je třeba volit nevinátka KSCM !Sám to potvrzuješ.
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxx, 27.11.2009 10:35:11)
Odpovědět
Jane H.Píšeš jen lež,lež,lež!Myslíš,že ti tvá vymyšlená hausnumera někdo žere?Neunavuj se.Je to zbytečné.
Re: Rudý komisař David Rath
(swet, 26.11.2009 16:46:30)
Odpovědět
Davidan, píšeš z Lihového domu ?? Tak copak nám ještě zdělíš, ty chytrolíne.
Re: Rudý komisař David Rath
(Davidan, 26.11.2009 22:52:19)
Odpovědět
Píše se sdělíš, vzdělanče.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 0:13:45)
Odpovědět
Jen opravdovy hlupak nevi, ze klavesy se znaky "s" a "z" mohou byt sousedni. :))
Re: Rudý komisař David Rath
(unkas, 27.11.2009 19:51:08)
Odpovědět
Čumim jak umim...čeče nejsou
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 28.11.2009 20:37:48)
Odpovědět
Musite se podivat na ruzne druhy klavesnic.. :)
Re: Rudý komisař David Rath
(normál, 26.11.2009 17:24:08)
Odpovědět
Ten Rath opravdu asi leží v žaludku modrým zlodějům, takže to dělá asi dobře. Že Rudolfe.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 0:42:46)
Odpovědět
V cem se domnivate, ze autor clanku nema pravdu?
Re: Rudý komisař David Rath
(m, 26.11.2009 19:12:22)
Odpovědět
Tak se zdá, že Rath vsadil na velmi riskantní kartu. Taky se asi řídí průzkumem. V minulém průzkumu nějaké pochybné agentury by komunisty a přebarvení oranžoví komunisté získali pohodlnou většinu. Průzkumy asi dělají v Lihovém domě a v ulici Politických vězňů/jak přiléhavé pojmenování/ , protože za dvacet let se mně ještě nikdy nikdo na nic nezeptal. Až statistický uřad zveřjení, jak oranžoví hejtmani hospodařili za minulý rok, tak těm oranžovým příznivcům, tak ztratí řeč. Ještě by to chtělo, aby celý leden a únor sněžilo a oranžové kraje skončí bankrotem. Ale na jídelnu při neexistující škole si Rath postaví.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 0:18:05)
Odpovědět
Cast jiz zverejnena byla. Oranzovi mafiani stacili za par mesicu sve hruzovlady rozkrast 22 miliard prebytku po svych predchudcich a zadluzit kraje temer 2 miliardami. A bude jeste hur... :(
Re: Rudý komisař David Rath
(unkas, 27.11.2009 19:58:00)
Odpovědět
Člověče,nelžete tady,kdo ti nakukal takovou kravinu?Po prohraných volbách zkrátil modrý mor ve vládě obrovské sumy krajům na sociální služby.To jenom pro pořádek
Re: Rudý komisař David Rath
(Šoumen, 26.11.2009 19:22:33)
Odpovědět
Tyhle příspěvky se fakt ani nedají číst. Zfanatizovaní příznivci modrých a oranžových mafiánů, ale bohužel nikdo se zdravým selským rozumem. Začněte myslet !! a né papouškovat média. Pak se možná dozvíte, že ať tak, nebo tak jsou obě dvě strany jedna za 18 a druhá bez dvou za 20.
Re: Rudý komisař David Rath
(m, 27.11.2009 19:19:56)
Odpovědět
Hrdinný zastánče Davida Ratha. Nepapouškuji noviny. Stačí si vyslechnou Davida Ratha a přečist jeho rozhovory a názor si už uděláte sám. vždycky si říkám, že Rath nemůže už ničím překvapit, ale vždycky udělá ještě větší špinavost. Vy asi nevíte co je selský rozum, natož ještě zdraví.Vaše poznámka že jeden je za 1á a druhý bez dvou za dvacet to dokazuje. Jinak by jste věděl, že za 8 let vlády ČSSD a vysokého růstu DPH socani kromě toho, že rozkradli a prožrali vysoké DPH, ale ještě každý rok prožrali 100 000 000 Kč ročně. A to ODS neudělala. Kdyby ne ekonomické krize, tak ten dluh by nebyl zdaleka tak vysoký. Narodila jsem se rok před koncem války. zažila jsem lístkový systém i blahobyt budování
socialismu, ale až po revoluci jsem poznala jaké to je, jít do obchodu a koupit si zboží, které potřebuji. Až do revoluce byli moji rodiče a moji sourozenci lidmi druhé kategorie a postihlo to také moje děti. Ještě v roce 1987 mého syna škola nedoporučovala na studium střední školy. Když slyší Paroubka, Ratha, Zaorálka a celou oranžovou mafii, hned se mně vybaví moje dětství
Re: Rudý komisař David Rath
(unkas, 27.11.2009 20:11:28)
Odpovědět
A teď si vem,že by jsi se narodila třeba 1890?Myslíš,že byly banány a toaleťák?
Re: Rudý komisař David Rath
(Šoumen, 28.11.2009 11:34:55)
Odpovědět
Bohužel nejsem hrdinný zastánce Dr.Ratha, v tom jste se asi docela spletla. Příspěvek byl jen o tom, jaká je tady diskuze. A že Vám dříve narozené s důchodem 10 000, nevadí, že banány stojí 40,- a že ODS zadlužila zemi více než ČSSD a to pouze za dva roky? Možná že vašeho syna nedoporučovali na střední školu proto, že na to neměl, protože jste chtěli mít syna s maturitou, protože se moc menadře v zaměstnání, a vy si myslíte, že to bylo z politických důvodů. Znal jsem syny a vnuky bývalých kulaků, syny vyhozených z KSČ po roce 1968, ale většina z nich se na střední školu dostala, tak neblábolte nesmysly. O chorobách toho vím dost, protože jsem chronicky nemocný, Takže mi i vadí přívlastek modráků "třicetikorunáč" protože když si jdu 6x ročně pro 8 léků, které potřebuji, tak je to 4x60,- x6 což je 1440,- v lékárně a za každou sadu léků doplácím 1320,- také x 6. Ještě mi VZP nevrátila ani korunu, protože ono se do toho limitu nepočítá vše, ani části doplatků léků, protože nepoužívám jen ty nejlevnější léky bez poplatku. Jsem také dříve narozený, nemám ani patent na rozum, nevzpomínám vždy jen na to špatné co bylo dřív, i když jsem generace s promrhaným životem. Ale vadí mi, že spousta lidí v těchto diskuzích podléhá tlaku médií, která jak se ví lžou, protože se musí vlichotit straně, která vládne a nepoužívá ten selský rozum, zamyslet se nad tím vším a nepapouškovat co si přečtu v MfDnes a co mi odvisílá TV "ZNOVA".
Re: Rudý komisař David Rath
(Davidan, 26.11.2009 22:41:21)
Odpovědět
A co takhle, Rudolfe:

Ti, kteří nás okradli, nás přesvědčují,
jak se máme dobře.
Ti, kteří už mají všechno, nás přesvědčují,
že bychom se s nimi měli dělit o to, co nám zbylo.
Ti, kteří už nemusí pracovat, nás přesvědčují,
že musíme pracovat mnohem efektivněji a více,
abychom se měli dobře jako oni.
Ti, kteří se už vylhali i ze své podoby, nás přesvědčují,
abychom jim svěřili správu svých věcí.
Ti, co nás okradli, nás přesvědčují,
že to udělali pro naše blaho.
Ti, kteří si přivlastnili i naši svobodu, nás přesvědčují
o nádherné výsadě být svobodný.
Ti, co zašantročili naši zemi, nás přesvědčují,
že nic lepšího si už přát nemůžeme.
A kdo jim neuvěří, na toho ukáží palcem dolů.
Svrhnou ho do kobky zatracení.
Re: Rudý komisař David Rath
(Jan H., 27.11.2009 0:23:59)
Odpovědět
Roztomila charakteristika pana Ratha. Zapomnel jste ale napr. na jeho protidemokraticke smlouvy, jimiz si zavazal k poslusnosti sve kumpany z oranzove mafie. :)
Re: Rudý komisař David Rath
(xxxxxxx, 27.11.2009 10:39:49)
Odpovědět
Davidan je jediný rozumný dopisovatel .Má pravdu a podloženou fakty.Ostatní jen lžou a lžou,jsou to modří zloději!!!!!!Chtejí si zlodějnu obhájit a ponechat.To nemůžem dopustit.
Re: Rudý komisař David Rath
(zzzzzzzz, 27.11.2009 17:40:19)
Odpovědět
Cha! Cha! Cha!
Re: Rudý komisař David Rath
(unkas, 27.11.2009 20:14:40)
Odpovědět
Davidane,trefné a bohužel krutě pravdivé.Dík
Re: Rudý komisař David Rath
(marko, 29.11.2009 12:08:17)
Odpovědět
Myslím , že jeden z největších MYSLITELŮ dnešní
doby je pohádkově chytrý , náš drahý UNKAS !
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama