reklama
reklama

Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 20.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Podle posledních kroků, prohlášení a zviditelňování se Jiřího Paroubka by se mohlo zdát, že Listopad 89 je čistě jeho dílem a ostatní mu jen sekundovali.

ČSSD je v permanentní volební kampani a neustále musí proti někomu bojovat, i když se jedná o vzpomínkovou akci typu 17. listopadu. Skutečnost, že Jiří Paroubek položil velký věnec do míst, kde byli před dvaceti lety brutálně zmláceni studenti komunistickou Veřejnou (ne)bezpečností, se člověku znalému místních poměrů musí jevit jako hodně špatný vtip.

Máme demokracii, po které jsme tak toužili, můžeme volně cestovat po světě a jediným limitem je dostatek financí. Každý můžeme dle libosti říkat otevřeně své názory beze strachu, že nás za ně někdo udá a dojde si pro nás STB a skončíme ve vězení. Samozřejmě i demokracie má své mantinely a nesmí dojít k porušení zákona například rasistickými výlevy nebo propagací hnutí směřujících k potlačení práv a svobod.

Přesně pro takovou demokracii byli před dvaceti lety zbiti studenti na Národní třídě. Zatímco se komunistické režimy v sousedních státech hroutily jako domečky z karet, u nás jsme stále byli svým vedením státu věrnými patolízaly Moskvy. Komunisté zde vytvořili hierarchii v níž nezáleželo na vašich schopnostech a dovednostech, ale hlavně na skutečnosti, zda jste majitelem rudé knížky a jak moc se "uvědoměle" a "politicky" angažujete.

Z prověřených kádrů se stávali funkcionáři, z prověřených kádrů se stávali (dnes bychom řekli managementy firem) vedoucí pracovníci státních podniků, z prověřených kádrů se stávala kasta vyvolených, která si byla rovnější než zbytek národa. Na to, aby někdo pronikl na významný post musel tedy být majitelem rudé knížky a nebyl-li, pak musel být o to angažovanější a kovanější, i když šlo o člena vedení strany z jednotné kandidátky Národní fronty, kterou byla i ČSS.

Jiří Paroubek byl takovým kádrem, aparátčíkem, chcete-li. V roce 1978 velebil v tisku výročí Vítězného února, jak je "pro nás, mladé, stále výzvou." Krátce na to pronikl do vedení Československé strany socialistické a zanedlouho se stal náměstkem v pražském RaJi. Zkrátka prověřený a kovaný kádr jak se patří.

Byl jedním z těch, kteří předchozí režim podporovali a byl jedním z těch, který komunistický systém pomáhali budovat a utužovat. Pokud se pozorně zaposloucháme do některého z Paroubových projevů, objeví se dikce a argumentace typického normalizačního aparátčíka. V každém projevu musí zaznít nelichotivá zmínka o ideovém protivníkovi a zmínka o tom, jak ČSSD dělá vše dobře. Zkuste si  to porovnat s projevy komunistických pohlavárů z dob totality. Naleznete totéž.

Je výsměchem, že dvacáté výročí 17. listopadu bylo našimy socialisty zneužito k tradiční politické konfrontaci, která snad už neoddělitelně k paroubkovské ČSSD patří. Zatímco jiní oslovení, řečníci i političtí protagonisté mluvili o 17. listopadu a zamýšleli se směrem k budoucnosti, Jiří Paroubek použil výročí ke své vlastní propagaci, kdy jakoby navazoval na dobu před dvaceti lety a snažil se vzbudit dojem, že ČSSD je pokračovatelkou listopadových dní, ideí a diskusí, jako by ČSSD stála za pádem komunistů v roce 1989 a jako by to vše bylo Paroubovým dílem.

Cožpak o to, pro někoho to je věrohodné, ale pokud jde položit věnec k památníku bývalý totalitní funkcionář, který je navíc podezříván ze spolupráce s STB, předseda strany mající ve svých řadách zhruba 40% bývalých komunistů, kteří po listopadu jen vyměnili rudou hvězdu za rudou růži, je to spíše políček těm zmláceným na tomto místě. Jako by tam šel položit věnec člen komunistického politbyra.

Jiří Paroubek si navíc v den výročí ušil z ostudy sako jak od Biľaka. Herec Michal Pavlata hovořil na konferenci v Senátu o ČSSD jako o porodní bábě komunismu. Jiří Paroubek pln zloby začal vypouštět slova o tom, jak byl Josef Pavlata (bratr herce Michala, který na zmíněné konferenci vůbec nebyl, což Jiří Paroubek absolutně nezaregistroval) v době totality odsouzen za rozkrádání majetku.

Josef Pavlata byl skutečně v komunistickém vězení, ale proto, že pomáhal vystupovat zakázaným kapelám v kulturních střediscích. Soudruzi na něj použili paragraf o nedovoleném podnikání, který použili například i proti Jazzové sekci. Jiří Paroubek by si měl nejprve zjistit, kdo onen výrok o porodní bábě komunismu vůbec pronesl, než vypustí do světa slova o uvěznění za rozkrádání ověřit si, zač byl ten který člověk komunisty skutečně trestán a vůbec ze všeho nejdříve by si měl nastudovat historii strany, jejíž je předsedou.

Škoda pro Jiřího Paroubka, že jaksi na veřejnosti neplatí to, co platí uvnitř ČSSD, a to, že předseda má vždycky pravdu. Kdyby si totiž historii své strany zjistil, pak by věděl, že komunisté byli radikálním menšinovým křídlem tehdejší Československé sociálně demokratické strany dělnické a v roce 1921, rok po vyhraných volbách se komunisté od své matky ČSDSD odtrhli, aby ji po 27 letech spolkli. Ale to bychom chtěli od Jiřího Paroubka mnoho.

Napsáno pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
5213 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Jelínková V., 20.11.2009 1:36:24)
Odpovědět
Dlouho očekávané a mnohými z nás rozpačitě přijímané zakulacené jubileum sedmnáctého listopadu máme šťastně za sebou.
Havel znovu dokázal, že mu ani dvacet postkomunistických let nic neubralo z jeho charismatu, kdy byl na Pražském hradě vystřídán arogantním účetním Klausem, státnickým projevem hodným toho vznešeného označení.
Z tohoto hlediska byl částí nostalgicky naladěného publika po zásluze vypískán z Národní třídy kladeč věnců Václav Klaus, jehož prezidentské skutky jsou v přímém protikladu s českým národním zájmem, jímž se ten novodobý monarcha tak často a rád ohání. Není to jen jeho živočišný odpor k evropské integraci, v níž vidí žádoucí posilu naši spojenci zpoza Atlantiku, ale třeba i nadřazenost vůči té části veřejnosti, která se z dobrých důvodů brání navlečení do jakéhokoli partajního chomoutu, co z Klause činí »demokrata« posledního řádu. Kdo pohrdá mimostranickými občanskými aktivitami, lhostejno zda spolkovými, náboženskými či jakýmikoli jinými, kdo svobodnou diskusi podmiňuje nějakým průkazem potvrzenou politickou příslušností, kdo je navíc podepsán pod nedůvěrou většiny Čechů k sekretariátnímu politikaření, ten nemá morální právo vyhřívat se na výsluní spontánní studentské revoluce.
Je-li příkazem doby obnovit důvěru zklamané veřejnosti v demokratické instituce, nelze se s tím požadavkem vyrovnat v situaci, kdy prezident není svobodně zvolenou hlavou státu, nýbrž všelijakými mafiány vybranou figurínou; kdy ani straničtí uchazeči o moc ve volbách nereprezentují své voliče, nýbrž vůli sekretariátních intrikánů, kteří si dávají zatracený pozor, aby mezi sebe nepustili opravdovou osobnost zvenčí. Je zhola nemožné zbavit politiku znamení hanby ve zkorumpovaném státě, jehož elitu tvoří až na nepočetné výjimky samí »kádrově nezávadní« staří psi. Angažovanost oprávněně znechucené poddanské holoty je nemyslitelá bez toho, abychom »tam nahoře« důkladně vyvětrali, což zase nepřichází v úvahu při zachování současné podoby účelového volebního zákona, přesněji řečeno při důsledném potlačování chytrákům nebezpečných prvků přímé demokracie. Zkrátka jsme si před dvaceti lety vyzvonili dokonalý pat, jemuž se také někdy trefně říká bludný kruh.
Jedno je však nadevší pochybnost jisté. Dne 17.11.2009 se plně zaplnily ulice v Praze a na Václavském náměstí lidmi, kteří odmítaji současný stav české společnosti a chtěji změnu.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Fiter, 20.11.2009 7:56:00)
Odpovědět
Mám dojem,že pan Polanecký psal o předsedovi jedné politické strany,o tom jak je falešný a také o tom,že rychleji mluví než myslí.
Re: Paroubek má skoro pravdu
(MildaM, 20.11.2009 11:50:10)
Odpovědět
Paroubek má pravdu. Sociální demoklracice nebyla porodní bábou ale matkou komunistů, s tím souhlasí i pan Polanecký. To že si popletl Pavlaty není jeho chyba, to je chyba jeho sekretariátu a poradců, kteří mu připravují podklady. Hlavně poradců, kteří za veřejné mínění berou podobné bláboly třeba od pí. Jenínkové jako např. příkaz doby.
Re: Paroubek má skoro pravdu
(Jan H., 20.11.2009 11:55:06)
Odpovědět
Mnozi lide jsou presvedceni (a ja k nim patrim), ze pan Paroubek je dusevne velmi vazne nemocny clovek. U taovych lidi je chybne vyhodnocovani reality bezne a vede k podobnym komickym situacim, jakymi nas pan Paroubek zhusta zasobuje. :)
Re: Paroubek má skoro pravdu
(Liška H., 21.11.2009 13:54:43)
Odpovědět
Jane H.o duševně nemocných tady píší ti,jichž se to týká samotných.Budem už asi nemocní všichni z tak blbých příspěvků,jaké píšeš ty.Je to už omleté a duševně nemocné nehodnot,Nech to na doktorech,jsou za to placeni,je to už trapné číst.
Re: Paroubek má skoro pravdu
(Jan H., 21.11.2009 23:36:58)
Odpovědět
Velmi komicky prispevek. O autorech diskusnich prispevku objektivne nemuzete nic vedet, mohou to byt lide prosti (poznate je napr. podle pravopisnych chyb), ale i lide erudovani a mezinarodne uznavani, i v lekarskych oborech. Ze pan Paroubek vykazuje temer vsechny diagnosticke symptomy jiste vazne dusevni choroby je smutna skutecnost, na niz nic nemeni to, ze ji nejste schopen zaznamenat a s vami jednodussi volici jeho oranzove mafie.. :)
Re: Paroubek má skoro pravdu
(poi, 22.11.2009 20:37:59)
Odpovědět
Jane H. a i kdyby to byla pravda,co je ti do toho?Myslíš si,že jsi chytřejší?Sám o sobě?On si to myslí také,takže jste na tom stejně.
Re: Paroubek má skoro pravdu
(Jan H., 23.11.2009 0:33:31)
Odpovědět
Vybere-li si nekdo za svoji karieru politiku, musi pocitat s tim, ze jeho chovani, minulosti, vazeb na okoli atd. si budou obcane vsimat vic, nez u ostatnich lidi. To je podstata demokracie, na niz nic nezmenite. Proto si obcane vsimaji Paroubkova blouzneni "a la" Adolf Hitler, jeho vazeb na galerku, ci mafii, pratelstvi s vrahem, toho, ze privedl do politiky kriminalniky, ze ve funkci premiera spachal soukromy mezinarodni podvod, porusuje dane slovo a meni sve nazory "jako ponozky" ze dne na den atd. atd. To vsechno je totiz spatne a skodi kazdemu z nas.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(René Stanzl, 20.11.2009 23:30:24)
Odpovědět
To Jelínková,Vámi uváděná argumentace je správná
a pro mnohé čtenáře i zajímavá.Přesně takto to cítím i já a moji přátelé.Klaus na Hradě je jeden velký omyl.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Neukojená V.,TOP 09, 21.11.2009 20:22:32)
Odpovědět
Sleduji kongres ODS v televizi a je mi z toho špatně.Celá diskuse místopředsedů se věnuje pomluvám ČSSD a Paroubka.Proč?Proč se nezabývají sami sebou?Nejhorší je vystoupení Nečase a Langra.O Paroubkovi,jak by ho vystřelili na Mars.Proč?Aby mohli zase ožebračovat nás všechny?Nečasovo vystoupení je ze 2 třetin o CSSD.Špinit a ponižovat nepomůže.Lidé vědí,kdo je zradil a komu mohou věřit.Kdo jednou zklame a přivede nás na okraj krachu už nikdo neuvěří.Chválí sami sabe,ale my víme co udělali a jak to bylo."Když se dva lidé zpronevěří,neuzdraví je žádná lék,pak už si nikdy neuvěří,tož milujme se vespolek!"To platí o ODS.Nečas jen srovnává a povyšuje ODS,křivé to svědectví.Demagog!Lže!slibují nový program na kterém budou pracovat.Proč to neuskutečnili lépe,když byli u moci?Manipulanti.Každý si může udělat obrázek sám,VŽDYŤ MAJI MEZI SEBOU NEJVĚTŠÍHO GAUNERA NA NAŠÍ POLITICKÉ SCÉNĚ,podvodníka LANGERA.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Jan H., 21.11.2009 23:47:26)
Odpovědět
Neukojeni jedinci mohou vykazovat ruzne uchylky chovani, u vas to zrejme bude snizena pozorovaci schopnost. "NEJVĚTŠÍ GAUNER NA NAŠÍ POLITICKÉ SCÉNĚ" je totiz bez nejmensi pochybnosti pan Rath, tunelar CLK (nazor soudu), organizator a prijemce uplatku, multipodvodnik, defraudant a hochstapler (atd.), ktery dokonce jako jediny vyhrozoval soudu a "lzi pouziva kazdy den", jak sam priznal. Zrejme vam take uniklo, ze profesne zpackal vsechno a vsude, kam nestastnou nahodou zavital.. :)
Korytáři sněmuji na Kongresu ODS
(Kučera Pavel, 21.11.2009 23:43:59)
Odpovědět
Přesně tak, neslyšel jsem v projevu ani slovo o lidech. Jen bububu Paroubek bubububu. Nechci stranu, která dává všechny síly na udržení se u moci, neví si rady s výměnou vedení, ale vizi to mají, vizi na deset let dopředu. To je snad vtip. Bojí se a neví co bude na jaře a "viziujou" na desetiletí. Začínám si myslet že nám tu pod zkratkou ODS vyrostla nová KSČ
Re: Dusevne nemocny Vudce
(Jan H., 22.11.2009 0:22:10)
Odpovědět
Horsi je, Pavle, kdyz dusevne nemocny "vudce" s udajnym "zvlastnim poslanim od nejvyssi bytosti" nevi, co si pocit "zitra", jak to ukazal pan Paroubek, kdyz pomoci zkorumpovane poslankyne shodil vladu uprostred predsednictvi EU (nad cimz "kroutil hlavou" cely svet) a pak chudak nevedel, co si s nasledky pocit. Ale koho to u blazna prekvapi, ze?
Re: Dusevne nemocny Vudce
(kostelník, 22.11.2009 7:46:56)
Odpovědět
Jane H. po přečtení tvých příspěvků se ptám ,CO NÁM POVÍŠ O SOBĚ
JSI PSYCHOUŠ NEBO PACOUŠ ??
Re: Dusevne nemocny Vudce
(kjh, 23.11.2009 16:33:23)
Odpovědět
Jane H.,kdyby Paroubek neshodil vládu,tak už jsme byli,celá republika v bankrotu a kolonie Němců.Dobře Paroubek udělal a Fišer má co dělat,aby aspon něco zachránil po ODS.Jsi úplně vygumovaný a nejsi znalý věci.Děláš chytrého a jsi bohužel hloupý.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Jan H., 20.11.2009 11:29:52)
Odpovědět
Zrejme jste si popletla misto, kam jste svoji hloupou agitku chtela umistit. Neni v nic totiz nic, co by se tykalo clanku, jen snuska nesouvisejicich blabolu.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Jan H., 20.11.2009 11:51:58)
Odpovědět
Stejny prispevek se pred nekolika dny objevil u clanku o zlovolnych aktivitach tunelare CLK Ratha, ale s jinym autorstvim. Jak videt, "autorka" prispevek ukradla, coz jen dokresluje jeji moralni vlastnosti...
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(frantisek zajicek, 20.11.2009 19:32:10)
Odpovědět
A nebo pise to same dokola pod ruznymi nicky.Nejhorsi je,ze ceka az vyjde nejaky prispevek aby byla mezi prvnimi,takze chte nechte to musime precist.Nenachazite v tom paralelu s p.Goebbelsem?FZ
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Jireš T., 20.11.2009 12:56:33)
Odpovědět
Jelínkova,je to tvůj názor a nikdo ti ho nebere.Važ si svobody a demokracie a piš další nesmysly.Budeš spokojená,ale co si myslí většina lidí o tobě a tobě podobných si nepřej vědět.Klaus byl vypískáván takovými hlupáky jak jsi ty a jestě se jim za to platilo.Tak se dnes tady žije ovečko.
Re: Lidé už nedůvěřuji Klausovi ...
(Janek, 20.11.2009 16:42:44)
Odpovědět
Ovečka? Kráva je to.
Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Vomáčková Jiřina, 20.11.2009 2:00:35)
Odpovědět
Topolánek tvrdí, že demokracie je ještě daleko a věřte mu!! Taky tvrdí, že lidi jsou ovce. A vy dobře víte, že když Topolánek něco řekne, tak je to pravda!! A jak je inteligentní! Bože, jak mi se dneska máme. Co na tom, že stojíme frontu na práci, ale představte si, že ji nemusíme stát na banány, no není to pokrok?
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Fiter, 20.11.2009 7:58:55)
Odpovědět
Paní Vomáčková vidím,že na blahobytný socialistický ráj nemůžete zapomenout.
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Kočár, 20.11.2009 12:59:52)
Odpovědět
Fiter,budte ujištěn,že je nás většina,která nemůže zapomenout na svět před r.1989.Byla větší svoboda.Ted si na ni jen hrajem a hlavně bylo bezpečí,jistota.Dobrodruzi a prudilové to neměli lehké,ale to byla jejich volba.
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(zzzzzz, 20.11.2009 13:30:51)
Odpovědět
Tak komicky blabol plny lzi jsem uz dlouho necetl. Zrejme vam ve stranicke bunce dukladne vymyvaji mozky. :)
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Jan H., 20.11.2009 11:34:05)
Odpovědět
Naopak, mila pani, pokrok tady je. Zatimco driv museli stat fronty vsichni krome hochstaplerskych komunistickych mafianu, ted museji stat fronty jen lenosi, lemplove a paraziti, o ktere firmy nestoji. Oddelilo se zrno od plev - a to je jen dobre. :)
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Jho, 20.11.2009 12:53:24)
Odpovědět
Jane H.jenže ty lenochy si vypěstoval Topolánek a ještě je podporoval a hlavně mu na tom nezáleželo.Za komunistů se nestály fronty na práci,ani popelářský vůz nerozdrtil bezdomovce.Uvědomte si,kam nás zatáhla Topolánkova politika,je to hnus!Je neuvěřitelné,kde to žijem.
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Jan H., 20.11.2009 13:36:19)
Odpovědět
Mile Jho, zrejme jste nepochopilo, co jsem psal, proto vam to zopakuji: "Zatimco driv museli stat fronty vsichni krome hochstaplerskych komunistickych mafianu, ted museji stat fronty jen lenosi, lemplove a paraziti, o ktere firmy nestoji. Oddelilo se zrno od plev - a to je jen dobre." :) Jen opravdovy hlupak si muze myslet, ze lenochy vypestoval pan Topolanek. Ti jsou v lidske spolecnosti od prirody, jen levicove mafie jich vyuzivaji, aby se po jejich zadech dostavaly k moci a parazitovaly na ostatnich slusnych lidech. :)
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Jho, 21.11.2009 13:59:29)
Odpovědět
Jane,pochopil jsem,zrno jsme my,ty jsi pleva.A ještě k tomu hloupá ovce,která ani nechce pochopit.Myslíš si ,jak jsi chytrý,opak je pravdou.Každý kdo to tady čte to pochopí.
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Jan H., 21.11.2009 23:52:09)
Odpovědět
Na svuj usmevny nazor mate pravo. Alespon je cemu se zasmat. :)
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(mm, 20.11.2009 11:56:33)
Odpovědět
Jiřino, kdyby lidé nebyli ovce, tak by použili selský rozum a nenaletěli by na sliby oranžové mafie v čele s Paroubkem a Rathem. Stačil rok a krajské rozpočty loni v přebytku 22 miliard se propadly do ztráta 1 500 000 Kč. To znamená, že utratili 22 000 000 Kč a ještě si půjčili
1 500 000 Kč. o to je to horší, že vzhledem ke krizi budou příjmy krajských rozpočtů nižžší než loni.Jaký deficit bude do konce roku?
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Jan H., 20.11.2009 13:24:25)
Odpovědět
Chybicka se vloudila? Misto oranzoveho dluhu 1.500.000 Kc patri 1.500.000.000 (1,5 miliardy).
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(marko, 20.11.2009 18:38:03)
Odpovědět
Prosím vás , dejte už někdo Vomáčkové práci ,
když si ji neumí najít sama a nejlíp od rána
do rána , aby neměla čas na psaní hloupostí .
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(Hovorka,učitel, 20.11.2009 22:53:44)
Odpovědět
Paní Vomáčková,děkuji za velmi pravdivý a zároveň vtipný příspěvek.O Topolánkovi a i o ODS,
se dá psát jenom vtipně a hlavně v bulváru.
Re: Jak je ten Topolánek chytrej ....
(zzzzzzz, 21.11.2009 23:56:09)
Odpovědět
Souhlasim s vami, pane uciteli, ze Vomackova by mohla uspesne psat do bulvaru.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Davidan, 20.11.2009 2:06:29)
Odpovědět
Rudolfe, Rudolfe, jak se jedná o Paroubka, okamžitě je z tebe idiot.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(swet, 20.11.2009 9:29:23)
Odpovědět
Davidan, a ty okamžitě vidíš oranžově, co ???
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(mirax, 20.11.2009 10:55:26)
Odpovědět
Přez modré brýle se těžko rozeznají jiné barvy,pane.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 20.11.2009 11:36:18)
Odpovědět
Davidanovo "plivnuti" je hloupe a primitivni, to je prosty fakt.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Langoš, 20.11.2009 13:04:26)
Odpovědět
Davidan má pravdu.Není to plivnutí,je jen stručný a věcný.Souhlasím s ním.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(xXx, 20.11.2009 13:28:11)
Odpovědět
Evidentne nevite, co znamena slovo "idiot". Proto mate tak komicky nazor. Ze je pan Paroubek zlocinec, ktery skodi nam vsem (viz napr. jeho podvod spachany ve funkci premiera a nescetne zahranicni ostudy CR), je mimo jakoukoli pochybnost... :)
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Davidan, 20.11.2009 18:54:54)
Odpovědět
Máte problémy s pochopením psaného. Potom z toho vzejde to, co jste napsal.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 22.11.2009 0:27:00)
Odpovědět
Hulvatskou nadavku muze za "strucny a vecny" prispevek povazovat pouze primitiv, pane Langosi.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(mirax, 20.11.2009 10:53:41)
Odpovědět
On i tak vypadá,viz jeho fotka na jeho blogu,tak co po něm chtít víc.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Nerez, 20.11.2009 13:02:39)
Odpovědět
mirax,ty krasavče.Myslíš,že jsi Belmondo,jen si to mysli,ale v hlavě máš nasrá.. !
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(egoist, 20.11.2009 6:16:03)
Odpovědět
Rudo jen mu dej.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(doucha václav, 20.11.2009 10:51:43)
Odpovědět
Děkuji za tento pravdivý a slušný příspěvek.Bohužel jich je málo a lidi mají krátkou paměť.Bohužel rudá lůza co o nás rozhodovala je stále všude a vyčkává jak se zase chopit moci!!!
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 20.11.2009 11:44:26)
Odpovědět
Obavam se, ze pan Paroubek k one "rude luze" nepochybne patri. Nomenklaturni misto, ktere za vlady komunisticke mafie zastaval, navic na jednom z hlavnich "hrist StB", i zpusob, jak se k nemu dostal, naznacuji, ze byl s StB tesne spojen. Jeho nasledujici aktivity dokonce naznacuji, ze plnil jeji ukoly i v letech pozdejsich. Jeho aktivity v CSSD, kterou zmenil v oranzovou mafii, ktera tezce poskozuje atmosferu spolecnosti, zminene podezreni jen potvrzuje. :(
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(mm, 20.11.2009 12:00:43)
Odpovědět
Však mu taky zůstaly nomenklaturní manýry. Když ČT vysílala jeho projev v výročí 17.listopadu, napřed jsem si myslela, že si z něho dělají srandu a je to nějaký jeho projev z dob reálného socialismu. Bohužel, byla to realita 20 let poté.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 20.11.2009 14:18:39)
Odpovědět
Rekl byhch ze StB si ho vytipovala hned po jeho oslavne ode na tzv. "Vitezny unor", kterou servilne pel, zatimco mnozi stranicti bratri sedeli za mrizemi. Ve schuzkach s nim pak poznala, ze jeho chorobnou mocichtivost a hochstaplerstvi muze velmi dobre vyuzit. Hned pote mu pomohla se dostat do vedeni strany a pridelila mu nomenklatorni misto na svem "hristi prvni ligy", kde se zrejme v mafianskych metodach osvedcil. Kdyz se blizil okamzik "transformace moci", doporucila mu nejspis zavcas z atraktivniho mista odejit do bezvyznamneho podnicku, kde se zrejme mel zbavit podezreni ze svych vazeb a cekat na dalsi ukoly. Po "revoluci" se vetrel do prizne predsedy a jeho nova katriera "socialniho demokrata" mohla zacit...

Jsou to sice jen indicie a hypotezy, ale vsechno nasvedcuje tomu, ze odpovidaji skutecnosti, vcetne toho, jakymi lidmi se obklopil (napr. mafiany, podvodniky, tunelari, normalizacnimi hochstaplery, galerkou, vrahem) a koho privedl do vrcholove politiky nasi vlasti. Rekl bych, ze jeho strategicky ukol je vest CR do podruci jeho davnych chlebodarcu...
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Tas, 20.11.2009 13:08:43)
Odpovědět
doucha,jen padouch může nazývat lidi lůzou,at rudou ,nebo modrou?Kdo je u tebe lůza ty hulváte.Aby tě ta lůza nepřekvapila,chudáku s nízkým sebevědomím a plnou kapsou o kterou se bojíš.Je mi tě líto.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 20.11.2009 15:48:35)
Odpovědět
Luzou se nikdo nerodi, ale stava, a to z vlastniho rozhodnuti. Muze se stat stejne dobre slusnym clovekem uzitecnym svemu okoli podle svych schopnosti, ale muze se take stat luzou okradajici druhe a parazitujici na snazeni ostatnich. Takovou luzou se stali rudi hochstapleri, kteri si pomoci sve mafie privlastnili nezaslouzene korupcni vyhody, jako napr. nomenklaturni mista, vyssi platy, prednostni vzdelani svych deti, byty, nedostatkove zbozi ve zvlastnich neverejnych obchodech, prednostni pridely deviz na dovolene, vybranou lekarskou peci atd. Teror jejich mafie zpusobila, ze ve spolecnosti vznikla "schizofrenie", kdy mnozi lide se jinak chovali doma a jinak v zamestnani, zdevastovala moralku, protoze lide na prikladech rudych mafianu zjistili, ze se vic vyplaci lhat, nez poctive pracovat a potopila celou zemi ze svetove spicky o nekolik desitek pricek ke dnu. Takovy odpad lze plnym pravem oznacit ceskym slovem luza, nebot si zaslouzi jen hluboke opovrzeni.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Marie Terezie, 21.11.2009 14:05:16)
Odpovědět
Jane H.potom k té lůze patříš ty a to v 1.řadě.Se vším všudy.tady se podepisuješ svými výplody.Sečteno,podtrženo,jsi lůza .A dost už toho urážení pište věcně o problémech našeho současného života.nějaká lůza Jana a jiných nikoho nezajímá.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 22.11.2009 0:04:36)
Odpovědět
Mila Marie, zrejme vam uniklo, ze o rude luze jsem nezacal psat ja, pouze jsem pojem strucne vysvetloval. Nemohu rovnez za to, ze ruda mafie si privlastnila korupcni vyhody a zdevastovala nasi vlast. Neznalost faktu, jiz jste demonstrovala, ale muze vest i k tak komickym zaverum, k nimz jste dospela; proto se na vas nezlobim.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(dita, 20.11.2009 12:37:15)
Odpovědět
Myslím, že Paroubek dá trefu těm rudým, protože je rudější než oni. A může svoje názory balit do čeho chce, stejně vyplave na vrh rudá....
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(XYZ, 20.11.2009 13:13:14)
Odpovědět
dito,no a?Rudá je lepší než modrá.Každý si může vybrat a Paroubek se nemá za co stydět.Topolánek má víc problémů a ostudy.tomu bych nefandila.Co vidíš na Paroubkovi?Je slušný,korektní,nedělá podrazy,to vám modrým vadí.Nemáte se čeho chytit,tak se chytáte "RUDA".Vaše věc.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(marko, 20.11.2009 19:01:42)
Odpovědět
Když von ten Paroubek je takovej lidskej a tak
to všecko myslí s náma dobře a ty zlý modrý
mu to furt kazej . Šak až si ho zvolíme na hrad
tak tý modrý pakáži ukážem kdo je tady pánem a že ta nejlepší barva je oranžovorudá .
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(marko, 20.11.2009 19:08:51)
Odpovědět
A teď to po sobě čtu a dělá se mi zle z té
děsivé představy . Pevně doufám , že mě to
nikdy nepotká . To by bylo na mašli .
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(sestra, 20.11.2009 21:34:14)
Odpovědět
Mi se zase dělá zle z toho,co tu píšete. Nechci zpět ruďochy pod vedením Paroubka,spílám Topolovi za některé věci,ale za všechno mohou sami lidé!!Líbí se jim nadávat a chtěli by nejraději vše bez práce,jinak je to špatně,Paroubek slibuje a ještě naše pravnoučata budou platit za nás dluhy,naoko se hádá s Topolem,ale už kují pikle na společné vládnutí a mnou si ruce,jak pitomí voliči naletí a oni nepřijdou o dobře placená koryta.Je to bludný kruh,chce to vyhnat všechny od koryt a nechat mladé ,ať si pro sebe tvoří budoucnost.Jenže co když půjdou ve šlépějích svých korupčnických rodičů....,protože ti rozumní a poctiví do politiky nikdy nevstoupí!!!!
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Občan 98, 21.11.2009 14:11:32)
Odpovědět
marko,Paroubkovi nikdo nic nekazí.On mluví a jedná sám za sebe.lIDÉ TO VIDÍ.kDYBY NORMÁLNÍ LIDÉ MĚLI PC A MOHLI A UMĚLIPSÁT NA¨PC/STARŠÍ ROČNÍKY/TO BYSTE KOUKAL ,kde je pravda.Tady řve pořád jen pár křklounů,kteří jsou bud mladí,zmanipulovaní,nebo ti zbohatlíci co na ten internet mají.Však oni vám to lidé dají najevo u voleb,budete se divit,komu opravdu věří.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Zlej, 22.11.2009 23:12:24)
Odpovědět
98 je věk, viďte? Hmm, až nám senilní lidé ukáží, komu věří...
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(ivanka101, 25.11.2009 8:45:09)
Odpovědět
Spravně Marko, jen jim to nandej a houšť !!! "Ať tvrdá pěst dělnické třídy dopadne a rozdrtí ty přisluhovače imperialismu..."

Lidičky, já mám pocit, že tohle odněkud znám a začíná mi z toho běhat mráz po zádech ...
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(xyz, 21.11.2009 16:37:03)
Odpovědět
Sleduji kongres ODS v televizi a je mi z toho špatně.Celá diskuse místopředsedů se věnuje pomluvám CSSD a Paroubka.Proč?proč se nezabývají sami sebou?Nejhorší je vystoupení Nečase a Langra.O Paroubkovi,jak by ho vystřelili na Mars.Proč?Aby mohli zase ožebračovat nás všechny?Nečasovo vystoupení je ze 2 třetin o CSSD.Spinit a ponižovat nepomůže.Lidé vědí,kdo je zradil a komu mohou věřit.Kdo jednou zklame a přivede nás na okraj krachu už nikdo neuvěří.Chválí sami sabe,ale my víme co udělali a jak to bylo."Když se dva lidé zpronevěří,neuzdraví je žádná lék,pak už si nikdy neuvěří,tož milujme se vespolek!"To platí o ODS.Nečas jen srovnává a povyšuje ODS,křivé to svědectví.Demagog!Lže!slibují nový program na kterém budou pracovat.Proč to neuskutečnili lépe,když byli u moci?Manipulanti.Každý si může udělat obrázek sám.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Atomový hovado, 21.11.2009 19:59:33)
Odpovědět
Zajímavý...

"Liška H.", "René Stanzl", "Kočár", "Jho", "Hovorka,učitel", "Tas", "Marie Terezie", "XYZ", "Občan 98" stejný pravopisný chyby, stejný názory jak přes kopírák... jako by to byl jeden člověk s různejma nickama, asi placená klaka z Liháku.

Člověče, kolik ti za to puchejř platí? Že bych to dohodil svejm dětem jako brigádu.
Re: Listopad 89 dílem Jiřího Paroubka?
(Jan H., 22.11.2009 0:12:55)
Odpovědět
Pan Paroubek kdysi (kouzlem nechteneho) komicky sam priznal existenci manipulacnich tymu "vybranych clenu, kteri 'pracuji' na internetovych diskusich". Mozna autor, ktery se skryva za uvedenymi nicky, je prave takovy "vybrany clen" oranzove mafie, proto pise ucelove (podplacene?) blaboly.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama