reklama
reklama

Kdo a jak bohatne na krizi

Autor: Lukáš Kovanda | Publikováno: 22.11.2009 | Rubrika: Ekonomika
Ilustrace

http://kovanda.blog.tyden.cz/clanky/3646/kdo-a-jak-bohatne-na-krizi.html

reklama
7250 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Marod, 22.11.2009 12:28:21)
Odpovědět
Krizi nepocitují a bohatnou na ni lékárníci a lékaři,ambulantní,kterým nemocný lid stále bude nosit spoustu peněz v podobě 30,-Kč za položku,za návštěvu atd.Zařídila to Topolova vláda a Julínek s Cikrtem.Ožebračují chronicky nemocné důchodce,kteří musí platit a oni jsou si toho vědomi,že lidé za zdraví dají poslední.Tyto peníze se nepočítají do vratných částek a nejdou ani do zdravotnictví.Kdy v tom konečně někdo udělá pořádek.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Zdravý, 22.11.2009 12:32:49)
Odpovědět
Marode,Mudr.Ráthovi se to nedaří.Je sám voják v poli,nikdo se k němu nepřidává.Lidé jsou neteční a funkcionáři typu Bendla mu ještě hází klacky pod nohy.Je to boj o koryta a ješitnost bendla a strach,aby nový hejtman na něco nepřišel,kostlivci jsou ve skříni.Spinavá politika,doplácí na ni lidé,důchodci.Bohužel.Lékaři a lékárníci jsou chudáci,udělejme na ně sbírku !
Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(K smrti rozesmátý, 22.11.2009 14:21:28)
Odpovědět
Oba jste debilové. Ale vzhledem k tomu, že "zdravý" by musel během ani ne čtyř minut přijít na stránky, přečíst si článek, přečíst reakci maroda a zplodit ten nesmysl, tak jste preavděpodobně jeden kolosální, schizofrenní kretén, není-liž pravda?
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Davidan, 22.11.2009 14:41:00)
Odpovědět
To má být logika? Přečti si tu hloupost, co jsi napsal a dej si pár facek.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(K smrti rozesmátý, 22.11.2009 16:15:35)
Odpovědět
Co ti přijde nelogické?
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Valerián, 28.11.2009 17:10:15)
Odpovědět
Vypadá to, že sis šlehnul.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Zikmund, 6.12.2009 21:04:53)
Odpovědět
Spíšto vypadá, že sis šlehnul ty...
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(poi, 23.11.2009 10:53:30)
Odpovědět
Kretén jsi ty,a hodně velký,když jsi rozesmátý z tak vážné věci.Takových kreténů se stále najde dost.Bohužel.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Jana, 24.11.2009 16:29:12)
Odpovědět
Ne, ti dva se baví o blbostech, kterým evidentně nerozumí. Což je vyjma času reakce druhý důvod, proč věřit že jsou jeden.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(XYZ, 25.11.2009 10:50:50)
Odpovědět
pro Janu,ty to vidíš jako blbost?To jsi teda hodně blbá ty sama.Máš lékaře a lékárníky v rodině,nebo jsi ještě mladá a zdravá,takže je nepotřebuješ.Nevíš oco jde.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(ABC, 25.11.2009 18:25:59)
Odpovědět
Každý člověk se špetkou rozumu ví, že je to blbost.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Blbeček, 26.11.2009 10:24:57)
Odpovědět
Jano,ty jsi nejchytřejší,ostatní jsou blbí.Jsi už konečně spokojena?Máš to jistě z Plzně podepsané černé na bílem.O tom nepochybuji.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(pavjan, 23.11.2009 12:41:30)
Odpovědět
Máš úplnou pravdu.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Zdravý, 24.11.2009 9:53:48)
Odpovědět
Proč ne?Zrovna jsem měl zapnutý internet,tak jsem reagoval,ty detektive.To je vedlejší,obsah sleduj.!
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Jana, 24.11.2009 16:27:14)
Odpovědět
Obsah shrnul víc než výstižně v první větě. A ta rychlost je skutečně podezřelá.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Libor T., 25.11.2009 10:48:21)
Odpovědět
Jano,no a?I kdyby to tak bylo,mají pravdu o to tu jde ,ne o nick.Nezamlouvejte jádro věci.
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(ABC, 25.11.2009 18:24:53)
Odpovědět
Hmm, jádro věci nezamlouvá, mluví o něm hned v první větě, ale ty jsi moc hloupý, abys to mohl pochopit. Provokatérská buzno!
Re: Kdo a jak otravuje na eportálu - placení provokatéři ČSSD
(Libor, 26.11.2009 13:33:57)
Odpovědět
ABC s hulváty se nebavím.
Kongres ODS - cirkus v režii mafiána Topolánka
(Bc.Dvořáková, 22.11.2009 16:50:44)
Odpovědět
Topolánek kritizuje kmotry a gubernátory ODS v regionech. Kdo je na čele v ODS od r.2002? Přece Topolánek. Tito kmotři a gubernátoři vyrostli za šéfování Topolánka.
"Prázdný a falešný" Topol se střelil do vlastní nohy.....
Když se Topolánek bavil o mafiánech a podivných regionálních individuech v ODS, proč se nezmínil o svém nejbližším příteli Dalíkovi, který za premiérování Topolánka přišel k obrovskému majetku Dalík a jeho přítel Topol, který ho kryl,jsou smutným příměrem jak se v Česku vytváří korupční podhoubí. Tím že se Topol nedistancoval od klientelismu, kritika regionálních kmotrů a gubernátorů ztrácí na důvěryhodnosti.
Re: Kongres ODS - cirkus v režii mafiána Topolánka
(Fiter, 22.11.2009 18:21:47)
Odpovědět
Tak podívejte se Dvořáková,když už se chcete honosit titulem bakalář,tak se zamyslete co píšete za ukrutné hlouposti.Nebo je to závist?
Re: Kongres ODS - cirkus v režii mafiána Topolánka
(swet, 26.11.2009 11:18:19)
Odpovědět
milá paní Dvořáková, Topolánek je sice v čele Ods od roku 2001, ale u kormidla byla vaše zřejmě milovaná Čssd, tak si nepleťte jablka s hruškama...
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(pavjan, 23.11.2009 12:46:33)
Odpovědět
Z těch 30 kč za návštěvu (ne každou)asi moc nezbohatnou. Zopakovat si počty z národní školy.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Jiří h., 24.11.2009 9:57:33)
Odpovědět
pavjan,tak proč to nezruší těch 30 k.když z toho nezbohatnou a proč to vůbec zavedli?Aby lékaři nestávkovali a ministerstvo mělo pokoj.Kdo to odnesl?PaCIENTI.tAK SE U NÁS VLÁDNE.fUJ !!!Je to podpis Topola a Julínka
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Jana, 24.11.2009 16:31:18)
Odpovědět
Když tomu, Jiří, nerozumíte, tak se k tomu nevyjadřujte.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(David l., 24.11.2009 17:20:38)
Odpovědět
Jano,Jiří tomu rozumí,víc než ty a napsal to za miliony lidí u nás.Jednou to pochopíš.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Jana, 24.11.2009 18:34:45)
Odpovědět
Za nevzdělané a v problematice se neorientující miliony sžírané strachem, jestli lékaři z těch třiceti korun náhodou něco nemají.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Ludmila K., 25.11.2009 10:54:50)
Odpovědět
Jano,to víš ,že mají a ty to také víš.Možná jsi sama lékařka.Proto to tak bráníš.Jestli ne,tak bych to nekazila těm druhým.Logika !
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(ABC, 25.11.2009 18:30:33)
Odpovědět
Logika! Ludmilko, provokatérko socanská, nenech se vysmát. O logice víš leda kulový. Socanská verbež se tu roztahuje, fuj!

Je úplně jedno, jestli z toho má lékař nebo Julínek osobně, páč to není smyslem regulačních poplatků. To se tu řešilo už před rokem, a ty, hajzle provokatérská, jsi to ani tehdy nepochopil, tak už drž ...
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Milena K., 26.11.2009 13:38:12)
Odpovědět
Jano,ty vzdělaná kometo,nech si ty rozumy.Nejmenuj lidi ,které neznáš za nevzdělance.Namyšlenost není vlastnost,která by někoho povyšovala,ba naopak.Každý si o tobě udělá obrázek sám.Hulvátstství tě je hodně blízké.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(csv, 25.11.2009 20:38:44)
Odpovědět
neléčebné výdaje jsou hrazeny ze zdravotního pojištění, a proč to mám já někomu hradit?? Nechci! Každý pěkně za své, v nemocnici, pobyt v LDN, domovech důchodců a pod. Je tu přesolidarizované.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(tomáš marný, 22.11.2009 23:04:11)
Odpovědět
bohatnou nejvíce lidé kolem politiky a ve vysokých funkcích viz odchodné v ČSA
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(tomáš marný, 22.11.2009 23:06:31)
Odpovědět
a proto je nutné volit KSČM
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Jura N., 23.11.2009 10:55:57)
Odpovědět
Tomáši,máš pravdu !!!!!
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(cvrkot, 25.11.2009 20:41:18)
Odpovědět
a ti spadli odkud, že nekradou, oni nekradli? Okradli všechny. Kdo by si nenahrabal, bez ohledu ve které straně je. Teď akorát nejsou u moci, ale ti co jsou rozlezlí v jiných stranách jsoou čistí?
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(mary, 26.11.2009 11:21:35)
Odpovědět
Tomáši, promiň, ale jseš blb !!! To už to -máš v hlavě tak vymaštěný ?
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Valerián, 28.11.2009 17:17:31)
Odpovědět
Proč by to měl mít vymaštěný v hlavě? Každý podle svých zkušenností. Pro zloděje ODS, pro slušný pracující ČSSD nebo KSČM
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Soul, 23.11.2009 13:03:01)
Odpovědět
Julinek je hyena.Obira nemocne z prevazne chudych a nezamestnanych casti obyvatel.Julinek je praseci chripka a hyena.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Jiří H., 24.11.2009 9:59:44)
Odpovědět
Soul,dobře jsi to pojmenoval.Souhlasí mnoho lidí.Však za to Julínek dostal balík,že to prosadil.
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Pozorovatel, 25.11.2009 15:37:15)
Odpovědět
Nyní se zase bohatne na pacientech.Prasečí chřipka,zakoupení vakcíny je podpora farmaceutic.firem za každou cenu.I když to není látka důkladně ověřená.Farmacie si mastí kapsu a lidé nevědí,co to s nima udělá.Je to byznys na pacientech,je to hanba zřízení.Prasečí chřipka se úmyslně nafukuje....
Re: Kdo a jak bohatne na krizi
(Dáša, 30.11.2009 21:56:30)
Odpovědět
Zdravím Vás všechny komu není lhostejá situace ,která vládne v Česku a to nejen ted.to je v podstatě jen následek předchozích činů a událostí.a to v celosvětovém měřítku.kdo vydělává na krizi...řekla bych,že hlavně ti všichni kdo o nás obyčejných lidech rozhodovali a rozhodují.at už ti co nastavily celosvětový ekonomický systém.říká se,že máme všichni rovné šance...jestli jste se někdo z Vás někdy pokusil tuto šanci zrealizovat tak ví,že obyčejný člověk má v našem státě pramalé možnosti.Ti šikovní odsud raději téměř vždy prchli za hranice.a Ti co zůstali jsou bud naším systémem postupně zlikvidováni nebo měli fakt velké štěstí a mají se relativně dobře.většina obyčejných lidí volí cestu dvou až tří zaměstnání.přičemž bohužel dochází k omezení ostatních aktivit.od tolik potřebné souvislé péče o děti a rodinu,po zdravý životní styl,partneský vztah či manželství.a ve finále Vás o práci a příjem připraví světová ekonomická krize.vlastně ten ekonomický systém,který nám obyč. lidem nastavuje žebrácké mzdy za hromadu práce,navyšují se na nás další různé odpovědnosti,které zpazdřivily předchozí vlády.platíme za další a další věci.protože většina z nás má ten hluboce podprůměrný plat tak těžko bude min.10 až 15 let nejdřív spořit než si dovolí pořídit si rodinu.vezme si půjčku kterou platí.na co ?třeba na takovou blbost jako je dětský pokoj,nebo na auto,nebo na novou pračku či ledničku,protože jak známo tyhle věci věčně nevydrží.platí tenhle človíček,platí ,dobře,dře se a dře a ejhle...krize připraví Tě o práci,podnikání ztrácí na významu,protože i ostatní lidé prácí ztrácí a klesá tudíž kupní síla,snažíš se ze všech sil zachránit situaci,svou bonitu vůči bankám,zachovat si čest dostát svým závazkům.posloucháš rady lidí,kteří tomu rozumí.ale banky ni nezájímá...psychicky se do Vás opírají způsobem,který se rovná teroru a vydírání.příklad:to je Váš problém,půjčte si ,kde chcete.zaplatte,sežente si peníze kde chcete.to nás nezajímá...jakákoliv dohoda nemožná.inkasní a exekuční servis už si na Vás brousí zuby,obalí Vám Váš závazek dalšími tučnými pokutami úroky z úroků a penálemi. Víte oni říkají,že je to jen Váš problém,neměl sis půjčovat,máš šetřit. a jsme opět na začátku.kdo bohatne? krom Těch ostatních vyjmenovaných,ovšem pan Janota A jeho úsporný balíček vede,proč neobrat Ty nejmenší a ty co se o ně doma starají,nemocné atd.banky na Vás nás vydělají,a ještě Vám to okoření svým přístupem k ceé té ekonomické krizi.Banky totiž vždycky stojí za celou ekonomikou,nejen trh jako takový.je to přelejvání peněz ze strany na stranu.to je totiž to bájné tak zvané letadlo,kterým nás občas postraší,když se někdo rozhodne jít ve šlépějích těch bohatých.často se mluví o tom,že si lidé naběhnou na půjčky nebankovní.kdyby tady nevládl takový systém tak by se nebankovní půjčky ani neměli šanci objevit na trhu.takže kdo tady bezostyšně ožebračuje a nakonec div nepřipraví o rozum obyčejného poctivého pracovitého člověka? sami si to spočítejte a popřemýšlejte si o tom. přeji Vám všem hodně sil k překonání tohoto problému který jakoby tady nebyl neexistoval.nemluví se o něm §JSOU NÁS TISÍCE A PŘESTO SE O TOM NEMLUVÍ A KDYŽ TAK SI ZA TO MŮŽEM SAMI!?,LIDI MY JSME SE PŘECI SAMI DOBROVOLNĚ O PRÁCI NEPŘIPRAVILI!Ted se v tom budeme plácat minimálně 10 let ale Ti co o nás rozhodují to nijak neohrozí.nezajímá je,že to ohrozí naše děti ,rodiny,vztahy,a naše zdraví...přeji Vám upřímně hodně síli,já už ji pomalu postrádám...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama