reklama
reklama

Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 16.11.2009 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Zradil euroskeptické příznivce, k nimž se před volbami řadil. Rozvrátil ODS falešnou „pravdou a láskou". Nechal se vykopnout z postu europředsedy i premiéra. Z parlamentu dezertoval. 

Znáte momentálně většího babráka?

Já vím, že mnoho klacků mu pod nohy naházelo jeho levé dvojče Paroubek. Ale kdyby neuzavíral se svým úhlavním oponentem potupné smíry, možná mohl dovládnout i doklepat předsednictví v Evropě. Anebo mohl být za oběť, ale charakterní a volitelnou v příštích volbách (stranických i parlamentních).

Naštěstí pro ODS prohrál také hru o předčasné volby. Zbytečně pustil Paroubka do hry předchozím vyklizením pozic. Toskánská aféra už vše jen dovršila.

Paroubek mu jeho vstřícnost v žádném případě neoplácel. Ačkoliv mu také už delší dobu teče do bot i ve vlastní straně, o dodržování dohod s Topolánkem vůbec neuvažoval. Neustále mu okopává kotníky. Poslední velký kopanec dostal Topolánek, když ČSSD v rozporu s dohodami vycouvala z předčasných voleb.

Člověk by řekl, že se by Topolánek po to všem měl poučit. Ale jeho poslední dohoda, že novým eurokomisařem bude právě socanský ministr a komunista do roku 1989 Štefan Füle, je za hranicí chápání. Ten člověk nejen pracuje na svém sebezničení, on zcela diskredituje pravici.

Všechno to však má jednoho společného jmenovatele: jeho boj s Klausem na dálku. Proto nechal potopit svou vládu, která ještě mohla setrvat v demisi, protože měl strach z toho, že by se do věci aktivně vložil prezident. To se raději podvolil svému hrobaři, který by jinak byl za blbce, neboť Paroubek neměl žádnou alternativu a byl by odhalen jako škůdce doma i v Evropě.

Stejně tak nyní měl takový strach z prezidentského kandidáta, ať už by jím byl Tůma nebo někdo jiný, že se raději opět nechal zneužít Paroubkem. Paroubek však „užitečným idiotům" oplácí vstřícnost jen tehdy, když musí. A všimněte si, že na rozdíl od Topolánka nechodí Paroubek s Klausem do zbytečných střetů (viz garance Benešových dekretů, které omlátil o hlavu raději Fischerovi).

Takže pokud má Topolánek od ČSSD něco slíbeno, určitě Paroubek žádný revanš nebere ani na vteřinu vážně. Holt časy džentlmenských podfuků na voliče v režii Zeman - Klaus jsou pryč.

Nějak nám ty metody zhrubly, podrazy ztratily noblesu, politika úroveň a politici glanc. A to se v každém případě příčí pravicovým a zejména konzervativním zásadám. Na hulvátské politice může vydělat jen levice s Marťany v zádech.

Na druhé straně - pravé křídlo je volné. Obsadí jej prezident a dorazí Topolánka? Ránu z milosti potřebuje jako sůl.

Tento člověk dělá ostudu i severní Moravě, což mě štve osobně. A také nemám koho volit, aniž bych riskoval propadnutí hlasu. Škoda, že Klaus svou protilisabonskou hru nedohrál do konce. Jako exkomunikovaný prezident by strhnul více davů než dnes „demokratická perspektiva".

reklama
3603 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(jorkšír, 16.11.2009 10:06:05)
Odpovědět
Topolánka nemusím až tak moc,i když volím pravicová uskupení.
Je třeba ovšem připomenout,že to není Topolánek kdo tuhle republiku nasměroval plnou parou k maďarizaci ekonomiky a celkovému morálnímu politickému marasmu.
Hlavní aktér tohoto zla sedí v Lidovém domě,nebo hned vedle v hotelu Kaminski,tam se pečou ta největší svinstva.
A rovněž třeba připomenout podíl českého voličstva,které se nechalo koupit jako prostitutky páté cenové kategorie za třicet korun českých.
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(mary, 16.11.2009 10:14:43)
Odpovědět
jorkšír, napsal jsi to naprosto přesně !!!
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(Brabec, 16.11.2009 12:05:16)
Odpovědět
Asi neumíte počítat. Dluhy sekali socani, ale i Křupan!
Klausovi asi nikdo nepoděkuje,nemá proč ...
(Sedláčková, 16.11.2009 21:56:13)
Odpovědět
Faktem zustane, že Václav Klaus se do dějin Evropy a dějin českého národa zapsal špatným písmem. Tak jej také historici nakonec budou hodnotit. Své zemi, kterou měl reprezentovat přinesl jen ostudu, orgány ústavní , vládní a soudní stále jen napadal a principům evropské integrace se vysmíval.

Žádná smlouva nikdy Česko rep. Československo neuchránila před okupacemi, před totalitami a zvůlí. Evropská unie jistě zdaleka není ideální, ale je daleko větším a bezpečnějším přístavem, než Klausem proklamovaná samostatnost, stejně samoúčelná, jako je samoúčelné jeho neústavní prezidentství. Vyděračským požadavkem na odebrání práv Charty EU českým občanům se Klaus povýšil nad ústavní orgány, nad Parlament a se zavilou nenávistí k českým obyvatelům je ponížil tak, jako kdysi oni ponížili sudetské Němce v čase vyhnání. Z Klause se stal nový Dr. Beneš.

Klausovi neděkujme. Ostatně nikdo mu v Evropské unii nepoděkuje. Není za co. On sám se za tři roky odebere do politického propadliště předem vyplněného senátory z ODS, a pokud mu EU oplatí stejnou mincí, jakou on užil, pak mu předem nikdo nemusí závidět. Zlo sázel, zlo sklidí.
Klaus se zasloužil o pád komunismu
(Ant.Váša,místopředseda SSO, 17.11.2009 20:48:45)
Odpovědět
Stál jsem u zrodu ODS spolu
s prezidentem V.Klausem,který byl významným českým disidentem.V době CHARTY 77,byl V.Klaus jejím prvním mluvčím a po jeho zatčení v roce 1979, jeho manželka Livie převzala plnou zodpovědnost
za osud Charty.Oba pak hrdinsky bojovali až do listopadu 1989 za pád komunismu u nás.Jejich zásluhy ocenil prezident USA
Bush st.nejvyšším státním vyznamenáním USA.
Klausova výjimka z nás nadělala evropské otroky ....
(JUDr.Jan L., 16.11.2009 23:31:44)
Odpovědět
Trestní oznámení na prezidenta Václava Klause z podezření na vlastizradu! V podstatě prezident veřejně ignoroval a zesměšnil všechny občany zákonodárce! Smí podepsat jen takovou smlouvu, která je schválena oběma komorami Parlamentu! Václav Klaus si sám vyjednal protizákonně svoji smlouvu, kde byla modifikována „Evropská listina základních práv a svobod“ v neprospěch občanů České republiky a kterou mu nikdo neschválil !!!

Stali jsme se hernou Evropy v pravém slova smyslu. Myslíme si, že máme na to hrát „první housle“ a zatím je s námi a našimi osudy hráno, resp. nebezpečně zahráváno. S našimi životy a naší budoucností si beztrestně zahrává i samotný prezident. Ztratil zcela kontakt s normálním světem. Jeho chování připomíná stále více chování oligarchů, papalášů, protektorů či diktátorů. Sám dobrovolně neodejde – ani ti, co jej do jeho funkce dosadili. Velmi dobře ví co jim hrozí, když nebudou držet „basu“, vzájemně se podporovat a krýt své podvody a zločiny
Tančírna pro gaunery
(R.Baumruk,ČSSD, 17.11.2009 0:13:43)
Odpovědět
Zítra se bude tančit ... no, všude jistě ne. Jednak není k hromadnému křepčení žádný důvod, jednak ani nálada. Spíš naopak.
K jejich skepsi úplně stačí srovnání, které se přímo nabízí: Masarykova první republika rozkvetla během dvaceti let, jež jí dějiny vyměřily, ze zanedbaného rakouského záhumenku ve všestranně rozvinutý, příkladně demokratický stát, možná nejvyspělejší v celé tehdejší Evropě. To, v co se za tutéž dobu vyvinulo z ruského područí vysvobozené Česko, je demokratický zmetek, parodie na právní stát s prosperujícím hospodářstvím a funkčním systémem sociálního zabezpečení, jejž jsme si před dvěma desítkami let bláhově vysnili.

Stát, představujeme-li si pod tím pojmem dobře zajištěnou politickou honoraci, si to nejspíš uvědomuje, což je dobře. Proto ani on se do okázalých oslav kulatého jubilea znovunabytí svobody nijak nehrne, patrně z obavy, že by to rozčarovaní poddaní mohli pochopit jako drzou provokaci. Neochota posametových mocnářů bilancovat žalostné výsledky postkomunistické éry je do té míry zarážející.Důvody jsou ryze praktické, jimž vévodí stará nevraživost mezi představiteli někdejšího disentu a vyčuranými posttotalitními kariéristy, kteří přišli už k hotovému a pouze slízli sametovou smetanu. Nejmlsnějším kocourem z celé té party zlodějů původního disidentsko-studentského ideálu je úřadující tatíček Klaus.Pro pád totality nehnul ani prstem . O následné rozčarování z polistopadového vývoje se v největší míře zasloužili kriminálníci všeho druhu, kteří sametové heslo Nejsme jako oni, pochopili jako pokyn k bezprecedentnímu rabování státu, v němž začal platit zákon džungle. Postkomunistickým mrchožroutům, pravda, vévodily takřečené staré struktury s užitečnými styky získanými v komunistických sekretariátech, ale těm by sebelepší kontakty nebyly nic platné, kdyby se s nimi nespolčili národem
obdivovaní otcové velké privatizační loupeže. Tam někde je nutno hledat prapříčinu totálního fiaska sametového ideálu.V politice se rozbujel stejný neřád jako v hospodářské sféře. Mnozí »poražení« soudruzi, ať už se převlékli do demokratického roucha nebo zůstali věrní rudé víře, velmi rychle pochopili, že pohodlnější než rvát se s veksláky o beztak již ohlodanou socialistickou kost je bohatnout v politických funkcích, z nichž jejich vykonavatelům plyne
možná ještě větší zisk než kaskadérům na kapitánských můstcích zaostalého průmyslu. Je sice možná pomalejší, zato však plynulý a pojištěný neměnností jednou dobytých pozic .Proto jsou milníky toho neradostného času , takové kousky jako státní ochrana tunelářů a podvodníků s topnými oleji, ostudná transformační fraška, nad všechno pomyšlení svinská opoziční smlouva, státní správa prorostlá organizovaným zločinem a pogromy na odvážlivce, kteří na to
upozorňují, přiznaná justiční mafie, bilionová zadluženost země způsobená nekompetentním vládnutím zkorumpovaných pohrobků minulého režimu, pověst České republiky jako černé ovce NATO i Evropské unie a
z toho všeho plynoucí blbá nálada lidí, kteří si vysněné lepší časy představovali docela jinak.
Většina Čechů by měla pod okny papalášské tančírny tiše rozjímat, kdy a v čem naivní revolucináři udělali první osudovou chybu.
Re: Tančírna pro gaunery
(Ha ha, 18.11.2009 21:42:29)
Odpovědět
A kdo by tu rád nekradl???
Topolánek "pravdomluvný" ...
(Severová,TOP 09, 18.11.2009 0:17:42)
Odpovědět
Topolánek tvrdí, že demokracie je ještě daleko a věřte mu!! Taky tvrdí, že lidi jsou ovce. A vy dobře víte, že když Topolánek něco řekne, tak je to pravda!! A jak je inteligentní! Bože, jak mi se dneska máme. Co na tom, že stojíme frontu na práci, ale představte si, že ji nemusíme stát na banány, no není to pokrok?
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(pavjan, 16.11.2009 10:25:36)
Odpovědět
Od politika se očekává, že bude pracovat pro blaho státu. Paroubka to ale vůbec nezajímá. On vždy pracuje pro blaho svoje a své partaje i kdyby to mělo republiku zdecimovat. Jemu je to úplně jedno. Problém je, žeho lidi berou vážně a věří jeho účelovým tvrzením.
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(Vilém L., 16.11.2009 11:22:30)
Odpovědět
pavjan,ano,věřím víc Paroubkovi,neudělal z nás žebráky v zdravotnictví a školství.Má dobrý program a dodrží ho víc než ODS.Jsem o tom přesvědčen!Jesli něco nedodrží,budou to maličkosti,oproti ODS,ti nedodrželi nic.
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(dita, 16.11.2009 13:22:27)
Odpovědět
Viléme, tak přesně takové přicmrndávače Paroubek potřebuje !!Prosím tě, vezmi rozum do hrsti....
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(Karel M., 16.11.2009 13:54:55)
Odpovědět
dito,ano,máš pravdu,víc takových přicmrdávačů je potřeba.Konečně se podaří udělat pořádek a chtěl jsem psát původně o Topolánkovi,ten si bude tak dlouho hrát s mocí až se octne v kriminále.Kdyby raděj zalezl a styděl se.Má opravdu hroší kůži.
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(hanca, 16.11.2009 15:10:04)
Odpovědět
pekny clanek, souhlasim s autorem. ods je v densni podobe nevolitelna. bohuzel, druha strana na tom neni o nic lepe. paan velkohuby paroubek je nsleduje preference a podle toho zvani. slibi lidem cokoli, jen kdyz ho zvoli a on pujde do kresla predsedy vlady. je to paskvil, cela ta nase politicka scena!

panove, co mluvite o zebracich, nevite o cem mluvite. jedte se podivat do nektere ze sousednich zapadnich zemi. nase zdravotnictvi je porad tak neskutecne socialisticke, ze se vubec divim, ze jeste funguje. dokud si lide nezacnou neco priplacet, neuvedomi si, kolik to stoji. ne zebraky, ale blbce z nas delaji politici napric celym spektrem, kdyz predne sami davaji lidem priklad chovani obcana: korupce, lzi, lobbing a hlavne: NIKDY SE NEVZDAVAJI SVEHO KORYTA!
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(CsV, 18.11.2009 21:44:00)
Odpovědět
Každý! se chce mít dobře, že? O spravedlnosti mluví, dokud nestoupne do výšin funkcí.
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(Jirka, 16.11.2009 16:31:10)
Odpovědět
Za ČSSD kandidovat nemusí. Přesnější by bylo přejmenovat ODS - Mirek s "gulama" a jeho parta beztak provozují socdem politiku.

Stačí na billboardy napsat pravdu - po modré společně k reálnému socialismu!
Re: Bude kandidovat Topolánek za ČSSD? Je mi z toho Füle.
(lunochod, 17.11.2009 23:08:10)
Odpovědět
"A také nemám koho volit, aniž bych riskoval propadnutí hlasu."
Proč pořád musíte někoho volit, jste snad malé děcko?
Jděte k volbám, přeškrtněte svůj lístek, vhoďte do obálky a budete mít čisté svědomí!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama