reklama
reklama

Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.

Autor: Odjinud | Publikováno: 19.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Svévole a autokracie hejtmana Ratha pokračuje dál. Poté, co se jeho vládnutí postavil do cesty hlas lidu, rozhodl se hejtman svou pevnou rukou zasáhnout a jakýmikoliv prostředky zamezit tomu, aby ve věci dětí z dětského domova v Pyšelých nebylo po jeho.

Pan hejtman se již někdy na jaře rozhodl, že je nutno děti z Pyšel vystěhovat. Argumentuje zcela nevyhovujícím stavem budovy a příliš vysokými náklady spojenými s případnou rekonstrukcí. Hejtman mimo jiné tvrdí, že oprava pyšelského domova by si vyžádala 100 až 150 milionů korun a byla by neúčelná. Odpůrci hejtmana dávají jasné argumenty, že o ekonomickou efektivitu Rathovi rozhodně nejde. Například dle slov Jana Kružíka, předsedy občanského sdružení Zachovejte dětský domov v Pyšelých" „byly vyčísleny na maximálně 35 milionů korun. Aby léčebna v Choceradech vyhovovala potřebám přestěhovaných dětí, byla by potřeba rekonstrukce ve výši 80 milionů korun".

Když si k těmto faktům připočítám Rathovo zcela nehospodárné hrazení zdravotních poplatků Krajem, rozhodně nemohu uvěřit, že by najednou pan hejtman začal počítat. A nebo naopak? Pan hejtman hledá zdroje, ze kterých pokrýt populistické uplácení voličů, kteří by si v drtivé většině oněch 30 korun jistě mohli zaplatit ze svého, na úkor nějakých 50 dětí, které se nemohou bránit a voliči stejně nejsou.

A to se mi ani nechce více rozebírat nápad se zrůdnou anketou mezi těmito dětmi. Pan hejtman si tak zcela lehkomyslně zahrává se snadnou manipulovatelností těchto dětí, ale hlavně s možnými psychickými traumaty, kterými mohou děti při takovéto anketě procházet. Při způsobu soukromého života pana hejtmana je velmi pravděpodobné, že očekávat od člověka jeho typu uvažovat v kategoriích soucit, ohleduplnost či rodinné pouto je něco jako očekávat od jeho stranického šéfa dodržování gentlemanské dohody.

Vše jen dokresluje snaha pana hejtmana bojácně a po jeho se tomuto tématu vyhnout. Zastupitelé za ODS žádali svoláni mimořádného jednání Zastupitelstva k problému okolo Domova v Pyšelých. David Rath svolal toto jednání Zastupitelstva Středočeského kraje na termín, ve kterém samozřejmě zcela náhodou probíhá také kongres Občanské demokratické strany. Je nabíledni, že snaze občanských demokratů řešit palčivý problém dětského domova a dětí, které v něm již mnoho let žijí, jsou házeny ze strany oranžového vedení kraje pouze klacky pod nohy. Je více než jasné, že zcela legitimní žádost zastupitelů ODS o svolání mimořádného zastupitelstva hejtman Rath korunoval viditelným naschválem a umělým vytvářením obstrukcí.

Dětský domov Pyšely funguje již od roku 1913 a dnes je to tzv. dětský domov rodinného typu pro cca 48 dětí ve věku od 3 zpravidla do 18 let. Děti jsou rozděleny do skupin zhruba po šesti tak, aby mohly mít co největší pocit, že žijí v opravdové rodině. Budova je tomuto velmi vhodně přizpůsobena tím, že byly tvořeny prostory, pro jakési rodinné buňky, kde děti mají možnost i vlastního soukromí a které umožňují vychovatelům individuální přístup ke svým svěřencům. Tomuto domovu je přizpůsobena i infrastruktura obce Pyšely, jsou zde zaměstnáni lidé z okolí. Dle tvrzení odborníků došlo, za již skoro jedno století, ke vzácnému sžití obyvatel domova s obyvateli obce. Nabízí se tedy otázka. Proč ty děti vlastně stěhovat?!

Napsala Veronika Vrecionová pro http://www.blog.idnes.cz

reklama
3097 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(XYZ, 19.11.2009 7:29:18)
Odpovědět
Dejte prosím Ráthovi pokoj,nebo ho chvalte.Je to jediný rozumný politik po sametce.Jednou ho budou dějiny chválit.Jedině on a několik jeho příznivců se zastává lidí.Jiní si hrabou jen pro sebe.Náš národ je asi natvrdlý,že to nepozná.Ozývají se jen ti záporní,kteří jsou bohatí a dělají si srandu z 30 Kč.Už je to trapné!
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Pepa N., 19.11.2009 7:34:07)
Odpovědět
No to je jasné.i kdyby to dobré bylo.když to dělá Mudr.Ráth,je to špatné.Cíhejte na něho,at můžete útočit,blbečci.Co udělal špatně Topolánek by se nevěšlo na stránku a o tom nepíšete.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(swet, 19.11.2009 17:12:17)
Odpovědět
Pepo, ty popleto, tady je řeč o vymaštěným Drátovi, tak sem nepleť Topolánka... Nebo seš jako váš šéf Paroubek, který ho jmenuje za každým slovem....
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(swet, 19.11.2009 9:12:11)
Odpovědět
XYZ, ty si snad děláš srandu ? Marně čekám, kdy už někdo s tímto arogantním chápkem zatočí. Rath dosáhl svého, tím že dostal moc, a teď se předvádí... A žrát mu to můžou pouze soudruzi s jeho strany... Jejich heslo: vše pro lidi, chacha , dobrý vtip...
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(NEG, 20.11.2009 14:51:45)
Odpovědět
Samozrejme ze si dela srandu. To nepoznas? :-)
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(fakt, 19.11.2009 9:59:09)
Odpovědět
Jen opravdovy hlupak nevi, ze program zadne koalicni strany se nerovna programu koalicni vlady. :))
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(shrnuti, 19.11.2009 10:17:15)
Odpovědět
Rath si svoji nepopularitu napric politickym spektrem zavinil svym kriminalnim chovanim, ktere je na ceske politicke scene zcela vyjimecne. Je jediny piolitk ktery se dopustil soucasne
- opakovanych podvodu,
- vyzadovani uplatku,
- korupce,
- tunelovani CLK,
- defraudace verejnych penez,
- navadeni k trestnemu cinu,
- bigamie,
- organizace kradeze,
- vyhrozovani soudu,
- lzi, ktere "pouziva kazdy den".
Jeho zcela nekompetentni prikazy z doby jeho nastesti kratkeho uletu na ministerstvu vyvolaly ve zdravotnictvi chaos, mnoho zarizeni uvrhly do existncnich problemu a zopusioily zejmena vaznejsim pacientum nedostatek pece.

Bohuzel existuji hloupi volici, kteri si nedokazi uvediomit, ze "darovanych" 30 Kc je ukradenych z jejich kapes, spolu s vicenaklady, ktere jsou na kradez zapotrebi, coz zpusobuje, ze je darebak poskozuje vic, nez jim "daruje". Stredocesi si proto museji uzit deravych silnic, skomirajiciho skolstvi, likvidovanych drive prosperujicich sluzeb, aby pochopili, ze Rat je obycejna "skodna", ktera jde vyhradne jen a jen za vlastnim prospechem...
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(mary, 19.11.2009 12:35:37)
Odpovědět
Proboha, co to meleš za nesmysly ?? Něco takovýho jako je Drát a Paroubek, se v politice hledá ztěží.... A jestli ty chceš na ně vzpomínat, tak tě lituju !!!
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(mary, 19.11.2009 12:36:56)
Odpovědět
To je pro XYZ !!
Lidé chtěji změnu ....
(RNDr.T.Košťál, 19.11.2009 23:00:01)
Odpovědět
Dlouho očekávané a mnohými z nás rozpačitě přijímané zakulacené jubileum sedmnáctého listopadu máme šťastně za sebou.
Havel znovu dokázal, že mu ani dvacet postkomunistických let nic neubralo z jeho charismatu, kdy byl na Pražském hradě vystřídán arogantním účetním Klausem, státnickým projevem hodným toho vznešeného označení.
Z tohoto hlediska byl částí nostalgicky naladěného publika po zásluze vypískán z Národní třídy kladeč věnců Václav Klaus, jehož prezidentské skutky jsou v přímém protikladu s českým národním zájmem, jímž se ten novodobý monarcha tak často a rád ohání. Není to jen jeho živočišný odpor k evropské integraci, v níž vidí žádoucí posilu naši spojenci zpoza Atlantiku, ale třeba i nadřazenost vůči té části veřejnosti, která se z dobrých důvodů brání navlečení do jakéhokoli partajního chomoutu, co z Klause činí »demokrata« posledního řádu. Kdo pohrdá mimostranickými občanskými aktivitami, lhostejno zda spolkovými, náboženskými či jakýmikoli jinými, kdo svobodnou diskusi podmiňuje nějakým průkazem potvrzenou politickou příslušností, kdo je navíc podepsán pod nedůvěrou většiny Čechů k sekretariátnímu politikaření, ten nemá morální právo vyhřívat se na výsluní spontánní studentské revoluce.
Je-li příkazem doby obnovit důvěru zklamané veřejnosti v demokratické instituce, nelze se s tím požadavkem vyrovnat v situaci, kdy prezident není svobodně zvolenou hlavou státu, nýbrž všelijakými mafiány vybranou figurínou; kdy ani straničtí uchazeči o moc ve volbách nereprezentují své voliče, nýbrž vůli sekretariátních intrikánů, kteří si dávají zatracený pozor, aby mezi sebe nepustili opravdovou osobnost zvenčí. Je zhola nemožné zbavit politiku znamení hanby ve zkorumpovaném státě, jehož elitu tvoří až na nepočetné výjimky samí »kádrově nezávadní« staří psi. Angažovanost oprávněně znechucené poddanské holoty je nemyslitelá bez toho, abychom »tam nahoře« důkladně vyvětrali, což zase nepřichází v úvahu při zachování současné podoby účelového volebního zákona, přesněji řečeno při důsledném potlačování chytrákům nebezpečných prvků přímé demokracie. Zkrátka jsme si před dvaceti lety vyzvonili dokonalý pat, jemuž se také někdy trefně říká bludný kruh.
Jedno je však nadevší pochybnost jisté. Dne 17.11.2009 se plně zaplnily ulice v Praze a na Václavském náměstí lidmi, kteří odmítaji současný stav české společnosti a chtěji změnu.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(občanka, 19.11.2009 7:52:49)
Odpovědět
Paní Vrecionová, vy jste členka strany ODS, té strany, která v česku za posledních několik let napáchala takové katastrofální škody, včetně lživé Smlouvy s občany, která nebyla Vaší stranou nikdy dodržena, že by se to ani do jednoho příspěvku nevešlo, nýbrž na celou knihu! Že Vám není hanba, takto lživě psát o p. Rathovi, skoro jediném slušném a poctivém politikovi v zemi, anebo možná proto, že Vám ODSákům tak leží v žaludku, že plní své sliby, na rozdíl od Vás??? Vždyť Vaše strana umí skoro jen to jediné - lhát, podvádět a krást! Měla byste se mu omluvit za tento prolhaný a urážlivý článek!
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(čtenářka, 19.11.2009 9:39:15)
Odpovědět
Ono je hezké, že sodani plní volební sliby. Ale aˇj je plní za své a ne za naše daně. Kdyby byl Ráth jen jeden oranžový mamlas, co vyčuhuje z řady, ale oni jsou jak přes kopírák. Naše oranžovorudá ranice zadlužila i vnuky mých vnuků aby splnila svůj nesmyslný volební program. Na druhou stranu plná huba sociálna a vyhodí 40 postižených z práce. Obecní byty prodává 100x dráž než před pěti lety. Když se na něco zeptáte, tak jsou sprostí a arogantní. Na dopisy zásadně neodpovídají. Chovají se jako by byli korunovasní a ne zvolení. Opravdu se divím, kolik ovcí je ještě volí.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(čtenář portálu., 19.11.2009 9:54:27)
Odpovědět
čtenářko,bla,bla bla.To co jsi napsala platí o ODS.Ti nás přivedli do sra..k.To bylo nazorně předvedeno,tak s čím chceš argumentovat.Neplet si pojmy za tvé dojmy.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(mm, 19.11.2009 10:02:34)
Odpovědět
Co do toho taháš ODS. Rath je hejtmanem za oranžové šibaly z Lihového domu. Nepleť koše z baňama jak se říká na Moravě. Jinak blábolíš ty, asi ti už oranžový taky lezou na mozek.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Hora, 19.11.2009 18:00:16)
Odpovědět
mm.kdybys nesváděl to,co zprznili Odésáci na Rátha,tak to tady nebude nikdo opakovat,to už ví kdekdo,že nás ODS potopilo a svádí se to na dr.Rátha.Tak nelži.Pleteš se ty.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Jan H., 22.11.2009 0:39:21)
Odpovědět
Oranzova mafie prebirala kraje s prebytkem 22 miliard Kc, ale ted uz jsou temer ve 2 miliardovych dluzich, silnice neopravene, na skolstvi jim chybi, penize jsou ukradene na korumpovani jednodussich volicu oranzove mafie. Kriminalnik Rath (tunelar CLK, uplatkar, podvodnik atd.) vyzaduje, aby se za poskytnuti krajskych dotaci tiskly plakaty, ze dotace poskytnul "sam velky hejtman Rath". Co k tomu dodat?
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(čtenářka, 19.11.2009 10:59:58)
Odpovědět
Bohužel, nejsou to dojmy, ale tvrdá realita ve Frýdku-Místku. A jestli mi nevěříte, tak si postťe Reportéry ČT z 2.11. Názorně uvidíte, kdo u nás rozhoduje. Město zadlužené nesmyslnými investicemi, které dotuje každoročně mnoha miliony, místo aby přinášely zisk. Korupce, přidělování zakázek spřáteleným podnikatelům, prodej bytů 4. kategotie za stejnou cenu jako kategorie první. A jen se vysmívají a zkuste proti nim něco podniknout.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Jula G., 19.11.2009 17:58:03)
Odpovědět
čtenářko,to není jen u vás,to je i u nás a nevládne zde Ráth.To není Ráthem,to je vedením ODS.Zadlužená je celá republika.Silnice se u nás nespravovala od závodu míru .Nesvádějte vše špatné na Rátha.to je tady zvykem,co je špatné,může za to Ráth,Paroubek a komunisti.V čele byli Odésáci ,za poslední 2 roky jsme padli ke dnu.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Jan H., 22.11.2009 0:42:29)
Odpovědět
Musim vam odpovedet totez, co jsem psal vyse: Oranzova mafie prebirala kraje s prebytkem 22 miliard Kc, ale ted uz jsou temer ve 2 miliardovych dluzich, silnice neopravene, na skolstvi jim chybi, penize jsou ukradene na korumpovani jednodussich volicu oranzove mafie. Kriminalnik Rath (tunelar CLK, uplatkar, podvodnik atd.) vyzaduje, aby se za poskytnuti krajskych dotaci tiskly plakaty, ze dotace poskytnul "sam velky hejtman Rath". Co k tomu dodat?
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(emil i., 19.11.2009 13:04:37)
Odpovědět
Ubožáku, jdi se léčit.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(emil i., 19.11.2009 13:06:13)
Odpovědět
pro čtenáře z portálu!
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(fakt, 19.11.2009 10:00:53)
Odpovědět
Jen opravdovy hlupak nevi, ze program zadne koalicni strany se nerovna programu koalicni vlady. :))
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(monika, 19.11.2009 14:21:50)
Odpovědět
Vážená paní,
nejsem taky zastánce politiky ods,neboť ne všichni jsou silní ,draví a bohužel taky zdraví,ale napsat že Rath je jediný slušný politik,to nemyslíte vážně?Ráth je z....k,pro lidi nedělá nic jen chce svoji moc a pokud není po jeho chová se jak malé děcko.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(poi, 19.11.2009 18:03:15)
Odpovědět
moniko,závistivče.Taky bys chtěla moc?
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(moravak, 19.11.2009 9:11:24)
Odpovědět
Z drátha už je mi blujno.To ho nikdo nezastaví, totalitního despotu? Hoďte na něj už konečně někdo síť!!! a na ty magory, co se ho zastávají taky. A šup s nimi do cvokhausu :-)A pan dráth za ně zaplatí poplatky :-))
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(mm, 19.11.2009 10:00:31)
Odpovědět
Když ho nezastavili voliči, tak kdo ho má zastavit? A Středočeši si ho zvolili tak ať si ho užijí. tady neplatí, že nevěděli jaký je. Věděla to celá republika přes ČT. Doktroři si ho taky zvolili v přesvědčení, že drzý Rath jejich problémy vyřeší.Jenomže oni měli štěstí, že Rath chtěl být ministrem zdravotnictví a tvrdě narazil. Pan president ho odmítl jmenovat s tím, že předseda Lékařské komory by byl ve střetu zájmů jako ministr. Rath si myslel, že když spustí ty svoje hulvátské tanečky, tak pan president změkne. Bohudík se mýlil a tak Paroubek mu to dal stranickým příkazem a musel odstoupit. Středočeši ale to štěstí nemají. Buď se vzbouří a donutí ho k resignaci a nebo musí vydržet do příštích krajských voleb.Rath je jak štěnice, téměř nejde vyhubit.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Milena H., 20.11.2009 12:30:02)
Odpovědět
mmm.většina středočechů,jse ráda,že je Ráth hejtmanem.To jen pár křiklounů jako jsi ty tady řve.Já jsem z Jihomor.kraje,věřila jsem našemu hejtmanovi,který je také z CSSD ,který prohlásil,že jestli bude zvolen,nebudeme platit v lékárnách tu zhovadilost po Julínkovi.Za každou položku 30,- Kč.To prohlásil v televizi,slyšela jsem to na vlastní uši,tedy jsem ho p.Haška volila a věřila mu.Až byl zvolen,vykašlal se na nás.Ráth drží slovo a za to si ho vážím.Budte rádi,že ho máte.Je při lidech.Ostatní hrabou jen pro sebe.Už Haškovi nevěřím.neměl slibovat.Slibotechna.!Jak to vypadá se silnicemi a j.opravami ,hlavně na vesnicích raději pomlčím.To je všude stejné.Nejsou peníze.Někdo je rozfofroval a je krize.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(čecháček, 19.11.2009 18:08:41)
Odpovědět
Ze jsou na Moravě tak blbí lidé?To jsem nevěděla.Napřed Langr/Olomouc/,ted Moravák,to je teda síla.Samé sítě.Pomotaná hlava.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Jan H., 19.11.2009 22:44:47)
Odpovědět
Takto muze uvazovat jen opravdovy hlupak. :)
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Moravačka, 21.11.2009 16:05:54)
Odpovědět
moraváku,tvůj příspěvek je hoden tvého intelektu.Stydím se za tebe.Nejsi vzorek Moraváků,jsi záporná výjimka.Kdybys to napsal aspon slušně.Nemáš na to IQ.Chudáku.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(roko, 19.11.2009 10:25:06)
Odpovědět
Pan doktor potřebuje své soukromé sanatorium
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(jorkšír, 19.11.2009 15:37:58)
Odpovědět
V jedné věci Rathe vynikáš zcela nepochybně.
V této republice a potažmo v české politice není většího socialistického kokota než jsi ty.
A toho si važ,předběhl jsi i svého hauptmana Paroubka.
Čest práci.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(MUDr. David Rath, 19.11.2009 14:07:50)
Odpovědět
Soudružky a soudruzi! Hejtmanovo dobro a spokojenost je přeci vaší vizitkou. Koupil jsem si vás, moji mile přiblblí středočeši, za 30 stříbrných. A přitom nemusím nic platit - jsou z vašich kapes! To jsem frajer,co?!

Nebojte se, alespoň 3 roky se mne nezbavíte. A já vám ještě ukážu! Dětský domov je teprve začátek. Sieg Heil!
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Psycholog, 19.11.2009 18:06:06)
Odpovědět
Mudr.mluví z tebe závist,ješitnost,nespokojenost se sebou samým.Měj se víc rád.Budeš mít rád i Rátha.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(diagnostik, 19.11.2009 22:48:31)
Odpovědět
Spis "hlupak", nez "Psycholog"...
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(poi, 20.11.2009 12:34:09)
Odpovědět
diagnostik,velký hulvát !!!!!!S takovými se nediskutuje !
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(hanca, 21.11.2009 10:19:22)
Odpovědět
nechapu, proc tady tolik diskutujicih rozvadi rec na politiku ods a jinych blbcu, problemy zdravotnictvi atp.... ten clanek je prece o tom, proc chce pan hejtman vystehovat deti z domova, kt tak dlouho funguje, ma vsechny predpoklady k tomu, aby fungoval dal a i ekonomicka cisla davaji za pravdu udrzeni jeho existence.
takze bychom spis meli hledat odpoved na otazku, kt autorka na konci cloanku polozila:
proc che ten clovek detsky domov v tom prostoru zrusit?
muj nazor: chce tu budovu.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Mila, 21.11.2009 15:33:17)
Odpovědět
Víte že třetina národu jsou pitomci. Dnes jsem to četla MF dnes. Proč se divíte, že tolik lidí nepozná co je Rath za člověka a obdivují ho. Prostě pitomci. Jinak se to říct nedá.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(XYZ, 21.11.2009 16:02:28)
Odpovědět
Mila,jak hluboce se mýlíš.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Středočech, 21.11.2009 15:53:12)
Odpovědět
Co když dělá Ráth s domovem v Pyšelích dobře?Je hejtman,má za povinnost dělat změny.Co když je to změna dobrá.?Není to jen boj mezi Ráthem a Bendlem?Ješitný Bendl nemůže strávit,že byl vystřídán Ráthem a kope kolem sebe a manipuluje jako každý Odésák.To je normální.Když byl tak dobrý,proč ho tedy voliči nezvolili znovu,místo Rátha?.Vždyt on také udělal velkou řadu změn,které nebyly dobré.Hlavně se to týkalo nemocnic.Nebylo to proto,že ho lidé nezvolili?Neposlouchejte ješitného Bendla,který si vyřizuje účty s Ráthem a chválí sám sebe.Vlastní chvála smrdí a u Bendla je to evidentní.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(poi, 21.11.2009 15:59:59)
Odpovědět
Ráth nepotřeboval k svému zvolení žádné černé duše.Lidé dali jasně najevo,kdo to s nimi myslí dobře.Rvoucí lidé,kteří preferují ješitného Bendla jsou proti n am všem.Protlačují člověka,který zklamal,tak jako zklamala celá ODS.Lidé vemte rozum do hrsti.Volby ukáží kdo je kdo a komu se věří.Proti Ráthovi se zde projevují lidé ješitní ,takoví jako je sám Bendl a lidé závistiví,demagogové,kteří si nenechají vysvětlit podstatu věci.Lidé,kteří se nesou na vlně podvodů Bendla a jim podobných.
Re: Rukojmí Davida Ratha: děti a zastupitelé.
(Jan H., 22.11.2009 0:51:34)
Odpovědět
Myslet si tak komicky nesmysl muzete, skutecnost je ale jina. Jednodussi volici oranzove mafie si nebyli schopni uvedomit, ze 30-korunove "dary" jim mafie krade z jejich vlastnich kapes spolu s vicenaklady, ktere na porusovani zakona potrebuje. Nejen, ze jim tedy oranzova mafie nic nedarovala, ale jeste je okradla o vic, nez jim naslibovala - nemluve o tom, ze defraudovane penize krajum samozrejme chybi a z 22 miliard prebytku se jiz kraje propadly do temer 2 miliardovych dluhu...
Je to dle mého názoru arogantní lhář
(Radmila, 24.11.2009 21:28:39)
Odpovědět
Nejenom proto, jak žije, že vedle manželky má milenku a kdo ví co ještě, on svého času zabránil pojišťovnám, aby připlácely na anitkoncepci a zdůvodňoval to tím, že nejsou peníze na nákladnou léčbu. Dnes, když hájí platbu poplatků pro část lidí z rozpočtu krajů, to už najednou nepotřebuje peníze na nákladnou léčbu? Kdyby nelhal! Peníze budou v rozpočtech chybět! A rušit dětský domov? To je lékař? Je mi z něj zle! Opravdu zle, fuj!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama